Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

Vilja pārceļas uz "Barcelona"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Vilja pārceļas uz "Barcelona"
Davids Vilja
Foto: AP/ Scanpix

Spānijas čempionvienība ''Barcelona'' veikusi pirmo darījumu starpsezonā, no ''Valencia'' iegādājoties spāņu uzbrucēju Davidu Vilju. Pārejas summa tiek lēsta 40-50 miljonu eiro apmērā.

28 gadus vecais Vilja aizvadītajā sezonā ar 21 vārtiem Spānijas čempionātā kļuva par Valensijas kluba rezultatīvāko futbolistu. Pirms diviem gadiem Vilja kļuva par Eiropas čempionāta rezultatīvāko futbolistu. Par Vilju cīnījās ne tikai ''Barcelona'', bet arī Madrides ''Real'' un pāris angļu klubi - ''Chelsea'' un ''Manchester City''. Viljas prezentācija paredzēta piektdien.

Spāņu laikraksts ''Mundo Deportivo'' ziņo, ka par Viljas pāreju ''Barcelona'' samaksājusi 40-50 miljonus eiro. Kā nākamais pirkums Barselonā tiek plānots Londonas ''Arsenal'' pussargs Sesks Fabregass, kura pārēja varētu notikt pēc Pasaules kausa finālturnīra. Mēļo, ka ''Barca'' pretī gatava dot Jaja Turē + naudu.

Izmantotie resursi:
AFP

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +48 [+] [-]

, 2010-05-19 13:51, pirms 14 gadiem
Drž Barsā būs visa Spānijas izlase!

 +17 [+] [-]

, 2010-05-19 13:52, pirms 14 gadiem
WOW, Negaiditi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2010-05-19 14:01, pirms 14 gadiem
nedomāju, ka tas ir gudrs gājiens. bet nu, veiksmi. lai gan Valensijā viņš bija izcils un tagad, diemžēl, Valensija būs nedaudz savādāka. šosezon ļoti patika.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-19 14:02, pirms 14 gadiem
Ak tad jau.. Laporta gan lieki laiku netērē.
Nu tad lai betmeni lietderīgi iztērē €€€ aizvietotāja iegādei

 +24 [+] [-]

, 2010-05-19 14:08, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Ak tad jau.. Laporta gan lieki laiku netērē.
Nu tad lai betmeni lietderīgi iztērē €€€ aizvietotāja iegādei
Betmeni to naudu iztērēs, lai izķepurotos no smagās finansiālās atejas - ja viņiem tā nevajadzētu naudu, tad Vilju viņi nekādā gadījumā nepārdotu!

P.S. Nez ko darīs ar Zlatanu!?

  +2 [+] [-]

, 2010-05-19 14:19, pirms 14 gadiem
Canterano rakstīja: Betmeni to naudu iztērēs, lai izķepurotos no smagās finansiālās atejas - ja viņiem tā nevajadzētu naudu, tad Vilju viņi nekādā gadījumā nepārdotu!
Šogad viņiem vairs nav tik spiedīga tā situācija, ir izdotas papildu akcijas par 92 miljoniem. Tāpēc biju domājis, ka varēs iztikt bez spēlētāju pārdošanas.
guardian.co.uk: Valencia's brilliant bluff pays off as they...
Un Viljas vietā kādu vajadzēs enivei, diez vai Žigičs varēs sasist tik cik Vilja. Domingess ir second striker/flangs, bet Matas ātrumu jebkurā gadījumā labāk izmantot flangā.

  +5 [+] [-]

, 2010-05-19 14:20, pirms 14 gadiem
mazais esporta lietotājs rakstīja: Vai Barca pārvērtīsies par Real 2, sapirks un turēs zvaigznes uz soliņa?
Henry buus prom un Vilju Laporta jau sen bija noskatiijis..
Kas paliks uz solinja gan gruuti spriest!

