Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Kapello: ''Šī nav komanda, kuru pazīstu''

Krišs Upenieks

Kapello: ''Šī nav komanda, kuru pazīstu''
Fabio Kapello nevar būt apmierināts
Foto:AFP/Scanpix

Šodien Pasaules kausa izcīņas finālturnīrā C grupas ietvaros vieni no turnīra favorītiem Anglija nespēja uzveikt Alžīrijas futbolistus - 0:0. Pēc spēles Anglijas izlases galvenais treneris Fabio Kapello atzina, ka komanda pagaidām nespēlē pietiekami labi.

Fabio Kapello, Anglijas izlases galvenais treneris: ''Spēlētāji nespēlē ar pietiekami lielu atdevi. Es centīšos, kaut ko mainīt. Mes nespēlējam pietiekami labi, ir kļūdas vienkāršās piespēlēs, mums ir jāspēlē savādāk un es ceru, ka mums tas izdosies. Es nezinu, vai tas ir lielais spiediens uz spēlētājiem, vai arī pagaidām vienkārši neveicas. Tā nav tā komanda, ko es zinu, īsto komandu es redzu treniņos. Varbūt komanda ļoti uztraucas. Es ceru, ka tās nav bailes. Nākamā spēle ir izšķirošā un spēlētāji zina, kas viņiem ir jāizdara.

Rabahs Sādane, Alžīrijas izlases galvenais treneris: ''Es nezinu, kas ar Angliju notika. Es domāju, ka šī bija spēle, kurā katrs rādīja visu, ko var un ir skumji, ka šī spēle noslēdzās ar neizšķirtu. Varējām uzvarēt gan mēs, gan angļi, abām komandām bija iespējas. Mēs gribējām pierādīt, ka mēs neesam komanda, kas ir vienkārši atbraukusi uz šejieni, bet gan komanda, kas ir jārespektē. Nākamā spēle mums ir pret ASV un mēs zinām, ja rādīsim tādu sniegumu, kā šovakar varam uzvarēt.''

Stīvens Džerards, Anglijas izlases kapteinis: ''Mums pietrūkst gūto vārtu. Mēs neesam apmierināti ar savu sniegumu, lai izkļūtu no grupas ir jāuzlabo savs sniegums. Komandai pietrūkst asuma uzbrukuma noslēguma fāzē. Mēs nespēlējam pietiekami agresīvi. Visi zin, kas mums ir jāizdara - jāuzvar pēdējā grupas spēle. Tas uz mums rada papildus spriedzi.

Izmantotie resursi:
skysports.com

1 2 36 komentāri

  +2 [+] [-]

, 2010-06-19 01:05, pirms 14 gadiem
ka vienmer visu uz pedejo speli! Visu vai neko ceru ka neies Francijas pedas!!

 +46 [+] [-]

, 2010-06-19 01:05, pirms 14 gadiem
Kapello: ''Šī nav komanda, kuru pazīstu''- sis nav trenneris ko ribu redzet pie Anglijas stures pie Anglu stures Italu trenneris tapec jau tas futbols ir nekads un spele atgadina nevarigo Italu futbulu
nesaprotu kapec uzreiz pamatsastava nevareja laist Wright Fillips ka vins uznaca laukuma uzreiz spele nedaudz atdzivojas un Anglu futbols kluva atraks nevar salidzinat ar 1 puslaiku

  +2 [+] [-]

, 2010-06-19 01:06, pirms 14 gadiem
Mazs cinītis gāž lielu vezumu.

  +2 [+] [-]

, 2010-06-19 01:06, pirms 14 gadiem
gaidīsim spēli.

 +75 [+] [-]

, 2010-06-19 01:07, pirms 14 gadiem
skrastins3 rakstīja: Kapello: ''Šī nav komanda, kuru pazīstu''- sis nav trenneris ko ribu redzet pie Anglijas stures pie Anglu stures Italu trenneris tapec jau tas futbols ir nekads un spele atgadina nevarigo Italu futbulu
nesaprotu kapec uzreiz pamatsastava nevareja laist Wright Fillips ka vins uznaca laukuma uzreiz spele nedaudz atdzivojas un Anglu futbols kluva atraks nevar salidzinat ar 1 puslaiku
nevarigais italu futbols uzvareja pagajusaja pasaules cempionata

