Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

RFS ātrā futbolā notur pārsvaru Valmierā, kļūstot par Virslīgas līderi

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

RFS ātrā futbolā notur pārsvaru Valmierā, kļūstot par Virslīgas līderi
Luka Silagadze un Tomašs Šimkovičs. Foto: Jānis Līgats/Valmiera FC

Pirmo zaudējumu Latvijas "Optibet" futbola Virslīgā šosezon piedzīvoja līdzšinējā turnīra līdere "Valmiera", kas 10. kārtas pirmajā mačā ar 0:1 mājās atzina valsts vicečempiones RFS pārākumu.

Spēli krietni aktīvāk iesāka RFS futbolisti, kuri jau otrajā minūtē varēja izvirzīties vadībā, brazīlietim Emersonam no soda laukuma iekšienes bumbu raidot nedaudz garām kreisajam apakšējam stūrim. Ilgu laiku ātrajā futbolā noritēja cīņa par iniciatīvu, vienā no epizodēm RFS uzbrukuma līderim Darko Lemajičam no neliela attāluma sitienā ar galvu raidot bumbu pāri vārtiem.

14. minūtē rīdziniekiem tomēr izdevās panākt savu, Emersonam valmieriešu aizsarga Ivana Želizko aizsegā izdarot sitienu un trāpot bumbu kreisajā apakšējā stūrī - 1:0 RFS labā. "Valmieras" futbolisti aktivizējās pēc vārtu zaudējuma, īpaši aktīviem esot flangu spēlētājiem Daisukem Jokotam un Lukam Gadrani, savukārt ne pārāk pamanāmam laukumā paliekot Raimondam Krollim.

Labāko vārtu gūšanas momentu pirmajā puslaikā valmierieši izveidoja 42. minūtē, kad pēc stūra sitiena izspēles pie RFS vārtu tuvā staba bumbai pieslēdzās Gadrani, kura raidīto bumbu no ielidošanas rīdzinieku cietoksnī izsita RFS aizsargs Vitālijs Jagodinskis.

Pēc pārtraukuma "Valmiera" aizraujošā un emocijām bagātā futbolā metās atspēlēties, tomēr nespēja pārvērst rezultātā vairākus labus uzbrukumus, RFS futbolistiem pašaizliedzīgi darbojoties aizsardzībā. Laukumā bija vērojami arī asumi. Vienā no epizodēm Ivans Želizko uzkāpa uz Darko Lemajiča potītes, dažas minūtes komandu spēlētājiem savstarpēji grūstoties laukuma centrā.

Izcilu vārtu gūšanas izdevību "Valmieras" sastāvā izšķērdēja Ibrahima Sovs, kurš kritienā vārtu priekšā bumbu raidīja pāri viesu cietoksnim. Lielisku tālo piespēli šajā epizodē izpildīja ukrainis Želizko. Savukārt pēc nākšanas laukumā uz maiņu ļoti redzams bija Ēriks Punculs, kurš vienā no uzbrukumiem filigrāni apspēlēja trīs RFS futbolistus, taču sitiens valmierietim sanāca neprecīzs.

Cīņas izskaņā "Valmiera" iespieda RFS savā laukuma pusē, tomēr līdz izšķirošajam sitienam valmieriešiem tikt neizdevās.

Valmiera - RFS 0:1 (0:1)

Vārti: Emersons 14`.
Brīdinājumi: Gadrani 38`, Davā 49` - Strumija 33`, Šimkovičs 66`, Šaričs 72`, Marešs 89`, Čerņausks 90`+3.
Valmiera: Matrevics - Falls, Jaunzems, Želizko, Silagadze, Davā (Sovs 55`), Mena, Gadrani (Punculs 82`), Jokota, Gejs, Krollis.
RFS: Čerņausks - Lipuščeks, Savaļnieks, Marešs, Jagodinskis, Šaričs, Zjuzins (Varslavāns 83`), Šimkovičs (Kuadio 74`), Strumija, Emersons (Micevskis 90`+1), Lemajičs.
Galvenais tiesnesis: Andris Treimanis

Virslīgas 10. kārtas spēles

DatumsLaiksSpēleTiešraideRezultāts
04.0518:00Valmiera – RFSSportacentrs.com TV0:1 (0:1)
05.05.16:00Riga – VentspilsSportacentrs.com TV
17:00Daugavpils – SpartaksSportacentrs.com
18:00Metta – LiepājaSportacentrs.com TV

Turnīra tabula

VKomandaSUNZVārtiP
1.RFS852119:917
2.Valmiera852113:817
3.Riga741217:713
4.Daugavpils63128:1010
5.Liepāja63037:99
6.Spartaks62048:116
7.Ventspils61146:94
8.Metta703410:183
9.Noah20022:90

Labākie vārtu guvēji

V.SpēlētājsKomandaVārti
1.Junusa MuritalaMetta5
2.Stefans MiloševičsRiga5 (1)
Raimonds KrollisValmiera5 (1)
4.Darko LemajičsRFS4
Marks KurtišsVentspils4

  -1 [+] [-]

, 2021-05-04 20:02, pirms 3 gadiem
Šausmas, cik neizturams komentētājs ir tas Valmieras kepons. Labi, ka vismaz Edmunds arī komentēja. Tā ir cita klase tomēr.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-04 20:06, pirms 3 gadiem
Apspēlēja kā mazos ežus. Rfs mierīgi un uz klasīti. Riga nevajadzīgi stresoja, Rfs meistarīgi nosita tempu.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-04 20:07, pirms 3 gadiem
Uz abām pusēm Treimanis peldēja. Tīru roku nenosvilpa, tikai pēdējā minūtē saprata cik rupji RFS visu spēli kavē laiku.
Interesantāk no tabulas viedokļa.

     [+] [-]

, 2021-05-04 20:07, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Šausmas, cik neizturams komentētājs ir tas Valmieras kepons. Labi, ka vismaz Edmunds arī komentēja. Tā ir cita klase tomēr.
Šausmas ir tavs naids pret Valmieru.

Runājot par svarīgām lietām, RFS pa lielam vienīgo momentu arī realizēja. Nekas cits diži bīstams nebija. Valmierai īsti arī nebija 100% momentu, pusmomenti daudz, bet tas arī viss. Sovs beigās tur varēja ieķeksēt no vārtu priekšas, bet Sovs ir Sovs. Neizšķirtu vel varēja izraut, bet uzvarai pietrūka daudz

  +3 [+] [-]

, 2021-05-04 20:07, pirms 3 gadiem
Nu neko, kaut kad jau tam zaudējumam bija jàpienāk.

  -2 [+] [-]

, 2021-05-04 20:08, pirms 3 gadiem
stāv pāris visam rfs!!

  -1 [+] [-]

, 2021-05-04 20:08, pirms 3 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Nu neko, kaut kad jau tam zaudējumam bija jàpienāk.
Tādu šosezon netrūks. Gaidi vēl.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  -1 [+] [-]

, 2021-05-04 20:12, pirms 3 gadiem
fkscd rakstīja: Apspēlēja kā mazos ežus. Rfs mierīgi un uz klasīti. Riga nevajadzīgi stresoja, Rfs meistarīgi nosita tempu.
Ko tu te vaņo! Tavi erfešā serbi pusi spēles pāri centram netika. Kā pirmklasnieki

  +4 [+] [-]

, 2021-05-04 20:13, pirms 3 gadiem
Pertijam milzu respekts, ka spēj tik līdzīgi spēlēt ar objektīvi meistarīgākiem un pieredzējušākiem pretiniekiem. Objektīvi Valmiera ir Spartaka līmeņa komanda, bet Pertija ir pacēlis komandu virs savam līmenim
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2021-05-04 20:17, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šī bija pirmā LFV spēle, kuru šosezon noskatījos pilnībā. Vairāk neskatīšos.
Man patiess prieks, ka RFS izdra....... to Āfrikas dēlu midzeni.
Valmiera var lepoties ar savu futbola komandu.
Kāds tev ko izdrāza? Kādi RFS - tāds pavecu balkāniešu pūznis. VIENA iespēja pa visu spēli! Valmiera, protams var lepoties ar savu komandu! A tava Ļepaja ar ko lepojas? Ar belaru baru?

     [+] [-]

, 2021-05-04 20:19, pirms 3 gadiem
bllll cik Jūs latvieši esat tizli

     [+] [-]

, 2021-05-04 20:19, pirms 3 gadiem
Rfs nekur nevajadzēja skriet. Nobremzēja spēles tempu un mierīgi noveda līdz uzvarai

  +2 [+] [-]

, 2021-05-04 20:20, pirms 3 gadiem
darbagalds rakstīja: Kāds tev ko izdrāza? Kādi RFS - tāds pavecu balkāniešu pūznis. VIENA iespēja pa visu spēli! Valmiera, protams var lepoties ar savu komandu! A tava Ļepaja ar ko lepojas? Ar belaru baru?
Diskutēt ar nacionāllokālpatriotu (vai rasistu, nevar īsti saprast, kas viņš ir) nav jēgas 🤭
Tur viss ir balts/melns, labs/slikts

  +1 [+] [-]

, 2021-05-04 20:22, pirms 3 gadiem
ritvarz rakstīja: bllll cik Jūs latvieši esat tizli
Ļoti daudzi tādi ir, jā.
Visās tautās gan.
Nekas. Izmirs kā daudzskaitlīga tautas daļa arī pie mums 😁

  +2 [+] [-]

, 2021-05-04 20:22, pirms 3 gadiem
darbagalds rakstīja: Kāds tev ko izdrāza?
Liekas, ka kāds āfrikānis viņa sievu. Vienmēr un visur cemme uz nēģeriem viņam.

  +5 [+] [-]

, 2021-05-04 20:25, pirms 3 gadiem
Šodien Valmierai pietrūka emocijas ,dzirkstelītes ,kas pēc tādām spēlēm kā iepriekšējā ar Riga ir normāli . RFS iesita vienīgo momentu (pareizak sakot spēlētājs uz individuālo meistarību uztaisīja golu) ,tiesa arī pie saviem vārtiem neko vairāk par pusmomentiem izvedot neļāva .
Ejam tālāk ,situācija tabula saasinās .
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +1 [+] [-]

, 2021-05-04 20:29, pirms 3 gadiem
Valmiera nebija tik svaiga kā RFS. Tas izšķīra.
Emersonam lieliskas pirmās 35 min.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-04 20:30, pirms 3 gadiem
Tuvākās 3 spēles parādīs, vai Liepāja būs cīnītājs pa augstumiem.
Vispirms rīt Metta. Un tad jāsāk vākt punkti no RFC un RFS.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-04 20:36, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un to teica migrants.
Zini, tas kurš neciena savu tautu, un tās tradīcijas, pats nav nekādas cieņas vērts.
Tāpēc es tev pavisam mierīgi varu pateikt, ka tu esi mazs sūdelis, kurš nav pelnījis ne manu, ne arī citu latviešu tradicionālo vērtību cienošo cieņu.
Wait, what? Ja es neesmu rasists, tad es necienu savu tautu? Tu esi skaidrā?

  -2 [+] [-]

, 2021-05-04 20:37, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Diskutēt ar nacionāllokālpatriotu (vai rasistu, nevar īsti saprast, kas viņš ir) nav jēgas 🤭
Tur viss ir balts/melns, labs/slikts
Tu esi globālists?

  -2 [+] [-]

, 2021-05-04 20:37, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Wait, what? Ja es neesmu rasists, tad es necienu savu tautu? Tu esi skaidrā?
Šis nav stāsts par rasismu, bet par LV futbolu kā tādu.

     [+] [-]

, 2021-05-04 20:38, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un to teica migrants.
Zini, tas kurš neciena savu tautu, un tās tradīcijas, pats nav nekādas cieņas vērts.
Tāpēc es tev pavisam mierīgi varu pateikt, ka tu esi mazs sūdelis, kurš nav pelnījis ne manu, ne arī citu latviešu tradicionālo vērtību cienošo cieņu.
Ja es esmu migrants, tad es Tevi saukšu par padomju flotes, padomju varas līdzskrējēju un dibena bučotāju 🤭
Tagad sāksi skaidroties, ka nemaz neesi dienējis padomju flotē, bet gan jau no bērnības pret-Ļeņina skrejlapas dalījis oktobrēnos 😁
(Gan jau zemtekstu nesapratīsi, jo esi pārāk stulbs kā suga)

     [+] [-]

, 2021-05-04 20:40, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un to teica migrants.
Zini, tas kurš neciena savu tautu, un tās tradīcijas, pats nav nekādas cieņas vērts.
Tāpēc es tev pavisam mierīgi varu pateikt, ka tu esi mazs sūdelis, kurš nav pelnījis ne manu, ne arī citu latviešu tradicionālo vērtību cienošo cieņu.
Neesi ar mietu atrāvies..pie baltā galdauta galda?

  -4 [+] [-]

, 2021-05-04 20:40, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Starp citu, cik FK Valmiera ir savas futbola skolas audzēkņi, kuri regulāri spēlē lielajā komandā?
0. Neaizmirsti, ka tā ir pērtiķu tirgotava nevis LV prospektu audzētava.

     [+] [-]

, 2021-05-04 20:45, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Ja es esmu migrants, tad es Tevi saukšu par padomju flotes, padomju varas līdzskrējēju un dibena bučotāju 🤭
Tagad sāksi skaidroties, ka nemaz neesi dienējis padomju flotē 😁
(Gan jau zemtekstu nesapratīsi, jo esi pārāk stulbs kā suga)
Nē, netaisos noliegt, ka obligāto dienestu dienēju Padumju savienības flotē, jo tie bija tādi laiki kādi bija.
Tomēr tas ka tu biji/esi muļķu partijā jau vien par tevi daudz ko izsaka. Un tāds te stāsta kā mums te jādzīvo. Smieklīgi!

  -1 [+] [-]

, 2021-05-04 20:45, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tu esi globālists?
Tu bieži mēģini Daugavā ūdens teci uz otru pusi pagriezt?

Nu... te arī Tava atbilde, kādēļ nacionāllokālpatriotisms vienas etniskās grupas ietvaros (latvietis pret latvieti) un rasisms ir bezjēdzība. Ar to var nodarboties, ja laiku nav kur likt 😁
Saprotu suitus un saprotu baskus, bet "Liepāja labāka par Valmieru, jo mums visi Liepājnieki (it kā leģionāru nebūtu)" gan ir kaut kāds debilisms 🤭

     [+] [-]

, 2021-05-04 20:46, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: 0. Neaizmirsti, ka tā ir pērtiķu tirgotava nevis LV prospektu audzētava.
Īsāk sakot-FK Valmiera kā ieguldījums Latvijas futbola kopējā lietā ir nulle?

  +4 [+] [-]

, 2021-05-04 20:49, pirms 3 gadiem
darbagalds rakstīja: Kāds tev ko izdrāza? Kādi RFS - tāds pavecu balkāniešu pūznis. VIENA iespēja pa visu spēli! Valmiera, protams var lepoties ar savu komandu! A tava Ļepaja ar ko lepojas? Ar belaru baru?
Namejs nav FK Liepājas fans. Nav jēgas ar viņu diskutēt.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-04 20:49, pirms 3 gadiem
Pašlaik tiek plānots pie jaunā stadiona uzstādīt J.Dāliņa skulptūru morīša krāsā.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-04 20:51, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tu bieži mēģini Daugavā ūdens teci uz otru pusi pagriezt?

Nu... te arī Tava atbilde, kādēļ nacionāllokālpatriotisms vienas etniskās grupas ietvaros (latvietis pret latvieti) un rasisms ir bezjēdzība. Ar to var nodarboties, ja laiku nav kur likt 😁
Saprotu suitus un saprotu baskus, bet "Liepāja labāka par Valmieru, jo mums visi Liepājnieki (it kā leģionāru nebūtu)" gan ir kaut kāds debilisms 🤭
Atļaušos aizrādīt, ka tas netiek virzīts pret pilsētām kā tādām, bet gan tikai tajā, kas notiek šo pilsētu futbolā.
Un tagad tikai nestāsti, ka tas ir kaut kas unikāls, un nekur citur pasaulē tā nenotiek. Paskaties, piemēram, kas notiek starp Liverpūles un Everton faniem utt., un tas ir vienas pilsētas futbola fanu ietvaros. Nemaz nerunājot par dažādu pilsētu EPL komandu fanu savstarpējām attiecībām.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-04 20:52, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: 0. Neaizmirsti, ka tā ir pērtiķu tirgotava nevis LV prospektu audzētava.
Un visi klubi nekad nebūs LV prospektu audzētāji 😁
Tāpēc, es atkārtojos, tā "balts/melns" domāšana ir tik bērnišķīga.
It kā lieli vīri, bet faktiski bērna prātā savā uztverē par lietu kārtību

  +2 [+] [-]

, 2021-05-04 20:53, pirms 3 gadiem
Līderu komandu līdzvērtīga spēle.Tikaidaudzi pēcspēles komenti šodien pamatskolnieku līmenī.Varbūt svētkus viens otrs te sasvinējies?RFS šodien labi nospēleja aizsardzībā un Valmiera savus nedaudzos momentus neizmantoja.vienu jau vajadzēja iesist,tad būtu pavisam loģisks rezultāts.Nu nekas,augšgalā vēl sīvāka konkurence.

     [+] [-]

, 2021-05-04 20:53, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tu bieži mēģini Daugavā ūdens teci uz otru pusi pagriezt?

Nu... te arī Tava atbilde, kādēļ nacionāllokālpatriotisms vienas etniskās grupas ietvaros (latvietis pret latvieti) un rasisms ir bezjēdzība. Ar to var nodarboties, ja laiku nav kur likt 😁
Saprotu suitus un saprotu baskus, bet "Liepāja labāka par Valmieru, jo mums visi Liepājnieki (it kā leģionāru nebūtu)" gan ir kaut kāds debilisms 🤭
Suitus ar baskiem salīdzināt. Wow : )
Netērē spēkus ar Nameju.
Tu vari daudz ko sakarīgāku pateikt par daudz citām tēmām, kurām te nav daudz viedokļu paudēju un spēju.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-04 20:54, pirms 3 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Namejs nav FK Liepājas fans. Nav jēgas ar viņu diskutēt.
Par tādu komandu, kāda tā ir pēdējos piecus gadus, nav ne mazākā vēlēšanos fanot. Labākais ko varu darīt, un jau daru, būt neitrālam, un censties šo komandu vispār nepieminēt.

     [+] [-]

, 2021-05-04 20:55, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atļaušos aizrādīt, ka tas netiek virzīts pret pilsētām kā tādām, bet gan tikai tajā, kas notiek šo pilsētu futbolā.
Un tagad tikai nestāsti, ka tas ir kaut kas unikāls, un nekur citur pasaulē tā nenotiek. Paskaties, piemēram, kas notiek starp Liverpūles un Everton faniem utt., un tas ir vienas pilsētas futbola fanu ietvaros. Nemaz nerunājot par dažādu pilsētu EPL komandu fanu savstarpējām attiecībām.
Tev vispār līdz tavam teļapaurim nekas neaiziet 😁

Derbija jēdzienu ar nacionāllokālpatriotismu savilki kopā un nosauci par sinonīmu 😁
Everton? Liverpool? Kāds sakars? Everton fani dzied dziesmas "Pool, jūs esat mēsls, jo Jums nav dzimtie liverpūlieši sastāvā"? 😁😁😁

     [+] [-]

, 2021-05-04 20:56, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Un visi klubi nekad nebūs LV prospektu audzētāji 😁
Tāpēc, es atkārtojos, tā "balts/melns" domāšana ir tik bērnišķīga.
It kā lieli vīri, bet faktiski bērna prātā savā uztverē par lietu kārtību
Un es teicu, ka būs? Ameriku atklāji

     [+] [-]

, 2021-05-04 20:57, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par tādu komandu, kāda tā ir pēdējos piecus gadus, nav ne mazākā vēlēšanos fanot. Labākais ko varu darīt, un jau daru, būt neitrālam, un censties šo komandu vispār nepieminēt.
Patreiz īkšķus neturi ne par vienu no 9 virslīgas klubiem?

  +1 [+] [-]

, 2021-05-04 20:59, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tev vispār līdz tavam teļapaurim nekas neaiziet 😁

Derbija jēdzienu ar nacionāllokālpatriotismu savilki kopā un nosauci par sinonīmu 😁
Everton? Liverpool? Kāds sakars? Everton fani dzied dziesmas "Pool, jūs esat mēsls, jo Jums nav dzimtie liverpūlieši sastāvā"? 😁😁😁
Muļķu partijas locekli, es nezinu ko dzied Everton fani par Pool, bet zinu kādas ir attiecības abu šo komandu fanu starpā.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-04 20:59, pirms 3 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Suitus ar baskiem salīdzināt. Wow : )
Netērē spēkus ar Nameju.
Tu vari daudz ko sakarīgāku pateikt par daudz citām tēmām, kurām te nav daudz viedokļu paudēju un spēju.
Nu labi. Kaut suitus ar korsikāņiem, sicīliešiem, kur nekas no pamatnācijas neatšķiras. Domu saprati.

Labi, jā par traku baskus ar suitiem salīdzināt, piekrītu.
Bet par to tak runa nemaz nebija 😁
Tik vien kā norādīt uz etniskā lokālpatriotisma nodalīšanu, ja tādam tiešām ir pamats 🤦‍♂️

  -1 [+] [-]

, 2021-05-04 21:02, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Muļķu partijas locekli, es nezinu ko dzied Everton fani par Pool, bet zinu kādas ir attiecības abu šo komandu fanu starpā.
Nu. Un kādas tad ir attiecības šo klubu līdzjutēju starpā un kā tas savelkams kopā ar stāstu "FKL pret FK Valmiera"? 😁
Pastāsti mums par merseyside derbiju. Izklausās, ka esi par to labākā lietas kursā kā es 🤦‍♂️😁 Riktīga karadarbība izklausās tur 😲

  -2 [+] [-]

, 2021-05-04 21:03, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Patreiz īkšķus neturi ne par vienu no 9 virslīgas klubiem?
Nē, un pašai LFV arī tā nopietni nesekoju. Cik izlasu rakstus SC un dažreiz nedaudz paskatos kādus nogriežņus no spēlēm.
Man, kā lokāl un nacionālpatriotam, absolūti nav pieņemams tas kas notiek LFV.
Savas vajadzības pēc futbola apmierinu aktīvi pasekojot LaLigai un Barsai.

     [+] [-]

, 2021-05-04 21:05, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nu labi. Kaut suitus ar korsikāņiem, sicīliešiem, kur nekas no pamatnācijas neatšķiras. Domu saprati.

Labi, jā par traku baskus ar suitiem salīdzināt, piekrītu.
Bet par to tak runa nemaz nebija 😁
Tik vien kā norādīt uz etniskā lokālpatriotisma nodalīšanu, ja tādam tiešām ir pamats 🤦‍♂️
Es kā suitu puses iedzīvotājs esmu ļoti pagodināts : )
Lai jau Namejs ārdās. Kaut kā neredzu viņu Grobiņas spēlēs, piemēram!

  +2 [+] [-]

, 2021-05-04 21:06, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, un pašai LFV arī tā nopietni nesekoju. Cik izlasu rakstus SC un dažreiz nedaudz paskatos kādus nogriežņus no spēlēm.
Man, kā lokāl un nacionālpatriotam, absolūti nav pieņemams tas kas notiek LFV.
Savas vajadzības pēc futbola apmierinu aktīvi pasekojot LaLigai un Barsai.
Un tas, ka Barsā ir 15 leģionāri pret 6 spāņiem, tevi nemaz netraucē?

  -3 [+] [-]

, 2021-05-04 21:11, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Un tas, ka Barsā ir 15 leģionāri pret 6 spāņiem, tevi nemaz netraucē?
Cik zinu, tad man nav nekādu bēdu, kas spēlē Spānijas izlasē.
Kas spēlē un kā spēlēs Latvijas izlasē mani gan uztrauc. Un tā ir ļoti būtiska atšķirība.

P.S. Un salīdzināt Eiropas futbola Top līgas ar situāciju LFV nav ne gudri, ne arī korekti. Viņiem arī zemākās līgās ir galvas tiesu augstāks līmenis nekā LFV. takā viņiem nekad nebūs problēmu ar augsta līmeņa futbolistiem.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-04 21:12, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Muļķu partijas locekli, es nezinu ko dzied Everton fani par Pool, bet zinu kādas ir attiecības abu šo komandu fanu starpā.
https://www.google.com/amp/s/www.go...

🤦‍♂️
Lai nav vecs resurss, tad ieliksim šo kā piemēru, kas nedaudz visu atainos.
Bet Tu turpini lūdzi mūs izglītot angļu futbola ziņā. Neņem mani pierē 😁

     [+] [-]

, 2021-05-04 21:12, pirms 3 gadiem
ieeju paskatīties komentus un atkal namejs kvanš, tak rīt tavi belari spēlēs, tad varēsi arī uz nebēdu kvanšēt

     [+] [-]

, 2021-05-04 21:14, pirms 3 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Es kā suitu puses iedzīvotājs esmu ļoti pagodināts : )
Lai jau Namejs ārdās. Kaut kā neredzu viņu Grobiņas spēlēs, piemēram!
Zini ar ko mēs atšķiramies?
Ar to, ka es neplātos, ka esmu baigais kādas komandas fans, un neesmu iemīlējies pats sevī kā kādas komandas baigais fans. Toties tu gan tāds esi, un tev svarīgāks ir tas, ka tu esi baigais fans, un nevis tas, kas notiek ar komandu, un kāds ir tās sniegums.

  -3 [+] [-]

, 2021-05-04 21:17, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: https://www.google.com/amp/s/www.go...

🤦‍♂️
Lai nav vecs resurss, tad ieliksim šo kā piemēru, kas nedaudz visu atainos.
Bet Tu turpini lūdzi mūs izglītot angļu futbola ziņā. Neņem mani pierē 😁
Man nav jāmeklē linki internetā, jo man ir tiešs avots Pool fanu vidū pašā Liverpūlē. Takā vari savu linkus iebāzt vietā, kura nekad gaisma neiespīd.

     [+] [-]

, 2021-05-04 21:19, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cik zinu, tad man nav nekādu bēdu, kas spēlē Spānijas izlasē.
Kas spēlē un kā spēlēs Latvijas izlasē mani gan uztrauc. Un tā ir ļoti būtiska atšķirība.
Pričom tur izlases. Es par klubiem runāju.
Un, ja tu pievienosies gaudu klubam "aiii, cik mums daudz talantu, bet viņiem nedod spēlēt", tad es tev atklāšu mazu noslēpumu - neviens saprātīgs treneris nemarinēs uz soliņa labu, jaunu, perspektīvu un spējīgu futbolistu. Tā kā, ja vēlies raudāt, tad dari to uz akadēmiju, jaunatnes treneru un vispār sistēmas pleca. Bet netirs virsū klubiem un to faniem, kas vēlas REZULTĀTU.

     [+] [-]

, 2021-05-04 21:20, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man nav jāmeklē linki internetā, jo man ir tiešs avots Pool fanu vidū pašā Liverpūlē. Takā vari savu linkus iebāzt vietā, kura nekad gaisma neiespīd.
O!!!
Šis bija arguments pa pirmo zorti, kā saka.
Vienas personas viedoklis viņam esot 😁😁😁

Tā teikt, ja Koļa no Maskavas pasaka, ka LV ir mēsls, tad... nevis Koļa, iespējams, ir maita, bet gan Latvija ir mēsls.
Dzelžaina loģika, vecais komunist, dzelžaina

  +1 [+] [-]

, 2021-05-04 21:24, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zini ar ko mēs atšķiramies?
Ar to, ka es neplātos, ka esmu baigais kādas komandas fans, un neesmu iemīlējies pats sevī kā kādas komandas baigais fans. Toties tu gan tāds esi, un tev svarīgāks ir tas, ka tu esi baigais fans, un nevis tas, kas notiek ar komandu, un kāds ir tās sniegums.
Protams, ka nekad nesasiesies ar ko konkrētu.
Piesliesies, pie kā izdevīgāk konkrētā brīdī. Kā cienīgs kolaboracionists. Tā teikt, būs "tādi laiki" bijuši un izvēles iespējas nekādas 😁

Kā saka...
Vienmēr ir cilvēki, kuri labprātīgi, ar pašiniciatīvu uzvilks Hugo Boss formu, ja tādi laiki.
Vai formu ar sarkano zvaigzni, ja tādi laiki

     [+] [-]

, 2021-05-04 21:26, pirms 3 gadiem
Viss pareizi. Drīzāk varēja būt dublis Emersonam un 2:0 nekā 1:1. Nekvalitatīvs un samocīts šodien bija Valmieras uzbrukums, visi sitieni taisni virsū vārtsargam... Viesi uzbruka varbūt ne tik daudz, toties bīstamāk. Nu, Puncula dūriens pa kreiso malu, atstājot trīs puikas čupā gar zemi, bija izcils, taču leņķis jau bija tāds, ka tuvajā stūrī trāpīt - nereāli... Vēl Valmierai labs bija uzkāriens no labās malas, kur morītis sapinās pats savās divās... Tur bija jābūt golam. Ja tādas izdevības izšķērdē, tad jāzaudē. Jāteic gan, ka Savaļnieks pret dzimto pilsētu tā īsti neko neparādīja... Jāaizmirst Valmierai šo maču, jo tas patiešām nesanāca.

     [+] [-]

, 2021-05-04 21:28, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Pričom tur izlases. Es par klubiem runāju.
Un, ja tu pievienosies gaudu klubam "aiii, cik mums daudz talantu, bet viņiem nedod spēlēt", tad es tev atklāšu mazu noslēpumu - neviens saprātīgs treneris nemarinēs uz soliņa labu, jaunu, perspektīvu un spējīgu futbolistu. Tā kā, ja vēlies raudāt, tad dari to uz akadēmiju, jaunatnes treneru un vispār sistēmas pleca. Bet netirs virsū klubiem un to faniem, kas vēlas REZULTĀTU.
Speciāli priekš Tevis arī iekopēšu linku ko Nauris Mackevičs, ceru ka zini, kas viņš ir, ir teicis par šo situāciju LV futbolā. Tad ir vērts tālāk diskutēt.
Lasi intervijas otro pusi.

https://sportacentrs.com/futbols/vi...

  -2 [+] [-]

, 2021-05-04 21:29, pirms 3 gadiem
Da kāds tur Barsas fans Ivars, ja pats rakstīja, ja Messi aizietu prom, tad, iespējams, vairs nejustu līdzi Barsai.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-04 21:30, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: O!!!
Šis bija arguments pa pirmo zorti, kā saka.
Vienas personas viedoklis viņam esot 😁😁😁

Tā teikt, ja Koļa no Maskavas pasaka, ka LV ir mēsls, tad... nevis Koļa, iespējams, ir maita, bet gan Latvija ir mēsls.
Dzelžaina loģika, vecais komunist, dzelžaina
Protams, protams! Visur un vienmēr jātaisa aptauja. Tas ka kāds cilvēks varētu paust kādas sabiedrības kopējo viedokli bez aptaujas nav atzīstams.

  -2 [+] [-]

, 2021-05-04 21:35, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Protams, ka nekad nesasiesies ar ko konkrētu.
Piesliesies, pie kā izdevīgāk konkrētā brīdī. Kā cienīgs kolaboracionists. Tā teikt, būs "tādi laiki" bijuši un izvēles iespējas nekādas 😁

Kā saka...
Vienmēr ir cilvēki, kuri labprātīgi, ar pašiniciatīvu uzvilks Hugo Boss formu, ja tādi laiki.
Vai formu ar sarkano zvaigzni, ja tādi laiki
Šis tavs komentārs ir atklāts demagoģijas un debīlisma paraugs.
Apsveicu! Tu esi uzvarējis konkursā par šī vakara debīlāko un demagoģiskāko komentāru.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-04 21:35, pirms 3 gadiem
strops rakstīja: Pašlaik tiek plānots pie jaunā stadiona uzstādīt J.Dāliņa skulptūru morīša krāsā.
Pirms gānīties, iemācies pareizi Jāņa Daliņa uzvārdu rakstīt, mazais rasista embrij!

     [+] [-]

, 2021-05-04 21:41, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šis tavs komentārs ir atklāts demagoģijas un debīlisma paraugs.
Apsveicu! Tu esi uzvarējis konkursā par šī vakara debīlāko un demagoģiskāko komentāru.
Namejiņ (un man kauns, ka nēsā šo vārdu), ir izdevīgi nekad tā īsti nepieslieties un neidentificēt sevi ar kādu organizāciju, vai ne?
Jo... pieslienoties, var nākties ar kaut ko riskēt grūtos laikos.
Izdevīgāka un gudrāka ir t.s. "m.īzēju taktika". Kas par to, ka beigās Tevi par tādu arī uzskatīs. Vismaz kājas un biksiņas sausas, ne? 🤭🤦‍♂️

     [+] [-]

, 2021-05-04 21:43, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Speciāli priekš Tevis arī iekopēšu linku ko Nauris Mackevičs, ceru ka zini, kas viņš ir, ir teicis par šo situāciju LV futbolā. Tad ir vērts tālāk diskutēt.
Lasi intervijas otro pusi.

https://sportacentrs.com/futbols/virsliga/18052020-mackevics_panemt_18_gadus_vecu_nigerieti_
Esmu lasījis to interviju. Un atkārtoju vēlreiz - mērķē SISTĒMAS/LFF virzienā. Kāpēc nav treneru, kādi viņi vispār ir utt. Kāpēc, piemēram, basketbolā ar jauniešiem viss ir (salīdzinoši) ok? Bet pārmest klubiem ir nevietā.
Starp citu, METTA taču gadiem darbojas gandrīz tikai ar saviem kadriem. Cik tad no viņiem to spīdekļu ir sanācis? No pēdējiem gadiem prātā nāk vien Krollis, kurš šobrīd spēlē... kur?

     [+] [-]

, 2021-05-04 21:46, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nu labi. Kaut suitus ar korsikāņiem, sicīliešiem, kur nekas no pamatnācijas neatšķiras. Domu saprati.

Labi, jā par traku baskus ar suitiem salīdzināt, piekrītu.
Bet par to tak runa nemaz nebija 😁
Tik vien kā norādīt uz etniskā lokālpatriotisma nodalīšanu, ja tādam tiešām ir pamats 🤦‍♂️
Offtopic. Vai esi LuK biedrs?

  -3 [+] [-]

, 2021-05-04 21:50, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Offtopic. Vai esi LuK biedrs?
Nē. Ļoti sliktas personiskās attiecības ar Aldi.
Un tas, kā viņi taisa kadru politiku, atbaida vēl jo vairāk.

Ja šodien būtu vēlēšanas, es iespējams pirmo reizi dzīvē par nacionāļiem atdotu balsi, jo AP pat man ne tuvu nav pieņemams vairs. Tas nav liberālisms, ko šie izpilda.

     [+] [-]

, 2021-05-04 21:52, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Namejiņ (un man kauns, ka nēsā šo vārdu), ir izdevīgi nekad tā īsti nepieslieties un neidentificēt sevi ar kādu organizāciju, vai ne?
Jo... pieslienoties, var nākties ar kaut ko riskēt grūtos laikos.
Izdevīgāka un gudrāka ir t.s. "m.īzēju taktika". Kas par to, ka beigās Tevi par tādu arī uzskatīs. Vismaz kājas un biksiņas sausas, ne? 🤭🤦‍♂️
Nē, vispareizāk ir saistīties ar partiju, kurā tikai zemo pierīšu īpašnieki varēja nesaskatīt muļķu partiju.
Pirmkārt, lai saistītos, kā tu raksti organizāciju, ir jābūt ambīcijām vispār ar kādu saistīties, vēlme realizēt savu varas kāri un iespēju pasēdēt pie lielā galda (lasi-siles).
Otrkārt, tādiem kā tev emigrantiem šeit nepietiek tikai ar ambīcijām, bet jāspēj arī pielāgoties šejienes domāšanai. Un ja tu savu domāšanu stādīsi augstāk par vietējo domāšanu, tad mūžam būsi muļķu partijas loceklis.

Mana lielākā problēma, ja tā vispār ir problēma, ka nekad nav bijusi ambīcija rauties pie siles. Tāpēc nekad neesmu bijis uzmest, un nekad arī nedraud būt uzmestam. Un tāpēc varu priecāties par dzīvi pēc paša rakstīta scenārija.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-04 21:54, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Offtopic. Vai esi LuK biedrs?
Tātad... es šobrīd... balstotu par galēji labējiem, pat konservatīviem, nacionālistiem 🤦‍♂️😁
Esot liberāls.
Ne jau tādēļ, ka izvēļu tik daudz.
Labi parāda ķīseli mūsu politikā

  +2 [+] [-]

, 2021-05-04 21:55, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Esmu lasījis to interviju. Un atkārtoju vēlreiz - mērķē SISTĒMAS/LFF virzienā. Kāpēc nav treneru, kādi viņi vispār ir utt. Kāpēc, piemēram, basketbolā ar jauniešiem viss ir (salīdzinoši) ok? Bet pārmest klubiem ir nevietā.
Starp citu, METTA taču gadiem darbojas gandrīz tikai ar saviem kadriem. Cik tad no viņiem to spīdekļu ir sanācis? No pēdējiem gadiem prātā nāk vien Krollis, kurš šobrīd spēlē... kur?
No kā māja sākas-no pamatiem vai jumta?
Savulaik to ļoti labi saprata Zaharjins, un tāpēc pat tagad vel liela LV izlases daļa sastāv no Liepājas (lasi-LM) futbola audzēkņiem.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-04 21:59, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Offtopic. Vai esi LuK biedrs?
Problēmas ar nacionālo apvienību man, iepriekš, ir faktiski bijušas tikai:
1) viņu falšo vērtību dēļ, kad iepretim nāk nauda (saistība ar maksātnespējas procesu bandītiem)
2) viņu radikalitātes dēļ, t.i., neprasmē (vai nevēlēšanās) skatīties šodienas reālijām acīs un vienot, nevis šķelt Latvijas sabiedrību, kura, diemžēl, ir un paliks kāda tā ir, ja runājam par latviešu un krievu jautājumu (un tikai šīm divām etniskajām grupām). Krievu par latvieti nepadarīsi. Bet krievu var padarīt par Latvijai lojālu krievu, kurš ciena šo valsti

  -1 [+] [-]

, 2021-05-04 22:08, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Un es teicu, ka būs? Ameriku atklāji
Tu neteici, jā, sorry 😉

Nu... šo turpinot... tieši tāpēc, ka klubi ir dažādi, viņiem visiem tiesības pastāvēt.
Tieši dažādībā, ilgrermiņā, ir spēks. Ja to saskata.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-04 22:11, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Problēmas ar nacionālo apvienību man, iepriekš, ir faktiski bijušas tikai:
1) viņu falšo vērtību dēļ, kad iepretim nāk nauda (saistība ar maksātnespējas procesu bandītiem)
2) viņu radikalitātes dēļ, t.i., neprasmē (vai nevēlēšanās) skatīties šodienas reālijām acīs un vienot, nevis šķelt Latvijas sabiedrību, kura, diemžēl, ir un paliks kāda tā ir, ja runājam par latviešu un krievu jautājumu (un tikai šīm divām etniskajām grupām). Krievu par latvieti nepadarīsi. Bet krievu var padarīt par Latvijai lojālu krievu, kurš ciena šo valsti
Tikai pilnīgi naivs cilvēks var iedomāties, ka patreizējā situācijā Latvijas krievu lielāko vairākumu var padarīt lojālus šai valstij. Tas ka viņus iemāca runāt latviski absolūti nenozīmē, ka lielākais vairums viņi no tā paliks lojāli šīs valsts pilsoņi. Neprognozēju, kas notiks pēc 2-3 paaudzēm, bet šobrīd šai jautājumā ir situācija, kad-baro vilku cik vēlies, bet viņš vienalga zagsies uz aitu kūti, un lūkosies uz mežu. Ir lietas, kas daudzās tautās tiek iezīsts līdz ar mātes pienu, un iegaumēts no vecmāmiņu stāstiem.

  -3 [+] [-]

, 2021-05-04 22:14, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Un es teicu, ka būs? Ameriku atklāji
Tu to, ka klubi ir dažādi, saproti.
Namejs kā īsts nacists/komunists, gan visus pēc viena ģīmja un līdzības grib sazīmēt.
Uztaisīt par vienotiem āriešiem, vai... ļeņina bērniem 😁 (Latvijas vietējo spēletāju kalvēm UN TIKAI)
Starpība tajās divās ideoloģijās (sociālisms (komunisms) un nacionālsociālisms) un to attīstībā jau ir niecīga - PSRS iznīcināja sabiedrības šķiru pēc ienākumu un inteliģences līmeņa, nacisti - pēc etniskā principa.
Vulgarizējot un vienkārsojot, citas atšķirības nebija 🤦‍♂️

     [+] [-]

, 2021-05-04 22:24, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tikai pilnīgi naivs cilvēks var iedomāties, ka patreizējā situācijā Latvijas krievu lielāko vairākumu var padarīt lojālus šai valstij. Tas ka viņus iemāca runāt latviski absolūti nenozīmē, ka lielākais vairums viņi no tā paliks lojāli šīs valsts pilsoņi. Neprognozēju, kas notiks pēc 2-3 paaudzēm, bet šobrīd šai jautājumā ir situācija, kad-baro vilku cik vēlies, bet viņš vienalga zagsies uz aitu kūti, un lūkosies uz mežu. Ir lietas, kas daudzās tautās tiek iezīsts līdz ar mātes pienu, un iegaumēts no vecmāmiņu stāstiem.
Skumji, ja Tu tiešām šādi skaties arī uz jauno Latvijas krievu paaudzi. Un it īpaši uz labi izglītoto šo personu daļu.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-04 22:28, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tikai pilnīgi naivs cilvēks var iedomāties, ka patreizējā situācijā Latvijas krievu lielāko vairākumu var padarīt lojālus šai valstij. Tas ka viņus iemāca runāt latviski absolūti nenozīmē, ka lielākais vairums viņi no tā paliks lojāli šīs valsts pilsoņi. Neprognozēju, kas notiks pēc 2-3 paaudzēm, bet šobrīd šai jautājumā ir situācija, kad-baro vilku cik vēlies, bet viņš vienalga zagsies uz aitu kūti, un lūkosies uz mežu. Ir lietas, kas daudzās tautās tiek iezīsts līdz ar mātes pienu, un iegaumēts no vecmāmiņu stāstiem.
Tikai pilnīgs vecūksnis, kurš tusējas ar vecūkšņiem var domāt šādi. Es esmu par tevi kādus 10-15 gadus jaunāks (man 35) un pat manā paaudzē starp pat attāliem paziņām praktiski neviens nav nelojāls Latvijai un neciena to. Mana draudzene ir vēl 10 gadus jaunāka, viņas krievvalodīgo vidū VISPĀR nav neviena, kurš nerunātu latviski un/vai nesvinētu 18.novembri vai 4.maiju. Protams, es runāju par inteliģentiem cilvēkiem. Tādas "maskačas urlu" šūniņas bija, ir un būs. BET - un te ir svarīgākais - nekādā gadījumā cilvēkus, kas cenšas iekļauties, nevajag atgrūst, pat ja viņš aiziet uz 9.maija pasākumu. Tavs "viņš vienalga zagsies uz aitu kūti" ir tikai un vienīgi pateicoties NA (un tagad arī JKP), jo pietiek ar vienu skaļu paziņojumu vai Saeimas lēmumu, lai cilvēks var apvainoties un sajusties negribēts šajā valstī. Tīra psiholoģija.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-04 22:30, pirms 3 gadiem
DaMarcus rakstīja: Skumji, ja Tu tiešām šādi skaties arī uz jauno Latvijas krievu paaudzi. Un it īpaši uz labi izglītoto šo personu daļu.
Man ikdienā šī jaunā krievu paaudze defilē ap māju, takā lūdzu nevajag man batonus bāzt ausīs.
Un vēlreiz tev saku, nevajag kādas sabiedrības lielāko daļu jaukt ar dažiem atsevišķiem indivīdiem. Nekad neesmu noliedzis, ka arī starp krieviem ir dažādi cilvēki, un man, starp citu, ļoti labs draugs ir viens krievs, bet tas nenozīmē, ka kopējā aina ar krievu lojalitāti ir pozitīva.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-04 22:38, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Tikai pilnīgs vecūksnis, kurš tusējas ar vecūkšņiem var domāt šādi. Es esmu par tevi kādus 10-15 gadus jaunāks (man 35) un pat manā paaudzē starp pat attāliem paziņām praktiski neviens nav nelojāls Latvijai un neciena to. Mana draudzene ir vēl 10 gadus jaunāka, viņas krievvalodīgo vidū VISPĀR nav neviena, kurš nerunātu latviski un/vai nesvinētu 18.novembri vai 4.maiju. Protams, es runāju par inteliģentiem cilvēkiem. Tādas "maskačas urlu" šūniņas bija, ir un būs. BET - un te ir svarīgākais - nekādā gadījumā cilvēkus, kas cenšas iekļauties, nevajag atgrūst, pat ja viņš aiziet uz 9.maija pasākumu. Tavs "viņš vienalga zagsies uz aitu kūti" ir tikai un vienīgi pateicoties NA (un tagad arī JKP), jo pietiek ar vienu skaļu paziņojumu vai Saeimas lēmumu, lai cilvēks var apvainoties un sajusties negribēts šajā valstī. Tīra psiholoģija.
Par cik dzīvoju gana krieviskā vidē, tad man tevi būs jāapbēdina, jo situācija nav ne tuvu tik ideāla.
Tu pats pareizi uzrakstīji, ka ir inteliģenti cilvēki, kuri tiešām labākā gadījumā ir lojāli šai valstij, vai vismaz neitrāli. Un tas ka daudzi krievi ir iemācījušies latviešu valodu ir drīzāk valsts valodas politikas rezultāts, un nevis pašu brīvprātīga izvēle. Piemēram, Padumju laikos mums arī iemācīja krievu valodu, bet vai tāpēc mēs bijām lojāli tai valstij?
Tas viss nav tik vienkārši. Vismaz uz šo brīdi, bet nesaku, ka pēc 2-3 paaudzēm daudz kas nevarētu pamainīties arī uz pozitīvo pusi.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-04 22:39, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Tikai pilnīgs vecūksnis, kurš tusējas ar vecūkšņiem var domāt šādi. Es esmu par tevi kādus 10-15 gadus jaunāks (man 35) un pat manā paaudzē starp pat attāliem paziņām praktiski neviens nav nelojāls Latvijai un neciena to. Mana draudzene ir vēl 10 gadus jaunāka, viņas krievvalodīgo vidū VISPĀR nav neviena, kurš nerunātu latviski un/vai nesvinētu 18.novembri vai 4.maiju. Protams, es runāju par inteliģentiem cilvēkiem. Tādas "maskačas urlu" šūniņas bija, ir un būs. BET - un te ir svarīgākais - nekādā gadījumā cilvēkus, kas cenšas iekļauties, nevajag atgrūst, pat ja viņš aiziet uz 9.maija pasākumu. Tavs "viņš vienalga zagsies uz aitu kūti" ir tikai un vienīgi pateicoties NA (un tagad arī JKP), jo pietiek ar vienu skaļu paziņojumu vai Saeimas lēmumu, lai cilvēks var apvainoties un sajusties negribēts šajā valstī. Tīra psiholoģija.
Man liekas, Namejs domā, ka 9.maijā visi, kas tur aizgājuši, ir Die Hard Sarkanarmieši ar PSRS karogu rokās joprojām.
Un ka tādu, kas tur nemaz neaiziet, vispār neeksistē, jo tiek pielikti pie sienas

Neaizstāvu 9.maija pasākumu nekādā mērā. Bet Tu ļoti labi. Ļooti labi raksturoji situāciju ar inteliģentajiem, jaunajiem Latvijas krieviem gan šī pasākuma kontekstā, gan kopumā.

     [+] [-]

, 2021-05-04 23:42, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tikai pilnīgi naivs cilvēks var iedomāties, ka patreizējā situācijā Latvijas krievu lielāko vairākumu var padarīt lojālus šai valstij. Tas ka viņus iemāca runāt latviski absolūti nenozīmē, ka lielākais vairums viņi no tā paliks lojāli šīs valsts pilsoņi. Neprognozēju, kas notiks pēc 2-3 paaudzēm, bet šobrīd šai jautājumā ir situācija, kad-baro vilku cik vēlies, bet viņš vienalga zagsies uz aitu kūti, un lūkosies uz mežu. Ir lietas, kas daudzās tautās tiek iezīsts līdz ar mātes pienu, un iegaumēts no vecmāmiņu stāstiem.
Tajā pat laikā nedarot neko vai darot pretēji - uzlabojot visu vienai grupai un otru aizmirstot, aizmirstā/ignorētā grupa var kļūt tikai vēl nelojālāka.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-04 23:45, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, protams! Visur un vienmēr jātaisa aptauja. Tas ka kāds cilvēks varētu paust kādas sabiedrības kopējo viedokli bez aptaujas nav atzīstams.
Pateikšu, kāpēc tavas ņirgas ir murgs. Ja no darba vietas 20 cilvēki uzskatīs, ka viss ir ok un viens bļaus, ka ir galīgi garām un tavs draugs būs tas 1, tad tu spriedīsi, ka tas uzņēmums ir galīgi garām.
Lai arī padarīšu visu vēl vieglāku un personīgāk saprotamu. Tu sēdi SC, redzi cilvēkus, zini arī tādu fruktu kā aburts. Ja viņa uzskatus lietotu, kā sabiedrības atspoguļujumu - tad ko lai saka - franki laikam domā, ka visi latvieši ir divkosīgi alkoholiķi rasisti, kas cenšas iegūt naudu maksimāli neko nedarot, cenšoties apkrāpt citus ar hokeju dieva un Bībeles vietā.

     [+] [-]

, 2021-05-05 00:33, pirms 3 gadiem
lol.
Kaut kas man liek domāt, ka Nameja performancei šeit patiesībā nav pilnīgi nekāda sakara ar Valmieras sastāvu un viņa patiesajiem uzskatiem. Baigi jau nu šķiet, ka primārais mērķis bija runāt sliktu par klubu, kuru te lielākā daļa atbalstīs un tikai pēc tam tika piedomāts iemesls.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-05 09:21, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Īsāk sakot-FK Valmiera kā ieguldījums Latvijas futbola kopējā lietā ir nulle?
namej atslabsti,izskatas ka tu ari esi nulle,pluti te visadu huinju

  +1 [+] [-]

, 2021-05-05 09:55, pirms 3 gadiem
Somālijas komandai arī bija momenti. Žēl ka Ēriks Punculs netiek pie spēlēšanas.Viņam ieteiktu pamest šo klubu,jo pie Pertijas spēlēt 10.min.,tas ir izsmiekls.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-05 10:27, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Īsāk sakot-FK Valmiera kā ieguldījums Latvijas futbola kopējā lietā ir nulle?
Barcelonas ieguldījums Spānijas futbolā ir nulle. Neviens no vadošajiem spēlētājiem nav spānis.

     [+] [-]

, 2021-05-05 10:57, pirms 3 gadiem
Latvijas virslīga ir profesionāla līga un kā visās profu līgās Eiropā komandu sastāvos ir maz vietējo spēlētāju. Ja reiz gribam profesionālu līgu, tad ar to jāsamierinās. Un dažas spēles ar Riga, Valmieru, RFS tiešām bijušas labā līmenī.
Bet , ka netiek pie spēlēšanas vietējie futbolisti tas ir satraucoši. Kāpēc nenotiek virslīgas dublieru mači, viņi taču arī ir prosesionāli, tāpat 1. līga, kuru jau par amatieru līgu grūti nosaukt. . . vadošās 1. līgas komandas ir profesionālas, pārējās pusprofesionālas, nezin kuru komandu ar nosaukt par tīri amatieru komandu, varbūt Smiltene, vai Grobiņa tam tuvāk? Kas vēl? Ka nenotiek ne dublieru mači, ne 1. līga tā ir LFF neizdarība. Brīžiem šķiet, ka LFF vienīgais mērķis ir , lai mazāk komandu spēlētu futbolu, daudz tiek darīts lai ierobežotu futbola spēlēšanu, nekas lai veicinātu. Tukums, Jelgava, Olaine, Ķekava, Rēzekne, Saldus. . . . joprojām bez futbola.

     [+] [-]

, 2021-05-05 11:29, pirms 3 gadiem
Par Latvijas futbolu, virslīgu interesants raidījums bija ar INdriksonu un bijušo LFF preses sekretāru Kļaviņu. Protams, pretrunīgas personības, bet pateica arī daudz taisnības, kas noteikti nepatīk ne LFF vadībai, ne tiem faniem, kas uzmetušies par federācijas advokātiem un aizstāvjiem- kas nesaskata federācijas kļudainos lēmumus, neizdarību.