Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Brazīlija, Portugāle un Kotdivuāra vienā grupā

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Brazīlija, Portugāle un Kotdivuāra vienā grupā
Epizode no izlozes
Foto: AP/Scanpix

Šodien DĀR pilsētā Keiptaunā notikusi 2010. gada Pasaules kausa izcīņas finālturnīra grupu turnīra izloze.

Pēc laika ziņā diezgan ietilpīgām uzrunām, video prezentācijām, dziesmām, dejām, futbola vēstures stāstiem, talismana prezentācijas utt. varēja sākties arī pats interesantākais, ko visi tik ļoti gaidīja - grupu izloze. 2.-4. groza izlases īpaši cerēja tikt salozētas kopā ar 1. groza vājāko komandu, turnīra saimnieci, DĀR. Pie šādas veiksmes tika Meksika, Urugvaja un... Francija. Tādējādi frančiem, neskatoties uz netikšanu 1. grozā, nekāda spēcīgā grupa nav tikusi, jo futbola lielvalsts vietā Francija laimīgā kārtā tika pie DĀR. Noskaidrojies arī, ka atklāšanas mačā 11. jūnijā mājiniece DĀR spēlēs pret Meksiku.

Diezgan spēcīga padevusies D grupa, kurā blakus 1. groza vienībai Vācijai būs jācīnās ar Austrāliju, Serbiju un Ganu. Šī brīža pasaules čempione Itālija nokļuva F grupā, kur tiksies ar Paragvaju, Jaunzēlandi un Slovākiju. Itāļi noteikti nevar sūdzēties par izlozi. Savukārt par Nāves grupu laikam jau var dēvēt G grupu, kurā spēlēs Brazīlija, Portugāle, Kotdivuāra un Ziemeļkoreja. Visbeidzot H grupā nokļuvusi Eiropas čempione Spānija, kura sacentīsies ar mums labi pazīstamajām Šveici un Hondurasu, kā arī Čīli.

Pasaules kausa izcīņas finālturnīra grupu turnīra izloze

GrupaIzlases
ADĀR; Meksika; Urugvaja; Francija
BArgentīna; Nigērija; Dienvidkoreja; Grieķija
CAnglija; ASV; Alžīrija; Slovēnija
DVācija; Austrālija; Serbija; Gana
ENīderlande; Dānija; Japāna; Kamerūna
FItālija; Paragvaja; Jaunzēlande; Slovākija
GBrazīlija; Ziemeļkoreja; Kotdivuāra; Portugāle
HSpānija; Šveice; Hondurasa; Čīle

Vai uzskati, ka G grupa nodēvējama par Nāves grupu?

  • 1691

  • 676


     [+] [-]

, 2009-12-04 21:47, pirms 15 gadiem
erred rakstīja: Nāves grupas šoreiz nav...
stiprākās noteikti ir F un G.
F?

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:48, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Daudzi cilvēki uzskata, ka 2006.gadā Francija bija finālā lielākoties Zidāna dēļ, nevis trenera. Tam it kā varētu piekrist, jo jau tajā finālturnīrā Domeneks izcēlās ar "fantastisku" sastāva un taktikas izvēli un maiņām spēles gaitā.
Ja vēl atceras, ka frančiem bija problēmas ar kvalificēšanos 2006. gadam un viņi bija spiesti aicināt Zidanu atgriezties, lai vispār kvalificētos.. tas manuprāt vēl vairāk palielina Zidana lomu tajā izlases modelī un viņu 2006. gada fināla sasniegšanā.

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:48, pirms 15 gadiem
Deportivo rakstīja: Parasti jau uzvar tās komandas, kuras visa čempionāta laikā uzlabo savu spēli, nevis kulmināciju sasniedz apakšgrupu turnīrā vai nākamajā kārtā, piemēram.
Pilnībā piekrītu. Uzvarēs tā izlase, kas spēs turnīra laikā progresēt un kopumā rādīs visstabilāko sniegumu. Toreiz Spānija ļoti pārliecinoši paņēma grupu, bet francūži taktiskā ziņā apspēlēja viņus vienos vārtos. Nīderlande fantastiski spēlēja EČ grupu turnīrā, bet Hidinks pilnībā pelnīti viņus izslēdza.

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:51, pirms 15 gadiem
Lipi par grupu:
The moment you consider a group easy, every match becomes difficult," said Italy coach Marcello Lippi. "Paraguay led the South American qualifying group for a long time and Slovakia is a team that's growing up very quickly with some very strong players in some strong leagues.

