Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

LFF Tiesnešu nodaļa Treimaņa lēmumus uzskata par pareiziem

Ivars Bācis
Ivars Bācis

LFF Tiesnešu nodaļa Treimaņa lēmumus uzskata par pareiziem
Andris Treimanis. Foto: Sanita Ieva Sparāne

Latvijas Futbola federācija (LFF) publicējusi Tiesnešu nodaļas piedāvātos skaidrojumus par saistošām epizodēm "Tonybet" virslīgas pārspēļu noslēdzošajā mačā un uzskata tiesneša Andra Treimaņa lēmumus par spēlētāju noraidīšanu un 11m soda sitiena piešķiršanu par pareiziem.

Iepriekš ziņojām, ka "Grobiņa" "Tonybet" virslīgas pārspēļu noslēdzošajā mačā ar minimālu rezultātu 1:0 uzveica JDFS "Alberts" vienību un saglabāja vietu virslīgā. Andris Treimanis pēc momenta pārskatīšanu pie monitora pieņēma lēmumu par 11m soda sitiena piešķiršanu uz "Alberts" vārtiem, kā arī šīs komandas spēlētājiem parādīja divas sarkanās kartītes.

1. "Aizsarga roka, pieskaroties bumbai, neatrodas dabiskā stāvoklī un ir acīmredzami ārpus ķermeņa. Tiesnesim no rekomendējamās pozīcijas nav iespējams identificēt šo acīmredzamo pārkāpumu. VAR, izanalizējot epizodi, pareizi rekomendēja tiesnesim momenta pārskatīšanu pie monitora, pēc kā tiesnesis pieņēma pareizu lēmumu, piešķirot 11 metru soda sitienu," skaidro LFF Tiesnešu nodaļa.

2. "Aizsargs skrien pārāk tuvu uzbrucējam un neuzmanīgi izveido kontaktu ar kāju no mugurpuses, klupinot pretinieku. Ņemot vērā, ka šīs pārkāpums liedza acīmredzamu vārtu gūšanas iespēju uzbrūcējam, VAR rekomendēja tiesnesim momenta pārskātīšanu pie monitora, pēc kā tiesnesis pieņēma pareizu lēmumu, piešķirot tiešo brīvsitienu no pārkāpuma vietas un noraidot pārkāpēju," ziņo LFF Tiesnešu nodaļa.

3. "Uzbrucējs veic skaidru kustību ar roku pretinieka galvas virzienā un ietreicas tajā ar roku. Šāds pārkāpums ir bezatbildīgs, un spēlētājs tiek pareizi brīdināts. Ņemot vērā, ka šim spēlētājam iepriekš spēlē jau bija parādīta dzeltenā kartīte, viņš tika pareizi noraidīts par otras dzeltenas kartītes saņemšanu. Pirms šī pārkāpuma aizsarga roka, iespējams, nedaudz pieskaras pretinieka galvai, bet nav skaidras rokas kustības pretinieka galvas virzienā, tamdēļ nav izdarīts skaidrs pārkāpums," uzskata LFF Tiesnešu nodaļa.

"Andris Treimanis ar savu komandu ir ļoti uzticama starptautiskā tiesnešu komanda, kas tiesāja šo spēli un bieži tiek izmantots arī svarīgās UEFA un FIFA spēlēs. Viņa pieņemtie lēmumi šīs spēles laikā bija pareizi. Spēles laikā un pēc tās bija drošības problēmas ar skatītājiem. Vēlamies uzsvērt, ka šāda uzvedība futbola spēlēs nav pieņemama, taču LFF veiks nepieciešamās darbības, lai nākotnē izvairītos no šādiem incidentiem, lai aizsargātu tiesnešus un futbola tēlu," norāda LFF.

Izmantotie resursi:
Latvijas Futbola federācija

 +11 [+] [-]

, 2025-11-25 16:29, pirms 2 nedēļām
Tas taču ir bezcerīgi,jo tik un tā plebeji paliks pie savām domām.Vienkārši psteiks,ka LFF aizstāv savējos.Viņiem savi futbola noteikumi.

  +9 [+] [-]

, 2025-11-25 16:50, pirms 2 nedēļām
Biju uz šo spēli. Pat nopirku TV atkārtojumu par 1 eur, lai mans vērtējums nebūtu subjektīvs(lai cik subjektīvs/ objektīvs tas varētu būt). Sit mani nost, bet tās kartiņas tur bija ,un vēl kādas 2-3 varēja tur parādīt... Alberts spēlēja ļoti uz pārkāpuma robežas un varēja vienīgi cerēt, ka viņus pažēlos, bet nepažēloja un tur tā sāpe...

  +2 [+] [-]

, 2025-11-25 16:51, pirms 2 nedēļām
Vajag paprasīt viedokli trešajai pusei, kādam no Eiropas top tiesnešiem.

     [+] [-]

, 2025-11-25 16:59, pirms 2 nedēļām
Pandora rakstīja: Vajag paprasīt viedokli trešajai pusei, kādam no Eiropas top tiesnešiem.
Vispār jau Treimanis arī ir no Eiropas top tiesnešiem, ja reiz tiesā UEFA kausu spēles.

  +1 [+] [-]

, 2025-11-25 17:02, pirms 2 nedēļām
Pandora rakstīja: Vajag paprasīt viedokli trešajai pusei, kādam no Eiropas top tiesnešiem.
aisardzības spēlētājs izstiepjot roku, neskatoties kontrolē uzbrīkošā spēlētāja atrašanās vietu, brīdī kad saprot, ka viņš nenokontrolēs bumbu, turpinot kustību ar roku, uzbrucēju aiz kakla norauj zemē, ko labi pierāda rokas saliekšana elkonī kustības turpinājumā, tanī pat laikā plaukstas satvēriena vieta paliek nemainīga. Norautā uzbrucēja roka kā svārsts, neredzot pretinieku, rāviena ietkmē iespējams pieskaras otra aizsarga sejai, ko pastiprina arī aizsarga grūdiens mugurā, ciešs kontakts nav sakatāms, nozīmējams 11 m soda sitiens. un kāds pasaka ka arī ''sādi nevar tulkot

     [+] [-]

, 2025-11-25 17:05, pirms 2 nedēļām
trešajā epizodē ir loti jāgrib ieraudzīt to ko oficiāli redz. sit un grūsta, skaidri redzams. skaidrs ka līdzsvaru netur un krīt pie šadiem kontaktiem

     [+] [-]

, 2025-11-25 17:08, pirms 2 nedēļām
Omamma rakstīja: aisardzības spēlētājs izstiepjot roku, neskatoties kontrolē uzbrīkošā spēlētāja atrašanās vietu, brīdī kad saprot, ka viņš nenokontrolēs bumbu, turpinot kustību ar roku, uzbrucēju aiz kakla norauj zemē, ko labi pierāda rokas saliekšana elkonī kustības turpinājumā, tanī pat laikā plaukstas satvēriena vieta paliek nemainīga. Norautā uzbrucēja roka kā svārsts, neredzot pretinieku, rāviena ietkmē iespējams pieskaras otra aizsarga sejai, ciešs kontakts nav sakatāms, nozīmējams 11 m soda sitiens. un kāds pasaka ka arī ''sādi nevar tulkot
paskatījos tikai 2.epizodi no šeit pieejamiem video, kas, acīmredzot, bija tie, pēc kā VAR pieņēma lēmumu. atmetot visas simpātijas/antipātijas, no šā rakursa nav 100% pierādāms, ka uzbrucējs klupa, jo viņam tika skarta/aizķerta kāja. pieņemt, ka tas ir tā - jā, to var, bet pierādīt nē.

kopumā parasti ir tā - ja nevari gūt pietiekami vārtu, lai uzvarētu, tātad nebiji pelnījis. alberts nebija pārāki par grobiņu, nevar teikt, ka zaudēja tāpēc, ka tiesnesis vainīgs. būtu pirmo spēli uzvarējuši ar 3-0, varētu necepties par otro spēli un visiem tiem VAR. tas ir fakts. kopumā - tāpat, kā Riga Mariners nespēj atzīt to, ka paši vien vainīgi pie galaiznākuma, tā arī alberts pats vien ir vainīgs! vajadzēja ņemt pirmo vietu un nebūtu tagad jāčīkst.

  +8 [+] [-]

, 2025-11-25 17:16, pirms 2 nedēļām
Pakalps nebūs priecīgs ieraugot šos momentus, jo viņš mums no Lalīgas eksperts!

  +9 [+] [-]

, 2025-11-25 17:46, pirms 2 nedēļām
Pozitīvi, ka ātri reaģē ar skaidrojumu, bet līdz tiem, kas sūdzējās par VAR un izpaudās pēc spēles šī informācija neaizies!

  +5 [+] [-]

, 2025-11-25 18:01, pirms 2 nedēļām
pinkainis rakstīja: Pozitīvi, ka ātri reaģē ar skaidrojumu, bet līdz tiem, kas sūdzējās par VAR un izpaudās pēc spēles šī informācija neaizies!
Vistrakākais jau bija, ka nebija nekāda tiesnešu koridora kā viņiem tikt ārā no ''Albertu'' faniem līdz saviem ''apartamentiem''. Pozitīvais- neredzēju nekādas saķeršanās starp Grobiņas un Alberta faniem

  -3 [+] [-]

, 2025-11-25 18:55, pirms 2 nedēļām
pinkainis rakstīja: Pozitīvi, ka ātri reaģē ar skaidrojumu, bet līdz tiem, kas sūdzējās par VAR un izpaudās pēc spēles šī informācija neaizies!
Edmunda patreonā neitrāls kādreizējais internacionālais leišu tiesnesis Pauļus Malžinskas gan nepiekrīt nevienam no šiem 3 lēmumiem. Ticēt var kam katrs vēlas, man personīgi neitrāla un cienījama eksperta analīze šķiet godīgāka, nekā LFF tiesnešu nodaļas skaidrojumi par "savējā" tiesāšanu.

  +2 [+] [-]

, 2025-11-25 19:04, pirms 2 nedēļām
Un ko tagad teiks Pakalns? Jau raud spilvenā apvainojies?

  +1 [+] [-]

, 2025-11-25 19:10, pirms 2 nedēļām
tresa4 rakstīja: trešajā epizodē ir loti jāgrib ieraudzīt to ko oficiāli redz. sit un grūsta, skaidri redzams. skaidrs ka līdzsvaru netur un krīt pie šadiem kontaktiem
Piekrītu. 3. epizode ir ĻOTI diskutabla. Tikpat labi to oficiālo traktējumu var attiecināt arī uz Grobiņas spēlētāju, no kura izskatās, ka kontakts pat ir lielāks. Kontakta epizode no abām pusēm un nevienam tur dzeltenā nebija jādod. Te tiešām ir tā, ka redz to, ko grib redzēt ...

  +2 [+] [-]

, 2025-11-25 19:11, pirms 2 nedēļām
Sit mani nost, bet otrajā epizodē kontaktu neredzu, izskatās ka pats uzbrucējs paklupa aiz savas kājas. Nu nevar tur ar 100% pārliecību teikt ka bija pārkāpums.

3. Epizode ir apsmiekls, divas rokas pa gaisu vicinās bet nosvilpj par sliktu spēlētājam kuru aiz galvas novelk lejā 😂

Pirmā epizode gan laikam būs spēle ar roku, jo nu pārāk tālu tur plivinājās.

Tiešām nesaprotu tos komentārus te, ka visas 3 epizodes acīmredzamas un bez kļūdām. Treimanis ir top tiesnesis Latvijā, bet tas jau nenozīmē ka viņam nevar būt slikti notiesāta spēle.

Edmunda patreonā lietuviešu tiesnesis gan teica ka Treimana lēmumi nebija tik viennozīmīgi pareizi. Man jau lielāka ticamības pakāpe būs neotralam tiesnesim nevis LFF.

  +2 [+] [-]

, 2025-11-25 19:23, pirms 2 nedēļām
Ko tu pīpē Ivar?

  +2 [+] [-]

, 2025-11-25 19:24, pirms 2 nedēļām
Alberta neadekvātie fani lai iet paši zin kur.

  +2 [+] [-]

, 2025-11-25 19:34, pirms 2 nedēļām
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kā var NEITRĀLS eksperts uzrasties Pakalpa petreonā? Vai daudz zini tādus gadījumus, kad kāds galīgi nepazīstamiem cilvēkiem lūdz kaut ko izvērtēt. Konkrēti šai gadījumā notikumus futbola laukumā.
Patiešām neitrāls eksperts būtu, ja to pēc LFF atsūtītu kādu no UEFA izvērtēt šīs situācijas šai spēlē.
tas ir Edmunda Novicka patreon nevis Pakalna patreon

  -1 [+] [-]

, 2025-11-25 19:58, pirms 2 nedēļām
TinderDtae rakstīja: tas ir Edmunda Novicka patreon nevis Pakalna patreon
Skaidrs! Sajaucu!
Jebkurā variantā piesaukt viena kaut kāda tiesneša, piedevām, ja pareizi saprotu, bijušā, viedokli par kaut kādu absolūto patiesību ir vairāk nekā dīvaini.

  +1 [+] [-]

, 2025-11-25 20:03, pirms 2 nedēļām
1. lēmums pareizs, 2. nepareizs, 3. ļoti strīdīgs un var svilpt uz abām pusēm

  +2 [+] [-]

, 2025-11-25 20:11, pirms 2 nedēļām
Nu ko tagad teiks zakreševskis pakalps un pulks?apzināti rakstu viņus ar mazo burtu.jo nekādu cieņu nav pelnījuši.un ko teiks alberta urļiki??un ja grib vainot lff atceramies ka pulks ir lff valdē.
alberts līdzjutēji-urļiki..ne ar ko no Muhosranskas urļikiem neatšķiras.

  +2 [+] [-]

, 2025-11-25 20:15, pirms 2 nedēļām
marissjomkans rakstīja: Vistrakākais jau bija, ka nebija nekāda tiesnešu koridora kā viņiem tikt ārā no ''Albertu'' faniem līdz saviem ''apartamentiem''. Pozitīvais- neredzēju nekādas saķeršanās starp Grobiņas un Alberta faniem
Lòģiski..Grobiņas fanu bija vairāk..un alberta urļiki dabūtu pa tauri..tāpēc izvēlējās vieglāko-klupt virsū tiesnešiem kuri bija tikai trīs...urļiki vienmēr izvairas uzbrukt ja var dabūt pretsparu

     [+] [-]

, 2025-11-25 22:04, pirms 2 nedēļām
Es neiebilstu, ka JDFS Alberts virzienā kartiņas bija pamatotas, bet bija virkne epizodes, kurās FK Grobiņa spēlētājiem vajadzēja saņemt kā minimums dzeltenos plāksterus, bet tā vietā Treimanis atdod bumbu Alberts komandas spēlētājiem bez kādām papildus soda sankcijām. Ja tiesnesis spēlē ir izlēmis, ka par mazākajiem sitieniem, vai pieskārieniem dod dzeltenās un sarkanās, tad ir ok - bet galvenais, lai tāda attieksme ir pret abu komandu pārkāpumiem!

  +1 [+] [-]

, 2025-11-25 22:10, pirms 2 nedēļām
varenais_eksperts rakstīja: Sit mani nost, bet otrajā epizodē kontaktu neredzu, izskatās ka pats uzbrucējs paklupa aiz savas kājas. Nu nevar tur ar 100% pārliecību teikt ka bija pārkāpums.

3. Epizode ir apsmiekls, divas rokas pa gaisu vicinās bet nosvilpj par sliktu spēlētājam kuru aiz galvas novelk lejā 😂

Pirmā epizode gan laikam būs spēle ar roku, jo nu pārāk tālu tur plivinājās.

Tiešām nesaprotu tos komentārus te, ka visas 3 epizodes acīmredzamas un bez kļūdām. Treimanis ir top tiesnesis Latvijā, bet tas jau nenozīmē ka viņam nevar būt slikti notiesāta spēle.

Edmunda patreonā lietuviešu tiesnesis gan teica ka Treimana lēmumi nebija tik viennozīmīgi pareizi. Man jau lielāka ticamības pakāpe būs neotralam tiesnesim nevis LFF.
Tur jau tā lieta - es neiebilstu, ka tiesnesis ir stingrs un nepieļauj pat mazākos pārkāpumus laukumā. Bet tad esi konsekvents un iedod plāksterus abiem spēlētājiem par epizodi, kurā tā teikt - abi ir labi! Un man skatoties pa futbols.tv - tas bija acīm redzami, ka JDFS Alberts dabon kartiņas teju par katru epizdodi, bet kur FK Grobiņa spēlētājs kuram jau ir viena dzeltenā iebrauc reāli ar buču korķiem apakšstilba rajonā savu otru dzelteno nenopelna, bet tikai tiesnesis nosvilpj, ka JDFS Alberts ir tiesīgs izpildīt brīvsitienu!
Es neatbalstu JDFS Alberts fanu rīcību pēc spēles, bet tiesnesis pats izlaida spēli ārā no rokām!

     [+] [-]

, 2025-11-25 22:14, pirms 2 nedēļām
3.video ir vienkārši bomba! FK Grobiņa spēlētājs izdara sitienu Alberts spēlētājam pa seju - tas krītot nenovalda rokas un iesit blakus esošajam FK Grobiņa spēlētājām arī pa seju - rezultātā Andris Treimanis iedod JDFS Alberts spēlētājam sarkano plāksteri!
JŪS NOPIETNI????????? LFF DK locekļiem vajag uzdāvināt vision express veikala dāvanu karti!!!!

  +3 [+] [-]

, 2025-11-25 22:22, pirms 2 nedēļām
es kaa clveeks kas nekaa neko nekad naw sapratis no futbola un nav to speeleejis hehehe,tektu taa ,1. gribot negribot 11m bja ,kautvai Alberta calim bumba traapija pa roka dezgan aciimredzami ,kautvai vins to negtibeeja,, 2. nu tak Alberta aizsardzins aizkera grobinas uzbruceeju un uzkapa uz uzbruceeju papeeza ar to pilnibaa pietika lai iedotu sodium ,un 3. gan nedotu sodu jo tur bij kontakta speele no abaam puseem cinaa par bumbu augseejaa staava, un apsaubaami vai pemeeram anglijaa kaads tiesesis tur vispaar ko nosvilptu ,ja kaads nemaakuls tiesnesis iekristu uz kaads tur Ronaldo tipa provakaaciju!!tas r mana diletanta viedoklis un vienalga vai man smpatzee va nee Treimana leemumi tomeer 2pret 1 ,Treimana labaa!!ataa futbolmiili ,skataamies lielos macus un gaidaam naakoso Latvijas sezonas saakumu peec 5 .meeneiem!

  +2 [+] [-]

, 2025-11-25 23:00, pirms 2 nedēļām
Ambrē rakstīja: 3.video ir vienkārši bomba! FK Grobiņa spēlētājs izdara sitienu Alberts spēlētājam pa seju - tas krītot nenovalda rokas un iesit blakus esošajam FK Grobiņa spēlētājām arī pa seju - rezultātā Andris Treimanis iedod JDFS Alberts spēlētājam sarkano plāksteri!
JŪS NOPIETNI????????? LFF DK locekļiem vajag uzdāvināt vision express veikala dāvanu karti!!!!
Ambrē,varbūt tomēr palasi,ko raksta bijušais Latvijas izlases futbolists,kurš labāk to drēbi pazīst no iekšpuses,nekā mēs visi kopā ņemti.

     [+] [-]

, 2025-11-25 23:37, pirms 2 nedēļām
Noskatījos dikti pārspriesto trešo epizodi - teikšu, dzeltenā abiem un 11m uz Grobiņas vārtiem. Ja tā bija otra dzeltenā, tad pelnīts noraidījums Albertam. Ja VAR šo epizodi neskatījās, tad tiesnesim grūti saprast un varbūt vajadzēja palūgt atkārtojumu. Jebkurā gadījumā, pirmās divas pareizi notiesātas, trešā noteikti nē.

  -2 [+] [-]

, 2025-11-26 07:29, pirms nedēļas
Kāpēc neviens nav ieraudzījis tādu niansi, kā kartiņu parādīšanās epizode. Kāds var palabot, ja to redzējis pasaules futbolā, bet guļošam spēlētājam parasti kartiņas nerāda, ja nu vienīgi gūta trauma un nes no laukuma uz nestuvēm. Pat uz ielas guļošo nesit. Parasti tiesnesis ar rokas žestu aicina piecelties un tad parāda kartīti. Tas tik pastiprina faktu, ka Treimanis ar lielāko prieku un pēc iespējas ātrāk, gribēja iedot Matīsam šīs kartītes. Var jau būt, ka starp Matīsu un Andri kaut kādas nesaskaņas bijušas LFF iekšienē, jo Matīss arī strādā LFF, bet tas tikai minējums. Un par tiesāšanās stilu. Paskatieties Pasaules kausu, nacionālo čempionātu, kā Vācijas, Anglijas, Spānijas, izšķirošās spēles. Tajās spēlēs tiek atļauts nedaudz vairāk, kā parastā turnīra ievadspēlē, jo katrs lēmums var ietekmēt spēles iznākumu un šeit tiesnesis ar šo nosacījumu netika galā.

  +1 [+] [-]

, 2025-11-26 07:35, pirms nedēļas
Un kāpēc visi uzbrūk un apvaino Treimani? Pat lielākas kļūdas pieļāva VAR tiesnesis Ratnieks. Treimanis gan pirmo epizodi, spēli ar roku, un otro, pirmā sarkanā, ļāva spēlei turpināties. Ja nebūtu VAR Ratnieka iesaistīšanās viss būtu pavisam savādāk un Treimanis ar savu pieredzi nolasīja šīs situācijas pareizi spēlē. Kā arī leišu tiesnesis atzīmēja- "VAR" SALAUZA SPĒLI!!!

  +1 [+] [-]

, 2025-11-26 07:36, pirms nedēļas
Varbūt palūgsim Ratnieka publisko viedokli? Kāpēc Treimanim viss sitiens jāuzņem?

  +1 [+] [-]

, 2025-11-26 08:35, pirms nedēļas
marissjomkans rakstīja: Biju uz šo spēli. Pat nopirku TV atkārtojumu par 1 eur, lai mans vērtējums nebūtu subjektīvs(lai cik subjektīvs/ objektīvs tas varētu būt). Sit mani nost, bet tās kartiņas tur bija ,un vēl kādas 2-3 varēja tur parādīt... Alberts spēlēja ļoti uz pārkāpuma robežas un varēja vienīgi cerēt, ka viņus pažēlos, bet nepažēloja un tur tā sāpe...
pret Zēģeli bija nepārprotams pārkāpums. Nepārprotamāks, kā Zēģeles sitiens grobiņniekam pa seju. Tur bija jābūt pendelei. Pārējiem lēmumiem piekrītu

  +1 [+] [-]

, 2025-11-26 11:18, pirms nedēļas
Vai pievērsāt uzmanību, ka pēc spēles LFF lapā vispār nebija norādīts skatītāju skaits. Vēlāk pārādījās 325, kas ir acīmredzami samazināts. Visdrīzāk tāpēc, lai atbilstu kaut kādiem drošības normatīviem?

  +1 [+] [-]

, 2025-11-26 17:05, pirms nedēļas
Līdzīgi kā agresīvākā satiksme ir lielpilsētās, tā aŗi agresīvākā futbola sabiedrība šogad ir Rīgā. Šī gada lielākajos futbola skandālos iesaistīti Rīgas klubi - Alberts, FC Rīga ( jauniešu treneru izdarības Klaipēdā), Mettas attiekmese pret mēdijiem. Rīdziniekiem vajag visus tagad un uzreiz, ja ir savādāk, tad visi citi vainīgi.

  +1 [+] [-]

, 2025-11-26 17:24, pirms nedēļas
Ko gan citu viņi varēja teikt.. vai tiešām teiktu, ka viss slikti un mūsu labākais tiesnesis ir kļūdījies? Nekad! Tas bojātu reputāciju utt

Pie Novicka podkāstā visu dzirdējām. Tāpēc arī pēdējā laikā izvairās no Treimaņa Eiropas top spēlēs!

     [+] [-]

, 2025-11-26 18:12, pirms nedēļas
LFF tiesnešu nodaļa, dara savu darbu, piesedz, kur var piesegt. 1 un 3 epizode kā minimums strīdīgas. Neaizstāvot pūli, zinot kāda tiesāšana ir piemēram 3 līgā Kurzemes zonā, kur galvenais tiesnesis spēlē ir Kaļmuks. Nopietni, Kaļmuks!!! Tālāk vpils tēva dēla brigāde, liepājas speciālisti.(Uzteikt varu tikai M. Ķeres brigādi) Es pilnībā varu saprast šo cilv sašutumu. Visu sezonu nākt un atbalstīt savu komandu, redzēt regulāras netaisnības un kaudzi ar apšaubāmiem lēmumiem, kurus neviens nespēj izskaidrot ne vienas, ne otras komandas spēlētāji, un kad spēlētājs tiesnesim, lūdz, izskaidrot pieņemto, nesaprotamo lēmumu, lai varētu saprast kļūdu un tā vairāk nedarīt, tiesneši augstprātīgi pasaka, lai nerunājot ar viņu, jo būšot kartiņa. Tad visu sezonu šo skatoties, redzot nozīmēto uefa tiesnesi Treimani, radās cerība, ka šoreiz būs savādāk. Bet nekā, izrādījās, ka arī šādi tiesneši mēdz pieņemt strīdīgus lēmumus. Nu un vulkāns eksplodēja. Vai līdzjutēji rīkojaās nepareizi, jā. Vai viņus var saprast pilnīgi noteikti.