Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Liepāja paliks Virslīgā, jaunajam klubam palīdzēs arī Verpakovskis

Agris Suveizda

Liepāja paliks Virslīgā, jaunajam klubam palīdzēs arī Verpakovskis
Māris Verpakovskis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Liepājas dome un sporta autoritātes tikšanās laikā ar Latvijas Futbola federāciju panāca principiālu vienošanos par pilsētas meistarkomandas palikšanu augstākajā līgā, portālam Sportacentrs.com apstiprināja federācijas ģenerālsekretārs Jānis Mežeckis. Paredzams, ka pagaidām nezināmā statusā jaunajā klubā darbosies arī Liepājas futbola leģenda Māris Verpakovskis.

"Aizvadījām ļoti konstruktīvu tikšanos un nolēmām, ka būs jauns klubs ar nosaukumu FK "Liepāja". Tuvākajā laikā Liepājā atgriezīsies Māris Verpakovskis, ar kuru regulāri kontaktējamies un sazināmies. Vēl jānokārto visa juridiskā puse, un, protams, sāpīgākais jautājums bija par finansēm. Nenosaucot nekādas summas, principā vismaz sākumā centīsimies palīdzēt uzturēt šo lietu - esošo programmu ietvaros mēģināsim palīdzēt atrast kādus variantus," sacīja Jānis Mežeckis.

Liepājas Sporta pārvaldes vadītājs Artis Lagzdiņš vēl neņēmās prognozēt, tieši kāda loma jaunajā klubā būs Verpakovskim, taču Jānis Mežeckis atklāja, ka tā diez vai būs atgriešanās kā futbolistam: "Nedomāju, ka viņš spēlēs. Bija runa, ka viņš atgriezīsies Liepājā, lai tieši vadītu klubu [nevis spēlētu]. Domāju, ka tas būtu loģiski un pareizi. Taču detalizētāk tas ir jāvaicā viņam pašam." Paredzams, ka Verpakovskis jau nākamnedēļ ieradīsies Liepājā, lai turpinātu pārrunas.

Ne Mežeckis, ne Lagzdiņš, ne bijušais "Liepājas metalurga" direktors Ilgvars Šēns nevarēja konkretizēt potenciālos FK "Liepāja" investorus. Pašreizējā situācijā domājams, ka finansējums sastāvēs no daudziem avotiem - finanses piešķiršot gan pilsētas dome, kas iepriekš nebija pārāk kāra meistarkomandai atvēlēt naudas līdzekļus, gan no personīgajiem un arī privātajiem līdzekļiem. Sēdē piedalījās arī bijušās meistarkomandas "Liepājas metalurga" galvenais treneris Jānis Intenbergs, kurš, visticamāk, saglabāšot amatu. "Galvenajam trenerim vajadzētu būt Intenbergam, taču šobrīd vēl neesot skaidrs, kas viņam palīdzēs kā asistenti," sacīja Mežeckis.

Pie apaļā galda sēdās Latvijas Futbola federācija, kuru pārstāvēja ģenerālsekretārs Jānis Mežeckis un Sacensību daļas vadītājs Arturs Gaidels, savukārt pilsētas domi pārstāvēja ne tikai deputāti, bet arī Liepājas mērs Uldis Sesks. Tāpat sarunās piedalījās Liepājas Olimpiskā centra vadība, Sporta spēļu skolas vadība, pilsētas sporta pārvalde, līdzšinējās meistarkomandas "Liepājas metalurga" galvenais treneris Jānis Intenbergs un arī likvidētā SK "Liepājas metalurgs" bijušais direktors Ilgvars Šēns.

Aizvadītajā sezonā "Liepājas metalurgs" 27 spēlēs izcīnīja 40 punktus un SMScredit.lv Virslīgā ieņēma piekto vietu, kas bija atkārtots sliktākais rezultāts kluba vēsturē. Liepājnieki iekļuva Latvijas kausa izcīņas ceturtdaļfinālā un turpina pretendēt uz ceļazīmi Eirokausos. Sastāva problēmu dēļ "Liepājas metalurgs" atteicās no dalības Ziemas kausa izcīņā, un liepājnieku vietu ieņēma 1.līgas vicečempione "Gulbene". Šā gada 11.janvārī "Liepājas metalurga" futbola komanda aizvadīja pēdējo treniņu.

Par jaunāko ap futbola kluba tapšanu meklējiet Twitter mikroblogu vietnē http://twitter.com/FCLiepaja!

     [+] [-]

, 2014-01-23 21:52, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: neaizmirsīsi čekas dēl!Mapīte tev priekšā uz galda tagad atrodas un vēl visu nakti studēsi manus komentus!Vēlu veiksmi!Bet zaudētāju godu tu nezaudēsi!Kāds ventspilī laiks?
Manuprāt , Tu raksti par sevi. Par tiem profiliem , mapītēm , jo vienmēr taviem komentāriem ir + un arī visus komentus Tu atceries!

  -2 [+] [-]

, 2014-01-23 21:56, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Diez kapēc Liep gadienā runā par pretīmnākšanu, bet citos gadījumos viss ir pašsaprotami
visādi amstrigi dagi dilari dinas nāk mainās iet
bet te pēkšņi pretīmnākšana

nav jau skandināvijas politika, kur partijai jādzimst no nevainīgu jaunavu vidus
Tas jautājums tev ir jāuzdod LFF, konkrēti Mežeckim. Mežeckim Liepājas futbols ir īpaši tuvs, jo pats savā laikā viņš trenēja šeit. Tas protams tīri teorētiski vērtēts aspekts. Kā vēl vienu varu minēt Liepājas futbola jaunatnes sistēmu, kur rezerves ir nodrošinātas kā minumus 5 gadiem uz priekšu, par kuriem pašlaik rūpes izrāda Liepājas pašvaldība un tas ir tikai loģiski, ja tādai jauniešu struktūrai kā Liepājai, ir īpašs atbalsts no LFF. Tās ir tikai manas domas, kāpēc tik ieinteresēta bija LFF, kaut gan juridiski varēja uzlikt "veto" un nosūtīt uz turieni, kur ir jācīnās caur uguni un ūdeni, lai izsistos tur, kur mums it ka patreiz ir atļauts spēlēt. DAG gadījums ir cits, tur bija sponsoru ieinteresētība komandu pārcelt uz Liepāju. Bizness viņiem šeit noplaka un viss aizgāja pret straumi.

