Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

"Liepājas Metalurgam" svarīga uzvara Ventspilī

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Liepājas Metalurgam" svarīga uzvara Ventspilī
Kristaps Grebis
Foto: Romans Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien LMT Virslīgas 26. kārtas centrālajā spēlē FK "Ventspils" savā laukumā ar 1:2 zaudēja "Liepājas Metalurgam". Vārti un rezultatīva piespēle Kristapam Grebim.

Lai gan abām komandām pirms šīs spēles bija vienāds punktu skaits, priekšroka sezonas kontekstā tika dota "Ventspilij", jo čempioni aizvadījuši par vienu maču mazāk. Šodien ar sastāva izvēli pārsteidza viņu treneris Nuncio Dzavatjēri, laižot laukumā Aleksandru Baturinski un Ritvaru Ruginu. Treneris gan ātri domas mainīja, pie 0:2 abus nomainot (viens no uznākušajiem, Edgars Gauračs, debitēja "Ventspils" sastāvā).

Mājiniekiem spēle nevedās, toties "Liepājas Metalurgs" jau no paša sākuma rādīja kvalitatīvu sniegumu un pelnīti izvirzījās vadībā. 9. minūtē paklupa Aleksejs Višņakovs, Maksims Rafaļskis savāca bumbu, spēcīgi uzsita, un Pāvels Česnavskis atvairīja bumbu sev priekšā - pirmais pie bumbas bija Kristaps Grebis, atklājot mača rezultātu.

Ne pārāk ilgi bija jāgaida arī līdz otrajiem liepājnieku vārtiem - viesiem izdevās patiešām skaista kombinācija. Jaunais Deniss Rakels izdarīja centrējumu, čempionāta rezultatīvākais spēlētājs Grebis ar galvu piespēlēja Intaram Kirhneram, kurš arī ar galvu ieraidīja bumbu vārtos. Jau 2:0 "Liepājas Metalurga" labā. Līdz pārtraukumam divcīņu un asumu bija krietni vairāk nekā labu iespēju gūt vārtus.

2. puslaikā "Ventspils" beidzot pamodās un sāka vairāk uzbrukt. Tam sekoja loģisks turpinājums - rezultāta starpības samazināšana. 55. minūtē Jurijs Žigajevs iegāja liepājnieku soda laukumā un precīzi sita tālajā apakšējā stūrī - vairs tikai 1:2.

Protams, "Ventspils" turpināja uzbrukt, cerot panākt vismaz izlīdzinājumu. Bija vairāki pusmomenti, kas gan nebija pārāk bīstami - tad jau drīzāk "Metalurgs" varēja realizēt kādu no saviem pretuzbrukumiem. Toties 88. minūtē gan "Ventspils" futbolistiem bija izcila iespēja izlīdzināt rezultātu, taču Gauračs uzsita virsū Viktoram Spolem. Vairāk nekas nemainījās, un "Liepājas Metalurgam" ļoti svarīgi trīs punkti Kurzemes derbijā.

"Liepājas Metalurgs" uzvarējis un izvirzījies LMT Virslīgas vadībā. Liepājniekiem tagad ir trīs punktu pārsvars, tiesa, "Ventspilij" joprojām ir viens mačs rezervē.

Lai skatītos maču LIVE aprakstus, spiediet ŠEIT

FK Ventspils - SK Liepājas Metalurgs 1:2 (0:2)

Vārti: Žigajevs 55' - Grebis 9', Kirhners 22'.
Brīdinājumi: Butriks, Gauračs, Cigirlašs - Aleksejevs, Jemeļins, Spole, Prohorenkovs, Kožokari.
Ventspils: Česnavskis, Cigirlašs, Baturinskis (Gauračs 29'), Kosmačovs, Mihadjuks, Ndeki, Žigajevs (E.Višņakovs 79'), Rugins (Astafjevs 27'), Butriks, Čirkins, A.Višņakovs.
Liepājas Metalurgs: Spole, Kļava, Zirnis, Kastners (Prohorenkovs 72'), Rafaļskis, Rakels (Golovins 90'), Tomašauskas, Kirhners (Kožokari 35'), Grebis, Aleksejevs, Jemeļins.
Galvenais tiesnesis: Andrejs Sipailo.

26. kārta

DatumsLaiksSpēleRezultāts
29.08.2009.18:00SK Blāzma Rēzekne - Jūrmala-VV0:3
29.08.2009.18:00FK Daugava Rīga - Skonto FC0:7
30.08.2009.17:00FK Ventspils - SK Liepājas Metalurgs (LTV-7)1:2
30.08.2009.18:00Olimps/RFS - FK Dinaburg

Turnīra tabula

VietaKomandaSUNZGV:ZVP
1.SK Liepājas Metalurgs23173361:1754
2.FK Ventspils22163367:1751
3.Skonto FC22162468:1850
4.FC Dinaburg21114626:1937
5.Jūrmala-VV23104930:4034
6.Olimps/RFS23841137:4725
7.SK Blāzma22431516:5615
8.FC Tranzīts23181414:4611
9.FK Daugava23151718:778

Rezultatīvākie spēlētāji

VietaSpēlētājsKomandaVārti
1.Kristaps GrebisSK Liepājas metalurgs22
2.Vīts RimkusFK Ventspils17
3.Ģirts KarlsonsSK Liepājas metalurgs15
4.Ivans LukjanovsSkonto FC14
5.Vladimirs DvališviliSkonto FC13
6.Jurģis KalnsJūrmala-VV12

Spēlētāji slīprakstā šosezon Latvijā vairs nespēlēs.

Izmantotie resursi:
lff.lv
fkventspils.lv

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Guevara

  -3 [+] [-]

, 2009-08-30 18:59, pirms 15 gadiem
Vajadzēja Gauračam beigās iesist. Bet neko darīt. Gadās arī tā.