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:51, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Ja vēl atceras, ka frančiem bija problēmas ar kvalificēšanos 2006. gadam un viņi bija spiesti aicināt Zidanu atgriezties, lai vispār kvalificētos.. tas manuprāt vēl vairāk palielina Zidana lomu tajā izlases modelī un viņu 2006. gada fināla sasniegšanā.
Jap, tā bija gan. Francijai ir ārkārtīgi liels potenciāls. Ļoti sabalansēts sastāvs, ir augstākā kaluma spēlētāji pilnīgi visās līnijās. Vienīgi vārtsargi sevi augstākajā līmenī sevi vēl nav stabili pierādījuši. Toties Ugo Loriss tiek uzskatīts par labāko vai vienu no gados jaunajiem GK pasaulē. Bet Domeneks patiešām ir brīnumdaris. Diemžēl ne tajā labākajā nozīmē.

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:52, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Lipi par grupu:
The moment you consider a group easy, every match becomes difficult," said Italy coach Marcello Lippi. "Paraguay led the South American qualifying group for a long time and Slovakia is a team that's growing up very quickly with some very strong players in some strong leagues.
Paragvaja noteikti būs stipra. Tikai šai izlasei vienmēr ir pietrūcis līderis. Tāds, kāds savulaik bija Čilaverts.

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:52, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Pilnībā piekrītu. Uzvarēs tā izlase, kas spēs turnīra laikā progresēt un kopumā rādīs visstabilāko sniegumu. Toreiz Spānija ļoti pārliecinoši paņēma grupu, bet francūži taktiskā ziņā apspēlēja viņus vienos vārtos. Nīderlande fantastiski spēlēja EČ grupu turnīrā, bet Hidinks pilnībā pelnīti viņus izslēdza.
Tieši tāpēc ir svarīgi dabūt vieglu grupu, lai neizliktu spēkus pašā sākumā un vispār būtu iespējams turnīra gaitā progresēt.
Bet tas jau principā no komandas nav atkarīgs.

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:54, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Tieši tāpēc ir svarīgi dabūt vieglu grupu, lai neizliktu spēkus pašā sākumā un vispār būtu iespējams turnīra gaitā progresēt.
Spānija dabūja vieglu grupu, bet vienalga izlikās jau grupu turnīrā Varbūt pat labi, ja ir pat stipra grupa (bet ne ļoti), lai ieietu spēļu ritmā. Spānijai visas spēles bija ļoti vieglas (cik nu vieglas var būt pasaules čempionātā), un kārtīgai cīņai viņi vienkārši nebija gatavi.

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:55, pirms 15 gadiem
Būs intriga

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:55, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Paragvaja noteikti būs stipra. Tikai šai izlasei vienmēr ir pietrūcis līderis. Tāds, kāds savulaik bija Čilaverts.
Paragvajai vienmēr ir gājis labi atlasēs, bet pašos finālturnīros ne pārāk, iespējams tieši Tevis pieminētā līdera trūkuma dēļ.

     [+] [-]

, 2009-12-04 21:56, pirms 15 gadiem
vaciesi panems

     [+] [-]

, 2009-12-04 22:02, pirms 15 gadiem
Peec manaam domaam
3 stipraakaas grupas G, D,B
3 vaajaakas grupas A, C, F

Reaali Sloveenijai un Slovaakijai ir paveicies ar grupaam nav nemaz tik nereaali izkluut no grupas.

     [+] [-]

, 2009-12-04 22:03, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Lipi par grupu:
The moment you consider a group easy, every match becomes difficult," said Italy coach Marcello Lippi. "Paraguay led the South American qualifying group for a long time and Slovakia is a team that's growing up very quickly with some very strong players in some strong leagues.
Standartfrāzes. Kaut arī čempionātā vāju komandu nav.

     [+] [-]

, 2009-12-04 22:03, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: F?
jā , Paragvaja, Slovākija un Itālija...kura būs liekā....?

     [+] [-]

, 2009-12-04 22:06, pirms 15 gadiem
Deportivo rakstīja: Standartfrāzes. Kaut arī čempionātā vāju komandu nav.
Domāju, ka viņš arī pamatoti apzinās, ka nevar saviem padotajiem ļaut sacerēties par "vieglu" grupu.

     [+] [-]

, 2009-12-04 22:11, pirms 15 gadiem
H grupā būs daudz golu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-04 22:17, pirms 15 gadiem
domaaju, ka sheit gandriiz jebkura komanda var tikt aaraa no grupas. katraa zinjaa ljoti interesanti izskataas. ar nepacietiibu gaidu.

     [+] [-]

, 2009-12-04 22:30, pirms 15 gadiem
Spānijai atkal nepaveicās, jo ceturdaļfinālā šiem pretī nāks Brazīlija, Kotdiuvāra vai Portugāle!

     [+] [-]

, 2009-12-04 22:31, pirms 15 gadiem
Nu nav te nevienas naaves grupas!
es pat teiktu loti vienliidziigi sadaliits uz visaam 32 komandaam!
Un kaapeec ta peeksni G grupa ir taa naves grupa? Tik pat labi A un E grupa skaitaas "naaves grupa"!
Eu, a kuraa datumaa pirmaa spele?