  +9 [+] [-]

, 2010-05-19 14:24, pirms 14 gadiem
begemocz rakstīja: Henry buus prom un Vilju Laporta jau sen bija noskatiijis..
Kas paliks uz solinja gan gruuti spriest!
uz solinja buus Bojans, Pedro, Zhefreens. ideaali. veel tikai Ibras vietaa Silvu vai Matu...

     [+] [-]

, 2010-05-19 14:24, pirms 14 gadiem
Tam talantīgajam Krkicam un Anri būs grūti tikt sastāvā, jo priekšā šiem Ibrahimovic, Villa un Messi, hm.. diez šie paliks komandā?

  +3 [+] [-]

, 2010-05-19 14:28, pirms 14 gadiem
mazais esporta lietotājs rakstīja: Vai Barca pārvērtīsies par Real 2, sapirks un turēs zvaigznes uz soliņa?
real madrid ir tādas zvaigznes, kuri vieni paši spētu pacelt klubu līdz augstākam līmenim( kaka, c ronaldo, benzema) un barcā spēlētāji tiks uz laukuma jo vairāki tiks pārdoti (toure, thierry henry u.c)

  +4 [+] [-]

, 2010-05-19 14:30, pirms 14 gadiem
Maigoniitis rakstīja: Tam talantīgajam Krkicam un Anri būs grūti tikt sastāvā, jo priekšā šiem Ibrahimovic, Villa un Messi, hm.. diez šie paliks komandā?

Anrī ies uz NY Red Bulls!!!!!!

  +6 [+] [-]

, 2010-05-19 14:34, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: Anrii vasaraa brauc uz MLS.
Teica jau, ka cīnīšoties par vietu sastāvā, bet es tomēr neizprotu šādu soli no Barsas puses, iegadāties vēl vienu uzbrucēju, ja ir pietiekami daudz, kas tāpat sit iekšā.

 +10 [+] [-]

, 2010-05-19 14:35, pirms 14 gadiem
Nu Barcai ir gan ideāli aizsargi uzrbrucēji un Pussargi.
Barca uz priekšu.

  -2 [+] [-]

, 2010-05-19 14:38, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Teica jau, ka cīnīšoties par vietu sastāvā, bet es tomēr neizprotu šādu soli no Barsas puses, iegadāties vēl vienu uzbrucēju, ja ir pietiekami daudz, kas tāpat sit iekšā.
Barca bija bezspēcīga pret inter, tāpēc Guardiola pērk jaunus spēlētājus, lai nākamgad uzvarētu CL

  +2 [+] [-]

, 2010-05-19 14:42, pirms 14 gadiem
Canterano rakstīja: Betmeni to naudu iztērēs, lai izķepurotos no smagās finansiālās atejas - ja viņiem tā nevajadzētu naudu, tad Vilju viņi nekādā gadījumā nepārdotu!

P.S. Nez ko darīs ar Zlatanu!?
Zlatans vareetu paarcelties uz ManCity - taa skysports spriezh...

  +5 [+] [-]

, 2010-05-19 14:43, pirms 14 gadiem
Jankuks rakstīja: Barca bija bezspēcīga pret inter, tāpēc Guardiola pērk jaunus spēlētājus, lai nākamgad uzvarētu CL
Kā to saprast bezspēcīga? Tā bija vienkārši laimīga apstākļu sakritība, ka Inter tika tālak, vienkārši Mourinju laikam ir viltīgāks treneris kā Gvardiola.
Slēpts komentārs: benkiss

  +4 [+] [-]

, 2010-05-19 14:51, pirms 14 gadiem
Nu paarejas summa ir daudz par lielu. Nesaku ka Vilja ir slikts, tieshi preteeji, bet nu nejau 40-50 milj par vinju ... nav jau vairs 21-22 gadi Jaaseko liidz, kas notiks ar Anrii

  +1 [+] [-]

, 2010-05-19 14:54, pirms 14 gadiem
gunemilio rakstīja: Nu paarejas summa ir daudz par lielu. Nesaku ka Vilja ir slikts, tieshi preteeji, bet nu nejau 40-50 milj par vinju ... nav jau vairs 21-22 gadi Jaaseko liidz, kas notiks ar Anrii
Nu ne1 21-22 gadīgu par tādu summu arī nepērk, ja nu vienīgi Mesi, bet Mesi netiek pārdots.
Spēlētājs maksā tik, cik klubs, kurš pārdod, par viņu prasa, un klubs, kurš pērk, ir ar mieru maksāt. Neviens jau neliek maksāt summu, ja tā kādam šķiet par lielu, Barcai acīmredzot tā nebija šķērslis.

     [+] [-]

, 2010-05-19 14:57, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Kā to saprast bezspēcīga? Tā bija vienkārši laimīga apstākļu sakritība, ka Inter tika tālak, vienkārši Mourinju laikam ir viltīgāks treneris kā Gvardiola.
Pirmajā spēlē bija 3-0, otrā spēle bija ļoti līdzīga, kā pret Chelsea pagājušogad, kad iniesta pēdējā minūtē knapi izrāva golu, šogad viss bija tieši tāpat, taču golu neizdevās iesist

  +3 [+] [-]

, 2010-05-19 14:58, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Nu ne1 21-22 gadīgu par tādu summu arī nepērk, ja nu vienīgi Mesi, bet Mesi netiek pārdots.
Spēlētājs maksā tik, cik klubs, kurš pārdod, par viņu prasa, un klubs, kurš pērk, ir ar mieru maksāt. Neviens jau neliek maksāt summu, ja tā kādam šķiet par lielu, Barcai acīmredzot tā nebija šķērslis.
Nu par to jau nav runa, ka barsa nevareetu samaksaat, un ganjau ar fanu atribuutiku atpelniis, bet nu par taadu naudu, var nopirkt arii labaakus jaunaakus kadrus, kuri tikai tiecas uz aukstaakajaam virsotneem ...

  +3 [+] [-]

, 2010-05-19 15:01, pirms 14 gadiem
gunemilio rakstīja: Nu par to jau nav runa, ka barsa nevareetu samaksaat, un ganjau ar fanu atribuutiku atpelniis, bet nu par taadu naudu, var nopirkt arii labaakus jaunaakus kadrus, kuri tikai tiecas uz aukstaakajaam virsotneem ...
Nosauc man labāku finišeri Eiropā par Vilju, ko par tādu summu varētu dabūt..
Pat par Suaresu, kurš nav spēlējis augstākā līmenī kā Eredivisie, Ajax prasa 35 M.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-19 15:03, pirms 14 gadiem
gunemilio rakstīja: Nu par to jau nav runa, ka barsa nevareetu samaksaat, un ganjau ar fanu atribuutiku atpelniis, bet nu par taadu naudu, var nopirkt arii labaakus jaunaakus kadrus, kuri tikai tiecas uz aukstaakajaam virsotneem ...
Barcai nemaz jaunaaku nevajag. klubaa jau ir Viljas jaunaaka kopija - Bojans. Vilja paaris gadinju nospeelees un Bojans, cerams, buus gatavs ienjemt vinja vietu.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-19 15:06, pirms 14 gadiem
Un ko dos prom?
Nav pa daudz uzbrucēju Barsai?

  +6 [+] [-]

, 2010-05-19 15:06, pirms 14 gadiem
benkiss rakstīja: Par aizsargiem piekriitu daljeeji - nepatiik kaa speelee Pique - ManUnt visnsh pat netika sastaavaa... ;( Pajolis paliek vecs - taa ka... buus gruuti, bet Barcai tas vienalga - jo vinju speeks ir Midfield un Forvardi!
Buus gruuti ciiniities ar Maurinjo vadiito Real...
Pikē bija sasniedzis tādu meistarības līmeni, ka uz MU soliņa viņam nebija vietas, ne velti sekmīgi aizstāja pamatsastāva aizsargus traumu laikā. Citam varbūt pietiek ar vietu uz soliņu, bet kāpēc gan Pikē būtu ar to jāsamierinās. Tieši nepietiekamā spēles laika dēļ viņš pats gribēja aiziet no MU, un Barca viņam to varēja piedāvāt.
Un Barcai šosezon ar Pikē + Pujolu centra aizsardzībā bija gara spēļu sērija bez ielaistajiem vārtiem.
Vēl jau viņiem centra aizsardzībā bez jau pieminētajiem Pikē un Pujola ir Milito, ar kuru nupat līgumu pagarināja, Markess, kurš gan pēdējā laikā visai nedrošs, jaunais Munjesa un Boitia uz īri.. un viens brazīlis uz īri Vācijā. Avārijas gadījumos arī Abidāls var spēlēt centrā, spēlētāju pietiek.
Ak jā, galīgi aizmirsu par, iespējams, visu laiku dārgāko backup aizsargu Čigro..

  +1 [+] [-]

, 2010-05-19 15:08, pirms 14 gadiem
Beidzot Viljas sāga noslēgusies, turklāt patīkami Labi, ka spānis nokļuva tieši "Barca" nevis "Real" vai "City". "Barcelona" varam saukt par Spānijas un Katalonijas izlases bāzes klubu, kas šķiet pat pozitīvi, ņemto vērā skumjās tendences citos superklubos, kur lielāko daļu komandas veido viesspēlētāji. "Barca" būs labs paraugs, ja šīs pārmaiņas pozitīvi atsauksies arī uz Spānijas izlasi.
Arī no skatītāja viedokļa man šis darījums šķiet lielisks, jo talantīgo uzbrucēju biežāk varēsim redzēt savos TV ekrānos

  -4 [+] [-]

, 2010-05-19 15:09, pirms 14 gadiem
Diezgan negaiditi, bet Viljam vajadzeja stipraku klubu!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-19 15:10, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Nosauc man labāku finišeri Eiropā par Vilju, ko par tādu summu varētu dabūt..
Pat par Suaresu, kurš nav spēlējis augstākā līmenī kā Eredivisie, Ajax prasa 35 M.
Par taadu naudu vareetu Torresu dabuut, tas pats Aguero ir ljoti labs un perspektiivs, bents shosezon speeleeja lieliski, un vinja tirgus cena ir nesaliidzinaami zemaaka ... es jau nesaku ka Vilja ir slikts utt, bet nu nav vinjs 50 miljonus veerts kaa shpiileris ... bet finansiaali ganjau Barsai tas taapat ir izdeviigi, jo vienreiz jau piemineeju - fanu atribuutika vinju atpelniis aatri

  +2 [+] [-]

, 2010-05-19 15:12, pirms 14 gadiem
Cerams Hennry vairs tad Barsa nespeles

  +6 [+] [-]

, 2010-05-19 15:13, pirms 14 gadiem
bubulis95 rakstīja: Cerams Hennry vairs tad Barsa nespeles
VIŅŠ IES UZ MLS!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-19 15:17, pirms 14 gadiem
gunemilio rakstīja: Par taadu naudu vareetu Torresu dabuut, tas pats Aguero ir ljoti labs un perspektiivs, bents shosezon speeleeja lieliski, un vinja tirgus cena ir nesaliidzinaami zemaaka ... es jau nesaku ka Vilja ir slikts utt, bet nu nav vinjs 50 miljonus veerts kaa shpiileris ... bet finansiaali ganjau Barsai tas taapat ir izdeviigi, jo vienreiz jau piemineeju - fanu atribuutika vinju atpelniis aatri
Toresu varbūt arī varētu par tādu naudu (~50) dabūt, bet ja Barcai interesēja Vilja, tad ko tur vairs..
Aguero arī lētāk par 35 M diez vai Atletico atdotu, visticamāk šovasar arī spēlēs citā klubā, redzēs, par kādu summu pāries.
Bentam diez vai būtu ko darīt Spānijā.
Runa jau ir par to - lai arī 50 M Tev škiet par daudz par Vilju, Barcai interesēja tieši viņš, un ja betmeni lētāk nepārdeva, nācās maksāt, tik, cik prasa.

  -2 [+] [-]

, 2010-05-19 15:20, pirms 14 gadiem
Nēēēēēē!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-05-19 15:27, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Pikē bija sasniedzis tādu meistarības līmeni, ka uz MU soliņa viņam nebija vietas, ne velti sekmīgi aizstāja pamatsastāva aizsargus traumu laikā. Citam varbūt pietiek ar vietu uz soliņu, bet kāpēc gan Pikē būtu ar to jāsamierinās. Tieši nepietiekamā spēles laika dēļ viņš pats gribēja aiziet no MU, un Barca viņam to varēja piedāvāt.
Un Barcai šosezon ar Pikē + Pujolu centra aizsardzībā bija gara spēļu sērija bez ielaistajiem vārtiem.
Vēl jau viņiem centra aizsardzībā bez jau pieminētajiem Pikē un Pujola ir Milito, ar kuru nupat līgumu pagarināja, Markess, kurš gan pēdējā laikā visai nedrošs, jaunais Munjesa un Boitia uz īri.. un viens brazīlis uz īri Vācijā. Avārijas gadījumos arī Abidāls var spēlēt centrā, spēlētāju pietiek.
Ak jā, galīgi aizmirsu par, iespējams, visu laiku dārgāko backup aizsargu Čigro..
Pique nevareeja konkureet ar pamatsastaava vechiem Ferdinandu un Vidic , bet tas ka aizgaaja atpakalj uz Barcu ir likumsakariigi, jo no Barcas akadeemijas ir naacis un speleejis jaunieshu komandaa ar Fabergasu un Messi pie saaniem, bet tomeer mani vinsh nepaarliecina kaa centra aizsargs, bet droshvien kljuudos, jo treneris manliekas zin labaak un taapeec vinsh ir sastaavaa!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-19 15:33, pirms 14 gadiem
Kā Barcelona fans uzskatu, ka darījums ir pietiekami veiksmīgs. Noteikti ir domāts, ka Zlatans spēlēs ar Vilju uzbrukuma smailē kā Vilja ātrais un Ibrahimoviņš var labi nospēlēt ar galvu un pacīnīties par bumbām otrajā stāvā. Messi nav tik izteikts uzbrucējs, noteikti spēlēs zem šiem abiem vai kādā malā uzbrūkošā pussarga pozīcijā. Tas arī apliecina, kapēc Barca gribēja Robinjo pagājušajā sezonā, jo abi ar Vilju ir pilda prakstiski vienādas funkcijas. Arī Bojans un Pedro progresē uzbrucēja pozīcijā, bet, ja Vilja sajutīs spēles garšu, tad tas noteikti būs liels Barcelona ieguvums!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-19 15:34, pirms 14 gadiem
Fantastisks papildinājums, taču vai tas varētu nozīmēt, ka tādi jaunie talanti kā Pedro un/vai Krkičš jau tuvākajā laikā varētu mainīt darba vietu?

  +3 [+] [-]

, 2010-05-19 15:39, pirms 14 gadiem
benkiss rakstīja: Pique nevareeja konkureet ar pamatsastaava vechiem Ferdinandu un Vidic , bet tas ka aizgaaja atpakalj uz Barcu ir likumsakariigi, jo no Barcas akadeemijas ir naacis un speleejis jaunieshu komandaa ar Fabergasu un Messi pie saaniem, bet tomeer mani vinsh nepaarliecina kaa centra aizsargs, bet droshvien kljuudos, jo treneris manliekas zin labaak un taapeec vinsh ir sastaavaa!
Piekrītu, ka ar Vidiču un Rio nevarēja konkurēt, bet citādi bija pietiekami labs, lai spēlētu un nesamierinātos ar rezervista vietu. Rio un Vidičs bija neapstrīdami pamata spēlētāji, un no Pikē pārejas ieguvēji bija visi - gan MU, kas atbrīvojās no spēlētāja, kurš uzskatīja, ka saņem par mazu spēles laiku, gan Pikē, kurš šo pašu spēles laiku Barcā ieguva, gan Barca, kas dabūja atpakaļ labu aizsargu, pie tam pašu kanteras audzēkni.
Barcas stilā Pikē pat ļoti iederas, jo viņam priekš aizsarga ir ļoti laba piespēle, šobrīd nenāk prātā cits centra aizsargu, kas tik labu un precīzu tālo piespēli pa zemi var iedot.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-19 16:08, pirms 14 gadiem
-Skoufilds- rakstīja: Fantastisks papildinājums, taču vai tas varētu nozīmēt, ka tādi jaunie talanti kā Pedro un/vai Krkičš jau tuvākajā laikā varētu mainīt darba vietu?
Cerams, ka Pedro nē, jo viņam ir īpaši liels talants.

 +10 [+] [-]

, 2010-05-19 16:12, pirms 14 gadiem
Ticēšu tikai tad, kad būs oficiāli apstiprināts Barsas mājaslapā. Ja Zlatans neiet prom, tad Vilja dabūs flangā spēlēt, nepatīk, ka arī izlasē diezgan bieži Vilja spēlē par wing-forward. Tā arī nesaprotu, kāpēc Pedro neuzticās? Manā skatījumā viņš ir nobriedis jau lielajai izlasei. Lielisks wingers ar vēl labāku finishing instinktu kā Mata vai Silva.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-19 16:33, pirms 14 gadiem
Izcils papildinājum Barcai! Tagad Valencia varēs stadionu uzbūvēt!!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-19 16:37, pirms 14 gadiem
Domājams, ka Vilja Barca varētu labi iederēties, jo te spēlē vairāki veči no Spānijas izlases.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-19 16:40, pirms 14 gadiem
Jankuks rakstīja: Anrī ies uz NY Red Bulls!!!!!!
uz Red Bulls viņš neies. pats par to atklāti paziņoja, sakot, ka nekas starp viņu un RB nav bijis pat runāts.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-19 16:59, pirms 14 gadiem
Barca sāk izkopt jaunu darījumu veidu - treidu.
Līdz šim bijušas spēlētāju pirkšanas, pārdošanas, īrēšanas un atrašanās brīvā aģenta statusā. Jaunajā opcijā treidingā viņi ir vispārākie.

     [+] [-]

, 2010-05-19 17:12, pirms 14 gadiem
termometrs rakstīja: uz Red Bulls viņš neies. pats par to atklāti paziņoja, sakot, ka nekas starp viņu un RB nav bijis pat runāts.
Viņš ies uz MLS un PUNKTS. Viņam patīk dzīve New Yorkā! kaa arī pazīst Snoop Dogg, 50 cent un veel daudzus slavenus basketbolistus!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-19 17:23, pirms 14 gadiem
Anrī prom būs 99%, Pedro vai Bojans droši vien tiks izīrēts, Messī varētu spēlēt pirms uzbrucējiem un uzbrucēju pārbagādība vairs nebūs. Vienīgi nesaprotu, kur tad liks Fabregasu, protams, ja viņu nopirks!

  +4 [+] [-]

, 2010-05-19 17:32, pirms 14 gadiem
Zidane The Best rakstīja: par 28 gadus vecu 4ali 50 milj... , nu nav tādas summas veerts , Valencia vnk jau ilgaku laiku ir finansialas grutibas , tamdeelj ari naka sshkjirties no Viljas.!
Bet eniivei , visas shiis kosmiskas summas ko maksaa pedejajaa laika, piemeram, par ronaldo 80 miljonus... tas ir vnk absurds , neviens nav tādas naudas vērts ne messi ronaldo runijs kaka utt!!!
Atljaushos iebilst - C.Ronaldo ir veerts jo Real par kreklu paardoshanu vien ar C.Ronaldo vaardu Real nopelniija 65 milj. shosezon.... Taa ka veel viena sezona un ++++ ieksha

     [+] [-]

, 2010-05-19 18:00, pirms 14 gadiem
Visu cieņu Viljam, kurš noteikti būs labs papildinājums Barsai, bet nudien.. Summa šķiet daudz par šerpu, ņemot vērā spēlētāja vecumu. Tas, ka Anrī vairs nespēlēs barsā jau tā bija 95% skaidrs, nu tas ir 100% droši. Jautājums ir par Zlatanu (cik atceros lasījis, Laporte gan nevēlas šķirties no Ibras) un kas zin, varbūt galā Bojanu ar kkur aizfīrē prom. Nereti viņš tiek piesaukts kā maiņas darījuma daļa. Redzēs. Katrā ziņā, Vilja noteikti ir lielisks papildinājums, bet vēlreiz - vai tās naudas vērts ?!

  -2 [+] [-]

, 2010-05-19 18:08, pirms 14 gadiem
Jankuks rakstīja: Viņš ies uz MLS un PUNKTS. Viņam patīk dzīve New Yorkā! kaa arī pazīst Snoop Dogg, 50 cent un veel daudzus slavenus basketbolistus!
uz MLS varbūt arī ies. bet ne uz Red Bulls. un vispār viņš teica, ka par nākotni domās pēc PK. neko pat par MLS tieši neteica. tā kā punktu likt šeit ir pāragri.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-19 18:53, pirms 14 gadiem
termometrs rakstīja: uz MLS varbūt arī ies. bet ne uz Red Bulls. un vispār viņš teica, ka par nākotni domās pēc PK. neko pat par MLS tieši neteica. tā kā punktu likt šeit ir pāragri.
Red Bulls atrodas Ņujorkā un MLS Līgā!!! Ko tu nesaproti???
Tu par Anrī laikam neko nezini!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-19 19:35, pirms 14 gadiem
34 miljoni £ - normāli

     [+] [-]

, 2010-05-19 19:49, pirms 14 gadiem
visticamāk aguero spēlēs aristokrātos londonā. būs interesanti, ko par sesku barsa atdos.. man jau ieintriģēja tas fakts, ka pretējā virzienā varētu doties Ibra un k-kāda nauda, ir jau tur visādas versijas, arī turē un hļebs + nauda, bet to jau manīs. katrā gadījumā ap 50 miljoniem iet runa. mārciņās.
interesanti, ka mouriņo jau stāda ultimātus, ja madride viņu vēlas, tad viņiem būs jāiztērē aptuveni 100 ļimaki uz trim viņam interesējošajiem spēlētājiem. vēl pirms viņš atnāk. jautri!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-19 20:09, pirms 14 gadiem
kapeika rakstīja: interesanti, ka mouriņo jau stāda ultimātus, ja madride viņu vēlas, tad viņiem būs jāiztērē aptuveni 100 ļimaki uz trim viņam interesējošajiem spēlētājiem. vēl pirms viņš atnāk. jautri!
Nu zinot Real, gan jau, ka arī izterēs divtik, ja ne vairāk

     [+] [-]

, 2010-05-19 21:36, pirms 14 gadiem
Kāds man var izskaidrot, ko Barca darīs ar Messi, Ibrahimoviču, Anrī, Bojanu, Vilju un Pedro??? 4 Izcilu un 2 ļoti labi uzbrucēji... laukumā maximums 3 no viņiem... Ko pārējie... ūdeni pienesīs???

  +1 [+] [-]

, 2010-05-19 22:34, pirms 14 gadiem
manuprāt barsai vajadzētu tagad pārdot Anrī un Ibru! Viņi galīgi neko praktiski nerāda! Labi, varbūt tas Ibra kko iesit, bet tāds Krikičs spēlē labāk! vai Pedro

     [+] [-]

, 2010-05-19 22:47, pirms 14 gadiem
Tas būs pamatīgs spēks, bet, kur tagad Zlatanu likt... tas ir jautājums.

     [+] [-]

, 2010-05-19 23:13, pirms 14 gadiem
Jankuks rakstīja: Red Bulls atrodas Ņujorkā un MLS Līgā!!! Ko tu nesaproti???
Tu par Anrī laikam neko nezini!!
tu te vairāk nesaproti nekā muldi. Anrī jau ilgāku laiku apdomā došanos uz MLS, bet noliedz to, ka viņš JAU ir saistīts ar Red Bull komandu.

     [+] [-]

, 2010-05-19 23:23, pirms 14 gadiem
City treneris Manchini grib Ibru redzēt savā kommandā,gan jau kādam pārdos,pat ja būs nedaudz lētāk nekā par cik nopirka,panjems Favregasu un,zinot kā Pepam patīk rotēt sastāvu,varēs brīvi izvēlēties starp Xavi,Iniestu un Cesku,tā mazāk traumu iespēju Iniestam un Xavi ar nevajadzēs visas spēles spēlēt no zvan līdz zvanam,Turē pirceju arī netrūkst.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-19 23:25, pirms 14 gadiem
Laporta savu ēru nobeigs pa skaistam un tad nu nāks Rossels vai kāds cits un skaties,atvedīs pilnam komplektam vēl Torresu no Liverpūles,kurš izskatās ka laikam pametīs sarkanos velnus

  +2 [+] [-]

, 2010-05-19 23:31, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: 34 miljoni £ - normāli
Tas sanāk ~40 M €
Drogba maksāja 37
Berbatovs 38
Toress 38
Nesaprotu, ko tur Barca būtu pārmaksājuši.
Tāda ir elites uzbrucēja cena, un Vilja tāds ir.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-19 23:47, pirms 14 gadiem
neee

PS. būs jāpērk Barsas krekls ar Villas uzvardu :/

  +2 [+] [-]

, 2010-05-19 23:51, pirms 14 gadiem
Ja barca grib cinities par ligas titulu un kausu + chempionu liga, tad lieki speletaji vienmer noder, jo var rotet un iedot atputu citiem. Nevar tach ar 11 speletajiem spelet 3 sacensibas vienlaikus.

     [+] [-]

, 2010-05-20 02:00, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Piekrītu, ka ar Vidiču un Rio nevarēja konkurēt, bet citādi bija pietiekami labs, lai spēlētu un nesamierinātos ar rezervista vietu. Rio un Vidičs bija neapstrīdami pamata spēlētāji, un no Pikē pārejas ieguvēji bija visi - gan MU, kas atbrīvojās no spēlētāja, kurš uzskatīja, ka saņem par mazu spēles laiku, gan Pikē, kurš šo pašu spēles laiku Barcā ieguva, gan Barca, kas dabūja atpakaļ labu aizsargu, pie tam pašu kanteras audzēkni.
Barcas stilā Pikē pat ļoti iederas, jo viņam priekš aizsarga ir ļoti laba piespēle, šobrīd nenāk prātā cits centra aizsargu, kas tik labu un precīzu tālo piespēli pa zemi var iedot.
Pikē ir lielisks, tur nemaz nevar būt šaubu!

     [+] [-]

, 2010-05-20 08:21, pirms 14 gadiem
labs papildinajums pretinieku nometnee. bij ari runas ka Ibra uz RM pariet. nebutu jau slikti. slaidzinajumam Villa pret Benzema ir vairak kaa izdevigs darijums.

kaut francuuzi sers Alex panemtu pie sevis..

nu pec PK tik saaksies transfeeri.. buus ko paskatiities... !

     [+] [-]

, 2010-05-20 08:31, pirms 14 gadiem
radas sjogad bus vel.. vel [kur nu veel] izteiktaka titanu dominance! °

butu ideali ja Mo izdotos sev lidzi panemt Milito, nereali labs kopsj Zaragozas laikiem, lai kur ari dzjeks neietu- vartu masjiina!

Pepita velams aizietu [pardotu] + vel kas labs var sanaakt,

     [+] [-]

, 2010-06-01 01:54, pirms 14 gadiem
Anrī ar Bekhemu un vēl pieķert klāt var bēdu brāli Taigeru, varēs Šaolinas bojevikā filmēties.