Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

FIFA Ballon d'Or kandidāti - Ronaldu, Mesi un Injesta

Agris Suveizda

FIFA Ballon d'Or kandidāti - Ronaldu, Mesi un Injesta
Lionels Mesi ar pagājušajā gadā izcīnīto balvu
Foto: AP/Scanpix

Šodien Brazīlijas pilsētā Sanpaulu tika nosaukti trīs FIFA Ballon d'Or jeb gada labākā spēlētāja balvas kandidāti. Starp viņiem ir trīskārtējais balvas ieguvējs Lionels Mesi, 2007.gada labākais spēlētājs Krištianu Ronaldu un Mesi komandas biedrs Andress Injesta.

Pirms mēneša tika paziņots 23 gada spēlētāju balvas paplašinātais saraksts, bet tagad izlašu kapteiņu, treneru un žurnālistu balsojumā saraksts samazināts līdz trim futbolistiem. Uz FIFA Ballon d'Or, gluži tāpat kā pirms gada, pretendē Madrides "Real" līderis Krištianu Ronaldu un "Barcelona" spēlētāji Lionels Mesi un Andress Injesta. Iepriekšējā gadā triumfēja Mesi, kurš pēdējo piecu gadu laikā balsojumā nav bijis zemāk par otro vietu, otro vietu ieņēma Ronaldu, bet trešo ieguva Injesta. Šā gada labākais futbolists tiks noskaidrots tiešraides balsojumā nākamā gada septītajā janvārī Cīrihē.

Paziņoti kandidāti arī citās nominācijās. Arī uz gada labākā trenera balvu pretendē trīs Spānijas futbola pārstāvji - Spānijas izlases treneris Visente Del Boske, "Barcelona" bijušais galvenais treneris Peps Gvardiola, kā arī Madrides "Real" galvenais treneris Žuzē Mourinju. Uz gada labākās futbolistes titulu pretendē pieckārtējā balvas ieguvēja Marta, kā arī divas amerikānietes Aleksa Morgana un Ebija Vombaha.

Labākā sieviešu futbola trenera balvai nominēts Francijas izlases galvenais treneris Bruno Binī, Japānas izlases galvenais treneris Norio Sasaki un bijusī ASV izlases galvenā trenerePija Sundhāga, kura tagad vada Zviedriju. Uz Ferenca Puškāša balvu, kas tiek pasniegta gada skaistāko vārtu autoram, pretendē Radamels Falkao, Neimars un Miroslavs Stohs. Šīs balvas liktenis tiks izšķirts futbola mīļotāju interneta balsojumā.

Kurš spēlētājs, Jūsuprāt, ir gada labākais futbolists?

  • 121

  • 253

  • 45

  • 27


 +13 [+] [-]

, 2012-11-29 15:40, pirms 12 gadiem
Dāmas un kungi, apsaukāšanās komentāros var sākties!
Slēpts komentārs: klunijs

 +19 [+] [-]

, 2012-11-29 15:44, pirms 12 gadiem
A kur Čekulajevs?

 +13 [+] [-]

, 2012-11-29 15:45, pirms 12 gadiem
klunijs rakstīja: Injesta!!!! Messi nesasistu tik daudz bez Injestas!
Tikpat labi var teikt, ka Injesta nespēlētu tik labi, ja viņam blakus nebūtu Messi.

 +10 [+] [-]

, 2012-11-29 15:46, pirms 12 gadiem
Messi, viennozīmīgi!

  -2 [+] [-]

, 2012-11-29 15:48, pirms 12 gadiem
Leo Komarovs rakstīja: A kur Čekulajevs?
Vispār labs jautājums kā čalim tagad iet un kā veicas tagadējā klubā. Kautkā SC klusē.

  +9 [+] [-]

, 2012-11-29 15:48, pirms 12 gadiem
Manuprāt, šogad ir tikai viens kandidāts, 82 vārti un vēl pāris spēles priekšā, tas izsaka visu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-11-29 15:49, pirms 12 gadiem
es par Andress Injesta, kā kompromiss holywar-am Messi vs Ronaldo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-11-29 15:54, pirms 12 gadiem
Xavi bija pelnījis būt šo labāko trijniekā ,bet nu jā , laikam neviens nespēj novertēt to, cik milzīgu apjomu viņš veic uz laukuma .. Šogad iegūs ballon d'Or kāds no Barcelonas pārstāvjiem .. Jā ,jūs man varat lik cik mīnusus jūs gribat ,bet tās ir manas domas , neskatoties uz mani nick'u .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-11-29 16:03, pirms 12 gadiem
Zlatans !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: zemenu_lauks

  +3 [+] [-]

, 2012-11-29 16:05, pirms 12 gadiem
klunijs rakstīja: Injesta!!!! Messi nesasistu tik daudz bez Injestas!
Nu ko var gvelzt visu laiku ka Messi nevar iesist golus bez Xavi un injestas, apskaties sho te

Messi needs Xavi & Iniesta to score? - YouTube
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-11-29 16:17, pirms 12 gadiem
kāda jēga taisīt kandidātu sarakstu, ja visi tāpat zin, ka uzvarēs MESSI
Slēpts komentārs: One Man Show!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-29 16:26, pirms 12 gadiem
Vienmēr esmu bijis un būšu Ronaldo fans, bet es nespēju noliegt faktu, ka Mesī šogad dara kaut ko, kas ir prātam neaptverami. Un ja šogad balvu iegūs Mesī, tad tikai cepuri nost viņa priekšā.
Bet es, protams, ceru, ka CR7 pelnīti iegūs šo balvu.
P.S. Visiem jauku garastāvokli šajā piesnigušajā vakarā!

  -1 [+] [-]

, 2012-11-29 16:35, pirms 12 gadiem
Ibra mans favorits!

     [+] [-]

, 2012-11-29 16:52, pirms 12 gadiem
Sakat ko gribat,bet Kristine atkal nirdinas asaras,jo balvu sanems Messi.
Ko kristinite ir izdarijusi sozenon?guva 9us vartus,no kuriem 4i ir no 11m soda sitieni.Vina ir laba speletaja,bet Messi sasniedzis ir daudz vairak,rekordi runa pashi par sevi.Kristinei ari var dot balvu-jau kuro balvas pasniegshanas ceremoniju apraudasies,Tur kadu konchu varetu iedod,lai saldaks zaudejums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-11-29 17:07, pirms 12 gadiem
Marquis rakstīja: Manuprāt, šogad ir tikai viens kandidāts, 82 vārti un vēl pāris spēles priekšā, tas izsaka visu!
Manuprat shis sezonas golus neskatas! Tas taa!
Ja skatitos tikai vartu daudzumu,tad aizpagajusho gadu bija jabut CR,te drizak ka katrs spele un ko pagajushaja sezona sasniedzis ar klubu,izlasi!
Messi pagajushaja gada iznemot Copa del Rey neko ari neuzvareja,bet CR otrs labakais vartu guvejs + LaLiga + eiropas cempionata 1/2 kur tikia pec pendelem zaudeja Spanijai(kas ari uzvareja euro2012)!
Injesta lai ari nav tik daudz golu,bet nevar noliegt ka bez Injestas ne Barselona,ne Spanijas izlase nebutu tados augstumos kados vina tagad ir!

