Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

Pinto par tiesneša svilpes imitāciju divu spēļu diskvalifikācija

Nauris Mackevičs
Nauris Mackevičs

Pinto par tiesneša svilpes imitāciju divu spēļu diskvalifikācija
Hosē Manuels Pinto
Foto: AFP/Scanpix

Spānijas kluba "Barcelona" vārtsargs Hosē Manuels Pinto par tiesneša svilpes imitāciju Čempionu līgas spēlē pret "Copenhagen" saņems divu maču diskvalifikāciju.

Jau iepriekš ziņojām, ka Dānijas futbola čempionvienība FC "Copenhagen" Eiropas futbola asociāciju savienībai (UEFA) bija iesniegusi ziņojumu, apsūdzot "Barcelona" vārtsargu Hosē Manuelu Pinto par godīgas spēles principu neievērošanu "Camp Nou" stadionā notikušajā abu vienību savstarpējā UEFA Čempionu līgas duelī.

Kādā no epizodēm Pinto esot imitējis galvenā arbitra Stefana Lanuā svilpes skaņas, kas apmulsināja dāņu kluba uzbrucēju Sēsaru Santinu. Santins, tā vietā, lai izietu vienatnē ar vārtsargu, apstājās, palaižot garām labu iespēju gūt vārtus.

UEFA veica šīs epizodes izmeklēšanu, nolemjot, ka Pintu patiešām ir apmuļķojis pretinieku spēlētāju, bet šādas darbības neatbilst godīgas spēles principiem. Katalonijas vienības vārtu vīram piespriesta divu maču diskvalifikācija. "Barcelona" gan ir tiesības iesniegt apelāciju.

Šajā Čempionu līgas D grupas spēlē uzvaru ar rezultātu 2:0 (1:0) izcīnīja "Barcelona" futbolisti, kuru labā abus vārtus guva Lionels Mesi. Jāpiemin - kad pirmajā puslaikā norisinājās Pinto un Santina incidents, Barselonas futbolisti atradās vadībā ar 1:0.

Incidenta video var noskatīties šeit.

Izmantotie resursi:
SPORT

  +1 [+] [-]

, 2010-10-29 13:36, pirms 14 gadiem
a kur bija Valdes?

 +26 [+] [-]

, 2010-10-29 13:37, pirms 14 gadiem
knipaks rakstīja: a kur bija Valdes?
Viņš tik labi neprot svilpt :/
Slēpts komentārs: alfredsson11

  +2 [+] [-]

, 2010-10-29 13:40, pirms 14 gadiem
C.Ronaldo#7 rakstīja: Gribētu redzēt video ar šo epizodi!
YouTube
- Barcelona Keeper Pinto...

 +11 [+] [-]

, 2010-10-29 13:41, pirms 14 gadiem
Pareizi. Šādi izgājieni ir jāsoda.

 +12 [+] [-]

, 2010-10-29 13:46, pirms 14 gadiem
Noskatoties rodas riebums pret Pinto!

  +8 [+] [-]

, 2010-10-29 13:47, pirms 14 gadiem
Tas ir tiešām smieklīgi, ja neesi pretinieku komandas fans. 2 spēļu diskvalifikācija rezerves vārtsargam nav nekāds bargais sods, verētu vismaz vēl palielu naudas sodu uzlikt pašam svilpējam.

  -3 [+] [-]

, 2010-10-29 13:49, pirms 14 gadiem
man gan liekas, ka tur drīzāk Copenhagen spēlētāja vaina kurš profesionālis vnk ņem un apstājas? būtu uz līnijtiesnesi apskatījies?
Slēpts komentārs: verty

  +4 [+] [-]

, 2010-10-29 13:56, pirms 14 gadiem
Ha ha nīrdzīgi. žēl ka tajā video mūziku spēlē yn nevar dzirdēt to svilpienu

     [+] [-]

, 2010-10-29 14:15, pirms 14 gadiem
Īsti tajā video nevar saprast,ka vsp svilpj
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-10-29 14:42, pirms 14 gadiem
par ko tur sods? =D

es reāli nesaprotu, tad jau visus aizsargus katru spēli var diskvalificēt, ka roku pacēla gaisā.

reāli nesaprotu

  +1 [+] [-]

