Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

Oficiāli: Mourinju pametīs "Real"

Andrejs Siliņš

Oficiāli: Mourinju pametīs "Real"
Žuzē Mourinju
Foto: PA Wire/Scanpix

Spānijas futbola kluba Madrides "Real" vadība pirmdienas vakarā oficiāli paziņoja, ka darbu ar komandu pēc šīs sezonas neturpinās galvenais treneris Žuzē Mourinju, kurš klubā nostrādājis trīs gadus.

"Esam nolēmuši pārtraukt mūsu attiecības. Neviens netiek atlaists, tā ir abpusēja vienošanās," īpaši sasauktajā preses konerencē paziņoja "Real" prezidents Florentino Peress. Runas par to, ka Mourinju nepaliks Madrides vienībā, klīda jau ilgu laiku, un nespēja sasniegt cerētos rezultātus šajā sezonā tās tikai pastiprināja.

Spānijas čempionātā šobrīd "Real" atrodas 13 punktus aiz līderes un jau titulu nodrošinājušās "Barcelona", UEFA Čempionu līgā tika zaudēts pusfinālā, savukārt Spānijas kausa finālā piektdienas vakarā "Real" zaudēja Madrides derbijā "Atletico" komandai. Pēc zaudējuma "Atletico" Mourinju paziņoja, ka šī ir sliktākā sezona viņa trenera karjerā.

Simboliski, ka paziņojums par Mourinju došanos prom no "Real" nāk Ikera Kasiljasa dzimšanas dienā. Spānijas izlases pirmais numurs vārtos sezonas gaitā tika nosēdināts rezervē, un šāds Mouirnju lēmums izsauca milzu ažiotāžu.

Tiek runāts, ka nākamā Mourinju darba vieta būs Londonas "Chelsea" - klubs, kurā portugāļu reneris jau strādājis trīs sezonas no 2004. līdz 2007. gadam. Vēlāk Mourinju divas sezonas vadīja Milānas "Inter", bet no 2010. gada bijis "Real" galvenais treneris. Ar "Real" Mourinju triumfēja 2011. gada "Copa del Rey" un 2012. gada "La Liga" čempionātā.

Divas reizes karjerā Mourinju aizvedis savas komandas līdz Čempionu līgas titulam - 2004. gadā ar "Porto" un 2010. gadā ar "Inter".

Kā nākamais "Real" galvenais treneris tiek minēts Karlo Ančeloti, kurš šobrīd veic galvenā trenera pienākumus "Paris Saint Germain" vienībā.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-05-20 21:46, pirms 12 gadiem
Labas zinjas.
Ta jau treneris labs, tikai liekas ka uz vecuma paliks vel ekscentriskaaks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: the return of the punkts
Slēpts komentārs: Asnātiņš

  +3 [+] [-]

, 2013-05-20 21:53, pirms 12 gadiem
engels rakstīja: Kasiljas tomēr " apēda" mauru.
Kasiljas ir Real emblēma, Mourinju kopš ir pie stūres Real neko nav izdarījuši. Es personīgi priecājos ka viņš tīs vagu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-20 21:54, pirms 12 gadiem
the return of the punkts rakstīja: kapec ta jakropljo cilveka vards?
Kur tu redzi ko nepareizu?

  +6 [+] [-]

, 2013-05-20 21:54, pirms 12 gadiem
Uz Chelsea!

  -1 [+] [-]

, 2013-05-20 21:54, pirms 12 gadiem
Žuzē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-20 22:07, pirms 12 gadiem
the return of the punkts rakstīja: Žuzē
Spāņu, mexikāņu valodā vārdu JOSE izruna HOSĒ bet portugāliski Žuzē

  +4 [+] [-]

, 2013-05-20 22:14, pirms 12 gadiem
Uz skonto, tvaju maķ!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-05-20 22:24, pirms 12 gadiem
Intensiivaakie 3 gadi spaanju futbola veesturee. Esmu apmierinaats gan ar vinja izgaashanos (Barcu nometa no tornja, bet pashi taa arii neuzmakareejaas vietaa), gan ar to, ka tagad paliks mieriigaak
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2013-05-20 22:32, pirms 12 gadiem
Paldies tev TSO,atnaca Mourinijo,Real tris gadus pec kartas speleja CL 1/2(pirms tam entos gadus nevareja parvaret 1/8) + izlidzinaja speku samerus ar Barselonu un pacela Realu citos augstumos,ja daudz lietas nesanaca, es uzskatu ka shie tris gadi ko Mourinija pavadija Reala ir ar + zimi!

P.S. Veiksmi tev Mourinijo vadot citas komandas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-05-20 22:41, pirms 12 gadiem
un pareizi dara, pietiek!

  -1 [+] [-]

, 2013-05-20 22:44, pirms 12 gadiem
Treneris labs un paveica labu darbu ar komandu, bet ir īstais brīdis, lai dotos prom. Jāvēlk ārā no bedres inter vai chelsea

  +6 [+] [-]

, 2013-05-20 23:00, pirms 12 gadiem
Domāju, ka daudzi nenovērtē Mourinju darbu. Ja salīdzina ar iepriekšējajiem gadiem Real ir augstu kāpis!!
Madrides futbolistiem, lai gūtu panākumus ,pirmkārt, vajag mainīt savu attieksmi. Neviens spēlētājs nevar būt lielāks par klubu vai treneri. Ne jau tikai TSO ir vainīgs pie šīs sezonas nevaiksmēm, neskatoties, ka ir pieļāvis vairākas kļūdas, vainīga ir visa komanda kopā!!
Nesaprotu, kā var izveidod tādu traci, trenerim nosēdinot Ikeru. Tas bija acīmredzami, ka sezonas sākumā Cassilias nebija formā, un tas ka Mourinho viņu nosēdināja uz pāris spēlēm bija tikai loģiski un veiksmīgi, jo nākamajāš spēlēs Ikers bija fantastisks līdz guva traumu. Un tajā brīdī Lopeza iegāde bija tieši laikā, un tā izvērtās par 1 no labākajiem šīs sezonas pirkumiem. Ne jau Mourinho ir pirmais kurš ir gribējis atrast konkurentu Ikeram, viņš ir pirmais, kuram ir pieticis drosmes to izdarī. Kad Capellp pievienojās viņš gribēja to pašu, bet viņu atrunājā.
Lai arī kā būtu, novēlu Mourinju veiksmi nākotnē!
Runājot par Madridi, tagad visrealistiskākais variants ir Ančeloti! Šīs treneru sarunas ir jānoved līdz galam pēc iespējas ātrāk, lai viņš var jau sākt veidot topošo modeli, kas gan varētu būt diezgan grūti, jo PSG negrib viņu laist!
Madridei un vispār vadošajiem klubiem gaidāms ļoti karsts vasaras pāreju periods. Gaidu ar nepacietību!!
Hala Madrid!!

     [+] [-]

, 2013-05-20 23:03, pirms 12 gadiem
madrid real rakstīja: Domāju, ka daudzi nenovērtē Mourinju darbu.
Tu domā sanaidošanos ar presi, Valdano izmešanu no kluba un karastāvokļa izveidošanos komandas iekšienē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-05-20 23:14, pirms 12 gadiem
suvass rakstīja: Tu domā sanaidošanos ar presi, Valdano izmešanu no kluba un karastāvokļa izveidošanos komandas iekšienē?
Nē, es domāju pārvarot neveiksmes ČL, atgūstot La Ligu, un panākot Barcu!!
Jā, varbūt Valdano bija kļūda, bet par karastāvokli nepiekrītu! Kā jau teicu, neviens nevar būt lielāks par klubu, pat Svētais Ikers. Tas ir pavisam normāli, ja treneris izdara šādu lēmumu, savukārt, normāli nav tas, ka šādam lēmumam seko tāda ažiotāžā!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-20 23:30, pirms 12 gadiem
beidzot tas ir fakts,varu pateikt kā Barcas fans,ka šī ir ļoti priecīga ziņa, beidzot būs miers iekš La Ligas un nebūs jāklausās viņa ekscentriskajos izteicienos

  -3 [+] [-]

, 2013-05-20 23:30, pirms 12 gadiem
Nepatika viņa attieksme, sākot jau ar tām nesaskaņām komandas iekšienē. Real ir vajadzīgas krasas pārmaiņas, jāsakārto aizsardzība, bieži varēja novērot haosu, cerams jaunais treneris spēs ar viņiem tikt galā. Par lielu REAL!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-20 23:37, pirms 12 gadiem
madrid real rakstīja: Nē, es domāju pārvarot neveiksmes ČL, atgūstot La Ligu, un panākot Barcu!!
Jā, varbūt Valdano bija kļūda, bet par karastāvokli nepiekrītu! Kā jau teicu, neviens nevar būt lielāks par klubu, pat Svētais Ikers. Tas ir pavisam normāli, ja treneris izdara šādu lēmumu, savukārt, normāli nav tas, ka šādam lēmumam seko tāda ažiotāžā!!
1) Ar Madrides kluba panākumiem jau laikam nav nekāda sakara četru gadu laikā jaunu spēlētāju iegādei iztērētiem aptuveni 400 miljoniem eiro?
2) Kāpēc spēlētājs nedrīkst būt lielāks par klubu, bet treneris drīkst?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-20 23:40, pirms 12 gadiem
suvass rakstīja: 1) Ar Madrides kluba panākumiem jau laikam nav nekāda sakara četru gadu laikā jaunu spēlētāju iegādei iztērētiem aptuveni 400 miljoniem eiro?
2) Kāpēc spēlētāls nedrīkst būt lielāks par klubu, bet treneris drīkst?
priekš kam tad treneris domāts, lai ļautu sev kāpt uz galvas spēlētājiem? treneris ir viens un ar to viss ir pateikts

  +3 [+] [-]

, 2013-05-20 23:42, pirms 12 gadiem
bebitis rakstīja: priekš kam tad treneris domāts, lai ļautu sev kāpt uz galvas spēlētājiem? treneris ir viens un ar to viss ir pateikts
Treneris ir domāts, lai nolīdzinātu problēmas, nevis tās radītu un izprovocētu.

     [+] [-]

, 2013-05-20 23:51, pirms 12 gadiem
Uz CHELSEA

     [+] [-]

, 2013-05-20 23:52, pirms 12 gadiem
suvass rakstīja: 1) Ar Madrides kluba panākumiem jau laikam nav nekāda sakara četru gadu laikā jaunu spēlētāju iegādei iztērētiem aptuveni 400 miljoniem eiro?
2) Kāpēc spēlētājs nedrīkst būt lielāks par klubu, bet treneris drīkst?
1) Jā, neapšaubāmi, bet ne jau brīdī, kad Mourinju ieradās Real pēkšņi sakā tērēties, tāda ir bijusi viņu transfēru politika vienmēr! Plus - pirms TSO ierašanās ir bijuši fantastiski spēlētāji, bet rezultāti izpalikuši. Tas pats Pelegrīni, pirmajā sezonā, kad ieradās Ronaldu, Kaka, Benzema, Alonso u.t.t., ilzlidoja ČL pret lionu, astodaļfinālā, zaudēja copā ar 0:4 ligu zemākam klubam un palika otrais līgā. Arī nevar teikt, ka Ronaldu nebija iespēlējies, jo tajā sezonā viņš guva vairāk vārtu par Messi!!
2) Neviens nevar būt lielāks par klubu. Mourinju sākā ievērot savus kaut kādus principus tikai pašās sezonas beigās, kad jau viss, izņemot copu bija zaudēts!

  -1 [+] [-]

, 2013-05-20 23:56, pirms 12 gadiem
Respekts šī vīra priekšā par to, ko viņš paveica ar Porto, Chelsea un visvairāk jau Inter, bet šī ir priecīga ziņa man kā Real fanam, jo atdot vietu vārtos Kasiljasa vietā (neredzu labāku kapteini, lojālāku personu mūsdienu futbolā(nu labi, varbūt Terijs, Xavi, Pujols,Gigs)) Lopezam!?!, kurš salaiž par vienu golu vairāk kā pretinieku vārtsargs visās svarīgākajās spēlēs šogad. Vecuma marazms.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-20 23:59, pirms 12 gadiem
jocker rakstīja: Kasiljas ir Real emblēma, Mourinju kopš ir pie stūres Real neko nav izdarījuši. Es personīgi priecājos ka viņš tīs vagu
Wow kaut ko tik stulbu gan nebiju gaidījis izlasīt. Viņs Real izvilka no dziļas bedres,beidzot dabūja pāris titulus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-21 00:04, pirms 12 gadiem
madrid real rakstīja:
259 miljoni spēlētāju iegādē un 170 zaudēti miljoni, ierēķinot arī pārdošanu, vienas vasaras laikā ir milzīgi skaitļi pat Madrides mērogiem. Tam nav nekāda sakara ar Mourinju - tieši to jau arī gribēju teikt. Tam ir sakars ar Peresa atgriešanos prezidenta amatā un Madrides kluba tobrīdējiem un pašreizējiem mērogiem. Līdz ar to vienu izcilu sezonu no trim diezin vai var saukt par veiksmīgu darbu, ja paskatās uz to, kādā stāvoklī Maurs klubu atstās. 2011./12.g. sezona bija lieliska, par to nav nekādu šaubu. Bet Maura trīs gadu ēra kopumā? Diezin vai.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-21 00:06, pirms 12 gadiem
suvass rakstīja: 2) Kāpēc spēlētājs nedrīkst būt lielāks par klubu, bet treneris drīkst?
Neviens nedrīkst būt lielāks par klubu, bet jo īpaši spēlētājs! Trenerim ir jādara viss, lai klubs būtu stiprāks un labāks, savukārt spēlētājam ir jādara viss, ko liek treneris, jo tā viņš darīs tā, lai klubs būtu stiprāks un labāks!

     [+] [-]

, 2013-05-21 00:20, pirms 12 gadiem
suvass rakstīja: 259 miljoni spēlētāju iegādē un 170 zaudēti miljoni, ierēķinot arī pārdošanu, vienas vasaras laikā ir milzīgi skaitļi pat Madrides mērogiem. Tam nav nekāda sakara ar Mourinju - tieši to jau arī gribēju teikt. Tam ir sakars ar Peresa atgriešanos prezidenta amatā un Madrides kluba tobrīdējiem un pašreizējiem mērogiem. Līdz ar to vienu izcilu sezonu no trim diezin vai var saukt par veiksmīgu darbu, ja paskatās uz to, kādā stāvoklī Maurs klubu atstās. 2011./12.g. sezona bija lieliska, par to nav nekādu šaubu. Bet Maura trīs gadu ēra kopumā? Diezin vai.
Manuprāt, drīzāk veiksmīga, nekā neveiksmīga!! Gan pirmā sezona ir vērtējama ar plusu, arī otrā ( Manuprāt tajā sezonā Reals ar Bayernu bija 2 labākās komandas pasaulē), savukārt 3. sezona ir mīnuss.
Lai nu kā, neapšaubāmi Perezam ir liela loma spēlējama, tur es Tev piekrītu, bet kaa Mourinju ir paveicis sliktu darbu, un izgāzies, tur es Tev nepiekrītu!

     [+] [-]

, 2013-05-21 00:47, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: tev varu nepiekrist TSO bija tas kas ienesa dzirksteli la liga
dzirkstele bija,atgrieza Real viņam pienākošajā līmenī,es vairāk runāju par regulāru savu spēlētāju aprunāšanu,pirksta bakstīšana Vilionovam acī,attieksme pret vairāku komandu faniem izbraukuma spēlēs,pretinieku nomelnošanu,sakot,ka pret Barcu spēlē ar vājāku sastāvu,kur nu vēl,ka Unicef ir uzpircis tiesnešus,dažreiz Maurinjo nejuta mēru,kad tas bija jādara

     [+] [-]

, 2013-05-21 00:52, pirms 12 gadiem
Mazliet nesaprotu, kapēc daudzi te kladzina par Ronaldu sekošanu Mourinjo? Džekam tak noslēgts 6 gadu kontrakts līdz pat 2015. gadam. Nedomāju, ka Real viņu taisās pārdot un pat ja kāds klubs viņu gribētu pirkt, tad cena kopš 2009ā nav diži mainījusies, tā ka ir tikai daži klubi pasaulē, kas vispār varētu pretendēt uz Krištianu iegūšanu, bet nevienam no viņiem tā nav aktualitāte Nr1.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-21 00:56, pirms 12 gadiem
Slikts lēmums, manuprāt. Saprastu vēl, ja ietu par galveno uz MU, bet Maurinju izvēlas klubu, kas acīmredzami būs mazāk prestižs par REAL. Kāda jēga? Ar Čelsiju ČL nepacels, jo nav vairs tam atbilstoša līmeņa spēlētāji.
Tagad vismaz būs interesanti paskatīties, cik ilgi nostrādās otro termiņu Chelsea.
Kopumā esmu vīlies. Pirms nebija uzvarēts ČL ar REAL, tikmēr vajadzēja palikt. Tagad savā ziņā ir pabojājis savu lielisko CV.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-21 01:05, pirms 12 gadiem
Un kopumā aizvadīto laiku REAL diez vai var vērtēt, kā izdevušos. Tomēr labākais treneris pasaulē vadīja potenciāli spēcīgāko klubu pasaulē. Prasījās vairāk panākumi.
Domāju, ka lielākā daļa no REAL līdzjutējiem pēc Maurinjo pievienošanās REAL gaidīja daudz vairāk.
Bet tagad, diemžēl, Spānijā kļūs garlaicīgāk.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-21 06:49, pirms 12 gadiem
Mourinho's Madrid's worst ever manager among all those who've spent 3 years at the club in terms of trophies won.

Mourinho es el peor técnico de los que...



TSO my ass.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-21 07:49, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: nu tas ja,ar TSO ir taa,take it or leave it
Varbuut Chelsea gadiijumaa, bet mees runaajam par RM, kas skaitaas karalja klubs, dzhentelmenju klubs, kas pozicionee sevi kaa lielaako klubu galaktikaa...
Par sportisko pusi var pastriideeties, bet tas, ka tika sachakareets kluba teels, ir fakts. Var jau to izlabot, protams, uzaicinot par treneri kaadu nosaciitu Zidaanu vai Raulu.

     [+] [-]

, 2013-05-21 09:13, pirms 12 gadiem
Aborts rakstīja: Ka tik līdzi ar viņu uz Angliju nepārvācas C.Ronaldo
CR7 uz "Chelsea" - o jāāā!!!

     [+] [-]

, 2013-05-21 09:14, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: pec kaa tu spried,Ronaldo sapnis vienm ir bijis spelet Real
Ja nemaldos, tad kaut ko tādu viņš skandināja pēc "United" pamešanas.

     [+] [-]

, 2013-05-21 09:16, pirms 12 gadiem
MaverickLV rakstīja: Ar Čelsiju ČL nepacels, jo nav vairs tam atbilstoša līmeņa spēlētāji.
Laikam ar futbolu esi uz "Jūs". Droši vien nezini, ar kuru klubu TSO pacēla savu pirmo UEFA CL kausu

  +1 [+] [-]

, 2013-05-21 09:23, pirms 12 gadiem
Paldies, Žozē, par šiem 3 gadiem Madridē! Tu izdarīji daudz vairāk kā visi iepriekšējie treneri pēc Vicente del Boske. Veiksmi turpmākajā karjerā!

     [+] [-]

, 2013-05-21 10:11, pirms 12 gadiem
Nesaprotu, kā Madrides fani var teikt sliktu par Mourinho, jo Copa del Rey nebija izcīnīts kopš tālā 93.gada, bet Mourinho to izcīnija jau pirmajā sezonā. Viņš uzstādīja Spānijas līgas rekordu gūto punktu ziņā, Čempionu līga viņi pirms Mourinho 6 gadus nebija tikuši tālāk par 1/8 finālu, bet ar Mourinho visus trīs gadus tika pusfinālā. Tomēr man kā Real Madrid antifanam ir priecīgs noskaņojums, jo liela iespēja, ka madride kritīs tur pat atpakaļ, kur bija pirms Mourinho, bet Chelsea beidzot atkal varēs cīnīties ar abām Mančesteras komandām.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-21 11:00, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Laikam ar futbolu esi uz "Jūs". Droši vien nezini, ar kuru klubu TSO pacēla savu pirmo UEFA CL kausu
sen senos laikos bija citādi nekas labs tur nebūs.

     [+] [-]

, 2013-05-21 11:11, pirms 12 gadiem
Ronaldo, nedosies liidzi Mauram, jo Ronaldo ir apvainojies uz treneri, par to, ka viņš pametīs Real (Ronaldo, negrib, lai viņš pamet Madridi)

     [+] [-]

, 2013-05-21 11:14, pirms 12 gadiem
Uz Skonto
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-21 12:20, pirms 12 gadiem
prieks, ka daudzos komentāros jūtama inteliģences pieskaņa!
ne hokejā, ne basketbola nodaļās tas nav iespējams.

Uzksatu, ka Mourinju arī šeit savu darbiņu ir izdarījis godam, neskatoties uz dažām kļūdām, kuras godīgi sakot būtu grūti novērst, ņemot vērā dienvidnieku karstasanīgos raksturus un šeit es domāju, gan presi, gan fanus, gan spēlētājus. + Mourinju pats ir vecis ar olām, kas kopumā veidoja emocionālu spriedzi ap komandu.

     [+] [-]

, 2013-05-21 12:22, pirms 12 gadiem
madrid real rakstīja: Manuprāt, drīzāk veiksmīga, nekā neveiksmīga!! Gan pirmā sezona ir vērtējama ar plusu, arī otrā ( Manuprāt tajā sezonā Reals ar Bayernu bija 2 labākās komandas pasaulē), savukārt 3. sezona ir mīnuss.
Lai nu kā, neapšaubāmi Perezam ir liela loma spēlējama, tur es Tev piekrītu, bet kaa Mourinju ir paveicis sliktu darbu, un izgāzies, tur es Tev nepiekrītu!
Ja Mourinju trīs gadu posmu vērtētu tikai sportiskajā ziņā, es tev piekristu - trofeju nav daudz, tomēr Madridei bija jācīnās ar labāko Barselonas komandu kluba vēsturē. Sportiskajā ziņā Mourinju laiks bija veiksmīgs. Taču tāpēc speciāli izdarīju piebildi par to, kādā stāvoklī viņš klubu atstāj - viņa dēļ izsvēpēja "Real" leģendu Valdano, viņš sanaidojās ar pro-Madrides presi un, visbeidzot, viņš absolūti netika galā ar to, kas notika ģērbtuvēs. Pēdējā pusgada laikā gan, vismaz no malas spriežot (kas, protams, var būt mānīgs priekšstats), viņš pat necentās ar to tikt galā, jo tāpat zināja, ka nepaliks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-21 12:36, pirms 12 gadiem
powers86 rakstīja: Nesaprotu, kā Madrides fani var teikt sliktu par Mourinho, jo Copa del Rey nebija izcīnīts kopš tālā 93.gada, bet Mourinho to izcīnija jau pirmajā sezonā. Viņš uzstādīja Spānijas līgas rekordu gūto punktu ziņā, Čempionu līga viņi pirms Mourinho 6 gadus nebija tikuši tālāk par 1/8 finālu, bet ar Mourinho visus trīs gadus tika pusfinālā. Tomēr man kā Real Madrid antifanam ir priecīgs noskaņojums, jo liela iespēja, ka madride kritīs tur pat atpakaļ, kur bija pirms Mourinho, bet Chelsea beidzot atkal varēs cīnīties ar abām Mančesteras komandām.
"Real' panākumu mēraukla ČL jau nu noteikti nav tas, ka beidzot ir pārvarēts astotdaļfināls un tā vietā klubs ir apstājies pie 1/2 fināla barjeras.
Kritīs atpakaļ kur bija pirms Mou? Maurs ir tikai viena margināla 3 gadus ilga lappuse Real vēsturē. 32 La Ligas tituli, no kuriem 1 ar Mou. 9 ČL tituli, 0 ar Mou. 18 Copa del Rey, 1 ar Mou. 9 Supercopas, 1 ar Mou (par Supercopu vispār labs, kad Barca viņus vinnēja, Mou izteicās, tā pat neesot tāda īsta trofeja, pēc tam, kad šosezon vinnēja, atgādina, kur var, ka VIŅS Realam Supercopu atveda).
Ja Real kaut kur kritīs pēc Mou, tad tikai tāpēc, ka viņš pats cītīgi ir nogremdējis mikroklimatu klubā.

/neesmu Real fans

     [+] [-]

, 2013-05-21 12:53, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Laikam ar futbolu esi uz "Jūs". Droši vien nezini, ar kuru klubu TSO pacēla savu pirmo UEFA CL kausu
Ļoti labi zinu. Taču, ja nepaņēma tagad ar REAL, tad ļoti apšaubāma ir ticamība, ka tas izdosies ar CHELSEA.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-21 12:57, pirms 12 gadiem
"I can speak out now. Mourinho has been a scourge (posts)" Vilarrubi (Barsas v-prezidents) told Catalunya Radio.

"Seeing him leave is a positive thing for Spanish football in my opinion because he had created a negative atmosphere."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-21 13:11, pirms 12 gadiem
Jā, Porto ar Chelsea viņam tas neizdevās, pēc tam ar Inter.
frutto rakstīja: ar Porto?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-21 14:29, pirms 12 gadiem
march_2k rakstīja: "Real' panākumu mēraukla ČL jau nu noteikti nav tas, ka beidzot ir pārvarēts astotdaļfināls un tā vietā klubs ir apstājies pie 1/2 fināla barjeras.
Kritīs atpakaļ kur bija pirms Mou? Maurs ir tikai viena margināla 3 gadus ilga lappuse Real vēsturē. 32 La Ligas tituli, no kuriem 1 ar Mou. 9 ČL tituli, 0 ar Mou. 18 Copa del Rey, 1 ar Mou. 9 Supercopas, 1 ar Mou (par Supercopu vispār labs, kad Barca viņus vinnēja, Mou izteicās, tā pat neesot tāda īsta trofeja, pēc tam, kad šosezon vinnēja, atgādina, kur var, ka VIŅS Realam Supercopu atveda).
Ja Real kaut kur kritīs pēc Mou, tad tikai tāpēc, ka viņš pats cītīgi ir nogremdējis mikroklimatu klubā.

/neesmu Real fans
Tevis teiktajam ir daļēji taisnība, bet vai ir vērts tik dziļi rakņāties pagātne, jo neviens jau neapstrīd, ka Madrides Real ir komanda ar vēsturi. Bet runājot par mūsdienām, kas ir vispilgtāk atmiņā es īsti neatceros tik stipru to Madridi, jo no 32 La ligas tituliem tikai 3 ir izcīnīti pēdējo desmit gadu laikā, no kuriem viens ir Mourinho. 9 čempionu līgas tituli, no kuriem seši ir izcīnīt no 1956-1966 gadam, vai tu tiešām to vēl atceries? Trīs čempionu līgas tituli tika izcīnīti no 98-2002 ar tā laika stiprāko komandu, domāju ka neviens par to nešaubās, bet no tās komandas 3/4 jau ir pensijā. Ceru, ka drīz Spānija izlīdzināsies arī televīzijas maksājumi un neripos tik lielas naudas summas tikai 2 komandām, tad mēs redzēsim, kur Madride būs tad. Bet, ko es ar to gribēju pateikt, par 95% esmu pārliecināts, ka Madride būs tikai zaudētāja no tā, ka Mourinho aizies, jo lai kā man nepatiktu viņa lecīgums, viņs, kā treneris ir leģendārs. Var jau uzrakstīt arī viņa statistiku, - pēdējo 11 gadu laikā - 2 čempionu līgas tituli, 1 uefa eiropas līgas tituls, 2 Portugāles līgas tituli, 2 Anglijas līgas tituli, 2 Itālijas Seria A tituli, 1 Spānijas La Liga tituls un 10 dažādu līgu kausa tituli. Domāju, ka iespaidīgāks saraksts, kā Madrides Real pēdejos desmit gados.

     [+] [-]

, 2013-05-21 15:36, pirms 12 gadiem
a mosh vinsh portugaales izlasi treneet aizies?

     [+] [-]

, 2013-05-21 15:39, pirms 12 gadiem
Uz Dinamo!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-21 15:41, pirms 12 gadiem
powers86
Tā pagātne tikai kā ilustrācija, ka Mou Real neizcēla nez no kurienes. Un neko no sava prestiža un varas Real nezaudēs. Real nākamajam trenerim būs tikpat lielas iespējas ko vinnēt kā Mou.

Tas ir klubs, kur treneri nāk un iet, viņi atlaida Kapello pēc uzvaras līgā, jo futbola stils nebija smalks diezgan. Atlaida Hainkesu un del Boski pēc uzvaras ČL (par Delboski vēl atruna, ka ar viņa atlaišanu klubs pazaudēja daļu pēctecības, kas zina, būtu vairāk titulu).
Mou laiku Real nevar vērtēt kā izgāšanos, ja skatās tikai uz "plikiem" rezultātiem. Jāņem arī vērā, ka konkurenci viņam sastādīja, iespējams, stiprākais "Barcelona" modelis vēsturē. Tomēr atsaukties uz kluba ievešanu ČL 1/2 finālā kā uz panākumu nav pamata. Viņš netika iecelts, lai apstātos 1/2 finālā, tur ir starpība.

Bet ir arī vēl citi aspekti.

Mou saņēma lielas atlaides no kluba vadības un Madrides preses (kurai arī ir būtiska ietekme). Par tādu kaunpilnu zaudējumu Barcai Spānijā un tādu spēles stilu ČL izslēgšanas spēlēs kā viņa pirmajā sezonā jebkurš cits treneris tiktu padzīts. Te vietā arī atsauce uz Kapello atlaišanu par futbola stilu.

Real ir Spānijas futbola flagmanis. Mou vadības stils un nostāja "visi ir pret mums" tam nepiedien. Tāda attieksme piestāvētu nedaudz "provinciālākajai" Valensijai vai "jaunbagātniekiem" Malagai (un piestāvēja Inter, kas ilgus gadus bija bijuši Milan un Juves ēnā, vai Čelsī, kā vēl vienam jaunbagātnieku piemēram). Real pats ir "establishmenta' simbols un šāda nostāja priekš paša kluba ir diezgan sīkmanīga. Bet Mou to tomēr atļāvās un vadiba un prese to piecieta. Iespējams, tas arī viens no iemesliem, kāpēc MU neizlēma viņu iecelt amatā, lai pasargātu savu pašlepnumu.

Mou sasniegumi, protams, komentārus neprasa. Kā taktiķis viņš ir spējīgs. Prot īstermiņā iepirkt karjeras virsotnē esošus spēlētājus un sasniegt rezultātus. Tas arī ir jāmāk. Tomēr tādai īstermiņa domāšanai ir savas sekas. Chelsea ilgu laiku ne1 optimāli nevarēja izmantot Mou komandas kodolu, un vēl lielākas problēmas sākās, kad tas bija jānomaina. Komanda vēl joprojām ir pārbūves stadijā (Drogba prom, Lempards un Terijs arī pamazām regresē vai sāk mocīties ar traumām). Inter tāda īstermiņa politika skāra vēl smagāk. Ne jau Mou zaudējums bija pamats viņu kritumam, bet vienlaicīgs daudzu vadošo spēlētāju regress + prezidenta Morati tēriņu samazināšana, sākot pārdot visaugstāk atalgotos spēlētājus.

Bet treneris ir ne tikai taktiķis, bet arī vadītājs. Ja vadītājs strādā gandrīz tikai, pamatojoties uz konfrontāciju, un savu ego nostāda augstāk par darba devēju, tādējādi sabojājot iekšējo klimatu un paša "uzņēmuma" tēlu, tad ilgtermiņā tāda vide pastāvēt nevar. Tieši tas notika Real. Savās 4 darbavietās (Porto, Chelsea, Inter, Real) no 2 viņš ir aizgājis ar konfliktu. Nez kas notiks vēl, ja 2reiz sāks Chelsea. Tas gan, protams, tikai pieļāvums, bet šādi turpinot, var aptrūkties top klubu, kas viņu varētu gribēt amatā, un tad vairs nevarēs tā regulāri padižoties ar spalvām (tituliem).

     [+] [-]

, 2013-05-21 16:04, pirms 12 gadiem
march_2k
preciiza analiize, turklaat par visiem sho notikumu aspektiem.

     [+] [-]

, 2013-05-21 16:32, pirms 12 gadiem
to march_2k

Paldies par atbildi, ļoti izsmeļoša un aizdomāties liekoša atbilde. Tu jau savā atbildē esi ietvēris pat psiholoģiskos aspektus, kurus es kā Madrides antifans nemaz nezināju. Pēc viņa pēcspēles intervijām, jau var secināt, ka viņš kā cilvēks, vai šajā gadījumā vadītājs, maigi sakot ir "sūdabrālis". Tas jau bija redzams pat pirms viņš trenēja Madridi, tomēr klubi viņu ņēma, ņem un ņems. Gan jau tādi lieli klubi pirms izdara izvēli, paanalizē visus plusus un mīnusus konkrētajam trenerim. Te jau vairāk izskatījas par EGO cīņu starp treneri un Cassilias, Pepe un vēl daži. Kad viņš saprata, ka šajā EGO cīņā nevar uzvarēt viņš, kā kārtīgs "sūdabrālis" iespļāva akā no kuras dzer, jo sezonas vidū jau saprata, ka visticamāk mainīs klubus. Mērķis šai diskusijai bija pierādīt to, ka nav viņš tik slikts treneris, kā viņu tagad māle, jo izlasot dažus komentārus gribēju tiem cilvēkiem pievērst uzmanību, ko viņš ir izdarījis. Piekrītu, ka viņs ir autoritārs vadītājs, bet ļoti liels stratēģis. Viņam būtu jādod klubs, kuru var dancināt pēc savas stabules un tad gan jau rezultāts neizpaliks.

     [+] [-]

, 2013-05-21 17:26, pirms 12 gadiem
Oh yeah!
Beidzot Mou būs prom un Ikers varēs netraucēti strādāt treniņos, devītie numuri varēs sist mērķī, un komandai vairs nebūs, kas maisās pa kājām cenšoties atsisties no standartsituācijām!
Good job guys!

     [+] [-]

, 2013-05-21 20:11, pirms 12 gadiem
frutto rakstīja: ar Porto?
Tieši tā. Un tas bija fantastisks triumfs, lai gan pats togad finālā biju par Žulī un "Monaco".

     [+] [-]

, 2013-05-21 20:11, pirms 12 gadiem
Un apsveicu visus Ikera Kasiljasa fanus! Jūs šo brīdi bijāt godam nopelnījuši

     [+] [-]

, 2013-05-21 22:29, pirms 12 gadiem
nu baigi diskutējuši.
Gribējās tik minēt tiem "Ar Chelsea neko vairs nepacels, nav tāda sastāva"... nu paskatieties sīkāk šī brīža sastāvu, pirms ko sakat novērtējiet divreiz Azāra, Oskara, Mozesa, Azpilikvetas, Bertranda potenciālu, paskaties, kas Chelsea šobrīd ir izīrēti plus vēl neaizmirstiet ka kaut ko jau piepirks klāt.
Salieciet manis minēto pa pozīcijām, aizmirstiet ka tikai zelta puiši Didjē un Lamps prot spēlēt futbolu

Par Mourinju un Chelsea... kā jau iepriekš teicu... sākšu priecāties tikai tad, kad būs oficiāli "Mourinju atgriežas BLUES galvenā trenera amatā"

     [+] [-]

, 2013-05-21 22:33, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tieši tā. Un tas bija fantastisks triumfs, lai gan pats togad finālā biju par Žulī un "Monaco".
man togad gribējās lai Real izbrāķētais Morjentess, iepriekš palīdzējis Realu izslēgt, aizcīnās līdz galam un atgriežās Bernabeu kā izīrēts čempions

     [+] [-]

, 2013-05-21 22:37, pirms 12 gadiem
DaMarcus rakstīja: man togad gribējās lai Real izbrāķētais Morjentess, iepriekš palīdzējis Realu izslēgt, aizcīnās līdz galam un atgriežās Bernabeu kā izīrēts čempions
Man bija tieši tāpat Fernando parādīja, ka viņu "Real" nenovērtē. Baigi žēl toreiz bija, ka francūži zaudēja bez variantiem. Komandas modelis jau bija ļoti simpātisks. Ceru, ka "Monaco" atgriezīsies Eiropas elitē.

     [+] [-]

, 2013-05-22 00:38, pirms 12 gadiem
DaMarcus rakstīja: nu baigi diskutējuši.
Gribējās tik minēt tiem "Ar Chelsea neko vairs nepacels, nav tāda sastāva"... nu paskatieties sīkāk šī brīža sastāvu, pirms ko sakat novērtējiet divreiz Azāra, Oskara, Mozesa, Azpilikvetas, Bertranda potenciālu, paskaties, kas Chelsea šobrīd ir izīrēti plus vēl neaizmirstiet ka kaut ko jau piepirks klāt.
Salieciet manis minēto pa pozīcijām, aizmirstiet ka tikai zelta puiši Didjē un Lamps prot spēlēt futbolu


Par Mourinju un Chelsea... kā jau iepriekš teicu... sākšu priecāties tikai tad, kad būs oficiāli "Mourinju atgriežas BLUES galvenā trenera amatā"
Ir vesela rinda iemeslu piesardzībai. Starp minētajiem nav ne1 centra aizsarga un centra pussarga, kas ir komandas mugurkauls. Jums bez Terija aizsardzībā būs caurumi. Komanda vēl ir tapšanas stadijā. Maurs nav īsti radis strādāt ar "potenciāliem", progresējošiem spēlētājiem, viņa specialitāte ir "gatavi produkti".

Bet rezultātus viņš māk dabūt, jā. Būtu es Chelsea fans, drīzāk drusku uztrauktos par Maura 2. atnākšanu. Īpaši pozitīvā gaisotnē viņš no Chelsea pirmoreiz nešķīrās. Ka tik nesanāk tāpat kā tagad ar Real, jo ego ir liels.

     [+] [-]

, 2013-05-22 21:56, pirms 12 gadiem
Attēlā piemērs kā nevajag atbalstīt savus mīluļus. Nāk prātā teiciens, ka "neviens vēl nav kļuvis liels, norādot uz to, cik mazs ir kāds cits." Respektēsim spēcīgākos konkurentus, tik pat ļoti, cik atbalstām savus favorītus!

     [+] [-]

, 2013-05-22 21:57, pirms 12 gadiem
Attēlā piemērs kā nevajag atbalstīt savus mīluļus. Nāk prātā teiciens, ka "neviens vēl nav kļuvis liels, norādot uz to, cik mazs ir kāds cits." Respektēsim spēcīgākos konkurentus, tik pat ļoti, cik atbalstām savus favorītus!!!! ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-22 23:23, pirms 12 gadiem
Chaos rakstīja: tu esi nenormali pretigs pavisam nopietni! pareiz?
Pareizi! Bez tādiem cilvēkiem kā Tu es tiešām šeit nebūtu nekas

     [+] [-]

, 2013-05-23 00:30, pirms 12 gadiem
man patika ko bijušais Real prezidents Kalderons pateica
Speaking on Sky Sports’ Revista De La Liga, he said: “Of course he has been a failure.

“It is the worst record of any Real Madrid manager who has had three years or more there. I insist that it is not only that reasons. I think you can be unsuccessful at a club for many reasons.

“What I really don’t like and what many followers of Real Madrid don’t like is the way he has behaved.

“I don’t know what he did in England but his behaviour in Spain wasn’t compatible with Real Madrid’s history.

“We have a part of our hymn which says ‘when we lose, we shake hands’ — we don’t poke fingers in eyes, which is what he did to Tito Vilanova. I have always said that he wasn’t the only one to blame — that’s also down to the people who brought him to Real Madrid.

“Mourinho was like that before he arrived at Real Madrid. After that incident happened — when Mourinho did that with his finger — we had a big 60-metre banner behind the goal, sanctioned by the president, saying ‘Mou, your finger shows us the way’.

“That’s provoking violence and that is an unacceptable point of view. I think that the president thought that, with money, you can get anything you like but that was a big mistake.

“Fortunately in life, you can’t buy success and as that was a failure, he decided to go even further. He did something that is even worse with Mourinho by believing the end justifies the means.

“He thought that by winning the Champions League would be enough in the end. So the whole building collapsed.

“I don’t know what’s going to happen with Mourinho now but I think it will be a relief for Real Madrid that he leaves.”