Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Lēvs: "Spānijai ir vairāki Mesi"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Lēvs: "Spānijai ir vairāki Mesi"
Joahims Lēvs
Foto: AFP/Scanpix

Vācijas futbola izlases galvenais treneris Joahims Lēvs pirms trešdien gaidāmā Pasaules kausa pusfināla pret Spāniju atklājis, ka pretinieku komandā nepieciešams neitralizēt pussargus Andresu Injestu un Čavi, piebilstot, ka Spānijas izlasē ir vairāki Lioneli Mesi.

Vācija ceturtdaļfinālā ar 4:0 sasita Argentīnu, šajā spēlē pilnībā neitralizējot "Barcelona" uzbrucēju Lionelu Mesi, kuram turnīrā tā arī neizdevās gūt nevienus vārtus, neskatoties uz to, ka izdarījis visvairāk sitienu pa vārtiem.

Pirms gaidāmā pusfināla Spānijai glaimojošus vārdus teicis Vācijas izlases galvenais treneris Joahims Lēvs: "Spānijas izlases sastāvā ir vairāki Lioneli Mesi. Viņiem ir vairāki spēlētāji, kuri var izšķirt spēles likteni. Spānija pieļauj ļoti maz kļūdu, tāpēc pret Eiropas čempioniem būs jāspēlē ļoti uzmanīgi."

"Nespēlēsim, lai atriebtos (par zaudējumu 2008. gada Eiropas čempionāta finālā). Toreiz bez šaubām Spānija bija vislabākā komanda turnīrā. Spāņi spēlējuši ļoti konsekventi un saglabājuši augstu līmeni līdz pat šodienai. Tiesa, šogad situācija ir mainījusies, jo arī mums ir laba komanda, kas pamatoti ļauj cerēt uz panākumu."

"Mūsu spēles stils atļauj mums dominēt visa mača garumā. Dominēt gan fiziskā, gan tehniskā ziņā," piebilda Vācijas izlases treneris, kurš pretinieku komandā par lielākajiem draudiem nosaucis Andresu Injestu un Čavi. "Viņi jau ļoti ilgi spēlē kopā "Barcelona", tieši tāpēc ir tik labi. Taču, ja spēsim viņus neitralizēt tāpat kā Mesi, tas kļūs par spēles izšķirošo brīdi."

Vācijas un Spānijas mačs trešdien, 7. jūlijā, plkst. 21:30 Durbanā un arī LTV7 tiešraidē.

Izmantotie resursi:
bbc.co.uk

  +3 [+] [-]

, 2010-07-06 00:22, pirms 14 gadiem
Lielais Hermanis rakstīja: esmu kristietis vai luterānis, neatceros, cik zinu tad vienīgie sātanisti ir bijuši žīdi, tas nozīmē ka kristietiba ir sātanisms?
Ja tevi tas patiešām interesē, tad diezgan mierīgi var atrast informāciju, kurā laikā kristieši radīja pasaku par sātanu, un kurā laikā sāka viņu ievest dzīvē. Un ja painteresētos vēl, tad atrastu, ka tieši no žīdiem radās kristietība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-07-06 00:26, pirms 14 gadiem
M8archa rakstīja: Vispār pareizāk būtu Šjavi, bet vēl pareizāk būtu nerakstīt uzvārdus kā tos izrunā, bet gan rakstī tos tā, kā tie ir oriģinālvalodā - Xavi, Green utt.

Tad jau ārzemju presē būtu jāraksta, piemēram, Skrastinshj or something..
Vārdus nevis raksta tā, kā tos izrunā, bet gan vārdus ATVEIDO latviešu valodā. Latviešu valodā nav tāda burta kā "x", tāpēc, lai cilvēkiem lieki nebūtu jālauza galva, kā šo burtu izrunā, valodnieki parasti piedāvā atveidot šos vārdus ar latviešiem pieejamajiem burtiem. Katrā valodā ir savi likumi par personvārdu atveidojumu konkrētajā valodā. Piemēram kāpēc amerikāņi Ozoliņa vārdu raksta ar "sh" un bez mīkstinājuma zīmēm? Tāpēc, ka viņiem nav mīkstinājuma zīmju. Tieši tā paša iemesla dēļ latvieši nelieto umlautus, "x" u.c.
Uzskatu, ka diskusijas par šo tēmu ir liekas.

  +9 [+] [-]

, 2010-07-06 00:27, pirms 14 gadiem
Lielais Hermanis rakstīja: ko tu lej?
A tu vispirms painteresējies. (''''''esmu kristietis vai luterānis''''''). Gudrinieks.