, 2010-10-29 15:00, pirms 14 gadiem
boldes rakstīja: par ko tur sods? =D

es reāli nesaprotu, tad jau visus aizsargus katru spēli var diskvalificēt, ka roku pacēla gaisā.

reāli nesaprotu
tu tikai noskatījies video? rakstā ir minēts, ka sodīja par svilpes atdarināšanu.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-29 15:13, pirms 14 gadiem
Interesants sods un traktējums. 1) Ja vien Valdesam nebūs trauma vai sarkanā kartiņa Barcai ir pilnīgs p..... uz šādu soda mēru.
2) soda traktējums vienkārši unikāls - cik es noprotu UEFA uzskata, ka piem. visi aizsargi stūra sitiena izpildes laikā netur aiz krekliem, rokām, negrūsta pretiniekus utt. tas ir darbojas tiešām pēc Fair play principa?
Tīrākā izrādīšanās, lai nevarētu pārmest, ka UEFA neko nedara...

  +2 [+] [-]

, 2010-10-29 15:18, pirms 14 gadiem
Onka rakstīja: Interesants sods un traktējums. 1) Ja vien Valdesam nebūs trauma vai sarkanā kartiņa Barcai ir pilnīgs p..... uz šādu soda mēru.
2) soda traktējums vienkārši unikāls - cik es noprotu UEFA uzskata, ka piem. visi aizsargi stūra sitiena izpildes laikā netur aiz krekliem, rokām, negrūsta pretiniekus utt. tas ir darbojas tiešām pēc Fair play principa?
Tīrākā izrādīšanās, lai nevarētu pārmest, ka UEFA neko nedara...
Par darbībām soda laukumā atbild spēles tiesnesis, nevis UEFA.Šeit Dānijas komanda iesniedza oficiālu ziņojumu tieši UEFA, lai izskata.Par soda mēru piekrītu, pilnīgi nekam nederīgs.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-29 15:22, pirms 14 gadiem
Baigas sods, spēlētājam kas laukumā iziet 5reiz pa sezonu. Smiekli nāk.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-29 15:34, pirms 14 gadiem
Jurchiks413 rakstīja: Par darbībām soda laukumā atbild spēles tiesnesis, nevis UEFA.Šeit Dānijas komanda iesniedza oficiālu ziņojumu tieši UEFA, lai izskata.Par soda mēru piekrītu, pilnīgi nekam nederīgs.
Nav runa par to kurš atbild par ko. Tikko sportā iesaistās nauda nav nekāda fair play - komandas to atļaujas brīžos, kad ir vadībā ar lielu pārsvaru. Ja spēlētājs lēnā garā velkas uz maiņu, kad komanda uzvar, tā ir godīga spēle? Un kad spēlētājs nokrīt un prasa pendeli, kaut arī kontakta nav bijis, un tiesnesis neiedod dzelteno par simulāciju, tad jāvēršas UEFA, lai piešķir pāris spēles diskābeli, jo neievēro godīgas spēles pamatprincipus?? tad jau dažs labs spēlētājs pa tribīnēm vien dzīvotos.....

     [+] [-]

, 2010-10-29 15:35, pirms 14 gadiem
C.Ronaldo#7 rakstīja: Noskatoties rodas riebums pret Pinto!
Un to saka Ronaldu fans?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-10-29 15:57, pirms 14 gadiem
Esmu Barcas fans , kopš mazotnes un mīlu šo klubu no sirds dziļumiem , bet jā , par to ir jāsoda un kārtīgi...

  +3 [+] [-]

, 2010-10-29 16:19, pirms 14 gadiem
lvars no Liepājas rakstīja: Tu vecais pāķi pats nemaz vairs nesaproti, ko tu raksti
Cik var noprast tevi bērnībā nesagatavotu pārsteidzis vecāsmātes pir.iens - tāpēc tāds dīvaināks padevies.....

  +3 [+] [-]

, 2010-10-29 16:30, pirms 14 gadiem
Nevajag salidzinat turesanu aiz krekla, telosanu utt. ar shadu darbibu. Otraja gadijuma tomer tiek imiteta TIESNESA darbiba. Njaa, bet sods gan tads smiekligs. Tipa parada, ka UEFA kaut ko dara shaja sakara.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-29 16:54, pirms 14 gadiem
Barcai labi, ka Pinto, nevis Valdess.

