Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Van Mārveiks: "Vebs nekontrolēja spēles gaitu"

Van Mārveiks: "Vebs nekontrolēja spēles gaitu"
Berts van Mārveiks diskutē ar spēles galvenajiem tiesnešiem
Foto: AFP/Scanpix

Pēc zaudējuma Pasaules kausa izcīņas finālā Nīderlandes izlases galvenais treneris Berts van Mārveiks kritizējis angļu tiesnesi Hovardu Vebu. Komentāros dalījušies arī Nīderlandes izlases spēlētāji.

Finālspēle starp Spāniju un Nīderlandi bija rupjākā visā Pasaules kausa vēsturē. Šajā spēlē tika parādītas 14 dzeltenās kartiņas, divas no tām Džonam Heitingam, pēc kura noraidījuma Nīderlandes izlase bija spiesta spēli pabeigt mazākumā. Nīderlandes izlases galvenais treneris Berts van Mārveiks izteicās, ka, iespējams, Vebu ietekmējuši spāņu mediji, vainojot viņu Spānijas izlases zaudējumā turnīra pirmajā spēlē pret Šveici. Nīderlandes treneris piebilda: "Es neuzskatu, ka Vebs labi kontrolētu spēli. Abas komandas izdarīja pārkāpumus, kas nav fināla cienīgi, bet būsim atklāti - labākā komanda uzvarēja." Van Mārveiks uzskatīja, ka Vebam vajadzēja daudz labāk notiesāt epizodē, kad Arjēns Robens izgāja viens pret vienu ar Ikeru Kasiljasu, tomēr spēja noturēties kājās pēc acīmredzama Karlesa Pujola noteikumu pārkāpuma: "Parasti es neatskatos uz spēli un netiesāju tiesnesi, bet otrajā epizodē Pujolam vajadzēja piespriest otro dzelteno kartiņu, kas nozīmētu, ka mēs paliktu vairākumā. Vebs pieļāva vairākas kļūdas, bet viņam nebija viegli tiesāt šo spēli. Abas komandas bija ļoti nervozas, jo šis taču tomēr bija fināls. Tas bija ļoti nozīmīgs spēles mirklis, tieši pirms pamatlaika beigām. Vai mēs bijām pelnījuši uzvaru? Es nezinu, bet mēs spēlējām ļoti labi, bet tas ir sāpīgi - zaudēt šādā spēlē."

Dirks Kauts bija neapmierināts ar galvenā tiesneša lēmumiem: "Mēs esam dusmīgi, jo bijām tik tuvu. Vebs tiesāja nedaudz par labu Spānijai, un tas mums maksāja trofeju."

Divas lieliskas iespējas gūt vārtus bija Arjēnam Robenam, bet tās netika izmantotas. Savās pārdomās par tiesneša darbu dalījās arī viņš: "Viņam bija jānoraida Pujols un jādod mums sist soda sitienu, bet rezultātā nebija nekā. Es zinu, ka ir slikti pēc spēles diskutēt par tiesnešu darbību, bet mēs bijām ļoti sarūgtināti. Ja šis ir Pasaules kausa fināls, tad ir nepieciešams arī pasaules klases tiesnesis, nedomāju, ka šonakt mēs tādu redzējām," kritiski izteicās Robens.

Izmantotie resursi:
usatoday.com
news.bbc.co.uk
espnstar.com

1 2 3 78 komentāri

 +43 [+] [-]

, 2010-07-12 10:27, pirms 14 gadiem
pēc manām domām ļoti labi notiesājaa!
un šis runas tīri uz Emociju pamata!

 +21 [+] [-]

, 2010-07-12 10:30, pirms 14 gadiem
Pasaules klases futbolisti no divām iespējām izmanto vienu...Robens to neizdarīja, lai arī ir zvaigzne, ar nirēja sindromu...Par kuriem pasaules klases futbolistiem viņš runā?
Tiesnesis notiesāja bez rupjām kļūdām!

 +18 [+] [-]

, 2010-07-12 10:30, pirms 14 gadiem
Zaudētu spāņi,tad viņi raudātu ka Robēnam neiedeva otro plāksteri vai ar par kādu citu epizodi!!!! Tāds ir futbols ir uzvarētāji un raudātāji!!! Abas bij pelnījušas uzvaru par skaistu futbolu,bet uzvar tik viens!!!

     [+] [-]

, 2010-07-12 10:31, pirms 14 gadiem
Nezinu vai Vebs kontrolēja vai nekontrolēja spēles gaitu, bet viņš ļoti centās, to pierāda parādīto kartīšu daudzums!

  +8 [+] [-]

, 2010-07-12 10:36, pirms 14 gadiem
Jāpiekrīt jau ir !

 +96 [+] [-]

, 2010-07-12 10:41, pirms 14 gadiem
Nezinu, man likaas ka gan pusfinaalaa, gan finaalaa vairaak kartinju noteikti bija pelniijushi 2 speeleetaaji - Ramoss un Iniesta. Ramoss pusfinaalaa 6 reizes iebrauca kaajaas pretiniekam un nedabuuja pat dzelteno. Finaalaa pret Iniestu uztaisa sodu, tiesnesis nenosvilpj un vinjsh kaa hokejaa paar gurninju noliek garaam skrienosho holandieti - dzeltenaa kartinja taa arii netiek paraadiita.

Neteiktu ka shausmiigi par labu kaadam tiesaaja, vnk bija situaacijas, kad prasiijaas bargaak sodiit spaanjus. Bet nu arii Robens bija pelniijis otro dzelteno gan par mutes palaishanu, gan rupjiibaam

  -4 [+] [-]

, 2010-07-12 10:41, pirms 14 gadiem
Pujols tur pat neizdarija pārkāpumu pret Robenu,kad viņš izgāja 1 pret 1. Vienkārši pats sapinās kājās.

 +35 [+] [-]

, 2010-07-12 10:42, pirms 14 gadiem
Nu jau gan! Vebs jau no spēles paša sākuma parādija spēlētājiem, ka nekāda auklēšanās nebūs! Tieši spēlētājiem laukumā tas bija jāsaprot, jāpielāgojas šādam tiesāšanas stilam. Tomēr tieši holandieši turpināja spēlēt diezgan rupji un manuprāt bija iniciatori tik nervozai spēlei. Vebam vienkārši nebija citu iespēju, kaut arī viņš no savas puses izdarīja VISU iespējamo lai spēlētāji saprastu ka tā nevajag turpināt spēlēt!!! Un Vebs ļoti negribēja nevienu noraidīt. Robenam pašam vajadzēja realizēt savu izgājienu vienam pret vārtsargu, nevis tagad vainot tiesnesi!

 +17 [+] [-]

, 2010-07-12 10:44, pirms 14 gadiem
Kā savulaik Verpakovskis pēc slavenā 2:2 pret Turciju teica, ka uzsitot pa bumbu, gūstot otros vārtus, viņš domājis, kādēļ gan situ - tiesneši pēc parkāpuma, ja tiek saglabāta bumba, soda sitienus reti piesķir.

Robens noturejās kājās, bumbai pieskārās, tiesnesim tāpēc arī nebija vajadzības fiksēt pārkāpumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +25 [+] [-]

, 2010-07-12 10:44, pirms 14 gadiem
Piekrītu, piemēram, pēc Injestas nesportiskās rīcības pret van Bommelu bija obligāti jādod kartiņa, pie tam ja dikti gribēja varēja dot arī uzreiz sarkano. Otrkārt, otrajā Robēna izgājienā Pujols acīmredzami turēja ar rokām...interesanti vai Robēnam vajadzēja simulēt un krist, lai tiesnesis iedotu kartiņu??? Piekrītu, ka momentu viņš nopūdelēja, bet pēc tam gan tiesnesim vajadzēja Pujolam iedot dzelteno kartiņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-07-12 10:49, pirms 14 gadiem
Robbenam vienkaarshi vajadzeeja paraadiit ka bij sods un krist un taa nekaadaa veidaa nebuutu simulaacija...tiesnesis jau arii nevar visu redzeet...it kaa jau ir labi ciiniities liidz galam un tureeties kaajaas...bet shajaa epizodee bij jaakriit...jo bumba jau bija pie Kasiljasa...taa ka domaaju ka Robbenam pasham mazliet pietruuka sportiskaas gudriibas...lai izlemtu ko dariit shajaa epizodee...

  +4 [+] [-]

, 2010-07-12 10:50, pirms 14 gadiem
Nu tagad jāgaida, kad FIFA šitiem visiem naudas sodus par mutes palaišanu uzliks

 +24 [+] [-]

, 2010-07-12 10:53, pirms 14 gadiem
ost rakstīja: Piekrītu, piemēram, pēc Injestas nesportiskās rīcības pret van Bommelu bija obligāti jādod kartiņa, pie tam ja dikti gribēja varēja dot arī uzreiz sarkano.
Tāpat kā vBommelam varēja iedot otro dzelteno par to epizodi. Vebs ļoti daudzus momentus palaida gar acīm, un pilnīgi noteikti uz abām pusēm, jo holandiešiem bija jāpaliek mazākumā jau daudz ātrāk par pagarinājumu. Neatceros citu spēli finālturnīrā, kur kāda komanda būtu spēlējusi tik netīri kā Nīderlande. Holandiešiem jau nu noteikti nevajadzētu gausties, jo pie cita tiesneša jau pirmajā puslaikā paliktu mazākumā.

  +2 [+] [-]

, 2010-07-12 10:54, pirms 14 gadiem
Normāli notiesāja. Spēlētāji arī diezgan atklāti simulēja, tā kā tiesnesis bija līmenī un neuzķērās uz trikiem.
Tie Robena izgājieni arī nebija nemaz tik 100% labi. Vārtsargs labi nospēlēja neatstajot lielus variantus uz sitienu. Vienīgais ko tiesnesis palaida garām ,bija divi stūra sitieni uz Spāņu vāriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2010-07-12 11:01, pirms 14 gadiem
Nu gan jūs dodat. Par Injestas epizodi - neiedeva, jo tika nospēlēts abpusēji rupji, gan no Injestas puses gan van Bomela. Un tā kā van Bomelam jau bija kartiņa, tad šajā epizodē pažēloja nevis Spāniju, bet gan Nīderlandi.. Robenu turēja Pujols?? Nu beidziet.. Pat centrā diez vai tādu "rīvēšanos" kāds tiesnesis ņemtu un nosvilptu. Pilnīgi normāla cīņa par bumbu (jā, cīņa, jo Robenam bumba vēl tā īsti nebija).. Tur vispār jādiskutē vai bija pārkāpums (un pat ja bija, Robenam tika ļauts sist, ko viņš neizmantoja - pats vainīgs) un par to pašu Robenu runājot, ja nu kādu pažēloja, tad tieši viņu, jo nepārprotama dzeltenā (otra) par sitienu pēc svilpes. Tātad, jau atkal tiek pažēlota Nīderlande, šajā gadījumā pat ļoti. Vēl atceros epizodi ar tomēr tīru piespēli vārtusargam ar kāju, ko tas tvēra.. Tā ka.. Nav ko tgd raudāt. Uzvarēja labākais un godīgi uzvarēja, ne jau tāpēc, ka tiesnesis pietiesāja, ja spēle beigtos par labu Holandei, tad jau to pašu varētu teikt spāņi. Absurds, nav ko gauzties, bet samierināties ar zaudējumu un meklēt kuram bija jāsedz Injesta. Ok, vienīgais kur es varu piekrist, ka Heitinga otrā kartiņa bija nedaudz pārspīlēta, bet bāc, jā, aizmirsu pieminēt - aizmirsu kurš, bet spēlētājs kurš ietriecās ar kāju Xabi Alonso krūtīs bija pelnījis momentālu sarkano, hmm, arī tur par labu spāņiem nospēlēja? Tak, come on, liekaties mierā.

 +10 [+] [-]

, 2010-07-12 11:02, pirms 14 gadiem
Stulbi, ar Veba lēmumu Pujola un Robēna epizodē tika pateikts, ka šādās situācijās ir jākrīt gar zemi, nevis jāmēģina cīnīties līdz galam. Tas ir tas, ko savulaik aizrādīja Eto`o, kad viņš parāk cītīgi turējās kājās.
Bet nav jau ko pārmest Vebam, katrs rūpējās par savu labumu - vieglāk tak ir nosvilpt tad, ja kāds futbolists vārtās pa zemi agonijā, nevis mēģīnāt saskatīt slēptu pārkāpumu.
p.s. pie šādiem apstākļiem var pārmest arī Alonso, ka viņš pārāk maz vārtījās, jo par to ņindzu spērienu, ja būt sagaidītas nestuves, varbūt varētu izspiest sarkano

     [+] [-]

, 2010-07-12 11:02, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Tāpat kā vBommelam varēja iedot otro dzelteno par to epizodi. Vebs ļoti daudzus momentus palaida gar acīm, un pilnīgi noteikti uz abām pusēm, jo holandiešiem bija jāpaliek mazākumā jau daudz ātrāk par pagarinājumu. Neatceros citu spēli finālturnīrā, kur kāda komanda būtu spēlējusi tik netīri kā Nīderlande. Holandiešiem jau nu noteikti nevajadzētu gausties, jo pie cita tiesneša jau pirmajā puslaikā paliktu mazākumā.
Bet šo nesportisko rīcību viņš nepalaida garām!!!...tikai neloģiski rīkojās.

     [+] [-]

, 2010-07-12 11:03, pirms 14 gadiem
sh1d rakstīja: Nu tagad jāgaida, kad FIFA šitiem visiem naudas sodus par mutes palaišanu uzliks
Viņiem to sodu samaksāt , kaa mums 2 sant nomest.

     [+] [-]

, 2010-07-12 11:05, pirms 14 gadiem
Pilnigākās muļķības, vienk nespēj samierināties ar zaudējumu, unj tgd meklē vaininieku...
Van Mārviks tgd parāda sevi no sliktākās puses...
Tiesnesis notiesāja vienlīdz taisnīgi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2010-07-12 11:08, pirms 14 gadiem
Tiesāšana bija ļoti laba, teicama.
Van Mārveiks var vainot tikai sevi.

  +6 [+] [-]

, 2010-07-12 11:09, pirms 14 gadiem
Robens jau nu galīgi nav tas spēlētājs, kurš nekritīs zemē ja jutīs ka pret šamo pārkāpj noteikumus!!! Saķeršanās tur savā starpā ar Pujolu šiem bija, bet arī pats Robens tur ar roku "pastrādāja"! Vienkārši juta, ka ir ātrāks, tiek garām Pujolam un turpināja spēlēt.

  +3 [+] [-]

, 2010-07-12 11:10, pirms 14 gadiem
Carloz rakstīja: Nezinu, man likaas ka gan pusfinaalaa, gan finaalaa vairaak kartinju noteikti bija pelniijushi 2 speeleetaaji - Ramoss un Iniesta. Ramoss pusfinaalaa 6 reizes iebrauca kaajaas pretiniekam un nedabuuja pat dzelteno. Finaalaa pret Iniestu uztaisa sodu, tiesnesis nenosvilpj un vinjsh kaa hokejaa paar gurninju noliek garaam skrienosho holandieti - dzeltenaa kartinja taa arii netiek paraadiita.

Neteiktu ka shausmiigi par labu kaadam tiesaaja, vnk bija situaacijas, kad prasiijaas bargaak sodiit spaanjus. Bet nu arii Robens bija pelniijis otro dzelteno gan par mutes palaishanu, gan rupjiibaam
Tev, laikam, simpatizēja ORANŽIE. lai nu ko Tu teiktu, viņiem jau pirmajā puslaikā bija jāpaliek mazākumā par vienu otru karatē paņēmienu. holandieši paši spēlēja izteikti rupji un soģis tikai tādēļ, ka tas bija fināls nedeva uzreiz sarkanās kartiņas.

