Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

"Barcelona" labākajā sastāvā pazemo "Santos" - 8:0

Agris Suveizda

"Barcelona" labākajā sastāvā pazemo "Santos" - 8:0
Lionels Mesi ar labākā spēlētāja balvu
Foto: AP/Scanpix

Vakar pirmo pārbaudes spēli savā laukumā šajā starpsezonā aizvadīja Spānijas čempione "Barcelona", kas "Joan Gamper Trophy" ietvaros uzņēma vienu no slavenākajiem Brazīlijas futbola klubiem "Santos". Katalāņi 81 tūkstoša skatītāju klātbūtnē bijušo Neimāra komandu sagrāva ar rezultātu 8:0.

"Barcelona", gatavojoties jaunajai sezonai, ir aizvadījusi jau četras pārbaudes spēles. Vispirms Minhenē "Barcelona" ar 0:2 zaudēja Pepa Gvardiolas trenētajam "Bayern", pēc tam Oslo ar 7:0 sagrāva Norvēģijas "Valerenga", bet otrdien pārceltajā mačā Gdaņskā tika pie neizšķirta pret Ivana Lukjanova un Sergeja Kožana bijušo komandu "Lechia" (2:2).

Šajās spēlēs "Barcelona" no potenciālajiem pamatsastāva spēlētājiem bija tikai Lionels Mesi (plus Neimārs, kurš Gdaņskā izgāja uz maiņu), bet pārējie bija vai nu tuvākie rezervisti, vai arī no "Barcelona B" vienības. Toties vakar pirmoreiz laukumā tika laists praktiski optimālais sastāvs - Viktors Valdess, Džordi Alba, Žerārs Pikē, Havjērs Maskerāno, Dani Alvešs, Serhio Busketss, Čavi Ernandess, Andress Injesta, Pedro Rodrigess, Lionels Mesi un Aleksis Sančess.

Arī "Santos" spēlēja optimālajā virknējumā - pamatsastāvs bija identisks tam, kāds izgāja pēdējā Brazīlijas "A Sērijas" spēlē pret "Ponte Preta" (0:1). Kaut arī brazīlieši pretī lika spēcīgu sastāvu, laukumā pilnībā dominēja "Barcelona", kas rezultātu atklāja jau astotajā minūtē (Mesi). 29.minūtē rezultāts bija jau 4:0 - vēl vārtu guva viesu futbolists Leu (pielaboja piespēli savos vārtos), Sančess un Rodrigess. Otrajā puslaikā "Barcelona" spēlēja ar krietni atšķirīgu sastāvu, bet guva vēl četrus vārtus - Fabregass (divreiz), Adrianu un Žans Marī Dungū.

Par 57 miljoniem eiro nopirktais Neimārs pret bijušo klubu aizvadīja visu otro puslaiku un izcēlās ar vienu rezultatīvu piespēli. "Barcelona" tagad paredzētas divas pārbaudes spēles Taizemē un Malaizijā, bet jau 18.augustā katalāņi pirmajā "La Liga" kārtā savā laukumā tiksies ar "Levante". "Santos" Brazīlijas čempionātā ar 12 punktiem deviņās spēlēs ieņem tikai 13.vietu 20 komandu konkurencē. Līdere ar 20 punktiem desmit mačos ir "Botafogo".

Izmantotie resursi:
Official FC Barcelona Web Site - Barça |...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: -MaKa

  +9 [+] [-]

, 2013-08-03 11:45, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: kauns

mazos sit, bet lielajiem kā Bayern neko nevar padarīt

fui farsa!
Ar tevi viss ir kārtībā?

  +4 [+] [-]

, 2013-08-03 11:46, pirms 12 gadiem
komentatori vnk bomba

  +4 [+] [-]

, 2013-08-03 11:47, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: kauns

mazos sit, bet lielajiem kā Bayern neko nevar padarīt

fui farsa!
kaada starpiiba rezultaatam draudziibas speelee - gan shim, gan pret Pepu (kur vispaar speeleeja caaliishi)?
saaksies sezona, paskatiisimies, kurus sit un no kuriem pa degunu dabuu...

  +1 [+] [-]

, 2013-08-03 11:52, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: kauns

mazos sit, bet lielajiem kā Bayern neko nevar padarīt

fui farsa!
Byern ir labs, bet paši izauklēt nemāk neko, tik nopērk(aka Real Madrid), tik atšķīrībā no RM Bayern māk visus piemērot un pielietot!
Kad pēdējoreiz kāds Bayern audzēknis sevi spilgti pieteicis???
Pārsvarā pārpērk visu citu skolu audzēkņus!

  +1 [+] [-]

, 2013-08-03 11:54, pirms 12 gadiem
Lai tak pokemoni izspriecajas seit, mazak ka menesis lidz skolai.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-03 11:56, pirms 12 gadiem
Peleeciits rakstīja: Byern ir labs, bet paši izauklēt nemāk neko, tik nopērk(aka Real Madrid), tik atšķīrībā no RM Bayern māk visus piemērot un pielietot!
Kad pēdējoreiz kāds Bayern audzēknis sevi spilgti pieteicis???
Pārsvarā pārpērk visu citu skolu audzēkņus!
nu jau, nu jau frichiem ir laba skola - tikai uz sitiena Laams, Shvainijs, Kroos...

