Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Grebis ar fantastiskiem vārtiem mača galotnē izrauj Liepājas uzvaru pret "Riga"

Grebis ar fantastiskiem vārtiem mača galotnē izrauj Liepājas uzvaru pret "Riga"
Kristaps Grebis
Foto: Mārtiņš Sīlis, fkliepaja.lv

Šovakar ''SynotTip'' futbola Virslīgas 15. kārtas mačā dramatisku uzvaru izcīnīja ''Liepāja/Mogo'', kas pēdējo 18 minūšu laikā guva divus vārtus un savās mājās pārspēja ''Riga'' 2:1.

Pēdējā laikā neveiksmīgi spēlējošā ''Liepāja/Mogo'' šovakar varēja mazliet uzlabot spēlētāju garastāvokli un uzvaras gadījumā dalīt otro vietu ar šīs dienas pretinieci ''Riga FC''. Pagājušās kārtas mačā Liepāja piekāpās ''Mettai/LU'' 0:1, kā arī nesen kā izstājās no Eirokausiem, divu spēļu summā zaudējot Lietuvas komandai ''Sūduva'' 1:2.

Liepājas komandu vasaras pāreju periodā pastiprinājis pierdzējušais Ģirts Karlsons, bet ''Riga'' pievienojošies Melnkalnes čempions Milans Vušurovičs un Serbijas futbolisti Džordži Šušņars un Darko Lemajičs.

Jau no pirmajām spēles minūtēm bija vērojama ļoti aktīva cīņa. Pēc nospēlētas pusstundas ''Riga'' izdevās panākt pārsvaru, kad pēc stūra sitiena bumbu ar galvu vārtos trieca Rīgas kluba šīs vasaras pāreju perioda papildinājums Darko Lemajičs – 0:1. Serbu uzbrucējs tādējādi guva savus debijas vārtus Virslīgā, kaut gan neoficiālā spēlē ''Riga'' rindās jau bija atzīmējies ar precīzu sitienu (pārbaudes spēlē pret Kipras ''Paphos'').

Puslaika turpinājumā spēle joprojām bija līdzīga. 37. minūtē pirmo dzelteno kartīti mačā nopelnīja Liepājas kapteinis Leonels Strumija, bet pirmais puslaiks noslēdzās ar nemainīgu rezultātu. Pēc pārtraukuma ''Riga'' mēģināja spēlēt mierīgāk, par katru cenu necenšoties rauties uzbrukumos. Liepājai savukārt nekas cits neatlika kā aktīvi presingot aizsardzībā un mēģināt pārņemt iniciatīvu savās rokās.

Liepāja bumbu kontrolēja vairāk, taču nespēja izveidot nevienu nopietnu uzbrukumu. Pusmoments radās 65. minūtē, kad pēc Giorgi Eristravi centrējuma bumbu ar galvu pāri vārtiem sita Lamine Keitā. Rīgas aizsardzība darbojās ļoti labi, kā arī Liepājas uzbrukums īsti nefunkcionēja tā kā varbūt mājinieki vēlētos.

Daudzie Liepājas mēģinājumi 70. minūtē gan atmaksājās. ''Riga'' laukuma pusē bumba veiksmīgi aizspurdza garām vairākiem viesu aizsargiem un nonāca pie Keitā, kurš pamanījās izskriet viens pret vienu ar Vladislavu Kurakinu. Liepājas komandas leģionārs savu iespēju nešķērdēja un precīzi sita tālajā stūrī – 1:1.

Pēc šāda notikumu pavērsiena varēja gaidīt, ka aktīvāka kļūs Rīgas komandas spēle, taču tā nenotika. Liepājnieki turpināja kontrolēt bumbu un ''Riga'' joprojām pacietīgi aizsargājās. Šāda taktika Rīgai atnesa neveiksmi, jo kārtējā Liepājas uzbrukumā pēc precīza centrējuma no aptuveni 15 metriem bumbu ar galvu vārtos ļoti precīzi sita uz maiņu nākušais Kristaps Grebis un panāca 2:1!

Šāds notikumu pavērsiens pamatīgi satrieca viesus. ''Riga'' vairs nebija kur atkāpties un nācās doties uz priekšu, kas gan Jevgēņija Perevertailo vadītajai komandai nesekmējās visai labi. Liepāja visus ''Riga'' momentus veiksmīgi neitralizēja, un spēle noslēdzās ar kaujiniecisku Liepājas uzvaru.

Liepāja/Mogo – Riga FC 2:1 (0:1)

Vārti: Keitā 72', Grebis 78' – Lemajičs 32'
Brīdinājumi: Strumija 37', Hmizs 67'
Liepāja: Raļkevičs, Kļava, El Hadži, Keita, Strumija, Lebamba (Grebis 68'), Afanasjevs (Eristravi 46'), Karašausks, Tomičs (Jurkovskis 46'), Karlsons, Hmizs
Rīga: V. Kurakins, A. Kurakins, Šabala (Šušņars 80'), Lemajičs (Vušurovičs 80'), Sato (Vaštšuks 72'), Bogdaškins, Laizāns, Jeņins, Gorkšs, Smirnovs, Kovaļovs
Galvenais tiesnesis: Mareks Ķere

"SynotTip" Virslīga, 15. kārta

DatumsSpēleVietaLaiksRezultāts
24.07.Ventspils – Metta/LUO/C "Ventspils"17:303:0 (1:0)
24.07.Liepāja/Mogo – Riga"Daugavas" stadions19:002:1 (0:1)
27.09.Spartaks Jūrmala – RFSSlokas stadions18:00

Turnīra tabula

VKomandaSUNZVārtiP
1.Spartaks1164118:922
2.Liepāja/Mogo1362516:1320
3.Riga FC1355313:920
4.Jelgava1252513:1517
5.RFS1251614:1716
6.Ventspils1235411:1014
7.Metta/LU1323813:259

Labākie vārtu guvēji

V.SpēlētājsKomandaVārti
1.A. KarašausksLiepāja/Mogo5
J. KozlovsSpartaks5
3.M. OšsJelgava4
R. UldriķisRFS4
D. IndrānsMetta/LU4
D. UlimbaševsRFS4

  -1 [+] [-]

, 2017-07-24 21:12, pirms 7 gadiem
Western rakstīja: Grebis ir labākais uz maiņu nākošais spēlētājs, kādu Latvija ir piedzīvojusi.
Latvijas Sisē

  -3 [+] [-]

, 2017-07-24 21:12, pirms 7 gadiem
balkons rakstīja: Tulīt Jilhavas H.E.N.R.Y. un bīskaps sāks trakot
Mani jau sen kā nesatrauc FK Jelgava rezultāti, tā ka abloms Ļepājas kepkām.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-24 21:14, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Pertija var
Grūti pateikt, kāpēc Riga 2. puslaikā izskatījās tik bezspēcīga. Liepāja kombinēja un izkombinēja. Pertijas futbols beidzot atnesa rezultātu. Apspēlēja Rigas trenušku vienos vārtos
Droši vien klasiskais gadījums ar pavisam nepareizi noskaņotu un nepareiziem mērķiem laukumā laistu komandu otrajā puslaikā.

  -3 [+] [-]

, 2017-07-24 21:14, pirms 7 gadiem
Sanich rakstīja: FC Riga pedejais suds
Daudzi kritizē Liepāju, bet Riga ar lielāku budžetu šodien izskatījās pēc pēdējā mēsla. Interesanti, uz ko cerēja Riga 2. puslaikā. Labus leģionārus sezonas vidū izmet, atnāk jauna porcija. Trenerus maina. Kāda komndas spēle tad var izveidoties? Šitā spēlējot Riga trijniekā netiks

  -2 [+] [-]

, 2017-07-24 21:15, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Star citu, balstoties uz maniem Wikipedia datu pētījumiem...
Labvakar!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-07-24 21:17, pirms 7 gadiem
Kaut kā neredzēju neko fantastisku Grebja golā, bet lai jau tiek...

  -2 [+] [-]

, 2017-07-24 21:17, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Droši vien klasiskais gadījums ar pavisam nepareizi noskaņotu un nepareiziem mērķiem laukumā laistu komandu otrajā puslaikā.
Droši vien. Bet arī kopumā Rigas spēle visā čempionāta gaitā nepārliecina. Haotiskas darbības no vadības puses, haotiska spēle laukumā. Sato nav slikts spēlētājs, bet nevar prasīt, ka uzreiz atnākot viņš sakārtos spēli. Rigai ļoti vāja spēle laukuma vidū. Nesaprotami daudz primitīvu tālu piespēļu. Nekāda radošuma priekšējā līnijā

  +1 [+] [-]

, 2017-07-24 21:18, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Pertija var
Grūti pateikt, kāpēc Riga 2. puslaikā izskatījās tik bezspēcīga. Liepāja kombinēja un izkombinēja. Pertijas futbols beidzot atnesa rezultātu. Apspēlēja Rigas trenušku vienos vārtos
Ir komandas, kurās spēlētāji ir tik pietiekoši meistarīgi, lai arī bez trenera varētu uzvarēt. Īpaši pret komandām, kuras rauj nežēlīgas auzas aizsardzībā.
Vai Tu tiešām domāji, ka FKL tagad bija jāzaudē visas spēles pēc kārtas. Tā nekad nekur nav noticis, un nenotiks. Piemēram, tā pati Metta uzvarēja FKL, bet šodien gana bezcerīgi piekāpās FKV, kura pēc šībrīža sastāva ir krietni vājāka nekā FKL.
Zinu,zinu, ka tūdaļ ieslēgsi muļķīti, un tāpēc labāk nesāc dzīt savu tuftu.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-24 21:19, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Daudzi kritizē Liepāju, bet Riga ar lielāku budžetu šodien izskatījās pēc pēdējā mēsla. Interesanti, uz ko cerēja Riga 2. puslaikā. Labus leģionārus sezonas vidū izmet, atnāk jauna porcija. Trenerus maina. Kāda komndas spēle tad var izveidoties? Šitā spēlējot Riga trijniekā netiks
Budžets ta budžets, bet (par laimi, vai tieši par nelaimi), Riga FC sāk atbildēt uz jautājumu, vai Latvijas izlases spēlētāji, vai kandidāti ir galvas tiesu spēcīgāki par izlases kandidātos neesošajiem. Un atbilde ir - nav viss!!! Nav pat labāki par zemas raudzes ārzemju svētceļniekiem, no kuriem daudzi pat, pieļauju, tā īsti nesaprot kāpēc tieši Latvijā nonākuši...

  +1 [+] [-]

, 2017-07-24 21:21, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir komandas, kurās spēlētāji ir tik pietiekoši meistarīgi, lai arī bez trenera varētu uzvarēt. Īpaši pret komandām, kuras rauj nežēlīgas auzas aizsardzībā.
Vai Tu tiešām domāji, ka FKL tagad bija jāzaudē visas spēles pēc kārtas. Tā nekad nekur nav noticis, un nenotiks. Piemēram, tā pati Metta uzvarēja FKL, bet šodien gana bezcerīgi piekāpās FKV, kura pēc šībrīža sastāva ir krietni vājāka nekā FKL.
Zinu,zinu, ka tūdaļ ieslēgsi muļķīti, un tāpēc labāk nesāc dzīt savu tuftu.
"Ir komandas, kurās spēlētāji ir tik pietiekoši meistarīgi, lai arī bez trenera varētu uzvarēt"

Nu tas noteikti raksturo Latvijas Virslīgu Kura ir tā komanda ar tik pārliecinoši labāku sastāvu kā pretiniekam?
Vēl jo vairāk, ja mēs šādi runājam, tā (uz papīra) būtu tieši Riga FC (kura šodien zaudēja pat ar treneri)

     [+] [-]

, 2017-07-24 21:22, pirms 7 gadiem
arhivsx rakstīja: šajā ziņā jūs ar Nameju vienādi kā divas ūdenslāses- nekas nesatrauc bet aktīvi komentējat un strīdaties
Nezinu kā Tevi, bet mani tiešām neuztrauc, jo toto un uz biksēm nespēlēju, bet sportu uztveru kā izklaidi. Neatkarīgi no tā, kurš zaudē un kurš uzvar. Jā, kad man Liepājas futbola komanda simpatizē, tad par to aktīvāk pafanoju, bet par cik šīs sezonas FKL modelis mani galīgi nesimpatizē, tad man kaut kā ................

     [+] [-]

, 2017-07-24 21:24, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Budžets ta budžets, bet (par laimi, vai tieši par nelaimi), Riga FC sāk atbildēt uz jautājumu, vai Latvijas izlases spēlētāji, vai kandidāti ir galvas tiesu spēcīgāki par izlases kandidātos neesošajiem. Un atbilde ir - nav viss!!! Nav pat labāki par zemas raudzes ārzemju svētceļniekiem, no kuriem daudzi pat, pieļauju, tā īsti nesaprot kāpēc tieši Latvijā nonākuši...
Nav viss? Nopietni? Varbūt tomēr šajā gadījumā jābūt "nav vis"?

  +3 [+] [-]

, 2017-07-24 21:25, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu kā Tevi, bet mani tiešām neuztrauc, jo toto un uz biksēm nespēlēju, bet sportu uztveru kā izklaidi. Neatkarīgi no tā, kurš zaudē un kurš uzvar. Jā, kad man Liepājas futbola komanda simpatizē, tad par to aktīvāk pafanoju, bet par cik šīs sezonas FKL modelis mani galīgi nesimpatizē, tad man kaut kā ................
Pēc taviem komentāriem nu nemaz neizskatās, ka sportu uztver kā izklaidi. Tas jau sen skaidrs, ka lobē kaut kādas pašu izdomātas intereses, kuras uzspied citiem un apvārdo. Tev vajadzētu vatņiku valstī dzīvot, tur tādus apvārdotājus tieši meklē.

  -2 [+] [-]

, 2017-07-24 21:25, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir komandas, kurās spēlētāji ir tik pietiekoši meistarīgi, lai arī bez trenera varētu uzvarēt. Īpaši pret komandām, kuras rauj nežēlīgas auzas aizsardzībā.
Vai Tu tiešām domāji, ka FKL tagad bija jāzaudē visas spēles pēc kārtas. Tā nekad nekur nav noticis, un nenotiks. Piemēram, tā pati Metta uzvarēja FKL, bet šodien gana bezcerīgi piekāpās FKV, kura pēc šībrīža sastāva ir krietni vājāka nekā FKL.
Zinu,zinu, ka tūdaļ ieslēgsi muļķīti, un tāpēc labāk nesāc dzīt savu tuftu.
Kad Liepāja zaudē, tad ir Pertijas vaina. Kad uzvar, pašu spēlētāju nopelns. Atzīsti, ka tev vienkārši nepatīk Pertija!
Runa nav par spēles rezultātu, bet par to, ka Pertija taktiski apspēlēja savu kolēģi. Mettai paveicās, ka uzvarēja Liepāju, jo liepājnieki vienkārši nespēja realizēt savus momentus. Šodien 2. puslaikā Liepāja dominēja un pelnīti uzvarēja

     [+] [-]

, 2017-07-24 21:26, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nav viss? Nopietni? Varbūt tomēr šajā gadījumā jābūt "nav vis"?
Labi esi mācījies latviešu valodu, malacis

Būsi dienās filologs, vai skolotājs. Skolotājiem dienas nākotnē solās būt tikai gaišākas. Lai veicas!

  -1 [+] [-]

, 2017-07-24 21:27, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: "Ir komandas, kurās spēlētāji ir tik pietiekoši meistarīgi, lai arī bez trenera varētu uzvarēt"

Nu tas noteikti raksturo Latvijas Virslīgu Kura ir tā komanda ar tik pārliecinoši labāku sastāvu kā pretiniekam?
Vēl jo vairāk, ja mēs šādi runājam, tā (uz papīra) būtu tieši Riga FC (kura šodien zaudēja pat ar treneri)
Kāpēc lai FC Rīga šovakar nezaudētu, ja viņi šosezon vienreiz jau vel pārliecinošāk liepājniekiem pakāsa? Liepājnieku klienti.
Pertija šovakar bija stabils savās vērtībās, jo laukumā kārtējais samiksētais sastāvs, kaut ko uzminēja un kaut kur paveicās.

     [+] [-]

, 2017-07-24 21:28, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Budžets ta budžets, bet (par laimi, vai tieši par nelaimi), Riga FC sāk atbildēt uz jautājumu, vai Latvijas izlases spēlētāji, vai kandidāti ir galvas tiesu spēcīgāki par izlases kandidātos neesošajiem. Un atbilde ir - nav viss!!! Nav pat labāki par zemas raudzes ārzemju svētceļniekiem, no kuriem daudzi pat, pieļauju, tā īsti nesaprot kāpēc tieši Latvijā nonākuši...
Te nav runa par izlases kandidātu ne- pārākumu, par ko tev pilnībā piekrītu. Runa ir par to, ka Rigai ir galīga nepareiza komandas veidošana. Un Riga jau nesastāv tikai no izlases spēlētājiem. Arī leģionāru rotācijas ir pilnīgi bezsakarīgas, tāpēc arī nav spēles laukumā

  -1 [+] [-]

, 2017-07-24 21:30, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Kad Liepāja zaudē, tad ir Pertijas vaina. Kad uzvar, pašu spēlētāju nopelns. Atzīsti, ka tev vienkārši nepatīk Pertija!
Runa nav par spēles rezultātu, bet par to, ka Pertija taktiski apspēlēja savu kolēģi. Mettai paveicās, ka uzvarēja Liepāju, jo liepājnieki vienkārši nespēja realizēt savus momentus. Šodien 2. puslaikā Liepāja dominēja un pelnīti uzvarēja
Vai es kaut kad būtu slēpis, ka man galīgi nesimpatizē Pertija?
Speciāli priekš Tevīm-Pertija ir vissūdīgākais treneris Liepājas futbola jaunākajos laikos.
Kāda taktika? Ko Tu ņirgājies? Pasaki vel, ka Pertija paredzēja, ka FCR tik debīli nospēlēs aizsardzībā spēles 69. minūtē.?

  -1 [+] [-]

, 2017-07-24 21:30, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāpēc lai FC Rīga šovakar nezaudētu, ja viņi šosezon vienreiz jau vel pārliecinošāk liepājniekiem pakāsa? Liepājnieku klienti.
Pertija šovakar bija stabils savās vērtībās, jo laukumā kārtējais samiksētais sastāvs, kaut ko uzminēja un kaut kur paveicās.
uzminēja...paveicās....kāpēc tu vienkārši nevari pateikt, ka Pertija šodien bija labāks par savu pretinieku un pelnīti uzvarēja?

  -1 [+] [-]

, 2017-07-24 21:31, pirms 7 gadiem
Labi!
Labāk paskatīšos kādu filmu.
Jauku visiem vakaru!

  -3 [+] [-]

, 2017-07-24 21:33, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai es kaut kad būtu slēpis, ka man galīgi nesimpatizē Pertija?
Speciāli priekš Tevīm-Pertija ir vissūdīgākais treneris Liepājas futbola jaunākajos laikos.
Kāda taktika? Ko Tu ņirgājies? Pasaki vel, ka Pertija paredzēja, ka FCR tik debīli nospēlēs aizsardzībā spēles 69. minūtē.?
Pertijas uzstādītais futbols lika kļūdīties Rigas aizsardzībai. Katri gūtie vārti ir vienas komandas kaut kādas kļūdas. Bet tāds ir futbols. Uzvar tas, kas piespiež pretinieku kļūdīties vairāk
Un nostrādāja Pertijas plāns laist Grebi uz maiņu

     [+] [-]

, 2017-07-24 21:34, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: uzminēja...paveicās....kāpēc tu vienkārši nevari pateikt, ka Pertija šodien bija labāks par savu pretinieku un pelnīti uzvarēja?
Liepājnieki uzvarēja pelnīti, bet nekādu Pertijas ģenialitāti tajā visā nesaskatīju. Liepājnieki lielāko spēles daļu kā parasti spēlēja ļoti statiski, un nekādi baigie risinājumi netika novēroti.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-24 21:34, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labi!
Labāk paskatīšos kādu filmu.
Jauku visiem vakaru!
Pasaki godīgi, ja FKL šodien būtu zaudējis, tev ne līdz filmai būtu. Būtu te tupējis līdz pusnaktij un bezdējis ķiplokainu bezdeli

     [+] [-]

, 2017-07-24 21:34, pirms 7 gadiem
fc riga neuzlēks, kamēr atšķirībā, piem., no Spartaka J neapjēgs, ka vispirms ir jāiegulda galv.trenera izvēlē nevis 3. šlakas perivertailo tautiešos, aber pofig, jo tas ir tikai projekts- Prieks par Kristapu!

  -1 [+] [-]

, 2017-07-24 21:35, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Pertijas uzstādītais futbols lika kļūdīties Rigas aizsardzībai. Katri gūtie vārti ir vienas komandas kaut kādas kļūdas. Bet tāds ir futbols. Uzvar tas, kas piespiež pretinieku kļūdīties vairāk
Un nostrādāja Pertijas plāns laist Grebi uz maiņu
Jā, viss skaidrs!
Lai dzīvo Kārlis Ulmanis, un varenais Tamazs Pertija!!

     [+] [-]

, 2017-07-24 21:36, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai es kaut kad būtu slēpis, ka man galīgi nesimpatizē Pertija?
Speciāli priekš Tevīm-Pertija ir vissūdīgākais treneris Liepājas futbola jaunākajos laikos.
Kāda taktika? Ko Tu ņirgājies? Pasaki vel, ka Pertija paredzēja, ka FCR tik debīli nospēlēs aizsardzībā spēles 69. minūtē.?
Manuprāt, pārāk pārspīlē ar to Pertijas heitošanu, vienmēr atradīsi pie kā piesieties - pat tad, ja izdosies izcinīt gan LV čempionu titulu, gan LV kausu laikam teiksi, ka Pertijas nopelnu tur nemaz nebija. Saprotu, ka var kāds ļoti nepatikt, bet nav jau tā, ka nekad neko labu nevar pateikt par personu, kura tik ļoti nesimpatizē

     [+] [-]

, 2017-07-24 21:37, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Pertija var
Grūti pateikt, kāpēc Riga 2. puslaikā izskatījās tik bezspēcīga. Liepāja kombinēja un izkombinēja. Pertijas futbols beidzot atnesa rezultātu. Apspēlēja Rigas trenušku vienos vārtos
Da neko tas Pertija nevar. Būtu jau vismaz viens kauss ja varētu. Bet šis rezultāts ļoti labi der Tavam Spartakam! Redzēsim vai turpinās močīt ar jauno treneri.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-24 21:37, pirms 7 gadiem
b.k.h. rakstīja: Pasaki godīgi, ja FKL šodien būtu zaudējis, tev ne līdz filmai būtu. Būtu te tupējis līdz pusnaktij un bezdējis ķiplokainu bezdeli
Es arī šovakar uzrakstīju pietiekoši daudz, un pēc šīs liepājnieku uzvaras nesēdēju alā, kā Tu pēc visiem FKL zāģiem.
Es jau spēles pēdējās minūtēs zināju, ka tādi kā Tu šovakar atkal varēsiet izlīst no alām.

     [+] [-]

, 2017-07-24 21:38, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Manuprāt, pārāk pārspīlē ar to Pertijas heitošanu, vienmēr atradīsi pie kā piesieties - pat tad, ja izdosies izcinīt gan LV čempionu titulu, gan LV kausu laikam teiksi, ka Pertijas nopelnu tur nemaz nebija. Saprotu, ka var kāds ļoti nepatikt, bet nav jau tā, ka nekad neko labu nevar pateikt par personu, kura tik ļoti nesimpatizē
Lai vispirms izcīna kaut vienu titulu vai gūst panākumus eirokausos

     [+] [-]

, 2017-07-24 21:39, pirms 7 gadiem
Western rakstīja: Grebis ir labākais uz maiņu nākošais spēlētājs, kādu Latvija ir piedzīvojusi.
Vēl jau ir Uldriķis.....

  -2 [+] [-]

, 2017-07-24 21:39, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Liepājnieki uzvarēja pelnīti, bet nekādu Pertijas ģenialitāti tajā visā nesaskatīju. Liepājnieki lielāko spēles daļu kā parasti spēlēja ļoti statiski, un nekādi baigie risinājumi netika novēroti.
Pertijas spēlētais futbols ar ne labākiem izpildītājiem kā citām komandām ļauj atrasties turnīra tabulas 2. vietā (uz savstarpējo spēļu priekšrocības pret Riga). Tas ir rezultāts sezonas griezumā. Lai kā tu kritizētu Pertiju, bet tabula parāda, ka Tamazs ir uz pareizā ceļa

  +2 [+] [-]

, 2017-07-24 21:39, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, viss skaidrs!
Lai dzīvo Kārlis Ulmanis, un varenais Tamazs Pertija!!
Kārlis Ulmanis jā, pertija lai arī manis pēc dzīvo.. gruzijā!
Necienu nevienu kurš 20 gadus šeit nodzīvojis pēcspēļu konferencē valsts valodā ne vārdu nevar pateikt un pat necenšās!

  -1 [+] [-]

, 2017-07-24 21:39, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Budžets ta budžets, bet (par laimi, vai tieši par nelaimi), Riga FC sāk atbildēt uz jautājumu, vai Latvijas izlases spēlētāji, vai kandidāti ir galvas tiesu spēcīgāki par izlases kandidātos neesošajiem. Un atbilde ir - nav viss!!! Nav pat labāki par zemas raudzes ārzemju svētceļniekiem, no kuriem daudzi pat, pieļauju, tā īsti nesaprot kāpēc tieši Latvijā nonākuši...
Par šo gan pilnībā piekrītu - Šabala ar savu nožēlojamo rezultivitāti tam ir spilgts piemērs.