 +14 [+] [-]

, 2009-08-30 18:59, pirms 15 gadiem
Katrs raksta savu likteni pats. FKV vadība arī.

  +3 [+] [-]

, 2009-08-30 19:00, pirms 15 gadiem
Pārsteidza LM, bet jāņem vērā arī tas, ka FKV nu absolūti neko sakarīgu arī neizveidoja. Ja nu uz beigām. Ne tik daudz LM šo spēli uzvarēja, cik viņu zadēja FKV ar itāli priekšgalā..
Slēpts komentārs: egils34
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 19:00, pirms 15 gadiem
viss notika tieshi taa, kaa es teicu. v-pils aisargi atkal nolaida uudenjus un LM paarliecinosha uzvara. saapiigi iedomaaties, kas notiks eiropas liigaa... LM - chempioni!

 +10 [+] [-]

, 2009-08-30 19:01, pirms 15 gadiem
Liels prieks par LM!
Necerēju, bet tomēr uzvara! Dzavateri nu nepavisam neizskatās labs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Jurchiks_pe4o
Slēpts komentārs: Juri$$$

  +5 [+] [-]

, 2009-08-30 19:02, pirms 15 gadiem
egils34 rakstīja: itāli atpakaļ uz milānu
Viņu pat Milāna vairs neņems

 +15 [+] [-]

, 2009-08-30 19:03, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Rakels ir no Latvijas?
Jā, un es ceru, ka nākotnē, būs labs spēlētājs.

  -3 [+] [-]

, 2009-08-30 19:03, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Rakels ir no Latvijas?
Ir gan.

  +7 [+] [-]

, 2009-08-30 19:03, pirms 15 gadiem
Muse777 rakstīja: Jā, liepājnieks.
nē, no Jēkabpils

     [+] [-]

, 2009-08-30 19:03, pirms 15 gadiem
Prometejs rakstīja: Rekels ir Jelgavas futbola audzeeknis.
Jēkabpils

  +7 [+] [-]

, 2009-08-30 19:04, pirms 15 gadiem
sermulis rakstīja: nē, no Jēkabpils
Opā. Nu paldies par labojumu.
Slēpts komentārs: kasparello99

  -3 [+] [-]

, 2009-08-30 19:05, pirms 15 gadiem
Dzavatjēri ar sastaavu paarsteidza, cerams arii hertas izluukam nekas nebuus skaidrs...
Ventspilnieki briizjiem baigi skarbi speeleeja, tiesnesis vareeja tam vairaak pieveerst uzmaniibu.
Lai nu ko par Grebja meistariibu var teikt, bet vinjam regulari gadaas atrast pareizo vietu.

Tie briidinaajumi gan taa maz protokolaa, vienaa epizodee Sipailo 3 uzreiz nobaarstija... Laikam rakstam veel buus precizeejums.
Slēpts komentārs: urbz85

 +10 [+] [-]

, 2009-08-30 19:07, pirms 15 gadiem
Nezināju, ka Proharenkovs ar vēl uzsit futeni

  +3 [+] [-]

, 2009-08-30 19:09, pirms 15 gadiem
Liepaaja labais..kaa es priecaajos kad aplauzhas tie urljiki..kopaa ar toljiku televiizijaa..nezin vai Ventspilii shim ko maksaa..bet par neitraalu sho komenteetaaju shajaa speelee gruuti atziit..pakonsulteejies paartraukumaa ar dzhekiem un saak aplikt itaalju treneri..toljik, ej labaak rokasbumbu komenteet

  -3 [+] [-]

, 2009-08-30 19:09, pirms 15 gadiem
kegums rakstīja: Dzavatjēri ar sastaavu paarsteidza, cerams arii hertas izluukam nekas nebuus skaidrs...
Ventspilnieki briizjiem baigi skarbi speeleeja, tiesnesis vareeja tam vairaak pieveerst uzmaniibu.
Lai nu ko par Grebja meistariibu var teikt, bet vinjam regulari gadaas atrast pareizo vietu.


Tie briidinaajumi gan taa maz protokolaa, vienaa epizodee Sipailo 3 uzreiz nobaarstija... Laikam rakstam veel buus precizeejums.
V-pils aizsardziibas liinija jau nav taa, kur nevareetu poziiciju bez gruutiibaam atrast. Kaut taa buutu Eiropas liigu kvalifikaacijaas ...

 +14 [+] [-]

, 2009-08-30 19:11, pirms 15 gadiem
Liepājai skaista uzvara

  -2 [+] [-]

, 2009-08-30 19:11, pirms 15 gadiem
Smacee nost rakstīja: Liepaaja labais..kaa es priecaajos kad aplauzhas tie urljiki..kopaa ar toljiku televiizijaa..nezin vai Ventspilii shim ko maksaa..bet par neitraalu sho komenteetaaju shajaa speelee gruuti atziit..pakonsulteejies paartraukumaa ar dzhekiem un saak aplikt itaalju treneri..toljik, ej labaak rokasbumbu komenteet
FKV-LM nekad viņš neitrāli nav komentējis.Vienmēr FKV pusē.

  -3 [+] [-]

, 2009-08-30 19:12, pirms 15 gadiem
Rakelis aizvadīja 3 sezonas Daugavpils sporta skolā

 +14 [+] [-]

, 2009-08-30 19:12, pirms 15 gadiem
Tie kas noliek Kreipānu, smagi kļūdās. Man liekas, ka ļoti objektīvs un zinošs komentētājs un sporta žurnālists. Tādus vēl vajag pameklēt. Tiešām, prieks klausīties, kad komentē Anatolijs, nevis tas, kas 4 klases līmenī "ļerina" Daugavpilī.....

  +7 [+] [-]

, 2009-08-30 19:15, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: Tie kas noliek Kreipānu, smagi kļūdās. Man liekas, ka ļoti objektīvs un zinošs komentētājs un sporta žurnālists. Tādus vēl vajag pameklēt. Tiešām, prieks klausīties, kad komentē Anatolijs, nevis tas, kas 4 klases līmenī "ļerina" Daugavpilī.....
jaa jaa iipashi fascinee vinja virtuozie komenti par aafrikaanju burvjiem un piem Kameruunas izlases trenera vecteetinjiem..kameer laukumaa sit golus..shis viirs ir ritiigs mikrofonaa paarvaldnieks..
Slēpts komentārs: hehe

 +14 [+] [-]

, 2009-08-30 19:24, pirms 15 gadiem
Man liekās ka FKV spēli zāudēja jau ģerbtuvēs.Treneru maiņa neīstā laikā,stabīlā pamatsastāva izjaukšana nospēleja sliktu lomu.Liepainieki otrādi,zāudējot vairākus pamatspelētājus,sasparojās un izskatījas diezgan labi,gan fiziski,gan taktiski,gan pašatdeves ziņā.Patika jaunais Rakels.Viņš savos 17 gados jau var apspēlēt viens pret vienu nobriedušus bukus,tas ir liels pluss,bet viņām vēl trūkst pieredzes,lai ātri noorintēties pēc sedzēja apspēlēšanas ko darīt tālāk,viņš vel steidzās pieņēmot lēmumu.Nekas,viss vel ir priekšā,tikai cītīgi jāstrādā.Kārtejo reizi nepārliecināja Kožokars un Prohorenkovs.Apsveicu LM ar pelnītu uzvaru.Palieku pie sava viedokļa ka Abramčiks nav slikts treneris.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 19:25, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: Interesanti būs palasīt venstpilnieku līdzjūtēju viedokļus par spēli. Sākot ar sastāva izvēli, taktisko virknējumu, maiņām un spēli kā tādu....
Parasti savu viedokli šis ventspilnieks pauž,gaidam!

donkey, 15:17, pirms 4 stundām, citēt
Šodien vajag pārliecinošu FKV uzvaru. Lai komandas līdzjutēji notic Dzavatjēri, lai komanda viņam notic. Lai ir skaidrs, kurš būs čempions. Galvenais - lai tas ir skaidrs Liepājas Metalurgam. Tas, kā arī vēl uzvara atliktajā spēlē pret Skonto ir ceļš kā nodrošināt aizmuguri pirms Eiropas līgas spēlēm.

  +6 [+] [-]

, 2009-08-30 19:27, pirms 15 gadiem
Lai gna redzēju spēles pēdējās 25 minūtes, man likās ka Rakels šo maču aizvadīja ļoti labi. Patika viņa spēle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-30 19:32, pirms 15 gadiem
Prometejs rakstīja: V-pils aizsardziibas liinija jau nav taa, kur nevareetu poziiciju bez gruutiibaam atrast. Kaut taa buutu Eiropas liigu kvalifikaacijaas ...
Vispozitiivaakais ko esmu noveerojis: Pret Izarelu Grebis neesaajaas kaut arii bez bumbas taa, ka aizsargam visu laiku vajadzeeja sekot kur vinjs ir. Karlsons gan biezji staaveeja un kopaa ar izareelju aizsargu atpuutaas.

Bet vienmeer gribas vairaak un veiksmiigaak.

  +8 [+] [-]

, 2009-08-30 19:34, pirms 15 gadiem
Teikšu godīgi - labs mačs. Spēle aktīva, atklāts futbols. Atmosfēra arī priekš Virslīgas bija tā neko. Skatītāju padaudz, bet FKV fani pie katra stūra sitiena kliedz: "Ventspils gol!"

Apsveicu Liepāju, Grebis elementā, patika arī Rakela spēle!

     [+] [-]

, 2009-08-30 19:37, pirms 15 gadiem
to kasparello99
Kāds ir šis ,, futbola eksperts,, , donkey diezgan sen esmu ievērojis,starp citu mani šovakar pēc spēles Petrini aicināja uz diskusiju,ceru ka viņš neaizmirsīs.

  +7 [+] [-]

, 2009-08-30 19:47, pirms 15 gadiem
andrisd rakstīja: Nu re jums Gauracs , uz izlasi vinju vajag ka tik ne , loti iepriecinaja Rakels un Rakels speleja sodien vismaz 2 labak par Gauracu
Rakels protams malacis , bet lidz Gauracham un parejem vel man skiet vajag stradat ...

  +6 [+] [-]

, 2009-08-30 19:47, pirms 15 gadiem
Apsveicu Liepāju ar uzvaru!Pilnīgi pelnīta!šodien pirmo reizi,kopš 1997.gada nepārdzīvoju,ka FKV zaudē LM...Jā,piekrītu,ka sastāvs bija ļoti unikāls...
1.Kapēc nespēlēja ne Rimkuss,ne Kačanovs?
2.Vai tiešām bija jāatvadās no Cilinšeka?
3.Un vai tas bija gudrs gājiens Baturinski likt sākuma sastāvā?

  -2 [+] [-]

, 2009-08-30 19:47, pirms 15 gadiem
to Andris5

Lai Tev veicas sarunā ar Pēterīti...Palasīšu, ko jūs apspriedīsiet....

  +3 [+] [-]

, 2009-08-30 19:48, pirms 15 gadiem
Patika Gauraca , Spoles , Zigajeva spele sodien .. Chesnovskiy sodien loti bargi kludijas ..