     [+] [-]

, 2014-01-23 22:13, pirms 11 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Manuprāt , Tu raksti par sevi. Par tiem profiliem , mapītēm , jo vienmēr taviem komentāriem ir + un arī visus komentus Tu atceries!
tu viņus lieci?Es pat neesmu ievērojis ka man būtu kādi plusi!Esi norāvies no saites!
Ja ir problēmas ar tiem +/- tas taisam akciju(jeb to bodi sēdzam ciet)!Lai SC atbrīvojas no viniem!Nebūs manipulācijas ar viņiem!
Esi par?Es atbalstīšu šādu akciju!Bet tādu akciju nebūs,jo pašam tev šī +/- sistēma ir vajadzīga!Tāpēc par viņu vienmēr domā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-23 22:35, pirms 11 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: un arī visus komentus Tu atceries!
man ir pietiekami laba atmiņa!Nelepojos bet dzīvē noder,tiesa hoķī vienreiz aizšavu greizi balstoties uz atmņu,bet hoķim sekkoju tā... starp citu!
Fūzis ir nr 1 manā dzīvē!

  -1 [+] [-]

, 2014-01-23 22:38, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Aizej uz izrādi - Gaisnotāji
Ja jau es no Kuldīgas biju, tad Tev no sava štadtes nebūs
Kapēc to rakstu - tapēc, ka Tu galīgi nesaprati, kāds ir jautājums
Viņš saprata!

  -2 [+] [-]

, 2014-01-24 06:15, pirms 11 gadiem
Oho, kas tad te? Laikam jau jāgaida, kad dažiem šeit būs izgājuši pīrāgi un šņabis, citādi jau paši vairs vakar nesaprata savus nodefinētos jautājumus un reizē arī atbildes.

     [+] [-]

, 2014-01-24 06:57, pirms 11 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Oho, kas tad te? Laikam jau jāgaida, kad dažiem šeit būs izgājuši pīrāgi un šņabis, citādi jau paši vairs vakar nesaprata savus nodefinētos jautājumus un reizē arī atbildes.
Pirāgi apēsti un šņabis ir izgājis!Laiks cilvēku apgaismošanai!
Agrāk bija tāds profils kasparello99,bijušais zvejnieka futbolists,kurš 2012 gada vasaras beigās šeit vairs savus komentus nerakstīja!Bet 2012. gada 28. augustā. tika reģistrēts šis te Key23,kurš pēcāk pārņēma kasparello99 profila personu!To ka man esot jazin un jādomā ka šī ir tā pati persona kas zem kasparello99 to man norādīja alguns,vēlāk arī šis man pasūtījuma vēstuli šā sakarā bija nosūtījis(kas bija lēts cerību triks).

Es vienreiz šim key23 biju rakstījis,lai tik liek galdā šo kasparello99 profilu,saņēmu rupju atbildi,kas tu tāds esi lai es tev liktu galdā(apm. šāda atbilde).Otru reizi vairs viņam netaisījos to prasīt,bet čalis nu ir ticis klāt pie šī kasparello99 profila,bet nevar vien sagaidit kad es vēl kādu reizi šamam prasīšu parādīt,līdz vienu dienu(nebija grūti uzmeklēt to rakstu,jo saņēmu toreiz brīdinājumu)tiek mests laukā(tā brīža sarakste):
------
kasparello99, 2013-05-04 23:17, pirms 9 mēnešiem, ignorēt, atbildēt
Un ko tagad teiksi?? Es nekur negribu iet. Man ir labi Liepajā.
-----
Key Nr.23, 2013-05-04 23:35, pirms 9 mēnešiem, ignorēt, atbildēt

Andris5 rakstīja: tas ka atkost var jebkuru paroli ar laiku tas būtu skaidrs !Tik vajadzīgs laiks!Atceries ka es rakstīju lai tu man lieci priekšā savu profilu?Kas bija?

Man tiešām nāk reāli smiekli par tevi. Tu taču esi lunis kas lunis.
------------
Key Nr.23, 2013-05-04 23:47, pirms 9 mēnešiem, ignorēt, atbildēt
Noķēru kasparello99, aizvedu uz Beberliņu mežu un mocīju tik ilgi, līdz pateica viņš man savu sportacentrs.com paroli. Pēc tam piesēju akmeni pie kajām un dīķī iekšā Nebūs vairs kasparello99, tagad es viņa vietā.
--------------
Re kur ir apstiprinājums manam rakstītam
ka Key Nr.23 ir pārņēmis kasparello99 (cita cilvēka profilu),bet kā tad šamais ticis pie šī profila?Pēcāk sapratu!Blata darīšana bija!

Šeit tādas lietas notiek,tiek zagti cita cilvēka profili un pēc tam nelietīgi zem šiem profiliem demogoģē,ja pazustu uz kādu laiku Andris5 ,nešaubos šī pati persona paliktu nemierīgs un centīsies noskaidrot kas noticis ar Andris5,un ja A5 ar galiem,tā profils viņu,skarbi bet tā ir pattiesība!Tik ceru čekasdēl ka atstāsi šo te ,,gorgoroth,, black metal albuma vāku,nevis tādus pajoļus kā savam šim profilam ieliksi!
Šo es rakstu visu zināsanai!Tas te notiek!

Un atgriežieties pie Key Nr.23 pirmā šī raksta komenta!Jūs tur salasīsiet Zvejnieka futbolistu?kurš iespējams dienu dienā tiktos ar tagadējiem futbola cilvēkiem,un nekad ko tādu murgainu nerakstītu,kā rakstīja šis ventspilnieks!Kārtējais darba brāķis,lai savilktu dūrē savas negatīvās emocijas kuras ir pret Liepājas futbolu ,un vismaz nogaidītu,jo raksti vēl būtu un pēcāk varētu savu demogoģiju mētāt,bet šoreiz butu priecājies (kaut falši) kopā ar visiem,notēlojis to ka ņem pilnu krūti(to darītu kasparello99),bet šis berIdemogoģē) vienā beršanā,tāpēc jau iepriekš biju rakstījis ka šamam ir smadzenes noregulētas autopilotā!Jādomā katrai darbībai līdzi ik sakundi,jābūt pacietīgam,jāiztur u.t.t.Bet ko tevi mācīšu,sačakarējis esi gan šo gan arī citus savus profilus!
Lai veicas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-24 07:36, pirms 11 gadiem
O,kur te iet jautri.Nezin,vai zvaigznes sagriezušās,ka normāli veči uzsākuši diskusiju ar neadekvāto.Un vēl ,sveiciens Maiklam par šo komentu:"maikls19 rakstīja: nu niks kaut kaa lidzigs algunam."
Nomierinies un atceries.Man nav vajadzības pēc vairākiem nikiem,jo nerakstu nekādas jēlības,nevienu bez iemesla neapvainoju,bet izsaku savu viedokli.Šajā jautājumā es ar secinājumiem nesteigšos,jo katru nedēļu no Liepājas puses pienāk savādākas ziņas.Pagaidīsim pavasarI.
Un vēl Maiklam.Tu kā ventspilnieks droši vien esi lasījis arī Ventas balss mājas lapu,kur nav jāreģistrējās un vari rakstīt ar kādu segvārdu ienāk prātā.Tad arī tur rakstu vienīgi zem alguna niku,kur bieži vien atļaujos kritizēt,domāju pelnīti,OC vadību,teiksim par neuzcelto apgaismojumu,kaut arī zinu,ka visi tur zin ,kas raksta zem vārda alguns.Tā kā šo frāzi esi izspļāvis nevietā.Bet ar andrīti diskutēšu tikai varbūt tad ,kad būšu ierāvis kādu mēriņu,jo skaidrā prātā ar televizoru strīdēties neredzu jēgu.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-24 07:37, pirms 11 gadiem
markiss3 rakstīja: vienas vieniigas pasakas . peeksni paraadaas jaunais sesks un liepaaja no stikla kalna ieripo tiesji cempliigas grupu turniiraa .
Nav pasakas! Ta ir Liepājas futbola realitāte,es pēdējā gada laikā centos vispesimistiskākos Liepājas futbola līdzjutējus novest no domas ka Liepāja arī varētu nepārstāvēt ar komandu 2014 g. guņas ligā!Domāju ka man izdevās!Papildus vēl cīnījos pret šī key23 demogoģiskiem dažādu profilu komentiem sakarā ar nu jau bjušo LM,arī tur mans darbs nesa augļus!
Un pat man kurš nešaubījās ne mirkli ka būs Liepājā joprojām futbols augstākā sabiedrībā sanāca šoreiz eksplodet!
Dēļ tā ka Liepājas futbols parādīja vidējo pirkstu(šo mirkli sen gaidīju un vakar kārtīgi izbaudīju) visiem šķībo mīļīem ,kuri šeit netrūka, arī manam čomam liepājas ventspilniekam,kuram bija murgaina nakts!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-24 07:50, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: Pirāgi apēsti un šņabis ir izgājis!Laiks cilvēku apgaismošanai!
Agrāk bija tāds profils kasparello99,bijušais zvejnieka futbolists,kurš 2012 gada vasaras beigās šeit vairs savus komentus nerakstīja!Bet 2012. gada 28. augustā. tika reģistrēts šis te Key23,kurš pēcāk pārņēma kasparello99 profila personu!To ka man esot jazin un jādomā ka šī ir tā pati persona kas zem kasparello99 to man norādīja alguns,vēlāk arī šis man pasūtījuma vēstuli šā sakarā bija nosūtījis(kas bija lēts cerību triks).

Es vienreiz šim key23 biju rakstījis,lai tik liek galdā šo kasparello99 profilu,saņēmu rupju atbildi,kas tu tāds esi lai es tev liktu galdā(apm. šāda atbilde).Otru reizi vairs viņam netaisījos to prasīt,bet čalis nu ir ticis klāt pie šī kasparello99 profila,bet nevar vien sagaidit kad es vēl kādu reizi šamam prasīšu parādīt,līdz vienu dienu(nebija grūti uzmeklēt to rakstu,jo saņēmu toreiz brīdinājumu)tiek mests laukā(tā brīža sarakste):
------
kasparello99, 2013-05-04 23:17, pirms 9 mēnešiem, ignorēt, atbildēt
Un ko tagad teiksi?? Es nekur negribu iet. Man ir labi Liepajā.
-----
Key Nr.23, 2013-05-04 23:35, pirms 9 mēnešiem, ignorēt, atbildēt

Andris5 rakstīja: tas ka atkost var jebkuru paroli ar laiku tas būtu skaidrs !Tik vajadzīgs laiks!Atceries ka es rakstīju lai tu man lieci priekšā savu profilu?Kas bija?

Man tiešām nāk reāli smiekli par tevi. Tu taču esi lunis kas lunis.
------------
Key Nr.23, 2013-05-04 23:47, pirms 9 mēnešiem, ignorēt, atbildēt
Noķēru kasparello99, aizvedu uz Beberliņu mežu un mocīju tik ilgi, līdz pateica viņš man savu sportacentrs.com paroli. Pēc tam piesēju akmeni pie kajām un dīķī iekšā Nebūs vairs kasparello99, tagad es viņa vietā.
--------------
Re kur ir apstiprinājums manam rakstītam
ka Key Nr.23 ir pārņēmis kasparello99 (cita cilvēka profilu),bet kā tad šamais ticis pie šī profila?Pēcāk sapratu!Blata darīšana bija!

Šeit tādas lietas notiek,tiek zagti cita cilvēka profili un pēc tam nelietīgi zem šiem profiliem demogoģē,ja pazustu uz kādu laiku Andris5 ,nešaubos šī pati persona paliktu nemierīgs un centīsies noskaidrot kas noticis ar Andris5,un ja A5 ar galiem,tā profils viņu,skarbi bet tā ir pattiesība!Tik ceru čekasdēl ka atstāsi šo te ,,gorgoroth,, black metal albuma vāku,nevis tādus pajoļus kā savam šim profilam ieliksi!
Šo es rakstu visu zināsanai!Tas te notiek!

Un atgriežieties pie Key Nr.23 pirmā šī raksta komenta!Jūs tur salasīsiet Zvejnieka futbolistu?kurš iespējams dienu dienā tiktos ar tagadējiem futbola cilvēkiem,un nekad ko tādu murgainu nerakstītu,kā rakstīja šis ventspilnieks!Kārtējais darba brāķis,lai savilktu dūrē savas negatīvās emocijas kuras ir pret Liepājas futbolu ,un vismaz nogaidītu,jo raksti vēl būtu un pēcāk varētu savu demogoģiju mētāt,bet šoreiz butu priecājies (kaut falši) kopā ar visiem,notēlojis to ka ņem pilnu krūti(to darītu kasparello99),bet šis berIdemogoģē) vienā beršanā,tāpēc jau iepriekš biju rakstījis ka šamam ir smadzenes noregulētas autopilotā!Jādomā katrai darbībai līdzi ik sakundi,jābūt pacietīgam,jāiztur u.t.t.Bet ko tevi mācīšu,sačakarējis esi gan šo gan arī citus savus profilus!
Lai veicas!
Vienīgais par ko Tevi cienu, uzrakstot ar lielo burtu, par to, ka esi copy-paste karalis. Tavu apņēmību nevienam šeit nepārsist, tas nekas, ka saturs tajā visa laba ja par procentiem 5 atbilst patiesībai. Pieņem lietvedi mājās, lai vari salikt visu mapītēs pa gadiem un par tēmām. Tēmas varētu būt, profili, Guņa, plusiņi-mīnusiņi, diriks un treimanītis. Ja vēl katram mape savā krāsā būtu, ideāli. Jāsper vaļā tev kantoris vai lietvedības firma. Bet ar personīgiem apsvērumiem vien nepietiks, būs vajadzīgi pārbaudīti dati, citādi ātri vien izputēsi.

     [+] [-]

, 2014-01-24 08:04, pirms 11 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Vienīgais par ko Tevi cienu, uzrakstot ar lielo burtu, par to, ka esi copy-paste karalis. Tavu apņēmību nevienam šeit nepārsist, tas nekas, ka saturs tajā visa laba ja par procentiem 5 atbilst patiesībai. Pieņem lietvedi mājās, lai vari salikt visu mapītēs pa gadiem un par tēmām. Tēmas varētu būt, profili, Guņa, plusiņi-mīnusiņi, diriks un treimanītis. Ja vēl katram mape savā krāsā būtu, ideāli. Jāsper vaļā tev kantoris vai lietvedības firma. Bet ar personīgiem apsvērumiem vien nepietiks, būs vajadzīgi pārbaudīti dati, citādi ātri vien izputēsi.
Nav ko uzprasīties uz maniem komentiem!Pats vien esi vainīgs!
Ne tev to rakstīju,jo tu visu pats labi zini,bet gan citu lietotāju zināšanai,pamatots argumentēts koments ar lielu devu loģiku piedavām!
Saprotu vakar jau izjuti triecienu,šorīt knapi pamodies vēl viens trieciens... traki vai ne?Gribi karot karosim,bet tavi n.tie profili(zem kā slēpies) nelīdzēs!

     [+] [-]

, 2014-01-24 08:23, pirms 11 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Oho, kas tad te? Laikam jau jāgaida, kad dažiem šeit būs izgājuši pīrāgi un šņabis, citādi jau paši vairs vakar nesaprata savus nodefinētos jautājumus un reizē arī atbildes.
Tu šeit kā tāds gailēns sāki savu ik rīta dziesmu dziedāt!Gribēji kā labāk,bet sanāca kā vienmēr!Bija vajadzīgs,vai nē!Nebūtu šis koments nebūtu mana atbilde!Ceru ka būs mācība!
Negribētu būt šorīt tavā vietā,bet ieteiktu tomēr vienu maziņo paņemt,tādā veidā uzvilktos nervus nomierinātu!Man grūtos brīžos tas palīdz!

