Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

"Skonto" praktiski iznīcina "Ventspils" izredzes uz titulu

Agris Suveizda

Šopēcpusdien Ventspilī norisinājās ļoti svarīga cīņa LMT Virslīgā. Rīgas "Skonto" ar 2:0 pieveica "Ventspili", tādējādi kurzemnieki ir praktiski zaudējuši jebkādas izredzes uz zelta medaļām. Vārtus guva Aleksandrs Cauņa un Vladimirs Koļesņičenko.

Lai skatītos maču LIVE aprakstus, spiediet ŠEIT.

Abas komandas aktīvi uzsāka pirmo puslaiku. Jau pirmajās desmit minūtēs kurzemniekiem bija iespēja izpildīt divus stūra sitienus, taču tos pārvērst vārtu guvumā neizdevās. "Ventspils" piederēja teritoriālais pārsvars, tomēr simtprocentīgu momentu izcelties nebija. Aizsardzībā neiesēdās arī skontieši, kas itin aktīvi centās doties mājinieku vārtu virzienā. Mača 30.minūtē lielisku iespēju neizmantoja Edgars Gauračs, no vārtu priekšas spēcīgi sitot garām. Neiesit tu – iesit tev. Jau nākamajā uzbrukumā ar fantastisku sitienu no aptuveni 25m "Skonto" vadībā izvirzīja Aleksandrs Cauņa. Aleksandram Koliņko atvairīt spēcīgo sitienu nebija nekādu izredžu. Puslaika beigu daļā ventspilnieki pārtvēra iniciatīvu, dodoties masveidīgos uzbrukumos. Tomēr pirmās 45 minūtes noslēdzās ar minimālu rīdzinieku pārsvaru 1:0.

Tā kā "Ventspilij", lai saglabātu reālas izredzes uz čempionu titulu, šodien bija nepieciešama tikai uzvara, otro puslaiku mājinieki uzsāka ar ofensīvu. Kurzemnieki aktīvi veidoja uzbrukumus, taču tos izjauca gan rīdzinieku futbolisti, gan arī slidenais laukums. Jo tuvāk nāca spēles beigas, jo nospiedošāks kļuva ventspilnieku pārsvars. Tiesa, "Skonto" ļoti prasmīgi aizstāvējās, praktiski nelaujot trīskārtējiem Latvijas čempioniem nokļūt labā sitiena pozīcijā. Nuncio Dzavetjēri aizsarga Pāvela Mihadjuka vietā sūtīja uzbrucēju Eduardu Višņakovu, Višņakovu vecāko aizstāja ar svaigo Juriju Žigajevu, bet Aleksandra Solovjova vietā izlaida augumā raženo Žanu Polu Ndeki. Brīžiem uzbrukuma smailē mājiniekiem atradās pat seši futbolisti, taču taustāmu labumu tas nedeva.

Vēl vairāk - mača 82.minūtē pēc stūra sitiena Vladimirs Koļesņičenko no gaisa sita bumbu pret tālo vārtu stabu, no kā bumba ielidoja vārtu tīklā - 2:0 rīdzinieku labā, un "Ventspils" izredzes vēl vairāk saruka. Dzavetjēri vadītie futbolisti izmisīgi uzbruka, tomēr nedz tālās piespēles, nedz centrējumi nekādu labumu nedeva. Lielo spriedzi neizturēja arī spēlētāju nervi - mača izskaņā bija vairākas saķeršanās starp komandu futbolistiem, bet tiesnesis Aleksandrs Anufrijevs dzeltenās kartītes dāļāja pa labi un pa kreisi. Spēles 90.minūtē Alesandro Dzamperini beidzot guva vārtus, taču tie netika ieskaitīti - pārkāpums. Mačs noslēdzās ar laimīgu "Skonto" uzvaru ar 2:0.

Ja vien "Liepājas metalurgs" nepamanīsies zaudēt Rīgas "Daugavai", čempionu kauss atkal tiks vests uz Liepāju. Zelta medaļas kaklā kārt liepājnieki varēs jau 1.novembrī, ja vien nezaudēs "Ventspilij". Savukārt reālas izredzes uz sudraba medaļām pavērušās skontiešiem, kam jāuzvar atlikušās spēles un jācer uz to, ka "Ventspils" neuzvarēs Liepājā.

