Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

Ronaldu par labākā spēlētāja balvu: "Ja drīkstētu, balsotu par sevi"

Agris Suveizda

Ronaldu par labākā spēlētāja balvu: "Ja drīkstētu, balsotu par sevi"
Krištianu Ronaldu
Foto: AP/Scanpix

Madrides "Real" un Portugāles futbola superzvaigzne Krištianu Ronaldu sacīja, ka, ja tas būtu iespējams, viņš FIFA Ballon d'Or balsošanā balsotu par sevi. Ronaldu uzskata, ka līdzīgi darītu jebkurš spēlētājs, tomēr viņam nepiekrita komandas biedrs klubā Ikers Kasiljass.

"Ja drīkstētu, balsotu par sevi. Nav pārāk labi būt necilam. Portugālē ir teiciens, ka pārāk liela pazemība ir iedomība," sacīja Ronaldu. "Futbolu spēlēju kaislības, mīlestības pret kreklu dēļ. Ja spēlētu naudas dēļ, pilnīgi noteikti būtu citā klubā. Visiem spēlētājiem patīk, ja tādas komandas kā PSG, Mančestras "United" un "Chelsea" sapņo par viņiem, bet es par to nedomāju."

Ronaldu uzskata, ka jebkurš spēlētājs balsotu par sevi, taču viņa komandas biedrs Ikers Kasiljass tā nedomā. "Godīgi sakot, es to nevarētu izdarīt. Dodu priekšroku tam, ka atzinība par manu darbu nāk no ārienes, nevis no manis paša," teica Kasiljass. Tāpat spāņu vārtsargs brīnījās, kādēļ vārtsargi iegūst tik maz individuālo balvu - laukuma spēlētāji esot vairāk vilinoši.

Madrides "Real" vārtsargs balsos par savu komandas biedru, taču nevis Ronaldu, bet gan centra aizsargu Serhio Ramosu: "Varu garantēt, ka Ramoss aizvada savu vispilnīgāko sezonu pēdējo astoņu gadu laikā. Cilvēki atceras, kā viņš nerealizēja 11m soda sitienu pret Minhenes "Bayern", bet Spānijas čempionātā un Eiropas čempionāta finālturnīrā viņš bija sensacionāls."

"Fiziskā ziņā esmu sapratis, ka man vairs nav 20 gadu – man vairāk ir jāstrādā zālē. Kad vēroju sevi TV, saprotu, ka šodienas Kasiljasam nav nekā kopīga ar to Kasiljasu, kas bija pirms pieciem vai astoņiem gadiem," Kasiljass turpināja. "Divu gadu laikā, kas pavadīti kopā ar Žuzē Mourinju, "Real" ir atguvis savas pozīcijas Eirokausos. Pirms tam mēs vienmēr tikām izslēgti astotdaļfinālā, mēs uz Eiropas skatuves nebijām svarīgi."

Izmantotie resursi:
Football Espana - Primera Liga news, fixtures,...

  +1 [+] [-]

, 2012-11-06 01:59, pirms 12 gadiem
Ko lai saku, pilnīgi piekrītu Ikeram. Serhio spēlē lieliski, un šis spēlētājs ir arī kārtīgs komandas biedrs.

     [+] [-]

, 2012-11-06 09:42, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Par labāko Messi padara attieksme. Tieši tā. Daudzi par CR neatdod balsi nevis tāpēc, ka viņš būtu sliktāks spēlētājs, bet gan tāpēc, ka varbūt viņš ir sliktāka personība. Bet tā nevajadzētu būt. Ir jāspēj nošķirt simpātijas vai antipātijas.

Jo CR dara daudz vairāk nekā Messi spēles laikā. Un varbūt tāpēc nespēj būt tik ļoti pamanāms, kā argentīnietis.

Kaut vai piemēram! Vienalga cik labs būtu kaut vai tavs dievinātais Buffons, bet šajā laikā, kad futbolā ir tik ļoti spilgtas personības - dabūt balvu kā labākajam spēletājam ir nereali. Kaut vispār aizsargiem un vārtsargiem dabūt balvu ir neiespējami. Kas manuprāt nav godīgi.
Nepiekrītu. Futbols nav tikai tehnika un fiziskais pārākums, bet arī emocijas, psiholoģija un mīlestība pret šo spēli, kā arī attiecības ar komandas biedriem un faniem, attieksme. Futbols ir izklaide, kurā simpātijām un antipātijām arī ir nozīme. Futbolisti ir arī elki jaunajiem futbolistiem, tāpēc ir jācenšas rādīt pēc iespējas pozitīvāks piemērs.
Un nepiekrītu arī par vārtsargiem un aizsargiem, starp kuriem izcilu personību netrūkst. Balvas jebkurā gadījumā ir vairāk emocionālas, jo objektīvi novērtēt visus futbolistus sezonas garumā ir praktiski neiespējami. Galvenā balva futbolistiem ir nevis individuālās trofejas, bet gan fanu mīlestība un iespēja spēlēt augstākajā līmenī.
Arī par darbu tas bija neloģiski. Futbols ir komandas sporta veids. Ja Mesi ir labāks komandas spēlētājs, tas tikai nāk par labu komandai. Bet Ronaldu individuālismam atrodas vieta tikai starp superzvaigznēm, vai tad, ja visi spēlē tieši uz viņu. Portugāles izlasē šis viņa individuālisms ir gan spožums, gan reizē arī posts. Kamēr viņš visu spēli centīsies ņemt tikai uz sevi, tikmēr Portugāle par trofejām var aizmirst. Viņš tomēr nav Zidāns un Portugāle nav Francija.

     [+] [-]

, 2012-11-06 09:51, pirms 12 gadiem
Un es domāju, ka Tu seko līdzi izlasēm. Tad tu zinātu, ka Ronaldo spēle tīri uz komandu, kad vajag. Praktiski aiznesa POR līdz EČ finālam. Kopā ar tādām izlasēm kā Itālija, Spānija ... Kur spēlētāju kvalitātes ir daudz daudz labākas. Tas tikai pierāda cik viņš ir izcils.

Un ko nozīmē tad "labākais spēlētājs" man jautājums? Tas sevī nevar ietvert kkādas rakstura īpašības. Tam jāietver TIKAI un vienīgi spēlētāja individuālie rādītāji utt.

Un Ronaldo unkiālu padara tas, ka viņš spēj komandu aiznest uz saviem pleciem. Bez viņa, Real Madrid nespētu pacelt La Liga. Messi tomēr ir izcils tikai Barcelonā. Citās komandās viņš nebūt tas Messi ko zinām. Protams redzētu driblu un tehniku, bet tas būtu arī viss. Kā jau to ir teikuši daudzi, Barcelona ir perfekti nokalibrēta, un katrs zin, kas jādara. Protams ir šādas tādas nianses, kur var pielikt, bet tādas ir visām komandām.

Tāpēc saku, tā. Ronaldo ir labākais futbolists Pasaulē. Jo viņš sevi ir pierādījis arī Anglijā, kas ir pavisam savādāka līga nekā La Liga. Un bijis labākais arī esot tur. Messi tālāk par Barcelonu nav bijis. Tāpēc nevar zināt, kā viņš spēlētu citur.

Barcelonai ir vajadzīgs Messi. Un Messi ir vajadzīga Barca. Basta!

     [+] [-]

, 2012-11-06 10:02, pirms 12 gadiem
Nekro rakstīja: Šis, jūsu teksts, nemaz nesaistās ar jūsu iepriekšējiem ierakstiem par šo tēmu. Šeit, jūs savā ziņā saprotat Ronaldu raksturu, bet iepriekšējos ierakstos, jūs viņu, būtībā ''noliekat''. Tādējādi nesaprotu, vai zem jūsu profila slēpjas divi īpašnieki, vai Jūsu horoskopa zīme ir dvīņi.
Par tēmu. Arī es esmu viens no Roanldu faniem, un viņš ir viens no retajiem spēlētājiem(augstas klases), kam ir arī savs viedoklis, nevis tikai tautā pieņemtie viedokļi, kurus pauž Messi! Vēl viens kā Ronaldu ir arī Ibrahimovič - ir daudz heiteru, kā arī sekotāju, bet ir SAVS viedoklis un spēlē arī teicami!

P.S. Man ne parāk patīk Bībera mūzika, bet cienu to ko viņš savā vecumā ir izdarījis!
Esmu Svari, bet tas nav galvenais. Ir reizes, kad es troļļoju, ir reizes, kad esmu objektīvs, vai vismaz cenšos tāds būt. Izvēlē ir manā ziņā.
Kas attiecas uz viedokļiem, tad ir cienījami viedokļi un mazāk cienījami viedokļi, kā arī neitrāli viedokļi. Mesi cenšas būt neitrāls un vairāk koncentrējas pašai spēlei. Viņam lieka ažiotāža nav vajadzīga. Savukārt Ronaldu, Balotelli, Morinju (iespējams, taktiski) nelaiž garām iespēju izraisīt ažiotāžu un likt par sevi runāt ne tikai dēļ snieguma laukumā, komandas snieguma. Katram, protams, ir savs Ego un savs raksturs, arī fakts. Bet fani to visu uztver un novērtē. Tā arī veidojas futbolistu, treneru tēls. Ja futbolistam ir milzīgs Ego, tad viņam jābūt Maradonam, lai viņu mīlētu visi, pretējā gadījumā mīlēs tikai daļa, bet pārējie būs neitrāli, vai pat neieredzēs.
Personīgi es apbrīnoju Mesi, lai arī neesmu un nebūšu Argentīnas izlases fans. Un amizantākais ir tas, ka vienkārši neeksistē iemesls, lai viņu nemīlētu. Šad tad prātoju par to, par ko konkurentu fani varētu neieredzēt argentīnieti, un vienīgais, kas nāk prātā ir tas, ka viņš ir izcils futbolists

Runājot par Bīberu, varu teikt, ka man viņa mūzika vispār neinteresē. Vienkārši viņš ir kļuvis par anekdošu un joku objektu. Swordsman visu pateica. Punkts.

     [+] [-]

, 2012-11-06 10:18, pirms 12 gadiem
Ne jau par velti ir tie joki par to, ka visa Portugāles izlase koncentrējas ap vienu spēlētāju Ronaldu. Paldies, Morinju, kurš viņam ir iemācījis arī piespēlēt, bet izšķirošajās spēlēs, kad patiešām jāņem spēli uz sevi, allaž kaut kas salūzt. Ronaldu nav Zidāns, kurš varēja aizvilkt veselu izlasi līdz Pasaules kausa finālam. Portugālē talantu netrūkst. Protams, tie varbūt nav tiks spoži kā Spānijas izlasē, tomēr Portugālē ir spēks. Neviens neapstrīd faktu, ka Ronaldu ir lielisks futbolists, tomēr viņa pārdegšana var daudz maksāt, ja nav rezerves plāna (un Portugālei acīmredzami tāda nav). Vairs nav tas laiks, kad viens spēlētājs var vilkt veselu izlasi.
Labākais spēlētājs ir arī piemērs, ne tikai labākais vārtu guvējs, titulu īpašnieks.
Un par Mesi vari nemaz nesākt. Tas ir vecais labais stāsts par tanti un riteņiem, kurš ne pie kā nenoved. Ronaldu un Mesi šajā ziņā nav iespējams salīdzināt, jo Mesi ir spēlējis/spēlē tikai vienā Eiropas klubā - "Barcelona". Tik pat labi varētu pajautāt, vai Ronadlu bez Ezila, Kasiljasa, Ramosa, Pepes spētu pacelt "La Liga" titulu? Muļķīgs jautājums. "Real" titulu atnesa Morinju. Ronaldu tautietim par to jābūt pateicīgam.
Salīdzinot Ronaldu un Mesi, Tu būtībā nepateici neko. Kas būtu, ja būtu, nevienu neinteresē. Interesē tas, kas IR. Un realitāte ir tāda, ka Mesi jau vairākas sezonas ir planētas labākais futbolists, patīk tas, vai nē

     [+] [-]

, 2012-11-06 10:23, pirms 12 gadiem
Jautājums ir tikai viens - KĀDI IR MESI POTENCIĀLA GRIESTI? Uz šo jautājumu atbildes man nav. Un kas var būt labāks kā aizvadīt 90% savas karjeras vienā klubā? - Nekas. Tas ir kā sapnis un dāvana līdzjutējiem. Ceru, ka Mesi beigs savu karjeru tieši "Barcelona", jo tas ir VAIRĀK NEKĀ KLUBS

     [+] [-]

, 2012-11-06 12:41, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Un Ronaldo unkiālu padara tas, ka viņš spēj komandu aiznest uz saviem pleciem. Bez viņa, Real Madrid nespētu pacelt La Liga. Messi tomēr ir izcils tikai Barcelonā. Citās komandās viņš nebūt tas Messi ko zinām. Protams redzētu driblu un tehniku, bet tas būtu arī viss. Kā jau to ir teikuši daudzi, Barcelona ir perfekti nokalibrēta, un katrs zin, kas jādara. Protams ir šādas tādas nianses, kur var pielikt, bet tādas ir visām komandām.

Tāpēc saku, tā. Ronaldo ir labākais futbolists Pasaulē. Jo viņš sevi ir pierādījis arī Anglijā, kas ir pavisam savādāka līga nekā La Liga. Un bijis labākais arī esot tur. Messi tālāk par Barcelonu nav bijis. Tāpēc nevar zināt, kā viņš spēlētu citur.

Barcelonai ir vajadzīgs Messi. Un Messi ir vajadzīga Barca. Basta!
1) Kaut kā neiet kopā.

Messi tomēr ir izcils tikai Barcelonā. Citās komandās viņš nebūt tas Messi ko zinām. (...) Messi tālāk par Barcelonu nav bijis. Tāpēc nevar zināt, kā viņš spēlētu citur.

2) Barcelona ir perfekti nokalibrēta, un katrs zin, kas jādara.

Paprasi Fabregasam, vai viņš zina, kas ir jādara. Traumu un sastāva maiņu dēļ Barsa ne tuvu nav perfekti nokalibrēta.

3) Un Ronaldo unkiālu padara tas, ka viņš spēj komandu aiznest uz saviem pleciem. Bez viņa, Real Madrid nespētu pacelt La Liga.

Un ko Real darītu bez Alonso?

4) Praktiski aiznesa POR līdz EČ finālam.

Laikam skatījāmies pavisam citas spēles. Ronaldu, starp citu, EČ nemaz nebija tik spīdošs, kā daudzi stāsta. Protams, ja vērtējam pēc Ronaldu līmeņa - labs turnīrs, bet ne tuvu izcils.

     [+] [-]

, 2012-11-06 12:49, pirms 12 gadiem
Real ir aizvietojami spēlētāji, bet Barcai nav. Noņemam Injestu, Xavi un Alvešu ... Uzreiz būs problēmas. Tas pats bija ar Vilju! Pirms Viljas traumas, Barca vispār spēlēja labāko futbolu kādu klubs ir rādijis.

Tāpēc, es saku, ka arī Messi nav tāds spēlētājs kurš spētu nest tikai viens uz saviem pleciem klubu.

Un EČ Ronaldo NEVIENĀ spēlē nesalūza, kā tas bija agrāk izlasē un arī RM. Kad pret Barcu un citiem klubiem nespēja būt tāds, kāds viņš ir. Un viss izšķīrās pendelēs. Kur ne vienmēr uzvar varbūt spēcīgākā komanda. Tur arī veiksmei arī ietekme. Tur jau viss atkarīgs ir no tā cik visa komanda ir meistarīga nevis viens atsevišķs spēlētājs.

Ronaldo nav Zidāns un otrādāk. Ir skaidrs, ka par Ronaldo karjeru runās arī pēc viņa beigām un viņš ieies vēsturē kā viens no izcilākajiem futbolistiem vēsturē.

Un tieši tā. CR nevar salīdzināt ar Messi. Jo Messi labāk vairs spēlēt nevar. Viņš nevar kļūt fiziski spēcīgāks, vai apvadīt visu komandu un iesist vārtus. Viņš nevar kļūt garāks utt. Šie ir viņa spēju griesti.

Messi ir jāsaka liela pateicība Barselonai un komandas spēles stilam, kas ir izcili piemērots viņam. Nav daudz tādu komandu kurā Messi tiktu izmantots tik perfekti.

Ronaldo ir manuprāt līdz galam nenovērtēts spēlētājs. Messi aizsardzībā ir 0. Viņam nav ko darīt pie sava soda laukuma, kamēr Ronaldo spēlē no viena laukuma gala līdz otram. Patērē vairāk spēkus, un jāizmanto fiziskais spēks daudz vairāk. Messi arī reali tur nebūtu ko darīt, jo fiziskais spēks viņam ir tik cik viņam ir.

Individuāli CR ir labāks un spēj palīdzēt komandai daudz vairāk nekā Messi. Jo manuprāt Messi vajag izmantot pareizi, un tikai tad viņš spēs dod efektu. Kamēr Ronaldo vajag vienkārši dot spēlēt. Protams nelikt aizsardzībā tikai kapāt, bet sākot no jebkuras pozīcijas sākot ar pussargiem, un beidzot ar smailes uzbrucēju.

Atgādinu, ka tas ir tikai mans viedoklis un tikai.

     [+] [-]

, 2012-11-06 13:00, pirms 12 gadiem
suvass rakstīja: 1) Kaut kā neiet kopā.

Messi tomēr ir izcils tikai Barcelonā. Citās komandās viņš nebūt tas Messi ko zinām. (...) Messi tālāk par Barcelonu nav bijis. Tāpēc nevar zināt, kā viņš spēlētu citur.

2) Barcelona ir perfekti nokalibrēta, un katrs zin, kas jādara.

Paprasi Fabregasam, vai viņš zina, kas ir jādara. Traumu un sastāva maiņu dēļ Barsa ne tuvu nav perfekti nokalibrēta.

3) Un Ronaldo unkiālu padara tas, ka viņš spēj komandu aiznest uz saviem pleciem. Bez viņa, Real Madrid nespētu pacelt La Liga.

Un ko Real darītu bez Alonso?

4) Praktiski aiznesa POR līdz EČ finālam.

Laikam skatījāmies pavisam citas spēles. Ronaldu, starp citu, EČ nemaz nebija tik spīdošs, kā daudzi stāsta. Protams, ja vērtējam pēc Ronaldu līmeņa - labs turnīrs, bet ne tuvu izcils.
1. Doma tāda, ka es pieļauju to, ka viņš nebūtu tas, kas ir Barcelonā. Aizmirsu piemetināt, ka tās ir manas domas nevis fakts.

2. Tikko komentārā arī rakstīju, ka perfektā Barca bija pirms 2-3 sezonām. Es arī uzsvēru, ka ir lietas pie kurām jāpiestrādā, bet tādas ir visām. Protams vārds -perfekta- varbūt nav pareizs, bet salīdzinot ar citām komandām ir okey.

3. Ronaldo ir neaizvietojamāks kā citi RM spēlētāji.

4. Vari stāstīt ko gribi, bet tā nu bija, ka Ronaldo beidzot sāka rādīt to ko no viņa gaida POR izlasē. Un pateicoties viņa vārtiem un spēlei arī POR tika līdz pusfinālam. Tā arī acīmredzot bija, ka mēs skatījāmies atsevišķas spēles.

Lūdzu, un neuzver manu viedokli kā faktu. Jo kā liels vairums es izsaku tikai SAVU viedokli. Savas domas. Tāpat kā tev vai kādam citam, viedoklis nereti balstās arī uz patiku/nepatiku.

     [+] [-]

, 2012-11-06 13:05, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja:
1) Real ir aizvietojami spēlētāji, bet Barcai nav. Noņemam Injestu, Xavi un Alvešu ... Uzreiz būs problēmas. Tas pats bija ar Vilju! Pirms Viljas traumas, Barca vispār spēlēja labāko futbolu kādu klubs ir rādijis.

Noņemam nost Real Ronaldu vai Alonso, vai Kasiljasu vai vienu no centra aizsargiem. Uzreiz sāksies lielas problēmas (ja pretī būs laba līmeņa komanda).

2) Un EČ Ronaldo NEVIENĀ spēlē nesalūza, kā tas bija agrāk izlasē un arī RM.

Piekrītu. Bet vienatnē viņš Portugāli nekur neievilka.

3) Un viss izšķīrās pendelēs. Kur ne vienmēr uzvar varbūt spēcīgākā komanda. Tur arī veiksmei arī ietekme.

Zinu, ka tas nav populārs viedoklis, bet vienalga uzskatu, ka pendeles nav loterija un ka tajās ilgtermiņā uzvar stiprākās komandas - stiprākās tieši pendelēs. Veiksme? Protams, ka veiksmei ir loma. Tieši tāpat kā pašā spēlē. Tiekas līdzīgas komandas, viens no 16m trāpa pa stabu, otrs no tādas pašas pozīcijas trāpa pa aizsarga kāju un ir gols. Veiksmes faktors ir visur.

3) Jo Messi labāk vairs spēlēt nevar

Mesi joprojām progresē ar katru gadu - un progresē ievērojami. Mesi joprojām lielu uzsvaru liek uz kreiso kāju - labās kājas ziņā viņam ir milzīgas iespējas progresam. Tāpat sezonas sākumā uzskatāms ir
vina progress tiešajos brīvsitienos - var redzēt, ka pie tiem ir ļoti nopietni strādājis, jo precizitāte un, galvenais, stabilitāte ir ievērojami augusi.

4) Ronaldo ir manuprāt līdz galam nenovērtēts spēlētājs. Messi aizsardzībā ir 0. Viņam nav ko darīt pie sava soda laukuma, kamēr Ronaldo spēlē no viena laukuma gala līdz otram.

Aizsargāšanās nenotiek tikai pie soda laukuma. Barselona aizsargājas arī pretinieka laukuma pusē, kur presings sākas ar priekšējās līnijas spēlētājiem. Par Ronaldu runājot, aizsardzības ziņā liels prieks uz viņu skatīties - vēl agrāk aizsardzībā pamatīgi haltūrēja, tagad atstrādā tiešām labi.

5) Individuāli CR ir labāks un spēj palīdzēt komandai daudz vairāk nekā Messi. Jo manuprāt Messi vajag izmantot pareizi, un tikai tad viņš spēs dod efektu.

Jebkuru spēlētāju ir jāprot izmantot. Gan Mesi, gan Ronaldu. Krištianu regulāri ir pazudis, ja viņu izmanto kā smailes uzbrucēju, jo smailes uzbrucējs ir ļoti atkarīgs no partneriem. Arī flangā Ronaldu bieži tiek izslēgts no spēles, jo bieži komandas izvēlas viņu segt ar dabltīmu. Par devumu komandai nepiekrītu, bet nav teikts, ka ar to biju sapratis to pašu, ko tu - tāpēc gribētu dzirdēt sīkāku argumentāciju.

