Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Viedoklis: Ak vai, cik žēl, ka "Skonto" nav kur likt savu spēku...

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Viedoklis: Ak vai, cik žēl, ka "Skonto" nav kur likt savu spēku...
"Skonto" dodas laukumā, lai atkal nevainojami paveiktu darbiņu.
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Šogad mūsu Virslīgas futbolā ir komanda, kas patiesi pelnījusi uzmanību - Rīgas "Skonto". Tamaza Pertija vienība rāda brīnišķīgu futbolu. Vien žēl, ka šai komandai nav iespējas pacīnīties augstāka ranga sacensībās - Virslīgā tai, manuprāt, šobrīd ir par seklu...

Dominējoši skaistais "Skonto" futbols
Lai gan "Ventspils" Virslīgas tabulā tur līdzi un zelta liktenis patiešām vēl ne tuvu nav skaidrs, "Skonto" snieguma kvalitātes ziņā pilnīgi un totāli dominē. "Skonto" futbols ir ne tikai efektīvākais rezultātu ziņā, bet arī vizuāli baudāmākais, skaistākais. "Skonto" šosezon ir mūsu "Barcelona"!

Kas personīgi man šķiet pārsteidzošākais un neticamākais - "Skonto" šo acij tīkamo futbolu demonstrē ne jau ar milzu budžetu un zvaigžņotiem spēlētājiem, bet (lai neapvainojas spēlētāji!) ar pieklājīgu sastāvu, taču ne vairāk! Pirms sezonas prognozēju "Skonto" 4. vietu un atklāšu - vadījos tīri pēc sastāva. Acīmredzot komandas izcilais sniegums ir skaidrojams ar galvenā trenera Tamaza Pertijas futbola redzējumu un spējām - citu variantu nav. Viņš ar smagu darbu panācis to, ka Virslīgas futbolā ir tik krāšņa komanda, kāda nav bijusi sen.

Jā, "Ventspils" 2009./10. gada sezonā iekļuva Eiropas līgas grupu turnīrā un tās komandas panākumu pamatā arīdzan bija trenera darbs (Romāna Grigorčuka paveiktais pirms neizprotamās atlaišanas), taču toreiz viss lielākoties balstījās uz disciplīnu, spēles organizāciju, kārtību. Arī šī brīža "Skonto" modelī var runāt par šiem svarīgajiem futbola elementiem (bez tiem vispār futbolā nav, ko darīt, ja runa ir par augstiem mērķiem), tomēr priekšplānā izvirzās krāšņums - fantastiska saspēle, lieli ātrumi, kombinacionāla spēle, uzbrūkošs un moderns futbols, daudzveidība, darbspējīgs presings, neapstāšanās pie 1:0 vai 2:0.

Kur lai liek savu spēku?
Un tomēr vismaz divu faktoru dēļ man "Skonto" ir ļoti, ļoti žēl. Pirmais ir tas, ka "Skonto" seklajos (piedod, Virslīga!) Latvijas futbola ūdeņos nav, kur likt savu šī brīža milzu spēku. Gandrīz visas pretinieces ir vismaz par divām svara kategorijām vieglākas. Vien ieklausieties - pirmajos divos apļos tikai "Spartaks" ne reizi nav apspēlēts ar vismaz trīs vārtu starpību! Jā, reizi pa reizei gadās neizšķirti (tādi ir pieci), taču pārējie fakti ir vienkārši iespaidīgi - neviena zaudējuma, vārtu attiecība 51:5(!!!), cīņās ar TOP5 komandām kopējā vārtu attiecība 19:1(!!!), 19 kārtās nevieni(!!!) ielaisti vārti 2. puslaikos, četru rezultatīvāko spēlētāju sarakstā ir trīs skontieši (Artūrs Karašausks, Valērijs Šabala, Ruslans Mingazovs), kuriem kopā 35 vārti - ja runājam par veselām komandām, par mata tiesu vairāk ir tikai "Ventspilij" (36).

Kur lai "Skonto" liek savu spēku? Jā, cīņa par zeltu konkurencē ar "Ventspili" solās būt sīva un patiešām nav iecirsts, ka Pertijas komanda kļūs par čempioni, taču Virslīgā palikušas vairs tikai astoņas kārtas un līdz nākamajiem futbola priekiem atkal būs jāgaida līdz pat marta beigām/aprīļa sākumam... Līdz tam laikam ar šo spēku viss kas var notikt. Kā gribētos, lai šis "Skonto" modelis tieši šobrīd cīnās Eirokausos! Jāpiekrīt "Jūrmalas" trenerim Mihailam Koņevam, kurš pēc 0:5 pret "Skonto" (starp citu, "Skonto" šai mačā izpildīja neaptveramu sitienu skaitu - 39!) no sirds sacīja, ka Pertijas komanda šobrīd mierīgi varētu spēlēt Eiropas līgas grupu turnīrā un tur nebūt nepazustu.

Teiksiet, kas traucēja to paveikt Eiropas līgas kvalifikācijā? Eh, taisnība vien ir, kaut līdz Čehijas "Slovan" pieveikšanai trūka tik maz! Patiešām divas līdzīgas spēles un summā 2:2. Tiem, kas palaiduši garām, atgādināšu, ka turpinājumā tik cienīga pretinieka kā "Skonto" čehiem Eiropas līgā vairs nebija - "Slovan" pēcāk ar 2:1 un 2:1 (summā 4:2) pārspēja Šveices 4. labāko komandu "Zurich", bet vēlāk ar 3:1 un 1:1 (summā atkal 4:2) arī Itālijas 5. labāko komandu "Udinese"! Negribas bezjēdzīgi minēt, bet pieļauju, ka "Udinese", "Zurich", arī "Slovan" budžeti ir n-tās reizes lielāki nekā "Skonto", bet futbola laukumā (vismaz, ja runājam par "Skonto" - "Slovan" dueli) to nevarēja manīt. Esmu pārliecināts, ka daudzi Latvijā šos faktus nespēj pienācīgi novērtēt...

Cilvēki nenāk skatīties mūsu "Barcelona"
"Skonto" nav ne tikai, kur likt spēku (lasi: daudz cienīgu pretinieku), kā uzsvērts šī materiāla virsrakstā, bet arī nav īsti, kam šo spēku parādīt (lasi: skatītāju). Tātad otra lieta, kuras dēļ "Skonto" ir ļoti, ļoti žēl, ir spēļu apmeklētība. Uz tās pašas "Slovan" mājas spēlēm Čehijas čempionātā nāk 5-7 tūkstoši skatītāju (Liberecā ir tikai 100 tūkstošu iedzīvotāju!), mums labi zināmajā Polijā vēl vairāk (nupat Gdaņskā uz vienu spēli sanāca vairāk nekā 24 tūkstoši). "Skonto" vidējais apmeklējums, kas raksturo arī visas Virslīgas popularitāti, ir... 405 skatītāji. Tā ir īsta neraža, postaža, izšķērdība!

Esmu saņēmis pārmetumus, ka tik bieži uzsveru mazo apmeklējumu (šos pārmetumus pieņemu un centīšos laboties!) un norādījumus, ka citos sporta veidos Latvijā apmeklējums ir vēl mazāks. Kas arī ir taisnība. Tāpat apzinos, ka tamlīdzīga raudāšana neko nemainīs - tā teikt, vai nu ir, vai nu nav. Par to jau tāpat runāts bezgala. Tomēr gribu vēlreiz konstatēt faktu - šāds mūsu futbola un jo īpaši "Skonto" augstas klases demonstrētā futbola apmeklējums ir nepelnīti mazs. Tas, ka uz hokeju un basketbolu (nerunāju par "uzpūstajiem" "Dinamo" un VEF projektiem) nāk vēl mazāk cilvēku, nenozīmē, ka ar skatītāju skaitu viss ir kārtībā. Tā nav, ir nedabiski maz, ja skatāmies uz proporciju "skatītāju skaits/futbola kvalitāte" un salīdzinām ar citām valstīm.

Nesāciet, lūdzu, stāstīt par lamāšanos, netīrajiem soliņiem, klubu mārketingu vai tamlīdzīgi - lielākoties tās ir tikai atrunas nevietā. Vai... vietā, ja vienkārši nemīl futbolu. Vai vietā, ja mīl futbolu, bet tikai virtuālo - TV un internetā skatoties miljonāru spēles, sēžot uz sava dīvāna. Tad, jā, var izdomāt dažnedažādus iemeslus. Pats jau arī daudz skatos ārzemju futbolu, taču tai pašā laikā regulāri dodos uz Virslīgas spēlēm, un man nekādas apkārtlietas īpaši netraucē - vien gribētos dalīties šai priekā, proti, gribētos, lai tribīnes ir būtiski pilnākas. Futbolisti to ir pelnījuši.

Tāpat kritiku neiztur arī citi stereotipi, piemēram, ka mūsu komandas "nevar atdot vairāk par trim precīzām piespēlēm". "Skonto" šobrīd spēj izpildīt nevis trīs, bet 33 un vairāk precīzas piespēles pēc kārtas. Tādi "Slovan" (un atļaušos apgalvot - arī "Zurich", Gdaņskas "Lechia" utt.) nerāda labāku futbolu nekā šobrīd "Skonto", Liberecā un Gdaņskā ir ievērojami mazāk iedzīvotāju, bet futbola līdzjušana... eh, pietiek par to.

Būs jau labi
Šai materiālā par daudz pesimisma, jo būtībā ir jāpriecājas - kaut arī dažādu mīnusu netrūkst, Virslīgas futbols ir interesants, un "Skonto" ir turnīra skaista rota. Atliek tikai cerēt, ka garajā starpsezonu periodā (Latvijas klimats...) mūsu futbola klubi nepazudīs pārāk dziļā ziemas miegā, bet gan tieši otrādi - stiprināsies un kals lielus plānus 2014. gadam.

Ja "Skonto" kļūs par čempioni un joprojām rādīs tikpat foršu futbolu kā tagad, objektīvi ņemot, arī nākamgad tai būs dikti mazas cerības paturpināt Eirokausu sezonu rudenī, jo būs jāpārvar divas kārtas, kurās tā būs neizsētā - pretī, piemēram, varētu nākt Skotijas un Šveices čempiones. Skaidrs, ka vismaz tuvākajā nākotnē, redzot, cik naudīgs ir pārējās Eiropas klubu futbols, mūsu komandām tikt Eirokausu rudens daļā (grupu turnīros) būs ļoti smagi. Tomēr svarīgākais, lai pamazām progresējam, ejam uz priekšu, un "Skonto" un citi mūsu klubi spēj cīnīties kā līdzīgs ar līdzīgu vismaz pret vidusmēra futbola valstu klubiem. Soļojam uz priekšu!

P.S. Piedod, "Ventspils", ka tu šai materiālā paliec ēnā, kaut Latviju Eirokausos (tiesa, ar izlozes rokas dāsnu palīdzību) pārstāvēji vislabāk un arī Virslīgā vismaz punktu ziņā neesi sliktāka par "Skonto"!

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2013-09-02 13:09, pirms 11 gadiem
Autoram es piekrītu tajā, ka Skonto FC tiešām šogad Eiropā neapkaunoja Virslīgu kā to izdarīja Daugavpils Daugava, un Skonto pat startēja ļoti solīdi.
1) pagājušos gadu es biju uz divām Virslīgas spēlēm un biju aŗi uz vienu 1.līgas spēli. - viss ko laukumā var dzirdēt (izņemot 1.līgas spēli, jo gadījās aizkulties līdz Audas stadionam ķekavā) varēja dzirdēt visus matj perematj un tikai krievu valodu laukumā.
Es tad labāk skatos Krievijas premjerlīgu pa TV un redzu to pašu, bet vismaz nedzirdu to rupjo lamāšanos, jo caur TV to visu tā nevar dzirdēt.
2) Šogad spēles laiki un dienas ir sakārtotas labāk nekā pagājušo sezon, jo tiešām Skonto stadionā spēles retāk notiek svētdienās un sestdienās, bet arī darba dienās, kad cilvēki nav vēl galīgi iztukšojuši Rīgu.
3) Es nesaprotu Skonto kluba vadību kura plēš 2,50 Ls par spēli piemēram starp Skonto FC un Ilūkstes NSS.
4) Vai tiešām Skonto ir tik nabadzīgs, ka nespēj uzdrukāt dažas programmiņas jeb bukletus par spēles sastāvu, ja nejēdz uzdrukāt uzvārdus uz krekliem, jo man neko interesantu neizsaka, vai pa laikumu skraidelē krievs ar nr. 3 uz muguras, vai arī ar nr.23.
5) Varbūt Skonto un pārējiem Virslīgas klubiem izņemot Metta un FK Jelgava (kuriem nav tādas skatītāju apmeklētības galvassāpes) vajadzētu beidzot padomāt par tādām akcijām kur var uzdāvināt skolām un to audzēkņiem brīvbiļetes (kādas 3000 - uz spēli šad un tad). Es nedomāju, ka tas nesīs kādus zaudējumus, jo tribīnes ir tukšas, bet vismaz šie skolu audzēkņi nopirks kādu pīrādziņu un sulas glāzi stadiona bufetē un vismaz radīs kādu vizuālu efektu un troksni tribīnēs - pie tam ar tādām metodēm var radīt lielāku futbola apmeklētības kultūras izaugsmi nākotnē.
6) Ja godīgi tad ļoti bieži skatos Virslīgas spēles pa internetu, bet visvairāk aizrauj Spartaka spēles un FK Daugava Rīga, jo šīs komandas spēlē izteiktu uzbrukuma futbolu bez lielas shēmošanas aizsardzībā.
7) protams - stadionu infrastruktūra dažviet ir zem kuras katras kritikas, jo sēdēt zem klajas debess Ilūkstē, vai Daugavas Stadionā Rīgā īpaša bauda lietainā laikā nav!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-02 13:41, pirms 11 gadiem
Šogad pats esmu bijis uz mazāk spēlēm kā jebkad. Kā LM fans izsakos, bet var arī vispārināt.
Pirmās spēles uz mākslīgā laukuma apmeklēju, bija laba atmosfēra mana komanda rādīja skaistu spēli.
Sanāca pauzīte, pret Rīgas Daugavu (0-2) apmeklēju spēli, redzēt bija maz ko. Mans kompanjons, kurš reti apmeklē futbolu paziņoja, ka uz LM spēlēm šogad vairs neies, jo nu godīgi sakot jau nebija ko redzēt, atmosfēra tribīnēs arī nekāda.
Nākamo spēli apmeklēju pret Velsas amatieriem, skatītāji sanākuši, atmosfēra laba. Bet ko dara futbolisti? Pirmajā puslaikā spēlē, otrajā vairs nē, rezultātā kaunpilns zaudējums amatieriem. Treneris redz, ka futbolisti apstājušies, uz priekšu nedzen, neuzmundrina. Ikaunieks pārguris, velkas pa laukumu, bet nenomaina (tas tā ne pa tēmu). Principā pašam arī vakars sabojāts.
Nākamā spēle pret Skonto. Nevienu kompanjonu neizdodas sarunāt, bet no darba izraujos un uz spēli dodos viens. Skatītāji maz un klusi, atmosfēra nekāda. LM smagi zaudē, Skonto spēlējas kā kaķis ar peli. Bēdīgākais šajā spēlē pat nebija rezultāts, bet manas komandas parādītais sniegums. Spēlē jaunieši, kuriem it kā sevi jāapliecina, bet ar pašatdevi, stipri paknapi. Pēc 70 minūtes laukumā kustība no LM puses vispār nekāda. Nu nav ko redzēt šādās spēlēs. Vienīgais, kas paliek atmiņā pēc šādām spēlēm ir kāda karstasinīga LM līdzjutēja lamāšanās uz Treimani. Galu galā diena pabojāta.

Pirms nākamās virslīgas spēles stipri padomāšu vai iet, vai atrast labāku nodarbi, nedzīvojam jau miestā, kur futbols ir vienīgais brīvā laika pavadīšanas veids.

 +12 [+] [-]

, 2013-09-02 14:22, pirms 11 gadiem
Nedaudz pastāstīšu realitāti.

Šobrīd kā jau zinām, praktiski visiem futbola klubiem nav savu stadionu, bet tie tiek īrēti no pašvaldības vai olimpiskajiem centriem. Tā nu šos stadionus sauc par katra kluba mājvietu. Tāda prakse ir arī visur pasaulē. Protams, ir arī izņēmumi.

Par stadioniem - Latvijā viņi ir tādi kādi nu ir - no kādiem 500 skatītāju vietām (Metta un varbūt vēl kaut kur mazajās pilsētās), līdz pat 9700 skatītāju vietām Skonto stadionā. Vidēji ir ap 1500-2000 skatītāju vietas pa visiem kopā ņemot.
Lai uzceltu kvalitatīvu ar atmosfēru stadionu - tas maksā pietiekoši lielas naudas - miljonos. Pie tam jāatceras, ka katru gadu pieaug stadiona infrastruktūras prasības (UEFA, FIFA + LFF). Tas viss maksā naudu.

Tagad par īrēšanas virtuvi. Katram klubam tas maksā zināmas naudiņas. Nezinu cik katram tur sanāk, bet pieņemsim, ka 500 Ls par spēli ir stadiona īrēšanas izmaksas (iekļauts - stadions, ģērbtuves, elektrība, internets, konferenču zāle, labierīcības, apsardze, medicīnas palīdzības mašīna, policija, biļešu kontrolieri, spēles apkalpošanas izmaksas (tiesneši), dzeramais ūdens, reklāma (ja tāda ir) utt.)
Šajā sezonā uz spēlēm atnāk savi 100-850 skatītāji, bet biežāk redzams ap 250-500 skatītājiem. Cik no tiem reāli samaksā par ieejas biļetēm uz spēli (1 - 2 Ls robežās)? Labi ja tikai 1/3 daļa, vai arī ļoti retu reizi puse no visa skatītāju skaita. Jautāsiet kāpēc tik maz? Visa iemesls - Virslīgā bieži vien neprasa naudu no pensionāriem, kā arī no komandu spēlētājiem, abonementiem (piemēram, FK Jelgava ir bezmaksas DUS Astarte karte-abonements, kur ieeja uz spēlēm ir par brīvu). Tāpat ir arī klubi, kuri neprasa ieejas maksu vispār (vienu laiku bija Mettai, bet visbiežāk - Rīgas Daugavai, FC Jūrmala, Ilūkste). Nezinu par Daugavpili, bet pagājušajā sezonā Gulbenē arī neprasīja ieejas maksu.

Mēs te visi kliedzam - kāpēc tik zems līmenis, kāpēc tik amatieriski spēlētāji utt? Teikšu tā - ar kaut ko ir jāsāk. Kādi ir pieejami tie spēlētāju resursi, tādi ir - par kādām naudiņām var katrs klubs atļauties, par tādām var (zināšanai klubu budžeti ir no 90 000 Ls - max 700 000 Ls (varbūt Ventspilij ir vairāk)). Lai būtu lielāki budžeti - vajag vairāk skatītāju. Būs vairāk skatītāju, būs vairāk sponsoru. Sponsoriem interesē pasākumi, kur ir lielas skatītāju masas. Teiksiet, ka tādi budžeti ir baigi lielie? Nebūt nē. Parēķinām:
1) lai noorganizētu mājas spēles + aizbrauktu uz spēlēm viesos - klubam izmaksas ir vismaz 30 000 Ls (Virslīgas komanda + 1.līgas komanda - degviela, autobusa īre, ēdināšana, stadiona īre utt)
2) lai samaksātu spēlētājam algu (zināšanai, ir viena liela daļa klubu, kuros spēlētājiem nemaksā algas, jo spēlē uz brīvprātības amatieru līguma pamata (lielākoties klubi ir biedrības, nevis SIA) - kaut vai 300 Ls uz rokas, tas ar visiem nodokļiem ir 427,55 Ls. Pareizinām ar 25 spēlētājiem = ~75 000 Ls (par 7 mēnešiem), bet, ja gadā = 128 265 Ls. Bet bieži vien visi gribētu normālo atalgojumu ap 500 Ls uz rokas, un tad jau izmaksas ir vēl lielākas - rupji rēķinot ar visiem nodokļiem 300 000 Ls gadā vien aiziet algās. Pie tam vēl ir jāsamaksā algas treneriem - gan Virslīgas, gan 1.līgas, gan jauniešu komandu treneriem + ārsti, fizioterapeiti utt utt. Tad nu rēķiniet...

Bet neskatoties uz šo visu aprunāto "Virslīgas līmeni" - Vācijā, Anglijā mūsu līga ir pietiekoši augstā līmenī (Vācijas 3-5 līgas līmenī, Anglijas 2-4 līgas līmenī) un skatītāji uz spēlēm nāk ļoti daudz. Vairāki tūkstoši kā minimums. Tai pašā Rafaļska Islandes komandā (valsts krietni mazāka kā Latvija, pilsēta vēl jo vairāk) - uz spēlēm nāk 1,5-3 tūkstoši skatītāju.

Kliedzam, ka nepārdod alu. Padomājiet paši - ja vidēji uz spēli uz visu skatītāju kopskaitu alu nopērk par 0,15 Ls, tad saprotiet arī, ka tas neatmaksājas. Iedomājaties, ja Jūs būtu uzņēmējs - Jūs atvērtu savu alus pārdošanas vietu (iekārtas maksā, alus jānopērk, atļaujas un kases aparāts jānopērk, kā arī darbiniekam jāmaksā alga, nodokļi jāmaksā), tad izdevumi nenosedz ienākumus pie fakta, ka sezonā ir tikai 12-max 15 mājas spēles savā stadionā. Naudas izteiksmē tas ir max 75 Ls par nopirktu aliņu katrā mājas spēlē (pieņemot, ka katrā spēlē ir 500 skatītāju). Gadās reizes, kad ir vairāk, bet tas ir reti. Ja pirktu vairāk, varētu domāt. Nav jau problēma nodrošināt, bet viss balstās uz ekonomiskiem pamatiem.

Nākamais - par konkursiem, visādām aktivitātēm, šoviem atmosfēras palielināšanai - zināšanai - lai uzaicinātu kaut vai kādu mākslinieku nodziedāt kaut vai "Dievs Svētī Latviju!" vai vēl kaut kādas aktivitātes, koncertiņu utt - izmaksas ir no ~50 - 500 Ls. Gribam konkursiņu? Nav problēmu - izmaksas ir no pārdesmit latiem līdz X Ls... atkarībā, ko grib sabīdīt un pasniegt līdzjutējiem. Bet viss tas ir ļoti dārgs prieks.

Atribūtika dārga? Jā, tā nu tas maksā un jāsaka, ka klubi pārdod atribūtiku krietni par pašizmaksu vai arī ar ļoti ļoti maziņu uzcenojumu (max 1 Ls robežās). Ja atribūtiku pirktu kā traki, būtu iespējams iepirkt to visu par krietni zemākām cenām un būtu arī nedaudz pieejamākas cenas. Bet cilvēki arī grib kvalitatīvu preci - un tad nu tas maksā tik cik maksā - 5-20 Ls robežās.

Tā kā nav jau tā, ka klubiem negribas skatītājus stadionos, bet jāsaka tā - ikviens futbola (un ne tikai futbola, bet arī citu sporta veidu) macenāts, sponsors šobrīd iegulda naudu sportā, kura faktiski un burtiski tiek mesta iekšā krāsnī un sadedzināta skurstenī.

Ja gribam, lai Virslīgā būtu izaugsme, skatītājiem ir jānāk uz spēlēm, jāatbasta klubi, un tad jau ar laiku viss ietu uz augšu, ieskaitot serviss. Tāda lūk realitāte.

     [+] [-]

, 2013-09-02 14:36, pirms 11 gadiem
Vai tiešām arī Mettai un Ilūkstei ir 90 000 Ls budžets?

  +5 [+] [-]

, 2013-09-02 14:42, pirms 11 gadiem
tigereens rakstīja: Nedaudz pastāstīšu realitāti.
nu tā ir kluba puses realitāte. bet kas tieši tiek darīts, lai to skatītāju aizvilinātu paskatīties futbolu, nevis, piemēram, aizbraukt uz vasarnīcu pacept šašliku?

LV ir tā, ka ar pāris akcijām tviterī un feisbukā īpaši tautu nepievilināt. liels mīnuss daudzām Virslīgas un 1. līgas komandām ir futbola piramīdas trūkums. Jā, Virslīgas klubiem ķeksīša pēc tie līgumi ir noslēgti, bet nu nejūt tas jaunais futbolists savu piederību tam Virslīgas klubam, bet gan savas futbola skolas patiesajai piramīdas virsotnei, vienalga vai tā ir 1. līgas komanda, vai 2. līgas.

Ārzemēs tieši šie jaunieši ir tie, kas velk vecākus, radus, draugus uz futbolu, jo spēlē komanda, kurā viņi paši cer nākotnē spēlēt.

Tieši tā varētu būt primārā lieta, uz ko būtu jāspiež futbola klubiem. Daliet bezmaksas biļetes saviem jauniešiem par labiem sasniegumiem spēlēs, cītīgu treniņu apmeklēšanu, utt. Par sliktu tas nevienam nenāks.

Tā pat būtu jāstrādā ar vienu no izteiktākajām mērķauditorijām - amatieru komandu spēlētājiem. Pa lielam visi 2. līgas, FTA, Macron, Mītavas un citu turnīru/līgu komandu spēlētāji ir futbola entuziasti. Piedāvājiet šīm komandām bezmaksas biļetes un dažam labam tā būs pietiekama motivācija pacelt dibenu no dīvāna un aiziet paskatīties futbolu. Domāju, ka šādi varētu uz spēlēm savākt papildus vismaz 300-400 skatītājus Rīgā.

  +5 [+] [-]

, 2013-09-02 14:46, pirms 11 gadiem
Jāsāk jau būtu ar kaut kādām reklāmām. Gandrīz katru dienu sanāk braukt garām Daugavas un iet garām Skonto stadionam, bet labi,ja pie stadionu ieejām būs pāris plakāti, kas liecinātu, ka stadionā gaidāma kāda spēle,citādi, ja neesi baigais fans un pats nemeklē internetā, tad par spēļu datumiem parastam mierpilsonim uzzināt diezgan nereāli!

     [+] [-]

, 2013-09-02 14:50, pirms 11 gadiem
Bārta rakstīja: Vai tiešām arī Mettai un Ilūkstei ir 90 000 Ls budžets?
Par Mettu man grūti teikt, cik ir, bet Ilūkstei oficiāli zināms, ka no pašvaldības ir piešprice 90 000 Ls apmērā.

  +8 [+] [-]

, 2013-09-02 14:51, pirms 11 gadiem
Par sporta spēļu apmeklētību: mana teorija ir tāda, ka tas ir vairāku apstākļu kopums. Pirmkārt, Latvijā gluži vienkārši nav izveidojušās tādas sporta klubu tradīcijas kā rietumvalstīs. Tur lielākā daļa klubu darbojas jau gadu desmitiem, pat simts un ilgāk. Ir izaugušas veselas paaudzes, kur vecāki (pamatā jau droši vien tēvi) ar savu un apkārtējo piemēru ir pieradinājuši bērnus just līdzi pilsētas klubam, lepoties un uztvert to kā simbolu. Uzreiz saistīts otrs faktors - Latvijā nav spēcīgu, stabilu reģionu ar bāzi šādu klubu sistēmu un to fanu pulka attīstībai. Mums ir viena ūdensgalva, kas sev nosmeļ gan krietnu tiesu potenciālo sportistu, gan ekonomiski aktīvo iedzīvotāju - potenciālo fanu no reģioniem. Var salīdzināt kaut ar to pašu Slovākiju vai Šveici - mūsu lieluma zemes, bet ar daudz lielāku un pie tam vienmērīgāk izdalītu iedzīvotāju skaitu, kur pusvalsts nespieto ap vienas pilsētas aglomerāciju. Treškārt, Latvijas iedzīvotāji kaut kādu iemeslu dēļ nav sevišķi jāmudina uz sportistu atbalstīšanu, ja ir sajūta, ka tie pārstāv Latviju kaut kur "ārpusē" (olimpieši, pasaules kausa izcīņas, KHL, VTB utt.), bet diezgan stipri trūkst lokālpatriotiskas intereses par tiem pašiem sportistiem pagalma mačos. Tā ka iemeslu pietiek arī bez attiecīgo sacensību šaubīgās reputācijas (maķ peremaķ, etniskās proporcijas, mārketinga analfabētisma, totoskandāliem utt.)

  +2 [+] [-]

, 2013-09-02 14:51, pirms 11 gadiem
puslaiks rakstīja: Jāsāk jau būtu ar kaut kādām reklāmām. Gandrīz katru dienu sanāk braukt garām Daugavas un iet garām Skonto stadionam, bet labi,ja pie stadionu ieejām būs pāris plakāti, kas liecinātu, ka stadionā gaidāma kāda spēle,citādi, ja neesi baigais fans un pats nemeklē internetā, tad par spēļu datumiem parastam mierpilsonim uzzināt diezgan nereāli!
Arī reklāmu izvietošana maksā naudu. Tas kā škērslis varētu būt mazajām komandām, ne Skonto.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-02 14:57, pirms 11 gadiem
puslaiks rakstīja: Jāsāk jau būtu ar kaut kādām reklāmām. Gandrīz katru dienu sanāk braukt garām Daugavas un iet garām Skonto stadionam, bet labi,ja pie stadionu ieejām būs pāris plakāti, kas liecinātu, ka stadionā gaidāma kāda spēle,citādi, ja neesi baigais fans un pats nemeklē internetā, tad par spēļu datumiem parastam mierpilsonim uzzināt diezgan nereāli!
Tas jau daudzreiz ir darīts. Retu reizi kaut kā jau tā lieta izdodas, bet būsim reāli - ne viss ir tik skaisti, kā liekas. Pie tam ar to bezmaksas biļešu dalīšanu izmaksas jau tāpēc nav mazākas. Kaut vai, lai nodrukātu šādas bezmaksas biļetes 2000-5000 gabalus - tas viss arī maksā labu naudu.
Otrs - klubiem ir arī kaut kādā veidā jāatpelna ieguldījumi par visu - gan par spēles vietu un to organizēšanu, gan arī par "izrādi ar aktieriem". Futbols un jebkurš sporta veids ir tāda pati veida šovs vai izrāde kā koncerts vai teātra izrāde. Un te nav jau runas par milzīgām pelnīšanām, bet idejiski - kaut kādu daļu jāatpelna - kaut vai par spēles vietu un organizēšanu. Vismaz atgūtā nauda aizietu kluba uzlabošanā - treneros, spēlētājos, infrastruktūrā utt. No kaut kā tā nauda ir jādabū.

Es stipri šaubos, ja Jūs būtu uzņēmējs un visu laiku gribētu nomest milzīgu naudu, dāļājot to visiem pa labi pa kreisi, pie tam pa velti un vēl visam bonusā to visu apzeltīt. Neesam jau mēs visi tik mežonīgi bagāti.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-02 15:03, pirms 11 gadiem
puslaiks rakstīja: Jāsāk jau būtu ar kaut kādām reklāmām. Gandrīz katru dienu sanāk braukt garām Daugavas un iet garām Skonto stadionam, bet labi,ja pie stadionu ieejām būs pāris plakāti, kas liecinātu, ka stadionā gaidāma kāda spēle,citādi, ja neesi baigais fans un pats nemeklē internetā, tad par spēļu datumiem parastam mierpilsonim uzzināt diezgan nereāli!
Kā jau anjo teica - reklāma arī maksā naudu. Kaut vai atveram tvnet, delfi, apollo, sportacentrs.com lapu sadaļa - reklāmas. UN tad paskatieties, cik izmaksā reklāma. Un tad paskatieties, cik reāli klubs atpelna no skatītāju biļetēm šobrīd. Koks ar diviem galiem. Nebūtu problēmu ieguldīt naudu labā un lielā reklāmā, bet problēma ir naudas proporcijā - izdevumi pret ienākumiem.

  +2 [+] [-]

, 2013-09-02 15:09, pirms 11 gadiem
tigereens rakstīja: Tas jau daudzreiz ir darīts. Retu reizi kaut kā jau tā lieta izdodas, bet būsim reāli - ne viss ir tik skaisti, kā liekas. Pie tam ar to bezmaksas biļešu dalīšanu izmaksas jau tāpēc nav mazākas. Kaut vai, lai nodrukātu šādas bezmaksas biļetes 2000-5000 gabalus - tas viss arī maksā labu naudu.
Otrs - klubiem ir arī kaut kādā veidā jāatpelna ieguldījumi par visu - gan par spēles vietu un to organizēšanu, gan arī par "izrādi ar aktieriem". Futbols un jebkurš sporta veids ir tāda pati veida šovs vai izrāde kā koncerts vai teātra izrāde. Un te nav jau runas par milzīgām pelnīšanām, bet idejiski - kaut kādu daļu jāatpelna - kaut vai par spēles vietu un organizēšanu. Vismaz atgūtā nauda aizietu kluba uzlabošanā - treneros, spēlētājos, infrastruktūrā utt. No kaut kā tā nauda ir jādabū.

Es stipri šaubos, ja Jūs būtu uzņēmējs un visu laiku gribētu nomest milzīgu naudu, dāļājot to visiem pa labi pa kreisi, pie tam pa velti un vēl visam bonusā to visu apzeltīt. Neesam jau mēs visi tik mežonīgi bagāti.
redzi, šeit atduramies pret to pašu domāšanu, kuras dēļ vidējajam latvietim bizness nekad neiet. sākumā ir jāiegulda darbs, laiks un nauda un tikai vēlāk tas viss sāks atmaksāties. nevar uzreiz momentā prasīt atdevi no jomas, kurā nekas nav darīts un kopts.

bezmaksas ieeju savējiem var uztaisīt arī bez biļetēm - pie ieejas vnk jāuzrāda sava licenze.

ārzemēs, starp citu, ļoti daudz ko dara brīvprātīgie. pie mums gan cilvēki tikai lepni degunus sarauc, ja sākas runas, ka varētu kaut ko padarīt bez atlīdzības.

     [+] [-]

, 2013-09-02 15:24, pirms 11 gadiem
Carloz rakstīja: redzi, šeit atduramies pret to pašu domāšanu, kuras dēļ vidējajam latvietim bizness nekad neiet. sākumā ir jāiegulda darbs, laiks un nauda un tikai vēlāk tas viss sāks atmaksāties. nevar uzreiz momentā prasīt atdevi no jomas, kurā nekas nav darīts un kopts.

bezmaksas ieeju savējiem var uztaisīt arī bez biļetēm - pie ieejas vnk jāuzrāda sava licenze.

ārzemēs, starp citu, ļoti daudz ko dara brīvprātīgie. pie mums gan cilvēki tikai lepni degunus sarauc, ja sākas runas, ka varētu kaut ko padarīt bez atlīdzības.
Ticiet man, ieguldīts ir ļoti daudz. Teiksim Jelgava ļoti daudz iegulda mārketingā - bija pirmssezonas avīze, ir arī bezmaksas biļetes, abonementi, abonementu programmas utt. utt.

Par darbiniekiem, kas iegulda savu darbu - tādu brīvprātīgo ir ļoti daudz.

     [+] [-]

, 2013-09-02 15:43, pirms 11 gadiem
jā, Jelgava iet ļoti labu ceļu un domāju, ka viņiem skatītāju skaits tikai augs tuvākajos gados.

  +2 [+] [-]

, 2013-09-02 15:50, pirms 11 gadiem
Par programmiņām -- jā, Dienvideiropā tā nav gluži pašsaprotama lieta, taču mums tuvāka ir Ziemeļeiropa. Nupat jau rakstīju, ka Somijā programmiņas ir uz triju augstāko līmeņu (tātad -- ieskaitot arī faktisko trešo [sauktu par otro, tāpat kā Latvijā] līgu) spēlēm; turklāt to esmu vērojis Helsinkos, pilnīgi iespējams, ka kaut kur provincē, kur kāda ceturtā līmeņa komanda ir vienīgā, programmiņa būs arī uz tās mačiem. Un līdzīgi tas ir arī citās ziemeļvalstīs (kur gan mani novērojumi ir sporādiskāki).
Un vēlreiz -- programmiņai nav obligāti jābūt bukletam uz krītpapīra, līdzjutējam svarīgs ir saturs, ko varētu kaut vai uzdrukāt un pavairot ar printeri uz elementārām A4 lapām (līdzīgi kā šogad uz dažām spēlēm -- Rīgas Daugavai). Un šai saturā var iztikt ar komandu sastāviem un turnīra tabulu --, bet, ja nu vēl uzraksta kādu komentāru par spēli, tad jau pavisam skaisti. Pie viena -- var noorganizēt arī kādu programmiņā iedrukājamu reklāmu un nopelnīt mazliet naudiņas (pašizmaksa šādu programmiņu kaudzītei, ko nolikt zem akmens [lai vējš neaizpūš] skatītājiem ērti pieejamā vietā, nepārsniegtu pāris latu).

     [+] [-]

, 2013-09-02 15:56, pirms 11 gadiem
Nez, uz ilgu laiku, kad jaunais stadions tiek veidota..

     [+] [-]

, 2013-09-02 16:14, pirms 11 gadiem
gix rakstīja: es bērnus uz skonto spēlēm vairs nevedīšu 2X ir iets un
1) skatītāji nereti ir dzēruši un pat piedzērušies
2) skatitāju tribinēs smeķē
3) futbolisti, treneri ļoti smagi lamājas, kas nav pieņemams.
Dzeltenās kartītes par B.. lietošanu atri atsvaidzinātu kulturas lietošanu ftubol/a
1) Tāpēc es esmu no Vācijas, un, ja jūs esat ļoti piedzēries, jūs saņemsiet stadiona aizliegumu.
2) Ko jūs saprotat ar to smēķē? Pirotehnika? Pirotehnika ir daļa no futbola tagad.
3) Tas ir tikai dažreiz, vienalga kur.

  +2 [+] [-]

, 2013-09-02 16:19, pirms 11 gadiem
tigereens rakstīja: Tas jau daudzreiz ir darīts. Retu reizi kaut kā jau tā lieta izdodas, bet būsim reāli - ne viss ir tik skaisti, kā liekas. Pie tam ar to bezmaksas biļešu dalīšanu izmaksas jau tāpēc nav mazākas. Kaut vai, lai nodrukātu šādas bezmaksas biļetes 2000-5000 gabalus - tas viss arī maksā labu naudu.
Otrs - klubiem ir arī kaut kādā veidā jāatpelna ieguldījumi par visu - gan par spēles vietu un to organizēšanu, gan arī par "izrādi ar aktieriem". Futbols un jebkurš sporta veids ir tāda pati veida šovs vai izrāde kā koncerts vai teātra izrāde. Un te nav jau runas par milzīgām pelnīšanām, bet idejiski - kaut kādu daļu jāatpelna - kaut vai par spēles vietu un organizēšanu. Vismaz atgūtā nauda aizietu kluba uzlabošanā - treneros, spēlētājos, infrastruktūrā utt. No kaut kā tā nauda ir jādabū.

Es stipri šaubos, ja Jūs būtu uzņēmējs un visu laiku gribētu nomest milzīgu naudu, dāļājot to visiem pa labi pa kreisi, pie tam pa velti un vēl visam bonusā to visu apzeltīt. Neesam jau mēs visi tik mežonīgi bagāti.
Ja, uzņēmējs redzēs skaidru vīziju kā atpelnīt un nopelnīt turpmāk, tad viņš būs gatavs investēt. Tā ir visur pasaulē un jebkurā sfērā. Jebkurā biznesā sākotnēji tu zaudē naudu... Un tie bezmaksas biļešu saņēmēji, iespējams, radītu atmosfēru/lielāku interesi par notiekošo laukumā gan pašiem spēlētajiem gan citiem skatītājiem, tad arī atpelnītos nauda ar biļetēm otriem 400-500, kuru patreiz nav.
Cita lieta, kurš gribēs investēt korupcijas un toto skandālu pārbagātā pasākumā... Tur jau var akcijas taisīt kādas gribi, bet skatītājs nenāks uz sarunātām spēlēm.

     [+] [-]

, 2013-09-02 16:24, pirms 11 gadiem
1900FCBM rakstīja: 1) Tāpēc es esmu no Vācijas, un, ja jūs esat ļoti piedzēries, jūs saņemsiet stadiona aizliegumu.
2) Ko jūs saprotat ar to smēķē? Pirotehnika? Pirotehnika ir daļa no futbola tagad.
3) Tas ir tikai dažreiz, vienalga kur.
Ar 'smēķē' viņš domāja smēķē cigaretes.

     [+] [-]

, 2013-09-02 16:39, pirms 11 gadiem
Ulrihs rakstīja: Ja, uzņēmējs redzēs skaidru vīziju kā atpelnīt un nopelnīt turpmāk, tad viņš būs gatavs investēt. Tā ir visur pasaulē un jebkurā sfērā. Jebkurā biznesā sākotnēji tu zaudē naudu... Un tie bezmaksas biļešu saņēmēji, iespējams, radītu atmosfēru/lielāku interesi par notiekošo laukumā gan pašiem spēlētajiem gan citiem skatītājiem, tad arī atpelnītos nauda ar biļetēm otriem 400-500, kuru patreiz nav.
Cita lieta, kurš gribēs investēt korupcijas un toto skandālu pārbagātā pasākumā... Tur jau var akcijas taisīt kādas gribi, bet skatītājs nenāks uz sarunātām spēlēm.
Pagriezīsim tagad jautājumu drusku otrādi. Tas, ka uzņēmējus varētu dabūt - par to nav šaubu, bet vispirms aktuālākais ir tas - kas ir tas, kas Tev radītu vēlmi nākt uz spēlēm klātienē?

Paņemam variantu, ka ir reklāma par spēli, ir zināms laiks un vieta, biļete cenā X Ls (2, 3, 5 Ls), būtu, kur nopirkt alu (kaut vai izbraukuma alus tirdzniecības veidā, kas uz šo brīdi izskatās reālāk, nekā normālu kārtīgu kafejnīcu izveidot - izņemot dažos stadionos tādas iespējas ir (Skonto, Liepājā, Ventspilī, Jelgavā). Cik Tu būtu gatavs maksāt un kas būtu tas noteicošais, lai atnāktu uz spēli? Kāda ir tā atmosfēra, kādu Tu sagaidi spēles dienā?

Uz šo jautājumu arī var atbildēt arī pārējie futbola līdzjutēji.

  -2 [+] [-]

, 2013-09-02 17:02, pirms 11 gadiem
Izkatas ka tu vispar nekad nebiji uz Skonto spelēm!!!! iejas bilete uz Skonto stadionu ir 1 LS un 3 LS uz Eiropas līgu! uz uzvardi ir uz krekliem! to var redzēt pat no bildes kura ir virs si raksta!!!! Bet par krievu uzvardiem pavisam garām!!! __> legionariem navar but uzvardi->Liepins-> Biedrins un ttl
Ambrē rakstīja: Autoram es piekrītu tajā, ka Skonto FC tiešām šogad Eiropā neapkaunoja Virslīgu kā to izdarīja Daugavpils Daugava, un Skonto pat startēja ļoti solīdi.
1) pagājušos gadu es biju uz divām Virslīgas spēlēm un biju aŗi uz vienu 1.līgas spēli. - viss ko laukumā var dzirdēt (izņemot 1.līgas spēli, jo gadījās aizkulties līdz Audas stadionam ķekavā) varēja dzirdēt visus matj perematj un tikai krievu valodu laukumā.
Es tad labāk skatos Krievijas premjerlīgu pa TV un redzu to pašu, bet vismaz nedzirdu to rupjo lamāšanos, jo caur TV to visu tā nevar dzirdēt.
2) Šogad spēles laiki un dienas ir sakārtotas labāk nekā pagājušo sezon, jo tiešām Skonto stadionā spēles retāk notiek svētdienās un sestdienās, bet arī darba dienās, kad cilvēki nav vēl galīgi iztukšojuši Rīgu.
3) Es nesaprotu Skonto kluba vadību kura plēš 2,50 Ls par spēli piemēram starp Skonto FC un Ilūkstes NSS.
4) Vai tiešām Skonto ir tik nabadzīgs, ka nespēj uzdrukāt dažas programmiņas jeb bukletus par spēles sastāvu, ja nejēdz uzdrukāt uzvārdus uz krekliem, jo man neko interesantu neizsaka, vai pa laikumu skraidelē krievs ar nr. 3 uz muguras, vai arī ar nr.23.
5) Varbūt Skonto un pārējiem Virslīgas klubiem izņemot Metta un FK Jelgava (kuriem nav tādas skatītāju apmeklētības galvassāpes) vajadzētu beidzot padomāt par tādām akcijām kur var uzdāvināt skolām un to audzēkņiem brīvbiļetes (kādas 3000 - uz spēli šad un tad). Es nedomāju, ka tas nesīs kādus zaudējumus, jo tribīnes ir tukšas, bet vismaz šie skolu audzēkņi nopirks kādu pīrādziņu un sulas glāzi stadiona bufetē un vismaz radīs kādu vizuālu efektu un troksni tribīnēs - pie tam ar tādām metodēm var radīt lielāku futbola apmeklētības kultūras izaugsmi nākotnē.
6) Ja godīgi tad ļoti bieži skatos Virslīgas spēles pa internetu, bet visvairāk aizrauj Spartaka spēles un FK Daugava Rīga, jo šīs komandas spēlē izteiktu uzbrukuma futbolu bez lielas shēmošanas aizsardzībā.
7) protams - stadionu infrastruktūra dažviet ir zem kuras katras kritikas, jo sēdēt zem klajas debess Ilūkstē, vai Daugavas Stadionā Rīgā īpaša bauda lietainā laikā nav!!!

  -2 [+] [-]

, 2013-09-02 17:14, pirms 11 gadiem
Skonto Rīga Skonto Rīga , Skonto Čempion!!!!!!

     [+] [-]

, 2013-09-02 17:26, pirms 11 gadiem
tigereens rakstīja: Pagriezīsim tagad jautājumu drusku otrādi. Tas, ka uzņēmējus varētu dabūt - par to nav šaubu, bet vispirms aktuālākais ir tas - kas ir tas, kas Tev radītu vēlmi nākt uz spēlēm klātienē?

Paņemam variantu, ka ir reklāma par spēli, ir zināms laiks un vieta, biļete cenā X Ls (2, 3, 5 Ls), būtu, kur nopirkt alu (kaut vai izbraukuma alus tirdzniecības veidā, kas uz šo brīdi izskatās reālāk, nekā normālu kārtīgu kafejnīcu izveidot - izņemot dažos stadionos tādas iespējas ir (Skonto, Liepājā, Ventspilī, Jelgavā). Cik Tu būtu gatavs maksāt un kas būtu tas noteicošais, lai atnāktu uz spēli? Kāda ir tā atmosfēra, kādu Tu sagaidi spēles dienā?

Uz šo jautājumu arī var atbildēt arī pārējie futbola līdzjutēji.
Kā pašsaprotamo pieskaiti ne tikai alu, bet arī tīros krēslus un lamuvārdu neesamību.

     [+] [-]

, 2013-09-02 17:50, pirms 11 gadiem
anjo rakstīja: Kā pašsaprotamo pieskaiti ne tikai alu, bet arī tīros krēslus un lamuvārdu neesamību.
Par netīrajiem krēsliem - jā, tā ir sava veida problēma, bet kā jau teicu - stadioni tiek īrēti, līdz ar to, šis ir jautājums stadionu saimniekiem - vai viņi šādu pienākumu cenšas veikt. Bet kā saka - arī krēslu tīrīšana, nesadārzinās visu vēl vairāk, kur jau cenā šobrīd iekļauta, piemēram, zālāja kopšana. Bet nu tas ir jautājums, kas jārisina.
Par lamuvārdu neesamību - vispirms jau būtu jāsāk pašiem ar sevi - tiem, kas sēž tribīnēs.

  +2 [+] [-]

, 2013-09-02 19:16, pirms 11 gadiem
tigereens rakstīja: Par netīrajiem krēsliem - jā, tā ir sava veida problēma, bet kā jau teicu - stadioni tiek īrēti, līdz ar to, šis ir jautājums stadionu saimniekiem - vai viņi šādu pienākumu cenšas veikt. Bet kā saka - arī krēslu tīrīšana, nesadārzinās visu vēl vairāk, kur jau cenā šobrīd iekļauta, piemēram, zālāja kopšana. Bet nu tas ir jautājums, kas jārisina.
Par lamuvārdu neesamību - vispirms jau būtu jāsāk pašiem ar sevi - tiem, kas sēž tribīnēs.
Skonto FC īrē Skonto stadionu?

     [+] [-]

, 2013-09-02 19:31, pirms 11 gadiem
Ambrē rakstīja: Skonto FC īrē Skonto stadionu?
Neņemos spriest par FC Skonto un Skonto stadiona saimnieku attiecībām, jo man tās nav 100% zināmas, bet, spriežot pēc publiski dzirdētās informācijas, tad Skonto stadions pieder RAVERTA Bankai. Stadions vispirms piederēja Skonto, tad apķīlāts apmaiņā pret kredītiem. Šobrīd cik zināms un dzirdēts publiskajā telpā, tad ir runa par Stadiona (+ zemes) pārdošanu izsolē vai vienkārši pārdošanu, vai kā citādi un stadionu ir iecerēts nojaukt un vietā uzcelt daudzdzīvokļu namu. Tāpēc arī ir runas par LU stadiona pārbūvi, lai būtu Latvijas izlasei starptautiskajām UEFA un FIFA prasībām atbilstošs stadions (šobrīd runa ir par vai nu 5000 vai 8000 vietām). Bet tur jau arī lietas vēl nevirzās, kā gribētos, jo naudas nav. Aizkulisēs runā, ka stadiona celtniecības izmaksas ir ap 8 miljoni latu.

Bet pats Skonto FC pieder kaut kādai Kipras (ja atmiņa neviļ) kompānijai.

  -2 [+] [-]

, 2013-09-02 19:40, pirms 11 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Diemžēl futbols Latvijā zaudējis popularitāti. Iemesli ir vairāki. Viens noteikti, ka latviešu skatītājiem pārkrievotais, visumā diezgan zemas klases futbols neiet pie sirds, Latvijas futbolā valda krievu valoda! Nav runa, ka futbola komandās nevarētu spēlēt cittautieši, tā Spartakā kolumbieši un vēl viens otrs rāda tehniski skaistu spēli, bet parasti labākie spēlētāji Latvijā ilgi neuzturas. Cik 10 virslīgas komandās ir latviešu futbolistu? Vai divām komandām pietiks spēlētāju? Kāpēc lai latviešu skatītājs ietu skatīties kā spēlē divas stipri viduvēja līmeņa krievu komandas? Kādreiz mūsu komandās spēlēja daudz latviešu futbolistu, bet Liepājas Metalurgā pat gandrīz visi spēlētāji bija latvieši!
Par čempionātu. Nesaprotami kāpēc čempinātā, kurā ir tik maz komandu nespēlē četrus apļus? Pertija, kā jau gruzīns, izskatās, ka no futbola kaut ko saprot. Lai sekmīgāk spēlētu Eiropā, varbūt pietrūka pāris laba līmeņa spēlētāju(bet ne jau no Krievijas)?!
KAD Virsliga bija latviskaka?
Sekoju vietejam cempim no aptuveni 2004 gada, un varu pateikt ka latviesu paliek tikai vairak
LATVIESU IPATSVARS VIRSLIGA 2013
METTA-75%
LM-61%
SKONTO-36%
DAUGAVPILS D-20%
JELGAVA-20%
VENTSPILS-17%
RIGA D-16%
ILUKSTE-15%
JURMALA-8%
SPARTAKS-7%


pamatojoties uz sastaviem pirms cempionata sakuma

  +1 [+] [-]

, 2013-09-02 20:02, pirms 11 gadiem
britiw_h-side rakstīja: KAD Virsliga bija latviskaka?
Sekoju vietejam cempim no aptuveni 2004 gada, un varu pateikt ka latviesu paliek tikai vairak
LATVIESU IPATSVARS VIRSLIGA 2013
METTA-75%
LM-61%
SKONTO-36%
DAUGAVPILS D-20%
JELGAVA-20%
VENTSPILS-17%
RIGA D-16%
ILUKSTE-15%
JURMALA-8%
SPARTAKS-7%


pamatojoties uz sastaviem pirms cempionata sakuma
Pēc kā to spried, lavietis? Pēc vārdiem un uzvārdiem, vai pēc tautības jeb pilsonības?

     [+] [-]

, 2013-09-02 20:14, pirms 11 gadiem
tigereens rakstīja: Pēc kā to spried, lavietis? Pēc vārdiem un uzvārdiem, vai pēc tautības jeb pilsonības?
Izņēmi vārdus no mutes.

     [+] [-]

, 2013-09-02 20:48, pirms 11 gadiem
Pašmāju "Barcelonai" bija visas iespējas Eiropas līgas kvalifikācijā. Tāpat arī turnīra tabulā Ventspils, kurai sākumā neko labu neprognozēja, nu jau min uz papēžiem tam pašam Skonto. Protams, Skonto rāda vispārliecinošāko sniegumu pašmāju dīķī. Taču par labu līmeni varēsim runāt pēc pāris gadiem, ja komanda turpinās tādā pat garā. Savukārt skatītāju interesi var izraisīt ne vien laba spēle, bet arī pretimnākošs komandas menedžments un puslīdz tīkama atmosfēra tribīnēs, ko nosaka arī esošo līdzjutēju kultūra.

  -1 [+] [-]

, 2013-09-02 21:13, pirms 11 gadiem
tigereens rakstīja: Pēc kā to spried, lavietis? Pēc vārdiem un uzvārdiem, vai pēc tautības jeb pilsonības?
zinu ka tas tikai aptuveni, spriedu pec varda/uzvarda
saprotu ka ir ari tadi gadijumi ka Jurgis Pucinskis, itka latvietis, un piem Kamess kurs itka nominali ir krievs, bet lat runa loti labi.
Vispar ja godigi man vienalga, vnk meginaju pateikt ka latviesi Virsliga bija ir un bus