Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Cilinšeks labprāt spēlētu Latvijas izlasē

Agris Suveizda

Cilinšeks labprāt spēlētu Latvijas izlasē
Saša Cilinšeks (FK Ventspils)
Foto: Romans Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas trīskārtējo čempionu "Ventspils" serbu aizsargs Saša Cilinšeks intervijā atklājis, ka labprāt spēlētu Latvijas nacionālajā futbola izlasē, ja vien saņemtu tādu piedāvājumu.

Latvijas futbola kluba "Ventspils" serbu leģionārs Saša Cilinšeks (27) kluba oficiālajā mājaslapā izpaudis, ka labprāt spēlētu Latvijas izlasē, ja vien treneri uzskatītu to par nepieciešamu. Tāpat serbu futbolistu nebaida tas, ka tādā gadījumā nāktos iegūt Latvijas pilsonību.

"Ja Latvijas izlases treneri izrādītu man uzmanību, es justos ļoti pagodināts. Es būtu tikai ar "visām četrām" par. Latvijā spēlēju jau trīs gadus, un tā man ir kļuvusi par otrajām mājām. Taču ne man lemt šo jautājumu," intervijā saka Saša Cilinšeks. "Kad Latvijas izlase spēlē Rīgā, vienmēr braucu uz stadionu. Par komandu varu teikti vienu - malači! Kaut Dievs dotu izcīnīt ceļazīmi uz pasaules čempionātu DĀR. Uzdevums ir grūts, taču tas vien ir lieliski, ka komanda domā un tic tik augstiem mērķiem. Manuprāt, piemēram, spēlē pret Izraēlu bija jāuzvar. Komanda demonstrēja lielisku sniegumu, taču ielaida vārtus. Labi, ka Koļesņičenko izlīdzināja rezultātu."

"Daudzi saka, ka mums ir paveicies ar izlozi. Droši vien, ka tā arī ir. Taču nedrīkst jau pirms spēlēm uzskatīt, ka bez problēmām tiksim ar viņiem galā. Ventspilij ir labas iespējas iekļūt nākamajā kārtā, tādēļ jābūt īpaši nopietniem un uzmanīgiem," Cilinšeks komentēja UEFA Čempionu līgas izlozi, kas "Ventspils" klubam pretī ielozēja Luksemburgas čempioni "Dudelange".

Novi Sadā dzimušais Cilinšeks, kurš var spēlēt gan kā centra, gan kā malējais aizsargs, profesionālā futbolista karjeru uzsāka dzimtajā "Vojvodina" klubā, kur aizvadīja vairāk nekā 100 spēles. Tad Cilinšeks neilgu laiku spēlēja Polijā un Moldovā, līdz nonāca "Ventspils" klubā. Šosezon Cilinšeks visai daudz spēļu izlaida savainojumu dēļ, taču iepriekšejā spēlē pret "Liepājas metalurgu" Saša jau bija komandas pamatsastāvā.

Izmantotie resursi.
fkventspils.lv

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2009-06-26 13:48, pirms 15 gadiem
Nu slikts vins nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-06-26 13:49, pirms 15 gadiem
var jau nnemt jaa bet es dodmaaju mums tak ir arii savi pespektiivie speleetaaji kuri var sevi pieraadit nevis lielaajaa izlaseee tika kkur 20 un viss saka ka vairs nav reeaali jau vinss citus nemeklee!!

  +8 [+] [-]

, 2009-06-26 13:54, pirms 15 gadiem
Ja paskatās, ko pirms pāris gadiem sanaturalizējām (vienā metienā ar Perepļotkinu), tad Sašu būtu jāķer ciet nekavējoties! Jāpiekrīt gan, ka aizsargu mums šobrīd tā kā būtu gana, bet nu visādi jau gadās. Tam pašam FKV - vienlaicīgi trīs labi aizsargi traumēti un jāspēlē Administracijas darbiniekam Soleičukam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-06-26 13:55, pirms 15 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: un jāspēlē Administracijas darbiniekam Soleičukam
wtf?