  +1 [+] [-]

, 2013-08-03 12:00, pirms 12 gadiem
555 rakstīja: nu jau, nu jau frichiem ir laba skola - tikai uz sitiena Laams, Shvainijs, Kroos...
Lāms..
Švainijs
1990–1992 FV Oberaudorf
1992–1998 TSV 1860 Rosenheim
Un tie naf Bayern audžu klubi
Kroos
1997–2002 Greifswalder SV
2002–2006 Hansa Rostock
Tā kā...

  +2 [+] [-]

, 2013-08-03 12:04, pirms 12 gadiem
Peleeciits rakstīja: Lāms..
Švainijs
1990–1992 FV Oberaudorf
1992–1998 TSV 1860 Rosenheim
Un tie naf Bayern audžu klubi
Kroos
1997–2002 Greifswalder SV
2002–2006 Hansa Rostock
Tā kā...
aha, Shvainijs 14 gadu vecumaa paargaaja uz BAY, nav audzeeknis, jaa jaa
visi, kuri caur BAY-2 uz augshu kaarpiijaas - kanterano (peec spaanju kriteerijiem)
tas pats ar Alabu un Kontento...
vismaz 5 audzeeknji pamatsastaavaa - prieksh superkluba tas ir oioioi. un Peps gan jau sho ciparu palielinaas.

  -2 [+] [-]

, 2013-08-03 12:11, pirms 12 gadiem
555 rakstīja: aha, Shvainijs 14 gadu vecumaa paargaaja uz BAY, nav audzeeknis, jaa jaa
visi, kuri caur BAY-2 uz augshu kaarpiijaas - kanterano (peec spaanju kriteerijiem)
tas pats ar Alabu un Kontento...
vismaz 5 audzeeknji pamatsastaavaa - prieksh superkluba tas ir oioioi. un Peps gan jau sho ciparu palielinaas.
Nu nav...un viss!
Švainijs tik 34 spēles nospēlēja Bayern2 komandā!
Beidz demagoģet, nu ir MB Madrides Reāla tipa komanda, reti kurš izaug līdz lielajai komandai! Viņi labāk nopērk talantu, kuru noslīpē vai nopēr jau gatavu,,,Robens, Ribery u.t.t.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-03 12:14, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: Bayern tālu līdz Haha Madrid
lielākā summa ko samaksāja bija 40 miljoni pa Martinez, kamēr Real grib maksāt 120 miljonus pa Bale, par Ronaldu,kaka, Figo,Zidane nerunājot
Naudas ziņā jā, bet ne principu!

  -4 [+] [-]

, 2013-08-03 12:21, pirms 12 gadiem
Ieliekam Barcu pretī
Valdes
Pikē
1997–2004 tad MU
Sesks neskaitas
Tikai 10 gadu vecumā Barcas skolā
Xavi
Injesta ar neder
12 gados uz BArca
Rezervē
Ledesma

Vairāk uz sitiena sanāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-08-03 12:28, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: Bayern tālu līdz Haha Madrid
lielākā summa ko samaksāja bija 40 miljoni pa Martinez, kamēr Real grib maksāt 120 miljonus pa Bale, par Ronaldu,kaka, Figo,Zidane nerunājot
Nesen iznāca parunāt ar vienu kaislu RM fani no Latvijas, kas dzīvo Madridē! Sapratu, ka tā ir slimība...futbols tur tiek tev ar varu iedzīts!
Hmm...mums randiņš nesanāca, jo es fanoju par Barca
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-03 12:30, pirms 12 gadiem
Peleeciits rakstīja: Ieliekam Barcu pretī
Valdes
Pikē
1997–2004 tad MU
Sesks neskaitas
Tikai 10 gadu vecumā Barcas skolā
Xavi
Injesta ar neder
12 gados uz BArca
Rezervē
Ledesma

Vairāk uz sitiena sanāk
tu jau jeedzienu dzimtais klubs ar kluba audzeeknis. visi, kuri bijushi kanteraa, ir audzeeknji. punkts.
tad jau taadam RM vispaar nebuutu audzeeknju, jo vinji kanteraa no citiem regjioniem njem no padsmit gadu vecuma, lai neatrautu no maajaam.
uz Barcu paarnaak perspektiivaakie puikas no mazajaam Katalonijas komandaam - Barca nevar tureet jaunaakajaas kategorijaas 5000 speeleetaaju, un tajaa vecumaa nav iespeejams pateikt, kursh buus izcils speeleetaajs un kursh nee.
un veel par BAY, kas it kaa visus nopeerk. neskaitot peedeejos paaris gadus, vinju transfeeru politika bija ljoti skopa.

     [+] [-]

, 2013-08-03 12:31, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: arī līdz principam tālu

Real pērk visu gatavu

vai Alaba,Boatengs,Švainijs,Riberī,Robens, Millers, Kross Noiers jau bija pasaules mēroga zvaigznes vai tikai spēlējot un uzkačājoties Bayern tādi kļuva?
Ribery (Marseille) un Arjens(Chelsea un kas gan cits RM) jau bija!
Un tie bija tie divi spēlētāji, kas noteica un nosaka toni MB!

     [+] [-]

, 2013-08-03 12:31, pirms 12 gadiem
Kurš mani nobanoja b** ? rakstīja: Jā jā, gudrs tu esi Vikipedija ir tavs labākais draugs
Un...es nemētājos ar faktiem un pārbaudu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-08-03 12:35, pirms 12 gadiem
555 rakstīja: tu jau jeedzienu dzimtais klubs ar kluba audzeeknis. visi, kuri bijushi kanteraa, ir audzeeknji. punkts.
tad jau taadam RM vispaar nebuutu audzeeknju, jo vinji kanteraa no citiem regjioniem njem no padsmit gadu vecuma, lai neatrautu no maajaam.
uz Barcu paarnaak perspektiivaakie puikas no mazajaam Katalonijas komandaam - Barca nevar tureet jaunaakajaas kategorijaas 5000 speeleetaaju, un tajaa vecumaa nav iespeejams pateikt, kursh buus izcils speeleetaajs un kursh nee.
un veel par BAY, kas it kaa visus nopeerk. neskaitot peedeejos paaris gadus, vinju transfeeru politika bija ljoti skopa.
Es tev noliku pretīm tīrus Barca audzēkņus- Valdes, Pikē, Xavi, Ledesma, kas nekur citur kā Barca skolā nav spēlējuši!

  +4 [+] [-]

, 2013-08-03 12:36, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: Robenam līdz top špīleram arī tālu bija.
Riberī bija labs, uzspīdēja PK 2006, bet nebija zvaigzne, to izsaka arī 25 miljonu transfērs, tikai.
par robeenu - vinsh bija RM superzvaigzne, kad vinji politisku iemeslu deelj (kalderona pirkums) vinju paardeva

te taadi analiitikji skolas briivlaikaa novaakushies. jau paliek bail atveert kaarteejo futbola rakstu...

  +2 [+] [-]

, 2013-08-03 12:39, pirms 12 gadiem
Peleeciits rakstīja: Es tev noliku pretīm tīrus Barca audzēkņus- Valdes, Pikē, Xavi, Ledesma, kas nekur citur kā Barca skolā nav spēlējuši!
it iipashi Pikee, kas ir speeleejis Manchesteraa un Saragosaa
un kas ir Ledesma? tu domaa Pedro? vinsh 17 gadu vecumaa atbrauca no Tenerifes
priekshkars nolaizhas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-03 12:42, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: protams, ka superzvaigzne, nez sastāvā tika Madridē?
jaa, labaakais un svariigaakais RM speeleetaajs, kursh kopaa ar shnaideru atnesa shustera titulu, bet veeleeshanaas uzvareeja peress un saaka tiiriit komandu no kalderona pirkumiem. Huande Ramoss peec tam zheelojaas, ka paardeva, nepaprasot vinjam.
vieniigaa robeena probleema bija traumas, bet vinsh jau pirms RM, kopsh Chelsea laikiem bija super zvaigzne.

  -1 [+] [-]

, 2013-08-03 12:44, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: Robenam līdz top špīleram arī tālu bija.
Riberī bija labs, uzspīdēja PK 2006, bet nebija zvaigzne, to izsaka arī 25 miljonu transfērs, tikai.
Tikai...25 ļimoni Vācijai 2007. gadā ir aptuveni 2x vairāk tagad ..
Vācieši vispār ir konservatīvi naudas tērēšana, lai gan šis gads rāda pretējo- Gotze (37 ļimoni, bet savējais maksā dārgāk), Alcantara (25ļimoni), Mkhitaryan( nesparatu par ko...bet lai jau armēņiem tiek, 27,5 ļimoni), Heung-Min Son (10ļimoni), Szalai (8ļimoni)!
Nav slikti...

  -1 [+] [-]

, 2013-08-03 12:49, pirms 12 gadiem
555 rakstīja: it iipashi Pikee, kas ir speeleejis Manchesteraa un Saragosaa
un kas ir Ledesma? tu domaa Pedro? vinsh 17 gadu vecumaa atbrauca no Tenerifes
priekshkars nolaizhas...
Kāds priekškars...ja tev aiziet ciet, saki, es oponēju ar faktiem-
Skaidrs, vairs nav nav vērts ar tevi runāt!
Pikē
Jauniešu klubi
1997–2004 Barcelona (līdz 17 gadu vecumam...nav skaidrs)
16padsmit.. gadu vecumā Pedro ieradās, labi...izsvītrojam, jo tu jau pat 10 gadus vecos nezuskati par audzēkņiem!
Nu tad...aiziet...izķidā Minheni un iedod man visus, kas tikai ir MB audzēkņi...

     [+] [-]

, 2013-08-03 12:54, pirms 12 gadiem
Peleeciits rakstīja: Skaidrs, vairs nav nav vērts ar tevi runāt!
Pikē
Jauniešu klubi
1997–2004 Barcelona (līdz 17 gadu vecumam...nav skaidrs)
16padsmit.. gadu vecumā Pedro ieradās, labi...izsvītrojam, jo tu jau pat 10 gadus vecos nezuskati par audzēkņiem!
Nu tad...aiziet...izķidā Minheni un iedod man visus, kas tikai ir MB audzēkņi...
tu pats saproti, ko runaa? tad tu staasti, ka, ja klubaa nespeelee kopsh 5 gadu vecuma, tad nav audzeeknis. tagad tu apgalvo, ka Pedro, kas atbrauca 17 gadu vecumaa, ir audzeeknis.
izdomaa jau pats, ko tu tur uzskati par audzeeknjiem un ko neuzskati

naakotnei, lai atal neizgaaztos kaa veca vaacu prieka meita amerikaanju okupaacijas zonaa - kanterano (audzeeknji) ir visi, kas speeleejushi zemaakas kategorijas komandaas, taatad arii Pikee, Pedro, Sesks, Messi, Xavi, Injesta, Valdess, Shvainijs, Laams, Kroos, Alaba, nacho, karvahals, arbeloa utt utt utt utt

gribeetos dzirdeet kaut vai 10 labus speeleetaajus, kuri kaadaa vienaa klubaa ir no pirmajiem soljiem futbolaa...

  -1 [+] [-]

, 2013-08-03 13:01, pirms 12 gadiem
555 rakstīja: tu pats saproti, ko runaa? tad tu staasti, ka, ja klubaa nespeelee kopsh 5 gadu vecuma, tad nav audzeeknis. tagad tu apgalvo, ka Pedro, kas atbrauca 17 gadu vecumaa, ir audzeeknis.
izdomaa jau pats, ko tu tur uzskati par audzeeknjiem un ko neuzskati

naakotnei, lai atal neizgaaztos kaa veca vaacu prieka meita amerikaanju okupaacijas zonaa - kanterano (audzeeknji) ir visi, kas speeleejushi zemaakas kategorijas komandaas, taatad arii Pikee, Pedro, Sesks, Messi, Xavi, Injesta, Valdess, Shvainijs, Laams, Kroos, Alaba, nacho, karvahals, arbeloa utt utt utt utt

gribeetos dzirdeet kaut vai 10 labus speeleetaajus, kuri kaadaa vienaa klubaa ir no pirmajiem soljiem futbolaa...
Kas tev nav saprotams tekstā-16padsmit.. gadu vecumā Pedro ieradās, labi...izsvītrojam???
Vārds izsvītrojam???
Nav ko teikt???
Bet man ir- MB ir Lāms un ...viss!

     [+] [-]

, 2013-08-03 13:08, pirms 12 gadiem
Peleeciits rakstīja: Kas tev nav saprotams tekstā-16padsmit.. gadu vecumā Pedro ieradās, labi...izsvītrojam???
Vārds izsvītrojam???
Nav ko teikt???
Bet man ir- MB ir Lāms un ...viss!
baigie suudi, veciit. Valdess un Pujols arii pirmos soljus futbolaa speera kaut kaadaas mazajaas komandaas, ne Barcaa paliek Pikee un Xavi?

  -1 [+] [-]

, 2013-08-03 13:12, pirms 12 gadiem
555 rakstīja: baigie suudi, veciit. Valdess un Pujols arii pirmos soljus futbolaa speera kaut kaadaas mazajaas komandaas, ne Barcaa paliek Pikee un Xavi?
Tu domā , ka 10 gadu vecumā Valdes pārejot No FC Barca uz Tenerife kļuva par igauni???
Un Pujolu vispār neesmu minējis!

  +1 [+] [-]

, 2013-08-03 13:17, pirms 12 gadiem
Peleeciits rakstīja: Tu domā , ka 10 gadu vecumā Valdes pārejot No FC Barca uz Tenerife kļuva par igauni???
Un Pujolu vispār neesmu minējis!
Valdess Barcai pievienojaas 10 gadu vecumaa (no Peña Cinco Copas)

tu neesi nekaads Barcas fans, nedari mums kaunu un lien atpakalj tajaa caurumaa, no kura te uzradies

  +2 [+] [-]

, 2013-08-03 13:25, pirms 12 gadiem
Peleeciits rakstīja: Kas tev nav saprotams tekstā-16padsmit.. gadu vecumā Pedro ieradās, labi...izsvītrojam???
Vārds izsvītrojam???
Nav ko teikt???
Bet man ir- MB ir Lāms un ...viss!
Thomas Müller (kopsh 10g vecuma Bayern sistemaa), Diego Contento (90gadaa dzimis, visu muuzu bayern sistemaa speleejis), Bastian Schweinsteiger (kops 98 gada bayern sistemaa)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-08-03 13:28, pirms 12 gadiem
Kurš mani nobanoja b** ? rakstīja: nu paga. Nēesi tik bargs pret puiku. Lai jau paspīd ar savām ''zināšanām'' Vismaz man viela par ko pasmieties ēdot pusdienas
Tepiķi, tu nu gan būtu paklusējis, tev ne argumentu ne iemesla!

  -1 [+] [-]

, 2013-08-03 13:29, pirms 12 gadiem
555 rakstīja: Valdess Barcai pievienojaas 10 gadu vecumaa (no Peña Cinco Copas)

tu neesi nekaads Barcas fans, nedari mums kaunu un lien atpakalj tajaa caurumaa, no kura te uzradies
Vai tad es teicu, ka esmu Barca fans???
Es tik runāju par to, ka MB ir RM mazā kopija, kas salīdzinot ar RM māk pielietot nopirktos spēlētājus!
Tā kā atslābsti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-03 13:33, pirms 12 gadiem
madmatixx rakstīja: Thomas Müller (kopsh 10g vecuma Bayern sistemaa), Diego Contento (90gadaa dzimis, visu muuzu bayern sistemaa speleejis), Bastian Schweinsteiger (kops 98 gada bayern sistemaa)
10 gadi neskaitas pēc 555 sistēmas! Contento- jā, piekrītu, Thomas Muller- 1993–2000 TSV Pähl!

     [+] [-]

, 2013-08-03 13:34, pirms 12 gadiem
Kurš mani nobanoja b** ? rakstīja: atvainojiet, jūsu augstība
Tavs niks jau izsaka visu, ak jēl intiliģences paraug!
Tu pat neko neesi izdarījis , lai mani atspēkotu vai oponētu, kā to dara 555!

     [+] [-]

, 2013-08-03 13:38, pirms 12 gadiem
Peleeciits rakstīja: 10 gadi neskaitas pēc 555 sistēmas! Contento- jā, piekrītu, Thomas Muller- 1993–2000 TSV Pähl!
klau, tak izlasi, ko tev raksta. audzeeknji (kanterano) ir visi, kas raapushies augshaa caur B komandu. nav nekaada 5, 10 vai 15 gadu kriteerija. Xavi un Shvainijs abi ir savu klubu audzeeknji. vienliidziigi.

  -1 [+] [-]

, 2013-08-03 13:44, pirms 12 gadiem
Lūk arī parādās Santos līmenis. Tie, kas centās aizstāvēt Neimāri, ka jā Santos tak ir normāls līmenis, ieguvis labu pieredzi, var iet raudāt stūrī. Viens ir saņemties un nospēlēt pāris spēles izlasē pārlecot pāri savai d..., bet pavisam kas cits novilkt visu sezonu līmenī uz pusi augstākā kā pieradis.

     [+] [-]

, 2013-08-03 13:44, pirms 12 gadiem
555 rakstīja: klau, tak izlasi, ko tev raksta. audzeeknji (kanterano) ir visi, kas raapushies augshaa caur B komandu. nav nekaada 5, 10 vai 15 gadu kriteerija. Xavi un Shvainijs abi ir savu klubu audzeeknji. vienliidziigi.
Bet tad jau man atkal pārspēks!

  -1 [+] [-]

, 2013-08-03 13:49, pirms 12 gadiem
555 rakstīja: klau, tak izlasi, ko tev raksta. audzeeknji (kanterano) ir visi, kas raapushies augshaa caur B komandu. nav nekaada 5, 10 vai 15 gadu kriteerija. Xavi un Shvainijs abi ir savu klubu audzeeknji. vienliidziigi.
Zini, par B komandu gan iebildīšu, daudzi mūsējie ar situšies caur B komandām jeb rezervistiem, bet viņi nav kluba audzēkņi! Nu nevar Paharu, Koļinko, Bleideli, Rubinu saukt par Anglijas klubu audzēkņiem!

  -2 [+] [-]

, 2013-08-03 13:52, pirms 12 gadiem
blah rakstīja: Lūk arī parādās Santos līmenis. Tie, kas centās aizstāvēt Neimāri, ka jā Santos tak ir normāls līmenis, ieguvis labu pieredzi, var iet raudāt stūrī. Viens ir saņemties un nospēlēt pāris spēles izlasē pārlecot pāri savai d..., bet pavisam kas cits novilkt visu sezonu līmenī uz pusi augstākā kā pieradis.
Tamdēļ jau Neimārs atnāca, lai augtu, bet RM var atkal sūkāt īkšķi un iepirkt pašiem nevajadzīgus legus un atbalstīt "zilo"Ronaldo!
Is Cristiano Ronaldo gay?
Kaut gan kā sportists- cepuri nost!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-03 13:58, pirms 12 gadiem
serginho28 rakstīja: Neimārs sevi lieliski pierādīja Brazīlijas čempī, ''Copa Libertadores'', arī konfederāciju kausā. Visi gaida, kad viņš ''sadegs'', bet pagaidām vēl nav to brīdi sagaidījuši, neredzu nekādus šķēršļus priekš Neimāra, lai pierāditu savu meistarklasi arī eiropā.
Es jau nesaku, ka viņš nevar izaugt, potenciāls ir labs, bet uzskatu, ka viņam bija jāiet līdzīgs ceļš kā citiem D-Amerikas spēlētājiem - sākot ar mazākām komandām. Tādām kā Porto utt. Ka tik Barsai nesanāk ar viņu auklēties, jo Barsas akadēmiju viņš arī nav gājis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-03 14:38, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: Robenam līdz top špīleram arī tālu bija.
Riberī bija labs, uzspīdēja PK 2006, bet nebija zvaigzne, to izsaka arī 25 miljonu transfērs, tikai.
Tu vispār Robenu spēlējot Chelsea atceries???
Daudzi domā ka viņu nevajadzēja palaist
Tālu līdz top špīlerim viņam

Tad teiksi arī ka Ksavi Alonso Liverpool rindās spēlējot vēl bija tālu līdz top balsta pussargam, ne?

     [+] [-]

, 2013-08-03 14:41, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: protams, ka superzvaigzne, nez sastāvā tika Madridē?
RobisK tu mani uzjautrini.
Cik saprotu uzjautrini arī to 555, Hose Girtinho un vēl daudzus.

Par tādiem kā Tevi mēdz nopūsties un teikt "eh, tur pat nav jēgas runāt"
PROTAMS KA RIBERĪ UN ROBENS JAU TIKA NOPIRKTI KĀ SUPERLĪMEŅA SPĒLĒTĀJI, NEVIS PAR TĀDIEM KĻUVA BAYERN!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-03 14:52, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: tik labs Alonso nebija kā RM laikos, fakts, arī Spānijas izlasē nebija pamatsastāvā uz EURO 2008
un fakts ka ESP 2008 bija cits treneris. Doooh

  +3 [+] [-]

, 2013-08-03 17:20, pirms 12 gadiem
Cik gan tālām no futbola jābūt, lai varētu runāt tādas aplamības par robenu, alonso? Alonso pool sastāvā bija jau viens no labākajiem balsta pussargiem un nevis madridē par tādu kļuva un tas pats ar robenu un ribery

  +1 [+] [-]

, 2013-08-03 19:26, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: Robenam līdz top špīleram arī tālu bija.
Izskatās, ka esi ļoti nezinošs Holandes fans, ja tik slikti pārzini Robena profesionāļa karjeru. Esi un paliec Tu prasts trollis, neko darīt.

     [+] [-]

, 2013-08-03 19:27, pirms 12 gadiem
blah rakstīja: Lūk arī parādās Santos līmenis. Tie, kas centās aizstāvēt Neimāri, ka jā Santos tak ir normāls līmenis, ieguvis labu pieredzi, var iet raudāt stūrī. Viens ir saņemties un nospēlēt pāris spēles izlasē pārlecot pāri savai d..., bet pavisam kas cits novilkt visu sezonu līmenī uz pusi augstākā kā pieradis.
Būtu jau interesants viedoklis, ja vien nebūtu "Real" fana "wishful thinking" klasiskākajā izpausmē

  +1 [+] [-]

, 2013-08-03 19:28, pirms 12 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Cik gan tālām no futbola jābūt, lai varētu runāt tādas aplamības par robenu, alonso? Alonso pool sastāvā bija jau viens no labākajiem balsta pussargiem un nevis madridē par tādu kļuva un tas pats ar robenu un ribery
RobisK jau nemaz nav nekāds futbola fans. Vienkārši viņu nobloķēja un viņš pievērsās futbolam Tādas muļķības par šiem futbolistiem sen nebiju lasījis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-03 20:45, pirms 12 gadiem
samss rakstīja: Lai tak pokemoni izspriecajas seit, mazak ka menesis lidz skolai.
+++

     [+] [-]

, 2013-08-03 22:30, pirms 12 gadiem
Robi, piedod, bet Tev nav pilns rublis. Ja Tu būtu īsts holandiešu fans, tad noteikti atcerētos to, cik Robens ir traumatisks spēlētājs. Un kā Tev šķiet, vai traumas ietekmē spēlētāja tirgus cenu? Viņš spīdēja gan "Chelsea" (palīdzot izcīnīt divus Premjerlīgas titulus), gan "Real", gan arī "Bayern" (jau pirmajā sezonā tiekot atzīts par Vācijas gada futbolistu), un tas, ka Tu maz acīmredzami maz seko līdzi futbolam, nemazina Robena nopelnus šo komandu panākumos. Viņš joprojām ir viens no planētas vadošajiem futbolistiem, pat neskatoties uz mūžīgajām traumām. Tavi secinājumi tātad kārtējo reizi ir bērnudārznieka līmenī un kaķim zem astes.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-03 23:48, pirms 12 gadiem
blah rakstīja: Lūk arī parādās Santos līmenis. Tie, kas centās aizstāvēt Neimāri, ka jā Santos tak ir normāls līmenis, ieguvis labu pieredzi, var iet raudāt stūrī. Viens ir saņemties un nospēlēt pāris spēles izlasē pārlecot pāri savai d..., bet pavisam kas cits novilkt visu sezonu līmenī uz pusi augstākā kā pieradis.
Jebkurš, kas ir redzējis Neimaru, sapratīs, ka tas ir viens no talantīgākajiem spēlētājiem pasaulē savā vecuma grupā, ar Santos līmeni tur galīgi nekāda sakara nav. 1īgā vaina, masu uzaudzēt vajag.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-04 00:48, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: /facepalm

kas ir superzvaigznes pašlaik?

Ronaldu,Messi,Iniesta,Xavi, Pirlo, Bufons, Van Persijs

agrāk - Zidane,Figo, Bekhems, Ronaldo, Rivaldo,

ar vai bez traumām, bet Robens nav un nebūs superzvaigzne, tikai ļoti labs spēlētājs

Vācijas gada balva nav un nebūs arguments

FIFA ballon n dor vai UEFA gada balva cita lieta, arī vienkārši tikt nominētam

Vācijas bundeslīgā arī nespēlē superzvaigznes, jo klubu politika ir taupīt, ne tērēties.Tur spēlē ļoti labi spēlētāji un mazas zvaigznītes.
tu tā te visur bāz Bayern pārākumu,bet neuzskati Ribery un Robenu par superzvaigznēm,nu sorry,paliec smieklīgs un piedod,laikam atkal neesi pamanījis,ka abi ir šogad nominēti FIFA ballon n dor vai UEFA gada balvai un vēl viens jautājums,ja Van Pērsiju pieskaiti superzvaigznes statusam, tad kāpēc ne Ribery un Robenu?

  +1 [+] [-]

, 2013-08-04 00:55, pirms 12 gadiem
blah rakstīja: Lūk arī parādās Santos līmenis. Tie, kas centās aizstāvēt Neimāri, ka jā Santos tak ir normāls līmenis, ieguvis labu pieredzi, var iet raudāt stūrī. Viens ir saņemties un nospēlēt pāris spēles izlasē pārlecot pāri savai d..., bet pavisam kas cits novilkt visu sezonu līmenī uz pusi augstākā kā pieradis.
man patīk šitie komentāri,kas noliek spēlētāju pēc viņa iepriekšējā kluba snieguma,kad viņa tur vairs nav,pašam neveikli nepaliek,tā jau liekas,ka kā slīcēji ķeraties pie katra salmiņa,lai tik paceltu savu pašnovērtējumu, Neimārs ir neapstrādāts dimants futbolā,kas bieži neparādās,tas vai viņš attaisnos uz sevi liktās cerības rādīs tikai laiks,bet par ir daudz vairāk nekā pret,lai tas notiktu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-04 01:24, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: Ribery un Robens ir labi ieeļļota mehānisma daļiņas nevis superzvaigznes, jūti atšķirību?
uz labi ieeļotu mehānismu var norakstīt jebko,bet nevar noliegt,ka abi šie spēlētāji nepazustu nevienā komandā un būtu no līderiem,Robens to jau ir pierādījis gan Chelse gan Real,gan Bayern un nekur nav pazudis,tāpat ar Ribery
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-08-04 02:10, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: Ribery ir vistuvāk superzvaigznes statusam, bet nevelk vēl un diez vai vilks.
Robens - sorry , viņš varbūt nepazustu, bet viņam nekad nebūs 60 gūti vārti sezonā + 30 piespēles , tāda ir vidējā statistika Robena ampluā spēlētājam - Ronaldu.
nu tu ar izdomāji,cik tad spēlētājiem tāda statistika,te nav basketbols,kur statistika izsaka visu,pēc tevis teiktā sanāk Iniesta ir nekāds spelētājs,jo pa sezonu gūst trīs vārtus,lai gan visai bieži spēlē malējā uzbrcēja pozīcijā un aizsargi vispār nevar būt zvaigznes

  +1 [+] [-]

, 2013-08-04 02:15, pirms 12 gadiem
ā,un,ja kas,pievērsiet uzmanību Barcas formām,uz tām ciparus un vārdus zīmējuši bērni,no kuriem daudzi slimi ar dauna sindromu,pēc tam Barca šos kreklus pārdos labdarībai

  +2 [+] [-]

, 2013-08-04 02:27, pirms 12 gadiem
sorry,drusku nepareiz informācija,nr zīmēja viena meitene,slima ar dauna sindromu,bet tas nemazina idejas vērtību

     [+] [-]

, 2013-08-04 11:15, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: Ribery un Robens ir labi ieeļļota mehānisma daļiņas nevis superzvaigznes, jūti atšķirību?
Vecīt, es saprotu, ka Tu izmisīgi meklēt kaut kādus aizbildinājumus savam "feilam", bet Tu tagad centies radīt pats savu alternatīvo realitāti, kas galīgi neiet kopā ar to realitāti, kurā mēs visi dzīvojam. Tu traumas pat nepieminēji, kas Tavu viedokli automātiski padara neobjektīvu. Cik nozīmīga loma bijusi Robenam "Chelsea", "Real" un "Bayern" panākumos, īstie fani pateiks vislabāk. Un man radās tāds jautājums: vai Tu vispār seko līdzi Nīderlandes izlases spēlēm? Man sāk šķist, ka ne pārāk. Un par Bundeslīgu vispār sasmējos. Varētu padomāt, ka Vācijas izlases spēlētāji spēlētu "La Liga" vai EPL. Un vispār, kuri galu galā ir Eiropas klubu čempioni?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-04 11:55, pirms 12 gadiem
Pasmaidīt, Robi, var tikai par Tavu nezināšanu. Ja Mesi būtu kaut uz pusi tik traumatisks kā Robens, viņš šobrīd noteikti nebūtu planētas spožākais futbolists. Tāpēc muļķīgs ir vienīgi Tavs viedoklis par traumu ietekmi uz spēlētājiem. Labāk apskaties, cik spēlēs Robens aizvadītajā sezonā ir piedalījies!
Mēs visi atceramies atsevišķas nianses, tai skaitā dažādus Ronaldu pagātnes "feilus", īpaši jau izšķirošajos brīžos, bet nav jābūt ģēnijam, lai izdarītu secinājumus, balsoties uz atsevišķām epizodēm. Tātad Tu neatbildēji uz jautājumu, cik regulāri Tu seko līdzi Nīderlandes izlases spēlēm? Un kāpēc Vācija jau ilgus gadus ir spēcīgāko planētas izlašu topa elitē, ja reiz Bundeslīgā trūkstot zvaigžņu? Un kāpēc "Bayern" ir tieši turpat klubu konkurencē?

P.S.- Kruifa, Van Bastena līmenim?! Varbūt vēl līdz Maradonas un Pelē līmenim? Tu tiešām pats tici tam, ko runā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-04 12:34, pirms 12 gadiem
Ok, ja reiz seko katrai Nīderlandes spēlei, tad vēlos dzirdēt Tavu vērtējumu par Robina var Persija sniegumu izlasē savas profesionāļa karjeras laikā. Vai tas patiešām ir bijis superzvaigznes cienīgs?

Bez komandas darba nav iespējams uzvarēt NEKO! Tāpēc arī "Real" tik ilgus gadus neko Eiropā nav izcīnījuši, lai arī pēdējās sezonās ir krietni progresējuši. Kas attiecas uz Vāciju un "Bayern", tad kas ir Noiers, Lāms, Švainštaigers, Robens, Riberī, Ezils ja ne vieni no vadošajiem spēlētājiem pasaulē savās pozīcijās? Piemēram, manā skatījumā tas pats van Persijs nekad mūžā nav bijis superzvaigzne, pat ne tuvu tam. Un arī tas daļēji saistītas ar traumām, bet daļēji ar viņa raksturu. Sanāk, ka pēc Taviem standartiem pasaulē vispār ir tikai kādas divas līdz trīs superzvaigznes
Vari aizbildināties cik vēlies un lietot kādus deminutīvus vēlies, bet tas nemaina lietas būtību, ka duets Robens-Riberī ir viens no bīstamākajiem uzbrūkošajiem duetiem pasaulē. Tur nu tiešām jābūt āzim, lai to apstrīdētu. Jā, ok Robens negūst tik daudz vārtus kā Mesi un Ronaldu, bet viņa spēles stils krietni atšķiras no iepriekš minētajiem spīdekļiem. Un apspēlēšanas ziņā viņš ne tuvu neatpaliek no tā paša Ronaldu, kurš biežāk driblē uz vietas un labprātāk izvēlas apskriet spēlētāju uz uzrāviena rēķina (gluži kā Robens). Ja ne jau minētās traumas, mēs vēl paskatītos, cik tuvu holandietis būtu šīm abām superzvaigznēm.
Kas attiecas uz leģendām, tad kurš no Nīderlandes izlases zvaigznēm šobrīd spēlē kaut pietuvinātā līmenī Nīderlandes leģendām? Dāāā!
Un ko Tu tur vāries par potenciāla neizmantošanu, ja tikai traumas Robenam liegušas pilnībā realizēt savu potenciālu? Un ar visu to viņš šobrīd ir Eiropas klubu čempions un fināla spožākā zvaigzne. Tā ka vari nevārīties par savām superzvaigznēm, zvaigznēm, zvaigznītēm un spuldzītēm!

P.S.- Man argumentu netrūkst un netrūks, tikai Tu te kul kaut kādu sviestu. Ja Tu reāli varētu atspēkot kādu no maniem argumentiem, tas man būtu liels pārsteigums, bet tādu līmeni no Tevis velti gaidīt. Ja Tavi argumenti un izteikumi nebūtu tik muļķīgi, šaubos, vai kāds ar Tevi diskutētu, jo Tavs viedoklis ne tuvu nav no tiem sakarīgākajiem un objektīvākajiem.

  -1 [+] [-]

, 2013-08-04 13:21, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: Ronaldu transfērs - 80 miljoni,Kaka - 60 miljoni, Robens - 25 miljoni, tas visu izsaka.
Vēlētos atgriezties pie šī, jo tas mani īpaši sasmīdināja
Traumu mocītais un Tevis peltais Robens - nopirkts no "Chelsea" par €35M un pārdots "Bayern" par €25M. Ok. Bet kā ar Sneideru? Nopirkts no "Ajax" par €25M un pārdots "Inter" par €15M. Ok. Bet tad jau sanāk, ka pēc Tavas loģikas Sneideram jau par nākamo sezonu un PK2010 patiešām nekādu balvu nevajadzēja dot, jo transfēra summa "visu izsakot"

     [+] [-]

, 2013-08-04 14:13, pirms 12 gadiem
P.S.- Abi šie futbolisti ir mani vienaudži. Kāds statuss šobrīd ir Robenam, mēs labi saprotam...nu, labi, varbūt tikai Tu nesaproti...bet kā sokas Nīderlandes bijušajam spīdeklim un manam mūžsenajam favorītam starp holandiešiem Veslijam Sneideram? Un aizmirsu pavaicāt, kā tad pa šo laiku klājies mūsu dārgajam draugam Kakā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja