Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Virslīgā arī nākamajā sezonā spēlēs desmit klubi

Jānis Celmiņš

Virslīgā arī nākamajā sezonā spēlēs desmit klubi
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Šodien notikušajā Virslīgas čempionāta klubu pārstāvju sanāksmē notika kalendāra izloze un apstiprināts čempionāta izspēles formāts, kas paredz, ka desmit klubi, līdzīgi kā iepriekšējā sezonā, izspēlēs čempionātu trijos riņķos.

Virslīgu atstājusi pagājušās sezonas vājākās komandas "Jaunība" un "Tranzit", bet to vietā startēs 1. līgas uzvarētājas "Gulbene-2005" un "Jūrmala".

Čempionāta pilnais spēļu kalendārs un Reglaments tiks izskatīts nākamajā Virslīgas klubu sanāksmē 28. janvārī plkst 12:00 Latvijas futbola federācijas telpās. 2011. gada Latvijas Virslīgas futbola čempionāts sāksies aprīļa vidū, savukārt pirmajās aprīļa nedēļās tiks izspēlētas Latvijas Kausa izcīņas ceturtdaļfinālu un pusfinālu spēles.

2011.gada Virslīgas čempionāta komandas:

Skonto FC (pašreizējā čempione)
FK Ventspils
SK Liepājas metalurgs
FC Daugava (Daugavpils)
FK Jūrmala-VV
FK Jelgava
SK Blāzma (Rēzekne)
Olimps/RFS (Rīga)
FB Gulbene-2005 (Pirmās līgas čempioni)
FC Jūrmala (Pirmās līgas 2.vietas ieguvēji)

Spēļu kalendārs, 1.kārta (16. un 17. aprīlis)

FK Ventspils – FK Jūrmala-VV
SK Blāzma – Skonto FC
FB Gulbene-2005 – FC Daugava
Olimps/RFS – SK Liepājas metalurgs
FC Jūrmala – FK Jelgava

Izlozēti Latvijas Kausa izcīņas ceturtdaļfinālu spēļu pāri

Tāpat šodien notika Latvijas Kausa izcīņas ceturtdaļfinālu spēļu pāru izloze. Ceturtdaļfināli tiks izspēlēti 2. un 3. aprīlī, savukārt pēc nedēļas notiks arī pusfināli, tādējādi lielā futbola sezonā Latvijā šogad sāksies tieši ar Kausa izcīņas spēlēm.

Pašreizējie Kausa īpašnieki “FK Jelgava” savā laikumā uzņems “SK Liepājas metalurgs”, Latvijas čempione “Skonto FC” tiksies ar Daugavpils “FC Daugava”. Latvijas Kausa izcīņas ceturtdaļfinālā iekļuvušie Pirmās līgas pārstāvji “Valmiras FK” un “Daugava/RFS” par iekļūšanu pusfinālā spēlē attiecīgi pret pagājušās sezonas Kausa finālistiem “Jūrmala-VV” un “FK Ventspils”.

2010./2011.gada Latvijas Kausa izcīņa

Ceturtdaļfināli (2. un 3.aprīlī)

Jūrmala-VV – Valmieras FK
Daugava/RFS – FK Ventspils
FK Jelgava – SK Liepājas metalurgs
Skonto FC – FC Daugava

Pusfināli – 9./10.aprīlī
Pusfināla izloze – 4.aprīlī 12:00 LFF telpās
Fināls – 15.maijā “Futbola Dienas” ietvaros Skonto stadionā, Rīgā

Izmantotie resursi:
LFF: LATVIJAS FUTBOLA FEDERĀCIJA | Galvenie...

Slēpts komentārs: JimBim

 +14 [+] [-]

, 2011-01-20 17:41, pirms 14 gadiem
JimBim rakstīja: Sāks 10 komandas,bet cik arī beigs ?...Man domāt-kādas 8
Ganjau visas pabeigs

 +12 [+] [-]

, 2011-01-20 17:43, pirms 14 gadiem
Nesaprotu, kapēc Jurmalai vajadzīgas divas komandas. Ideala būtu abu komandu apvienošana, spēlētu tikai labākie, lielāka sponsoru un domes labvēlība. Latvijas futbols no tā tikai iegūtu, celtos līmenis noteikti.

 +11 [+] [-]

, 2011-01-20 17:44, pirms 14 gadiem
kas ar pirmo liigu?

  -2 [+] [-]

, 2011-01-20 17:45, pirms 14 gadiem
JimBim rakstīja: Sāks 10 komandas,bet cik arī beigs ?...Man domāt-kādas 8
Es gan domāju, ka pabeigs visas 10

  +9 [+] [-]

, 2011-01-20 17:47, pirms 14 gadiem
Prieks, ka spēlē tās komandas kurām ir jāspēlē un neviena nav atteikusies no dalības
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-01-20 18:00, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Piekrītu!
A kas ar Valmieru? Tie nevar sev normāļu komandu uzbliezt? Un kapēc Rīgai nav vēl kāda normāla komanda, Olimps neskaitās - Skonto fārms...
Valmierā komanda jau ir, tik nav tik laba komanda, kā vēlētos.
Iespējams piķītis pietrūkst augstu mērķu realizēšanai.
Runājot par Rīgu. Nu iepriekšējā sezonā kapāja Jaunība, vēl pirms sezonas Daugava.
Tad kad bija 3 (dažreiz vairāk) klubi no Rīgas, tad visi bļāva, kāpēc Rīgā tik daudz klubus

  +8 [+] [-]

, 2011-01-20 18:02, pirms 14 gadiem
Esmu ar par to ka abas Jūramalas apvienotos un izveidotu vienu spēcīgu komandu līdz ar to atbrīvotos vēl viena vieta Virslīgā,kur varētu spēlēt piemēram Valmiera kas Virslīgu padarītu interesantāku gan no ģeogrāfiskā gan sportiskā viedokļa!

 +11 [+] [-]

, 2011-01-20 18:08, pirms 14 gadiem
kaads var izskaidrot, ar ko taas Juurmalas komandas atshkjiras. cik saprotu, vieni pagaajushosezon aukstaa uudenii mazgaajaas un galiigi naudas nebija...

  -1 [+] [-]

, 2011-01-20 18:10, pirms 14 gadiem
Esmu par 8 komandām,
10 nav vajadzīgas,tā jau šeit ir bardaks,un šīs liekās piešūtās 2 komandas tikais šo bardaku palielina,un protams bez farmklubiem.

Skaidrs ir viens, tie kas lemj tiem, tieši šīs 10 komandas ir izdevīgas!

  +7 [+] [-]

, 2011-01-20 18:16, pirms 14 gadiem
Ričards Dzirnis rakstīja: Nesaprotu, kapēc Jurmalai vajadzīgas divas komandas. Ideala būtu abu komandu apvienošana, spēlētu tikai labākie, lielāka sponsoru un domes labvēlība. Latvijas futbols no tā tikai iegūtu, celtos līmenis noteikti.
Kad tu esi redzejis ka divi krievu zhidi kopa kko spetu uztaisit? Vini tur viens otram gatavi galvu noraut nejau apvienoties.

  +9 [+] [-]

, 2011-01-20 18:18, pirms 14 gadiem
Lai kāds spriestu par apvienošanos jebkama ar dajebko ir jāsaprot elementāra ekonomikas teorijas kāda 3 lpp., apvienojas tikai tie, kuriem ir viena izpratne un vīzija par biznesu un tā attīstību.. Otrkārt, visu nosaka budžets, ja jūs apvienosiet 2 komandas ar 100 000 budzetu, jebkurā valūtā, tad vajag apvienot veselas 7, lai varētu nostāties blakus Ventspilij vai Liepājai..