FK Ventspils – Skonto FC 0:2 (0:1)

Vārti: Cauņa 31', Koļesņičenko 82'
Brīdinājumi: Laizāns, Gauračs, Dzamperini - Gaiļus, Koļesņičenko, Vlasovs, Cauņa
Ventspils: Koliņko, Hodels, Mihadjuks (E.Višņakovs 68 '), Dzamperini, Solovjovs(Ndeki 81'), Čirkins, Laizāns, Kosmačovs, A. Višņakovs(Žigajevs 75'), Cigirlašs, Gauračs
Skonto: Vlasovs, Golubevs, Smirnovs, Gamezardašvili (Petrenko 87'), Gaiļus, Kozlovs, Tarasovs, Mingazovs (Fertovs), Cauņa, Koļesņičenko, Žuniors
Galvenais tiesnesis: Aleksandrs Anufrijevs

LMT Virslīgas atlikušās spēles

DatumsLaiksSpēleRezultāts
26.10.2009.14:00FK Ventspils - Skonto FC0:2
01.11.2009.-FK Dinaburg - Olimps/RFS0:W
01.11.2009.14:00Liepājas Metalurgs - FK Ventspils (LTV-7)
01.11.2009.14:00Skonto FC - FK Daugava
01.11.2009.14:00Jūrmala-VV - SK Blāzma
05.11.2009.-FK Dinaburg - Skonto FC0:W
08.11.2009.-FK Dinaburg - FK Ventspils0:W
08.11.2009.14:00FC Tranzīts - Jūrmala-VV
08.11.2009.14:00Daugava Rīga - Liep. Metalurgs
08.11.2009.14:00Skonto FC - Olimps/RFS

Daugavpils "Dinaburg" atlikušajās sezonas spēlēs tehniskā uzvara tiek piešķirta daugavpiliešu pretiniekiem.

Turnīra tabula

VietaKomandaSUNZGV:ZVP
1.SK Liepājas Metalurgs30243390:2075
2.FK Ventspils30224485:2070
3.Skonto FC29213583:2766
4.Jūrmala-VV301141538:5737
5.Olimps/RFS301041647:5734
6.SK Blāzma31652028:7123
7.FC Tranzīts312101921:6116
8.FK Daugava29352224:10114

Kā iepriekš ziņots, Daugavpils "Dinaburg" izslēgta no Latvijas futbola čempionāta.

Rezultatīvākie spēlētāji

VietaSpēlētājsKomandaVārti
1.Kristaps GrebisSK Liepājas metalurgs27
2.Vīts RimkusFK Ventspils17
3.Jurģis KalnsJūrmala-VV15
Ģirts KarlsonsSK Liepājas metalurgs15
5.Ivans LukjanovsSkonto FC14
6.Vladimirs DvališviliSkonto FC13
7.Andrejs PerepļotkinsSkonto FC10

Spēlētāji slīprakstā šosezon Latvijā vairs nespēlēs.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-26 18:29, pirms 15 gadiem
Dinamietis777 rakstīja: Bez Vanina Ventspils vairs nav speks! Un trenera ar vairs nav... pasi vainigi- trnere zinaa....
Lielākā kļūda drīzāk bija nevis trenera maiņa, bet sastāva maiņa. Tas bija tikai loģiski, ka pa šo laiku nepaspēs iespēlēt. Šķiet, beidzot Nunsio ir atradis to sastāvu, kas varētu būt labākais. Bet pārāk dārga cena tika samaksāta, lai saprastu, kuri 11 spēlētāji ir labākie no kādiem 30. Pastiprināt klubu vajadzēja, bet ne jau izmainīt sastāvu tik kardināli.
Slēpts komentārs: krištianu
Slēpts komentārs: Capital

     [+] [-]

, 2009-10-26 18:32, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Piekrītu tiem, kas uzskata, ka LM neizdosies iet FKV ceļu Eirokausos. Kāpēc? Pirmkārt, tāpēc, ka LM ir labs pamatsastāvs, bet, kas ir aiz tā? Melnais caurums. Ar 14 spēlētājiem nav reāli iekļūt Eiropas līgā. Otrkārt, vārtsargs. Spole der Virslīgai, jo Daugavu un Blāzmu apspēlētu pat ar Rīdigeru vārtos. Eirokausos ir pavisam citādākas spriedzes un kvalitātes spēle. Ja Latvijas čempionātā katra spēle būtu daudz maz līdzīga, nevis 75% pastaiga kā šobrīd, LM nebūtu čempione. Līdz vasarai vēl ir daudz laika, tā kā LM ir pietiekami daudz laika, lai pastiprinātu sastāvu un arī iespēlētu to.