  +3 [+] [-]

, 2010-10-29 17:29, pirms 14 gadiem
prikols

  +2 [+] [-]

, 2010-10-29 17:30, pirms 14 gadiem
Nekādu apelāciju nesniegs skaidri zināms kad ir vainīgs viņš un otrs kads viņš ir rezerves gk takā barcai ne silts ne auksts.

     [+] [-]

, 2010-10-29 18:00, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: Nevajag salidzinat turesanu aiz krekla, telosanu utt. ar shadu darbibu. Otraja gadijuma tomer tiek imiteta TIESNESA darbiba. Njaa, bet sods gan tads smiekligs. Tipa parada, ka UEFA kaut ko dara shaja sakara.
par pendeles izlūgšanos tak arī diskābeļus dod. nesen Krasičs norāvās. kā redzu,dažs labs juves fans ir baigi sašutis un nokaunējies par šādu nesportisku savu mīluļu rīcību.

     [+] [-]

, 2010-10-29 19:33, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: par pendeles izlūgšanos tak arī diskābeļus dod. nesen Krasičs norāvās. kā redzu,dažs labs juves fans ir baigi sašutis un nokaunējies par šādu nesportisku savu mīluļu rīcību.
Ja "Juves" fani sāktu kaunēties par kaut kādu pamatotu diskvalifikāciju, tad "Real" faniem vispār būtu tik pa baznīcu jādzīvojas Derētu sodus piešķirt arī par nevīrišķīgu rīcību - pinkšķēšanu spēles laikā

     [+] [-]

, 2010-10-29 20:09, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja "Juves" fani sāktu kaunēties par kaut kādu pamatotu diskvalifikāciju, tad "Real" faniem vispār būtu tik pa baznīcu jādzīvojas Derētu sodus piešķirt arī par nevīrišķīgu rīcību - pinkšķēšanu spēles laikā
atradies te Čaks Noriss man gan šķiet,ka par "vīrišķīgu rīcību" var spriest pēc rīcības daudz nopietnākās dzīves situācijās,cik tu atbildīgs,bla bla bla, nevis tādiem sīkumiem kā emociju izrādīšana,pie tam,ja runa par dienvidniekiem i to vēl jautājums,kurš "vīrišķīgāks" - kas nebaidās un neslēpj emocijas, vai tāds, kam kompleksi,ko tikai citi padomās un tēlo baigo norisu. tas pats messi raudāja,kad bij laukums jāatstāj savainojuma dēļ,nu un!? nešaubos,ka tu viņa vietā kompleksotu un skarbo ģīmi taisītu, domājot,ka tā vīrišķīgāk

     [+] [-]

, 2010-10-29 20:18, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: atradies te Čaks Noriss man gan šķiet,ka par "vīrišķīgu rīcību" var spriest pēc rīcības daudz nopietnākās dzīves situācijās,cik tu atbildīgs,bla bla bla, nevis tādiem sīkumiem kā emociju izrādīšana,pie tam,ja runa par dienvidniekiem i to vēl jautājums,kurš "vīrišķīgāks" - kas nebaidās un neslēpj emocijas, vai tāds, kam kompleksi,ko tikai citi padomās un tēlo baigo norisu. tas pats messi raudāja,kad bij laukums jāatstāj savainojuma dēļ,nu un!? nešaubos,ka tu viņa vietā kompleksotu un skarbo ģīmi taisītu, domājot,ka tā vīrišķīgāk
Nu jā, caur epopeju ar savu bērnu Krištianu noteikti ir pierādījis savu vīrišķību Par Ronaldu uzvedību laukumā vispār lieki runāt. Klasiska bija spēle pret Spāniju, kur Kristīne pierādīja, ka viņa krokodila asaru var arī nebūt, ja vien tiesnesis viņu pilnībā ignorē. Uz beigām gan panesās īstās emocijas, bet es, protams, runāju par kaut ko citu
Paust emocijas nav nevīrišķīgi, nevīrišķīgi ir tēlot melanholiju laukumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-29 21:42, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nu jā, caur epopeju ar savu bērnu Krištianu noteikti ir pierādījis savu vīrišķību Par Ronaldu uzvedību laukumā vispār lieki runāt. Klasiska bija spēle pret Spāniju, kur Kristīne pierādīja, ka viņa krokodila asaru var arī nebūt, ja vien tiesnesis viņu pilnībā ignorē. Uz beigām gan panesās īstās emocijas, bet es, protams, runāju par kaut ko citu
Paust emocijas nav nevīrišķīgi, nevīrišķīgi ir tēlot melanholiju laukumā.
par viņa bērnu esmu lasījis tikai virsrakstus,man dzeltenā prese neinteresē. nebūšu tas,kas spriedīs.
a kas tik īpašs CR uzvedībā uz laukuma? domāju,ka tāds Drogba simulē un čīkst par sodiem vismaz 5 reizes vairāk par CR, diez,kāpēc viņam tā nepiesienies? tikko juves pussargs dabūja sodu par negodīgu pendeles dabūšanu, tādu spēlētāju ir desmitiem, kas simulē daudz vairāk par CR,tad kādēļ nepārtraukti šajā sakarā jāpiemin viņš?
nesapratu,ko tu gribēji teikt ar spēli pret spāniju. tas ko es redzēju - neprofesionāls tiesneša darbs, vnk nesvilpa acīmredzamus sodus un viss. CR sit pa kājām,gāž zemē,svilpes nav. kur tad atkal CR tā nogrēkojies?

     [+] [-]

, 2010-10-29 23:07, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: par viņa bērnu esmu lasījis tikai virsrakstus,man dzeltenā prese neinteresē. nebūšu tas,kas spriedīs.
a kas tik īpašs CR uzvedībā uz laukuma? domāju,ka tāds Drogba simulē un čīkst par sodiem vismaz 5 reizes vairāk par CR, diez,kāpēc viņam tā nepiesienies? tikko juves pussargs dabūja sodu par negodīgu pendeles dabūšanu, tādu spēlētāju ir desmitiem, kas simulē daudz vairāk par CR,tad kādēļ nepārtraukti šajā sakarā jāpiemin viņš?
nesapratu,ko tu gribēji teikt ar spēli pret spāniju. tas ko es redzēju - neprofesionāls tiesneša darbs, vnk nesvilpa acīmredzamus sodus un viss. CR sit pa kājām,gāž zemē,svilpes nav. kur tad atkal CR tā nogrēkojies?
Pāris rakstus Apollo izlasīju. Tiešām nav vērts lasīt. Rūnija izdarības ir krietni interesantākas.
Saproti, ka ne jau tā pat vien Krištianu simulācijas ir kā viņa firmas zīme. Piekrītu, ka simulēšana ir 21.gadsimta sērga futbolā (to māca jau kopš mazotnes), tomēr ja reiz esi tik daudzu līdzjutēju elks, tad vismaz kaut cik jācenšas pieturēties pie godīgas spēles principiem. Neatceros nevienu futbolistu, kurš tik agrā vecumā jau nopelnījis tik daudz apšaubāmas "pendeles" kā Ronaldu. MU sastāvā viņš savu reputāciju tā sabojāja, ka šo "firmas zīmi" būs grūti notīrīt. Ok, "Real" sastāvā portugālis patiešām simulē krietni mazāk, tomēr nav atmetis vēl vienu niķi, kas viņu raksturo - "raudāšanu". Tās viņa grimases nevar neizraisīt pretīgumu. Ja uzdod jautājumu, "kāpēc tieši viņš", tad to jāuzdod ne tikai man, bet ļoti lielai daļai pasaules futbola līdzjutēju, kuri viņu kritizē, ja neesi pamanījis.
Kas attiecas uz izlasēm, tad varbūt atceries 2002.gada PK, kur pret Toti tiesneši izturējās tieši tā pat kā Spānijas spēlē pret Ronaldu.
Un šāda attieksme ir godam nopelnīta. Nenoliegšu, ka man bija zināms gandarījums par šādu attieksmi pret portugāli. Tā bija laba mācība, un suns jau zina ko ēdis. Un pēkšņi vairs nebija ne "raudāšanas", ne mūžīgās apelēšanas. Tiesneša ignorances rezultātā Ronaldu pilnībā pārvērtās, jo saprata, ka jāsāk spēlēt futbols, nevis teātris.
Sasummējot visu, man šķiet, ka bilde ir skaidra. Nezinu, cik MU spēles esi skatījies ar Ronaldu piedalīšanos, bet tie, kas ir, zina, par ko es runāju. Vēl tikai piebildīšu, ka redzot CR pirmās spēles Portugāles līgā, es tiešām biju viņa fans, bet smagi vīlos, īpaši jau attieksmē. Tāpēc nekad nesalīdzināšu viņu ar Mesi, jo argentīnietis (kurus es principā īpaši nemīlu) ir īpašs ne tikai ar savu spēli, bet arī ar attieksmi laukumā un ārpus tā.

     [+] [-]

, 2010-10-30 00:18, pirms 14 gadiem
Tāpēc spēles laikā nevarēju īsti saprast - kas tur ir ar to Pinto eh, tāda stulba situācija. pats dāņu kluba uzbrucējs jau vien vainīgs, ka parāvās uz Pinto triku.

     [+] [-]

, 2010-10-30 01:23, pirms 14 gadiem
nu man jau liekas smieklīgi,gan sods(kā jau te daudzi teica,Barcai no tā nu reāli ne silts ne aukst,vēl pietam ka tās spēles sakrīt ar grupu turnīru nevis play off kārtu),gan arī tas par ko vispār te sodu iedeva.
Vārtsargs uzsvilpa,nu i,dazi te tēlo ka viņiem kāja lauzta,bet pēc 2min jau skrien kā nekas noticis un par to ka kāds tajā brīdī norauj uzbrukumu un pēc fair play izsit bumbu ārā??!!??Nebūtu Pinto pats pēc tam sevi soliņam lielijis,neviens i neko nepiefiksētu

     [+] [-]

, 2010-10-30 01:33, pirms 14 gadiem
kas - viņam rīklē lodīte? viņš ne jau uzbrucējau gribēja čakarēt, bet gan līnijniekam signalizēja par, viņaprāt, nefiksēto aizmuguri.
uzbrucējs pa lielam pats vainīgs, ka neturpināja kustību uz vārtiem.

     [+] [-]

, 2010-10-30 03:12, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja:
es jau zināju,ka runa joprojām ir par 3 vai vairāk gadus veciem notikumiem,gaidīju,ka tu pats to pateiksi esmu redzējis video,zinu,par ko ir runa, nebija tas smuki, bet sen jau tas ir mainījies, cik tad var jaunības kļūdas pieminēt. "liela daļa pasaules futbola līdzjutēju", atradis ar,ko pieminēt. pasaki man kādu jomu,kur vairākums būtu sevišķi izglītots man interesē tikai to domas,kas reāli domā ar savu galvu,nevis aritmētiskais vidējais pokemons, kas,protams, atkārto kaut kur saklausītus stereotipus un ar to piesārņo internetu tu pretendē uz to,ka pats spēj domāt,tāpēc tev arī prasu, nevis kādam 14gadīgam bļaurim.
neesmu nekāds cr fans, īstenībā vēl pagaidām diezgan pofig viņš, bet nepatīk,ka maļ uz riņķi kaut kādus stereotipus. būtu viņam rūnija purns,varu derēt,ka "sabiedriskā doma" būtu pavisam cita

     [+] [-]

, 2010-10-30 03:56, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: es jau zināju,ka runa joprojām ir par 3 vai vairāk gadus veciem notikumiem,gaidīju,ka tu pats to pateiksi esmu redzējis video,zinu,par ko ir runa, nebija tas smuki, bet sen jau tas ir mainījies, cik tad var jaunības kļūdas pieminēt. "liela daļa pasaules futbola līdzjutēju", atradis ar,ko pieminēt. pasaki man kādu jomu,kur vairākums būtu sevišķi izglītots man interesē tikai to domas,kas reāli domā ar savu galvu,nevis aritmētiskais vidējais pokemons, kas,protams, atkārto kaut kur saklausītus stereotipus un ar to piesārņo internetu tu pretendē uz to,ka pats spēj domāt,tāpēc tev arī prasu, nevis kādam 14gadīgam bļaurim.
neesmu nekāds cr fans, īstenībā vēl pagaidām diezgan pofig viņš, bet nepatīk,ka maļ uz riņķi kaut kādus stereotipus. būtu viņam rūnija purns,varu derēt,ka "sabiedriskā doma" būtu pavisam cita
Un es savukārt gaidīju, kad Tu pateiksi, ka 3 gadus veci notikumi patiešām ir "veci", lai gan citu dziesmu dziedāji, kad runājām par "klasiku" sēriju par labu "Barcelona"
Kas attiecas uz to "lielo daļu līdzjutēju", tad joks jau ir tāds, ka dēļ CR reputācijas šī daļa arī īpaši piefiksē katru CR "daivu", jo ir jau arī ko piefiksēt. Nemaz nav tālu jāmeklē. Var paskatīties kaut vai to pašu pēdējo Pasaules kausu, kurā CR kā parasti izpaudās teātra mākslā. Kā augstākas likmes, tā vecie niķi atkal atgriežas, tas nu ir fakts.
Un es parasti ne tik daudz runāju par viņa firmas "daivu" kā par to "raudāšanu". Tās grimases šķiet nepazudīs nekad. Tāpēc jau par viņu tik daudzi smejas. Tev taisnība - CR vairs nav nekāds mazais puisītis, bet kāpēc tad viņš uzvedas kā tāds?
Un ar Rūniju es viņu arī nesalīdzinātu, jo Veins ar savu "purnu" attieksmes ziņā ir krietni augstāk vērtējams kā šis "princis". Būtu CR tāds vecis kā Rūnijs, varbūt arī pelnītu cieņu, bet tā viņš ir parasts izklaidētājs, nekas vairāk.
Atceries, ka pagātne vienmēr iet Tev līdzi, un tikai paša rokās ir mainīt stereotipus, kuri visbiežāk radušies objektīvu apsvērumu dēļ (vismaz futbolā tā ir). Varbūt CR ir uz pareizā ceļa, bet vēl ļoti tāls ceļš ejams, kamēr cilvēki aizmirsīs viņa "sasniegumus teātra mākslā". Pagaidām "daivi" un "raudāšana" iet CR līdzi, tā pat kā Maradonam "Dieva roka" (un ne jau vakar tā "gadījās").
Es domāju, ka Tev nav vārdnīcā jāmeklē skaidrojums vārdam "reputācija".
Ok, savu domu esmu pateicis un 10x precizējis, tāpēc vairs neizteikšos šajā sakarā. Pieļauju, ka esi sapratis manu viedokli.

     [+] [-]

, 2010-10-30 06:28, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un es savukārt gaidīju, kad Tu pateiksi, ka 3 gadus veci notikumi patiešām ir "veci", lai gan citu dziesmu dziedāji, kad runājām par "klasiku" sēriju par labu "Barcelona"
Kas attiecas uz to "lielo daļu līdzjutēju", tad joks jau ir tāds, ka dēļ CR reputācijas šī daļa arī īpaši piefiksē katru CR "daivu", jo ir jau arī ko piefiksēt. Nemaz nav tālu jāmeklē. Var paskatīties kaut vai to pašu pēdējo Pasaules kausu, kurā CR kā parasti izpaudās teātra mākslā. Kā augstākas likmes, tā vecie niķi atkal atgriežas, tas nu ir fakts.
Un es parasti ne tik daudz runāju par viņa firmas "daivu" kā par to "raudāšanu". Tās grimases šķiet nepazudīs nekad. Tāpēc jau par viņu tik daudzi smejas. Tev taisnība - CR vairs nav nekāds mazais puisītis, bet kāpēc tad viņš uzvedas kā tāds?
Un ar Rūniju es viņu arī nesalīdzinātu, jo Veins ar savu "purnu" attieksmes ziņā ir krietni augstāk vērtējams kā šis "princis". Būtu CR tāds vecis kā Rūnijs, varbūt arī pelnītu cieņu, bet tā viņš ir parasts izklaidētājs, nekas vairāk.
Atceries, ka pagātne vienmēr iet Tev līdzi, un tikai paša rokās ir mainīt stereotipus, kuri visbiežāk radušies objektīvu apsvērumu dēļ (vismaz futbolā tā ir). Varbūt CR ir uz pareizā ceļa, bet vēl ļoti tāls ceļš ejams, kamēr cilvēki aizmirsīs viņa "sasniegumus teātra mākslā". Pagaidām "daivi" un "raudāšana" iet CR līdzi, tā pat kā Maradonam "Dieva roka" (un ne jau vakar tā "gadījās").
Es domāju, ka Tev nav vārdnīcā jāmeklē skaidrojums vārdam "reputācija".
Ok, savu domu esmu pateicis un 10x precizējis, tāpēc vairs neizteikšos šajā sakarā. Pieļauju, ka esi sapratis manu viedokli.
3 gadi pats par sevi ir relatīvs jēdziens,ne daudz,ne maz. ja tas ir tikai 4 spēles,tad maz. ja runājam par futbolistu,kurš spēlē katru nedēļu,tad tas ir daudz.
sapratu tavu viedokli,pirms tu pat biji to apstāstījis. izsaku savas domas,no kurienes tādi viedokļi rodas. nu un tu baigi lepojies,ka asociē sevi ar vairākumu, kas vnk seko reputācijai,nevis objektīvi spriež,cik kurš šodien daudz simulē?
un rūniju pieminēju tikai izskata dēļ saki,ko gribi, bet esmu pārliecināts,ka tavu attieksmi ļoti lielā mērā ietekmē CR ārējais izskats. gribi teikt,ka tā nav? tjipa - "tāds modelis taču nespēj cīnīties". izskatītos viņš pēc rūnija, varu pilnīgi derēt, ka gan tu,gan tie "daudzie pasaules līdzjutēji" daudz mazāk piekasītos. jo tādi jau nevērtē,kas reāli notiek, vnk sprauž šablonus. acīmredzot liela daļa paši izskatās pēc rūnijiem,tāpēc ir skaudīgi un greizsirdīgi
nesaprotu arī,ko tu tik unikālu viņa grimasēs saskati un kādu seju tad citi rāda,kad nogāž no kājām,ja pārkāpums tiešām bijis. pie tam, ja tos izdara tik bieži. un ko tu ieteiktu - gan jau pat paskatīties uz tiesnesi neļausi,nebūs vīrišķīgi. vnk atzīsti,ka tev nepatīk viņa seja kā tāda (varbūtējais iemesls tika minēts ) un tad piedzejo pārējo klāt. neko tādu viņš nedara,ko nedarītu citi.
es personīgi neko traku nesaskatu,ja tāda līmeņa spēlētājs kādreiz nodaivo. man krīt uz nerviem tādi rižie atlēti,kas netiek līdzi un tad vnk lec kājās. cilvēcīgi saprotu,ka pašam nervi būtu beigti,ja tas notiktu tik bieži. cilvēki maksā par biļetēm,lai redzētu spēli,nevis tikai spēles izjaukšanu. tāpat smieklus uzdzen,kad reizi pa reizei kāds,saķēris seju,tirina kājas,ka viņam esot iesists,kaut labi,ja pieskāries. a uzvedas,it kā naglas dzītu miesā.

     [+] [-]

, 2010-10-30 14:12, pirms 14 gadiem
Es taču teicu, ka sākotnēji man ļoti patika CR. Galvenais nav tas, kā cilvēks izskatās, bet gan tas, ko viņš no sevis iedomājas. Manuprāt CR iedomājas ļoti daudz, kas būtībā nav nekas slikts, ja vien arī uzvedas kā zvaigznei pieklājas. Ne jau izskats, bet gan raksturs man CR nepatīk. Viņš priekš manis ir kā pretpols Mesi. Ja argentīnietis reizēm nodaivo, tad esmu tik pat neapmierināts ar šādu gājienu, jo viņš tomēr ir daudzu jauno futbolistu elks un skolotājs. Tomēr Mesi par laimi nav tāda reputācija kā CR.
Es sevi nekad neesmu asociējis ar vairākumu. Vairākuma viedokli es tikai reizēm izmantoju savu argumentu pastiprināšanai. Es vienmēr visu izanalizēju pats, protams, uzklausot arī ekspertu viedokli. Ja mans personīgais viedoklis sakrīt ar vairākuma viedokli, tas nav nekas neparasts.

Tu mani nepazīsti un nevari ielīst manā galvā, ja vien neesi sertificēts psihologs, tāpēc nevari zināt par manas attieksmes iemesliem šajā vai citos jautājumos, kamēr es pats tos Tev neizklāstu. Ja netici, tad tās jau vairs nav manas problēmas.

     [+] [-]

, 2010-11-02 12:11, pirms 14 gadiem
isteniiba pareizi ka ir ka sodiija ! jo nu tas vairs nav fair play! ja butu aizmugure un vinjs butu turpinajis skriet tad noteikti vinjs tiktu sodiits ar dzelteno! domaju ka tas sods vartusargam ir pa vaaaju!