Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Pertija: "Piedāvāju Kļaviņam sniegt faktus, bet viņš to nespēj"

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Pertija: "Piedāvāju Kļaviņam sniegt faktus, bet viņš to nespēj"
Tamazs Pertija
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

"Skonto" galvenais treneris Tamazs Pertija pastāstīja Sportacentrs.com par savu tikšanos ar LFF Prezidenta amata kandidātu Krisjāni Kļaviņu. Pertija neslēpj, ka arī viņam ir aizdomas par to, ka "Skonto" 2:9 zaudējums "Debrecen" varēja būt netīrs, tomēr viņš nav apmierināts, ka Kļaviņš, apsūdzot "Skonto", nesauc konkrētus uzvārdus.

Tamazs Pertija: "Pēc tam, kad Krišjānis Kļaviņš uzrakstīja, ka "Skonto" apzināti zaudēja "Debrecen" ar 2:9, piezvanīju viņam un aicināju satikties, lai uzdotu dažus jautājumus. Satikāmies Olimpiskajā sporta centrā, kafejnīcā, nebija nekādas slepenības. Teicu viņam: "Paldies, ka tā rūpējaties par Latvijas futbolu, paldies, ka dodat signālus. Izstāstiet man kā "Skonto" trenerim visu detaļās un ejam pie medijiem, uz televīziju un visu to atklājam un nosaucam futbolistu vārdus." Saku viņam: "Tu taču esi par tīru futbolu?" Viņš saka: "Jā, esmu par tīru futbolu." Es saku: "Tad ejam visu atklāt, iesaistām kriminālpoliciju, iesaistām LFF, jo šiem futbolistiem jāpiešķir diskvalifikācija. Ja jūs apgalvojat, ka tur bija totalizators, tad sauciet uzvārdus!" Paklau, viņš nevar nosaukt futbolistu uzvārdus! Es viņam prasu kāpēc, viņš kaut ko tur skaidro, ka nevar pievilt tos futbolistus vai ko tamlīdzīgu. Murgs!"

"Es viņam saku: "Tu zini, man pašam ir aizdomas, arī spēles laikā man tādas bija. Jau pie 0:2, 0:3. Bet! Tās ir tikai manas aizdomas, tikai manējās! Es nevaru nosaukt konkrētus uzvārdus, jo tās ir tikai aizdomas. Protams, aizdomas man bija, jo manis sagatavota komanda nevar zaudēt šādā veidā ar 2:9! Lai kāds bija karstums, nevarēja šādi zaudēt! Jebkuram trenerim, pilnīgi jebkuram, pēc šāda mača rastos aizdomas. Toreiz pēc zaudējuma teicu, ka visu atbildību ņemu uz sevi, taču šādos gadījumos treneri vienmēr tā dara. Un vienmēr esmu bijis pārliecināts, ka mana komanda ir tīra, tomēr minētajā spēlē Debrecenā aizdomas par trim futbolistiem man radās."

"Arī šodien man šīs aizdomas saglabājušās, konkrēti par trim futbolistiem, taču es nesaucu nekādus uzvārdus, jo man nav nekādu pierādījumu! Tur tas sāls, nav pierādījumu! Kļaviņš tikai runā, runā, runā, bet faktus taču nesniedz. Saku viņam: "Tu tuvākajā laikā vēlies kļūt par LFF Prezidentu, tātad tev jāgrib attīrīt futbols. Nu bet tad nosauc šo spēlētāju uzvārdus! Ejam kopā, nekādu problēmu! Lai tālāk atbildīgie ar tiem spēlētājiem dara, ko grib! Bet ja nevar nosaukt uzvārdus..."

"Šodien noskatījos diskusiju starp Latkovski un Kļaviņu. Cik sapratu, pirmais teica, ka tā spēle bija tīra, bet otrs, ka sarunāta. Man ļoti patika Kļaviņa ideja par to, ka visām spēlēm jānotiek sestdien - tā ir super ideja! Taču, kas attiecas uz apgalvojumiem par sarunāto spēli, ir jābūt pierādījumiem. Viņš tos nespēj sniegt. Viņš vēlas kļūt par LFF Prezidentu un radīt iespaidu, ka visu zina, bet man sāk likties, ka neko viņš nezina."

  +3 [+] [-]

, 2016-02-23 20:16, pirms 9 gadiem
Nu tad sauc tu tos trīs futbolistus!!!

  -2 [+] [-]

, 2016-02-23 20:17, pirms 9 gadiem
Nu redz gļēvulis tas Kļaviņš, to jau diskusijā redzējām tikai par un pa, virspusēji muld, bet neko konkrēti nvar pateikt....

  -3 [+] [-]

, 2016-02-23 20:21, pirms 9 gadiem
." Saku viņam: "Tu taču esi par tīru futbolu?" Viņš saka: "Jā, esmu par tīru futbolu." Es saku: "Tad ejam visu atklāt, iesaistām kriminālpoliciju, iesaistām LFF, jo šiem futbolistiem jāpiešķir diskvalifikācija. Ja jūs apgalvojat, ka tur bija totalizators, tad sauciet uzvārdus!" Paklau, viņš nevar nosaukt futbolistu uzvārdus! Es viņam prasu kāpēc, viņš kaut ko tur skaidro, ka nevar pievilt tos futbolistus vai ko tamlīdzīgu. Murgs!"
ir par tīru futbolu bet nesauc uzvārdus, jo negrib pievilt viņus Kļaviņš tač nonāk pret runā pats ar sevi Tātad viņš nav par tīru futbolu....

  +3 [+] [-]

, 2016-02-23 20:21, pirms 9 gadiem

  +3 [+] [-]

, 2016-02-23 20:22, pirms 9 gadiem
Grūti nepiekrist Pertijam.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-23 20:23, pirms 9 gadiem
Vienu no retajām reizēm piekrītu Pertijam!