Līdz vasarai daudz kas mainīsies - FKV sastāvs pilnīgi noteikti, gan jau arī lielas izmaiņas būs metalurgam. Ceru, ka mainīsies arī spēku samēri, jo uzskatu, ka ar pašreizējo sastāvu otrā kārta ČL mečim ir maksimums. Divi pirkumi ir nepieciešami kā ēst - GK un pieredzējis uzbrucējs.

p.s. zinot, ka sekos šāds jautājums - nē, neesmu FKV fans.
Esi LM antifans! Tas noteikti!
Ar ,,melno caurumu,, LM nekur nebūtu tikuši!
Bez Ivanova,Karlsona,Soloņicina(3 valstvienības futbolisti)+ vēl savainotie Surņins,Kastners ,un tāpat labākie,tātad bija ar ko aizpildīt šos caurumus!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-26 18:32, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: 1. Šogad stabilitāte izrādījās čempiona titula galvenā vērtība.LM tā bija,FKV nu nekādi.Tāpēc apsveicu LM fanus ar pelnīto titulu un cerams,ka starptautiskā arēnā neliks mums Latvijas līdzjutējiem sarkt.
2. Un vēl personīgi Andrim5.Manā klātbūtnē notika telefona saruna,kur tika dots
3. FK Ventspils NEMĀK spēlēt ,kā pirmais nummurs.
1. un 3. - pilniibaa piekrītu. Būtībā čempi pakāsām mājas spēlēs ar LM - pirmajā jaunās sistēmas pārbaudē. Komanda bija uz pamatīga viļņa, un ar tām emocijām, kas bija mačos ar BATE, arī LM tiku pieveikts, taču... tad vajadzēja Romānu vēl drusku pieturēt...
2. Kas un kam zvanija? Sko. vīri LM?

  +1 [+] [-]

, 2009-10-26 18:35, pirms 15 gadiem
LM čempis wuhūūū

  -1 [+] [-]

, 2009-10-26 18:35, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: Esi LM antifans! Tas noteikti!
Ar ,,melno caurumu,, LM nekur nebūtu tikuši!
Bez Ivanova,Karlsona,Soloņicina(3 valstvienības futbolisti)+ vēl savainotie Surņins,Kastners ,un tāpat labākie,tātad bija ar ko aizpildīt šos caurumus!
Tici man - arī antifans neesmu. Savulaik man tieši mečis bija favorīts Latvijā.
Kā jau teicu - metalurgam ir ļoti labs pamatsastāvs. Bet rezervju nav pilnīgi nekādu. Katra trauma uzreiz diezgan smagi sit. Saproti, Virslīgā, kur ir trīs normāli klubi, bez rezervēm var kapāt. Eirokausos ir nepieciešami ne tikai 14 spēlētāji, bet arī spēcīgi rezervisti.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-26 18:40, pirms 15 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Ak Dies, nu tak pasaki, ka šāvi pāri svītru ar savu kategorisko toni un miers Un ka LM lieliski izmantoja situāciju, līdzīgi, kā FKV izmanto Eiropas līgā , tiekot pie punktiem.
Par ko tu runā?Sakarīgāk vari izteikties?Kādu situāciju izmantoja LM?Vienkārši samierinies,un nākamgad atgriezīsimies pie lietām kas bija līdz 2005g.To ka ar pēdējo versiju pēc SK-LM 1-6 nošāvu pār strīpu es neslēpju!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-26 18:42, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: Par ko tu runā?Sakarīgāk vari izteikties?Kādu situāciju izmantoja LM?Vienkārši samierinies,un nākamgad atgriezīsimies pie lietām kas bija līdz 2005g.To ka ar pēdējo versiju pēc SK-LM 1-6 nošāvu pār strīpu es neslēpju!
mde.. LM veiksmīgi izmantoja jaunos laikus FKV un Skonto izpārdošanu. Metalurgu pamatkodols un , galvenais, treneru nostādnes, saglabājās un tas arī izrādījās noteicošais. ar ko man būtu jāsamierinās, nesaprotu. Jau kopš FKV iekļūšanas vismas Eiropas līgas grupā teicu, ka nosargāt titulu tagad būs smagi.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-26 18:46, pirms 15 gadiem
krištianu rakstīja: Tu esi muļķis!? Tavs LM pat uefa līgas kvalifikācijas otro kārtu nevarēja pārvarēt, ko tad viņiem meklēt CL atlasē? Es protams ceru, ka LM spēs sevi cienīgi parādīt un tikt vēl nebijušos augstumos, bet es nedomāju , ka tas notiks...
Pirmkārt nēesmu muļķis...
Otrkārt ko tu te vari prātot par kaut kādu statistiku viss tas ir bijis...
Šodien Ventspilnkiem bija iespēja saglabāt cerības uz kausu taču tās palaida vēja... Gribi statisktu apskaties šī gada savstarpējo spēļu attiecību Mečim un Venstpilij! Un domā ko raksti...