  +1 [+] [-]

, 2010-06-19 01:11, pirms 14 gadiem
Nu es nesaprotu ko Heskey dara laukuma-kam vinjs vajadzigs un acimredzami ka Runijs,Lampards,Gerrards kopa visi 3 nevar spelet nu noteikti vienu vieta ira jalaiz Carrick......Un Angli muzigi ciksteja par treneriem tas nav labi un sis ari ne bet kad kad pie stures bija Eriksons es teiksu godigi - tie bija Anglu ziedudu laiku proti-samera talu tika regulari un ari skaistu futbolu radija,bet ari tiesa tas ka maz guva vartus.....

     [+] [-]

, 2010-06-19 01:12, pirms 14 gadiem
z-scarss rakstīja: nevarigais italu futbols uzvareja pagajusaja pasaules cempionata
jaa, bet lai uzvareetu saakumaa ir jaatiek aaraa no grupas

 +12 [+] [-]

, 2010-06-19 01:12, pirms 14 gadiem
Visa panākum atslēga ir tajā kā paši spēlētāji noskaņojas tīri psiholoģiski uz spēli! Te nu paša Rūnija vārdi viņu iegāza - neredzēju šajā spēlē no viņa tādu sniegumu kādu viņs demonstrē united rindās...
Tomēr ja tu tiec uzskatīts par vienu no pasaules labākajiem futbolistiem ir jāpiestrādā pie savas attieksmes pret spēli, jo uz tevi skatās visa pasaule un no tevis arī gaida vairāk nekā no citiem!

  +3 [+] [-]

, 2010-06-19 01:14, pirms 14 gadiem
Jesus2002 rakstīja: Nu es nesaprotu ko Heskey dara laukuma-kam vinjs vajadzigs un acimredzami ka Runijs,Lampards,Gerrards kopa visi 3 nevar spelet nu noteikti vienu vieta ira jalaiz Carrick......Un Angli muzigi ciksteja par treneriem tas nav labi un sis ari ne bet kad kad pie stures bija Eriksons es teiksu godigi - tie bija Anglu ziedudu laiku proti-samera talu tika regulari un ari skaistu futbolu radija,bet ari tiesa tas ka maz guva vartus.....
viņš bija viens no tiem retajiem spēlētājiem , kas uzvarēja savu lielāko daļu divcīņas! HALLO

     [+] [-]

, 2010-06-19 01:21, pirms 14 gadiem
BekhemsLV rakstīja: viņš bija viens no tiem retajiem spēlētājiem , kas uzvarēja savu lielāko daļu divcīņas! HALLO
Pag pag pirmaja spele 80%no Anglu uzbrukumiem beidzas ar Heskeja aizmugurem......
Pret Alzeriju izskatijas tehnikas vinjam ira par maz un kur nu vel pienemt pareizos lemumus no konkretam un atbildigam situacijam,bet tas ka vinjs ira fiziski specigs tas jau sen zinams bet vinja labakie gadini ira aiz muguras un domaju ka tas pats Krauc vai Dafoe butu daudz motivetaki uzsist sev cenu un pieradit pasaulei sevi....

     [+] [-]

, 2010-06-19 01:27, pirms 14 gadiem
Jesus2002 rakstīja: Pag pag pirmaja spele 80%no Anglu uzbrukumiem beidzas ar Heskeja aizmugurem......
Pret Alzeriju izskatijas tehnikas vinjam ira par maz un kur nu vel pienemt pareizos lemumus no konkretam un atbildigam situacijam,bet tas ka vinjs ira fiziski specigs tas jau sen zinams bet vinja labakie gadini ira aiz muguras un domaju ka tas pats Krauc vai Dafoe butu daudz motivetaki uzsist sev cenu un pieradit pasaulei sevi....
nu par krauču un defoe piekritīšu, bet nē par emīlu, nē, man patīk kā viņš spēlē pret alžīriem viss notika tā ka'ds aizsita uz priekšu heskijs pacīnijās, un tad vai nu rūnijs nopisa bumbu vai kāds pārsita pāri.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-19 01:27, pirms 14 gadiem
Veči, izpalīziet! Nevaru atrast tajā lapā tās intervijas, gribu palasīt, ko viņi tur plašāk runā! Sāp jau acis no tām vuvuzelām un esports ir pārskatāmāks par skysports

     [+] [-]

, 2010-06-19 01:32, pirms 14 gadiem
BekhemsLV rakstīja: nu par krauču un defoe piekritīšu, bet nē par emīlu, nē, man patīk kā viņš spēlē pret alžīriem viss notika tā ka'ds aizsita uz priekšu heskijs pacīnijās, un tad vai nu rūnijs nopisa bumbu vai kāds pārsita pāri.
Nu daleji piekritisu ka vins tur vel kautko izcinija bet bija momenti kura izskatijas ka Heskijs nezina ko darit talak un plus viena lieliska iespeja pasam bija gut vartus bet vinjs deva Roonijam kur nu nekadi bumbai nebija izredzu nonakt lidz vinjam......

  +9 [+] [-]

, 2010-06-19 01:36, pirms 14 gadiem
skrastins3 rakstīja: Kapello: ''Šī nav komanda, kuru pazīstu''- sis nav trenneris ko ribu redzet pie Anglijas stures pie Anglu stures Italu trenneris tapec jau tas futbols ir nekads un spele atgadina nevarigo Italu futbulu
nesaprotu kapec uzreiz pamatsastava nevareja laist Wright Fillips ka vins uznaca laukuma uzreiz spele nedaudz atdzivojas un Anglu futbols kluva atraks nevar salidzinat ar 1 puslaiku
jā un angļu maklārens ir īštais vecis. pat EČ nekvalificējās. phh, nožēlojamais itāļu futbols? cik kausu ir anglijai un cik itālijai.
p.s. kristīne nav īštais daiveris īštais ir džerārds ar šreku

  +8 [+] [-]

, 2010-06-19 02:10, pirms 14 gadiem
Steavs rakstīja: jā un angļu maklārens ir īštais vecis. pat EČ nekvalificējās. phh, nožēlojamais itāļu futbols? cik kausu ir anglijai un cik itālijai.
p.s. kristīne nav īštais daiveris īštais ir džerārds ar šreku
Atļauj taču viņam padzīvot ilūzijās, glory fanu stereotipos, ka Itālija ir pretīgu simulantu un katenačo zeme, bet Anglijā visi ir mužiki un tiek spēlēts krutākais futbols. Taču sava daļa taisnības viņa komentārā bija - ļoti bieži ir tā, ka ārzemnieks vienkārši nespēj izprast vietējo mentalitāti, kā arī nāk ar saviem taktiskajiem zīmējumiem, kas attiecīgajai komandai neder (lai gan šajā ziņā jāsaka, ka nevis Kapello ir kaut ko uzspiedis, bet izlase ir uzspiedusi Kapello, jo ātri vien atgriezās pie klasiskā 442). Kā ir Kapello gadījumā, grūti pateikt, taču nedomāju, ka lielākā vaina ir trenerī - paskatoties Anglijas sasniegumus vēsturē, skaidrs, ka nespēja izmantot potenciālu ir tautas tradīcija.

  +4 [+] [-]

, 2010-06-19 02:23, pirms 14 gadiem
BekhemsLV rakstīja: viņš bija viens no tiem retajiem spēlētājiem , kas uzvarēja savu lielāko daļu divcīņas! HALLO
Vai tad tikai ar divcīņām vien var uzvarēt spēli? Uzbrucējam ir jāgūst vārti. Un spēlēja 5x labāk... Manuprāt - vajadzētu nākamo spēli pamēģināt uzsākt ar Defoe-Crouch un Rooney atstāt rezervē. Un tad pēc vajadzības nomainīt... Un noteikti jāpamēģina Joe Cole..

Jā... Nav vairs Gazza... arī Bekhems te līdzētu... Bet nevis uz soliņa - uz laukuma!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-19 02:24, pirms 14 gadiem
Pastnieks Olegs rakstīja: Veči, izpalīziet! Nevaru atrast tajā lapā tās intervijas, gribu palasīt, ko viņi tur plašāk runā! Sāp jau acis no tām vuvuzelām un esports ir pārskatāmāks par skysports
thefa.com
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-19 02:26, pirms 14 gadiem
krita acīs diezgan vājais Rūnija sniegums... kluba rindās viņš ir pavisam cits spēlētājs... te ne first touch, ne īsta saspēle ar pārējiem, iespējams, ka vainīgi pussargi, bet nu tas jālemj trenerim... katrā ziņā no tās komandas kas spēlēja kvalifikācijā tagad laukumā bija tikai ēnas. šajā spēlē arī izskatījās, ka bija problēmas ar motivāciju, jo nu necīnījās viņi uz 100%.. par to liecina arī pirms spēles izteikumi. cerams, ka komanda izdarīs secinājumus...

     [+] [-]

, 2010-06-19 02:26, pirms 14 gadiem
iknowyou rakstīja: Ak dievs, cik visi gudri pēc spēlēm.
Iesistu Lenons hattricku, gribētu redzēt ko lietotājs skrastins3 tad teiktu - droši vien jau "lieliska izvēle sākt Lenonu, nevis SWP".

stulbie komentētāji, kā man šitas besī.
Kapello ir tas, kas to komandu uzbūvēja. Es ticu, ka Kapello arī komandu spēs savākt.
Un ja nespēs, tad noteikti pazaudēs amatu. Tas arī viss, kāda velna pēc kkādiem skrastiniem3 jākomentē kkādi sūdi.
Es gan uzskatu, ka Lennons bija viens no labākajiem un ātrākajiem. Un kāpēc mainīja viņu nevis kādu citu - nesaprotu...

  +2 [+] [-]

, 2010-06-19 02:30, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Atļauj taču viņam padzīvot ilūzijās, glory fanu stereotipos, ka Itālija ir pretīgu simulantu un katenačo zeme, bet Anglijā visi ir mužiki un tiek spēlēts krutākais futbols. Taču sava daļa taisnības viņa komentārā bija - ļoti bieži ir tā, ka ārzemnieks vienkārši nespēj izprast vietējo mentalitāti, kā arī nāk ar saviem taktiskajiem zīmējumiem, kas attiecīgajai komandai neder (lai gan šajā ziņā jāsaka, ka nevis Kapello ir kaut ko uzspiedis, bet izlase ir uzspiedusi Kapello, jo ātri vien atgriezās pie klasiskā 442). Kā ir Kapello gadījumā, grūti pateikt, taču nedomāju, ka lielākā vaina ir trenerī - paskatoties Anglijas sasniegumus vēsturē, skaidrs, ka nespēja izmantot potenciālu ir tautas tradīcija.
esmu šokēts, izrādās sportacentrā ir arī cilvēki, kas saprot kaut ko no futbola, pilnībā piekrītu tev. arī ancelotti tas pats bija, dzīvs piemērs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-19 03:07, pirms 14 gadiem
iknowyou rakstīja: Lai kā to negribētos teikt, bet manuprāt pietrūkst Walkota.
Un es vēlarvien nespēju saprast kāpēc Youngs un Ablonlahors netika iekļauti izlasē... ;/
Džerrārds, Lampards un Barijs reāli ir viena tipa spēlētāji - kaut kādi uzbrūkoši (Barija gadījumā gan mazāk) pussargi.
Nu jēga no viņiem nulle, ja Rūnijs visu laiku iet dziļāk pēc bumbas un Heskijs spēlē kā target-man. Za to varētu pa flangiem ar ātrumu kapāt iekšā un cerēt ka kaut kas notiksies.
Agbonlahors bija traumēts, ja nemaldos... Viņš gan noderētu...

  +5 [+] [-]

, 2010-06-19 04:12, pirms 14 gadiem
anglija saja wc vairs neuzvares,bet zel.sapnis izsapnots...

  +4 [+] [-]

, 2010-06-19 08:19, pirms 14 gadiem
skrastins3 rakstīja: Kapello: ''Šī nav komanda, kuru pazīstu''- sis nav trenneris ko ribu redzet pie Anglijas stures pie Anglu stures Italu trenneris tapec jau tas futbols ir nekads un spele atgadina nevarigo Italu futbulu
nesaprotu kapec uzreiz pamatsastava nevareja laist Wright Fillips ka vins uznaca laukuma uzreiz spele nedaudz atdzivojas un Anglu futbols kluva atraks nevar salidzinat ar 1 puslaiku
Atļaušos iebilst. Ar angli pie stūres šī pati komanda nespēja kvalificēties Eiropas čempim, un tur valdīja "Horvātfobija". Ar itāli pie stūres komanda pasaules čempionātam kvalificējās pārliecinoši, turklāt pazemojot tos pašus horvātus
Tev likās, ka pēc Shaun Wright Philips uznākšanas laukumā, spēle baigi paātrinājās. Manuprāt tā likās tikai spēles komentētājam. Otrkārt, tā jau parasti ir, ka uz spēles baigām izlaists spēlētājs, var paskriet ātrāk par pārējiem. Vai tā būtu, ja viņu izlaistu pamatsastāvā?

     [+] [-]

, 2010-06-19 08:56, pirms 14 gadiem
Tagad visi vaino Kapello, bet reāli vērtējot Anglijas izlase neko nespēj sasniegt jau n-tos gadus pie dažādiem treneriem. Pēdējais kaut cik labais panākums bija Euro 96, bet skaidrs, ka angļiem savās mājās par izstāšanos pusfinālā neviens sajūsmā nebija.

     [+] [-]

, 2010-06-19 09:43, pirms 14 gadiem
z-scarss rakstīja: ka vienmer visu uz pedejo speli! Visu vai neko ceru ka neies Francijas pedas!!
Francija vēl nekur nav pazudusi kamēr cerība ir nekas vēl nav beidzies bet angļiem ar Rūniju priekšējā līnijā nekas neizdodas(pārāk lēns, jo kamēr viņš spēlējot palīdzēja pussargiem pagura un vairs nevarēja paskriet) jālaiž laukumā kāds ātrs uzbrucējs un ar Džerarda piespēlēm būs daudz momentu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-19 09:50, pirms 14 gadiem
Džerārd savāc komandu kopā!!!
jo 2:1 zaudējums Maskavā
un 2:3 horvātiem Weblijā, jau bija labs piemērs, ka Captein fantastic nespēj savākt komandu!

  -1 [+] [-]

, 2010-06-19 09:58, pirms 14 gadiem
chelseachamps rakstīja: Džerārd savāc komandu kopā!!!
jo 2:1 zaudējums Maskavā
un 2:3 horvātiem Weblijā, jau bija labs piemērs, ka Captein fantastic nespēj savākt komandu!
Laikam jau Rūnija plātīšanās par spēju vinnēt uz pusspēku arī visu komandu tā noskaņoja - ka uz vienas kājas lēkājot apspēlēs. Nav leadership, piekrītu.
Un no tā arī viss pārējais - mids bumbu nevar pieturēt, pretuzbrukumam pirmo piespēli sakarīgu nevar iedot, jo lielai daļai vnk po..

     [+] [-]

, 2010-06-19 10:12, pirms 14 gadiem
Nu nez, kas par vainu, bet nu angli nespele to futbolu par kuru vinus iemileju. Tik daudz neprecizu piespelu. Ja pa augshu, tad auts, ja pa zemi, tad aiz muguras nevis kustiba uz kaju. Vieknarsi nozelojums izpildijums...

P.S. Italu futbols besi. Vienigais vecis tur ir Gatuzzo.

     [+] [-]

, 2010-06-19 10:41, pirms 14 gadiem
Tak es saku,ka pie visa ir vainiigs sauklis - Tagad vai nekad!
Bet ,ja nopietni ,tad Kapello ir gruuti vainot, jo vinja vadiibaa kvalifikaacijas turniiraa Anglija vnk paarbrauca visiem paari..

     [+] [-]

, 2010-06-19 10:54, pirms 14 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Tak es saku,ka pie visa ir vainiigs sauklis - Tagad vai nekad!
Bet ,ja nopietni ,tad Kapello ir gruuti vainot, jo vinja vadiibaa kvalifikaacijas turniiraa Anglija vnk paarbrauca visiem paari..
Jā, tikai kam viņi tur pārbrauca..
Horvātijai, kuri pēc labā snieguma EČ pasaules kausa kvalī spēlēja kā grīdlupatas.. un futbola lielvalstīm Kazahstānai, Baltkrievijai un Andorai.
Tādas pašas problēmas kā vakar viņiem bija jau pret Ukrainu, kura kvalī grupā palika 2. v. un play off minimāli zaudēja Grieķijai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 36 komentāri