Malnačs: "100.vieta futbolā vērtējama kā 10.vieta basketbolā vai hokejā"
Pēc veiktās Latvijas Futbola federācijas (LFF) restrukturizācijas kā atsevišķa struktūrvienība izveidota LFF mārketinga un komunikāciju nodaļa, bet par tās vadītāju apstiprināts Normunds Malnačs, kurš iepriekšējās divas sezonas strādāja par biedrības "Latvijas Futbola virslīga” izpilddirektoru. LFF.lv piedāvā interviju, kurā Normunds Malnačs atskatās uz paveikto biedrībā "Latvijas Futbola virslīga” un iezīmē prioritātes jaunajā darbā Latvijas Futbola federācijā.
LFF.lv: "Apsveicam ar jauno darbu! Pastāstiet, kāpēc no biedrības "Latvijas Futbola virslīga” pārgājāt strādāt uz Latvijas Futbola federāciju!"
Normunds Malnačs: "Paldies. Virslīgā nostrādāju divas sezonas. No pilnīgi tukšas vietas izdevās radīt darbojošos organizāciju ar finansiālu pamatu. Ņemot vērā visus apstākļus, uzskatu, ka izdevās izdarīt daudz. Protams, ne viss gāja gludi, bet noteikts un paliekošs progress Virslīgas attīstībā tika veikts.
Viens no iemesliem laikam bija tas, ka biju drusku noguris no darbības faktiski vienatnē, un fiziski gribējās piederēt lielākai organizācijai ar lielākām iespējām un perspektīvām. Otrs iemesls – patīkamā un konstruktīvā sadarbība ar LFF darbiniekiem.
Būšu godīgs, uzsākot darbu Virslīgā, nācu ar pārliecību, ka federācija nestrādā pietiekoši labi. Tomēr laika gaitā pārliecinājos, ka, skatoties sistēmiski uz Latvijas futbola saimniecību - futbolisti, treneri, tiesneši, infrastruktūra, klubi, masu mediji, futbola funkcionāri, pēdējie nav vājākais posms futbola sistēmā. Vismaz šobrīd. Nezinu, kā tas bija agrāk. Šodienas Latvijas futbola līmenis ir iepriekšminēto faktoru mijiedarbības rezultāts.”
LFF.lv: "Vai nebija žēl pamest darbu Virslīgā?"
Normunds Malnačs: "Protams, nedaudz jau bija žēl pamest iesāktos darbus. Ar lielāko daļu klubu man bija un ir labas attiecības. Virslīga ir pati par sevi ļoti interesants turnīrs, un, manā skatījumā, Virslīgai ir jābūt vienai no galvenajām Latvijas futbola prioritātēm. Tomēr nekur tālu no Virslīgas nebūšu. Nešaubos, ka mums izveidosies laba sadarbība ar Virslīgu un būs daudz kopīgu projektu.
Manuprāt, Emīls Latkovskis ir laba kandidatūra izpilddirektora amatam un, ja viņš saņems klubu atbalstu, viņam izdosies veiksmīgi turpināt manis iesāktos projektus un veiksmīgi attīstīt Virslīgu tālāk."
LFF.lv: "Kādi būs Jūsu tuvākie darbi LFF?"
Normunds Malnačs: "Kā tuvākās prioritātes redzu Baltijas kausa un 1.līgas turnīru publicitātes līmeņu palielināšanu. Kā jaunus produktus vēlos attīstīt elektronisku mēneša futbola žurnālu, LFF gadagrāmatu, un dokumentālo filmu par „EURO 2004”. Protams, jāmeklē sponsori un atbalstītāji, jāuzraksta LFF Komunikāciju un Marketinga stratēģija. Darba ir pietiekoši – LFF tēls ir nepelnīti nepietiekoši labs un ir jāiemācās pārādīt savi labie darbi un veiktās reformas.”
LFF.lv: "Kādu Jūs redzat Latvijas futbola nākotni?"
Normunds Malnačs: "Tuvākie gadi nebūs viegli. Valsts tikai atgūstas no milzīgas ekonomiskas krīzes - nepieciešamas apjomīgas investīcijas sporta infrastruktūrā, ap 200 000 iedzīvotāju pametuši valsti – tie ir mūsu potenciālie līdzjūtēji, sponsori, futbolisti... Godīgi sakot, izlašu kontekstā, būtu labi, ja mēs paliktu, kur esam un nekristu zemāk. Marianam Paharam priekšā ir ļoti grūts uzdevums...
Angļiem ir laba, bet grūti iztulkojama koncepcija “Nomenedžēt rezultātu cerības” (Manage expectations – angļu valodā). Mums Latvijā ir jāsaprot, ka, ņemot vērā fundamentālos valsts futbola līmeņa ietekmējošos faktorus – iedzīvotāju skaitu, klimatu, valsts pārticību, futbola infrastruktūru, valsts prioritātes, šodien esam tieši tur, kur mums jābūt. Un, lai mēs nekristu vēl zemāk, mums ir vajadzīga vienotība un atbalsts gan no masu mediju, gan valsts puses.
Neizprotot sporta veidu hierarhiju pasaulē, Latvijā mūsu futbolistu panākumus nepamatoti nenovērtē, salīdzinot ar citu sporta veidu sportistu panākumiem. Futbols ir neapšaubāms līderis absolūti lielākajā daļā pasaules valstu – panākumu sasniegšanā visur tiek investēti astronomiski cilvēku un finanšu resursi. Piemēram 100. vieta pasaulē futbolā no sportiskā viedokļa būtu vērtējama tā pat kā 10. vieta, teiksim, basketbolā vai hokejā. Neapšaubāmi, Latvijas nacionālās futbola izlases kvalificēšanās UEFA Eiropas čempionāta finālturnīram Portugālē 2004.gadā ir lielākais Latvijas otrās neatkarības sporta sasniegums, kuru būs ļoti grūti atkārtot.”
Izmantotie resursi:
LFF: JAUNUMI | LATVIJAS FUTBOLA FEDERĀCIJA
Panākumus? Kādus tieši? Tad 100. vieta rangā būtu jāuzskata par panākumu?
"Piemēram 100. vieta pasaulē futbolā no sportiskā viedokļa būtu vērtējama tā pat kā 10. vieta, teiksim, basketbolā vai hokejā." - Tad jau sanāk, ka esam futbola lielvalsts un nav pamata uztraukties, Starkovs nebija jāatstādina un jādara viss iespējamais, lai saglabātu līdzšinējo LFF sastāvu.
Vai tiešām Malnačs grib salīdzināt tagadējo LV futbola izlasi, kura ir 100. vietā ar Eiropas un pārējās pasaules top basketbola komandām??? Tak smieklīgi.