  +2 [+] [-]

, 2009-08-30 19:49, pirms 15 gadiem
alexkli rakstīja: Apsveicu Liepāju ar uzvaru!Pilnīgi pelnīta!šodien pirmo reizi,kopš 1997.gada nepārdzīvoju,ka FKV zaudē LM...Jā,piekrītu,ka sastāvs bija ļoti unikāls...
1.Kapēc nespēlēja ne Rimkuss,ne Kačanovs?
2.Vai tiešām bija jāatvadās no Cilinšeka?
3.Un vai tas bija gudrs gājiens Baturinski likt sākuma sastāvā?
Man liekas Baturinskis konkure ar Azamatu Baimatovu , treneris bija uzticigs jaunajam speletajam , ja es ne maldos vins spele izlase

  +4 [+] [-]

, 2009-08-30 19:51, pirms 15 gadiem
to alexkli

Piekrītu, ka kaut kas FKV mehānismā sāk buksēt pēc Romkas aiziešanas.....Kā jau te viens no ventspilniekiem minēja, tad varbūt Ventspilī trūkst tāda cilvēka-trenera, kas starplaikā var ieiet ģērbtuvēs un nodot "jobtvai tvoju dušu matķ"..... Bet ja nopietni, tad lai paši tiek "centros" kas un kā. Bespalovs putru ievārīja, tagad lai pats izstrebj..

  -2 [+] [-]

, 2009-08-30 20:00, pirms 15 gadiem
gaurachs pilniigs 0

  +2 [+] [-]

, 2009-08-30 20:02, pirms 15 gadiem
rich10 rakstīja: Man liekas Baturinskis konkure ar Azamatu Baimatovu , treneris bija uzticigs jaunajam speletajam , ja es ne maldos vins spele izlase
Piekrītu! Bet tad lai nāk uz maiņu! Un ne tādā mačā! Tad jau drīzāk varēja likt Soleičuku vai Savčenkovu!

     [+] [-]

, 2009-08-30 20:06, pirms 15 gadiem
bet Metalurga sastava tie abi jaunie bij riktigi labi... Rakels un Kihners!!! Cerams aug jaunaa maina

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 20:15, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: Interesanti būtu tagad palasīt donkey komentārus, ja es tagad sāktu spert vaļā viņa stilā un sāktu teikt, ka "LM parādīja FKV viņa vietu..utt"...
Nu, to (par FKV vietu) es droši vien vienkārši nekomentētu. Dzavatjēti vieta šodien tika ierādīta. Un pelnīti.

Bet par spēli - viss taču bija redzams. Dzavatjēri nav ticis galā ar to puzli, kas nonācis viņa rokās. Ko viņš šodien bija iecerējis, nesapratu. Un nav pārliecības, ka komandas spēlētāji saprata. Abramčiks noteikti nesaprata, bet viņam arī nebija jāsaprot - spēlēja to futbolu, uz kādu nu LM šobrīd ir spējīga, ar to arī pietika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-08-30 20:22, pirms 15 gadiem
Rakels ja nepad*rsis savu talantu Liepajas kafejnicas un baros izaugs labs spilers :up
nepatika tiesnesis, sakuma shkita ka tiesa pa labu Ventspils, otraja puslaika izradijas ka vnk slikti tiesa uz abam pusem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-08-30 20:30, pirms 15 gadiem
par to baltkrievu vartsargu es jau rakstiju zinja par Kolinko, ja kads atkal nesaprata prieksh kam Vantspils vajadzigs Aleksandrs, tad shai spelei jau nu vajadzeja sniegt atbildi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-08-30 20:38, pirms 15 gadiem
Lai veicas FKV eirokausos un lai tiek skaidrībā ar komandas komplektāciju un tiem, kas ir tiešām gatavi spēlēt un uz doto brīdi saprot, ko no viņiem treneris vēlas.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 20:39, pirms 15 gadiem
dikti intetresanta tabula
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-08-30 21:11, pirms 15 gadiem
FK Ventspils komanda ,ko mēs zinājam līdz šim ,tiek pēc kāda vēlmes IZNĪCINĀTA!Pēc neoficiālām ziņām no komandas atskaitīti Cilinšeks,Kačanovs,Rimkus un Pavlovs.Nezinu,bet droši vien ,arī paldies diez vai pateica.Plus Savčenkovs un Lazdiņš it kā traumēti.Par Dedovu,Špakovu un Martinu nezinu,šīsdienas spēļu protokolā ierakstīti nebija.Ar šādu sastāvu un spēli FK Ventspilj vēl trešā vieta būs labs sasniegums virslīgā.

  +3 [+] [-]

, 2009-08-30 21:16, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Pēc neoficiālām ziņām no komandas atskaitīti Cilinšeks,Kačanovs,Rimkus un Pavlovs.
psc...

  +3 [+] [-]

, 2009-08-30 21:16, pirms 15 gadiem
Man tiešām žēl FKV ar šīm izmaiņām.... Protams priecājos par LM uzvaru, bet kautkā žēl ka kāds ņem un salaiž grīstē komandu kura izcili spēlēja ne tikai vietējā čempī, bet arī eirokausos.....
Tiešām žēl, bet nu ceru ka viss viņiem būs labi....

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 21:18, pirms 15 gadiem
to alguns:
Pag vai es ko jaucu, bet Kačānovs takšno LV izlases un tādi nav vajadzīgi????

  +3 [+] [-]

, 2009-08-30 21:19, pirms 15 gadiem
to alguns

Būs jau labi, nesatraucies. Gan jau tiks skaidrībā tie, kam j';atiek un intriga atgriezīsies, kaut gan viņa nekur nav tā pa īstam pazudusi. Tikai grūti saprast to, kas notiek FKV iekšienē...

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 21:24, pirms 15 gadiem
Nez lai gan esmu par LM, man liekas ka Metalurgam ir grūti ar koncentrēšanos. sasit 2-3 vārtus ātri un tad gaida kad beigsies. un tā jau ne pirmā spēle. parasti LM ar vārtu gūšanu problēmu nav vajadzētu tomēr tās otrās 45 min spēlēt tāpat kā pirmās un būtu varbūt 4 vai 5 pret 1.
bet nu uzvara paliek uzvara
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 21:29, pirms 15 gadiem
Nav man nekas pretī arī pret FK Ventspils, taču neviltots prieks par Metalurgu, lai arī viņiem turpmāk veicas ceļā uz LMT čempiona titulu! Prozit!

  +8 [+] [-]

, 2009-08-30 21:36, pirms 15 gadiem
to kasparello
Šobrīd pret Ventspils līdzjutējiem tiek piemērota viena kārtīga šoka terapija no Fk Ventspils vadības puses ,kura joprojām turpinās un nav zināms kad beigsies.Man kauns par klubu ,kurš taisās spēlēt eirokausos.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-30 21:46, pirms 15 gadiem
par FKV graušanu

Ja uztver futbola klubu kā naudas pelnīšanas iespēju, tad taču Bespalovs ir pazaudējis daudz - bezcerīgi nospēlējot pret Cīrihi pazaudēja vairākus miljonus, par kuriem bija iespēja pacīnīties. Un, ja šogad nebūs titula, nebūs nākamgad arī Čempionu līgas, atkal tiks pazaudēta nauda. No šāda viedokļa brīdis pārmaiņām ir pilnīgi nepiemērots. Savukārt no komandas, kam nav reālu iespēju parādīties Eirokausos (bet jaunais formāts ne-čempioniem ir ļoti neizdevīgs, lai kaut kur tiktu), taču pirks mazāk spēlētāju. Prakse viņiem galvenokārt aprobežosies ar Virslīgu, kuras līmenis šosezon ir ievērojami nokrities un kādu brīdi noteikti neuzlabosies. Nu, nespēju es visā šajā notikumu virknē atrast loģisku biznesa pieeju.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 21:56, pirms 15 gadiem
to alguns

ja bandas vadoni patriec,vai domāji ka rokaspuiši paliek?

  +2 [+] [-]

, 2009-08-30 22:00, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: to kasparello99
Kāds ir šis ,, futbola eksperts,, , donkey diezgan sen esmu ievērojis,starp citu mani šovakar pēc spēles Petrini aicināja uz diskusiju,ceru ka viņš neaizmirsīs.
dīvīanā kārtā neko neraksti par Sipailo, kuram tak bija uzdevums norakt LM un visus,kas stāv priekšā FKV
Ja godīgi, nekādas diskujas negribas, bet ne tik daudz zāģa, cik klubā notiekošā dēļ. Būtu rupji...

  +4 [+] [-]

, 2009-08-30 22:03, pirms 15 gadiem
to valensia
Es gan domāju par bandu vai anrhistu baru FK Ventspils paliek šobrīd,bet komanda ar lielo burtu viņa bija pie Grigorčuka.Un nekā personīga,atliek vienīgi paskatīties uz sportiskiem rezultātiem.Viss.

  +4 [+] [-]

, 2009-08-30 22:12, pirms 15 gadiem
vnk versija
izskatas , ka ap Bezpalovu un co sak krutities kreisie futbola cilveki kuriem izdodas shim puderet smadzenes, sastastija shim ka ir baigi jaatjaunin sastavs un ved shim kreiso preci un shis priecigs sak atlaist vecos, vai nu ka bet Rimkus un Kachanovs nebija pelnijushi lai shos atskait sezonas vidu
un kas brauc preti-treneris (3pat) no Italijas par kuru, kaut ari shis atradas nopietnu klubu sistema, ljoti maz info interneta, argentinietis no u21 izlases kas tiek atskaitits pec pirma treninja lol, nigierietis no universitates komandas kuru uzreiz iegruzh Tranzita, lol, shveicietis-tur tik pat maza valstinja ka museja, ja kads jauns talantigs paradas to uzreiz vietejie klubi savac un ko vinjam darit te? Irs-nu tas pats kas ar shveicieti, tagad dzirdu par lietuvieti un igauni, driz bus kazahi un tadzhiki un visi ka viens talantigi

tiem kas ir spelejushi futbola managerus shi situacija atgadinatu shis speles, kad tur agenti gruzh visadu meslu stastot ka tas jaunietis driz kljus par pasaules zvaigzni, tu neredzi skills un kad noperc tur neka nav, der tikai kamer varies pa zemakam ligam

  +3 [+] [-]

, 2009-08-30 22:16, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: to kasparello
Šobrīd pret Ventspils līdzjutējiem tiek piemērota viena kārtīga šoka terapija no Fk Ventspils vadības puses ,kura joprojām turpinās un nav zināms kad beigsies.Man kauns par klubu ,kurš taisās spēlēt eirokausos.
Nesatraucies,viss būs kārtībā,man liekās ka tas ir vienkaŗši sāpīgs pārejas periods,viss nostāsies savās vietās un zelta medaļu liktenis izšķirsies pēdējās spēlēs ar FKV līdzdalību,nevajāg krist panikā.

     [+] [-]

, 2009-08-30 22:20, pirms 15 gadiem
to alguns

par sportiskajiem rezultātiem var daļēji piekrist bet kam vajadzīgs tāds futbols kādu lika spēlēt ''supertreneris''.lai latvijā 1 vietā?un kas tālāk.tādus spēlētājus eiropā nevienam nevajag jo treneris iemācījis tikai sist jo tālāk jo labāk.tu taču skaties citas spēles arī.tur pat vājākās komandas no nefutbola lielvalstīm prot veidot kombinācijas un atdot vairāk par3 precīzām piespēlēm.bet tā kā šodien mākslīgi uzlikt jaunos-smieklīgi.sadarboties vajag ar normāliem aģentiem,nevis ar kaut kādu kreiso krievu.bet vai tad mūsējie ar galvu draugos?

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 22:26, pirms 15 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: dīvīanā kārtā neko neraksti par Sipailo, kuram tak bija uzdevums norakt LM un visus,kas stāv priekšā FKV
Ja godīgi, nekādas diskujas negribas, bet ne tik daudz zāģa, cik klubā notiekošā dēļ. Būtu rupji...
Kāpēc dīvainā kārtā?
Es pēc mača LM-Skonto 0-1 rakstīju ,ka šī spēle Ventspilī varētu būt beidzot neitrāla (kopš 2007g vidus) tiesāšanas ziņā.Par sipailo ko teikt....Tiesāja vienkārši drausmīgi,ta viņam steidzami ekši jāpārliek.Nekādā ziņā negribas iedziļināties epizodēs,bet regulāri nesaprotamus lēmumus pieņēma.
Tevi saprotu....arī es esmu īsti nesaprašanā,sakarā ar FKV klubā notiekošo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-30 22:34, pirms 15 gadiem
to valensia
es te netaisījos ne slavēt Grigorčuku ,ne arī pelt.Bet es zinu vienu,tad bija kārtība.Tagad ir BARDAKS.Bet futbolu skaisti Latvijā mūs neiemācīs
spēlēt ne viens.Ne kaut kādi Zavjetjeri,ne Kapello un pat ne seri Fergusoni.Dzimuši rāpot nav dzimuši lidot.Tāds kroplīgs tulkojums man iznācā.Un lai kāds pierāda pretējo.

  -2 [+] [-]

, 2009-08-30 23:02, pirms 15 gadiem
to alguns
tas tāpēc ka latvijā futbols orientēts uz krievijas pusi.bet kā krievijā spēlē to pierādīja šigada eirokausi.bērnu trenerus vajag no eiropas lai no mazām dienām pierod pie eiropas futbola,bet kamēr būs visādi kičigini un tam līdzīgie tad protams nekas nebūs.bet to jau mums nepieredzēt tā kā jāpieņem vien kā ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-30 23:09, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Bet futbolu skaisti Latvijā mūs neiemācīs
spēlēt ne viens.Ne kaut kādi Zavjetjeri,ne Kapello un pat ne seri Fergusoni.Dzimuši rāpot nav dzimuši lidot.Tāds kroplīgs tulkojums man iznācā.Un lai kāds pierāda pretējo.
nezinu, meginat var, vienigi tas nav izdevigi finanshu zinja, bet Skonto 90-to gadu beigas speleja skatamu futbolu gan te gan starptautiskajas speles nebija kauns skatities, isas precizas piespeles, kombinacijas nevis "sit un skrien", pozicionals uzbrukums-prieksha kustiba, kaut kas iespelets, "sieninjas", pretuzbrukums-visi zin kur kam jaskrien, a tagad 3 precizas piespeles uz priekshu jau ir notikums...ja, talantigakie bij savakti, bet ari trenera darbs bij redzams

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 23:13, pirms 15 gadiem
2sasperjods, ar Semjonovu tu laikam Aleksejevu doma?

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 23:14, pirms 15 gadiem
Tādas dusmas uz Ventspili, ka atbalstīšu viņus tikai Eiropas līgā, bet Virslīgā nosliegšos par labu LM vai Skonto, jo Ventspils pašreizējā veidolā nav pelnījusi nākamgad spēlēt ČL.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 23:27, pirms 15 gadiem
1.Ventspils pārvērtēja savas spējas.N,deki-katra uzbrucēja sapnis..žigajavs,kad izaugs,varēs ieņemt ciietoksni-bija tāda dziesma Li li li li do!

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 23:49, pirms 15 gadiem
Neticami!!! Vajadzētu Ventspilniekiem iemācīties arī zaudēt! Labākais Latvijas tiesnesis noteikti redzēja kā Ventspilnieks iebrauca Jemeļinam kājās un + vēl Jemeļinam tika parādīta dzeltenā!Nav mans lauciņš,bet...

  +2 [+] [-]

, 2009-08-31 08:17, pirms 15 gadiem
Viss ventiņos normāli.Visur pasaulē mainās treneri,spēlētāji,ir kritumu ir pacēlumi.Daugavpils mafijas gals.....Piekrītu VALENSIA:ne jau uz Krieviju jāorientējas.Klubi ar kopigo LFF budžetu netiek Eirolīgas kausos.....??!!Arī bērnu treneri,kuri "matj" valodā teš,mums nav vajadzīgi....

     [+] [-]

, 2009-08-31 08:18, pirms 15 gadiem
ALGUN,Grigorčuks Tev rads vai caurumšvāģeris????

  -3 [+] [-]

, 2009-08-31 09:12, pirms 15 gadiem
baigā jēga Liepājai kļūt par čempioniem.... ja viņi normāli nejēdz spēlēt eirokausos... esmu par Ventspili, jo taa vienigaa maak spelet eirokausos

  -1 [+] [-]

, 2009-08-31 09:28, pirms 15 gadiem
Nu kruti venstpils dabus ja pa dirsu!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-08-31 09:38, pirms 15 gadiem
Vai šo mafiozu aģentu nesauc Jevgeņijs Kultajevs? Cilvēks, kurš nogremdēja ''Ditton'' un ''Rīgu''.

P.S. Vismaz Gauračam viņš esot aģents.

Aģentu karš Latvijas futbolā (NRA/SA) - nra.lv: Aģentu karš Latvijas futbolā - nra.lv

  -2 [+] [-]

, 2009-08-31 09:39, pirms 15 gadiem
tu strops

Nedomāju Uģi,ka tu esi tāds idiots.Un ne jau Grigorčuks mani uztrauc,bet kluba politika mainīt stratēģiju sezonas karstākajā laikā.
Izmest no komandas Rimkusu,Kačanovu,Cilinšeku.Kādam tur augšā gluži vienkārši ambīcijas iet pa gaisu.Pat nomainot treneri sezonas laikā ,es neatceros kādu klubu,kurš būdams līderis valsts čempionāta tā vienkārši patriec savus labākos spēlētājus(tiesa oficiāli tika paziņots par Cilinšeku,par Rimkusu ,Kačanovu un Pavlovu runas tikai pagaidām baumu līmenī,bet domājams nav dūmu bez uguns) Un lai nestāsta pasakas,ka tagad iespēlēs jaunos.

     [+] [-]

, 2009-08-31 09:39, pirms 15 gadiem
mrPO rakstīja: baigā jēga Liepājai kļūt par čempioniem.... ja viņi normāli nejēdz spēlēt eirokausos... esmu par Ventspili, jo taa vienigaa maak spelet eirokausos
Tu esi aizmirsis par skonto!Viss kas notiek ar FKV ir ļoti dīvaini,bet laiks rādīs kāpēc tas notiek.
LM-Tbilisi Dinamo ,gruzīņi bija pastrādājuši(negodīgiem līdzekļiem) ,lai tiktu nākamā kārtā,arī FKV būtu aplauzušies pret Tbilisi.

     [+] [-]

, 2009-08-31 09:43, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: Kāpēc dīvainā kārtā?
Es pēc mača LM-Skonto 0-1 rakstīju ,ka šī spēle Ventspilī varētu būt beidzot neitrāla (kopš 2007g vidus) tiesāšanas ziņā.Par sipailo ko teikt....Tiesāja vienkārši drausmīgi,ta viņam steidzami ekši jāpārliek.Nekādā ziņā negribas iedziļināties epizodēs,bet regulāri nesaprotamus lēmumus pieņēma.
Tevi saprotu....arī es esmu īsti nesaprašanā,sakarā ar FKV klubā notiekošo.
neiedziljinoties - sipailo bija liels po, kas notiek laukumaa. tas beidzas ar gruustishanos pirmaa puslaika beigaas....

  -2 [+] [-]

, 2009-08-31 09:52, pirms 15 gadiem
Skatījos spēli...ja šīs bija divas vadošās Latvijas blices...tad mūsu līmenis ir zemāks kā Lihtenšteinā. Briesmīgs sētas futbols.........

  +3 [+] [-]

, 2009-08-31 09:53, pirms 15 gadiem
to 1

Nezinu to Kultajevu pēc izskata,bet vakar pie kluba ofisa viens tips ar burjatam līdzīgu ārieni grozījās un pats interesantākais , uzvedās kā savās mājās.Skaidrs ,ka futbola ābolā, ko sauc par FK Ventspils ,ir iemetušies tārpi.

  +4 [+] [-]

, 2009-08-31 09:55, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: to 1
Skaidrs ,ka futbola ābolā, ko sauc par FK Ventspils ,ir iemetušies tārpi.
hehe, skaisti pateici

  +1 [+] [-]

, 2009-08-31 10:02, pirms 15 gadiem
Nenonrakstiet Dzavetjēri par agru. Katram trenerim pienākas vismaz divu mēnešu saudzēšanas laiks. Tas ko drīkst nesaudzēt - tā ir vadība. Tā bija vadības kļūda izvēlēties jaunu treneri tagad un pavisam un galīgi nomainīt kluba attīstības stratēģiju. Ja nemaldos tad par 300.000 tika iegādāts Botta un pārējie jaunpienācēji tiek īrēti, bet Bottu, taču tikko atlaida!!! Kāds vadībā tiešām nedomā ar galvu un ne jau Dzavetjēri tur ir galvenais vaininieks. Dodiet viņam laiku, viņš nav slikts treneris. Turklāt nevar noliegt, ka tas kā viņš jaunos iespēlē ir simpatizējoši. Tiesa, vai tagad ir īstais laiks ??? Kačanovs viņam pilnīgi noteikti ir melnajā sarakstā un tiešām žēl, ja viņš, Pavlovs, Rimkus ir atskaitīti no komandas.

     [+] [-]

, 2009-08-31 10:10, pirms 15 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: neiedziljinoties - sipailo bija liels po, kas notiek laukumaa. tas beidzas ar gruustishanos pirmaa puslaika beigaas....
Bet pirmās 40 min viņš aizvadīja daudz sakarīgāk,un tad arī sākās........
Jautājums vai po..bija viņam?FKV atļāva ar visādiem paņēmieniem apturēt LM uzbrukumus( otrajā puslaikā),apturēja LM uzbrukumu,kad Gauračam parādīja dzelteno par simulāciju,soda sitienu uz FKV vārtiem nenozīmēja..............Bet neštopēja FKV momentus,tur gan Kohans aizmugures bieži fiksēja.
Sekosim,vai tik skonto nebūs tas kas aizies garām gan LM,gan FKV,es neizslēdzu iespēju ka sipailo darbojās skonto interesēs jau...
To parādīs laiks,jāseko kas tiesās skonto mačus,un kādus tiesnešus savos mačos dabūs FKV.
Arī šī itāļa mērķi nomainīt(manuprāt) labāko FKV sastāvā Žigajevu,tā īsti nesaprotu.

  +3 [+] [-]

, 2009-08-31 10:17, pirms 15 gadiem
donkey, 2009-08-30 21:46, vakar, citēt
par FKV graušanu

Ja uztver futbola klubu kā naudas pelnīšanas iespēju, tad taču Bespalovs ir pazaudējis daudz - bezcerīgi nospēlējot pret Cīrihi pazaudēja vairākus miljonus, par kuriem bija iespēja pacīnīties. Un, ja šogad nebūs titula, nebūs nākamgad arī Čempionu līgas, atkal tiks pazaudēta nauda. No šāda viedokļa brīdis pārmaiņām ir pilnīgi nepiemērots. Savukārt no komandas, kam nav reālu iespēju parādīties Eirokausos (bet jaunais formāts ne-čempioniem ir ļoti neizdevīgs, lai kaut kur tiktu), taču pirks mazāk spēlētāju. Prakse viņiem galvenokārt aprobežosies ar Virslīgu, kuras līmenis šosezon ir ievērojami nokrities un kādu brīdi noteikti neuzlabosies. Nu, nespēju es visā šajā notikumu virknē atrast loģisku biznesa pieeju.

Tavi spriedumi ir absolūti loģiski un no tā secinājumu es varu izdarīt vienu.FK Ventspils sponsori šogad izpārdos visus iespējamos jaunos spēlētājus ,tādā veidā gūstot kādu naudiņu SEV un nākošsezon no
komandas finansēšanās ATTEIKSIES.Citādi es neprotu izskaidrot
absolūti vienaldzīgo attieksmi pret rezultātu spēlē ar LM.TĀ ARī VARĒTU BŪT
TĀ SAUCAMĀ JAUNĀ KLUBA POLITIKA.Es ļoti ceru,ka kļūdos savos
spriedelējumos.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-31 10:33, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: Sekosim,vai tik skonto nebūs tas kas aizies garām gan LM,gan FKV,es neizslēdzu iespēju ka sipailo darbojās skonto interesēs jau...
To parādīs laiks,jāseko kas tiesās skonto mačus,un kādus tiesnešus savos mačos dabūs FKV.
Indriksons 2008.gadā aprīlī pateica, ka līdz 2010.gada beigām ‘’Skonto’’ atkal kļūs par čempioniem. Tāda viela pārdomām.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-31 10:49, pirms 15 gadiem
1 rakstīja: Indriksons 2008.gadā aprīlī pateica, ka līdz 2010.gada beigām ‘’Skonto’’ atkal kļūs par čempioniem. Tāda viela pārdomām.
Nebiju piefiksējis šo Indriksona teicienu,bet biju jau aizdomājies ka skonto ēra vien atnāks atpakaļ,par to šogad kādam no ventspilniekiem biju pat minējis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: kopitik

  -1 [+] [-]

, 2009-08-31 12:29, pirms 15 gadiem
sasperjods rakstīja: Neapskaužu VEN fanus
Tagad jau jebkurā gadījumā vienādu punktu gadījumā LM ir priekšroka.
.... un jebkurā gadījumā, ja gadījumā komandas finišē ar vienādu punktu skaitu, ir pārspēle par čempionu titulu. tas tā, jebkuram gadījumam

  +1 [+] [-]

, 2009-08-31 13:07, pirms 15 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: .... un jebkurā gadījumā, ja gadījumā komandas finišē ar vienādu punktu skaitu, ir pārspēle par čempionu titulu. tas tā, jebkuram gadījumam
???

Čempināta reglamentā, manuprāt, viss pa vecam:
lff.lv: LFF: Reglaments / Dokumenti

     [+] [-]

, 2009-08-31 13:11, pirms 15 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: .... un jebkurā gadījumā, ja gadījumā komandas finišē ar vienādu punktu skaitu, ir pārspēle par čempionu titulu. tas tā, jebkuram gadījumam
Virsligas reglaments:
14.2. Vietu aprēķināšanai visās līgās vienādu punktu summas gadījumā diviem vai vairākiem klubiem augstāku vietu ieņem tas klubs, kuram:
- labāks rādītājs savstarpējās spēlēs (punkti, vārtu starpība),
- vairāk uzvaru visās spēlēs,
- labāka iegūto un zaudēto vārtu starpība visās spēlēs,
- lielāks vārtu guvums visās spēlēs,
- labāka iegūto un zaudēto vārtu attiecība visās spēlēs.

     [+] [-]

, 2009-08-31 13:13, pirms 15 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: .... un jebkurā gadījumā, ja gadījumā komandas finišē ar vienādu punktu skaitu, ir pārspēle par čempionu titulu. tas tā, jebkuram gadījumam
Varbuut pirmajaa sezonaa, kad Skonto ar RAF speleja, bija cits reglaments...

     [+] [-]

, 2009-08-31 13:39, pirms 15 gadiem
kauls rakstīja: Varbuut pirmajaa sezonaa, kad Skonto ar RAF speleja, bija cits reglaments...
nē, arī šajā gadsimtā bija tādi noteikumi un neiedomaajos, ka tos kaads mainiijis... kad FK Ventspils pirmās reizes uz titulu pretendēja, pastāvēja iespēja, ka būs arī pārspēle.

     [+] [-]

, 2009-08-31 15:56, pirms 15 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: nē, arī šajā gadsimtā bija tādi noteikumi un neiedomaajos, ka tos kaads mainiijis... kad FK Ventspils pirmās reizes uz titulu pretendēja, pastāvēja iespēja, ka būs arī pārspēle.
Bija gan šajā gadsimtā. No vienas puses pat žēl, ka kādas no lielā trijnieka komandām – LM, V-pils vai skonti – tā arī šādas spēles neaizvadīja.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-31 16:05, pirms 15 gadiem
begemots rakstīja: Bija gan šajā gadsimtā.
Par pārspēli runāja 2002.gadā (2001.gadā FKV varēja izcīnīt 1.vietu bez pārspēles, bet ...), kad FKV un ‘’Skonto’’ varēja būt vienāds punktu skaits pēc pēdējas kārtas, bet ...

Sākot ar 2003.gadu Virslīgas reglamentā nav tāda jēdziena kā pārspēle (''zelta spēle'') par 1.vietu.

     [+] [-]

, 2009-08-31 22:27, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: to 1

Nezinu to Kultajevu pēc izskata,bet vakar pie kluba ofisa viens tips ar burjatam līdzīgu ārieni grozījās un pats interesantākais , uzvedās kā savās mājās.Skaidrs ,ka futbola ābolā, ko sauc par FK Ventspils ,ir iemetušies tārpi.
Nebūs īstais - Kultajeva foto (kādu nu izdevās atrast) pievienoju.
';

     [+] [-]

, 2009-09-01 18:54, pirms 15 gadiem
Varētu būt, tomēr īsti pārliecināts neesmu.Bet tas jau nav arī svarīgi.Mani interesē kādus izdomās iemeslus veterānu atskaitīšanai.
Kaut gan Pavlovu un Kačanovu vēl par veterāniem saukt ātri.Droši vien piesies kādus totalizatorus ,disciplīnas pārkāpumus vai vēl kādas muļķības.