Labprat gribetos lai bbutu Injesta,CR,Messi!
Bet ja aceramies iepreikshejas reizes tad domajams ka uzvares Messi(aceramies kaut vai 2010 gadu kad Sneiders ar Ineter kluva par Seria A uzvaretaju + CL uzvaretaju ka ari izlasi PC aizvilka lidz finalam!

  +6 [+] [-]

, 2012-11-29 17:08, pirms 12 gadiem
lb26 rakstīja: Kristiāns, lai ņem!
Aiz vaiga

     [+] [-]

, 2012-11-29 17:18, pirms 12 gadiem
It kā jau varētu pāžēlot C. Ronaldo un iedot viņam to balvu.... Bet diemžēl nespīd.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-29 17:31, pirms 12 gadiem
Ja runa būtu par gada spēlētāju, tad manuprāt tikai trakais varētu noliegt Messi bezierunu uzvaru, bet, ja es neko nejaucu, tad šī balva tehniski tiek piešķirta par iepriekšējo sezonu. Līdz ar to, drīzākie kandidāti, tīri sasniegumu ziņā, varētu būt Injesta un CR (bet atkal jautājums- vai balsotāji tiktiešām pilnībā ignorēs pēdējā pusgada futbolu).

Vārdu sakot, domāju, ka šogad balsojums varētu būt tīri interesants un neviennozīmīgs. Ballon D'or ietvaros es laikam balsotu par Injestu,bet, ja tīri par '12 gada spēlētāju, tad, protams Messi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-29 18:26, pirms 12 gadiem
Tā jau domāju, ka visi šeit redz tikai golus. Bet nu balvu piešķir par aizvadītās 2011/2012 sezonas labākajiem. Un, ja skatamies objektīvi, tad CR un Injesta ir galvenie favorīti. Bet Messi vārds jau manuprāt iet par tālu viņa talantam, un balvu piešķir vārdam nevis cilvēkam.
Neapvainojaties Messi atbalstītāji, es ne mirkli nenoliedzu Messi superspēli. Bet aizvadītajā sezonā tieši Injesta un CR sasniedza vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-11-29 18:47, pirms 12 gadiem
ja Mesi iesitīs vairaak par 85 goliem, tad dabuus

     [+] [-]

, 2012-11-29 18:53, pirms 12 gadiem
taa kaa balsojums veel tikai priekshaa, izshkjirs tas, kursh labaak aizvadiis gada beigas un vai Messi apdziis Milleru. es teiktu, patlaban situaacija ir taada - 5% CR7, 45% I, 50% M.

  -2 [+] [-]

, 2012-11-29 18:53, pirms 12 gadiem
Patiesībā es dotu Injestam, bet arī Mesi var iedot kaut vai par to vien, ka viņš ir un priecē mūs ar izcilāko futbolu.

     [+] [-]

, 2012-11-29 19:04, pirms 12 gadiem
tomeer skatos, ka atsevishkja balsojuma par 3niekus vairs nebuus, tad visaadi var buut. varbuut Injesta pat lielaaks pretendents.

  +3 [+] [-]

, 2012-11-29 19:40, pirms 12 gadiem
CR ir nepaveicies, ka spēlē vienā laikā ar Messi.
pats, protams, esmu par Messi un Barselonu, taču sāk jau izbesīt tie komentāri par CR raudāšanu. Kāds vispār atcerās, kad viņš ir raudājis, neskaitot 2004. Eiropas čempi? Jokot ir labi, taču, ja joko 8 gadus vienu un to pašu, tad tas paliek stulbi.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-29 20:03, pirms 12 gadiem
Neatceros gan kas to pateica, taču Messi nedabūs šo balvu tikai ja balsotājiem apniks balsot par to pašu čali jau kuro gadu jo loģiski skatoties šobrīd viņš ir labākais un pat ļoti daudzi Ronaldu fani to atzīst.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-29 20:08, pirms 12 gadiem
Es domāju, ka Mesi būs priecīgs ja dabūs Injesta.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-29 20:08, pirms 12 gadiem
Viennozīmīgi Injesta, ar tādiem pussargiem pat Torres ir vārtu mašīna.

     [+] [-]

, 2012-11-29 20:12, pirms 12 gadiem
AllBlacks rakstīja: Viennozīmīgi Injesta, ar tādiem pussargiem pat Torres ir vārtu mašīna.
Pēc klases ne sliktāki pussargi kā "Real"...tikai "Barcelona" ir Mesi, bez kura tai ne tuvu neiet tik labi. Un galvenā atšķirība: "Barca" ir ģimene, un galīgi ne nelabvēlīga

P.S.- Vispār uzjautrina tie heiteriskie komentāri. Bez tiem jau Ronaldu fani (nejaukt ar "Real" faniem) nebūtu Ronaldu fani

     [+] [-]

, 2012-11-29 20:19, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pēc klases ne sliktāki pussargi kā "Real"...tikai "Barcelona" ir Mesi, bez kura tai ne tuvu neiet tik labi. Un galvenā atšķirība: "Barca" ir ģimene, un galīgi ne nelabvēlīga

P.S.- Vispār uzjautrina tie heiteriskie komentāri. Bez tiem jau Ronaldu fani (nejaukt ar "Real" faniem) nebūtu Ronaldu fani
Un kas ir Spānijas izlasei? Torres? Bez Messi ļoti labi kaut kā iztiek, toties Injesta gan ir gan šur,gan tur,so....
Kāds te sakars kaut kādai Barselonas ģimenei, neesi sapinies savā tekstā? Mani citējot,piemini gan Real, gan Ronaldo, kur tu kaut ko tādu esi izlasījis?

  -1 [+] [-]

, 2012-11-29 20:30, pirms 12 gadiem
AllBlacks rakstīja: Un kas ir Spānijas izlasei? Torres? Bez Messi ļoti labi kaut kā iztiek, toties Injesta gan ir gan šur,gan tur,so....
Kāds te sakars kaut kādai Barselonas ģimenei, neesi sapinies savā tekstā? Mani citējot,piemini gan Real, gan Ronaldo, kur tu kaut ko tādu esi izlasījis?
Cik tad Spānijas izlase ir superrezultatīva? Un kāpēc Tev šķiet, ka bez Mesi "Barcelona" ļoti labi iztiekot? No gaisa domu pagrābi kā parasti?
Ģimenē visi viens otru parasti labi pazīst un saprot, tāpēc arī saspēle ir labāka, piespēles padodas vieglāk. Varētu padomāt, ka "Barcelona" uzbrukumā spēlētu kaut kāds "kājas pielicējs" "Bacelona" ir kā labi ieeļļots mehānisms, kura katram ir sava loma. Un eksperti jau nav stulbi, ka tā pat vien uzskata Mesi par planētas labāko futbolistu.
Ronaldu pieminēju, jo Tu izklausies pēc puņķaina tīņa, kurš fano par portugāli un nespēj pieņemt, ka pretiniekiem ir kas labāks Lai gan Tu jau šajā portālā ne ar ko kā kašķēšanos un piesiešanos neesi izcēlies, tāpēc Tevi ņemt par pilnu nav jēgas.

     [+] [-]

, 2012-11-29 20:36, pirms 12 gadiem
Hose onsauc tās lietas, kāpēc Tu domā, ka Messi jāpiešķir balva par pagājušo sezonu.

     [+] [-]

, 2012-11-29 20:38, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Hose onsauc tās lietas, kāpēc Tu domā, ka Messi jāpiešķir balva par pagājušo sezonu.
Vai tad tas nav par GADU? Tikai jautāju.
Un es domāju, ka balvu varētu iedot Injestam. Mesi vienkārši ir planētas izcilākais futbolists, tur komentāri ir lieki.

     [+] [-]

, 2012-11-29 20:40, pirms 12 gadiem
pele rakstīja: CR ir nepaveicies, ka spēlē vienā laikā ar Messi.
pats, protams, esmu par Messi un Barselonu, taču sāk jau izbesīt tie komentāri par CR raudāšanu. Kāds vispār atcerās, kad viņš ir raudājis, neskaitot 2004. Eiropas čempi? Jokot ir labi, taču, ja joko 8 gadus vienu un to pašu, tad tas paliek stulbi.
Ja runājam burtiski, tad neatceros, bet, viņš raud (lasi- čīkst, pīkst, īd un met rokas gaisā (vai vīpsnā, smīn) gandrīz katru spēli. Neesmu no tiem, kas tikai tāpēc, ka ir Barsas un Messi fans norietu bezjēdzīgi CR (un es ne mirkli nenoliedzu,ka viņš ir izcils spēlētājs), bet, es vairākkārt neesmu varējis noskatīties ČL spēles ar RM dalību tikai un vienīgi tamdēļ,ka nespēju izturēt mūžīgo "raudāšanu" un žestikulāciju utt.

Savukārt, par citu tēmu, šeit daudzi manuprāt jauc divas lietas. Labākais spēlētājs in general un labākais spēlētājs pagājušajā sezonā. Ņemsim par piemēru NBA. Lebrons ir labākais līgas spēlētājs, bet vai tas nozīmē, ka viņam katru gadu ir jāgūst MVP balva? CR aizveda Real līdz titulam pērn un Injesta bija atslēgas spēlētājs Spānijas izlasē. Messi rēķinā rezultivitāte, bet neviena lielā titula.

(Tas gan savukārt noved pie diskusijas vai obligāti ir jāspēlē čempionu komandā, lai pretendētu uz Ballon d'Or balvu, bet atstāsim šo jautājumu citai dienai)

     [+] [-]

, 2012-11-29 20:44, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vai tad tas nav par GADU? Tikai jautāju.
Un es domāju, ka balvu varētu iedot Injestam. Mesi vienkārši ir planētas izcilākais futbolists, tur komentāri ir lieki.
Par iepriekšējo sezonu, nevis kalendāro gadu.

Ja ņemam tīri objektīvi pēc sasniegumiem, tad TOPs man veidojas šāds.

1. Injesta
2. CR
3. Messi

Protams, tas nenozīmē, ka tagad Injesta būtu labākais vai tamlīdzīgi, vienkārši viņš ir bijis liels faktors visos komandu sasniegumos. Ar Barcu un Spānijas izlasi. Ronaldo arī tomēr pacēla La Liga un veda POR teju līdz EČ finālam, kur tikai pendelēs zaudēja taviem favorītiem. Bet Messi pagāšgad bez lielā skaita golu ir tikai Spānijas Kauss.

Tā nu man sanāk, bet protams kā jau rakstīju, Messi daudz ko nosaka viņa vārds un balsotājiem nostrādās varbūt automātiski - Messi, tad jau par viņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-29 20:45, pirms 12 gadiem
Par topu varētu piekrist, ja tas ir tikai par aizvadīto sezonu.

     [+] [-]

, 2012-11-29 20:48, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Par topu varētu piekrist, ja tas ir tikai par aizvadīto sezonu.
Bet balvu pieshkir par iepriekshejos sesonu,bet ne kalendaro gadu!

  +1 [+] [-]

, 2012-11-29 20:51, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tā nu man sanāk, bet protams kā jau rakstīju, Messi daudz ko nosaka viņa vārds un balsotājiem nostrādās varbūt automātiski - Messi, tad jau par viņu.
Man savukārt šķiet, ka, ja Messi pārspēs rekordu, tad, daudzi nobalsos par viņu iespaidojoties no šī sasnieguma, par spīti tam, ka nav nekāda sakara ar aizvadīto sezonu. (Kas starp citu arī ir diezgan muļķīgi, ka šādu balvu piešķir uz jauno gadu, nevis sezonas beigās (vai pirms jaunās sezonas), kas manuprāt ir bezgala ačgārni un mulsinoši (ko pierāda arī šeit lasāmie komentāri))

     [+] [-]

, 2012-11-29 20:53, pirms 12 gadiem
budd rakstīja: Man savukārt šķiet, ka, ja Messi pārspēs rekordu, tad, daudzi nobalsos par viņu iespaidojoties no šī sasnieguma, par spīti tam, ka tam nav nekāda sakara ar aizvadīto sezonu. (Kas starp citu arī ir diezgan muļķīgi, ka šādu balvu piešķir uz jauno gadu, nevis sezonas beigās, kasmanuprāt ir bezgala muļķīgi un mulsinoši (ko pierāda arī šeit lasāmie komentāri))
Varbut ne gluzi sezonas beigas,bet sezonas sakuma,kkur ap Septembri,jo pa vasaru notiek Pasaules kauss,Eiropas kauss,Copa America,Afrikas naciju kauss!

     [+] [-]

, 2012-11-29 20:54, pirms 12 gadiem
budd rakstīja: Man savukārt šķiet, ka, ja Messi pārspēs rekordu, tad, daudzi nobalsos par viņu iespaidojoties no šī sasnieguma, par spīti tam, ka nav nekāda sakara ar aizvadīto sezonu. (Kas starp citu arī ir diezgan muļķīgi, ka šādu balvu piešķir uz jauno gadu, nevis sezonas beigās (vai pirms jaunās sezonas), kas manuprāt ir bezgala ačgārni un mulsinoši (ko pierāda arī šeit lasāmie komentāri))
Jā, tas ir diskutējams jautājums. Bet nu gada beigas tāds svinīgs mirklis. Plus pārtraukums, itkā īstais mirklis, bet neīstais.

     [+] [-]

, 2012-11-29 21:00, pirms 12 gadiem
AllBlacks rakstīja: Viennozīmīgi Injesta, ar tādiem pussargiem pat Torres ir vārtu mašīna.
pauri durvīs saspiedi di mariam un ozilam ir vairāk asistu par iniestu un xavi

     [+] [-]

, 2012-11-29 21:06, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Par iepriekšējo sezonu, nevis kalendāro gadu.

Ja ņemam tīri objektīvi pēc sasniegumiem, tad TOPs man veidojas šāds.

1. Injesta
2. CR
3. Messi

Protams, tas nenozīmē, ka tagad Injesta būtu labākais vai tamlīdzīgi, vienkārši viņš ir bijis liels faktors visos komandu sasniegumos. Ar Barcu un Spānijas izlasi. Ronaldo arī tomēr pacēla La Liga un veda POR teju līdz EČ finālam, kur tikai pendelēs zaudēja taviem favorītiem. Bet Messi pagāšgad bez lielā skaita golu ir tikai Spānijas Kauss.

Tā nu man sanāk, bet protams kā jau rakstīju, Messi daudz ko nosaka viņa vārds un balsotājiem nostrādās varbūt automātiski - Messi, tad jau par viņu.
Bet tomēr apbalvo taču labāko spēlētāju, nevis sezonas stiprāko komandu..

     [+] [-]

, 2012-11-29 21:06, pirms 12 gadiem
mexikano rakstīja: pauri durvīs saspiedi di mariam un ozilam ir vairāk asistu par iniestu un xavi
Iet runa par speles organizaciju,vini ir komandas smadzenes vini izdara tik daudz ka parejiem tik atliek ka iedot viens otram piespeli lai iesistu golu!
Protams ka Messi ir daudzi individuali shedevri,bet lielaka dala tie sakas pie varstarga laukuma,bet tas jau tapec ka Barselona parsvara tik dzivojas pie pretinieku soda laukuma!

     [+] [-]

, 2012-11-29 21:10, pirms 12 gadiem
hugo33 rakstīja: Bet tomēr apbalvo taču labāko spēlētāju, nevis sezonas stiprāko komandu..
Nu un kā Tu noteiksi labāko? Nejau tikai pēc goliem, tad aizsargiem un pussargiem iegūt balvu būtu nereali ne?
To, ka neskatās uz goliem, jau parādija pagājušais gads, kad CR bija rezultatīvākais un uzstādija La Liga rekordu, bet balvu ieguva Messi, jo komanda tomēr vinēja ČL, La Liga.

     [+] [-]

, 2012-11-29 21:17, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nu un kā Tu noteiksi labāko? Nejau tikai pēc goliem, tad aizsargiem un pussargiem iegūt balvu būtu nereali ne?
To, ka neskatās uz goliem, jau parādija pagājušais gads, kad CR bija rezultatīvākais un uzstādija La Liga rekordu, bet balvu ieguva Messi, jo komanda tomēr vinēja ČL, La Liga.
Manuprāt, jāvērtē individuālais sniegums, un cik daudz labuma no tā iegūst komanda.

     [+] [-]

, 2012-11-29 21:19, pirms 12 gadiem
hugo33 rakstīja: Manuprāt, jāvērtē individuālais sniegums, un cik daudz labuma no tā iegūst komanda.
Cik daudz labuma Barselona ieguva pagajushaja sezona ? Ar visu Messi golu razu?
Tapec kko prognozet un zilet pec ka vadas balsotaji loti,loti gruti!

     [+] [-]

, 2012-11-29 21:29, pirms 12 gadiem
hugo33 rakstīja: Manuprāt, jāvērtē individuālais sniegums, un cik daudz labuma no tā iegūst komanda.
Nu, bet tagad jau tā arī notiek. Visi spēj dot labumu komandai, vairāk vai mazāk. Bet kā to var noteikt, kurš cik? Es saprotu, ka centies uzvedināt uz domas, ka Messi ir tas kuram ir jābūt atkal 1majam.

     [+] [-]

, 2012-11-29 21:38, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nu, bet tagad jau tā arī notiek. Visi spēj dot labumu komandai, vairāk vai mazāk. Bet kā to var noteikt, kurš cik? Es saprotu, ka centies uzvedināt uz domas, ka Messi ir tas kuram ir jābūt atkal 1majam.
Nē, šogad balvu Injestam. Viņš aizvadīja fantastisku sezonu. Ja jau Eiropā starp šiem pašiem futbolistiem uzvarēja Injesta, kāpēc lai viņš nepaceltu Ballon d'Or..?

     [+] [-]

, 2012-11-29 21:41, pirms 12 gadiem
hugo33 rakstīja: Nē, šogad balvu Injestam. Viņš aizvadīja fantastisku sezonu. Ja jau Eiropā starp šiem pašiem futbolistiem uzvarēja Injesta, kāpēc lai viņš nepaceltu Ballon d'Or..?
Tieši tā, kāpēc, lai nepaceltu?

     [+] [-]

, 2012-11-29 21:50, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tieši tā, kāpēc, lai nepaceltu?
ha, ha

     [+] [-]

, 2012-11-29 22:26, pirms 12 gadiem
Modritis rakstīja: Cik daudz labuma Barselona ieguva pagajushaja sezona ? Ar visu Messi golu razu?
Tapec kko prognozet un zilet pec ka vadas balsotaji loti,loti gruti!
Vai arī, cik viņi iegūtu bez šīs "ražas"

     [+] [-]

, 2012-11-29 22:55, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vai arī, cik viņi iegūtu bez šīs "ražas"
Nez ir statistika, kur var redzēt uzvaras vārtus, vai game tie golu skaitu. Tie vislabāk parādītu cik daudz svarīgu golu ir iesituši spēlētāji.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-29 23:14, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Cik tad Spānijas izlase ir superrezultatīva? Un kāpēc Tev šķiet, ka bez Mesi "Barcelona" ļoti labi iztiekot? No gaisa domu pagrābi kā parasti?
Ģimenē visi viens otru parasti labi pazīst un saprot, tāpēc arī saspēle ir labāka, piespēles padodas vieglāk. Varētu padomāt, ka "Barcelona" uzbrukumā spēlētu kaut kāds "kājas pielicējs" "Bacelona" ir kā labi ieeļļots mehānisms, kura katram ir sava loma. Un eksperti jau nav stulbi, ka tā pat vien uzskata Mesi par planētas labāko futbolistu.
Ronaldu pieminēju, jo Tu izklausies pēc puņķaina tīņa, kurš fano par portugāli un nespēj pieņemt, ka pretiniekiem ir kas labāks Lai gan Tu jau šajā portālā ne ar ko kā kašķēšanos un piesiešanos neesi izcēlies, tāpēc Tevi ņemt par pilnu nav jēgas.
Tev ar lasītprasmi problēmas?
"Un kas ir Spānijas izlasei? Torres? Bez Messi ļoti labi kaut kā iztiek" - Kā no šī var dabūt, ka bez Mesi Barcelona ļoti labi iztiek? Kāda Barcelona!? speciāli priekš analfabētiem atkārtoju vienkāršāk: "Injesta spēlē gan Spānijas izlasē, gan Barcelona, Spānijas izlase dominē arī bez Mesi, tātad būtu loģiski dot Injestam balvu".

Es Ronaldu pat vispār šeit pieminējis neesmu un pat nedomāju,ka viņam balva būtu jādod. Kaut kā neesmu pamanījis,ka Injesta spēlētu Real, tad kādā sakarā Tu man piesienies??? Jā,barca ir ieeļļots mehānisms, arī Spānijas izlase ir īsta mašīna, loģiski,ka no šiem trim jādod Injestam - pārāk maz novērtēts, visi nez kāpēc tikai par Mesi un CR runā.
Pats vien esi histērisks heiterītis ar pamatīgām fobijām. Ne es šeit Mesi heitoju,ne Ronaldu atbalstu, tev vajadzētu nomierināties. Un jā - izmantotais vārdu salikums "puņķains tīnis" vien daudz par Tevi pasaka.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-29 23:25, pirms 12 gadiem
Varu tikai atkārtot - jau pat Torres bija rezultatīvs, tad Spānijas vidējā līnija ir fenomenāla. Nedot Injestam būtu necieņas izrādīšana. Būtu normālāks uzbrucēja,arī Spānija būtu vēl rezultatīvāka, bet visas dominances sāls tāpat ir vidējā līnija, tas pat otršķirīgi,cik kurš vārtus iesit.

     [+] [-]

, 2012-11-29 23:42, pirms 12 gadiem
Es arī dotu injestam par sasniegto tieši aizvadītajā sezonā, spānija dominēja, barcelonā ari ļoti labi spēlēja.

     [+] [-]

, 2012-11-30 00:25, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Par iepriekšējo sezonu, nevis kalendāro gadu.

Ja ņemam tīri objektīvi pēc sasniegumiem, tad TOPs man veidojas šāds.

1. Injesta
2. CR
3. Messi

Protams, tas nenozīmē, ka tagad Injesta būtu labākais vai tamlīdzīgi, vienkārši viņš ir bijis liels faktors visos komandu sasniegumos. Ar Barcu un Spānijas izlasi. Ronaldo arī tomēr pacēla La Liga un veda POR teju līdz EČ finālam, kur tikai pendelēs zaudēja taviem favorītiem. Bet Messi pagāšgad bez lielā skaita golu ir tikai Spānijas Kauss.

Tā nu man sanāk, bet protams kā jau rakstīju, Messi daudz ko nosaka viņa vārds un balsotājiem nostrādās varbūt automātiski - Messi, tad jau par viņu.
ja kas es nesaprotu vienu lietu,Ronaldo un Iniestam visi kā plusu pieraksta Euro,ok,prestižas sacensības,a ko darīt neeiropiešiem, sanāk tā,ka,ja esi dzimis vecajā kontinentā,tev ir papildus priekšrocības,man tas neliekas godīgi

     [+] [-]

, 2012-11-30 00:28, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Par iepriekšējo sezonu, nevis kalendāro gadu.

Ja ņemam tīri objektīvi pēc sasniegumiem, tad TOPs man veidojas šāds.

1. Injesta
2. CR
3. Messi

Protams, tas nenozīmē, ka tagad Injesta būtu labākais vai tamlīdzīgi, vienkārši viņš ir bijis liels faktors visos komandu sasniegumos. Ar Barcu un Spānijas izlasi. Ronaldo arī tomēr pacēla La Liga un veda POR teju līdz EČ finālam, kur tikai pendelēs zaudēja taviem favorītiem. Bet Messi pagāšgad bez lielā skaita golu ir tikai Spānijas Kauss.

Tā nu man sanāk, bet protams kā jau rakstīju, Messi daudz ko nosaka viņa vārds un balsotājiem nostrādās varbūt automātiski - Messi, tad jau par viņu.
balva ir par kalendāro gadu,par 2012.gadu,tāpēc ar balvu pasniedz neilgi pirms jaunā gada,kaut izlasi pirmo raksta rindkopu,pat varu viņu tev pārkopēt
Šodien Brazīlijas pilsētā Sanpaulu tika nosaukti trīs FIFA Ballon d'Or jeb GADA labākā spēlētāja balvas kandidāti.
ja dod par sezonu,tad tur strādā vieni igauņi,4mēneši vajadzīgi lai nobalsotu

     [+] [-]

, 2012-11-30 00:37, pirms 12 gadiem
Modritis rakstīja: Cik daudz labuma Barselona ieguva pagajushaja sezona ? Ar visu Messi golu razu?
Tapec kko prognozet un zilet pec ka vadas balsotaji loti,loti gruti!
nu balsojums jau ar ir tīri subjektīvs,nedomāju,ka tie kas balso,baigi izvērtē statistiku utt,drīzāk pēc paša izjūtām,vienam vairāk patīk Ronaldo,otram Messi un tad jau pārējos sakārto lai skaistāk būtu

  +1 [+] [-]

, 2012-11-30 00:39, pirms 12 gadiem
bet nu es ļoti ceru,ka piepildīsies Hose un Hugo,kā arī mana vēlme un balvu dabūs Iniesta,jau labu laiku ir pelnījis atzinību

     [+] [-]

, 2012-11-30 00:46, pirms 12 gadiem
AllBlacks rakstīja: Varu tikai atkārtot - jau pat Torres bija rezultatīvs, tad Spānijas vidējā līnija ir fenomenāla. Nedot Injestam būtu necieņas izrādīšana. Būtu normālāks uzbrucēja,arī Spānija būtu vēl rezultatīvāka, bet visas dominances sāls tāpat ir vidējā līnija, tas pat otršķirīgi,cik kurš vārtus iesit.
Te runā par sezonu kopumā, nevis par atsevišķu turnīru (piemēram, EČ). Tāpēc arī runāju par "Barcelona", jo galvenā spēlēšana notiek klubā. Un Mesi Spānijas izlasē nemaz nespēlē. Tātad Tev ir problēmas ar rakstītprasmi, jo kāds Mesi ir sakars ar Spānijas izlasi. Tev tiešām kaut kas nav kārtībā.
Es saprotu, ka Tev vienmēr gribas kasīties un pats samudžinies savās replikās, bet varētu tak lieku reizi paklusēt, ja nespēj pateikt neko prātīgu. Par Čavi vispār esi aizmirsis. Nesaprotu, ko Tu vēlies pierādīt? Ka ar izcilu viduslīniju spēlējot uzbrucēju nopelns ir minimāls? Tas ir pilnīgs bleķis. "Real" arī ir izcila viduslīnija, bet uzbrucēji kaut kā tomēr šosezon nevelk (pēc komandas snieguma rēķinot).

P.S.- Kas attiecas uz Mesi, tad droši vien piekritīsi, ka ne jau tikai viņa realizācija padara argentīnieti par labāko pasaulē un "Barcelona" līderi.

     [+] [-]

, 2012-11-30 00:51, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: ja kas es nesaprotu vienu lietu,Ronaldo un Iniestam visi kā plusu pieraksta Euro,ok,prestižas sacensības,a ko darīt neeiropiešiem, sanāk tā,ka,ja esi dzimis vecajā kontinentā,tev ir papildus priekšrocības,man tas neliekas godīgi
Tieši tāpēc arī sniegums tajā pašā Čempionu līgā jāpielīdzina sniegumam Eiropas čempionātā. Tie abi ir turnīri, kamēr galvenā, protams, ir pašmāju līgas sezona.

     [+] [-]

, 2012-11-30 00:54, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tieši tāpēc arī sniegums tajā pašā Čempionu līgā jāpielīdzina sniegumam Eiropas čempionātā. Tie abi ir turnīri, kamēr galvenā, protams, ir pašmāju līgas sezona.
man tēv jautājums,kāda atšķirība starp FIFA un UEFA labākā spēlētāja balvu?

     [+] [-]

, 2012-11-30 00:57, pirms 12 gadiem
Kur Bufons? Pirlo? Širokovs? Tas pats Kasiljass, kaut vai?

Kādreiz tik prestiža balva bija..

     [+] [-]

, 2012-11-30 00:59, pirms 12 gadiem
labdien rakstīja: Kur Bufons? Pirlo? Širokovs? Tas pats Kasiljass, kaut vai?

Kādreiz tik prestiža balva bija..
viņi bija balvas pretendentu sarakstā,šis ir tā sauktais final three

     [+] [-]

, 2012-11-30 01:04, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: balva ir par kalendāro gadu,par 2012.gadu,tāpēc ar balvu pasniedz neilgi pirms jaunā gada,kaut izlasi pirmo raksta rindkopu,pat varu viņu tev pārkopēt
Šodien Brazīlijas pilsētā Sanpaulu tika nosaukti trīs FIFA Ballon d'Or jeb GADA labākā spēlētāja balvas kandidāti.
ja dod par sezonu,tad tur strādā vieni igauņi,4mēneši vajadzīgi lai nobalsotu
The FIFA Ballon d'Or is an association football award given annually to the player who is considered to have performed the best in the previous season.

     [+] [-]

, 2012-11-30 01:09, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: The FIFA Ballon d'Or is an association football award given annually to the player who is considered to have performed the best in the previous season.
The contenders for the FIFA Ballon d’Or for the best player of 2012 and the FIFA Women’s World Player of the Year 2012 awards have been announced at a press conference held at the Anhembi Convention Center in Sao Paulo.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-30 01:12, pirms 12 gadiem
Ja, pa kalendāro gadu, tad tur nav ko domāt. Viennozīmīgi Messi. Viņš taču visvairāk sasitis!

     [+] [-]

, 2012-11-30 01:16, pirms 12 gadiem
Es veletos,lai messi dabutu cetras reizes pēc kārtas, kā vienigais tāds būtu, man patīk tādi notikumi,kas maina vestures sasniegumus.

     [+] [-]

, 2012-11-30 01:16, pirms 12 gadiem
Jā, tas ir par kalendāro gadu. Nez kāpēc visu laiku likās, ka par iepriekšējo sezonu.

Un nemaz neskatās izcīnītos titulus. (Tas rada vairākus jautājumus)

The Awards reward the best in each category, without distinction of championship or nationality, for their
respective achievements during the 2012 calendar year.

     [+] [-]

, 2012-11-30 01:17, pirms 12 gadiem
Sīkāk šeit!
http://www.fifa.com/mm/document/ballond'or/general/01/90/01/20//rulesofallocation2012-en.pdf

     [+] [-]

, 2012-11-30 01:21, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Sīkāk šeit!
http://www.fifa.com/mm/document/ballond'or/general/01/90/01/20//rulesofallocation2012-en.pdf
cik saprotu,tad par sezonas labākajiem balvu dod UEFA,kas atbild par Eiropu

     [+] [-]

, 2012-11-30 01:31, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: cik saprotu,tad par sezonas labākajiem balvu dod UEFA,kas atbild par Eiropu
Bet nu balvu dod tikai Eiropas klubos spēlējošiem. Tā baigi interesanti.

     [+] [-]

, 2012-11-30 01:33, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Bet nu balvu dod tikai Eiropas klubos spēlējošiem. Tā baigi interesanti.
nu tas laikam kā ar labākā vārtu guvēja balvu,iesit vārtus Igaunijas čempī,dabū 0,5 punktus,iesit Anglijā vai Spānijā dabū 1,5,vērtē laikam pēc turnīru ranga

     [+] [-]

, 2012-11-30 01:35, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Bet nu balvu dod tikai Eiropas klubos spēlējošiem. Tā baigi interesanti.
nu piemēram tā pati labākā sieviešu kārtas spēlētāja Marta manuprāt Eiropā nespēlē

     [+] [-]

, 2012-11-30 01:38, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: nu piemēram tā pati labākā sieviešu kārtas spēlētāja Marta manuprāt Eiropā nespēlē
Tikko izlasīju. Ir tā, ka līdz 95.gadam deva tikai eiropiešiem, bet kopš tā laika dod, arī neeiropiešiem, kuri spēlē eiropas klubos.

     [+] [-]

, 2012-11-30 01:40, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tikko izlasīju. Ir tā, ka līdz 95.gadam deva tikai eiropiešiem, bet kopš tā laika dod, arī neeiropiešiem, kuri spēlē eiropas klubos.
paldies par info,tikko iedomājos,laikam vairs tā viena no Messi līdz šim iegūtajām balvām vairs neliekas tik netaisnīga,vajag tikai iepazīties ar noteikumiem

     [+] [-]

, 2012-11-30 01:43, pirms 12 gadiem
Tā nu ir. Bet te ir baigais mīnuss, ka aizsargiem reali nav pat ko iespringt. Nemaz nerunājot par GK, bet viņi ar ir spēlētāji. Tas liekas neobjektīvi tādā ziņā.

     [+] [-]

, 2012-11-30 01:47, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tā nu ir. Bet te ir baigais mīnuss, ka aizsargiem reali nav pat ko iespringt. Nemaz nerunājot par GK, bet viņi ar ir spēlētāji. Tas liekas neobjektīvi tādā ziņā.
nu vārtsargus un aizsargus neviens tā īsti nav novērtējis,ja salīdzina ar bombardieriem,jebkurā sporta veidā un nedomāju,ka ir kaut viens sportists,kas sezonas laikā iespringst par balvu

     [+] [-]

, 2012-11-30 01:49, pirms 12 gadiem
Labs i. Izstudēta tā balva ir. Jāiet gulēt. Leiters.

     [+] [-]

, 2012-11-30 01:50, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Labs i. Izstudēta tā balva ir. Jāiet gulēt. Leiters.
paldies

     [+] [-]

, 2012-11-30 09:05, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Ja, pa kalendāro gadu, tad tur nav ko domāt. Viennozīmīgi Messi. Viņš taču visvairāk sasitis!
Bet ja mēs rēķinam, ka uzbrūkošā tipa spēlētājiem jāgūst ļoti daudz vārtu (vēlams nozīmīgu), lai tiktu pie šīs balvas, tad mani joprojām neliek mierā jautājums, kas jāpaveic vārtsargiem un aizsargiem, lai būtu galveno pretendentu vidū? Tomēr vārti futbolā vienmēr būs galvenais, tāpēc arī uzbrūkošā tipa spēlētājiem allaž būs priekšroka. Un nav daudz variantu, lai to mainītu. Vienīgais mierinājums, ka arī vārtu kvalitātei ir nozīme.

     [+] [-]

, 2012-11-30 09:08, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: man tēv jautājums,kāda atšķirība starp FIFA un UEFA labākā spēlētāja balvu?
Pasaule un Eiropa, cik saprotu.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-30 10:34, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Te runā par sezonu kopumā, nevis par atsevišķu turnīru (piemēram, EČ). Tāpēc arī runāju par "Barcelona", jo galvenā spēlēšana notiek klubā. Un Mesi Spānijas izlasē nemaz nespēlē. Tātad Tev ir problēmas ar rakstītprasmi, jo kāds Mesi ir sakars ar Spānijas izlasi. Tev tiešām kaut kas nav kārtībā.
Es saprotu, ka Tev vienmēr gribas kasīties un pats samudžinies savās replikās, bet varētu tak lieku reizi paklusēt, ja nespēj pateikt neko prātīgu. Par Čavi vispār esi aizmirsis. Nesaprotu, ko Tu vēlies pierādīt? Ka ar izcilu viduslīniju spēlējot uzbrucēju nopelns ir minimāls? Tas ir pilnīgs bleķis. "Real" arī ir izcila viduslīnija, bet uzbrucēji kaut kā tomēr šosezon nevelk (pēc komandas snieguma rēķinot).

P.S.- Kas attiecas uz Mesi, tad droši vien piekritīsi, ka ne jau tikai viņa realizācija padara argentīnieti par labāko pasaulē un "Barcelona" līderi.
PČ un EČ ir vismaz tikpat nozīmīgi turnīri,kā visa pārējā sezona kopā, sezonas laikā ir laiks pret visādiem lūzeriem uzspēlēt,EČ laikā - "šeit un tagad" jāparāda viss,uz ko ir spējīgi, kļūda maksā pat dārgāk,nekā čempionlīgā.

Kas attiecas uz Taviem uzbraucieniem - Tu vispār pats sajēdz, cik nesakarīgi te muldi??? Sākot jau ar pirmo komentāru - es uzrakstu par Injestu, tu nezin kādā sakarā sāc ņemties par Real(!?), heiteriem (!?) Ronaldu faniem (!?), kur Tu cilvēk kaut ko tādu izlasīji!?? Un sāc stāstīt par barcelonas ģimeni - nu,ir ģimene,un!? Interesanti kur tad Injesta spēlē!?? daaaaaaaaaaa

Bet turpinājums vēl labāks - es Tev prasu,kur Tu ko tādu esi izlasījis, domāju - attapsies cilvēciņš, nekā,sākt vēl vairāk braukt augumā, es izklausoties kā puņķains Ronaldu fans, es tikai kasoties. Un tas viss no tā, ka es atbalstu balvu Injestam. Izklausās diezgan slimi,lai neteiktu vairāk.
Un man esot problēmas ar rakstītprasmi, jo tu pats pārlasījies un domu nesaprati. Tiešām smieklīgi.
Jā,Mesi ar Spānijas izlasi nav nekāda sakara, to es arī centos pateikt, kas vēl Tev nepatīk!? Un jā, pie Spānijas viduslīnijas uzbrucēju loma ir otršķirīga,arī taisnība. Kur tur bleķis,kāds tur sakars (jau atkal!) ar Real!? Pats kaut ko neloģiski visu laiku atbildi,bet es esot tas,kas mudžinoties replikās Zini,tik nesakarīgam cilvēkam nu gan nevajadzētu mācīt,kuram paklusēt,kuram ne, palasi pats savus "sakarīgos" tekstus, gudriniek.

     [+] [-]

, 2012-11-30 10:51, pirms 12 gadiem
Puškāša balvas pretendentu video jau arī varējāt ievietot:
The FIFA Puskás Award
- FIFA.com

     [+] [-]

, 2012-11-30 12:15, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bet ja mēs rēķinam, ka uzbrūkošā tipa spēlētājiem jāgūst ļoti daudz vārtu (vēlams nozīmīgu), lai tiktu pie šīs balvas, tad mani joprojām neliek mierā jautājums, kas jāpaveic vārtsargiem un aizsargiem, lai būtu galveno pretendentu vidū? Tomēr vārti futbolā vienmēr būs galvenais, tāpēc arī uzbrūkošā tipa spēlētājiem allaž būs priekšroka. Un nav daudz variantu, lai to mainītu. Vienīgais mierinājums, ka arī vārtu kvalitātei ir nozīme.
Nav variantu ko pat atbildēt. Nezinu. Protams ir apbalvojumi arī GK, bet tam nav tāds prestižs. Loģiski, ka krutāk saņemt būtu šo balvu.

     [+] [-]

, 2012-11-30 17:18, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bet ja mēs rēķinam, ka uzbrūkošā tipa spēlētājiem jāgūst ļoti daudz vārtu (vēlams nozīmīgu), lai tiktu pie šīs balvas, tad mani joprojām neliek mierā jautājums, kas jāpaveic vārtsargiem un aizsargiem, lai būtu galveno pretendentu vidū? Tomēr vārti futbolā vienmēr būs galvenais, tāpēc arī uzbrūkošā tipa spēlētājiem allaž būs priekšroka. Un nav daudz variantu, lai to mainītu. Vienīgais mierinājums, ka arī vārtu kvalitātei ir nozīme.
Ir jābūt līderim uzvarošā komandā,panākumu atslēgai. Kā katrā spēlē var noteikt MVP, tā arī sezonā kopumā.
p.s. man šķiet,viens no mums ir dzēris

     [+] [-]

, 2012-11-30 20:25, pirms 12 gadiem
AllBlacks rakstīja: PČ un EČ ir vismaz tikpat nozīmīgi turnīri,kā visa pārējā sezona kopā, sezonas laikā ir laiks pret visādiem lūzeriem uzspēlēt,EČ laikā - "šeit un tagad" jāparāda viss,uz ko ir spējīgi, kļūda maksā pat dārgāk,nekā čempionlīgā.

Kas attiecas uz Taviem uzbraucieniem - Tu vispār pats sajēdz, cik nesakarīgi te muldi??? Sākot jau ar pirmo komentāru - es uzrakstu par Injestu, tu nezin kādā sakarā sāc ņemties par Real(!?), heiteriem (!?) Ronaldu faniem (!?), kur Tu cilvēk kaut ko tādu izlasīji!?? Un sāc stāstīt par barcelonas ģimeni - nu,ir ģimene,un!? Interesanti kur tad Injesta spēlē!?? daaaaaaaaaaa

Bet turpinājums vēl labāks - es Tev prasu,kur Tu ko tādu esi izlasījis, domāju - attapsies cilvēciņš, nekā,sākt vēl vairāk braukt augumā, es izklausoties kā puņķains Ronaldu fans, es tikai kasoties. Un tas viss no tā, ka es atbalstu balvu Injestam. Izklausās diezgan slimi,lai neteiktu vairāk.
Un man esot problēmas ar rakstītprasmi, jo tu pats pārlasījies un domu nesaprati. Tiešām smieklīgi.
Jā,Mesi ar Spānijas izlasi nav nekāda sakara, to es arī centos pateikt, kas vēl Tev nepatīk!? Un jā, pie Spānijas viduslīnijas uzbrucēju loma ir otršķirīga,arī taisnība. Kur tur bleķis,kāds tur sakars (jau atkal!) ar Real!? Pats kaut ko neloģiski visu laiku atbildi,bet es esot tas,kas mudžinoties replikās Zini,tik nesakarīgam cilvēkam nu gan nevajadzētu mācīt,kuram paklusēt,kuram ne, palasi pats savus "sakarīgos" tekstus, gudriniek.
Tu pats saprati, ko Tu pateici? - Es nesapratu Laikam neesmu tik ģeniāls, cik Tu. Visu cieņu Tev, "ģēnij"

     [+] [-]

, 2012-11-30 20:27, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nav variantu ko pat atbildēt. Nezinu. Protams ir apbalvojumi arī GK, bet tam nav tāds prestižs. Loģiski, ka krutāk saņemt būtu šo balvu.
Es allaž esmu bijis par vārtsargiem. Žēl, ka aizsardzības tipa spēlētājus tā nenovērtē. Interesanti, kāpēc WC ir bijuši precedenti, bet sezonu laikā neko tādu neatceros? Sistēma nav pareiza jau saknē.

     [+] [-]

, 2012-11-30 20:29, pirms 12 gadiem
Swordsman rakstīja: Ir jābūt līderim uzvarošā komandā,panākumu atslēgai. Kā katrā spēlē var noteikt MVP, tā arī sezonā kopumā.
p.s. man šķiet,viens no mums ir dzēris
Es šobrīd esmu dzēris, bet domu nesapratu

  +1 [+] [-]

, 2012-11-30 23:29, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es šobrīd esmu dzēris, bet domu nesapratu
Es komentārus palasīju, teikšu tā - tik lielu bezsakaru sen nebiju lasījis Nē,nopietni, pat domā nekādīgi nespēju iebraukt, kā var uz Allblacks komentāriem atbildēt kaut ko tik... pat nevaru apzīmējumu izdomāt. Nu pilnīgi kaut ko citu
Nav runa par to,kādas komandas atbalstu es vai tu (man tas vairs nešķiet būtiski), bet palasot jūsu "diskusiju" - pilnībā saprotu katru Allblacks rakstīto vārdu, bet tu gan liecies ārkārtīgi nesakarīgs

     [+] [-]

, 2012-11-30 23:33, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es allaž esmu bijis par vārtsargiem. Žēl, ka aizsardzības tipa spēlētājus tā nenovērtē. Interesanti, kāpēc WC ir bijuši precedenti, bet sezonu laikā neko tādu neatceros? Sistēma nav pareiza jau saknē.
Vārtsargi ir atsevišķs stāsts,bet par aizsargiem tomēr nepiekrītu - "pašā saknē",kā tu saki, individuāli meistarīgākie par aizsargiem nekļūst. Pussargu un uzbrucēju primārais mērķis ir spēli veidot, aizsargu - traucēt pretiniekam. ir tomēr starpība.

     [+] [-]

, 2012-12-01 00:11, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es allaž esmu bijis par vārtsargiem. Žēl, ka aizsardzības tipa spēlētājus tā nenovērtē. Interesanti, kāpēc WC ir bijuši precedenti, bet sezonu laikā neko tādu neatceros? Sistēma nav pareiza jau saknē.
Es zinu, ka krievu melnā pantēra Ļevs Jašins ir vienīgais GK, kurš ir ticis pie Ballon d'Or. Bet nu es to laiku nezinu, un tāpēc nevaru pat iedomāties ko viņš vārtos tādā gadījumā ir rādījis.

Sistēma ir vienkārša - skatāmākais tiks pie balvas. Man mūždien kremt, ka piemēram Kasiljass nav ticis pie balvas. Tev varu derēt - Bufons. Sūds, ka mums atšķiras vēlmes, bet pamatprincips ir vienāds.

     [+] [-]

, 2012-12-01 00:14, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tu pats saprati, ko Tu pateici? - Es nesapratu Laikam neesmu tik ģeniāls, cik Tu. Visu cieņu Tev, "ģēnij"
Nekā jauna. Tu jau arī atstāj tādu iespaidu,ka vairāki paplašināti teikumi viens aiz otra ir pārāk sarežģīti Tavai galviņai.

     [+] [-]

, 2012-12-01 20:11, pirms 12 gadiem
AllBlacks rakstīja: Nekā jauna. Tu jau arī atstāj tādu iespaidu,ka vairāki paplašināti teikumi viens aiz otra ir pārāk sarežģīti Tavai galviņai.
Atkarīgs no tā, kādi teikumi. Ir cilvēki, par kuru plašāku domu var uztvert uzreiz, bet ir arī mazāk intelektuāli, kuri uzvelkas par to, ka viņu penterus bez precizēšanas ne katrs spēj uztvert pareizi. Bet ne jau visi spēj lasīt Tavas domas. Vienkārši nākamreiz pacenties izteikties loģiskāk un sakarīgāk, tas arī viss. Zinu, ka Tev tas ir pa spēkam

     [+] [-]

, 2012-12-01 20:14, pirms 12 gadiem
Swordsman rakstīja: Vārtsargi ir atsevišķs stāsts,bet par aizsargiem tomēr nepiekrītu - "pašā saknē",kā tu saki, individuāli meistarīgākie par aizsargiem nekļūst. Pussargu un uzbrucēju primārais mērķis ir spēli veidot, aizsargu - traucēt pretiniekam. ir tomēr starpība.
Es savukārt nevaru piekrist Tev. Aizsargiem ir ne mazāk nozīmīga loma kā uzbrucējiem vai pussargiem. Tad jau varētu arī teikt, ka vārtos mūžīgi stāv tie, kuri bērnībā nav bijuši atbilstoši spēlei laukumā, bet tā nav.

     [+] [-]

, 2012-12-01 20:16, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Es zinu, ka krievu melnā pantēra Ļevs Jašins ir vienīgais GK, kurš ir ticis pie Ballon d'Or. Bet nu es to laiku nezinu, un tāpēc nevaru pat iedomāties ko viņš vārtos tādā gadījumā ir rādījis.

Sistēma ir vienkārša - skatāmākais tiks pie balvas. Man mūždien kremt, ka piemēram Kasiljass nav ticis pie balvas. Tev varu derēt - Bufons. Sūds, ka mums atšķiras vēlmes, bet pamatprincips ir vienāds.
Manuprāt agrāk vārtsargiem bija sarežģītāk, arī darba vairāk, īpaši dēļ zālāja un seguma kvalitātes. Mūsdienās viss ir piefrizēti. Bufons ir ticis pie balvas, tikai ne šīs konkrētās. Šo balvu vārtsargiem un aizsargiem izcīnīt ir praktiski neiespējami.

     [+] [-]

, 2012-12-01 21:07, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es savukārt nevaru piekrist Tev. Aizsargiem ir ne mazāk nozīmīga loma kā uzbrucējiem vai pussargiem. Tad jau varētu arī teikt, ka vārtos mūžīgi stāv tie, kuri bērnībā nav bijuši atbilstoši spēlei laukumā, bet tā nav.
loma ta loma,bet lai atzītu par labāko - tad lielos turnīrus jāuzvar komandai,kurai primārais ir lieliska aizsardzība (nejaukt ar haļavu),vai vārtsargs.
Tad aizsardzība ņem virsroku par uzbrukumu.
Vārtsargs ir pats par sevi, bet nedomāju, ka kāds jauniešu treneris mācīs par aizsargu savu tehniskāko futbolistu - tā būtu resursu izšķērdēšana.

     [+] [-]

, 2012-12-01 21:10, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Atkarīgs no tā, kādi teikumi. Ir cilvēki, par kuru plašāku domu var uztvert uzreiz, bet ir arī mazāk intelektuāli, kuri uzvelkas par to, ka viņu penterus bez precizēšanas ne katrs spēj uztvert pareizi. Bet ne jau visi spēj lasīt Tavas domas. Vienkārši nākamreiz pacenties izteikties loģiskāk un sakarīgāk, tas arī viss. Zinu, ka Tev tas ir pa spēkam
Tiešām atvaino,ka iejaucos,bet man viņa teikumi likās pat ļoti sakarīgi. Kad es lasīju,ko esat sarunājuši, tieši to pašu padomāju,ko viņš jau uzrakstīja. Godīgi saku, neizprotu tavus uzbraucienus viņam, viņš taču neko tādu nerakstīja,kā tu atbildēji!
p.s. kā jau zini,nav pirmā reize, mums laikam ir pilnīgi atšķirīga teksta uztvere