  -3 [+] [-]

, 2009-10-26 18:47, pirms 15 gadiem
Skonto smird!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-26 18:48, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Tici man - arī antifans neesmu. Savulaik man tieši mečis bija favorīts Latvijā.
Kā jau teicu - metalurgam ir ļoti labs pamatsastāvs. Bet rezervju nav pilnīgi nekādu. Katra trauma uzreiz diezgan smagi sit. Saproti, Virslīgā, kur ir trīs normāli klubi, bez rezervēm var kapāt. Eirokausos ir nepieciešami ne tikai 14 spēlētāji, bet arī spēcīgi rezervisti.
Es sekoju komentāriem,un zinu ko rakstu!Ja nav rezervju,tad kādā veidā LM novinnēja Skonto ar 6-1!Arī FKV 2-1 Ventspilī.Gandrīz katrs mačs pēdējā laikā tiek novinnēts ar 3 vai vairāk vārtu pārsvaru, Tieši tas ka LV jaunie futbolisti parādās LM (gandrīz visi liepājnieki) ,ir lielākā vērtība ne tikais priekš Liepājas bet arī Latvijas futbola.Bet kas būs nākamgad,to redzēsim!

     [+] [-]

, 2009-10-26 18:51, pirms 15 gadiem
Lielākā FKV kļūda bija vākt 32 spēlētājus komandā. Uldriķis jau Sporta Avīzē arī to minēja kā vienu no lielākiem Ventspilnieku mīnusiem cīņā par titulu. Katram spēlētājam komandā ir jāzina sava loma, kad un ko viņš darīs, bet Ventspilī tā nav. Prieks, ka no šiem 32, pamazām sāk izkristalizēties jau kādi 20-22.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-26 18:52, pirms 15 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: . Jau kopš FKV iekļūšanas vismas Eiropas līgas grupā teicu, ka nosargāt titulu tagad būs smagi.
To arī es teicu,pirms tam(FKV peripētijām ar sastāvu,treneru maiņu) biju citās domās,Pēc tam Skonto bija jākļūst par čempioniem,tikais vajadzēja vienu maču ............. bet 1-6!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-26 18:52, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: Es sekoju komentāriem,un zinu ko rakstu!Ja nav rezervju,tad kādā veidā LM novinnēja Skonto ar 6-1!Arī FKV 2-1 Ventspilī.Gandrīz katrs mačs pēdējā laikā tiek novinnēts ar 3 vai vairāk vārtu pārsvaru, Tieši tas ka LV jaunie futbolisti parādās LM (gandrīz visi liepājnieki) ,ir lielākā vērtība ne tikais priekš Liepājas bet arī Latvijas futbola.Bet kas būs nākamgad,to redzēsim!
Rezerves neizpaužas vienā spēlē. Pat ne piecās. Rezerves ir svarīgas ilgam laika posmam. Latvijas čempionātam ir tāda īpatnība, ka sezonā lielajiem klubiem ir labi ja 10-12 nopietnas spēles. Ja nopietnas būtu 25, tad arī LM daudz būtiskāk izjustu to, ka rezerves ir patukšas. Pret Daugavu var spēlēt ar 50% atdevi un bez trim līderiem, tāpat uzvarēs ar 5:0. Tas ir nopietni? Nav.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-26 18:53, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: Lielākā FKV kļūda bija vākt 32 spēlētājus komandā. Uldriķis jau Sporta Avīzē arī to minēja kā vienu no lielākiem Ventspilnieku mīnusiem cīņā par titulu. Katram spēlētājam komandā ir jāzina sava loma, kad un ko viņš darīs, bet Ventspilī tā nav. Prieks, ka no šiem 32, pamazām sāk izkristalizēties jau kādi 20-22.
Jap. Tikai žēl, ka tas ir izkristalizējies tad, kad ūdens jau smeļas mutē
Bet nu FKV vadība pati vainīga. Zināja, uz ko parakstās.
Apsveicu ar zeltu.

     [+] [-]

, 2009-10-26 19:02, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Skonto pierādīja pretējo,bet vienalga Andri5 tas nepārliecināja.Un vēl personīgi Andrim5.Manā klātbūtnē notika telefona saruna,kur tika dots
rīkojums LM 1.novembrī atņemt punktus FK Ventspilij,lai Skonto varētu izcīnīt 2.vietu.Un absolūti pareizi,jo šobrīd LM Skonto parādā.
Tam es ticu,ka LM nu ir parādā Skonto!Bet tai mačā Liepājā ,jau LM ir vismaz punkts jāgūst,kas der gan LM gan skonto!Interesanti ,kas tiesās!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-26 19:07, pirms 15 gadiem
to alguns

Neķer kreņķi, būs jau labi. Izdarīs pareizos secinajumus Bespalovs un viss būs štokos. Bet čempions būs zināms tikai pēc spēles ar Daugavu. Pārsteidza šodienas rezultāts un atzīšos, ka kļūdījos, domādams, ka Skonto kaut ko dāvinās. Vainīgs.

     [+] [-]

, 2009-10-26 19:07, pirms 15 gadiem
Ricits rakstīja: Pirmkārt nēesmu muļķis...
Otrkārt ko tu te vari prātot par kaut kādu statistiku viss tas ir bijis...
Šodien Ventspilnkiem bija iespēja saglabāt cerības uz kausu taču tās palaida vēja... Gribi statisktu apskaties šī gada savstarpējo spēļu attiecību Mečim un Venstpilij! Un domā ko raksti...
Labi, varbūt neesi muļķis, tas man tā dusmās par to , ka FKV nokāsa.
Bet es jau šeit nedomāju savstarpējās spēles, es vairāk domāju par to vai LM varēs nospēlēt starptautiskajā arēnā vismaz tik labi kā FKV.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-26 19:11, pirms 15 gadiem
Vells. Visi bļauj par to, ka LM neko nespēs izdarīt čempionu līgā.
Es gan šaubos vai Ventspils, vai kāds cits LV klubs tuvākajos gados spēs iekļūt kādā grupu turnīrā. Nevajag tagad sasapņoties, ka nu katru gadu Ventspils spēlēt pret labiem Eiropas klubiem. Iekļūšana Eiropas līgā bija LIELA veiksme un tas vairāk tika izdarīts ar cīņassparu, nevis meistarību.
Tur pat ap 2-3-4 kārtu eirokausos mēs būsim. Un jā, arī Ventspils diez vai atkārtos šīs sezonas sasniegumu nākamgad.
Varbūt jau es kļūdos, bet dzīvosim - redzēsim.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-26 19:11, pirms 15 gadiem
Neatceros, kurš sēit to teica, bet piefiksēju to, ka viens izmeta tādu frāzi, ka ja basketbolā čempioni būs ventiņi, tad futbolā kāds cits.....Tiešām netaceros, bet viens no ventspilniekiem noteikti tas bija.

  +6 [+] [-]

, 2009-10-26 19:14, pirms 15 gadiem
To, kas notiks nākamvasar eirokausos, patlaban prognozēt ļoti grūti, taču nepiekritīšu tiem, kas uzskata, ka Ventspils klubam būtu daudz lielākas izredzes atkārtot vai pat pārspēt šīs vasaras panākumu.

Viens no galvenajiem faktoriem, kas ļāva Ventspilij nokļūt Eiropas līgas grupu turnīrā, bija veiksme un apstākļu sakritība. Pirmkārt jau veiksmīgā izloze, kas vispirms saveda ar Luksemburgas klubu, kas bija viens no vajākajiem 2. kārtā, bet pēc tam ar BATE, kam bija zemākais reitings starp izsētajiem klubiem. Arī pašā divcīņā ar BATE neiztika bez veiksmes palīdzības, protams, bija arī laba spēle spēle aizsardzībā un neticamais Čirkina gols, kā arī Grigorčuka trenera nopelns, taču nevaram apgalvot, ka tiekoties atkārtoti, atkal Ventspils gūtu virsroku, drīzāk otrādi.
Vai kāds teiks, ka Zviedrijas čempioni Kalmar vai Polijas Wisla ir vāji klubi, taču viņi jau izstājās tajā kārtā, kamēr Ventspils spēlēja ar Dudelange. Kalmar ļoti nepaveicās ar izlozi, jo dabūja pretī ungaru Debrecen, spelēt arī nespēlēja slikti, taču pretinieki bija veiksmīgāki.
Kalmar vietā varēja būt jebkurš... Tāpēc es neapgalvoju, ka LM droši gūs panākumus, bet tikpat labi arī Ventspils varētu izlidot pēc pimajām spēlēm.

Pret Cīrihi bija diezgan bezcerīgi, lai gan domāju tā nevajadzēja būt. Grupu turnīrā izcīnītie neizšķiti tomēr bija pret komandām, kas šo sezonu aizvada ļoti neveiksmīgi. Protams, arī Ventspils sniegumā bija ļoti daudz pozitīva, bet nevajag pārvērtēt tās spēku.

Par sastāviem... Ventspilij vienkārši ir plašāks sastāvs, bet pamatsastāvs, kas iziet spēlē, noteikti nav augstvērtīgāks par LM, arī attiecībā uz Skonto varētu vēl padiskutēt... Daudzie spelētāji, kas tika saaicināti, lai varētu spēlēt vairākos turnīros, tāpat domāju nākamsezon nepaliktu neatkarīgi no tā, vai izdotos kļūt par čempioniem, jo sezonas pirmajā pusē nebūtu vajadzīgi. Arī LM ir visas iespējas pastiprināt sastāvu.
Tāpat par vienu no LM plusiem un panākumu atslēgām uzskatu Rīdigeru Abramčiku. Uzskatu, ka tieši pateicoties vācu speciālistam viss ir tā kā ir. Arī pret Dzavetjēri nav nekādu iebildumu, jo Eiropas līgas spēlēs parādītais sniegums bija patīkams pārsteigums, taču viņš vēl Latvijā pavadījis pārāk īsu laiku.

Katrā ziņā Ventspilij būs iespēja pierādīt savas ambīcijas Eiropas līgas kvalifikācijā, kur novēlu vislielakās sekmes. Tāpat kā visiem Latvijas klubiem starptautiskajā arēnā.

     [+] [-]

, 2009-10-26 19:16, pirms 15 gadiem
Jā,atkal rezultāts 2:0 ! Indrikson, aizdomīgi!!!

  -4 [+] [-]

, 2009-10-26 19:18, pirms 15 gadiem
to Andris5
Ir absolūti vienalga ,kas tiesās,jo šovakar Ventspils stadionā redzēju dīvainu ainu.Gan Rīgas futbola pārstāvji,gan visa Liepājas delegācija
neslēpa prieku Fk Ventspils neveiksmē.Laikam FK Ventspils vadība kaut kur kļūdījusies,jo iemantojuši ienaidniekus visapkārt.Tāpēc viss ir liepājnieku rokās un kājās 1.novembrī.Ja viņi nebūs spējīgi atdot parādu Skonto,tad kauns par visu ģīmi.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-26 19:28, pirms 15 gadiem
Kaut arī sāpīgi to atzīt...Skonto šodien uzvarēja pelnīti! No visas sirds apsveicu visus L M līdzjūtējus ar pelnītu čempionu titulu! iznākums ir loģisks un objektīvs! Veiksmi jums nākošgad Eirokausos!

  +3 [+] [-]

, 2009-10-26 19:29, pirms 15 gadiem
to kasparello
Par basketbolu un futbolu teicu es.To biju sen ievērojis un kad pēc 2001.gada neveiksmes Daugavpilī,sūda Ventspils basketbolisti priecājās,
ka viņiem atlēks vairāk piķis,jo futbolisti nekļuva par čempioniem.Kopš ši brīža man visas visas ventspils basketbolistu neveiksmes ir īstā medus maize.
Bet kas attiecās uz futbolu.Tu ko ?Daugavu var neapspēlēt tikai klibais un vēl Tranzīts.Apsveicu ar titulu.Mani šobrīd interesē tikai viens.Kas notiks ar FK Ventspili?Katrā ziņā šodien viņi izkārtoja sev atvaļinājumu,jo uz Sadraudzības kausu jeb kā viņu tur tagad sauc jābrauc būs LM.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-26 19:37, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: to Andris5
Ir absolūti vienalga ,kas tiesās,jo šovakar Ventspils stadionā redzēju dīvainu ainu.Gan Rīgas futbola pārstāvji,gan visa Liepājas delegācija
neslēpa prieku Fk Ventspils neveiksmē.Laikam FK Ventspils vadība kaut kur kļūdījusies,jo iemantojuši ienaidniekus visapkārt.Tāpēc viss ir liepājnieku rokās un kājās 1.novembrī.Ja viņi nebūs spējīgi atdot parādu Skonto,tad kauns par visu ģīmi.
Ja tik tiešām FKV vadība kļūdījusies,jāmeklē kas bija par iemeslu Grigorčuka pasūtīšanai!Kāpēc FKV to darīja?Gan tai lietā ir arī atslēga,kāpēc tik negaidīti tas bija jādara!
Nedomāju ka ienaidnieki ir dabūti,FKV zaudējums nāca par labu ne tikais Skonto bet arī LM!
Bet pēc šī Tava citāta:
<<Tāpēc viss ir liepājnieku rokās un kājās 1.novembrī.Ja viņi nebūs spējīgi atdot parādu Skonto,tad kauns par visu ģīmi.>>tieši manas domas un tāpēc interesē kas tiesās!Un domāju ka beidzot arī kādu LMT virslīgas maču apmeklēšu,sanāks līdz Liepājai tikt 1 nov.

     [+] [-]

, 2009-10-26 19:57, pirms 15 gadiem
Kas jums šīberis aizgājis galīgi ciet,runājot,ka LM jāatdod mistisks parāds Skonto??!! Skonto cīnās vēl par 2.vietu un par savu sportisko godu!!!ALGUN,ja Tu runā,ka ne smakas nebija no spēles pret Sportingu,tad smagi kļūdies.Bija smaka,un vēl kāda!!!Gandrīz tas pats sastāvs dod šausmīgi lielu smaku,tikai Skonto neļāva šai smakai izplatīties.

  +4 [+] [-]

, 2009-10-26 20:06, pirms 15 gadiem
strops rakstīja: Kas jums šīberis aizgājis galīgi ciet,runājot,ka LM jāatdod mistisks parāds Skonto??!! Skonto cīnās vēl par 2.vietu un par savu sportisko godu!!!ALGUN,ja Tu runā,ka ne smakas nebija no spēles pret Sportingu,tad smagi kļūdies.Bija smaka,un vēl kāda!!!Gandrīz tas pats sastāvs dod šausmīgi lielu smaku,tikai Skonto neļāva šai smakai izplatīties.
To teica paši liepājnieki pie OC Ventspils kafejnīcas neformālās sarunās...Kaut arī nedomāju,ka tas ir svarīgi dotajā brīdī! 1.novembrī būs interesanta spēle,divu cienīgu klubu izpildījumā!

  -2 [+] [-]

, 2009-10-26 20:14, pirms 15 gadiem
to strops
Tu tikko atmodies pēc nakts maiņas?Pilnīgi pareizi ,ka Skonto cīnās par otro vietu virslīgā,tikai viņīem nepietiks ar saviem iegūtiem punktiem,bet vajadzēs arī tādu nieku,kā LM neizšķirtu pret FKV,kā minimums,lai kļūtu otrie.Ko viņiem arī novēlu.Bet kas attiecās uz smirdēšanu,tā tava smaka nāk man caur datoru.

  +5 [+] [-]

, 2009-10-26 20:14, pirms 15 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: mde.. LM veiksmīgi izmantoja jaunos laikus FKV un Skonto izpārdošanu. Metalurgu pamatkodols un , galvenais, treneru nostādnes, saglabājās un tas arī izrādījās noteicošais. ar ko man būtu jāsamierinās, nesaprotu. Jau kopš FKV iekļūšanas vismas Eiropas līgas grupā teicu, ka nosargāt titulu tagad būs smagi.
Pēteri, arī LM bija sastāva izpārdošana. Tu taču neapgalvosi, ka trīs izlases spēlētāju (2 pamatsastāva un 1 rezervista) aiziešana bija mazsvarīga? Turklāt vēl divu LM pamatsastāva spēlētāju - Surņina un Kastnera - traumas. No sezonas sākuma pamatsastāva metalurgiem sezonas beigās pietrūka tieši puses laukuma spēlētāju. Tā nebija skontiem (Dvališvili, Lukjanovs), tā nebija arī Ventspilij, kam Rimkusa, Kačanova, Cilinšeka un Vaņina vietā nāca teorētiski labs papildinājums. Liepājas papildinājums bija 17-20 gadus veci puiši.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-26 20:20, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: to Andris5
Ir absolūti vienalga ,kas tiesās,jo šovakar Ventspils stadionā redzēju dīvainu ainu.Gan Rīgas futbola pārstāvji,gan visa Liepājas delegācija
neslēpa prieku Fk Ventspils neveiksmē.Laikam FK Ventspils vadība kaut kur kļūdījusies,jo iemantojuši ienaidniekus visapkārt.Tāpēc viss ir liepājnieku rokās un kājās 1.novembrī.Ja viņi nebūs spējīgi atdot parādu Skonto,tad kauns par visu ģīmi.
Algun, bet kāpēc, lai Liepājas delegācija nepriecātos par FKV zaudējumu šajā situācijā? Te nav jāmeklē dziļāki zemteksti - Liepājai Ventspils zaudējums ļoti atvieglo ceļu uz titulu, kas gan vēl nav izcīnīts.
Bet, protams, ka ir arī dažādi zemūdens akmeņi, sākot no divu dienvidamerikāņu aizvešanas no Liepājas naktī, turpinot ar vairāku spēlētāju pārvilināšanas mēģinājumiem gan pirms dažiem gadiem, gan arī šosezon. Liepāja nav vienīgā futbola pilsēta Latvijā, kas FKV vadītājus sauc par šakāļiem, un ne bez iemesla.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-26 20:28, pirms 15 gadiem
Nu ko tagad tikai LM pats var kaut ko sabojāt, bet diez vai. Cermas, tas nemazinās interesi par spēli 1.novembrī.
Gan jau vēlāk nāks gaismā lietas, kas notirkas FKV iekšienē, gan par Rimku, Kačanovu, Griogorčuku, spēlētāju komplektāciju utt - pēc sezonas būs neapmierinātie, kas muti ciet neturēs, ja uzvarētu būtu savādāk.

P.S. Nekā personīga, tikai viedoklis

  -1 [+] [-]

, 2009-10-26 20:36, pirms 15 gadiem
to begemots
varbūt izsacījos neprecīzi,bet replika bija domāta Andrim5,sakarā ar to ,ka neatkarīgi kāda tiesnešu brigāde tiesās 1.novembrī,neviena netiesās par labu Ventspilij.Labi būtu,ja viņi tiesātu objektīvi,kaut gan atklāti sakot tās spēles rezultāts mani maz interesēs.