  +1 [+] [-]

, 2010-07-12 11:12, pirms 14 gadiem
sasperjods rakstīja: 2. izgajienu Pujola del nevareja realizet
tādēļ jau tas ir Pujols, ka viņa dēļ Robens nevarēja realizēt momentu!

  +4 [+] [-]

, 2010-07-12 11:15, pirms 14 gadiem
Nav ko čīkstēt, pusfinālā pietiesāja par labu Nīderlandei. Tā ka var priecāties par tikšanu finālā.

  +2 [+] [-]

, 2010-07-12 11:19, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Nav ko čīkstēt, pusfinālā pietiesāja par labu Nīderlandei. Tā ka var priecāties par tikšanu finālā.
Gan pusfinālos, gan finālā viss bija OK.

  +7 [+] [-]

, 2010-07-12 11:27, pirms 14 gadiem
Nu vēl bij pāris stūra sitieni uz spānijas vārtiem, kurus nepiešķīra jo tiesnesis laikam suni bija aizmirsis mājās.

  +8 [+] [-]

, 2010-07-12 11:28, pirms 14 gadiem
astoņi grami rakstīja: Pujols tur pat neizdarija pārkāpumu pret Robenu,kad viņš izgāja 1 pret 1. Vienkārši pats sapinās kājās.
Pirms viņs sapinās kājās vins ar labo roku turēja Robenu...,centās vinu traucēt...!Tur tira dzeltenā kartiņa...!Viņs bija pēdējais aisargs...!Un tājā epizodē Robens neko neieguva,jo vartsargs bīja klāt pie bumbas...!Rupjākā tiesneša kļuda.... !Domāju ,ka Nīderlande būtu vinnējusi ,ka Spānīja paliktu bez centra aisarga..!Bet to mēs neuzināsim!

  +2 [+] [-]

, 2010-07-12 11:35, pirms 14 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Pirms viņs sapinās kājās vins ar labo roku turēja Robenu...,centās vinu traucēt...!Tur tira dzeltenā kartiņa...!Viņs bija pēdējais aisargs...!Un tājā epizodē Robens neko neieguva,jo vartsargs bīja klāt pie bumbas...!Rupjākā tiesneša kļuda.... !Domāju ,ka Nīderlande būtu vinnējusi ,ka Spānīja paliktu bez centra aisarga..!Bet to mēs neuzināsim!
Kas būtu, ja būtu...absolūti bezjēdzīgi ko tādu spriedelēt. Tikpat labi varu teikt, ka, ja Nīderlandei būtu iedota vismaz viena sarkanā kartīte jau pirmajā puslaikā, Spānija uzvarētu ar 13:0. Bija tā, kā bija. Ja Vebs dotu sarkanās un dzeltenās visur, kur vajag, Nīderlande spēli diez vai pabeigtu pat deviņu cilvēku sastāvā.

  +4 [+] [-]

, 2010-07-12 11:49, pirms 14 gadiem
Ne jau nu Robens var kritizet tiesnesi, pats koda mēlē drošvien,lai otro plāksteri pie pieres nepielīmē, kad pēc svilpes iesita bumbu vārtos.

  +6 [+] [-]

, 2010-07-12 11:52, pirms 14 gadiem
graic rakstīja: Ne jau nu Robens var kritizet tiesnesi, pats koda mēlē drošvien,lai otro plāksteri pie pieres nepielīmē, kad pēc svilpes iesita bumbu vārtos.
Ja būtu Pujolam iedota otra dzeltenā,tad Robenam nebūtu pirmā dzeltenā!

  +3 [+] [-]

, 2010-07-12 12:00, pirms 14 gadiem
Piekrītu, Vebs atklāti atļāva spāņiem simulēt, turpretī uz identiskiem pārkpāpumiem otrā pusē atļāva spēlēt.
1 2 3 78 komentāri