  +1 [+] [-]

, 2009-06-26 13:56, pirms 15 gadiem
bus tads pats gadijums ka ar ostleru? ja ja, jutos latvija ka majas, gribu spelet latvijas izlase, paris speles nospeleja dabuja normalu ligumu eiropa un pazuda ar galiem.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-26 14:00, pirms 15 gadiem
sermulis rakstīja: nu bet priekš kam mums serbu. lai spēlē vietējās skolas audzēkņi. arī nekāds jauneklis Cilinšeks nav.
kad jaunie lidz tadam limenim bus izaugusi tad ari speles. starkovs atskiriba no citem musu sporta treneriem tiesam loti labi jut kurs ir specigaks, zals jaunais vai vecais buks. citos sporta veidos ir ta ka vecie buki spele tik ilgi kamer pasiem apnik un tikai tad jaunais tiek laukuma, bet starkova gadijuma tiesam ir ta ka ja jaunais ir labaks par veco tad starkovs ari jauno laidis laukuma.

  +5 [+] [-]

, 2009-06-26 14:01, pirms 15 gadiem
Es tomēr dodu priekšroku latviešu audzēkņiem. Pret naturalizāciju izturos skeptiski.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-26 14:01, pirms 15 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Ja paskatās, ko pirms pāris gadiem sanaturalizējām (vienā metienā ar Perepļotkinu), tad Sašu būtu jāķer ciet nekavējoties! Jāpiekrīt gan, ka aizsargu mums šobrīd tā kā būtu gana, bet nu visādi jau gadās. Tam pašam FKV - vienlaicīgi trīs labi aizsargi traumēti un jāspēlē Administracijas darbiniekam Soleičukam
Sanaturalizēja jo Indriksons attiecigos Saeimas deputātus katrā izlases spēlē ved ložā dzirda ar konjaku tad arī nonaturalizē Indriksonam un Skonto visus ko vien vajag... Ja grib spēlēt izlasē lai iemācas valodu naturalizējas un uz priekšu... nedomāju ka mēs gribam lai mums izlase izsktās kā frančiem kur brīžiem puskomanda nav pat dzimusi Francija

  +9 [+] [-]

, 2009-06-26 14:02, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: wtf?
viņam pagājušā sezona oficiāli bija pēdējā spēlētāja karjerā, taču sērga ar aizsargu traumām lika atkal atgriezties laukumā, un sen tik daudz nav sanācis pamatā nākt. Kopumā arī cīnījās ok.

     [+] [-]

, 2009-06-26 14:03, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: nedomāju ka mēs gribam lai mums izlase izsktās kā frančiem kur brīžiem puskomanda nav pat dzimusi Francija
nu bet nav arii jābūt stulbiem un jāatsakās no kāda normāla kadra, kas gribētu spēlēt izlasē.

  -2 [+] [-]

, 2009-06-26 14:03, pirms 15 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: viņam pagājušā sezona oficiāli bija pēdējā spēlētāja karjerā, taču sērga ar aizsargu traumām lika atkal atgriezties laukumā, un sen tik daudz nav sanācis pamatā nākt. Kopumā arī cīnījās ok.
Kāds ir viņa amats klubā?

  -1 [+] [-]

, 2009-06-26 14:05, pirms 15 gadiem
Man ļoti patīk, kā Cilinšeks spēlē, un viņš noteikti būtu labs papildinājums. Bet uzskatu, ka jānaturalizē ir tādu pozīciju spēlētāji, kur mums ir pilnīgs Melnais caurums. Piemēram, centra pussargu vajadzētu...Žēl, ka Zurabs jau spēlējis izlasē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-06-26 14:07, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Sanaturalizēja jo Indriksons attiecigos Saeimas deputātus katrā izlases spēlē ved ložā dzirda ar konjaku tad arī nonaturalizē Indriksonam un Skonto visus ko vien vajag... Ja grib spēlēt izlasē lai iemācas valodu naturalizējas un uz priekšu... nedomāju ka mēs gribam lai mums izlase izsktās kā frančiem kur brīžiem puskomanda nav pat dzimusi Francija
Ar Franciju ir pavisam cits gadījums. Piemēram, Cilinšekam būtu valodas barjera (lai gan, domāju, krieviski viņš saprot), toties tie visi franču imigranti ir franciski runājoši. Pie tam viņiem ir samērā cieša saikne ar Franciju, kamēr Serbijai un Latvijai nekādas saiknes nav.
Un ļoti liela daļa no viņiem arī ir uzauguši Francijā. Tā kā piezīme nekorekta.

