Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Pertija dusmīgs par atņemtajiem punktiem: "Cirks aizbrauca, bet klauni palika"

Agris Suveizda

Pertija dusmīgs par atņemtajiem punktiem: "Cirks aizbrauca, bet klauni palika"
Tamazs Pertija
Foto: Raitis Supe/Futbola virslīga

Pēdējo gadu Latvijas futbola čempionu duelī "Liepāja"/"Mogo", izbraukumā ilgāk nekā puslaiku spēlējot mazākumā, nosargāja neizšķirtu pret "SynotTip" Virslīgas pašreizējo līderi Jūrmalas "Spartaku" (1:1). Piedāvājam abu klubu galveno treneru komentārus gan par spēli, gan Eirokausu izlozi, gan arī "Babītes"/"Dinamo" izslēgšanu un tai sekojošajām izmaiņām turnīra tabulā.

"Liepājas"/"Mogo" galvenais treneris Tamazs Pertija: "Bija cīņa, kā arī vajadzēja būt. Saprotams, ka spēle varēja attīstīties dažādi – kā uz vienu, tā arī otru pusi. Bet esmu priecīgs, ka desmit spēlētāju sastāvā nezaudējām. Būtu bijuši nedaudz svaigāki un precīzāki, tad varbūt būtu varējuši arī izveidot kādu veiksmīgāku pretuzbrukumu. Bet svaiguma diemžēl nebija, un "Spartaks" ļoti labi aizsargājās. Otrajā puslaikā "Spartaks", zinot, ka esam mazākumā, protams uzbruka lieliem spēkiem, taču pēc pirmā puslaika bija lūgums Torresa un viņa muļķīgās rīcības dēļ skriet divreiz vairāk. Esmu pateicīgs puišiem, ka viņi disciplinēti nospēlēja līdz pat galam, taču, lai cik tas skaļi varbūt tagad neskanētu, protams, neesmu apmierināts ar neizšķirtu. Tīri rezultāta ziņā. Desmit vīru sastāvā spēlēt, protams, ir ļoti grūti. Pret jebkuru pretinieku, kur nu vēl "Spartaku" – komandu, kurai ir ļoti labas uzbrukuma darbības."

Jūrmalas "Spartaka" galvenais treneris Mareks Zubs: "Piekrītu trenerim, ka punktus zaudēja abas komandas. Arī es neesmu apmierināts. Pirmkārt tādēļ, ka mums bija viena spēlētāja pārsvars. Taču puslaiku spēlēt pret deviņiem laukuma spēlētājiem nemaz nav tik viegli. Runājot par spēli, sākums, protams, bija "Liepājas" zīmē. Viņi spēlēja labāk. Un šādi ielaisti vārti pašā spēles sākumā ir kā mazs nokdauns. Izmantošu šo boksa terminu. Mums vajadzēja aptuveni 20-25 minūtes, lai pieceltos no šā nokdauna. Tad mēs izlīdzinājām rezultātu, un tas bija mūsu labākais posms šajā spēlē. Otrajā puslaikā "Liepāja" ļoti labi aizsargājās un ātri aizslēdza visas brīvās zonas, apgrūtinot mums momentu izveidošanu. Dimam [Dmitrijam Platonovam] bija maza iespēja [izraut uzvaru], bet šoreiz tikai neizšķirts, kas 90 minūšu griezumā, manuprāt, ir taisnīgs iznākums. Taču, protams, mēs, treneri, neesam priecīgi, jo zaudējām punktus."

Tā kā Torresa rīcību nosaucāt par muļķīgu, jums laikam nav šaubu, ka sarkanā kartīte bija pelnīta?
Pertija: "Jā, protams, tas pat netiek apspriests. Viņam uz mirkli pietrūka kaut kādas pacietības, un bija skaidra [kustība ar roku, ko Pertija žestikulējot parāda – A.S.]. Tas netiek apspriests – pēc manis redzētā tā bija simtprocentīga sarkanā kartīte, to pat neapstrīdu."

Kluba iekšienē sekos kādas sankcijas?
Pertija: "Jā, mums tādiem gadījumiem ir paredzētas sankcijas. Viena lieta, kad sarkanās nopelni pamatoti, futbola situācijas dēļ – tā gadās. Bet cita lieta, kad nopelni [tādu] sarkano kartīti un komandu atstāj desmit spēlētāju sastāvā. Jaunam futbolistam tāds noraidījums varbūt vēl būtu piedodams, taču viņš ir pieredzējis puisis. Spēlējām ar pagājušā gada čempioniem, cīnāmies par katru punktu. Un būtu bijis labāk, ja laukumā būtu bijuši 11 spēlētāji. Viņš to lieliski apzinās, bet diemžēl rīkojās neattaisnojami. Tāpēc saku, ka nevaru būt apmierināts ar notikušo."

Kā vērtējat savu spēli līdz noraidījumam?
Pertija: "Spēlējām labi. Mēs sapratām, ka "Spartaks" labi darbojas ar bumbu. Un viņi saprata, ka arī mēs labi darbojamies ar bumbu. Tā ka abas komandas viena otras bijās, cienīja - bija redzams, ka šāda cieņa pastāv. Taču pie rezultāta 1:0 bija epizodes, kad varējām izveidot pretuzbrukumu, tomēr šodien spēlētājiem bija kaut kādi krampji, steiga. Neizslēdzu, ka tas bija nogurums, jo pret "Ventspili" īstenībā zaudējām ļoti daudz spēka. Tiksim ar to skaidrībā. Taču tas, kādēļ bumba futbolistus neklausīja pat elementārās situācijās, man bija paradokss."

Kādēļ Gauračs pirmoreiz palika rezervē?
Zubs: "Savainojums. Viņam pēc pēdējās spēles bija savainojums, un nebija iespējams viņu iekļaut pamatsastāvā."

Kā patika uzbrukums pirmajā puslaikā? Ar Klāvu Bāliņu labajā malā.
Zubs: "Cik atceros, Klāvam tā bija pirmā spēle pamatsastāvā. Bija viegli pamanīt, ka viņš bija nedaudz pazaudējies, tādēļ veicām maiņu. No otras puses, mums ir Platonovs, kurš ir sācis trenēties normāli, un cenšos dienu pēc dienas, spēli pēc spēles dot viņam arvien lielāku spēles laiku. Šodien tās bija 45 minūtes, bet pēc spēles viņš teica, ka vēl nav gatavs par 100%. Tagad būs laiks pastrādāt, un sagaidu, ka viņam kļūs labāk."

Uz soliņa nebija Ivančiča un Bērenfelda.
Zubs: "Ivančičam ir savainojums no pēdējās spēles. Pagrieza potīti, tādēļ pašreiz viņš atlabst. Paredzu, ka dažu dienu laikā viņš atsāks trenēties normāli. Savukārt Bērenfelds ir īrē no "Liepājas", tādēļ saskaņā ar līgumu nedrīkst spēlēt [pret "Liepāju"]."

Kā vērtējat Eirokausu izlozi?
Pertija: "Normāla komanda, ar kuru var spēlēt. Ar katru komandu var spēlēt. Pētām un jau skatāmies [pretiniekus]. Domājam, ka mums būtu jātiek nākamajā kārtā. Taču, ja spēlēsim tik trauksmaini kā tajās epizodēs šodien, tad, protams, būs grūti. Cīnītāju komanda, tās spēle ir veidota uz asu cīņu. Nepiekāpīga komanda. Pārāk augstu klasi redzētajos video pagaidām nemanu, bet redzams, ka tā ir tāda cīnītāju komanda."

Tas nozīmē, ka Grebis varētu spēlēt, vai turpināsiet spēlēt bez izteikta uzbrucēja?
Pertija: "Godīgi sakot, pagaidām nezinu. Vēl ir laiks, lai paskatītos un uztaustītu, kuri spēlētāji būs labāk gatavi."

Uzskatāt, ka šajā duelī favorīte būs "Liepāja"?
Pertija: "Grūti pateikt. Viena lieta ir skatīties video no pagājušā gada čempionāta, jo jaunā sezona vēl nav sākusies. Rīt no rīta mans palīgs lido turp paskatīties viņu draudzības spēli ["Crusaders" 82. minūtē izrāva uzvaru pār Velsas bronzas medaļnieci "Bala Town" (1:0) – A.S.], un tad mūsu rīcībā būs precīzāka informācija."

Astana…
Zubs: "(Iesmejas) Man nav svarīgi, pret ko spēlēsim. Favorīti, protams, būs viņi, bet es ceru, ka pirmā spēle mājās būs liela diena. Ne tikai mūsu puišiem, bet arī pilsētai, kurai tā būs vēsturiska spēle. Šis noskaņojums būs ļoti svarīgs. Runājot par pašu spēli, notikt var jebkas. Pašlaik neko vairāk nevaru pateikt."

Parasti komandas vēlas pirmo spēli aizvadīt viesos. Kādēļ jūs apmainījāties spēlēm [pirmā spēle 12. jūlijā paredzēta Slokā, bet atbildes spēle Astanā - 18. jūlijā], jo izloze sākotnēji lēma, ka vispirms jābrauc uz Astanu?
Zubs: "Manuprāt, pirmo spēli labāk ir aizvadīt mājās. Domāju, ka iemesls ir acīmredzams. Tas [mačs Čempionu līgā] mums būs kas jauns. Ja, piemēram, pirmo spēli izbraukumā zaudētu, cilvēkiem otrā spēle vairs varētu nebūt pietiekami interesanta – sak, viņi jau ir zaudējuši. Un tad noskaņojums būs pavisam cits. Ja mēs spēsim pārvarēt Astanas barjeru, tad tas nebūs svarīgi, kur mēs aizvadīsim pirmo maču. Taču atmiņu, noskaņojuma ziņā ir svarīgi sākt mājās. Gribu komandu sagatavot šai spēlei savās mājās. Kā saka krieviski, первый праздник, великий праздник для города [pirmie svētki, lieli svētki pilsētai]."

Varbūt mājās labāk sākt arī tālā ceļa dēļ?
Zubs: "Arī tādēļ, arī tādēļ. Ziniet, mums ir problēmas atrast labu lidojuma savienojumu, jo Astanā [no 10. jūnija līdz 10. septembrim] notiek "Expo 2017". Tādēļ rodas daudz problēmu – atrast lidojumu, atrast viesnīcu. Nezinu precīzi, kā mēs visu organizēsim. Pēdējās trīs dienas pēc izlozes mēģinājām atrast risinājumu, taču vēl to neesam paveikuši. Tas parāda, cik tas ir grūti. Pirmo spēli labāk spēlēt mājās, un tālāk jau skatīsimies."

Cik daudz jaunu spēlētāju varam sagaidīt līdz Čempionu līgai?
Zubs: "Pirmdienas rītā dosimies uz īsu, septiņu dienu treniņnometni Poliju. Un sagaidu, ka tur parādīsies jauni spēlētāji. Aizvadīsim divas pārbaudes spēles – pret [Kipras čempioni] Nikosijas APOEL un [Pāvela Šteinbora pārstāvēto Polijas kausa ieguvēju] Gdiņas "Arka". Domāju, ka būs divi trīs jauni spēlētāji. Nav pārāk daudz laika, lai viņus pārbaudītu un iespēlētu, bet mums nav iespēju mainīt kalendāru, tāpēc tas ir normāli."

Bez Jāņa Ikaunieka un melnkalnieša jums bija arī trešais jaunpienācējs [kreisās malas aizsargs Staņislavs Lebamba]. Kāda situācija ar viņu?
Pertija: "Šodien droši vien jau saņēmām transfēru. Tā ka viņš paliks komandā."