     [+] [-]

, 2012-11-06 13:06, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Lūdzu, un neuzver manu viedokli kā faktu. Jo kā liels vairums es izsaku tikai SAVU viedokli. Savas domas. Tāpat kā tev vai kādam citam, viedoklis nereti balstās arī uz patiku/nepatiku.
Es arī neuztveru. Saprotu, ka tas ir tikai tavs viedoklis. Tāpēc jau arī diskutēju, lai labāk to izprastu.

     [+] [-]

, 2012-11-06 13:22, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: 1. Doma tāda, ka es pieļauju to, ka viņš nebūtu tas, kas ir Barcelonā. Aizmirsu piemetināt, ka tās ir manas domas nevis fakts.

2. Tikko komentārā arī rakstīju, ka perfektā Barca bija pirms 2-3 sezonām. Es arī uzsvēru, ka ir lietas pie kurām jāpiestrādā, bet tādas ir visām. Protams vārds -perfekta- varbūt nav pareizs, bet salīdzinot ar citām komandām ir okey.

3. Ronaldo ir neaizvietojamāks kā citi RM spēlētāji.

4. Vari stāstīt ko gribi, bet tā nu bija, ka Ronaldo beidzot sāka rādīt to ko no viņa gaida POR izlasē. Un pateicoties viņa vārtiem un spēlei arī POR tika līdz pusfinālam. Tā arī acīmredzot bija, ka mēs skatījāmies atsevišķas spēles.

Lūdzu, un neuzver manu viedokli kā faktu. Jo kā liels vairums es izsaku tikai SAVU viedokli. Savas domas. Tāpat kā tev vai kādam citam, viedoklis nereti balstās arī uz patiku/nepatiku.
Par Barsas perfektumu tad mana vaina - ne tā sapratu. Par Ronaldu neaizvietojamību var daudz un dikti strīdēties - manuprāt, neaizvietojamāks ir Alonso, jo viņš ir tas, kurš nodrošina balansu starp aizsardzību un uzbrukumu. Ja Alonso nespēlē savā līmenī, pret labām komandām to uzreiz var just. Ronaldu Madridei ir līdzīgi kā Mesi Barsai - viņi ir tie spēlētāji, kas iedod to papildus ekstru, kas bieži nepieciešama, lai izšķirtu spēles.

     [+] [-]

, 2012-11-06 19:24, pirms 12 gadiem
Tikko atgriezos no darba un secināju, ka mums izvērsusies sakarīga diskusija. Viss sākās kā parasts trollisms un pārauga interesantā viedokļu apmaiņā.

One Man Show viedokli allaž ir interesanti uzklausīt, pat ja neesam vienās domās par visu (jo tad jau būtu ļoti neinteresanti). Un es to nesaku tāpēc, ka Maikls Džordans ir viens no maniem elkiem Arī Suvasa argumentētais viedoklis nekad neatstāj vienaldzīgu. Tiešām interesanti lasīt.

Šovakar varēsim izbaudīt vēl vienu, nu jau episku dueli - Real Madrid v Borussia Dortmund. Varbūt šajā mačā smelsimies kādu iedvesmu turpmākām diskusijām. Personīgi gan šķiet, ka Morinju "Real" ir viens no skatāmākajiem šī kluba modeļiem vismaz pēdējā desmitgadē. Morinju Krištianu izmanto labāka kā viņš jebkad ir izmantots (lai piedod man Fergusons, kuru arī ļoti cienu...īpaši tad, kad nesaucu par skotu Sieru).

     [+] [-]

, 2012-11-12 01:26, pirms 12 gadiem
Attieksme kaa, Alii. Man patiik