Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1600, Did:0, useCase: 3

Lovrens: "Labāk uzreiz atdodiet kausu Brazīlijai"

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Lovrens: "Labāk uzreiz atdodiet kausu Brazīlijai"
Dejans Lovrens (pa kreisi)
Foto: AFP/Scanpix

Pēc sāpīgā 1:3 zaudējuma Pasaules kausa izcīņas atklāšanas mačā pret Brazīliju zaudētāju treneris Niko Kovāčs un aizsargs Dejans Lovrens veltījuši iznīcinošus komentārus tiesnešu virzienā.

Niko Kovāčs, Horvātijas izlases galvenais treneris: "Ja mēs šādi sākam Pasaules kausa izcīņu, tad labāk padoties jau tagad un doties mājup. Mēs runājam par respektu, bet tas nebija respekts, Horvātija netika cienīta. Ja tas bija 11 metru soda sitiens, tad mums vairs nav jāspēlē futbols. Labāk tā vietā spēlēsim basketbolu. Tas ir kauns. Ja tā tiks turpināts, būs 100 pendeles spēlē. Domāju, 2.5 miljardi cilvēku pie TV ekrāniem redzēja, ka tā nebija pendele. Tas bija smieklīgi - ja tā turpināsies, tas būs cirks. Freds sver 85 kilogramus, un es neticu, ka viņu šādā veidā var nogāzt zemē. Es nevaru vainot Fredu - ikviens to mēģina. Patīk vai nepatīk, tā ir futbola sastāvdaļa. Viss, ko vēlos - lai tiesneši tiesā saskaņā ar noteikumiem un piemēro tos vienādi pret abām komandām."

Kovāčs: "Tāda tiesāšana parāda necieņu pret vienu no komandām, kaut arī FIFA paziņo, ka jāciena šī spēle un tās dalībnieki. Pendele bija smieklīga un bija arī pārkāpums pret Rakitiču pirms trešajiem vārtiem. Tas ir nepatīkami, turklāt Brazīlija ir lieliska komanda, kurai nav nepieciešama tiesnešu palīdzība."

Sašutis bija arī horvātu aizsargs Dejans Lovrens: "Esmu tik saskumis, ka gribas raudāt. Visi to redzēja, tas ir skandāls. Mēs runājām par cieņu – ar mums par to runāja arī FIFA cilvēki – un kas notika? Labāk kausu nekavējoties atdot Brazīlijai."

Neapmierināti bija ne tikai horvātu komandas pārstāvji un līdzjutēji, bet arī neitrāli vērotāji. Bijušais Pasaules kausa tiesnesis Urss Meiers (tiesājis PK2002 pusfinālu) nepiekrita sava japāņu kolēģa lēmumam: "Tur bija tikai neliels kontakts. Tiesnesis neredzēja situāciju pilnībā un pat necentās nostāties labākā skata pozīcijā. Tāpēc viņam nevajadzēja svilpt. Ja kaut ko vajadzēja darīt, tad dot Fredam dzelteno kartīti par simulāciju."

"Tiesneši, kas ir pieraduši piedalīties tāda līmeņa spēlēs, tamlīdzīgas kļūdas nepieļauj. Ja regulāri tiesā Čempionu līgas spēles, šādas situācijas vari novērtēt labāk," piebilda šveicietis Meiers.

Brazīliešu nometnē, saprotams, skanēja pavisam citi viedokļi. "Tiesnesis saskatīja 11 metru soda sitienu. Viņš to piešķīra, un tieši viņš pieņem lēmumu," sacīja Brazīlijas izlases treneris Luizs Filipe Skolari. "Saprotu kolēģa sašutumu un cienu viņa viedokli, jo domāju, ka teiktā iemesls bija rezultāts. Ja es būtu zaudējis spēli, droši vien arī sūdzētos. Es gan nesaskatīju, ka tiesnesis darbotos mums par labu."

Tikmēr divu vārtu autors Neimārs neslēpa sajūsmu par iegūtajām emocijām: "Tas bija labāk nekā biju domājis. Es cerēju, ka uzvarēsim, taču sākt Pasaules kausu šādi ar diviem gūtiem vārtiem ir neizsakāma bauda."

Izmantotie resursi:
BBC - Homepage
Чемпионат.com: новости спорта - Чемпионат
L'ÉQUIPE - L'actualité du sport en continu.
ZDF.de - Startseite - ZDF.de
Goal.com

 +41 [+] [-]

, 2014-06-13 02:03, pirms 11 gadiem
Tiesāšana nebija līmeni tam jāpiekrīt kaut kāds šķībacainais kas knapi redz tiesā spēli lielākā pasaules turnīrā

 +14 [+] [-]

, 2014-06-13 02:04, pirms 11 gadiem
pareizi jau saka!

 +13 [+] [-]

, 2014-06-13 02:05, pirms 11 gadiem
Skarbi. Bet par basketbolu labs!

 +25 [+] [-]

, 2014-06-13 02:09, pirms 11 gadiem
Tur pat basketbolā nebūtu sods, bet tehniskā piezīme par tēlošanu!

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 02:10, pirms 11 gadiem

  +2 [+] [-]

, 2014-06-13 02:10, pirms 11 gadiem
Vilis15 rakstīja: Skarbi. Bet par basketbolu labs!
Hi hi hi... arī ar Kovāču saprotamies

DaMarcus, 01:16, pirms stundas

Basketbolā bija nesportiskā jā, Anglijas Premjerlīgā kārtīgs kristietis spēlētājs pats pieceltos un pateiktu , ka pārkāpuma nebija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-06-13 02:22, pirms 11 gadiem
Romiešu sveicienu varēja veltīt japānim. To viņš un Blaters pazīst.

 +11 [+] [-]

, 2014-06-13 02:29, pirms 11 gadiem
Domāju, ka atkāšanas spēli tiesās, kāda augsta līmeņa Eiropas tiesnešu brigāde. Kad redzēju, kas īstenībā tiesās, jau sākumā neradīja pārliecību par tiesāšanas kvalitāti.
Slēpts komentārs: Iljasova

  +9 [+] [-]

, 2014-06-13 02:41, pirms 11 gadiem
Nu šoreiz ar nesaprotu, kā var tiesāt tādu spēli kkāds japāņu tiesnesis, domāju būs kkāds daudz pieredzējušāks kā Webs, Kuipers vai Proenca!!!
K
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: xvalchax
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2014-06-13 02:58, pirms 11 gadiem
Iznīcinoši daudz ko var veltīt. Tieši tāpat kā mēs veltījām IIHF un Jerabekam pēc spēles ar Baltkrieviju hokeja čempionāta laikā. Iznākums visiem labi zināms. Horvātiem neviens nepārmet zaudējumu pret BRA. Jāsaņemas un jāspēlē tālāk ))

  +8 [+] [-]

, 2014-06-13 02:58, pirms 11 gadiem
Ziiigfrīds_1 rakstīja: da nebij nekāda pārkāpuma,tiesnesis nomīza
Skumji, ka tāda līmeņa izlasei vajag tik atklātu tiesneša palīdzību ...

  +7 [+] [-]

, 2014-06-13 03:05, pirms 11 gadiem
xvalchax rakstīja: Man pat interesanti, kur tieši bija pārkāpums neieskaitītajos vārtos...it kā jau saskrējās ar vārtsargu...bet vai tas bija pārkāpums ??
Protams, ka bija. Ir jābūt nedaudz tērētam, lai domātu, ka drīkst centrējuma laikā spēlēt korpusā pret vārtsargu.

 +18 [+] [-]

, 2014-06-13 03:08, pirms 11 gadiem
japāņu prostitūta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-06-13 03:14, pirms 11 gadiem
dodiet man lopezu un es jums atdošu savu prognožu lapu

 +11 [+] [-]

, 2014-06-13 03:24, pirms 11 gadiem
Neimārs rīt varbūt savus vārdus nožēlos... Ja tā var atļauties pateikt, tad varbūt viss jau izšauts, un tie bijuši viņa pirmie, otrie un pēdējie vārti. Es par to sarūgtināts nebūtu. Jo pēc šādas uzvaras Brazīlija ne tuvu vairs nav manu favorītu sarakstā. Īstai Brazīlijai palīdzību no malas nekaunīgā veidā nevajag.

  -2 [+] [-]

, 2014-06-13 03:25, pirms 11 gadiem
Quo vadis? rakstīja: Protams, ka bija. Ir jābūt nedaudz tērētam, lai domātu, ka drīkst centrējuma laikā spēlēt korpusā pret vārtsargu.
Netērētais apskaties vēlreiz atkārtojumu, viņi lēcienā sakārās.

     [+] [-]

, 2014-06-13 03:40, pirms 11 gadiem
pirmie varti ari izskatijas nejaushii... Vispar bananu valstim jabeidz rikot nopietni pasakumi, par to parliecinajos pec sociem un minskas hokeja... nakamais world cup bus cara pundura imperija, iedomajaties kads cirks tur darisies.

     [+] [-]

, 2014-06-13 06:12, pirms 11 gadiem
xvalchax rakstīja: Netērētais apskaties vēlreiz atkārtojumu, viņi lēcienā sakārās.
un? jaunus noteikumus izdomā? lēcienā var vārsargam grūsties virsū? visi saprata, ka tur ir pārkāpums tikai viens horvāts nē, kas turpināja spēlēt un uzsita pa vārtiem! es būtu iedevis viņam dzelteno par spēli pēc svilpes!

     [+] [-]

, 2014-06-13 06:40, pirms 11 gadiem
Tiesnesis noplavīja spēli!

     [+] [-]

, 2014-06-13 06:53, pirms 11 gadiem
Tad kuru jānošauj- Marselu vai to japošu?

  +2 [+] [-]

, 2014-06-13 07:00, pirms 11 gadiem
Šeit nostrādāja mājnieku faktors, ko tur piebildīs, kaut kā jau tam tiesnesim bija jāmaina tā spēles gaita.

     [+] [-]

, 2014-06-13 07:58, pirms 11 gadiem
Japānis vnk gribēja kļūt ievērojams - lai par viņu runātu un rakstītu visā pasaulē!
Izdevās perfekti!
Tagad visi viņu zin!

     [+] [-]

, 2014-06-13 08:02, pirms 11 gadiem
Es jau tā zināju, tapēc arī neskatījos un neskatīšos, labāk skatītis kā amatieri rambā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 08:40, pirms 11 gadiem
FIFA noteikti vilks Brazīlīju, jo naudu viņi savāks, bet daudzi tur dzīvo pusbadā. Atstāt Brazīlīju bez nekā būtu...

Labāk rīkot vairākās valstīs, tad nebūs problēmu.

  +6 [+] [-]

, 2014-06-13 08:48, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: FIFA noteikti vilks Brazīlīju, jo naudu viņi savāks, bet daudzi tur dzīvo pusbadā. Atstāt Brazīlīju bez nekā būtu...

Labāk rīkot vairākās valstīs, tad nebūs problēmu.
Japānas/Korejas rīkotajā čempī ne tādi vien brīnumi bija.

  +4 [+] [-]

, 2014-06-13 08:59, pirms 11 gadiem
Agasi rakstīja: Japānas/Korejas rīkotajā čempī ne tādi vien brīnumi bija.
Tieši to arī negribētos. Jo tāda tiesāšana bojā visu prieku un atņem vispār vēlēšanos skatīties.
Nu ko, sākums nav labs, bet pagaidām jau vēl var cerēt, ka tas nekļūs par tendenci šoreiz Brazīlijā. Paskatīsimies...

  +9 [+] [-]

, 2014-06-13 09:02, pirms 11 gadiem
Starp citu, manās acīs arī uzvarētāji šādos gadījumos daļēji zaudē cieņu, šādi kaifojot par kaut kādām kreisajām uzvarām. Labi, protams, par uzvaru priecāties ir dabiski, bet nu vismaz cieni pretinieku un varbūt esi nedaudz rezervētāks tajā, ko saki publiski.

     [+] [-]

, 2014-06-13 09:10, pirms 11 gadiem
galvenais, ka pats skolari caur puķēm pateica, ka tiesnesis tomēr kļūdījās, bet tikai pienākuma pēc piekrita.
Slēpts komentārs: DiegoM
Slēpts komentārs: Jānis Derums

  -2 [+] [-]

, 2014-06-13 09:21, pirms 11 gadiem
tā jau uzpērk tiesnešus bet vēl piedevām vienmēr nozīmē par tiesnešiem visādus čurkistāņus tikko no džungļiem izlīdušus. ko var gribēt no japāņa, 100 punkti viņiem tur japānā ir savi nerakstītie noteikumi, samuraji jbanie

  -3 [+] [-]

, 2014-06-13 09:25, pirms 11 gadiem
Par tēlošanu, reizēm gadās, bet ja tevi grūž, ar rokām rauj, vai par katru cenu jācenšas noturēties kājās, lai tikai pretniekam neiedotu sodu, vai pašam neiedotu brīdinājumu par tēlošanu. Ir jau spēlētāji kā vērši , ar kājām kā stabiem , kā vāciešiem kādreiz bija Gerds Millers, kuru neviens tā viegli nenogāzīs, bet vieglākiem, tehniskākiem, ātrākiem futbolisti tiešām daudz nevajag , lai zaudētu līdzsvaru.

  +2 [+] [-]

, 2014-06-13 09:26, pirms 11 gadiem
Brazīļi manās acīs ir krietni vien nolaidušies pēc šīs spēles. Ne jau dēļ šīs pendeles, bet gan šo pēcspēles komentāru dēļ. Žēl Horvātijas.
Kauns Skolari,kauns.

  +2 [+] [-]

, 2014-06-13 09:35, pirms 11 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Par pendeli. Protams, ka bija!. Futbolu jāspēlē ar kājām un galvu, nevis ar rokām!Tagad tā turēšana, grūšana, ķeršana aiz krekla aizgājusi līdz nejēdzībai. Agrāk futbolisti neko tādu neatļāvas un ja gadījās sods sekoja nekavējoties. Kas pats spēlējis zin, ka ja tevi tur, grūž nevar nemaz normāli uzsist pa vārtiem. Cita lieta, ka tagad bieži par šādiem pārkāpumiem pendeli nedod un citā valstī, citā spēlē ļoti iespējams, ka nepiešķirtu pendeli', pažēlotu. Bet pēc būtības pendele bija, skrējienā, turklāt ar bumbu vajag ļoti maz, lai nokristu un pret šiem turētājiem, apkampējiem vajadzētu cīnīties daudz skarbāk!
Nevaru Jums piekrist. Ir tāds vārds kā FORMĀLI. Jā, formāli varbūt pārkāpumu šajā epizodē varēja sameklēt, tieši tāpat kā formāli taisnība ir ceļu policistam, kas uzliek sodu par braukšanu ar 51 km/h. Tāpat kā formāli taisnība bija Latvijas-Baltkrievijas spēles tiesnesim (ja drīkstu piesaukt hokeju), kā arī Šindleram (Latvija-Kanāda 0:11 2006. gadā). Bet tādā gadījumā sports pārvēršas par cirku.

Ideālā pasaulē, kur visi spēlētu džentlmeniski, varbūt arī būtu jādod šādas pendeles, bet tad arī nebūtu tādu kā Freds, kas pie pirmās vēja pūsmiņas krīt soda laukumā kā nopļauts. Vai kā Marcelo, kas laikam savā Real samācījies pēc viegla kontakta vāļāties pa zālāju kā pēc smagas traumas. Tēlošana futbolā, manuprāt, gan ir nopietna sērga, un tā ir daudz lielāka problēma, jo tiesneši bieži uz to uzķeras. Ja futbolisti šajā ziņā būtu godīgi, tiesnešiem būtu daudz vieglāk.

Atgriežoties pie pendeles - nezinu, cik sen skatāties futbolu, varbūt atceraties 1990. gada finālu un to izšķirošo 11 m sitienu? To pašu, ko vēl mūsdienās uzskata par neviennozīmīgu vai - tiešāk izsakoties - izdomātu? Es teiktu, ka tur tas bija krietni pamatotāks nekā vakar.

     [+] [-]

, 2014-06-13 09:49, pirms 11 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Par pendeli. Protams, ka bija!. Futbolu jāspēlē ar kājām un galvu, nevis ar rokām!Tagad tā turēšana, grūšana, ķeršana aiz krekla aizgājusi līdz nejēdzībai. Agrāk futbolisti neko tādu neatļāvas un ja gadījās sods sekoja nekavējoties. Kas pats spēlējis zin, ka ja tevi tur, grūž nevar nemaz normāli uzsist pa vārtiem. Cita lieta, ka tagad bieži par šādiem pārkāpumiem pendeli nedod un citā valstī, citā spēlē ļoti iespējams, ka nepiešķirtu pendeli', pažēlotu. Bet pēc būtības pendele bija, skrējienā, turklāt ar bumbu vajag ļoti maz, lai nokristu un pret šiem turētājiem, apkampējiem vajadzētu cīnīties daudz skarbāk!
Tu vispār saproti ko runā? Agrāk tieši sita, dunkāja, rāva un turēja reizes 100x vairāk kā tagad. Tu nejēga.

Sods tur nebija, nebija jādod pendele. Laukuma vidū varbūt var iedod bumbu par šādu pārkāpumu, bet nejau 11m. Tieši tāpat kā tu saki, ka jāspēlē ar kājām un galvu, tad arī tiesnesim ir jāstrādā ar kājām un galvu. (jābūt īstajā vietā, īstajā laikā un jāpieņem normāls lēmums) .... šeit tiesnesis norāva ūdeni, bet tu varētu vienkārši vairs nerakstīt komentārus par to, ka agrāk spēlēja tā un šitā.

VIVA BRASIL!

     [+] [-]

, 2014-06-13 10:02, pirms 11 gadiem
Otrajā puslaikā Brazīlija blāvi spēlēja, spēle vispār kļuva nebaudāma. Bet nu tajā brīdī kad tiesnesis nosvilpa pendeli, kā viņš skrēja uz laukuma gala līniju, radās sajūta ka šis bēga no horvātiem

  -1 [+] [-]

, 2014-06-13 10:21, pirms 11 gadiem
Ja tiesā pēc noteikumiem, pendele bija. Cita lieta, ka tagad tiesneši pieļauj ļoti netīru spēli, turēšanu, apkampšanu, grūšanu, raušanu aiz krekla. Visvairāk no tā cieš tehniski futbolisti. Skrējienā , sitiena brīdī, ar bumbu vajag diezgan maz lai nokristu, turklāt normāli nevar uzsist ari pa vārtiem. Futbols ir jāspēlē ar kājām un galvu, nevis ar rokām. Kādreiz neko tādu laukumā neredzējām.

  +2 [+] [-]

, 2014-06-13 10:24, pirms 11 gadiem
Piekrītu, ka par šādu pārkāpumu pat basketbolā nebūtu sods.
Šāda tiesāšana ir necieņa pret futbolu un godīgu spēli.

  +2 [+] [-]

, 2014-06-13 10:24, pirms 11 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Ja tiesā pēc noteikumiem, pendele bija. Cita lieta, ka tagad tiesneši pieļauj ļoti netīru spēli, turēšanu, apkampšanu, grūšanu, raušanu aiz krekla. Visvairāk no tā cieš tehniski futbolisti. Skrējienā , sitiena brīdī, ar bumbu vajag diezgan maz lai nokristu, turklāt normāli nevar uzsist ari pa vārtiem. Futbols ir jāspēlē ar kājām un galvu, nevis ar rokām. Kādreiz neko tādu laukumā neredzējām.
šis tehniskais futbolists cieta šausmīgi. Viņam viegli pieskārās pie pleca! Cerams ka atkopsies un spēs turpināt karjeru, kas pēc šāda šausminoša kontakata būtu liels brīnums!

     [+] [-]

, 2014-06-13 10:25, pirms 11 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Ja tiesā pēc noteikumiem, pendele bija. Cita lieta, ka tagad tiesneši pieļauj ļoti netīru spēli, turēšanu, apkampšanu, grūšanu, raušanu aiz krekla. Visvairāk no tā cieš tehniski futbolisti. Skrējienā , sitiena brīdī, ar bumbu vajag diezgan maz lai nokristu, turklāt normāli nevar uzsist ari pa vārtiem. Futbols ir jāspēlē ar kājām un galvu, nevis ar rokām. Kādreiz neko tādu laukumā neredzējām.
Izbeidz te dzīt h***, agrāk sita un raustīja daudz vairāk. Ko tu te murgo. Un kāds tev tur sods, ne viņš parāva, ne jebkādā citā veidā traucēja brazīlietim. Futbols ir kontaktu sporta veids, tad pie jebkuras situācijas soda laukumā, kad spēlētāji uzliek roku uz pleca vai uz sāna, tad jādod sods? Tak esi nedaudz reals!

Tie kuri skatījušies agrāk futbolu, apstiprinās, ka šāda un vēl netīrāka spēle bija ikdienas salīdzinot ar šodienas futbolu. NERAKSTI VAIRĀK!

  -1 [+] [-]

, 2014-06-13 10:28, pirms 11 gadiem
Futbolam sekoju ļoti sen, arī pats esmu spēlējis un joprojām reizēm to daru. Es runāju par senāku vēsturi, tā roku palaišana jau tiešām ir labu laiku. Atceros laikus, kad raut aiz krekla vispār bija kaut kas neiedomājams. Kā tagad izskatās pie stūra sitiena izpildes, standartsituācijām? Kurš kuru pieturēs, paraus, apkamps, bumbai jau maz pievērš uzmanību!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-13 10:31, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Piekrītu, ka par šādu pārkāpumu pat basketbolā nebūtu sods.
Šāda tiesāšana ir necieņa pret futbolu un godīgu spēli.
basītī sods būtu, jo horvāts tomēr mazliet parāva aiz pleca. bet pendele nebija jādod jo brazičurks jau pēc paraušanas un līdzsvara noturēšanas sāka apzināti gāzties un tēlot

  -2 [+] [-]

, 2014-06-13 10:37, pirms 11 gadiem
Tiem kuri aizstāv netīru spēli, iesaku kādreiz paskatīties vecus ierakstus, kurus rāda(30-50 gadus vecus) Nekāda roku palaišana. Noteikumos atļauj kontaktu ar ķermeni, plecu. Jā, tagad tendences ir mainījušās , bet vai tas ir pozitīvi? Zināmā mērā tā ir gaumes lieta, ir kam patīk pirmkārt skaista tehniska spēle, citiem spēka spēle- ''bei begi''.

  -3 [+] [-]

, 2014-06-13 10:43, pirms 11 gadiem
Zigfrid>
Bez visas pendeles brazīlieši bija labāki, kaut arī ne tik cik biju domājis! Jā, man patīk ne tikai Brazīlijas, bet visu dienvidamerikāņu spēle. Ne velti pilna Eiropa ir ar dienvidamerikāņiem. Viņi pirmkārt spēlē futbolu, nevis balstās uz brutālu spēku, bezjēdzīgu skriešanu.

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 10:44, pirms 11 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Futbolam sekoju ļoti sen, arī pats esmu spēlējis un joprojām reizēm to daru. Es runāju par senāku vēsturi, tā roku palaišana jau tiešām ir labu laiku. Atceros laikus, kad raut aiz krekla vispār bija kaut kas neiedomājams. Kā tagad izskatās pie stūra sitiena izpildes, standartsituācijām? Kurš kuru pieturēs, paraus, apkamps, bumbai jau maz pievērš uzmanību!
Manas atmiņas sniedzas līdz 1982. gadam, tas PK bija daudz rupjāks par mūsdienu futbolu. Toreiz tehniskie brazīlieši cieta daudz, tas tiesa, piemēram itālis Džentile vispār saplēsa Ziko kreklu un par to neko nedabūja. Bet arī ne mazāk tehniskais Maradona ļoti rupji nospēlēja pret brazīliešiem un pelnīti tika noraidīts. Par Šūmahera drausmīgo paņēmienu pret Batistonu vispār nav ko runāt, kas nav redzējis, sameklējiet jūtjūbā (tikai brīdinu - ar vājiem nerviem neskatīties). Arī, starp citu, palika pilnīgi nesodīts.
Ja par vēl agrākiem laikiem... Viens spilgts piemērs ir spēle Čīle-Itālija 1962. gadā, kas kļuva par pamundinājumu vēlāk ieviest dzeltenās kartītes. Ir vērts uzmeklēt to internetā, ja kādam ir ilūzijas, ka agrāk futbols esot bijis tīrāks...

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 10:46, pirms 11 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Tiem kuri aizstāv netīru spēli, iesaku kādreiz paskatīties vecus ierakstus, kurus rāda(30-50 gadus vecus) Nekāda roku palaišana. Noteikumos atļauj kontaktu ar ķermeni, plecu. Jā, tagad tendences ir mainījušās , bet vai tas ir pozitīvi? Zināmā mērā tā ir gaumes lieta, ir kam patīk pirmkārt skaista tehniska spēle, citiem spēka spēle- ''bei begi''.
Vēlreiz atkārtošu: Čīle-Itālija, 1962. gads (tas ir 52 gadus vecs ieraksts). Nu kā, "nekāda roku palaišana"?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-06-13 10:58, pirms 11 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Tiem kuri aizstāv netīru spēli, iesaku kādreiz paskatīties vecus ierakstus, kurus rāda(30-50 gadus vecus) Nekāda roku palaišana. Noteikumos atļauj kontaktu ar ķermeni, plecu. Jā, tagad tendences ir mainījušās , bet vai tas ir pozitīvi? Zināmā mērā tā ir gaumes lieta, ir kam patīk pirmkārt skaista tehniska spēle, citiem spēka spēle- ''bei begi''.
Vai Tu vienreiz sapratīsi ka neaizstāv netīru spēli. Man ļoti nepatīk , ka mūsdienu futbolā rausta aiz krekliem, tur utt. Nevar uzreiz vienā epizodē viens tiesnesis izdomāt un sākt cīnīties ar netīru spēli šadā veidā. Kad guva trešos vārtus, ar daudz pārliecinošāku pārkāpumu brazīlis laukuma centrā atņēma bumbu horvātam, bet tiesnesis nesvilpa. Tiesnesis spēles laikā atļāva diezgna izteiktu kontakta cīņu, bet te pēkšņi izdomā 11 metrus.
Piemērs. Man patiešām ļoti nepatīok ka cilvēki iet pie sarkanās gaismas, spļauj uz ielām. Viens policists uz īsu brīdi izdomā ar to cīnīties man uzliek sodu ka nospļaujos un eju pie sarkanās gaismas. Jā viņam taisnība, bet pēc tam redzu ka citi bradā pa zāli, brauc pie sarkānās gaismas un tas pats policists nesoda.
Futbola pirms 30 gadiem bija daudz savādāks, daudz godīgāks. Ja jau pats esi spēlējis, sen skaties, tad saproti ka tiesnesis rīkojās nepareizi, jo viena no labas tiesāšanas pazīmēm ir konsekvence, kura nu šajā gadījumā noteikti nebija.

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 11:02, pirms 11 gadiem
Viņš pirms 4 gadiem tiesāja PK, bet ko viņš ir tiesājis pa šo laiku? Japāņu līgu? Atkal pierādās, ka šāda līmeņa turnīrā jāņem ir tikai paši labākie, reāli tie ir ČL tiesneši

     [+] [-]

, 2014-06-13 11:02, pirms 11 gadiem
Japānis - Antoņins Jerabeks!

     [+] [-]

, 2014-06-13 11:02, pirms 11 gadiem
Ziiigfrīds_1 rakstīja: nu es vakar neredzēju nekādas super kombinācijas,vai kaut kādu krutu aizsardzību ! Tik daudz brīvu koridoru,vnk horvātiem klases nepietika,lai realizētu! Tajā momentā,kur Oličs aizsita gar vārtiem,Mandzukičs liktu iekšā! Vispār jau pēc pirmās spēles,vēlme skatīties BRA spēles vairs nav
Par ātru pēc pirmās spēles kādu nopelt vai celt debesīs... attieksies uz visām komandām

  +2 [+] [-]

, 2014-06-13 11:03, pirms 11 gadiem
desmaiziite rakstīja: Neimārs ir nožēlojams klauns (spriežot pēc tā komentāra).
ko tu tieši Neimāram pārmet?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-13 11:06, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Vai Tu vienreiz sapratīsi ka neaizstāv netīru spēli. Man ļoti nepatīk , ka mūsdienu futbolā rausta aiz krekliem, tur utt. Nevar uzreiz vienā epizodē viens tiesnesis izdomāt un sākt cīnīties ar netīru spēli šadā veidā. Kad guva trešos vārtus, ar daudz pārliecinošāku pārkāpumu brazīlis laukuma centrā atņēma bumbu horvātam, bet tiesnesis nesvilpa. Tiesnesis spēles laikā atļāva diezgna izteiktu kontakta cīņu, bet te pēkšņi izdomā 11 metrus.
Piemērs. Man patiešām ļoti nepatīok ka cilvēki iet pie sarkanās gaismas, spļauj uz ielām. Viens policists uz īsu brīdi izdomā ar to cīnīties man uzliek sodu ka nospļaujos un eju pie sarkanās gaismas. Jā viņam taisnība, bet pēc tam redzu ka citi bradā pa zāli, brauc pie sarkānās gaismas un tas pats policists nesoda.
Futbola pirms 30 gadiem bija daudz savādāks, daudz godīgāks. Ja jau pats esi spēlējis, sen skaties, tad saproti ka tiesnesis rīkojās nepareizi, jo viena no labas tiesāšanas pazīmēm ir konsekvence, kura nu šajā gadījumā noteikti nebija.
https://www.youtube.com/watch?v=zr4...

Par kādu godīgāku spēli Jūs te runājat...

Wake Up guys... Rijkārds mazgāja Felleru...
98jā Simeone vārtīja Bekhemu utt.

Nu nekāda godīgāka, bruņinieciskāka spēle nebija...
60os piemēram visi pasaules uzbrucēji Ļevu Jašinu vārtos SPĀRDĪJA!!!
Jā, spārdīja!!!

     [+] [-]

, 2014-06-13 11:07, pirms 11 gadiem
nu vakar vispar brazili biezi vartijas pa zemi ka besis skatities bija,un tiesnesis,svilpa uz nebedu,bet kad nolika horvatu,kautvai pie tresa vartu guvuma,svilpe kluse,kur ir tas godigums????

     [+] [-]

, 2014-06-13 11:07, pirms 11 gadiem
Es tikai ceru, ka šāds debilisms neturpināsies visa turnīrā gaitā, jo tāds Neimārs vel ne reizi vien lidos soda laukumā.

     [+] [-]

, 2014-06-13 11:10, pirms 11 gadiem
Vēl tas visu laiku drausmīgākais sliding tackle... neatceros spēlētājus, bet, manuprāt, Nigērija vai Kamerūna pret Argentīnu

Un kā tas bez "Scotch Warm Welcome"

Ja baigi gribas, visiem varu atrast video, ja pacentīšos

Respektīvi... vēsture, manuprāt, runā kaut ko citu - var pat padomāt, kad spēle bija rupjāka, 21.gs. pēc aizlieguma tacklot no aizmugures un tacklot ar taisnu kāju, vai vecajos laikos

     [+] [-]

, 2014-06-13 11:10, pirms 11 gadiem
Ziiigfrīds_1 rakstīja: es konstatēju faktu,Brazīlija spēlēja bezdarno
Ko viņi spēlēja?

     [+] [-]

, 2014-06-13 11:13, pirms 11 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=KeR...

pret Kanidžju

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 11:15, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=zr4...

Par kādu godīgāku spēli Jūs te runājat...

Wake Up guys... Rijkārds mazgāja Felleru...
98jā Simeone vārtīja Bekhemu utt.

Nu nekāda godīgāka, bruņinieciskāka spēle nebija...
60os piemēram visi pasaules uzbrucēji Ļevu Jašinu vārtos SPĀRDĪJA!!!
Jā, spārdīja!!!
Kopumā mūsdienu futbolā ir daudz vairāk visādu sīku pārkāpumu. Rupjības ir bijušas visu laiku, bet ja paskaitītu pārkāpumus kopumā, tad mūsdienu futbolā ir vairāk turēšanas, nelieli sitieni. Futbols bija man kādreiz mīļākais sporta veids (aptuveni no 10-30-35 gadu vecumam). Nu jau gadus 10 futbols nav tik tuvs, jo nepatīk kā tas ir mainījies un tiesnešu kļūdas ir biežāk. Netīrā spēka spēle, tiesnešu kļūdas pakāpeniski mazināja interesi par futbolu (protams ka interese pilnībā nav zudusi).

     [+] [-]

, 2014-06-13 11:18, pirms 11 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Es tikai ceru, ka šāds debilisms neturpināsies visa turnīrā gaitā, jo tāds Neimārs vel ne reizi vien lidos soda laukumā.
mh,redzes spanji tadi pashi aktieri sodien pret Ned,vartisies uz nebedu pa zemi

  -2 [+] [-]

, 2014-06-13 11:26, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Kopumā mūsdienu futbolā ir daudz vairāk visādu sīku pārkāpumu. Rupjības ir bijušas visu laiku, bet ja paskaitītu pārkāpumus kopumā, tad mūsdienu futbolā ir vairāk turēšanas, nelieli sitieni. Futbols bija man kādreiz mīļākais sporta veids (aptuveni no 10-30-35 gadu vecumam). Nu jau gadus 10 futbols nav tik tuvs, jo nepatīk kā tas ir mainījies un tiesnešu kļūdas ir biežāk. Netīrā spēka spēle, tiesnešu kļūdas pakāpeniski mazināja interesi par futbolu (protams ka interese pilnībā nav zudusi).
Respektēju Tavu viedokli, bet viennozīmīgi nepiekrītu.

Pēc manām domām, ir vai nu vienādības zīme liekama, vai pat tomēr senāk bija daudz drausmīgāk. Pat ņemot vērā, ka spēle ne tuvu tik atlētiska nebija

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 11:40, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Respektēju Tavu viedokli, bet viennozīmīgi nepiekrītu.

Pēc manām domām, ir vai nu vienādības zīme liekama, vai pat tomēr senāk bija daudz drausmīgāk. Pat ņemot vērā, ka spēle ne tuvu tik atlētiska nebija
Senāk bija rupjāk. Tomēr Tevis minētais - ka tagad spēle ir atlētiskāka - tiešām izraisa visādus sīkus pārkāpumus. Turēšana utt., tā visa tagad ir vairāk, jo vienkārši vairāk ir fiziskā kontakta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-13 12:14, pirms 11 gadiem
atceros vienu izcili pretīgu tiesāšanu pirms daudziem gadiem, kad Anglija spēlēja pret Argentīnu pusfinālā un labākais argentīniešu rokasbumbists maradonna guva skaistus vārtus ar roku. Toreiz tas notika čempionāta finiša posmā, un tiesnesis bija kaut kāds melnais...
Šogad japāņu mēr-kaķis pamanījās nostrādāt līdzvērtīgu brīnumu jau pirmajā spēlē... kādus mēslus tiesneši savārīs līdz "čempionāta" beigām, negribās pat domāt. Un diez ko vairs arī neinteresē skatīties šo parodiju... ne futbols, bet kaut kāds "ko tu proti" aktiermākslas konkurss ziemeļkorejas stilā.

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 12:20, pirms 11 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Par tēlošanu, reizēm gadās, bet ja tevi grūž, ar rokām rauj, vai par katru cenu jācenšas noturēties kājās, lai tikai pretniekam neiedotu sodu, vai pašam neiedotu brīdinājumu par tēlošanu. Ir jau spēlētāji kā vērši , ar kājām kā stabiem , kā vāciešiem kādreiz bija Gerds Millers, kuru neviens tā viegli nenogāzīs, bet vieglākiem, tehniskākiem, ātrākiem futbolisti tiešām daudz nevajag , lai zaudētu līdzsvaru.
vieglais un tehniskais Freds? O_o Tu reizēm varētu atkārtoti izpētīt spēlētāju datus, pirms kaut ko tādu apgalvot.

     [+] [-]

, 2014-06-13 12:30, pirms 11 gadiem
merseysider rakstīja: japāņu prostitūta
Nē, kļūdies, GEIŠA!

     [+] [-]

, 2014-06-13 12:34, pirms 11 gadiem
Nu,nekādā gadījumā!

     [+] [-]

, 2014-06-13 13:04, pirms 11 gadiem
ko darīt, ka paši tiesneši spēlē totalizātoru..

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 14:15, pirms 11 gadiem
Situācija ir tāda, ka FIFA grib absurdu futbola demokrātiju it visā. Nu ok, lai finālturnīrā spēlē visādas Hondurasas un Alžīrijas, nevar jau samest 20 izlases no Eiropas, bet nē, vajag arī tiesnešu demokrātiju. Nu tad tā vietā, lai tiesātu Eiropas tiesneši, kuri regulāri tiesā augstākās raudzes mačus (Premjerlīga, La Liga, Serie A utt), jālaiž svilpot arī kkādi šķībacainie un ņegras, kuri neko vairāk par saviem sētas mačiem nav redzējuši un raustās katrā epizodē. Nu nez vai PK šāda ''demokrātija'' dos ko labu..

     [+] [-]

, 2014-06-13 17:32, pirms 11 gadiem
kas te pa klauniem komentē Latvijas izlase Heiter'onā?
te jau gribot negribot nav iespējams izveidot normālu diskusiju!

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 18:31, pirms 11 gadiem
Ko tad Neimārs tik drausmīgu pateica? To, ka priecājās par saviem 2 vārtiem? Tas jau tagad laikam populāri komentētāju vidū, no*irst labākos. Tas pats ar Ronaldo..