  +6 [+] [-]

, 2010-07-06 00:29, pirms 14 gadiem
Temats par vaciesiem un nevaciesiem jau ir stulbs un nodrazsts. Gandriz katra eiropas izlase spele kads sveszemnieks un kapec neviens nesienaties klat tam izlasem ??? Japiekit vienam kurs rakstija ka vacijas izlase rada tik nevainojamu speli ka tas nelabveliem vairs nav atlicis nekur citur piesieties ka imigrantu jautajumos.

  -2 [+] [-]

, 2010-07-06 00:30, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vārdus nevis raksta tā, kā tos izrunā, bet gan vārdus ATVEIDO latviešu valodā. Latviešu valodā nav tāda burta kā "x", tāpēc, lai cilvēkiem lieki nebūtu jālauza galva, kā šo burtu izrunā, valodnieki parasti piedāvā atveidot šos vārdus ar latviešiem pieejamajiem burtiem. Katrā valodā ir savi likumi par personvārdu atveidojumu konkrētajā valodā. Piemēram kāpēc amerikāņi Ozoliņa vārdu raksta ar "sh" un bez mīkstinājuma zīmēm? Tāpēc, ka viņiem nav mīkstinājuma zīmju. Tieši tā paša iemesla dēļ latvieši nelieto umlautus, "x" u.c.
Uzskatu, ka diskusijas par šo tēmu ir liekas.
Un kāpēc Skrastiņam ir rakstīts uz jersey Skrastins, bez jebkādiem SH, vienīgi garumzīmju nav, kas arī saprotami..

Es jau neko neteiktu, bet kad lasu ziņu man vēl nākas piedomāt par kādu tad ellē ratā spēlētāju iet runa dēļ latviskotajiem uzvāŗdiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-07-06 00:36, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: nez kāpēc tad pret Angiju un Argentīnu kā 2. numurs spēlējāt
Iesit golu pirmie, un var mierīgi uz kontrām spēlēt, a kontras fričiem labas - kas viņiem vairāk vajadzīgs.

     [+] [-]

, 2010-07-06 00:39, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: "Mūsu spēles stils atļauj mums dominēt visa mača garumā. Dominēt gan fiziskā, gan tehniskā ziņā," piebilda Vācijas izlases treneris
-----------------------------------------
nez kāpēc tad pret Angiju un Argentīnu kā 2. numurs spēlējāt, ja jau lauj jums dominēt visa mača garumā jūsu spēles stils.... Drīzāk esat labi uz pretuzbrukumiem, nevis k-kas ļauj jums dominēt... Jo ne sūda nedominējat jūs
ibio, Zelta koments.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-07-06 00:48, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: "Mūsu spēles stils atļauj mums dominēt visa mača garumā. Dominēt gan fiziskā, gan tehniskā ziņā," piebilda Vācijas izlases treneris
-----------------------------------------
nez kāpēc tad pret Angiju un Argentīnu kā 2. numurs spēlējāt, ja jau lauj jums dominēt visa mača garumā jūsu spēles stils.... Drīzāk esat labi uz pretuzbrukumiem, nevis k-kas ļauj jums dominēt... Jo ne sūda nedominējat jūs
Tehnikā līdzīgi(Mesi gan ārpus konkurences),fiziskajā ziņā neapšaubāms Vācijas pārsvars,ko mēs visi ļoti labi varējām vērot spēļu nobeigumos.Arī pret sebiem desmit friči turējās godam,Podoļska nerealizētā pendele liedza mazākumā panākt neizšķirtu.

  -2 [+] [-]

, 2010-07-06 00:49, pirms 14 gadiem
Lielais Hermanis rakstīja: piekritu

takoj germanskij komanda nam nji nuzhen
es arī piekrītu

  +5 [+] [-]

, 2010-07-06 00:51, pirms 14 gadiem
fans_01 rakstīja: pilniiba piekriitu...vacieshiem labi speletaaji,bet njem turkus un poljus...
ehh.... tā kā akmeņiem skaidrot... Vācijas izlasē nespēlē ne1 turks un ne1 polis! 1 brazīlis gan ir, bet uz soliņa!

