Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

Mesi apsūdzēts par nodokļu krāpšanos četru miljonu eiro apmērā

Mesi apsūdzēts par nodokļu krāpšanos četru miljonu eiro apmērā
Lionels Mesi
Foto: AFP/Scanpix

Argentīnas futbola superzvaigzne un Spānijas futbola granda "Barcelona" uzbrucējs Lionels Mesi un viņa tēvs Horhe Horasio tiek turēti aizdomās par nodokļu krāpniecību vairāku miljonu eiro apmērā.

Varas pārstāvji ziņo, ka Mesi un viņa tēvs laika posmā no 2007.-2009.gadam ir krāpušies nodokļu atskaišu aizpildīšanā. Futbolists kopā ar tēvu tiek apsūdzēti ārvalstu (Urugvajas un Belizas) uzņēmumu pakalpojumu izmantošanā, lai pārdotu tiesības izmantot Mesi tēlu.

Tādā veidā abi apsūdzētie ir pamanījušies izmukt no četru miljonu eiro (nedaudz vairāk kā 2,8 miljoni latu) samaksas nodokļos Spānijas valstij. Ja Mesi tiks notiesāts, viņam tiks piespriesti seši gadi cietumā un iespaidīga soda nauda

25 gadus vecais argentīnietis februārī pagarināja savu līgumu ar "Barcelona" līdz 2018.gadam. Kontrakts paredz, ka Mesi katru sezonu saņems aptuveni 11 miljonus eiro (aptuveni 7,7 miljoni latu) pēc nodokļu nomaksas. Tāpat līgums paredz, ka cits klubs argentīniešu uzbrucēju varēs izpirkt par 250 miljoniem eiro (aptuveni 175,7 miljoni latu).

Izmantotie avoti:
BBC - Homepage
Latest news, sport and comment from the...

  -1 [+] [-]

, 2013-06-12 20:43, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Es pa taadu Geci arii neko nezinu, kuru it kaa baigi apjuusmo tagad, bet nu PK 2014 REDZEESHU, KAADS TA VINSH IR FRUKTS
Tas tāpēc, ka neesi īstens futbola fans. Ja Tu kaut ko sajēgtu no futbola, tad arī Tavam viedoklim būtu kāda jēga, bet tā Tu esi kā tukša muca, kas tālu skan

     [+] [-]

, 2013-06-12 20:44, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Nee nu katraa izlasee es redzu zvaigznes
Bet tikai labākās zvaigznes var aizvest izlasi līdz pasaules kausam, vai ne tā?

     [+] [-]

, 2013-06-12 20:44, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Jautājums ir KAM. Un nav vēl zvanīts, ka izdosies pierādīt tiešu Mesi vainu.
Es jau ne reizi neteicu, ka viņš ir vainīgs, to lai lemj tiesa. Es tikai izsaku savas domas par konkrēto faktu. Tā ka tu varētu arī kādreiz padomāt pirms centies visiem uz visu kaut ko iedrukāt ķeksīša pēc.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-06-12 20:46, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: TAS IR STUULBI.
Izlashu speeles shausmiigi labaak man patiik skatiities
Nu patīk, tas jau kā kuram. Bet ar izlašu futbolu tā paknapi sanāk. PK ir 1x 4 gados. Cik spēles? Augstākais 7. Tas pats ar Copa America/EČ - augstākais 7 spēles vienreiz 4 gados.
ČL katru gadu 8-15. Un objektīvi vērtējot, ikgadējo ČL maču kvalitāte arī pārāka.
Līdz ar to - vai tiešām Mesi kaut kas vēl būtu jāpierāda turnīrā, kas notiek 1x 4os gados, kur viņam izlasē reāli pasaules līmenī ir nokomplektēta tikai uzbrukuma līnija, un kur visu var izšķirt nejauša sakritība?
It sevišķi ņemot vērā to, ka viņš jau savu līmeni demonstrē, katru gadu regulāri izceļoties visaugstākā līmeņa sacensībās?

     [+] [-]

, 2013-06-12 20:51, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Es pa taadu Geci arii neko nezinu, kuru it kaa baigi apjuusmo tagad, bet nu PK 2014 REDZEESHU, KAADS TA VINSH IR FRUKTS
LOL
vai arī trololol.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-12 20:55, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Gaidu ar nepacietiibu, kaadus briinumus vinsh raadiis naakamgad
Nu mļin. Tas tak nevar būt patiesība.

  -1 [+] [-]

, 2013-06-12 20:57, pirms 11 gadiem
blah rakstīja: Es jau ne reizi neteicu, ka viņš ir vainīgs, to lai lemj tiesa. Es tikai izsaku savas domas par konkrēto faktu. Tā ka tu varētu arī kādreiz padomāt pirms centies visiem uz visu kaut ko iedrukāt ķeksīša pēc.
Es tikai precizēju, ka aizdomās tiek turēts ne tikai Mesi. Tas ir svarīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-06-12 21:09, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskākais rakstīja: Hose ej uzvelc kuplo, baigi iesvīdis esi...
Nē, es te autopilotā rakstu

  +2 [+] [-]

, 2013-06-12 21:13, pirms 11 gadiem
Nu šis raksts ir jauni žurnālistikas griesti. Lieta pat vēl nav tiesā nonākusi, ne viņi ir apsūdzēti nekā. Bet ''Ja Mesi tiks notiesāts, viņam tiks piespriesti seši gadi cietumā un iespaidīga soda nauda''. Raksta autors jau ar izmeklētājiem runājis? Ķipa tūlīt iesniegs tiesā, momentā notiesās un tieši seši gadi jāsēž.
Tiešām tik grūti bija uzrakstīt, ka notiesāšanas gadījumā 6 gadi draud, nevis tiks piespriesti? Nevajag taču pūst te.

     [+] [-]

, 2013-06-12 21:23, pirms 11 gadiem
skaidrs, ka pats Messi neseezh pie datora un nepilda nodoklju maksaataaja deklaraaciju, prieksh tam vinjiem ir agjenti, juristi utml.
un vispaar, skaidrs, ka nodoklju inspektors ir no madrides - laukumaa uzvareet nevar, atkal saakas mahinaacijas

  -1 [+] [-]

, 2013-06-12 21:38, pirms 11 gadiem
žurnālisti minot tos sodus, taisa sevi par muļķiem!

Messi cietumā!

  +1 [+] [-]

, 2013-06-12 22:36, pirms 11 gadiem
Ir gadijumi kad met cietuma,pat neatceros kuru iemeta,bet vins kad iznaks turpinas spelet,budams restotaja maja pagarinaja ligumu ar santos laikam-un vinju ietupinaja par savas majas dedzinasanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-06-13 00:40, pirms 11 gadiem
ceru,ka tā ir tikai preses pīle,bet,ja nav,gan jau tiks skaidrībā,piekrītu 555,ja ar kāds ir ko sasmērējis,tad tas ir bijis,kāds no juristiem,vienīgais labums,ka tas viss notiek starpsezonā,neietekmēs sezonas sākumu

  +1 [+] [-]

, 2013-06-13 03:30, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: Mosties, izlašu futbols jau sen ir ČL ēnā.
Nu, march, kas tie par murgiem. Kā izlases var būt ČL ēnā!? Tas pat teorētiski nav iespējams turnīru biežuma un pārstāvniecības dēļ. ČL tāds bagātnieku tusiņš, toties sava izlase ir katram horvātam, urugvajietim un polim.

  -1 [+] [-]

, 2013-06-13 03:36, pirms 11 gadiem
Bet tas, ka Mesi tik pēc 6 gadiem nāks ārā no ķurķa, ir ārkārtīgi pozitīvi. No kura īsti datuma viņš sāks atsēdēt?

     [+] [-]

, 2013-06-13 04:06, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: Nu patīk, tas jau kā kuram. Bet ar izlašu futbolu tā paknapi sanāk. PK ir 1x 4 gados. Cik spēles? Augstākais 7. Tas pats ar Copa America/EČ - augstākais 7 spēles vienreiz 4 gados.
ČL katru gadu 8-15. Un objektīvi vērtējot, ikgadējo ČL maču kvalitāte arī pārāka.
Līdz ar to - vai tiešām Mesi kaut kas vēl būtu jāpierāda turnīrā, kas notiek 1x 4os gados, kur viņam izlasē reāli pasaules līmenī ir nokomplektēta tikai uzbrukuma līnija, un kur visu var izšķirt nejauša sakritība?
It sevišķi ņemot vērā to, ka viņš jau savu līmeni demonstrē, katru gadu regulāri izceļoties visaugstākā līmeņa sacensībās?
Pierādīt ta varbūt nav jāpierāda, bet nešaubos, ka viņš daudz labprātāk izvēlētos uzspīdēt pk un uzvarēt to, nekā atkal 50+ vārtu sezonu un ČL titulu.
Un spēļu biežums un daudzums - tur vēl varētu pastrīdeties, uz kuru pusi tas vispār ir arguments. Tieši tas jau ir daudzreiz prestižāk, ja notiek tikai reizi 4 gados un tās max 7 spēles ir TĀDAS, kuras arī jebkurš no pretiniekiem būs 4 gadus gaidījis un plēsīsies ar zobiem un nagiem. Pretinieku treneris pusgadu būs pētījis, kā tieši konkrētā spēlē tevi apstādināt. Ar ČL tak salīdzināt nevar - nesanāks šogad, būs nākamgad.
Tas ir kā salīdzināt olimpiādi ar kkādiem dimanta līgas (ja vēl tā sauc) vieglatlētikas mačiem.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-13 08:18, pirms 11 gadiem
Swordsman rakstīja: Pierādīt ta varbūt nav jāpierāda, bet nešaubos, ka viņš daudz labprātāk izvēlētos uzspīdēt pk un uzvarēt to, nekā atkal 50+ vārtu sezonu un ČL titulu.
Un spēļu biežums un daudzums - tur vēl varētu pastrīdeties, uz kuru pusi tas vispār ir arguments. Tieši tas jau ir daudzreiz prestižāk, ja notiek tikai reizi 4 gados un tās max 7 spēles ir TĀDAS, kuras arī jebkurš no pretiniekiem būs 4 gadus gaidījis un plēsīsies ar zobiem un nagiem. Pretinieku treneris pusgadu būs pētījis, kā tieši konkrētā spēlē tevi apstādināt. Ar ČL tak salīdzināt nevar - nesanāks šogad, būs nākamgad.
Tas ir kā salīdzināt olimpiādi ar kkādiem dimanta līgas (ja vēl tā sauc) vieglatlētikas mačiem.
Arguments nebūt nav par prestižu. Protams, ka nac. lepnums par izlasi ir pilnīgi cita lieta kā atbalsts klubam.
Arguments ir par kvalitāti un uz to pusi, ka pamatot viedokli par spēlētāju uz tādu %uāli niecīgu spēļu skaitu un vispār ignorēt klubu futbolu nav nopietni.
Paskaties uz pēdējiem izlašu finālturnīriem - tiem būtu jābūt virsotnei pēc parādītā futbola kvalitātes, bet tā nav. Es teiktu, ka komercializētais klubu futbols pirmkārt jau pēc kvalitātes, un tad pēc nozīmīguma (izsakot laikā, ko spēlētājs pavada klubā vs. izlasē - ar atrunu, ka izlasēm, protams, jau tāpat ir mazāk laika, bet ir tāds iespaids, ka klubos arvien vairāk laika, spēļu, lielāka slodze un spēlētāji izlašu FT nonāk izpumpējušies) tomēr ir atstājis ēnā izlašu futbolu, un to es atzīstu neraugoties uz to, ka šajā klubu/izlašu konfliktā drīzāk esmu izlašu pusē.

  -1 [+] [-]

, 2013-06-13 08:58, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskākais rakstīja: Cik var malt vienu un to pašu???
Vai tad Mesi tik bieži iesaistīts kādā skandālā?

     [+] [-]

, 2013-06-13 09:04, pirms 11 gadiem
Piekrītu march_2k, izlašu futbolā tiešām trūkst tās kvalitātes, kura ir garantēta UEFA Čempionu līgā. Pasaules kauss ir gaidītākais turnīrs, bet kvalitātes ziņā tas atpaliek no ČL.

P.S.- Izlašu futbola salīdzinoši nekomerciālais raksturs pieļauj tādas situācijas kā, piemēram, Maradonas nozīmēšanu par Argentīnas izlases treneri, kas vainagojās ar likumsakarīgu izgāšanos, īpaši jau stratēģijas ziņā.