Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

Arī "Barcelona" sāk iespaidīgi – 5:0 pret "Villarreal"

Agris Suveizda

Arī "Barcelona" sāk iespaidīgi – 5:0 pret "Villarreal"
Fransesks Fabregass pēc mirkļa panāks 2:0 "Barcelona" labā
Foto: AFP/Scanpix

Aizvadīta pēdējā Spānijas futbola čempionāta otrās kārtas spēle. Tajā pašreizējā čempione "Barcelona" uzņēma pagājušās sezonas ceturtās vietas ieguvēju "Villarreal" un, dominējot visa mača garumā, pārliecinoši uzvarēja ar 5:0. Lionels Mesi izcēlās ar diviem vārtu guvumiem un vienu rezultatīvu piespēli, savukārt Tjago Alkantaras kontā divas piespēles un vieni vārti.

"Barcelona" šovakar nācās iztikt pat bez pieciem aizsargiem (Karlesa Pujola, Herarda Pikē, Dani Alvesa, Adrianu un Maksvela), līdz ar to Hoseps Gvardiola šoreiz izvēlējās taktiku tikai ar trim izteiktiem aizsargiem, kuriem melnā darba veikšanā palīdzēja arī balsta pussargs Seidū Keita. Tāpat jāatzīmē, ka mājiniekiem rezervē palika tādi vīri kā Čavi Ernandess un Davids Vilja. Kā jau to varēja gaidīt, "Barcelona" piederēja liels pārsvars bumbas kontrolē un spēle lielākoties norisinājās "Villarreal" laukuma pusē.

Lai arī mājinieku pārsvars nebija nomācošs un "Villarreal" aizsardzības līnijai nebija jāatrisina sarežģīti rēbusi, "Barcelona" itin bieži izveidoja bīstamas situācijas – laimi izmēģināja Aleksis Sančess, Pedro Rodrigess, arī Lionels Mesi, bet Serhio Busketss norībināja vārtu pārliktni. 25.minūtē "Villarreal" cietoksnis tomēr krita. Tjago Alkantara ar nelielu reidu tika līdz soda laukumam un ieraidīja bumbu tālajā apakšējā stūrī – 1:0. Lai arī Tjago tiešā tuvumā bija pieci pretinieki, neviens tā arī nespēja reāli kavēt tikai 20 gadus veco pussargu.

"Barcelona" turpināja mierīgi kontrolēt bumbu un veidot uzbrukumus. Reālu vārtu gūšanas izdevību gan bija maz, taču pašā puslaika izskaņā Barsai izdevās dubultot pārsvaru. Mesi ar piespēli starp aizsargiem aci pret aci ar Djego Lopesu izvirzīja Fransesku Fabregasu, kurš apspēlēja vārtsargu un ieraidīja bumbu tukšos vārtos – 2:0. Neskaitot vienu Džuzepes Rosi raidījumu teju uzreiz pēc Tjago vārtu guvuma, "Villarreal" pirmo 45 minūšu laikā tā arī nespēja reāli apdraudēt Viktora Valdesa sargātos vārtus.

Otro puslaiku "Barcelona" iesāka vareni. 47.minūtē Tjago ar lielisku piespēli no laukuma centra labā pozīcijā soda laukumā nogādāja Sančesu, kurš ieraidīja bumbu tālajā stūrī. Pēc piecām minūtēm "Barcelona" izspēlēja kombināciju, Andress Injesta uz randiņu ar Lopesu nosūtīja Mesi, un argentīnietis vārtsargu apspēlēja līdzīgā stilā kā Fabregass – jau 4:0. Spēles ritējums nemainījās, mājinieki izveidoja vēl vairākus bīstamus uzbrukumus, bet nākamie vārti tika gūti 75.minūtē. Mesi soda laukumā piespēlēja Tjago un jau pēc neilga brīža nokļuva pašā vārtu priekšā, pēc partnera piespēles apsteidzot gan aizsargus, gan Lopesu. Vairāk vārti šajā mačā netika gūti, un "Barcelona" varēja svinēt uzvaru ar iespaidīgu 5:0.

