Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Vai mājās brauks vēl viens dūzis?

Andrejs Siliņš

Vai mājās brauks vēl viens dūzis?
Vai Džons Terijs un Fabio Kapello radīs kopīgu valodu viena mērķa vārdā?
Foto: PA Wire/Scanpix

Šovakar 17:00 Pasaules kausa izcīņā futbolā C grupā notiks pēdējie mači - grupas līdere Slovēnija tiksies ar Angliju, bet Amerikas Savienotās Valstis (ASV) eksaminēs Alžīriju. Iespējas izkļūt no grupas joprojām ir visām komandām.

Anglija - Slovēnija (precizēts)

Pēc nespējas iesist vārtus alžīriešiem, kas noveda līdz neizšķirtam 0:0, angļiem šovakar uzvara ir nepieciešama kā ēst un pat vairāk. Vienīgi panākums pret slovēņiem noteikti nodrošinās iekļūšanu nākamajā kārtā. Teorētiski pastāv variants, ka angļiem pietiek ar neizšķirtu, ja arī otra spēle beidzas neizšķirti. Tiesa, tādā gadījumā jācer, ka ASV un Alžīrija negūs vārtus, bet pašiem angļiem ar slovēņiem jānospēlē vismaz 3:3 vai vairāk. Pēc nesekmīgā snieguma abos pirmajos mačos komandas bijušais kapteinis Džons Terijs publiski atļāvās kritizēt galveno treneri Fabio Kapello un viņa metodes, kas raidīja uz pārdomām - kas īsti notiek komandas iekšienē? Vai vēl vienā futbola lielvalsts komandā radušās nesaskaņas? "Džons Terijs ir viens no svarīgākajiem komandas spēlētājiem," treneris gan dažus mirkļus vēlāk mēģināja nogludināt visus asumus. "Spēlētāji ir priecīgi, labi trenējas un tas ir normāli, ka šobrīd uz mums tiek izdarīts spiediens. Mums ir jānokļūst "play-off", mums ir jāuzvar!"

Slovēnijas nometnē tikmēr valda teicams noskaņojums - komandas otrajā startā Pasaules kausa finālturnīrā pirms pēdējās kārtas pirmā vieta grupā un labas iespējas izkļūt. Pirmais mačs pret Alžīriju vēl tika pavadīts iesildīšanās režīmā un izdevās tikt pie grūtas uzvaras - 1:0. Pret amerikāņiem Slovēnija jau izskatījās pavisam citādāk, un tas nesa rezultātu - jau pirmajās 45 minūtēs iegūts divu vārtu pārsvars (2:0). Otrajā puslaikā gan ASV atguvās, izlīdzināja un pat tika pie reāla varianta izcīnīt uzvaru, taču dažādu apstākļu dēļ tas nenotika - 2:2.

Ir gan arī slikta vēsts slovēņu atbalstītājiem - treniņa laikā potīti salauza Nejcs Pecniks, kurš pirmajos mačos gāja uz maiņu. Anglijas izlasē šodien nevarēs spēlēt Karagers, kurš mačā pret Alžīriju saņēma brīdinājumu un vienas spēles diskvalifikāciju. Tāpat tiek runāts, ka angļi pamainīs arī izkārtojumu - līdz šim bālo sniegumu rādījušais Rūnijs uzbrukumā spēlēs viens pats, un Heksijs paliks uz rezervistu soliņa. Tikmēr vidējā līnijā pirmo reizi laukumā vienpadsmitniekā varētu doties Džo Kols.

ASV - Alžīrija

Alžīrieši šobrīd ir sliktākajā situācijā, lai kvalificētos izslēgšanas mačiem - divās spēlēs izcīnīts viens punkts. Toties kāds - neizšķirts pret Angliju! Pie tam parādītais sniegums šajā mačā neliek kaunēties. Protams, lai tiktu tālāk, obligāti jāizcīna uzvara, kas nozīmē vienu - jāizdara tas, ko līdz šim nav izdevies paveikt. Proti, jāgūst vārti. "Ticu, ka varam tikt nākamajā kārtā. Kļūstam arvien labāki un zinām, kas jādara - jāuzvar ASV pēdējā spēlē," pussarga Madjida Boghera balsī jūtama alžīriešu pārliecība.

Amerikāņi, tāpat kā angļi, izcīnījuši divus neizšķirtus. Gan pret angļiem, gan slovēņiem trenera Boba Bredlija vadītajiem futbolistiem nācās atspēlēties pēc ātri zaudētiem vārtiem. Pret slovēņiem situācija pēc pirmā puslaika pat bija diezgan kritiska - 0:2. Beigu beigās gan izdevās rezultātu izlīdzināt un tikt pie vēl viena punkta. Izcīnot pirmo uzvaru čempionātā šovakar, ASV būs izdarījuši gana, lai kvalificēties "play-off". "Esam tikuši pāri tam un virzāmies uz priekšu. Zinām, ka uzvara var mums palīdzēt uzvarēt grupā," Bredlijs ir gatavs iedvesmot komandu pirmajam panākumam turnīrā.

Kritēriji, lai noteiktu komandu secību grupā:

1) Iegūtais punktu skaits visās spēlēs
2) Gūto un zaudēto vārtu starpība visās spēlēs
3) Gūto vārtu skaits visās spēlēs

Ja divām vai vairāk komandām ir vienādi visi trīs minētie rādītāji:

4) Iegūtais punktu skaits savstarpējās spēlēs
5) Gūto un zaudēto vārtu starpība savstarpējas spēlēs
6) Gūto vārtu skaits savstarpējās spēlēs
7) Izloze

A grupa

VKomandaSUNZVārtiP
1.Slovēnija21103:24
2.ASV20203:32
3.Anglija20201:12
4.Alžīrija20110:11

Izmantotie resursi:
fifa.com

 +66 [+] [-]

, 2010-06-23 11:26, pirms 15 gadiem
Nē!
Slēpts komentārs: France fifa world champs '10
Slēpts komentārs: serbs

+115 [+] [-]

, 2010-06-23 11:28, pirms 15 gadiem
France fifa world champs '10 rakstīja: tieši tā.
Nezin kapēc es par šito riktīgi nosmējos

  -4 [+] [-]

, 2010-06-23 11:29, pirms 15 gadiem
France fifa world champs '10 rakstīja: tieši tā.
ja jau tu saki, ka brauks mājās, tad angļiem vajadzētu uzvarēt čempī. spriežu to pēc tava nika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2010-06-23 11:30, pirms 15 gadiem
Par Angliju, ASV un skaistu futbolu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-06-23 11:32, pirms 15 gadiem
Es ceru un ticu, ka tā nenotiks! Angļi vēl spēs parādīt savu māku futbolā iekš izslēgšanas spēlēm
Slēpts komentārs: France fifa world champs '10

 +11 [+] [-]

, 2010-06-23 11:33, pirms 15 gadiem
Lai dūži paliek, kur tiem ir jāpaliek.. Go England!!!
Slēpts komentārs: lovelyyy
Slēpts komentārs: sergis89
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Dainis Petrokaitis

  +8 [+] [-]

, 2010-06-23 11:35, pirms 15 gadiem
BIEDRINS1 rakstīja: Gribi pats dabut Burnu? Fail
Ja es gribētu Burn, aizietu uz veikalu un nopirktu!

 +32 [+] [-]

, 2010-06-23 11:35, pirms 15 gadiem
būtu feini ja viss beigtos liidz izlozei, tas gan buutu kruti....
akmens, šķēres ,papīrīts vien, divi, trīs!!!!

  +5 [+] [-]

, 2010-06-23 11:35, pirms 15 gadiem
manuprāt Sloveniem naksies ljoti nozelot ka nenotureja divu vartu parsvaru pret ASV, jo ja pakas pasi un ASV uzvar tad hana

  -3 [+] [-]

, 2010-06-23 11:36, pirms 15 gadiem
Te baigie mīnusu licēji saradušies

 +22 [+] [-]

, 2010-06-23 11:37, pirms 15 gadiem
Nu laiks Rūnijam parādīt ko šis spēj! Zvaigžņu stunda

 +54 [+] [-]

, 2010-06-23 11:37, pirms 15 gadiem
es ceru ka Anglija nebrauks mājās !!!!

manuprāt tālāk jātiek Anglijai un ASV ...

  +6 [+] [-]

, 2010-06-23 11:37, pirms 15 gadiem
Jums tie mīnusi dzīvot maisa? ej komentee citur tagad, nav ko te seedeet un gaidiit cik + dabuusi par savu nesvariigo domu

  -3 [+] [-]

, 2010-06-23 11:37, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks2 rakstīja: Te baigie mīnusu licēji saradušies
Ko tu gribēji? Saproti - krīze, cilvēkie nevar atļauties iztērēt 60 vai cik tur sant., lai iegādātos Burn, tāpēc jāliek pat par normāliem komentāriem mīnusi! Nu cmmon tauta!
Slēpts komentārs: France fifa world champs '10
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +48 [+] [-]

, 2010-06-23 11:42, pirms 15 gadiem
France fifa world champs '10 rakstīja: sasmējies, jo tu jau esi lielais eksperts.
pēc tava nika spriežu ka tu mums lielais eksperts esi

  +1 [+] [-]

, 2010-06-23 11:44, pirms 15 gadiem
Nu nedomāju ka Slovēnija ir tā komanda kas var totureet 0:0 visu spēli , un nedomāju ka viņi pashi arī spēs iesist.

     [+] [-]

, 2010-06-23 11:45, pirms 15 gadiem
ja nenotiks pārsteigumi, tad Slovēnija uzvarēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-06-23 11:49, pirms 15 gadiem
tarins rakstīja: Nu nedomāju ka Slovēnija ir tā komanda kas var totureet 0:0 visu spēli , un nedomāju ka viņi pashi arī spēs iesist.
Slovēnija drīzāk iesitīs. Es liktu uz 1-0 vai 2-0. Ja vien Kapello nebūs izdomājis kaut ko satriecoši jaunu un devis motivāciju, tad angļiem nav variantu. Ar tādu sastāvu viņiem nevajadzētu tikt ārā no grupas, bet, kā zināms, futbolu uz papīra nespēlē.

  +9 [+] [-]

, 2010-06-23 11:50, pirms 15 gadiem
anglija laimēs, cerams

 +30 [+] [-]

, 2010-06-23 11:50, pirms 15 gadiem
Ļoti ceru,ka angļi nebrauks mājās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-06-23 11:53, pirms 15 gadiem
Par Slovēniju un Angliju,lai Anglija uzvars. Un Alžīrija nospēlē niešķirti ar ASV.

     [+] [-]

, 2010-06-23 11:54, pirms 15 gadiem
Cerams GO houm jenky

  +5 [+] [-]

, 2010-06-23 11:55, pirms 15 gadiem
Pēdējais_francūzis rakstīja: Slovēnija drīzāk iesitīs. Es liktu uz 1-0 vai 2-0. Ja vien Kapello nebūs izdomājis kaut ko satriecoši jaunu un devis motivāciju, tad angļiem nav variantu. Ar tādu sastāvu viņiem nevajadzētu tikt ārā no grupas, bet, kā zināms, futbolu uz papīra nespēlē.
Nu domāju būs otrādāk , ka Anglija jau no pirmajām minūtēm uzspiedīs savu spēli, Viņi vēl shajā čempī nav parādijushi kā var spēlēt cerams ka shodien viņi to izdarīs , galu galā pus komandai shis ir pēdējais čempis un viņi saņemsies un parādīs kā Angļi var spēlēt.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-23 11:56, pirms 15 gadiem
zheel ka tieshi jaanjos iekriit naaksies laist garaam angljus

     [+] [-]

, 2010-06-23 11:57, pirms 15 gadiem
Būtu jau reāli smieklīgi, ja slovēņi un US of A izietu no grupas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-23 11:58, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Būtu jau reāli smieklīgi, ja slovēņi un US of A izietu no grupas.
tikai nekā smieklīga tur nav

  +6 [+] [-]

, 2010-06-23 11:58, pirms 15 gadiem
Nesapratu virsrakstu. Ko nozīmē "vēl viens dūzis"- vai tad kāds dūzis pirms tam jau ir aizbraucis mājās? Takš ne jau kkāda Grieķija vai Francija šajā PK par nopietnam izlasēm bija jāuzskata.

 +14 [+] [-]

, 2010-06-23 11:58, pirms 15 gadiem
Glooory England!

     [+] [-]

, 2010-06-23 11:59, pirms 15 gadiem
Nu ja Angli nospele neizskirti un ASV uzvar Alzirijju tad diemzel...

  -3 [+] [-]

, 2010-06-23 12:00, pirms 15 gadiem
Šajā grupā ir kāds dūzis?

  +8 [+] [-]

, 2010-06-23 12:01, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Šajā grupā ir kāds dūzis?
Ja tu kaut mazliet saproti no futbola, tad, jā, ir!

  -1 [+] [-]

, 2010-06-23 12:01, pirms 15 gadiem
par lielu Slovēniju

 +15 [+] [-]

, 2010-06-23 12:01, pirms 15 gadiem
France fifa world champs '10 rakstīja: tieši tā.
neraudi vēl par savu Franciju!!?? Tev šeit nav ko darīt ekspert!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2010-06-23 12:04, pirms 15 gadiem
puslaiks rakstīja: par lielu Slovēniju
Tu nēsi pārāk gudrs.

  -4 [+] [-]

, 2010-06-23 12:04, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: tikai nekā smieklīga tur nav
Būtu gan, ņemot vērā cik daudzi viņiem pierakstīja čempionu laurus jau pirms turnīra.
Kaut kā nerāda tas zvaigžņotais tīms čempionu cienīgu sniegumu.

  -2 [+] [-]

, 2010-06-23 12:04, pirms 15 gadiem
lovelyyy rakstīja: Ja tu kaut mazliet saproti no futbola, tad, jā, ir!
Nu jā, es nezināju, vai ASV pieskaitīt, bet laikam tomēr jāpieskaita pie dūžiem. Tomēr pēdējā desmitgadē iegūti trīs CONCACAF Gold Cup. Citām grupas komandām neviena titula pēdējā laikā nav. Tas tā, ja nu gadījumā Tu seko līdzi futbolam un kaut ko no tā arī saproti.

     [+] [-]

, 2010-06-23 12:06, pirms 15 gadiem
Pirms angļiem vajadzētu biki pagulēt, tad noskatīties spēli un tad doties svinēt, jā.

     [+] [-]

, 2010-06-23 12:08, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Nu jā, es nezināju, vai ASV pieskaitīt, bet laikam tomēr jāpieskaita pie dūžiem. Tomēr pēdējā desmitgadē iegūti trīs CONCACAF Gold Cup. Citām grupas komandām neviena titula pēdējā laikā nav. Tas tā, ja nu gadījumā Tu seko līdzi futbolam un kaut ko no tā arī saproti.
Vispār jau es runāju par Angliju, kas ir ielikta un pieskaitīta top4 komandām, kuras varētu vinnēt PK, bet, nu ok..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-06-23 12:09, pirms 15 gadiem
iknowyou rakstīja: Atgādināšu, ka Anglijas izlasei šajā čempionātā vēl nav neviena zaudējuma. Tas nav tāds pazors kā Spānijai pakāst Šveicei.
Jā, neizšķirts pret Alžīrijas izlasi ir tāds panākums, par ko vien jau viņiem medāļus visiem kaklā derētu uzkārt.
Šveice savu uzvaru pret Spāniju nopelnīja, kaut gan spāņi paši vainīgi ar savu momentu realizāciju. Angļi savu pret Alžīriju nemācēja paņemt, kaut gan pirms spēles mutes bija lielas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-06-23 12:09, pirms 15 gadiem
Anglijai shodien jaauzvar!! ceru ka vini tiks taalaak!

  -1 [+] [-]

, 2010-06-23 12:10, pirms 15 gadiem
lovelyyy rakstīja: Stulbie burnu vācēji.. Nu pipec.. Cik zemu gan pokemoni var krist, iegriezīs citam, lai dabūtu savu komentāru iekrāsotu BURNA krāsā ar uzrakstu LABĀKAIS komentārs.. !
Taapeec suuda e sports ir paarveeties par suudu, tagad sheit ir tikai suuda mazi pamatskoleeni, kuri no sporta neko nesaprot

     [+] [-]

, 2010-06-23 12:10, pirms 15 gadiem
mister_negative rakstīja: nu vienīgie,kas vēl no lielajiem dūžiem brauks mājās tie būs vācu šlampes
Tu jau arī sapņo.

  -2 [+] [-]

, 2010-06-23 12:10, pirms 15 gadiem
lovelyyy rakstīja: Vispār jau es runāju par Angliju, kas ir ielikta un pieskaitīta top4 komandām, kuras varētu vinnēt PK, bet, nu ok..
oho, nezināju, kas viņu ir licis un pieskaitījis? kādi ir viņu pēdējo gadu sasniegumi? tiešām ieinteresēji mani

  +4 [+] [-]

, 2010-06-23 12:10, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Jā, neizšķirts pret Alžīrijas izlasi ir tāds panākums, par ko vien jau viņiem medāļus visiem kaklā derētu uzkārt.
Šveice savu uzvaru pret Spāniju nopelnīja, kaut gan spāņi paši vainīgi ar savu momentu realizāciju. Angļi savu pret Alžīriju nemācēja paņemt, kaut gan pirms spēles mutes bija lielas.
Lai uzvar gan Angļi, gan ASV.. tad Slovēņi un Alžīri varēs sūkāt vafeli!

  -1 [+] [-]

, 2010-06-23 12:12, pirms 15 gadiem
Homeers rakstīja: Taapeec suuda e sports ir paarveeties par suudu, tagad sheit ir tikai suuda mazi pamatskoleeni, kuri no sporta neko nesaprot
Tieši tā, bet, lai jau mazajiem tiek - varbūt iemācīsies kā nomainīt IP adresi, saņemot banu (burn dēļ)!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-06-23 12:13, pirms 15 gadiem
asv - alz 0:0
ang - slo 2:2

un notiek izloze star asv un ang, tas manupraat buutu visgodiigaak!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-06-23 12:13, pirms 15 gadiem
Angļi tiks tālāk un pēc tam izslēgšanas spēlēs zaudēs 11. sitienu sērijā

  +5 [+] [-]

, 2010-06-23 12:14, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Jā, neizšķirts pret Alžīrijas izlasi ir tāds panākums, par ko vien jau viņiem medāļus visiem kaklā derētu uzkārt.
Šveice savu uzvaru pret Spāniju nopelnīja, kaut gan spāņi paši vainīgi ar savu momentu realizāciju. Angļi savu pret Alžīriju nemācēja paņemt, kaut gan pirms spēles mutes bija lielas.
Viņiem par savu zaudējumu vajadzēja runāt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-06-23 12:15, pirms 15 gadiem
realmadrid7 rakstīja: asv - alz 0:0
ang - slo 2:2

un notiek izloze star asv un ang, tas manupraat buutu visgodiigaak!
Angļi shodien 2 golus toč neielaidīs.

  +5 [+] [-]

, 2010-06-23 12:16, pirms 15 gadiem
iknowyou rakstīja: Nu un?
Tas nav tāds pazors kā Spānijai pakāst Šveice

Neizšķirts pret Alžīriju, ko angļi iedomājās apspēlēt uz vienas kājas lēkājot nav pazors?
Pēc sastāva ENG 1/8 f vajadzēja nodrošināt jau pirmajās 2 spēlēs, bet tā vietā viņiem tagad ar visu viņu EASY (England, Algeria, Slovenia, Yanks) grupu viss izšķiras 3. spēlē pret futbola lielvalsti Slovēniju.

  +8 [+] [-]

, 2010-06-23 12:17, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Šajā grupā ir kāds dūzis?
kad Angļi pārbrauks pāri tavai Nīderlandei, es ceru vismaz tad tu spēsi atzīt zaudējumu.

     [+] [-]

, 2010-06-23 12:18, pirms 15 gadiem

     [+] [-]

, 2010-06-23 12:18, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Tas nav tāds pazors kā Spānijai pakāst Šveice

Neizšķirts pret Alžīriju, ko angļi iedomājās apspēlēt uz vienas kājas lēkājot nav pazors?
Pēc sastāva ENG 1/8 f vajadzēja nodrošināt jau pirmajās 2 spēlēs, bet tā vietā viņiem tagad ar visu viņu EASY (England, Algeria, Slovenia, Yanks) grupu viss izšķiras 3. spēlē pret futbola lielvalsti Slovēniju.
Viņiem vismaz nekas nav jārēķina vai jāpaļaujas uz otru grupas spēli, kas nu būs un cik ir jāiesit.. Viņiem ir ar vēsu galvu jāuziet uz laukuma un jāspēlē ar iedvesmu kā komandai, nevis kā individuālistiem/superstāriem!

     [+] [-]

, 2010-06-23 12:20, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Būtu gan, ņemot vērā cik daudzi viņiem pierakstīja čempionu laurus jau pirms turnīra.
Kaut kā nerāda tas zvaigžņotais tīms čempionu cienīgu sniegumu.
vēl nē.. nevienu reizi vien pierādijies, ka nav nozīmes kā tu iesāc turnīru, viss izšķiras play offos. Vienīgā problēma ir tā, ka Rio dabūja traumu un dēļ tās traumas tagad aizsardzība izskatās tiešām vāja.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-23 12:21, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: vēl nē.. nevienu reizi vien pierādijies, ka nav nozīmes kā tu iesāc turnīru, viss izšķiras play offos. Vienīgā problēma ir tā, ka Rio dabūja traumu un dēļ tās traumas tagad aizsardzība izskatās tiešām vāja.
Tu Rio šosezon esi redzējis?
Viņš pēc snieguma jau nu toč nebūtu nekāds aizsardzības balsts.

  +9 [+] [-]

, 2010-06-23 12:21, pirms 15 gadiem
Domaju, ka vajadzetu spelet ar 4-5-1
James
A.Cole-Terry-Upson-Johnson
J.Cole-Barry-Carrick-Lennon
-------------Gerrard------------
-------------Rooney-----------

Lampards neko sakarigu ta ari nav sija cempi izdarijis tapec domaju ka labak ar 2 holding midiem spelet.... Gerrard lai spele aiz Runija un tai pasa laika lai megina piesegt vinu holding midu un nelauj kontrolet bumbu.... un tad jacer ka Lennons un ipasi J.Cole uztaisis kadu momentu jo vins var nospelet radosi....
Par Rūniju ,domaju ,ka šodien vins ,ka angli saka ""will run his socks off''' un ja kads Beidzot vinam iedos bumbu normala pozicija tad varetu but ari gols....
ja vel 70 minute nav velamais rezultats tad noteikti varetu mainit Upsonu pret Lampardu un likt lai Carricks aizsardziba piepalidz Terijam , ka vins to darija United sosezon...

Visa visuma domaju ka angli neatlausies zaudet punktus sija spele jo atkapties jau nav kur...

youtube.com: YouTube
- Rooney Song
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-23 12:23, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Tu Rio šosezon esi redzējis?
Viņš pēc snieguma jau nu toč nebūtu nekāds aizsardzības balsts.
Kādā ziņā nebūtu balsts. es tevi īsti nesaprotu. Rio ir liels robs Anglijas izlasei, lai kāda arī viņam nebūtu sezona. Starp citu, par skaistām acīm nedod kapteiņa apsēju.

     [+] [-]

, 2010-06-23 12:26, pirms 15 gadiem
Kaut kā neticas, ka angļi varētu neuzvarēt slovēņus, bet tā kā slovēņi aiz borta atstāja krievus, tad var pamēģināt to pašu izdarīt ar angļiem. Man krievi un angļi ir vienlīdz "mīļi"
Ja godīgi, man vienalga par šo grupu, jo neviena no izlasēm neizskatās pat pēc "melnā zirdziņa".

  +3 [+] [-]

, 2010-06-23 12:26, pirms 15 gadiem
LTV7 vismaz varēja tiešajā rādīt USA vs Alžīrija, jo tur vismaz varēs redzēt futbolu, nevis gaiļu plātīšanos

  +3 [+] [-]

, 2010-06-23 12:26, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: Kādā ziņā nebūtu balsts. es tevi īsti nesaprotu. Rio ir liels robs Anglijas izlasei, lai kāda arī viņam nebūtu sezona. Starp citu, par skaistām acīm nedod kapteiņa apsēju.
Tādā ziņā, ka viņam šosezon ir problēmas ar traumām, spēļu prakses trūkums, kas izpaužas nestabilā sniegumā un kļūdās, gan klubā, gan izlasē (pret Holandi pārbaudes spēlē golu uzdāvināja).
Kapteiņa apsējs ir par pieredzi un leadership īpašībām un to viņš dabūja tikai Terija skandāla dēļ, nevis par to, ka viņš būtu labākais izlases aizsargs.

     [+] [-]

, 2010-06-23 12:27, pirms 15 gadiem
Angļi pat uz papīra nav nekāds "grands", tāpēc viņu vājā spēle mani nebūt neizbrīna.

  +2 [+] [-]

, 2010-06-23 12:29, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Tādā ziņā, ka viņam šosezon ir problēmas ar traumām, spēļu prakses trūkums, kas izpaužas nestabilā sniegumā un kļūdās, gan klubā, gan izlasē (pret Holandi pārbaudes spēlē golu uzdāvināja).
Kapteiņa apsējs ir par pieredzi un leadership īpašībām un to viņš dabūja tikai Terija skandāla dēļ, nevis par to, ka viņš būtu labākais izlases aizsargs.
bļ.in, tad tavuprāt Anglija izskatās labāk bez Rio nekā ar, ja? vai vnk tu esi vēlviens ūdens lējējs..? Ja jau Rio dabūja apsēju, tad tas nozīmē, ka bija 2. piemērotākais kandidāts aiz Terija, kur tu redzi, ka es saku, ka Rio ir labākais aizsargs?

  +6 [+] [-]

, 2010-06-23 12:29, pirms 15 gadiem
Par angļu aplaušanos! Rūnijam un viņa draugiem tāpat neredzu nākotni izslēgšanas spēlēs tālāk par 1/8, ja arī viņi tur tiks.

No vienas puses pat klusi ceru, ka Angļi tiks ārā, spēlēs ar Vāciju un plātīzers Rūnis tiek izfukāts priekšā, pakaļā un ausī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-06-23 12:30, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Angļi pat uz papīra nav nekāds "grands", tāpēc viņu vājā spēle mani nebūt neizbrīna.

p.s. ko izvairijies atbildēt par saviem izteikumiem attiecībā uz Kotdivuāru? vai tas vnk ir sāpīgais jautājums, par kuru tiks paklusēts?

  +3 [+] [-]

, 2010-06-23 12:30, pirms 15 gadiem
lukaz23 rakstīja: 2neiesitis bet iesitis 4rus
Var redzēt ka tu esi pilnīgs lohs. Tu pat kometāra jēgu nespēj saprast.

     [+] [-]

, 2010-06-23 12:31, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Tas nav tāds pazors kā Spānijai pakāst Šveice

Neizšķirts pret Alžīriju, ko angļi iedomājās apspēlēt uz vienas kājas lēkājot nav pazors?
Pēc sastāva ENG 1/8 f vajadzēja nodrošināt jau pirmajās 2 spēlēs, bet tā vietā viņiem tagad ar visu viņu EASY (England, Algeria, Slovenia, Yanks) grupu viss izšķiras 3. spēlē pret futbola lielvalsti Slovēniju.
ev, labs, pirmo reiz dzirdu šo ''EASY''

     [+] [-]

, 2010-06-23 12:32, pirms 15 gadiem
RavenHolm rakstīja: Par angļu aplaušanos! Rūnijam un viņa draugiem tāpat neredzu nākotni izslēgšanas spēlēs tālāk par 1/8, ja arī viņi tur tiks.

No vienas puses pat klusi ceru, ka Angļi tiks ārā, spēlēs ar Vāciju un plātīzers Rūnis tiek izfukāts priekšā, pakaļā un ausī.
Es arī klusībā ceru uz šādu dueli. Tas būtu jauki, ja vācieši kārtējo reizi "paņemtu priekšā" angļus abiem izšķirošā spēlē

  +3 [+] [-]

, 2010-06-23 12:32, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: bļ.in, tad tavuprāt Anglija izskatās labāk bez Rio nekā ar, ja? vai vnk tu esi vēlviens ūdens lējējs..? Ja jau Rio dabūja apsēju, tad tas nozīmē, ka bija 2. piemērotākais kandidāts aiz Terija, kur tu redzi, ka es saku, ka Rio ir labākais aizsargs?
Es saku to, ka Rio šosezon nerāda savu optimālo sniegumu.
Būtu viņš optimālā formā, būtu cita runa, bet viņš ir traumēts/off form gandrīz visu sezonu.
Tāpēc neuzskatu, ka viņa iztrūkumam būtu īpaša nozīme. To ir tik grūti saprast?

  +3 [+] [-]

, 2010-06-23 12:32, pirms 15 gadiem
iknowyou rakstīja: Un vispār šā raksta autors ir nožēlojams provokators. Kāda jēga uzlikt šādu virsrakstu?
Tikpat labi pirms Argentīnas treniņa es varētu uzrakstīt rakstu "Kas notiks, ja Messi salauzīs kāju šodienas treniņā".
Kādā sakarā autors ir provokators? Realitāte ir tāda, ka Anglijiai ir ļoti lielas izredzes neizkļūt no grupas, par kuru daudzi pēc izlozes bija milzīgā sajūsmā - sak, te visi uz vienas kājas jāapspēlē.
Katrā ziņā ar tādu sniegumu kā pirmajās divās spēlēs Anglijai būs ļoti grūti pret slovēņiem, tiesa, īsti neticu, ka paši spēlētāji nespēs saņemties un vismaz vienu maču kvalitatīvi aizvadīt.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-23 12:32, pirms 15 gadiem
No grupas ārā tad tiek Slovēnija un ASV. Tātad varēs apsveikt slovēņus, kā pirmo Eiropas komandu, kas tiek 1/8 finālā. Labs panākums viņiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-06-23 12:34, pirms 15 gadiem
crasher789 rakstīja: No grupas ārā tad tiek Slovēnija un ASV. Tātad varēs apsveikt slovēņus, kā pirmo Eiropas komandu, kas tiek 1/8 finālā. Labs panākums viņiem.
Vispār pirmā ir Nīderlande.

     [+] [-]

, 2010-06-23 12:34, pirms 15 gadiem
lukaz23 rakstīja: es parlasijos āmurgalva labāk paklusē ,pirms kādu pa lohu sauc,ja negribi ,kā sētas robs smaidīt
nu tad lasīt jāmācās.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-23 12:34, pirms 15 gadiem
tarins rakstīja: Tu nēsi pārāk gudrs.
izskatās,ka tu esi bišķiņ padumāks, ar 3 klašu izglītību,ja vārdu "neesi" raksti tā kā tu to dari!

  +3 [+] [-]

, 2010-06-23 12:35, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja:
p.s. ko izvairijies atbildēt par saviem izteikumiem attiecībā uz Kotdivuāru? vai tas vnk ir sāpīgais jautājums, par kuru tiks paklusēts?
Paklausies, "dunduk", es jau 2 rakstos Tev šorīt iemetu atbildi, ja Tu domāji to nepārdomāto bļaustīšanos no Tavas puses.
Mēs ar autoru diskutējām par "sarunātajām spēlē" un Kotdivuāra tika pieminēta Āfrikas nāciju kausa sakarā. Bet Tev jau protams nepietiek prāta izlasīt vairāk kā tikai manu pēdējo komentāru! Tiešām kretinē šitādi tīņi ar bērnudārza gājieniem!

     [+] [-]

, 2010-06-23 12:36, pirms 15 gadiem
bet eparasti ir tā ar tiem grandiem, ka no grupas izkļūst knapi, bet talāk tiek pat līdz finālam !!!

     [+] [-]

, 2010-06-23 12:37, pirms 15 gadiem
puslaiks rakstīja: izskatās,ka tu esi bišķiņ padumāks, ar 3 klašu izglītību,ja vārdu "neesi" raksti tā kā tu to dari!
Nu par to kuram ir trīs klashu izglītība var pastrīdēties. Bet tu no futbola neko daudz manuprāt nesaproti.

 +10 [+] [-]

, 2010-06-23 12:37, pirms 15 gadiem
V.Molotov rakstīja: , cerams būs vācija - anglija 1/8 fināls, vācijai jāatriebjās vēl un vēl par vācijas sabombardēšanu, vācija - anglija - tas nav tikai futbols, tas būs kkas vairāk
Vēlviens idiots uzradies SC! Nesaprotu kapēc visu laiku jāpiemin 2. pasaules karš, tiešām slims cilvēks kas taisa šos profilus.

     [+] [-]

, 2010-06-23 12:39, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Vispār pirmā ir Nīderlande.
Nu ok, var teikt arī tā.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-23 12:40, pirms 15 gadiem
tarins rakstīja: Nu par to kuram ir trīs klashu izglītība var pastrīdēties. Bet tu no futbola neko daudz manuprāt nesaproti.
pamato savu viedokli,kāpēc nesaprotu!! tas,ka šajā spēlē būšu par Slovēniju,norāda,ka neko no futbola nesaprotu? Te jau parādās,kuram ir 3 klašu izglītība. Kādreiz sākumskolā arī visi nosodīja tos,kuriem čerepaškās labāk patika Mikelandželo ar nunčakiem,nevis Leonardo ar saviem zobeniem!

     [+] [-]

, 2010-06-23 12:40, pirms 15 gadiem
V.Molotov rakstīja: , cerams būs vācija - anglija 1/8 fināls, vācijai jāatriebjās vēl un vēl par vācijas sabombardēšanu, vācija - anglija - tas nav tikai futbols, tas būs kkas vairāk
Vai tad nikā tev tad nevajadzēja būt Rībentropa, nevis Molotova vārdam ?

  +2 [+] [-]

, 2010-06-23 12:43, pirms 15 gadiem
puslaiks rakstīja: pamato savu viedokli,kāpēc nesaprotu!! tas,ka šajā spēlē būšu par Slovēniju,norāda,ka neko no futbola nesaprotu? Te jau parādās,kuram ir 3 klašu izglītība. Kādreiz sākumskolā arī visi nosodīja tos,kuriem čerepaškās labāk patika Mikelandželo ar nunčakiem,nevis Leonardo ar saviem zobeniem!
Kāds sakars rakstīt komentāru par Lielu Slovēniju? Nu neatceros ka kāds dēļ bruņurupučiem būtu sodīts.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-23 12:43, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Paklausies, "dunduk", es jau 2 rakstos Tev šorīt iemetu atbildi, ja Tu domāji to nepārdomāto bļaustīšanos no Tavas puses.
Mēs ar autoru diskutējām par "sarunātajām spēlē" un Kotdivuāra tika pieminēta Āfrikas nāciju kausa sakarā. Bet Tev jau protams nepietiek prāta izlasīt vairāk kā tikai manu pēdējo komentāru! Tiešām kretinē šitādi tīņi ar bērnudārza gājieniem!
Nē, nu problēma vien tā, ka es nepārlūkoju dienu vecus rakstus, lai uzzinātu vai Hosē ir kko ierakstijis tur vai nav. Man vnk tiešām uznāca smiekli par taviem spriedumiem, kad Portugāle nodrošināja tikšanu 1/8 finālā. Mjā, man arī kretinē tīņi, kas savos izteikumos ir tik zinoši kā, redz, Anglija pat nav ''melnā zirdziņa'' lomā. Atvaino, vecīt, bet paskaties uz sevi no sākuma.

     [+] [-]

, 2010-06-23 12:43, pirms 15 gadiem
V.Molotov rakstīja: , cerams būs vācija - anglija 1/8 fināls, vācijai jāatriebjās vēl un vēl par vācijas sabombardēšanu, vācija - anglija - tas nav tikai futbols, tas būs kkas vairāk
butu pateicis ka vāciešiem jāatriebjas tad gan es butu pasmejies jo ipasi daudz jau vinu nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-06-23 12:45, pirms 15 gadiem
tarins rakstīja: Kāds sakars rakstīt komentāru par Lielu Slovēniju? Nu neatceros ka kāds dēļ bruņurupučiem būtu sodīts.
Tu vienšūni,sakars tāds,ka būšu par Slovēniju šajā spēlē

  +7 [+] [-]

, 2010-06-23 12:45, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Šajā grupā ir kāds dūzis?
+

  +5 [+] [-]

, 2010-06-23 12:45, pirms 15 gadiem
puslaiks rakstīja: Tu vienšūni,sakars tāds,ka būšu par Slovēniju šajā spēlē
Nu tad priecājies un pēc spēles apraudies.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-23 12:47, pirms 15 gadiem
tarins rakstīja: Nu tad priecājies un pēc spēles apraudies.
Ja Eng uzvarēs Slovēniju, tas nebūs nekas īpašs un neviens par to neraudās. Bet, ja Eng zaudēs ... arī nebūs nekas īpašs.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-23 12:49, pirms 15 gadiem
crasher789 rakstīja: Ja Eng uzvarēs Slovēniju, tas nebūs nekas īpašs un neviens par to neraudās. Bet, ja Eng zaudēs ... arī nebūs nekas īpašs.
Eng un USA tiks 1/8 finālā! Slovēņi varēs padejot valsi Rūnija priekšā!

     [+] [-]

, 2010-06-23 12:49, pirms 15 gadiem
nebrauks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-06-23 12:50, pirms 15 gadiem
SLOVĒŅIEM NAV NEKĀDU VARIANTU!

  +3 [+] [-]

, 2010-06-23 12:51, pirms 15 gadiem
Sini grupa ASV un Anglija ies lauka ar 5p :*

  +2 [+] [-]

, 2010-06-23 12:51, pirms 15 gadiem
rikkyy bobyy rakstīja: SLOVĒŅIEM NAV NEKĀDU VARIANTU!
TĀPAT KĀ ALŽĪRIJAI UN USA

  -1 [+] [-]

, 2010-06-23 12:51, pirms 15 gadiem
tarins rakstīja: Nu tad priecājies un pēc spēles apraudies.
tu tak i galīgi saspiedis galvu.kāpēc man būtu jāraud? man katrā spēlē ir kāds favorīts un šajā tie būs slovēņi

 +11 [+] [-]

, 2010-06-23 12:51, pirms 15 gadiem
rikkyy bobyy rakstīja: SLOVĒŅIEM NAV NEKĀDU VARIANTU!
Ir alus, ir varianti.

     [+] [-]

, 2010-06-23 12:51, pirms 15 gadiem
Gan jau ASV paveiksies un šoreiz visus vinju gūtos vārtus ieskaitīs šai komandai ir raksturs

     [+] [-]

, 2010-06-23 12:54, pirms 15 gadiem
lovelyyy rakstīja: Stulbie burnu vācēji.. Nu pipec.. Cik zemu gan pokemoni var krist, iegriezīs citam, lai dabūtu savu komentāru iekrāsotu BURNA krāsā ar uzrakstu LABĀKAIS komentārs.. !
tač atslābsti ne1 neliedz tev tam nepievērst uzmanību...

     [+] [-]

, 2010-06-23 12:54, pirms 15 gadiem
rezervists rakstīja: Domaju, ka vajadzetu spelet ar 4-5-1
James
A.Cole-Terry-Upson-Johnson
J.Cole-Barry-Carrick-Lennon
-------------Gerrard------------
-------------Rooney-----------

Lampards neko sakarigu ta ari nav sija cempi izdarijis tapec domaju ka labak ar 2 holding midiem spelet.... Gerrard lai spele aiz Runija un tai pasa laika lai megina piesegt vinu holding midu un nelauj kontrolet bumbu.... un tad jacer ka Lennons un ipasi J.Cole uztaisis kadu momentu jo vins var nospelet radosi....
Par Rūniju ,domaju ,ka šodien vins ,ka angli saka ""will run his socks off''' un ja kads Beidzot vinam iedos bumbu normala pozicija tad varetu but ari gols....
ja vel 70 minute nav velamais rezultats tad noteikti varetu mainit Upsonu pret Lampardu un likt lai Carricks aizsardziba piepalidz Terijam , ka vins to darija United sosezon...

Visa visuma domaju ka angli neatlausies zaudet punktus sija spele jo atkapties jau nav kur...

http://www.youtube.com/watch?v=I1iLE7UzQ1k
Par aizsardzību piekrītu, tur nemaz citu variantu nav, pilnīgs sviests jau bija Carragher spēlēšana tādās spēlēs, kurās kādam vajag iesist ar galvu no standarta, ja citādi nevar, nevis tikai noturēt rezultātu. Carragher diemžēl iesist nespēj neko.
Tikpat liela muļķība bija klasiskās 4-4-2 shēmas izmantošana, laižot vienlaicīgi laukumā Heskey un Rooney, kuru lomas, ja ne gluži pārklājās, tad katrā ziņā nekādus efektīgus risinājumus uzbrukumā nenes.
Diemžēl Kapello citu risinājumu pieņemt nav drosmes, jo Rooney atstāt malā viņš neuzdrošinās, savukārt, Heskey ir viņa mīlulis (un viņš tiešām arī nav tas sliktākais angļu spēlētājs laukumā).
Noteikti būtu jālaiž pamatsastāvā gan J. Cole, gan it īpaši Crouch uzbrukuma spicē, pretējā gadījumā netiks izmantota reāla iespēja gūt pārsvaru "otrajā stāvā" pret ne pārāk izcilo slovēņu aizsardzību, jo skaidrs, ka ne Heskey, ne Rooney argumentu šajā elementā nav.

     [+] [-]

, 2010-06-23 12:56, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: Nē, nu problēma vien tā, ka es nepārlūkoju dienu vecus rakstus, lai uzzinātu vai Hosē ir kko ierakstijis tur vai nav. Man vnk tiešām uznāca smiekli par taviem spriedumiem, kad Portugāle nodrošināja tikšanu 1/8 finālā. Mjā, man arī kretinē tīņi, kas savos izteikumos ir tik zinoši kā, redz, Anglija pat nav ''melnā zirdziņa'' lomā. Atvaino, vecīt, bet paskaties uz sevi no sākuma.
Nē, problēma ir tā, ka Tu ne tikai neesi konsekvents savos komentāros, bet arī vispirms runā un pēc tam domā Varēji jau paskatīties to "veco rakstu", pirms kaut ko pārmet. Visi jau nevar 24/7 sēdēt Internetā, lai gaidītu, kad vajadzēs atbildēt uz kādu repliku.

Un kādi tad bija mani spriedumi? Varbūt neizlasīji arī manus komentārus pēc Brazīlijas-Kotdivuāras spēles?
Un nav jābūt ģēnijam, lai redzētu, ka Anglijai ir lielas problēmas, ka viņi spēlē vienkārši slikti. Arī Francija bija vēl izteiktāki favorīti par angļiem, bet vai Tu pēc pirmajām 2 spēlēm varētu viņus nosaukt pat par "melno zirdziņu"? - Kā nē?!!! Un kur tad Tavi principi?

Un, vecīt, problēma ir tikai un vienīgi Tevī, jo Tev nepiemīt spēja būt objektīvam. Es savus komentārus rakstu, vadoties no konkrētās situācijas, un man nav problēmas pārskatīt savu viedokli. To redz sauc par erudīciju Ieteiktu arī Tev pamēģināt domāt nedaudz plašāk

     [+] [-]

, 2010-06-23 12:58, pirms 15 gadiem
goga papukašvili,
vēl Apsona vietā Dousons.

  +2 [+] [-]

, 2010-06-23 13:01, pirms 15 gadiem
tarins rakstīja: Tu nēsi pārāk gudrs.
par lielu Alziriju!

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:03, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: goga papukašvili,
vēl Apsona vietā Dousons.
Nu ir Dawson nedaudz raženāka auguma, nekā Upson, bet viņu efektivitāti pie standartu izspēles uzbrukumā es vērtētu kā praktiski identiski labu. Aizsardzībā, savukārt, Upson ir pieredzējušāks, kas šādos mačos var izrādīties ļoti izšķiroši.

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:04, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Noteikti būtu jālaiž pamatsastāvā gan J. Cole, gan it īpaši Crouch uzbrukuma spicē, pretējā gadījumā netiks izmantota reāla iespēja gūt pārsvaru "otrajā stāvā" pret ne pārāk izcilo slovēņu aizsardzību, jo skaidrs, ka ne Heskey, ne Rooney argumentu šajā elementā nav.
Nu nu cik golus Rūnijs ar galvu sosezon nav sasitis ir tikai viena atskiriba, ka bija Valensija kas bumbu iecentreja kad un kur vajajag....

  -1 [+] [-]

, 2010-06-23 13:05, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nē, problēma ir tā, ka Tu ne tikai neesi konsekvents savos komentāros, bet arī vispirms runā un pēc tam domā Varēji jau paskatīties to "veco rakstu", pirms kaut ko pārmet. Visi jau nevar 24/7 sēdēt Internetā, lai gaidītu, kad vajadzēs atbildēt uz kādu repliku.

Un kādi tad bija mani spriedumi? Varbūt neizlasīji arī manus komentārus pēc Brazīlijas-Kotdivuāras spēles?
Un nav jābūt ģēnijam, lai redzētu, ka Anglijai ir lielas problēmas, ka viņi spēlē vienkārši slikti. Arī Francija bija vēl izteiktāki favorīti par angļiem, bet vai Tu pēc pirmajām 2 spēlēm varētu viņus nosaukt pat par "melno zirdziņu"? - Kā nē?!!! Un kur tad Tavi principi?

Un, vecīt, problēma ir tikai un vienīgi Tevī, jo Tev nepiemīt spēja būt objektīvam. Es savus komentārus rakstu, vadoties no konkrētās situācijas, un man nav problēmas pārskatīt savu viedokli. To redz sauc par erudīciju Ieteiktu arī Tev pamēģināt domāt nedaudz plašāk
un tu esi objektīvs, sakot, ka Anglija nav ''grands''.. Ai, man vnk nāk smiekli lasot tavus objektīvos skricelējumus.

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:05, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Nu ir Dawson nedaudz raženāka auguma, nekā Upson, bet viņu efektivitāti pie standartu izspēles uzbrukumā es vērtētu kā praktiski identiski labu. Aizsardzībā, savukārt, Upson ir pieredzējušāks, kas šādos mačos var izrādīties ļoti izšķiroši.
Apsonam ir bijusi viduvēja/vāja sezona klubā un arī pārbaudes spēlēs viņš aizsardzībā ir taisījis lažas.
Dousons ir pussezonu vilcis Spuru traumu novājināto aizsardzību, vienīgi viņam nav tās pieredzes izlasē, bet šaubos, vai tas īpaši traucēs viņam parādīt labāku sniegumu nekā Apsonam, jo Dousons šobrīd noteikti ir labākā formā.

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:07, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Apsonam ir bijusi viduvēja/vāja sezona klubā un arī pārbaudes spēlēs viņš aizsardzībā ir taisījis lažas.
Dousons ir pussezonu vilcis Spuru traumu novājināto aizsardzību, vienīgi viņam nav tās pieredzes izlasē, bet šaubos, vai tas īpaši traucēs viņam parādīt labāku sniegumu nekā Apsonam, jo Dousons šobrīd noteikti ir labākā formā.
Sezonas sakums vinam bija tiri labs patiesiba, beigas gan tadas šķidras....

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:09, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Arī Francija bija vēl izteiktāki favorīti par angļiem,
šai daļai gan tev nepiekrītu,jo redzot,kā franči aizvadījuši eiropas čempi un šo kvalifikāciju uz PČ,viņus par favorītiem varētu noturēt tikai tāds,kurš nav redzējis nevienu spēli franču izpildījumā un rezultātus,bet tikai apskatījies uz sastāvu un spēlētājiem, un to pārstāvētajiem klubiem

  +1 [+] [-]

, 2010-06-23 13:09, pirms 15 gadiem
tarins rakstīja: Nu nedomāju ka Slovēnija ir tā komanda kas var totureet 0:0 visu spēli , un nedomāju ka viņi pashi arī spēs iesist.
Slovēņi līdz šim ir iesituši vairāk vārtus nekā angļi..

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:09, pirms 15 gadiem
rezervists rakstīja: Nu nu cik golus Rūnijs ar galvu sosezon nav sasitis ir tikai viena atskiriba, ka bija Valensija kas bumbu iecentreja kad un kur vajajag....
Nu un cik tad Rooney ar galvu ir iesitis? Manuprāt, vairāk par 3 nebija, pret Wigan 1 bija, pret WHU bija... kaut kā vairāk neatceros. Rooney rezultatīva spēle ar galvu ir absolūti neraksturīgs elements.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-23 13:10, pirms 15 gadiem
iknowyou rakstīja: Tu esi savas smadzenes atsitis kaut kur?
Ar tādu sastāvu Anglijai nevajadzētu no grupas tikt ārā?
Ārprāts, kas Tu par garīgi slimu mazu interneta mēslu esi.
Izlasē savākti praktiski visi labākie premjerlīgas spēlētāji un kkāds nožēlojams pretīgs latvijas sportacentrs.com lietotājs, kurš ne sūda nesaprot no futbola pēkšņi pasaka "ar tādu sastāvu viņi nav pelnījuši tikt ārā no grupas". ahahahahaah!!
Kaut es ceru, ka vienu dienu patiešām pasaulē ieviesīs interneta ierobežojumus, lai slimi cilvēki (Tu) nevarētu savus nepamatotos slimos murgus internetā rakstīt. Vai vismaz, lai būtu jāapstiprina sava identitāte, lai es tagad varētu nākamās 24h ņirgāties par to, kāds tirliņš Tu esi.
Jaunēkli, apvainot mani par mēslu, nav pieklājīgi. Vēl jo vairāk, tāpēc, ka šis man būs jau 6. Pasaules kauss, kam sekoju līdz.
Premjerlīgas labākie spēlētāji? Līga, kurā visu nosaka ārzemnieki, visās TOP komandās pilns ar ārzemniekiem, kas taisa spēli. Treneris ir labs, bet sastāvs ir pašvaks. Iepriekšējās 2 spēlēs neviens no taviem labākajiem premjerlīgas spēlētājiem nevarēja apspēlēt ne jenķus, ne alžīriešus. Slims drīzāk esi tu, jaunēkli! Spēlētāju kvalitātei neatbilstošās summas par transfēriem un spekulācijas aizmālē acis par viņu īsto varējumu, kas pierādās pasaules nozīmīgākajā futbola turnīrā.

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:11, pirms 15 gadiem
V.Molotov rakstīja: lielākā Kapello kļūda bija atņemt Terijam kapteiņa apsēju
Terijam paveicies ka viņš vispār ir vēl Anglijas sastāvā.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-23 13:12, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: un tu esi objektīvs, sakot, ka Anglija nav ''grands''.. Ai, man vnk nāk smiekli lasot tavus objektīvos skricelējumus.
Vai izlase, kas kopš 1966.gada nav izcīnījusi nevienu trofeju un pat nekvalificējās EURO2008 ir "grands"? - Nekādā gadījumā. Ok, pirms šī turnīra (arī pirms iepriekšējā) es Angliju tiešām uzskatīju par nopietnu spēku. Jā, atzīstu, ka kļūdījos. Anglija līdz šim tiešām spēlē vāji. Ja angļi brīnumainā veidā saņemsies un uzlabos sniegumu, visu cieņu, es atzīšu, ka neesmu viņus pietiekami novērtējis. Bet lūdzu pasaki kau vienu argumentu, kāpēc pašreiz angļu izredzes varētu vērtēt kā kaut cik nopietnas?

Tu varētu pasmieties vienīgi pats par sevi

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:12, pirms 15 gadiem
Anglija-Slovenija 2;2
ASV-Alžīrija 0;0 o jā tad sanāktu izloze

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:14, pirms 15 gadiem
V.Molotov rakstīja: lielākā Kapello kļūda bija atņemt Terijam kapteiņa apsēju
kļūda bija neņemt Volkotu un Bentu.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-23 13:14, pirms 15 gadiem
par Angliju un ASV, lai ta Slovenija un kaut kada Alzirija iet citur, nepatik komandas kas parlekusas savai galvai un turpina lekties

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:16, pirms 15 gadiem
Pēdējais_francūzis rakstīja: kļūda bija neņemt Volkotu un Bentu.
Bridžs ari butu noderejis, tikai diez ka ar Teriju saprastos

  -3 [+] [-]

, 2010-06-23 13:16, pirms 15 gadiem
puslaiks rakstīja: šai daļai gan tev nepiekrītu,jo redzot,kā franči aizvadījuši eiropas čempi un šo kvalifikāciju uz PČ,viņus par favorītiem varētu noturēt tikai tāds,kurš nav redzējis nevienu spēli franču izpildījumā un rezultātus,bet tikai apskatījies uz sastāvu un spēlētājiem, un to pārstāvētajiem klubiem
Francija bija pērnā pasaules kausa fināliste. Kāpēc gan lai tā pirms turnīra netiktu pieskaitīta favorītiem? Un ar ko gan tādu Anglija izcēlās, lai tiktu pieskaitīta kam vairāk par "melnajiem zirdziņiem"? - Sniegums kvalifikācijas turnīrā?...Tikai nevajag Tas, ka angļus pieskaita favorītiem, ir sens stereotips, jo tā redz esot futbola dzimtene. Bullshit!

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:17, pirms 15 gadiem
skaistuli ';

  -1 [+] [-]

, 2010-06-23 13:18, pirms 15 gadiem
nē nebrauks! pasaules futbola elitei ir pēdējais laiks sevi pierādīt pretējā gadījumā man šis finālturnīrs sāks palikt jau neinteresants

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:18, pirms 15 gadiem
Domaaju Anglija vismaz liidz pusfinaalam tiks. Tas, ka pirmaas 2 speeles bija ne tas ko gaidiija, veel neko nenoziimee. Ar patriotismu un pashcienu angliem viss ok, gan jau arii speele aizies arvien labaak. Neesmu Eng. fans, bet gribas izsleegshanas speelees skatiities grandu duelus, un Anglija vienmeer buus futbola lielvalsts .

  -1 [+] [-]

, 2010-06-23 13:18, pirms 15 gadiem
zidlers rakstīja: skaistuli
No tavas mīļākās ziepenes, kas saucas Anglijas futbola izlase ?

  +2 [+] [-]

, 2010-06-23 13:19, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Francija bija pērnā pasaules kausa fināliste. Kāpēc gan lai tā pirms turnīra netiktu pieskaitīta favorītiem? Un ar ko gan tādu Anglija izcēlās, lai tiktu pieskaitīta kam vairāk par "melnajiem zirdziņiem"? - Sniegums kvalifikācijas turnīrā?...Tikai nevajag Tas, ka angļus pieskaita favorītiem, ir sens stereotips, jo tā redz esot futbola dzimtene. Bullshit!
angļi ir un būs favorīti vienmēr un visur neatkarīgi no tā vai tev tas patīk vai nē

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:21, pirms 15 gadiem
Manas prognozes 1/8fināliem:

1A - 2B Urugvaja-Dienvidkoreja
1C - 2D (ASV) - (Serbija)

1E - 2F (Nīderlande) - (Itālija)
1G - 2H (Brazīlija) - (Šveice)
-------------
1B - 2A Argentīna-Meksika
1D - 2C (Vācija) - (Anglija)

1F - 2E (Paragvaja) - (Dānija)
1H - 2G (Spānija) - (Portugāle)

  -2 [+] [-]

, 2010-06-23 13:22, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: un tu esi objektīvs, sakot, ka Anglija nav ''grands''.. Ai, man vnk nāk smiekli lasot tavus objektīvos skricelējumus.
skaidrs, ka nav grands. Tas, ka viņiem ir labākā līga pasaulē, pateicoties amerikāņu, krievu, arābu bagātniekiem, kuri tērē lielas naudas ārzemnieku iegādei, nenozīmē, ka Anglija ir grands. Pateicoties masveidībai izdodas atlasīt premjerlīgai piemērotus spēlētājus, taču paskat - TOP 4 klubos, kad pēdējoreiz bija angļu galvenais treneris? Anglijas izlasi lielajos turnīros sit visi pēc kārtas. Pat par vienīgo titulu, kas ir bijis sen atpakaļ, runā tiesnešu sakarā.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-23 13:22, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vai izlase, kas kopš 1966.gada nav izcīnījusi nevienu trofeju un pat nekvalificējās EURO2008 ir "grands"? - Nekādā gadījumā. Ok, pirms šī turnīra (arī pirms iepriekšējā) es Angliju tiešām uzskatīju par nopietnu spēku. Jā, atzīstu, ka kļūdījos. Anglija līdz šim tiešām spēlē vāji. Ja angļi brīnumainā veidā saņemsies un uzlabos sniegumu, visu cieņu, es atzīšu, ka neesmu viņus pietiekami novērtējis. Bet lūdzu pasaki kau vienu argumentu, kāpēc pašreiz angļu izredzes varētu vērtēt kā kaut cik nopietnas?

Tu varētu pasmieties vienīgi pats par sevi
tavai zināšanai favorītus nosaka pēc sastāviem nevis, cik trofejas pirms 40 gadiem šī izlase ir nopelnijusi

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:22, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Manas prognozes 1/8fināliem:

1A - 2B Urugvaja-Dienvidkoreja
1C - 2D (ASV) - (Serbija)

1E - 2F (Nīderlande) - (Itālija)
1G - 2H (Brazīlija) - (Šveice)
-------------
1B - 2A Argentīna-Meksika
1D - 2C (Vācija) - (Anglija)

1F - 2E (Paragvaja) - (Dānija)
1H - 2G (Spānija) - (Portugāle)
lai piepildas, vienigi Gana izklus no grupas

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:22, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Manas prognozes 1/8fināliem:

1A - 2B Urugvaja-Dienvidkoreja
1C - 2D (ASV) - (Serbija)

1E - 2F (Nīderlande) - (Itālija)
1G - 2H (Brazīlija) - (Šveice)
-------------
1B - 2A Argentīna-Meksika
1D - 2C (Vācija) - (Anglija)

1F - 2E (Paragvaja) - (Dānija)
1H - 2G (Spānija) - (Portugāle)
Jau tagad zināms, ka 1/4 finālā būs vismaz 2 neeiropas izlases.

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:23, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Nu un cik tad Rooney ar galvu ir iesitis? Manuprāt, vairāk par 3 nebija, pret Wigan 1 bija, pret WHU bija... kaut kā vairāk neatceros. Rooney rezultatīva spēle ar galvu ir absolūti neraksturīgs elements.
nu nu pret Milanu vel bija gols un vel un vel bus kadi 10 ja ne vel vairak...

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:24, pirms 15 gadiem
rezervists rakstīja: nu nu pret Milanu vel bija gols un vel un vel bus kadi 10 ja ne vel vairak...
Nu jā, nākamajā piecgadē.

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:24, pirms 15 gadiem
husqvarna rakstīja: angļi ir un būs favorīti vienmēr un visur neatkarīgi no tā vai tev tas patīk vai nē
Stereotipus lauzt ir grūti, tas tiesa. Man jau vienalga. Es tikai konstatēju faktu, ka Anglija ar katru kausu kļūst arvien vājāka un vājāka. Tie, kas prot tikai angļu valodu (kā svešvalodu) vienmēr fanos par angļiem, tas ir skaidrāks par skaidru

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:24, pirms 15 gadiem
crasher789 rakstīja: Jau tagad zināms, ka 1/4 finālā būs vismaz 2 neeiropas izlases.
Tieši tas, kas vajadzīgs PK

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:25, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Stereotipus lauzt ir grūti, tas tiesa. Man jau vienalga. Es tikai konstatēju faktu, ka Anglija ar katru kausu kļūst arvien vājāka un vājāka. Tie, kas prot tikai angļu valodu (kā svešvalodu) vienmēr fanos par angļiem, tas ir skaidrāks par skaidru
un par to tad fanot par nozelojamo francu futbolu, pragmatisko grieku futbolu, vienigi Argentina priece bet trenera del si izlase neparak saista, atliek Anglija- del speletajiem, specigakas ligas pasaule, anglu valodas

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:25, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: tavai zināšanai favorītus nosaka pēc sastāviem nevis, cik trofejas pirms 40 gadiem šī izlase ir nopelnijusi
Nu vispār jau pēc snieguma, bet ja vēlies, vari turpināt tā domāt.

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:25, pirms 15 gadiem
zidlers rakstīja: lai piepildas, vienigi Gana izklus no grupas
Pilnīgi iespējams.

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:26, pirms 15 gadiem
zidlers rakstīja: un par to tad fanot par nozelojamo francu futbolu, pragmatisko grieku futbolu, vienigi Argentina priece bet trenera del si izlase neparak saista, atliek Anglija- del speletajiem, specigakas ligas pasaule, anglu valodas
Brazīlijas spēlei ar nav ne vainas.

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:26, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Francija bija pērnā pasaules kausa fināliste. Kāpēc gan lai tā pirms turnīra netiktu pieskaitīta favorītiem? Un ar ko gan tādu Anglija izcēlās, lai tiktu pieskaitīta kam vairāk par "melnajiem zirdziņiem"? - Sniegums kvalifikācijas turnīrā?...Tikai nevajag Tas, ka angļus pieskaita favorītiem, ir sens stereotips, jo tā redz esot futbola dzimtene. Bullshit!
pajāt par to pērnā pasaules čempja finālu. Iepriekšējais eiropas čempis un šī pasaules kausa kvalifikācija,vismaz man, nelika frančus ne tuvu pieskaitīt favorītiem. un,runājot par angļiem, tas ir preses burbulis uzpūsts, kaut gan arī es angļus pirms turnīra pieskaitīju pie favorītiem,bet šīe divi mači pagaidām mani aplauza. Sastāvs "uz papīra" ir vairāk nekā pieklājīgs ar dažām,man nesaprotamām, personībām tajā,piemēram, Heskiju. Klubā viņš neko īpašu nav rādījis,bet spēlē izlases pamatsastāvā. Ja nemaldos,tad iepriekšējā sezonā viņš vairāk par 3-4 vārtiem tā arī neiesita. Tad būtu Kapello labāk ņēmis Bentu uz izlasi

  +1 [+] [-]

, 2010-06-23 13:27, pirms 15 gadiem
crasher789 rakstīja: Brazīlijas spēlei ar nav ne vainas.
ja bet kops aizgaja Robero Carlos, Ronaldo, Cafu, Žuninjo- si izlase vairs ta nesaista , ka agrak, lai gan spele skatami tas gan

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:28, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Nu vispār jau pēc snieguma, bet ja vēlies, vari turpināt tā domāt.
loģiski, ka arī pēc snieguma, tikai ne pēc tā, cik trofejas agrāk šī valsts ir izcīnijusi

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:28, pirms 15 gadiem
crasher789 rakstīja: Nu jā, nākamajā piecgadē.
kada piecgade vins sija sezona pietiekami daudz vartus ar galvu iesita...

  -1 [+] [-]

, 2010-06-23 13:28, pirms 15 gadiem
nu tad lai krīt arī Anglija GO SLOVENIA

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:29, pirms 15 gadiem
zidlers rakstīja: ko gvelz, ka tik izcelties
Manuprāt, te jau puse par Slovēniju, viņš ne ar ko neizceļas

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:30, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: tavai zināšanai favorītus nosaka pēc sastāviem nevis, cik trofejas pirms 40 gadiem šī izlase ir nopelnijusi
Ja man angļu izredzes būtu jāvērtē tikai pēc sastāva, es jau viņus būtu norakstījis pirms PK Bet es tiešām ņēmu vērā sniegumu kvalifikācijas turnīrā un Kapello faktoru, kas man šķita vissvarīgākais.
Un nevis "pirms gadiem", bet "gadu laikā". Šī ne tuvu nav spēcīgākā no Anglijas izlasēm Pasaules kausos, īpaši jau uz papīra. Kā mēs zinām, uz papīra futbolu nespēlē. Un mēs jau labi pazīstam tos cilvēciņus, kam ārpus EPL nekas neeksistē

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:30, pirms 15 gadiem
crasher789 rakstīja: Manuprāt, te jau puse par Slovēniju, viņš ne ar ko neizceļas
skaidrs, ka tik ne Anglija, ja

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:30, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: loģiski, ka arī pēc snieguma, tikai ne pēc tā, cik trofejas agrāk šī valsts ir izcīnijusi
Nu un te mēs atkal nonākam pie tā, ka sastāvs nav tas pats, kas sniegums laukumā, ko līdz šim pierāda arī tā pati Anglijas izlase.

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:33, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: loģiski, ka arī pēc snieguma, tikai ne pēc tā, cik trofejas agrāk šī valsts ir izcīnijusi
Jautājums ir nevis par to, cik trofejas Anglija NAV izcīnījusi, bet gan KĀPĒC tā praktiski neko nav izcīnījusi. Atbildi mēs ļoti labi redzam arī šajā PK Tik pat labi vari paanalizēt Anglijas sniegumu pēdējos PK. Kad to izdarīsi, padalies lūdzu ar saviem secinājumiem

  -3 [+] [-]

, 2010-06-23 13:33, pirms 15 gadiem
anglija kārtējo reizi izgāžas, neskatoties uz to, ka viņiem sastāvā lielākā daļa ir nigas, FEIL

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:34, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Jautājums ir nevis par to, cik trofejas Anglija NAV izcīnījusi, bet gan KĀPĒC tā praktiski neko nav izcīnījusi. Atbildi mēs ļoti labi redzam arī šajā PK Tik pat labi vari paanalizēt Anglijas sniegumu pēdējos PK. Kad to izdarīsi, padalies lūdzu ar saviem secinājumiem
nu 86.gada Maradona bija vainigs, 90. frici ar savam pendelem, 2002. brazili ar Ronaldinjo, 2006. portugali ar savam pendelem un telosanu

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:35, pirms 15 gadiem
rezervists rakstīja: nu nu pret Milanu vel bija gols un vel un vel bus kadi 10 ja ne vel vairak...
Es par EPL biju domājis. Pret Milānu arī iesitā, tas jā. Bet ne jau par absolūtajiem skaitļiem ir tēmas būtība- Rooney nav bijis un nebūs labs header sitējs, viņam sanāk un daudz labāk un arī pats viņš cenšas ar kāju gūt vārtus, gan pēc savas pozīcijas laukumā, gan fiziskajiem parametriem.

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:36, pirms 15 gadiem
Domaaju,ka angli 18 tiks,taalaak gan ne.

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:36, pirms 15 gadiem
Jūs laikam neesat redzējuši Slovēnijas sīkstumu,būs neizšķirts,sorry,visu cieņu Angļiem,šoreiz nē...

  -1 [+] [-]

, 2010-06-23 13:36, pirms 15 gadiem
Hosē, tu esi smieklīgs uz 17:00 piekāpšu vēlreiz

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:37, pirms 15 gadiem
wifebeater rakstīja: anglija kārtējo reizi izgāžas, neskatoties uz to, ka viņiem sastāvā lielākā daļa ir nigas, FEIL
un ko tu par franciem teiksi, kur praktiski visi no bijusajam kolonijam nak

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:38, pirms 15 gadiem
puslaiks rakstīja: pajāt par to pērnā pasaules čempja finālu. Iepriekšējais eiropas čempis un šī pasaules kausa kvalifikācija,vismaz man, nelika frančus ne tuvu pieskaitīt favorītiem. un,runājot par angļiem, tas ir preses burbulis uzpūsts, kaut gan arī es angļus pirms turnīra pieskaitīju pie favorītiem,bet šīe divi mači pagaidām mani aplauza. Sastāvs "uz papīra" ir vairāk nekā pieklājīgs ar dažām,man nesaprotamām, personībām tajā,piemēram, Heskiju. Klubā viņš neko īpašu nav rādījis,bet spēlē izlases pamatsastāvā. Ja nemaldos,tad iepriekšējā sezonā viņš vairāk par 3-4 vārtiem tā arī neiesita. Tad būtu Kapello labāk ņēmis Bentu uz izlasi
Heskijs manā vērtējumā ir labākais angļus spēlētājs šajā PK Par viņu arī es šaubījos pirms turnīra.
Tev varbūt nē, bet treneris viņiem bija tas pats, kurš 2006.gadā viņus aizveda līdz finālam. Arī sastāvs uz papīra francūžiem šogad bija spēcīgs, labāks kā angļiem. Bet patiesība ir tāda, ka ar francūžiem nekad neko nevar zināt. 1998.gadā Čempioni, 2002.g. neizkļūst no grupas, 2006.g. finālisti, 2010.g. neizkļūst no grupas. Varbūt 2014.gadā atkal nospīdēs?

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:38, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Nu un te mēs atkal nonākam pie tā, ka sastāvs nav tas pats, kas sniegums laukumā, ko līdz šim pierāda arī tā pati Anglijas izlase.
nu, nav gan, bet vai tā ir kkāda jauna atskārsme? manuprāt, visiem zināma. Tikai lieta ir tada, ka tavs sniegums laukumā būs draņķīgs, ja sastāvā būs pamatsastāva uzbrucēji, kas pa sezonu iesit 5 golus..

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:38, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: Hosē, tu esi smieklīgs uz 17:00 piekāpšu vēlreiz
Paldies par komplimentu! Tu arī neesi zemē metams

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:40, pirms 15 gadiem
crasher789 rakstīja: Kādi tur svētki. Ja būtu tikuši, tad būtu futbola svētki, nevis kaut kādi ...
ligo

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:41, pirms 15 gadiem
zidlers rakstīja: neaizstavi francuzus, negodigi tika, dabuja pec nopelniem, IRIJA SVETKI
Kādi tur svētki. Ja būtu tikuši, tad būtu futbola svētki, nevis kaut kādi ...

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:42, pirms 15 gadiem
zidlers rakstīja: nu 86.gada Maradona bija vainigs, 90. frici ar savam pendelem, 2002. brazili ar Ronaldinjo, 2006. portugali ar savam pendelem un telosanu
Bet tas tikai apliecina faktu, ka vienmēr atrodas kāds spēcīgāks putns
Vēl aizmirsi pieminēt 1998.gada "pendeles" pret argentīniešiem.
Es to sauktu par vāciešu uzlikto lāstu 1966.gadā, kad angļiem finālā ieskaitīja neesošus vārtus

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:42, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: nu, nav gan, bet vai tā ir kkāda jauna atskārsme? manuprāt, visiem zināma. Tikai lieta ir tada, ka tavs sniegums laukumā būs draņķīgs, ja sastāvā būs pamatsastāva uzbrucēji, kas pa sezonu iesit 5 golus..
Tu jau pats pirms tam teici, ka jāvērtē pēc sastāva.
Un ne jau golu skaits sezonā ir kritērijs spēlētāja izvēlei, bet gan tas, ko viņš dod komandai.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-23 13:42, pirms 15 gadiem
zidlers rakstīja: neaizstavi francuzus, negodigi tika, dabuja pec nopelniem, IRIJA SVETKI
cik var čīkstēt par tiem īriem, manuprāt, īri tāpat kā francūži būtu dabūjuši pa b... un tad visi teiktu - nu kāda velna pēc tie nožēlojamie simulanti ar Kīnu priekšgalā tika šajā PK..

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:43, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es to sauktu par vāciešu uzlikto lāstu 1966.gadā, kad angļiem finālā ieskaitīja neesošus vārtus
Tad jau Vācijai būtu jāsaņem ungāru, franču un sazin vēl kāds lāsts..

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:43, pirms 15 gadiem
Man PO par Franciju. 2002.gadā rēcu par viņiem, bet vairs jau nav oriģināli

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:43, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bet tas tikai apliecina faktu, ka vienmēr atrodas kāds spēcīgāks putns
Vēl aizmirsi pieminēt 1998.gada "pendeles" pret argentīniešiem.
Es to sauktu par vāciešu uzlikto lāstu 1966.gadā, kad angļiem finālā ieskaitīja neesošus vārtus
pareizi, bet tas ari izsaka ka angli nepaklups pret kaut kadu sloveniju, visticamak pret kadu grandu

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:44, pirms 15 gadiem
lovelyyy rakstīja: cik var čīkstēt par tiem īriem, manuprāt, īri tāpat kā francūži būtu dabūjuši pa b... un tad visi teiktu - nu kāda velna pēc tie nožēlojamie simulanti ar Kīnu priekšgalā tika šajā PK..
drosi vien, bet vismaz iztiktu bez skandaliem

  +2 [+] [-]

, 2010-06-23 13:44, pirms 15 gadiem
Angliju par grandiem uzskatīs vienmēr. Un to nevar ietekmēt dažu Jūsu komentāri. Kā saka ''suņi rej, bet karavāna iet tālāk''. Par grandu nekļūst - tādam ir jābūt.

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:45, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Tad jau Vācijai būtu jāsaņem ungāru, franču un sazin vēl kāds lāsts..
Varbūt vāciešiem labs izlases šamanis
...atkal diskriminējiet argentīniešus. 1990.gada fināls. Tātad arī argentīniešu lāsts

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:46, pirms 15 gadiem
zidlers rakstīja: drosi vien, bet vismaz iztiktu bez skandaliem
piemēram kāds no īriem tiktu ''nogāzts'' soda laukumā kaut vai pret tiem pašiem slovēņiem, un īri uzvarētu ar pendeles palīdzību 1:0 un tiktu ārā no grupas, tas būtu tāpat skandāls.. Neticu, ka īri nospēlētu tīri.

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:46, pirms 15 gadiem
zidlers rakstīja: pareizi, bet tas ari izsaka ka angli nepaklups pret kaut kadu sloveniju, visticamak pret kadu grandu
Man būs prieks jebkurā gadījumā Starp citu, ja angļi uzvar grupā, tad teorētiski var aizcīnīties līdz pat pusfinālam. Tas gan būtu humors

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:47, pirms 15 gadiem
johoho rakstīja: Angliju par grandiem uzskatīs vienmēr. Un to nevar ietekmēt dažu Jūsu komentāri. Kā saka ''suņi rej, bet karavāna iet tālāk''. Par grandu nekļūst - tādam ir jābūt.
...un kā tādam ir jāspēlē

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:48, pirms 15 gadiem
lovelyyy rakstīja: piemēram kāds no īriem tiktu ''nogāzts'' soda laukumā kaut vai pret tiem pašiem slovēņiem, un īri uzvarētu ar pendeles palīdzību 1:0 un tiktu ārā no grupas, tas būtu tāpat skandāls.. Neticu, ka īri nospēlētu tīri.
nu bet fizioterapeits pa muti nedabutu, ka dabuja no Evra francu terapeits, iru uzbrucejs nelamatos uz treneri utt. bet par pasu speli var piekrist, visi simule. Franci atbrauca uz PČ , uztaisija parodiju par futbolu un aizbrauca

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:52, pirms 15 gadiem
Anglija šodien uzvarēs 3-0

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:53, pirms 15 gadiem
zidlers rakstīja: nu bet fizioterapeits pa muti nedabutu, ka dabuja no Evra francu terapeits, iru uzbrucejs nelamatos uz treneri utt. bet par pasu speli var piekrist, visi simule. Franci atbrauca uz PČ , uztaisija parodiju par futbolu un aizbrauca
Ko var zināt, kas būtu un kas ne - piekrītu, jā, Fra ļoti pabojāja iespaidu par šo PK, bet, ja jau viņi te tika, tad tā bija lemts.. - ja, nebija, tad lai ĪRI nākamajā atlases ciklā pierāda pretējo!

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:54, pirms 15 gadiem
SKRUNDA rakstīja: Anglija šodien uzvarēs 3-0
nosauc pie reizes vartu guvejus un laiku lai skatoties speli drosi bez lieka uztraukuma

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:55, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: ...un kā tādam ir jāspēlē
Varbūt domā Vāciju? ??? Vai atceries 1978. gadu? Diez vai. Vismaz palasi arhīvus par spēli ar Austriju.

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:58, pirms 15 gadiem
johoho rakstīja: Varbūt domā Vāciju? ??? Vai atceries 1978. gadu? Diez vai. Vismaz palasi arhīvus par spēli ar Austriju.
apsveicu ar jubilejas postu

     [+] [-]

, 2010-06-23 13:58, pirms 15 gadiem
johoho rakstīja: Varbūt domā Vāciju? ??? Vai atceries 1978. gadu? Diez vai. Vismaz palasi arhīvus par spēli ar Austriju.
Nē, es domāju Angliju tieši šajā PK.
Es nerakņāšos pa arhīvu. Droši vien domā to it kā "sarunāto" neizšķirtu, vai ne? Nedomāju kā tādām lietām ir sakars ar izlases kopējo sniegumu turnīrā un favorītu statusu.
Es piedzimu 6 gadus pēc tam

     [+] [-]

, 2010-06-23 14:04, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nē, es domāju Angliju tieši šajā PK.
Es nerakņāšos pa arhīvu. Droši vien domā to it kā "sarunāto" neizšķirtu, vai ne? Nedomāju kā tādām lietām ir sakars ar izlases kopējo sniegumu turnīrā un favorītu statusu.
Es piedzimu 6 gadus pēc tam
Tieši ''kopējo sniegumu un favorītu statusu'' tajā turnīrā arī biju domājis... Futbols nesākās līdz ar Tavu piedzimšanu.

     [+] [-]

, 2010-06-23 14:05, pirms 15 gadiem
Ok apskatījos arhīvos. Nu, zaudējums Austrijai ar 2:3, uzvaras vārti Fogtsam savos vārtos. Gribi teikt, ka arī Angliju sagaida līdzīgs liktenis? Vācijai otrajā raundā tiešām bija divi neizšķirti tā pat kā angļiem šogad...un tad sekoja "zāģis".

     [+] [-]

, 2010-06-23 14:11, pirms 15 gadiem
johoho rakstīja: Tieši ''kopējo sniegumu un favorītu statusu'' tajā turnīrā arī biju domājis... Futbols nesākās līdz ar Tavu piedzimšanu.
Nu, katram čempionam gadās ne tik veiksmīgi turnīri. Bet kāds te teica, ka angļi vienmēr bijuši starp favorītiem. Jā, Vācijai 1978.g. nebija veiksmīgākais, lai gan pirmo raundu tā pārvarēja. Bet kā tajā Pasaules kausā veicās "mūžīgajai favorītei" Anglijai?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-23 14:17, pirms 15 gadiem
masalskis123 rakstīja: Par ANgliju un ASV!!
Yes Yes, me too speak English

  -1 [+] [-]

, 2010-06-23 14:18, pirms 15 gadiem
Nekādu problēmu - Anglija uzvarēs slovēņus, ASV sados pa biksēm Alžīrijai un lieta darīta. Jūs paši to visu redzēsiet

     [+] [-]

, 2010-06-23 14:23, pirms 15 gadiem
Rūnijs: "Mēs uzvarēsim [Slovēniju] pat tad, ja nerādīsim savu labāko spēli"

     [+] [-]

, 2010-06-23 14:25, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nu, katram čempionam gadās ne tik veiksmīgi turnīri. Bet kāds te teica, ka angļi vienmēr bijuši starp favorītiem. Jā, Vācijai 1978.g. nebija veiksmīgākais, lai gan pirmo raundu tā pārvarēja. Bet kā tajā Pasaules kausā veicās "mūžīgajai favorītei" Anglijai?
Tu kā vienmēr visu pārproti. Vai es kādreiz esmu nolicis Vāciju vai Itāliju? Bet Tev patīk provocēt. Lai nu tā ir. Ceru, ka pieaugsi.

     [+] [-]

, 2010-06-23 14:31, pirms 15 gadiem
johoho rakstīja: Tu kā vienmēr visu pārproti. Vai es kādreiz esmu nolicis Vāciju vai Itāliju? Bet Tev patīk provocēt. Lai nu tā ir. Ceru, ka pieaugsi.
Ko tad es Tavuprāt pārpratu? Tas, ka man patīk provocēt, tas gan fakts, bet manas provokācijas nebūt nav bērnišķīgas Bērnišķīgi ir atbildēt uz provokācijām.

     [+] [-]

, 2010-06-23 14:34, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ko tad es Tavuprāt pārpratu? Tas, ka man patīk provocēt, tas gan fakts, bet manas provokācijas nebūt nav bērnišķīgas Bērnišķīgi ir atbildēt uz provokācijām.
Ir teiciens - gudrākais piekāpjas.

     [+] [-]

, 2010-06-23 14:39, pirms 15 gadiem
Starp citu Vācijas sniegumam konkrētajā konkrētajā pasaules kausā nav praktiski nekāda sakara ar tagadējo Anglijas statusu, jo atšķirībā no Vāciešiem toreiz, angļi nav ne pasaules čempioni, ne finālisti, pat ne pusfinālisti. Šogad angļiem ir lieliska iespēja beidzot aizcīnīties līdz pat pusfinālam, bet tādā gadījumā jāuzvar savā grupā. Es pieļauju, ka tā arī notiks. Tomēr tādā gadījumā angļiem beidzot ir jāapliecina savs favorītstatuss (bija tāds raksts pirms vienas no Anglijas spēlēm). Pagaidām angļi nespēlē kā favorīti. Kad sāks spēlēt, tad arī runāsim par angļu statusu un iespējām

     [+] [-]

, 2010-06-23 14:40, pirms 15 gadiem
johoho rakstīja: Ir teiciens - gudrākais piekāpjas.
Nu bet protams, tāpēc jau man prieks, ka esi pietiekoši erudīts, lai neatbildēt uz manām nelielajām provokācijām.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-23 14:43, pirms 15 gadiem
daži te tādi kā piektdieņi, visi brīnās par manu niku. ak Dievs, ak Dievs. nesanāca frančiem un nesanāks arī angļiem. viņi jau varēs pēc šitās spēles kravāt somas.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-23 14:48, pirms 15 gadiem
Lai nu, kas izstājas jau 1. turnīra fāzē - Francija, Grieķija, Kamerūna... Tikai ne viņi...

  +3 [+] [-]

, 2010-06-23 14:49, pirms 15 gadiem
johoho rakstīja: Ir teiciens - gudrākais piekāpjas.
Tas tiesa. Vienīgi vairumā gadījumu tikai daži to saprot un novērtē.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-23 15:22, pirms 15 gadiem
zidlers rakstīja: nu bet fizioterapeits pa muti nedabutu, ka dabuja no Evra francu terapeits, iru uzbrucejs nelamatos uz treneri utt. bet par pasu speli var piekrist, visi simule. Franci atbrauca uz PČ , uztaisija parodiju par futbolu un aizbrauca
Kurā vietā Evrā iedeva pa muti fizioterapeitam? Pirmkārt, Evrā pat neuzsāka strīdu, otrkārt, tur vispār nekāda kautiņa nav bijis.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-23 16:56, pirms 15 gadiem
nice sarkani terpi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-23 16:57, pirms 15 gadiem
iknowyou rakstīja: blee ku nesmuki, ka Rūnijs un Milners nedzied himnu.
paskaties uz LV izlasi

     [+] [-]

, 2010-06-23 16:59, pirms 15 gadiem
es nezinu varbūt spāņu himnā nav vārdu,bet tur neviens nedziedāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-23 17:00, pirms 15 gadiem
iknowyou rakstīja: nu par to jau pat runāt negribas

  +4 [+] [-]

, 2010-06-23 17:05, pirms 15 gadiem
he, tiesneši žēlo angļus, tas mazais matainais otrais numurs jau divreiz uz dzelteno uzprasījās, konkrēti netiek galā ar saviem pienākumiem

 +18 [+] [-]

, 2010-06-23 17:10, pirms 15 gadiem
Jutat kada atmosfera tribines,Vuvuzelas gandriz nedzird!

  +6 [+] [-]

, 2010-06-23 17:14, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Jutat kada atmosfera tribines,Vuvuzelas gandriz nedzird!
reāli patīkami dzirdēt ko citu ne to vuvzēšanu

  +3 [+] [-]

, 2010-06-23 17:17, pirms 15 gadiem
nu beidzot angļiem normāls vārtsargs kastē

  +3 [+] [-]

, 2010-06-23 17:22, pirms 15 gadiem
jaaaa

  +3 [+] [-]

, 2010-06-23 17:22, pirms 15 gadiem
and here we go!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-06-23 17:24, pirms 15 gadiem
ASV ari iesita,bet atkal tiesnesis kludijas un varti netika ieskaititi!

     [+] [-]

, 2010-06-23 17:25, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: ASV ari iesita,bet atkal tiesnesis kludijas un varti netika ieskaititi!
nopietni?

     [+] [-]

, 2010-06-23 17:25, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: nopietni?
Jaa!

  +3 [+] [-]

, 2010-06-23 17:26, pirms 15 gadiem
No brāļiem slovēņiem tiks izcepts cepetis!!!!!!jau sākas 1-0

  +6 [+] [-]

, 2010-06-23 17:27, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Jaa!
nabaga jeņķi.. viņiem jau vajadzēja būt ārā no grupas.. cerams, ka šie vinnēs tos alžīriešus..

 +12 [+] [-]

, 2010-06-23 17:28, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: nabaga jeņķi.. viņiem jau vajadzēja būt ārā no grupas.. cerams, ka šie vinnēs tos alžīriešus..
ASV daudz bistamak uzbruk!

  -1 [+] [-]

, 2010-06-23 17:28, pirms 15 gadiem
nu ko es teicu? slovēnus šovakar ceps uz uguns

  +6 [+] [-]

, 2010-06-23 17:30, pirms 15 gadiem
aaaaaa ......

  +3 [+] [-]

, 2010-06-23 17:30, pirms 15 gadiem
ANGLI shturme Slovenijas vartus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-06-23 17:48, pirms 15 gadiem
V.Molotov rakstīja: vārds šturmēt radās vācijā, nacistiskās vācijas laikā
Tas nozīmē visi kas teiks shturme mirs?

     [+] [-]

, 2010-06-23 17:49, pirms 15 gadiem
V.Molotov rakstīja: vārds šturmēt radās vācijā, nacistiskās vācijas laikā
Kada satrpiba kur tas vards radies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2010-06-23 17:55, pirms 15 gadiem
V.Molotov rakstīja: kādā sakarā?
vārdu salikums "kādā sakarā" radās,kad Alunāns uz Jāņiem alus vietā paņēma kasti šņabja,par ko izbrīnīts bija Endzelīns

  +3 [+] [-]

, 2010-06-23 17:56, pirms 15 gadiem
Nu šodien Anglija izskatās pavisam neslikti. Jāturpina spiest uz Slovēnijas vārtiem un jātiek tālāk. Noskaņojušies ir spēlēt. Rūnijs gan vēl nav ieskrējies ... džeks acīmredzami ir atstājis novārtā ātruma treniņus .. :-/

     [+] [-]

, 2010-06-23 17:56, pirms 15 gadiem
puslaiks rakstīja: vārdu salikums "kādā sakarā" radās,kad Alunāns uz Jāņiem alus vietā paņēma kasti šņabja,par ko izbrīnīts bija Endzelīns

     [+] [-]

, 2010-06-23 17:58, pirms 15 gadiem
angļi tiks , usa - nē

     [+] [-]

, 2010-06-23 17:58, pirms 15 gadiem
Kā teica mans fāterīts: "Angļi beidzot sākuši spēlēt"

Vispār paredzams scenārijs. Angļiem Eiropas vidusmēra izlases tomēr ir parocīgākas. Un tagad gribētu dzirdēt Kapello nolicējus, jo itāliešu speciālists ir lieliski paveicis savu darbu. Angļi vienkārši līdz šim bija slinki, bet tagad ir sākuši arī kustēties. Handanovičš to bumbu gan būtu varējis paņemt, ja nebūtu turējis rokas gar sāniem, bet tas nav būtiski, jo slovēņiem uzbrukumā nekas galīgi nenotiek.

Kā jau prognozēju, Anglija visdrīzāk izkļūs no grupas. Bet jautājums paliek vecais: Kā Anglijas spēlēs pret spēcīgāku izlasi?

  +1 [+] [-]

, 2010-06-23 17:59, pirms 15 gadiem
adidzis rakstīja: Nu šodien Anglija izskatās pavisam neslikti. Jāturpina spiest uz Slovēnijas vārtiem un jātiek tālāk. Noskaņojušies ir spēlēt. Rūnijs gan vēl nav ieskrējies ... džeks acīmredzami ir atstājis novārtā ātruma treniņus .. :-/
Tu gan esi dīvains! Rūnijs pirmajā puslaikā skrien kā negudrs un ir angļu spožākais spēlētājs šķiet, ka Kapello viņam devis norādījumus tik daudz neblietēt no tālienes, bet labāk padot piespēli.

     [+] [-]

, 2010-06-23 18:01, pirms 15 gadiem
puslaiks rakstīja: vārdu salikums "kādā sakarā" radās,kad Alunāns uz Jāņiem alus vietā paņēma kasti šņabja,par ko izbrīnīts bija Endzelīns
+100

  +1 [+] [-]

, 2010-06-23 18:01, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tu gan esi dīvains! Rūnijs pirmajā puslaikā skrien kā negudrs un ir angļu spožākais spēlētājs šķiet, ka Kapello viņam devis norādījumus tik daudz neblietēt no tālienes, bet labāk padot piespēli.
tiešām,gribētos pēc spēles redzēt,cik katrs spēlētājs noskrējis km pa spēli.Rūnijs būtu viens no tiem,kurš vislielāko distanci pa laukumu noskrējies

  -1 [+] [-]

, 2010-06-23 18:02, pirms 15 gadiem
beidzot tas mazais matainais atrāvās kartiņu

  +1 [+] [-]

, 2010-06-23 18:03, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: beidzot tas mazais matainais atrāvās kartiņu
tas arī būs vienīgais par ko varēsi priecāties.

     [+] [-]

, 2010-06-23 18:04, pirms 15 gadiem
briest otrie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-23 18:06, pirms 15 gadiem
V.Molotov rakstīja: nebija aizmugures, bija jāskaita

  -1 [+] [-]

, 2010-06-23 18:08, pirms 15 gadiem
angļi kaut kā pārāk mazrezultatīvi spēlē! tā te vēl ieberzīsies ar to 1:0. Slovēņi beigās iebakstīs vienu sūdu un angļiem čempis beigsies

  -1 [+] [-]

, 2010-06-23 18:12, pirms 15 gadiem
FAK

     [+] [-]

, 2010-06-23 18:14, pirms 15 gadiem
rūnijam jāsaņemas un jāsāk sist iekšā

     [+] [-]

, 2010-06-23 18:17, pirms 15 gadiem
kreipāns lasa manas domas. Jālaiž peter krauc

  +1 [+] [-]

, 2010-06-23 18:18, pirms 15 gadiem
Rūnijam individuālā tehnika nav stiprā puse, tas jau sen skaidrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-23 18:23, pirms 15 gadiem
Birsa labākais

  +5 [+] [-]

, 2010-06-23 18:23, pirms 15 gadiem
Terijs tiešām malacis..!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-06-23 18:25, pirms 15 gadiem
Vajadzeja viniem iesit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-23 18:26, pirms 15 gadiem
Cerams, ka angļi šādi spēlēs aizsardzībā arī turpmāk

  +4 [+] [-]

, 2010-06-23 18:27, pirms 15 gadiem
varetu sloveni tiesam izslegt anglus pedejas sekundes

     [+] [-]

, 2010-06-23 18:27, pirms 15 gadiem
Rooniju maina

  +2 [+] [-]

, 2010-06-23 18:27, pirms 15 gadiem
Lai rūnijs atpūšas 1/8
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-06-23 18:28, pirms 15 gadiem
Angļi iet aizsardzībā?
Rūnija labākās minūtes turnīrā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-06-23 18:29, pirms 15 gadiem
iknowyou rakstīja: varētu tev kāds pa galvu sadot šonakt
Nu ir gan intelekts AC Milan fanam!!!

     [+] [-]

, 2010-06-23 18:31, pirms 15 gadiem
otrā spēlē pa nullēm?

     [+] [-]

, 2010-06-23 18:32, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: otrā spēlē pa nullēm?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-06-23 18:43, pirms 15 gadiem
Slovēņi nav fiziski gatavi diviem puslaikiem Arī pagājušajā spēlē nebija.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-23 18:44, pirms 15 gadiem
kuklitis25 rakstīja: Tur bija jaadod penedeli pa to ka ar elkoni iesit tiishaam muslims !
Zheel ka maiishuiem tik katastrofaali neveicas shai speelee - ne pashiem ne ar tiesnesi
Bet nu ceriiba mirst pati peedeejaa - veel ir minuutes dazhas ...
Nekas, gan jau Dievs sodīs tāpat kā Franciju

     [+] [-]

, 2010-06-23 18:45, pirms 15 gadiem
Vienam no 2 ļaunumiem nav jātiek 1/8finālā: angļiem vai amerikāņiem. Pagaidām man vienalga, kuri no abiem netiks tālāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-06-23 18:46, pirms 15 gadiem
Ar šādu aizsardzību angļiem ir "lielas iespējas".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-06-23 18:48, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ar šādu aizsardzību angļiem ir "lielas iespējas".
ko tu tur ņaudi atkal
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-23 18:49, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: ko tu tur ņaudi atkal
Kaut ko ne tā pateicu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-23 18:49, pirms 15 gadiem
iknowyou rakstīja: ANGLIJA 1/8 finālā un pirmā vietā grupā!!!!!!!!!!!!!!
Neko nejauc?

     [+] [-]

, 2010-06-23 18:50, pirms 15 gadiem
Hahahahahaha!!! Neticēju! Slovēnija tika sodīta par tik labu momentu nerealizēšanu!!! Amīši viņus sodīja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-06-23 18:50, pirms 15 gadiem
Nabaga slovēņi , USA iesita

  +1 [+] [-]

, 2010-06-23 18:50, pirms 15 gadiem
1;0 amerika vinnēja pēdējā minūtē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-23 20:10, pirms 15 gadiem
Rigibor rakstīja: Nabaga slovēņi , USA iesita
nu zbis ka iesita, kam tev tādi slovēņi vajadzīgi. lai brauc tik mājās uz savu mazo kalnu valsteli

     [+] [-]

, 2010-06-23 20:25, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Stulbā Anglija un USA ! HAĻAVŠIKI !
idiots, tev vajag smirdīgos arābus un sīko neko neizsakošo Slovēniju?

     [+] [-]

, 2010-06-23 20:46, pirms 15 gadiem
husqvarna rakstīja: nu zbis ka iesita, kam tev tādi slovēņi vajadzīgi. lai brauc tik mājās uz savu mazo kalnu valsteli
Vispār jau Slovēnija ir lielāka par Holandi, bet Holandi uz mājām diez vai kāds sūtītu Futbola spēles līmenis nav tik ļoti atkarīgs no teritorijas lieluma (ja neskaita Vatikānu, San Marīno vai Lihtenšteinu. Bet ASV tiešām uzvarēja pelnīti, par spīti vairāku tiesnešu daudzajām cūcībām pret viņiem.

     [+] [-]

, 2010-06-24 20:22, pirms 15 gadiem
V.Molotov rakstīja: vārds šturmēt radās vācijā, nacistiskās vācijas laikā
šitais tev jau kkāds 4 profils