Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1600, Did:0, useCase: 3

Nīderlande jau sākumā ieliek pamatus uzvarai un bronzas medaļām

Gundars Zaburdajevs
Gundars Zaburdajevs

Nīderlande jau sākumā ieliek pamatus uzvarai un bronzas medaļām
Robins van Pērsijs pēc vārtu guvuma
Foto: AP/Scanpix

Šovakar par Pasaules kausa bronzas medaļnieci kļuva Nīderlandes izlase. Mačā par trešo vietu pret mājinieci Brazīliju oranžie izvirzījās vadībā jau trešajā minūtē, drīz vien ieguva jau divu vārtu pārsvaru, bet mačs noslēdzās ar 3:0 - Brazīlija kontrolēja bumbu vairāk, taču tā arī nespēja gūt vārtus, piedzīvojot otro zaudējumu pēc kārtas un paliekot ārpus labāko trijnieka.

Pirms spēles
Pēc šokējošā pazemojuma pusfinālā pret Vāciju (1:7) Brazīlijas pamatsastāvā bija veselas sešas izmaiņas. No tām izceļams, ka pēc diskvalifikācijas izciešanas laukumā atgriezās Tjagu Silva, bet uz soliņa tika nosēdināti pamatsastāva uzbrucēji Freds un Halks. Savukārt Nīderlande pirms paša mača sākuma palika bez Veslija Sneidera, kurš guva savainojumu iesildīšanās laikā. Tāpat pamatsastāvā atkal nebija Naidžela de Jonga.

Nīderlande 16 minūšu laikā iekrāj divu vārtu pārsvaru
Brazīlija jau otrajā minūtē iekrita aizsardzībā, kad pēc van Pērsija piespēles Robens izskrēja viens pret Sēzaru. Uz soda laukuma līnijas Robenu panāca Silva un nogāza. Tiesnesis piešķīra 11 metru soda sitienu, kā arī parādīja Silvam dzelteno kartīti. Abi lēmumi bija visai apšaubāmi – šķita, ka pārkāpums drīzāk bija ārpus soda laukuma, bet Silvas pārkāpums bija pēdējās cerības sods, par ko aizsargs būtu pelnījis noraidījumu. Sezārs uzminēja bumbas lidojuma virzienu, bet van Pērsijs trieca bumbu gandrīz zem pārliktņa un 1:0 jau pašā sākumā.

Čempionāta saimnieki atbildēja ar pāris labiem pretuzbrukumiem, izdarot arī pāris bīstamus centrējumus, taču 16. minūtē kapitulēja vēlreiz – pēc de Guzmana centrējuma Luizs neveiksmīgi centās izsist bumbu no soda laukuma, tā vārtu priekšā nonāca pie nepiesegtā Blinda, kurš to trieca zem pārliktņa un jau 2:0. Turpinājumā Brazīlija kontrolēja bumbu ievērojami vairāk, tika pie vairākiem soda sitieniem ap pretinieka soda laukumu, taču starpību samazināt nespēja. Lieliska sitiena pozīcija puslaika beigās bija Oskaram, taču bumba trāpīja pa sieniņu.

Brazīlija nespēj neko mainīt, Nīderlandei bronza
Arī pēc pārtraukuma Brazīlija uzbruka vairāk, taču Nīderlande atbildēja ar pretuzbrukumiem, pilnībā nepiespiežoties saviem vārtiem. 60. minūtē labi pie soda laukuma nospēlēja Ramiress, tiekot līdz sitienam, taču bumba lidoja garām. Pēc brīža brazīlieši tika pie soda sitiena pretī vārtiem, taču Sillesens ķēra bumbu pēc Luiza raidījuma. Puslaika vidū Oskars krita soda laukumā un saņēma brīdinājumu par tēlošanu, lai arī kontakts ar Blindu bija.

Lai arī Halka iznākšana uz maiņu nedaudz atsvaidzināja Brazīlijas uzbrukumu, čempionāta saimnieki spēlēja pablāvi un beigās ielaida trešos vārtus – pēc Janmāta piespēles no malas Veinaldums no vārtu priekšas trieca bumbu apakšējā stūrī. Tas pazudināja Brazīlijas pēdējās cerības uz vismaz neizšķirta un pagarinājuma izraušanu – Nīderlande uzvarēja ar 3:0 un tika pie bronzas. Brazīlija pirmo reizi kopš 1940. gada savā laukumā zaudēja divos mačos pēc kārtas. Interesanti, ka kompensācijas laikā jau otro reizi turnīrā tika nomainīts vārtsargs Sillesens, šoreiz dodot vietu Mišelam Vormam, kurš kā vienīgais no Nīderlandes komandas šajā turnīrā vēl nebija izgājis laukumā.

StatistikaBraNed
Kontrole58%42%
Sitieni (rāmī)11 (5)8 (5)
Aizmugures12
Stūra sitieni41
Pārkāpumi1620

Brazīlija – Nīderlande 0:3 (0:2)

Vārti: van Pērsijs 3'(11m); Blinds 16'; Veinaldums 90'+1
Brīdinājumi: Silva; Fernandinju; Oskars – Robens; de Guzmans
Brazīlija Sezārs, Luizs, Maksvels, Silva, Maikons, Viljans, Ramiress (Halks 73'), Gustavu (Fernandinju 46'), Paulinju (Ernaness 57'), Oskars, Žo
Nīderlande: Sillesens (Vorms 90'+3), Martinšs Indi, Vlārs, de Vrejs, de Guzmans, Veinaldums, Blinds (Janmāts 70'), Robens, Klasijs (Veltmans 90'), Kauts, van Pērsijs
Galvenais tiesnesis: Žamels Haimudi (Alžīrija)

  +3 [+] [-]

, 2014-07-13 01:55, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: piekrītu, bet lieta tāda, ka OS bronza mums ir, bet 32. vieta WC mums nav un nekad nebūs
1938.gadā Latvija gandrīz aizbrauca uz PK.Kvalifikācijas grupā bijām otrie aiz Austriešiem,bet viņi neaizbrauca,jo viņus anektēja Vācija.Pēc noteikumiem uz PK bija jābrauc Latvijai,jo,kā jau teicu,grupā bijām otrie aiz Austriešiem.bet FIFA Latvijas vietu atdeva Anglijai,bet šie PK negribēja spēlēt un nevienai citai komandai FIFA vietu nepiedāvāja.Tāpēc tajā PK bija par 1 komandu mazāk,nekā vajadzēja būt.Tik tuvu PK kā toreiz, mēs diez vai kādreiz būsim.

     [+] [-]

, 2014-07-13 01:59, pirms 10 gadiem
Aizsargs izklupienā nospēlē bumbā, pēc tam bumbu zaudējušais uzbrucējs klūp pār uzbrucēja kāju. Parasti šādās situācijas labs tiesnesis sodu nedod, un apmēram tāda bija situācija ar Oskara kritienu. Pats kritiens nebija simulācija, bet tas tika papildus izskaistināts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-13 02:01, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: 8 vieta PK ir vērtīgāka par Ziemas OS bronzu
Pat tikšana PK finālturnīrā ir lielāks panākums!

     [+] [-]

, 2014-07-13 02:06, pirms 10 gadiem
Dāvis_P rakstīja: 1938.gadā Latvija gandrīz aizbrauca uz PK.Kvalifikācijas grupā bijām otrie aiz Austriešiem,bet viņi neaizbrauca,jo viņus anektēja Vācija.Pēc noteikumiem uz PK bija jābrauc Latvijai,jo,kā jau teicu,grupā bijām otrie aiz Austriešiem.bet FIFA Latvijas vietu atdeva Anglijai,bet šie PK negribēja spēlēt un nevienai citai komandai FIFA vietu nepiedāvāja.Tāpēc tajā PK bija par 1 komandu mazāk,nekā vajadzēja būt.Tik tuvu PK kā toreiz, mēs diez vai kādreiz būsim.
Ņemot vērā, kā šobrīd attīstās notikumi LV futbolā, diemžēl - jā: diez vai kādreiz būsim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-07-13 02:33, pirms 10 gadiem
Brazīlijai būs jāmaina Skolari. Visu cieņu Lielajam Filam par viņa iepriekšējiem panākumiem, it īpaši uzvaru 2002.gada Pasaules kausā, taču viņa laiks pie Brazīlijas izlases stūres (un varbūt vispār trenēšanai?) ir beidzies. Iespējams, laiks doties pensijā. Darbības, kas tika veiktas gan pirms PK (piemēram, vairāku spēlētāju nepaņemšana), kā arī šajā PK - daudz kļūdaini lēmumi taktikās, spēlētāju izvietojumā utt + visa spēles koncentrēšana tikai ap Neimāru rezultātā arī deva šo fiasko. Protams, ir arī daudzi citi faktori, pie kuriem Skolari, iespējams, nav vainojams, taču viņš, diemžēl, ir galvenais vaininieks, jo Brazīlijas līmeņa komandai, kaut tā šobrīd nav ar tādām zvaigznēm ierindā, kāda tā bija pirms 10-15 gadiem, savās mājās 2 spēlēs ielaist 10 (!!!!!) vārtus, tas ir zem visas kritikas un absolūti nav pieļaujams, ņemot vērā arī to faktu, ka neskaitāmi eksperti un specialisti tieši Brazīlijas aizsardzību nosauca par izlases spēcīgāko līniju. No Brazīlijas pirms šī PK, kā šodien Eurosport studijā teica Džeimss, visi gaidīja līdzīgu spēli kā Argentīnai - ar lielu koncentrēšanos aizsardzībai, jo uzbrukumā tikai uz Neimāru reāli varēja cerēt, taču tieši aizsardzība visvairāk arī izgāzās. Jau grupu turnīrā tā nerādīja savu līmeni, gan spēlē pret Horvātiju, gan spēlē pret Meksiku, bet izšķirošajā fāzē pilnībā izgāzās. Līdz ar to Skolari, kurš vienmēr bija slavens ar ļoti labas komandas spēles veidošanu savās komandās, dzelžainu disciplīnu, labi spēlējot aizsardzībā + pamatā veiksmīgi izvēlētiem taktiskiem zīmējumiem, šoreiz cieta fiasko. Un nav runa par Brazīlijas palikšanu 4.vietā, bet gan par parādīto sniegumu. Komanda vienkārši nebija gatava šim PK, un tā ir pilnībā treneru vaina. Atceros, kā Brazīlija spēlēja pirms gada Konfederāciju kausā - tā bija pavisam cita izlase - disciplīna, presings visā laukuma teritorijā, ļoti laba aizsardzība, ātra saspēle. Tādēļ bukmeikeri ne velti pirms PK sākuma uzskatīja Brazīliju par favorītu Nr.1 uz uzvaru, pat bez izteikti spilgta gala uzbrucēja. Taču acīmredzot pēc tās uzvaras, brazīļiem iestājās kaut kāds atslābums, un viņi vairs nevarēja sasniegt to pašu līmeni. Ja čempionāta sākumā vēl likās (pats to rakstīju savos komentāros), ka Brazīlija vēl var ieskrieties, diemžēl, viss izrādījās daudz skumjāk. + vēl pamatīgi nepaveicās ar divu līderu iztrūkumu 1/2 finālā. Taču tik un tā zaudēt 1:10 2 spēlēs nav pieļaujami! Līdz ar to Paldies Lielajam Filam par darbu, taču būtu laiks doties pensijā! Vienmēr esmu cienījis šo treneru, taču iespējams šo otro Brazīlijas trenēšanu nebija jāuzņemas. Viņš tagad paliks visu (it īpaši brazīļu) atmiņā nevis kā treneris, kurš 2002.gadā atnesa savai valstij pasaules kausu, bet gan kā treneris, kurš fatāli izgāzās ar izlasi pašu mājās. Ļoti žēl, jo kā treneris (ņemot vērā viņa visus iepriekšējos sasniegumus), viņš to nebija pelnījis!

Kas būs ar Brazīliju tālāk. Grūti pateikt. Jāmaina treneris, iespējams, arī lielai daļai šīs izlases spēlētāju vairs nebūtu jāspēlē izlasē, taču kas būs ar šo, iepriekš vienmēr skaistu futbolu rādošo izlasi tālāk, to redzēsim. Priekšā Copa America 2015.gadā un arī nākamā PK kvalifikācija. Bet, domāju, ka uzreiz nekas labs Brazīlijai nespīd. Būs jāveido pilnīgi jauna komanda un kamēr tā sasniegs (ja sasniegs!) augstu līmeni, var paiet daudzi gadi. Paredzu, ka pat nākamā PK kvalifikācijā Brazīlijai ies ļoti grūti. Brazīlijai ir kvalitatīvu uzbrucēju trūkums, kaut kāda krīze futbolā ir vērojama, taču gan jau pēc šiem fiasko viņi kaut ko darīs lietas labā, jo tomēr tajā valstī futbols ir reliģija - valsts ar tādu iedzīvotāju skaitu (vairāk kā 200 milj.) un tādām tradīcijām futbolā, atgriezīsies futbola virsotnē. Taču kad tas notiks ir cits jautājums? Pēc 8? pēc 12 vai varbūt pat pēc 20 gadiem? Skaidrs, ka ne pēc 4 gadiem. šobrīd nekas uz to nenorāda. Taču ticu, ka atgriezīsies virsotnē.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-13 02:51, pirms 10 gadiem
lol22 rakstīja: Es gan vēl ticu Latvijas izlasei,pat nezinu kāpēc,bet ticu!
Gribētos ticēt. Bet vispirms būtu jāmainās federācijas vadībai, pārāk ilgi viņi tur iesēdējušies!! Šobrīd tik daudzās skolās ir mākslīgi futbola laukumi ar vārtiem apvilktiem ar tīklu... kad kādreiz skolas gados dzenājām bumbu, to bija jādara pa garu zāli, jāskrien kaut kur pakaļ pēc tās, kad spēcīgi iesitām bumbu vārtos. Tagad būtu viens prieks spēlēt pa šādiem laukumiem. Būtu jāattīsta jauniešu komandas, klubos jāliek uzsvars uz profesionalitāti, jāfokusējas ilgtermiņam. Bet kas šobrīd notiek? Klubs pārdod spēlētāju, bet pat nevar izmaksāt spēlētājiem algas!! Dīvaini rezultāti, kurus jāizmeklē UEFA... toto utt. Izlase vēl turās uz dažiem svarīgiem leģionāriem, kas vēl spēlē normālos klubos ārpus LV, taču drīz arī tas var izzust, jo klubi LV arvien vairāk degradē. Kā var neuzvarēt Fēru salu klubu??? Pirms 10-15 gadiem tādi klubi tika grauti ar 3:0, 5:0 un 7:1. Pēdējie veiksmīgie uzplaiksnījumi LV futbolā, šķiet bija 2009.gadā, kad izlase līdz pēdējam cīnījās par iekļūšanu 2010.gada PK, un Ventspils ļoti veiksmīgi spēlēja Eiropas līgas grupu turnīrā. Tajā brīdī bija cerība, ka atkal varētu atsakties augšupeja, taču pēdējie gadi nolaida šo cerību podā. Kādēļ Ventspils pēkšņi varēja tik veiksmīgi cīnīties Eiropas līgā pret Hertu, Heerenveen un Sporting, paņemot pat 3 punktus grupā??? Tādēļ ka par katru neizšķirtu tika izmaksāti bonusi utt, taču acīmredzot Ventspils kluba īpašniekiem šī naudiņa ļoti patika un paši to vien iztērēja, bet varēja ieguldīt to kluba attīstībā!!! Visiem interesē tikai īstermiņa rezultāti, nav koncentrācijas un mērķtiecīgas politikas uz ilgtermiņu. Tas gan valstij kopumā, gan sportā (futbolā) raksturīgi. Federācijas darboņi IR aizsēdējušies, taču vai viņu vietā atnāktu godīgi, valsts labā strādāt griboši cilvēki? Vai viņus kāds tur laidīs???? Tas ir liels jautājums! Ja klubi turpinās degradēt, tad drīz neviens ārzemju klubs ar vairs nepirks spēlētājus (ja nu vienīgi neparādās kāds īpašs talants), un LV izlase var noslīdēt apmēram līdz Fēru salām FIFA rangā. Diemžēl. Ja turpināsies tā, kā tas ir šobrīd, līdz katastrofai nebūs ilgi jāgaida. Līdz šim viss LV futbols vēl turējās uz PSRS futbola attīstības skolas un pieejām, taču ar katru gadu šī ietekme pazūd, bet nekas jauns, kardināls, uz attīstību virzošs, netiek darīts.

ļoti pesimistiski viss izklausās, taču arī man ir kaut kāda cerība, ka kaut kas var mainīties uz labo. Savādāk jau nebūtu jēga dzīvot, ja neticēt labajam. Jautājums tikai citā. Kad tas notiks? Tāpat kā ar Brazīliju - kad tā nokļūs virsotnē. Pēc 10? 20? 30 gadiem?

  -1 [+] [-]

, 2014-07-13 03:00, pirms 10 gadiem
Kapec tadi drauni komenteja so speli, vai tiesam ltv nav neka labaka? Ir jau pajolis Buls basketa, vel futbola kautkadi ihdioti, nu blaviens, sanemamies.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-13 03:09, pirms 10 gadiem
miconis rakstīja: Kapec tadi drauni komenteja so speli, vai tiesam ltv nav neka labaka? Ir jau pajolis Buls basketa, vel futbola kautkadi ihdioti, nu blaviens, sanemamies.
Pilnīgi piekrītu!

  +1 [+] [-]

, 2014-07-13 03:28, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Robens jau nekrita ārpus soda laukuma, bet gan tieši soda laukumā. Kāpēc gan jāatalgo brazīliešu aizsargs par to, ka turēja Robenu, kamēr tas nokļuva soda laukumā un tur nokrita? Pēc jebkuras loģikas tur bija "pendele".
ne pēc vienas loģikas tur nebija jābūt pendelei, jo pārkāpums bija pirms soda laukuma. Nav svarīgi, ka viņš vēl paspēra dažus soļus un iekrita tur.
Bija jābūt sarkanajai un brīvsitienam ārpus soda laukuma.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-13 03:30, pirms 10 gadiem
2002. g. Skolari nepaņēma izlasē Romario, kas atlasē, kad Brazīlijai negāja, vienā spēlē 6 vai 7 vārtus iesita! Tur sastāvs spēcīgs bija! SKOLARI PENSIJĀ!!!!
Altemix rakstīja: Brazīlijai būs jāmaina Skolari. Visu cieņu Lielajam Filam par viņa iepriekšējiem panākumiem, it īpaši uzvaru 2002.gada Pasaules kausā, taču viņa laiks pie Brazīlijas izlases stūres (un varbūt vispār trenēšanai?) ir beidzies. Iespējams, laiks doties pensijā. Darbības, kas tika veiktas gan pirms PK (piemēram, vairāku spēlētāju nepaņemšana), kā arī šajā PK - daudz kļūdaini lēmumi taktikās, spēlētāju izvietojumā utt + visa spēles koncentrēšana tikai ap Neimāru rezultātā arī deva šo fiasko. Protams, ir arī daudzi citi faktori, pie kuriem Skolari, iespējams, nav vainojams, taču viņš, diemžēl, ir galvenais vaininieks, jo Brazīlijas līmeņa komandai, kaut tā šobrīd nav ar tādām zvaigznēm ierindā, kāda tā bija pirms 10-15 gadiem, savās mājās 2 spēlēs ielaist 10 (!!!!!) vārtus, tas ir zem visas kritikas un absolūti nav pieļaujams, ņemot vērā arī to faktu, ka neskaitāmi eksperti un specialisti tieši Brazīlijas aizsardzību nosauca par izlases spēcīgāko līniju. No Brazīlijas pirms šī PK, kā šodien Eurosport studijā teica Džeimss, visi gaidīja līdzīgu spēli kā Argentīnai - ar lielu koncentrēšanos aizsardzībai, jo uzbrukumā tikai uz Neimāru reāli varēja cerēt, taču tieši aizsardzība visvairāk arī izgāzās. Jau grupu turnīrā tā nerādīja savu līmeni, gan spēlē pret Horvātiju, gan spēlē pret Meksiku, bet izšķirošajā fāzē pilnībā izgāzās. Līdz ar to Skolari, kurš vienmēr bija slavens ar ļoti labas komandas spēles veidošanu savās komandās, dzelžainu disciplīnu, labi spēlējot aizsardzībā + pamatā veiksmīgi izvēlētiem taktiskiem zīmējumiem, šoreiz cieta fiasko. Un nav runa par Brazīlijas palikšanu 4.vietā, bet gan par parādīto sniegumu. Komanda vienkārši nebija gatava šim PK, un tā ir pilnībā treneru vaina. Atceros, kā Brazīlija spēlēja pirms gada Konfederāciju kausā - tā bija pavisam cita izlase - disciplīna, presings visā laukuma teritorijā, ļoti laba aizsardzība, ātra saspēle. Tādēļ bukmeikeri ne velti pirms PK sākuma uzskatīja Brazīliju par favorītu Nr.1 uz uzvaru, pat bez izteikti spilgta gala uzbrucēja. Taču acīmredzot pēc tās uzvaras, brazīļiem iestājās kaut kāds atslābums, un viņi vairs nevarēja sasniegt to pašu līmeni. Ja čempionāta sākumā vēl likās (pats to rakstīju savos komentāros), ka Brazīlija vēl var ieskrieties, diemžēl, viss izrādījās daudz skumjāk. + vēl pamatīgi nepaveicās ar divu līderu iztrūkumu 1/2 finālā. Taču tik un tā zaudēt 1:10 2 spēlēs nav pieļaujami! Līdz ar to Paldies Lielajam Filam par darbu, taču būtu laiks doties pensijā! Vienmēr esmu cienījis šo treneru, taču iespējams šo otro Brazīlijas trenēšanu nebija jāuzņemas. Viņš tagad paliks visu (it īpaši brazīļu) atmiņā nevis kā treneris, kurš 2002.gadā atnesa savai valstij pasaules kausu, bet gan kā treneris, kurš fatāli izgāzās ar izlasi pašu mājās. Ļoti žēl, jo kā treneris (ņemot vērā viņa visus iepriekšējos sasniegumus), viņš to nebija pelnījis!

Kas būs ar Brazīliju tālāk. Grūti pateikt. Jāmaina treneris, iespējams, arī lielai daļai šīs izlases spēlētāju vairs nebūtu jāspēlē izlasē, taču kas būs ar šo, iepriekš vienmēr skaistu futbolu rādošo izlasi tālāk, to redzēsim. Priekšā Copa America 2015.gadā un arī nākamā PK kvalifikācija. Bet, domāju, ka uzreiz nekas labs Brazīlijai nespīd. Būs jāveido pilnīgi jauna komanda un kamēr tā sasniegs (ja sasniegs!) augstu līmeni, var paiet daudzi gadi. Paredzu, ka pat nākamā PK kvalifikācijā Brazīlijai ies ļoti grūti. Brazīlijai ir kvalitatīvu uzbrucēju trūkums, kaut kāda krīze futbolā ir vērojama, taču gan jau pēc šiem fiasko viņi kaut ko darīs lietas labā, jo tomēr tajā valstī futbols ir reliģija - valsts ar tādu iedzīvotāju skaitu (vairāk kā 200 milj.) un tādām tradīcijām futbolā, atgriezīsies futbola virsotnē. Taču kad tas notiks ir cits jautājums? Pēc 8? pēc 12 vai varbūt pat pēc 20 gadiem? Skaidrs, ka ne pēc 4 gadiem. šobrīd nekas uz to nenorāda. Taču ticu, ka atgriezīsies virsotnē.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-13 03:46, pirms 10 gadiem
balts rakstīja: 2002. g. Skolari nepaņēma izlasē Romario, kas atlasē, kad Brazīlijai negāja, vienā spēlē 6 vai 7 vārtus iesita! Tur sastāvs spēcīgs bija! SKOLARI PENSIJĀ!!!!
cik atceros, pirms 2002. Brazīlija nemaz nekotējās kā favorīti nr1. Laikam pat tikai kā ceturtie.

  +5 [+] [-]

, 2014-07-13 04:08, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Kas vērtīgāk? Latvijas bronza kamaniņās Sočos vai FIFA PK bronza?
man jau vislabāk patika krievu grūdiens alžīriešu džihadistiem! bet nu krievu grūdiens sočos somiem hokejā arī bija baudāms...

  +1 [+] [-]

, 2014-07-13 07:29, pirms 10 gadiem
Jaaaaaa, Brazilijas speka pupedis faktiski parspraga jau ar sagravi zaudetaja maca pret Vaciju, vakar Holande to tikai velreiz apstiprinaja par 120 procentiem. Jasuta pensija Skolari, lai nak kads jauns galvenais koucs un sak buvet komandu pilnigi no jauna. Ar sitadu aizsardzibu PC nav ko darit, un ari uzbrukums nav labaks... Robens - MVP!

  +2 [+] [-]

, 2014-07-13 07:46, pirms 10 gadiem
Ļoti smaga vilšanās brazīļu spēlē un arī sastāvā,pat 1982 gadā ,kad man bira asaras pēc brazīļu zaudējuma Itālija vilšanās nebija tik liela,jo tā izlase demonstrēja viskaistāko futbolu ,kādu esmu redzējis.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-13 07:54, pirms 10 gadiem
Kas notiek ar Brazīļiju? Atceros vecos labos laikus, kad spelēja Kaka, Roberto, Robertinjo, Karloss utml... tagad žēl skatīties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-13 09:00, pirms 10 gadiem
Kas notiek ar Brazīliju? Atceros vecos laikus 1970.gada Meksiku- vienīgais čempis, kad nebija intrigas par to - kurš kļùs čempis...spēkā bija formula - iesitiet mums cik varat, bet mēs iesitīsim cik vajadzēs un vēl dažus golus faniem par prieku! ...mjā, tad bija Pele, Žairzinjo...

  +3 [+] [-]

, 2014-07-13 09:07, pirms 10 gadiem
Vienkārši apbrīnojami kā Mourinjo pamanījās "iesmērēt" PSG Luizu, iestāstot šiem ka viņš ir centra aizsargs, un vēl par 45M Cepuri nost...

  +1 [+] [-]

, 2014-07-13 09:52, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Ļoti smaga vilšanās brazīļu spēlē un arī sastāvā,pat 1982 gadā ,kad man bira asaras pēc brazīļu zaudējuma Itālija vilšanās nebija tik liela,jo tā izlase demonstrēja viskaistāko futbolu ,kādu esmu redzējis.
1982.gadā Brazīlijas izlasē bija tikai viena vājā vieta -vārtsargs,ielaida visu ko varēja un pat mazliet vairāk
Par demonstrēto futbolu pikrītu! Nelaiķis Tele Santana bija izveidojis lielisku komandu

  -1 [+] [-]

, 2014-07-13 09:54, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: ne pēc vienas loģikas tur nebija jābūt pendelei, jo pārkāpums bija pirms soda laukuma. Nav svarīgi, ka viņš vēl paspēra dažus soļus un iekrita tur.
Bija jābūt sarkanajai un brīvsitienam ārpus soda laukuma.
Nekā tamlīdzīga. Ir viena lieta, ja pārkāpums ir ārpus soda laukuma un tā rezultātā spēlētājs zaudē līdzsvaru un "iekrīt" soda laukumā, bet šoreiz tā nebija. To var traktēt kā pārkāpuma turpinājumu pēc aizturētā soda. Robens pilnībā noturējās kājās, bet Silva viņu turpināja turēt, tāpēc tiesnesim bija visas tiesības un pat pienākums nozīmēt "pendeli". Par to es esmu drošs par visiem 99,9%.
Absolūti stulbs piemērs: spēlētājs uzlec pičpaunā spēlētāja ar bumbu, kurš tomēr noskrien vēl pus laukuma tiesu. Kurā vietā tiesnesim jānozīmē brīvsitiens? Tajā vietā, kurā pretinieks uzlēca pičpaunā, vai tajā vietā, kurā spēlētājs sāka zaudēt līdzsvaru?

     [+] [-]

, 2014-07-13 09:58, pirms 10 gadiem
Nu nezinu kas tie par tādiem noteikumiem. Pēc man zināmajiem, šajā situācijā pārkāpums bija pirms soda laukuma un nav svarīgi cik tālu pēc tam Robens skrien, lec vai lido, noteikumi tika pārkāpti ārpus soda laukuma! Cita lieta, ka tas notika 1-1,5m pirms līnijas, Robena ātrums bija liels un tiesnesis (droši vien līnijtiesnesis) to pussekundes mirkli neuztvēra. Vai arī galvenais tiesnesis nolēma iedot pendeli lai nebūtu tik liela ažiotāža par 100% neiedoto noraidījumu Silvam.

     [+] [-]

, 2014-07-13 10:03, pirms 10 gadiem
Nē, nu ok, pārkāpums varbūt bija uz līnijas, tāpēc patiešām var diskutēt, bet domāju, ka Brazīlija tika sveikā cauri tikai ar "pendeli".

     [+] [-]

, 2014-07-13 10:06, pirms 10 gadiem
Vienu lietu gan komentētāji labi pamanīja, ka brazīļiem visi ir lomu spēlētāji. Pirms čempja zināju, ka Brazīlīja neuzvarēs dēļ vārtsarga(MLS līgas vārtsargs- tas nav nopietni), agrāk arī pieminēju, ka Neimāra svars- viņam var traucēt spēlēt Eiropas fubolā, bet izrādījās, ka pietika Eiropai, bet nepietika PK. Izrādījās, ka arī pārējās līnījas pamatīgi buksē. Kāds te pamatīgi izgāzās ar sastāva komplektāciju, ko te vairāk piebilst...

     [+] [-]

, 2014-07-13 10:07, pirms 10 gadiem
Traki bezzobaina brazilijas izlase, bez nekadiem isti variantiem uzbrukuma zonaa. Skumji, ka vairs nav taadas braziilijas kuras speeles vareeja skatiities ar neaprakstaamu baudu, jo tika speleets vienreizeejs un neatkartojams futbols.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-13 11:03, pirms 10 gadiem
markiss3 rakstīja: algun , visa braziilijas izlase sajaa kausa nevis smakoja , bet konkreeti smirdeeja , raadot izcili suudiigu futbolu
Visādi notiek ,jo 1994 gada izlases spēle un sastāvs man nepatika ,bet viņi kļuva par čempioniem,kaut gan bez Romario diez vai tas notiktu.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-13 11:16, pirms 10 gadiem
erudīts007 rakstīja: 1982.gadā Brazīlijas izlasē bija tikai viena vājā vieta -vārtsargs,ielaida visu ko varēja un pat mazliet vairāk
Par demonstrēto futbolu pikrītu! Nelaiķis Tele Santana bija izveidojis lielisku komandu
Jā vārtsags bija viduvējs ,jo spēlē pret Itāliju viņš ielaida praktiski visus sitienus pa vārtiem .Būtībā bijušais cietumnieks P.Rossi un rupjais aizsargs Džentile,plus vārtos D.Zoffs uzvarēja labāko izlasi kādu esmu redzējis,Ziko ,Eders,Falkao,Sokrates bija futbola brīnumdari.

     [+] [-]

, 2014-07-13 11:19, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Čehi un holandieši vēsturiski ir lielākie nelaimes putni
Kā tad! Nav nevienas nelaimīgākas izlases visā pasaulē par nupat pasaules kausa bronzas medaļu saņēmušo Nīderlandi

  -1 [+] [-]

, 2014-07-13 11:29, pirms 10 gadiem
brazīļi vārda tiešajā nozīmē ļoti smako.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-13 12:20, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Traki bezzobaina brazilijas izlase, bez nekadiem isti variantiem uzbrukuma zonaa. Skumji, ka vairs nav taadas braziilijas kuras speeles vareeja skatiities ar neaprakstaamu baudu, jo tika speleets vienreizeejs un neatkartojams futbols.
Jā, diemžēl tā izlase ir pazudusi vēsturē. Ļoti ceru, ka tomēr kādā dienā tā atgriezīsies.

     [+] [-]

, 2014-07-13 12:53, pirms 10 gadiem
Kaut Nīderlande tā būtu spēlējusi 1/2 pret Argentīnu, tad varbūt būtu finālā iekļuvuši, bet kopumā ļoti liels prieks par oranžajiem, ļoti skaistu futbolu, galvenais rezultatīvu, rādija. A brazīļi vispār nebija pelnījuši pēdējās 3 spēles spēlēt, viņiem vajadzēja 1/8 jau izkrist, jo Čīle spēlēja krietni labāk. Lai priecājas par 4. vietu, jo reāli viņu līmenis ir krietni zemāks.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-13 12:54, pirms 10 gadiem
Altemix rakstīja: Jā, diemžēl tā izlase ir pazudusi vēsturē. Ļoti ceru, ka tomēr kādā dienā tā atgriezīsies.
Gan jau būs, Toļiks jau pareizi pateica, ka 2002. gada izlasē Neimars deldētu soliņu.