Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

"Real" brāzmainais uzbrukums sagādā Barselonai pirmo zaudējumu

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Real" brāzmainais uzbrukums sagādā Barselonai pirmo zaudējumu
Madrides "Real"
Foto: AP/Scanpix

Šodien Spānijas futbola čempionāta 9.kārtas mačā notika "El Clasico" jeb Madrides "Real" un "Barcelona" divkauja "Santiago Bernabeu" stadionā Spānijas galvaspilsētā Madridē. Lai gan jau 3.minūtē mājinieki nonāca zaudētājos, "Real" uzbrukums arī šodien bija līmenī un turpinājumā trīs bezatbildes vārti ļāva uzvarēt ar 3:1. "Barcelona" šodien ielaida pirmos vārtus un piedzīvoja pirmo zaudējumu šīs sezonas "La Liga".

"Barcelona" pēc pagājušās sezonas 3.vietas šīs sezonas sākums padevās praktiski ideāls - bilance 7-1-0, bet visneticamākais tas, ka nevienu ielaistu vārtu! "Real" pirmajās trīs kārtās piedzīvoja divus zaudējumus, toties pēc tam izcīnīja piecas uzvaras pēc kārtas. Karlo Ančeloti padotie īpaši izcēlās ar savu rezultativitāti - minētās piecas uzvaras gūtas ar rezultātiem 8:2, 4:1, 2:0, 5:0, 5:0. "Real" astoņās kārtās guva par 30% vairāk vārtu nekā "Barcelona", taču svarīgākā kā vienmēr ir tabula - pirms šīs dienas "El Clasico" Barselonai četru punktu pārsvars.

Attiecībā uz sākumsastāviem lielākā ziņa bija tāda, ka četru mēnešu diskvalifikāciju izcietušais Luiss Svaress uzreiz tik svarīgā mačā tika iekļauts "Barcelona" starta vienpadsmitniekā. Treneris Luiss Enrike shēmā 4-3-3 blakus urugvajietim uzbrūkošajā trio, protams, pielika Neimāru un Lionelu Mesi. Ančeloti savainotā Gareta Beila prombūtnē pretī lika Krištianu Ronaldu (15 vārti jaunajā "La Liga" - tikai diviem klubiem(!), atskaitot pašu "Real", bija vairāk pirms šīs kārtas...) un Karimu Benzemā shēmā 4-4-2.

Spēles sākums izvērtās šokējoši - jau 3.minūtē "Barcelona" izvirzījās vadībā! Debitants Svaress labi piespēlēja Neimāram, kurš atrada iespēju precīzi uzsist no 15 metriem! "Real" uzreiz atbildēja - vispirms Ronaldu brīvsitienu izpildīja sieniņā, bet brīdi vēlāk Benzemā nonāca aci pret aci ar Klaudio Bravo un pat pameta viņam bumbu garām, taču vārtos tā nelidoja. Varenu traci pie katalāņu vārtiem "Real" noorganizēja 11.minūtē - pēc Ronaldu centrējuma Benzemā vispirms ar galvu raidīja bumbu pret pārliktni, bet pēc divām sekundēm spēcīgi trieca bumbu ar kāju, atkal trāpot pa vārtu konstrukciju!

Pretējā galā 23.minūtē neticamu iespēju nerealizēja Mesi. Lieliski piespēlēja Svaress, bet argentīnietis no dažiem metriem netrāpīja - ja šai epizodē rezultāts būtu kļuvis 2:0 "Barcelona" labā, tad... Turpinājumā "Real" trīsreiz prasīja pendeli - Žerārs Pikē ar roku nogrūda Benzemā, Ronaldu paklupa aiz Serhio Busketsa, bet vēl citā epizodē Ronaldu sita ar galvu un bumba trāpīja pa Pikē sāniem blakus rokai (ar to pietiek, lai notiktu balsošana...).

34.minūtē "Real" beidzot nopelnīja 11 metru soda sitienu - uzstājība deva rezultātu! Hamess Rodrigess teicami piespēlēja skrējienā Marselu, kurš bija pieslēdzies uzbrukumam - brazīlietis bīstami deva gar vārtiem, bet bumbas ceļā bija Pikē, nospēlējot ar roku. Ronaldu pēc brīža realizēja pendeli, gūstot savus 16.vārtus šajā "La Liga" sezonā un pirmo reizi liekot kapitulēt "Barcelona" vārtsargam Spānijas čempionātā šai sezonā (1:1).

38.minūtē, Andresam Injestam nopelnot brīdinājumu, dzelteno kartīšu attiecība kļuva nepieklājīga - četras "Barcelona", neviena "Real". Futbolisti tam uzmanību nepievērsa, bet 44.minūtē vadību iegūt varēja jau "Real" - Marselu centrēja, un Hamess ar galvu aizsita garām. Pēc puslaika 1:1.

Jau 50.minūtē vadībā nonāca "Real"! Toni Kross izpildīja stūra sitienu, un centra aizsargs Pepe bija precīzs ar galvu (2:1)! Pagāja 10 minūtes un vēlreiz bumba ielidoja Bravo vārtos! Šoreiz visu aizsāka Isko, apzogot barseloniešus, bet beigās pēc Hamesa vienkāršas piespēles precīzs bija Benzemā - 3:1! Pārējā pusstundā "Barcelona", protams, mēģināja uzbrukt un atspēlēties, taču, atklāti sakot, "Real" bija tuvāk ceturtajiem vārtiem nekā "Barcelona" otrajiem.

"Real" sagādāja "Barcelona" ne tikai pirmos ielaistos vārtus, bet arī pirmo zaudējumu šai "La Liga" sezonā. Vienlaikus "Barcelona" pārsvars pār "Real" samazinājies līdz vienam punktam. Mūs gaida aizraujošs Spānijas čempionāta turpinājums!

"La Liga", 9.kārta

KomandasRezultātsVārtu guvēji
Celta-Levante3:0 (1:0)Larivejs 27'; 83'; Lopess 90'
Almeria-Athletic Bilbao0:1 (0:0)Ečeita 56'
Real Madrid-Barcelona3:1 (1:1)Ronaldu 35' (11m); Pepe 50'; Benzemā 61' - Neimārs 3'
Valencia-Elche3:1 (2:0)Mustafi 12'; Pareho 17'; Lombans 64' (s.v.) - Honatass 90'
Cordoba-Real Sociedad1:1 (0:1)Hisko 87' - Martiness 22'
Eibar-Granada1:1 (1:1)Altube 37' - Nijoms 8'
Malaga-Rayo Vallecano13:00
Espanyol-Deportivo18:00
Sevilla-Villareal20:00
Getafe-Atletico22:00

Turnīra tabula

VKomandaSUNZVAP
1.Barcelona 9 71123:3 22
2.Real Madrid 9 70232:10 21
3.Valencia 9 62120:8 20
4.Sevilla 8 61115:8 19
5.Atletico 8 52114:7 17
6.Celta 9 44116:11 16
7.Villarreal 8 42212:7 14
8.Malaga 8 3327:8 12
9.Rayo Vallecano 8 32311:12 11
10.Eibar 9 2439:11 10
11.Getafe 8 3146:12 10
12.Espanyol 8 2339:10 9
13.Almeria 9 2347:10 9
14.Granada 9 2346:13 9
15.Athletic Bilbao 9 2256:12 8
16.Deportivo 8 21511:19 7
17.Real Sociedad 9 13510:14 6
18.Cordoba 9 0546:14 5
19.Elche 9 1268:20 5
20.Levante 9 1264:23 5

Labākie vārtu guvēji

VSpēlētājsKomandaSk
1.K.RonalduReal Madrid16 (5)
2.NeimārsBarcelona9
3.L.MesiBarcelona7
4.H.LarivejsCelta6
5.K.BakaSevilla6 (2)
6.NolitoCelta5 (1)
Slēpts komentārs: echus
Slēpts komentārs: echus

  -1 [+] [-]

, 2014-10-25 20:51, pirms 11 gadiem
Lieliski iestudēta izrāde - kartiņu taktika
Šī bija tā reize, kad ātrais gols nāk par sliktu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-10-25 20:51, pirms 11 gadiem
hala madrid

  +1 [+] [-]

, 2014-10-25 20:51, pirms 11 gadiem
Jāaaa! Lielisks Real sniegums, es taču teicu, ka tā būS!!! ';
Slēpts komentārs: sasperjods-k

  +9 [+] [-]

, 2014-10-25 20:51, pirms 11 gadiem
Messi šodien spēlēja? Nemanīju...

     [+] [-]

, 2014-10-25 20:52, pirms 11 gadiem
Visus Real līdzjutējus sveicu ar uzvaru! Real šodien bija labāki. Pārsteidza cik labi "blancos" spēlēja aizsardzībā otrajā puslaikā, Barcai varteikt vispār nebija momentu. Pārsteidza ka Ronaldu pretuzbrukumu noslēdzošajā fāzē vairākkārt piespēlēja, kad tomēr vajadzēja sist pašam.
Man simpatizē abas komadas, tomēr kas vairāk patīk Real Madrid, ka "blancos" ātri izspēlē uzbrukumus, iet uz priekšu, tajā pašā brīdī Barca ripina bumbu turp atpakaļ.
Pirmajā taimā bija nelielas bažas, ka Madride var arī neuzvarēt, bet otrajā puslaikā bijām uz galvu labāki. Kā arī prieks ka Suarezs atgriezies laukumā.

     [+] [-]

, 2014-10-25 20:52, pirms 11 gadiem
Adios Amigos, Real šodien labāks.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-25 20:52, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Lieliski iestudēta izrāde - kartiņu taktika
Šī bija tā reize, kad ātrais gols nāk par sliktu
Lai arī nebiju publiskojis, bet man pietuvinātie cilvēki zina, ka liku uz rm 2-1
un tad?

  +9 [+] [-]

, 2014-10-25 20:52, pirms 11 gadiem
bez variantiem, Reals pierādīja atkal, ka ir labākā ''Counterattack'' komanda pasaulē kopš 2010. gada.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-25 20:52, pirms 11 gadiem
tabula paliek daudz interesantāka...

  +5 [+] [-]

, 2014-10-25 20:52, pirms 11 gadiem
Kā man patika Barsas izmisīgie centrējumi Ramosam un Pepem uz galvas...

  +1 [+] [-]

, 2014-10-25 20:52, pirms 11 gadiem
Kāds šovakar Messi manīja??

  +1 [+] [-]

, 2014-10-25 20:52, pirms 11 gadiem
ehh sanaaca tik otro puslaiku redzeet, bet
cik sapratu, tas bija labaakais Real izpildiijumaa, laba
uzvara Real izpildiijuma, bet respekts Barsai arii, tik ilgi
sausaa tureeja savus vaartus shosezon liigaa un ziimiigi, ka tieshi pret Real salaida iekshaa!
JEEEE!

 +10 [+] [-]

, 2014-10-25 20:52, pirms 11 gadiem
Real palaida garām tik daudz iespēju... Mēs varējām pilnībā iznīcināt Barsu.