  -1 [+] [-]

, 2014-01-24 08:38, pirms 11 gadiem
[quote andris5]
Tu šeit kā tāds gailēns sāki savu ik rīta dziesmu dziedāt!Gribēji kā labāk,bet sanāca kā vienmēr!Bija vajadzīgs,vai nē!Nebūtu šis koments nebūtu mana atbilde!Ceru ka būs mācība!
Negribētu būt šorīt tavā vietā,bet ieteiktu tomēr vienu maziņo paņemt,tādā veidā uzvilktos nervus nomierinātu!Man grūtos brīžos tas palīdz!

Man ir pilnīgi vienalga ko tu tur par mani esi sakopējis. Pats sev akmeni pie kājas kā redzi neēsmu piesējis un upē vēl līdz šim neēsmu ielēcis, kā redzi. Tā kā uz taviem sakopētiem materiāliem skatos ar ironiju. Tev pat "līkais" raustās paskatīties un pārliecināties draugos par manu paziņu...Nedod Dievs atklās Andrīti. Starpcitu, viņa draugos esmu arī es. Meklē pats....Bet ko nu te pašlaik, tāpat sāksi blefot, ka draugos ir viltus profili ar 80 apstiprinātiem draugiem. Varētu jau ar Tevi sportiskās intereses pēc pastrīdēties, tas piedod adrenalīnu, bet tad atkal mani nesapratīs un saliks izsaukuma zīmes pie profila. Tā kā sapratu, ka pret sienu skriet nav vērts. Tā padomāju, tu varētu būt labs advokāts dzīvē, vienmēr savu viedokli aizstāvēsi līdz pēdējam, bet ir viens mīnuss, bez faktiem var diskutēt un malt tukšu ūdeni tikai šeit, dzīvē tas var izspēlēt ļoti bēdīgas lietas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-24 09:12, pirms 11 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Man ir pilnīgi vienalga ko tu tur par mani esi sakopējis. Pats sev akmeni pie kājas kā redzi neēsmu piesējis un upē vēl līdz šim neēsmu ielēcis, kā redzi. Tā kā uz taviem sakopētiem materiāliem skatos ar ironiju. Tev pat "līkais" raustās paskatīties un pārliecināties draugos par manu paziņu...Nedod Dievs atklās Andrīti. Starpcitu, viņa draugos esmu arī es. Meklē pats....Bet ko nu te pašlaik, tāpat sāksi blefot, ka draugos ir viltus profili ar 80 apstiprinātiem draugiem. Varētu jau ar Tevi sportiskās intereses pēc pastrīdēties, tas piedod adrenalīnu, bet tad atkal mani nesapratīs un saliks izsaukuma zīmes pie profila. Tā kā sapratu, ka pret sienu skriet nav vērts. Tā padomāju, tu varētu būt labs advokāts dzīvē, vienmēr savu viedokli aizstāvēsi līdz pēdējam, bet ir viens mīnuss, bez faktiem var diskutēt un malt tukšu ūdeni tikai šeit, dzīvē tas var izspēlēt ļoti bēdīgas lietas.
Nav jēgas tev atbildēt un šeit taisnoties, meklēt vēl kādus izlīšanas variantus!Viss kā uz delnas!Vnk samierinies!Jāstrādā ir profesionālāk,a tā doma ka sēdēsi zem tāda un tāda profila un būšu neredzams šeit nestrādā(manā priekšā),es tevi kā grāmatu lasu,un paredzu katru tavu nākamo soli,pat ja tu zinātu kas es esmu tu tāpat būtu bezcerīgs manā priekšā!

  -2 [+] [-]

, 2014-01-24 09:27, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: Nav jēgas tev atbildēt un šeit taisnoties, meklēt vēl kādus izlīšanas variantus!Viss kā uz delnas!Vnk samierinies!Jāstrādā ir profesionālāk,a tā doma ka sēdēsi zem tāda un tāda profila un būšu neredzams šeit nestrādā(manā priekšā),es tevi kā grāmatu lasu,un paredzu katru tavu nākamo soli,pat ja tu zinātu kas es esmu tu tāpat būtu bezcerīgs manā priekšā!
Man ir pilnīgi vienalga ko tu par mani domā. Un lasu es Tevi, nevis Tu mani, kungs. Tu esi paredzams līdz vienkāršībai. Un kāds tad būs mans nākamais solis?? Es zinu, un tas būs kardināls, pie pirmās iespējas.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-24 09:49, pirms 11 gadiem
alguns rakstīja: O,kur te iet jautri.Nezin,vai zvaigznes sagriezušās,ka normāli veči uzsākuši diskusiju ar neadekvāto.Un vēl ,sveiciens Maiklam par šo komentu:"maikls19 rakstīja: nu niks kaut kaa lidzigs algunam."
Nomierinies un atceries.Man nav vajadzības pēc vairākiem nikiem,jo nerakstu nekādas jēlības,nevienu bez iemesla neapvainoju,bet izsaku savu viedokli.Šajā jautājumā es ar secinājumiem nesteigšos,jo katru nedēļu no Liepājas puses pienāk savādākas ziņas.Pagaidīsim pavasarI.
Un vēl Maiklam.Tu kā ventspilnieks droši vien esi lasījis arī Ventas balss mājas lapu,kur nav jāreģistrējās un vari rakstīt ar kādu segvārdu ienāk prātā.Tad arī tur rakstu vienīgi zem alguna niku,kur bieži vien atļaujos kritizēt,domāju pelnīti,OC vadību,teiksim par neuzcelto apgaismojumu,kaut arī zinu,ka visi tur zin ,kas raksta zem vārda alguns.Tā kā šo frāzi esi izspļāvis nevietā.Bet ar andrīti diskutēšu tikai varbūt tad ,kad būšu ierāvis kādu mēriņu,jo skaidrā prātā ar televizoru strīdēties neredzu jēgu.
Redzi, ar mani ir otrādi, līdz ko ieņemu mēriņu un sāku šeit diskusiju ar andrīti, tad man pie profila parādās izsaukuma zīmes.

     [+] [-]

, 2014-01-24 09:58, pirms 11 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Man ir pilnīgi vienalga ko tu par mani domā. Un lasu es Tevi, nevis Tu mani, kungs. Tu esi paredzams līdz vienkāršībai. Un kāds tad būs mans nākamais solis?? Es zinu, un tas būs kardināls, pie pirmās iespējas.
Ja tu mani paredzētu līdz vienkāršībai,kā šeit mālē,tad arī savu darbu tu veiktu uzmanīgāk,man šeit ir diezgan norādes kā vajadzēja darboties ja vēlies palikt visu acīs liepājnieks,bet redzi tu mani nevari paredzēt!
Bet kāpēc es tevi varu?Tava darbība šeit ir ieprogrammēta,neko jaunu tu šeit nevari likt pretīm!Trūkst ideju?Tu darbojies pēc daudzu gadu atpakaļ izstrādātas shēmas,man tik vajadzēja noķert tos pavedienus!Un tālāk jau tu nekur vairs nespruksi!Pat ja piestrādāsi pie šīs lietas,tāpat būšu tev uz pēdām!

     [+] [-]

, 2014-01-24 10:03, pirms 11 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Redzi, ar mani ir otrādi, līdz ko ieņemu mēriņu un sāku šeit diskusiju ar andrīti, tad man pie profila parādās izsaukuma zīmes.
Lietotājs ir saņēmis 1 brīdinājumu.
--------------
Atceros par ko ,trīss vārdu rupjība bija toreiz,bet tā toreiz nebija diskusija ar manīm,tas bija vnk viens īss rupjš koments un pēdējais zem tā raksta!Bet es nebiju ziņotājs!
Ah tad protams, tev jau ir vēl citi profili ............

  -1 [+] [-]

, 2014-01-24 10:22, pirms 11 gadiem
Apsveicami, ka Māris nāk palīgā! Vispār jau tā ažiotāža, ka Liepājai nebūs komanda virslīgā, bija samākslota, tā teikt vētra ūdens glāzē. Nebija jau nopietni argumenti, kāpēc Liepājas komanda nevarētu spēlēt! Nauda, niecīgs budžets? Latvijas virslīgas sakarā, kur ir amatieru līmenis, par to ir smieklīgi runāt. Futbola komandas Latvijā tiek finansiāli mākslīgi uzturētas, tās taču pašas neko nespēj nopelnīt! Faktiski visas virslīgas komandas varēja spēlēt amatieru, vai pusprofesionālā statusā. 'Par ko šiem spēlētājiem maksā tūkstošus? Skonto labākajos gados dažs esot saņēmis ap 5000Ls! Vājprāts! Liepājā esmu redzējis kādās mašīnās uz treniņu sabrauc futbolisti, viena par otru šikāka! Par Ventspili vispār nerunāsim!
Tiem,pirmkārt Andrim5, kuri brēc kādas šausmas būtu, ja komandu nopirktu kāds ārzemju investors! Slavenajā Anglijas premjerlīgā visas labākās komandas ir nopirktas- Abramovičs, arābu šeihi, ASV miljardieru mantiņas tās ir! Angļu faniem jau arī tas nepatīk. Bet vai tāpēc iet bojā premjerlīga, angļu futbola tradīcijas?
Kas gan ir nepatīkami, ka Latvijas futbolā valda krieviskums un lielākā daļa futbolistu ir krievi, līdz ar to darba valoda gandrīz visās komandās ir krievu valoda ar visiem piparotiem izteicieniem. Tas arī atbaida lielu daļu latviešu fanu! Ja kāds par to šaubās- aizejiet uz kādu spēli, vai treniņu.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-24 10:38, pirms 11 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Nesatraucies, uz vietas pēc brīdinājuma nesēdēju, apstrīdēju, diskutēju. Tāds darbs. Un pēc tā visa man tika nodota ļoti lietderīga informācija par tevi. Tici man, pie pirmās iespējas tas viss nāks ārā.
Manā diskusijas laikā neviens profils nav saņēmis brīdinājumu,arī neviens tavējais nav saņēmis!
Varbut toreiz bija kāda atbilde kāds koments,tik smalki neatceros,bet diskusijas kā dādas toreiz nebija!
Es pirmo brīdinājimu saņēmu kad mēs abi ar algunu devām kurš nu kuru rupjāk apries(zem kārtīgiem grādiem abi bijām),mani brīdināja,algunu nē!Tātad toreiz es ņēmu virsroku Biju laikam rupjāks!Zinu kas ziņoja!
Otro brīdinājumu saņēmu kad to dzīvei neveiksmīgi nolemto Ivaru nosaucu vienā vārdā!Nu ne rupjāk kā šoreiz viņš mani(viņu nebrīdina,mani brīdina),trešo saņēmu kad es pret tavu profilu armiju šeit iekarsu,toreiz ziņotājs bija profils pampars5(nav radniecīgas saites ar šo profilu?),ceturto saņēmu kad izteicu neapmierinātību sakara ar sasperjoda nepamatoto brīdināšanu!
p.s. skatos esi izņēmis savu komentu,bet lai mans paliek!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-24 10:51, pirms 11 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Tiem,pirmkārt Andrim5, kuri brēc kādas šausmas būtu, ja komandu nopirktu kāds ārzemju investors! Slavenajā Anglijas premjerlīgā visas labākās komandas ir nopirktas- Abramovičs, arābu šeihi, ASV miljardieru mantiņas tās ir! Angļu faniem jau arī tas nepatīk. Bet vai tāpēc iet bojā premjerlīga, angļu futbola tradīcijas?
Kas gan ir nepatīkami, ka Latvijas futbolā valda krieviskums un lielākā daļa futbolistu ir krievi, līdz ar to darba valoda gandrīz visās komandās ir krievu valoda ar visiem piparotiem izteicieniem. Tas arī atbaida lielu daļu latviešu fanu! Ja kāds par to šaubās- aizejiet uz kādu spēli, vai treniņu.
Nevis brēc bet domāju par LV futbolu,viss nokārtojās vai ne?Tu te vakar šķībos aizstāvēji it kā pats saņemtu no šiem piķi!
Liepājas futbols ir jāsaglabā!Tā ir sava futbola pasaule,sāks te vandīties kādi tur ieceļotāji,pazudīs gan jaunieši gan savs Liepājas futbols!Aizies kā Ventspilī ne jaunieši,ne savejie komandā, kamēr naudu grūdīs kāds tikmēr klubs elpos,pazudīs investors,pazudīs arī futbols,tiesa šo šķībo darbība būtu visticamāk TOTO novirzienā !

  -1 [+] [-]

, 2014-01-24 11:10, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: Manā diskusijas laikā neviens profils nav saņēmis brīdinājumu,arī neviens tavējais nav saņēmis!
Varbut toreiz bija kāda atbilde kāds koments,tik smalki neatceros,bet diskusijas kā dādas toreiz nebija!
Es pirmo brīdinājimu saņēmu kad mēs abi ar algunu devām kurš nu kuru rupjāk apries(zem kārtīgiem grādiem abi bijām),mani brīdināja,algunu nē!Tātad toreiz es ņēmu virsroku Biju laikam rupjāks!Zinu kas ziņoja!
Otro brīdinājumu saņēmu kad to dzīvei neveiksmīgi nolemto Ivaru nosaucu vienā vārdā!Nu ne rupjāk kā šoreiz viņš mani(viņu nebrīdina,mani brīdina),trešo saņēmu kad es pret tavu profilu armiju šeit iekarsu,toreiz ziņotājs bija profils pampars5(nav radniecīgas saites ar šo profilu?),ceturto saņēmu kad izteicu neapmierinātību sakara ar sasperjoda nepamatoto brīdināšanu!
p.s. skatos esi izņēmis savu komentu,bet lai mans paliek!
Komentu izņēmu, jo tīri cilvēcīgi Tevi žēl palika. Tu jau nēesi vainīgs pie tā, kāds esi. Sapratu, ka to labot vairs nav iespējams. Lai veicas un neatbildi uz maniem rakstiem šeit, es pirmais jau sen tev neko nerakstīju. Ja sāksi atkal pieminēt manu nepatieso dzīves vietu, es iegūšu adrenalīnu un diskusija mums atkal aizies uz divām dienām, tā kā stāvi mierīgs un ignorē manus rakstus, līdzīgi kā es tavus līdz šim.

     [+] [-]

, 2014-01-24 11:30, pirms 11 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Komentu izņēmu, jo tīri cilvēcīgi Tevi žēl palika. Tu jau nēesi vainīgs pie tā, kāds esi. Sapratu, ka to labot vairs nav iespējams. Lai veicas un neatbildi uz maniem rakstiem šeit, es pirmais jau sen tev neko nerakstīju. Ja sāksi atkal pieminēt manu nepatieso dzīves vietu, es iegūšu adrenalīnu un diskusija mums atkal aizies uz divām dienām, tā kā stāvi mierīgs un ignorē manus rakstus, līdzīgi kā es tavus līdz šim.
OK izbeidzam!Bet uz šo nu nekādi nenoturējos!

Tev manis žēl palika? Nabadziņš!
tev esot nodota ļoti laba informācija par manīm,cik tas būtu ticami?Ja tev būtu arī šāda informācija nodota tad ceļu es zinātu no kura avota tā nākusi!Jā tā būtu taisnība tad tu vnk šeit nekad to jautājumu nepaceltu,jo tad man jau būtu skaidrs vēl daudz vairāk pavedieni kā šobrīd!
Ja tāda informācija tev būtu ,esmu gatavs diskutēt par to,ne no kā tur nebūtu jābaidās(man),tēma man patīkama!Bet visdrīzāk tas bija kārtējais tavs blefs!
Bet vēlreiz saku, ja tev arī būtu zināms ,tu vnk šeit to jautājumu nepaceltu!Uz muti esi spēcīgs,bet garā nīkulis!

  -1 [+] [-]

, 2014-01-24 15:49, pirms 11 gadiem
Kas attiecas uz tavu pēdējo frāzi, tad lūdzu bez rupjībām. Ja kāds ir uz mutes spēcīgs, tad ne jau es. Ja jau esi tik izcils un nebailīgs, tad parādies mana drauga statistikā draugos ar savu profilu, esi vecis, nevis tikai tukšas runas runā. Kā tu teici, savus trumpjus pret Tevi es paturēšu Pokerim. Tici man, tā būs "bomba". Šeit izlikt tādu informāciju nav īstā vieta. Ja pret mani kaut ko tādu kāds izdarītu, izvazātu pa tiesām, kā neķeras, tāpēc uzvedies kārtīgi un nebojāsim viens otram dzīvi. Kā jau minēju iepriekš, es tevi pagaidām uztveru ar humoru, bet katram humoram ir sava robeža, kur jautrs humors pāriet melnā humorā un ne visi t.s. "melno " humoru saprot. Labi, nākšu Tev pretīm un pievēršu acis, ka tu mani esi pierakstījis Ventspilī, kaut gan ar Ventspili man nav nekāda sakara. Vairs nerakstīšu Tev, bet ja būs kādas rupjības no tavas puses, blefa šeit vairāk nebūs un arī brīdinājumu nebūs.