Droši vien jau zināt par "Babītes" izslēgšanu. Kāds ir jūsu viedoklis, vai tas jau bija sagaidāms?
Pertija: "Ziniet, cirks aizbrauca, bet klauni palika. Tā var teikt par šo lēmumu. Godīgi sakot, nesaprotu šo situāciju un uzskatu, ka tā nav sportiska rīcība. Kur te ir loģika, es nezinu. Vieni spēlēja totalizatoru un nopelnīja naudu. Citi zaudēja punktus, bet tos atguva atpakaļ. Un tie, kuri uzvarēja abās spēlēs un ieguva sešus punktus, cieta visvairāk (iesmejas). Loģikas nav. Labāk būtu nospēlējuši vēl divas spēles [saskanā ar reglamentu, ja izslēgtā komanda būtu aizvadījusi vismaz pusi spēļu, tad rezultāti netiktu anulēti - A.S.], lai viss būtu bijis godīgi, vai ne? Nospēlējiet divas spēles – viss godīgi, viss skaisti, ejam tālāk. Kāpēc notiek tādas lietas?! Seši punkti – iedomājieties, cik daudz tas ir! Uzskatu, ka tas nav taisnīgi, taču tas [protestēt pret to] būtu kā ar galvu sist pret sienu. Apsēdās trīs vai četri cilvēki – nezinu, cik viņu tur ir,- un pieņēma šādu lēmumu. Uzskatu, ka tas nav taisnīgi un tas sportiskajā ziņā tā netiek risināts."

Tas bija pārsteigums vai varēja just, ka kaut kas nenotiek tīri?
Pertija: "Par to, ka notiek kaut kādas sarunas kabinetos un tiek veiktas nepareizas darbības, esmu pārliecināts. Kam tas ir izdevīgi, mēs lieliski zinām. "Spartaks" te nav iesaistīts, viņi man liekas, ka pat nezina ceļu uz federāciju. Ir citas komandas."

Es pat vairāk biju domājis nevis lēmumu par izslēgšanu, bet gan "Babītes" aizdomīgās spēles.
Pertija: "Tā kā viņus izslēdza, tad laikam bija kādi pierādījumi. Godīgi sakot, nezinu. Viņiem ir kaut kādi pierādījumi. Ja gribat noņemt komandu, tad dariet to, taču kādēļ gan jācieš būtu mums?! Es vienkārši nesaprotu loģiku. Reglamentā ir punkts, ka, ja komanda pārtrauc spēlēt, tai noņem punktus. Bet viņi jau nepārtrauc spēlēt. Viņi ir gatavi spēlēt arī tālāk, bet viņi paši viņus noņēma [Pertija nekorekti citē reglamentu, kurā šāds punkts attiecas gan uz komandas pašas izstāšanos, gan tās izslēgšanu - A.S.]. Nospēlējiet vēl divas spēles, lai viss ir vienādi. Ko gan lai es tagad saku saviem futbolistiem? Skaidrs, ka pirms spēles viņi to izlasīja, un nav izslēgts, ka tas ietekmēja noskaņojumu. Kādam vārtus atņēma, kādam ko citu. Un ķēdītes rezultātā "Riga" mūs apsteidza tabulā (smaida). Un komandas, kuras bija sešu punktu attālumā, nu jau ir blakus. Tas nav sportisks lēmums, un nesaprotu, kādēļ mūsu prezidenti tik mierīgi pret to izturas un neveic nekādas darbības. Man liekas, ka tas nav pareizi."

Arī Karašauskam atņēma divus vārtus.
Pertija: "Jā. Kādēļ gan apbēdināja visus cilvēkus. Mūs apbēdināja. Nezinu, ko teiks "Ventspils" un "Jelgava". Protams, ka tām komandām, kuras zaudēja punktus "Babītei", tas ir izdevīgi. Un viņus tajā vainot nevar. Vainot var tikai tos cilvēkus, kuri šos lēmumus pieņem. Uzskatu, ka šādi lēmumi ir absolūti nepareizi un kategoriski tiem nepiekrītu. Taču te neko nepierādīsi, Dieva dēļ. Jau 20 gadus te dzīvoju, un man ar "Skonto" atņēma astoņus punktus, atceraties. Cīnījāmies par titulu, atņēma astoņus punktus, bet tik un tā līdz pēdējai kārtai turpinājām cīnīties. 20 gadu laikā jau esmu pieradis pie tādiem lēmumiem (iesmejas). Tāpēc mani tas nepavisam nepārsteidz."

"Spartakam" vajadzētu būt priecīgam, jo jūs bijāt viens no diviem klubiem, kas "Babīti" neuzvarēja.
Zubs: "(Nopūšas) Pat nezinu, ko atbildēt. Piekrītu trenerim, ka visi šādi lēmumi būtu jāpieņem korekti. Varbūt pēc otrā apļa. Varu teikt, ka man tas izskatās dīvaini. Varbūt neesmu Latvijā pietiekami ilgi, lai to izprastu. Pagaidām nekādu komentāru."

Vai jums kāda no "Babītes" spēlēm likās aizdomīga?
Zubs: "Nedomāju. Kaut vai mūsu spēle pret viņiem pirms nedēļas. Viņi 90 minūtes cīnījās kā traki, un mēs uzvarējām tikai ar 1:0. Tādēļ esmu pārsteigts, ka viņi ir izmesti no čempionāta. Lai atbildētu precīzāk, man būtu jāpaskatās iepriekšējo spēļu video. Man tobrīd tādas detaļas neinteresēja. Dzirdēju, ka ir tādas lietas, ka viņi nespēlē, ka viņiem ir problēmas ar federāciju sakarā ar likmēm, bet es tajā visā nebiju pārāk iedziļinājies. Tagad tā ir realitāte. Arī pirmajā aplī mums pret "Babīti" bija grūta spēle, nospēlējām 2:2 un zaudējām divus punktus. (Nopūšas) Dīvaina situācija."

Varbūt "Babītē" ir kādi spēlētāji, kurus vēlētos aicināt uz savu komandu? Piemēram, Saveļjevs, [RFS piederošais] Grjaznovs?
Zubs: "Nebiju pamanījis interesantus puišus, kuri varētu spēlēt manā komandā. Tāds ir mans viedoklis."
Pertija: "Zini, šobrīd grūti par to pateikt. Godīgi sakot, neredzu tādus [spēlētājus]. Protams, ir divi trīs jauni futbolisti, bet šajā brīdī laikam, ka nē."