     [+] [-]

, 2014-10-25 20:52, pirms 11 gadiem
Hala Madrid.Esmu nedaudz parsteigts par to,ka soreiz nebija nemaz tik asa spele

  -1 [+] [-]

, 2014-10-25 20:53, pirms 11 gadiem
Kārtējo reizi pret Barsu un tāpat ari pret ATM tiek ielaisti ātri vārti... Ronaldo otro klasiku pēc kārtas dīvaini neiet uz vārtiem, bet cenšas iespēlēt uz partneriem. Otrajā puslaikā barsa spēlē briesmīgāk par pool. Madrides fani un Bernabeu stadions kā vienmēr priecē N1!!! HALA MADRID

  +4 [+] [-]

, 2014-10-25 20:53, pirms 11 gadiem
Tas skats, kad Real skrien pretuzbrukumā...
Slēpts komentārs: Leo4a

  -1 [+] [-]

, 2014-10-25 20:53, pirms 11 gadiem
nav ko taisnoties,Real otrajaa puslaikaa bija labaaki,Enrikes taktika ar Metjo malaa un Xavi saakumsastaavaa diemzeel nedeva gaidiito rezultaatu,Suares gan labs,tagad tik jaaieguust speelju prakse

     [+] [-]

, 2014-10-25 20:53, pirms 11 gadiem
Alensan rakstīja: Kāds šovakar Messi manīja??
Beigas,kad meginaja putnus no juma nosist pec standartenes

     [+] [-]

, 2014-10-25 20:53, pirms 11 gadiem
Strīmi 1 : skatītāji 0

  +3 [+] [-]

, 2014-10-25 20:54, pirms 11 gadiem
Visiem jāatzīst, ka šajā spēlē Real bija labāki. Barsas aizsardzība nu nevelk, it īpaši ja tāds krossbots kā Alves neko citu nedara kā krosso.

Karvahals labi nospēlēja, Hamesam laba spēle. Kopumā starpība varēja būt lielāka...

  +4 [+] [-]

, 2014-10-25 20:54, pirms 11 gadiem
Robim grūts periods, MC un Barsa tiek pazemota
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-10-25 20:55, pirms 11 gadiem
Nu te ir skaidrs, Real ņem gan La Ligu, gan Čempionu līgu, tas sastāvs viņiem tiešām ir nenormāli labs .

  -2 [+] [-]

, 2014-10-25 20:55, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: nav ko taisnoties,Real otrajaa puslaikaa bija labaaki,Enrikes taktika ar Metjo malaa un Xavi saakumsastaavaa diemzeel nedeva gaidiito rezultaatu,Suares gan labs,tagad tik jaaieguust speelju prakse
es arī nesapratu kādā sakarā Matheiu ir ielikts malā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-25 20:56, pirms 11 gadiem
Laba speele....prieks bija skatiities
Slēpts komentārs: hcoreporn

     [+] [-]

, 2014-10-25 20:56, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: nav ko taisnoties,Real otrajaa puslaikaa bija labaaki,Enrikes taktika ar Metjo malaa un Xavi saakumsastaavaa diemzeel nedeva gaidiito rezultaatu,Suares gan labs,tagad tik jaaieguust speelju prakse
Metjū bija ok, tā banka, ko Kasilijas glāba vien ko vērta bija...

  -1 [+] [-]

, 2014-10-25 20:56, pirms 11 gadiem
Leo4a rakstīja: es arī nesapratu kādā sakarā Matheiu ir ielikts malā
Viņš valnecia spēlēja pa kreiso flangu. Karvahals > Neymars. Matje vnk bumbas apstrade ir amatiera līmenī

  -3 [+] [-]

, 2014-10-25 20:56, pirms 11 gadiem
Scheisse... Neko darīt, šodien nebija īstā diena. Bet summā Barca tāpat ir labāka! Šoreiz neizdevās, izdosies nākamreiz!

  +1 [+] [-]

, 2014-10-25 20:56, pirms 11 gadiem
3 vārti skaistulis Real izpildijumā!!

  -1 [+] [-]

, 2014-10-25 20:56, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: baidījāt ar Suaresu,a viņš bija mazs un melns ! El clasico tas nav Norwichiem un Fullham pa hattrick likt ! Labi,ka Messi neiesita,lai savu rekordu svin citur,Bernabeu ir gandrīz vai svēta vieta
Suaress bija vienīgais kas šodien spēlēja.

     [+] [-]

, 2014-10-25 20:57, pirms 11 gadiem
neko dariit, shii madride ir speeciigaaka... pagaidaam. principaa bija varianti arii shajaa classico, bet...
zaudeeta kauja, bet ne karsh.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-25 20:58, pirms 11 gadiem
Leo4a rakstīja: Suaress bija vienīgais kas šodien spēlēja.
Viss ko suarez izdarīja laukumā bija spēles sākumā uztaisija asistu, kur tu tālāk redzēji kādas darbības viņa izpildījumā?

     [+] [-]

, 2014-10-25 20:58, pirms 11 gadiem
EriksVil rakstīja: Metjū bija ok, tā banka, ko Kasilijas glāba vien ko vērta bija...
vijam bija jaaspeelee centraa lempja Piqe vietaa,Alba buutu bijis daudz noderiigaaks saspeelee ar Neimaaru

  +1 [+] [-]

, 2014-10-25 20:59, pirms 11 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Viņš valnecia spēlēja pa kreiso flangu. Karvahals > Neymars. Matje vnk bumbas apstrade ir amatiera līmenī
Karvahals normāli Neimāru turēja, jā, Neimārs vispār otrajā puslaikā nekāds, pilnīgi kluss, tas pats uz arī attiecas uz Mesi.

  +3 [+] [-]

, 2014-10-25 20:59, pirms 11 gadiem
Apsveicu visus Real fanus(istus faus,nevis skariditajus)!

     [+] [-]

, 2014-10-25 20:59, pirms 11 gadiem
Spaņijas kausā ir iespēja tikties 1/4finālā, ta kā El Classico varētu būt daudz, nekas nav zaudets. Real pienāk klāt tabulā. Pretuzbrukumi bij pārāk strauji otrajā puslaikā, kļūdas arī lielas. 3ie vārti tik muļķīgi! BEt RM labi nokapāja

  +2 [+] [-]

, 2014-10-25 21:00, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: ko Barsā dara tas šlangs Matjē? viņš ir 30 citroni vērts? :
Ko tu visu laiku sveshu naudu skaiti?

Lai tak terejas ka grib!

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:00, pirms 11 gadiem
rezultats vareja būt 5:1 !!! real lielako daļu epizodes pārspēlēja uzbrukumus!!

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:00, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: vijam bija jaaspeelee centraa lempja Piqe vietaa,Alba buutu bijis daudz noderiigaaks saspeelee ar Neimaaru
Nu nez, Pikē vāji nospēlēja, varbūt negribēja likt Albu, lai pārāk neiekristu uz pretuzbrukumiem, jo tāpat tikai 3.5 spēlētāji reāli kapāja aizsardzībā Barsai.

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:01, pirms 11 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Viss ko suarez izdarīja laukumā bija spēles sākumā uztaisija asistu, kur tu tālāk redzēji kādas darbības viņa izpildījumā?
pirmaa nopietnaa speele un uzreiz pret Real,Suares tak ar ir tikai cilveeks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:01, pirms 11 gadiem
Kā Pique var būt tik slikts? No puyol no party?

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:01, pirms 11 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Viss ko suarez izdarīja laukumā bija spēles sākumā uztaisija asistu, kur tu tālāk redzēji kādas darbības viņa izpildījumā?
Aizmirsi vēl, ka paspēja jau atzīmēties ar daivu pirmajā spēlē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-10-25 21:02, pirms 11 gadiem
prieks, ka vismaz Suaress nevienu nesakoda .

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:02, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu te ir skaidrs, Real ņem gan La Ligu, gan Čempionu līgu, tas sastāvs viņiem tiešām ir nenormāli labs .
Nezinu, nezinu, tāds pretinieks kā Atletico vienmēr sagādā galvassāpes + kāds slotaskāts vienmēr var izšaut, bet nu jāatzīst, ka Real pašlaik iet kā tanks

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:02, pirms 11 gadiem
Albu stabili vajadzēja laist sākumā , Mathieu nu galīgi nepaŗleicina

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:02, pirms 11 gadiem
EriksVil rakstīja: Nu nez, Pikē vāji nospēlēja, varbūt negribēja likt Albu, lai pārāk neiekristu uz pretuzbrukumiem, jo tāpat tikai 3.5 spēlētāji reāli kapāja aizsardzībā Barsai.
driizaak jau gribeeja papildus cm pie standartsituaacijaam

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:02, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: pirmaa nopietnaa speele un uzreiz pret Real,Suares tak ar ir tikai cilveeks
Es to saprotu, es vnk oponēju viedoklim, ka suarezs vienīgais spēlēja ,kas nu galīgi nav taisnība

  +1 [+] [-]

, 2014-10-25 21:03, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: vijam bija jaaspeelee centraa lempja Piqe vietaa,Alba buutu bijis daudz noderiigaaks saspeelee ar Neimaaru
driizaak Maskerano vietaa. peedeejo pusstundu vinsh nospeeleeja izcili, bet liidz tam... 3ais gols vinja vaina, un arii abus Benzemaa paarliknjus palaida.
ar Suaresu bija otraadi jaadara - jaalaizh Pedro vietaa, jo Pedro labaaks aizsardziibaa, protams, ka ar Rakitichu jaasaak, bet speeles laikaa jaapaarkaarto - Maskerano (vai Busketa) vietaa jaalaizh Alba. nu nekas. shii madride ir labaakaa peedeejo gadu laikaa, un, buusim atklaati, nekaada lielaa paarsvara, neskaitot peec-pirmaa-gola-periodu vinjiem nebija - baigaas jau FCB atklaajaas. uzvaras gols - standarts, izliidzinaaja peec stulbas pendeles.
nekas traks nav noticis. Suaress iespeeleesies, LE beidzot sapratiis, ka Maskerano nav ko dariit aizsardziibas centraa. un buus labi.
abus zaudeeja viesos pret stipraam komandaam - kaarteejais apliecinaajums, ka LE komandas buuveejas leenaam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-25 21:03, pirms 11 gadiem
fibery rakstīja: Nezinu, nezinu, tāds pretinieks kā Atletico vienmēr sagādā galvassāpes + kāds slotaskāts vienmēr var izšaut, bet nu jāatzīst, ka Real pašlaik iet kā tanks
bet viņiem vienmēr tās tizlās zaudas pret "itkā" ņemamiem pretiniekiem, kamēr barsa visiem brauc pāri.

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:04, pirms 11 gadiem
Real vidēji 3,5 goli spēlē

  -1 [+] [-]

, 2014-10-25 21:04, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: a ko varenais barsas pleimeikers tik slikti nokapāja? pat neraksturīgi sev,neiesita no 100% iespējas
Ronaldijū pēdās iet, karjeras labākajos gados sāk tizloties un nespēlē uz 100%. Šodien nokaitināja, ka neko nevar vai negrib izdarīt

  -1 [+] [-]

, 2014-10-25 21:04, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: a tipa Real transfērus neskaita?
Skaita trollu bars,normali futbola lidzjuteji jau sen neko vairs neskaita,jo terejas pilnigi visi kam ir iespejas!
Tapec nenolaidies lidz vinu limenim!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:07, pirms 11 gadiem
Problem? rakstīja: Ronaldijū pēdās iet, karjeras labākajos gados sāk tizloties un nespēlē uz 100%. Šodien nokaitināja, ka neko nevar vai negrib izdarīt
Tadi jau D-Amerikas spletajiem ir,kad visu saniedz,sak luni laist!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:09, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: būšu godīgs,Real izskatās pat labāk bez Beila ! Isko ir 2 sirdis
Tu jau noroc Beilu?

  +1 [+] [-]

, 2014-10-25 21:09, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: būšu godīgs,Real izskatās pat labāk bez Beila ! Isko ir 2 sirdis
Atsevišķās spēlēs jā, bet kopumā par daudz tu te par viņu jau sāc fanot Joprojām viņš uzbrukumos kaut kur pazūd, sapinas vai iedod neprecīzas piespēles. Tas, ka viņš atstrādā defā daudz vairāk, protams, ka ir pašsaprotams, jo viņš nespēlē Beila pozīcijā kā malējais uzbrucējs, bet gan midā 4-4-2... Turklāt teikt, ka Beils neatstrādā defā arī ir tuvredzīgi, defā viņš strādā reizes 3 vairāk kā CR.

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:09, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: jā kāds šogad izdomās atdot zelta bumbu Messi,tad to ceremoniju var slēgt ciet
Es jau gadus 4 to ballon d or fufeli neņemu nopietni...

  -3 [+] [-]

, 2014-10-25 21:10, pirms 11 gadiem
Ronaldo šodien nekāds priekš sevis, Messi arī. Vismaz prieks ka spēli veidoja pārējie spēlētāji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:11, pirms 11 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Es to saprotu, es vnk oponēju viedoklim, ka suarezs vienīgais spēlēja ,kas nu galīgi nav taisnība
nu neviens cits barsas sastāvā arī nespēlēja, buskets varbūt, pārējie peldējās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:12, pirms 11 gadiem
555 rakstīja: driizaak Maskerano vietaa. peedeejo pusstundu vinsh nospeeleeja izcili, bet liidz tam... 3ais gols vinja vaina, un arii abus Benzemaa paarliknjus palaida.
ar Suaresu bija otraadi jaadara - jaalaizh Pedro vietaa, jo Pedro labaaks aizsardziibaa, protams, ka ar Rakitichu jaasaak, bet speeles laikaa jaapaarkaarto - Maskerano (vai Busketa) vietaa jaalaizh Alba. nu nekas. shii madride ir labaakaa peedeejo gadu laikaa, un, buusim atklaati, nekaada lielaa paarsvara, neskaitot peec-pirmaa-gola-periodu vinjiem nebija - baigaas jau FCB atklaajaas. uzvaras gols - standarts, izliidzinaaja peec stulbas pendeles.
nekas traks nav noticis. Suaress iespeeleesies, LE beidzot sapratiis, ka Maskerano nav ko dariit aizsardziibas centraa. un buus labi.
abus zaudeeja viesos pret stipraam komandaam - kaarteejais apliecinaajums, ka LE komandas buuveejas leenaam.
Nezinu gan, pēdējās spēles abu komandu starpā liecina, ka Barsai nav vairs pārāk daudz argumentu pret Madridi. Tas futbols vairs neiet cauri, bumbu kontrolē, bet momentu kā nav, tā nav. Jā, protams, beigās katalonieši uzbruka, bet Reālam jau neko vairs nevajadzēja, bez stresa noveda spēli līdz galam.

Gribētu redzēt nedaudz ātrāku spēli no Barsas, tāds uzbrūkošs trio nav nevienai citai komandai pasaulē (ja neskaitām Madridi, jo Benzema sit vienu no pieciem), tomēr šādā diezgan statiskā futbolā nevarēs izbaudīt visu uz ko šie spējīgi.

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:12, pirms 11 gadiem
blah rakstīja: Atsevišķās spēlēs jā, bet kopumā par daudz tu te par viņu jau sāc fanot Joprojām viņš uzbrukumos kaut kur pazūd, sapinas vai iedod neprecīzas piespēles. Tas, ka viņš atstrādā defā daudz vairāk, protams, ka ir pašsaprotams, jo viņš nespēlē Beila pozīcijā kā malējais uzbrucējs, bet gan midā 4-4-2... Turklāt teikt, ka Beils neatstrādā defā arī ir tuvredzīgi, defā viņš strādā reizes 3 vairāk kā CR.
Isco vnk par daudz patīk spēlēties ar bumbu, kas bieži noved pie tās pazaudēšanas. Par Beilu piekrītu Beils toč nav tas, kas neatstrādā defā

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:12, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: labi nospēlēja,atdeva vairākus labus pasus uz Benzemā,iesita 11m,nebij savtīgs,kapāja uz komandu,vietām pieslēdzās defam
tas jā, bet lielu daļu uzbrukumu tieši viņš noraka ar kādu lieku piespēli vai ko citu, kaut kas līdz galam viņam šodien nebija, bet gadās jau visiem

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:13, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: jā kāds šogad izdomās atdot zelta bumbu Messi,tad to ceremoniju var slēgt ciet
paga, paga, tu laikam aizmirsis esi PK 2014, lai arī jā, šogad Ronaldu ir jādod, bet PK ļoti daudz dos Mesi uz balsošanu.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-25 21:14, pirms 11 gadiem
kautgan, kāda starpība kas uzvarēs baloon dor'u? domāju pusei vairs neinteresē tāpat kas tur uzvar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:14, pirms 11 gadiem
Plavec rakstīja: Nezinu gan, pēdējās spēles abu komandu starpā liecina, ka Barsai nav vairs pārāk daudz argumentu pret Madridi. Tas futbols vairs neiet cauri, bumbu kontrolē, bet momentu kā nav, tā nav. Jā, protams, beigās katalonieši uzbruka, bet Reālam jau neko vairs nevajadzēja, bez stresa noveda spēli līdz galam.

Gribētu redzēt nedaudz ātrāku spēli no Barsas, tāds uzbrūkošs trio nav nevienai citai komandai pasaulē (ja neskaitām Madridi, jo Benzema sit vienu no pieciem), tomēr šādā diezgan statiskā futbolā nevarēs izbaudīt visu uz ko šie spējīgi.
pagaajushaas sezonas abus classico uzvareeja Barca. liidz ar to teikt, ka peedeejaas SAVSTARPEEJAAS speeles kaut ko raada... +copaa 2.puslaikaa Barca apgrieza speeli, un visu izshkjiira tas, ka beils ir vieglatleets, bet Bartram pietruuka pieredzes.
jebkuraa maajas classico paarsvars peec definiicijas ir maajiniekiem, shajaa nedaudz izredzes izliidzinaaja idiotiskais kalendaars, bet anyway... neskaitot pirmaas braazmas peec Neimaara bankas, RM liidz savam otrajam golam izskatiijaas prieciigi par neizshkjirtu.