Latvijā futbolā trenējās 3x mazāk jauniešu nekā basketbolā. Arī uz hokeju valsts ir vairāk tendēta tradīcijās, treneros utt. Nav mums futbolā šobrīd neviena top līmeņa futbolista un neviena jaunā talanta.., basketbolā tādus var atrast un hokejā arī kaut kas vairāk izsitas.
113 Guatemala
114 Tajikistan
115 Dominican Republic
116 Malawi
116 Latvia
118 Mozambique
119 Sudan
120 Tanzania
121 New Caledonia
Secinājumus izdariet paši
65 Jordan
67 Republic of Ireland
68 Uzbekistan
69 Zambia
Velku paralēles ar septembra atlases spēli uz PČ pret Grieķiju futbolā 0:1.
nu nevajag lolot ilūzijas, ka mēs visas Tanzānijas un Gvatemalas futenē apspēlētu!
un vēl svarīga nianse - demonstrētais sniegums laukumā. ja tajā pašā hokejā vai basketbolā mūsējie ar ranga spēcīgākajām izlasēm vēl var pacīnīties, tad futbolā tā tas nav. nevēlos nolikt futbolu un izcelt citus sporta veidus, taču jāskatās realitātei acīs.
Nav akli jāskrien pakaļ pārējiem un mākslīgi kaut kas jāstutē, ja cilvēkiem nav intereses.
Cita lieta ir hokejs, kur tūkstošiem bērnu vēlētos, bet nespēj piedalīties hokeja treniņos līdzekļu trūkuma un ledus nepieejamības dēļ. Ar valsts palīdzību valsts hokeja programmas kvalitāte ievērojami uzlabotos un tam būtu garantēta atdeve.
Šobrīd florbolam Latvijā ir lielāka auditorija nekā futbolam. Futbols kaut cik vēl turās uz krievvalodīgo bāzes, kas arī ir tā valsts vizītkarte šobrīd. Paskatāmies uz valstsvienības sastāvu.
jāņem salīdzināmi lielumi:
- cik uz futbola izlasi un cik uz hokeja izlasi;
- cik uz klubu spēlēm eirokausu kvalī futbol'un cik hokejā;
Dinamo spēlē Eiropas spēcīgākajā hokeja līgā. salīdzināt varētu, ja futbolā būtu klubs no LV izlases spēlētājiem ar spēcīgiem leģionāriem un spēlētu Čempionu līgā pret top komandām - nedomāju ka nāktu mazāk, vismaz veca pieredze pret Barcelona, Chelsea, Inter par to liecina.
vai LV hokejā izredzes uzvarēt Kanādu, vai basī ASV izlasi ir lielākas nekā futbolā uzvarēt Spāniju?
domāju ka ne, futbolā negaidītiem rezultātiem ir lielāka iespējamība.
jautājums cik liela konkurence
Bet, protams, ka stadioni ir piemērotāki. Par to jau arī runa. Ar ko futbols ir izpelnījies valsts atbalstu pār hokeju vai basketbolu?
Hokejs ir populārākais sporta veids Latvijā, tajā arī jāiegulda proporcionāli vairāk resursu.
Augstākā vieta rangā - 45. - mums bija 5 gadus pēc EURO2004!!!
Hokejā jau vairākkārt esam bijuši 2 izslēgšanas spēļu attālumā līdz pasaules čempionāta finālam.
Futbolā nekas tamlīdzīgs NEKAD nebūs iespējams.
Tieši tādēļ hokejā valsts atbalstam būtu tā garantētā atdeve.
Starp citu esam uzvarējuši virkni itin labu izlašu - Izraēlu, Ziemeļīriju, Islandi, Lietuvu...
Nevaram izsēt visu jau tā ierobežoto Latvijas cilvēkresursu pa 5 vai vairāk komandu sporta veidiem. Lieli panākumi šādā veidā nebūs iespējami.
Nevaram atbalstīt futbolu, basketbolu, hokeju, handbolu, florbolu, volejbolu, vieglatlētiku, ziemas sporta veidus un vēl visu pārējo.
šiem progress.
Starp citu, vēl aizvadītā gadsimta 60.gados nevienam nebija šaubu LV, ka futbols ir populārākais sporta veids. Latviešiem tas tīri labi gāja pie sirds.
Īslandē pirmajā vietā ir handbols. Arī Norvēģijā kopumā populārāki ir iekštelpu sporta veidi.
Kur tu redzi Igaunijā progresu?
Un, ja kas, nebūtu nožuļījuši pēc Austrijas okupācijas, 1938. gada pasaules kausā bija jāspēlē tieši Latvijas izlasei. Ārkārtīgi
žēl, ka tā nenotika.
Spēlēja par tikšanu EURO.
Norvēģijā ar futeni var sacensties tikai slēpošana, jokdari. Paskaties, cik viņiem labs vietējais čempis - Brann, Molde, Rosenborg - tie ir atpazīstami vārdi Eiropas klubu futbolā!
Islandē rokas bumba ir populāra, bet futbola izlases panākumi ļāvuši futbolam droši nostāties līdzās.
Bimbis- Malnacs?
Piem hokejā var savākt tikai komandas konkurētspējīgas pasaules čempim, kamēr basketā un futbolā notiek turnīri KATRĀ pasaules reģionā...
Konkurence ir milziga. Eiropaa vien ir vairaak par 30 profesionalam liigaam.., vel daudz pusprofesionalu liigu...
Īslandē pirmajā vietā pēc popularitātes un spēlētāju skaita ir handbols.
Norvēģijā tieši tas pats. Respektīvi, lai gan Norvēģijā futbols varētu būt pat 1. vietā, visus sporta veidus skaitot atsevišķi, iekštelpu veidi un ziemas sports KOPUMĀ pārliecinoši dominē.
No wikipedia par Islandi
There are 20,000 players (men and women) registered at clubs.[1][2][3][4] Football is the most popular sport in Iceland.[5][6][4] Iceland hosted the U-18 European Championship in 1997 but the only time the national team has ever qualified for the final competition of a major tournament was the women's national team for the UEFA Women's Euro in 2009 and 2013.
2. Kad mes speesim nolasit sastavu, kas spelee NLA/NHL, tad ari cinisimies 1/4 un veiksmes gadijuma 1/2.
Reāli augstvērtīgākā izlase mums šobrīd ir basketbolā.
Uzvara par Somiju , Izraēlu. Neizšķirti ar Turciju , Šveici , Grieķiju.
pietiek jau ar to, ka esam zaudējuši tepat, Baltijas valstu līmenī. apgalvot, ka leiši vai estiņi būtu par mums vājāki, nevaru, taču tajā pat laikā nevaru arī apgalvot, ka viņi būtu stiprāki par mums.
pozitīvi - esam uzvarējuši Garija Džonsona trenēto Anglijas 2. līgas klubu.
Misters Malnačs - vienkārši "izcils" komunikators
Bet, cik var noprast, ar Malnaču un citiem cirka klauniem šo gadsimta pasaules notikumu Nr.1 vēljoprojām svinat.
Ļoti šaubos vai Malnačs to rūpīgi kalkulēja, manuprāt vienkārši doma bija par konkurences līmeni un sporta veidu atpazīstamību pasaulē.
Ja svarīgākais ir vietu salīdzināšana, tad droši piedāvājiet savus aprēķinus - kurai vietai hokejā un basī tad atbilst 100.vieta futbolā?
Es 10 vietu basketbolā varētu līdzināt ar kādu 30 vietu futbolā, bet hokeja 10 vieta varētu būt ap 50-60 vietu futbolā. Protams katram domas atšķirsies , bet būs ļoti maz cilvēki , kuri piekritīs Malnača salīdzinājumam.
- 25.v. basketbolā;
- 10.v. ledus hokejā;
- 1.v. skeletonā.
Vai es to kaut kur apstrīdēju?Gluži vienkārši par citiem sporta veidiem šeit īpaši neviens nestrīdējās,tāpēc arī sarindoju pēc kārtas šos trijus sporta veidus.Populārākais mums vienu gadu skaitījās orentēšanās sports,arī novuss nav zemē metams ,katrā lauku skolā var spēlēt,kā nekā nacionālais sporta veids atšķirībā no basketbola.
NHL skatītāju skaits ir lielāks par jebkuras pasaules futbola līgas skatītāju skaitu.
Hokeja vērtīgākais klubs pēc vērtības ir līdzināms ar pasaules lielajiem futbola grandiem, utt.
Tikai hokejam vēl ir tāda lieta kā Rīgas Dinamo.
Hokejā 100 vieta atbilst apmēram 16. vietai.
Basketbolā varbūt kādai 50-70
Turklāt 0:11 hokejā nav tas pats, kas 0:11 futbolā.
Zaudēt 0:5 Balkānu pundurvalstīm ir krietni vien apkaunojošāk.
Pats galvenais, ka šis ir sporta veids, kurā varam pieveikt nopietnas izlases.
Hokeja mazpadsmitā vieta rada ilūziju, ka esam tuvu grandiem. Bet reāli, AIZ mūsu izlases praktiski nekā nav. Mēs esam priekšā valstīm, kurām hoķis galīgi pie kājas.
Iedod skaitļus kkādus un to avotu.
Smiekli nāk. Nesalīdziniet pī* ar pirkstu! Futbols ir pasaules sporta karalis! Eiropā pilsēta nav pilsēta, ja nav futbola kluba...
Lūdzu. Skaties un brīnies.
Toronto Maple Leafs vērtība ir ap 1,2 miljardiem ASV dolāru, kas ir salīdzināms ar AC Milan vai Bayern Munchen aptuveno vērtību.
Avots: Forbes.
Bosnia and Herzegovina national football team -...
Tu galīgi sists esi?
Iekļūt hokejā TOP-10 nav viegli. Olimpiādē neko dižu no komandas negaidu, jo salīdzinu spēku samērus objektīvi. Iekļūšana olimpiādē jau mums ir sasniegums.
Tieši tādēļ ir jāsalīdzina kopējais skatītāju skaits, kur NHL ir priekšā NBA un visām futbola līgām.
Tā ir vienkārši ilūzija, ka 9. no 10. ir daudz krutāk, nekā 100. no 120. Jo cipariņš mazāks, vieta augstāka. Visu laiku var maisīties pie stiprākajiem.
Jāsalīdzina LAČ apmeklētība pirms Dinamo dibināšanas, nevis pašreizējais pusamatieru čempionāts. Diezgan elementāra loģika.
IIHF rangā esam 11-tie no 48
FIFA rangā esam 116-tie no 207
Aritmētisku darbību rezultātā varam izrēķināt, ka 116. vieta futbolā atbilst 48. basketbolā un 27. hokejā.
90. vieta FIFA rangā atbilstu patreizējam basketbolistu varējumam.
47. vieta FIFA rangā atbilstu patreizējam hokejistu varējumam.
Man te stāstīja, ka NHL esot krietni aiz NBA un ka vispār esot kaut kads margināls sporta veids, ko spēlē 8 valstīs.
Jāatzīst, ka Olimpiskais turnīrs pēc līmeņa, sastāviem un spēlētāju motivācijas ir bezdibeni priekšā Pasaules čempim. Sočos arī redzēsim patieso LV hokeja šābrīža izlases (ne) varējumu.
Visi kaut kā novirzījušies komentāros no galvenā topika...
Tieši tādēļ arī ir jāsalīdzina aktuālie dati un jābeidz izdomāt kaut kādi muļķīgi attaisnojumi.
Interesantio būs paskatīties cik katrā komandā % būs spēlētāji kuri būs gan OS gan PČ. Arī Latvijas izlasē domāju būs virkne atteikumu. Iespējams arī Latvijas izlasē nespēlēs vismaz 10 , kuri varētu būs pamatsastāvā (kādam trauma, kādam ģimene utt.). Bet es nenosodu nevienu jo cilvēka dzīvē svarīgākās vērtības ir veselība un ģimene-tām jābūt pirmajā vietā.
Tie bija tuvākie futbola klubi.
Tātad tu apgalvo, ka spēlētāju veselības neiznīcināšana ir muļkīgs attaisnojums?
Futbolā arī aiz simtās vietas būs valstis, kurās to futeni patiešām spēlē.
Hoķī kaut kādi pārdesmit entuziasti kaut kur Mongolijā uzlej ledu - te Latvijā dažiem uzreiz lepnums parādās, ka vēl viena valsts aiz mums. Nu nav taču salīdzināmas lietas. Basītis nav futbols, bet arī ar hoķi nesalīdzināt. Vai tad Balkānu mazajās valstiņās basītis ir matemātiski 1:1 salīdzināms, teiksim, ar hoķi Lietuvā.
Katrā profesionālajā sporta veidā spēļu skaits ir tuvu maksimālajam, kas iespējams pie attiecīgā spēlētāju skaita komandā.
"Kas liedz palielināt spēļu skaitu?" ir retorisks jautājums. To palielināt nav iespējams, nepalielinot atļauto maiņu skaitu un rezervistu skaitu komandās.
Attiecīgi ir muļķīgi runāt par spēļu skaitu. Tas nav rādītājs. Popularitāti mēra pēc kopējā skatītāju skaita, kur NHL ir pārliecinoši priekšā visām pasaules futbola līgām.
Un tikai viena valsts , kas ir aiz mums (Kazakstana) ir ar lielāku iedzīvotāju skaitu par 1miljonu. Pārējās ir pilnīgas pundurvalstis.
Jā, augsts tas futbola līmenis Latvijā!!!
Bet Virslīgas līmenis nav kairinātājs vietējajam skatītājam, kuram ir iespēja redzēt ČL, Eiropas labāko līgu, PK un Eiropas labāko izlašu spēles pa TV un kompī. Lielāka interese parādās tikai, kad izlasei ir iespēja tikt tālāk, vai piemēram, kad FKV bija iespēja tikt ČL un viņi tika EL grupu turnīrā.
Un lieki arī ir pārmest to cilvēkiem – tas ir aptuveni gribēt, lai Liene Šomase savāc pilnu stadionu ar skatītājiem tikai tapēc, ka visā pasaulē ir populāra Lady Gaga.
2003,2004, 2009- Bijaam 30-niekaa Eiropaa, kas krietni augstaak nekaa mums butu jabut, bet tagadeja vieta- ir pat zemaak nekaa mums tagad ir hokejaa(9 vietaa Eiropaa), nemaz nerunajot par basketbola(top 12-15 vietu Eiropaa, kur gandriz divreiz vairaak valstu kaa hokejaa).
Protams, hokejs, kā jau teicu, ir balto cilvēku sporta veids. Tam ir izteikti reģionāls raksturs un līgu skaits ir izteikti mazāks kā futbolā.
TAČU šī reģiona ietvaros popularitāte ir salīdzināma ar futbolu (Ziemeļamerika + Ziemeļeiropa + Centrāleiropa + Austrumeiropa).
Kāda jēga no Eirolīgas komandām , kad tajās vietējie nespēlē?
Šobrīd ledus hokejs LV sporta līdera (daudzuprāt) statusa līmenī pastāv tikai latviešu tautas daļas mazvērtības kompleksu un Krievijas gāzes sildīšanas dēļ.
Iekšējai lietošanai, kā Aus futbols - tā ir atkal cita runa.
Tā jau pēc skatāmības man personīgi arī hoķis labāk par basīti. Bet ja runa par panākumu nozīmību, tad i cits stāsts.
Un: https://en.wikipedia.org/wiki/List_...
https://en.wikipedia.org/wiki/File:2013_UN_Human_Development_Report_Quartiles.svg
EPL ir 36tk
To var novertet vienkarshi- Salidzina kaa klajies lidzvertigakam komandaam.
Futbolaa- Baltijas valstis, Somija
Basketbola- Izraēla, Ukraina, Bosnija, u.c.
Hokejs- Norvēģija, Vācija, Baltkrievija, u.c.
nav laika lasīt visu šito herņu...
parasti futbolā nelienu, bet uzbraukt tā hokejam virsrakstā....
p.s. bija doma ko pateikt, bet lai nu paliek tie futbolisti.....
Hokeja arēnās galvenās izmaksas ir ledus uzturēšana. Jo lielāka arēna, jo lielāka enerģija nepieciešama. To nevar salīdzināt ar basketbola laukumu vai futbola laukumu, tam ir sava specifika. Attiecīgi hokeja arēnu lielums vienmēr būs ierobežots.
To jau vairākkārt minēju.
Tajā pašā Toronto vidējās biļešu cenas ir 100-150€. Tur teorētiski varētu aizpildīt 4x lielāku arēnu.
Vai Latvija ir pasaules turīgākā valsts? Protams, ka nē.
Taču, ja pasauli sadala turīgajās, vidēji turīgājās un nabadzīgajās valstīs, Latvija pārliecinoši ir starp turīgākajām valstīm.
Attiecīgi, ja dalām visu pirmajā pasaulē, otrajā, utt., tīri pēc ekonomiskās attīstības, tad Latvija nepārprotami ir pirmās pasaules valsts.
Ja būtu iespējams palielināt spēļu skaitu, tas tiktu izdarīts.
Futbols ir bizness un peļņas iespējas netiek laistas garām.
Attiecīgi kaut kāda muldēšana par lielāku spēļu skaitu hokejā ir attaisnojumu izdomāšana.
Tad nu tā Malnač, smagi Tu kļūdies. FIBA rangā ir par 4 valstīm vairāk kā FIFA rangā. Viss. Paldies.
Izsakam koeficientos un tad varam salidzinat
Futbols- 1, Basketbols- 2,5, Hokejs-5.
Piemeram top16 futbolaa, tad butu top6 basketbolaaa vai top3 Eiropaa(hokejaa).
Hallo! Tur uz vienas līnijas nolikta 10.vieta basītī un hokejā!!! Un tu esi sašutis par uzbraucienu HOKEJAM!??
Bet par futbolu - kas tur ko sašust. Katrā Āfrikas ciematā sīkie spārda bumbu, jūs ko iedomājaties!?
Futbols ir pats nepateicīgākais sporta veids, jo konkurence ir milzīga, bet hokejs ir par dārgu, jo, lai augtu talanti, vajag masveidību, kuras nav, jo izmaksas bērnu vecumos ir lielas.
Basketbols ir ideals mūsu apstākļos, jo ir normāla konkurence ar lielām izaugsmes iespējām un gandrīz nekādām izmaksām. Kedas un nekas vairāk.
Ir tā, ka tikšana teiksim OS hokejistiem, tikšana EČ basketbolistiem būs reizes 1000 vērtīgāka nekā 100ā, kaut 60tā vieta futbola rangā.
Nevis kā šobrīd- censties dominēt apmēram triju konkurentu sporta disciplīnā un pastāvīgi diedelēt no valsts naudu.
basketbolā konkurence arī ir lielāka kā Hokejā..
10. vieta hokejā = 25. vieta basketbolā = 80. vieta futbolā.. drīzāk
Cik, tavuprāt, izmaksā Floridā uzturēt arēnas lieluma saldētavu?
futbolā tā ir vislielākā, tad basis, tad regbijs, tad hokejs.. hvz - kaut kā tā
Hoķī tāds efekts nebūtu pat no soču pusfināla.
Nav jāmeklē salīdzinājumi vietās, bet gan notikumos. Ko gan dod mums 10. vieta hokejā, 8.vieta basī un 100. vieta fucī. Neko.
Atšķirība tik tā, ka basketbolā, hokejā ir iespējams just līdzi kādās sacensībās, bet futbolā nav.
bet es runāju par konkurences salīdzinājumu.. futeni spēlē visvairāk pasaulē un tas ir vispieejamākais. hokejs - pārāk dārgs, lai būtu liela konkurence sīkajiem..
futbolu spēlē vairāk konkurentu nekā hokeju valstis top līmenī
katrā ziņā šogad ir PČ futbolā, ko skatīsies visi! hokeju - to neskatās neviens - tikai olimpiādi un arī, ne visi
Tu vari būt pasaulā 50tais labākais vieglatlēts un neko nepelnīt.. futbolā vai basī - būsi 5000. labākais un miljonu pelnīsi
Biedriņš tik un tā ieliek kloķi Martinam
skonta ir mūsu izlases bāzes klubs,izlašnieki tur bezgala-tātad labakiem jābūt!Bet kad pēdējo reizi šie LV labākie futbolisti ir normāli papuzdienojuši?Kad šie ir saņēmuši algas?
Šveices otrajaa liigaa- speleee bijushie un esoshie izlases speletaji...
Nu, ko lai tur atbild?
Atgādinu,ka pārspīlēts salīdzinājums, bet doma tā pati.
Stulbam jābūt lai tā vispār pateiktu.
Situācija Latvijas futbolā ir nožēlojama. Un tur var vainot tikai un vienīgi LFF.
Reāli 100 vieta ir 100 vieta. Diezgan lūzeriski, lai neteiktu vairāk!
Jo vairāk cilvēkiem interesē, jo vairāk sportistu ar to nodarbojas. Līdz ar to - lielāka konkurence. Līdz ar to - uzvara augstvērtīgāka.
Bet ja tev uzvara ir uzvara - vai tu vinnē kaimiņu tālčurāšanā, vai noskrien Boltu 100m - nu tad neko darīt.
Ja jau futbols ir tik foršs, kāpēc tad nav normāla līga Latvijā?
Āzijaaa ir vairaak par 10- profesionalaam basketbola liigaam..
Ja tieshi par Latvijas basketu, tad jaunieshiem ir pat vairakas divizijas un kaadas 40-50 komandas.
Konkurence komandu ziņā nav mazāka, vismaz nacionāli. Masveidības ziņā protams, bet ne par to šeit stāsts. Jo izlašu vietas neietekmē spēlētāju skaits.
Federācijas varbūt arī ir pāri 200, bet no viņām nav nekādas jēgas, ja nekur netiek pārstāvētas
Basketbolā rokas pirkstu nepietiek, lai saskaitītu.
Latvijas futbola izlase 2013. gadā:
06.februāris | JAPĀNA - LATVIJA (3:0)
22.marts | LIHTENŠTEINA - LATVIJA (1:1)
24.maijs | KATARA- LATVIJA (3:1)
28.maijs | TURCIJA - LATVIJA (3:3)
07.jūnijs | LATVIJA – BOSNIJA un HERCEGOVINA (0:5)
14.augusts | IGAUNIJA - LATVIJA (1:1)
06.septembris | LATVIJA - LIETUVA (2:1)
10.septembris | GRIEĶIJA - LATVIJA (1:0)
11.oktobris | LIETUVA – LATVIJA (2:0)
15.oktobris | LATVIJA – SLOVĀKIJA (2:2)
15.novembris | ĪRIJA - LATVIJA (3:0)
2012. gadā:
29.februāris | KAZAHSTĀNA - LATVIJA (0:0)
22.maijs | POLIJA - LATVIJA (1:0)
01.jūnijs | LATVIJA - LIETUVA (5:0)
03.jūnijs | SOMIJA - LATVIJA (1:1, 5:6* pen)
15.augusts | MELNKALNE - LATVIJA (2:0)
07.septembris | LATVIJA - GRIEĶIJA (1:2)
11.septembris | BOSNIJA un HERCEGOVINA - LATVIJA (4:1)
12.oktobris | SLOVĀKIJA - LATVIJA (2:1)
16.oktobris | LATVIJA – LIHTENŠTEINA (2:0)
2011. gadā
09.februāris | BOLĪVIJA - LATVIJA (1:2)
26.marts | IZRAĒLA - LATVIJA (2:1)
04.jūnijs | LATVIJA - IZRAĒLA (1:2)
07.jūnijs | AUSTRIJA - LATVIJA (3:1)
10.augusts | LATVIJA - SOMIJA (0:2)
02.septembris | GRUZIJA - LATVIJA (0:1)
06.septembris | LATVIJA - GRIEĶIJA (1:1)
07.oktobris | LATVIJA - MALTA (2:0)
11.oktobris | HORVĀTIJA - LATVIJA (2:0)
- Nu jā, katru gadu pa 1 uzvarai tiek. Futbols nes Latvijas vārdu pasaulē!
p.s. OS futbolā piedalās profesionāļi?
futbols 116 no 207 valstīm
hokejs 11 no 48 valstīm
basketbols 37 no 85 valstīm
Nekad nebiju pētījis basketbola reitingu,bet nebiju domājis ,ka tik salīdzinoši maz valstīs spēlē basketbolu.
ari Portugale, Šveice, Austrijaa, Kipra, Baltkrievija, Ungārija, ja jau musejie un amerikaani- uz turieni brauc...
Pa 8-10 no Āzijas, kādas 10 no Āfrikas, Fiba America- virs 10 valstiim
Australija un Jaunzelande
Tatad vismaz kaadas 65 valstis, bet vel ir daudz nezinamo...
oi vel Nīderlande, Rumānija un taa var turpinat...
Jau 555 komenti!
beidz sviestu dzīt futbola sadaļā
p.s. futbols ir Nr1 pasaulē, bet Latvijā tas nedarbojas. pieņemiet kā ir!bez stresa un cīnaties! demagoģija neko nedos!
p.p.s. gandrīz aizmirsu TV Latvijā futbols ir numurs 1, tikai nesaprotu kāpēc Latvijas izlases spēles dažreiz rāda ierakstā vai internetā
Pasuales kauss un Eiropas čempis pa TV ir?
Čempionu līga ir?
Latvijas čempis ir?
Citu valstu čempji kā EPL ir?
tik Latvijas izlase citreiz tiek apdalīta LTV!
vot i viss futbola prestižs Latvijā!
p.s. neviens sporta veids Latviā nav tik plaši atspoguļots sporta kanālos kā futbols, diemžēl no tā tolka maz!
p.p.s hokejs par ko tādu TV tik var sapņot!
1ā vieta jebkurā olimpiskā sporta veidā ir ZELTA medaļas.
un nevienai prof. futbola komandai nav NEKĀDU cerību hokeja spēlē pret jebkuru prof. hokeja komandu, ko nevarētu teikt ja abas komandas uzliek uz futbola laukuma.
Basketbolisti vispār ir intresanta tauta, pie mums lielākie dzerāji, pasaulē lielākie bandīti. TOP 5 trīs basketbolisti un divi bokseri!
TVNET :: Dažādi - Top 10: Gada lasītākās sporta...
par daudz futbola Latvijas pieejamos kanālos, tik nevienu futbolistu no Latvijas neredz. Tāpēc cepiens!
Nesaprotu.
negribu satirst, bet man liekas viena atlases spēle rudenī nebija tiešraidē!
tas ir tas līmenis un samierinies!
Bet futbolā tev rindā būs 20 kanādas, tad vēl 20 somijas, tad vēl 40 slovākijas (attiecīgi pret hokeja spēku).
Tad LV Hokejs apt 10 vieta - tur piekritu. Vieniga neuzvareta valsts top limeni ir Kanada.
Basi gan ne - 20 vieta augstakais pasaule. (LV basi ir uz vienas rokas pirkstiem saskaitamas uzvaras kur musejiem bija izteikta pastarisa loma)
LVbasis nav tada limeni lai apspelet USA - viennozimigi.
tikai nevajag tagad sakt ''a ka tad ar 30'o gadu zelta medalas kas speles beidzas ar rezi 10-5 un tt''
Smags trieciens Arsenal un Anglijas izlasei gaidāmajā PK!
Šveices izlasē Sočos astoņi NHL hokejisti,...
Es gan kaut kā Zviedrijā sniegu esmu redzējis un ne maz
Protams, ka futbols ir pasaules komandu sporta karalis, bet domāju, ka nav jāsalīdzina panākumi. Katrs sporta veids ir īpašs. Basketbolu mūsdienās spēlē gandrīz visur. Jā, varbūt, ka hokeju mazāk, jo lielā pasaules daļā ledus ir kaut kas neiedomājams.
Jebkurā gadījumā neviens panākums nav jānoniecina, jo īpaši uzvaras. Ne jau skeletonisti ir vainīgi, ka viņu ir tik maz. Pagaidām
Pirms apstrīdat, padomājiet, kādēļ es tā teicu un ko ar to domāju
Lai vai kā nepatika viņa žests spēlē pret Spurs, bet traumu nevienam nenovēlu! Pie tam pirms PK! traki...
Nauda var panākt visu. Ka beigās krievi ar ukraiņiem točna vienu čempi neuztaisa, būs spļāviens sejā UEFA.
Par to, ka Manchester City šīs sezonas murgam vajag spēlēt Velsas Premjerlīgā, to gan neaizsāciet, tas ir pavisam kas cits
Latvijā kkāds dubultnieks lai paņem pirmo un maucam
Nu tas VISS protams ir absurds
Brīnums, ka FA neko neuzsāka....
Lai futbolā būtu kaut kas tiešām varens, Latvijai būtu nepieciešams arī ļoti spēcīgs vietējais čempionāts. Saprotams, ka ar leģionāru kvotām vēl joprojām ,bet lai mūsu latvietīši pa laukumu skraidā kopā ar patiešām augsta līmeņa leģionāriem. Lai klubos jaunatnes komandās 15 gadu vecumā ar latviešiem kopā skraidātu nejau gluži nākamie Ronaldu un Messi, bet nu kaut kādi nākamie kaut vai Čehijas, Grieķijas, Austrijas izlašu kandidāti.
Lai komandu treneru korpuss, sākot no 4 gadus vecu bērnu apmācītājiem un beidzot ar Galvenajiem treneriem būtu AR KLASI.
Var jau tam nepiekrist. Kāds tūlīt brēks, ka redz, Āfrikā taču nav nekā no tā, ko es teicu... nu bet ir atšķirība, vai ir resursi, kas ļauj to, ka no miljona tur starp lauvām ar bumbu skrienošiem puišeļiem viens iznāk par superzvaigzni, vai visā valstī kopumā ir tikai 2 MILJONI!!!!
Un šis Latvijai nav pavelkams. Nebūtu 60 gadus bijuši ar krustu padusē un āmuru starp kājām, tad jau kas to zin... bet tikai pliks kas būtu ja būtu
Bet, saprotams, kāda Madrides Real to nozīme darīt, ja tādu pašu vellu var uzcelt Ganā, Kotdivuārā, Japānā, vai mans pēc Ķīnā mazos no pimponga izraut
Ar vienu nevainīgu frāzi sacēla ap 700 komentiem!!!!
People don't forget!!!
Piedzimt ar ))))
Uzspiež citi. Es nevienu par muļķi nesaucu, tikai spriedelēju
Esmu gandrīz drošs, ka pasaules sportā mēs esam sava veida līderi. Proti, nekur citur uz pasaules procentuāli no cilvēkiem, kuri interesējās par sportu, neatradīsies tik daudz subjekti, kuri pilnā pārliecībā apgalvotu, ka visādas ākstības un marginālības sportā ir tas, ar ko mums ir jālepojas. Ka tas popularizē mūs kaut kādās mistiskās ārvalstīs. Ka mums tur būtu jāgrūž iekšā vēl vairāk naudas. Ka mums tajā virzienā būtu jāattīsta jaunatne.
Un šajā apmātības karuselī nav iesaistīti vien skolas solu deldējoši tīņi, kuriem par sporta konjunktūru nav ne mazākās nojēgas, bet ir mācību klade ar Dinamo simboliku un attiecīgs krekls vai kepons, kuri arī veido šī nenobriedušā prāta uztveri par sportu. Nē, šajā stabulē pūš arī vairums sporta žurnālistu, nerunājot jau par parastiem pieaugušiem cilvēkiem, kuri no sporta marginālību apmātības brīvajā laikā atgādina visnotaļ nopietnus un pat sakarīgus ļaudis.
Ja kāds man var nosaukt, kurā pasaules malā vēl notiek kaut kas tamlīdzīgs, es labprāt uzklausīšu, bet esmu drošs, ka esam absolūts izņēmums un unikalitāte sporta galējā lumpenismā.
Šobrīd futbols pasaulē ir populārākais tikai pateicoties nabadzīgākajām pasaules valstim,kas veido to miljonu auditoriju...Jo tiem cilvēkiem nav citu izklaides iespēju...Piemēram uz 300 nēģērēniem ir viena futbola bumba un tā pati reizēm kaut kāds sasiets lupatu saišķītis...Kamēr hokejs,baskets tur nav iedomājams
Neviens jau nebrīnās, ka Latvijā kāds Valmieras basketbola klubu atbalsta piemēram.
Es resursus salīdzināju. Nu piekritīsi... no 1000 puišeļiem 1 vienkārši var rasties brīnumbērns, vienalga kur iesācis trenēties. Bet no 10 puišeļiem?