     [+] [-]

, 2014-01-24 16:16, pirms 11 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Kas attiecas uz tavu pēdējo frāzi, tad lūdzu bez rupjībām. Ja kāds ir uz mutes spēcīgs, tad ne jau es. Ja jau esi tik izcils un nebailīgs, tad parādies mana drauga statistikā draugos ar savu profilu, esi vecis, nevis tikai tukšas runas runā. Kā tu teici, savus trumpjus pret Tevi es paturēšu Pokerim. Tici man, tā būs "bomba". Šeit izlikt tādu informāciju nav īstā vieta. Ja pret mani kaut ko tādu kāds izdarītu, izvazātu pa tiesām, kā neķeras, tāpēc uzvedies kārtīgi un nebojāsim viens otram dzīvi. Kā jau minēju iepriekš, es tevi pagaidām uztveru ar humoru, bet katram humoram ir sava robeža, kur jautrs humors pāriet melnā humorā un ne visi t.s. "melno " humoru saprot. Labi, nākšu Tev pretīm un pievēršu acis, ka tu mani esi pierakstījis Ventspilī, kaut gan ar Ventspili man nav nekāda sakara. Vairs nerakstīšu Tev, bet ja būs kādas rupjības no tavas puses, blefa šeit vairāk nebūs un arī brīdinājumu nebūs.
Key Nr.23, 2014-01-23 19:06, vakar, ignorēt, atbildēt
Ak jē!! Tas saucas, prātiņ nāc mājās!!!

p.s. to man adresēji....
------------------
Piekrītu darījumam un nebojāsim attiecības!
Kā redzams bija tas blefs par to ka tev ir infa par manīm!Ar tādu kā tevīm man nav pa ceļam!
Tādi draugi vēl pastāv?Gadus četrus tur neesmu bijis,un gadus četrus vēl nebūšu!Nesaprotu ko cilvēki tur atrod?
Turēšu tevi pie vārda!Bet ja blefosi Liepājas sakarā,sadursmes būs nenovēršamas!

  +3 [+] [-]

, 2014-01-24 19:47, pirms 11 gadiem
Atgriežoties pie Sasperjoda jautājuma par "pretīmnākšanu". Jautājums pilnīgi pamatots, bet varbūt zināms pamats lietot šo apzīmējumu ir tas, ka SK LM vienkārši likvidējās, neiesaistoties mantojuma tālāknodošanā (atšķirībā no gadījumiem ar DAG, Amstrig un pārējiem minētajiem). Līdz ar to topošo FK Liepāja par SM mantinieku padara LFF "svētība", nevis daudzmaz korekta juridiska procedūra.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-24 19:58, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: Key Nr.23, 2014-01-23 19:06, vakar, ignorēt, atbildēt
Ak jē!! Tas saucas, prātiņ nāc mājās!!!

p.s. to man adresēji....
------------------
Piekrītu darījumam un nebojāsim attiecības!
Kā redzams bija tas blefs par to ka tev ir infa par manīm!Ar tādu kā tevīm man nav pa ceļam!
Tādi draugi vēl pastāv?Gadus četrus tur neesmu bijis,un gadus četrus vēl nebūšu!Nesaprotu ko cilvēki tur atrod?
Turēšu tevi pie vārda!Bet ja blefosi Liepājas sakarā,sadursmes būs nenovēršamas!
Liepājas futbola sakarā nekad neblefošu un to var apstiprināt visi šeit esošie profili, izņemot andris5 un sasperjods. Kam vajadzēja pierādīt, kas esmu, tikāmies, padzērām kafiju utt...Kas neticēja no paša sākuma, tas vēl līdz šim brīdim atkailina savu priekšlūpu manā priekšā un tās ir viņu problēmas.

     [+] [-]

, 2014-01-24 21:33, pirms 11 gadiem
olga rakstīja: Atgriežoties pie Sasperjoda jautājuma par "pretīmnākšanu". Jautājums pilnīgi pamatots, bet varbūt zināms pamats lietot šo apzīmējumu ir tas, ka SK LM vienkārši likvidējās, neiesaistoties mantojuma tālāknodošanā (atšķirībā no gadījumiem ar DAG, Amstrig un pārējiem minētajiem). Līdz ar to topošo FK Liepāja par SM mantinieku padara LFF "svētība", nevis daudzmaz korekta juridiska procedūra.
Nu tad beidzot, vien saprotošs juridikscijā cilvēks nāca pie apvāršņa. Citādi ar bērniem vien jārunā un jānolaižas trīs, četrus līmeņus zemāk zem sava iespējamā.

     [+] [-]

, 2014-01-24 23:02, pirms 11 gadiem
olga rakstīja: Atgriežoties pie Sasperjoda jautājuma par "pretīmnākšanu". Jautājums pilnīgi pamatots, bet varbūt zināms pamats lietot šo apzīmējumu ir tas, ka SK LM vienkārši likvidējās, neiesaistoties mantojuma tālāknodošanā (atšķirībā no gadījumiem ar DAG, Amstrig un pārējiem minētajiem). Līdz ar to topošo FK Liepāja par SM mantinieku padara LFF "svētība", nevis daudzmaz korekta juridiska procedūra.
Cik es zinu uz doto brīdi, tad pagaidām juridiski nekas vēl nav nokārtots, bet daži jau sāka dzert un sievām pīrāgus sūtīt. Man prieks par to. Vienīgā cerība, ka vienas lēcas vietā vēl ir dabiskais stikls, nevis rozā. Teiksim hop tikai tad, kad reāli būs Liepājā nokomplektēta komanda un tā sāks gatavošanos pilnvērtīgi sezonai.