Pirms rakstīt, nu vajag tā kā arī padomāt ko rakstīt..

  +4 [+] [-]

, 2011-01-20 18:25, pirms 14 gadiem
>> zobufeja

tā starp citu, Jūrmalu VV īpašnieks un vadītājs ir Dainis Deglis, tas pats kas spēlēja Daugavā kopā ar Starkovu, Miļevski, Semjonovu, Popkovu u.c., taču apvienoties var ar cilvēkiem kuri izprot futbola un biznesa attīstību līdzīgi.
Nevajag futbolu izraut no tirgus ekonomikas, tas ir tāds pats bizness kā jebkurš cits, kokakolu ar pepsikoluarī tad vajadzētu apvienot, kola taču ir viena un garša arī taču ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-20 18:30, pirms 14 gadiem
rudzu maize rakstīja: Piekriitu.Lai speelee 8 komandas 4 rinkjos,tad ari top komandas speelees 4 savstarpeejaas speeles un chempis buus interesantaaks.Sava laikaa vairaak komandas uztaisiija delj Alimpa,lai Gunjam buutu lielie prieki.
Olimpam nav ko piesieties, spēj sev vietu paši nodrošināt un pēdējos gadus nav ne tuvu izkrišanai, tā kā nav ko te piesieties.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-20 18:32, pirms 14 gadiem
zobufeja 2 rakstīja: Kad tu esi redzejis ka divi krievu zhidi kopa kko spetu uztaisit? Vini tur viens otram gatavi galvu noraut nejau apvienoties.
To es labi saprotu. Saku, kas butu labāk futbolām, kā tādam, Latvijā, īpaši Jūrmalai, kas dod naudu abām šīm komandām, tadējādi vismaz pilsētā saprastu kuru komandu jāatbalsta, veidotu futbola tradīcijas un tāda garā. Vienkarši Jūrmala nav tā pilsēta kurā uz futbolu nav tūkstoši, tapec jega no divam pusprofesionālām komandām?

  +9 [+] [-]

, 2011-01-20 18:34, pirms 14 gadiem
O Gulbene tomer startes???? Tas ir labi....

  +4 [+] [-]

, 2011-01-20 18:39, pirms 14 gadiem
>>Ričards Dzirnis

Vispirms uzzini cik pilsēta dod naudu un tad noskaidro cik vajag profesionālai komandai, un tad parēķini cik ilgam laikam ar to pietiek..
..nekas īpaši nemainītos, ja nedotu ne kapeiku..
Pasaki, kurā pilsētā nāk tūkstoši un regulāri, un ar biļetēm..

  +3 [+] [-]

, 2011-01-20 18:41, pirms 14 gadiem
rudzu maize rakstīja: Piekriitu.Lai speelee 8 komandas 4 rinkjos,tad ari top komandas speelees 4 savstarpeejaas speeles un chempis buus interesantaaks.Sava laikaa vairaak komandas uztaisiija delj Alimpa,lai Gunjam buutu lielie prieki.
Tieši tā,Aalimps krita ārā,un lai tas nenotiktu paplašināja.Tas nav normāli,ja jau pirms sezonas spriežam par to ,vai pabeigs visas komandas,(jo ar tām problēmām jau esam saskārušies)ja raiz spriežam tad šaubamies,un tas nekam neder.
8 komandas 4 riņķi kā agrāk!Nav citu variantu.
Otrs:
pie 10 komandām līga zaudēs savu ,gan vadošo komandu,gan vidusmēra komandu līmeni,bet kāds par to nemaz nesatraucas.
Un tas ir pats LFF prezidents,kam tas nerūp.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-20 18:41, pirms 14 gadiem
Atkal Sauļus "pie driķera"...Ņemot vērā nākamās sezonas perspektīvas un visu virslīgu klubu finansiālās iespējas, domāju, ka vajadzēja FKV dot iespēju Cekanāvičam. Sauļus jau gadus piecus mīņājas ap šo vietu, bet kā nesanāk, tā nesanāk....Viņš to sen jau ir pelnījis. Bet nu labi, tās ir FKV pārziņā. Tikai neizmirsīsim, ka treneris ar skaļu CV, kāds savukārt, ja nemaldos, bija 3 sezonas atpakaļ Daugavpilī, negarantē tūlītējus rezultātus. Žēl Cekanāviča. Ņemot vērā konkurentu topošos amatieru trenerus, vienīgais konkurents Cekanāvičam būtu bijis Pertija.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-20 18:43, pirms 14 gadiem
Nezinu,kas ko lemj,bet cik saprotu,tad visas runas par nespēlēšanu beigušās arī Rēzeknē.Ja jau apstiprinātas 10 komandas,tas nozīmē tikai to,ka visas 10 ir gatavas spēlēt un devušas federācijai savu jā vārdu.
Acīmredzot finanses sagrabinātas.Tas tikai priecē.Pie tam viss ir noticis pēc sportiskā principa,tā ka te nav daudz ko šķēpus lauzt.Protams ,ka farmkluba spēlēšana virslīga nav īpaši labi,bet no otras puses skatoties ,tieši tagadējais Skonto sastāvs ir lielākā daļa bijušie Olimps spēlētāji.Pirmajā līgā diez vai spēlētāji tik strauji progresētu.Galvenais ,lai arī rudenī turnīru beigtu visas 10 komandas.

  +4 [+] [-]

, 2011-01-20 18:46, pirms 14 gadiem
>>>kasparello99
Man gan šķiet ,ka Sauļus šo amatu nemaz nevēlās.2 trenera amats viņam garantē stabilu darbu un algu.(Tās gan tikai manas domas)

  +2 [+] [-]

, 2011-01-20 18:47, pirms 14 gadiem
Ričards Dzirnis rakstīja: To es labi saprotu. Saku, kas butu labāk futbolām, kā tādam, Latvijā, īpaši Jūrmalai, kas dod naudu abām šīm komandām, tadējādi vismaz pilsētā saprastu kuru komandu jāatbalsta, veidotu futbola tradīcijas un tāda garā. Vienkarši Jūrmala nav tā pilsēta kurā uz futbolu nav tūkstoši, tapec jega no divam pusprofesionālām komandām?
Taisniba. Bet Jurmala ari liels gorods, vini grib ak Riga divas komandas

  +5 [+] [-]

, 2011-01-20 18:51, pirms 14 gadiem
dragoo rakstīja: Olimpam nav ko piesieties, spēj sev vietu paši nodrošināt un pēdējos gadus nav ne tuvu izkrišanai, tā kā nav ko te piesieties.
Aalimps divus gadus pēc kārtas ,nav bijis nodrošinājis savu vietu Guņas A līgā(pie 8 kom.),un pie divām klāt pieliktām tas jau ir daudzmaz izdarāms,ja nebūs paši spējīgi,Guņa nokārtos,lai paliktu.
Bet komentēt šo faktu lieki,farmklubus uz pirmo līgu,viņām te nav vieta pie galvenām komandām.

  +7 [+] [-]

, 2011-01-20 19:01, pirms 14 gadiem
Gulbenei lielais onka tomēr naudiņu iedeva!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-20 19:24, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Piekrītu!
A kas ar Valmieru? Tie nevar sev normāļu komandu uzbliezt? Un kapēc Rīgai nav vēl kāda normāla komanda, Olimps neskaitās - Skonto fārms...
Nauda nauda un velreiz nauda.
Savakt jau varetu un kaut vai ar to pasu sastavu varetu spelet, bet diezle nav naudas, atceros vel vecos labos laikus kad Stiklaskiedra sponsoreja un uz katru speli dalina stadino tribines bija pilnas, protams tas butu super ja atkal butu tiesi taapat

  -4 [+] [-]

, 2011-01-20 19:33, pirms 14 gadiem
He, Andris5 močī ar rudzu maizi tjipa 2 dažādi freki. Bļā,, Pagājušajā sezonā jau pārsmējos par šo dueli, tikai viens h.ujārī ar garumzīmēm, otrs nē. Bet domu gājiens un komati tiek likti, identiski. Man ta vienalga, lai jau cīnās Andža piektais, bet uz ņirgu toč velk.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-20 19:40, pirms 14 gadiem
Nu labums ir ne tikai Olimpam no tās paplašināšanas, bet arī vēl kādai komandai. Un cik tad Indriksonam finansiālā labuma no tā Olimpa ir ticis?

Tiiri teorijaa: Pozitiivais ir tas, ka vidusmeera komandaam, taadaam kaa Jelgavai, Juurmalai ir vairaak speelju ar liidziigiem/uzvaramiem pretiniekiem. Savukaart kaada no liela trijnieka var pret vaajakajiem uzlaist uz ilgaaku laiku kaadu rezervistu.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-20 19:45, pirms 14 gadiem
bondža rakstīja: He, Andris5 močī ar rudzu maizi tjipa 2 dažādi freki. Bļā,, Pagājušajā sezonā jau pārsmējos par šo dueli, tikai viens h.ujārī ar garumzīmēm, otrs nē. Bet domu gājiens un komati tiek likti, identiski. Man ta vienalga, lai jau cīnās Andža piektais, bet uz ņirgu toč velk.
Eu sīkpirdi,kur tavs komentārs par rakstu,jeb esi kārtējais jefiņš kam uz nerviem krīt mani komentāri!Tiesnešus un tiesāšanu šoreiz neaiztieku,es tev varētu daudz apskaidrot ,kamdēļ par 8 komandam,bet tu neesi tā vērts.
Paņirgājies par
alguns,olga,domu gājiens viens
Kegums,suvass domu gājiens viens
............(daudzpunkts) , NIPEM domu gājiens viens
Pampars3,ondulats,meita,strops - viena persona
Es šeit vēl varu turpināt.............
Tu jefiņ piebremzē!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-20 19:52, pirms 14 gadiem
kegums rakstīja: Nu labums ir ne tikai Olimpam no tās paplašināšanas, bet arī vēl kādai komandai. Un cik tad Indriksonam finansiālā labuma no tā Olimpa ir ticis?
Totalizartoru iespējas!(Rezultātu falsificēšana)
Viena no aizdomīgākajām Guņas A līgas komandām,trijnieks(aizdomīgo rezultātu) Daugava,skonta, Aalimps.

     [+] [-]

, 2011-01-20 20:03, pirms 14 gadiem
bondža rakstīja:
un to savu LM emblēmu vāķi nost lieci tik savu skontelļu emblēmu,nemāni cilvēkus!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-20 20:04, pirms 14 gadiem
Andris5 rakstīja: Totalizartoru iespējas!(Rezultātu falsificēšana)
Viena no aizdomīgākajām Guņas A līgas komandām,trijnieks(aizdomīgo rezultātu) Daugava,skonta, Aalimps.
Par Daugavu piekriitu, gan par Fjodorova dzimeni, gan par iecelsjanu Virsliigaa. Tad jau par iipasjiem nopelniem futbola attiistiibaa varetu arii Valmieru pieaicinaat - geograafija kljuutu veel plasjaaka.
Naakamo gan laikam liktu Jauniibu - par peedeejo kaartu Ventspilii.

No Olimpa/Skonto taadi smuki joki nav redzeeti.

  +4 [+] [-]

, 2011-01-20 20:10, pirms 14 gadiem
Kāpēc 3 nevis 4 riņķi? CMON!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-20 20:22, pirms 14 gadiem
kegums rakstīja: Par Daugavu piekriitu, gan par Fjodorova dzimeni, gan par iecelsjanu Virsliigaa. Tad jau par iipasjiem nopelniem futbola attiistiibaa varetu arii Valmieru pieaicinaat - geograafija kljuutu veel plasjaaka.
Naakamo gan laikam liktu Jauniibu - par peedeejo kaartu Ventspilii.

No Olimpa/Skonto taadi smuki joki nav redzeeti.
Olimps-Jauniba 9-0,un ne tikai 2010,iepriekšējos gadus ir bijuši Daugavai(2007) ļoti dīvaini rezultāti,to pat savulaik(2007) Toļiks atzina,ka nesaprot kas ar Daugavu notiek,Aaloimpam tas pats,gan kā tika eirokausos caur kausa izcīņu,arī Daugava tādā pat veidā izcīnīja tiesības spēlet eirokausos,gan kā pret līderi FKV 0-0,kur Rimku neiesita pendeli.Bet skonta tika vilkts mačos pret LM abos kur bija 2-1,pendele pret Daugavu beigās...............
Aalimpam šķiet bija tādi rezultāti ne šogad 3-3 pret skontu(no 3-1 skonta izvilka niču mača beigās)FKV-AAlimps 5-3(no 0-3)maču izvilka pēdējā pusstundā 58` pirmos vārtus atguva)Tas tā, neliels uzmetums.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-20 20:38, pirms 14 gadiem
Andris5 rakstīja: Olimps-Jauniba 9-0,un ne tikai 2010,iepriekšējos gadus ir bijuši Daugavai(2007) ļoti dīvaini rezultāti,to pat savulaik(2007) Toļiks atzina,ka nesaprot kas ar Daugavu notiek,Aaloimpam tas pats,gan kā tika eirokausos caur kausa izcīņu,arī Daugava tādā pat veidā izcīnīja tiesības spēlet eirokausos,gan kā pret līderi FKV 0-0,kur Rimku neiesita pendeli.Bet skonta tika vilkts mačos pret LM abos kur bija 2-1,pendele pret Daugavu beigās...............
Aalimpam šķiet bija tādi rezultāti ne šogad 3-3 pret skontu(no 3-1 skonta izvilka niču mača beigās)FKV-AAlimps 5-3(no 0-3)maču izvilka pēdējā pusstundā 58` pirmos vārtus atguva)Tas tā, neliels uzmetums.
Nu atkal Jaunība Man vēl atmiņā 7:0 Olimpa uzvara pār Jaunību.

  +4 [+] [-]

, 2011-01-20 20:41, pirms 14 gadiem
"pret pagājušās sezonas Kausa finālistiem “Jūrmala-VV” un “FK Ventspils”"

Pagājušās sezonas finālisti ir Jūrmala un Jelgava nevis Ventspils

  +3 [+] [-]

, 2011-01-20 20:44, pirms 14 gadiem
kegums rakstīja: Nu atkal Jaunība Man vēl atmiņā 7:0 Olimpa uzvara pār Jaunību.
Jaunība - Aalimps 0-9 2010 Anufrijevs

  +5 [+] [-]

, 2011-01-20 21:21, pirms 14 gadiem
no ģeogrāfiskā pārklājuma Virslīga izskatās tīri labi. Pārklāta gandrīz visa Latvija. Liepāja Ventspils Jūrmala Rīga Jelgava Daugavpils Rēzekne. Tiešām derētu vēl vienu komandu no ziemeļvidzemes. Protams tas var likties nekas īpašs un jārunā jau ir arī par kvalitāti, tomēr zināms progress Latvijas futbola attīstībai tas ir.

Par to kāpēc Jūrmalai vajag 2 klubus, kad izskatās ka tā jau tur tas futbols knapi balansē uz izdzīvošanu, ko darīt ar fārmklubiem, kas spēlē vienā līgā ar lielajām komandām gan paliek neatrisināts jautājums

Būtu jau jauki, ka Rīgā būtu 2 spēcīgi klubi, lai būtu pilsētas dērbijs kā citās futbola zemās, varbūt tādā veidā izdotos piesaistīt vairāk skatītājus tieši Rīgā.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-20 21:28, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: no ģeogrāfiskā pārklājuma Virslīga izskatās tīri labi. Pārklāta gandrīz visa Latvija. Liepāja Ventspils Jūrmala Rīga Jelgava Daugavpils Rēzekne. Tiešām derētu vēl vienu komandu no ziemeļvidzemes.
Nepieminēji Gulbeni !(Vidzeme)

  +2 [+] [-]

, 2011-01-20 21:31, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: Būtu jau jauki, ka Rīgā būtu 2 spēcīgi klubi, lai būtu pilsētas dērbijs kā citās futbola zemās, varbūt tādā veidā izdotos piesaistīt vairāk skatītājus tieši Rīgā.
''Skonto'' - FK ''Rīga'' - bija labas spēles (2007.gadā un 2008.gada sākumā).

  -1 [+] [-]

, 2011-01-20 21:33, pirms 14 gadiem
Andris5 rakstīja: Eu sīkpirdi,kur tavs komentārs par rakstu,jeb esi kārtējais jefiņš kam uz nerviem krīt mani komentāri!Tiesnešus un tiesāšanu šoreiz neaiztieku,es tev varētu daudz apskaidrot ,kamdēļ par 8 komandam,bet tu neesi tā vērts.
Paņirgājies par
alguns,olga,domu gājiens viens
Kegums,suvass domu gājiens viens
............(daudzpunkts) , NIPEM domu gājiens viens
Pampars3,ondulats,meita,strops - viena persona
Es šeit vēl varu turpināt.............
Tu jefiņ piebremzē!
Ondulatu pazistu, un par vinju kludies

par paŗejiem, nu nez...
šeit lietotaji ir daudz, un gadas jau tadi, kam domas sakrit,
piemeram, tas ka Tu daudziem kriti uz nerviem nav noslepums.
Tautu smidinat Tu maki .

  +5 [+] [-]

, 2011-01-20 21:35, pirms 14 gadiem
Andris5 rakstīja: Nepieminēji Gulbeni !(Vidzeme)
točna, atvainojos. Jauna komanda Virslīgā, tāpēc palaidu garām rakstot. Ģeogrāfijā nēesmu spēcīgs, bet šķiet ka tad jau arī Vidzeme sanāk ir nosegta.

     [+] [-]

, 2011-01-20 21:38, pirms 14 gadiem
dragoo rakstīja: Ondulatu pazistu, un par vinju kludies

par paŗejiem, nu nez...
šeit lietotaji ir daudz, un gadas jau tadi, kam domas sakrit,
piemeram, tas ka Tu daudziem kriti uz nerviem nav noslepums.
Tautu smidinat Tu maki .
Bet tu arī daudziem krīti uz nerviem,neesi to ievērojis?

  -1 [+] [-]

, 2011-01-20 21:43, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: točna, atvainojos. Jauna komanda Virslīgā, tāpēc palaidu garām rakstot. Ģeogrāfijā nēesmu spēcīgs, bet šķiet ka tad jau arī Vidzeme sanāk ir nosegta.
Tā sanāk,un pat pie 8 ,komandām sanāktu visa Latvija.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-20 21:56, pirms 14 gadiem
Andris5 rakstīja: Tā sanāk,un pat pie 8 ,komandām sanāktu visa Latvija.
Nu Olimps šobrīd vēl ir astotais, Gulbenei un Jūrmalai Nr.2 vēl sevi jāpierāda.
Un kaut ko no Kosinkeviča rakstos paustā var saprast, ka iespējams Olimpam tagad saknes augs no bijušās FK Rīga dobītes.

  -2 [+] [-]

, 2011-01-20 21:57, pirms 14 gadiem
dragoo rakstīja: Ondulatu pazistu, un par vinju kludies
Bieži izmetu makšķeri!
Jautājums,vai Jūs savus skonteļus teriorizējat,ja tie neskatoties mačus caur Portālu apgalvo, ka redzējuši maču(tā teikt jābūt apzinīgam,jāatskaitas),bet patiesībā to nav skatījis?Ja Tu tā pazīsti ondulatu,kāds niks(niki) ir vēl viņam?

  +1 [+] [-]

, 2011-01-20 22:00, pirms 14 gadiem
Andris5 rakstīja: un to savu LM emblēmu vāķi nost lieci tik savu skontelļu emblēmu,nemāni cilvēkus!
Vecais beidz cepties. Man neko nevajag skaidrot. Pietika pašķirstīt kādas 3-4 pagājušās sezonas futbola sada''las un var redzēt, kur Andža piektais , tur maizīte no rudziem. Kur nav Andžas komentāru, nav maizītes utt. Man ir pilnīga vienalga ko tu raksti un kā tu raksti, smiekli nāk par ko citu. Malacis. Labi, neņem ļaunā, bet tas toč ir viens un tas pats cilvēks. Labi, ofiderzein.

  -3 [+] [-]

, 2011-01-20 22:02, pirms 14 gadiem
kegums rakstīja: Nu Olimps šobrīd vēl ir astotais, Gulbenei un Jūrmalai Nr.2 vēl sevi jāpierāda.
Un kaut ko no Kosinkeviča rakstos paustā var saprast, ka iespējams Olimpam tagad saknes augs no bijušās FK Rīga dobītes.
Cik lasīju to sastāvu Aalimpam 2010,tad tur varēja būt divas sarunu valodas,gruzīņu,Krievu.
Nu bet astotā krīt ārā,pēc normālā parauga.
Bet ja mēs paskatīsimies dziļāk,tad LM-2 Piesmies to Aalimpu,kā nemetās.Bet vieni drīkst,otri nē!

  -3 [+] [-]

, 2011-01-20 22:08, pirms 14 gadiem
bondža rakstīja: Vecais beidz cepties. Man neko nevajag skaidrot. Pietika pašķirstīt kādas 3-4 pagājušās sezonas futbola sada''las un var redzēt, kur Andža piektais , tur maizīte no rudziem. Kur nav Andžas komentāru, nav maizītes utt. Man ir pilnīga vienalga ko tu raksti un kā tu raksti, smiekli nāk par ko citu. Malacis. Labi, neņem ļaunā, bet tas toč ir viens un tas pats cilvēks. Labi, ofiderzein.
Neesi novāķis to emblēmu!Tad dari to!
Ieeji futbola rakstos(ne Latvijas) un paseko kas ar ko,kas pret ko sarakstās,un tad tu redzēsi vienus un tos pašus nikus,bet vispirms noslauki mātes pienu no lūpām,un vismaz 10 gadus paaudzies!Varbūt ņemsies prātā,kaut tam neticu.
Arī tev varu vismaz 10 līdziniekus sameklēt!Tiesa tie nebūs tik garīgi atpalikuši.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-20 22:24, pirms 14 gadiem
Andris5 rakstīja: Cik lasīju to sastāvu Aalimpam 2010,tad tur varēja būt divas sarunu valodas,gruzīņu,Krievu.
Nu bet astotā krīt ārā,pēc normālā parauga.
Bet ja mēs paskatīsimies dziļāk,tad LM-2 Piesmies to Aalimpu,kā nemetās.Bet vieni drīkst,otri nē!
LFF: JFK Olimps/RFS
Domā gruzīni ir tik varena nācija, ka trijatā piespiedīs krievus gruzīniski runāt?
Tad jau jāsāk ar Pertiju un D-pili, Tamazam taču liela vara.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-20 22:39, pirms 14 gadiem
Ir labi, ka ir 10 komandas - lai arī daudzas no tām ir pusprofesionālas/amatieru, bet tikai spēlējot var atsijāt graudus no pelavām. Varbūt kādā no tām uzrodas kāda nākotnes zvaigznīte.

