Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

"Skonto" futbolisti parādu dēļ atsakās doties uz Liepāju, spēle nenotiks

Agris Suveizda

"Skonto" futbolisti parādu dēļ atsakās doties uz Liepāju, spēle nenotiks
"Skonto" prezidents Vladimirs Koļesņičenko
Foto: M.Jankovskis, Sportacentrs.com

Rīgas "Skonto" spēlētāji ir īstenojuši draudus boikotēt SMScredit.lv Virslīgas spēli Liepājā, un uz Kurzemi nedosies pat dublieru sastāvs, Sportacentrs.com apstiprināja kluba direktors Askolds Uldriķis. Tādējādi Virslīgas līderei tiks piespriests tehniskais zaudējums.

Jau iepriekš no "Skonto" nometnes parādījās baumas, ka vadošie spēlētāji kluba vadībai pieprasa vismaz divas mēnešalgas, citādi nedosies uz spēli Liepājā. Taču nu kļuvis skaidrs, ka uz Kurzemi nebrauks arī otrais sastāvs - tā esot izlēmis "Skonto" prezidents Vladimirs Koļesņičenko, kurš šobrīd atrodas Maskavā un kārto iespējamos transfērus. Viens no iespējamiem transfēriem varētu būt saistīts ar Artūru Karašausku - Sportacentrs.com rīcībā esošā informācija liecina, ka Kazaņas "Rubin" vēloties paturēt perspektīvo uzbrucēju, kurš uz Kazaņu bija devies īrē.

Kluba direktors Uldriķis apstiprināja, ka boikota iniciatori acīmredzot esot pieredzējušie spēlētāji, kuriem klubs ilgstoši ir parādā par algām. Pēc nedēļas "Skonto" savā laukumā uzņems Jūrmalas "Spartaku", taču direktors vēl neņēmās prognozēt, kādā sastāvā rīdzinieki varētu iziet laukumā un vai vispār mačs notiks. Paredzams, ka vasaras laikā "Skonto" pametīs virkne pamatsastāva spēlētāju, turklāt ar vairākiem drīzumā beigšoties vai jau ir beigušās līgumsaistības. Starp viņiem ir, piemēram, pussargi Ritvars Rugins, kurš tika īrēts no Ukrainas kluba, un Irakli Klimiašvili. Rugins jau iepriekš sarunā ar Sportacentrs.com apstiprināja, ka, ja neatrisināsies "Skonto" problēmas, viņš meklēs citu komandu.

Pateicoties pretinieku boikotam, ir pārtrūkusi "Liepājas" četru zaudējumu sērija. Liepājnieki iepriekšējās cīņās piekāpās Rīgas "Daugavai" (0:4), Daugavpils "Daugavai" (0:3), Jūrmalas "Spartakam" (0:2) un "Jelgavai" (0:3). Liepājnieki ar 34 punktiem 19 spēlēs tagad tabulā ir noķēruši ceturtajā vietā esošo "Jelgavu", kas šovakar viesosies pie "Spartaka". Pirmajā aplī "Liepājas" un "Skonto" savstarpējā spēle beidzās ar kurzemnieku uzvaru (1:0). Šodienas cīņu no Liepājas bija paredzēts translēt kanālā TV6.

"Skonto" atteikšanās spēlēt nav pirmais boikots šajā SMScredit.lv Virslīgas sezonā. Pirmajā jūnijā nenotika arī spēle Slokā, kur "Jūrmalas" futbolisti pēc ilgstošām pārrunām ar vadību vienalga atteicās iziet laukumā pret savu tiešo konkurenti cīņā par palikšanu Virslīgā "Mettu"/LU. Saskaņā ar Virslīgas reglamentu atkārtota boikota gadījumā "Skonto" un "Jūrmalai" draud izslēgšana no Virslīgas.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +51 [+] [-]

, 2014-07-06 11:37, pirms 10 gadiem
Tā noteikti bija pirmā un pēdējā reize, kad Viasat plāno rādīt Latvijas čempionāta spēli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2014-07-06 11:40, pirms 10 gadiem
Pareizi darīja ''Skonto'' futbolisti. Un ko tagad teiks LFF klauni

 +31 [+] [-]

, 2014-07-06 11:41, pirms 10 gadiem
Nebūtu labāk pielaiduši šosezon ''Skonto'' spēlēt. Apsmiekls.

 +19 [+] [-]

, 2014-07-06 11:41, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Tā noteikti bija pirmā un pēdējā reize, kad Viasat plāno rādīt Latvijas čempionāta spēli!
Var jau būt ka šai paredzamai translācijai arī slēpjas tā atslēga,kāpēc tā pēkšņi nesagribējās braukt uz maču!
TOTO līgai nav vajadzīga lieka reklāma!

  +3 [+] [-]

, 2014-07-06 11:43, pirms 10 gadiem
Ja tā ir taisnība, tad prieka maz, bet trīs punkti liepājniekiem tabulā ir trīs punkti pat Āfrikā.
Jau sezonas sākumā (kad Skonto tomēr atļāva startēt Virslīgā) rakstīju, ka šī komanda iespējams sačakarēs visu sezonu šai čempionātā, tad šobrīd redzams,ka mani vārdi sāk piepildīties.

  +3 [+] [-]

, 2014-07-06 11:44, pirms 10 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: Pareizi darīja ''Skonto'' futbolisti. Un ko tagad teiks LFF klauni
Neko neteiks. Vienkārši pierakstīs Skonto tehnisko zaudējumu. Tāpat kā to šosezon jau izdarīja FK ''Jūrmala''.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +28 [+] [-]

, 2014-07-06 11:47, pirms 10 gadiem
Gan LTV-7, gan MTG pieeja futbola translēšanai vienkārša - ja ir 5000€, tad "laipni lūgti", ja nav - nekā! Labi, ka līgumā ar LFF par nacionālās izlases spēlēm bija punkts par kausa fināla translāciju, bet nebija noteikts, ka jārāda tiešraidē, tāpēc spēli rādīja ar 1,5 stundas nobīdi : translācija "baltkrievu stilā". Un tieši tad, kad "Liepāja" atrod sponsoru, kas visu samaksā, notiek šāds demaršs ...

  +3 [+] [-]

, 2014-07-06 11:48, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Tā noteikti bija pirmā un pēdējā reize, kad Viasat plāno rādīt Latvijas čempionāta spēli!
Viss atkarīgs no tā kāds bija līgums starp VIASAT un LFF. Ja ir līgums par Virslīgas spēļu translāciju, tad kur šie liksies. Tā pragmātiski ņemot, tad VIASAT po vai šī spēle notiek vai nenotiek, jo netiek maksāts par kādas konkrētas spēles translāciju.
Protams, ka manis uzrakstītais nav spēkā, ja bija līgums par kādas konkrētas spēles translāciju.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-06 11:48, pirms 10 gadiem
Pilnībā atbalstu Skonto spēlētājus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-07-06 11:48, pirms 10 gadiem
Fiirers rakstīja: Gan LTV-7, gan MTG pieeja futbola translēšanai vienkārša - ja ir 5000€, tad "laipni lūgti", ja nav - nekā! Labi, ka līgumā ar LFF par nacionālās izlases spēlēm bija punkts par kausa fināla translāciju, bet nebija noteikts, ka jārāda tiešraidē, tāpēc spēli rādīja ar 1,5 stundas nobīdi : translācija "baltkrievu stilā". Un tieši tad, kad "Liepāja" atrod sponsoru, kas visu samaksā, notiek šāds demaršs ...
Ja nav noslēpums,tad kas ir šis FK ''Liepāja'' jaunais sponsors?

     [+] [-]

, 2014-07-06 11:50, pirms 10 gadiem
kn23m rakstīja: Cik es noprotu, tad līdz ar to arī Pertijas kungs ir iesniedzis savu atlūgumu klubu vadībai, jo viņš pavisam nesen izteicās, ka viņa vadībā ar Skonto FC nekas tāds, kas notika ar FC Jūrmalu, nenotiks - spēlēs kaut-vai dublieru sastāvā, bet spēlēs!!

Vai viņš arī ir kārtējais futbolā esošais mīkstmiesis, kuram sauklis "VĪRS UN VĀRDS" ir svešs...!?!
Ja pareizi saprotu, tad nespēlēs pat dublieri, un tāpēc Pertijam grūti ko pārmest.

  +8 [+] [-]

, 2014-07-06 11:50, pirms 10 gadiem
un es tā sapriecājos, ka būs saldais ēdiens

 +14 [+] [-]

, 2014-07-06 11:51, pirms 10 gadiem
LFF, kas rīko LV čempionātu, rīkojas saskaņā ar FIFA, UEFA un LFF dokumentiem un nekas īpašs viņiem šādā situācijā nav jādara, jo "Skonto" par algu nemaksāšanu jau ir sodīts ar aizliegumu pieteikt jaunus futbolistus un par neierašanos uz spēli tiek piešķirts tehniskais zaudējums. Izslēgšana no čempionāta iespējama, ja komanda neierodas uz spēlēm atkārtoti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-07-06 11:56, pirms 10 gadiem
kn23m rakstīja: Tev laikam arī termins "VĪRS UN VĀRDS" ir svešs...
Nē, man šis termins nav svešs, bet vel jau nav nekur teikts,ka Pertija arī neatkāpjas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-06 12:05, pirms 10 gadiem
Kārlis Villerušs man nešķiet īpaši pozitīvs personāžs, tomēr par Skonto pielaišanu paldies, bez viņiem čempionāts būtu krietni garlaicīgāks. Bet tieši šajā brīdī notiek kā notiek acīmredzot tāpēc, ka Šabala ir prom un par to naudu visu laiku tika solīts samaksāt. Ja nu maksāts tomēr arī tagad netiek, tad vairs nav, uz ko gaidīt, un tāpēc streiks.
Slēpts komentārs: Frost

  +7 [+] [-]

, 2014-07-06 12:07, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: kauns par LV futbolu
Kā nu kuram. Nepatīkami starpgadījumi, algas , toto, ļoti slikti rezultāti eirokausos. Bet lai būtu kauna sajūta, par rezultātiem man nekad nav kauns kaut 0-10. Kauns var būt par toto, bet tur iesaitsītas bez Latvijas diezgan dauds valstis. Jākaunās būtu ļoti daudziem. Vislielākais kauns bija par Latvijas basketbola izlases uzvedībā viesnīcā. Ir jākaunās par uzvedību nevis sportiskiem rezultātiem.

  -4 [+] [-]

, 2014-07-06 12:07, pirms 10 gadiem
skonto futbolistu parāda LFF attieksmi!! Pilnība piekrītu skonto rīcībai, lai sāk domāt! kaut jau sen te viss ir aizlaists nu nav mums neviena tagad spēcīgāka kluba, kāds ir tagad skonto!!

  +7 [+] [-]

, 2014-07-06 12:07, pirms 10 gadiem
Laikam jau jābeidz gausties un jādodas pabradāt pa jūru, apmeklēt kādu no Jūrmalas kafejnīcām un pievakarē jāierodas Slokas stadionā (tribīnēs būs patīkama ēna un kafejnīcā vēsi dzērieni), lai vērotu "Spartaks" - "Jelgava" spēli. Nenotikušo TV6 spēles pārraidi pārdzīvosim : nāks jaunas translācijas, iepriekšējās neizdevušās aizmirsīsies!

 +15 [+] [-]

, 2014-07-06 12:08, pirms 10 gadiem
Ivar, Liepāja kopš sezonas sākuma individuāli runāja ar TV6. Ar ar LFF šai translācijai nevar būt sakars, jo translāciju jautājumus pārrauga Virslīga, kas, kā zināms, jau ir pārdevusi tiešraides, tomēr tas neliedz klubiem pašiem tirgot savas mājas spēles, jo šis jautājums Latvijā esot diezgan nesakārtots.

  +4 [+] [-]

, 2014-07-06 12:08, pirms 10 gadiem
Liimenis... Vispar jau sen ir apnicis tas bardaks LV futbolaa. Vai nu ir jaataisa taa bodiite ciet, vai janomaina tie aizsedejushies klauni no LFF, lai naak cilveki , kuri ir gatavi STRADAAT par 100% un ir spejigi sakartot sho miskastnieku liigu. Ir apnicis katru sezonu dzirdet par muzhigi neizmaksatam algam un toto... Gribeju shodien aiziet uz speli, speciali atbraucu uz Liepaju... Eirokausu speles perfekti paradiija liigas "liimeni"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2014-07-06 12:10, pirms 10 gadiem
Tamazs Pertija nebija tas, kurš teica, ka nekad nepieļaus, ka SKONTO spēlētāji boikotētu spēli?
Izlamāja Jūrmalniekus, a tagad pats nespēlē

  +6 [+] [-]

, 2014-07-06 12:12, pirms 10 gadiem
kn23m rakstīja: Cik es noprotu, tad līdz ar to arī Pertijas kungs ir iesniedzis savu atlūgumu klubu vadībai, jo viņš pavisam nesen izteicās, ka viņa vadībā ar Skonto FC nekas tāds, kas notika ar FC Jūrmalu, nenotiks - spēlēs kaut-vai dublieru sastāvā, bet spēlēs!!

Vai viņš arī ir kārtējais futbolā esošais mīkstmiesis, kuram sauklis "VĪRS UN VĀRDS" ir svešs...!?!
Pertijam šis sauklis ir svešs.Viņš tikai runā skaisti.

  +6 [+] [-]

, 2014-07-06 12:14, pirms 10 gadiem
Nesaprotu kādēļ neiet laukumā, ja var iziet un nopelnīt labu $$$ atdodot spēli.

 +11 [+] [-]

, 2014-07-06 12:14, pirms 10 gadiem
Apelāciju komisija "Skonto" atļāva startēt Virslīgā, jo viņi esot iesnieguši parādu nomaksas grafiku. Bet tas viss tikai "it kā", jo lēmumu LFF Valde (ne visi, bet vairākums tā nobalsoja) joprojām atsakās publiskot. Ir aizdomas, ka grafiks netiek ievērots ...

  +8 [+] [-]

, 2014-07-06 12:14, pirms 10 gadiem
Gatis rakstīja: Tamazs Pertija nebija tas, kurš teica, ka nekad nepieļaus, ka SKONTO spēlētāji boikotētu spēli?
Izlamāja Jūrmalniekus, a tagad pats nespēlē
Bet gruzīns toreiz tak nevarēja paredzēt ka kāds mačs tiks translēts pa TV-6!

  +9 [+] [-]

, 2014-07-06 12:14, pirms 10 gadiem
Vispār nedaudz žēl, jo gribējās redzēt reitingus pēc šādas reklāmas. Bija atvestas arī speciālās HD kameras ar kādām filmē(jāfilmē) lielākie Eiropas klubu turnīri. Būtu bijis smuki. Bet baigi lielus reitingus jau ar nevarēja gaidīt, jo laiks ir diezgan perfekts priekš sēdēšanas pludmalē. Bet reitingus intereses pēc gribējās zināt. Varbūt tas būtu aizrāvies citus kanālus arī sākt translēt futbolu. Vismaz reizi pa reizei iesākumā. Ja tikai Liepāja sāktu regulāri translēt savas spēles, domāju, ka arī citas gudrās komandas pamestos.

  +3 [+] [-]

, 2014-07-06 12:15, pirms 10 gadiem
kn23m rakstīja: Šķiet, ka tuvāko vismaz 5 gadu laikā mēs Latvijas futbolu kādā no TV kanāliem vairs neieraudzīsim, bet man bijā TĀDS prieks un reizē pārsteigums ieraugot reklāmas rullīti pa TV6!!

Paldies par to Skonto FC un tiem aprobežotajiem LFF funkcionāriem, kas to miskasti vispār pielaidi pie starta Virslīgā!!
Gribēji teikt - biedrs Villerušs?

     [+] [-]

, 2014-07-06 12:15, pirms 10 gadiem
Pareizi dara

     [+] [-]

, 2014-07-06 12:20, pirms 10 gadiem
Prieks dzirdēt par šo!

  +3 [+] [-]

, 2014-07-06 12:20, pirms 10 gadiem
sudmalis.andris rakstīja: Ivar, Liepāja kopš sezonas sākuma individuāli runāja ar TV6. Ar ar LFF šai translācijai nevar būt sakars, jo translāciju jautājumus pārrauga Virslīga, kas, kā zināms, jau ir pārdevusi tiešraides, tomēr tas neliedz klubiem pašiem tirgot savas mājas spēles, jo šis jautājums Latvijā esot diezgan nesakārtots.
Nu,skaidrs!
Paldies par info!

  +2 [+] [-]

, 2014-07-06 12:22, pirms 10 gadiem
Skumji, ka mūsu futbolā notiek tādas lietas! It sevišķi PK laikā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-07-06 12:25, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Man atkal ir tā ka es ar pilnu punci nevaru paskriet

Labs!

  -1 [+] [-]

, 2014-07-06 12:26, pirms 10 gadiem
DJ_EV rakstīja: Jauki! Ventspils sāks dzīties pakaļ.
nu ja, jūs tikai uz tā rēķina varat pievilkt, jo komanda ir tik sūdīga, ka pašu spēkiem neko nevar. Skonto pazaudēti nieka 3 punkti, bet piečakarēts tv6, mēneša spēle izgāžas, tas varbūt speciāli, lai vadībai kkādu sodu uzliktu?

  +9 [+] [-]

, 2014-07-06 12:30, pirms 10 gadiem
Es tgd gribeshu dzirdet publisku atvainoshanos no "Skonto" par to, ka izchakareeja cilveekiem shis svetdienas plaanus. Kaa ari atvainoshanos no LFF , kuri shim miskastnieku klubam bucho pakalju n-tos gadus jau.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-06 12:39, pirms 10 gadiem
Suds par speli bet Indriksons zato var biznesa klase lidot un pa ceļa,m no MInhenes vel vinu dzert

     [+] [-]

, 2014-07-06 12:39, pirms 10 gadiem
bubba rakstīja: Es tgd gribeshu dzirdet publisku atvainoshanos no "Skonto" par to, ka izchakareeja cilveekiem shis svetdienas plaanus. Kaa ari atvainoshanos no LFF , kuri shim miskastnieku klubam bucho pakalju n-tos gadus jau.
pajautā Koļesničenko twitter, viņš Tev noteikti atvainosies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2014-07-06 12:40, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: kāpēc čekists Indriksons nevar samaksāt algas savējiem?
Tapec ka viņam biznesa klasei par 2 vietam vajag maksat un braukt vai lidot erti dzerot vinu.

 +15 [+] [-]

, 2014-07-06 12:47, pirms 10 gadiem
šis jau ir par daudz, Latvijas futbolā ir jāveic kardinālas pārmaiņas, līdzīgi, kā tas tika izdarīts Liepājā, jādara visos klubos + jāsamazina klubu skaits virslīgā, jāmaina visa LFF, jo diemžēl, pat ja ilgtermiņā kaut kas tiek darīts, tad tiem jaunajiem talantiem drīz nebūs kur spēlēt.

Lai arī cik grūti nebūtu finansiāli, jebkurā pasaules valstī futbola līga tiek stutēta, tas tomēr ir sporta veidu karalis. Tagad tiek darīts absolūti NEKAS, lai ne tikai piesaistītu jaunus līdzjutējus, bet arī noturētu tos 4 no 5 līdzjutējiem, kas iet ārā pa stadionu durvīm uz neatgriešanos.

Bet svarīgākais, kāpēc jāmaina visa LFF, ir tas, lai pie klubiem nebūtu vairs "nepareizie" cilvēki, kam tuvākie vārdi ir "likmes" un "koeficienti". Ir jābūt neitrālam cilvēkam, kas ar nazi izgriezīs šos audzējus. Daugavpils! Kas tur par murgu notiek visi zina, kas ir Gavrilovs un ko viņš dara. Kāpēc viņu nevar neitralizēt?

Kā var būt, ka Koļesņičenko ir tik vēsturiska kluba prezidents? Nekādas stājas, pamatprincipu, runas, tāds "paciks pufaikā" vien ir, kas Twitterī sū.dus bārsta. Māris Liepājā ir pareizais ceļš arī citiem klubiem.

Tagad izskatās, ka Latvijas futbola virslīga ir pusbeigts lops, uz kuru sametušies virsū grifi, lai vienkārši piebeigtu līdz galam un nav neviena, kas to visu novērš. Kauns, žēl un vispār trūkst vārdu.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-06 12:47, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Un kā tev ir kad šefs uz kādu pusgadu aizkavē algu?
Viņš droši vien smaidīdams katru dienu iet uz darbu
Slēpts komentārs: varenais_eksperts

  +8 [+] [-]

, 2014-07-06 12:53, pirms 10 gadiem
Aigaro rakstīja: Kā var būt, ka Koļesņičenko ir tik vēsturiska kluba prezidents? Nekādas stājas, pamatprincipu, runas, tāds "paciks pufaikā" vien ir, kas Twitterī sū.dus bārsta.
Šis man arī nav skaidrs

  -3 [+] [-]

, 2014-07-06 12:57, pirms 10 gadiem
Nu lūdzu....Daugavpils Daugava uzrauj TOOTO un nav problēmu ar naudiņu un vispār GALVASPILSĒTAS komanda sūdzās par naudas problēmām Smieklīgi Smird gan futbols gan šī visa Latvijas politika....

  +2 [+] [-]

, 2014-07-06 12:57, pirms 10 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Liepāja jau savādāk punktus šajā spēlē nedabūtu Paveicās konkrēti, vienai komandai tagad īpašas atlaides sanāk, skaisti...
Tu arī par Mettu kauci?
Skonto ir kauna traips un paši ir vainīgi! To tava cāļa galva saprot?
Slēpts komentārs: Frost

  +8 [+] [-]

, 2014-07-06 13:19, pirms 10 gadiem
Frost rakstīja: kāda valsts ,tāds futbols. Pats labākais pasaulē.
Un kāds sakars valstij ar vienu futbola klubu, kura īpašnieki nemaksā spēlētājiem algas.
Kaut kāds debīlis esi.

  -2 [+] [-]

, 2014-07-06 13:26, pirms 10 gadiem
Cirks pagalmā uzņem apgriezienus,parodija ne čempionāts

  +1 [+] [-]

, 2014-07-06 13:28, pirms 10 gadiem
Starp citu, kā vispār iet Karašauskam?

  +7 [+] [-]

, 2014-07-06 13:29, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kāds sakars valstij ar vienu futbola klubu, kura īpašnieki nemaksā spēlētājiem algas.
Kaut kāds debīlis esi.
Sakars ir tikai viens- nedaudz attālināti no Valsts kā tādas, bet tas pats, kas dažās citās federācijas- bardaks...
Asaru var nobirdināt, kā citu valstu federācijas pārņem labāko valstu attīstības un treniņu metodes utt utjpr. Vai mūsējiem kādā no lielo sportu federācijām ir tāds konkrēts, dzelzī iekalts plāns un sistēma kā visu sakārtot un izaudzēt jaunās zvaigznes?
kas attiecas uz Skonto- šo klubu ir jāizslēdz no virslīgas un jānosūta uz 1. līgu ar punktu deficītu, ja grib tur spēlēt, protams.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-06 13:30, pirms 10 gadiem
Frost rakstīja: kāda valsts ,tāds futbols. Pats labākais pasaulē.
Tādi kā tevi jāsit kamēr vel maziņi.

  +4 [+] [-]

, 2014-07-06 13:31, pirms 10 gadiem
Vai Skonto ir sabrukusi tikai futbolā, vai arī citās lietās? Piem. Skonto Būve...utt

     [+] [-]

, 2014-07-06 13:35, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Tu arī par Mettu kauci?
Skonto ir kauna traips un paši ir vainīgi! To tava cāļa galva saprot?
Jā, arī savādāk punktus neprot paķert...

  +5 [+] [-]

, 2014-07-06 13:37, pirms 10 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Sakars ir tikai viens- nedaudz attālināti no Valsts kā tādas, bet tas pats, kas dažās citās federācijas- bardaks...
Asaru var nobirdināt, kā citu valstu federācijas pārņem labāko valstu attīstības un treniņu metodes utt utjpr. Vai mūsējiem kādā no lielo sportu federācijām ir tāds konkrēts, dzelzī iekalts plāns un sistēma kā visu sakārtot un izaudzēt jaunās zvaigznes?
kas attiecas uz Skonto- šo klubu ir jāizslēdz no virslīgas un jānosūta uz 1. līgu ar punktu deficītu, ja grib tur spēlēt, protams.
Nu, bet kas ir valsts?
Tā ir Tu,es un mēs visi kopā ņemot šīs valsts iedzīvotāji.
Ja kāds uzņēmējs saviem strādniekiem nemaksā algas, tad tradicionāli kliedzam-valsts vainīga jeb šajā valstī bardaks. Pat neskatoties uz to, ka valsti veido indivīdi,un nevis otrādi.
Ja tāds Vladimirs Koļesņičenko vai Askolds Uldriķis negrib darboties pēc labākiem sporta industrijas paraugiem, tad ko valstij darīt? Stāvēt katram šādam fruktam aiz muguras?

  +4 [+] [-]

, 2014-07-06 13:40, pirms 10 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Liepāja jau savādāk punktus šajā spēlē nedabūtu Paveicās konkrēti, vienai komandai tagad īpašas atlaides sanāk, skaisti...
skonta jau vienreiz no Liepājas aizbrauca tukšā!
Un negribēja pazemoties otro reizi!
Bet es gribēju to redzēt kā šie otreiz no Liepājas nokārtām galvām aizbrauks!Gribeju redzēt uzvilkto kamazu kurš vainotu visu pasauli pēc zaudētā mača!
To visu skonta man šodien liegs izbaudīt!
Slēpts komentārs: varenais_eksperts

  +5 [+] [-]

, 2014-07-06 13:44, pirms 10 gadiem

  +2 [+] [-]

, 2014-07-06 13:44, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, bet kas ir valsts?
Tā ir Tu,es un mēs visi kopā ņemot šīs valsts iedzīvotāji.
Ja kāds uzņēmējs saviem strādniekiem nemaksā algas, tad tradicionāli kliedzam-valsts vainīga jeb šajā valstī bardaks. Pat neskatoties uz to, ka valsti veido indivīdi,un nevis otrādi.
Ja tāds Vladimirs Koļesņičenko vai Askolds Uldriķis negrib darboties pēc labākiem sporta industrijas paraugiem, tad ko valstij darīt? Stāvēt katram šādam fruktam aiz muguras?
1. par valsti- to, ka mēs paši veidojam valsti es saprotu un Tev piekrītu, gribēju norādīt tam valsts apdalītajam Frost to pašu...
2. Kas valstij jādara? Kā tādai pilnīgi nekas, bet LFF ir jānoņem no trases šis klubs un atbildīgajā iestādēm, piem. VID, VSAA vai darba inspekcijām, kurai nu tur ir kompetence, jāskatās, lai klubs izpilda savas saistības.
Vienīais ko es šajā jautājumā sasaistu ar valsti- LFF...
Slēpts komentārs: Frost

  +3 [+] [-]

, 2014-07-06 13:45, pirms 10 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Atgādini cik punktus un golus Liepāja guvusi pēdējās spēlēs ? Muti ciet, un atpakaļ uz stūri !
Ja kas, tad liepājnieki šosezon jau vienreiz Liepājā paņēma priekšā Skonto.
Un tas,ka liepājniekiem pēdējā laikā bija formas kritums vel neko nenozīmē, jo visi kritumi agrāk vai vēlāk beidzas.

     [+] [-]

, 2014-07-06 13:49, pirms 10 gadiem
Pirms sezonas, kad verpakovskis nolēma iesaistīties aktīvi Liepājas futbolā, nodomāju, ka tas ir tāds skaists notikums un varētu būt vismaz kautkas, bez pilnīga bardaka veidots un, ka iespējams, kādreiz atsākšu arī sekot Virslīgai...
Bet, šadi te- Toto skandāli, Skonto finanšu caurums visādi mātes vārdi no kluba prezidentiem, man 'velreiz atgādina, ka nav vērts tam tērēt savu laiku, pietiek ar rezultātu apskatīšanos presē...
Tād lūk Futbola vadībai un federācijai laikam vīzija par futbola nākotni Latvijā...

     [+] [-]

, 2014-07-06 13:49, pirms 10 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Jā, arī savādāk punktus neprot paķert...
Kas pie tā vainīgs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-07-06 13:53, pirms 10 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: 1. par valsti- to, ka mēs paši veidojam valsti es saprotu un Tev piekrītu, gribēju norādīt tam valsts apdalītajam Frost to pašu...
2. Kas valstij jādara? Kā tādai pilnīgi nekas, bet LFF ir jānoņem no trases šis klubs un atbildīgajā iestādēm, piem. VID, VSAA vai darba inspekcijām, kurai nu tur ir kompetence, jāskatās, lai klubs izpilda savas saistības.
Vienīais ko es šajā jautājumā sasaistu ar valsti- LFF...
Bet ko Tu vēlies sagaidīt no LFF, kurā roka roku mazgā.
Ja es vel dažus gadus atpakaļ uzskatīju,ka Indriksons ir pareizais cilvēks LFF priekšgalā, tad es vairs tā nedomāju. Pārāk daudz visādi brīnumi notiek šīs federācijas paspārnē.

     [+] [-]

, 2014-07-06 13:53, pirms 10 gadiem
Aigaro rakstīja: šis jau ir par daudz, Latvijas futbolā ir jāveic kardinālas pārmaiņas, līdzīgi, kā tas tika izdarīts Liepājā, jādara visos klubos + jāsamazina klubu skaits virslīgā, jāmaina visa LFF, jo diemžēl, pat ja ilgtermiņā kaut kas tiek darīts, tad tiem jaunajiem talantiem drīz nebūs kur spēlēt.

Lai arī cik grūti nebūtu finansiāli, jebkurā pasaules valstī futbola līga tiek stutēta, tas tomēr ir sporta veidu karalis. Tagad tiek darīts absolūti NEKAS, lai ne tikai piesaistītu jaunus līdzjutējus, bet arī noturētu tos 4 no 5 līdzjutējiem, kas iet ārā pa stadionu durvīm uz neatgriešanos.

Bet svarīgākais, kāpēc jāmaina visa LFF, ir tas, lai pie klubiem nebūtu vairs "nepareizie" cilvēki, kam tuvākie vārdi ir "likmes" un "koeficienti". Ir jābūt neitrālam cilvēkam, kas ar nazi izgriezīs šos audzējus. Daugavpils! Kas tur par murgu notiek visi zina, kas ir Gavrilovs un ko viņš dara. Kāpēc viņu nevar neitralizēt?

Kā var būt, ka Koļesņičenko ir tik vēsturiska kluba prezidents? Nekādas stājas, pamatprincipu, runas, tāds "paciks pufaikā" vien ir, kas Twitterī sū.dus bārsta. Māris Liepājā ir pareizais ceļš arī citiem klubiem.

Tagad izskatās, ka Latvijas futbola virslīga ir pusbeigts lops, uz kuru sametušies virsū grifi, lai vienkārši piebeigtu līdz galam un nav neviena, kas to visu novērš. Kauns, žēl un vispār trūkst vārdu.
Tātad visa LFF ir jāmaina, jo Koļesņičenko ir nodarbināts Skonto FC? Es skatos darba tiesiskās attiecības Jums ir pavisam svešas..

  +4 [+] [-]

, 2014-07-06 13:59, pirms 10 gadiem
Koļes bildē stāv būvlaukumā, vienīgi kaska pietrūkst
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-07-06 14:03, pirms 10 gadiem
FK Liepāja ‏@FCLiepaja 47s
Slēdz iekšā tv6 14:55. Reportāža no stadiona Daugava, izteiksim domas par nu jau nenotikušo spēli pret Skonto!

  -2 [+] [-]

, 2014-07-06 14:03, pirms 10 gadiem
kn23m rakstīja: Ja vien tavus glupos un tukšos tekstus citi necitētu un necenstos tevi vest pie prāta, tad tiešām nebūtu vairs apgrūtinājumu!
Ja vien tas tevi tik ļoti neuztrauktu...
Bet tas, ka LFF kā Valsts futbola saimes vadībai ir tiešs sakars ar valsti kā tādu tev nepieleca un tu centies tagad manos komentāros atrast iespēju kautkur aplaizīt savas notrulinātās smadzenītes, tā arī nespējot pildīt solījumu- ignorēt mani, tās nu ir tavas problēmas. Jo, tu šobrīd atbildi uz manu komentāru pa tiešo, nevis caur kāda cita citēto komentāru...

     [+] [-]

, 2014-07-06 14:07, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja kas, tad liepājnieki šosezon jau vienreiz Liepājā paņēma priekšā Skonto.
Un tas,ka liepājniekiem pēdējā laikā bija formas kritums vel neko nenozīmē, jo visi kritumi agrāk vai vēlāk beidzas.
Formas kritums ir maigi teikts, akūta nespēja gūt vārtus nav izskaidrojama tikai ar formas kritumu. Es nesaku, ka Liepāja veiksmīgu sakritību rezultātā neapspēlētu Skonto, bet pēc pašreizējām tendencēm tas būtu diezgan nereāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-07-06 14:10, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet ko Tu vēlies sagaidīt no LFF, kurā roka roku mazgā.
Ja es vel dažus gadus atpakaļ uzskatīju,ka Indriksons ir pareizais cilvēks LFF priekšgalā, tad es vairs tā nedomāju. Pārāk daudz visādi brīnumi notiek šīs federācijas paspārnē.
no LFF es gribēju sagaidīt futbola saimniekošanas progresu pēc Euro 2004, kad tika skandinātas skaistas un sajūsmas pilnas frāzes, no kāda 2005. gada es vairs negaidu pilnīgi neko...
kas attiecas uz Indriksonu, tad viņš kā jau VDK cilvēks, prot skaisti un pareizi runāt publiskā vidē, bet, tā arī nespēja radīt kaut cik reāluiespaidu par to, ka viņš vispār vēlas, grib un var savest kārtībā Latvijas futbolu.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-06 14:10, pirms 10 gadiem
Skonto nelaimes nesēji Latvijas futbolam un tēlam. Es zināju, ka Skonto pielaišana nepiekā laba nenovedīs.
Atgādināšu, ka atbildīgais par Skonto pielaišanu bija Kārlis Villerušs, paldies viņam.

Skonto TV6 tiešraidi izmanto lai izlūgtos naudu, ko viņi no tā iegūs? Ne jau TV6 viņiem maksās, ne LFF maksās algas. Būtu gājuši laukumā un spēlējuši, un TV tiešraidē pelnījuši citu līgumu citā klubā. Paši Skonto grauj LV futbolu. Citi to cenšas pacelt vairāku gadu garumā, bet tāds viens klubs ar vienu šādu gājienu to visu sabradā. Skonto vienkārši mākslīgi agonijā mokās.

     [+] [-]

, 2014-07-06 14:24, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: kauns par LV futbolu
Tev nemaksatu algu,tu ari speletu?

TV6 apravas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-07-06 14:37, pirms 10 gadiem
jebaķ šitā izdarīt vnk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-06 14:55, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, man šis termins nav svešs, bet vel jau nav nekur teikts,ka Pertija arī neatkāpjas.
Tu joko? Pie vīrs un vārds tu pieturies tikai tad kad tev tas ir izdevīgi

  -4 [+] [-]

, 2014-07-06 15:01, pirms 10 gadiem
vai globālam kritienam latvijiešu futbolā visās jomās (caurumos)ir kāda robežas svītra, apakša, nu vien vārd' sakot.. tirsa ? / Mezhecka k-gam kadu ordenīti..

  -1 [+] [-]

, 2014-07-06 15:08, pirms 10 gadiem
Sen Virslīga nav tik ilgi bijusi kādā no Latvijas TV. Interesants Liepājas reklāmas raidījums.

  -2 [+] [-]

, 2014-07-06 15:13, pirms 10 gadiem
reklāmas rullītis jau smuks

  +4 [+] [-]

, 2014-07-06 15:15, pirms 10 gadiem
Ķegums bet Liepaja pati maksā TV6 par so tiešraidi. Viena pati maksā. Loģiski, ka nopirktu raidlaiku izmantos. Tagad Skonto deva iespēju divas h parrklameties. Paši vainīgi. Liepaja gudri izmanto.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-06 15:19, pirms 10 gadiem
FK Liepāja vs Real Madrid ..uzvarētājs noteikti FK Liepāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-06 15:22, pirms 10 gadiem
Sav3jaizz rakstīja: Ķegums bet Liepaja pati maksā TV6 par so tiešraidi. Viena pati maksā. Loģiski, ka nopirktu raidlaiku izmantos. Tagad Skonto deva iespēju divas h parrklameties. Paši vainīgi. Liepaja gudri izmanto.
kur var redzēt online, tikai ne tvid.us, liek kautkādu pleijeri instalēt, pēc kura atkal būa vīrusi jātīra no laptopa

  -3 [+] [-]

, 2014-07-06 15:23, pirms 10 gadiem
Sav3jaizz rakstīja: Ķegums bet Liepaja pati maksā TV6 par so tiešraidi. Viena pati maksā. Loģiski, ka nopirktu raidlaiku izmantos. Tagad Skonto deva iespēju divas h parrklameties. Paši vainīgi. Liepaja gudri izmanto.
Liepāja nemaksāja neko.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-06 15:44, pirms 10 gadiem
Beidzot Skonto spēlētāji kautko pareizu izdara !

  +2 [+] [-]

, 2014-07-06 15:51, pirms 10 gadiem
Tāds futbols mums nav vajadzīgs.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-06 15:55, pirms 10 gadiem
badijs4 rakstīja: Beidzot Skonto spēlētāji kautko pareizu izdara !
Ko viņi pareizi dara?
Klubs kurš gūst uzvaru pēc uzvaras,ir līderis līgā ... ar problēmām, nesaskaņām(klubu iekšienē), tukšu vēderu, tu to nepanāksi!
Liepāja noorganizē tiešraidi TV-6 un šie uzreizi sāk atminēties par kādām tur naudas problēmām!
Ne jau nemaksātā nauda bija pie vainas nebraukšanai uz Liepāju!

  +1 [+] [-]

, 2014-07-06 15:57, pirms 10 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Pirms sezonas, kad verpakovskis nolēma iesaistīties aktīvi Liepājas futbolā, nodomāju, ka tas ir tāds skaists notikums un varētu būt vismaz kautkas, bez pilnīga bardaka veidots un, ka iespējams, kādreiz atsākšu arī sekot Virslīgai...
Bet, šadi te- Toto skandāli, Skonto finanšu caurums visādi mātes vārdi no kluba prezidentiem, man 'velreiz atgādina, ka nav vērts tam tērēt savu laiku, pietiek ar rezultātu apskatīšanos presē...
Tād lūk Futbola vadībai un federācijai laikam vīzija par futbola nākotni Latvijā...
Liepāja arī būs tā kas mainīs LV kluba futbolu(jau to dara)!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-06 16:02, pirms 10 gadiem
Nu , jā pa to tiešraidi un to visu nemaksāšanu es tev piekrītu ! Bet arī tak sen jau bija kautkas tāsd līdzīgs boikotam jauzstaisa ,jo sen jau varēja samaksāt algas spēlētājiem . Baigi žēl ,ka tieši uz šito spēli neieradās ,jo bija noarganizēta trānslācija pa TV6 !
Andris5 rakstīja: Ko viņi pareizi dara?
Klubs kurš gūst uzvaru pēc uzvaras,ir līderis līgā ... ar problēmām, nesaskaņām(klubu iekšienē), tukšu vēderu, tu to nepanāksi!
Liepāja noorganizē tiešraidi TV-6 un šie uzreizi sāk atminēties par kādām tur naudas problēmām!
Ne jau nemaksātā nauda bija pie vainas nebraukšanai uz Liepāju!

  +1 [+] [-]

, 2014-07-06 16:06, pirms 10 gadiem
TOTO=ManaMaize+Kafijas rakstīja: Kas tad? Parak siltais laiks? ............
Kādam jāatkārto vēlreiz šeit rakstītais!

Andris5, 11:41, pirms 4 stundām
Var jau būt ka šai paredzamai translācijai arī slēpjas tā atslēga,kāpēc tā pēkšņi nesagribējās braukt uz maču!
TOTO līgai nav vajadzīga lieka reklāma!

  +4 [+] [-]

, 2014-07-06 16:08, pirms 10 gadiem
TOTO=ManaMaize+Kafijas rakstīja: Skonto boikoteja naudas un tikai vienigi naudas deel, jeb pareizak sakot tapec ka naudas viniem nav!! Punkts!
Es to ļoti labi zinu ka esmu pareizi trāpījis ar komentu jau raksta sākumā!
Bet to ko šeit raksti vari saviem mazbērniem stāstīt pasaku vietā ,pirms gulētiešanas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-06 16:19, pirms 10 gadiem
skonto kardih ir.ka jau teicu ka fk ventspils iestajas krize savainoti lideri un tt tad tagad vis nostasies savas vietas labi 2vi papildinajumi un uzvaras nekur neizpaliks kas atiecas uz skonto tad futbolisti pareizi darija ka atteicas spelet lai tas trakais pertija pats iet laukuma.domaju ka drizuma ka no skonto aizies vadosie speletaji un vini cempionatu pat trijnieka nepabeigs

     [+] [-]

, 2014-07-06 16:27, pirms 10 gadiem
Parādi, parādi

  -2 [+] [-]

, 2014-07-06 16:33, pirms 10 gadiem
Nu ko, kādas likmes pārējās spēlēs?

  +2 [+] [-]

, 2014-07-06 16:41, pirms 10 gadiem
diemžēl kārtejā Cepļa fināla gaisma brīnumzemē/ Askold, kurp ved Tavs ceļš ( visu šo 1/2 g.man centies ieborēt vēlamo par esošo). Kad un kur € par shabalu, vai guntis pavisam pagājis malā, bet ko Riteņa- koļeso k-gs var nokārtot maskavā, zinot viņa diplomāta spējas tvītā

  +4 [+] [-]

, 2014-07-06 16:46, pirms 10 gadiem
Tas bija boikots pret tiešraidi TV-6!Nožēlojami skonta!

     [+] [-]

, 2014-07-06 16:47, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Tas bija boikots pret tiešraidi TV-6!Nožēlojami skonta!
Vai Spartaks un Jelgava arī spēlē TOTO? Cilvēkiem taču gribas nopelnīt, runā Andri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-07-06 16:47, pirms 10 gadiem
Redz, pie kā noved piemiegšana ar aci noteikumiem.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-06 16:55, pirms 10 gadiem
Bet, ja Voviks Skonto II nelaida, tad jau vijš arī ir ārodbiedrības pusē??!!

     [+] [-]

, 2014-07-06 16:56, pirms 10 gadiem
Salvatorre rakstīja: Vai Spartaks un Jelgava arī spēlē TOTO? Cilvēkiem taču gribas nopelnīt, runā Andri!
Federbet: Rīgas "Daugavas" zaudējums...
---------
starptautiskā arēnā ieejam vietējā guņas čempī jau paliek par šauru!

  -2 [+] [-]

, 2014-07-06 17:13, pirms 10 gadiem
cik lielam cirvim ir jābūt lai uzskatītu ka skontieši neaizbrauca uz spēli tāpēc ka to tādīs pa TV????ir visādi cirvji redzēti bet šeit viens pārspēj visus redzētos....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-06 17:18, pirms 10 gadiem
Kamazs tak teica, ka nekas tāds, kāmēr viņš būs treneris nenotiks. Bet nu Skonto nesmuki, par Sabalu saņēma ap 300 000 EUR, un spēlētājiem nemaksā.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-06 17:51, pirms 10 gadiem
Vertigo23 rakstīja: Kamazs tak teica, ka nekas tāds, kāmēr viņš būs treneris nenotiks. Bet nu Skonto nesmuki, par Sabalu saņēma ap 300 000 EUR, un spēlētājiem nemaksā.
Gan jau ka bija vel kādi svarīgāki (ja tā var teikt/rakstīt) parādi nekā spēlētāju algas. Piemēram, nodokļu parādi, kurus nenomaksājot Skonto spicei sanākt reālas ziepes varētu sanākt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-07-06 18:39, pirms 10 gadiem
===...tā esot izlēmis "Skonto" prezidents Vladimirs Koļesņičenko, kurš šobrīd atrodas Maskavā un kārto iespējamos transfērus. Viens no iespējamiem transfēriem varētu būt saistīts ar Vladimirs Koļesņičenko... ===
Labais!!!...

     [+] [-]

, 2014-07-06 19:11, pirms 10 gadiem
Balagāns ne virslīga. Futbols Latvijā degradējās ar katru gadu bet LFF viss kā vienmēr kārtībā.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-06 21:18, pirms 10 gadiem
Kāmēr LFF un klubu vadībā strādās visādi Pidriķi Uldriķi un zicprezidenti Koļesovi, bardaks turpināsies.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-06 21:54, pirms 10 gadiem
Es nesaprotu vienu,vai līdz bedres dibenam vēl tālu?Ar katru mēnesi,nedēļu un dienu Latvijas futbols turpina grimt.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-06 21:56, pirms 10 gadiem
sita jau par latvijas chempioniem Skonto neklus.

     [+] [-]

, 2014-07-06 22:01, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: Es nesaprotu vienu,vai līdz bedres dibenam vēl tālu?Ar katru mēnesi,nedēļu un dienu Latvijas futbols turpina grimt.
Tas ir pats nožēlojamākais. Fani pārdzīvo un vārās, bet vecajo padome nesaka un nedara neko, visu laižot uz grunti....

  -1 [+] [-]

, 2014-07-07 09:44, pirms 10 gadiem
Tādu klubu mēģina norakt
Kas vietā ?