  +6 [+] [-]

, 2010-07-06 00:53, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: "Mūsu spēles stils atļauj mums dominēt visa mača garumā. Dominēt gan fiziskā, gan tehniskā ziņā," piebilda Vācijas izlases treneris
-----------------------------------------
nez kāpēc tad pret Angiju un Argentīnu kā 2. numurs spēlējāt, ja jau lauj jums dominēt visa mača garumā jūsu spēles stils.... Drīzāk esat labi uz pretuzbrukumiem, nevis k-kas ļauj jums dominēt... Jo ne sūda nedominējat jūs
Viņš varbūt domāja spēles kontroli, jo principā Argentīnieši un Angļi spēlēja tā, kā Vācieši to ļāva un maz abām šīm komandām bija bīstamu momentu

  +2 [+] [-]

, 2010-07-06 00:55, pirms 14 gadiem
arvids1991 rakstīja: Viņš varbūt domāja spēles kontroli, jo principā Argentīnieši un Angļi spēlēja tā, kā Vācieši to ļāva un maz abām šīm komandām bija bīstamu momentu
Anglijai bija maz momentu? what a bullshit.. līdz tam 0:2 angļi bija drausmīgi, bet tad tā bija pavisam cita Anglija. Būtu ieskaitīts tas gols, tad domāju Vācijai būtu maz izredžu. šoreiz es to galīgi nopietni saku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-07-06 00:56, pirms 14 gadiem
M8archa rakstīja: Un kāpēc Skrastiņam ir rakstīts uz jersey Skrastins, bez jebkādiem SH, vienīgi garumzīmju nav, kas arī saprotami..

Es jau neko neteiktu, bet kad lasu ziņu man vēl nākas piedomāt par kādu tad ellē ratā spēlētāju iet runa dēļ latviskotajiem uzvāŗdiem...
Nu, šo jautājumu vari uzdot pašam Kārlim. Tas tikai parāda viņa cieņu pret mātes valodu (bez visādiem "sh"). Kas attiecas uz angļu valodas normām, mūs tās pilnībā neskar. Latviešu valodā ir savi likumi un kārtība, tāpēc nav jāskraida pakaļ lielākajām pasaules valodām.
Lasot latviešu valodā Tu tikai papildus izglītojies, ja redzi personvārdu atveidojumu mūsu valodā. Pie reizes Tev arī rodas priekšstats par šī vārda izrunu, kas amerikānim vai anglim diemžēl nerodas, tāpēc viņi šos spēlētājus sauc pa savam, un ej nu viņiem ieskaidro, kā pareizi jāizrunā šie vārdi. Labi vēl ka prese vismaz cenšas uzzināt šo izrunu, lai nevajadzētu kaunēties par savu nezināšanu.

  +3 [+] [-]

, 2010-07-06 00:59, pirms 14 gadiem
Lielais Hermanis rakstīja: vo vo, tikai vāciju vārēji ielikt pēdiņās jo tā nav vācija
nē, tā ir Indija
un jā, Anglijai bez tiem 2 goliem nebija daudz momentu!
Nesākat atkal savu "ja būtu vārti būtu uzvara", jo no tā ne Angļu aizsardzība, ne uzbrukums nemainītos!
Pat ja Angļi 2 ielaida, jo šausmīgi nesās uzbrukumā, tad cik impotenti viņi ir, ja tā uzbrūkot ne1 vārtus pa 1/2laiku neiesita!

  -1 [+] [-]

, 2010-07-06 01:00, pirms 14 gadiem
Lielais Hermanis rakstīja: vo vo, tikai vāciju vārēji ielikt pēdiņās jo tā nav vācija
Agrāk liku pēdiņās, tgd slinkums likt, visi jau tāpat saprot par kādu Vāciju es runāju..

  +2 [+] [-]

, 2010-07-06 01:01, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: nez kāpēc tad pret Angiju un Argentīnu kā 2. numurs spēlējāt, ja jau lauj jums dominēt visa mača garumā jūsu spēles stils.... Drīzāk esat labi uz pretuzbrukumiem, nevis k-kas ļauj jums dominēt... Jo ne sūda nedominējat jūs
Cik PATIEŠĀM LABU momentu bija Anglijai un īpaši jau Argentīnai? Kā mēs redzējām, tad ne vienai ne otrai izlasei vācieši neļāva izpausties un tā "dominēšana" pārsvarā notika ap Vācu soda laukumu, bet tajā ielauzties praktiski neizdevās. Savukārt vācieši uz pretuzbrukumiem izgāja cauri abu pretinieku aizsardzībai kā tādai "caurstaigājamai sētai" un sabombardēja ar 4 vārtiem. Bez variantiem

  +4 [+] [-]

, 2010-07-06 01:01, pirms 14 gadiem
arvids1991 rakstīja: nē, tā ir Indija
un jā, Anglijai bez tiem 2 goliem nebija daudz momentu!
Nesākat atkal savu "ja būtu vārti būtu uzvara", jo no tā ne Angļu aizsardzība, ne uzbrukums nemainītos!
Pat ja Angļi 2 ielaida, jo šausmīgi nesās uzbrukumā, tad cik impotenti viņi ir, ja tā uzbrūkot ne1 vārtus pa 1/2laiku neiesita!
impotentas ir tikai tavas acis. Angļi, ielaižot 2. vārtus, vnk pamodās. Vācija netika līdz. Angļiem viens moments pēc otra bija. Tad, kad neiskatija GOLU, tad Anglija vnk sabruka. Vēlprojām bija jāmetās uzbrukt un ielaida pretuzbrukumos. Vācijai smagi paveicās. Nepiekrīti? pats vainīgs.

  +1 [+] [-]

, 2010-07-06 01:02, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Cik PATIEŠĀM LABU momentu bija Anglijai un īpaši jau Argentīnai? Kā mēs redzējām, tad ne vienai ne otrai izlasei vācieši neļāva izpausties un tā "dominēšana" pārsvarā notika ap Vācu soda laukumu, bet tajā ielauzties praktiski neizdevās. Savukārt vācieši uz pretuzbrukumiem izgāja cauri abu pretinieku aizsardzībai kā tādai "caurstaigājamai sētai" un sabombardēja ar 4 vārtiem. Bez variantiem
bez variantiem bija tiesāšana, citādi Vācija jau būtu ārā.

  +5 [+] [-]

, 2010-07-06 01:04, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: es arī piekrītu
No kura laika Vācijas izlases nīdēji nosaka, kāds futbols ir vajadzīgs Vācijas izlasē? Saprastu, ja kritizētu Angliju vai Argentīnu par slikto sniegumu, bet kritizēt UZVARĒTĀJUS? Tas jau šķiet ne tikai smieklīgi, bet pat ironiski

  +3 [+] [-]

, 2010-07-06 01:06, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Anglijai bija maz momentu? what a bullshit.. līdz tam 0:2 angļi bija drausmīgi, bet tad tā bija pavisam cita Anglija. Būtu ieskaitīts tas gols, tad domāju Vācijai būtu maz izredžu. šoreiz es to galīgi nopietni saku.
Maz izredžu? Anglijai bija tik pat daudz izredžu otrajā puslaikā, atlika tikai gūt vienus vārtus, bet viņi to neizdarīja. Būtu izdarījuši, visu cieņu. Bet Vācija otrajā puslaikā mobilizējās un angļus piebeidza. Punkts.

  -2 [+] [-]

, 2010-07-06 01:07, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: No kura laika Vācijas izlases nīdēji nosaka, kāds futbols ir vajadzīgs Vācijas izlasē? Saprastu, ja kritizētu Angliju vai Argentīnu par slikto sniegumu, bet kritizēt UZVARĒTĀJUS? Tas jau šķiet ne tikai smieklīgi, bet pat ironiski
bija jauki padalīties ar saviem argumentiem ar tevi šovakar, Hose. Diskusija nereti auglīga. Par izcilu finālspēli!

  +2 [+] [-]

, 2010-07-06 01:10, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Maz izredžu? Anglijai bija tik pat daudz izredžu otrajā puslaikā, atlika tikai gūt vienus vārtus, bet viņi to neizdarīja. Būtu izdarījuši, visu cieņu. Bet Vācija otrajā puslaikā mobilizējās un angļus piebeidza. Punkts.
vēl 2 punkti un tad es paturpināšu - neieskaitot golu tiesnesis salauza angļus. Tagad gan punkts.

  +3 [+] [-]

, 2010-07-06 01:10, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: impotentas ir tikai tavas acis. Angļi, ielaižot 2. vārtus, vnk pamodās. Vācija netika līdz. Angļiem viens moments pēc otra bija. Tad, kad neiskatija GOLU, tad Anglija vnk sabruka. Vēlprojām bija jāmetās uzbrukt un ielaida pretuzbrukumos. Vācijai smagi paveicās. Nepiekrīti? pats vainīgs.
Nē, vispirms bija pārtraukums un tikai tad Anglijas izlase sabruka...kad Vācija viņu bija izčekarējusi pēc pilnas programmas. Anglija šajā spēlē neizskatījās labi un angļi šajā ziņā ar mani ir vienisprātis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-07-06 01:11, pirms 14 gadiem
Ok, speciāli akmeņiem stāstu vēlreiz:
Kedira-dzimis Štutgartē(Vācija)
Eszils-Gelzenkirhenē(Vācija)
Aogo-Karlsrūgē(Vācija)
Boatengs-Berlīnē(Vācija)
Trahovskis-dzimis Polijā, uz Vāciju ar ģimeni pārvācās uz Hamburgu sakarā ar to, ka etniski viņi ir vācieši
Marins un Podoļskis dzimūši Polijā un Serbijā? īsti nezinu- Uz Vāciju pārvācās ar ģimeni 2 gadu vecumā!
Gomes-Rīdlingene,Vācija
Klose-Opole, Polija Tēvs-Vācietis!
Uz Vāciju pārvācās 7 gadu vecumā!
Kakau-izņēmums!

Tā kā ejat di**t skauģi!
Vācija ne1 nenaturalizēja!
Gluži vienkārši Vācija ir bagāta zeme, kur visi dodas dzīvot, un kādā sakarā viņu bērniem būtu jāspēlē izlasē, kuras valstī viņi nemaz nav bijuši?
Drīz arī Īru sporta izlasēs varētu parādīties kāds Bērziņš, Ozoliņš vai vēl kas!
Man apnika šito visu katru reizi vieniem un tiem pašiem akmeņiem skaidrot! Nepatīk, ka Vācija tik spēcīga? Izslēdza jūsu izlasi?-Jūsu problēmas! Futbols visādā ziņā starp citu ir arī pret rasismu-pret jums!

  -1 [+] [-]

, 2010-07-06 01:12, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nē, vispirms bija pārtraukums un tikai tad Anglijas izlase sabruka...kad Vācija viņu bija izčekarējusi pēc pilnas programmas. Anglija šajā spēlē neizskatījās labi un angļi šajā ziņā ar mani ir vienisprātis.
es nesaku, ka angļi bija izcili, bet spēles rezultāts ne tikai neattaisnoja spēles gaitu, bet pat bija negodīgs.

  +3 [+] [-]

, 2010-07-06 01:12, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: bez variantiem bija tiesāšana, citādi Vācija jau būtu ārā.
Angļi pēc spēles ne tik daudz kritizēja tiesnesi kā paši savu izlasi par "impotenci". Vai viņi tā darītu, ja Anglija būtu nospēlējusi labi? - Nedomāju. Un Vācija Anglijai sagādāja smagāko zaudējumu Anglijas PK vēsturē - tāda ir realitāte.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-07-06 01:15, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: impotentas ir tikai tavas acis. Angļi, ielaižot 2. vārtus, vnk pamodās. Vācija netika līdz. Angļiem viens moments pēc otra bija. Tad, kad neiskatija GOLU, tad Anglija vnk sabruka. Vēlprojām bija jāmetās uzbrukt un ielaida pretuzbrukumos. Vācijai smagi paveicās. Nepiekrīti? pats vainīgs.
Profesionāļi salūza... tev taisnība! Anglija ar savu "fantastisko" spēli šajā čempī bija pelnījusi uzvarēt!
Argentīna ar negodīgi tika... nebūtu tie 1ie vārti būtu Meksika uzvarējusi!
1 moments nevar izšķirt spēles likteni no 1:4-uzvarai

     [+] [-]

, 2010-07-06 01:17, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: es nesaku, ka angļi bija izcili, bet spēles rezultāts ne tikai neattaisnoja spēles gaitu, bet pat bija negodīgs.
Nebija izcili?!!! VĀJI, vāji viņi bija. Ar tādu aizsardzību viņi uz PK varēja vispār nebraukt. Viena vācu aizsargu kļūda un Lemparda mistiskais tālsitiens, kur pozicionāli kļūdījās Noiers, bija Anglijas uzbrukuma griesti šajā spēlē. Blietēšana no distances nedeva reālu labumu, bet tas bija arī viss, uz ko angļi bija spējīgi. Pat pieskaitot līnijtiesneša kļūdu, Vācija uzvarēja vairāk kā pelnīti. To viņi apstiprināja arī spēlē pret Argentīnu, kura noteikti bija daudz spēcīgāka par Angliju.

     [+] [-]

, 2010-07-06 01:19, pirms 14 gadiem
Lielais Hermanis rakstīja: tevis nosauktie nav vācieši, bet vācijas pilsoņi, jeb tev nav skaidrs ka tevis nosauktie nepieder pie ģermāņiem un vēl daži pat pie baltās rases nepieder, tā ka nevajag viņus saukt par vāciešiem jo viņi tādi nav
etniskā dalīšana vispār ir nevajadzīga, jo tādā gadījumā tādas lietas, kā "latvietis" nepastāv!
Tu jau noteikti zini, ka tev asinīs ir tikai latvieši? Tad tu esi vienīgais!!
Pārējie tomēr ir jaukti ar slāviem, vāciešiem un skandināviem!
Rasisman nav vietas futbolā! Pie tam vēl Vācija ne1 nenaturalizēja(nu lab 1)
Lūdzu beidz izplatīt rasistiskās idejas!