     [+] [-]

, 2009-06-26 14:08, pirms 15 gadiem
1 rakstīja: Kāds ir viņa amats klubā?
nez gan

  +3 [+] [-]

, 2009-06-26 14:09, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Ar Franciju ir pavisam cits gadījums. Piemēram, Cilinšekam būtu valodas barjera (lai gan, domāju, krieviski viņš saprot),
saprot un runā proms, ir akcents, bet nu tas taa

  -2 [+] [-]

, 2009-06-26 14:14, pirms 15 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: saprot un runā proms, ir akcents, bet nu tas taa
Skaidrs. Tad vismaz savā starpā sarunāties varētu.
Bet nu latviski gan šams neprot, esmu pārliecināts

  +1 [+] [-]

, 2009-06-26 14:15, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: ...nedomāju ka mēs gribam lai mums izlase izsktās kā frančiem....
Labi skan

  +3 [+] [-]

, 2009-06-26 14:16, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Skaidrs. Tad vismaz savā starpā sarunāties varētu.
Bet nu latviski gan šams neprot, esmu pārliecināts
jaa, nu tads minus musu futo ir. Eshvorts ar savulaik teica, ka labprāt mācītos latviešu valodu, ja tā būtu mūsu futbola oficiālā valoda.

     [+] [-]

, 2009-06-26 14:19, pirms 15 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Eshvorts ar savulaik teica, ka labprāt mācītos latviešu valodu, ja tā būtu mūsu futbola oficiālā valoda.
Lai mācās abas! Tik daudzus gadus jau viņš šai zemē nodzīvojis.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-26 14:27, pirms 15 gadiem
Nez vai vajag ārzemniekus, nepatīk tas. Cilinšekam gan neviens neliedz iegūt pilsonību tā pat, lai karto ekšus, mācās valodu! Un tad kas zin... bet speciāli diez vai Starkovs ies un teiks - mums tevi vajaga, naturalizējies!

  +2 [+] [-]

, 2009-06-26 14:31, pirms 15 gadiem
Vispār interesanti, viņš vēlas spēlēt Latvijas izlasē, taču nav izdarījis neko, lai tur spēlētu. Naturalizācijas process turpinās un Sašam ir tieši tādas pašas iespējas, kā citiem šo jautājumu nokārtot. Par īpašiem nopelniem, kuru dēļ vajadzētu viņam pilsonību dāvināt mēs nevaram runāt, jo tādu nav. Bet kopumā nemaz nebūtu tik slikti, ja viņš iezietu naturalizācijas procesu un spēlētu izlasē, viņš ir labs aizsargs turklāt Latvijā dzīvo un strādā jau 3 gadus.

     [+] [-]

, 2009-06-26 14:31, pirms 15 gadiem
pasiem savu speletaju jau pietiek,kas velas izlase

     [+] [-]

, 2009-06-26 14:32, pirms 15 gadiem
Cmon - viņš nav tāda superzvaigzne, lai tagad viņam piešķirtu pilsonību. Latvijā ir pietiekami daudz pašmāju censoņu, kuri varētu ar laiku spēlēt izlasē!

     [+] [-]

, 2009-06-26 14:33, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Ar Franciju ir pavisam cits gadījums. Piemēram, Cilinšekam būtu valodas barjera (lai gan, domāju, krieviski viņš saprot), toties tie visi franču imigranti ir franciski runājoši. Pie tam viņiem ir samērā cieša saikne ar Franciju, kamēr Serbijai un Latvijai nekādas saiknes nav.
Un ļoti liela daļa no viņiem arī ir uzauguši Francijā. Tā kā piezīme nekorekta.
jā, piekrītu. par Francijas izlasi runājot vienu reizi joka pēc saskaitīju, diezgan noturīgi - 1/3 izlases spēlētāji nav dzimuši Francijā, 1/3 spēlētāju ir dzimuši Francijā, bet viņu vecāki nav dzimuši Francijā, 1/3 dzimuši un vecāki arī dzimuši Francijā. protams, ka visiem dzimtā valoda franču

     [+] [-]

, 2009-06-26 14:35, pirms 15 gadiem
Tiešām nenāktu jau par ļaunu veselīga konkurence aizsardzībā,bet aizsargi mums ir vairāk nekā vajag,vajadzētu mums naturalizēt kādu labu pussargu vai uzbrucēju

     [+] [-]

, 2009-06-26 14:36, pirms 15 gadiem
skotijs rakstīja: jā, piekrītu. par Francijas izlasi runājot vienu reizi joka pēc saskaitīju, diezgan noturīgi - 1/3 izlases spēlētāji nav dzimuši Francijā, 1/3 spēlētāju ir dzimuši Francijā, bet viņu vecāki nav dzimuši Francijā, 1/3 dzimuši un vecāki arī dzimuši Francijā. protams, ka visiem dzimtā valoda franču
Iepriekšējā EČ vai PČ (vairs neatceros) bija viens raksts franču presē. Tur bij rakstīts, ka tikai divi no izlases var lepoties ar nosaukumu "tīrs francūzis"
Bet nu liela daļa uzauguši Francijā, tā kā šajā ziņā nav problēmu.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-26 14:37, pirms 15 gadiem
Viesulis rakstīja: Cmon - viņš nav tāda superzvaigzne, lai tagad viņam piešķirtu pilsonību. Latvijā ir pietiekami daudz pašmāju censoņu, kuri varētu ar laiku spēlēt izlasē!
Pļtuka&Co uz superzvaigznes titulu pretendēja vēl mazāk.
Bet nu piekrītu. Aizsargs viņš ir labs, bet šobrīd izlasei nav vajadzīgs. Esmu pret naturalizāciju, bet, ja nu vajag, tad labāk centra pussargu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-06-26 14:56, pirms 15 gadiem
kāds sakars!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-26 15:24, pirms 15 gadiem
Naturalizējam Barselonas vidējo līniju! Franči jau paši vainīgi, ka pa visu Āfriku savas kolonijas sasēja.

     [+] [-]

, 2009-06-26 15:39, pirms 15 gadiem
Noderētu mums Saša. Esmu par, jo zinu, ka viņš priekš LV līmeņa ir pat ĻOTI labs un + vēl viņš pats gribētu spēlēt Latvijas izlasē. Teiksim tā - Serbijas izlasē tikt viņam ir diezgan nereāli, bet kāpēc, lai viņš nepalīdzētu Latvijai?

     [+] [-]

, 2009-06-26 15:39, pirms 15 gadiem
vot ja mees vareetu tieshaam kaadu riktiigu talantu nonaturalizeet... bet nu ... shim mosh arii nebuutu ne vainas.. serbi taadi karstasiniigi, mums taads izlasee nodereetu

     [+] [-]

, 2009-06-26 15:42, pirms 15 gadiem
Matīss Priedīts rakstīja: Naturalizējam Barselonas vidējo līniju! Franči jau paši vainīgi, ka pa visu Āfriku savas kolonijas sasēja.
tad varbuut mums arii ir veerts paskatiities kaadu talantu no Trinidadas un Tobago,domaajams ka tur melnādaino atlētu (pat ar saliidzinoši Latviskiem uzvārdiem) nav maz!

     [+] [-]

, 2009-06-26 15:56, pirms 15 gadiem
Vaidzetu paņemt

  +1 [+] [-]

, 2009-06-26 15:59, pirms 15 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: nu bet nav arii jābūt stulbiem un jāatsakās no kāda normāla kadra, kas gribētu spēlēt izlasē.
tikai žēl, ka par Cilinšeku nevar teikt, ka viņš būtu tas kadrs, kurš noteikti jāņem, ceru, ka saprāts uzvarēs un Latvijas izlasē spēlēs Latvijas spēlētāji

     [+] [-]

, 2009-06-26 16:27, pirms 15 gadiem
suvass, 14:14, pirms 2 stundām, citēt

Pēteris Neimanis, VB rakstīja: saprot un runā proms, ir akcents, bet nu tas taa

Skaidrs. Tad vismaz savā starpā sarunāties varētu.
Bet nu latviski gan šams neprot, esmu pārliecināts

Neesi tik pašpārliecināts ,viņam Ventspilī brūte latviete.(vismaz vienu laiku bija,nezinu kā tagad)

  -2 [+] [-]

, 2009-06-26 17:05, pirms 15 gadiem
Manuprāt, piemēram, spēlē pret Izraēlu bija jāuzvar. Komanda demonstrēja lielisku sniegumu,
Man taads jautaajums vai mees vienu un to pashu speeli ar Sashu skatijaamies? Jo taa bija viena no sliktaakajaam speeleem izlases izpildijumaa shajaa ciklaa un mums paveicaaas ka neljaavaam Izreelai ieguut 3 punktus un atrauties tabulaa...

     [+] [-]

, 2009-06-26 19:07, pirms 15 gadiem
Serbijas izlasē netiek, tad jāmēģina Latvija.