Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

RFS neatmet domu par čempiontitulu un vēršas arbitrāžas tiesā

RFS neatmet domu par čempiontitulu un vēršas arbitrāžas tiesā
RFS futbolisti. Foto: RFS

Iepriekšējās sezonas Latvijas vicečempioni futbolā RFS vērsušies Sporta arbitrāžas tiesā (CAS) ar prasību piespriest "Liepājai" tehnisko zaudējumu plaši apspriestajā pārceltajā spēlē, liecina portāla Sportacentrs.com rīcībā esošā informācija. Ja prasību apmierinās, RFS kļūs par 2020. gada "Optibet" Virslīgas čempioni.

"Liepāja" turnīra 22. kārtas mačā uzņēma RFS futbolistus 19. oktobrī, taču apgaismojuma problēmu dēļ cīņa otrajā puslaikā tika pārtraukta. Tobrīd rezultāts bija 1:0 par labu mājiniekiem, bet rīdzinieki nolēma atstāt spēles norises vietu un atgriezties galvaspilsētā, kaut gan "Liepāja" piedāvājusi viņus izmitināt savā pilsētā un atlikušo dueļa gaitu izspēlēt nākamajā dienā. Vēlāk LFF Disciplinārlietu komiteja lēma, ka mačs turpat Liepājā jāpārspēlē 20. novembrī. Arī tad ar 1:0 uzvarēja kurzemnieki.

Sportacentrs.com rīcībā nonācis RFS iesniegums CAS. Tajā klubs pieprasa anulēt Latvijas Futbola federācijas (LFF) Apelāciju komitejas lēmumu, kurā Rīgas komandas iesniegums piespriest "Liepājai" tehnisko zaudējumu nav ņemts vērā. Tagad RFS vērsusies CAS ar prasību piespriest liepājniekiem tehnisko zaudējumu 2020. gada 17. oktobra spēlē, kas tika pārspēlēta 2020. gada 20. novembrī.

Ja RFS prasība tiks apmierināta, tai pagājušās sezonas Virslīgas kopvērtējumā tiks pieskaitīti trīs punkti. Kopā to būs 69, kas to nostādīs blakus čempionei "Riga", tomēr abu klubu savstarpējās spēlēs labāk klājās RFS, tāpēc zelts pienāksies tieši šai komandai. Tiesa, sagaidāms, ka šāda scenārija gadījumā arbitrāžā vērsīsies arī "Riga".

Sportacentrs.com saistībā ar šo jautājumu vairākkārt centās sazināties ar LFF un RFS pārstāvjiem, taču nesekmīgi.

Virslīgas kopvērtējums 2020

VKomandaSUNZVārtiP
1.Riga27230460:2169
2.RFS27213366:2166
3.Valmiera27138647:3344*
4.Ventspils27128740:2544
5.Liepāja27126957:3442
6.Spartaks27117953:4440
7.Jelgava27641719:6422
8.Daugavpils27551730:4820
9.Metta27441922:5516
10.Tukums 2000/TSS27351921:7014

*atņemti trīs punkti par saistību nepildīšanu

1 2 49 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2021-01-04 14:31, pirms 4 gadiem
Latviajs futbaļēri

  +2 [+] [-]

, 2021-01-04 14:33, pirms 4 gadiem
Nožēlojami

  +2 [+] [-]

, 2021-01-04 14:34, pirms 4 gadiem
Spēli tehnisku iemeslu dēļ apstādināja, tad šo pašu spēli parspēlēja, RFS zaudēja. Par ko viņi vēl bauro?
Tā ir ka pilns RFS ir ar krieviņiem, tā mentalitāte vienkārši nav loģiski izskaidrojama

  +1 [+] [-]

, 2021-01-04 14:35, pirms 4 gadiem
Vispār jau zušiem bija jāiesniedz sūdzību CAS, jo tieši viņi solīja iet līdz galam, ja viņi to nav izdarījuši, tad kārtējo reiz ir visiem satirsuši.
Attiecībā uz RFS iesniegumu, tad cerību maz, ka tas tiks pieņemts izskatīšanā, jo neko nepareizu LFF instances nav izdarījušas izskatot šo lietu.
Tiesa būtu labi, ja pieņemtu, jo šīs lietu izskatīšana CAS varētu likt LFF sakārtot virkni normatīvo aktu.

  +3 [+] [-]

, 2021-01-04 14:35, pirms 4 gadiem
Reāli mīkstie lūzeri

  -1 [+] [-]

, 2021-01-04 14:38, pirms 4 gadiem
RMcool rakstīja: Spēli tehnisku iemeslu dēļ apstādināja, tad šo pašu spēli parspēlēja, RFS zaudēja. Par ko viņi vēl bauro?
Tā ir ka pilns RFS ir ar krieviņiem, tā mentalitāte vienkārši nav loģiski izskaidrojama
Kāds te sakars ar nacionalitāti? Pilns CAS ar visādiem šāda un līdzīga veida iesniegumiem no visas pasaules. Tāpēc jau šo lietu izskatīšana ievelkas n-tos mēnešus.

  +3 [+] [-]

, 2021-01-04 14:40, pirms 4 gadiem
Uzvedas kā cimperlīgas bābas.

  +5 [+] [-]

, 2021-01-04 14:45, pirms 4 gadiem
2 reizes pa lielam zaudē un vēl birdina asariņu, negodīgā Liepāja, un visi pārējie arī....

  +5 [+] [-]

, 2021-01-04 14:47, pirms 4 gadiem
smaka nelaba, ja Riga būtu saglabājusi 4 pts pārsvatu, tad pēdējā salmiņa manipulācijas vispār atkristu

  +4 [+] [-]

, 2021-01-04 15:05, pirms 4 gadiem
Cik neiedomajamie mergleni! Divas reizes zaudeja Liepajai godigaa cinaa, pakasa visu ko vien vareja, neiesita neienus vartus, un tai vietaa lai pasiem tiktu piespriests tehniskais zaudejums, vel prasa zaudejumu Liepajai. Cinisma kalngals, kaut Dievs soditu sos lopus

  +2 [+] [-]

, 2021-01-04 15:07, pirms 4 gadiem
Tatad, ar šo te tie paraziiti grib pateikt ka 20 minusu laikaa taja pirmajaa spelee butu droši iesitusi vismaz divus vartus un uzvarejusi...verpakovskis parada savu smirdigo naturu. Ne nu es tiesam ceru ka visos stadionos kur vien si komandele radisies tos izsvilps un visi klubi neieredzes un nepados roku

  +7 [+] [-]

, 2021-01-04 15:09, pirms 4 gadiem
RFŠaa, RFŠaa. Verpakovskis vispār prātu pazaudējis. Būdams Liepājas domes deputāts iesūdz Liepājas komandu tiesā......
Par LNK naudu gatavs vecākus pārdot...

  +2 [+] [-]

, 2021-01-04 15:09, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vispār jau zušiem bija jāiesniedz sūdzību CAS, jo tieši viņi solīja iet līdz galam, ja viņi to nav izdarījuši, tad kārtējo reiz ir visiem satirsuši.
Attiecībā uz RFS iesniegumu, tad cerību maz, ka tas tiks pieņemts izskatīšanā, jo neko nepareizu LFF instances nav izdarījušas izskatot šo lietu.
Tiesa būtu labi, ja pieņemtu, jo šīs lietu izskatīšana CAS varētu likt LFF sakārtot virkni normatīvo aktu.
Zutēniem nav jēgas sniegt, jo ir tomēr pozitīvs rezultāts laukumā

  -3 [+] [-]

, 2021-01-04 15:11, pirms 4 gadiem
Robis87 rakstīja: Nožēlojami
Pamatoti

  +2 [+] [-]

, 2021-01-04 15:17, pirms 4 gadiem
Tā jau RFS ,kā kluba,morāles stājas līmenītis bija apšaubāms , bet nu tik zemu krist ....
Ja izdosies šī afēra,(skaidrais saprāts saka ,ka neizdosies) gribētos redzēt kā tie cilvēki varēs uzvilkt kaklā zelta medāļas !

PAZORŅIKI !!!

  +2 [+] [-]

, 2021-01-04 15:17, pirms 4 gadiem
Un ko darīs LFF prezidents, kurš iesēdies krēslā tieši ar RFŠa palīdzību? Gan jau ka centīsies padoties RFŠa par labu. Šiem jau farmklubs Daugavpilī ir par maz, ar kuru viņi divās sezonās 100% punktu paņēma. Tad saglabājot minimālās izredzes uz titulu-panāca, lai visi piespiedu kārtā spēlē un sarīkoja pēdējo 2 kārtu cirku. Tagad vēl iesniedza prasību tiesā. Tāds kauns un bardaks LV futbolā vēl nav redzēts

  -1 [+] [-]

, 2021-01-04 15:21, pirms 4 gadiem
Baltic Taxi rakstīja: Zutēniem nav jēgas sniegt, jo ir tomēr pozitīvs rezultāts laukumā
Ir tāda lieta-princips!
Ja reiz solīja to darīt, tad uz priekšu.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +3 [+] [-]

, 2021-01-04 15:28, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es saprotu, ka tev un līdzīgiem cilvēkiem laukos ir svešs jēdziens-tiesiskā iespēja. Īpaši apstākļos, kuros apgrozās gana liela nauda.
Kādam pārmest to ka viņš izmanto šo tiesisko iespēju ir vairāk kā nožēlojami.
Laukos un ne tikai ,vēl ir palikuši goda vīri ,kas jautājumus risina uz laukuma nevis kabinetos !

  +1 [+] [-]

, 2021-01-04 15:28, pirms 4 gadiem
MIIIKSTIE...NU TIK MIIKSTI CIK VIEN TAS VAR BUT!!!

  -2 [+] [-]

, 2021-01-04 15:31, pirms 4 gadiem
futbolaeksperts rakstīja: Un ko darīs LFF prezidents, kurš iesēdies krēslā tieši ar RFŠa palīdzību? Gan jau ka centīsies padoties RFŠa par labu. Šiem jau farmklubs Daugavpilī ir par maz, ar kuru viņi divās sezonās 100% punktu paņēma. Tad saglabājot minimālās izredzes uz titulu-panāca, lai visi piespiedu kārtā spēlē un sarīkoja pēdējo 2 kārtu cirku. Tagad vēl iesniedza prasību tiesā. Tāds kauns un bardaks LV futbolā vēl nav redzēts
Un tagad vel pasaki, ka CAS arī ies RFS (lasi-Ļašenko) pavadā.
Ir pamatotas aizdomas, ka tev nav ne mazākās sapratnes, kas ir kasācijas sūdzība atbilstošās kasācijas instancēs, kāda ir arī CAS. Lai tev nebūtu ilgi jāmeklē uzrakstīšu priekšā-kasācija ir zemākas instances tiesas sprieduma tiesiskuma pārbaude. Kasācijas instances tiesa neizspriež lietu pēc būtības, tās kompetencē nav lietas faktisko apstākļu noskaidrošana, pierādījumu pārbaude un vērtēšana. Kasācijas instance pārbauda pārsūdzētā sprieduma atbilstību materiālo un procesuālo tiesību normām un taisa secinājumus, pamatojoties uz lietā esošajiem materiāliem.

Ja tu kaut ko vispār saproti, tad tev vajadzētu saprast, ka šī kasācija ir tiešs akmens LFF (lasi-Ļašenko) dārziņā, jo, ja CAS pieņems šo sūdzību izskatīšanā, tad viņi pārbaudīs LFF DK un Apelācijas komisijas darbību, un šo komisiju iespējamo procesu neievērošanu.

  -2 [+] [-]

, 2021-01-04 15:32, pirms 4 gadiem
Jawa rakstīja: Laukos un ne tikai ,vēl ir palikuši goda vīri ,kas jautājumus risina uz laukuma nevis kabinetos !
....ar sūda dakšu palīdzību.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-04 16:07, pirms 4 gadiem
futbolaeksperts rakstīja: RFŠaa, RFŠaa. Verpakovskis vispār prātu pazaudējis. Būdams Liepājas domes deputāts iesūdz Liepājas komandu tiesā......
Par LNK naudu gatavs vecākus pārdot...
Patriotisms pret pilsētu? Vai vēl labāk - privātu klubeli. Ha ha

  -2 [+] [-]

, 2021-01-04 16:13, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ....ar sūda dakšu palīdzību.
Tiešām jāsmejas par komentētājiem. Lieli goda vīri saradušies, ja likuma ietvaros varētu cīnīties par miljoniem, tad redzētu ko paši darītu. Laukos par šņabja pudeli vai 10nieku gatavi kaimiņu uzmest.

Nedomāju, ka RFša tur izies cauri apelācija, bet kāpēc jāraud ,ja cits likuma ietvaros cīnās par savu (ne)taisnību?

     [+] [-]

, 2021-01-04 16:22, pirms 4 gadiem
Vispār te nav jautājums par kaut kādu mistisku godīgumu, bet par to, kā pēc virslīgas reglamenta, starptautiskajiem futbola noteikumiem vajadzēja rīkoties, cik korekti ievēroja lēmumu pieņemšanas procedūras virslīgas institūcijas. Ko arī CAS izvērtēs.
Ja RFS strīdā uzvarēs, tad varēs vainot tikai visu futbola sabiedrību, ka ievēl par vadošajiem tādus kadrus, kas nejēdz sagatavot tiesiskus dokumentus vai pieņemt tiesiskus lēmumus.

  -1 [+] [-]

, 2021-01-04 16:23, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tiešām jāsmejas par komentētājiem. Lieli goda vīri saradušies, ja likuma ietvaros varētu cīnīties par miljoniem, tad redzētu ko paši darītu. Laukos par šņabja pudeli vai 10nieku gatavi kaimiņu uzmest.

Nedomāju, ka RFša tur izies cauri apelācija, bet kāpēc jāraud ,ja cits likuma ietvaros cīnās par savu (ne)taisnību?
Piekrītu gan Tev, gan Namejam par to, RFS ir tikai un vienīgi malači, aizstāvot savu pozīciju līdz galam.

Bet nepiekrītu un pat dusmīgs esmu par lauku apcelšanu.
t.s. lauki, kas faktiski ir arī Valmiera, Cēsis, Liepāja, utt... 21.gs nodrošina Latvijas suverenitāti.
Bez laukiem mums jau būtu oficiāla, satversmē ierakstīta, divvalodība, ja ne trīsvalodība. Tas ir, ja vispār būtu valsts. Jo Rīga jau sen ir antikonstitucionāla, faktiski.
Par lauku nodzeršanos un pagrimumu nebūtu snobiski jāsmejas. Tas ir netālredzīgi. Padziļināta lauku (reģionālā) attīstība ir neloģiska finansiāli, jā. Pats, esot finansists, to saku. Bet vitāli svarīga no Valsts saglabāšanas viedokļa.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-04 16:39, pirms 4 gadiem
Žigajevam noteikti,pēc šis ziņas nogāja...

  -1 [+] [-]

, 2021-01-04 16:48, pirms 4 gadiem
Pipec
Nu, ja uz laukuma neprot uzvarēt, tad jāmēģina kabinetos. Izgāsties, viņi protams, izgāzīsies!

     [+] [-]

, 2021-01-04 16:49, pirms 4 gadiem
Diemžēl Latvijas futbola sabiedrība ir tik zemu kritusi, ka kautkāds gods un cieņa vairs nav vērtē. Ja tu zaudē divas!!! reizes un tad vēl pārsūdzi savu zaudu, tad tu neesi nekas cits kā smirdīgs vatņiks. varu derēt, ka pats mazais smerdelis šito visu izshēmoja. Verpak, tu bijušais Latvijas futbola dievs, esi nokritis līdz lopa līmenim un vispār ko jūs iedomājaties, ka jūs arbitrāžā vinnēsiet ķipa? ko jūs atbildēsiet par to, ka spēlējāt otro spēli, tātad piekritāt LFF. Vienīgais ko jūs JAU panācāt, ka tagad neviens, atkārtoju, NEVIENS adekvāts cilvēks par RFŠ vairs nefanos. lopu bars. nauda nesmird, ne verpak? tava natūra gan sāk smirdēt!!! Priekā. uz panākumiem 2021 gada sezonā.

     [+] [-]

, 2021-01-04 16:50, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es saprotu, ka tev un līdzīgiem cilvēkiem laukos ir svešs jēdziens-tiesiskā iespēja. Īpaši apstākļos, kuros apgrozās gana liela nauda.
Kādam pārmest to ka viņš izmanto šo tiesisko iespēju ir vairāk kā nožēlojami.
Tādi jēdzieni, kā fair play, morālie un sportiskie principi, tas viss bocmanam svešs vai ne?

  -1 [+] [-]

, 2021-01-04 16:52, pirms 4 gadiem
Riga FC virzienā ir tikai viens pārmetums - nevajadzēja atdot spēli ventiņiem un saņemt tehnisko.. Pat ar rezervistisku sastāvu, niču nospēlēt pret ventiem nebūtu nekas neiespējams... un nebūtu šīs liekās šmuces..

  -3 [+] [-]

, 2021-01-04 16:55, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Patriotisms pret pilsētu? Vai vēl labāk - privātu klubeli. Ha ha
Šī patriotisma spraušana vietā un nevietā jau ir līdz aknām, jo šis svētais vārds ir nonivelēts līdz neprātam.

  -3 [+] [-]

, 2021-01-04 16:59, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tādi jēdzieni, kā fair play, morālie un sportiskie principi, tas viss bocmanam svešs vai ne?
Ja tādi kā tu uzskata, ka savu tiesību izmantošana ir kaut kas pretrunā ar Fair Play principiem, morāli un sportiskiem principiem, tad ir tikai viens secinājums-sapratne šiem cilvēkiem apaļa nulle.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-04 17:08, pirms 4 gadiem
RMcool rakstīja: Spēli tehnisku iemeslu dēļ apstādināja, tad šo pašu spēli parspēlēja, RFS zaudēja. Par ko viņi vēl bauro?
Tā ir ka pilns RFS ir ar krieviņiem, tā mentalitāte vienkārši nav loģiski izskaidrojama
Žīdi, ne krievi.. Un tas daudz ko izskaidro..

  +1 [+] [-]

, 2021-01-04 17:10, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja tādi kā tu uzskata, ka savu tiesību izmantošana ir kaut kas pretrunā ar Fair Play principiem, morāli un sportiskiem principiem, tad ir tikai viens secinājums-sapratne šiem cilvēkiem apaļa nulle.
Ne par tiesību izmantošanu gāja runa.. Tev kā skatītājam labāk patīk, ka titulu izšķir uz laukuma vai kabinetos? Vai Tev pofik kas un kā, galvenais lai čempioni nav Liepāja vai Riga FC?
1 2 49 komentāri