Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:123, Did:0, useCase: 3

Bekenbauers kritizē Renzingu

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Bekenbauers kritizē Renzingu
Mihaels Renzings
Foto: DDP

Vācijas Bundeslīgas kluba Minhenes ''Bayern'' prezidents Francs Bekenbauers asi kritizējis komandas vārtsarga Mihaela Renzinga sniegumu pēdējā Bundeslīgas spēlē, kurā ''Bayern'' pēdējā minūtē izlaida no rokām uzvaru pret Štutgarti (2:2).

Intervijā vācu TV ''DSF'' Bekenbauers vainoja Renzingu komandas otro vārtu zaudējumā, nosaucot vārtsarga spēli par nemākulīgu. Spēles pēdējā minūtē Renzings kļūdījās izgājienā pēc Štutgartes izpildītā stūra sitiena, bet pēc tam nespēja atvairīt Sami Kediras sitienu.

Francs Bekenbauers: ''Kad vārtsargs iziet no vārtiem, viņam ir jāiegūst bumba. Tas, kā viņš gribēja izsist bumbu, bija ļoti nemākulīgi. Viņš labi spēlē uz līnijas, taču spēlē izgājienos vēl ļoti daudz jāmācās. Lai spēlētu komandā, kas spējīgā uzvarēt čempionātā, ir jābūt labam (daudzpusīgam) vārtsargam. Lai par tādu kļūtu, Renzingam ir nopietni jāstrādā.''

Izmantotie resursi:
sportinglife.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ÜBERNAZIONALE

  +5 [+] [-]

, 2008-12-15 19:42, pirms 16 gadiem
xxxxxx rakstīja: lai vins sasniedz kaut uz pusi tik augstu limeni ka Renzings un tad var kritizēt droši
Iepazīsties ar futbola vēsturi...
en.wikipedia.org: Franz Beckenbauer - Wikipedia, the free...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-12-15 19:46, pirms 16 gadiem
Tādam klubam kā Bayern tomēr tiešām vajadzētu padomāt par augstākas klases vārtusargu, tā nu ir viņu vājā vieta! Pārāk nestabils tomēr Rensigs.

  +3 [+] [-]

, 2008-12-15 19:51, pirms 16 gadiem
Akmens C T, es jau domāju ka vajadzētu Rene Adleru. Vai tad viņie nav nauda, lai nopirktu labu vārtsargu? Renzings ir labs, bet pa daudz manā skatijumā kļūdās.

  +4 [+] [-]

, 2008-12-15 20:01, pirms 16 gadiem
manupraat ,Renzings progresee ar katru speeli - kaa vinjsh speeleeja sezonas saakumaa - un kaa tagad. ilgi nebuus jaagaida, kad Bayern vaartos buus iists superstaars!!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-12-15 20:02, pirms 16 gadiem
Da nebija vins vainigs tur

  +2 [+] [-]

, 2008-12-15 20:09, pirms 16 gadiem
tajaa epizodee Leemans bija vairaak vainiigs

     [+] [-]

, 2008-12-15 20:13, pirms 16 gadiem
nu divi varianti:

Renzings patiesi sakot ir nulles vērtīgs tādam klubam kā Bayern. jo spēlēt tā, kā to dara viņs tādā klubā ir neiedomājami... nekad nespētu padomāt, ka Bayernā spēlēs tāds vārtsargs, kas tiesām ir nemākulīgs. un te nu saprotama Bekenbauera izruna. proti sis bija pēdējais piliens, jo sosezon Renzings sāka slikti un spēlēja slikti visu sezonu. daudzi lika uz viņu lielas izredzes, jo viņs nospēlēja labi divus gadus atpakaļ dažās spēlēs, bet tad bija Kāns. izrādījās, ka tomēr Renzings ir par jaunu Bayernam. it īpasi nezinu ar ko domā Klinsijs, bet atstāt Batu aiz Renzinga muguras ir diezgan pastulbi skatoties uz Renzinga vājo spēli.

otrs variants: būtībā vārtsargu nevar apvainot nemākulībā tikai kļūdas dēļ. vārtsagrs glābj komandu, bet atliek vienreiz kļūdīties un viss - cies visa komanda. grūti būt vārtsargam. tāpēc tie ir jāciena un jāsargā.

  +4 [+] [-]

, 2008-12-15 20:43, pirms 16 gadiem
Nezinu gan ... Ja vakar nebuutu Rensinga Bayerns pakaastu - 2. puslaikaa vismaz 2 100% seivi. Arii pret Lyon izvilka paaris. Galvenais man liekas ir rezultaats - ko var d****t. Plus dzeks veel jauns, un kaa zinaam lielaakoties vaartsargu labaakie gadi ir no 30 uz augsu (ar maz izneemumiem).

  +2 [+] [-]

, 2008-12-15 21:42, pirms 16 gadiem
Interesanti, kāpec eSports autori nav ielikuši rakstu par to ka Oddo ir 3 maču bans? Avots - goal.com

  +2 [+] [-]

, 2008-12-15 22:01, pirms 16 gadiem
xxxxxx rakstīja: lai vins sasniedz kaut uz pusi tik augstu limeni ka Renzings un tad var kritizēt droši
.................
tāds komentārs vismaz man tas ir ļoti smieklīgi es gandrīz no krēsla nokritu

  +3 [+] [-]

, 2008-12-15 22:03, pirms 16 gadiem
Par strikti FB kritizē Rensingu!! Viņu tur normāli Lēmans nobloķēja/nogāza, tā ka līdz tai bumbai viņš gribēdams nevarēja aizsniegties. Cilvēki ienmēr slikto vairāk pamana kā labo... Rensinga super sniegums pāris dienas iepriekš pret Lionu jau ir aizmirsts un sīka kļūda izsauca tik lielu kritikas vilni. Hmmmmmmmmmmmmm

  -1 [+] [-]

, 2008-12-15 23:11, pirms 16 gadiem
host rakstīja: xxxxxx rakstīja: lai vins sasniedz kaut uz pusi tik augstu limeni ka Renzings un tad var kritizēt droši
.................
tāds komentārs vismaz man tas ir ļoti smieklīgi es gandrīz no krēsla nokritu
nerunā muļķības, diez vai pat sāki krist...

  -3 [+] [-]

, 2008-12-15 23:28, pirms 16 gadiem
Rensingu sezonas sākumā viņš varēja nod*rst, un nebūtu žēl, tā būtu pelnīta kritika, bet viņš progresē ļoti strauji Tie kas Batu grib iespraust vārtos? Jūs tikai dir*at vai kā? Esat redzējuši kaut dažus video no treniņiem? Acīmredzot nē, Bats tur arī ir sliktāks par Rensingu Rensinga sniegums uzlabojas un pēc 2 gadiem viņš tiešām būs augstākā klase[vismaz vajadzētu, ja nekas nenoies greizi] Veiksmi.

Oddo 3 maču bans? Wow, skarbi, Altintopam var nākties spēlēt RB pozīcijā, gluži kā Turcijas izlasē, īstajā brīdī no traumas atgriezās. Bet 3 spēles nebija pelnītas, jo acīmredzot viņš gāja uz bumbu un pretinieks no nezkurienes uzradās pirmais Bet nu sāpīgi, bet ne tīši. Lai paliek

     [+] [-]

, 2008-12-15 23:29, pirms 16 gadiem
Francam ir tiesības uz SAVU viedokli.

...vo vo! Ja pat Buts ir sliktāks par Renzingu, tad kāds jaunais vārtsargs kļūs strauji progresējot!

  -2 [+] [-]

, 2008-12-16 00:49, pirms 16 gadiem
Velns paravis kurs vartsargs savas dzives laika nekludijas?Visi kludas.Ari Kans,Kanam vispar bija tadas neveiksmu joslas pec 2002gada,tad atkal pec tam viss bija normali,bet nu bez kludam nav reali,tak vartsargi kludijas,kludas un kludisies,un to pasu dara uzbruceji,aizsargi,pussargi.Tikai cita leita,ja kludas jau atzits meistars tad saka,nu kludities cilvecigi,ja jauns speletajs tad vinam jastrada un tml,nu ja jastrada,bet vari stradat cik gribi,bet kludas bus,jo bez tam speles beigtos ar 0:0 Ari Cehs kludijas euro finalturnria pret turkiem,nu tacu visadi gadas un ari bernu kludas gadas,jo tads ir sports.Un pienemu,ka ari Bekenbauers ir pasitis garam tuksiem vartiem un ne reizi vien.
Un pret Lionu Recingers vienkarsi dazus tik tiesam izvilka.

     [+] [-]

, 2008-12-16 08:15, pirms 16 gadiem
nejega rakstīja: Un pret Lionu Recingers vienkarsi dazus tik tiesam izvilka.
Tavs komentārs likās pat tīri sakarīgs līdz šim teikumam... Recingers...

  -2 [+] [-]

, 2008-12-16 10:34, pirms 16 gadiem
Reecingers Rensings ~ Tas, kursh skrienot dzied

Negribu pat domaat, kas notiktu, ja neliela kluba prezidents tieshi peec sezonas peedeejaas speeles apvainotu savu pirmo vaartsargu nemaakuliibaa... Bet FB runas atgaadina Konfuuciju - visi godbijiigi klausaas, maaj un groza galvas un nodomaa, ka apakshaa droshi vien ir kaada dzilja doma

Ierosinu meegjinaat latviskot arii Francha uzvaardu. Pirmais ierosinaajums: Dibenzemnieks (Becken + Bauer).

  -1 [+] [-]

, 2008-12-16 12:34, pirms 16 gadiem
M rakstīja: Reecingers Rensings ~ Tas, kursh skrienot dzied

Negribu pat domaat, kas notiktu, ja neliela kluba prezidents tieshi peec sezonas peedeejaas speeles apvainotu savu pirmo vaartsargu nemaakuliibaa... Bet FB runas atgaadina Konfuuciju - visi godbijiigi klausaas, maaj un groza galvas un nodomaa, ka apakshaa droshi vien ir kaada dzilja doma

Ierosinu meegjinaat latviskot arii Francha uzvaardu. Pirmais ierosinaajums: Dibenzemnieks (Becken + Bauer).
Tev galīgi darīt nav ko? Par spīti taviem "tulkojumiem" un citām gudrībām, Bayern šobrīd atrodas dalītā līderpozīcijā bundeslīgā un kā pirmā savā CL grupā kvalificējās 1/8 finālam. Labāk skaties pašu spēli - futbolu un seko līdzi savējo sniegumam, nevis meklē blusas citiem! Jā, starp citu, kur šobrīd atrodas Werder?

Nu protams, kad Bayern pērk gatavus spēlētājus, tad slikti, jo bagātnieku klubiņš, bet, kad dod iespēju savas sistēmas jaunam (!) vārtsargam, atkal slikti, pieļauj kļūdas! Ja neskatījāties Bayern spēles un neredzējāt Rensinga straujo progresu (kam tādā pašā garā jāturpinās), tad, lūdzu ... Galvenais, ka Klinsmans uzticam Rensingam.

     [+] [-]

, 2008-12-16 12:56, pirms 16 gadiem
M, ko tu gribēji pateikt ar savu komentāru?

  +1 [+] [-]

, 2008-12-16 14:19, pirms 16 gadiem
M rakstīja: Reecingers Rensings ~ Tas, kursh skrienot dzied

Negribu pat domaat, kas notiktu, ja neliela kluba prezidents tieshi peec sezonas peedeejaas speeles apvainotu savu pirmo vaartsargu nemaakuliibaa... Bet FB runas atgaadina Konfuuciju - visi godbijiigi klausaas, maaj un groza galvas un nodomaa, ka apakshaa droshi vien ir kaada dzilja doma

Ierosinu meegjinaat latviskot arii Francha uzvaardu. Pirmais ierosinaajums: Dibenzemnieks (Becken + Bauer).
Mr. M. , Tev patīk izcelties

Tad Bundesligas foto kur Bayern pret Ķelni spēlēja, tad par Podolski rakstīji tādus komentārus , ka Podolskis aizgāja no šausmīgās pasaules, un tml.

Diženais Vācu expert, ej uz vācu portāliem, un tur raksti savas muļķības

Vienu ieteikšu - bundesliga.de: Bundesliga - Die offizielle Webseite

     [+] [-]

, 2008-12-16 14:28, pirms 16 gadiem
ÜBERNAZIONALE rakstīja: Mr. M. , Tev patīk izcelties

Tad Bundesligas foto kur Bayern pret Ķelni spēlēja, tad par Podolski rakstīji tādus komentārus , ka Podolskis aizgāja no šausmīgās pasaules, un tml.

Diženais Vācu expert, ej uz vācu portāliem, un tur raksti savas muļķības

Vienu ieteikšu - bundesliga.de: Bundesliga - Die offizielle Webseite
Glory?

     [+] [-]

, 2008-12-16 15:03, pirms 16 gadiem
Ulmens rakstīja: Glory?
Bļ. Vispirms pasaki kas ir glory?

     [+] [-]

, 2008-12-16 18:29, pirms 16 gadiem
Varētu bayern nopirkt Borucu no Skotijas kluba, tik aizmirsu ka sauc, un tad butu labak, a MvB japardod sini sezona un Cana janoperk vina vieta, vot tad butu Bayern ideāli spēlēt

     [+] [-]

, 2008-12-16 19:05, pirms 16 gadiem
Niidermaiers rakstīja: Varētu bayern nopirkt Borucu no Skotijas kluba, tik aizmirsu ka sauc, un tad butu labak, a MvB japardod sini sezona un Cana janoperk vina vieta, vot tad butu Bayern ideāli spēlēt
Tu domā Celtic noteikti. Nu varētu, tādas bija mans pirmais variants vasarā, bet lai jau Rensings progresē Ja redzēsim, ka progress ir apstājies, tad varbūt varēs vadība padomāt par jauna GK iegādi MvB 100% jāpārdod. Un jā, Loriks ir labākais variants, bet DIEMŽĒL, Hēness ir apstiprinājis, ka ir tuvu Timoščuka iegūšanai, kas noteikti NEsagādā prieku

  +1 [+] [-]

, 2008-12-16 20:02, pirms 16 gadiem
ÜBERNAZIONALE rakstīja: Bļ. Vispirms pasaki kas ir glory?
ieraksti gūglē glory un lasi!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-16 20:35, pirms 16 gadiem
Rensingam ir talants tomēr viņam ir maza spēlēšanas pieredze. Jebkurā Bayern spēlē es redzu, ka viņš no sirds cenšas, tomēr ir daudz kļūdu un nedaudz puietrūkst reakcijas. (Iespējams, viens no iemesliem ir uztraukums)

  +1 [+] [-]

, 2008-12-16 20:41, pirms 16 gadiem
Danila12345 rakstīja: Rensingam ir talants tomēr viņam ir maza spēlēšanas pieredze. Jebkurā Bayern spēlē es redzu, ka viņš no sirds cenšas, tomēr ir daudz kļūdu un nedaudz puietrūkst reakcijas. (Iespējams, viens no iemesliem ir uztraukums)
Par visu piekrītu, bet REAKCIJAS trūkums? Viņam tieši tā ir laba. Pieredze un zemās kvalitātes izgājieni ir viņa vājumi

  +1 [+] [-]

, 2008-12-17 15:27, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Par visu piekrītu, bet REAKCIJAS trūkums? Viņam tieši tā ir laba. Pieredze un zemās kvalitātes izgājieni ir viņa vājumi
Nu es taču teicu nedaudz. Viekārši kā jau es teicu viņš cītīgi vēro bumbu, bet pēdējā momentā kautkas noiet greizi. Jebkurā gadījumā prieks par viņu un ceru, uz jauniem panākumiem.