  -2 [+] [-]

, 2009-12-04 22:36, pirms 15 gadiem
Vispār Sauda Arābijai baigi noveicās ar izlozi ! Ir šanses !

     [+] [-]

, 2009-12-04 22:39, pirms 15 gadiem
nevaru sagaidiit!!

     [+] [-]

, 2009-12-04 22:39, pirms 15 gadiem
G nav nekāda nāves grupa! Ziemeļkoreja krīt acīm redzami ārā! Par nāves grupu varētu saukt to, kurā visas komandas ir daudz maz līdzvērtīgas! Un tās šajā gadījumā ir A un D grupas!

No sākuma visos rakstos pirms izlozes tika minētas gan vājākās grupas, gan stiprākās grupas versijas. Saprotamu iemeslu dēļ vājākajā grupā no 1.groza bija ielikta DĀR! Bet! Šoreiz izloze nostrādājā ļaunu joku mājiniekiem. Pārējās 3 komandas šajā grupā ir vairāk nekā solīdas un arī mājiniekus noteikti nevar novērtēt parāk zemu par ko jau pieminēja raksta autors!

D grupa arī bez komentāriem. Visas komandas šajā grupā ir diezgan spēcīgas un ar savu stilu!

     [+] [-]

, 2009-12-04 22:51, pirms 15 gadiem
Bez grupu izlozes var jau mēģināt sazīmēt potenciālos 1/8fināla pārus, kā arī kas uz ko varētu iziet 1/4finālā!

Tikai piemērs:
1/8f FRA-GRE; MEX-ARG; ENG-SER; USA-GER; NIE-PAR; DEN-ITA; BRA-SWI un POR-SPA;

1/4f FRA-ARG; ENG-GER; NIE-ITA un BRA-SPA!

     [+] [-]

, 2009-12-04 22:52, pirms 15 gadiem
E grupa interesantākā.

  -2 [+] [-]

, 2009-12-04 23:19, pirms 15 gadiem
Riebjās angļi, bet nāves grupa ir B!!!
Točno B!
B!
Nevis G, bet B!
B!
Un tikai B!

     [+] [-]

, 2009-12-04 23:23, pirms 15 gadiem
dazhas lietas laikam kljuust nolemtas... piemeeram,itaaliem veiksies vienmeer. kotdivuaarai laikam nee

     [+] [-]

, 2009-12-04 23:25, pirms 15 gadiem
kur juus redzat,ka angliem paveicies? Asv un sloveenija ir vieni no stipraakajiem variantiem,kas vareeja tikt no tiem groziem. sevishki jau tas sakaams par ASV

     [+] [-]

, 2009-12-04 23:31, pirms 15 gadiem
imants78 rakstīja: Riebjās angļi, bet nāves grupa ir B!!!
Točno B!
B!
Nevis G, bet B!
B!
Un tikai B!
un kaapeec "tikai" ? nepaarspiileeji ar sava viedoklja popularizeeshanu? labi,pienjemsim,ka B ir,bet nevajag jau iet galeejiibaas un teikt,ka G nav. bez tam,G daliibnieces shkiet speeciigaakas

  +1 [+] [-]

, 2009-12-04 23:32, pirms 15 gadiem
Būtu lieliski, ja no A grupas tālāk tiktu Meksika un Urugvaja.

     [+] [-]

, 2009-12-04 23:40, pirms 15 gadiem
patiesam atvainojos, ja parprotu, bet te jusu liela dala isteniba G grupu par :naves: grupu uzskata vai vnk azejaties ? mandomat :naves: grupas te nav as we know it...

  +1 [+] [-]

, 2009-12-04 23:59, pirms 15 gadiem
Par Nīderlandi!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-05 00:18, pirms 15 gadiem
Interesanti..liidz chempim veel ilgaak kaa pusgads, bet bukmeikeri jau ir salikushi koeficentus pirmaas kaartas grupu speeleem..

P.S. Chempionaataa uzvaru bukmeikeri ar nelielu paarsvaru atveel Spaanijai, nu tad cereesim, ka taa arii buus..

  -1 [+] [-]

, 2009-12-05 00:21, pirms 15 gadiem
KAADA G? kam Ziemelkoreja atnjems punktus?! Brazilishiem ar Portugali jatiek talak un miers, ja vien Portugalji nenochakarejas pret Kotdivuaru. B grupa top from bottom ir specigaka par G un tur izkljut bus krietni sarezgitak!

MaryJane rakstīja: un kaapeec "tikai" ? nepaarspiileeji ar sava viedoklja popularizeeshanu? labi,pienjemsim,ka B ir,bet nevajag jau iet galeejiibaas un teikt,ka G nav. bez tam,G daliibnieces shkiet speeciigaakas

     [+] [-]

, 2009-12-05 00:26, pirms 15 gadiem
E pat ir sliktaka par G!