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-06-26 10:49, pirms 8 gadiem
Tamazam var piekrist tajā ziņā,ka varēja ļaut Babītei nospēlēt tās atlikušās divas spēles,kā rezultātā tabula netiktu grozīta un neviena komanda priekšrocības neiegūtu.Šajā gadījumā LFF kārtējo reizi ir devusi iemeslu tam,ka acīm redzams fakts,ka ar savu pieņemto lēmumu tā palīdz dažiem klubiem.
Un vēl.No uzskatītām aizdomīgām spēlēm,trīs bija virslīgas vēl agrajā pavasarī.Trešais mačs bija pret RFS,kur likmju licēju vēlmes nepiepildījās.Spēle notika 20.maijā ,divas dienas pēc LFF disciplinārās komitejas sēdes,kur Babītei tika izteikts pēdējais brīdinājums. Un tad nāca "nevainīgā'draudzības spēle ar RFS 10.jūnijā.

  +2 [+] [-]

, 2017-06-26 11:34, pirms 8 gadiem
"Cirks aizbrauca, bet klauni palika"
WOW! Kur vel precīzāku epitetu Pertija sev varēja veltīt?

Attiecībā uz punktiem, tad Pertija varēja dziļi,dziļi paklusēt, jo LFV reglamenta pieņemšanā piedalījās arī FKL pārstāvji, un tagad tēlot izbrīnu ir vairāk nekā debīli.

  +3 [+] [-]

, 2017-06-26 11:44, pirms 8 gadiem
Latvijas futbola vadošo funkcionāru vidū tiešām klaunu netrūkst.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-26 11:46, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: "Cirks aizbrauca, bet klauni palika"
WOW! Kur vel precīzāku epitetu Pertija sev varēja veltīt?

Attiecībā uz punktiem, tad Pertija varēja dziļi,dziļi paklusēt, jo LFV reglamenta pieņemšanā piedalījās arī FKL pārstāvji, un tagad tēlot izbrīnu ir vairāk nekā debīli.
Tu speciāli nemāki tekstu un informāciju uztvert? Pertija saka, ka būtu godīgi ļaut nospēlēt vēl divas spēles, lai neņemtu nost punktus nevienam. Viņš nebrīnās par reglamentu, bet par situāciju, kurā brīdī atkal LFF taisa forsmažoru!

  +1 [+] [-]

, 2017-06-26 11:59, pirms 8 gadiem
Fiasko rakstīja: Tu speciāli nemāki tekstu un informāciju uztvert? Pertija saka, ka būtu godīgi ļaut nospēlēt vēl divas spēles, lai neņemtu nost punktus nevienam. Viņš nebrīnās par reglamentu, bet par situāciju, kurā brīdī atkal LFF taisa forsmažoru!
Vot, šis LV cilvēku jebkuru normatīvo aktu nihilisms ir vienkārši satriecošs. Tieši tāpēc mēs tiesiskuma jomā esam tur kur esam.
Ja reiz LFV nolikumā (reglamentā) ir aprakstīts kā konkrētā situācijā ir jārīkojas, tad tā arī ir jārīkojas, un nevis nolikums jāmēģina staipīt cik kuram kas ir izdevīgi. Es saprotu ka Tamazs ir gruzīns, un zinot, kā,piemēram, gruzīni Gruzijā ievēro ceļa satiksmes noteikumus , kurus vispār neievēro, tad nebrīnos par šādu viņa viedokli, bet šeit tomēr ir Latvija.

  +2 [+] [-]

, 2017-06-26 12:06, pirms 8 gadiem
knaible rakstīja: Latvijas futbola vadošo funkcionāru vidū tiešām klaunu netrūkst.
Jā, kāpēc gan neļāva Babītei vel pāris spēlēs uzspēlēt toķiku? Kādam no LFF vai LFV vadības laikam skauda, ka kāds būtu vel mazliet naudiņu nopelnījis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-06-26 12:13, pirms 8 gadiem
Tas ir vāks, tā izdomāta neaizskaramā biedrība LFV..izdomājuši savus noteikumus, lobē citas komandas, un nav pat sava direktora ko nesen mistiski atlaida (O. ŠLEGS)
Jautājums vnk. Vai tad nākamsezon visi klubi nevar kopā izveidot savu biedrību un spēlēt bez tās parodijas par līgu -"Virslīga"??

  -1 [+] [-]

, 2017-06-26 12:20, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Ceru, vismaz netaisies apstrīdēt, ka pateicoties šiem "reglamentiem" dažas komandas ieguva priekšrocības turnīra tabulā? Es neuzskatu to par normālu situāciju.
Nē, viennozīmīgi, ka šai situācijā ir klubi, kuri paliek zaudētājos, un tas nav pat apstrīdami. Par cik nevienam nav izdevies uzrakstīt perfektu normatīvo aktu ar pirmo piegājienu, jo nav iespējams visus apstākļus paredzēt, un tie patstāvīgi tiek papildināti, grozīti un uzlaboti, tad šeit darbiņš LFV vadībai un klubu pārstāvjiem, lai izdiskutētu un uzliktu uz papīra, kā nākotnē šādās situācijās jārīkojas.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-26 12:30, pirms 8 gadiem
dzeko rakstīja: Tas ir vāks, tā izdomāta neaizskaramā biedrība LFV..izdomājuši savus noteikumus, lobē citas komandas, un nav pat sava direktora ko nesen mistiski atlaida (O. ŠLEGS)
Jautājums vnk. Vai tad nākamsezon visi klubi nevar kopā izveidot savu biedrību un spēlēt bez tās parodijas par līgu -"Virslīga"??
Kāpēc jāveido jaunu organizāciju, ja 2012, gadā 10 LV klubi jau tādu izveidoja. Pie tam pie Malnača šī biedrība darbojās itin veiksmīgi, bet viss bardaks sākās kad viņš aizgāja no LFV vadītāja amata.
Vaina jau nav LFV biedrībā, bet gan tās vadībā, un nekur nav garantijas, ka nodibinot jaunu organizāciju tās vadība būs tik perfekta, ka visi būs absolūti apmierināti par visu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-26 12:46, pirms 8 gadiem
dažš labs uzvilcies nepajokam... laikam papardes zieds nebija īstais..

  -1 [+] [-]

, 2017-06-26 12:53, pirms 8 gadiem
Latvijas futbolā ir bardaks un totāla mistkaste. jau tā virslīgā bija tikai 8 komandas un tad vēl nevar kārtību ieviest?
Jāsaka atkal- kurā valstī vēl kaut kas tamlīdzīgs notiek?
Un nav ko braukt virsū Pertijam. 100% viņam taisnība.

  -2 [+] [-]

, 2017-06-26 12:53, pirms 8 gadiem
Šeit viss ir elementāri vienkārši. Jebkurus likumus, normatīvos aktus izstrādā juristi, tātad cilvēks. Respektīvi tāds pats cilvēks var arī izdomāt, kā vienā vai otrā situācijā sev vēlamo pataisīt par esošo, vai nu arī apiet tos. Teikšu jurista valodā, noziegums tika izdarīts sen, bet izmeklēšanu var "veikt" līdz noilgumam, vai nu arī sev izdevīgā termiņā. Ja jau bija pārkāpums un aizdomīgas spēles, pat zinot kura ( s), tad kāpēc tas viss nāk gaismā tikai tagad? Acīmredzot ir nogaidīts īstais brīdis, kaut gan esmu pārliecināts par visiem 100, ka pierādījumi tika iegūti jau krietnu laiku atpakaļ. Labi, šī tēma ir kārtējais "INFINITY" topiks, tā kā neredzu jēgu šeit strīdēties.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-26 12:53, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Es arī esmu dusmīgs!
par ko? saimnieks atkal dzenā?

     [+] [-]

, 2017-06-26 13:05, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Latvijas futbolā ir bardaks un totāla mistkaste. jau tā virslīgā bija tikai 8 komandas un tad vēl nevar kārtību ieviest?
Jāsaka atkal- kurā valstī vēl kaut kas tamlīdzīgs notiek?
Un nav ko braukt virsū Pertijam. 100% viņam taisnība.
12.3.
Klubam, kurš izstājas vai tiek izslēgts no čempionāta, tiek ieskaitīti zaudējumi ar 0:3, ja tas
nospēlējis vismaz 50% no čempionāta paredzētā spēļu skaita un kluba rezultāti tiek ņemti vērā,
nosakot klubu vietu sadalījumu turnīra tabulā. Gadījumā, ja klubs ir nospēlējis mazāk kā 50% no
paredzētā spēļu skaita, kluba rezultāti tiek anulēti un netiek ņemti vērā, nosakot klubu vietu
sadalījumu turnīra tabulā.

Brīdinājumi un vārtu guvumi, kuri tika iegūti spēlēs pret komandu,
kura izstājās vai tika izslēgta no čempionāta, tiek anulēti. Noraidījumi (izņemot tos, par kuriem
tiek piešķirta diskvalifikācija saskaņā ar DR pielikuma p.19.1) paliek spēkā.

lff.lv

Kur tieši Pertijam taisnība? Tajā, ka nav mierā ar nolikumu tad, kad kāds no tā punktiem tiek iedarbināts, nevis uzreiz pēc tā pieņemšanas, sezonai vēl nesākoties?
Vilciens aizgājis.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-26 13:08, pirms 8 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Šeit viss ir elementāri vienkārši. Jebkurus likumus, normatīvos aktus izstrādā juristi, tātad cilvēks. Respektīvi tāds pats cilvēks var arī izdomāt, kā vienā vai otrā situācijā sev vēlamo pataisīt par esošo, vai nu arī apiet tos. Teikšu jurista valodā, noziegums tika izdarīts sen, bet izmeklēšanu var "veikt" līdz noilgumam, vai nu arī sev izdevīgā termiņā. Ja jau bija pārkāpums un aizdomīgas spēles, pat zinot kura ( s), tad kāpēc tas viss nāk gaismā tikai tagad? Acīmredzot ir nogaidīts īstais brīdis, kaut gan esmu pārliecināts par visiem 100, ka pierādījumi tika iegūti jau krietnu laiku atpakaļ. Labi, šī tēma ir kārtējais "INFINITY" topiks, tā kā neredzu jēgu šeit strīdēties.
Neatkarīgi no tā cik cilvēki (viens vai simts) izstrādāja šos noteikumus, tos apstiprināja vai nu LFV valde vai arī LFV dalībnieku pilnsapulce, un līdz ar to tos mainīt nav viena vai pāris cilvēku spēkos.
Ko Tavā gadījumā nozīmē ''noilgums''? Par cik Eiropas prakse liecina, ka futbola klubu līdzdalību totalizatora afērā nevar pierādīt īsā laika periodā, un tas var ilgt pat gadiem, tad Babītes gadījumā par kaut kādu noilgumu runāt ir stipri pāragri.

     [+] [-]

, 2017-06-26 13:09, pirms 8 gadiem
Vienīgais, kur Namejs atkal sabraucis auzās ir tā LFV un LFF pārspīlētā savstarpējā neatkarība

Nolikums atrodams LFF mājaslapā un to oriģināli ar parakstu apstiprinājis LFF ģenerālsekretārs.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-26 13:10, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Ceru, vismaz netaisies apstrīdēt, ka pateicoties šiem "reglamentiem" dažas komandas ieguva priekšrocības turnīra tabulā? Es neuzskatu to par normālu situāciju.
Protams ka ieguva un Liepāja cieta. Bet laikam jau nebija variantu, kā savādāk sakārtot, jo tiešām būtu absurdu totoklubam ļaut vēl spēlēt...Un reglaments ir tāds kāds tas ir

  +1 [+] [-]

, 2017-06-26 13:13, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Vienīgais, kur Namejs atkal sabraucis auzās ir tā LFV un LFF pārspīlētā savstarpējā neatkarība

Nolikums atrodams LFF mājaslapā un to oriģināli ar parakstu apstiprinājis LFF ģenerālsekretārs.
Jā, tas ir nenoliedzami, ka LFF ir LFV jumta organizācija, un es pat to netaisos apstrīdēt. Tomēr LFV kā juridiskai personai pašai ir gana daudz pilnvaru, tad visā vainot LFF arī nevajag.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-26 13:15, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tas ir nenoliedzami, ka LFF ir LFV jumta organizācija, un es pat to netaisos apstrīdēt. Tomēr LFV kā juridiskai personai pašai ir gana daudz pilnvaru, tad visā vainot LFF arī nevajag.
Šobrīd biedrība ir iesākusi savu piekto darbības gadu un kopīgi ar Latvijas Futbola fedrāciju (LFF) rīko jau piekto Virslīgas čempionātu. Pašlaik līgas vadības pārraudzībā ir informatīvie, komerctiesību, mārketinga, TV translāciju, kalendāra un citi organizatoriskie darbi, bet Virslīgas čempionāta reglamenta un licencēšanas jautājumi ir uzticēti LFF. Tuvāko gadu biedrības mērķis ir sekot ārvalstu piemēram un pilnībā pārņemt augstāko klubu futbola sacensību organizēšanu valstī.

Avots: SynotTip virslīga

Ātri un ērti. Respektīvi, LFV ar reglamentu nav sakara. Punkts. Viss pārējais ir dzeja par un ap tēmu bez jebkāda juridiska pamata LFV iesaistīšanai attiecībā uz reglamenta sagatavošanu.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-26 13:20, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Šobrīd biedrība ir iesākusi savu piekto darbības gadu un kopīgi ar Latvijas Futbola fedrāciju (LFF) rīko jau piekto Virslīgas čempionātu. Pašlaik līgas vadības pārraudzībā ir informatīvie, komerctiesību, mārketinga, TV translāciju, kalendāra un citi organizatoriskie darbi, bet Virslīgas čempionāta reglamenta un licencēšanas jautājumi ir uzticēti LFF. Tuvāko gadu biedrības mērķis ir sekot ārvalstu piemēram un pilnībā pārņemt augstāko klubu futbola sacensību organizēšanu valstī.

Avots: SynotTip virslīga

Ātri un ērti. Respektīvi, LFV ar reglamentu nav sakara. Punkts. Viss pārējais ir dzeja par un ap tēmu bez jebkāda juridiska pamata LFV iesaistīšanai attiecībā uz reglamenta sagatavošanu.
Hm, man jau šķita, ka gadus trīs atpakaļ LFV pārņēma to visu, bet esmu kļūdījies.

     [+] [-]

, 2017-06-26 13:21, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neatkarīgi no tā cik cilvēki (viens vai simts) izstrādāja šos noteikumus, tos apstiprināja vai nu LFV valde vai arī LFV dalībnieku pilnsapulce, un līdz ar to tos mainīt nav viena vai pāris cilvēku spēkos.
Ko Tavā gadījumā nozīmē ''noilgums''? Par cik Eiropas prakse liecina, ka futbola klubu līdzdalību totalizatora afērā nevar pierādīt īsā laika periodā, un tas var ilgt pat gadiem, tad Babītes gadījumā par kaut kādu noilgumu runāt ir stipri pāragri.
"LFV dalībnieku pilnsapulce...."--------Vai viņa tika sasaukta? Un ja tika, gribu redzēt tās dalībnieku skaitu un balsošanas individuālo protokolu, proti, kurš bija "PAR" un "PRET" par Babītes izslēgšanu no virslīgas tieši šobrīd. Vai nu arī LFF valdes lēmumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-26 13:37, pirms 8 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: "LFV dalībnieku pilnsapulce...."--------Vai viņa tika sasaukta? Un ja tika, gribu redzēt tās dalībnieku skaitu un balsošanas individuālo protokolu, proti, kurš bija "PAR" un "PRET" par Babītes izslēgšanu no virslīgas tieši šobrīd. Vai nu arī LFF valdes lēmumu.
Pag, tagad Tu sajauci divas dažādas lietas, jo reglamentu apstiprina pilnsapulce, bet tā realizācijai nav nepieciešams pilnsapulces akcepts. Pietiek ar valdes lēmumu.
Šai konkrētajā gadījumā, vismaz pagaidām, nav iznācis ko dzirdēt vai lasīt, ka kāds no klubiem būtu iesniedzis oficiālu protestu.

     [+] [-]

, 2017-06-26 13:42, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Diezgan dīvaini liekas, ka "nevar paredzēt" ne pirmo reizi notikušu faktu, ka kāds no virslīgas klubiem tiek izmests no čempionāta. Nav jau pirmā reize
Jā, tā ir taisnība, jo izslēdzot Gulbeni no LFV 2015, gadā situācija bija līdzīga, un klubiem tika atņemti punkti, kurus tie izcīnīja pret Gulbeni. Tiesa, tad bija nospēlētas tikai astoņas kārtas, un neviens īpašu trauksmi necēla.
Kāpēc jau tad šis jautājums netika izskaidrots un atrisināts, patiešām nezinu.

     [+] [-]

, 2017-06-26 13:44, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Es, piemēram, zinu, ka gruzīniem ir labs konītits ar nosukumu "Staroje Kaheti" Iesaku!
Man vienalga labāk garšo (cik nu vispār garšo) armēņu konjaki. Tiesa, viņu labākos konjakus nemaz tā nevar nopirkt, jo tos kurus tie palaiž masveida tirgošanā nav īsti tas ko tie taisa savām vajadzībām mājās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-06-26 13:48, pirms 8 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: "LFV dalībnieku pilnsapulce...."--------Vai viņa tika sasaukta? Un ja tika, gribu redzēt tās dalībnieku skaitu un balsošanas individuālo protokolu, proti, kurš bija "PAR" un "PRET" par Babītes izslēgšanu no virslīgas tieši šobrīd. Vai nu arī LFF valdes lēmumu.
Kā jau rakstīju, Reglamenta izstrāde un tā piemērošana ir LFF, nevis LFV pārziņā.
Vienīgais kaut nedaudz nopietnais dokuments, kurš ir LFV rīcībā, ir Komercreglaments, kuram ar komandu licencēšanu/diskvalificēšanu nav ne mazākā sakara.

Par Babītes izslēgšanu lēma LFF Disciplinārlietu komisija (DK), faktiski balstoties uz sekojošo (tas gan ir mans interpretējums, bet ar to būtu pietiekami):
13.
Komanda tiek izslēgta no attiecīgā čempionāta:
-
par atkārtotu neie
rašanos uz kalendārā paredzēto čempionāta spēli;
-
par rupjiem sporta ētikas un disciplīnas pārkāpumiem.


Avots: lff.lv

Informācija no kompetentajām iestādēm par Babītes nesportiskām rīcībām tika saņemta, DK klubu izslēdza.

LFV biedru kopsapulce te, atvainojos par izteicienu, ņi pričom

Tas, ko Babīte varēja darīt, bija griešanās pie LFF Apelāciju komisijas (AK). Vai tālāk kaut vai Starptautiskajā Arbitrāžas tiesā.

Ja negriezās, negriezīsies... nu tad secinājumus izdariet paši )))

     [+] [-]

, 2017-06-26 13:48, pirms 8 gadiem
Kāds te bļauj reglaments, reglaments. . .
Vajadzēja atļaut izspēlēt vēl divas kārtas, nekas nedega!
tagad iznāk, ka sodīja ne tikai Babīti, bet arī citas komandas, bet dažām turpretim šis lēmums pat ir izdevīgs.
Tas pamudina domāt par ieinteresētību kāda kluba interesēs, vārdu sakot netīra spēle, bodīte. . .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-26 13:56, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Kāds te bļauj reglaments, reglaments. . .
Vajadzēja atļaut izspēlēt vēl divas kārtas, nekas nedega!
tagad iznāk, ka sodīja ne tikai Babīti, bet arī citas komandas, bet dažām turpretim šis lēmums pat ir izdevīgs.
Tas pamudina domāt par ieinteresētību kāda kluba interesēs, vārdu sakot netīra spēle, bodīte. . .
Paskaties uz to no otras puses, nevis tikai virspusēji.
Ko būtu teikuši klubi, kuri tieši būtu neapmierināti ar to, ka Babītes izslēgšana tieši tiek NOVILCINĀTA, lai būtu aizvadīts 50% no turnīra? Tad kāds bļautu, ka tiek mākslīgi vilkta, piemēram, Liepāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-06-26 14:02, pirms 8 gadiem
Faktiski, likuma piemērošanas atlikšana uz laiku, kurā tas kādam būtu/nebūtu izdevīgi, nav pieņemama un racionāla prakse.
Tā ka... no manas puses, šoreiz LFF visu darīja pareizi.

Nevar, piemēram, uzlikt arestu kādas komercsabiedrības bankas kontiem mēnesi vēlāk par datumu, kurā no ģenerālprokuratūras saņemts iesniegums balstoties uz to, ka kompānija, pieņemsim, nav vēl izmaksājusi darbiniekiem tekošā mēneša algu, un darbinieki cietīs (vai kāds kreditors, piemēram).
Tātad, nebūtu normāli, ja pierādījumi/iesniegumi utt par Babītes neētiskām un nesportiskam darbībām saņemti šodien, bet darbojamies uz kluba izslēgšanu tikai pēc pusmēneša/mēneša (ņemot vērā kāds ir Virslīgas kalendārs Jūlijā).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-06-26 14:04, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Faktiski, likuma piemērošanas atlikšana uz laiku, kurā tas kādam būtu/nebūtu izdevīgi, nav pieņemama un racionāla prakse.
Tā ka... no manas puses, šoreiz LFF visu darīja pareizi.

Nevar, piemēram, uzlikt arestu kādas komercsabiedrības bankas kontiem mēnesi vēlāk par datumu, kurā no ģenerālprokuratūras saņemts iesniegums balstoties uz to, ka kompānija, pieņemsim, nav vēl izmaksājusi darbiniekiem tekošā mēneša algu, un darbinieki cietīs.
Tātad, nebūtu normāli, ja pierādījumi/iesniegumi utt par Babītes neētiskām un nesportiskam darbībām saņemti šodien, bet darbojamies uz kluba izslēgšanu tikai pēc pusmēneša/mēneša (ņemot vērā kāds ir Virslīgas kalendārs Jūlijā).
Nevar nepiekrist, pat brīnos, kā var ienākt prātā ideja, ļaut vēl kaut ko spēlēt. tas būtu absurds.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-26 14:05, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Tas tiesa. Es pats arī kādreiz ražoju makten labu brandavu! Bet esi kādreis provējis Staroje Kaheti?
Nē, nebūšu tādu dzēris.
Biju pie radiem Jelgavā ciemos, un tur mani ar ļoti labu azerbaidžāņu konjaku pacienāja. Tiesa nosaukumu aizmirsu.
Man nesen vienā pasākumā uzdāvināja 1992. gada Gaston Legrār armanjaku, kuru es drīkstu atvērt 2020. gadā. Labi ka viņš ir koka kastē, jo savādāk cik ilgi spētu siekaloties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-26 14:06, pirms 8 gadiem
Ble, pamuļķis atkal pieslēdzās, un tas nozīmē, ka šī raksta komentāru sadaļa atkal būs pietirsta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-26 14:13, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Tikai fakts jau ir tāds, ka Latvijā tā ir pilnīgi ierasta prakse Piemēram, ar bankrotējušajām bankām savā laikā. Īpaši pietuvinātie, bez šaubām, vienmēr paspēja savu paņemt jeb izņemt.
Un tas ir nepareizi!
p.s. shēmo jau visur, bet jā, mums vēl tā attīstības fāze, kad viss notiek klajāk un nekaunīgāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-26 14:21, pirms 8 gadiem
HMB-LABU.RIITU!!! rakstīja: Viizdeguni, kaada tev eetika!!! italijaa shitadus zhmogus pirms 5-10 gadiem no klubiem un restaraaniem burtiskaa nozime brutaali vilka araa un veda uz buuriem, spanija,balkaanos shitaadi ir vajaati un apshauditi, a muusu mikstaja zemee Gavrjusha katru gadu braukaa no ciema uz ciema, pa trubu un uz rezervistu solina plaatas, keerc un dod noraades uz kadu rezultaatu jaspele, TOTOpilii tas slavenais machs kura rezultaatu visa pilseta nedelu pirms speles zinaja vispar bija klaunade, a musejie te aplaizhas un gaida kad sie noslegs savu toto sezonu

vaac kkadus pieradijumus
Tieši balstoties uz tādiem kā es, nevis uz tādiem kā Tu, Tev šobrīd ir iespēja:
1) mierīgi sēdēt pie kompja,
2) nodzerties līdz nāvei un audzēt kuņģi,
3) nenorakstīt savu dzīvi ar vienu izraisītu, smagu autoavāriju
4) utt.

Un tieši tādēļ Tev nenākas ar bisi skriet pa lauku, šaut citus un atšaudīties pašam.

Bet nu ja uz to velk...
https://en.wikipedia.org/wiki/Confe...

Veido Latvijā filiāli. Bet ņem vērā, ka šo te visu pasaule jau sen kā par lielu lohu baru nosaukusi.

Un par Itālijas toto skāndālu un tā atrisinājumu, vispirms, nedaudz painteresējies, nevis tukši bļauj "re kā citi sēdina cietumā, tikai mēs ne".
Bet Tev jau parasti slinkums vispār kaut kur iedziļināties

Šitie "nošaut uz vietas" gudrinieki parasti paši nemaz neapjēdz, cik pašiem būtu slikti, ja vēl joprojām eksistētu tāda kārtība pasaulē. Respektīvi, totalitārisms.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-26 15:02, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Tu nesen man prasīji vai nevaru darbā iekārtot. Varu piedāvāt šofera vietu. Un tieši tavs mīļākais temats- akmeņu vešana. Haļavnijs darbs un savus 3000 euro droši saņemsi pēc nodokļu nomaksas. Protams, tiesības vajag un vēlams, kaut nedaudz zviedru valoda.
Varēji vel piebilst pie nepieciešamā minimuma-nedaudz prāta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-06-26 15:37, pirms 8 gadiem
Nav jau tik vienpusēja situācija. Spartakam nācās cīnīties pret motivētu Babīti ar Konate sastāvā, kamēr Ventspils ieguva trīs punktus faktiski bez cīņas. Vai Liepāja, kurai pretī stājās novājināta Babīte salīdzinot ar to Babīti, kurai Spartaks zaudēja 2 punktus. Godīgi ir anulēt visus rezultātus. Pretējā gadījumā sanāk, ka dažas komandas saņēma dāvanā 3 punktus (lūdzu nestāstiet, cik grūti ir uzvarēt spēli, kur tavs pretinieks spēlē toto), bet dažas zaudēja punktus, kad Babīte spēlēja pa īsto. Godīgāk tad ir anulēt visus rezultātus

  -1 [+] [-]

, 2017-06-26 17:01, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Nav jau tik vienpusēja situācija. Spartakam nācās cīnīties pret motivētu Babīti ar Konate sastāvā, kamēr Ventspils ieguva trīs punktus faktiski bez cīņas. Vai Liepāja, kurai pretī stājās novājināta Babīte salīdzinot ar to Babīti, kurai Spartaks zaudēja 2 punktus. Godīgi ir anulēt visus rezultātus. Pretējā gadījumā sanāk, ka dažas komandas saņēma dāvanā 3 punktus (lūdzu nestāstiet, cik grūti ir uzvarēt spēli, kur tavs pretinieks spēlē toto), bet dažas zaudēja punktus, kad Babīte spēlēja pa īsto. Godīgāk tad ir anulēt visus rezultātus
Zel ka pirms sezonas jau neizmeta to Babiti un nepatureja D-pili. Jau pirms sezonas tacu bija totoskandali! Leisi tacu savus totoklubus izmeta...

     [+] [-]

, 2017-06-26 17:41, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Nav jau tik vienpusēja situācija. Spartakam nācās cīnīties pret motivētu Babīti ar Konate sastāvā, kamēr Ventspils ieguva trīs punktus faktiski bez cīņas. Vai Liepāja, kurai pretī stājās novājināta Babīte salīdzinot ar to Babīti, kurai Spartaks zaudēja 2 punktus. Godīgi ir anulēt visus rezultātus. Pretējā gadījumā sanāk, ka dažas komandas saņēma dāvanā 3 punktus (lūdzu nestāstiet, cik grūti ir uzvarēt spēli, kur tavs pretinieks spēlē toto), bet dažas zaudēja punktus, kad Babīte spēlēja pa īsto. Godīgāk tad ir anulēt visus rezultātus
Viesos Liepājai tikai Karas šedevri paglāba no 2p zaudējuma.

     [+] [-]

, 2017-06-26 20:31, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Zel ka pirms sezonas jau neizmeta to Babiti un nepatureja D-pili. Jau pirms sezonas tacu bija totoskandali! Leisi tacu savus totoklubus izmeta...
Kas tev ar to D-pili? Tie tak nav pa kapeiku labāki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-26 22:23, pirms 8 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Kas tev ar to D-pili? Tie tak nav pa kapeiku labāki
Runa jau iet par BFC. Ja Babītei būtu iedots DSQ jau ziemas kausa skandālu laikā, vietā būtu nākusi BFC D-pils. Kad par BFC kāds sportradars ir devis kādu totosignālu?

     [+] [-]

, 2017-06-26 22:24, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Viens, bez pārmērībām var 2,5-3 k euro uz rokas nopelnīt, normāla hata, lai varētu ar ģimeni dzīvot, sākot no 800 euro. Vienīgi, jābrauc uz Latviju pirkt rupjmaizi un speķi. Tas te nav, pārējā iztikšana un cenas +/- līdzīga
Aliņu piemirsi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja