Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

Mesi hat-trick, "Barcelona" septiņu vārtu šovā atgriežas cīņā par titulu

Agris Suveizda

Mesi hat-trick, "Barcelona" septiņu vārtu šovā atgriežas cīņā par titulu
Krištianu Ronaldu un Lionels Mesi
Foto: AFP/Scanpix

Spraigā, notikumiem un pavērsieniem pārbagātā El Clasico pārāka tomēr izrādījās "Barcelona", kas izbraukumā ar 4:3 vairākumā pieveica Madrides "Real" un līderēm pietuvojās vairs tikai viena punkta attālumā. Katalāņu labā trīs vārtus guva Lionels Mesi, bet mājiniekiem divi vārti Karima Benzemā kontā. "Real" zaudēja pirmo reizi 32 spēļu laikā un nominālās līderpozīcijas turnīra tabulā atdeva Madrides "Atletico".

Di Marijas un Benzemā benefice

Pirmajās minūtēs Neimārs un Benzemā apmainījās sitieniem pa vārtiem, bet jau septītajā minūtē rezultāts tika atklāts. Mesi teicami kreisajā malā piespēlēja pilnīgi brīvajam Andresam Injestam, kurš precīzi raidīja bumbu zem vārtu pārliktņa (1:0). 12. minūtē spīdoši nospēlēja Anhels di Marija, kurš tika garām vairākiem aizsargiem un paguva piespēlēt Benzemā, taču francūzis sita pāri mērķim. Pēc trim minūtēm ar neizmantotu momentu atbildēja Mesi, kurš no lieliskas pozīcijas netrāpīja vārtu rāmī.

20. minūtē ar trešo piegājienu beidzot trāpīja arī Benzemā, kurš pēc di Marijas centrējuma sita ar galvu. Viktors Valdess bumbu aizskāra, taču tā vienalga šķērsoja vārtu līniju (1:1). Pēc četrām minūtēm Benzemā, saņēmis piespēli no di Marijas, ar otro pieskārienu uzreiz no gaisa vadībā jau izvirzīja "Real" – 2:1. Pēc divām minūtēm di Marijas un Benzemā sadarbībai bija jābeidzas ar trešajiem vārtiem, taču viesus uz līnijas glāba Žerārs Pikē.

Pēc vētrainām pirmajām 25 minūtēm spēle pamazām nomierinājās, un izteiktu kontroli pār bumbu ieguva "Barcelona". Trīs minūtes līdz pirmā puslaika beigām viesi paguva panākt izlīdzinājumu. Mesi soda laukumā piespēlēja Neimāram, bumba atleca pie paša argentīnieša, un Mesi sita tuvajā apakšējā stūrī – 2:2. Pēc vārtu guvuma savā starpā saķērās Pepe un Fabregass, kuri pietēloja konflikta nopietnību, un katrs dabūja arī pa brīdinājumam. Vēl pēdējās puslaika sekundēs Benzemā atkal bija izdevība tikt pie hat-trick, bet bumba pēc viņa sitiena ar galvu aizspurdza gar vārtu stabu.

Ramosa pēdējās cerības sods saplosa "Real" cerības

Otrā puslaika sākumā jau sestais vārtu gūšanas moments bija Benzemā. Gerets Beils ātrumā saasināja uzbrukumu un smailē piespēlēja Benzemā, bet Valdess atvairīja Karima sitienu. Benzemā gan netika fiksēta minimāla aizmugure, un pēc divām minūtēm vēl viena līdzīga tiesnešu kļūda "Barcelona" maksāja ielaistus vārtus. Alvešs pie pašas soda laukuma līnijas aizķeksēja Ronaldu, taču Krištianu piezemējās soda laukumā un pēc tam pats pārliecinoši realizēja piespriesto 11 metru soda sitienu (3:2).

Pēc deviņām minūtēm pendele tika nozīmēta jau uz otriem vārtiem. Mesi iedeva izcilu piespēli starp aizsargiem Neimāram, un brazīlietis pēc iespējama kontakta krita soda laukumā - Serhio Ramosam spēle bija beigusies, bet Mesi, atkārtojot Ronaldu veikumu, perfekti sita vārtu stūrī (3:3). Karlo Ančeloti noraidījuma dēļ upurēja Benzemā, bet Alvešs 74. minūtē norībināja vārtu stabu. Pēc deviņām minūtēm "Real" aizsardzība tomēr krita. Šabi Alonso nevajadzīgi iejaucās divcīņā starp Injestu un Dani Karvahalu, soda laukumā aizķeksēja pretinieku, un šoreiz Mesi no 11 metru atzīmes raidīja bumbu augšējā vārtu stūrī (4:3)!

"Real" piedzīvo pirmo zaudējumu kopš oktobra

Pateicoties "Barcelona" uzvarai, par jauno čempionāta līderi kļuva Madrides "Atletico", kurai ir savstarpējo spēļu priekšrocība pret "Real". Tāpat "Barcelona" pārtrauca uzreiz divas "Real" sērijas. Pirmkārt, Ančeloti vadītā komanda savā laukumā nebija zaudējusi 17 spēlēs pēc kārtas, turklāt visos 17 mačos bija svinētas tikai uzvaras. Pēdējā neveiksme mājās tika piedzīvota 28. septembrī pret "Atletico" (0:1). Savukārt, skaitot gan mājas, gan izbraukuma spēles, "Real" nebija zaudējusi jau 31 mačā pēc kārtas - 26 uzvaras un pieci neizšķirti. Iepriekšējais zaudējums tika piedzīvots tieši pret "Barcelona" - 26. oktobrī Barselonā (1:2).

Real Madrid – Barcelona 3:4 (2:2)

Vārti: Benzemā 20', 24', Ronaldu 55' (11m) – Injesta 7', Mesi 42', 65' (11m), 84' (11m)
Noraidījums: Ramoss 63'
Brīdinājumi: Pepe, di Marija, Alonso, Modričs, Ronaldu – Fabregass, Busketss
Real Madrid: Lopess, Marselu, Ramoss, Pepe, Karvahals, di Marija (Isko 85'), Alonso, Modričs, Ronaldu, Benzemā (Varāns 66'), Beils
Barcelona: Valdess, Alba, Pikē, Maskerāno, Alvešs, Injesta, Busketss, Čavi,Fabregass (Sančess 78'), Mesi, Neimārs (Rodrigess 69')

El Clásico bilance

KomandaSUNZVārti
Real Madrid227904889383-370
Barcelona227894890370-383

Iepriekšējie desmit El Clásico

TurnīrsSpēleRezVārtu guvēji
La LigaBarcelona - Real Madrid2:1Neimārs 19' Sančess 78' - Hesē 90'
La LigaReal Madrid – Barcelona2:1Benzemā 6' Ramoss 82' - Mesi 18'
CDR 1/2Barcelona - Real Madrid1:3Alba 89' - Ronaldu 13' (11m) 57' Varāns 68'
CDR 1/2Real Madrid - Barcelona1:1Varāns 81' - Fabregass 50'
La LigaBarcelona – Real Madrid2:2Mesi 31’ 61’ – Ronaldu 23’ 66’
Superk.Real Madrid – Barcelona2:1Igvains 11’ Ronaldu 19’ – Mesi 45’
Superk.Barcelona - Real Madrid3:2Pedro 56' Mesi 70'(11m) Čavi 78' - Ronaldu 55' di Marija 85'
La LigaBarcelona - Real Madrid1:2Aleksis 70' - Kedira 17' Ronaldu 73'
CDR 1/4Barcelona - Real Madrid2:2Pedro 44' Alvešs 45' – Ronaldu 68' Benzemā 72'
CDR 1/4Real Madrid – Barcelona1:2Ronaldu 10' – Pujols 48' Abidāls 76'

La Liga, 29.kārta

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Celta – Malaga0:2 (0:2)Kamačo 24' 32'
Granada – Elche1:0 (0:0)Brahimi 63'
Espanyol – Levante0:0
Real Valladolid – Rayo Vallecano1:1 (1:1)Ze Kastro 8' (s.v.) – Bueno 45'
Athletic – Getafe1:0 (1:0)Susaeta 40'
Osasuna – Sevilla1:2 (0:2)Akunja 90'+4 - Samperio 27' Baka 45'+1 (11m)
Real Betis – Atletico0:2 (0:0)Gabi 58' Košta 64'
Valencia – Villareal2:1 (2:0)Fuego 35'44' - duš Santušs 83'
Real Madrid – Barcelona3:4 (2:2)Benzemā 20'24' Ronaldu 55'(11m) – Injesta 7' Mesi 42'65'(11m) 84'(11m)
Almeria – Real Sociedad23:00

Tabula

VKomandaSUNZVAP
1.Atletico 29 224366:21 70
2.Real Madrid 29 224379:30 70
3.Barcelona 29 223485:25 69
4.Athletic Bilbao 29 167652:32 55
5.Sevilla 29 138853:44 47
6.Real Sociedad 28 137849:39 46
7.Villarreal 29 1361049:36 45
8.Valencia 29 1161241:40 39
9.Espanyol 29 1071232:34 37
10.Levante 28 9101026:35 37
11.Granada 29 1041528:39 34
12.Celta 29 961433:41 33
13.Malaga 29 881328:36 32
14.Elche 29 791324:41 30
15.Rayo Vallecano 29 931733:63 30
16.Osasuna 29 851625:50 29
17.Getafe 29 771526:46 28
18.Valladolid 29 5121231:49 27
19.Almeria 28 751627:52 26
20.Betis 29 471823:58 19

Labākie vārtu guvēji

VSpēlētājsKomandaSk
1.Krištianu RonalduReal Madrid26 (6)
2.Djēgu KoštaAtletico23 (4)
3.Lionels MesiBarcelona21 (4)
4.Aleksis SančessBarcelona17
Karims BenzemāReal Madrid17
6.Antuāns GrjezmansReal Sociedad15
7.Pedro RodrigessBarcelona14
8.Davids ViljaAtletico13 (1)
Havi GerraValladolid13
10.Ikečukvu UčeVillarreal12
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-23 23:52, pirms 11 gadiem
ļoti skaisti, ceru uz Atletico

  +1 [+] [-]

, 2014-03-23 23:52, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: Laba spēle abu komandu izpildījumā, tikai jāatcerās ka cilvēki Spānijas ciešs no ekonomiskās krīzes kamēr šeit 22 bagātnieki skraida pa laukumu. Tiesnesim tika dots rīkojums noraidīt Ramosu, lai Katalonijā saglabātos jebkāda intrese par FC ''Barcelona'', jo esot iedzinējos par 7 punktiem Real Barsas fanu skaits noteikti saruks. Iesaku visiem kārtīga futbola mīļotājiem otrdien ieslēgt savu televizora vai datora ekrānus un vērot kārtīgu derbiju Mančestras City pret Mančestras United, tajā spēlē vismaz neredzēsim šādus brīnumdarbus no tiesneša, tur redzēsim kārtīgu veču cīņu ar asumiem!
Piedava speletajiem skraidit pa velti vai ari iet uz Man City ?
Slēpts komentārs: marisbaigais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2014-03-23 23:53, pirms 11 gadiem
pa vienai apšaubāmai pendelei uz katru pusi, bet uzvarēja stiprākais

  +4 [+] [-]

, 2014-03-23 23:53, pirms 11 gadiem
KĀ DIDJĒRS DROGBĀ REIZ TEICA: "Barcelona's diving is a f*cking disgrace to football!"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-03-23 23:53, pirms 11 gadiem
neymars normali noteloja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-03-23 23:54, pirms 11 gadiem
Prieks! Pat, ja Real uzvarēs La Liga, tad čempiontituls nebūs pilnīgs, jo Barca šogad nav uzvarēta! BARCA!

  -4 [+] [-]

, 2014-03-23 23:54, pirms 11 gadiem
marisbaigais rakstīja: Vaitad Barca kaadreiz var uzvareet bez pietiesaasanas un vaitad tur speelee viiri?! kkadi lupatas pa zemi vaartaas un simule! Hala Madrid
otrais variants

  +5 [+] [-]

, 2014-03-23 23:54, pirms 11 gadiem
uraaaaaaaaaaaaaaaa

  +2 [+] [-]

, 2014-03-23 23:54, pirms 11 gadiem
Uģisss rakstīja: pa vienai apšaubāmai pendelei uz katru pusi, bet uzvarēja stiprākais
tikai vieniem iedeva arī sarkano
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-03-23 23:55, pirms 11 gadiem
Viena no labākajām ElClasico spēlēm ! Malači Barcelonas futbolisti .

  +2 [+] [-]

, 2014-03-23 23:55, pirms 11 gadiem
BARCAAAAA!

     [+] [-]

, 2014-03-23 23:55, pirms 11 gadiem
atkal visi vainos tiesnešus

  +9 [+] [-]

, 2014-03-23 23:55, pirms 11 gadiem
Tā izskatās futbols, kad nespēlē toto. Skaties un mācies, LFF!

  +6 [+] [-]

, 2014-03-23 23:55, pirms 11 gadiem
Nejmāram papildus bonusi prēmijā par šādu aktierspēli. tiešam labs tēlojums, bravo!

  +3 [+] [-]

, 2014-03-23 23:55, pirms 11 gadiem
Spēle ļoti laba abu izpildījumā...nepatika sarkanā,bet kamēr būs tiesnešiem šāds norādijums tikmēr dos 11m + sarkano izejot 1:1. Intriga turpinās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-03-23 23:56, pirms 11 gadiem
Mjāāā,viens idiots,kurš pendeles un kartiņas dala pa labi un kreisi,dod vēl miskastniekiem kaut kādas cerības! Nekas ČL šiem ierādīs vietu!

  +5 [+] [-]

, 2014-03-23 23:56, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: Barselona tādi lupatnieki, visa komanda vidusskolas sporta normatīvus nevarētu nokārtot, muskuļu masa - 0.!!!!
Vai tev vajag parādīt nesenu video ar City spēlētāja daivu?

  +4 [+] [-]

, 2014-03-23 23:56, pirms 11 gadiem
marisbaigais rakstīja: Vaitad Barca kaadreiz var uzvareet bez pietiesaasanas un vaitad tur speelee viiri?! kkadi lupatas pa zemi vaartaas un simule! Hala Madrid
tad jau sanaak ka tavs Reaals pat lupatas nevar vineet
Barsa chemp!!!

  +1 [+] [-]

, 2014-03-23 23:56, pirms 11 gadiem
marisbaigais rakstīja: Vaitad Barca kaadreiz var uzvareet bez pietiesaasanas un vaitad tur speelee viiri?! kkadi lupatas pa zemi vaartaas un simule! Hala Madrid
nenoliedzu ka viņi tā nedara, bet madridei gan ir veči kas ko tādu nekad nedara

  +2 [+] [-]

, 2014-03-23 23:56, pirms 11 gadiem
Well done Barca!

  -1 [+] [-]

, 2014-03-23 23:56, pirms 11 gadiem
marisbaigais rakstīja: Vaitad Barca kaadreiz var uzvareet bez pietiesaasanas un vaitad tur speelee viiri?! kkadi lupatas pa zemi vaartaas un simule! Hala Madrid
šarlatāns tu esi

  +6 [+] [-]

, 2014-03-23 23:56, pirms 11 gadiem
Viņam bija taisnība! ';

  -3 [+] [-]

, 2014-03-23 23:56, pirms 11 gadiem
Uģisss rakstīja: pa vienai apšaubāmai pendelei uz katru pusi, bet uzvarēja stiprākais
Uzvareja stiprakais? Tu smejies? Iedod kkads nishas pendeles un sarkano, kur vispar vajadzeja gejmaram dot dzelteno par teloshanu

     [+] [-]

, 2014-03-23 23:56, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: Laba progonze biedri Kili. Gaidam pļutto komentāru, protams, ja vēl nav datoru izmetis ārā pa logu.
Šis koments pierāda, ka abi profili ir Robja, jo tikai viņš frutto sauc par pļutto

  +3 [+] [-]

, 2014-03-23 23:57, pirms 11 gadiem
beigās Benzemā sev zaudēja 2:4 vai 2:5 (100% momentu realizācijā goal:no goal)?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-03-23 23:57, pirms 11 gadiem
anshmits rakstīja: KĀ DIDJĒRS DROGBĀ REIZ TEICA: "Barcelona's diving is a f*cking disgrace to football!"
Drogbam jau vismazāk būtu jārunā, abi ar Busketu viena koka tēšami

     [+] [-]

, 2014-03-23 23:57, pirms 11 gadiem
Barca!! 7 vārti El CLasico. Super! Pendeļu izpildījums, kā jau no šiem vīriem - pilnīgi lielisks Skaits futbols, bet piekrītu, ka Neimārs vairākas reizes gāzās pie pirmā pieskāriena

  +3 [+] [-]

, 2014-03-23 23:57, pirms 11 gadiem
Nu ko jāpaskatās šo trīs komandu kalendārā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-23 23:57, pirms 11 gadiem
njaa. Tagad tikai Katalonijā vajag uzbūvēt pieminekli par godu Real aizsargiem.

  +5 [+] [-]

, 2014-03-23 23:58, pirms 11 gadiem
normāls kapiņš. ja kādam nepatika kāds no Barcai piešķirtajiem 11iekiem, tad nevajag aizmirst, ka arī CR tika noslaucīts ārpus soda laukuma! viss galu galā ir godīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-23 23:58, pirms 11 gadiem
Šodien bija iniesta/messi spēle.
Viens veidoja spēli otrs sita iekšā.
īsts trilleris, pēc real 2:1 likās viss, zaudējums benzema iekarsīs un vēl sasitīs, bet nē, kopumā laba spēle, tiesnesis peldēja protams...
Messi paļubomu labākais pasaulē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-23 23:58, pirms 11 gadiem
Twiterī lasu, ka portugāļu klauns atkal daivojis .

  +2 [+] [-]

, 2014-03-23 23:59, pirms 11 gadiem
Andzzeys rakstīja: normāls kapiņš. ja kādam nepatika kāds no Barcai piešķirtajiem 11iekiem, tad nevajag aizmirst, ka arī CR tika noslaucīts ārpus soda laukuma! viss galu galā ir godīgi
Tik lietas ir atšķirīgas, ja pret CR bija sods, tad pret Neimāru nebija. Plus ļoti spēli ietekmēja nejau tas 11m ko iedeva, bet gan tā sarkanā, kuru varēja arī nedot.

  +3 [+] [-]

, 2014-03-23 23:59, pirms 11 gadiem
Paldies Barca. Paldies Real.
Skaists mačs!

Cīņa par titulu tikai sākas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-23 23:59, pirms 11 gadiem
Uģisss rakstīja: Vai tev vajag parādīt nesenu video ar City spēlētāja daivu?
nevajag, City spēlētāji kā īsti veči krīt!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-03-23 23:59, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nu ko jāpaskatās šo trīs komandu kalendārā.
Pēdējā kārta krīt acīs, Barca - Atletico. Bet nu līdz tai vēl jānonāk.

  -1 [+] [-]

, 2014-03-23 23:59, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: Laba spēle abu komandu izpildījumā. Tiesnesim laika tika dots rīkojums noraidīt Ramosu, lai Katalonijā saglabātos jebkāda intrese par FC ''Barcelona'', jo esot iedzinējos par 7 punktiem Real Barsas fanu skaits noteikti saruks.Šitā sačakarēt spēli ar saviem lēmumiem ir jāmāk pilnīgs pazors La Liga. Iesaku visiem kārtīga futbola mīļotājiem otrdien ieslēgt savu televizora vai datora ekrānus un vērot kārtīgu derbiju Mančestras City pret Mančestras United, tajā spēlē vismaz neredzēsim šādus brīnumdarbus no tiesneša, tur redzēsim kārtīgu veču cīņu ar asumiem!
nezinu, kādēļ visi liek Tev mīnusus, gluži manas domas, par tiesāšanu, vienlīdz sūdīgi uz abām pusēm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-03-24 00:00, pirms 11 gadiem
Uģisss rakstīja: Vai tev vajag parādīt nesenu video ar City spēlētāja daivu?
https://www.youtube.com/watch?v=bzt...

It's da motha fuc*in' D O double G

  -1 [+] [-]

, 2014-03-24 00:00, pirms 11 gadiem
Andzzeys rakstīja: normāls kapiņš. ja kādam nepatika kāds no Barcai piešķirtajiem 11iekiem, tad nevajag aizmirst, ka arī CR tika noslaucīts ārpus soda laukuma! viss galu galā ir godīgi
tikai vienā gadījumā iedod sarkano, bet otrajā pat dzelteno paskopojas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-03-24 00:01, pirms 11 gadiem
katra elclasico tiesneshi ir barcas puses nahui taa nevaru izskaidrot,bet tas ir fakts ! tiesnesis svilp tur kur pat neviens neskaras klat 3 rinkji aplenc un shis svilp smiekliigi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2014-03-24 00:01, pirms 11 gadiem
Labi, bez krišanas neiztika, protams, bet es tā pavēroju Mesi, nu reāli viņš ir zelta futbolists, šoreiz runa nav par tehnisko spēli, bet gan par tēlu vispār.
Ne viņš kādreiz čīkst par dzeltenajām kkādām, ne par sodu, ja viņš vārtās pa zemi, tad skaidrs, ir bijis normāls sods, jo viņš to nekad nedara.
Viss ir pavisam mierīgi, ar visiem mierīgi runājas, nekāda naida, futbola ideāls rakstura ziņā, sakat ko gribat
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-24 00:02, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nu ko jāpaskatās šo trīs komandu kalendārā.
Realam tikai Valensija un Sevilla,parejie nekas ipash!
Tagad jacer uz Atletico klupienu,pashiem visas speles jauzvar un lieta darita!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-03-24 00:02, pirms 11 gadiem
Šodien īsts poolparty! Tiesnesis peldēja, spēlētāji nira, skatītāji gavilēja!

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:02, pirms 11 gadiem
izcils clasico. ar visiem elementiem. domaaju, ka la ligu tik un taa panjems RM (viegls kalendaars), bet vismaz FCB copaa ir favoriiti.

P.S. papa karlo veiksmiigi sajaajis visu, ko THO buuveeja. aizsardziiba 0, pretuzbrukumu vairs nav
P.S.S. vamos! vamos!!!

  +1 [+] [-]

, 2014-03-24 00:02, pirms 11 gadiem
Tagad katrs zaudētais punkts nākamajās kārtās TOP3 komandām var nozīmēt arī zaudētu titulu!

  +1 [+] [-]

, 2014-03-24 00:02, pirms 11 gadiem
Trīs 11 metru soda sitieni?

Un tad vēl brīnās cilvēki dod priekšroku EPL , lai gan tur arī daivošana jau sāk palikt izplatītāka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-24 00:02, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: Otrdiein īstais derbijs nevis simulantu un tiesnešu šovs.
hm...īsti nesaprotu par kādu spēli tu runā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-24 00:03, pirms 11 gadiem
Kurš mani nobanoja b** ? rakstīja: Vīriem Farsā ir tikai 2 vīri. Puyols un Valdes. Pārējie ir mīksti lupatlaši
nesāc, Messi nedaivo

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:03, pirms 11 gadiem
Viena no labākajām pēdējā laika klasikām,lai gan tiesneši kļūdījās ,bet uz abām pusēm.
Iniestam ideāla spēle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-24 00:03, pirms 11 gadiem
CR diezgan bija pie uzacu formas piestrādājis

  +1 [+] [-]

, 2014-03-24 00:03, pirms 11 gadiem
Andzzeys rakstīja: normāls kapiņš. ja kādam nepatika kāds no Barcai piešķirtajiem 11iekiem, tad nevajag aizmirst, ka arī CR tika noslaucīts ārpus soda laukuma! viss galu galā ir godīgi
Par penedeli neko nesaku,bet sarkana?

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:04, pirms 11 gadiem
Leo4a rakstīja: Labi, bez krišanas neiztika, protams, bet es tā pavēroju Mesi, nu reāli viņš ir zelta futbolists, šoreiz runa nav par tehnisko spēli, bet gan par tēlu vispār.
Ne viņš kādreiz čīkst par dzeltenajām kkādām, ne par sodu, ja viņš vārtās pa zemi, tad skaidrs, ir bijis normāls sods, jo viņš to nekad nedara.
Viss ir pavisam mierīgi, ar visiem mierīgi runājas, nekāda naida, futbola ideāls rakstura ziņā, sakat ko gribat
un paralēli futenei, kopā ar fāču atmazgā miljonus, jo nauda jau noteikti čalim trūkst

  +2 [+] [-]

, 2014-03-24 00:04, pirms 11 gadiem
Leo4a rakstīja: Labi, bez krišanas neiztika, protams, bet es tā pavēroju Mesi, nu reāli viņš ir zelta futbolists, šoreiz runa nav par tehnisko spēli, bet gan par tēlu vispār.
Ne viņš kādreiz čīkst par dzeltenajām kkādām, ne par sodu, ja viņš vārtās pa zemi, tad skaidrs, ir bijis normāls sods, jo viņš to nekad nedara.
Viss ir pavisam mierīgi, ar visiem mierīgi runājas, nekāda naida, futbola ideāls rakstura ziņā, sakat ko gribat
Pilnīgi piekrītu, arī pēdējā laikā pamanīju to, nekad nesimulē, kad nopļauj, tad krīt

  -1 [+] [-]

, 2014-03-24 00:04, pirms 11 gadiem
marisbaigais rakstīja: Vaitad Barca kaadreiz var uzvareet bez pietiesaasanas un vaitad tur speelee viiri?! kkadi lupatas pa zemi vaartaas un simule! Hala Madrid
Tieši tā! Diez cik tiesnesis totiķā pacēla piķi šovakar

  +2 [+] [-]

, 2014-03-24 00:04, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: jā jā,un barsa fenomenāli nokapāja,bet tiesneša pietiesāšanas tak nekā nevarat
tu runaa par kristiines sodu pirms soda laukuma un iekrishanu soda laukumaa?
Undiano vienmeer tiesaa pret maajas komandu. clasico FCB no vinja oi oi oi, cik cietusi (legjendaarajaa 3:3, kur Messi het-triku ielika).

  -1 [+] [-]

, 2014-03-24 00:05, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: City ir prestižākais un varenākais futbola klubs Eiropā, katrs jaunais spēlētājs sapņo spēlēt MC starta 11niekā. Jā, ap 2008-2009. gadu RM un Barca bija prestiži klubi, bet tagad Spānijas futbols ir miris.
LOL, neviens nesapņo spēlēt City, visi tāpat tiecas uz Spāniju, it īpaši RM, prestižu par naudu nenopirksi, sapņo vien

  -2 [+] [-]

, 2014-03-24 00:05, pirms 11 gadiem
uldis rakstīja: nesāc, Messi nedaivo
Ko tik Messi nedara, ne daivo, ne maksā nodokļus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-24 00:05, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Twiterī lasu, ka portugāļu klauns atkal daivojis .
Kāds tev niks? Piesekošu

  +2 [+] [-]

, 2014-03-24 00:06, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: City ir prestižākais un varenākais futbola klubs Eiropā, katrs jaunais spēlētājs sapņo spēlēt MC starta 11niekā. Jā, ap 2008-2009. gadu RM un Barca bija prestiži klubi, bet tagad Spānijas futbols ir miris.
šis teksts ir vienkārši full retard! https://www.youtube.com/watch?v=oAK...

  -2 [+] [-]

, 2014-03-24 00:06, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: Anglijā ir tikai 4 prestiži klubi - Mu,Arsenal,Chelsea un Liverpool,City nav ne vēstures,ne trofeju,ne spēles!
Seši klubi- Pieskaiti arī Spurs vēl

  +8 [+] [-]

, 2014-03-24 00:06, pirms 11 gadiem
Nu jā, vēlreiz noskatos un skadri var redzēt aiz kā aizķērās Neimārs!

https://www.youtube.com/watch?v=0rr...
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:06, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: Par penedeli neko nesaku,bet sarkana?
Tajā situācijā ja dod pendeli tad bija arī jādod automātiski sarkanā(pēdējās cerības sods)

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:06, pirms 11 gadiem
Man kaa neitraalam futbola liidzjuuteejam sovakar bija interesanti,protams bez soga kluudaam neapgaajaas,bet jaasaka paldies abaam komandaam par lielisko izraadi!!!

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:06, pirms 11 gadiem
LAIKS rakstīja: Kāds tev niks? Piesekošu
Es esmu anonīms, slēpjos no šarlatāniem

  +3 [+] [-]

, 2014-03-24 00:07, pirms 11 gadiem
Tiesnesis patiesāja par labu uz abām pusēm, tā kā nevajag trakot.
Tā pat šāds iznākums tikai tgd saasinās cīņu par titulu(kur tā pat favorīti joprojām ir RM)..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:07, pirms 11 gadiem
ja paskatās neitrāli, nevis kā Real vai Barcelona spilvenā raudātāji, pietiesāšanas pietika uz abām pusēm un smieklīga, provocējoša rīcība bija vērojama no abām pusēm, tāpat arī tiesnešu ''pietiesāšana'' sadalījās visai vienlīdzīgi. tā kā veiksmi šeit pierādīt, ka pirksts ir pim.pis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:08, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nu jā, vēlreiz noskatos un skadri var redzēt aiz kā aizķērās Neimārs!

https://www.youtube.com/watch?v=0rriAphQ1sE
Lidojošais brazīlis , drīz varēs atvērt sporta skolu un trenēt jauno paaudzi!

  +1 [+] [-]

, 2014-03-24 00:08, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: Barselona tādi lupatnieki, visa komanda vidusskolas sporta normatīvus nevarētu nokārtot, muskuļu masa - 0.!!!!
Kas tad ir taveejie City,ja jau vinus pat lupatnieki pieveica

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:08, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Es esmu anonīms, slēpjos no šarlatāniem
tā kā tāds ilumināts

  +2 [+] [-]

, 2014-03-24 00:08, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: City ir prestižākais un varenākais futbola klubs Eiropā, katrs jaunais spēlētājs sapņo spēlēt MC starta 11niekā. Jā, ap 2008-2009. gadu RM un Barca bija prestiži klubi, bet tagad Spānijas futbols ir miris.
Mhm, Davids Silva Un Yaya Toure jau kopš 1994. gada kvēli Man C līdzjutēji, viņu sapņu piepildījums ir spēlēt šajā varenajā klubā!

Aaa nē, pag, viņi fano par lielajiem naudas maisiem un iespēju uzvarēt Premjerlīgu un ČL, vienalga kurš miljardieris viņiem par to maksāt, varu saderēt, ka viņiem būtu pilnīgi vienalga vai komanda nomainītu savu nosaukumu uz "Portsmouth"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-24 00:09, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Lidojošais brazīlis , drīz varēs atvērt sporta skolu un trenēt jauno paaudzi!
Nē, tur daivings ar nebija, vnk neveiksmīgi sapinās pats savās kājās, un beigās tika apbalvots ar 11m un sarkano pretiniekam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-24 00:09, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: a ko tu saki par Neimāŗa super daivu? varēja nedot 11m uz abām pusēm
Sky-jaa tagad Mendjeta un Skolari apspriezh, viens teica, ka bija, viens, ka close call (like in ronaldo penalty)... apskaties atkaartojumaa uz ramosa kreiso roku.
par Injestas pendeli nav striidu, vieniigi vareeja tad dot arii par beilu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-03-24 00:10, pirms 11 gadiem
Par to pietiesāšanu Barcas labā:
1. Pret Neimāru pirmajā puslaikā pendeli neiedva 100 % - Pepe notrieca soda laukumā - pat sodu niedeva.
2. Krištianu aizķēra ārpus soda laukuma - pendeli iedeva.
3. Benzemā 2. puslakā pēc Ronaldo piespēles bija aizmugurē - taču tiesneši to nefiksēja un Barcai paveicās, ka Valdes izvilka.
Vēl varētu uzskaitīt roku mūrī - Fabregasam ko nefiskēja savā soda laukumā un bicepsu Benzemā (arī savā soda laukumā), ko arī nefiksēja.

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:10, pirms 11 gadiem
LAIKS rakstīja: tā kā tāds ilumināts
Ietekmīgs cilvēks ir tāds par kuru neviens nezina - Autors nezināms.

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:10, pirms 11 gadiem
Kili rakstīja: Robbijs vismaz nav glory hunters-kepons kā tu, kas fano par Real, jo pērk zvaigznes un 2002.gadā paņēma ČL
šādā gadījumā vienīgā atšķirība starp Real un City ir tas, ka Real ir arī uzvarējuši ČL.

  +2 [+] [-]

, 2014-03-24 00:10, pirms 11 gadiem
Man tas 11m ir pilnīgi vienaldzīgs, bet tā sarkanā gan riktīgi iecērt rētu. Nu žēl, ka tiesnesis izšķīra bez maz vai turpmāko spēles likteni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:10, pirms 11 gadiem
Visi runā par tiesnešu kļūdām šajā spēlē un ka realam vajadzēja uzvarēt utt . bet kam visu spēli bija pārsvars? kas reālli dominēja šajā spēlē? BARCA . pelnīta uzvara.

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:11, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nē, tur daivings ar nebija, vnk neveiksmīgi sapinās pats savās kājās, un beigās tika apbalvots ar 11m un sarkano pretiniekam.
Drīzāk aizķērās un izmantoja momentu. Ne kauna ne goda ne kā!

  +2 [+] [-]

, 2014-03-24 00:11, pirms 11 gadiem
bet... kaa jums patika Seska-pepes epizode? veicais pepe atgriezhas, jabadabaduu!!!

  +1 [+] [-]

, 2014-03-24 00:11, pirms 11 gadiem
Aizraujoši, eleganta spēle!!!

Jā piekrītu, nebija pelnīta pendele, ko piešķīra Neimaram - var redzēt, ka normālu spinu uztaisija krītot, un sarkanā kartīte vēl jo mazāk.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-24 00:12, pirms 11 gadiem
555 rakstīja: Sky-jaa tagad Mendjeta un Skolari apspriezh, viens teica, ka bija, viens, ka close call (like in ronaldo penalty)... apskaties atkaartojumaa uz ramosa kreiso roku.
par Injestas pendeli nav striidu, vieniigi vareeja tad dot arii par beilu.
Nu par injestu jau arī šie tur tā neviennozīmīgi izteicās...teica, ka tiesnesis bij nolēmis ka katrs kontakts soda laukumā būs pendele

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:12, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Ietekmīgs cilvēks ir tāds par kuru neviens nezina - Autors nezināms.

Gluži kā Beovulfa vai Rolanda dziesmas autori, nevaru noliegt, tas tiešām ir prestiži.

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:12, pirms 11 gadiem
555 rakstīja: Sky-jaa tagad Mendjeta un Skolari apspriezh, viens teica, ka bija, viens, ka close call (like in ronaldo penalty)... apskaties atkaartojumaa uz ramosa kreiso roku.
par Injestas pendeli nav striidu, vieniigi vareeja tad dot arii par beilu.
Nebija nekāda roka (to gan uz pleca uzlika bet rāviena nebija ) - Ramoss tīši vai nē aizskāra no aizmugures Neimāra labo kāju, ātrumā tas vairs nevarēja noturēt līdzsvaru. Protams brzīlis jau aizlidoja kā no turēts. Bet kontakts bija .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-24 00:12, pirms 11 gadiem
555 rakstīja: bet... kaa jums patika Seska-pepes epizode? veicais pepe atgriezhas, jabadabaduu!!!
Bija smieklīgi, bet tai pat laikā man tā tracina viņš laukā. Nu kur var būt tik stulbs primāts. Pēc sejas jau var redzēt, ka nav apdāvināts, bet vēl tā uzvedās

  +1 [+] [-]

, 2014-03-24 00:12, pirms 11 gadiem
Barcelona bez tiesnešiem ir tas pats kas dzērājs bez pudeles

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:12, pirms 11 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu par injestu jau arī šie tur tā neviennozīmīgi izteicās...teica, ka tiesnesis bij nolēmis ka katrs kontakts soda laukumā būs pendele
nu jaa - taapeec to beila epizodi pievilka. imho pret Injestu bija 100% pendele - alonso gan pa celi iespeera, gan pa kaaju.

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:12, pirms 11 gadiem
Onka rakstīja: Nebija nekāda roka (to gan uz pleca uzlika bet rāviena nebija ) - Ramoss tīši vai nē aizskāra no aizmugures par Neimāra labo kāju, ātrumā tas vairs nevarēja noturēt līdzsvaru. Protams brzīlis jau aizlidoja kā no turēts. Bet kontakts bija .
Pārādi video, kurā mirklī bija kontakts.

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:13, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: visi sapņo spēlēt Bayern,nevis Real vai Barsa
Domā? Bundesligā nav konkurences, nedomāju, ka visiem futbolistiem patīk tas, vajag komandu ar spēcīgu rivalu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:13, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Bija smieklīgi, bet tai pat laikā man tā tracina viņš laukā. Nu kur var būt tik stulbs primāts. Pēc sejas jau var redzēt, ka nav apdāvināts, bet vēl tā uzvedās
Ja vinsh nebuutu apdaavinaats, tad nespeletu Reala, bet jaa, paaraak iekarsis ir atbildiigos matchos

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:13, pirms 11 gadiem
Leo4a rakstīja: Labi, bez krišanas neiztika, protams, bet es tā pavēroju Mesi, nu reāli viņš ir zelta futbolists, šoreiz runa nav par tehnisko spēli, bet gan par tēlu vispār.
Ne viņš kādreiz čīkst par dzeltenajām kkādām, ne par sodu, ja viņš vārtās pa zemi, tad skaidrs, ir bijis normāls sods, jo viņš to nekad nedara.
Viss ir pavisam mierīgi, ar visiem mierīgi runājas, nekāda naida, futbola ideāls rakstura ziņā, sakat ko gribat
Nevar nepiekrist,bet tikai nepareizajā komandā viņš spēlē!

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:14, pirms 11 gadiem
Onka rakstīja: Nebija nekāda roka (to gan uz pleca uzlika bet rāviena nebija ) - Ramoss tīši vai nē aizskāra no aizmugures Neimāra labo kāju, ātrumā tas vairs nevarēja noturēt līdzsvaru. Protams brzīlis jau aizlidoja kā no turēts. Bet kontakts bija .
man kaajaas izskatiijaas, ka pats sapinaas, bet ramoss ar kreiso vinju taa kaa sagrieza, un vinsh izmantoja iespeeju "uztaisiit kristiini"... nu nezinu. ramoss iipashi nestriideejaas, kaut gan vinsh laikam nekad paaraak nestriidaas.

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:14, pirms 11 gadiem
LAIKS rakstīja: Gluži kā Beovulfa vai Rolanda dziesmas autori, nevaru noliegt, tas tiešām ir prestiži.
Viduslaiku klasika kā nekā. Ir cilvēki un lietas kurām jāpaliek nezināmām .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:14, pirms 11 gadiem
UEFA lapā pavisam citāda tabula (Real - 73, Atletico - 70, Barcelona - 66); kā to saprast?

  +1 [+] [-]

, 2014-03-24 00:14, pirms 11 gadiem
haha, un vēl Nemārs bija aizmugurē

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:15, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Pārādi video, kurā mirklī bija kontakts.
Jāmeklē inetā - mājās HD kvalitātē uz lielā ekrāna varēja redzēt. atkārtojumā no aizmugures.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:15, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: haha, un vēl Nemārs bija aizmugurē
vot tur gan taisniiba
kaut kaada slikta speele tiesneshiem. lai arii emocijas it kaa nesita augstu vilni.
nu nekas - vismaz kaut kaada intrigas palieka veel ir.

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:15, pirms 11 gadiem
Samoilovs rakstīja: Visi runā par tiesnešu kļūdām šajā spēlē un ka realam vajadzēja uzvarēt utt . bet kam visu spēli bija pārsvars? kas reālli dominēja šajā spēlē? BARCA . pelnīta uzvara.
Tas bija tā kā joks jāsaprot???

  +3 [+] [-]

, 2014-03-24 00:15, pirms 11 gadiem
olga rakstīja: UEFA lapā pavisam citāda tabula (Real - 73, Atletico - 70, Barcelona - 66); kā to saprast?
UEFA lapā uzvara ieskaitīta nepareizajai komandai. Pirms spēles bija 70, 70, 66.

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:16, pirms 11 gadiem
fibery rakstīja: Ja vinsh nebuutu apdaavinaats, tad nespeletu Reala, bet jaa, paaraak iekarsis ir atbildiigos matchos
ahujeķ, es nerunāju šeit par skilu, bet gan par prāta spējām.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-24 00:16, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nu jā, vēlreiz noskatos un skadri var redzēt aiz kā aizķērās Neimārs!

https://www.youtube.com/watch?v=0rriAphQ1sE
Gluži aiz zāles gan neaizķērās. Kontakts ar Ramosu bija. Noskaties atkārtojumu vēlreiz. Ceļot aizmugurējo kāju Neimārs trāpija pa Ramosa kāju, līdz ar to solis beidzās ar purngalu zālē. Kontakts nebija liels, bet bija. Ja šeit sodam nebija jābūt, tad arī CR sodam ne. Arī tur bija neliels pieskāriens, un CR soļa likšanas vietā izvēlējās krist.
Kopumā gan ne vienā no šiem gadījumiem pendeles bija ļoti strīdīgs lēmums.

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:16, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: pofig tas 11m,bet sarkanās tur toč nebij !
Nu negluži - ja pendele bija , tad sarkano jādod - jo pēdējais aizsargs - tipa pēdējās cerības sods...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:17, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: jo labāk,visiem interesē tituli
Domāju, ka daudziem La Liga tituls tomēr šķiet vērtīgāks kā Bundesliga

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:17, pirms 11 gadiem
Par shito vien Busketu vaidzeja noraidit!

marca.com

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:17, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: jo labāk,visiem interesē tituli
Stulba diskusija bez pamata.
Viens tiecas uz Manchester United, otrs uz Bayern, trešais uz Real, ceturtais uz Juventus, piektais uz Santos, sestais uz Galatasaray

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:17, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: pofig tas 11m,bet sarkanās tur toč nebij !
Ja viņš iedeva pendeli tad sarkano tajā situācijā nevarēja nedot!

  +1 [+] [-]

, 2014-03-24 00:17, pirms 11 gadiem
Pepe- 83 tūkstoši mārciņu nedēļā
Neimārs- 120 tūkstoši nedēļā

Varētu atvērt Daiveru skolu, kā redzams - maksā labi!