Mēs neko nevaram izdarīt uz Eiropas skatuves, tad varbūt nodarbojamies ar jauno trenēšanu? Jaunajiem ir jāspēlē, bet ja līgā būtu tikai 8 komandas un tas ir par ~32 spēlētājiem mazāk.

Domāju, ka jāturpina samazināt izmaksas un palielināt komandu skaitu virslīgā līdz 16 komandām. Rezultāti sākumā būtu graujoši, bet arī pie tādām spēlēm tiek trenēta komanda/spēlētāji. Tad būtu cerība pēc 10 gadiem redzēt jaunus un talantīgus latvijas futbolistus, trenerus, tiesnešus un funkcionārus.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-20 22:52, pirms 14 gadiem
lacom rakstīja: Ir labi, ka ir 10 komandas - lai arī daudzas no tām ir pusprofesionālas/amatieru, bet tikai spēlējot var atsijāt graudus no pelavām. Varbūt kādā no tām uzrodas kāda nākotnes zvaigznīte.

Mēs neko nevaram izdarīt uz Eiropas skatuves, tad varbūt nodarbojamies ar jauno trenēšanu? Jaunajiem ir jāspēlē, bet ja līgā būtu tikai 8 komandas un tas ir par ~32 spēlētājiem mazāk.

Domāju, ka jāturpina samazināt izmaksas un palielināt komandu skaitu virslīgā līdz 16 komandām. Rezultāti sākumā būtu graujoši, bet arī pie tādām spēlēm tiek trenēta komanda/spēlētāji. Tad būtu cerība pēc 10 gadiem redzēt jaunus un talantīgus latvijas futbolistus, trenerus, tiesnešus un funkcionārus.
10 ir labi, 16 būtu par traku. Jaunajiem ir iespēja spēlēt arī zemākās līgās, pie iespējas tikt ievērotiem un tikt uz labāku komandu. Kaut kā nav dzirdēts, ka kādam divdesmitgadniekam būtu ļoti ilgstošs līgums pirmajā vai otrajā līgā un tas traucētu viņa pāreju uz augstāku līmeni.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-20 23:18, pirms 14 gadiem
Tad nu tā, patīkami redzēt Gulbeni augstākajā sabiedrībā, pagājušā gada sastāvs izskatījās interesants un pat apsveru domu aizlaist uz kādu gulbeniešu mājasspēli ekskursijā uz Gulbeni, un kāpēc gan ne, domāju, ka būtu pat jau ļoti intersanti. Piemēram, uz Gulbenes spēlēm pret Skonto un Daugavu, jo, piemēram, pašam vēl nav nācies būs Daugavas jaunajā (cik nu vairs jaunais) stadionā pie cietokšņa, bet tur kaut kā vasarā nesanāk tik daudz pabūt. Tas viens.
Otrs - interesanti būtu redzēt, kā 2.ajā sezonā ies Jelgavai.
Trešais - par 10 komandām, pat grūti pateikt, kā būtu labāk - 8 vai 10. Ņemot vērā, ka pagājušajā sezonā vadošie klubi vecuma ziņā bija ļoti atjauninājušies, tad tomēr laikam labāk, lai ir visi 10 klubi. Paši taču atceramies, ka arī 90.to gadu vidū bija vēl smagāki laiki, bija daudz daudz pusprofesionālu klubu virslīgā, bet komandu skaits šķiet turējās līdz pat 10 klubiem; cits jautājums, ka bija sezonas, kurās daži klubi tās nepabeidza..
Katrā ziņā - lai saturīgs un azartisks futbols!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-20 23:19, pirms 14 gadiem
Laikam jau Bondžam taisnība,ja jau Andris5 tā aizsvilies.Mani "saprecinājis'" ar Olgu.Viņa taču rīdziniece,vismaz pēc komentiem redzams,ka cilvēks Rīgā apmeklē mačus.Zaglis bļauj:"Ķeriet zagli",tā arī šeit.Vai nezināt kādu kurš visvairāk bļauj,ka kāds raksta komentus ar vairākiem nikiem.? Mani visos sporta saitos var atrast ar vienu niku,neredzu nekādas vajadzības izmantot vairākus.Tas Andrim5

  +1 [+] [-]

, 2011-01-21 00:05, pirms 14 gadiem
kegums rakstīja: 10 ir labi, 16 būtu par traku. Jaunajiem ir iespēja spēlēt arī zemākās līgās, pie iespējas tikt ievērotiem un tikt uz labāku komandu. Kaut kā nav dzirdēts, ka kādam divdesmitgadniekam būtu ļoti ilgstošs līgums pirmajā vai otrajā līgā un tas traucētu viņa pāreju uz augstāku līmeni.
Ne jau līguma dēļ. Cik mūsu treneri seko 1. vai 2. līgai? Cik tur ir nopietns treniņprocess?

Došu divas situācijas:
1. situācija: jauns vārtsargs 1. līgā nospēlē ļoti labu sezonu. Viņa komanda gan nav no tām stiprākajām, tādēļ sezonā kopumā komanda ir līgas vidū, vārtsargs, lai arī ļoti labs, ir ielaidis vairāk vārtu kā citu komandu vārtsargi, kas spēlē labākās komandās ar labu aizsardzību.
2. situācija: jauns vārtsargs, spēlē Virslīgā. Komanda ir ļoti vāja, zaudējumi ir diezgan graujoši. Vārtsargs spēlē normāli, bet nevarētu teikt, ka ideāli. Spēlē pret Skonto, abas spēles vārtsargs rāda brīnumus un velk neiedomājamās situācijās.

Kuram vārtsargam ir lielākas izredzes tikt uz Skonto treniņnometni un veiksmes gadījumā tikt pie kontrakta, pie labākiem treniņapstākļiem (ar vārtsargu treneri) un ar cerību uz kaut kādu futbolista karjeru?

Tieši tādēļ mums vajag lai jaunie spēlē virslīgā, kur ir lielākas iespējas, ka tie 2 ar pus profesionālie klubi viņus novērtēs.

     [+] [-]

, 2011-01-21 00:09, pirms 14 gadiem
Tiešām prieks, ka visi startēs. Nav iebilstams nekas pret līgas formātu. Pērn, manuprāt, bija ok. Tagad tikai jāuzzin, kas notiks ar 1. līgu.

     [+] [-]

, 2011-01-21 01:03, pirms 14 gadiem
Neesmu speciālists, bet man gadijies dažās spēlēs apsēsties dažu Virslīgas treneru tuvumā, kas ar saviem paziņām pārspriež notikumus. Viņi apspsprieda arī vērtīgos kadrus kas parādījušies 1 līgā. Nu IR treneru redzeslokā lielākā daļa no vērtīgajiem kadriem!
Piemērs: vārtusargs Biezais, toreiz ap 17 gadīgs) esot darījis 2005. gada FK Rīga spēlē pret Skonto brīnumus rezultātā pēdējosezon Jūrmalā spēlēja, nekas augstāks nav bijis.
Bija Skonto jaunais perspektīvais G(H)ermans Maliņš, viņu izkonkurēja IKstens. Vērtību salīdzināšana un izsvēšana dara savu.
Turklāt Bogdanovs no Jelgavas, kurš manuprāt arī labi spēlē, nav dabūjis uzaicinājumu kaut vai no Liepājas, kur ar vātusargiem ir problēma. Vai Jelgava maksā vairāk?
lacom rakstīja: Ne jau līguma dēļ. Cik mūsu treneri seko 1. vai 2. līgai? Cik tur ir nopietns treniņprocess?

Došu divas situācijas:
1. situācija: jauns vārtsargs 1. līgā nospēlē ļoti labu sezonu. Viņa komanda gan nav no tām stiprākajām, tādēļ sezonā kopumā komanda ir līgas vidū, vārtsargs, lai arī ļoti labs, ir ielaidis vairāk vārtu kā citu komandu vārtsargi, kas spēlē labākās komandās ar labu aizsardzību.
2. situācija: jauns vārtsargs, spēlē Virslīgā. Komanda ir ļoti vāja, zaudējumi ir diezgan graujoši. Vārtsargs spēlē normāli, bet nevarētu teikt, ka ideāli. Spēlē pret Skonto, abas spēles vārtsargs rāda brīnumus un velk neiedomājamās situācijās.

Kuram vārtsargam ir lielākas izredzes tikt uz Skonto treniņnometni un veiksmes gadījumā tikt pie kontrakta, pie labākiem treniņapstākļiem (ar vārtsargu treneri) un ar cerību uz kaut kādu futbolista karjeru?

Tieši tādēļ mums vajag lai jaunie spēlē virslīgā, kur ir lielākas iespējas, ka tie 2 ar pus profesionālie klubi viņus novērtēs.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-21 01:21, pirms 14 gadiem
kegums rakstīja: Neesmu speciālists, bet man gadijies dažās spēlēs apsēsties dažu Virslīgas treneru tuvumā, kas ar saviem paziņām pārspriež notikumus. Viņi apspsprieda arī vērtīgos kadrus kas parādījušies 1 līgā. Nu IR treneru redzeslokā lielākā daļa no vērtīgajiem kadriem!
Piemērs: vārtusargs Biezais, toreiz ap 17 gadīgs) esot darījis 2005. gada FK Rīga spēlē pret Skonto brīnumus rezultātā pēdējosezon Jūrmalā spēlēja, nekas augstāks nav bijis.
Bija Skonto jaunais perspektīvais G(H)ermans Maliņš, viņu izkonkurēja IKstens. Vērtību salīdzināšana un izsvēšana dara savu.
Turklāt Bogdanovs no Jelgavas, kurš manuprāt arī labi spēlē, nav dabūjis uzaicinājumu kaut vai no Liepājas, kur ar vātusargiem ir problēma. Vai Jelgava maksā vairāk?
Neapgalvoju, ka nav redzeslokā 1. līgas spēlētāji. Tikai mēģināju ilustrēt, ka vieglāk izsisties ir tad, ja tevi var novērtēt uz labāku komandu fona.

Tas pats Rudņevs - viņam ne gailis pakaļ nedziedātu vēl kādus gadus 2-3, ja viņš nebūtu pazemojis Juventus. Tagad viņu brauc ievērtē dažādu klubu skauti, viņam tiek dota iespēja sevi pierādīt.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-21 06:24, pirms 14 gadiem
lacom rakstīja: Neapgalvoju, ka nav redzeslokā 1. līgas spēlētāji. Tikai mēģināju ilustrēt, ka vieglāk izsisties ir tad, ja tevi var novērtēt uz labāku komandu fona.

Tas pats Rudņevs - viņam ne gailis pakaļ nedziedātu vēl kādus gadus 2-3, ja viņš nebūtu pazemojis Juventus. Tagad viņu brauc ievērtē dažādu klubu skauti, viņam tiek dota iespēja sevi pierādīt.
Nu Lech tomēr viņu pirka jau zinot, ka spēlēs Eirokausos un uz šo brīdi nekur tālāk viņš nav ticis pat ar visām cenas nosaukšanām. Bet novēlu tikt!
Un Starkovs Rudņevu jau kopš janvāra bija ņēmis uz izlasi, tātad galīgi nepamanīts arī pirms tam viņš nebija.
Slēpts komentārs: Andris5
Slēpts komentārs: Andris5

  -3 [+] [-]

, 2011-01-21 07:02, pirms 14 gadiem
kegums rakstīja: 10 ir labi, 16 būtu par traku. Jaunajiem ir iespēja spēlēt arī zemākās līgās, pie iespējas tikt ievērotiem un tikt uz labāku komandu. Kaut kā nav dzirdēts, ka kādam divdesmitgadniekam būtu ļoti ilgstošs līgums pirmajā vai otrajā līgā un tas traucētu viņa pāreju uz augstāku līmeni.
Uz šo brīdi ne vairāk kā 8 jābūt,2007 g. varējām skatīties uz 10 komandām,kad 6 komandas bija diezgan spēcīgas(Latvijas līmenim),tagad tik vārīsimies savā sulā!

  -1 [+] [-]

, 2011-01-21 08:43, pirms 14 gadiem
YouTube
- ppm.flv

  +3 [+] [-]

, 2011-01-21 08:44, pirms 14 gadiem
alguns rakstīja: Laikam jau Bondžam taisnība,ja jau Andris5 tā aizsvilies.Mani "saprecinājis'" ar Olgu.Viņa taču rīdziniece,vismaz pēc komentiem redzams,ka cilvēks Rīgā apmeklē mačus.Zaglis bļauj:"Ķeriet zagli",tā arī šeit.Vai nezināt kādu kurš visvairāk bļauj,ka kāds raksta komentus ar vairākiem nikiem.? Mani visos sporta saitos var atrast ar vienu niku,neredzu nekādas vajadzības izmantot vairākus.Tas Andrim5
Pieķēru Andri5 un rudzu maizīti ar to, ka vārdiņu "tikai", abi lieto kā "tikais", nemaz nerunājot par leksiku un elementāru literāru pieturzīmju izmantošanu un atkārtošanu atsevišķos rakstos.
Slēpts komentārs: Andris5

  -4 [+] [-]

, 2011-01-21 08:48, pirms 14 gadiem
alguns
>>>Andrim5Sapratu,tikai nedaudz vēlak,jo sākumā jutos nedaudz pārsteigts,tāpēc ātrumā sekoja atbilde.
---------------------
Kāpēc izdzēsi komentu?
Bonža atrakstīja pa taisno vēstulīti,un viņa ieteikuma dēļ izdzēsi?

  +1 [+] [-]

, 2011-01-21 08:49, pirms 14 gadiem
Andris5 rakstīja: Neesi novāķis to emblēmu!Tad dari to!
Ieeji futbola rakstos(ne Latvijas) un paseko kas ar ko,kas pret ko sarakstās,un tad tu redzēsi vienus un tos pašus nikus,bet vispirms noslauki mātes pienu no lūpām,un vismaz 10 gadus paaudzies!Varbūt ņemsies prātā,kaut tam neticu.
Arī tev varu vismaz 10 līdziniekus sameklēt!Tiesa tie nebūs tik garīgi atpalikuši.
Garīgi atpalicis es būtu tad, ja tagad sāktu ar tevi te strīdēties. Es jau teicu, man po barabanu ko tu raksti, kaut gan pārlasot tavus topikus kaut kam par procentiem 5-10 varētu piekrist, bet ne vairāk. Sorry.
Slēpts komentārs: Andris5
Slēpts komentārs: Andris5

  +3 [+] [-]

, 2011-01-21 09:43, pirms 14 gadiem
to andris5

Man ir pilnīgi vienalga, ko tu par mani domā. Absolūti. Nevienu neietekmēju. Lai veiksmīga diena.
Slēpts komentārs: Andris5
Slēpts komentārs: Andris5

  +4 [+] [-]

, 2011-01-21 10:18, pirms 14 gadiem
to Andris5

Ko tu vari mocīties.Ak Dies, tētiņ. Tev tiešām nav citas nodarbes kā "tikais" meklēt sazvērestības teorijas? Atpūties, izbaudi dzīvi.
Slēpts komentārs: Andris5

  +3 [+] [-]

, 2011-01-21 10:47, pirms 14 gadiem
Andris5 rakstīja: Es Tev LFF mērgli Pamper atbildēju,cīņa sāksies,un neizliecies par LM fanu,lieci tik virsū LFF emblēmu.
Kur tik maz ieliki pagaidām -4 ir lielākais izmanto savus padsmit nikus,būs smukāks skats uz mīnusiem,tikais nesadomā plusot man,tā teikt it kā es būtu sev licis,kā Jūs to aizvakar darījāt.
Tev nekad nav ienācis prātā, ka mīnusi raksturo to, ko cilvēki domā par tām stulbībām, ko tu raksti?
Un ar šitām sazvērestības teorijām par mīnusiem tu sevi padari tikai vēl smieklīgāku. Vaimandieniņ, kāds ielika man mīnusu, tagad jāsacer Džeimsa Bonda cienīgs sižets, kurš to ir darījis. Tev kaut kāda vajāšanas mānija vai vnk patīk čakarē cilvēkus? Ja otrais variants, tad apsveicu, tev labi sanāk, bet nesagaidi, lai pēc tādiem tekstiem kāds tevi uztvertu nopietni.

  +4 [+] [-]

, 2011-01-21 10:50, pirms 14 gadiem
to Andris5

Klausies esi vecis un pasaki godīgi, cik tev ir profili šeit?
Slēpts komentārs: Andris5

  +4 [+] [-]

, 2011-01-21 13:32, pirms 14 gadiem
labdien.
sen te nebiju bijis, kā ierodos, skatos - viss pa vecam Andža tik cep sazvērstību pēc sazvērstības Kur tad tā grāmata, ko solīja jau pirms divām sezonām izdot?

man tev tāds vienkāršs priekšlikums - nu neskaties vairs futbolu, pārmeties uz dambreti vai lakrosu, un būs tev saule

  +4 [+] [-]

, 2011-01-21 13:34, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja:
Beidz, ja viņš tā saka, tad tā arī ir taisnība. Neitrālāku cilvēku tu neatradīsi, tā, ja kāds apstrīd viņa viedokli, tad tas ir mafijas pasūtījums nomelnot vienīgo patieso un īsteno Latvijas brīvības cīnītāju.

P.s. Komentāra galvenais uzsvars ir uz otrā teikuma pirmo daļu, jo īpaši - uz pirmo vārdu.
Slēpts komentārs: Andris5
Slēpts komentārs: Andris5

  +6 [+] [-]

, 2011-01-21 13:42, pirms 14 gadiem
Andris5 rakstīja: Kārtējais savējais,negaidījāt mani! zināju ka parādīsieties!
Uzķērāties
jā , pie šī raksta ir tikai mani komentāri un vēl tavi. Bet tu esi tikai tu, a es esmu visi citi. Tu esi ielenkts. Un jau sen. Apkārt tikai maitas.

     [+] [-]

, 2011-01-21 13:50, pirms 14 gadiem
Andris5 rakstīja: Visi Jefiņi krātiņā,nav labi sarakstīties ar sevīm!
Tīri intereses pēc - kādi vēl man ir niki šajā portālā? Nu, viens droši vien ir NIPEM, to tu jau esi agrāk teicis. Tā kā man ir labs garastāvoklis, vēl vienu es tev pat varu pateikt priekšā - es esmu arī march_2k. Kādi vēl man ir?

     [+] [-]

, 2011-01-21 13:55, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Tīri intereses pēc - kādi vēl man ir niki šajā portālā? Nu, viens droši vien ir NIPEM, to tu jau esi agrāk teicis. Tā kā man ir labs garastāvoklis, vēl vienu es tev pat varu pateikt priekšā - es esmu arī march_2k. Kādi vēl man ir?
Onkols... ?

  -4 [+] [-]

, 2011-01-21 13:55, pirms 14 gadiem
Tu suvass mērgli šī cīņa tikais sākusies,divus gadus atpakaļ man bija taisnība ka tu saraksties ar sevīm un izmanto daudz nikus pret manīm!Toreiz tu to noliedzi,bet es zinu, ja ko pārmetu kādam,
bija pārliecība ka tu parādīsies,tāpēc iepriekš Tavu niku neminēju,bet labi nav sarakstīties ar sevīm march_2k esi tu pats,to zināju,un ja cilvēks sarakstās ar sevīm,griezies pie ārsta!Varbūt Tev palīdzēs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-01-21 13:59, pirms 14 gadiem
Andris5 rakstīja: divus gadus atpakaļ man bija taisnība ka tu saraksties ar sevīm un izmanto daudz nikus pret manīm!
Liels tev paldies, ka dari darbu manā vietā. Tavos komentāros ir tik daudz pretrunu un izdomājumu, ka man pat nekas nav jāatbild - tavi teksti runā paši par sevi.

  +4 [+] [-]

, 2011-01-21 13:59, pirms 14 gadiem
Andris5 rakstīja: Tu suvass mērgli šī cīņa tikais sākusies,divus gadus atpakaļ man bija taisnība ka tu saraksties ar sevīm un izmanto daudz nikus pret manīm!Toreiz tu to noliedzi,bet es zinu, ja ko pārmetu kādam,
bija pārliecība ka tu parādīsies,tāpēc iepriekš Tavu niku neminēju,bet labi nav sarakstīties ar sevīm march_2k esi tu pats,to zināju,un ja cilvēks sarakstās ar sevīm,griezies pie ārsta!Varbūt Tev palīdzēs!
Šerlaks Holms nobāl un Vatsons atspiej kājas Izmeklētājs esi uz goda, tieši tāds pats, kā futbola tumšo darījumu atmaskotājs. Tikai kāda tam jēga - cepties te, komentos? Tiešām tev nav neviena žurnālista, kam varētu uzticēties? Piemēram, Ints Grasis no Liepājas arī ir Gunčas mafijā? Nu , izstāsti savas pārdomas, novērojumus, vīzijas un aizdomas, un mož kas tur sanāk, a?

  +7 [+] [-]

, 2011-01-21 14:01, pirms 14 gadiem
rudzu maize rakstīja: Ko murgo,,,sazvērestības teorija"?Tev arī garšo olu liķieris?Labāk biežāk apmeklē virslīgas spēles,guņeli
vismaz sit spejs starp teikumiem, lai mazāk līdzinās Andrim5

  -4 [+] [-]

, 2011-01-21 14:39, pirms 14 gadiem
rudzu maize rakstīja: Ko murgo,,,sazvērestības teorija"?Tev arī garšo olu liķieris?Labāk biežāk apmeklē virslīgas spēles,guņeli
Kā viņi sev liek plusus un mums mīnusus!Tas ir labais!Tur šais komentos divi cilvēki iesaistīti,ne vairāk!Viņi ir izmisumā!Tagad sprauslā!Bija man mērkis šodien to paveikt,bet neticēju ka būs tik viegli! bet cīņa tikais sākas!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-21 14:48, pirms 14 gadiem
Varbūt parunāsim mazliet par futbolu?
10 komandas Virslīgā noteikti ir interesantāk līdzjutējiem, ir iespēja redzēt vairāk dažādu komandu un futbolistu, ir lielāka intriga arī tabulas lejasdaļā (pie 8 komandām Latvijas situācijā parasti ātri vien noskaidrojas viens samērā bezcerīgs pastarītis), ir plašāks ģeogrāfiskais aptvērums. 16 komandas -- būtu jau jauki, bet neticu, ka atrastos tik daudz maksātspējīgo un -gribīgo, un arī atšķirība līmenī būtu jau tik liela, ka vairs nebūtu interesanti skatīties līderu spēles ar vājākajiem. Par divām komandām Jūrmalā -- tur ir arī savi plusi, šāda vienas pilsētas komandu konkurence piedod asumiņu, papildus ieintriģē vietējos fanus. Savukārt eventuāla apvienošana gan nozīmē vienas komandas likvidāciju, taču tomēr gandrīz nekad nedod reālu pastiprinājumu atlikušajai komandai (pēdējais piemērs pie mums -- "Auda" + "Alberts", piemērs krietni augstākā līmenī savulaik -- divu spēcīgu Ļvovas komandu, "Karpati" un ASK, apvienošana pirms gadiem trīsdesmit).

  +3 [+] [-]

, 2011-01-21 14:58, pirms 14 gadiem
Andris5 rakstīja: Kā viņi sev liek plusus un mums mīnusus!Tas ir labais!Tur šais komentos divi cilvēki iesaistīti,ne vairāk!Viņi ir izmisumā!Tagad sprauslā!Bija man mērkis šodien to paveikt,bet neticēju ka būs tik viegli! bet cīņa tikais sākas!
YouTube
- Gollum
Slēpts komentārs: Andris5

  +6 [+] [-]

, 2011-01-21 15:05, pirms 14 gadiem
Aiziet gulēt pusvienos (pusdivos, tacj!) pēc sirsnīgas sarunas,
pamosties piecos no tā ka kaimiņiem kauc suns,
nevarēt aizmigt no ūdens plūsmas skaņas, jo laikam kaimiņi to suni nolēmuši nomazgāt,
agri vilkties uz darbu (jo tā vajag lai paspētu noslinkoto),
tikt beidzot pie datora,
redzēt komentu skaita pieaugumu,
nopriecāties, ka Virslīga kļust populāra
un atrast savu niku pie sazvērnieku saraksta...
Kas tālāk? Lāsteka, nenotīrīta ietve, piedzēries trolejbusa vadītājs...

Ak jā, pusfināls vakarā

Laimīgu, vārdiem un plusiņiem bagātu, mums visiem nedēlas nogali!
Slēpts komentārs: Andris5

  +6 [+] [-]

, 2011-01-21 15:33, pirms 14 gadiem
Andri, varbūt tiešām aizej pie ārsta. Nopietni.

manicdepression.us.com
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-21 17:45, pirms 14 gadiem
rudzu maize rakstīja: Ko murgo,,,sazvērestības teorija"?Tev arī garšo olu liķieris?Labāk biežāk apmeklē virslīgas spēles,guņeli
Oho, progress. Rudzu maize beidzot ir sākusi lietot garumzīmes. Pirms tam slēpās garos "ā" lietojot ar double "a" utt. Nav jau fiška garumzīmēs, ka tu viņas tagad lieto, bet leksikā, kura ir identiska tev un vēl vienam profilam. Abi lietojat "Guņas līga", "Skonta", "AALIMPS" utt. Tev pašam nepaliek smieklīgi? Un pats galvenais, ja vismaz drusciņ pārzinātu cilvēku psiholoģiju, ja tev būtu taisnība, tādu ažiotāžu un mandrāžu nebūtu sacēlis.

     [+] [-]

, 2011-01-21 17:51, pirms 14 gadiem
Andris5 rakstīja: Kā viņi sev liek plusus un mums mīnusus!Tas ir labais!Tur šais komentos divi cilvēki iesaistīti,ne vairāk!Viņi ir izmisumā!Tagad sprauslā!Bija man mērkis šodien to paveikt,bet neticēju ka būs tik viegli! bet cīņa tikais sākas!
Nekāda mērķa tev nebija, vienkārši nevari pieņemt to, kas tev ir jāpieņem. Ir tāds teiciens, kas vainīgs, tas bailīgs. Un to, ka tev šeit bija kāds mērķis kādu izvazāt ir absolūts bullshits, vnk negaidīji, ka beidzot nāks tas gaismā un tagad spurojies. Mans ieteikums tev, fērē ārā tos liekos un stulbos nikus un sāc normālu dzīvi šeit un galvenais objektīvu, nevis tikai balstoties uz pliku statistiku. Labāk pasaki, uz cik LM spēlēm pagājušo sezonu esi bijis klātienē, lai varētu ar tādu pārliecību šeit spert augšā tādus apvainojumus. Nesaku, ka nav dūmu bez uguns LAtvijas futbolā, bet bez reālu pierādījumu seguma tavi pieņēmumi ir nulles vērtībā.

  -2 [+] [-]

, 2011-01-21 18:11, pirms 14 gadiem
Andris5 rakstīja: Ah tad jefin tomētr paŗdijies
Eu, Andža, klausies:

Andris ar maizīti,
Dzīvoja reiz saistīti,
Cepa blogus cauru dienu,
Guņam nedeva tie mieru.

  -2 [+] [-]

, 2011-01-21 18:31, pirms 14 gadiem
rudzu maize rakstīja: Cīņu pret ,,zilo mafiju"-olu liķieru cienītājiem vajag turpināt.Pirmie rezultāti jau bija pagājušā LFF konferencē,kur futbola sabiedrība jau arī vairs nebija tik bailīga.Starp rakstošās preses pārstāvjiem jau arī vairs nav tikai kadri,kas sildās pie guņas ,,sēkliniekiem".Nekas nav mūžīgs.Romas,padomju impērijas arī sabruka!!!
Es jau teicu,.cīņa sākusies,šodien labs darbs padarīts,paldies par atbalstu,to novērtēju,bet es uzvarēšu,tur nav šaubu!Un šo LM emblēmu kr*pli tas pats kas ir zem nika pampars3,kas neieredz LM,es neemu lasījis pēdējos viņa komentus,un to nedarīšu,šovakar pabeigšu dzert šņabi,un rīt izlemšu ko ar tiem guņas rokaspuišiem darīt,bet šodien 0,7 ribās un mīksti viņus,bet alguns nomī*zis,biju viņam vēstuli nosūtījis,draudēja man tas pensionārs kas sadarbojas ar šiem guņas kro*ļiem,vēlreiz paldies par atbalstu!

     [+] [-]

, 2011-01-21 20:09, pirms 14 gadiem
to Andris5

Cilvēk mīļais, ej ārstēties. Es to nopietni saku. Citādi var būt par vēlu. Es šoreiz nejokoju. Tev ir tāda stadija, ka tu vairs nefiksē ko tu runā. Ak Dies, tauta palīdziet viņam. Džeks ir aizgājis sviestā konkrētā. Es pat nezinu kā to slimību traktēt, bet pakonsultēšos pirmdien ar kolēģiem un iespējams varēšu ko ieteikt. Smags gadījums. Mana vecā māte 90 gados tikai aizvakar sāka pati ar sevi runāt, bet šeit tas viss notiek paātrinātā procesā. Oh, my God !

  -1 [+] [-]

, 2011-01-21 21:00, pirms 14 gadiem
bondža rakstīja: Es pat nezinu kā to slimību traktēt
cilvēks jau gados + draudzējas ar alkoholu. Rezultātā - totālā personības degradācija.

  -2 [+] [-]

, 2011-01-21 21:35, pirms 14 gadiem
JD_FCSR rakstīja: cilvēks jau gados + draudzējas ar alkoholu. Rezultātā - totālā personības degradācija.
Ko tu vēl Jefiņ neteiksi!