Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

"Metta/LU" spēles beigās Viļņā izrauj uzvaru pār "Žalgiris"

"Metta/LU" spēles beigās Viļņā izrauj uzvaru pār "Žalgiris"
Foto: fsmetta.lv

Pārbaudes spēlē Lietuvas galvaspilsētā Viļņā šodien Latvijas SMScredit.lv Virslīgas klubs "Metta/Latvijas Universitāte" ar 1:0 pārspēja Baltijas spēcīgāko klubu Viļņas "Žalgiris", kas gan nespēlēja labākajā sastāvā.

Vienīgos vārtos šajā mačā spēles 89. minūtē "Metta/LU" komandas labā guva 20 gadus vecais uzbrucējs Artūrs Švalbe, kurš izmantoja praktiski vienīgo viesu izdevību. "Žalgiris" pirmajā puslaikā uzbrukumā nebija īpaši bīstams, bet pēc pārtraukumā notikušajām maiņām aktivizējās, tomēr gūt vārtus nespēja.

"Metta/LU" sastāvs mačā pret "Žalgiris":

Grigorjevs, Bāliņš, Ševeļovs (Zeļenkovs 57'), Gudēns, Šibass, Miezis, Emsis, Kalniņš, Labanovskis, Švalbe, Vasiļjevs.

Atgādinām, ka sestdien Viļņā viesojās Latvijas čempionvienība "Liepāja", kas pārbaudes mačā piekāpās "Žalgiris" futbolistiem ar 0:1. Tiesa no tiem futbolistiem, kas sestdien spēlēja pret liepājniekiem šodien pamatsastāvā izgāja tikai vārtsargs Sauļus Klevinsks, bet otrajā puslaikā uz maiņu nāca vēl pieci sestdienas mača dalībnieki.

Sestdien, 30. janvārī "Žalgiris" aizvadīs vēl vienu pārbaudes spēli pret Latvijas klubu, šoreiz tiekoties ar Jūrmalas "Spartaku". Kā zināms, "Metta/LU" SMScredit.lv Ziemas kausa izcīņu iesāka ar 0:5 zaudējumu "Jelgavai", bet pirmdien ar otro sastāvu piekāpās arī "Skonto" (0:2).

Izmantotie resursi:
fkzalgiris.lt

 +11 [+] [-]

, 2016-01-26 15:54, pirms 9 gadiem
Ludzu kads paskaidrojiet kada veida Zalgiris ir stiprakais Baltijas klubs?

  +9 [+] [-]

, 2016-01-26 15:58, pirms 9 gadiem
the return of the punkts rakstīja: Ludzu kads paskaidrojiet kada veida Zalgiris ir stiprakais Baltijas klubs?
Nekādā! Suveizdas un Freimaņa murgi!!!

 +18 [+] [-]

, 2016-01-26 16:02, pirms 9 gadiem
the return of the punkts rakstīja: Ludzu kads paskaidrojiet kada veida Zalgiris ir stiprakais Baltijas klubs?
vairs jau nav, tagad metta ir.

  +3 [+] [-]

, 2016-01-26 16:02, pirms 9 gadiem
Freimaņa kungs, varat ielikt Žalgira sastāvu ar maiņām pret Liepāju un Mettu/LU, lai var salīdzināt? Paldies!

     [+] [-]

, 2016-01-26 16:03, pirms 9 gadiem
tā neko sev 20 kof bija :O

  +5 [+] [-]

, 2016-01-26 16:05, pirms 9 gadiem
Tikai tapec ka lielaakaakais budzets Baltijaa, nenoziimee stipraakais klubs. Cik taalu vinji ir tikushi Eirokausos? nekur taalaak kaa LV klubi, ja pat vel ne tuvaak..

  -1 [+] [-]

, 2016-01-26 16:08, pirms 9 gadiem
Tagad stiprākais Baltijas klubs ir Metta!

     [+] [-]

, 2016-01-26 16:20, pirms 9 gadiem
2014. un 2015.gada vasarā ''Žalgiris'' rezultāti Čempionu līgas kvalifikācijā bija identiski toreizējās Latvijas čempiones ''Ventspils'' rezultātiem (zaudējums 2.kvalifikācijas kārtā).

  +2 [+] [-]

, 2016-01-26 16:22, pirms 9 gadiem
haaaaaaaaa haaaaaaaaaa... es vēl vakar vienā komentārā rakstīju, kur Sporta centrs ir izrāvuši, ka Žalgiris ir spēcīgākais klubs Baltijā!!!
Es gan vairāk ticēju, ka Jelgava uzvarēs ar savu klasisko Astafjeva un Starkova skolas stilu 1:0 pret Žalgiri, bet ne jau Metta !!!

     [+] [-]

, 2016-01-26 16:25, pirms 9 gadiem
duum rakstīja: tā neko sev 20 kof bija :O
Neuzliki, tagad nožēlo.

     [+] [-]

, 2016-01-26 16:25, pirms 9 gadiem
Nu kā, Suveizda tak izprātoja, ka "Žalgiris" ir spēcīgākais klubs Baltijā pēc viņu uzvaras pār "FK Liepāja". Abu čempionu duelī! Igauņus tak neņemam vērā

A Freimim tik atlika nošpikot....

  +1 [+] [-]

, 2016-01-26 16:28, pirms 9 gadiem
Jānis Freimanis turpina Suveizdas gemoroju un Žalgiri dēvē par Baltijas spēcīgāko komandu?
tik tiešām spēcīgi!
';

  +1 [+] [-]

, 2016-01-26 16:30, pirms 9 gadiem
Pret Liepāju
Saulius Klevinskas (46‘ Armantas Vitkauskas), Egidijus Vaitkūnas (62‘ Aldas Korsakas), Donovanas Slijngardas (71‘ Dominykas Barauskas), Georgas Freidgeimas (71‘ Mamadou‘as Mbodjis), Linas Klimavičius, Jurijus Kendyšas (71‘ Marinas Matošas), Mantas Kuklys, Tautvydas Eliošius (62‘ Danielis Romanovskis), Vytautas Lukša (71‘ Jorge‘as Chula), Justas Lasickas (46‘ Elivelto), Bahrudinas Atajičius (77‘ Simonas Stankevičius)

Pret Mettu
Saulius Klevisnkas, Dominykas Barauskas, Aldas Korsakas (46‘ Egidijus Vaitkūnas), Lukas Valvonis, Mamadou‘as Mbodjis (72‘ Georgas Freidgeimas), Marinas Matošas (62‘ MantasKuklys), Elivelto Ribeiro Dantas (62‘ Darius Kazubovičius), Jorge‘as Chula (Tautvydas Eliošius), Saulius Mikoliūnas (72‘ VytautasLukša), Danielis Romanovskis (Edvinas Baniulis), Simonas Stankevičius (46‘ Julius Momkus).

  +1 [+] [-]

, 2016-01-26 16:30, pirms 9 gadiem
Nu oficiāli Baltijas spēcīgākais klubs ir METTA!

  -2 [+] [-]

, 2016-01-26 16:33, pirms 9 gadiem
Ambrē rakstīja: haaaaaaaaa haaaaaaaaaa... es vēl vakar vienā komentārā rakstīju, kur Sporta centrs ir izrāvuši, ka Žalgiris ir spēcīgākais klubs Baltijā!!!
Es gan vairāk ticēju, ka Jelgava uzvarēs ar savu klasisko Astafjeva un Starkova skolas stilu 1:0 pret Žalgiri, bet ne jau Metta !!!
Pārbaudes spēle. Tad jau pēc tavas loģikas sanāk, ka Metta ir spēcīgāka par FK Liepāja, jo šie zaudēja Žalgirim ar 0:1.

Un ņem vērā arī šo:
"..Tiesa no tiem futbolistiem, kas sestdien spēlēja pret liepājniekiem šodien pamatsastāvā izgāja tikai vārtsargs Sauļus Klevinsks, bet otrajā puslaikā uz maiņu nāca vēl pieci sestdienas mača dalībnieki...."

  +3 [+] [-]

, 2016-01-26 16:33, pirms 9 gadiem
Nauda ir spēcīga????

     [+] [-]

, 2016-01-26 16:47, pirms 9 gadiem
Šodien jau Žalgiris pārtapa par spēcīgāko Baltijas klubu. Iespējams, ka mūzikas klubu Sportacentrs ņirgājas pats par sevi. Un kā Jūs zināt, kurš ir labākais sastāvs? Parasti klubs neparaksta līgumus ar leģionāriem, kuri domāti sliktākajam sastāvam.

     [+] [-]

, 2016-01-26 17:18, pirms 9 gadiem
Varbūt Lietuva pārdēvēta par Baltiju?

  -1 [+] [-]

, 2016-01-26 17:29, pirms 9 gadiem
Metta/LU zaļā krāsa ir zaļāka par Žalgira!!!
Slēpts komentārs: T.G.H.
Slēpts komentārs: T.G.H.

     [+] [-]

, 2016-01-26 17:47, pirms 9 gadiem
Izlasot virsrakstu, atcerējos, ka reiz bija tak arī kaut kāda Baltijas futbola līga, vai kauss. Neatceros īsti. Vai tik uzvarētājam pat nepienācās vieta kkādā eiropas līgā. Interesants turnīrs bija. Varbūt ir vērts atjaunot. Vienu gadu četriniekā, manliekas, bija pat 3 LV komandas.

  -4 [+] [-]

, 2016-01-26 17:51, pirms 9 gadiem
andzis rakstīja: Izlasot virsrakstu, atcerējos, ka reiz bija tak arī kaut kāda Baltijas futbola līga, vai kauss. Neatceros īsti. Vai tik uzvarētājam pat nepienācās vieta kkādā eiropas līgā. Interesants turnīrs bija. Varbūt ir vērts atjaunot. Vienu gadu četriniekā, manliekas, bija pat 3 LV komandas.
Tas nebija nemaz tik sen. Nezinu, kapēc tas turnīrs vairs nenotiek, bet bija Baltijas kauss. Uzvaretājam nepienacās nekāda vieta Eirokausos, bet tapat dabuja kausu un kautkāda naudas balva bija. Tiesa, tad vel Zalgirim nebija nauda un visbiežāk tajos turnīros uzvarēja Latvijas klubi.

     [+] [-]

, 2016-01-26 18:29, pirms 9 gadiem
T.G.H. rakstīja: Zalgiris IR SPĒCĪGĀKAIS KLUMS BALTIJĀ !
Šeit arī pāris iemesli:
1)Vislielākais budžets no Baltijas futbola klubiem.

2)Viņiem ir nauda, līdzarto var nopirkt samērā labus ārzemniekus, kuri izsitas un tiek pēctam talāk. Pagājuso sezon bija labi brazīlieši, polis un vel daži kadri + Lietuvas izlases spelētāji.

3)Komanda Lietuvas līgā nevienam neatstāja praktiski nekadas cerības, pilnīgi bez variantiem visus uzvarēja, gan mājās, gan izbraukumā.

4)Komanda pēdējos gados (pēc FKV tikšanas EL grupu turnīrā) ir bijusi vistuvak no baltijas klubiem, lai tiktu Eiokausa pamatturnīrā. PO kvalifikacijas kārtā tikai atzina Salzburg pārākumu (un togad Salzburg bija ļoti laba komand). Arī pagājušogad ČL tikai ar 0-1 atzina Malmo pārākumu. (Malmo spēlēja ČL grupu turnīrā). Kamēr FKV zaudēja abas spēles HJK...

5)Pirms pāris dienam Zalgiris aizvadija pārbaudes spēli ar Latvijas čempioniem. Žalgiris uzvarēja tikai ar 1-0, bet dzirdeju, ka cilvēki, kuri skatijās to spēli, esot teikuši, ka Zalgiris tur bez variantiem bijis labaks un kontrolējis visu spēli.

6)Skatītāji. Uz Zalgira spēlēm lietuva nak vairāk cilvēki, neka Latvijā uz FK Liepāja spēlēm.
Zinu, ka tas šo komandu nepadara uzreiz spēcīgāku, bet tas tapat par ko liecina !

Un ta es varētu turpināt, turpināt un turpināt...
Tipiski latviešiem, bļauj tikai, bet nepārbauda faktus.

Šeit TOP4 spēcīgākie klubi Baltijā.
1)Zalgiris. (Lietuva 1.v)
2)Liepāja. (Latvija 1.v)
3)Skonto. (Latvija 2.v)
4)Levedia (Igaunija 1.v)
tad turpini, ja tā varētu turpināt..

  -2 [+] [-]

, 2016-01-26 18:32, pirms 9 gadiem
100% toto

  +3 [+] [-]

, 2016-01-26 18:48, pirms 9 gadiem
PSG ir visbagātākais klubs pasaulē, pērk pasaules klases spēlētājus, Francijā neatstāj nevienam cerības, skatītāji arī nāk vairāk nekā vidēji pasaulē un EK spēlē labi, bet neviens viņus nesauc par Pasaules spēcīgāko futbola klubu.
--------
Žurnālists subjektīvo viedokli var izteikt kaut kādā draugu lokā nevis publiskā - presē. Viņam neviens nav atvēlējis Dieva lomu. Žalgiris pēc fakta ir Lietuvas stiprākais futbola klubs un viss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-01-26 19:40, pirms 9 gadiem
Atvainojiet, bet te kāds galvu saspiedis? Žalgiris ir spēcīgāks...nedaudz, bet ir!

  +2 [+] [-]

, 2016-01-26 19:43, pirms 9 gadiem
Stiraakais klubs Baltijaa ir METTA !!!!!

  +2 [+] [-]

, 2016-01-26 22:06, pirms 9 gadiem
T.G.H. rakstīja: Zalgiris IR SPĒCĪGĀKAIS KLUMS BALTIJĀ !
Šeit arī pāris iemesli:
1)Vislielākais budžets no Baltijas futbola klubiem.

2)Viņiem ir nauda, līdzarto var nopirkt samērā labus ārzemniekus, kuri izsitas un tiek pēctam talāk. Pagājuso sezon bija labi brazīlieši, polis un vel daži kadri + Lietuvas izlases spelētāji.

3)Komanda Lietuvas līgā nevienam neatstāja praktiski nekadas cerības, pilnīgi bez variantiem visus uzvarēja, gan mājās, gan izbraukumā.

4)Komanda pēdējos gados (pēc FKV tikšanas EL grupu turnīrā) ir bijusi vistuvak no baltijas klubiem, lai tiktu Eiokausa pamatturnīrā. PO kvalifikacijas kārtā tikai atzina Salzburg pārākumu (un togad Salzburg bija ļoti laba komand). Arī pagājušogad ČL tikai ar 0-1 atzina Malmo pārākumu. (Malmo spēlēja ČL grupu turnīrā). Kamēr FKV zaudēja abas spēles HJK...

5)Pirms pāris dienam Zalgiris aizvadija pārbaudes spēli ar Latvijas čempioniem. Žalgiris uzvarēja tikai ar 1-0, bet dzirdeju, ka cilvēki, kuri skatijās to spēli, esot teikuši, ka Zalgiris tur bez variantiem bijis labaks un kontrolējis visu spēli.

6)Skatītāji. Uz Zalgira spēlēm lietuva nak vairāk cilvēki, neka Latvijā uz FK Liepāja spēlēm.
Zinu, ka tas šo komandu nepadara uzreiz spēcīgāku, bet tas tapat par ko liecina !

Un ta es varētu turpināt, turpināt un turpināt...
Tipiski latviešiem, bļauj tikai, bet nepārbauda faktus.

Šeit TOP4 spēcīgākie klubi Baltijā.
1)Zalgiris. (Lietuva 1.v)
2)Liepāja. (Latvija 1.v)
3)Skonto. (Latvija 2.v)
4)Levedia (Igaunija 1.v)
Var norēkties no Tevis rakstītā!

1) FK Ventspils pēc UEFA oficiālā ranga ir 228. vietā Eiropas klubu rangā, bet Žalgiris 270. vietā.
2) Žalgiris kļuva par Lietuvas čempioniem pēc tam kad FK Ekranas bankrotēja.
3) Šogad Lietuvā nevis tik daudz Žalgiris bija spēcīgs cik konkurenti bija vāji un 2x klubi jau ir diskvalificēti un viens no viņiem pārstāvēja Lietuvu Eiropas līgas kvalifikācijas spēlēs.
4) Kas tas Tev par formulējumu - pēc FKV Žalgiris esot bijis vistuvāt Eiropas līgai? Tādi, kas kaut kur gandrīz bijuši ir tūkstošiem klubu un sportistu - tik pat labi var pateikt, ka FK Ventspils jau gandrīz bija CL (ja būtu uzvarējuši FC Zurich).
5) Ja salīdzina skatītāju skaitu Baltijā uz iedzīvotāju skaitu proporcionāli tad vislielākais apmeklējums 14/15 gada sezonā ir FK Liepāja - pēdējā A Lyga (Lietuvas čempionāts) sezonas pēdējo spēli, kurā starp citu savās mājās Viļņas Žalgiris uzņēma FK Trakai klubu (2.vietas ieguvēju) uz spēli atnāca ap 700 skatītāju, bet uz pēdējo sezonas spēli FK Liepāja pret BFC Daugavpili atnāca ap 3100 skatītāju - skaitļi runā paši par sevi, ka Žalgiris ir jauns, bet vēl pagaidām nestabils projekts, kas ir iekarojis savu vietu Lietuvas čempionātā pateicoties tieši FK Ekranas pazušanai!!!
Vienīgais kam es piekrītu - Lietuvā futbola infrastruktūra pašreiz ir vislabākā Baltijā, bet naudas ziņā Žalgira klubs vien knapi pārvelkas pāri 1 milj. euro un ar šo naudu viņi nevis var dabūt spēlētājus kādus grib, bet gan tos pašus āfrikāņus kuri visādām varītēm mēģina tikt spēlēt Eiropā un tad jau cerībā uz kādu spēcīgāku līgu!!!

  +2 [+] [-]

, 2016-01-26 22:16, pirms 9 gadiem
T.G.H. rakstīja: Zalgiris IR SPĒCĪGĀKAIS KLUMS BALTIJĀ !
Šeit arī pāris iemesli:
1)Vislielākais budžets no Baltijas futbola klubiem.

2)Viņiem ir nauda, līdzarto var nopirkt samērā labus ārzemniekus, kuri izsitas un tiek pēctam talāk. Pagājuso sezon bija labi brazīlieši, polis un vel daži kadri + Lietuvas izlases spelētāji.

3)Komanda Lietuvas līgā nevienam neatstāja praktiski nekadas cerības, pilnīgi bez variantiem visus uzvarēja, gan mājās, gan izbraukumā.

4)Komanda pēdējos gados (pēc FKV tikšanas EL grupu turnīrā) ir bijusi vistuvak no baltijas klubiem, lai tiktu Eiokausa pamatturnīrā. PO kvalifikacijas kārtā tikai atzina Salzburg pārākumu (un togad Salzburg bija ļoti laba komand). Arī pagājušogad ČL tikai ar 0-1 atzina Malmo pārākumu. (Malmo spēlēja ČL grupu turnīrā). Kamēr FKV zaudēja abas spēles HJK...

5)Pirms pāris dienam Zalgiris aizvadija pārbaudes spēli ar Latvijas čempioniem. Žalgiris uzvarēja tikai ar 1-0, bet dzirdeju, ka cilvēki, kuri skatijās to spēli, esot teikuši, ka Zalgiris tur bez variantiem bijis labaks un kontrolējis visu spēli.

6)Skatītāji. Uz Zalgira spēlēm lietuva nak vairāk cilvēki, neka Latvijā uz FK Liepāja spēlēm.
Zinu, ka tas šo komandu nepadara uzreiz spēcīgāku, bet tas tapat par ko liecina !

Un ta es varētu turpināt, turpināt un turpināt...
Tipiski latviešiem, bļauj tikai, bet nepārbauda faktus.

Šeit TOP4 spēcīgākie klubi Baltijā.
1)Zalgiris. (Lietuva 1.v)
2)Liepāja. (Latvija 1.v)
3)Skonto. (Latvija 2.v)
4)Levedia (Igaunija 1.v)
Tā arī neredzu punktu kurā tu apliecinātu, ka Žalgiri varētu uzskatīt par Baltijas STIPRĀKO klubu!!!

  -3 [+] [-]

, 2016-01-26 22:19, pirms 9 gadiem
Ambrē rakstīja: Var norēkties no Tevis rakstītā!

1) FK Ventspils pēc UEFA oficiālā ranga ir 228. vietā Eiropas klubu rangā, bet Žalgiris 270. vietā.
2) Žalgiris kļuva par Lietuvas čempioniem pēc tam kad FK Ekranas bankrotēja.
3) Šogad Lietuvā nevis tik daudz Žalgiris bija spēcīgs cik konkurenti bija vāji un 2x klubi jau ir diskvalificēti un viens no viņiem pārstāvēja Lietuvu Eiropas līgas kvalifikācijas spēlēs.
4) Kas tas Tev par formulējumu - pēc FKV Žalgiris esot bijis vistuvāt Eiropas līgai? Tādi, kas kaut kur gandrīz bijuši ir tūkstošiem klubu un sportistu - tik pat labi var pateikt, ka FK Ventspils jau gandrīz bija CL (ja būtu uzvarējuši FC Zurich).
5) Ja salīdzina skatītāju skaitu Baltijā uz iedzīvotāju skaitu proporcionāli tad vislielākais apmeklējums 14/15 gada sezonā ir FK Liepāja - pēdējā A Lyga (Lietuvas čempionāts) sezonas pēdējo spēli, kurā starp citu savās mājās Viļņas Žalgiris uzņēma FK Trakai klubu (2.vietas ieguvēju) uz spēli atnāca ap 700 skatītāju, bet uz pēdējo sezonas spēli FK Liepāja pret BFC Daugavpili atnāca ap 3100 skatītāju - skaitļi runā paši par sevi, ka Žalgiris ir jauns, bet vēl pagaidām nestabils projekts, kas ir iekarojis savu vietu Lietuvas čempionātā pateicoties tieši FK Ekranas pazušanai!!!
Vienīgais kam es piekrītu - Lietuvā futbola infrastruktūra pašreiz ir vislabākā Baltijā, bet naudas ziņā Žalgira klubs vien knapi pārvelkas pāri 1 milj. euro un ar šo naudu viņi nevis var dabūt spēlētājus kādus grib, bet gan tos pašus āfrikāņus kuri visādām varītēm mēģina tikt spēlēt Eiropā un tad jau cerībā uz kādu spēcīgāku līgu!!!
1)Norēkties Tu vari cik Tev tīk, bet iet runa par PAšLAIK stiprāko Baltijas klubu. Tam nav nekāda sakara ar FKV punktiem klubu rankā !
FKV visi punkti ir iekrājušies no izcilās sezonas, kad tikām EL grupu turnīrā. Tas arī FKV pašlaik glābj no stiprakiem pretiniekiem, jo drīz vajadzes spēlēt ČL 1. kvalifikacijas kārtā, kā to iepriekšējo sezon darija Igaunijas čempjoni.

2)Ekranas bankrots kādā veida maina to, cik šobrīd ir spēcīgs Žalgiris? Vecīt, tu pļūtī reālāko nonsencu...

3)Lietuvas futbola līga ir spēcīgāka par Virslīgu, tapēc te vispār komentari lieki. Tu tagad domā, ka dēļ tā, ka 3 mūsu klubi tika EL līdz 2. kārtai (kur arī visi bezcerīgi izkrita), tapēc virslīga ir baigi niknā līga?

4)Vistuvāk - pārvarēja visvairāk kārtu, kamēr Tevis slavētais FKV izkrita jau 2. kārtā, neatnesot latvijai nevienu punktu, jo tika zaudētas abas spēles pret nosacīti vājāko, iespējamo pretinieku - HJK. Kamēr Žalgiris tikai pēdējā puslaikā ielaida 1 vārtus (atbildes spēlē) pret Malmi, kura pat CL cīnijās godam ! Pēdēja laikā tieši Žalgiris ir bijis "vistuvāk" EL.

5)Man ir cita info par skatītājiem, es runāju par visu sezonas garumu, varbut uz 1. spēli arī Liepājā atnāca vairāk, nezinu, neapmeklēju Liepājas spēles. Zato apskaties cik skatītāji bija uz Zalgira speli pret Malmo un cik skatītāji nāca uz mūsējo Eirokausa spēlēm.

  -3 [+] [-]

, 2016-01-26 22:20, pirms 9 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Tā arī neredzu punktu kurā tu apliecinātu, ka Žalgiri varētu uzskatīt par Baltijas STIPRĀKO klubu!!!
Žēl , ka neredzi.

  +2 [+] [-]

, 2016-01-27 00:05, pirms 9 gadiem
T.G.H. rakstīja: 1)Norēkties Tu vari cik Tev tīk, bet iet runa par PAšLAIK stiprāko Baltijas klubu. Tam nav nekāda sakara ar FKV punktiem klubu rankā !
FKV visi punkti ir iekrājušies no izcilās sezonas, kad tikām EL grupu turnīrā. Tas arī FKV pašlaik glābj no stiprakiem pretiniekiem, jo drīz vajadzes spēlēt ČL 1. kvalifikacijas kārtā, kā to iepriekšējo sezon darija Igaunijas čempjoni.

2)Ekranas bankrots kādā veida maina to, cik šobrīd ir spēcīgs Žalgiris? Vecīt, tu pļūtī reālāko nonsencu...

3)Lietuvas futbola līga ir spēcīgāka par Virslīgu, tapēc te vispār komentari lieki. Tu tagad domā, ka dēļ tā, ka 3 mūsu klubi tika EL līdz 2. kārtai (kur arī visi bezcerīgi izkrita), tapēc virslīga ir baigi niknā līga?

4)Vistuvāk - pārvarēja visvairāk kārtu, kamēr Tevis slavētais FKV izkrita jau 2. kārtā, neatnesot latvijai nevienu punktu, jo tika zaudētas abas spēles pret nosacīti vājāko, iespējamo pretinieku - HJK. Kamēr Žalgiris tikai pēdējā puslaikā ielaida 1 vārtus (atbildes spēlē) pret Malmi, kura pat CL cīnijās godam ! Pēdēja laikā tieši Žalgiris ir bijis "vistuvāk" EL.


5)Man ir cita info par skatītājiem, es runāju par visu sezonas garumu, varbut uz 1. spēli arī Liepājā atnāca vairāk, nezinu, neapmeklēju Liepājas spēles. Zato apskaties cik skatītāji bija uz Zalgira speli pret Malmo un cik skatītāji nāca uz mūsējo Eirokausa spēlēm.
1) Kluba spēku rāda to sasniegumi EL un CL - FKV ir krietni priekšā visiem Baltijas klubiem. Runājot par Igaunijas čempioniem (kuriem bija jāspēlē pret jau pirmajā kārtā) iemesls ir vienkāršs - Igaunijas čempioni UFA rangā ir tik zemu, ka nākas viņiem sākt spēlēt jau no pirmās kārtas (ko nespēja pārvarēt).

2) Ekranas bankrots un konkurences trūkums ir radījis Lietuvā to pašu situāciju, kas bija pirms vairākiem gadiem kad Skonto FC bija Virslīgas čempioni padsmit gadus pēc kārtas (bet ne jau Skonto bija spēcīgi cik konkurenti vāji) - tas bija redzams tajā, ka Skonto nekad nespēja pārvarēt CL otro kārtu - NEKAD.

3) Nav reāli izmērāms kura līga ir spēcīgāka Lietuvas A Lyga, vai Latvijas Virslīga, jo mums nav apvienotais čempionāts.

4) FKV tik tiešām bija vienīgais Virslīgas klubs, kas nepārvarēja nevienu kārtu - bet nevienu kārtu nepārvarēja visi Igaunijas un visi Lietuvas klubi - FKV spēlēja pirms gada pret to pašu Malmo FF un zaudēja ar identisku rezultātu 2x spēļu summā 0:0; 0:1 (pēc spēles nebija jūtams Malmo FF pārākums pār FK Ventpils).

5) Joprojām salīdzinot ar iedzīvotāju skaitu - FK Liepāja, FK Jelgava mājasspēles bija labāk apmeklētas nekā Lietuvas čempionāta spēles. Runājot par pilnajām tribīnēm pret Malmo FF Viļņā - tad atklāšu mazu noslēpumu - Ventspilī arī bija pilnas tribīnes pret Malmo FF. L spēlēs Jelgavas spēles arī bija pilnas, bet Spartaks nespēlēja Jūrmalā, bet gan Jelgavā - un runājot par Skonto EL apmeklētību tad arī es saprotu cilvēkus, jo kurš gan spētu noticēt, ka klubs kurā regulāri nemaksā algu spēlēs tik lieliski pret saviem izlozētajiem pretiniekiem.

P.S. - spēlē starp FK Ventspils vs Newcastle United EL, kas notika Skonto stadionā bija vismaz 10 000 skatītāju (uz šo spēli arī es biju - tā, ka mazais Žalgira 5 000 skatītāju pielnais stadions nav nekāds fenomens Baltijas mērogā)!!!