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:16, pirms 11 gadiem
Leo4a rakstīja: paga, paga, tu laikam aizmirsis esi PK 2014, lai arī jā, šogad Ronaldu ir jādod, bet PK ļoti daudz dos Mesi uz balsošanu.
neko nedos, nav goli - nav balva.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-25 21:16, pirms 11 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Isco vnk par daudz patīk spēlēties ar bumbu, kas bieži noved pie tās pazaudēšanas. Par Beilu piekrītu Beils toč nav tas, kas neatstrādā defā
Es neko sliktu nesaku par Isko un arī par Beilu nefanoju, bet nu par daudz te pēdējā laikā sāk skanēt cik Isko ir superīgs un foršs. Šodien pat pie trešā gola gandrīz noraka visu, jā viņš iesāka pretuzbrukumu, apskrēja Iniestu+Maskerano, bet tad iedeva CR tādu piespēli itkā nebūtu šodien ēdis, ja CR nesagrupētos un neiedotu bumbu tālāk, tad gola tur nebūtu. Bet nu kopumā, protams, Isko spēlēt vairāk var dot, jo rotācija un konkurence par sliktu parasti nenāk.

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:17, pirms 11 gadiem
blah rakstīja: Es neko sliktu nesaku par Isko un arī par Beilu nefanoju, bet nu par daudz te pēdējā laikā sāk skanēt cik Isko ir superīgs un foršs. Šodien pat pie trešā gola gandrīz noraka visu, jā viņš iesāka pretuzbrukumu, apskrēja Iniestu+Maskerano, bet tad iedeva CR tādu piespēli itkā nebūtu šodien ēdis, ja CR nesagrupētos un neiedotu bumbu tālāk, tad gola tur nebūtu. Bet nu kopumā, protams, Isko spēlēt vairāk var dot, jo rotācija un konkurence par sliktu parasti nenāk.
toties Beils var paņemt uz sevi un izraut uzvaru, kad spēle ir līdzīga (ČL fināls, Spānijas kausa Fināls)

  +1 [+] [-]

, 2014-10-25 21:19, pirms 11 gadiem
Problem? rakstīja: toties Beils var paņemt uz sevi un izraut uzvaru, kad spēle ir līdzīga (ČL fināls, Spānijas kausa Fināls)
CL finālu izvilka Ramos un Di maria beils vnk iesita tukšos vārtos jo atradās īstajā vietā

  +1 [+] [-]

, 2014-10-25 21:19, pirms 11 gadiem
Leo4a rakstīja: paga, paga, tu laikam aizmirsis esi PK 2014, lai arī jā, šogad Ronaldu ir jādod, bet PK ļoti daudz dos Mesi uz balsošanu.
Ja messi ar argentinu butu uzvarejis PK, tad butu savadak, bet tagad tur nevar but diskusiju!!!

  +2 [+] [-]

, 2014-10-25 21:20, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: pff
tev noteikti varētu dot baloon trollis...

  +1 [+] [-]

, 2014-10-25 21:20, pirms 11 gadiem
beidzot normāli komentāri, bez negācijām un apsaukāšanām, tas laikam tāpēc, ka robim internetu atslēdza tvaicenē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-10-25 21:20, pirms 11 gadiem
djimanti rakstīja: Ja messi ar argentinu butu uzvarejis PK, tad butu savadak, bet tagad tur nevar but diskusiju!!!
tak vienalga, 4 baloon dori ir, pietam pēc kārtas, ar to pietiek.

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:21, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: vēl ir jautājumi kurš ir pasaulē labākais futbola klubs?
kamēr tur ir tādi Marselū un karbahali, tikmēr pārliecības nav Stiprākais ir uz ZA LV virzienā ; )

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:22, pirms 11 gadiem
Leo4a rakstīja: tak vienalga, 4 baloon dori ir, pietam pēc kārtas, ar to pietiek.
ari fakts!

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:23, pirms 11 gadiem
Sevilla tulīt būs līderi

  +1 [+] [-]

, 2014-10-25 21:23, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: kamēr tur ir tādi Marselū un karbahali, tikmēr pārliecības nav Stiprākais ir uz ZA LV virzienā ; )
HA, labs

  +1 [+] [-]

, 2014-10-25 21:24, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Sevilla tulīt būs līderi
iesitiis 13 golus zemuudenei?

  +1 [+] [-]

, 2014-10-25 21:25, pirms 11 gadiem
lai nu kaa,bet viena lieta Luisaa Enrike man jau saak nedaudz kretineet,katru speeli kaut ko jaunu izdomaa saakumsastaavaa,jau taa kaa bija laiks izveidot vienu stabilu 11,kas ar paarsvaraa speelee ar retaam rotaacijaam

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:27, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: lai nu kaa,bet viena lieta Luisaa Enrike man jau saak nedaudz kretineet,katru speeli kaut ko jaunu izdomaa saakumsastaavaa,jau taa kaa bija laiks izveidot vienu stabilu 11,kas ar paarsvaraa speelee ar retaam rotaacijaam
nu nee. tas buus Martino. LE pareizi dara, ka rotee. shodien varbuut Roberto nebija gluzhi jaalaizh, tas bija baltais karogs, bet izshkjiroshaas speeles izspeelees pavasarii, un visiem jaabuut formaa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:28, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: Platinī balvu pasniedz? vai Vētra?
robis

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:30, pirms 11 gadiem
555 rakstīja: nu nee. tas buus Martino. LE pareizi dara, ka rotee. shodien varbuut Roberto nebija gluzhi jaalaizh, tas bija baltais karogs, bet izshkjiroshaas speeles izspeelees pavasarii, un visiem jaabuut formaa.
Roberto jau nemaz nebija Enrikes ideja laist laukumaa,nekas cits neatlika,jo Iniesta dabuuja saapiigi pa celi
Man nav nekas pret rotaaciju,bet ne jau tik drastisku un tik lielaa apmeeraa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-25 21:34, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: Roberto jau nemaz nebija Enrikes ideja laist laukumaa,nekas cits neatlika,jo Iniesta dabuuja saapiigi pa celi
Man nav nekas pret rotaaciju,bet ne jau tik drastisku un tik lielaa apmeeraa
sastaavu vinsh uzlaida ok. ja Matjee vietaa buutu Alba, buutu paaraak uzbruukosh. turklaat vinsh ar to sagaadaaja paarsteigumu, jo uzbrukuma vairaak caur Matjee...
vot vareeja Xavi vietaa Rakitichu un Suaresa vietaa Pedro - vienkaarshi piesardziibas noluukos, jo abi labaaki aizsardziibaa un vairaak var straadaat. un, ja buutu zaudeetaajos, vareetu laist aaraa.
vieniigais alternatiivais variants bija speeleet gan ar Xavi, gan ar Raktiichu, Injestu liekot Suaresa vietaa un Neimaaru biidot uz otru malu.
speeles laikaa vinsh neizdariija drosmiigas mainjas, jaa. un padevaas aatri. bet tituls neizshkjiras classico.
un revanshu vareesim panjemt jau peec paaris nedeeljaam - copaa. pie reizes paskatiisimies, vai njeemis veeraa kljuudas.

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:38, pirms 11 gadiem
555 rakstīja: nu nee. tas buus Martino. LE pareizi dara, ka rotee. shodien varbuut Roberto nebija gluzhi jaalaizh, tas bija baltais karogs, bet izshkjiroshaas speeles izspeelees pavasarii, un visiem jaabuut formaa.
Lai arī cik ļoti Martino var pārmest to, ka galvas nav uz pleciem un vienkārši centās atspēlēt Gvardiolas sistēmu 1:1, tomēr pat viņš ar savu ierasto 11 šo spēli, manuprāt, būtu aizvadījīs veiksmīgāk. Xavi - izgāzšanās, Suaresam bija jāmaina Pedro, nevis otrādi un Matjē jāspēlē ierastajā CB, jo CB jums otrajā puslaikā peldēja un, lai arī defā viņš atsrādāja labi savu malu, tomēr uzbrukumā variantu viņam nebija, Alveš vēl vismaz tika līdz centrējumam

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:43, pirms 11 gadiem
blah rakstīja: Lai arī cik ļoti Martino var pārmest to, ka galvas nav uz pleciem un vienkārši centās atspēlēt Gvardiolas sistēmu 1:1, tomēr pat viņš ar savu ierasto 11 šo spēli, manuprāt, būtu aizvadījīs veiksmīgāk. Xavi - izgāzšanās, Suaresam bija jāmaina Pedro, nevis otrādi un Matjē jāspēlē ierastajā CB, jo CB jums otrajā puslaikā peldēja un, lai arī defā viņš atsrādāja labi savu malu, tomēr uzbrukumā variantu viņam nebija, Alveš vēl vismaz tika līdz centrējumam
Martino nav nekaada sakara ar Pepu. bez presinga, ar vienu sastaavu visu sezonu... slikti jau nebija, bet izshkjiroshajaas speelees pietruuka svaiguma.

  -2 [+] [-]

, 2014-10-25 21:47, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: vēl ir jautājumi kurš ir pasaulē labākais futbola klubs?
Minhenes Bayern)

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:48, pirms 11 gadiem
555 rakstīja: Martino nav nekaada sakara ar Pepu. bez presinga, ar vienu sastaavu visu sezonu... slikti jau nebija, bet izshkjiroshajaas speelees pietruuka svaiguma.
Sakara, protams, ka nav, bet tu gribi teikt, ka viņš pa savu laiku nesa kādu jaunu pienesumu taktiskā ziņā vai vispār centās izdomāt ko jaunu? Es vismaz nemanīju, bet nu tu noteikti redzēji vairāk spēļu, tāpēc labāk zini.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-25 21:53, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: vēl ir jautājumi kurš ir pasaulē labākais futbola klubs?
Pāgajušo gadu 2. Spānijā, šogad arī pagaidām 2. Spānijā, ko tu vēl pasauli te bāz iekšā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-10-25 22:00, pirms 11 gadiem
Par Barsas aizsardzību-šogad 2 solīdi pretinieki, 3 goli katrā spēlē ka noklaudz.

     [+] [-]

, 2014-10-25 22:00, pirms 11 gadiem
blah rakstīja: Sakara, protams, ka nav, bet tu gribi teikt, ka viņš pa savu laiku nesa kādu jaunu pienesumu taktiskā ziņā vai vispār centās izdomāt ko jaunu? Es vismaz nemanīju, bet nu tu noteikti redzēji vairāk spēļu, tāpēc labāk zini.
Martimo jau principaa nebija daudz iespeeju,Tito slimiibas deelj vinjsh ieleca jau taa teikt braucoshaa vilcienaa,komandaa,kas principaa bija veidota citam trenerim,plus veel,kaa runaa,vinjsh nespeeja savaakt komandu un likt noticeet vinja darba metodeem,taadaa atmosfeeraa nav viegli veidot ko jaunu un citaadaaku

     [+] [-]

, 2014-10-25 22:01, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: nu labi palika trešie Spānijā,bet pacēla ČL un karaļa kausu,superkausu vinnēja ! Real ir spēks un to neatzīs tikai heiteri
Kausi, kausi, kausi... Komandas īsteno spēku rāda rezultāts ilgstošā regulārā turnīrā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-25 22:05, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: ČL? spēles pret pašiem labākajiem?
ČL līgas uzvarētāju nosaka vienā vienīgā sūda spēlē. Nepaveicas, kārtis nesakrīt- gaidi nākamo gadu.

     [+] [-]

, 2014-10-25 22:06, pirms 11 gadiem
blah rakstīja: Sakara, protams, ka nav, bet tu gribi teikt, ka viņš pa savu laiku nesa kādu jaunu pienesumu taktiskā ziņā vai vispār centās izdomāt ko jaunu? Es vismaz nemanīju, bet nu tu noteikti redzēji vairāk spēļu, tāpēc labāk zini.
vinsh paraadiija, ka var sekmiigi speeleet bez Messi, bet bija daudz negatiivaa - vispaar neroteeja, bet, ja roteeja, tad idiotiskaakajos briizhos (Montoiju nelaida meeneshiem, bet, kad izlaida, tad viesos smagaa speelee, Bartu marineeja utt.), taktiku mainiija - atteicaas no presinga.
no otras puses, kaut ko paarmest ar negribas, jo taa visa situaacija ar Tito, palika bez pamatvaartsarga utt. un la ligu zaudeeja speeleetaaji... tur neko. bet LE ir saacis ceriigi. pat labaak nekaa bija gaidaams. un zaudeejumam classico tam nav jaapaarsviitro striipa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-25 22:12, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: Martimo jau principaa nebija daudz iespeeju,Tito slimiibas deelj vinjsh ieleca jau taa teikt braucoshaa vilcienaa,komandaa,kas principaa bija veidota citam trenerim,plus veel,kaa runaa,vinjsh nespeeja savaakt komandu un likt noticeet vinja darba metodeem,taadaa atmosfeeraa nav viegli veidot ko jaunu un citaadaaku
Iespējas ir vienmēr, ja ir vajadzīgais raksturs. Es gan piekrītu tev, ka nav viegli pēkšņi ielekt un sākt "eksperimentēt", it īpaši pēc tādas Pepa ēras, bet tāpēc pagaidām arī izskatās, ka viņš visticamāk NEKAD nekļūs par top treneri un paliks pa lielam viduvējība, lai gan vēl ir visas iespējas pierādīt sevi izlasē. Tagad tikāt pie eksperimentētāja un shēmotāja, tikai šodien viņš bišk par daudz aizrāvās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-25 22:16, pirms 11 gadiem
555 rakstīja: vinsh paraadiija, ka var sekmiigi speeleet bez Messi, bet bija daudz negatiivaa - vispaar neroteeja, bet, ja roteeja, tad idiotiskaakajos briizhos (Montoiju nelaida meeneshiem, bet, kad izlaida, tad viesos smagaa speelee, Bartu marineeja utt.), taktiku mainiija - atteicaas no presinga.
no otras puses, kaut ko paarmest ar negribas, jo taa visa situaacija ar Tito, palika bez pamatvaartsarga utt. un la ligu zaudeeja speeleetaaji... tur neko. bet LE ir saacis ceriigi. pat labaak nekaa bija gaidaams. un zaudeejumam classico tam nav jaapaarsviitro striipa.
Es gan atceros, ka tas periods bez Messi jums nemaz nebija tik sekmīgs un spēles bija kā pa kalniem un lejām Bet, kā jau teicu, es noteikti redzēju daudz mazāk spēļu.
Par LE, protams, ka nekas vēl nav zaudēts, sezona ir gara, bet nu kaut kādus secinājumus tomēr pamazām arī jāsāk izdarīt pēc PSG un Real, jo pa lielam tāpat visiem ir skaidrs, ka šie abi pagaidām ir bijuši vienīgie nopietnie jūsu pretinieki.

     [+] [-]

, 2014-10-25 22:19, pirms 11 gadiem
blah rakstīja: Es gan atceros, ka tas periods bez Messi jums nemaz nebija tik sekmīgs un spēles bija kā pa kalniem un lejām Bet, kā jau teicu, es noteikti redzēju daudz mazāk spēļu.
Par LE, protams, ka nekas vēl nav zaudēts, sezona ir gara, bet nu kaut kādus secinājumus tomēr pamazām arī jāsāk izdarīt pēc PSG un Real, jo pa lielam tāpat visiem ir skaidrs, ka šie abi pagaidām ir bijuši vienīgie nopietnie jūsu pretinieki.
zaudeeja jau tikai rezultaata, ne speeles zinjaa. var redzeet, ka komanda veel nevadaas. buus ok.

  -2 [+] [-]

, 2014-10-25 22:21, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: poh barsas treneri,vismaz mums ir pareizs vecis pie stūres ! pie tam Mourinju arī var būt lepns,viņa counterattack turpina dzīvot
Pavērojot kā Mours ir mainījies pa šo laiku un kā viņš turpina tukši muldēt EPL un pašā sākumā vēl par Real, tad es nebūtu tik drošs, ka viņš ir lepns un priecīgs, ka Karlo uzreiz pirmajā sezonā pēc viņa paceļ ČL un ka komanda progrsē tik ātri. Turklāt Karlo veica krasas izmaiņas, pārgāja uz 4-3-3 un ievērojami palielināja bumbas kontroli, lai nav vairs uzsvars uz pretuzubrukumiem, pārmeta dM uz midu, atnāca jauni spēlētāji utt, tā ka Moura ietekme vairs nav tik liela palikusi esošajā modelī, lai gan savu darbu viņš padarīja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-25 23:54, pirms 11 gadiem
Lāābs, normalī sanāca izcelt uz RM. Malači, ticēju, ka pie 0-1 paņems Barcelonas ņergas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-26 02:54, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: vēl ir jautājumi kurš ir pasaulē labākais futbola klubs?
Nē, nav. Tas ir Minhenes Bayern protams.

     [+] [-]

, 2014-10-26 04:10, pirms 11 gadiem
Ka jau teicu - 3:1 neimaram un ronaldu bankaw, easyyy

     [+] [-]

, 2014-10-26 08:40, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: vēl ir jautājumi kurš ir pasaulē labākais futbola klubs?
ir

  +1 [+] [-]

, 2014-10-26 08:41, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: neiet runa par vietu,bet spēli,neviena komanda pasaulē nerādā tādu uzbrūkušo futbolu
futbols nesastav no uzbrukuma vien

     [+] [-]

, 2014-10-26 11:11, pirms 11 gadiem
Tas Ronaldo sprints uz 3 goalu nereāls ātrums..

  +1 [+] [-]

, 2014-10-26 11:30, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: vēl ir jautājumi kurš ir pasaulē labākais futbola klubs?
Minhenes Bavarija

     [+] [-]

, 2014-10-26 13:56, pirms 11 gadiem
Alensan rakstīja: Kāds šovakar Messi manīja??
Jā, es manīju kā viņs aizrāva garām no 2 metriem.