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:17, pirms 11 gadiem
555 rakstīja: vot tur gan taisniiba
kaut kaada slikta speele tiesneshiem. lai arii emocijas it kaa nesita augstu vilni.
nu nekas - vismaz kaut kaada intrigas palieka veel ir.
Cerams līdz pēdejai kārtai būs intriga, plus RM titulu atnesīs Barcas - Atletico pēdejās kārtas mačs

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:17, pirms 11 gadiem
555 rakstīja: man kaajaas izskatiijaas, ka pats sapinaas, bet ramoss ar kreiso vinju taa kaa sagrieza, un vinsh izmantoja iespeeju "uztaisiit kristiini"... nu nezinu. ramoss iipashi nestriideejaas, kaut gan vinsh laikam nekad paaraak nestriidaas.
Nu Ramoss tur rokas pacēla, lai vispār nebūtu jautājumu, ka mēģina tur kko turēt utt., bet pretinieks noveļas un sarkanā vienalga...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:18, pirms 11 gadiem
robis133 rakstīja: Gluži aiz zāles gan neaizķērās. Kontakts ar Ramosu bija. Noskaties atkārtojumu vēlreiz. Ceļot aizmugurējo kāju Neimārs trāpija pa Ramosa kāju, līdz ar to solis beidzās ar purngalu zālē. Kontakts nebija liels, bet bija. Ja šeit sodam nebija jābūt, tad arī CR sodam ne. Arī tur bija neliels pieskāriens, un CR soļa likšanas vietā izvēlējās krist.
Kopumā gan ne vienā no šiem gadījumiem pendeles bija ļoti strīdīgs lēmums.
Traks esi vai, pret Kristīni sods bija 100%, tik ārpus soda laukuma.

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:18, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Cerams līdz pēdejai kārtai būs intriga, plus RM titulu atnesīs Barcas - Atletico pēdejās kārtas mačs
ja izshkjirsies ATM-FCB, tad RM gan var palikt beshaa... atceros, kaa slavenajaa Kapello sezonaa ATM paguulaas FCB madridee - tikai lai ieriebtu RM... tur gan tragjiski viss beidzaas, bet tik un taa.

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:19, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: Par shito vien Busketu vaidzeja noraidit!

http://www.marca.com/2014/03/23/futbol/madrid-barcelona/1395611557.html
tu spried peec bildes? video taa kaa neraada... neticu, ka vinsh uzkaapa un pepe neparaadiitu.

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:19, pirms 11 gadiem
Tiesneši bija barsas labā

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:21, pirms 11 gadiem
un prieksh manis macha moments, kad Messi ar pepi kaut ko draudziigi apsprieda (laikam beila epizodi). izskatiijaas pozitiivi

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:21, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: kagava tiecās uz MU,kur viņš ir tagad? pilnīga pakaļā
Tas atkal ir kaut kas cits

Frutto, visu Tev cieņu, bet divas lietas Tevī esmu ievērojis:
1) bieži sāc pēkšņi runāt par kaut ko pavisam citu kā sākumā
2) bieži maini domas. Jo kā var divu dienu laikā uzrakstīt gan "Barca, Real, Bayern, Chelsea - četras spēcīgākās komandas Eiropā", gan "PSG liekas spēcīgāki par Chelsea"... īsti neaptveru

  -1 [+] [-]

, 2014-03-24 00:22, pirms 11 gadiem
Milzīgs prieks par Barca uzvaru! Žēl, ka nebija iespēju redzēt, jo mačs bijis fenomenāls - rezultāts un apraksts par to liecina par visiem 100%!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-03-24 00:23, pirms 11 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:24, pirms 11 gadiem
Labi,ka ir,ta ir!
Tagad Realam visas speles jauzvar un jacer uz Atletico klupiena!

  +1 [+] [-]

, 2014-03-24 00:24, pirms 11 gadiem
kresnais rakstīja: https://twitter.com/BBCSporf/status/447856421615706112
Retvīta vērts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:24, pirms 11 gadiem
Angelitos#22 rakstīja: par taviem debīlajiem izteicieniem pa dienu, tevi banot vajadzētu pi***ausi nelaimīgais
Ko tad vel beerni negulj? Briivlaiks beidzies, riit uz skolu.

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:26, pirms 11 gadiem
Angelitos#22 rakstīja: par taviem debīlajiem izteicieniem pa dienu, tevi banot vajadzētu pi***ausi nelaimīgais
Nu un kadi man bija tie izteicieni?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:27, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Pepe- 83 tūkstoši mārciņu nedēļā
Neimārs- 120 tūkstoši nedēļā

Varētu atvērt Daiveru skolu, kā redzams - maksā labi!
GazMjasā un mūsu virslīgā, 5 gadus jāspēlē`lai tādu nopelnītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-24 00:27, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: un kas Di Maria pēc 1mā gola bija?
Un tagad aatri ielogojies savaa vai savos paareejos kontos un fiksi atbildi sev uz jautaajumu,fiksi es teicu

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:27, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: un kas Di Maria pēc 1mā gola bija?
Acerejas ka ir tads klubs ka MC,slikta dusha palika!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:29, pirms 11 gadiem
Nesaprotu kapēc futbola nevar būt kā Regbijā ir viens tiesnesis kas sēz pie ekrāna un galvenais tiesnesis sazinas ar viņu un viss būtu tad godīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:30, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: GazMjasā un mūsu virslīgā, 5 gadus jāspēlē`lai tādu nopelnītu.
Vai tad Gazmjas nespēlēja krievijas 5.līgā? Tur arī kaut ko maksā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:30, pirms 11 gadiem
Angelitos#22 rakstīja: tev vēl nav kauna te atrasties , nodir***
Tu,teva seklas riejs,pazudi no shejienis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-24 00:31, pirms 11 gadiem
KFC rakstīja: Nesaprotu kapēc futbola nevar būt kā Regbijā ir viens tiesnesis kas sēz pie ekrāna un galvenais tiesnesis sazinas ar viņu un viss būtu tad godīgi.
Tāpēc, ka daži vecie krabji, kuri savā laikā vēl cūkas pūsli pa kartupeļlauku dzenāja, baidās no mūsdienu tehnoloģiskajām iespējām kā no spitālīgā.

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:31, pirms 11 gadiem
Kili rakstīja: detected - fruttto second profile!
Zabaks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-24 00:33, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: Ej paraudi stūrī kopā ar draugiem pļutto un Modrīti, 6:0 laikam tev pa smadzeni iedeva .
Es vismaz nenoniecinu savu klubu kaa tu,nosaucot klubu par lupataam,kuram zaudeeja tavs klubs tu visu pateici,sanaak ka tavs city ir lupatu lupatu klubs

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:33, pirms 11 gadiem
Angelitos#22 rakstīja: srannā aborta atlieka,,, pasaki dzīvē purnā atrausies smagi
ahahahaha. pasaki kādam dzīvē ka viņš ir aborta atlieka un tu ari, visticamak, pa purnu smagi atrausies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:34, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: Tu to vari man nestāstīt, te jau viss ir skaidrs. Vari rakstīt no viena profila.
LOL, tie galīgi nav viens profils, ne tu māki noslēpt savus daudzos profilus, ne atrast citus vienādos profilus, nevērtē pēc sevis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:35, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: Modrīts lieto SC 6.gadi,es 1,5,tā kā netroļļo Donbasa pabira
Drīz jubileja?

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:35, pirms 11 gadiem
Angelitos#22 rakstīja: srannā aborta atlieka,,, pasaki dzīvē purnā atrausies smagi
Oij veelviens drossirdis,nesmiidi aaksts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:36, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: Modrīts lieto SC 6.gadi,es 1,5,tā kā netroļļo Donbasa pabira
viņš vienkārši nevar šajā tēmā Krieviju un Ukrainu iesaistīt, tāpēc meklē jaunas sazvērestības teorijas, kur, piemēram, visi profili, kuriem nepatīk City pieder vienam cilvēkam.

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:36, pirms 11 gadiem
Angelitos#22 rakstīja: srannā aborta atlieka,,, pasaki dzīvē purnā atrausies smagi
Noietni????
Es dizvoju Caka,Bruninieku 58 krustojuma,apm 18:00 pec darba bushu majas! Tieshi krustojuma ir veikals,Latvijas Balzams,teikamies?

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:36, pirms 11 gadiem
Sveicu visus fanus ar lielisku El Classico
biju cerējis jau uz līdzīgu rezultātu, un ne bez simulācijām... spēle ļoti līdzīga, visvairāk žēl Ramosa ! lielisks cepuru triks Messi, kas ļauj panākt Koštu un Ronaldo. Gaidām ČL!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:37, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: ? Lūdzu skaidrāk. Es jau vienā no komentāriem rakstīju to ,ka City ir pasaules prestižākais futbola klubs atsķirībā no mistkastniekiem Arsenal kas 3 spēlēs ielaiduši 17 golus.
Tu tak Barsu pa lupataam nosauci perdel,taatad tavu sitiku lupatas apspeeleeja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-24 00:38, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: Noietni????
Es dizvoju Caka,Bruninieku 58 krustojuma,apm 18:00 pec darba bushu majas! Tieshi krustojuma ir veikals,Latvijas Balzams,teikamies?
Jūs abus vajag nobanot, iemācieties uzvesties portālos vienreiz! Ir teiciens -gudrākais piekāpsies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:39, pirms 11 gadiem
Neraudat veči, basī tagad stipri vairāk daivo [flopo] pat.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:39, pirms 11 gadiem
Angelitos#22 rakstīja: nelien kur nevajag, tas ir privāti
Censos tevi pasargaat no mordaboja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:40, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: Un visi kuri fano par City pieder vienam? Ak šie dubultie standarti. Es jau esmu piedāvajis frutto uz alus kasti saderēt, bet čalis baidās piekrist. Laikam zin ka man ir taisnība, bet tikuntā kautko cenšas muldēt.
es par City faniem kaut ko tādu teicu? nemeklē dubultos standartus, kur viņu nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:40, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: ČL priekš City ir mazsvarīgs turnīrs.
Tu pacel vārdu idio.ts neredzētos augstumos

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:41, pirms 11 gadiem
Angelitos#22 rakstīja: zajebis, ar lieciniekiem viss notiek,,, lai iet
Man nebus liecinieku,mani draugi strada,tapec es bushu viens!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:41, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: ČL priekš City ir mazsvarīgs turnīrs.
Jaa,jaa taapat kaa Fa cup tu nu gan esi viens jautrs pampers

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:41, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: ČL priekš City ir mazsvarīgs turnīrs.
pieņemsim ka City neuzvarēs EPL. kas tad notiks? EPL arī nav svarīgs turnīrs? visa šī sezona nebija svarīga?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:43, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: Es par futbola sadaļas komentēājiem kā tadiem. Laikam te jauns lietotājs nedrīkstēs fanot par City, visi domā ka tas ir viens cilvēks. Bet par citiem klubiem - droši, durvis atvērtas.
tas nav atkarīgs no tā par ko tu fano. vienkārši ir daži profili, kuriem daudz teksti ir aizdomīgi līdzīgi.

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:43, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: Citiem klubiem ir svarīgs ČL turnīrs, citiem vietējā līga, kas tur nav skaidrs?
Kur ir kaut viens City kluba paziņojums, ka viņiem ČL nav svarīgs turnīrs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:43, pirms 11 gadiem
Angelitos#22 rakstīja: gan jau kkāds 17gadīgs sīkais, kas brīvlaikā par gruš4iku piestrādā
Ar 17 gadiigu pilniigi pietiek,es taadaa vecumaa taadus puikas zinu uztreneetus,ka ja vajadzeetu veci pa gaisu lidotu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:45, pirms 11 gadiem
Angelitos#22 rakstīja: gan jau kkāds 17gadīgs sīkais, kas brīvlaikā par gruš4iku piestrādā
17 gadi???? Es sc esmu seshi gadi,cetri gadi atpakal aizbraucu uz UK stradat,shogad atgriezos!
2001.gada mani iesauca armija,pec gada obligata,seshus gadus dieneju 2.kajnieku batalojona! Vari apmeram uzmest,cik man gadu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:48, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: Atklāti jau tādas lietas neteiks. Viss tiek noklusēts.
Tu savus spriedelējumus aplamos arī varētu noklusēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:49, pirms 11 gadiem
Angelitos#22 rakstīja: tad jau redzēsim
A ko nepeikriiti? Tas ir gandriiz labaakais vecums jauns nenogurdinaams,ceru ka nesi kautkaads 40 gadiigs alus dzeeraajs,ar izkaarusos kungi prieksaa un peec paaris kustiibaa meele paar plecu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:50, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: 17 gadi???? Es sc esmu seshi gadi,cetri gadi atpakal aizbraucu uz UK stradat,shogad atgriezos!
2001.gada mani iesauca armija,pec gada obligata,seshus gadus dieneju 2.kajnieku batalojona! Vari apmeram uzmest,cik man gadu!
Kadi 30 gadi Tev toc ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:52, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: Ja ČL sāktos no 1/8 fināla tad tas būtu prestižš turnīrs. Priekš pārējām komandām - jāpalielina EL prestižš.
A tev pamper es skatos visi turniiri mazsvariigi no kuriem izkriit tavi city,tikai paskatoties kaa speeleetaaji bij gatavi zemi grauzt lai uzvareetu,man taa nelikaas it seviski pret Wigan
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:52, pirms 11 gadiem
Es ta skatos ,ka jums te karstas diskusijas iet valja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:54, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: es Robbiju atkodu,viņš iet 8-10 .klasē max
Nevar but!
Es tak kaut kad lasiju ka sim esot kadi 25 gadi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:55, pirms 11 gadiem
Angelitos#22 rakstīja: nu tad pis*** atpakaļ uz savu UK un turpini būt melnstrādnieks tur
tu nesaproti,es atbraucu atpakal,man ir darbs,dzivoklis,draudzene,kapec man butu jabrauc atpakal uz UK,mani Latvija viss apmierina!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:56, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kadi 30 gadi Tev toc ir.

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:56, pirms 11 gadiem
Armands Bērziņš dušā rakstīja: Kādēļ tad viņš ir tik de.bils?
Zinatnieki veljoprojam nezin atbildi uz so jautajumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:57, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: ? Wigan ieguvuši FA kausu 2x pēc kārtas, ir izkrituši visi TOP izņemot Arsenal, bet Tu piekasies tieši City? Loģika?
Taapeec ka nevajag nest mulkiibas un runa gaaja tiesi pa city,kaa vini centaas,bet diemzeel nespeeja iesist Wiganam,lai dabuutu vismaz paarspeeli,a tu tik turpini apgalvot,ka tas ir mazsavariigi,tev varbuut jaa,komandai toc nee pamper
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:59, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: ko Tu atskaities keponiem !
Pareizi ir,parak iekarsis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 01:00, pirms 11 gadiem
Armands Bērziņš dušā rakstīja: Jāprasa viņa mātei. Kā?
Diezin vai vinja mate zinas atbildi.

     [+] [-]

, 2014-03-24 01:00, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: SKA iepriecina tautu ar savu sniegumu, iesaku biežāk ieslēgt TV un paskatīties SKA spēles, kur cilvēki ir smaidīgi, laimīgi, nevis tukši raustīt vafeli pie mazā Messi bildes. SKA spēlē skatāmāko hokeju ko es jebkad dzīvē esmu redzējis, SKA ir iesaistījies vairākos labdarības projektos un ir devis iespēju uz labāko dzīvi daudziem cilvēkiem.
Tu laikam nesi dzirdeejis par Detroitas Red Wings
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 01:02, pirms 11 gadiem
frutttto rakstīja: labāk dabuut retāk,bet tā,ka pēc tam pastaigāt nevari
Nu ja, labak visa menesa normu dabut viena diena.
Not bad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 01:03, pirms 11 gadiem
marisbaigais rakstīja: Vaitad Barca kaadreiz var uzvareet bez pietiesaasanas un vaitad tur speelee viiri?! kkadi lupatas pa zemi vaartaas un simule! Hala Madrid
Tu vispar saprati ko uzrakstiji? Ja kads vartijas tad tie nebija vien FCB speletaji. Kristine viens pats nezin cik reizes nokrita bezcerigas situacijas un ludzas pec soda. Beigas pat neiztureja nervi, kad vaajdzeja ar elkoni divcina iesist.
Kas patika? Tas kaa pie Santiago Bernabeu durviem pieklauvee Messii.. tuk-tuk.. laidiet ieksa- atnacu pec sava hatt-trick.Un tas viss princeses karalvalsti.

p.s. es neesmu nevienas komandas fans. neitrals. biju par skaistu/godigu futbolu. + neciesu nirejus (saja spele lielakais- CR). Lai labi gremojas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 01:04, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: Tā pilsēta tak ir bankrotējusi, nabaga amerikāņiem hokejs vienīgais prieciņš.
Toties tas klubs hokeja laukumaa paarbrauktu paari tavaM SKA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 01:06, pirms 11 gadiem
fabregas4 rakstīja: Toties tas klubs hokeja laukumaa paarbrauktu paari tava SKA
Lieliski teikts.
SKA wsp hokeja zinataju aprindas tiek uzskatits par luzeru klubu.
Ja komanda nebutu tas pabiras Kovi, tad situacija butu daudz labaka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-03-24 01:07, pirms 11 gadiem
Kavits rakstīja: Tu vispar saprati ko uzrakstiji? Ja kads vartijas tad tie nebija vien FCB speletaji. Kristine viens pats nezin cik reizes nokrita bezcerigas situacijas un ludzas pec soda. Beigas pat neiztureja nervi, kad vaajdzeja ar elkoni divcina iesist.
Kas patika? Tas kaa pie Santiago Bernabeu durviem pieklauvee Messii.. tuk-tuk.. laidiet ieksa- atnacu pec sava hatt-trick.Un tas viss princeses karalvalsti.

p.s. es neesmu nevienas komandas fans. neitrals. biju par skaistu/godigu futbolu. + neciesu nirejus (saja spele lielakais- CR). Lai labi gremojas.
tu wannabij saproti ko vispar raksti?? barca visu geim nira vien un tu te kko dirs,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 01:09, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: Tiešām?
Carolina Hurricanes at St. Petersburg Ska St....
Tāpat notiktu arī ar Red Wings. Un tikai nesāc muldēt par to ,ka Hurricanes nebija vēlmes uzvarēt.
Atceries. Kadas 2 sezonas atpakal gaja runa par to ka kolhoza.klubi varetu speles aizvadiit sava starpa Bruklina.
Kapec tad tas nenotika?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 01:10, pirms 11 gadiem
Labi,es gulet,rit agri jacelas!
Ar labu nakti!

     [+] [-]

, 2014-03-24 01:10, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: Tiešām?
Carolina Hurricanes at St. Petersburg Ska St....
Tāpat notiktu arī ar Red Wings. Un tikai nesāc muldēt par to ,ka Hurricanes nebija vēlmes uzvarēt.
Pat sii briiza Detroita iznestu tavu SKA,atradis kautkaadu draudziibas speeli,vai paraugmacu pirms sezonas,buutu paa iistam tad tu redzeetu,muusu pasu Dinamo jau paraadiija,ka SKA nav nekas iipass!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 01:11, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: Iedod vismaz 2 vai 3 avotus kur SKA tiek nosaukts par lūzeru klubu, protams, izņemot SC komentārus. Tīri hokeja vai sporta žurnālistu rakstos. Aiziet. Kad pabeidz meklēt, atsūti man PM linkus.
Nu jokus nesaproti?
Un es sezu caur telefonu tatad jebkura gadijuma neko nemekletu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-03-24 01:15, pirms 11 gadiem
Jury rakstīja: tu wannabij saproti ko vispar raksti?? barca visu geim nira vien un tu te kko dirs,
wannabij? un to raksta kjems, kuram avatars ir "labakais speletajs pasaulee" (peec pasha vaardiem pec finaala ar LAL ). Ko es nepateicu pareizi? 2 pendelesuz barsas vartiem- pelniitas. Ramoss aizkera Neimara kaaju + otra pendele nogaazts no kaatiem. Real pendele? NEBIJA soda laukumaa.

laikam biji viens no tiem, kuri lika lielo un droso $ uz realu attopies un atver acis kad spele tava komanda. verte objektivi. viss ko varu pateikt- nebutu ramosam sarkana- real butu stabili panemis so machu. bet ta kaa nervi netur lielajos machos (ne pirmo reizi) tad pashi vien vainigi. Barsas speletaji ari nira jo ka gan klasiika butu bez daivoshanam. + vel iegaadaats Beils- viens no nirejiem. (Nireju tops- CR, Suares, Neimars, Beils, Robbens, Riberii, Buskets). Ir vel bet sos uz atro iedomajos. Tacu princese CR to darija visvairak. Jau amca sakuma tiesnesis neiekrita un CR tik ar rokam platijas.

     [+] [-]

, 2014-03-24 01:15, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: Kontinentālās hokeja līgas, nevis kolhoza klubi, sāksim ar to. Kapēc nenotika? Jo amerikāņu skatītājiem nebūtu intrese par divu krievu klubu spēli, tapēc arī nenotika.
Tik traki jau nebutu.
TV reitingi radija ka mazliet interese par kolhoznieku hokeju jau ir.
Un ja kas Bruklinas jauna arena pieder Prohorovam.
Drizak skiet ka problema bija pasa KHLela kuri negribeja beigas lai sis speles notiktu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 01:18, pirms 11 gadiem
Lab es eju gulet.
Bobiit Tu ar labak ej gulet citadi riit vel skolu nogulesi.

Visu labu!

     [+] [-]

, 2014-03-24 01:18, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: Tā spēle bija tikpat nozīmīga cik FA kauss priekš City.
Jaa varbuut preks SKA,kas drosi skreeja kaa dulli,lai pa visu cenu uzvareetu,tiesi taapat kaa city,bet diemzeel Wigan izraadiijaas paaraaks.Un vispaar peec tevis teiktaa saprotu ka uzskati SKA par labaako un speeciigaako hokeja klubu pasaulee,ja taa ir taisniiba tad tu toc esi pampers,jo Wings mineeju tik kaa piemeeru,veel jau ir Stenlija kausa ieguveeji un paareejiem kas tam bij tuvu,drosi ka teiksi ka tos ar uztaisiitu

  +2 [+] [-]

, 2014-03-24 01:20, pirms 11 gadiem
SKA fckin looooooooooossssseeeeerrrrrssss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 01:22, pirms 11 gadiem
Pag piemirsu,vai tik Loko sodien neuztaisiija visu vareno SKA,wow sensaacija,hokeja pasaule sokaa

     [+] [-]

, 2014-03-24 01:24, pirms 11 gadiem
pec pirma puslaika jau vajadzeja but 4:1 real laba.

     [+] [-]

, 2014-03-24 01:28, pirms 11 gadiem
Kavits rakstīja: wannabij? un to raksta kjems, kuram avatars ir "labakais speletajs pasaulee" (peec pasha vaardiem pec finaala ar LAL ). Ko es nepateicu pareizi? 2 pendelesuz barsas vartiem- pelniitas. Ramoss aizkera Neimara kaaju + otra pendele nogaazts no kaatiem. Real pendele? NEBIJA soda laukumaa.

laikam biji viens no tiem, kuri lika lielo un droso $ uz realu attopies un atver acis kad spele tava komanda. verte objektivi. viss ko varu pateikt- nebutu ramosam sarkana- real butu stabili panemis so machu. bet ta kaa nervi netur lielajos machos (ne pirmo reizi) tad pashi vien vainigi. Barsas speletaji ari nira jo ka gan klasiika butu bez daivoshanam. + vel iegaadaats Beils- viens no nirejiem. (Nireju tops- CR, Suares, Neimars, Beils, Robbens, Riberii, Buskets). Ir vel bet sos uz atro iedomajos. Tacu princese CR to darija visvairak. Jau amca sakuma tiesnesis neiekrita un CR tik ar rokam platijas.
pasaki ja es kko pateicu kļūdaini, bet labākās komandas(čempioni), labākais spēlētājs(finals MVP), kurš ielika Kobee, var droši sevi atzīt par labāko.

Es tieši esmu objektīvs, bet nav jēga strīdēties ar čali, kurš dabū boner katru reizi kad messi vai iniesta vārtās pa zāli. nice por.no for you man...

     [+] [-]

, 2014-03-24 02:53, pirms 11 gadiem
Esmu patiesi šokā. Žēl mandrides fanus, viņi tik pārliecināti bija.

  -3 [+] [-]

, 2014-03-24 05:35, pirms 11 gadiem
Var redzēt, ka ne Real un tās fani, nemāk zaudēt! Laikam jau piemirsa Madridei iedoto pendeli, kura nemaz nebija pendele un tik vālē par uzpirktiem tiesnešiem!
Atver acis madridist
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 11:04, pirms 11 gadiem
ljoti liels prieks shodien no riita peec darba bija uzzinaat shiis speeles rezultaatu,noskatiijos speeli ierakstaa un sapratu,ka,ja buutu skatiijies tieshajaa,buutu sirdstrieka,par speeli,nu neuzvareeja taa komanda,kas buutu vairaak pelniijusi,bet gan taa,kam vairaak paveicaas,par tiesneshiem neizteikshos,kaa nekaa peec preses un fanu uzmaniibas smagaakaa speele pasaulee un notiesaaja labi,lai ko kaads neteiktu
P.S.pirmais puslaiks bija ideaals pieraadiijums tam,kaapeec es atkorkjeeshu shampi tajaa dienaa,kad Di Marija aizies no Real

  +1 [+] [-]

, 2014-03-24 11:06, pirms 11 gadiem
un reaali,noblokjeejiet ne tikai Robija avataru,bet ar vinja IP adresi,nu cik var rakstiit mulkjiibas visos ar futbolu saistiitos rakstos un vienmeer,lai par ko iet diskusija,viss beidzaas ar City un hokeja SKA

     [+] [-]

, 2014-03-24 11:09, pirms 11 gadiem
nu kas var būt labāks par real piesišanu viņu laukumā. Viva Barca! atkal tiesneši vainīgi, ne? visu laiku pietiesā Barcai, jāsmejas

     [+] [-]

, 2014-03-24 11:11, pirms 11 gadiem
nilish rakstīja: pec pirma puslaika jau vajadzeja but 4:1 real laba.
bet ja nebij... tad tomēr nevajadzēja. uzvar stiprākais un šoreiz tā bja Barca. madridistas var iet bimbāt un sūdzēties par ļaunajiem tiesnešiem jo Madridei taču nekad nepietiesā

     [+] [-]

, 2014-03-24 11:29, pirms 11 gadiem
Real speeleetaaju izteikumi peec speeles gan nesmuki,Xavi stilaa,kad peec zaudeejuma vaino neliidzeno laukuma segumu un,ja par Ramosa sarkano, tad nu sorry,ir taadi noteikumi,ja dod pendeli,tad jaados ar sarkanaa,jo Ramos bija peedeejais aizsargs,taa kaa tiesnesis nosvilpa peec graamatas, un visiem Real faniem,kas nepiekriit,der iedomaaties,kas buutu,ja taada epizode buutu pie otriem vaartiem,pilns buutu ar komentaariem a kur sarkanaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 11:43, pirms 11 gadiem
Kili rakstīja: varbūt tevi nobloķēt vai vēl labāk frutttttttttttto par agresiju un spamu

Robbija mīnuss, ka viņš atbild provokācijām un es ceru, ka viņš labosies

un jā - otrdien mūs gaida arī derbijs, varbūt ne tik svarīgs kā Katalonija vs Spānija, bet tomēr derbijs
nu zini,Frutto dazu cilveeku viduu sheit ir iemantojis atdziniibu kaa adekvaats un zinosh cilveeks sporta jomaa,nevis kaa Robijs,vinja n-tie profili un Tu,kas paareejos meegjina provoceet,ar,piedod man,biezi tizliem komentaariem

  -1 [+] [-]

, 2014-03-24 11:45, pirms 11 gadiem
Naurbuha rakstīja: Var redzēt, ka ne Real un tās fani, nemāk zaudēt! Laikam jau piemirsa Madridei iedoto pendeli, kura nemaz nebija pendele un tik vālē par uzpirktiem tiesnešiem!
Atver acis madridist
atver pac acis un paskaties uz speeles daudzam citaam situaacijaam saaksim ar pike un fabrekasa rokaam soda laukumaa peec ronaldo izpildes.............. uz momentu kur beilam reali soda laukumaa ieppppp.... pa kaaju atkal nekas......... par blokessanu vispaar nerunaajot un viss beidzot par pendeli kuru nesaprotamo visiem noziimeeja uz real vartiem
tiesnesis reali visu panema uz sevi tajaa briidii nevis lava uzvareet stipraakajam
shai speelei lai kaada vinja buutu un kaadi buutu tiesnesu suudu vajadzeeja beigties niccaa

  +1 [+] [-]

, 2014-03-24 11:47, pirms 11 gadiem
Piekrītu, ka bija viena no labākajām Clasico spēlēm pēdējos 5 gados, līdz brīdim, kad tiesnesis izlēma to izjaukt, piešķirot Ramosam sarkano kartiņu nevis Neimāram Oskaru. Pēc tam spēle pārvērtās par kārtējo bezjēdzīgo, lēno sapasošanos laukuma vidū.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 11:50, pirms 11 gadiem
jew13 rakstīja: atver pac acis un paskaties uz speeles daudzam citaam situaacijaam saaksim ar pike un fabrekasa rokaam soda laukumaa peec ronaldo izpildes.............. uz momentu kur beilam reali soda laukumaa ieppppp.... pa kaaju atkal nekas......... par blokessanu vispaar nerunaajot un viss beidzot par pendeli kuru nesaprotamo visiem noziimeeja uz real vartiem
tiesnesis reali visu panema uz sevi tajaa briidii nevis lava uzvareet stipraakajam
shai speelei lai kaada vinja buutu un kaadi buutu tiesnesu suudu vajadzeeja beigties niccaa
ja tev sejaa lido bumba,sorry,par to reaali jaadod pendele,taa jau saucaas piekasiishanaas

     [+] [-]

, 2014-03-24 11:53, pirms 11 gadiem
Kili rakstīja: labs joks fruttttttttto un adekvāts, trololol

es tev varētu desmitiem komentu iepostēt viņa un tu ātri domas mainītu
tu vari man kaut 20 vinja komentaarus izrakstiit,es esmu Barcas fans,vinjsh Real,bet tas nemaina situaaciju,jau liekas vairaakus gadus ar vinju diskuteeju un savas domas nemainiishu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 11:55, pirms 11 gadiem
Kili rakstīja: labs joks fruttttttttto un adekvāts, trololol

es tev varētu desmitiem komentu iepostēt viņa un tu ātri domas mainītu
un pietiek jau ar tavaam ieposteetajaam bildeem un futbola jaukshana ar politiku,lai saprastu,ka meadekvaatais esi tu,pat,ja esi par Barcu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-24 12:00, pirms 11 gadiem
Kili rakstīja: viņš vakar aicināja fiziski iznīcināt FC Barselona, šāds cilvēks nevar būt adekvāts pēc definīcijas

viņš daudz neatpaliek no tik slavenā RobisK savā vulgaritātē un neadekvātumā, iespējams pat vēl trakāk
a ko tu gribeeji no Real fana,vinjsh atbalsta Real,taapeec jau vinjsh nav sliktaaks cilveeks,taapeec jau vinjsh elektrikjis buudams tavu maaju nesalaidiis uz iiso,lai nodeg,nav jau jaaglorificee,Blah,Modriitis,Frutto,Hala Madrid,ok Real fani,bet ar vinjiem taapat var kopaa iedzert alu un patuseet pa Riigu,piederiiba klubam nav svariiga

     [+] [-]

, 2014-03-24 12:02, pirms 11 gadiem
Kili rakstīja: sports ir politika, jo īpaši šajos trauksmainajos laikos

un pret Chelsea un tās īpašnieku es turpināšu cīņu par taisnīgumu un naudas atgriešanu atpakaļ Krievijas tautai

tāpat es turpināšu cīņu par Katalonijas neatkarību, tas nav apspriežams vairāk
nu turpini,turpini,kaa Donkihots pret veejdzirnavaam

     [+] [-]

, 2014-03-24 12:49, pirms 11 gadiem
jew13 rakstīja: atver pac acis un paskaties uz speeles daudzam citaam situaacijaam saaksim ar pike un fabrekasa rokaam soda laukumaa peec ronaldo izpildes.............. uz momentu kur beilam reali soda laukumaa ieppppp.... pa kaaju atkal nekas......... par blokessanu vispaar nerunaajot un viss beidzot par pendeli kuru nesaprotamo visiem noziimeeja uz real vartiem
tiesnesis reali visu panema uz sevi tajaa briidii nevis lava uzvareet stipraakajam
shai speelei lai kaada vinja buutu un kaadi buutu tiesnesu suudu vajadzeeja beigties niccaa
Nu jau čīksti par tiesāšanu - tad jau objektivitātes labad vajadzētu čīkstēt par abām pusēm :
1. Par pendeles neiedošanu Neimāram pirmajā puslaika vidū kad Pepe šo nokabināja soda laukumā (būtu pendele būtu arī dzeltenā portugālim - un neaizmirsīsim, ka viņš puslaika beigās dabūja dzelteno).
2. Ronaldo spoku pendeli - Alves viņu aizķēra pirms soda līnijas, vajadzēja būt soda sitienam nevis pendelei.
3. Ja jau saki par rokām Fabregasam soda laukumā - varēji jau pieminēt arī Benzemā bicepsu pēc soda sitiena, ko izpildīja Injesta (roka bija piespiesta pie ķermēna - bet arī Sesks ar rokām neplivinājās)
4. Benzemā 2 puslaikā pēc Ronaldo piespēles bija aizmugurē - tiesneši to nefiksēja - būtu iesitis (Valdes izvilka ) - būtu vārti.
tas nu tā par to tiesāšanu vienā virzienā.

     [+] [-]

, 2014-03-24 13:01, pirms 11 gadiem
kas attiecas par pašu spēli - ļoti vāji (manuprāt) Barcā nospēlēja Fabregas (netipiski lēns), nebija tā labākā spēle Alvesam un Neimāram. Kārtējo reizi pierādījās katalāņu vājā vieta - laba CD trūkums - pirmos divus vārtus Benzemā guva pēc tam, kad "otrajā stāvā" Mascherano zaudēja divcīņu. ļoti labi nospēlēja Injesta ar Messi, arī Pikē un Alba. Buskets labāk nekā pēdējā laikā. čavi - no vienas puses visa saspēle gāja caur viņu - bet nu aizsardzībā daudz kur vairs nepaspēj.
Par Real - ļoti labi labs pirmajā puslaikā bija Di Marija - kopā ar CR pilnībā izārdija labo katalāņu flangu. tā kā Neimārs nenāca biežāk palīgā nekā nāca. Benzemā - no vienas puses iesita 2 vārtus taču vaŗeja iesist vēl vismaz 2. ļoti vājš bija manuprāt Alnoso - vispār laukumā redzams nebija, plus vēl stulbs pārkāpums pret Injestu beigās. Pepe - bija ok - vienbŗid šķita ka atkal "iemesosiet velni" viņā - bet biegās nespēlēja tīri ok. marcelo - ļoti labs bija. Velns viņ zin ar ko Modriču bija Ančeloti regulāri neapmierināts - noteikti neibja sliktākais laukumā Real sastāvā.
Bet kopumā var būt viens secinājums pēc šīs spēles - ja Messi vai CR sit pendeli - tad GK var droši nelekt - ja trāpīs vārtos (un visticamāk tā būs ), tad no GK nekādas jēgas (gan Lopezs gan Valdes uzminēja kur sitīs - tikai tāpat atvairīt nevarēja)....

     [+] [-]

, 2014-03-24 13:45, pirms 11 gadiem
Onka rakstīja: Nu jau čīksti par tiesāšanu - tad jau objektivitātes labad vajadzētu čīkstēt par abām pusēm :
1. Par pendeles neiedošanu Neimāram pirmajā puslaika vidū kad Pepe šo nokabināja soda laukumā (būtu pendele būtu arī dzeltenā portugālim - un neaizmirsīsim, ka viņš puslaika beigās dabūja dzelteno).
2. Ronaldo spoku pendeli - Alves viņu aizķēra pirms soda līnijas, vajadzēja būt soda sitienam nevis pendelei.
3. Ja jau saki par rokām Fabregasam soda laukumā - varēji jau pieminēt arī Benzemā bicepsu pēc soda sitiena, ko izpildīja Injesta (roka bija piespiesta pie ķermēna - bet arī Sesks ar rokām neplivinājās)
4. Benzemā 2 puslaikā pēc Ronaldo piespēles bija aizmugurē - tiesneši to nefiksēja - būtu iesitis (Valdes izvilka ) - būtu vārti.
tas nu tā par to tiesāšanu vienā virzienā.
es pilniibaa tev saprotu ko tu megini pateikt un es tam piekriitu bet ja jau es visu piemineetu tad jau man te visu dien buutu jaaraxta jo bija lloti daudz un dazzadas situaacijas uz abaam puseem

el clasico ir el clasico un ar to visiem patik ssi speele un veel jo vairaak to gaidaa real un barca fani
rezultats ir taads kaads ir bet es nevaru arii nepiekritst cr7 ka kaads gribeeja lai vine barca jo pirmajaa briidii kad iedeva pendeli pret injestu es nesapratu kas notiek ......... ojbektiivi domaju ka neskatoties uz ramosa red card domaaju ka vajadzeeja beigties niccaa

     [+] [-]

, 2014-03-24 14:27, pirms 11 gadiem
jew13 rakstīja: es pilniibaa tev saprotu ko tu megini pateikt un es tam piekriitu bet ja jau es visu piemineetu tad jau man te visu dien buutu jaaraxta jo bija lloti daudz un dazzadas situaacijas uz abaam puseem

el clasico ir el clasico un ar to visiem patik ssi speele un veel jo vairaak to gaidaa real un barca fani
rezultats ir taads kaads ir bet es nevaru arii nepiekritst cr7 ka kaads gribeeja lai vine barca jo pirmajaa briidii kad iedeva pendeli pret injestu es nesapratu kas notiek ......... ojbektiivi domaju ka neskatoties uz ramosa red card domaaju ka vajadzeeja beigties niccaa
Varēja beigties ar ničā, varēja Real uzvarēt, varēja arī zaudēt. Ja skatītos pēc spēku samēriem - ne dāņi, ne grieķi nekad nebūtu uzvarējuši EČ. Un Latvijas vietā turki būtu aizbraukuši.
Un ja tiesnesis gribēja izšķirt spēli par labu Barcai viņam daudz iespēju to izdarīt agrāk un vienkāršāk. CR runāja emociju iespaidā - vēl jo vairāk tāpēc, ka viņam pašam vakar ne tuvu nebija žilbinošs sniegums (ja neskaita pendeli - perfekti iesita). Uz tiesnesi šādās spēlēs ir milzīgs spiediens no visām pusēm - un CR sāka, kā viens no pirmajiem - pirmajās 5 minūtēs divas reizes nokrita soda laukumā un rādīja, ka bija jābūt pendelei....
Bet galvenais - Real joprojām ir favorīti - 1. Barca atpaliek no Real par 1 punktu 2. Atletico vēl jāspēlē ar katalāņiem - kamēr Real vairs ne ar vienu no pirmā trijnieka nav jāspēlē - protams La liga ne tuvu nav 3 komandu čempionāts, bet nu tomēr....

     [+] [-]

, 2014-03-24 14:41, pirms 11 gadiem
Onka rakstīja: Nu jau čīksti par tiesāšanu - tad jau objektivitātes labad vajadzētu čīkstēt par abām pusēm :
1. Par pendeles neiedošanu Neimāram pirmajā puslaika vidū kad Pepe šo nokabināja soda laukumā (būtu pendele būtu arī dzeltenā portugālim - un neaizmirsīsim, ka viņš puslaika beigās dabūja dzelteno).
2. Ronaldo spoku pendeli - Alves viņu aizķēra pirms soda līnijas, vajadzēja būt soda sitienam nevis pendelei.
3. Ja jau saki par rokām Fabregasam soda laukumā - varēji jau pieminēt arī Benzemā bicepsu pēc soda sitiena, ko izpildīja Injesta (roka bija piespiesta pie ķermēna - bet arī Sesks ar rokām neplivinājās)
4. Benzemā 2 puslaikā pēc Ronaldo piespēles bija aizmugurē - tiesneši to nefiksēja - būtu iesitis (Valdes izvilka ) - būtu vārti.
tas nu tā par to tiesāšanu vienā virzienā.
Un ko tu teiksi par to, kad Geymars sanjeema piespeeli aizmugures stavokli un tad aizskreeja nokrist soda laukuma?

     [+] [-]

, 2014-03-24 14:42, pirms 11 gadiem
Katraa zinjaa Reals vakar bija labaaks, liidz briidim, kad tiesneshi noraka speeli, bet piekriitu par Ronaldo 11m, tur nebija soda laukuma, bet nedaudz aiz taas..

     [+] [-]

, 2014-03-24 15:05, pirms 11 gadiem
Novēlu ,lai Atletico M. izslēdz ārā Barsu no ČL un uzvar La liga,kad viņiem vēl būs šāda iespēja! Cik zināms,tad nākošgad Košta prom uz Chelsea, jo bija runa,ka tad no īres līguma varēs izprikt Courtuis+ piemaksa. tad jau redzēs vasarā kā būs

     [+] [-]

, 2014-03-24 16:16, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: Par REAL piekrītu, bet SKA finansē dāsnie brāļi Rotenbergi, kas ir pelnījuši uzslavas par prieka un labdarības nešanu Sanktpēterburgas pilsētai.
Tiešām!? Abramovičš ir liels briesmonis, bet Kremlim tuvie brāļi Rotenbergi ir bruņinieki baltos zirgos?

     [+] [-]

, 2014-03-24 16:23, pirms 11 gadiem
Kili rakstīja: sports ir politika, jo īpaši šajos trauksmainajos laikos

un pret Chelsea un tās īpašnieku es turpināšu cīņu par taisnīgumu un naudas atgriešanu atpakaļ Krievijas tautai

tāpat es turpināšu cīņu par Katalonijas neatkarību, tas nav apspriežams vairāk
Kā tieši "sports ir politika" izpaužas? jo mani tas tiešām ļoti interesē.

Cīnītājs atradies, reāli dzīvē arī esi kaut ko darījis? vai arī tikai iekš sportacentrs.com gudri maisi visu vienā katlā? un labāk būtu cīnijies par naudas atgriešanu latvju tautai, kuru apzaguši pašu politiķi.