Tur brīnumbērns tikai no attiecīga līmeņa trenēšanās var izaugt.
Neuzskatu, ka Latvijā visas problēmas izzudīs, ja katrā mieštelē ar 200 iedzīvotājiem būs laukums ar mākslīgo, bet klubi, treneri un sistēmas nebūs
Un tad padomā, par ko mēs strīdamies, jo es teicu to pašu, ko tikko pateici Tu. Nu... atšķirīgāk iekš niansēm
Pie visām problēmām vainojama ir tikai un vienīgi federācija. Es neuzskatu ka mūsu 100 vieta un zemāk būtu tas ar ko ranga lepoties...Bet lūk ap 50
Verpakovskis rezervē, "Celta" cīnās neizšķirti
Man velk uz profesionālisma un efektivitātes ieviešanu. Masveidīgumu mēs nevaram atļauties.
Tas tā... iedomājoties, ka Latvija un Anglija ir tas pats, kas Madara un Oriflame. Nav mums to masveidīguma iespēju, nokavēts tradīcijās
Un kāda starpība pret kādam valstīm vini tur spēlē? Vini tajā galā nav visi vienādā līmeni? Ir,Āfrikā ir savas stiprās un vājās izlases,tāpat arī Eiropā.
Viņiem tur savi rēķini pa vidu vēl + vienam tāds šamanis, otram šitāds
Piemēram, man vienīgajam, skatoties Āfrikas Nāciju kausu, jau kuro reizi ir brīnumi par to, kāpēc, piemēram, Gana un Kotdivuāra visiem regulāri kā tanks nepārbrauc pāri? Re ka nepārbrauc. African Rules!!!
Basketam par piemēru paņemam Leišus,un nu kāpēc mēs tādi nevarētu būt?
Būsim zirgā
Vienīgi tad jau vairs gribot nesanāks tā līga profesionāla
2 L spirtputužļurgas dzeršanā mums PČ neviens tuvumā nestāvētu, šņabja dzeršanā pusfinālā kopā ar Krieviju, Baltkrieviju un Ukrainu būtu...
Iedomājieties kāda tur mums masveidība, es vien jau pāris izlases kandidātus varētu piemeklēt
P.S. Tev Caps Lock iestrēdzis.
Futbolu kā tādu zin visi un pateicoties tam ka vinš ir lielisks laika kaveklis,un pieejams visur un visiem,tikai tapēc viņš ir populārs
Bērnībā esmu spēlējis handbolu, hokeju, basketbolu, dambreti, gribēju arī futbolu, bet laikam biju tizls šis sporta veidam, kaut kā negāja man tā spēle, tāpat kā maniem latviešu vienaudžiem, tapēc nav viņš man sirdī.
Varbūt gadu gaitā, man ir izveidojies kļūdains priekšstats, bet ir sajūta ka krieviem basketbols nav piemērots, pārāk kokaini viņi ir. Bērnībā kad spēlējām pret krievu skolu, visur viņus tesām, bet futbolā viņi mūs vienkārši grāva.
Par lielisko orientēšanos ēdiena gatavošanā protams
2.Televīzijai kas pārraida viņu spēles
Pirmie 2 punkti var teikt ir dāvanas
3,un tikai 3 vietā no līdzjutējiem
Kamēr Eiropā tu kaut vai pagalma mačā spēlējot nepamanīts nepaliksi un uzreiz būs klubi klāt kas 4 gadu vecumā bāzīs miljonus sejā.nemaz neprasot vai tas sīkais vispār dzīvē gribēs būt futbolists,viņu piespiež par tādu kļut
Skarbi ne
No vienas puses Tev pilnīga taisnība.
Bet no otras puses, tieši tajās nabadzīgajās zemēs un reģionos DZĪVE kā tāda piespiež spēlēt futbolu. Var vai nu izrakteņu raktuvēs strādāt, vai futbols jāspēlē lai sevi un vēl savas 18 māsas un brāļus pabarotu.
Attīstītajās valstīs tomēr nekas Tevi nepiespiež. Negribi, nespēlē, ej studē un kļūsti par juristu, kurš no 30 jardiem 9ieku var ielikt
Starp citu, pagājušajā gadā Šveicē par gada treneri atzīts nevis kāds futbola speciālists, bet gan hokeja kluba Davos treneris Arno Del Curto. Nav tas viss tik viennozīmīgi ka visi pielūdz tikai futbolu.
Par blaķenēm piekrītu, tā apskaidrība varbūt tagad sabiedrībai tikai nākusi, kad PK posmos tur latvieši pārāk daudz sāka parādīties. Man personīgi visādas gonkas nekad nav patikušas, pēdējās un vienīgās apmeklēju vēl krievu laikā.
Futbolā pārsvarā Krievi trenējās, bet bija arī pāris Latvieši. Tagad laikam situācija stabilizējas.
Kautkā tā ir sanācis, ka : Baskets - Latvieši tikai (un ja ir kāds krievs, tad perfekti runā LV), Hokejs - Latvieši, Krievi, Futbols - Krievi, ir arī Latvieši.
1)katram Eiropas klubam ir sava fanu baaze un taa parasti veelas,lai savaa klubaa speeleetu saveejie,nevis kaut kaadi no Afrikas,kas varbuut ar buutu divreiz leetaaki
2)ja njem legjionaaru,tad vinjam jaabuut galvastiesu paaraakam,ja vien tajaa poziicijaa nav tukshums,bet nu Eiropaa pagaidaam pietiek cilveeku
3)rasisms,ne katraa valstii tik viegli iespeeleesi kaadu,pat,ja vinjsh ar bumbu skraida kaa dievs.
4)katra speeleetaaja raksturs,nezinu vai visi nonaakot no treshaas pasaules valsts kaut vai Latvijaa,speej nekrist kaardinaajumaa,jo futbolistu meenesha algas saliidzinot ar parasta straadnieka algaam ir kudi lielaakas
Profesionālā līmenī vajag,un tu gribi teikt mums nav? Ir tikai starptautiskiem mačīem piemērota stadiona nav Bet vai tas ko mainītu ja vīņš būtu? Diez vai...
lai pagalmā spēlētu atceros mēs džeki dabūjām kaut kādus dēļus,tad vienam čalim sencītis bija zvejnieks no šī vecos tiklus,uzbliezām savu laukumu un aiziet
Latvijai vienīgā šance ir paņemt un uztaisīt jauno youtube zvaigzni futbolistu Lai džeks tiek kāda kluba sistēmā un valē Tik garatija ka pilsonību nesamaina nav nekāda
Tāpēc vislabākajā gadījumā ir jānodrošina bernu ar labu izglītību,ja nu dzīve tomēr kaut kas nesanāk ar to sportista karjeru
The Business Of Hockey - Forbes
Soccer's Most Valuable Teams: At $3.3 Billion,...
Basītis? Labi, to spēlē jau plašākā mērogā, bet tāpat futbolam ne tuvu nestāv. OS varbūt fucim ir mazāka loma nekā basketbolam vai hokejam, bet PK futbolā ir vienīgais sporta notikums pasaulē, kas pielīdzināms OS un vienmēr savāc lielāko skatītāju skaitu un popularitātes ziņā ir neizmērojams. Līdz ar to konkurence futbolā ir daudz lielāka, ir vairāk spēlētāju, un pašos pamatos Malnača apgalvojums ir pareizs. Varbūt šāda pielīdzināšana ar konkrētām vietām reitingos ir garām, jo ir subjektīva un redzam, kā satracinājusi pūli.
NHL kopējā apmeklētība ir lielāka par jebkuru pasaules sokera līgu.
tad jau sanāk ka 5 matemātikā ir pielīdzināms 10 fizkultūrā....!!!!!
10 VIETA IR 10, BET 100 VIETA IR 100 VIETA!!!!
JA TAS SPORTA VEIDS IR TĀDĀ LĪMENĪ KĀDĀ VIŅŠ IR , TAD TUR NE KO NEVAR DARĪT UN IR JĀPIEŅEM KA TIE FUNKCIONĀRI KURI IR UZŅĒMUŠIES ATTĪSTĪT ŠO SPORTA VEIDU, NEKO VAIRĀK NAV SPĒJĪGI UN NEKO VAIRĀK NEVĒLAS un tie galu galā ir viņu, LFF vadības, spēju griesti....!!!!!!!
Futbols ir Nr 1 pasaulē un punkts!.....
LV & futbols jau nav vainīgs ka te sēž visādi parazītiski ielikteņi kuriem ir nospļauties par visu kas saistīts ar futbola attīstību.
Šeit bija strīdi sakarā ar to ka neobjektīvs rangs,jo piem eiropas izlases ar āfrikas izlasēm salīdzināt nebūtu visumā objektīvi pēc šī ranga...
Bet........ varam tak piemest aci kādi izskatāmies uz eiropas fona!
94.Azerbaijan
94.Estonia
101.Georgia
102.Lithuania
116.Latvia
123.Luxembourg
126.Cyprus
132.Malta
Baudam vāl šo mirkli kamēr esam 116 vietā,jo drīz arī šī vieta liksies kā sapnis!...
LUX tak mūs jau kož nost!Malta arī tepat vien ir....Malnač atver acis vaļā!
Stadiona nav,izlasi piesārņo ar izbadējušiem skonteļiem,galvenais treneris-zaļš iesācējs,nez kur mežikam radās tā doma ka Pahars ir perspektīvs?.............
Ilgi nevarēju izšķirties, kuru nominēt par lielāko muļķi SC komentētāju vidū, bet re, beigās pats pieteicās. Viennozīmīgi pēdējā laika super komentārs. Cilvēks uzskata, ka mūsu Cipulis, Karsums un Indrašis futbola laukumā apspēlēs 101.vietā esošo Gruzijas futbola izlasi un 102.vietā esošo Lietuvas futbola izlasi.
Šis pat pārsit nu jau leģendām apvīto viena erudīta dažus gadus atpakaļ izmesto atziņu, ka "mēs zinām holandiešu futbolistus, bet holandieši, savukārt, pazīst mūsu hokejistus".
Sakiet, mīļie cilvēki, te smieties vai raudāt?
English Premier League Team Attendance...
Neatmazgājies un apskaties abus avotus
NHL tīrā ietilpība maksimums 21,2 tūkstoši
Anglijas Premjerlīgā uz šī gada 1.janv. MAZĀKĀ apmeklētība 20,3 tūktoši vidēji, lielākā - 75 tūkstoši.
Spānijā un Vācijā ir vēl vairāk
Tagad ko... futbols nepopulārāks, jo tur mazāk spēļu, kas ir tikai loģiski?
apskaties arī šos...
2013-2014 NHL Attendance - National Hockey...
English Premier League Team Attendance...
Detroitai ~550 štukas, pret MUnited ~750 štukām
NHL kopējais līdz šim ~11,2 miljoni 646 spēlēs, kas dod vidējo ~17,5 štukas mačā
Premjerlīgā kopējais ~7,3 miljoni tieši 200 spēlēs, kas dod vidējo ~36,6 tūkstoši skatītāju spēlē...
Ja Anglijas Premjerlīgā būtu bijušas 646 spēles, apmeklētība būtu aptuveni 23,7 miljoni.
Secinājumus šeit var izdarīt visdažādākos, bet fakts, ka līga, kurā ir par 10 komandām vairāk un 3X ja ne vairāk spēļu, pat ar šiem rādītājiem tikai knapi sit pušu Premjerlīgu.
Ar La Liga un Bundeslīgu ar var salīdzināt... ja vakarā nebūs slinkums
pret Krieviju 2:8
pret Čehiju 2:5
pret Slovākiju 0:6
Mums jau galvenais tikt. pašās spēlēs pēc tam spēlē uz "kā iznāks, tā būs labi!"
Šogad ar Ozo varbūt būs labāk, bet nu kāda tur iespēja, ja visiem sastāvos būs dūži
Jā, kā te saka, varbūt katrs afrikānis vai kādi citi spārda bumbu, bet viņš uzreiz nav futbolists. Pat ja ar hokeju nopietni nodarbotos divreiz vairāk valstu, spicē aizvien ir tikai viena daļa. Un tas nesamazinātu vai nepalielinātu, piemēram, Kanādas iekšējo konkurenci. Vienīgi, par ko varam filozofēt - vai hokeja kvalitāte šādā gadījumā būtu jūtami augstāka, jo labākai konkurencei it kā būtu jāveicina attīstību.
Tāpēc arī nesaista Ādama retorika, ka Villītis, redz, brauca hobijam, bet Serģis... a ko Serģis - sapņoja par atpazīstamību kā F1. Abi brauca ar lielu azartu, lai arī hobijs.
Lūk, ja Serģis runā par valsts atbalstiem... Bet kas zina, varbūt arī Vilemsenam, šeit dzīvojot, ienāktu prātā. No cilvēka atkarīgs.
Jeb mēs ejam pareizā virzienā....esam savā vietā....nav satraukumam pamata ..... darbs turpināsies ... u.t.t. un tā joprojām - standarts!
Vai tad šādus līdzīgus izteikumus dzirdam pirmo reizi?