"La Liga 2011/2012"

2. kārta

DatumsLaiks (LV)SpēleRezultātsVārtu guvēji
27.08.1119:00Sporting Gijon – Real Sociedad1:2 (0:1)De Laskuevass 69’(11m) – Ahireče 35’ 66’
27.08.1121:00Valencia – Racing Santander4:3 (1:2)Soldado 2’ 89’ 90+1’ Ramī 57' – Soldado 8’(s.v.) Akosta 15’ Adrians 57’
27.08.1123:00Granada – Real Betis0:1 (0:0)Rubens Kastro 88’
28.08.1113:00Atletico Madrid – Osasuna0:0
28.08.1117:00Athletic Bilbao – Rayo Vallecano1:1 (0:0)Ituraspe 56' - Movilja 62'
28.08.1119:00Real Mallorca – Espanyol1:0 (0:0)De Guzmans 62'
28.08.1119:00Getafe – Levante1:1 (0:0)Miku 62' - Huanlu 77'
28.08.1121:00Real Zaragoza – Real Madrid0:6 (0:2)Ronaldu 24' 71' 87' Marselu 28' Alonso 64' Kakā 82'
28.08.1123:00Sevilla – Malaga2:1 (2:0)Negredo 2' 26' - Kasorla 81'
29.08.1122:00Barcelona – Villarreal5:0 (2:0)Tjago 25' Fabregass 45' Sančess 47' Mesi 52'75'

"La Liga" pirmās kārtas spēles nav aizvadītas un iepriekš notikušā Spānijas Futbolistu asociācijas streika dēļ pārceltas uz vēl nenoteiktu laiku.

  -1 [+] [-]

, 2011-08-30 00:00, pirms 13 gadiem
Alkantara vienkārši lielisks! "Zemūdenes" nogrima ātri, jau otrā puslaika sākumā. Ja Mesi būtu nedaudz garāks, tad gan jau būtu "hattrick", bet galvenais jau bija pārliecinoši iesākt jauno sezonu. Grūti noticēt, ka "Barca" tik ātri ieguvusi tādu formu, lai pārbrauktu pāri vienai no spēcīgākajām Spānijas komandām kā ar buldozeru. Trakums!

  -2 [+] [-]

, 2011-08-30 00:01, pirms 13 gadiem
Spele jau labi tik domaju ka gandrīz jebkura komanad saluztu ja Tev var pat sacit neieskaita 2 100 procentigus golus.Un luk rezultats ja neieskaita tad nav jegas pretoties var patreneties.

 +14 [+] [-]

, 2011-08-30 00:02, pirms 13 gadiem
Interesanti vērot kā uz maiņu nāk tādi spēlētāji kā Xavi un Villa.

 +10 [+] [-]

, 2011-08-30 00:03, pirms 13 gadiem
Nesaprotu, kāpēc katalāņiem vispār jāpērk spēlētāji, ja pašu akadēmija ir īsta "zvaigžņu fabrika"

  +9 [+] [-]

, 2011-08-30 00:23, pirms 13 gadiem
Slimi!!! Barca Villareal izvazāja pa zemi. Uzsprauda uz kāta kā lupatu un izmazgāja ar to Nou Camp grīdas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-08-30 00:30, pirms 13 gadiem
un es kā muļķis cerēju uz intrigu pirms spēles...

laikam jau 1. kārtā sāk iezīmēties šīs sezonas liktenis

     [+] [-]

, 2011-08-30 00:33, pirms 13 gadiem
smiegs rakstīja: Spele jau labi tik domaju ka gandrīz jebkura komanad saluztu ja Tev var pat sacit neieskaita 2 100 procentigus golus.Un luk rezultats ja neieskaita tad nav jegas pretoties var patreneties.
paši vainīgi, ka neizrādīja pretestību. ja FCB būtu gribējuši, tad vēl kādus 2 vārtus ieliktu

  +2 [+] [-]

, 2011-08-30 00:37, pirms 13 gadiem
smiegs rakstīja: Spele jau labi tik domaju ka gandrīz jebkura komanad saluztu ja Tev var pat sacit neieskaita 2 100 procentigus golus.Un luk rezultats ja neieskaita tad nav jegas pretoties var patreneties.
es tik nesaprotu,kur tu ieraudzīji simtprocentīgus golus,vēl tak jāiesit un otrajā gadījumā ar aizmuguri Rossi spēlēja līdz galam,tāpat kā Valdes un bumba nebija vārtos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-30 00:40, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Alkantara vienkārši lielisks! "Zemūdenes" nogrima ātri, jau otrā puslaika sākumā. Ja Mesi būtu nedaudz garāks, tad gan jau būtu "hattrick", bet galvenais jau bija pārliecinoši iesākt jauno sezonu. Grūti noticēt, ka "Barca" tik ātri ieguvusi tādu formu, lai pārbrauktu pāri vienai no spēcīgākajām Spānijas komandām kā ar buldozeru. Trakums!
līdz formai vēl tālu,paņēma uz klasi,redzēju kā Villareal pret dāņu klubu CL kvalifikācijā spēlēja un mani nu nemaz neizbrīna ka zemūdene sabruka

  +3 [+] [-]

, 2011-08-30 02:25, pirms 13 gadiem
plikadīda rakstīja: Ak tad nesaproti? Ko tu vispār saproti no futbola? Droši vien, ka tikai glorī glorī?!
Piedod, bet neesmu "United" fans Kas attiecas uz manu "neizpratni", tad iesaku paskatīties, cik "Barcelona" akadēmijas absolventi šobrīd spēlē pirmajā komandā. Spilgtākie no tiem ir Mesi, Čavi, Injesta, Valdess, Pikē, būtībā arī Fabregass, Pujols, Alkantara, Pedro, Buskets. Pat pats Peps Gvardiola nāk no šīs sistēmas. Spānijas izlases otrais un trešais vārtsargs ir "Barcelona" produkti. Vai tas nav kaut kas unikāls?!

     [+] [-]

, 2011-08-30 02:27, pirms 13 gadiem
machumbi rakstīja: Savējos grib redzēt mājās atpakaļ.
Nē, nu par Pikē un Fabregasu tas ir skaidrs

     [+] [-]

, 2011-08-30 02:29, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: līdz formai vēl tālu,paņēma uz klasi,redzēju kā Villareal pret dāņu klubu CL kvalifikācijā spēlēja un mani nu nemaz neizbrīna ka zemūdene sabruka
Atbildes spēlē jau nebija nemaz tik sliktas tās "zemūdenes", bet šovakar tiešām "sabruka".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-08-30 06:36, pirms 13 gadiem
Prieks par Aleksu. Laikam Pedritam bezcerīgi šobrīd izkonkurēt Aleksu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-08-30 08:02, pirms 13 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: Eu a kur pazuduši tie Real mazie poke faneļi.Kuri tie piesmirdināja visu portālu Real jau pasludinot par čempioniem, apgalvojot, ka Barsa šogad nekāda.
Eu a kur tie tizleni kas par barcelonu fano ?

  +4 [+] [-]

, 2011-08-30 08:06, pirms 13 gadiem
Laikam jau tikai Spānijā 1.-2.vietas komandas var samizot 3.-4.vietas komandas ar 5-6 vārtu starpību! Pārējās līgās stipro komandu "gals" ir nedaudz līdzvērtīgāks tomēr.

  -1 [+] [-]

, 2011-08-30 09:03, pirms 13 gadiem
Tas ir nožēlojami, nevis iespaidīgi.

     [+] [-]

, 2011-08-30 09:17, pirms 13 gadiem
Jay rakstīja: Laikam jau tikai Spānijā 1.-2.vietas komandas var samizot 3.-4.vietas komandas ar 5-6 vārtu starpību! Pārējās līgās stipro komandu "gals" ir nedaudz līdzvērtīgāks tomēr.
emmmm, ManU - Arsenal 8:2???

     [+] [-]

, 2011-08-30 09:17, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Piedod, bet neesmu "United" fans Kas attiecas uz manu "neizpratni", tad iesaku paskatīties, cik "Barcelona" akadēmijas absolventi šobrīd spēlē pirmajā komandā. Spilgtākie no tiem ir Mesi, Čavi, Injesta, Valdess, Pikē, būtībā arī Fabregass, Pujols, Alkantara, Pedro, Buskets. Pat pats Peps Gvardiola nāk no šīs sistēmas. Spānijas izlases otrais un trešais vārtsargs ir "Barcelona" produkti. Vai tas nav kaut kas unikāls?!
Tikai tas nenozime ka ka viņi butu tikuši Barsas 1 komanda ja nespeletu citur.

  -1 [+] [-]

, 2011-08-30 09:19, pirms 13 gadiem
P.S. Sesks komandaa ir iejuties izcili. sadarbiiba ar Messi ir fantastiska.

     [+] [-]

, 2011-08-30 09:24, pirms 13 gadiem
Neviens jau nesaka ka Brsa slikti spele,spele ļoti labi ber ta respektešana no tiesnešu puses jau sak apnikt ,cita spele vairak cita mazak,kur izgaja 2 oret vartiem Ja ta butu Barsa nekad nesvilptu .

  +2 [+] [-]

, 2011-08-30 09:37, pirms 13 gadiem
smiegs rakstīja: Neviens jau nesaka ka Brsa slikti spele,spele ļoti labi ber ta respektešana no tiesnešu puses jau sak apnikt ,cita spele vairak cita mazak,kur izgaja 2 oret vartiem Ja ta butu Barsa nekad nesvilptu .
ned***.
1aart, bija vieni 100% vaarti - kad nosvilpa sodu, bet zemuudenes izgaaja divataa pret Valdesu. otrajaa gadiijumaa ar Rossi bumba neshkjeersoja vaartu liiniju, atsitusies no paarliknja - to atzina NTV komenteetaajs, paartraukumaa skatoties tehniskos atkaartojumus.
2aart. faktiski analoga situaacija, kad ar tiesnesha svilpi tika aptureets izgaajiens Vilja un Messi pret vaartsargu, notika piektdien pret Porto. taa kaa teksts "Ja ta butu Barsa nekad nesvilptu" ir tuksha muldeeshana.
3aart, zb jau shii TSOsiskaa zheeloshanaas. spaanija tiesneshi ir labveeliigi pret ABIEM grandiem, tas taa ir gadiem, to visi zina. tas taa ir taapeec, ka spaanju tiesneshi lielaakoties ir pilniigaakie bulduri, kaa arii - uz vinjiem tiek izdariits nenormaals spiediens no abaam nometneem. nedod Dievs, kljuudiities par sliktu, tad attieciigi Marcaa/AS vai Sport/EMD saakas histeerija. peedeejaa gadaa to veel ir uzkurinaajis TSO un madrides mediji.

     [+] [-]

, 2011-08-30 09:46, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: ned***.
1aart, bija vieni 100% vaarti - kad nosvilpa sodu, bet zemuudenes izgaaja divataa pret Valdesu. otrajaa gadiijumaa ar Rossi bumba neshkjeersoja vaartu liiniju, atsitusies no paarliknja - to atzina NTV komenteetaajs, paartraukumaa skatoties tehniskos atkaartojumus.
2aart. faktiski analoga situaacija, kad ar tiesnesha svilpi tika aptureets izgaajiens Vilja un Messi pret vaartsargu, notika piektdien pret Porto. taa kaa teksts "Ja ta butu Barsa nekad nesvilptu" ir tuksha muldeeshana.
3aart, zb jau shii TSOsiskaa zheeloshanaas. spaanija tiesneshi ir labveeliigi pret ABIEM grandiem, tas taa ir gadiem, to visi zina. tas taa ir taapeec, ka spaanju tiesneshi lielaakoties ir pilniigaakie bulduri, kaa arii - uz vinjiem tiek izdariits nenormaals spiediens no abaam nometneem. nedod Dievs, kljuudiities par sliktu, tad attieciigi Marcaa/AS vai Sport/EMD saakas histeerija. peedeejaa gadaa to veel ir uzkurinaajis TSO un madrides mediji.
Ok gandriz visam piekritu tikai runaju par spnijas čempi ne par eiropas.

  +1 [+] [-]

, 2011-08-30 09:48, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: emmmm, ManU - Arsenal 8:2???
Principā jau gandrīz neapgāžams arguments. Bet vienalga traki bēdīgi, ka vairs nav pilnīgi nekāda azarta skatīties LaLiga spēles Izņemot tikai dažas sezonā. Piemēram Arsenal vislielākajā mērā paši ir vainīgi pie tās situācijas kurā ir nonākuši un to nevar attiecināt uz to, ka viņiem nebūtu iespējas un brīvu līdzekļu lai uzturētu konkurētspējīgu komandu. laLiga jau ir pavisam cits stāsts... Man patīk Barselona, bet nu tik briesmīgi liels fans es neesmu, lai būtu interesanti katru nedēļas nogali gaidīt lai varētu ar prieku paskatīties kā Barsa pārbrauc pāri kārtējam klubam, kuram teorētiski būtu jāizrāda vismaz vizuāla pretestība. Šajā ziņā man tomēr izskatījās, ka Arsenal pret MU pat labāk nospēlēja (vismaz uzbrukumā). Neizskatās arī ka tuvākajā laikā Spānijā kaut kas mainīsies diemžēl...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-30 09:52, pirms 13 gadiem
Marius rakstīja: mjā, arī šajā gadā Barca izskatās ļoti draudīgi. Un Villareal taču nav nekādi švakuļi bet ir viena no līgas augšgala komandām. Laikam jau tā arī būs ka kāmēr Barcā būs Pepe, šī komanda valdīs Spānijā un arī "drusku" tālāk
To jau vel nezin bet var gadities jo citus neredzu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-08-30 10:26, pirms 13 gadiem
aNnounced rakstīja: Eu a kur tie tizleni kas par barcelonu fano ?
Eu tu tirliņ Mū fans!!
Komanda ko Barca bez grutibām piesmēja!
Tizlenis esi vienīgi tu!!

     [+] [-]

, 2011-08-30 10:44, pirms 13 gadiem
Pirmās divas vietas kā vienmēr rezervētas

  -1 [+] [-]

, 2011-08-30 10:45, pirms 13 gadiem
Njā kā man besī La Liga kur ir tikai divas normālas komandas,kuras visus ēd ārā un kurš no viņiem uzvarēs ir vienīgā intriga pasakiet šīs līgas piekritēji vai šāda veida fanošana ir interesanta?

     [+] [-]

, 2011-08-30 10:57, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Alkantara vienkārši lielisks! "Zemūdenes" nogrima ātri, jau otrā puslaika sākumā. Ja Mesi būtu nedaudz garāks, tad gan jau būtu "hattrick", bet galvenais jau bija pārliecinoši iesākt jauno sezonu. Grūti noticēt, ka "Barca" tik ātri ieguvusi tādu formu, lai pārbrauktu pāri vienai no spēcīgākajām Spānijas komandām kā ar buldozeru. Trakums!
Villarreal vairs nav taa komanda, kas bija pirms 2iem gadiem. Negribas ticeet, ka vinji beigs top 4 La Liga sezonu.

  -1 [+] [-]

, 2011-08-30 11:08, pirms 13 gadiem
Negribas norakstiit Mreal shogad. Nenoliedzami, ka barsa raada ljoti labu futbolu, bet ar gudru speeli ir iespeejams vinjus uzvareet. Galiigi nepaarliecina vartsarga un aizsargu speele. Izskataas, ka agri vai veelu, bet paaris vartus barsa ielaidiis pashu kluudu peec.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-08-30 11:26, pirms 13 gadiem
aNnounced rakstīja: Eu a kur tie tizleni kas par barcelonu fano ?
...teica "sarkano velnu" fans pie raksta par Spānijas līgu

     [+] [-]

, 2011-08-30 11:29, pirms 13 gadiem
meikls92 rakstīja: Villarreal vairs nav taa komanda, kas bija pirms 2iem gadiem. Negribas ticeet, ka vinji beigs top 4 La Liga sezonu.
Drīzāk "Barca" un "Real" ir attālinājušies no pārējiem. Tur jau tas suns aprakts. Pārējie var līst vai no ādas laukā, bet kamēr Spānijā lobēs tikai 2 klubus, nekas intrigā nemainīsies.

  +1 [+] [-]

, 2011-08-30 11:34, pirms 13 gadiem
Alkantara ir spēlētājs ar spožu nākotni. Kopš U-21 pasaules čempionāta nācies dzirdēt tikai pozitīvas atsauksmes par viņu. Jau tur noplosījās Spānijas izlasē kā zvērs un tagad turpina to darīt arī Barcā. Parādās tas, kā savus jauniešus spēj audzināt Barsa. Prieks arī par Fabregasa golu. Labs sākums viņam, un par Mesi jau laikam nekas nav jāsaka - futbola ģēnijs augstākajā pakāpē.

     [+] [-]

, 2011-08-30 11:35, pirms 13 gadiem
smiegs rakstīja: Tikai tas nenozime ka ka viņi butu tikuši Barsas 1 komanda ja nespeletu citur.
Tu pats saprati, ko uzrakstīji? Piedod, bet tiešām nesapratu Tavu domu. Tu domāji Fabregasu un Pikē? Gan jau ar laiku būtu tikuši, bet skološanās Anglijā tiešām bija veiksmīga. Pārējie savukārt izgāja visais sistēmai līdz galam un pakāpeniski nopelnīja vietu pirmajā komandā.

  +3 [+] [-]

, 2011-08-30 11:35, pirms 13 gadiem
shooter94 rakstīja: Njā kā man besī La Liga kur ir tikai divas normālas komandas,kuras visus ēd ārā un kurš no viņiem uzvarēs ir vienīgā intriga pasakiet šīs līgas piekritēji vai šāda veida fanošana ir interesanta?
Diemžēl EPL nav labāks. Jau vairākus gadus par pirmo vietu cīnās vai nu MU vai Chelsea. Varbūt šogad cīņā pieslēgsies MC. Arsenal uzvarai tic tikai viņu fani un Vengers (šogad pat tie diez vai), Liverpool tā arī nekad nav tajā piedalījusies. Ja jau ņem no intrigas viedokļa tad gan Bundeslīga, gan Liga 1 ir daudz interesantākas par Spānijas un Anglijas čempionātiem. Manuprāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-30 13:11, pirms 13 gadiem
Onka rakstīja: Diemžēl EPL nav labāks. Jau vairākus gadus par pirmo vietu cīnās vai nu MU vai Chelsea. Varbūt šogad cīņā pieslēgsies MC. Arsenal uzvarai tic tikai viņu fani un Vengers (šogad pat tie diez vai), Liverpool tā arī nekad nav tajā piedalījusies. Ja jau ņem no intrigas viedokļa tad gan Bundeslīga, gan Liga 1 ir daudz interesantākas par Spānijas un Anglijas čempionātiem. Manuprāt.
Jā, tā ir, ka pēdējos gados arī Anglijā ir tāda pati situācija - par čempionu titulu cīnās tikai 2 komandas. Bet Real un Barsas dominance nav tikai Spānijā, arī Eiropā šīs abas komandas šobrīd ir par galvu augstākas par pārējām. Barca ir Nr.1 pagaidām, bet Madride šobrīd tikai nedaudz atpaliek. Tieši Madride pagājušajā gadā spēja izrādīt visnopietnāko pretestību nākamajiem čempioniem 1/2 finālā. Domāju, ja būtu bijusi cita 1/2 finālu izloze abi Spānijas grandi spēlētu ČL finālā, jo bija redzams, ka tas pats EPL vadošais klubas MU neko nevarēja likt Barsai finālā. Tādēļ esmu pārliecināts, ka šobrīd arī citās līgās Barsa un Real tikai divatā cīnītos par čempionu titulu. Protams, ka tā nebūs vienmēr, bet nu šobrīd tā zvaigznes ir sakritušas, ka praktiski visi labākie pasaules spēlētāji un arī treneri (TSO un Peps) ir šajās abās komandās. Tādēļ šāda abu klubu dominance ir loģiska un tas neliecina par Spānijas līgas zemo līmeni, jo citi ESP klubi uz Eiropas skatuves nespēlē nemaz tik vāji. Pietiek atcerēties kaut vai Madrides "Atletico" uzvaru Eiropas līgā pagājušajā gadā.

     [+] [-]

, 2011-08-30 13:24, pirms 13 gadiem
Izmisums rakstīja: Hosē smirdina PL rakstos?
Šosezon vairs ne īpaši. Vismaz ne tā kā mazie "gloriki"

  +1 [+] [-]

, 2011-08-30 14:52, pirms 13 gadiem
Altemix rakstīja: Jā, tā ir, ka pēdējos gados arī Anglijā ir tāda pati situācija - par čempionu titulu cīnās tikai 2 komandas. Bet Real un Barsas dominance nav tikai Spānijā, arī Eiropā šīs abas komandas šobrīd ir par galvu augstākas par pārējām. Barca ir Nr.1 pagaidām, bet Madride šobrīd tikai nedaudz atpaliek. Tieši Madride pagājušajā gadā spēja izrādīt visnopietnāko pretestību nākamajiem čempioniem 1/2 finālā. Domāju, ja būtu bijusi cita 1/2 finālu izloze abi Spānijas grandi spēlētu ČL finālā, jo bija redzams, ka tas pats EPL vadošais klubas MU neko nevarēja likt Barsai finālā. Tādēļ esmu pārliecināts, ka šobrīd arī citās līgās Barsa un Real tikai divatā cīnītos par čempionu titulu. Protams, ka tā nebūs vienmēr, bet nu šobrīd tā zvaigznes ir sakritušas, ka praktiski visi labākie pasaules spēlētāji un arī treneri (TSO un Peps) ir šajās abās komandās. Tādēļ šāda abu klubu dominance ir loģiska un tas neliecina par Spānijas līgas zemo līmeni, jo citi ESP klubi uz Eiropas skatuves nespēlē nemaz tik vāji. Pietiek atcerēties kaut vai Madrides "Atletico" uzvaru Eiropas līgā pagājušajā gadā.
Es gan kaut kā neatceros, ka Real kaut ko baigu varēja likt pretī Barsai, izņemot presingu un izteiktu aizsardzības futbolu!!! Un ar visu to, nekādas baigās šaubas par uzvarētāju neradās... Turklāt nav īsti korekti salīdzināt pusfinālu - kurā ir divas spēles un savādāka taktika, atšķirībā no fināla! Netaisos noliegt Barselonas dominanci eiropā pēdējos gados. Bet ja jau piemini Atletiko uzvaru eiropas līgas finālā pirms gada, tad atgādini arī visiem kur pirms tā paša gada atradās Real ČL
LaLiga un EPL kopējos līmeņus ir diezgan sarežģīti salīdzināt, turklāt tas būtu tīri subjektīvi un gaumes jautājums! Tomēr EPL vismaz no vadības puses ir nodrošināti vienādi spēles noteikumi visiem klubiem. Kaut kā nevaru iedomāties kas notiktu Anglijā, ja pēkšņi FA izdomātu sadalīt TV ienākumu naudas nospiedoši lielāko daļu uz diviem EPL klubiem! Vienalga kuriem Ņemot vērā, ka EPL ir lielākie TV ienākumi vismaz eiropā, gan jau ar to naudu ātri vien varētu uztaisīt līdzīgus superklubus, tikai kopējo konkurenci tas maigi sakot neveicinātu. Man tiešām patīk Spānijas čempionāts, bet diemžēl pēdējos gados tās simpātijas paliek arvien mazāk, jo konkurence krītās. Valensija, Atletico, Villareal, Sevilja agrāk vismaz savā laukumā cīnijās līdzīgi ar abiem grandiem un spēja "iekost", bet pagājušā sezonā tika nomīcīti pat tur...

     [+] [-]

, 2011-08-30 14:58, pirms 13 gadiem
Nu ja, tā jau ir...
Liga - Villarreal: Financial divide killing...

     [+] [-]

, 2011-08-30 16:27, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: Es gan kaut kā neatceros, ka Real kaut ko baigu varēja likt pretī Barsai, izņemot presingu un izteiktu aizsardzības futbolu!!! Un ar visu to, nekādas baigās šaubas par uzvarētāju neradās... Turklāt nav īsti korekti salīdzināt pusfinālu - kurā ir divas spēles un savādāka taktika, atšķirībā no fināla! Netaisos noliegt Barselonas dominanci eiropā pēdējos gados. Bet ja jau piemini Atletiko uzvaru eiropas līgas finālā pirms gada, tad atgādini arī visiem kur pirms tā paša gada atradās Real ČL
LaLiga un EPL kopējos līmeņus ir diezgan sarežģīti salīdzināt, turklāt tas būtu tīri subjektīvi un gaumes jautājums! Tomēr EPL vismaz no vadības puses ir nodrošināti vienādi spēles noteikumi visiem klubiem. Kaut kā nevaru iedomāties kas notiktu Anglijā, ja pēkšņi FA izdomātu sadalīt TV ienākumu naudas nospiedoši lielāko daļu uz diviem EPL klubiem! Vienalga kuriem Ņemot vērā, ka EPL ir lielākie TV ienākumi vismaz eiropā, gan jau ar to naudu ātri vien varētu uztaisīt līdzīgus superklubus, tikai kopējo konkurenci tas maigi sakot neveicinātu. Man tiešām patīk Spānijas čempionāts, bet diemžēl pēdējos gados tās simpātijas paliek arvien mazāk, jo konkurence krītās. Valensija, Atletico, Villareal, Sevilja agrāk vismaz savā laukumā cīnijās līdzīgi ar abiem grandiem un spēja "iekost", bet pagājušā sezonā tika nomīcīti pat tur...
Nē, Madridei bija pagājušajā sezonā cerības pret Barsu. Līdz Pepes noraidījumam spēle bija līdzīga. Galu galā kausā Barsa arī tika pārspēta. Tā ka nebija jau viņiem totāla dominance. Bet nu labi, tā jau ir vēsture. Skatīsimies, kas būs šogad.

Attiecībā par ienākumu sadalījumu klubiem, piekrītu. Tā situācija Spānijā nav īsti taisnīga. Tā būtu jālabo. Gan jau viņi līdz tam tomēr nonāks.

  -1 [+] [-]

, 2011-08-30 16:44, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Alkantara vienkārši lielisks! "Zemūdenes" nogrima ātri, jau otrā puslaika sākumā. Ja Mesi būtu nedaudz garāks, tad gan jau būtu "hattrick", bet galvenais jau bija pārliecinoši iesākt jauno sezonu. Grūti noticēt, ka "Barca" tik ātri ieguvusi tādu formu, lai pārbrauktu pāri vienai no spēcīgākajām Spānijas komandām kā ar buldozeru. Trakums!
Ja Messi butu tris kajas tad ari piecu golus iesistu!
Beidz vienreiz fantazet! Tads ka sikais pusishelis uzvedies!

     [+] [-]

, 2011-08-31 00:54, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: Es gan kaut kā neatceros, ka Real kaut ko baigu varēja likt pretī Barsai, izņemot presingu un izteiktu aizsardzības futbolu!!! Un ar visu to, nekādas baigās šaubas par uzvarētāju neradās... Turklāt nav īsti korekti salīdzināt pusfinālu - kurā ir divas spēles un savādāka taktika, atšķirībā no fināla! Netaisos noliegt Barselonas dominanci eiropā pēdējos gados. Bet ja jau piemini Atletiko uzvaru eiropas līgas finālā pirms gada, tad atgādini arī visiem kur pirms tā paša gada atradās Real ČL
LaLiga un EPL kopējos līmeņus ir diezgan sarežģīti salīdzināt, turklāt tas būtu tīri subjektīvi un gaumes jautājums! Tomēr EPL vismaz no vadības puses ir nodrošināti vienādi spēles noteikumi visiem klubiem. Kaut kā nevaru iedomāties kas notiktu Anglijā, ja pēkšņi FA izdomātu sadalīt TV ienākumu naudas nospiedoši lielāko daļu uz diviem EPL klubiem! Vienalga kuriem Ņemot vērā, ka EPL ir lielākie TV ienākumi vismaz eiropā, gan jau ar to naudu ātri vien varētu uztaisīt līdzīgus superklubus, tikai kopējo konkurenci tas maigi sakot neveicinātu. Man tiešām patīk Spānijas čempionāts, bet diemžēl pēdējos gados tās simpātijas paliek arvien mazāk, jo konkurence krītās. Valensija, Atletico, Villareal, Sevilja agrāk vismaz savā laukumā cīnijās līdzīgi ar abiem grandiem un spēja "iekost", bet pagājušā sezonā tika nomīcīti pat tur...
visam piekrītu,arī par to ka ar lielu naudu varētu superklubu izveidot (City ideāls piemērs),bet nu negribētu tam piekrist Barcas gadījumā, šeit vairāk jārunā par izaudzināšanu nevis par pirkšanu

     [+] [-]

, 2011-08-31 09:29, pirms 13 gadiem
Jay rakstīja: Laikam jau tikai Spānijā 1.-2.vietas komandas var samizot 3.-4.vietas komandas ar 5-6 vārtu starpību! Pārējās līgās stipro komandu "gals" ir nedaudz līdzvērtīgāks tomēr.
Jaa, tikai ir viena noziimiiga lieta kas jaanjem veeraa. Spaanijas 1.-2. vieta samizo arii jebkuras eiropas 1.-2. vietu ar 5-6 starpiibu

     [+] [-]

, 2011-08-31 10:51, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: visam piekrītu,arī par to ka ar lielu naudu varētu superklubu izveidot (City ideāls piemērs),bet nu negribētu tam piekrist Barcas gadījumā, šeit vairāk jārunā par izaudzināšanu nevis par pirkšanu
Jā es rakstot vairāk reizes kaut kur gribēju iestarpināt piebildi, ka Barcā ir lieliska jaunatnes skola! To jau nav jēgas noliegt. Bet arī lietas būtību tas principā nemaina... Tāpat Barcas izdevumi ir milzīgi, tāpat viņi pēdējos gados ik pa brīdim izdara ļoti dārgus pirkumus. Un tā finansiālā situācija nemaz nav tik pozitīva kādai tai vajadzētu būt, ja ņem vērā ka Barca jau vairākus gadus ir eiropas vadošais klubs, saņem milzīgas summas no UEFA un klāt vel arī to TV naudas lielo daļu...

     [+] [-]

, 2011-08-31 13:21, pirms 13 gadiem
Modritis rakstīja: Ja Messi butu tris kajas tad ari piecu golus iesistu!
Beidz vienreiz fantazet! Tads ka sikais pusishelis uzvedies!
Ko Tu raudi? Ja neredzēji spēli, tad sēdi kluss! Es runāju par konkrētu epizodi. Mesi priekš sava nelielā auguma jau tā pietiekami bieži gūst vārtus ar galvu, tāpēc man nekas nav jāfantazē. Labāk pafantazē par "Real" čempiontitulu, jo tās gan būs tīrākās fantāzijas