Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Gekass: "Uzvaras dēļ bijām gatavi mirt"

Agris Suveizda

Gekass: "Uzvaras dēļ bijām gatavi mirt"
Četru vārtu autors Teofanis Gekass (priekšplānā)
Foto: AP

Pasaules kausa izcīņas kvalifikācijas turnīra spēlē Latvijas izlase izbraukumā cieta sāpīgu zaudējumu ar 2:5. Pēc mača grieķu futbolisti apgalvoja, ka spēle bija grūta, taču uzvaras dēļ viņi bija gatavi izdarīt jebko.

"Tādās spēlēs galvenais ir gūt ātrus vārtus. Mēs sākām entuziastiski, jau pēc četrām minūtēm guvām vārtus un domājām, ka viss noritēs kā bijām plānojuši," iesāk Grieķijas izlases galvenais treneris Oto Rehāgels. "Zinājām, ka pretiniekiem arī ir iespējas iekļūt Pasaules kausa izcīņā. Taču mēs atkal mobilizējām spēkus uzbrukumā un pagriezām maču citā gultnē. Kas notika puslaika pārtraukumā? Labāk nestāstīt. Vēlamies pateikties publikai, kuras atbalsts veicināja uzvaru. Taču mēs vēl neesam iekļuvuši izslēgšanas spēlēs. Mūs gaida sarežģīts pretinieks."

"Treniņos mēs spēlējām labi, taču pirmais puslaiks bija ļoti slikts. Centāmies viens otru motivēt. Varētu teikt, ka bijām gatavi mirt uzvaras dēļ. Vēlējos izdarīt visu, lai uzvarētu. Izdevās gūt četrus vārtus, taču man tas neko nenozīmē. Komandas rezultāts ir galvenais," stāsta četru vārtu autors Teofanis Gekass. "Pendele bija izšķiroša. Guvām vārtus, un uzvara bija tikai laika jautājums."

"Uzvara nāca smagi. Sākums vienmēr ir grūts, taču, kad izdodas uzvarēt tādu spēli kā šī, ir gandarījuma sajūta. Nedomāju, ka [Māris] Verpakovskis ir viens no bīstamākajiem spēlētājiem. Taču, ja aizsardzība pirmo reizi spēlē kopā šādā sastāvā, kļūdas ir neizbēgamas," sacīja Grieķijas izlases vārtsargs Aleksandross Tsorvass.

Izmantotie resursi:
sport24.gr

 +42 [+] [-]

, 2009-10-11 00:44, pirms 16 gadiem
Mirsti

 +30 [+] [-]

, 2009-10-11 00:44, pirms 16 gadiem
lai vai kādu varoņdarbu viņš izdarīja, bet man viņš riebjas stulbi teikt, bet deļ tā, ka viņa apetīte pret Latviju bija anomāla - 6 vārti !

cerams ka viņi playoffos netiks tālāk par savu .... atvainojos dirsu !

 +32 [+] [-]

, 2009-10-11 00:45, pirms 16 gadiem
Gekass: "Uzvaras dēļ bijām gatavi mirt"

Mums nebūtu iebildumu.

  +5 [+] [-]

, 2009-10-11 00:46, pirms 16 gadiem
mrPO rakstīja: lai vai kādu varoņdarbu viņš izdarīja, bet man viņš riebjas stulbi teikt, bet deļ tā, ka viņa apetīte pret Latviju bija anomāla - 6 vārti !
Tā vien šķiet, ka viņš piedzima, lai šīs divas spēles nospēlētu ar Latviju.

 +22 [+] [-]

, 2009-10-11 00:46, pirms 16 gadiem
"Pendele bija izšķiroša." = кто бы сомневался! =((((

 +29 [+] [-]

, 2009-10-11 00:46, pirms 16 gadiem
lecīgi arī pēc uzvaras! Novēlu dabūt play-off pretīm krieviju, Gūss ātri atradīs caurumus jūsu spēlē!

 +18 [+] [-]

, 2009-10-11 00:50, pirms 16 gadiem
......., bet izdevīgāk bija nopirkt tiesnesi.

  +9 [+] [-]

, 2009-10-11 00:50, pirms 16 gadiem
Ceru ka Izrela Jūs panāks.
kaut jūs zaudētu Luksemburgai un kaut Izrela uzvarētu šveici..

  +8 [+] [-]

, 2009-10-11 00:52, pirms 16 gadiem
uzvaras deelj bijam gatavi maksaat tiesnesim 5x vairaak nekaa vinsh prasija...
bijaam gatavi vinjam atdot Griekjiju...

  +4 [+] [-]

, 2009-10-11 00:52, pirms 16 gadiem
"Pendele bija izšķiroša." nevar nepiekrist

 +13 [+] [-]

, 2009-10-11 00:52, pirms 16 gadiem
PO pret RUS, un lai viņi jūs pārmāca. Gekass, tev ir liels talants, bet turpmāk to izrādi citās spēlēs, un ne pret Latviju. Bet lielākoties jums palīdzēja Ovrebo, jo viņš radīja lūzumā spēlē. Un vēl labāk būtu, ja Izraēla jūs apsteigtu. Bez tiesneša palīdzības uzvarēt jūs neesat spējīgi.

 +11 [+] [-]

, 2009-10-11 00:53, pirms 16 gadiem
aNnounced rakstīja: Mirsti
Ar visu tiesnesi!

 +13 [+] [-]

, 2009-10-11 00:53, pirms 16 gadiem
O.Rehāgels : "Kas notika puslaika pārtraukumā? Labāk nestāstīt. ..."
Man bija taisnība. Pārtraukuma laikā tika nopirkts tiesnesis..... Kurš gan par to kādam stāstīs. Novēlu Grieķijai Dienvidameriku neredzēt.

  +8 [+] [-]

, 2009-10-11 00:53, pirms 16 gadiem
"Pendele bija izšķiroša. Guvām vārtus, un uzvara bija tikai laika jautājums."

njaa to pat griekji saprata
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-11 00:54, pirms 16 gadiem
Uzvaras dēļ bijāt ar gatavi tiesnešiem samaksāt?

  +8 [+] [-]

, 2009-10-11 00:55, pirms 16 gadiem
" Kas notika puslaika pārtraukumā? Labāk nestāstīt. "

Jā, negribas teikt, ka pasaucāt Ovrebo, un viņam samaksājāt, lai palīdz jums uzvarēt.

  +3 [+] [-]

, 2009-10-11 00:55, pirms 16 gadiem
kastasir rakstīja: O.Rehāgels : "Kas notika puslaika pārtraukumā? Labāk nestāstīt. ..."
Man bija taisnība. Pārtraukuma laikā tika nopirkts tiesnesis..... Kurš gan par to kādam stāstīs. Novēlu Grieķijai Dienvidameriku neredzēt.
Dienvidāfriku.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-11 00:55, pirms 16 gadiem
Vai vēl pastāv variants, ka Grieķija ir tā 9. otrās vietas ieguvēja, kura neiekļūst PO ?

     [+] [-]

, 2009-10-11 00:56, pirms 16 gadiem
smilchs2 rakstīja: lecīgi arī pēc uzvaras! Novēlu dabūt play-off pretīm krieviju, Gūss ātri atradīs caurumus jūsu spēlē!
Francija arī var gadīties.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-11 00:57, pirms 16 gadiem
Mean Machine 24 rakstīja: " Kas notika puslaika pārtraukumā? Labāk nestāstīt. "

Jā, negribas teikt, ka pasaucāt Ovrebo, un viņam samaksājāt, lai palīdz jums uzvarēt.
Jā, Rehāgels laikam bija dāsnāks par Omskas Gazmjas treneri!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 00:58, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: Vai vēl pastāv variants, ka Grieķija ir tā 9. otrās vietas ieguvēja, kura neiekļūst PO ?
Neiespējami. Tas notiks ar Norvēģiju, kurai ir 10 punkti.

     [+] [-]

, 2009-10-11 00:59, pirms 16 gadiem
smilchs2 rakstīja: Jā, Rehāgels laikam bija dāsnāks par Omskas Gazmjas treneri!
Tieši par to iedomājos.

  +3 [+] [-]

, 2009-10-11 00:59, pirms 16 gadiem
melo acīs skatīdamies..kāds tur mirt? tik vājus grieķus nebiju ilgi redzējis, tas, ka lisijs norvēģis uzdāvināja nepelnītu uzvaru vēl nenozīmē, ka tu esi baigais varonis un play-off novēlu Portugāli vai Franciju. Bet arī ja dabūs tos pašus bosniešus i ta vēl atrausies...nīkuļi
un nav ko dir.t uz Verpi,vai viņš vainīgs ka tev aizsardzība ir miskaste

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 01:01, pirms 16 gadiem
Mean Machine 24 rakstīja: Neiespējami. Tas notiks ar Norvēģiju, kurai ir 10 punkti.
Bet Norvēģijai mazāk spēļu, mazāka grupa

  +8 [+] [-]

, 2009-10-11 01:03, pirms 16 gadiem
ja man kādreiz būs laime kļūt par tiesnesi starptautiskā līmenī un tiesāt spēli kurā spēlē Norvēģija... es tos norvēģus apkakātu!!! stulbais kalnu trollis... ak jel cik latvijai melnajā sarakstā ir pretīgo tiesnešu, kas neļauj mazai valstij uzplaukt pasaules arēnā !!!! man ir viens mīļš vārds, ko mēdzu lietot ja kaut kas nepatīk un tas ir visiem labi zināmais - pimpis !!!!

  -3 [+] [-]

, 2009-10-11 01:04, pirms 16 gadiem
bāziet man mīnusus līdz vemšanai, bet uzvarēja stiprākais. Tas ko grieķi darīja mūsu vārtsarga laukumā, pierāda arī kas ir kas!!!

     [+] [-]

, 2009-10-11 01:05, pirms 16 gadiem
smilchs2 rakstīja: Jā, Rehāgels laikam bija dāsnāks par Omskas Gazmjas treneri!
Gazmjas trenerim tur būtu ko pamācīties. Droši vien ar tiesnesi arī "parunāja"

  +4 [+] [-]

, 2009-10-11 01:05, pirms 16 gadiem
mrPO rakstīja: ja man kādreiz būs laime kļūt par tiesnesi starptautiskā līmenī un tiesāt spēli kurā spēlē Norvēģija... es tos norvēģus apkakātu!!! stulbais kalnu trollis... ak jel cik latvijai melnajā sarakstā ir pretīgo tiesnešu, kas neļauj mazai valstij uzplaukt pasaules arēnā !!!! man ir viens mīļš vārds, ko mēdzu lietot ja kaut kas nepatīk un tas ir visiem labi zināmais - pimpis !!!!
Da labi, NOR izlasei nav nekāds sakars, ar lisija izdarībām. Vienkārši viņam vajag kārtīgi ar akmeņiem sadot. Besī ārā tādi tiesneši. Mums bija lieliska iespēja spēlēt PK, bet lisijs to noraka.

     [+] [-]

, 2009-10-11 01:07, pirms 16 gadiem
DeeHaaBee rakstīja: bāziet man mīnusus līdz vemšanai, bet uzvarēja stiprākais. Tas ko grieķi darīja mūsu vārtsarga laukumā, pierāda arī kas ir kas!!!
Varu piekrist, ka Andris superīgi lažoja. Pēdējie 3 vārti uz viņa sirdsapziņas. Pendelei viņš vismaz virzienu uzminēja. A 3 - stāvs uz vietas, 4 - necīnās līdz galam, 5 - kļūdās izgājienā. Pret Moldovu vārtos Koļinko.

  +4 [+] [-]

, 2009-10-11 01:08, pirms 16 gadiem
Njā forši skan viņu izteikumi:

1) Kas notika puslaika pārtraukumā? Labāk nestāstīt.
2) bijām gatavi mirt uzvaras dēļ. Vēlējos izdarīt visu, lai uzvarētu.

Tad gribās jautāt, vai uzvaras dēļ esat gatavi rīkoties negodīgi??? Vai pārtraukumā bija saruna ar tiesnesi???

OK protams ka nejau tur deva naudu un teica ka davai mums jāvinē ar tādu un tādu rezultātu.

Pietika jau vienoties, lai pēc pārtraukuma grieķu spēlētāji skrien soda laukumā un pēc jebkura kontakta krīt un tiesnesis būs "ļoti vērīgs"

teorētiski pierādīt neko nevar un piesieties nevar, jo itkā jau nogāza. Jo atliek pajautāt ja Grieķi būtu uzsākuši 2. periodu vadībā vai arī dotu pendeli??? ļoti lielas aizdomas ka nē.

Profesionāls tiesnesis ir tas kas nevis fiksē visus pārkāpumus, bet tas kas neiejaucas futbolā un laukumā ir nemanāms, bet neizlaiž kontroli no rokām.

Šoreiz jā viņš itkā bija nemanāms laukumā, bet iejaucās futbolā. Ja nebūtu iedevis to pendeli, tad arī nekādi pārmetumi nebūtu no Grieķijas, jo pat atkārtojumu nerādīja režisors šim momentam. Tātad lūk pretenzijas nekādas nebūtu no abām pusēm un uzvarētāju noteiktu paši sportisti.

     [+] [-]

, 2009-10-11 01:08, pirms 16 gadiem
DeeHaaBee rakstīja: bāziet man mīnusus līdz vemšanai, bet uzvarēja stiprākais. Tas ko grieķi darīja mūsu vārtsarga laukumā, pierāda arī kas ir kas!!!
Nu kad rezultāts kļuva 2:5, man arī jau sāka šķist, ka mūsu uzvara šajā spēlē tomēr nebūtu īsti pelnīta. Sevišķi, ja otrajā puslaikā mums vārtu gūšanas momentu tā īsti nebija. Tomēr, kas zina, kas būtu, ja nebūtu tā fantastiskā 11m sitiena.

  +3 [+] [-]

, 2009-10-11 01:09, pirms 16 gadiem
Mean Machine 24 rakstīja: Da labi, NOR izlasei nav nekāds sakars, ar lisija izdarībām. Vienkārši viņam vajag kārtīgi ar akmeņiem sadot. Besī ārā tādi tiesneši. Mums bija lieliska iespēja spēlēt PK, bet lisijs to noraka.
jo savādāk viņš nekad nedabūtu to sajūtu, kāda patreiz ir mums visiem. Lai viņš jūt, kad tavu valsti vienkārši apēd dēļ tā, ka redziet uz DĀR nevarētu ierasties pietiekami daudz līdzjutēji un tas būtu finansiāls robs !!! es ticu un jūtu, ka arī FIFA nav ieinteresēta mazo valstu nokļūšanai uz šādiem turnīriem, vēl jo vairāk - nabadzīgai !

  +3 [+] [-]

, 2009-10-11 01:12, pirms 16 gadiem
mrPO rakstīja: jo savādāk viņš nekad nedabūtu to sajūtu, kāda patreiz ir mums visiem. Lai viņš jūt, kad tavu valsti vienkārši apēd dēļ tā, ka reziet uz DĀR nevarētu ierasties pietiekami daudz līdzjutēji un tas būtu finansiāls robs !!! es ticu un jūtu, ka arī FIFA nav ieinteresēta mazo valstu nokļūšanai uz šādiem turnīriem, vēl jo vairāk - nabadzīgai !
Es domāju viņš labāk to sajustu, ar akmeni sejā. Nē, labāk ķieģeli, un asām malām. Vienkārši besī ārā. Viss! Futbolā vajag atkārtojumus. Paskatītos, ka pendeles tur nebija, un matainim iedotu dzelteno par simulāciju. Viss. Vajag futbolā atkārtojumus. Lūk kur piemērs.

     [+] [-]

, 2009-10-11 01:17, pirms 16 gadiem
muģila

     [+] [-]

, 2009-10-11 01:24, pirms 16 gadiem
Mean Machine 24 rakstīja: Es domāju viņš labāk to sajustu, ar akmeni sejā. Nē, labāk ķieģeli, un asām malām. Vienkārši besī ārā. Viss! Futbolā vajag atkārtojumus. Paskatītos, ka pendeles tur nebija, un matainim iedotu dzelteno par simulāciju. Viss. Vajag futbolā atkārtojumus. Lūk kur piemērs.
Samarass vairakas reizes spele parak peiteloti krita zeme.
;/

     [+] [-]

, 2009-10-11 01:30, pirms 16 gadiem
chelseachamps rakstīja: Samarass vairakas reizes spele parak peiteloti krita zeme.
;/
Tur jau tā lieta. Būtu atkārtojumi, tad neviens tā nedarītu. vai arī uz laukuma vajag 3 tiesnešus. Ja galvenais nebūs pamanījis, tad paliek vēl divi, kas redzēs, kas notiek.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-11 01:48, pirms 16 gadiem
Būtu reāli, ka pirms kādas intervijas, viņam iedotu patiesības serumu ( protams viņam to nezinot ), un viņš izstāstītu, kas tur īsti notika.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-11 01:58, pirms 16 gadiem
Kas notika puslaika pārtraukumā? Labāk nestāstīt.
===
Ovrebo dabuja koferīti

     [+] [-]

, 2009-10-11 02:03, pirms 16 gadiem
polārlācēns rakstīja: Dienvidāfriku.
Nu, jā, protams, dienidāfriku!!! Bet neredzēt arī viņiem dienvidameriku, ne olimpiādē, ne nākamajos pasaules čempionātos neko. lai viņiem nekas nekad nesanāk!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 08:20, pirms 16 gadiem
bled to pidaru tiesnesi vajag aiz pautiem pakart pie FIFA galvenas ekas.Kur tadu murgu,vareja izdomat ar to pendeli,es uzskatu,ka so lietu ta pat vien nevajag atstat,100% vins pats piedalas Totalizatora+vel kads no FIFA tas jau nu ir vairak ka skaidrs.Cik speles tas norvegu smerdelis jau ir noracis un tik svarigu macu vinjam liek tiesat tas ir loti aizdomigi.

  -2 [+] [-]

, 2009-10-11 08:41, pirms 16 gadiem
nu ko mums āfrikā darīt,ja vienu grieķi nevaram apturēt....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-11 09:10, pirms 16 gadiem
IENĪDTI GEKASSU? spied ''Nosit VIŅU''

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 09:15, pirms 16 gadiem
Nedomāju, ka [Māris] Verpakovskis ir viens no bīstamākajiem spēlētājiem. Taču, ja aizsardzība pirmo reizi spēlē kopā šādā sastāvā, kļūdas ir neizbēgamas," sacīja Grieķijas izlases vārtsargs Aleksandross Tsorvass.

Nu tas tak ir duraks...

     [+] [-]

, 2009-10-11 10:17, pirms 16 gadiem
samaksāt arī laikam bijāt sagati.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 10:25, pirms 16 gadiem
ceru ka grieki netiek uz pasauli...

  +2 [+] [-]

, 2009-10-11 10:53, pirms 16 gadiem
Aleksandross Tzorvas:"Nedomāju, ka Māris ir viens no bīstamākajiem spēlētājiem".

-Tikai kāpēc tad tev viņš ielika tos 2 golus? Muldoņa! Ovrebo jums naturāli pietiesāja ar to sū.da pendeli un jūs vēl te lepojaties - stulbā kritienu tehnika!

Āpši!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 11:57, pirms 16 gadiem
''Kas notika puslaika pārtraukumā? Labāk nestāstīt.''

ja uzpirkāt tiesnešus?

  -3 [+] [-]

, 2009-10-11 12:10, pirms 16 gadiem
jūs tak esat dumji..
Paši kaut reizi esat paņēmuši mutē svilpi un mēģinājuši kaut ko notiesāt? Pats piekrītu, ka pendele tur nebija, bet to varēja redzēt tikai video atkārtojumā, bet laukuma tiesnesim atkārtojuma nav un lēmums jāpieņem pussekundes laikā, turklāt no tās vietas, kur viņš atrodas. Viņam izskatījās, ka pārkāpums bija tīšs, bet atkārtojumā varēja redzēt, ka abi spēlētāji skatījās uz bumbu un vienkārši saskrējās. Problēma ir tur, ka tiesnesis bija otrā pusē un nevarēja redzēt, kur skatās spēlētāji. Protams, lēmums nepareizs, pendele izšķiroša un spēle līdz ar to zaudēta. Visi cilvēki, visi pieļaujam kļūdas..

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 12:13, pirms 16 gadiem
smilchs2 rakstīja: lecīgi arī pēc uzvaras! Novēlu dabūt play-off pretīm krieviju, Gūss ātri atradīs caurumus jūsu spēlē!
Krievija nekādīgi nesanāks..jo FIFA pienjeema jauno nolikumu, lai aizstaaveetu stiprās komadas, kas nokļūs 2vietā grupā, nepieļaujot iespēju stiprajām spēlēt savā starpā play off
..
Tādēļ komandas iedalīs divos grozos, vienā grozā būs komandas ar augstāko rangu, otrā grozā ar zemāko...
Piemēram, ja beigtos tagad kvalifikācija
1 grozs būs-FRANCIJA,PORTUGĀLE,KRIEVIJA,GRIEĶIJA
2.grozs-SLOVĒNIJA, BOSNIJA &HERCOGOVINA, UKRAINA, ĪRIJA, Norvēģija..bet viena no tām 5cām tiks kkā atskaitīta...
..
Tā ka tā pati UKraina vai Bosn&hercogov. vai Īrija var izdra*t tos Grieķus

     [+] [-]

, 2009-10-11 13:13, pirms 16 gadiem
Gekass: "Uzvaras dēļ bijām gatavi mirt"--precizak;uzvaras delj bijam gatavi telot meitenes un krist simulet raudat par katru pieskarienu un pelnit "parkapumus"pret sevi..tas nebija futbols jusu izpildijuma..ar shadu speli ar tiesnesi sava puse mes varetu vinnet pat Braziliju..kaut nu jums talak iznaktu komanda kurai pietiesatu,iedotu paris pendeles ne par ko un jus tas sagrautu morali un jus zaudetu ar neadekvatu speli un rezultatu kaut ari jus pat butu to nepelnijushi!!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-11 13:24, pirms 16 gadiem
Cerams ka tie sūda grieķi nekur netiks!!! LAI viņus saplosa kāda valsts!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-11 13:43, pirms 16 gadiem
Kosmoss rakstīja: jūs tak esat dumji..
Paši kaut reizi esat paņēmuši mutē svilpi un mēģinājuši kaut ko notiesāt? Pats piekrītu, ka pendele tur nebija, bet to varēja redzēt tikai video atkārtojumā, bet laukuma tiesnesim atkārtojuma nav un lēmums jāpieņem pussekundes laikā, turklāt no tās vietas, kur viņš atrodas. Viņam izskatījās, ka pārkāpums bija tīšs, bet atkārtojumā varēja redzēt, ka abi spēlētāji skatījās uz bumbu un vienkārši saskrējās. Problēma ir tur, ka tiesnesis bija otrā pusē un nevarēja redzēt, kur skatās spēlētāji. Protams, lēmums nepareizs, pendele izšķiroša un spēle līdz ar to zaudēta. Visi cilvēki, visi pieļaujam kļūdas..
Un tāpēc arī nedrīkstēja dot pendeli, jo pats nemaz neredzēja, kas tur notika. Šādos mācos šitādas kļūdas nedrīkst pieļaut,

  -1 [+] [-]

, 2009-10-11 14:11, pirms 16 gadiem
Gekass: "Uzvaras dēļ bijām gatavi mirt"

Vai arī nogalināt... Tādēļ pēc puslaika tiesneša reakcija ātri mainījās, kad sajuta briesmas...

     [+] [-]

, 2009-10-11 14:21, pirms 16 gadiem
Q.Kas notika puslaika pārtraukumā?
A.Labāk nestāstīt.
Haha, šitas daudz ko izsaka, allahs tiesnesim netīšam kabatā 100000'$ iemeta...

  +2 [+] [-]

, 2009-10-11 14:40, pirms 16 gadiem
Nja es pēc visa šī jūtos tā, itkā man kāds būtu dvēseli piedirsis ...

     [+] [-]

, 2009-10-11 14:47, pirms 16 gadiem
ko tad veel neesat mirushi?? tad tehniskaa uzvara buutu LUX ar 3:0 un mums, skjiet, vajadzeetu ar 6, vai 7:0 uzvareet

     [+] [-]

, 2009-10-11 14:52, pirms 16 gadiem
Skatos, ļoti liela daļa sportacentra lietotāju neprot zaudēt ar godu. Skumji lasīt šos komentārus. Labi, ka vismaz Gorkšs ir kārtīgs vecis.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-11 15:32, pirms 16 gadiem
mrPO rakstīja: jo savādāk viņš nekad nedabūtu to sajūtu, kāda patreiz ir mums visiem. Lai viņš jūt, kad tavu valsti vienkārši apēd dēļ tā, ka redziet uz DĀR nevarētu ierasties pietiekami daudz līdzjutēji un tas būtu finansiāls robs !!! es ticu un jūtu, ka arī FIFA nav ieinteresēta mazo valstu nokļūšanai uz šādiem turnīriem, vēl jo vairāk - nabadzīgai !
ļoti žēl, bet priekš kam tad, pie velna ir vajadzīgi šie kvalifikācijas cikli... Aizsūtīt uz fināturnīru visas bagātās un spēcīgās un lai viņi tur sitās. šāda mazo un nepopulāro valstu pazemošana ir pretīga. varbūt tad vienkārši šādām valstīm salasīties kopā un boikotēt šos kval. turnīrus, ja fifai tās ir tik nevēlamas