  -1 [+] [-]

, 2016-02-23 20:24, pirms 9 gadiem
Kļaviņš nevis nezina faktus, bet tos neatklāj - kurš saprātīgs cilvēks iegāztu savus informācijas avotus? Un varu arī šeit pateikt - pat ja "Skonto" iesūdzēs tiesā, arī tur avotus neatklāšu.

     [+] [-]

, 2016-02-23 20:25, pirms 9 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: ." Saku viņam: "Tu taču esi par tīru futbolu?" Viņš saka: "Jā, esmu par tīru futbolu." Es saku: "Tad ejam visu atklāt, iesaistām kriminālpoliciju, iesaistām LFF, jo šiem futbolistiem jāpiešķir diskvalifikācija. Ja jūs apgalvojat, ka tur bija totalizators, tad sauciet uzvārdus!" Paklau, viņš nevar nosaukt futbolistu uzvārdus! Es viņam prasu kāpēc, viņš kaut ko tur skaidro, ka nevar pievilt tos futbolistus vai ko tamlīdzīgu. Murgs!"
ir par tīru futbolu bet nesauc uzvārdus, jo negrib pievilt viņus Kļaviņš tač nonāk pret runā pats ar sevi Tātad viņš nav par tīru futbolu....
Ja Tu būtu uzmanīgi klausijies diskusiju, dzirdētu, ka KK runāja ar spēlētājiem, kas nebija iesaistīti, bet zināja, kuri tur gāza podus. Šī mazā detaļa maina visu tevis minēto .

 +10 [+] [-]

, 2016-02-23 20:27, pirms 9 gadiem
Cik daudz Pertija saprata no tās diskusijas, ja reiz visu noskatījies? Varbūt vēl komentārus arī lasa?

  +3 [+] [-]

, 2016-02-23 20:27, pirms 9 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Kļaviņš nevis nezina faktus, bet tos neatklāj - kurš saprātīgs cilvēks iegāztu savus informācijas avotus? Un varu arī šeit pateikt - pat ja "Skonto" iesūdzēs tiesā, arī tur avotus neatklāšu.
Saki, "A", saki "B", saki "A-B-C"
ja tu nevari to atklāt, tad tā ir tikai tukša muldēšana bez nekāda seguma.

  +4 [+] [-]

, 2016-02-23 20:27, pirms 9 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Kļaviņš nevis nezina faktus, bet tos neatklāj - kurš saprātīgs cilvēks iegāztu savus informācijas avotus? Un varu arī šeit pateikt - pat ja "Skonto" iesūdzēs tiesā, arī tur avotus neatklāšu.
Mulkīga rīcība. Ja nevar atklāt avotus, mute ciet

  -1 [+] [-]

, 2016-02-23 20:27, pirms 9 gadiem
Mjā, LFF mafija šodien smagi paņirgājās par Kļaviņu Kļaviņam vēl jānobriest, lai cīnītos ar tiem smagsvariem. Bet nu nedomāju, ka kādam izdosies tikt galā ar LFF aizkulisēm, jo gan jau tur kā jumts ir FIFA.

Būtu interesanti, ka Kļaviņš pateiktu arī, kuras izlašu spēles ir bijušas pirktas. Šķiet, ka noteikti tas bija draudzības mačs pret laikam Ķīnu,kad beigās ielaida golu.

 +14 [+] [-]

, 2016-02-23 20:29, pirms 9 gadiem
Beidziet lūdzu glorificēt to Kļaviņu. Protams, tie funkcionāri, kas tagad ir pie Latvijas futbola stūres, dara futbolam vairāk ļauna kā laba, taču Kļaviņš pavisam noteikti nav tas bruņinieks baltajā zirgā, kurš te tagad nāks ar vislabākajiem nodomiem.

Šī personāža netīrā pagātne runā pati par sevi un, paskatoties uz viņu arī tagad, viss ko tur redzu, ir krāšņa bravūra un jēls populisms. Tāds runātājs var aizmālēt acis tikai tiem, kuri paši nespēj domāt un analizēt - arī politiskajās vēlēšanās pārsvarā uzvar tādi demagogi, bet rezultāts vienmēr ir viens un tas pats.

Vot, ja par LFF prezidentu būtu tas pats Gorkšš vai... kaut vai sporta žurnālists Zembergs, es ticu, ka tur tas reālais rezuktāts beigās būtu daudz veiksmīgāks kā Kļaviņa gadījumā.

     [+] [-]

, 2016-02-23 20:30, pirms 9 gadiem
­šī ir tā retā reize, ka Pertija prātīgi runā - parasti viņam ir teorijas bez pierādījumiem

man gan interesētu no kādiem līdzekļiem Pertija dzīvo savu luxusveida dzīvesveidu - kas ir tas viņa veiksmīgais slepenais bizness nabadzīgajā Gruzijā, pie tam bez viņa klātbūtnes?

  +3 [+] [-]

, 2016-02-23 20:31, pirms 9 gadiem
Es tik domāju - kāds labums atstāstīt šo savstarpējo sarunu Pertijam bija?
Diezvai KK uzskatīs viņu par uzticamu cilvēku no šī brīža
Protams, ja GI dinastija turpināsies, tad jau kāda starpība....
Slēpts komentārs: VietējaisMurisDzīvelīgs

  +5 [+] [-]

, 2016-02-23 20:33, pirms 9 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Mjā, LFF mafija šodien smagi paņirgājās par Kļaviņu Kļaviņam vēl jānobriest, lai cīnītos ar tiem smagsvariem. Bet nu nedomāju, ka kādam izdosies tikt galā ar LFF aizkulisēm, jo gan jau tur kā jumts ir FIFA.

Būtu interesanti, ka Kļaviņš pateiktu arī, kuras izlašu spēles ir bijušas pirktas. Šķiet, ka noteikti tas bija draudzības mačs pret laikam Ķīnu,kad beigās ielaida golu.
Manās acīs viņi ņirgājas par sevi. Latkovskis twitterī ielicis mistiska iesnieguma foto, iesniegums 19. februārī par 2005. gadu latviski no cilvēka, kurš latviski neko nejēdz. Labākajās Krievijas, Ušakova un Indriksona tradīcijās.

  -2 [+] [-]

, 2016-02-23 20:34, pirms 9 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Kļaviņš nevis nezina faktus, bet tos neatklāj - kurš saprātīgs cilvēks iegāztu savus informācijas avotus? Un varu arī šeit pateikt - pat ja "Skonto" iesūdzēs tiesā, arī tur avotus neatklāšu.
Neiet runa par informācijas avota atklāšanu, bet gan iet par pašas informācijas/pierādījumu atklāšanu.

  +5 [+] [-]

, 2016-02-23 20:36, pirms 9 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Neiet runa par informācijas avota atklāšanu, bet gan iet par pašas informācijas/pierādījumu atklāšanu.
Kāda ir atšķirība tu zeņķi? Pierādījumi rodas no tā, ka attiecīgā persona lieciena tiesas priekšā

     [+] [-]

, 2016-02-23 20:36, pirms 9 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Neiet runa par informācijas avota atklāšanu, bet gan iet par pašas informācijas/pierādījumu atklāšanu.
Ko Jūs vēl vēlaties? Pateicu, ka bija nepieciešama Debrecen uzvara ar 3 vārtu starpību un kopējais vārtu skaits mačā 4. Ka nebija iesaistīti visi futbolisti.

  +8 [+] [-]

, 2016-02-23 20:41, pirms 9 gadiem
Ko jūs te ārdaties? Pertija pats atzīst ka spēle ir sarunāta. Šaubos vai kāds tiks sodīts, bet ja galvenais treneris pasaka ka ir, tad ir. Pierādījumu nav, bet fakts paliek.

  +5 [+] [-]

, 2016-02-23 20:49, pirms 9 gadiem
Ta jau tik pat labi Pertijam var prasīt, kapēc viņš pats tos 3 uzvārdus neatklāj..?

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 20:51, pirms 9 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Kļaviņš nevis nezina faktus, bet tos neatklāj - kurš saprātīgs cilvēks iegāztu savus informācijas avotus? Un varu arī šeit pateikt - pat ja "Skonto" iesūdzēs tiesā, arī tur avotus neatklāšu.
Kāpēc līdz šim Kalniņš nav vērsies policijā saistībā ar šiem notikumiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-02-23 20:53, pirms 9 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Ko Jūs vēl vēlaties? Pateicu, ka bija nepieciešama Debrecen uzvara ar 3 vārtu starpību un kopējais vārtu skaits mačā 4. Ka nebija iesaistīti visi futbolisti.
Bet vai iesaistīto spēlētāju skaits sakrīt ar Pertijas nosaukto (3)?

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 20:57, pirms 9 gadiem
cik zinu, tad šobrīd Kļaviņš naudu pelna ar nekustamajiem īpašumiem, tāpēc beidziet mest viņam klāt to, ka tgd spēlē toto.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 20:57, pirms 9 gadiem
lashara rakstīja: Bet vai iesaistīto spēlētāju skaits sakrīt ar Pertijas nosaukto (3)?
Mans avots teica - vairāk par trīs.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 20:58, pirms 9 gadiem
Tak skaidrs, ka KK neziņos par spēlētājiem, kas viņam pienes info. Domāju reti kurš tā darītu. Papildus, domāju, ka tad mēs arī uzzinātu daudz ko jaunu par KK no šiem avotiem. Katrā ziņā, man žēl LV futbola, kur prezidenta vēlēšanas izvērtušās nevis par konstruktīvu futbola nākotnes diskusiju, bet par kompromātu meklēšanu vienam pret otru. Kā labākajās čekistu tradīcijās.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-23 21:00, pirms 9 gadiem
kristapz rakstīja: Tak skaidrs, ka KK neziņos par spēlētājiem, kas viņam pienes info. Domāju reti kurš tā darītu. Papildus, domāju, ka tad mēs arī uzzinātu daudz ko jaunu par KK no šiem avotiem. Katrā ziņā, man žēl LV futbola, kur prezidenta vēlēšanas izvērtušās nevis par konstruktīvu futbola nākotnes diskusiju, bet par kompromātu meklēšanu vienam pret otru. Kā labākajās čekistu tradīcijās.
Pateici A, jāsaka arī B. Tie ir skaļi un nopietni apvainojumi, kuriem vismaz es neredzu segumu.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 21:00, pirms 9 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Mans avots teica - vairāk par trīs.
Bet vai nesanāk, ka tu noklusē kriminālnoziegumu?

 +12 [+] [-]

, 2016-02-23 21:01, pirms 9 gadiem
Vārds: Jānis
Uzvārds: Bērziņš
Nodarbošanās: rakstnieks

Vēlos pieteikties KK informācijas avota amatam. Esmu gatavs pacelt stāstus augstākā līmenī! Esmu lojāls un māku klusēt. Strādāšu par velti
Slēpts komentārs: fkscd

  +7 [+] [-]

, 2016-02-23 21:02, pirms 9 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Ko Jūs vēl vēlaties? Pateicu, ka bija nepieciešama Debrecen uzvara ar 3 vārtu starpību un kopējais vārtu skaits mačā 4. Ka nebija iesaistīti visi futbolisti.
nu kur var muldēt?! Kāpēc mums vispār tev ir jātic? Jo to teici tu? Klaču bāba esi , nekas vairāk! Normāli cilvēki savus apvainojumus var pierādīt , bet tu tikai kaut ko murgo! Kad kļūsi par LFF prezidentu , tad arī visu sev zināmo noklusēsi?

  +3 [+] [-]

, 2016-02-23 21:04, pirms 9 gadiem
Smieklīgi ! Pertija ir treneris, kurš ar šiem spēlētājiem ir kopā gadien dienu dienā un viņam ir tikai aizdomas ! Kur vēl stulbāk var pateikt !
Kas viņš par treneri ! Māte Terēze ! Eņgelis bez spārniem !
Karš ir sācies ne pa jokam ! Jācer, ka nerunās stobri, bet mko zina !
Apbrīnoju KK, kurs uzdrīkstas stāvēt šiem stagnātiem ceļā !
Lasot komentārus - ir tikai melns un balts !
Ļaudis ! Uz spēles ir visas valsts gods, ne tikai futbola ! Esiet taču saprātīgi ! Piekrītu, ka šīs vardu divkaujas atgādina tiesas zāles, bet tomēr ! Iedomājaties sevi so cilvweku vietā ! Tad Jūs tik gudri vis nemuldētu !
Ja paliks pie vecas kārtības, LV futbols kā tāds man vsp būs pavisam vienaldzīgs !
p.s. Tā ir Latvija ! Vai VR kāds kaut ko bija spējīgs izdarīt ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 21:10, pirms 9 gadiem
Banu kings rakstīja: Nu tad sauc tu tos trīs futbolistus!!!
Nosauktu ja buutu pieraadijumi, uz aizdomu pamata nevar nevienu apsudzet.. Lasi rakstu pirms komentee
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 21:15, pirms 9 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Kļaviņš nevis nezina faktus, bet tos neatklāj - kurš saprātīgs cilvēks iegāztu savus informācijas avotus? Un varu arī šeit pateikt - pat ja "Skonto" iesūdzēs tiesā, arī tur avotus neatklāšu.
Jūsu paša vārdiem - tas ir Jūsu viedoklis. Un lai ticētu, ka tas ir pareizāks, kā pretējs, tas būtu jāargumentē ar pamatojumu un pierādījumiem šajā gadījumā.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 21:17, pirms 9 gadiem
abi ir labi blefotāji

  +3 [+] [-]

, 2016-02-23 21:21, pirms 9 gadiem
Nedaudz offtopic, bet domājot par virslīgu un ņaudēšanu par apmeklējumu vai ārpus sc.com, kāds ir manījis virslīgas mārketinga aktivitātes?
Domājot pie sevis, nekas nenāk prātā.
Es jau saprotu, ka vislielākajā mērā tai vajadzētu būt pašu klubu atbildībai, bet zinot kādi nabagi ir tie klubi, Virslīga un LFF varētu padomāt par tiešām pamanāmām aktivitātēm un interesantiem piedāvājumiem

  -4 [+] [-]

, 2016-02-23 21:47, pirms 9 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Kļaviņš nevis nezina faktus, bet tos neatklāj - kurš saprātīgs cilvēks iegāztu savus informācijas avotus? Un varu arī šeit pateikt - pat ja "Skonto" iesūdzēs tiesā, arī tur avotus neatklāšu.
Tad sanaak, ka Juusu avoti ir pashi speeleetaaji, kas piekrita pa kaadu noteiktu naudas summu manipuleet ar notiekosho laukuma? Ja taa nav, tad kur probleema publiskot un ielikt aiz resteem tos kas to dariija. Ja taa ir, tad sanaak, ka juus aizstaavat noziedzniekus, kas Juus padara par liidzzinaataaju, un ja Valsts Policija iesaaks lietu, tad Juus automaatiksi vairs nevareesiet kandideet LFF prezidenta amatam. Un, principaa, tas jau varis nebuus Juusu naidnieka centeini nonjemt Juus no trases, jo pats sevi taadaa situaacijaa buusiet nostaadiijis. Mans subjektiivais secinaajums - vai nu Jums, tieshaam, nav to faktu, vai arii Juus, tieshaam, aizstaavat noziedzniekus. Ne viens, ne otrs kkaa nepiestaav LFF prezidenta amata kandidaatam. Vai arii ir kkas, ko esmu palaidis garaam, kas sho logjikas kjeediiti izjauktu?

  +2 [+] [-]

, 2016-02-23 21:49, pirms 9 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Neiet runa par informācijas avota atklāšanu, bet gan iet par pašas informācijas/pierādījumu atklāšanu.
kas nav skaidrs? privātpersonai KK nav jāveic noziegumu izmeklēšana, atklāšana un pierādīšana, viņš pat nedrīkst to darīt! viņam ir kaut kāda info un viņš to publisko. tas jau ir LFF pienākums veikt tālākas darbības un ierosināt izmeklēšanu. to drīkst veikt tikai tiesībsargājošās iestādes (un ja ir iesniegums, tad nevar atstāt neizskatītu - jautājums kāpēc LFF neiesniedz un paši izlemj ka nav sarunāšana?) - un tad jau likumsargi procesa laikā var noslaidrot visu vajadzīgo info gan no KK, gan aizdomīgajiem spēlētājiem ..

nevajag visu padarīt par absurdi primitīvu.

  +5 [+] [-]

, 2016-02-23 21:51, pirms 9 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Kļaviņš nevis nezina faktus, bet tos neatklāj - kurš saprātīgs cilvēks iegāztu savus informācijas avotus? Un varu arī šeit pateikt - pat ja "Skonto" iesūdzēs tiesā, arī tur avotus neatklāšu.
ar šo, Krišāni, tu manās acīs kļuvi tādā pat līmenī kā Indriksons. Tukši muld bez reāla seguma..Kurš tev liel savus avotus atklāt, vnk nosauc tos spēlētājus,kuri tika iesaistīti netīrajās lietās. Tieši tas pats, kas bija ar Daugavu. Teici, ka drīz nāksi klajā ar sensacionāliem jaunumiem, pēc kuriem ripos ne viena vien galva, bet tā arī tas viss palika kā tukšu salmu kulšana, pīlīšu pūšana, svilpšana vējā, ūdens liešana jeb vnk tautas vārdiem sakot - *iršana..

  +3 [+] [-]

, 2016-02-23 21:52, pirms 9 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Kļaviņš nevis nezina faktus, bet tos neatklāj - kurš saprātīgs cilvēks iegāztu savus informācijas avotus? Un varu arī šeit pateikt - pat ja "Skonto" iesūdzēs tiesā, arī tur avotus neatklāšu.
Tad sanaak, ka Juusu avoti ir pashi speeleetaaji, kas piekrita pa kaadu noteiktu naudas summu manipuleet ar notiekosho laukuma? Ja taa nav, tad kur probleema publiskot un ielikt aiz resteem tos kas to dariija (jo avoti jau tad paliek neatklaati). Ja taa ir, tad sanaak, ka juus aizstaavat noziedzniekus, kas Juus padara par liidzzinaataaju, un ja Valsts Policija iesaaks lietu, tad Juus automaatiksi vairs nevareesiet kandideet LFF prezidenta amatam. Un, principaa, tas jau varis nebuus Juusu naidnieka centeini nonjemt Juus no trases, jo pats sevi taadaa situaacijaa buusiet nostaadiijis. Mans subjektiivais secinaajums - vai nu Jums, tieshaam, nav to faktu, vai arii Juus, tieshaam, aizstaavat noziedzniekus. Ne viens, ne otrs kkaa nepiestaav LFF prezidenta amata kandidaatam. Vai arii ir kkas, ko esmu palaidis garaam, kas sho logjikas kjeediiti izjauktu?

P.S.

3 vaartu paarsvars un 4i vaarti kopaa, neizskaidro 9:2. 4:1 5:1 5:2 4:0 pat 5:0, veel ok, bet 9:2, nu nezinu.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-23 21:52, pirms 9 gadiem
KK ir latviešu sakāmvārda kopija: tukša muca tālu skan.Nu , galīga tirgus bāba! Iedomājieties tiesu, kur galvenais apsūdzības uzturētājs saka, zinu, kurš zaga, krāpa ,bet neteikšu......Pats sola kā zinātniskās fantastikas rakstnieks.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-23 21:56, pirms 9 gadiem
Man patīk ideja par to lai visas spēles tiktu aizvadītas sestdienās!

  +2 [+] [-]

, 2016-02-23 21:57, pirms 9 gadiem
Jūs vēlaties kļūt par prezidentu , bet taj pat laikā slēpjat krāpniekus un mahinātorus? Nevis cīnaties pret viņiem un mēģinat iznīdēt? Tad ar ko Jūs esiet labāks par viņiem?Ja piesedzat un esat līdzzinātājs?

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 22:00, pirms 9 gadiem
Optimists1 rakstīja: Tad sanaak, ka Juusu avoti ir pashi speeleetaaji, kas piekrita pa kaadu noteiktu naudas summu manipuleet ar notiekosho laukuma? Ja taa nav, tad kur probleema publiskot un ielikt aiz resteem tos kas to dariija. Ja taa ir, tad sanaak, ka juus aizstaavat noziedzniekus, kas Juus padara par liidzzinaataaju, un ja Valsts Policija iesaaks lietu, tad Juus automaatiksi vairs nevareesiet kandideet LFF prezidenta amatam. Un, principaa, tas jau varis nebuus Juusu naidnieka centeini nonjemt Juus no trases, jo pats sevi taadaa situaacijaa buusiet nostaadiijis. Mans subjektiivais secinaajums - vai nu Jums, tieshaam, nav to faktu, vai arii Juus, tieshaam, aizstaavat noziedzniekus. Ne viens, ne otrs kkaa nepiestaav LFF prezidenta amata kandidaatam. Vai arii ir kkas, ko esmu palaidis garaam, kas sho logjikas kjeediiti izjauktu?
vai ir kaut mazākā sajēga kā darbojas likumu sistēma? kāds sakars ko KK aizstāv vai neaizstāv - vai viņš policijā būtu atteicies sniegt info? tikai problēma, ka LFF izdomā ka vienā gadījumā jāpieprasa policijai veikt izmeklēšanu, bet citos paši izdomā ka viss ir tīri un nenotiek nekāda iespējamā nozieguma izmeklēšana..

ps - varbūt paskaties 2:9 spēles ierakstu un tad atkārto ka nav nekādu aizdomu

  -1 [+] [-]

, 2016-02-23 22:15, pirms 9 gadiem
Daniel rakstīja: vai ir kaut mazākā sajēga kā darbojas likumu sistēma? kāds sakars ko KK aizstāv vai neaizstāv - vai viņš policijā būtu atteicies sniegt info? tikai problēma, ka LFF izdomā ka vienā gadījumā jāpieprasa policijai veikt izmeklēšanu, bet citos paši izdomā ka viss ir tīri un nenotiek nekāda iespējamā nozieguma izmeklēšana..

ps - varbūt paskaties 2:9 spēles ierakstu un tad atkārto ka nav nekādu aizdomu
Sakars ir tajaa, ko vinjsh aizstaav, ja izraadas ka vinjsh aizstaav noziedzniekus, vinjsh ir lidizinaataajs. Un taa kaa vinjsh ir publiksi izteicies ka vinjam ir vainiigo vaardi, bet vinjsh tos tagad Policijai atsakaas izpaust, man liekas tas ir pretrunaa ar likumu, ja notiek kriminaalnozieguma izmekleeshana.

Un arii Tev, ja Tev ir pieraadiijumi, neaizliedz versties policijaa par sarunaataam speeleem un uzsaakt lietu. Nevajag bakstiit LFF lacinjaa par sho.

Ja kas es neaizstaavu LFF un Indriksonu, man arii ir apnikusi Latvijas futbola impotence un stagnaacija.

P.S.

2:9 rezultaats kaa taads neeit kopaa ar 3+ un 4+ vaartiem kopaa. Ok, es runaaju gan tikai par rezultaatu un tiem goliem kas bij paraadiiti no intervijas izgriezuma, noskatiishos arii paareejo.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-23 22:27, pirms 9 gadiem
Optimists1 rakstīja: Sakars ir tajaa, ko vinjsh aizstaav, ja izraadas ka vinjsh aizstaav noziedzniekus, vinjsh ir lidizinaataajs. Un taa kaa vinjsh ir publiksi izteicies ka vinjam ir vainiigo vaardi, bet vinjsh tos tagad Policijai atsakaas izpaust, man liekas tas ir pretrunaa ar likumu, ja notiek kriminaalnozieguma izmekleeshana.

Un arii Tev, ja Tev ir pieraadiijumi, neaizliedz versties policijaa par sarunaataam speeleem un uzsaakt lietu. Nevajag bakstiit LFF lacinjaa par sho.

Ja kas es neaizstaavu LFF un Indriksonu, man arii ir apnikusi Latvijas futbola impotence un stagnaacija.
es no šodien publicētā saprotu, ka futbola cilvēki uzskata ka te nevajag nekādu izmeklēšanu, tāpēc nevar teikt, ka KK kaut ko slēpj vai neslēpj. viņš saka, ka zin informāciju, taču vienīgie kas var to prasīt un pārbaudīt - policija - to neprasa un nevāc pierādījumus, jo neesot ierosināta nekāda izmeklēšana.

  -3 [+] [-]

, 2016-02-23 22:33, pirms 9 gadiem
Daniel rakstīja: es no šodien publicētā saprotu, ka futbola cilvēki uzskata ka te nevajag nekādu izmeklēšanu, tāpēc nevar teikt, ka KK kaut ko slēpj vai neslēpj. viņš saka, ka zin informāciju, taču vienīgie kas var to prasīt un pārbaudīt - policija - to neprasa un nevāc pierādījumus, jo neesot ierosināta nekāda izmeklēšana.
Nu luuk, tas ir tas par ko es runaaju. Es tikai skatos nedaudz taalaak, jo KK pats teica, jaunpienjemtie LFF likumi ir pienjemti, lai meegjinaatu vinju novaakt no celja. Un tagad ar shiem izteikumiem, ka vinjam ir infa, bet vinjsh neteiks, dod iespeeju LFF vinju novaakt no celja, bet ja shaadaa vai liidziigaa veidaa tas notiks, nevarees teikt, ka visi pret vinju sazveereejushies, jo vinjsh pats sevi shaadaa situaacijaa buus nolicis.

P.S.

Noskatiijos, un teikshu godiigi. Nekas ljoti tik aizdomiigs tur nebij, jaa shur un tur vareetu piesieties, bet kopumaa Debrecena izskatijaas labaak, kaa tam patiesiibaa bija arii jaabuut, un 2:2 Rigaa, jau arii uzskatiija kaa mazu briinuminju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-02-23 22:45, pirms 9 gadiem
Pertijam + . Nav tā , ka LFF Prezidenta kandidāts ko saka par sarunātām spēlēm un šis tikai klausās tajā .. Bet ari "ķeras vērsim pie ragiem" .. Tikai K.K. , diemžēl, nesadarbojas .. Tā tas izskatās pēc šodienas publikācijām ?

  +4 [+] [-]

, 2016-02-23 23:09, pirms 9 gadiem
Šobrīd ir skaidrs viens: vai nu KK tukši muld, vai slēpj noziedzniekus. Ne viena, ne otra darbība nav atbalstāma pat anonīma sportacentra komentētāja izpildījumā. Kur nu vēl no LFF vadītātāja kandidāta.
Tagad visticamāk tiks manipulēts gadu, divus ar to, ka mazās zivis tiek atstātas ēsmai, lai tiktu pie kā lielāka. Ja tā tiešām patiesībā arī notiek/notiks, vai tas ir atbalstāmi? Kur kaut mazākā garantija, ka tas novedīs pie kāda pozitīva rezultāta? Kur garantija, ka pats KK netiek čakarēts?
Šobrīd ticība visam ir nulles vērtībā. Mākoņi pār Latvijas futbolu ar katru dienu savelkas ar vien biezāki un tumšāki. Un kamēr visādi Indriksoni, Pertijas, Kļaviņi grozīsies mūsu futbolā, viss paliks tikai sliktāk. Ja vien nesāks runāt atklātu valodu.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-23 23:42, pirms 9 gadiem
Protams, ka KK šī ir komunikācijas kļūda. Maz bija to, kas viņam kaut ko pārmeta, bet par šo ir devis iemeslu.
Es paskatīšos uz šo visu juridiski.
KK noteikti ir labi informēts par aizkulisēm futbolā. Pieņemsim, ka ir arī droša baumu informācija par Debreceni, bet kāda jēga saukt tos, pret kuriem nav nekādu juridisku pierādījumu. Beigās iedzīvosies neslavas celšanā kā Lembis tagad virza procesus pret valsti par nepierādītajām apsūdzībām.
Līdz ar ko KK vienīgi pašlaik ir aizskāris FC Skonto, kas pats par sevi ir mironis. Es viņa vietā arī neminētu konkrētus uzvārdus, bet, piem. valstsvienības trenerim gan ausē pačukstētu, jā kāds no zināmiem ir izlasei tuvu.
KK nav muļķis - viņš zina, cik tālu var spēlēties ar nepierādāmu, bet pēc paša domām drošu informāciju.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-23 23:43, pirms 9 gadiem
No vienas puses, iespējams, ka KK visu šo sižetu ir vienkārši izdomājis. Ja turpretim tajā ir daļa patiesības, tad informācijas avoti ir vai nu paši vainīgie vai vismaz līdzzinātāji, jo citādi taču viņiem ticamas informācijas nemaz nevarētu būt!

  +3 [+] [-]

, 2016-02-23 23:44, pirms 9 gadiem
eziitis rakstīja: Šobrīd ir skaidrs viens: vai nu KK tukši muld, vai slēpj noziedzniekus. Ne viena, ne otra darbība nav atbalstāma pat anonīma sportacentra komentētāja izpildījumā. Kur nu vēl no LFF vadītātāja kandidāta.
Tagad visticamāk tiks manipulēts gadu, divus ar to, ka mazās zivis tiek atstātas ēsmai, lai tiktu pie kā lielāka. Ja tā tiešām patiesībā arī notiek/notiks, vai tas ir atbalstāmi? Kur kaut mazākā garantija, ka tas novedīs pie kāda pozitīva rezultāta? Kur garantija, ka pats KK netiek čakarēts?
Šobrīd ticība visam ir nulles vērtībā. Mākoņi pār Latvijas futbolu ar katru dienu savelkas ar vien biezāki un tumšāki. Un kamēr visādi Indriksoni, Pertijas, Kļaviņi grozīsies mūsu futbolā, viss paliks tikai sliktāk. Ja vien nesāks runāt atklātu valodu.
100% piekrītu!!! Man arī nepatīk tas, kas notiek Latvijas futbolā, ir jābūt pārmaiņām augstākajā vadības līmenī, bet Kļaviņš galīgi neizskatās pēc tā "saulveža" , kas visu var vērst uz labu.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 23:54, pirms 9 gadiem
Nav jau arī Saulvedis. Bet vēl jau paliek iespēja balsot PRET abiem kandidātiem. Ka KK noņemtu no distances, to gan negribētos, tas nebūtu sportiski.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-24 00:38, pirms 9 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Kļaviņš nevis nezina faktus, bet tos neatklāj - kurš saprātīgs cilvēks iegāztu savus informācijas avotus? Un varu arī šeit pateikt - pat ja "Skonto" iesūdzēs tiesā, arī tur avotus neatklāšu.
Kā jūs iedomājaties būt prezidenta krēslā un reizē morāli sadzīvot ar klusēšanu par saviem avotiem, grupējumiem, konkrētu vārdu un pierādījumu noklusēšanu?

  -2 [+] [-]

, 2016-02-24 01:23, pirms 9 gadiem
Forši Kļaviņš attaisnojās, bet nu es pats zinu ka Kļaviņs ir saistīts ar to Anti. Es pats esmu profesionāls treideris, bet ne jau uz sarunātajām spēlēm. Bet man arī ir info ka ar to visu viņš ir bijis saistīts un tā tikai dabūja sev iztiku, basketbola klubu un Islandes komandu. To es arī visu zinu!

  -1 [+] [-]

, 2016-02-24 01:24, pirms 9 gadiem
bet es neko neteikšu kādi cilvēki to teica, bet man ir info!

  +1 [+] [-]

, 2016-02-24 03:22, pirms 9 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Kļaviņš nevis nezina faktus, bet tos neatklāj - kurš saprātīgs cilvēks iegāztu savus informācijas avotus? Un varu arī šeit pateikt - pat ja "Skonto" iesūdzēs tiesā, arī tur avotus neatklāšu.
Kļaviņš, nevis neatklāj savus informācijas avotus, bet piesedz noziedzniekus, tātad līdzdalībnieks.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-24 08:01, pirms 9 gadiem
Kāpēc tiešām lai Kļaviņš atklātu savus informācijas avotus,jo tie viņam taču būs vajadzīgi jebkurā gadījumā.Ievēlēs viņu vai nē.Tā taču ir staigājošā nauda.Ievēlēsim āzi par dārznieku un toto zels un plauks pilnā apjomā LFF vadībā.Man liekās ,ka pēc vēlēšanām vajadzētu pirmo lietu par toto ierosināt tieši pret šo kungu.Vajag tikai rakt.

     [+] [-]

, 2016-02-24 09:25, pirms 9 gadiem
Varbūt neviens nesavāks nepieciešamās balsis un parādīsies trešais?

     [+] [-]

, 2016-02-24 10:12, pirms 9 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Kļaviņš nevis nezina faktus, bet tos neatklāj - kurš saprātīgs cilvēks iegāztu savus informācijas avotus? Un varu arī šeit pateikt - pat ja "Skonto" iesūdzēs tiesā, arī tur avotus neatklāšu.
Nelikumīgas rīcības gadījumā, jūsu pilsoņa pienākums ir šos faktus nodot policijai. Jums nav nekāda pienākuma šos faktus izpaust presei.

Bet tādā gadījumā, bez faktiem var izteikt jebkādas aizdomas. Es izsaku aizdomas ka aiz KK ka LFF prezidenta kandidāta stāv Malaizijas toto konglomerāts. Man arī ir fakti kas to apliecina, bet es tos paturēšu pie sevis. Es tikai izsaku aizdomas.

     [+] [-]

, 2016-02-24 10:37, pirms 9 gadiem
Tu tā ka purkšķis – pasmirdēsi un izgaisīsi.
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Kļaviņš nevis nezina faktus, bet tos neatklāj - kurš saprātīgs cilvēks iegāztu savus informācijas avotus? Un varu arī šeit pateikt - pat ja "Skonto" iesūdzēs tiesā, arī tur avotus neatklāšu.

     [+] [-]

, 2016-02-24 10:40, pirms 9 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Kļaviņš nevis nezina faktus, bet tos neatklāj - kurš saprātīgs cilvēks iegāztu savus informācijas avotus? Un varu arī šeit pateikt - pat ja "Skonto" iesūdzēs tiesā, arī tur avotus neatklāšu.
Rodas jautājumi: Ja KK ir zināmi fakti, turklāt ir uzticams un drošs avots, tad kādēļ netiek ziņots tiesībsargājošām iestādēm? Atbilžu varianti: a) nav pierādījumu b) nav avota c) avots ir svarīgāks par sarunātām spēlēm LV futbolā (tātad sarunātas spēles ir svarīgākas par tīru futbolu?). No pēdējās versijas izriet papildjautājumi - kādēļ nelegālo darbību avots ir svarīgāks, ja reiz lozungs ir par tīru futbola Virslīgu? Un kas tas par neaizskaramu avotu, kas arī nedodas taisnā ceļā pie kriminālpolicijas, zinot noziedzīgus faktus? Te nu katrs lai atbild pats.

  -2 [+] [-]

, 2016-02-24 10:51, pirms 9 gadiem
man patiik ka Kljavinjsh visus LFF federaacijas tekstus vinja sakaraa noliedz,jo redz vinju nekad neviens nav apsuudzeejis,bet pret LFF veerstos apvainojumus sauc man tante teica,bet kad prasa pieraadiit,tad man jaasleepj vinju identitaate,jo vinjiem seko specdienesti,da baac,paraadi kaadu reaalu un apstiprinaatu piemeeru,jo pagaidaam sanaak ka speelee uz cilveeku juutaam,kuriem taapat kaa man nepatiik kas notiek LFF,bet bez tukshas runaashanas tevii nekaa iekshaa nav,tik gribi tikt pie FIFA budzeta sadales

     [+] [-]

, 2016-02-24 10:59, pirms 9 gadiem
Ja šādas krāpšanās futbolā būtu tik viegli pierādīt, tad tās sen būtu izskaustas. Ar to jau šī spēle totalizātoru darboņiem ir tik pievilcīga, jo bieži viena iesista, vai ielaista bumba izšķir spēles likteni.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-24 11:12, pirms 9 gadiem
Kļaviņa kungs ļoti aktīvi iesaistās diskusijās un atbild uz jautājumiem, līdz brīdim, kamēr tie nekļūst neērti. Vajadzētu labāk veidot žurnālista karjeru, jo tur ir pieņemts neatklāt savus informācijas avotus.

     [+] [-]

, 2016-02-24 12:30, pirms 9 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Kļaviņš nevis nezina faktus, bet tos neatklāj - kurš saprātīgs cilvēks iegāztu savus informācijas avotus? Un varu arī šeit pateikt - pat ja "Skonto" iesūdzēs tiesā, arī tur avotus neatklāšu.
Tikai viens jautājums, vai kautkas mainīsies, ja būsi LFF prezidents? Uzvārdi sekos?

     [+] [-]

, 2016-02-24 12:49, pirms 9 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Kļaviņš nevis nezina faktus, bet tos neatklāj - kurš saprātīgs cilvēks iegāztu savus informācijas avotus? Un varu arī šeit pateikt - pat ja "Skonto" iesūdzēs tiesā, arī tur avotus neatklāšu.
Tukša muldēšana ...

     [+] [-]

, 2016-02-24 13:00, pirms 9 gadiem
Manuprāt Kļaviņš pats agrāk bija visā tajā iekšā līdz kaulam, pats organizēja ''sarunātās'' spēles. Ja man jautātu vai kļaviņš tiešām zin un tas ko saka ir taisnība, es teiktu, ka noteikti ka vairāk vai mazāk tā tiešām ir un neko nemelo. Bet kādēļ neatklāj vārdus? Tādēļ, ka nekad neatklās, jo tie tak ir viņa cilvēki, kamēr neko konkrētu nesaka visiem vienalga, kad sāks saukt uzvārdus, tad tie kas zin informāciju par pašu Kļaviņu arī pārstās klusēt! Ļoti ceru, ka nekļūs par futbola federācijas prezidentu, ja jāizvēlas starp diviem ļaunumiem, tad labāk izvēlos mazāko no tiem - Indriksonu!

  +2 [+] [-]

, 2016-02-24 15:00, pirms 9 gadiem
krishinjsh rakstīja: Manuprāt Kļaviņš pats agrāk bija visā tajā iekšā līdz kaulam, pats organizēja ''sarunātās'' spēles. Ja man jautātu vai kļaviņš tiešām zin un tas ko saka ir taisnība, es teiktu, ka noteikti ka vairāk vai mazāk tā tiešām ir un neko nemelo. Bet kādēļ neatklāj vārdus? Tādēļ, ka nekad neatklās, jo tie tak ir viņa cilvēki, kamēr neko konkrētu nesaka visiem vienalga, kad sāks saukt uzvārdus, tad tie kas zin informāciju par pašu Kļaviņu arī pārstās klusēt! Ļoti ceru, ka nekļūs par futbola federācijas prezidentu, ja jāizvēlas starp diviem ļaunumiem, tad labāk izvēlos mazāko no tiem - Indriksonu!
KK tavam makam vēl ne centa nav atņēmis, bet ar Guņas rīcību, ieķīlājot Skonto stadionu un ķeizarmeža sk, tavi nodokļi aiziet Guņas parādos. KK ir sasmērējies ļoti, bet tikai viņš spēj stāties pretī GI, jo pārzin futbolu, gan gaišās, gan tumšās puses, tas, ka ir sasmērējies vēl neko nenozīmē, toties GI ir vesela mafija, kas bremzē futbola attīstību, sāksim ar to, ka jaunais stadions priekš izlases galīgi neder un tas ir GI projekts. 20 gadus par prezidentu demokrātijā nevar strādāt.

     [+] [-]

, 2016-02-25 17:36, pirms 9 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Cik daudz Pertija saprata no tās diskusijas, ja reiz visu noskatījies? Varbūt vēl komentārus arī lasa?

     [+] [-]

, 2016-02-25 20:20, pirms 9 gadiem
Andzzeys rakstīja: Beidziet lūdzu glorificēt to Kļaviņu. Protams, tie funkcionāri, kas tagad ir pie Latvijas futbola stūres, dara futbolam vairāk ļauna kā laba, taču Kļaviņš pavisam noteikti nav tas bruņinieks baltajā zirgā, kurš te tagad nāks ar vislabākajiem nodomiem.

Šī personāža netīrā pagātne runā pati par sevi un, paskatoties uz viņu arī tagad, viss ko tur redzu, ir krāšņa bravūra un jēls populisms. Tāds runātājs var aizmālēt acis tikai tiem, kuri paši nespēj domāt un analizēt - arī politiskajās vēlēšanās pārsvarā uzvar tādi demagogi, bet rezultāts vienmēr ir viens un tas pats.

Vot, ja par LFF prezidentu būtu tas pats Gorkšš vai... kaut vai sporta žurnālists Zembergs, es ticu, ka tur tas reālais rezuktāts beigās būtu daudz veiksmīgāks kā Kļaviņa gadījumā.
Lieliski pateikts.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-25 20:26, pirms 9 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Ko Jūs vēl vēlaties? Pateicu, ka bija nepieciešama Debrecen uzvara ar 3 vārtu starpību un kopējais vārtu skaits mačā 4. Ka nebija iesaistīti visi futbolisti.
Cilvēki vēlas faktus, lai ticētu. Uzvārdus, pierādījumus. Ja nav pierādījumu, tā ir tukša runa, kurai nevienam nav iemesla un pamata ticēt. Tikpat labi tas var būt tukšs blefs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja