Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

FIFA izskatīs ASV-Slovēnijas spēles tiesneša darbību

FIFA izskatīs ASV-Slovēnijas spēles tiesneša darbību
Komans Kulibali (no kreisās)
Foto: Scanpix Sweden/Scanpix

FIFA tuvākajā laikā plāno izskatīt Komana Kulibali darbību 2010.gada Pasaules kausa izcīņas spēlē starp ASV un Slovēnijas izlasēm. Kulibali pieņēma strīdīgu lēmumu, neieskaitot ASV gūtos trešos vārtus. Netiek izslēgts, ka Kulibali tiks atstādināts no turpmākās darbības turnīra laikā.

Vakar ASV un Slovēnijas izlašu spēle noslēdzās neizšķirti 2:2. ASV spēles gaitā atspēlējās no 0:2. Spēles izskaņā tie guva arī trešos vārtus, taču spēles tiesnesis, Komana Kulibali saskatīja pārkāpumu un vārtus neieskaitīja. Pēc spēles ASV galvenais treneris apgalvoja, ka īsti nesaprot, kāpēc tiesnesis nav ieskaitījis šo vārtu guvumu.

FIFA ir paziņojusi, ka izskatīs tiesneša darbību šīs spēles laikā un īpaši jau epizodi, kur ASV vārti netika ieskaitīti. Ja izrādīsies, ka tiesnesis ir pieļāvis kļūdu un tā ir arī bijusi izšķiroša, tad Kulibali tiks atsaukts no tālākas tiesāšanas 2010.gada Pasaules kausa izcīņas laikā. FIFA savā paziņojumā teikusi, ka tā ir par augstu standartu ievērošanu tiesnešu vidū un tie nevēlas pieļaut, ka kāds no tiesnešiem pieļauj rupjas kļūdas, kas var izšķirt spēles rezultātu.

Izmantotie resursi:
espn.com

  +2 [+] [-]

, 2010-06-19 12:00, pirms 15 gadiem
tieshi taa

  +6 [+] [-]

, 2010-06-19 12:00, pirms 15 gadiem
Vins ir jaizsledz no PČ jo tur neka nebija un bija jaskaita 3.varti!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +43 [+] [-]

, 2010-06-19 12:03, pirms 15 gadiem
Nafig jāizslēdz no turnīra?! Vai tad tiesnesis nevar pieļaut kļūdu? Vot tad lai tas džekiņš kurš tiesāja Serbija - Vācija arī tik pasūtīts naxren, jo dzelteno tur nevajadzēja dot un tas varbūt salauza Vācijas izlasi, rezultātā viņi pap*sa spēli! Nav nekas jāizslēdz, varbūt tikai tās smirdīgās vuvuzelas, vai kā tos mēslus sauc...

 +11 [+] [-]

, 2010-06-19 12:03, pirms 15 gadiem
bet rezultats tapat nemainisies.....

  -3 [+] [-]

, 2010-06-19 12:04, pirms 15 gadiem
da nu te vispar tiesneshu nugju bars salasijies,vajag tos kas cempionligu tiesa...a kada jega jenkiem,uzvara tapat izpalika

  +8 [+] [-]

, 2010-06-19 12:06, pirms 15 gadiem
MūjābelFC rakstīja: Nafig jāizslēdz no turnīra?! Vai tad tiesnesis nevar pieļaut kļūdu? Vot tad lai tas džekiņš kurš tiesāja Serbija - Vācija arī tik pasūtīts naxren, jo dzelteno tur nevajadzēja dot un tas varbūt salauza Vācijas izlasi, rezultātā viņi pap*sa spēli! Nav nekas jāizslēdz, varbūt tikai tās smirdīgās vuvuzelas, vai kā tos mēslus sauc...
Un šeit Tu nonāc pretrunās jau ar sevi.

  -4 [+] [-]

, 2010-06-19 12:07, pirms 15 gadiem
edzaa rakstīja: Un šeit Tu nonāc pretrunās jau ar sevi.
Kurā vietā?

  +3 [+] [-]

, 2010-06-19 12:09, pirms 15 gadiem
Un kaada jeega no taa visa ja speles rezultaats nemainiisies?

  -1 [+] [-]

, 2010-06-19 12:13, pirms 15 gadiem
Vispār diezgan daudz kļūdu tiesnešiem šajā čempī.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-19 12:15, pirms 15 gadiem
MūjābelFC rakstīja: Kurā vietā?
"Nafig jāizslēdz no turnīra?! Vai tad tiesnesis nevar pieļaut kļūdu?"

Es jau nesaku, ka tur bija dzeltenā, bet jāatceras, ka tiesnesis situāciju redz 1x, mēs n reizes. Viņam lēmums ir jāpieņem momentāli, ir ir, nav nav. Ja vēl tiesnesim ir maza pieredze, var gadīties kļūdīties.

P.s. Tomēr atvainojos, jo mazliet nepareizi izlasīju Tavu rakstīto.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-19 12:17, pirms 15 gadiem
kas tur ko izskatīt. tas tak bija tik acīmredzami, ka vārtus usai atņēma ne par ko. atkārtojumā varēja redzēt, ja kāds kādu turēja, tad tie bija visi slovēņu aizsargi...

bet rezultātu jau tas nemainīs...

     [+] [-]

, 2010-06-19 12:17, pirms 15 gadiem
Atskaitīt no čempionāta to soģi jau var, bet ASV situācija kopvērtējuma tabulā no tā neuzlabosies.

 +13 [+] [-]

, 2010-06-19 12:19, pirms 15 gadiem
FIFA mani... hmm, nepārsteidz ar saviem kārtējiem nejēdzīgajiem lēmumiem par spēļu tiesnešiem nozīmēt kaut kādus miskastniekus. 2002.gada čempionātā tiesāšana konkrēti sūkāja, 2006.gadā FIFA atzina savas kļūdas un spēles vadīja Eiropas un Dienvidamerikas tiesneši, kuriem tomēr ir sajēga par futbola tiesāšanu visaugstākajā līmenī. Tagad - atkal kaut kādi mistiskie filipīnieši, tiesneši no Congas vai Seišeļu salām vai velnsviņzin no kurienes.
Visvairāk gan mani kretinē tas, ka pēc spēles mēs nedzirdam tiesnešu komentārus - vai viņš ir kļūdījies vai ne...

  -2 [+] [-]

, 2010-06-19 12:26, pirms 15 gadiem
Nēģeris tiesā spēli ? Nu psc, nav jau brīnums

     [+] [-]

, 2010-06-19 12:31, pirms 15 gadiem
Gan jau pārdzīvos, Amīšus tāpat lutina visos sportaveidos.

  +4 [+] [-]

, 2010-06-19 12:33, pirms 15 gadiem
un atkartojuma skatisanas vartu gusanas momentos sabojasot futbolu ...
Pasaki to iriem, USA, un vel daudziem citiem ...
nedomaju, ka tas kaut ko sabojatu, 2m lai apskatitos atkartojumu, kaut tas pats 4 tiesnesis... lai gan dazi labi simulanti pa zali varas ilgak neka vaidizgs atkartojuma ...

  +8 [+] [-]

, 2010-06-19 12:37, pirms 15 gadiem
da_silva rakstīja: FIFA mani... hmm, nepārsteidz ar saviem kārtējiem nejēdzīgajiem lēmumiem par spēļu tiesnešiem nozīmēt kaut kādus miskastniekus. 2002.gada čempionātā tiesāšana konkrēti sūkāja, 2006.gadā FIFA atzina savas kļūdas un spēles vadīja Eiropas un Dienvidamerikas tiesneši, kuriem tomēr ir sajēga par futbola tiesāšanu visaugstākajā līmenī. Tagad - atkal kaut kādi mistiskie filipīnieši, tiesneši no Congas vai Seišeļu salām vai velnsviņzin no kurienes.
Visvairāk gan mani kretinē tas, ka pēc spēles mēs nedzirdam tiesnešu komentārus - vai viņš ir kļūdījies vai ne...
Absolūti nepiekrītu. Daudzas spēles tiesājuši tiesneši no finālturnīram pietiekami eksotiskām valstīm, bet gandrīz visi tika galā ļoti labi. Piemēram, uzbeki atklāšanas spēlē. Gribi teikt, ka viņi kaut ko noraka? Tieši nē, pat ļoti sarežģītā situācijā pareizi neieskatīja Velas golu. Vai Seišelu salu tiesnesis kaut ko sabojāja Chi-Hon? Nē. Man arī pirms spēlēm radās bažas, ka daudzi no tām valstīm, kur futbols netiek spēlēts pašā, pašā augstākajā līmenī, noraks kaut ko (jo citus čempionātus nereti tā bijis), taču šoreiz jāsaka, ka esmu patīkami pārsteigts. Un, starp citu, tieši vairāki eiropieši arī vāji notiesāja savas spēles.

 +15 [+] [-]

, 2010-06-19 12:41, pirms 15 gadiem
..redz ko nozīmē slavens brends-USA...!.....bet tādai Īrijai,Latvijai un citiem otršķirīgiem tiesneši var darīt kā grib..

     [+] [-]

, 2010-06-19 13:03, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Absolūti nepiekrītu. Daudzas spēles tiesājuši tiesneši no finālturnīram pietiekami eksotiskām valstīm, bet gandrīz visi tika galā ļoti labi. Piemēram, uzbeki atklāšanas spēlē. Gribi teikt, ka viņi kaut ko noraka? Tieši nē, pat ļoti sarežģītā situācijā pareizi neieskatīja Velas golu. Vai Seišelu salu tiesnesis kaut ko sabojāja Chi-Hon? Nē. Man arī pirms spēlēm radās bažas, ka daudzi no tām valstīm, kur futbols netiek spēlēts pašā, pašā augstākajā līmenī, noraks kaut ko (jo citus čempionātus nereti tā bijis), taču šoreiz jāsaka, ka esmu patīkami pārsteigts. Un, starp citu, tieši vairāki eiropieši arī vāji notiesāja savas spēles.
Kopējais līmenis varbūt ir uzlabojies, taču visu iespaidu samaitāja vakardienas spēles, kuras netika tiesātas augstā līmenī. Piekrītu, pirmo spēli uzbeks notiesāja ļoti labi, taču vakar Alžīrijas - Anglijas spēlē viņš tomēr pieņēma vairākus dīvainus lēmumus, kuri gan neietekmēja spēles likteni. Galu galā starpību tomēr var redzēt arī spēles ziņā. Kā izskatījās spēle, kad tiesāja Masimo Buzaka (DĀR - Urugvaja), vai vakardienas spēle, kur pat pēc vairākiem atkārtojumiem nevarēja saprast, kur bija pārkāpums. Kā jau minēju, man nepatīk arī tiesnešu norobežošanās. Kāpēc gan tas tiesnesis tagad nevarētu pateikt, kur bija pārkāpums, ja jau neieskaitīja vārtus. Tā vietā FIFA kaut ko "vērtēs" un kāds no tā ir labums?

     [+] [-]

, 2010-06-19 13:04, pirms 15 gadiem
sankcijām jābūt, petējā gadījumā vissi tiesās kā grib, jābūt ir nelielai pietātei par savu karjeru.......

  +3 [+] [-]

, 2010-06-19 13:11, pirms 15 gadiem
da_silva rakstīja:
Ar savu komentāru gribēju pateikt, ka viss nav tik vienkārši - ja eiropietis, tad prot tiesāt, ja kaut kāds uzbeks vai no Seišelu salām, tad neprot. Piemēram, Evrebē savulaik ļoti augstu kotējās pasaules rangā, taču kādas kļūdas pēc tam sekoja...Kļūdīties var jebkurš. Par pēdējo teikumu gan piekrītu. Es pārkāpumu nesaskatīju, taču pieņemu, ka tas varētu palikt aiz kadra vai no tiesneša skatu punkta izskatījās citādi - tāpēc gribētos dzirdēt, kāda iemesla pēc skanēja svilpe. Vismaz mani absolūti neinteresē bija vai nebija jāskaita, jo tas neko nemainīs, bet gribētos dzirdēt pamatojumu, tad vismaz būs skaidrs tiesneša domu gājiens.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-19 13:11, pirms 15 gadiem
valgut rakstīja: ..redz ko nozīmē slavens brends-USA...!.....bet tādai Īrijai,Latvijai un citiem otršķirīgiem tiesneši var darīt kā grib..
vienalga kāds brends lai arī tu nebūtu, par savām tiesībām ir jākapā, protams diemžēl rezultātu tas neizmainīs pat ne U.S gadījumā......EČ kad LV nospēlēja neizšķirti ar GER, par nepiešķirtajām pendelēm tiesnesi atstādināja no turnīra.....kaut ko jau panākt var. Uzskatu kamēr nebūs laukumā 2 tiesnesis diezin vai kvalitāte laukumā uzlabosies, īpaši runājot par pārkāpumu fiksēšanu( bija vai nebija).....basketbolā ir 3 vai 4, hokejā arī laikam 4 uz mazā laukumā, futbolā 1 uz visu lielo laukumu! tiekas uz līnijas tos neskaitu jo viņi tiešām arī kaut ko var neredzēt burzmā.....futbols ir konservatīvs sporta veids un tāds laikam arī paliks...

     [+] [-]

, 2010-06-19 13:15, pirms 15 gadiem
vajadzētu gan!

     [+] [-]

, 2010-06-19 13:25, pirms 15 gadiem
Vispār jau viens amerikānis nogrūda vienu slovēni, bet kamera tieši tajā brīdī virzījās pretējā virzienā un kritienu nevarēja redzēt. Cita lieta, ka vismaz 2 slovēņi cieši turēja savos apskāvienos amīšus un vajadzēja apturēt spēli, parādīt dzeltenos plāksterus un atkārtos stūri.

Salīdzinoši ar tiesnesi, kurš tiesāja Vācijas spēli, Kulibali ir pelnījis sitienu uz pleca pateicībā, ka kopumā nesabojāja futbola spēli! Bet to spāni vajag padzīt no futbola tiesāšanas. Tas man atgādināja PČ hokejā Rīgā, kad mēģināja ieviest jaunus noteikumus tiesāšanai, kā rezultātā hokejā tika ierobežota jebkāda fiziskā spēle. Spānim vieta ir baletskolā!

     [+] [-]

, 2010-06-19 13:39, pirms 15 gadiem
Stulbākais ir tas, ka parādot dzeltenās kartītes tik daudz vācu futbolistiem, tas leilā mērā izchakarēja un sarežģīja vāciešiem cīņu līdz pat ceturdaļfinālam, jo nakamajās spēlēs, ja kāds no tiem, Khederā, Shvainī , vai kāds cits DE izlases līderiem nopelna plāksteri, tad jāizlaiž matčs... diezgan stulbi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-19 13:53, pirms 15 gadiem
Nu vakar tiesnešiem melnā diena bij...

     [+] [-]

, 2010-06-19 14:03, pirms 15 gadiem
izskatīt ir viena lieta, bet vai atstādinās no tiesāšanas - stipri šaubos. katrā čempionātā ir tādi gadījumi!

     [+] [-]

, 2010-06-19 14:04, pirms 15 gadiem
sitas calits bija pret asv. un bija uzlicis totjika uz nichu.

  +4 [+] [-]

, 2010-06-19 14:08, pirms 15 gadiem
:> ';

     [+] [-]

, 2010-06-19 14:19, pirms 15 gadiem
Neesmu par amīšīem bet esmu par godīgu un labu futbolu! Bet Amīšus aplaupīja tas nu ir skaidrs!

     [+] [-]

, 2010-06-19 14:22, pirms 15 gadiem
Nekaadaa gadijumaa spele Vacija-Serbija tiesnesis nemainiija speles gaitu par labu kaadai komandai, vaacija nespeeja realizeet savus momentus un to bija daudz + veel soda sitiens
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja