Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:123, Did:0, useCase: 3

Gvardiola vasarā kļūs par Minhenes "Bayern" treneri

Gundars Zaburdajevs
Gundars Zaburdajevs

Gvardiola vasarā kļūs par Minhenes "Bayern" treneri
Hoseps Gvardiola
Foto: AFP/Scanpix

Pēc dažādu baumu un variantu izskanēšanas beidzot zināms, kur savu trenera karjeru turpinās spāņu futbola speciālists Hoseps Gvardiola. 41 gadu vecais treneris, kurš guva fantastiskus panākumus ar "Barcelona", vasarā stāsies pie Vācijas Bundeslīgas kluba Minhenes "Bayern" stūres, šajā amatā nomainot Jupu Heinkesu.

Šis paziņojums izbeidzis jau kādu laiku ilgušās runas par Gvardiolas nākamo darba vietu. Šajā laikā viņa vārds tika saistīts ar vairākiem pazīstamiem Eiropas klubiem, 41 gadus vecais treneris 2012. gada vasarā pameta spāņu "Barcelona", ar kuru bija guvis lieliskus panākumus, četru sezonu laikā izcīnot 14 trofejas. Šo uzvaru skaitā ir trīs Spānijas čempionāta tituli, kā arī divi triumfi UEFA Čempionu līgā.

Gvardiola pie Minhenes kluba stūres nomainīs vācu speciālistu Jupu Heinkesu, kurš "Bayern" trenē kopš 2011. gada un, kā ziņo kluba oficiālais Twitter konts, līdz ar šīs sezonas beigām noslēdz savu trenera karjeru. Gvardiola parakstījis līgumu uz trīs sezonam, kas nozīmē, ka viņš vadīs "Bayern" līdz 2015./16. gada sezonas beigām.

"Mēs esam ļoti priecīgi, ka esam noslēguši līgumu ar treneri, kuru vēlējās daudzi slaveni klubi," saka "Bayern" pārstāvis Karls Heincs Rumenige. "Gvardiola ir viens no labākajiem treneriem pasaulē un esam pārliecināti, ka viņš ir spējīgs palīdzēt gūt panākumus ne tikai "Bayern", bet arī Vācijas futbolam kopumā."

Izmantotie resursi:
Goal.com

     [+] [-]

, 2013-01-17 21:08, pirms 12 gadiem
arvids1991 rakstīja: Par ilgu?Ok
EPL ir CL Cempions La ir EL cempions... labak patik?
Ja nemaldos tad ranga top 3 ir 4 vietas CL- EPL Laliga un ja nemaldos tad nr3 bija bunde... ja La ir prieksa dod linku
Tieši tā, par ilgu. Un saite es norādīju jau pirmā komentāra beigās. Par "Chelsea" piekrītu, gluži kā izcilā Grieķijas izlase 2004.gadā. Joprojām esmu sajūsmā par grieķu varoņdarbu. Tāpēc arī Grieķija ir viena no šī gadsimta spožākajām izlasēm

     [+] [-]

, 2013-01-17 21:13, pirms 12 gadiem
septembris rakstīja: Fakti:
MU pagājšezon bija 0 trofeju; City 1; Chelsea 2.
Šobrīd MU ir ČL 1/8 (iespējams tu arī paliks); City un Chelsea nepārvarēja grupu turnīru (abām komandām bija nesalīdzināmi stiprākas komandas grupā nekā MU).
EPL kopvērtējumā visas iepriekš minētās komandas seko viena otrai, MU ir 7 punktu pārsvars par City, bet vēl jāspēlē ļoti daudz (pagājšgad mazāk kā 10 spēles līdz sezonas beigām MU bija 8 punktu pārsvars)
Kā no šī var izsecināt, ka MU ir vienīgais nopietnais spēks EPL?
Ja tiešām neatceries MU un City pagājšgad nešķīra punkti, bet vārti.
"City" nestabilitāte pāris sezonu griezumā parāda to, ko šo klubu vēl nedrīkst pielīdzināt "United" spožuma ziņā. Ne jau tikai izkrišanas fakts ir svarīgs, bet arī veids, kā tas notika. Neteiktu, ka "City" var lepoties ar spēli ČL. "United" šobrīd ir stabilākais klubs no visiem PL klubiem, kurš kopumā demonstrē lielāku stabilitāti vairākos turnīros, nekoncentrējoties tikai uz vienu konkrētu turnīru (kā "Chelsea" vai "City"). Un, protams, par to starpību speciāli pajautāju, ja reiz uzsveram pirmās un otrās vietas atšķirību līgā

     [+] [-]

, 2013-01-17 21:27, pirms 12 gadiem
Pedejie 5 gadi Tituls(2. vieta)
EPL La Bunde A

2(3) 2(0) 0(2) 1(0)
Neko nemaina... piedod bet tapat EPL nr1.
talak La Talak Bunde/ASERIJA

     [+] [-]

, 2013-01-17 21:38, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: "City" nestabilitāte pāris sezonu griezumā parāda to, ko šo klubu vēl nedrīkst pielīdzināt "United" spožuma ziņā. Ne jau tikai izkrišanas fakts ir svarīgs, bet arī veids, kā tas notika. Neteiktu, ka "City" var lepoties ar spēli ČL. "United" šobrīd ir stabilākais klubs no visiem PL klubiem, kurš kopumā demonstrē lielāku stabilitāti vairākos turnīros, nekoncentrējoties tikai uz vienu konkrētu turnīru (kā "Chelsea" vai "City"). Un, protams, par to starpību speciāli pajautāju, ja reiz uzsveram pirmās un otrās vietas atšķirību līgā
Par to ka MU ir stabils saubu nav
Bet piem Real ir stabils?
Te se te tur...
un ka pats saciji...
pedejie 5 gadi... CLliga...
MU drusku mazaka par Barsu...
Bet ja skatas Real=Chelsea?
Griekija=Chelsea?
Chelsa pectava meroga nesen speleja finala un 1/2 finala...
slikti salidzini

     [+] [-]

, 2013-01-17 22:10, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tieši tā, par ilgu. Un saite es norādīju jau pirmā komentāra beigās. Par "Chelsea" piekrītu, gluži kā izcilā Grieķijas izlase 2004.gadā. Joprojām esmu sajūsmā par grieķu varoņdarbu. Tāpēc arī Grieķija ir viena no šī gadsimta spožākajām izlasēm
Nope Chelsea nav Griekija...
Pec speles stila varbuut
bet Celsa ir bijusi gan 1/2finala
gan finala un jau labu laiku ir
Top komanda kas nav Griekija04...

Amm nebedz ludzu...
Kur isti ir La ligas parsvars?
Vai Bundes?

     [+] [-]

, 2013-01-17 22:21, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es runāju par vienu, bet Tu par kaut ko citu. Es runāju par naudas apjomu PL, nevis par to, cik kurš tērē algām. Kāds sakars?
Ja es rakstītu referātu par Tevi noteiktu laika posmu (10-20 gadiem), tad gan jau arī nekas nesanāktu, tikai es nekad neesmu runājis par tādu laika amplitūdu. 3-4 sezonas var izanalizēt vēl samērā objektīvi, bet ne vairāk par 5 sezonām. Jāņem taču vērā mūsdienu tendences gan transfēru, gan ekonomikas ziņā.
Amm tad isti nesaprotu kaa naudu tu skaiti...
EPL nauda +-ir uz0...
Ja tu doma ka EPL neatdotu Rodrigesu pa brivu tad jaa...
Nez kur man nav taisniba...
Ludzu paskaidro tadam idiotam ka man...

     [+] [-]

, 2013-01-17 22:35, pirms 12 gadiem
arvids1991 rakstīja: Pedejie 5 gadi Tituls(2. vieta)
EPL La Bunde A

2(3) 2(0) 0(2) 1(0)
Neko nemaina... piedod bet tapat EPL nr1.
talak La Talak Bunde/ASERIJA
Vecīt, Tu joprojām nesaproti? Mēs nesalīdzināt tikai līgu vadoši klubu panākumus eirokausos. Mēs salīdzinām VISAS šo līgu eirokausu dalībnieces. Ja reiz La Liga ir tikai 2 spēcīgi klubi, tad kādā veidā UEFA rangā La Liga ir apsteigusi PL? Hmm...

     [+] [-]

, 2013-01-17 22:37, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: "City" nestabilitāte pāris sezonu griezumā parāda to, ko šo klubu vēl nedrīkst pielīdzināt "United" spožuma ziņā. Ne jau tikai izkrišanas fakts ir svarīgs, bet arī veids, kā tas notika. Neteiktu, ka "City" var lepoties ar spēli ČL. "United" šobrīd ir stabilākais klubs no visiem PL klubiem, kurš kopumā demonstrē lielāku stabilitāti vairākos turnīros, nekoncentrējoties tikai uz vienu konkrētu turnīru (kā "Chelsea" vai "City"). Un, protams, par to starpību speciāli pajautāju, ja reiz uzsveram pirmās un otrās vietas atšķirību līgā
LaLiga protams ir savadak...Real panakumi.amm
sorry...
tapat ka EPL MU tapat Barsa...
Tikai atskiriba no La Real kas sad tad paspid Chelsea Liva un Guns + ToTo spid biezak...
vari beigt nest BS un minet kaut 1argumentu?

     [+] [-]

, 2013-01-17 22:38, pirms 12 gadiem
arvids1991 rakstīja: Amm tad isti nesaprotu kaa naudu tu skaiti...
EPL nauda +-ir uz0...
Ja tu doma ka EPL neatdotu Rodrigesu pa brivu tad jaa...
Nez kur man nav taisniba...
Ludzu paskaidro tadam idiotam ka man...
Es runāju par naudu, kura brīvi ieplūst EPL, par Abramovičiem, arābiem utt. Kas tur neskaidrs? Protams jāņem vērā arī peļņu no TV translācijām. Tā ka finansiālajā ziņā EPL ir lielāks potenciāls.

     [+] [-]

, 2013-01-17 22:43, pirms 12 gadiem
arvids1991 rakstīja: LaLiga protams ir savadak...Real panakumi.amm
sorry...
tapat ka EPL MU tapat Barsa...
Tikai atskiriba no La Real kas sad tad paspid Chelsea Liva un Guns + ToTo spid biezak...
vari beigt nest BS un minet kaut 1argumentu?
Bet cik klubi sezonas beigās parasti cīnās par titulu Anglijā? MU un...vēl kāds. Parasti bija "United" un "Chelsea". Var jau teikt daudz ko, bet tāda ir realitāte. Ar ko tas atšķiras no "Barcelona"-"Real" dueļa? Un par "Valencia", "Sevilla", "Athletico", tagad arī "Malaga" jau esi aizmirsis? Atšķirība tikai tāda, ka Spānijā abi grandi spēj labāk tikt galā ar sezonu, jo neiespingst uz visādiem iekšējiem kausiem.

     [+] [-]

, 2013-01-17 22:44, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vecīt, Tu joprojām nesaproti? Mēs nesalīdzināt tikai līgu vadoši klubu panākumus eirokausos. Mēs salīdzinām VISAS šo līgu eirokausu dalībnieces. Ja reiz La Liga ir tikai 2 spēcīgi klubi, tad kādā veidā UEFA rangā La Liga ir apsteigusi PL? Hmm...
duuriens sirdii...
iedo linku lai skeps var to piebeigt...

aa jaa iedod kriteerijus...
Tatad CL ir tikpat titulu vienigi nav viena un
ta pati komanda...
Visur parspej La (CL) UN tapat atpaliek?
Jap...nauda to4 darbojas EPL par labu...

     [+] [-]

, 2013-01-17 22:51, pirms 12 gadiem
arvids1991 rakstīja: Nope Chelsea nav Griekija...
Pec speles stila varbuut
bet Celsa ir bijusi gan 1/2finala
gan finala un jau labu laiku ir
Top komanda kas nav Griekija04...

Amm nebedz ludzu...
Kur isti ir La ligas parsvars?
Vai Bundes?
Es par Grieķiju, protams, ironizēju, jo Grieķija EURO2004 ar ierobežotiem līdzekļiem sasniedza maksimālu rezultātu, kamēr "Chelsea" diez vai var uzslavēt par spēlēšanu šādā pašā (pat nebaudāmākā) manierē un uzvaru ČL, lai arī līdzekļi angļu klubam ne tuvu nebija tik pieticīgi kā Grieķijai. Ironija domāju ir vietā, jo pēdējā laikā pārāk daudz PL fani sākuši izmantot "Chelsea" uzvaru kā pierādījumu PL spēkam, lai arī paši labi saprot, ka ar šādu uzvaru reti kurš grands lepotos.

"La Liga" spēks ir ne tikai divos superklubos, bet arī eirokausus veiksmīgi aizvadošajos "pārējos" klubos, kuri noteikti tur nespēlē sliktāk par angļu klubiem. Bundeslīgas spēks savukārt ir progresā. Vairs jau nav tikai "Bayern". Pēdējās sezonās Vācijā cīņa ir aizraujoša, un progress pēdējā sezonā sāk atspoguļoties arī ČL.

     [+] [-]

, 2013-01-17 22:52, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bet cik klubi sezonas beigās parasti cīnās par titulu Anglijā? MU un...vēl kāds. Parasti bija "United" un "Chelsea". Var jau teikt daudz ko, bet tāda ir realitāte. Ar ko tas atšķiras no "Barcelona"-"Real" dueļa? Un par "Valencia", "Sevilla", "Athletico", tagad arī "Malaga" jau esi aizmirsis? Atšķirība tikai tāda, ka Spānijā abi grandi spēj labāk tikt galā ar sezonu, jo neiespingst uz visādiem iekšējiem kausiem.
FAkauss garante vietu EL...
Valencia Sevilja A.Madrid un Malaga tu pielidzini MU CHELSEA LIVERPOOL ARSENAL TOTTENHAM...
Jau fakts ka ja kads no manis minetajiem klubiem ja netiek
ta pasaules gals...
Kad Spanija tiek 50procenti komandu... labaka liga?

  -1 [+] [-]

, 2013-01-17 22:54, pirms 12 gadiem
tik labi kā ar Barcu tāpat viņiem neies

     [+] [-]

, 2013-01-17 22:54, pirms 12 gadiem
arvids1991 rakstīja: duuriens sirdii...
iedo linku lai skeps var to piebeigt...

aa jaa iedod kriteerijus...
Tatad CL ir tikpat titulu vienigi nav viena un
ta pati komanda...
Visur parspej La (CL) UN tapat atpaliek?
Jap...nauda to4 darbojas EPL par labu...
Es taču jau devu un atgādināju par to. Grūti nospiest? Ok, lūdzu vēlreiz.
Member associations - UEFA rankings - Country...
Un lai būtu interesantāk, lūdzu arī klubu rangs:
Member associations - UEFA rankings - Club...
Member associations - UEFA rankings – UEFA.com

Kas vēl nav skaidrs?

     [+] [-]

, 2013-01-17 22:55, pirms 12 gadiem
kresnais rakstīja: tik labi kā ar Barcu tāpat viņiem neies
"Bayern" šobrīd ir, iespējams, vienīgais variants, ar kuru Pepam varētu iet vismaz līdzīgi kā ar "Barca".

     [+] [-]

, 2013-01-17 22:59, pirms 12 gadiem
arvids1991 rakstīja: FAkauss garante vietu EL...
Valencia Sevilja A.Madrid un Malaga tu pielidzini MU CHELSEA LIVERPOOL ARSENAL TOTTENHAM...
Jau fakts ka ja kads no manis minetajiem klubiem ja netiek
ta pasaules gals...
Kad Spanija tiek 50procenti komandu... labaka liga?
UEFA klubu ranga desmitniekā ir 3 angļu un 4 spāņu klubi.

     [+] [-]

, 2013-01-17 23:03, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es par Grieķiju, protams, ironizēju, jo Grieķija EURO2004 ar ierobežotiem līdzekļiem sasniedza maksimālu rezultātu, kamēr "Chelsea" diez vai var uzslavēt par spēlēšanu šādā pašā (pat nebaudāmākā) manierē un uzvaru ČL, lai arī līdzekļi angļu klubam ne tuvu nebija tik pieticīgi kā Grieķijai. Ironija domāju ir vietā, jo pēdējā laikā pārāk daudz PL fani sākuši izmantot "Chelsea" uzvaru kā pierādījumu PL spēkam, lai arī paši labi saprot, ka ar šādu uzvaru reti kurš grands lepotos.

"La Liga" spēks ir ne tikai divos superklubos, bet arī eirokausus veiksmīgi aizvadošajos "pārējos" klubos, kuri noteikti tur nespēlē sliktāk par angļu klubiem. Bundeslīgas spēks savukārt ir progresā. Vairs jau nav tikai "Bayern". Pēdējās sezonās Vācijā cīņa ir aizraujoša, un progress pēdējā sezonā sāk atspoguļoties arī ČL.
Chelsea
Lidzekli nestav ne tuvu... MU? Barsai?Real? MBayern?
Tev taisniba...
Lampards ir no WHam
Drogba Esjens Maluda ir no Francu 'Legionariem'
Amm Real perk tikai labakos un nespej sasniegt
neko tadu ko pedejos gados sasniedza Chelsea

     [+] [-]

, 2013-01-17 23:11, pirms 12 gadiem
arvids1991 rakstīja: Chelsea
Lidzekli nestav ne tuvu... MU? Barsai?Real? MBayern?
Tev taisniba...
Lampards ir no WHam
Drogba Esjens Maluda ir no Francu 'Legionariem'
Amm Real perk tikai labakos un nespej sasniegt
neko tadu ko pedejos gados sasniedza Chelsea
Nu, "noparkot busu" parasti var Grieķija vai "Celtic", bet ja to dara klubs, kurš sevi pozicionē kā vienu no vadošajiem līgā, tad tas jau šķiet smieklīgi. Pēc šīs sezonas snieguma ČL laikam jau būs jāatzīst, ka "Chelsea" tirumfs ČL vairāk bija veiksmes stāsts, nekā dominances rezultāts. Un savā ziņā "Real" un "Chelsea" ir līdzīgi. Abiem klubiem pārāk bieži mainījušies treneri, kas liedzis sasniegt maksimālu rezultātu, ja neskaita "Chelsea" veiksmi pērnajā sezonā.
Es joprojām atbalstu un atbalstīšu "Chelsea" PL, bet nevaru atbalstīt Abramoviča politiku, kura kropļo futbolu, neļaujot klubam attīstīties.

     [+] [-]

, 2013-01-17 23:15, pirms 12 gadiem
Ir tada izlase Brazilija...
18 vieta rankaa...
Isteniba tavs ranks tiesi pierada...
EPL Top klubi mainas Un top EPL klubi nemaz neteme uz EL...
Ok...
pec tavas ideologijas salidzinam Atletico M ar Chelsea Sevilja ar Gunners
Attletic ar ToTo?
Visiem skaidrs ka La uz CL kausu ir 2 pretendenti CL 4

     [+] [-]

, 2013-01-17 23:25, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nu, "noparkot busu" parasti var Grieķija vai "Celtic", bet ja to dara klubs, kurš sevi pozicionē kā vienu no vadošajiem līgā, tad tas jau šķiet smieklīgi. Pēc šīs sezonas snieguma ČL laikam jau būs jāatzīst, ka "Chelsea" tirumfs ČL vairāk bija veiksmes stāsts, nekā dominances rezultāts. Un savā ziņā "Real" un "Chelsea" ir līdzīgi. Abiem klubiem pārāk bieži mainījušies treneri, kas liedzis sasniegt maksimālu rezultātu, ja neskaita "Chelsea" veiksmi pērnajā sezonā.
Es joprojām atbalstu un atbalstīšu "Chelsea" PL, bet nevaru atbalstīt Abramoviča politiku, kura kropļo futbolu, neļaujot klubam attīstīties.
Paga paga tu saki ka La Liga ir 1. liga...
Tatad Chelsea=Real MU~Barsa... kgan fcuk it... runa iet par ligam...
es tev devu tiru infu!
Un Primera protams izdailo futbolu...
Ja ne Real tad Barsa Ja ne Barsa tad Real...
Un ar to ari viss...
Bet Real titulu pedeja laika nav...
Tatad pec tavas logikas...
Barsa=Pasaule?

     [+] [-]

, 2013-01-17 23:27, pirms 12 gadiem
arvids1991 rakstīja: Ir tada izlase Brazilija...
18 vieta rankaa...
Isteniba tavs ranks tiesi pierada...
EPL Top klubi mainas Un top EPL klubi nemaz neteme uz EL...
Ok...
pec tavas ideologijas salidzinam Atletico M ar Chelsea Sevilja ar Gunners
Attletic ar ToTo?
Visiem skaidrs ka La uz CL kausu ir 2 pretendenti CL 4
Protams, ka var diskutēt par rangiem, bet ČL un EL notiek katru gadu, tāpēc rangs ir objektīvāks. Nevienu jau neinteresē, ka no ČL izkritušajiem PL klubiem EL nav interesanta. Diez vai to pašu varētu teikt par pārējiem PL klubiem. Bet arī ar visu to spāņu klubi EL spēlē veiksmīgāk un vāc punktiņus rangam, kurš nosaka, cik vietas katrai līgai būs eirokausos.
Un PL klubi eirokausos mainās? Vai tad La Liga klubi nē? Izmaiņas notiek tāpēc, ka kāds progresē un kāds regresē. Kā jau minēju, agrāk PL bija lielais četrinieks, bet kas ir tagad? "Chelsea" ir mikrokrīze treneru maiņu dēļ, "Liverpool" ir nogrimusi. "Gunners" nav un nebūs stabili īpašnieku politikas dēļ. "City" vienkārši nav eirokausu klubs un spēj cīnīties tikai pašmāju turnīros. Vienīgi "United" tur buru Eiropā, bet arī ar visu to pērn paspēja izlidot no ČL jau grupu fāzē. Neko spoži PL akcijas neizskatās. Vienīgais, kas varētu pabojāt La Liga pozīcijas ir aizliegums "Malaga" piedalīties eirokausos. Bet šosezon spāņu pārsvars ir acīmredzams.

     [+] [-]

, 2013-01-17 23:32, pirms 12 gadiem
arvids1991 rakstīja: Paga paga tu saki ka La Liga ir 1. liga...
Tatad Chelsea=Real MU~Barsa... kgan fcuk it... runa iet par ligam...
es tev devu tiru infu!
Un Primera protams izdailo futbolu...
Ja ne Real tad Barsa Ja ne Barsa tad Real...
Un ar to ari viss...
Bet Real titulu pedeja laika nav...
Tatad pec tavas logikas...
Barsa=Pasaule?
Nē, es saku, ka "Barca" šobrīd ir Nr.1, bet "Real" šobrīd pat var visu krīzi turpina cīņu "La Liga". Ok, es ceru, ka zaudēs "United", bet ne par to ir runa. "United" šobrīd vairāk varētu cīnīties ar "Real" un "Athletico", bet mazāk ar "Barcelona". "City" eirokausos vispār ir norakstāmi, bet "Chelsea" šobrīd arī diez vai spīdētu ČL. "Gunāri" savukārt ir "melnais zirdziņš", gluži kā "Shakhtar Donetsk". Tātad reāls spēks ČL no PL šobrīd ir tikai "United".

     [+] [-]

, 2013-01-17 23:41, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Protams, ka var diskutēt par rangiem, bet ČL un EL notiek katru gadu, tāpēc rangs ir objektīvāks. Nevienu jau neinteresē, ka no ČL izkritušajiem PL klubiem EL nav interesanta. Diez vai to pašu varētu teikt par pārējiem PL klubiem. Bet arī ar visu to spāņu klubi EL spēlē veiksmīgāk un vāc punktiņus rangam, kurš nosaka, cik vietas katrai līgai būs eirokausos.
Un PL klubi eirokausos mainās? Vai tad La Liga klubi nē? Izmaiņas notiek tāpēc, ka kāds progresē un kāds regresē. Kā jau minēju, agrāk PL bija lielais četrinieks, bet kas ir tagad? "Chelsea" ir mikrokrīze treneru maiņu dēļ, "Liverpool" ir nogrimusi. "Gunners" nav un nebūs stabili īpašnieku politikas dēļ. "City" vienkārši nav eirokausu klubs un spēj cīnīties tikai pašmāju turnīros. Vienīgi "United" tur buru Eiropā, bet arī ar visu to pērn paspēja izlidot no ČL jau grupu fāzē. Neko spoži PL akcijas neizskatās. Vienīgais, kas varētu pabojāt La Liga pozīcijas ir aizliegums "Malaga" piedalīties eirokausos. Bet šosezon spāņu pārsvars ir acīmredzams.
Pagajsogad Chelsea bija vienigi kas turpinaja cinu nu EPL un Rek Seku Bums... Pirma balva mums.
Un tu City pielidzini Malaga?
Aha... objektivi...
Varbut pielidzinasi Arsu Osasunai...
Tatad esi Barsas fans!
Nemekle neko citu!
Barsa ir vienigais kas tur La prieksa Bundei un Portugalei

     [+] [-]

, 2013-01-17 23:43, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nē, es saku, ka "Barca" šobrīd ir Nr.1, bet "Real" šobrīd pat var visu krīzi turpina cīņu "La Liga". Ok, es ceru, ka zaudēs "United", bet ne par to ir runa. "United" šobrīd vairāk varētu cīnīties ar "Real" un "Athletico", bet mazāk ar "Barcelona". "City" eirokausos vispār ir norakstāmi, bet "Chelsea" šobrīd arī diez vai spīdētu ČL. "Gunāri" savukārt ir "melnais zirdziņš", gluži kā "Shakhtar Donetsk". Tātad reāls spēks ČL no PL šobrīd ir tikai "United".
tapat ka La ir tikai Barsa...

     [+] [-]

, 2013-01-17 23:52, pirms 12 gadiem
arvids1991 rakstīja: tapat ka La ir tikai Barsa...
Kādā ziņā "ir tikai Barsa"? Lai cīnītos par ČL titulu? Es gan tā neteiktu.

     [+] [-]

, 2013-01-17 23:56, pirms 12 gadiem
arvids1991 rakstīja: Pagajsogad Chelsea bija vienigi kas turpinaja cinu nu EPL un Rek Seku Bums... Pirma balva mums.
Un tu City pielidzini Malaga?
Aha... objektivi...
Varbut pielidzinasi Arsu Osasunai...
Tatad esi Barsas fans!
Nemekle neko citu!
Barsa ir vienigais kas tur La prieksa Bundei un Portugalei
Es "City" vispār pielīdzinu kaut kādam sētas superklubam, kurš spēj cīnīties tikai savā sādžā. Pats nesaprotu, kas Mančīni vainas.
"Malaga" šobrīd ir "Spurs", "Gunners" līmenī. Bet gan jau izsistu arī "Chelsea", ja vajadzētu.
"Barca" spēlē labāko futbolu pasaulē, pret ko man nav pretargumentu.
Un par "Chelsea" vēlreiz saku, ka pērnais triumfs bija tik pat loģisks kā Grieķijas triumfs 2004.gadā, ne vairāk un ne mazāk. Ja "Chelsea" uzvarētu skaistā un vienlīdzīgā cīņa, iespējams, es pat priecātos, bet tā nenotika.

     [+] [-]

, 2013-01-18 00:30, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es "City" vispār pielīdzinu kaut kādam sētas superklubam, kurš spēj cīnīties tikai savā sādžā. Pats nesaprotu, kas Mančīni vainas.
"Malaga" šobrīd ir "Spurs", "Gunners" līmenī. Bet gan jau izsistu arī "Chelsea", ja vajadzētu.
"Barca" spēlē labāko futbolu pasaulē, pret ko man nav pretargumentu.
Un par "Chelsea" vēlreiz saku, ka pērnais triumfs bija tik pat loģisks kā Grieķijas triumfs 2004.gadā, ne vairāk un ne mazāk. Ja "Chelsea" uzvarētu skaistā un vienlīdzīgā cīņa, iespējams, es pat priecātos, bet tā nenotika.
Amm ja nemaldos Chelsea mazakuma viesos pret Barselonu no 0:2
izvilka 2:2...
jap... nu pilniga Griekija...
Barsa tad pec tavas logikas ir... Red Star?
Runa gaja par ligu spekiem un EPL ir nr1 nevis Barsa

     [+] [-]

, 2013-01-18 09:32, pirms 12 gadiem
Tu runā par stabilitāti, to jau pēc definīcijas mēra ilgākā laika posmā. Es runāju par spēka samēru uz konkrēto brīdi. Jā City ir problēmas ar ČL, bet tās galvenokārt bija dēļ izlozes- Real, Dortmunde un Ajax, no tādas grupas izkļūt ārā būtu problēmas jebkuram pasaules klubam. City vajag nākamgad vinnēt kādas 2-3 spēles pēc kārtas ČL un tad jau lietas ČL arī aizies, tam vislabāk derētu viegla grupa. Es uzskatu, ka City, Chelsea un MU ir aptuveni spēkos līdzvērtīgas komandas, ar to starpību, ka šosezon nedaudz labāk no šīm komandām spēlē MU, pēc tam City, un pēc tam Chelsea, bet es neesmu drošs, ka to pašu varēs secināt sezonas beigās.
Hose Girtinho rakstīja: "City" nestabilitāte pāris sezonu griezumā parāda to, ko šo klubu vēl nedrīkst pielīdzināt "United" spožuma ziņā. Ne jau tikai izkrišanas fakts ir svarīgs, bet arī veids, kā tas notika. Neteiktu, ka "City" var lepoties ar spēli ČL. "United" šobrīd ir stabilākais klubs no visiem PL klubiem, kurš kopumā demonstrē lielāku stabilitāti vairākos turnīros, nekoncentrējoties tikai uz vienu konkrētu turnīru (kā "Chelsea" vai "City"). Un, protams, par to starpību speciāli pajautāju, ja reiz uzsveram pirmās un otrās vietas atšķirību līgā

     [+] [-]

, 2013-01-18 09:33, pirms 12 gadiem
arvids1991 rakstīja: Amm ja nemaldos Chelsea mazakuma viesos pret Barselonu no 0:2
izvilka 2:2...
jap... nu pilniga Griekija...
Barsa tad pec tavas logikas ir... Red Star?
Runa gaja par ligu spekiem un EPL ir nr1 nevis Barsa
Kā jau teicu, "Chelsea" bija īsts veiksmes stāst, bet tas ātri beidzās. Grieķija 2 reizes pārspēja Portugāles izlasi ar visiem Figu un Ronaldu. Bet nu finālā Grieķija izskatījās labāk, nekā "Chelsea" savā finālā, tam grūti nepiekrist.
"Barca" pēc manas loģikas ir šī gadsimta spēcīgākā komanda, kura spēlē labāko futbolu. Tas atspoguļojas arī izlašu līmenī (skat. Spānijas kodols).
Runa negāja, bet bija, turklāt es jau teicu, ka Spānija nav tikai "Barcelona" vien. To parāda arī šīs sezonas ČL, kā arī UEFA klubu rangs, kura desmitniekā ir 4 spāņu klubi un 3 angļu. Viss var mainīties līdz ar "Malaga" nedienām, bet tas ir jautājums par nākotni, nevis šodienu. Tā ka PL vismaz šobrīd vairs nav Nr.1

     [+] [-]

, 2013-01-18 09:38, pirms 12 gadiem
Stabilitāti mūsdienās vairs nevar mērīt pārāk ilgā laika posmā. Un "City" gadījumā tā jāmēra līdz ar šeihu naudas apguvi. Ar grupu Anglijas čempioniem nevajadzētu aizbildināties. Tas ir Mančīni un iekšējo problēmu nopelns, ka "City" tā neiet eirokausos. Šī sezona "City" ir nolaidusi atpakaļ uz zemes, tā ka jāstrādā un jācenšas iegūt kaut kādu nebūt stabilitāti, lai var domāt par cīnu arī vairākās frontēs. Es sākumā nedomāju, ka "United" šogad varētu pacelt PL, bet izskatās, ka pārējo komandu regress ir vēl ievērojamāks, tāpēc uz kopējā fona "United" pat izskatās samērā spēcīgi.

     [+] [-]

, 2013-01-18 09:58, pirms 12 gadiem
Kāda jēga piesaukt naudu, Chelsea, Real, Barsa un MU nav nabadzīgāki par City. Es nezinu, kas ir galvenais faktors City neveiksmei ČL, drīzāk tas ir vairāku faktoru kopums, nevis viens atsevišķs faktors. Gan jau ar laiku City labi spēlēs ar ČL, man par to uztraukuma nav un nekur jāsteidzas arī nav, galvenais turpināt kopējo progresu. Es neteiktu, ka City bija uzkāpuši debesīs, pagājšgad ČL arī bija neveiksmīgs gads, bet EPL sezona šogad nav daudz sliktāka kā pagājušā gadā.
Es arī nepiekrītu, ka City un Chelsea šogad ir regresējušas, drīzāk MU ir palicis spēcīgāks un tam ir tikai viens iemesls- RVP.
Hose Girtinho rakstīja: Stabilitāti mūsdienās vairs nevar mērīt pārāk ilgā laika posmā. Un "City" gadījumā tā jāmēra līdz ar šeihu naudas apguvi. Ar grupu Anglijas čempioniem nevajadzētu aizbildināties. Tas ir Mančīni un iekšējo problēmu nopelns, ka "City" tā neiet eirokausos. Šī sezona "City" ir nolaidusi atpakaļ uz zemes, tā ka jāstrādā un jācenšas iegūt kaut kādu nebūt stabilitāti, lai var domāt par cīnu arī vairākās frontēs. Es sākumā nedomāju, ka "United" šogad varētu pacelt PL, bet izskatās, ka pārējo komandu regress ir vēl ievērojamāks, tāpēc uz kopējā fona "United" pat izskatās samērā spēcīgi.

     [+] [-]

, 2013-01-18 14:34, pirms 12 gadiem
runājot par statistikām - kāpēc neviens no jums nepiemin šo:
Member associations - UEFA rankings - Club...

?

     [+] [-]

, 2013-01-18 15:44, pirms 12 gadiem
shore rakstīja: runājot par statistikām - kāpēc neviens no jums nepiemin šo:
Member associations - UEFA rankings - Club...

?
Hose to min katra komenta
To Hose
Bra ir tikai 18 FIFA rangaa
Atgriezoties pie klubiem tas rangs ir BS...
Lai ari ka man patiktu vacu futbols
taja ranga vini ir prieksa italiem??
ar 2 finaliem un 1 pusfinalu pedejos gados...
Starp citu ja nemaldos tad starts vieteja cempionata ari
dod ranga pts.
Galvenais kur spani iegust parsvaru ir Eiroliga
Par Barsas speku nestridos
Par Malagu-esmu dross ka ilgtermina MC neparspes
Sogad CL varbut 1/4 tiks

     [+] [-]

, 2013-01-19 08:47, pirms 12 gadiem
Kamēr vienīgajā rangā, kuru UEFA ņem vērā, La Liga ir priekšā PL, tikmēr man daudz argumentu nevajag, lai apgalvotu, ka tas ir samērā objektīvs reālās situācijas novērtējums, neiedziļinoties sīkumos. Jebkura cita samērīšanās ar krāniņiem ir neoficiāla. Cita lieta, ja rangs nepatīk, bet tas ir vienīgais, kuru ņem vērā, tāpēc neko darīt.