Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2904, Did:0, useCase: 3

Krievija pret favorīti Spāniju, dāņi centīsies iekost pārliecinošajiem horvātiem

Andrejs Siliņš

Krievija pret favorīti Spāniju, dāņi centīsies iekost pārliecinošajiem horvātiem
Deniss Čeriševs
Foto: AFP / Scanpix

Šovakar Pasaules kausa izcīņā futbolā, kas turpinās dažādās Krievijas pilsētās, norisināsies vēl divas astotdaļfināla spēles: 17:00 viena no galvenajām favorītēm Spānija tiksies ar mājinieci Krieviju, bet 21:00 pārliecinošu sniegumu demonstrējusī Horvātija eksaminēs Dāniju.

Favorīti, kas līdz galam vēl nav pārliecinājuši

Vakar tika noskaidrotas pirmās ceturtdaļfinālistes. Vispirms Francija septiņu vārtu mačā (4:3) iznīcināja kārtējo Lionela Mesi sapni par nozīmīga titula izcīnīšanu ar savu Argentīnas izlasi. Vakara mačā ceļojums pa Krieviju beidzās arī otrai lielākajai superzvaigznei pasaules futbolā un, iespējams, šī brīža labākajam planētas futbolistam Krištianu Ronaldu, kura pārstāvētā Portugāle ar 1:2 atzina Urugvajas pārākumu.

Šodien uz brīnumiem cerēs mājinieki krievi, kam pretī stāsies vieni no galvenajiem turnīra favorītiem spāņi. Krievija spēlēja A grupā, sagraujot Saūda Arābiju (5:0), ļoti pārliecinoši uzveicot arī Ēģipti (3:1), bet cīņā par pirmo vietu grupā bez ierunām zaudējot Urugvajai (0:3).

Spānijai, kas tikai pāris dienas pirms Pasaules kausa sākšanās nomainīja galveno treneri, B grupas turnīrs sākās ar rezultatīvu neizšķirtu pret Portugāli (3:3), sekoja minimāls panākums pār Irānu (1:0), bet grupas pēdējā mačā vēlreiz neizšķirts - šoreiz pret Maroku (2:2), turklāt no zaudējuma izglābās tikai kompensācijas laikā.

Krievijai nāksies iztikt bez “Zenit” aizsarga Igora Smoļņikova, kuram diskvalifikācija pēc sarkanās kartītes saņemšanas mačā pret urugvajiešiem. Plānots, ka Smoļņikova vietā spēli sāks naturalizētais brazīlietis Mariu Fernandess. Aleksandram Golovinam, Fjodoram Smolovam un Jurijam Gazinskim, tāpat kā spāņu pussargam Serhio Busketsam jāuzmanās - nākamā dzeltenā kartīte nozīmēs vienas spēles diskvalifikāciju.

“Kopš šī brīža spēļu likme ir uz dzīvību un nāvi, nevar spēlēt neizšķirti - vai nu uzvari vai brauc mājās. Domāju, ka šīs spēles būs citādākas un mums izdosies atgūt savu labāko formu,” drošs par to, ka grupu turnīrā demonstrēto nepārliecinošo sniegumu izdosies padarīt par pārliecinošu, bija spāņu aizsargs Dani Karvahals.

“Spānija spēlē mums skaidri saprotamu futbolu. Risinājumus pret to atrast ir grūti, bet mēs centīsimies,” no pastarītes pozīcijām gaidāmo maču komentēja krievu galvenais treneris Staņislavs Čerčesovs. “Iepriekš esam spēlējuši pret [Spānijas iepriekšējā galvenā trenera] Hulena Lopetegi vadīto komandu, bet tagad varam redzēt izmaiņas. Neieslīgšu detaļās, bet komanda tagad spēlē citādāk.”

Krievija 20 gadu laikā nekad nav uzveikusi Spāniju, zaudējot četrās cīņās un divreiz spēlējot neizšķirti. Salīdzinoši svaigā atmiņā palikusi pēdējā tikšanās reize, kas arī bija rezultatīvākā abu komandu savstarpējo spēļu vēsturē. Pagājušā gada novembra vidū Sanktpēterburgā nenoturēja vadību ar 2:0, un spēle noslēdzās neizšķirti - 3:3. Divus vārtus krievu labā tovakar guva Smolovs, savukārt spāņiem divi vārti Serhio Ramosa kontā.

Cik tālu tiks visu laiku labākā Horvātijas izlase?

Vakara cīņā šodien D grupas uzvarētāja Horvātija Ņižņijnovgorodā tiksies ar C grupas vicelīderi Dāniju. Horvāti turnīra pirmo kārtu pārvarēja droši un pārliecinoši - 2:0 pret Nigēriju, 3:0 pret Argentīnu un 2:1 pret Islandi. Dāņi savukārt sāka ar zaudējumu Peru (0:1), bet tad spēlēja neizšķirti gan pret Austrāliju (1:1), gan grupas uzvarētāju Franciju (0:0).

Pēdējo reizi kāda lielā turnīra (Pasaules kauss, Eiropas čempionāts) izslēgšanas turnīrā Horvātija uzvaru izcīnīja pirms 20 gadiem - 1998. gada Pasaules kausā vispirms astotdaļfinālā pieveicot Rumāniju (1:0), bet ceturtdaļfinālā apspēlējot Vāciju (3:0). Vēlāk horvāti zaudēja mājiniecei Francijai pusfinālā (0:3), taču cīņā par bronzu pieveica Nīderlandi (2:1), izcīnot visu laiku labāko sasniegumu vēsturē.

Šogad horvātiem ir visas iespējas atkārtot vismaz to pašu - tiek runāts, ka šī ir visu laiku labākā Horvātijas valstsvienība, un šādus apgalvojumus līdzšinējā turnīrā parādītais sniegums tikai pastiprina. “Zinām, ka 1998. gada komanda bija izcila, viņi vienmēr būs mūsu elki, viņi parādīja īsto ceļu katrai nākamajai Horvātijas paaudzei,” priekšteču sasniegto novērtēja šī brīža komandas pussargs Ivans Rakitičs.

Pēdējā grupas spēlē pret Islandi horvāti izmantoja iespēju atpūtināt lielāko daļu pamata sastāva spēlētāju, bet šovakar sagaidāms, ka visi būs atpakaļ ierindā. Dānijai, izcietis viena mača diskvalifikāciju, ierindā atgriezīsies uzbrucējs Jusufs Poulsens. Pastāv bažas par pieredzējušā pussarga Viljama Kvista spēlēšanu - futbolists pirmajā spēlē pret Peru salauza divas ribas.

“Zinām, ka neizskatāmies pēc bīstamākajiem pretiniekiem, kam stāties pretī. Netaisāmies zaudēt ar 0:5 tāpēc, ka spēlējam atklātu futbolu. Tomēr cilvēkiem nevajadzētu arī pierast pie tādas mūsu spēles, kāda bija pret Franciju (0:0),” dāņu pussargs Tomass Dileinijs nepiekrīt, ka Dānijas vienīgās izredzes ir spēlēt no aizsardzības. “Tā spēlējam reti, un mačā pret Horvātiju jau būs pavisam cita aina.”

Pasaules kausa 1/8 fināli

DatumsLaiksSpēleRezultāts
30. jūnijs17:00Francija – Argentīna4:3
21:00Urugvaja – Portugāle2:1
1. jūlijs17:00Spānija – Krievija
21:00Horvātija – Dānija
2. jūlijs17:00Brazīlija – Meksika
21:00Beļģija – Japāna
3. jūlijs17:00Zviedrija – Šveice
21:00Kolumbija – Anglija

     [+] [-]

, 2018-07-01 11:22, pirms 6 gadiem
Bez variantiem - par Spāniju un Dāniju!

  +5 [+] [-]

, 2018-07-01 11:28, pirms 6 gadiem
SPA-CRO iespējamo dueli es gaidītu ar milzīgu interesi, domāju, ka tādu dueli sagaidīsim.

  +4 [+] [-]

, 2018-07-01 11:28, pirms 6 gadiem
elfs rakstīja: Bez variantiem - par Spāniju un Dāniju!
kāpēc Dāniju?

  +3 [+] [-]

, 2018-07-01 11:29, pirms 6 gadiem
Par skaistu futeni un Putina stieni!

  -4 [+] [-]

, 2018-07-01 11:31, pirms 6 gadiem
visu laiku labaka horvatija.....

man liekas ljoti parverteta komanda. Paskatisimies ka vinjiem ies pret komandu, kas nedzisies uz priekshu....kur nebus pretuzbrukumu iespejas.

  -3 [+] [-]

, 2018-07-01 11:31, pirms 6 gadiem
Par Spāniju un Dāniju, progresīvākajām valstīm jāuzvar.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 11:42, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: krievu izredzes ir nulle
Krievi vairs Tev nemaksā, tāpēc pret šiem troļļo? Visi taču Tevi pazīst kā uzticamu krievu trolli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-07-01 11:49, pirms 6 gadiem
Dāņi savukārt sāka ar zaudējumu Peru (0:1), bet tad spēlēja neizšķirti gan pret Austrāliju (1:1), gan grupas uzvarētāju Franciju (0:0).
Vai tiešām? Kā tad viņi pamanījās iegūt 5 punktus?

     [+] [-]

, 2018-07-01 11:54, pirms 6 gadiem
Grēbers rakstīja: kāpēc Dāniju?
Man Horvātijas izlase ne pārāk simpatizē. Protams labāki par Serbiem ir, bet šajās valstīs ir augsts radikālisma līmenis (tie komentētāji tV gan idioti, sauc to par nacionālismu, lai gan nacionālisms tas nav).

Vispār baigi skumji, ka arī te patās Latvijā baigi rasistiski noskaņoti cilvēki...un paši sevi dēvē par nacionāļiem...
Lai gan nacionālisms tieši ir pretējais. Nacionālisms ir par konkrētas tautas vērtībām, kultūru un tādā garā. Citu tautību, rasu vai reliģijas pārstāvju cilvēki nacionālistiem nav ienaidnieki. Divu tautību nacionālisti pat rod vienotu skatījumu uz lietu kārtību pasaulē. Nevis naidojas, jo mērķis ir viens - savas tautas labklājība savā dzimtenē.

100%, ka te tiks šis komentārs nomīnusots, jo diemžēl te komentāros valda radikālisms...

Lai vai kā atgriežoties pie futbola. Ja esmu neitrāls līdzjutējs, tad es lielākoties atbalstu komandas, kas ir mazāk spēcīgas vai arī komandas, kas ar savu spēli priecē

P.S. Bet nu lai uzvar labākais (protams izņemot Krieviju) - Dānija vai Horvātija, tas nav tik svarīgi Par labu futbolu!

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 11:56, pirms 6 gadiem
Убогая, никакущая сборная. Трагически пустая для такой великой державы.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 11:57, pirms 6 gadiem
Ak jā - ļoti ceru, ka ar šo čempionātu tie komentētāji zaudēs savu darbu. Briesmīga komentēšana!
Tāpat Kreipāns arī sen būtu jāatlaiž, ja nespēj būt neitrāls. Apnikusi viņa nemitīgā fanošana par krieviem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-01 12:13, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: uz spāņiem drošā likme, over 1.5

horvātu/dāņu spēle 50 uz 50, labāk neliekat likmi,

iespējams būs penāļi
Tāpēc ir jāliek nevis uz uzvaru,bet gan uz to kas tiks nākamajā kārta! Tā darīju vakar liekot uz Franciju un Urugvaju,un tā daru arī tagad liekot uz Spāniju un Horvātiju...beigas tāpat laikam sanak kaut kāds 1.75 koefs šodien.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 12:14, pirms 6 gadiem
Par spāņiem un Lielu Horvātiju!

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 12:15, pirms 6 gadiem
Spānija čempionāta favorīts, varbūt, ir tikai pēc statusa un reitinga, bet ne pēc spēles satura un snieguma. Šogad būs negaidīts čempions.

     [+] [-]

, 2018-07-01 12:20, pirms 6 gadiem
Spānijai līdz favorītei pagaidām tālu, taču par izlasi, kurā katram vecim - atšķirībā no Džona Silvera, kuram bija tikai viena koka kāja - no koka bas kājas, spāņiem jābūt labākiem. Lai tā notiek!

  -2 [+] [-]

, 2018-07-01 12:24, pirms 6 gadiem
elfs rakstīja: Ak jā - ļoti ceru, ka ar šo čempionātu tie komentētāji zaudēs savu darbu. Briesmīga komentēšana!
Tāpat Kreipāns arī sen būtu jāatlaiž, ja nespēj būt neitrāls. Apnikusi viņa nemitīgā fanošana par krieviem!
Es saprotu ka vairumam objektīvi škistu - Vatenis piespēlē urlam ,Urla sit un protams netrāpa ,jo kā merglis kam vajag nosprāgt var trāpit pa futbola vārtiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 12:38, pirms 6 gadiem
SPA 1-0
HOR 3-1

Var jau saprast vēlmi just par krieviem. Turnīrs ir labi organizēts. Kā nekā kaimiņi. Cilvēciskā līmenī forši cilvēki. Tik tas politmilitārais risks no kaimiņa ir pārlieku liels.
Varbūt nenosodīsim tos, kam gribas Krievijas izlases uzvaru. Var to saprast.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 12:42, pirms 6 gadiem
sasperjods-k rakstīja: SPA 1-0
HOR 3-1

Var jau saprast vēlmi just par krieviem. Turnīrs ir labi organizēts. Kā nekā kaimiņi. Cilvēciskā līmenī forši cilvēki. Tik tas politmilitārais risks no kaimiņa ir pārlieku liels.
Varbūt nenosodīsim tos, kam gribas Krievijas izlases uzvaru. Var to saprast.
okupantu dirslaizis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 12:47, pirms 6 gadiem
sasperjods-k rakstīja: SPA 1-0
HOR 3-1

Var jau saprast vēlmi just par krieviem. Turnīrs ir labi organizēts. Kā nekā kaimiņi. Cilvēciskā līmenī forši cilvēki. Tik tas politmilitārais risks no kaimiņa ir pārlieku liels.
Varbūt nenosodīsim tos, kam gribas Krievijas izlases uzvaru. Var to saprast.
Разница в классе не поддаётся описанию, играют мастера и деревяшки обыкновенные, все голы забиты с одного касания и точно в угол. Тоже будет и сегодня, испанцы на классе вынесут вперёд ногами росс./ брёвна на обработку в деревянный цех.)))

  -3 [+] [-]

, 2018-07-01 12:48, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Kas par murgu! Nacionālisms pirmām kārtām nozīmē piederību konkrētai RASEI un tikai pēc tam atsevišķi ņemtajai nācijai! Jo nepastāv NEVIENA nācija, kura nepiederētu nevienai rasei! Valsts, jeb atsevišķi ņemtais teritoriālais zemes pleķis, kā arī administratīvi apstiprināta piederība pie konkrētas zemes pleķa struktūras, proti, pilsonība, trīi no nacionālisma viedokļa ir pēdējā vietā! Senču asinis ir krietni svarīgākās par jebkuras valsts pasi!
Es piemēram uzskatu ka nacionālisms ir ļoti izplatīta garīgā slimība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 12:52, pirms 6 gadiem
SteveDavis rakstīja: Es piemēram uzskatu ka nacionālisms ir ļoti izplatīta garīgā slimība
Brauc dzīvot Muceniekos un bučojies ar mērkaķiem zooparkā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-01 13:00, pirms 6 gadiem
elfs rakstīja: Man Horvātijas izlase ne pārāk simpatizē. Protams labāki par Serbiem ir, bet šajās valstīs ir augsts radikālisma līmenis (tie komentētāji tV gan idioti, sauc to par nacionālismu, lai gan nacionālisms tas nav).

Vispār baigi skumji, ka arī te patās Latvijā baigi rasistiski noskaņoti cilvēki...un paši sevi dēvē par nacionāļiem...
Lai gan nacionālisms tieši ir pretējais. Nacionālisms ir par konkrētas tautas vērtībām, kultūru un tādā garā. Citu tautību, rasu vai reliģijas pārstāvju cilvēki nacionālistiem nav ienaidnieki. Divu tautību nacionālisti pat rod vienotu skatījumu uz lietu kārtību pasaulē. Nevis naidojas, jo mērķis ir viens - savas tautas labklājība savā dzimtenē.

100%, ka te tiks šis komentārs nomīnusots, jo diemžēl te komentāros valda radikālisms...

Lai vai kā atgriežoties pie futbola. Ja esmu neitrāls līdzjutējs, tad es lielākoties atbalstu komandas, kas ir mazāk spēcīgas vai arī komandas, kas ar savu spēli priecē

P.S. Bet nu lai uzvar labākais (protams izņemot Krieviju) - Dānija vai Horvātija, tas nav tik svarīgi Par labu futbolu!
Antifutboliska tev tā neitralitāte, "līdzjutēj". Skaists tekstiņš tev tur sanāca, bet patiesībā pats spied uz nacionālismu. Es esmu par vārtiem un momentiem bagātu spēli nevis lūgšanos lai vājākā komanda spēj nosēdēt 90 min aizsardzībā.

     [+] [-]

, 2018-07-01 13:25, pirms 6 gadiem
Šodien uzvarētāji ir visai paredzami un tie ir Spānija un Horvātija. Ja tā nebūs tad tas būs uzskatāms par lielu pārsteigumu

  -3 [+] [-]

, 2018-07-01 13:28, pirms 6 gadiem
Bet krieviem visu cieņu, kā jau varēja paredzēt, ļoti labs čempionāts, lieliski stadioni... Es nesaprotu kas būs pec 4 gadiem Katarā, vai tad tiešām neatcels to vājprātu. Kā tik mazā valstī un nenormālā karstumā var notikt PK futbolā...

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 13:33, pirms 6 gadiem
elfs rakstīja: Man Horvātijas izlase ne pārāk simpatizē. Protams labāki par Serbiem ir, bet šajās valstīs ir augsts radikālisma līmenis (tie komentētāji tV gan idioti, sauc to par nacionālismu, lai gan nacionālisms tas nav).

Vispār baigi skumji, ka arī te patās Latvijā baigi rasistiski noskaņoti cilvēki...un paši sevi dēvē par nacionāļiem...
Lai gan nacionālisms tieši ir pretējais. Nacionālisms ir par konkrētas tautas vērtībām, kultūru un tādā garā. Citu tautību, rasu vai reliģijas pārstāvju cilvēki nacionālistiem nav ienaidnieki. Divu tautību nacionālisti pat rod vienotu skatījumu uz lietu kārtību pasaulē. Nevis naidojas, jo mērķis ir viens - savas tautas labklājība savā dzimtenē.

100%, ka te tiks šis komentārs nomīnusots, jo diemžēl te komentāros valda radikālisms...

Lai vai kā atgriežoties pie futbola. Ja esmu neitrāls līdzjutējs, tad es lielākoties atbalstu komandas, kas ir mazāk spēcīgas vai arī komandas, kas ar savu spēli priecē

P.S. Bet nu lai uzvar labākais (protams izņemot Krieviju) - Dānija vai Horvātija, tas nav tik svarīgi Par labu futbolu!
Tas, ko šeit raksti, ir vēlamība. Nacionālistiska pašattaisnošanās. "Nacionālisms ir par konkrētas tautas vērtībām, kultūru un tādā garā" - tas ir patriotisms, nevis nacionālisms. Savukārt tas, ko Tu sauc par radikālismu, normālā eiropeiskā izpratnē tiešām ir nacionālisms, kas pēc Otra pasaules kara Eiropas demokrātijās ir pilnīgi diskreditēts (neskaitot radikālas aprindas, protams). Līdz ar to nacionālisms tiek saistīts ar radikālismu un nosodīts. Pie mums Latvijā atšķirīgās vēstures dēļ gan netiek un pastāv centieni nacionālisma jēdzienu reabilitēt, uz ko norāda arī Tavs komentārs.

  -2 [+] [-]

, 2018-07-01 13:33, pirms 6 gadiem
Shodien visi ikskji pa Horvatiju un Krieviju😅 Spaanji drossi vareetu braukt maajaas😅

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 13:40, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Spānija šodien ir krietni nabadzīgāka par Horvātiju
Nebūt ne, joprojām krietni priekšā. Modernāka un progresīvāka. Horvāti gan nav tas sliktākais gadījums, bet nu necīnās jau pret Spāniju.

     [+] [-]

, 2018-07-01 13:42, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: nacionālisms tieši ir naidīga/savstarpēja karošanas ideoloģija

Baltijas valstīs, Ukrainā, Polijā kur nav ne melno, ne musulmaņu , nacionālisti kā ienaidniekus deklarē krievus

kamēr rietumvalstu nacionālisti kā ienaidniekus deklarē melnos musļikus, kamēr tajā pašā laikā sadarbojas un atbalsta Krievijas nacionālistus

no spilgtākajām figūrām var minēt Petēnu Francijā
Petēns 41. gadā par to tikai sapņot varēja.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 13:43, pirms 6 gadiem
Burt, es ar tevi esmu vienā Baltajā partijā! Šodien pret mongolīdiem!

     [+] [-]

, 2018-07-01 13:44, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Kas par murgu! Nacionālisms pirmām kārtām nozīmē piederību konkrētai RASEI un tikai pēc tam atsevišķi ņemtajai nācijai! Jo nepastāv NEVIENA nācija, kura nepiederētu nevienai rasei! Valsts, jeb atsevišķi ņemtais teritoriālais zemes pleķis, kā arī administratīvi apstiprināta piederība pie konkrētas zemes pleķa struktūras, proti, pilsonība, tīri no nacionālisma viedokļa ir pēdējā vietā! Senču asinis ir krietni svarīgākās par jebkuras valsts pasi!
Regresīvais etniskais nacionālisms ir vienlaicīgi bieži arī rasisms. Progresīvs pilsonisks nacionālisms nav.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 13:45, pirms 6 gadiem
Tante rakstīja: Tas, ko šeit raksti, ir vēlamība. Nacionālistiska pašattaisnošanās. "Nacionālisms ir par konkrētas tautas vērtībām, kultūru un tādā garā" - tas ir patriotisms, nevis nacionālisms. Savukārt tas, ko Tu sauc par radikālismu, normālā eiropeiskā izpratnē tiešām ir nacionālisms, kas pēc Otra pasaules kara Eiropas demokrātijās ir pilnīgi diskreditēts (neskaitot radikālas aprindas, protams). Līdz ar to nacionālisms tiek saistīts ar radikālismu un nosodīts. Pie mums Latvijā atšķirīgās vēstures dēļ gan netiek un pastāv centieni nacionālisma jēdzienu reabilitēt, uz ko norāda arī Tavs komentārs.
Nacionālismam noteikti ir vieta arī mūsdienās, bet to bieži piesavinās visādi radikāļi un trakie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-01 13:50, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: Marija Petēna
Marina Lepēna.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 13:53, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Izplatīta garīga slimība ir karojošs, ne ar ko nemotivēts antirasisms, multikulturālisma un politkorektisma ideoloģijas
Karojošs antirasisms, say what??

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 13:55, pirms 6 gadiem
Spāņiem jāsacaurumo Akinfejeva būris, lai pēc spēles Kremļa daudzo televīziju skaļās rīkles beidzot ir ciet. Pēc Urugvajas 0-3 tika sludināts, ka tam nebija nozīme nekāda. Drāziens no spāņiem būtu tieši laikā vatostānai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-01 13:59, pirms 6 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Nacionālismam noteikti ir vieta arī mūsdienās, bet to bieži piesavinās visādi radikāļi un trakie.
Protams, jautājums par saturu, ko katrā no šiem jēdzieniem ietver, bet kopumā ar nacionālismu apzīmē negatīvāk vērtējamas izpausmes un ar patriotismu - pozitīvākas jeb tās, kas mazāk ietver naidīgumu pret citiem, pārākuma apziņu utt. Bet arī par patriotismu ir diskusijas, kādos gadījumos tas vērtējams pozitīvi un vai vispār savas valsts, nācijas, piederības grupas mīlēšana var būt tikai pozitīvi vērtējama.
Par to, ka nacionālisms ir bīstams, mūsdienu neradikālajās tā dēvēto Rietumu intelektuālajās aprindās, diskusiju nav. Mums tas noteikti nav pašsaprotami, līdz ar to mēs noteikti nacionālisma bīstamības (ne)izpratnē esam krietni tuvāk Balkāniem, nekā tā sauktajai 1. ātruma Eiropai.

     [+] [-]

, 2018-07-01 14:04, pirms 6 gadiem
Tante rakstīja: Protams, jautājums par saturu, ko katrā no šiem jēdzieniem ietver, bet kopumā ar nacionālismu apzīmē negatīvāk vērtējamas izpausmes un ar patriotismu - pozitīvākas jeb tās, kas mazāk ietver naidīgumu pret citiem, pārākuma apziņu utt. Bet arī par patriotismu ir diskusijas, kādos gadījumos tas vērtējams pozitīvi un vai vispār savas valsts, nācijas, piederības grupas mīlēšana var būt tikai pozitīvi vērtējama.
Par to, ka nacionālisms ir bīstams, mūsdienu neradikālajās tā dēvēto Rietumu intelektuālajās aprindās, diskusiju nav. Mums tas noteikti nav pašsaprotami, līdz ar to mēs noteikti nacionālisma bīstamības (ne)izpratnē esam krietni tuvāk Balkāniem, nekā tā sauktajai 1. ātruma Eiropai.
Paši nacionālisti patriotismu un nacionālismu izmanto kā sinonīmus un patriotismu biežāk piesauc gadījumos, kad nacionālisms varētu tikt negatīvi uztverts. Parasti jau, ja cilvēki nav radikāli, viņi sevi nesauc arī par patriotiem, jo tam nav lielas jēgas. Rietumos ir pilns ar visādiem radikāļiem, domāju, ka mums viņu nav vairāk kā tur. Mēs gan esam kopumā vairāk iesīkstējuši, bet nu ar laiku panāksim arī Rietumeiropu.

     [+] [-]

, 2018-07-01 14:08, pirms 6 gadiem
Nez , Sibīrijas pērtiķi arī pēc kaunpilnā dupsējiena šovakar turpinās tribīnēs aurot "roseja!roseja!"līdz kausa finālam ?...

     [+] [-]

, 2018-07-01 14:13, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Brauc dzīvot Muceniekos un bučojies ar mērkaķiem zooparkā
Jums ir tiesibas uz savu viedokli man uz savu ,ka teica Elisa Holisa - Man ir nepatīkams Jusu viedoklis ,bet es esmu Gatavs nomirt lai dotu iespēju Jums to izteikt

     [+] [-]

, 2018-07-01 14:33, pirms 6 gadiem
Nejauksim sportu ar politiku par Krieviem

     [+] [-]

, 2018-07-01 14:41, pirms 6 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Paši nacionālisti patriotismu un nacionālismu izmanto kā sinonīmus un patriotismu biežāk piesauc gadījumos, kad nacionālisms varētu tikt negatīvi uztverts. Parasti jau, ja cilvēki nav radikāli, viņi sevi nesauc arī par patriotiem, jo tam nav lielas jēgas. Rietumos ir pilns ar visādiem radikāļiem, domāju, ka mums viņu nav vairāk kā tur. Mēs gan esam kopumā vairāk iesīkstējuši, bet nu ar laiku panāksim arī Rietumeiropu.
Radikāļi tiešām ir visur. Mums to šajā jautājumā varētu būt mazāk tieši tāpēc, ka vidusmērs vai vairākums ir pietiekami nacionālistiski radikāls. Lai opozīcijā vēl organizētos kas izteikti radikālāks, tam būtu jābūt kaut kam ārkārtīgi ekstrēmam. Es te domāju par nacionāli noskaņoto vairākumu un kaut ko ekstrēmāku tai pašā virzienā, nevis prokrievisko opozīciju.

     [+] [-]

, 2018-07-01 14:56, pirms 6 gadiem
Tikai par Horvātiju un Labu futbolu

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 15:01, pirms 6 gadiem
Beidzot turnīrs attīrīsies no izdzimteņiem un necilvēkiem..utainos izmēzīs no turnīra..gatavojamies svētkiem..

     [+] [-]

, 2018-07-01 15:03, pirms 6 gadiem
Tas ir visas pasaules negods ka tādu turnīru rīko tāda neliešu valsts

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 15:13, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: krievu izredzes ir nulle
līdzīgi tavējām

     [+] [-]

, 2018-07-01 15:56, pirms 6 gadiem
Vates paliks čempionātā, bet šoreiz kā līdzjutēji!

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:00, pirms 6 gadiem
Opā, spāņiem rezervē Karvahals ar Injestu.

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:22, pirms 6 gadiem
Tante rakstīja: Tas, ko šeit raksti, ir vēlamība. Nacionālistiska pašattaisnošanās. "Nacionālisms ir par konkrētas tautas vērtībām, kultūru un tādā garā" - tas ir patriotisms, nevis nacionālisms. Savukārt tas, ko Tu sauc par radikālismu, normālā eiropeiskā izpratnē tiešām ir nacionālisms, kas pēc Otra pasaules kara Eiropas demokrātijās ir pilnīgi diskreditēts (neskaitot radikālas aprindas, protams). Līdz ar to nacionālisms tiek saistīts ar radikālismu un nosodīts. Pie mums Latvijā atšķirīgās vēstures dēļ gan netiek un pastāv centieni nacionālisma jēdzienu reabilitēt, uz ko norāda arī Tavs komentārs.
Pirms rakstīt kaut kādu herņu, vismaz varētu apskatīties ko nozīmē jēdziens "nacionālisms". Un nejaukt vienā putrā šovinismu, radikālismu, ekstrēmismu un nacionālismu. Vēl te fašismu tik atliek pievārīt klāt.

  -3 [+] [-]

, 2018-07-01 16:53, pirms 6 gadiem
Nu, tad par mūsējiem. Spāņi ir ņemami.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 16:58, pirms 6 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Nu, tad par mūsējiem. Spāņi ir ņemami.
Tavējie tikai kļūdas pēc atrodas 1/8finālā

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 16:59, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tavējie tikai kļūdas pēc atrodas 1/8finālā
Slimnīcā internets?

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:01, pirms 6 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Slimnīcā internets?
Krievijā internets?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-07-01 17:04, pirms 6 gadiem
Krievi spiež...

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:07, pirms 6 gadiem
DainixDT rakstīja: Krievi spiež...
Sarkanajos kreklos spāņi.

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:08, pirms 6 gadiem
Krievi vispār pie bumbas netiek.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:09, pirms 6 gadiem
DainixDT rakstīja: Krievi spiež...
Biksēs?

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:10, pirms 6 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Krievi vispār pie bumbas netiek.
Tagad jā

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:10, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Biksēs?
Jau izskatās aptirsušies.

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:10, pirms 6 gadiem
Skaidrs, krievi sēdēs aizsardzībā un gaidīs haļavu

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:11, pirms 6 gadiem
Iespieda!!

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:12, pirms 6 gadiem
Goooooooooooool!!!!

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:12, pirms 6 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Jau izskatās aptirsušies.
Tā ir tikai sakritība, ka tu beigās vienmēr pats aptirsies?

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:12, pirms 6 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Tā ir tikai sakritība, ka tu beigās vienmēr pats aptirsies?
Tu esi aptirsies un viss!!!

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:12, pirms 6 gadiem
Uzreiz baigais kapa klusums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:13, pirms 6 gadiem
Skaisti!
Vate ķeksē ārā no sava būra pirmo!
Prozīt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:14, pirms 6 gadiem
cloud rakstīja: Skaisti!
Vate ķeksē ārā no sava būra pirmo!
Prozīt!
JĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀ ! Utainos jau sākumā nolika pie vietas ! Visideālākais scenārijs sanaca !

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:14, pirms 6 gadiem
Krievi var cerēt tagad uz kādu zilo sitienu vai tiesnesi.

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:15, pirms 6 gadiem
OTROS OTROS .uzliku 120 eiro uz Spaniju. dabūsu klāt 66.krieveļi pelna man naudu pakāšot

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:17, pirms 6 gadiem
Tas tev nav ramadāna nogurdinātos arābus apspēlēt.
Te pretīm 18+ sižetiņš.

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:18, pirms 6 gadiem
Jābūt pilnīgam āmuram lai neredzētu atšķirību meistarībā

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:20, pirms 6 gadiem
Kremļa televizors noteikti stāsta, kā sarkanā mašīna mīca baltos spāņus.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:22, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: okupantu dirslaizis!
Galīgi neesi sapratis domu, bet man tas nesvarīgi!

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:22, pirms 6 gadiem
Kkas teica, ka krievi netēlojot un lieki pa zemi nevalatoties

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:23, pirms 6 gadiem
Krievs nosimulēja kā koka klucis.

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:24, pirms 6 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Kremļa televizors noteikti stāsta...
Ka Krievijas izlases formu var nopirkt jebkurā lielveikalā.

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:24, pirms 6 gadiem
cloud rakstīja: Ka Krievijas izlases formu var nopirkt jebkurā lielveikalā.
kopā ar tanku.

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:26, pirms 6 gadiem
Nu krieviem ir viens variants- kā kāds ar bumbu tiek līdz spāņu soda laukumam ir jākrīt, varbūt tiesnesis ir gatavs izzīst pendeli.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:28, pirms 6 gadiem
Grūti nepamanīt komentētāja Hščanoviča izteikto fanošanu par Krieviju.

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:28, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Kkas teica, ka krievi netēlojot un lieki pa zemi nevalatoties
Skaties futeni dēļ tā, ka Tavi spama koriši to dara, lai būtu par ko pačatot? Jo cik sapratu, tad Tev futbols nepatīk.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:31, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Skaties futeni dēļ tā, ka Tavi spama koriši to dara, lai būtu par ko pačatot? Jo cik sapratu, tad Tev futbols nepatīk.
Skaties futeni dēļ tā, ka Tavi spama koriši to dara, lai būtu par ko pačatot? Jo cik sapratu, tad Tev futbols nepatīk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-07-01 17:33, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Skaties futeni dēļ tā, ka Tavi spama koriši to dara, lai būtu par ko pačatot? Jo cik sapratu, tad Tev futbols nepatīk.
Tu maz ko saproti hendža un reizēm šķiet, ka pat ar to lepojies. Tici man, man nav mākslīgi jāmeklē tēmas, lai 'pačatotu' ar saviem 'korišiem'.

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:35, pirms 6 gadiem
Nesaprotu, kā krieviem nav kauns šādi spēlēt savu skatītāju klātbūtnē? Nekāda pressinga - spāņi dara ko grib, krievi tik stāv un skatās.

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:36, pirms 6 gadiem
Turpina spāņi bezjēdzīgi bumboties

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:36, pirms 6 gadiem
Gandrīz jau izlīdzināja. Vēl mazliet jāpagaida.

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:37, pirms 6 gadiem
Krievi metru aizsit gar vārtiem, komentētāji sajūsmā

  +2 [+] [-]

, 2018-07-01 17:37, pirms 6 gadiem
Mirret rakstīja: Nesaprotu, kā krieviem nav kauns šādi spēlēt savu skatītāju klātbūtnē? Nekāda pressinga - spāņi dara ko grib, krievi tik stāv un skatās.
Un ko ta spāņi tādu ir izdarījuši neskaitot 1000 piespēles?

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:37, pirms 6 gadiem
ja spāņi vairs neuzbruks, tas tiem pensionāriem var dārgi maksāt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:38, pirms 6 gadiem
Mirret rakstīja: Nesaprotu, kā krieviem nav kauns šādi spēlēt savu skatītāju klātbūtnē? Nekāda pressinga - spāņi dara ko grib, krievi tik stāv un skatās.
Spāņi dara, ko grib, krievi, ko var. Nez vai būtu jākaunas par to, ka esi objektīvi vājāks.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:38, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Un ko ta spāņi tādu ir izdarījuši neskaitot 1000 piespēles?
Nu un kāpēc viņiem jāskrien uzbrukumā, ja krievi atļauj viņiem bumboties esot vadībā?

  +2 [+] [-]

, 2018-07-01 17:39, pirms 6 gadiem
Nu ko spāņi dabumbojās....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:39, pirms 6 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Gandrīz jau izlīdzināja. Vēl mazliet jāpagaida.
Bieži krievam laizi pēcpusi?

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:40, pirms 6 gadiem
HA HA HA

  +3 [+] [-]

, 2018-07-01 17:40, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: tiesneši sāk darbību
tīrs 11m

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:40, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Tu maz ko saproti hendža un reizēm šķiet, ka pat ar to lepojies. Tici man, man nav mākslīgi jāmeklē tēmas, lai 'pačatotu' ar saviem 'korišiem'.
Lai tā būtu, es tik ierēcu par Tevi, gatava pie jebkura sporta veida rastiem ielīst, ja tur būs Banss & Co.

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:40, pirms 6 gadiem
Spāņi var turpināt "bumboties"

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:40, pirms 6 gadiem
Nu vismaz interesantāka spēle paliks

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:40, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Bieži krievam laizi pēcpusi?
Pēcpuses laiza tikai baltieši amerikānim. Ļoti pazemojoši.

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:41, pirms 6 gadiem
Nekas, spāņi ieliks atkal. Niknums tikai pieaugs.

  -2 [+] [-]

, 2018-07-01 17:41, pirms 6 gadiem
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-07-01 17:42, pirms 6 gadiem
Un keponiem mutes ciet

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:42, pirms 6 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Pēcpuses laiza tikai baltieši amerikānim. Ļoti pazemojoši.
Es tev prasu. Pazemojoši ir laizīt utainajiem

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:42, pirms 6 gadiem
Bļeģ...😡😡😡

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:42, pirms 6 gadiem
nu vot

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:42, pirms 6 gadiem
Tāpat vatņiki zaudēs

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:42, pirms 6 gadiem
Nu re, tagad spāņiem būs atkal bišk jāuzgāzē, priekš skatītāja daudz interesantāk.

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:42, pirms 6 gadiem
VoldinshGB rakstīja: Sausmas! Sadu pendeli izzist no pirksta. Ta nav spele ar roku, ta ir uzsista roka, pietam atrodoties gaisa. Uzpirkti visi
Es tev kā cilvēks kurš izgājis tiesnešu skolu saku - tīrs 11m
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:43, pirms 6 gadiem
Pilnībā pajāt, kurš uzvar. Simulanti vai okupanti

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:43, pirms 6 gadiem
lacis67 rakstīja: Tāpat vatņiki zaudēs
Narkomāns Jānis jau ir zaudējis visu. Diez vai vate ausīm viņam vēl ir palikusi.

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:43, pirms 6 gadiem
zbal spāņi nesit pa vārtiem

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:43, pirms 6 gadiem
Nekas, spāņi atkal sāks spēlēt un sasitīs.

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:43, pirms 6 gadiem
Godīgi sakot identiska situācija spēlē Argentīna-Nigērija, kur neiedeva 11m sodsitienu..

Un šeit iedod, neskatoties video ?

Un tie komentētāji arī tādi luņi, paši viņi atcerās ko teica tajā spēlē par šo situāciju? un tagad skandē kaut ko citu...

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:43, pirms 6 gadiem
Labi vien ir! Tagad spāņiem būs jāspēlē futbols.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:44, pirms 6 gadiem
Pikē domāja, ka DeHeā ir galīgs nespējnieks, ka tādu voleja bloku uzlika...

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:44, pirms 6 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Narkomāns Jānis jau ir zaudējis visu. Diez vai vate ausīm viņam vēl ir palikusi.
Mēle jēla no vovanu pēcpuses?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:45, pirms 6 gadiem
VoldinshGB rakstīja: Bija interneta tak jaunie traktejumi, ta nav spele ar roku. Tu gaisa vari uzlekt ar rokam gar saniem? Pietam pretinieks no metra uzsit pa roku, pendele
Roka nebija gar sāniem te, tādas gaisa rokas vienmēr ir jādot 11m

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:45, pirms 6 gadiem
Šī bija tīra pendele, tajā NIG - ARG spēlē bija rokas paralēli un pleca padušu augstumā, nevis voleja bloks.
Nevajag jau būt tik akliem.

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:45, pirms 6 gadiem
es tos komentētajus sasitisu jo vini par krieviem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:46, pirms 6 gadiem
Frost rakstīja: es tos komentētajus sasitisu jo vini par krieviem

  -2 [+] [-]

, 2018-07-01 17:46, pirms 6 gadiem
Pilnīgi nepelnīts rezultāts jeb haļava krievam

  -3 [+] [-]

, 2018-07-01 17:47, pirms 6 gadiem
halava suda 11metrinieks,krievi ir halavciki

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:47, pirms 6 gadiem
VoldinshGB rakstīja: Paradi vel vienu stura sitienu vai standartu kur futbolists lec gaisa ar rokam gar saniem, tad parunasim talak, pagaidam kluse
Protams ka nelec ar rokām gar sāniem, bet tu pats vainīgs ja bumba trāpa tādā situācijā pa roku un nav ko te bimbāt. Tīrs 11m un punkts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-07-01 17:48, pirms 6 gadiem
Tas spāņu atejas futbols sen jau atkosts. Saspēlējas, saspēlējas, bet pat vienu momentu nevar izveidot. Krievi pat ļoti labi izskatās.

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:48, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Lai tā būtu, es tik ierēcu par Tevi, gatava pie jebkura sporta veida rastiem ielīst, ja tur būs Banss & Co.
Nu katrs jau spriežam pēc sevis, acīmredzot, tev tā ir norma kko darīt tikai tāpēc, lai kādam pielīstos cilvēkam, kuram viss kārtībā ar komunikācijas spējām, diez vai kas tāds vispār prātā ienāktu.

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:48, pirms 6 gadiem
Baigi paredzams scenārijs, krievi var tā arī sabumbot niču
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:49, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Nu katrs jau spriežam pēc sevis, acīmredzot, tev tā ir norma kko darīt tikai tāpēc, lai kādam pielīstos cilvēkam, kuram viss kārtībā ar komunikācijas spējām, diez vai kas tāds vispār prātā ienāktu.
Bu, bu, bu.

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:49, pirms 6 gadiem
Krieviem stulba kļūda un uzdāvināti vārti spāņiem.

  -2 [+] [-]

, 2018-07-01 17:49, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Labi vien ir! Tagad spāņiem būs jāspēlē futbols.
Varētu krievi otrā puslaika sākumā vēl vienus iemānīt, tad gan varētu jautrs futbols panesties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:50, pirms 6 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Krieviem stulba kļūda un uzdāvināti vārti spāņiem.
Uzmini, kāpēc?

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:50, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Varētu krievi otrā puslaika sākumā vēl vienus iemānīt, tad gan varētu jautrs futbols panesties.
Nepiesauc nelaimi!

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:50, pirms 6 gadiem
VoldinshGB rakstīja: Pretinieks vinam no 1m pasa augstakaja punkta gaisa uzsit ar bumbu pa roku. Turpini tiesat pagalma macus, jo no futbola neko nesajedz
Nu vot, pats vēl vairāk pamatoji to ka tīrs 11m sods, uzsita pa roku, bumbas ceļā bija roka, tas ir tīrs sods.Turpini bimbāt ja nejēdz no tiesāšanas neko.
Es neatbalstu ne Krievijas izlasi, ne Spānijas. Esmu neitrāls futbola skatītājs un esmu par skaistu spēli.

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:51, pirms 6 gadiem
Ja nu kas tad spāņiem haļavčiks bija. Citādāk pilnīgas nulles. Neko nespēj izveidot.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:51, pirms 6 gadiem
Jācer, ka 2. puslaikā krievi smagi atrausies. Uzreiz vieglāk kļūtu elpot.

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:51, pirms 6 gadiem
Frost rakstīja: es tos komentētajus sasitisu jo vini par krieviem
video būs??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-07-01 17:51, pirms 6 gadiem
VoldinshGB rakstīja: Pretinieks vinam no 1m pasa augstakaja punkta gaisa uzsit ar bumbu pa roku. Turpini tiesat pagalma macus, jo no futbola neko nesajedz
Ko ta to otru roku mācēja nolaist, bet to vainīgo turēja augšā un vēl uz sānu pavicināja?

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:52, pirms 6 gadiem
GreenUprise rakstīja: Ja nu kas tad spāņiem haļavčiks bija. Citādāk pilnīgas nulles. Neko nespēj izveidot.
Štrunts par spāņiem - galvenais, lai Tu pats neesi nulle.

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:52, pirms 6 gadiem
GreenUprise rakstīja: Tas spāņu atejas futbols sen jau atkosts. Saspēlējas, saspēlējas, bet pat vienu momentu nevar izveidot. Krievi pat ļoti labi izskatās.
Nekad tā nav bijis agrāk - viņi daudz saspēlējās, bet iepriekšejos PČ un EČ veidoja daudz vairāk bīstamu momentu un tikai, kad iesita vārtus, tad jau velk spēli ar piespēlēm un uzbrūk tikai,ja pretinieki kļūdās pozicionāli aizsardzībā.
Šogad spāņiem pietrūkst gan līderu(Xavi, xabi alonso, david villa, fernando torres utt) gan saspēlētības.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:52, pirms 6 gadiem
Magnijs rakstīja: Jācer, ka 2. puslaikā krievi smagi atrausies. Uzreiz vieglāk kļūtu elpot.
Varbūt labāk izvelc galvu no pakaļas???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:53, pirms 6 gadiem
VoldinshGB rakstīja: Saprastu ja uzsistu ar bumbu kas lido vartu virziena. Bumba vispar kaut kur aplami uz sanu lidoja, krievs pats uzsit un viss
ar to pietiek, roka soda laukumā un poh uz kuru pusi lido bumba, kaut vai uz krievu vārtu pusi, tam nav nozīmes, spēle ar roku ir un paliek spēle ar roku.

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:53, pirms 6 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Varbūt labāk izvelc galvu no pakaļas???
Kā Tu tā izsecināji par manas galvas atrašanās vietu?

  +2 [+] [-]

, 2018-07-01 17:54, pirms 6 gadiem
DainixDT rakstīja: Nu vot, pats vēl vairāk pamatoji to ka tīrs 11m sods, uzsita pa roku, bumbas ceļā bija roka, tas ir tīrs sods.Turpini bimbāt ja nejēdz no tiesāšanas neko.
Es neatbalstu ne Krievijas izlasi, ne Spānijas. Esmu neitrāls futbola skatītājs un esmu par skaistu spēli.
Es piekrītu, ka pendele jādod, bet nevar noliegt, ka nedaudz farsā tā izvērtēšana ir aizgājusi...tad tur nejauši, tad dabiska/nedabiska pozīcija, ta vēl kkādus roku aigstumus cits piesauc...nu murgs. Visam jābūt krietni vienkāršāk - roka ir roka. ja tā nav piespiesta pie ķermeņa, tad jauša, nejauša, dabiska, nedabiska, vienalga roka ir roka un pendele un viss.

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:54, pirms 6 gadiem
Mirret rakstīja: Nekad tā nav bijis agrāk - viņi daudz saspēlējās, bet iepriekšejos PČ un EČ veidoja daudz vairāk bīstamu momentu un tikai, kad iesita vārtus, tad jau velk spēli ar piespēlēm un uzbrūk tikai,ja pretinieki kļūdās pozicionāli aizsardzībā.
Šogad spāņiem pietrūkst gan līderu(Xavi, xabi alonso, david villa, fernando torres utt) gan saspēlētības.
Iespējams, ka talanta/izpildītāju arī vairs nav.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:54, pirms 6 gadiem
nu tie divi kas komentē-reali besi,tāpat tie sodi,tas 11m,te par pirdienu piešķir,te par neko-futbols-skaista spēle

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:54, pirms 6 gadiem
Baigi nepaveicās spāņiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:55, pirms 6 gadiem
spele ar roku bij? Bij. Talaak tas ir tiesnesha kompetence pienjemt lemumu vai tas bij ar nodomu vai nee. Njemot veeraa bumbas kustiibas atrumu un to ka Pikee bij ar seju pret vartiem,japienjem ka tiesnesis ir vai nu nopirkts vai vienkarshi nekompetents

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:55, pirms 6 gadiem
VoldinshGB rakstīja: Tacu pats Treimanis skiet teica, ja ta nav spele ar roku, tad nav jadod. Ta ir uzsista roka.Roka gaisa bija dabiga stavokli, jo neuzleksi cik vien augstu vari ar rokam gar saniem Tad jau par katru pieskarienu ar roku soda laukuma ir jadod

Ka jau teicu, pietrukst konsekvences.
Ej nu ej, kas tas par dabīgu stāvokli? Tu arī lecot cel rokas virs galvas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:57, pirms 6 gadiem
Pikee laikam acis pakausii un zibeniiga reakcija,labakais bloks WC vesturee. Kauns tiesnesim

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:57, pirms 6 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Krieviem stulba kļūda un uzdāvināti vārti spāņiem.
Krievs pat bumbu nemāk pareizi pieņemt ar savām koka kājām

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:58, pirms 6 gadiem
VoldinshGB rakstīja: Tad par katru pieskarienu ar roku ir jadod sods, neatkarigi vai bija spele apzinata vai nebija, vienalga kur bumba lidoja un kurs kuram uzsita. Bet ta nav!
Par katru pieskārienu nav jādod, īpaši kkur laukuma centrā, jo ir visādas situācijas, bet camon te vnk MILZĪGA SPĒLE AR ROKU, pat aklais iedotu 11m

  +2 [+] [-]

, 2018-07-01 17:58, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Es piekrītu, ka pendele jādod, bet nevar noliegt, ka nedaudz farsā tā izvērtēšana ir aizgājusi...tad tur nejauši, tad dabiska/nedabiska pozīcija, ta vēl kkādus roku aigstumus cits piesauc...nu murgs. Visam jābūt krietni vienkāršāk - roka ir roka. ja tā nav piespiesta pie ķermeņa, tad jauša, nejauša, dabiska, nedabiska, vienalga roka ir roka un pendele un viss.
Ja jau roka ir roka, tad pēc šādas loģikas, visi iedabūn bumbu soda laukumā, notēme uz roku, speciāli uzsit virsū, jo nepārtraukti spēlēt ar piespiestām rokām nav iespējams un visa spēle no nejaušu roku pendelēm vien sastāvētu. Jābūt APZINĀTAI spēlei ar roku, lai iedotu pendeli.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:59, pirms 6 gadiem
VoldinshGB rakstīja: Abi.
Tesco atlaides 6pakām?

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:59, pirms 6 gadiem
DainixDT rakstīja: Par katru pieskārienu nav jādod, īpaši kkur laukuma centrā, jo ir visādas situācijas, bet camon te vnk MILZĪGA SPĒLE AR ROKU, pat aklais iedotu 11m
Pilnībā piekrītu. Pikē nolohojās, diemžēl.

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:59, pirms 6 gadiem
man tie komentētāji zb.krievi zaudēs ar 3:1

  -2 [+] [-]

, 2018-07-01 18:00, pirms 6 gadiem
Dagsis rakstīja: Ja jau roka ir roka, tad pēc šādas loģikas, visi iedabūn bumbu soda laukumā, notēme uz roku, speciāli uzsit virsū, jo nepārtraukti spēlēt ar piespiestām rokām nav iespējams un visa spēle no nejaušu roku pendelēm vien sastāvētu. Jābūt APZINĀTAI spēlei ar roku, lai iedotu pendeli.
Ar piespiestām rokām nav jāspēlē, bet rokas arī nav jāvicina virs galvas. Ja Pikē gribētu, viņš mierīgi būtu varējis lēkt ar zemāk nolaistām rokām.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:00, pirms 6 gadiem
VoldinshGB rakstīja: Baiga filozofija, ka politikis nomauci, ta ari pa temu neatbildot
A ko tur atbildēt? hendzam tak senā sāpe uz mani, cik tie gadi pagājuši jau, bet šim laikam vēl kremt un vēljoprojām ik pa laikam kko beztēmā piekasās gribi, lai es tagad stāstu, cik personīgi pazīstu to Bansu un co un, ka man toč nav iemesls jāmeklē, lai, kā ar viņu, tā co, pakomunicētu ārpus SC par faktiski jebkuru tēmu? Vai varbūt man tagad jāpamato, kāpēc es skatos pasaules nozīmīgāko izlašu turnīru pasaules populārākajā komandu sporta veidā, jo Hendža savā smadzenītē kko ir sapratis? ak jūs dīvainie cilvēki.

  -4 [+] [-]

, 2018-07-01 18:00, pirms 6 gadiem
Ja metam politiku pie malas, tad šajā spēlē esmu 100% par krieviem. Besī spāņu garlaicīgais futbols ar 90min bumbošanu un varbūt 1-2 momentiem. Pendele bija totāli pelnīta, nav ko vicināties ar rokām soda laukumā. Spāņi vienmēr ir bijuši netīri spēlētāji un simulanti ar Ramosu un čīkstuli Pikē priekšgal. Nevienu labu vārdu par to komandu nevar pateikt. Lai krieviņi tiek tālāk, 1/4 finālā gan būs jāpieliek punkts veiksmīgajai kampaņai.

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:00, pirms 6 gadiem
edgarjans rakstīja: Pikee laikam acis pakausii un zibeniiga reakcija,labakais bloks WC vesturee. Kauns tiesnesim
Roka tur nedrīkst atrasties. Pendele bija, bet krieviem šajā epizodē nenormāli noveicās- nemākulīgs sitiens ar galvu noveda pie pendeles

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:02, pirms 6 gadiem
Leģionārs #13 rakstīja: Ja metam politiku pie malas, tad šajā spēlē esmu 100% par krieviem. Besī spāņu garlaicīgais futbols ar 90min bumbošanu un varbūt 1-2 momentiem. Pendele bija totāli pelnīta, nav ko vicināties ar rokām soda laukumā. Spāņi vienmēr ir bijuši netīri spēlētāji un simulanti ar Ramosu un čīkstuli Pikē priekšgal. Nevienu labu vārdu par to komandu nevar pateikt. Lai krieviņi tiek tālāk, 1/4 finālā gan būs jāpieliek punkts veiksmīgajai kampaņai.
Kā tas ir iespējams, ka par vienu no pasaulē labākajām futbola izlasēm Tu nevari pateikt nevienu pašu labu vārdu? Vai tad viņi visas savas trofejas ir saņēmuši tikai par simulēšanu un čīkstēšanu?

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:02, pirms 6 gadiem
Un tagad kad ir ieviests video atkārtojums vispār ir neprāts censties kaut ko muhļīt un cipa nejauši ar roku izsist neaizsniedzamu bumbu, jo video taču visu parādīs kā ir...

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:02, pirms 6 gadiem
Tagad roka skaitās tad, kad stroga noķer ar abām un vismaz 1sek nelaiž vaļā

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:02, pirms 6 gadiem
elfs rakstīja: Ak jā - ļoti ceru, ka ar šo čempionātu tie komentētāji zaudēs savu darbu. Briesmīga komentēšana!
Tāpat Kreipāns arī sen būtu jāatlaiž, ja nespēj būt neitrāls. Apnikusi viņa nemitīgā fanošana par krieviem!
Pilnīgi piekrītu-dēļ komentētājiem,gandrīz neiespējams skatīties-vienam pastāvīgi balss uziet līdz histēriskam falsetam,otram nav tiesnesis,bet kaut kāds arbitrs,trešais visu laiku,kā mantru atkārto"tāpēc mēs mīlam šo spēli/šādi pavērsieni iespējamai tikai futbolā.." un t.t.,bet visus viņus vieno neizprotama mīlestība pret teroristisko putina režīmu
tāda sajūta,ka skaties,nevis Latvijas kanālu,bet kaut kādu krievijas zombotv
būtu tad labāk veco labo Jākobsonu pasaukuši

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:03, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Roka tur nedrīkst atrasties. Pendele bija, bet krieviem šajā epizodē nenormāli noveicās- nemākulīgs sitiens ar galvu noveda pie pendeles
Ja runājam objektīvi, tad Tev ir pilnīga taisnība.

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:03, pirms 6 gadiem
Dagsis rakstīja: Ja jau roka ir roka, tad pēc šādas loģikas, visi iedabūn bumbu soda laukumā, notēme uz roku, speciāli uzsit virsū, jo nepārtraukti spēlēt ar piespiestām rokām nav iespējams un visa spēle no nejaušu roku pendelēm vien sastāvētu. Jābūt APZINĀTAI spēlei ar roku, lai iedotu pendeli.
Tieshi,taa. Kautkads sviests Tur viss tik zibenigi notika,100% uzsista roka

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:03, pirms 6 gadiem
Leģionārs #13 rakstīja: Ja metam politiku pie malas, tad šajā spēlē esmu 100% par krieviem. Besī spāņu garlaicīgais futbols ar 90min bumbošanu un varbūt 1-2 momentiem. Pendele bija totāli pelnīta, nav ko vicināties ar rokām soda laukumā. Spāņi vienmēr ir bijuši netīri spēlētāji un simulanti ar Ramosu un čīkstuli Pikē priekšgal. Nevienu labu vārdu par to komandu nevar pateikt. Lai krieviņi tiek tālāk, 1/4 finālā gan būs jāpieliek punkts veiksmīgajai kampaņai.
Komanda, kas demonstrēja ļoti skaistu piespēļu futbolu, kas uzvarēja trīs turnīrus pēc kārtas - un tu nevari pateikt nevienu labu vāŗdu?

  +3 [+] [-]

, 2018-07-01 18:04, pirms 6 gadiem
Leģionārs #13 rakstīja: Ja metam politiku pie malas, tad šajā spēlē esmu 100% par krieviem. Besī spāņu garlaicīgais futbols ar 90min bumbošanu un varbūt 1-2 momentiem. Pendele bija totāli pelnīta, nav ko vicināties ar rokām soda laukumā. Spāņi vienmēr ir bijuši netīri spēlētāji un simulanti ar Ramosu un čīkstuli Pikē priekšgal. Nevienu labu vārdu par to komandu nevar pateikt. Lai krieviņi tiek tālāk, 1/4 finālā gan būs jāpieliek punkts veiksmīgajai kampaņai.
Tu esi pilnīgs gumijnieks!

  +2 [+] [-]

, 2018-07-01 18:04, pirms 6 gadiem
Magnijs rakstīja: Ar piespiestām rokām nav jāspēlē, bet rokas arī nav jāvicina virs galvas. Ja Pikē gribētu, viņš mierīgi būtu varējis lēkt ar zemāk nolaistām rokām.
Spānis atradās ar muguru pret pretspēlētāju, diez vai Pikē ar acīm aizmugurē redzēju, kur no krieva galvas lidos bumba, lai tieši tur novicinātu savu roku, tādejādi traucējot tai nokļūt vārtu tīklā.

  +2 [+] [-]

, 2018-07-01 18:05, pirms 6 gadiem
Eu, bet as tie par vateņiem komentē?

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:06, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Es piekrītu, ka pendele jādod, bet nevar noliegt, ka nedaudz farsā tā izvērtēšana ir aizgājusi...tad tur nejauši, tad dabiska/nedabiska pozīcija, ta vēl kkādus roku aigstumus cits piesauc...nu murgs. Visam jābūt krietni vienkāršāk - roka ir roka. ja tā nav piespiesta pie ķermeņa, tad jauša, nejauša, dabiska, nedabiska, vienalga roka ir roka un pendele un viss.
Kā vispār var izvērtēt, kas katram indivīdam ir dabiska pozīcija, varbūt man dabiskā pozīcija ir pacelta roka un nedabiski viņu ir piespiest pie ķermeņa noteikumiem vispār ir jābūt maksimāli vienkāršiem un pēc iespējas ar mazāk izņēmumiem un vietu subjektīvām manipulācijām.

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:06, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Roka tur nedrīkst atrasties. Pendele bija, bet krieviem šajā epizodē nenormāli noveicās- nemākulīgs sitiens ar galvu noveda pie pendeles
ko tas noziime- roka TUR nedrikst atrasties ? ko tad darit rokudzelzhos spelet soda laukumaa? Ja cilveks megina lekt uz augshu,tas instinktivi celj rokas augshaa. Netici? Tad pamegini

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:06, pirms 6 gadiem
Dagsis rakstīja: Spānis atradās ar muguru pret pretspēlētāju, diez vai Pikē ar acīm aizmugurē redzēju, kur no krieva galvas lidos bumba, lai tieši tur novicinātu savu roku, tādejādi traucējot tai nokļūt vārtu tīklā.
Bet bumbas ceļā atradās roka, jebkurā tiesnešu apmācībā tev mācīs ka tā ir tīra roka un sods. Tieši runājot par šo epizodi.

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:07, pirms 6 gadiem
Ak dies, klausīties šitos komentētājus ir tāpat kā Kreipāns Vācijas spēlē, nu mazliet objektivitāti varbūt tomēr.

  -2 [+] [-]

, 2018-07-01 18:07, pirms 6 gadiem
Mirret rakstīja: Komanda, kas demonstrēja ļoti skaistu piespēļu futbolu, kas uzvarēja trīs turnīrus pēc kārtas - un tu nevari pateikt nevienu labu vāŗdu?
Es būtu par spāņiem tikai 3 gadījumos- ja viņi spēlētu pret Portugāli, Argentīnu vai Brazīliju. Visos pārējos gadījumos viņi var iet pa mežu.

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:07, pirms 6 gadiem
pilns ar kremljebotiem te,minuso pa labi un kreisi

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:08, pirms 6 gadiem
Dagsis rakstīja: Spānis atradās ar muguru pret pretspēlētāju, diez vai Pikē ar acīm aizmugurē redzēju, kur no krieva galvas lidos bumba, lai tieši tur novicinātu savu roku, tādejādi traucējot tai nokļūt vārtu tīklā.
Viņš ir profesionālis, turklāt visaugstākā līmeņa - viņam jau nu vajadzētu zināt, ka rikošeti un bumbas ceļš nav prognozējams, tāpēc rokām vienmēr ir jābūt tādā stāvoklī, lai tiesnesim nebūtu pamata dot penāļus.

  -2 [+] [-]

, 2018-07-01 18:08, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: A ko tur atbildēt? hendzam tak senā sāpe uz mani, cik tie gadi pagājuši jau, bet šim laikam vēl kremt un vēljoprojām ik pa laikam kko beztēmā piekasās gribi, lai es tagad stāstu, cik personīgi pazīstu to Bansu un co un, ka man toč nav iemesls jāmeklē, lai, kā ar viņu, tā co, pakomunicētu ārpus SC par faktiski jebkuru tēmu? Vai varbūt man tagad jāpamato, kāpēc es skatos pasaules nozīmīgāko izlašu turnīru pasaules populārākajā komandu sporta veidā, jo Hendža savā smadzenītē kko ir sapratis? ak jūs dīvainie cilvēki.
Nav man nekādas sāpes attiecībā uz Tevi.

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:09, pirms 6 gadiem
Nu Fakinfējevs pēc sejas tīrs urla

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:09, pirms 6 gadiem
Kas tie par garā apdalîtirm nabagiem komentè Šo spēli...nav jābrînās kādēļ lv futnols or tādā pakałā..ja šāda izpratns par f ir bijušajam špîlerim

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:09, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Kā vispār var izvērtēt, kas katram indivīdam ir dabiska pozīcija, varbūt man dabiskā pozīcija ir pacelta roka un nedabiski viņu ir piespiest pie ķermeņa noteikumiem vispār ir jābūt maksimāli vienkāršiem un pēc iespējas ar mazāk izņēmumiem un vietu subjektīvām manipulācijām.
Tad Tu ej pa ielu ar gaisā paceltu roku? Tas gan būtu amizanti.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:10, pirms 6 gadiem
artenio rakstīja: Pilnīgi piekrītu-dēļ komentētājiem,gandrīz neiespējams skatīties-vienam pastāvīgi balss uziet līdz histēriskam falsetam,otram nav tiesnesis,bet kaut kāds arbitrs,trešais visu laiku,kā mantru atkārto"tāpēc mēs mīlam šo spēli/šādi pavērsieni iespējamai tikai futbolā.." un t.t.,bet visus viņus vieno neizprotama mīlestība pret teroristisko putina režīmu
tāda sajūta,ka skaties,nevis Latvijas kanālu,bet kaut kādu krievijas zombotv
būtu tad labāk veco labo Jākobsonu pasaukuši
hmmm...vai tad tur spēlē ASV? Teroristu atbalstītāj, izslēdz TV un sāc domāt......šausmas, ka Latvijā tadi dzīvo

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:10, pirms 6 gadiem
DainixDT rakstīja: Bet bumbas ceļā atradās roka, jebkurā tiesnešu apmācībā tev mācīs ka tā ir tīra roka un sods. Tieši runājot par šo epizodi.
LOL . Tiesnesim jainprete vai bija apzinata vai neapzinata spele ar roku,saja ja tic savam acim un fizikas likumiem,tad neapzinata

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:10, pirms 6 gadiem
Dagsis rakstīja: Spānis atradās ar muguru pret pretspēlētāju, diez vai Pikē ar acīm aizmugurē redzēju, kur no krieva galvas lidos bumba, lai tieši tur novicinātu savu roku, tādejādi traucējot tai nokļūt vārtu tīklā.
Viņš lieliski zināja, kur atrodas aizmugurē esošā krieva galva un roku iestutēja starp šo galvu un vārtiem.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:11, pirms 6 gadiem
edgarjans rakstīja: LOL . Tiesnesim jainprete vai bija apzinata vai neapzinata spele ar roku,saja ja tic savam acim un fizikas likumiem,tad neapzinata
To nevērtē pēc tā, vai apzināta vai neapzināta spēle, bet gan vai bija dabīgs roku stāvoklis vai ne. Šajā gadījumā ne, jo, lai palēktos, nevajag rokas vēzēt virs galvas.

  +2 [+] [-]

, 2018-07-01 18:11, pirms 6 gadiem
Smacee nost rakstīja: Kas tie par garā apdalîtirm nabagiem komentè Šo spēli...nav jābrînās kādēļ lv futnols or tādā pakałā..ja šāda izpratns par f ir bijušajam špîlerim
Un tas ir LTV un nevis kautkads komercialais tv kanals,kauns tiesam

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:12, pirms 6 gadiem
edgarjans rakstīja: LOL . Tiesnesim jainprete vai bija apzinata vai neapzinata spele ar roku,saja ja tic savam acim un fizikas likumiem,tad neapzinata
Tāda roka soda laukuma kā šai epizodē NEKAD DZĪVĒ netiks uzskatīta kā neapzināta spēle ar roku, te vienmēr būs 11m sods. Arī neapzināta spēle ar roku bieži vien ir sods.

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:12, pirms 6 gadiem
Ok, jāiet lūrēt tālāk. Sarauj, Spānija!

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:12, pirms 6 gadiem
Magnijs rakstīja: To nevērtē pēc tā, vai apzināta vai neapzināta spēle, bet gan vai bija dabīgs roku stāvoklis vai ne. Šajā gadījumā ne, jo, lai palēktos, nevajag rokas vēzēt virs galvas.
Kad meginaji palekties no sirds pedejo reiz?

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:13, pirms 6 gadiem
Nedod dievs, spāņi šitā var uzdāvināt krieviem nākošo kārtu.

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:13, pirms 6 gadiem
Magnijs rakstīja: Tad Tu ej pa ielu ar gaisā paceltu roku? Tas gan būtu amizanti.
Nē, guļu ar roku virs galvas, tā man dabiska pozīcija, pa dienu locu uz leju nedabiskā pozīcijā, lai citiem nav amizanti nu tas tā, nedaudz iesmejot par tēmu, ko kāds ir darījis apzināti vai neapzināti un kas nu katram ir dabiski un kas nē. Es teiktu, ka noteikumi pēc būtības ir neveiksmīgi uzrakstīti, ja paliek tik daudz vietas subjektīvismam.

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:13, pirms 6 gadiem
Magnijs rakstīja: To nevērtē pēc tā, vai apzināta vai neapzināta spēle, bet gan vai bija dabīgs roku stāvoklis vai ne. Šajā gadījumā ne, jo, lai palēktos, nevajag rokas vēzēt virs galvas.
cilvēkiem ar zemu IQ ir grūti paskaidrot, viņi ir kā celmi, viņiem nepielec. Vari necensties, jo tups paliek tups, strīdās vēl pret profesionāli kam ir tiesneša kvalifikācija.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:14, pirms 6 gadiem
DainixDT rakstīja: Tāda roka soda laukuma kā šai epizodē NEKAD DZĪVĒ netiks uzskatīta kā neapzināta spēle ar roku, te vienmēr būs 11m sods. Arī neapzināta spēle ar roku bieži vien ir sods.
Nu tad jau ka te viens ieprieksh rakstija,vajag temet pa rokam soda laukumaa un pelnit pendeles

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:15, pirms 6 gadiem
Negribas tīt uz atpakaļ. Jūs te pendeli apspriež? Kādam likās ka nebija?

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:16, pirms 6 gadiem
edgarjans rakstīja: Nu tad jau ka te viens ieprieksh rakstija,vajag temet pa rokam soda laukumaa un pelnit pendeles
Protams var, ja esi labs tēmētājs tad vari provēt.

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:16, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Negribas tīt uz atpakaļ. Jūs te pendeli apspriež? Kādam likās ka nebija?
Tiem, kam ļoti ļoti krievi nepatīk

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:16, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Negribas tīt uz atpakaļ. Jūs te pendeli apspriež? Kādam likās ka nebija?
Es Spāņus atbalstu un tur bija tīrākā pendele.

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:16, pirms 6 gadiem
DainixDT rakstīja: Protams var, ja esi labs tēmētājs tad vari provēt.
OK.Skaidrs...

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:16, pirms 6 gadiem
DainixDT rakstīja: cilvēkiem ar zemu IQ ir grūti paskaidrot, viņi ir kā celmi, viņiem nepielec. Vari necensties, jo tups paliek tups, strīdās vēl pret profesionāli kam ir tiesneša kvalifikācija.
tie, kas sevi liela parasti ir ar ļoti zemu iq.

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:16, pirms 6 gadiem
edgarjans rakstīja: Nu tad jau ka te viens ieprieksh rakstija,vajag temet pa rokam soda laukumaa un pelnit pendeles
Vieglāk nebūs vārtos ietēmēt? Tie ir daudz lielāki par roku..

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:17, pirms 6 gadiem
vislabakaa iespeja trapit pa rokam kad sienija staav

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:17, pirms 6 gadiem
spani tadi invalidi psc

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:18, pirms 6 gadiem
Dagsis rakstīja: Ja jau roka ir roka, tad pēc šādas loģikas, visi iedabūn bumbu soda laukumā, notēme uz roku, speciāli uzsit virsū, jo nepārtraukti spēlēt ar piespiestām rokām nav iespējams un visa spēle no nejaušu roku pendelēm vien sastāvētu. Jābūt APZINĀTAI spēlei ar roku, lai iedotu pendeli.
Jā, kā tad. Spēles gaitā, kur visi spēlētāji ir kustībā tagad visi sāks tēmēt lai trāpītu pa kustīgu mērķi. tad jau vārtos trāpīt ir krietni vienkāršāk. Nevajag pārspīlēt.

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:19, pirms 6 gadiem
edgarjans rakstīja: vislabakaa iespeja trapit pa rokam kad sienija staav
Sieniņu epizodē parasti nesvilpj rokas, ja vien tie spēlētāji nav malējie siniņā stāvošie un tās rokas ir malējās no sieniņas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:19, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Jā, kā tad. Spēles gaitā, kur visi spēlētāji ir kustībā tagad visi sāks tēmēt lai trāpītu pa kustīgu mērķi. tad jau vārtos trāpīt ir krietni vienkāršāk. Nevajag pārspīlēt.
nu kaa,viens pietur ,otrs teeme un sit

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:19, pirms 6 gadiem
edgarjans rakstīja: vislabakaa iespeja trapit pa rokam kad sienija staav
Sieniņā ir ļoti dabiskas roku pozīcijas - aptverti ģimenes dārgumi, diez vai tur kādam 'celtos roka' par to dot pendeli.

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:21, pirms 6 gadiem
DainixDT rakstīja: Sieniņu epizodē parasti nesvilpj rokas, ja vien tie spēlētāji nav malējie siniņā stāvošie un tās rokas ir malējās no sieniņas.
Tieshi taa,un parasti ari nesvilpj,ja speletajs neredzot bumbu to netisham aizskar

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:22, pirms 6 gadiem
karliss rakstīja: Es Spāņus atbalstu un tur bija tīrākā pendele.
nu ja

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:23, pirms 6 gadiem
edgarjans rakstīja: Tieshi taa,un parasti ari nesvilpj,ja speletajs neredzot bumbu to netisham aizskar
ja tu par epizodi kur bija sods, tad vienalga, redz, neredz, speciāli, nespeciāli, tur tīrs 11m.

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:23, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Sieniņā ir ļoti dabiskas roku pozīcijas - aptverti ģimenes dārgumi, diez vai tur kādam 'celtos roka' par to dot pendeli.
Ja esi aptvēris visdārgāko, tad roku nekādi nepacels, kas i tas i

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:23, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Kā vispār var izvērtēt, kas katram indivīdam ir dabiska pozīcija, varbūt man dabiskā pozīcija ir pacelta roka un nedabiski viņu ir piespiest pie ķermeņa noteikumiem vispār ir jābūt maksimāli vienkāršiem un pēc iespējas ar mazāk izņēmumiem un vietu subjektīvām manipulācijām.
Pilnīgi piekrītu. Tagad par katru epizodi bezmazvai seminārs jātaisa

  +2 [+] [-]

, 2018-07-01 18:30, pirms 6 gadiem
Frost rakstīja: spani tadi invalidi psc
Jāsāk nervozēt?

Frost, 17:15, pirms stundas, ignorēt, atbildēt
OTROS OTROS .uzliku 120 eiro uz Spaniju. dabūsu klāt 66.krieveļi pelna man naudu pakāšot

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:32, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Tagad par katru epizodi bezmazvai seminārs jātaisa
Kad nebija video atkārtojuma, tad līdzjutēji čīkstēja, ka vajagot to, bet tagad kad tas ir tad atkal pretējs uzskats.
Ne par velti FIFA līdz pēdējam vilcinājās ar video atkārtojuma ieviešanu, jo zināja ka būs tā kā ir patreiz.

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:32, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Tagad par katru epizodi bezmazvai seminārs jātaisa
Man vispār tāds iespaids radies, ka futbols ir traki konservatīvs un tur katrs jauninājums nāk ar milzīgiem līkločiem pa grāvjiem un visu vajag maksimāli sarežģīt, lai līdzjutējiem būtu vienmēr par ko diskutēt. Man gan tas liekas muļķīgi, jo nu tik garlaicīgs jau tas sporta veids ar gluži nav

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:32, pirms 6 gadiem
Līdzvērtīgs ar līdzvērtīgu?

  +2 [+] [-]

, 2018-07-01 18:33, pirms 6 gadiem
Nesaprotu tos kuri fano par krieviem. Ja sakiet, ka spāņi tik sēž aizsardzībā, tad ko krievi tagad dara?

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:34, pirms 6 gadiem
Jomajo, švaki spēlē spāņi... vakar Urugvaja un Francija bija krietni pārākas

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:35, pirms 6 gadiem
Koka kājas...

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:35, pirms 6 gadiem
lacis67 rakstīja: Jomajo, švaki spēlē spāņi... vakar Urugvaja un Francija bija krietni pārākas
pensionāri

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:35, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Tiem, kam ļoti ļoti krievi nepatīk
Man krievi nepatīk bet spēju saglabāt objektivitāti un tur pen dele noteikti bijna lai arī tīšam nespēlēja ar roku ! Ja vēl nebūtu pārtraukt bumbas lidojums vartos tad ar matiem varētu pievilkt un apžēlot- bet tā, nekur vairs neliksies - jādod bij 100%

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:36, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Man vispār tāds iespaids radies, ka futbols ir traki konservatīvs un tur katrs jauninājums nāk ar milzīgiem līkločiem pa grāvjiem un visu vajag maksimāli sarežģīt, lai līdzjutējiem būtu vienmēr par ko diskutēt. Man gan tas liekas muļķīgi, jo nu tik garlaicīgs jau tas sporta veids ar gluži nav
Futbols mainās, tā ģorgāšanās ir dēl tā ka nav viegli atrast līdzsvaru starp kļūdu minimizēšanu un cilvēciskā faktora saglabāšanu, apmeŗam tā

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:37, pirms 6 gadiem
Krieviem jāzaudē!

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:37, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Man krievi nepatīk bet spēju saglabāt objektivitāti un tur pen dele noteikti bijna lai arī tīšam nespēlēja ar roku ! Ja vēl nebūtu pārtraukt bumbas lidojums vartos tad ar matiem varētu pievilkt un apžēlot- bet tā, nekur vairs neliksies - jādod bij 100%
Nav pat jātraktē, tīši vai netīši, nospēlēja nepareizi un norāva pendeli.

  +3 [+] [-]

, 2018-07-01 18:38, pirms 6 gadiem
Nezinu kam var patikt tas ko krievi dara laukumā. Pilnīgi nabagi un gaida kārtējo haļavu

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:38, pirms 6 gadiem
lacis67 rakstīja: Jomajo, švaki spēlē spāņi... vakar Urugvaja un Francija bija krietni pārākas
Argentīna un Portugāle nesēdās tik dziļā aizsardzībā.(krieviem visi 11 spēlētāji pie soda laukuma) Nevar jau salīdzīnāt.

  +2 [+] [-]

, 2018-07-01 18:40, pirms 6 gadiem
Skatīties kā kalst krāsa uz sienas ir aizraujošāk nekā skatīties šito spēli

  -2 [+] [-]

, 2018-07-01 18:40, pirms 6 gadiem
Nebiju gaidījis tik vāju spēli no Spānijas izlases, ka tā mocīsies ar krieviem.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:41, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Skatīties kā kalst krāsa uz sienas ir aizraujošāk nekā skatīties šito spēli
Nu kā kuram, Starkovam ši varātu būt pie ši čempja pērlēm.

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:41, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Nezinu kam var patikt tas ko krievi dara laukumā. Pilnīgi nabagi un gaida kārtējo haļavu
Mērķis attaisno līdzekļus tā sasniegšanai.

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:41, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Skatīties kā kalst krāsa uz sienas ir aizraujošāk nekā skatīties šito spēli
O, tika pāri centram!

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:42, pirms 6 gadiem
Spāņi spēlē kā parasti.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:42, pirms 6 gadiem
Atkārtojumu krievi nerādīja, jo bija roka ?

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:42, pirms 6 gadiem
Uznāk Aspas un ir uz ko skatīties vismaz

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:42, pirms 6 gadiem
Gaļimā spēle, tik krass pretstats varardienas futbolam...

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:42, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Nav pat jātraktē, tīši vai netīši, nospēlēja nepareizi un norāva pendeli.
Man vispār tas tīši - netīši, apzināti - neapzināti vienmēr ir baigi kaitinajis, hokejā jau ar to ņem vērā piešķirot sodu. Var jau tur analizēt ķermeņa valodu un ļaunuma pazīmes acīs, bet nu nevar taču ielīst katram galvā un noteikt, ko viņš tajā brīdī domāja, pieļauju, ka pat pats sportists, ne vienmēr varēs pēc epizodes pateikt, vai viņš kko darīja apzināti vai instinktīvi.

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:42, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nebiju gaidījis tik vāju spēli no Spānijas izlases, ka tā mocīsies ar krieviem.
Grib mierīgi nobumbot, tā var aptaisities

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:42, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Atkārtojumu krievi nerādīja, jo bija roka ?
bija atkārtojums

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:43, pirms 6 gadiem
Ja krievi spēli pēkšņi vinnēs, tad kuru pēc tam vairs interesēs tas cik nesmuka bija spēle? Tāpat, kā boksā, var jau boksēt ļoti smuki, bet beigās uzvar tas, kurš izlaiž mazāk sitienu.

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:44, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Man vispār tas tīši - netīši, apzināti - neapzināti vienmēr ir baigi kaitinajis, hokejā jau ar to ņem vērā piešķirot sodu. Var jau tur analizēt ķermeņa valodu un ļaunuma pazīmes acīs, bet nu nevar taču ielīst katram galvā un noteikt, ko viņš tajā brīdī domāja, pieļauju, ka pat pats sportists, ne vienmēr varēs pēc epizodes pateikt, vai viņš kko darīja apzināti vai instinktīvi.
Par tīšu spēli ar roku ir sarkanā kartīte un to parasti labi redz. Nu ok, vārtsargiem nedod

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:44, pirms 6 gadiem
spāņi dabumbosies līdz mājām tā

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:44, pirms 6 gadiem
Reti garlaicīga spēle, krievi tik sēž pie savas kastes un atsitās.

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:45, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mērķis attaisno līdzekļus tā sasniegšanai.
Jā, skriet viņi māk

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:45, pirms 6 gadiem
Spānis pats nokrita

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:45, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Reti garlaicīga spēle, krievi tik sēž pie savas kastes un atsitās.
uzvarēt 11m sērijā arī ir taktika

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:46, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Jā, skriet viņi māk
Ja krievi nejauši izvilks uzvaru, tad visiem būs po kā viņi spēlēja, jo spēle aizmirsīsies, bet rezultāts paliks.

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:47, pirms 6 gadiem
Ja mūsu izlase savulaik 2004ajā pret Vāciju būtu spēlējusi neizšķirti, mēs viņiem pārmestu vēlāk nesmuku spēli no aizsardzības?

  +2 [+] [-]

, 2018-07-01 18:47, pirms 6 gadiem
Krievi tik sit krūmos

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:49, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Par tīšu spēli ar roku ir sarkanā kartīte un to parasti labi redz. Nu ok, vārtsargiem nedod
Nē nu, ja laukuma spēlētājs ķer bumbu kā vārtsargs, tad jau jā, var teikt, ka diezgan apzināti bet Ju, zinot, ka par to dod sarkano un tā pat pendele, tad tāda apzināta spēle ar roku liekas pilnīgi nenormāla no spēlētāja puses un man gribētos domāt, ka, tad, kad tas notiek, tas tik un tā notiek instinktīvi parasti.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:49, pirms 6 gadiem
DainixDT rakstīja: uzvarēt 11m sērijā arī ir taktika
Protams, uz to jau arī iet, bet tas nemaina faktu, ka šī ir viena no turnīra garlaicīgākajām spēlēm.

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:50, pirms 6 gadiem
Te par to 11m,vai ir vēl kādi jautājumi??? Tīrs pendelis.
'Hands up if football's coming...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:50, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja krievi nejauši izvilks uzvaru, tad visiem būs po kā viņi spēlēja, jo spēle aizmirsīsies, bet rezultāts paliks.
Tur jau tā lieta, ka nejauši

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:50, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Protams, uz to jau arī iet, bet tas nemaina faktu, ka šī ir viena no turnīra garlaicīgākajām spēlēm.
nē, Francija - Dānija bija murgs ne spēle

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:51, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: vismaz 1.5 over izgāja
Apsveicu

  +2 [+] [-]

, 2018-07-01 18:52, pirms 6 gadiem
Uz lielā mongoļu galda tiek celti svētku papildlaika ēdieni un vjetnamas alus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:53, pirms 6 gadiem
Eee nu kur lielie spanijas fani nosviiduši kas teica ka spanijai bus ljoti viegli vineet krievus ? Ljoti labs futbols lai stipraakais uzvar .

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:53, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Uz lielā mongoļu galda tiek celti svētku papildlaika ēdieni un vjetnamas alus
bet lielajam Tv skaņa pieklusināta, lai kaimiņos poļi nedzird

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:53, pirms 6 gadiem
Es tos spāņus nesaprotu. Centrā 38 gadīgs penšuks, pārējiem krampjos raustos, bet pirmie turpina ripināt bumbu pa zemi.
Kaut Ramosu būtu ielikuši priekšā uz 10 min un Ini ķertu otrās bumbas.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:53, pirms 6 gadiem
Labi, ka silts. Savādāk abi vārtsargi būtu nosaluši.

Spāņi paši nespēlē, bet pretiniekam arī neļauj.

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:54, pirms 6 gadiem
nikhcevo8 rakstīja: Eee nu kur lielie spanijas fani nosviiduši kas teica ka spanijai bus ljoti viegli vineet krievus ? Ljoti labs futbols lai stipraakais uzvar .
Nekur nav nosvīduši, biju prognozējis 3:1, gaidu papildlaiku.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:54, pirms 6 gadiem
Jēziņ, tie krievi - noparkojuši Ikarusu pie vārtiem un baigie malači. Phe!

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:55, pirms 6 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Es tos spāņus nesaprotu. Centrā 38 gadīgs penšuks, pārējiem krampjos raustos, bet pirmie turpina ripināt bumbu pa zemi.
Kaut Ramosu būtu ielikuši priekšā uz 10 min un Ini ķertu otrās bumbas.
jā, grūti saprast ko viņi grib ar to ripināšanu izdarīt, nekāda saasinājuma.

  +2 [+] [-]

, 2018-07-01 18:55, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kad nebija video atkārtojuma, tad līdzjutēji čīkstēja, ka vajagot to, bet tagad kad tas ir tad atkal pretējs uzskats.
Ne par velti FIFA līdz pēdējam vilcinājās ar video atkārtojuma ieviešanu, jo zināja ka būs tā kā ir patreiz.
Nē, videoatkārtojums ir ok, ar ta ieviešanu jau principā ir izslēgtas situācijas kā angļiem tur bij ar bumbu pus metru aiz līnijas. Tagad vajag novienkāršot šito pendeļu padarīsanu un būs super.

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:55, pirms 6 gadiem
VoldinshGB rakstīja: Saubos vai De Hea ir bijusi tik garlaiciga spele, visas speles laika 2 reizes tikai iesaistijies
Akinfejevam lidzigi . Spani netiek lidz vartiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-07-01 18:56, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Nekur nav nosvīduši, biju prognozējis 3:1, gaidu papildlaiku.
gaidu pendeles un mongoļu uzvaru

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:56, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: gaidu pendeles un mongoļu uzvaru
Beidz, nevajag.

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:56, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: gaidu pendeles un mongoļu uzvaru
nē, nebūs forši.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:57, pirms 6 gadiem
Tas nav futbols, nu davai spāņi saņemās...

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 18:57, pirms 6 gadiem
Spāņi arī kā tādi nīkuļi spēlē - nekādas izdomas, iniciatīva 0.

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:58, pirms 6 gadiem
Urugvaja spāņus nomasētu... arī Meksika.....arī VEF..nu tie gan visus nomasētu, vai ne, Rebel?

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:58, pirms 6 gadiem
VoldinshGB rakstīja: Franci sitajiem spanu bumbotajiem parietu ar 5:0 pari.
Franči visticamāk tāpat sēdētu aizsardzībā. Vienigais pretuzbrukumos ietu daudz biežāk.

     [+] [-]

, 2018-07-01 18:58, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Man vispār tāds iespaids radies, ka futbols ir traki konservatīvs un tur katrs jauninājums nāk ar milzīgiem līkločiem pa grāvjiem un visu vajag maksimāli sarežģīt, lai līdzjutējiem būtu vienmēr par ko diskutēt. Man gan tas liekas muļķīgi, jo nu tik garlaicīgs jau tas sporta veids ar gluži nav
To jau Blaters savulaik atklāti pateica, ka nekas nenākot futbolam tik daudz par labu kā lielā šūmēšanās... no biznesa viedokļa jau neko nepareizu nepateica, bet no cilvēciskā faktora forši nav.

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:01, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Tiem, kam ļoti ļoti krievi nepatīk
Klau, Tev kaut kur šodien nevajadzēja būt, ka skaties futeni vēsā mierā?

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:02, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: par tik skaistu spēli pelnījuši tikt 1/4
skaistu?
Kāds ir papildlaika formāts?

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:02, pirms 6 gadiem
krievi vairs paskriet nevar,

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 19:02, pirms 6 gadiem
GreenUprise rakstīja: Labi, ka silts. Savādāk abi vārtsargi būtu nosaluši.

Spāņi paši nespēlē, bet pretiniekam arī neļauj.
Spāņi ?

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 19:03, pirms 6 gadiem
karliss rakstīja: krievi vairs paskriet nevar,
un spāni nevar izbumboties cauri pilnajam autobusam

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:03, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: vismaz 1.5 over izgāja
Līdz spēles beigām arī vēders reizes piecas būs izgājis

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:04, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: skaistu?
Kāds ir papildlaika formāts?
skaisti iemigu, nebūtu bērns pamodinājies, būtu labi pagulējis
gan jau kā vienmēr 2x15...

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 19:04, pirms 6 gadiem
nu varu saderēt, ka krievi pendelēs uzvarēs - parasti tādās spēlēs uzvar autobusi.

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:04, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: un spāni nevar izbumboties cauri pilnajam autobusam
Jaukt ir vieglāk nekā būvēt

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:04, pirms 6 gadiem
Krievi pańems pendelees

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:04, pirms 6 gadiem
Man atkal izgāja under 3.5 !

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:05, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: un spāni nevar izbumboties cauri pilnajam autobusam
Jā viņu stils ir diezgan amizants. Man personiski tas simpatizē. Es varu skatīties kā viņu dala piespēles arī 120 minūtes un abrīnot to tehnisko izpildījumu. Citiem tas krīt uz nerviem.

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:06, pirms 6 gadiem
Gribu lai ir pendeles un ekšens

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:10, pirms 6 gadiem
Timofejevs varētu vēl 10. reizi atgādināt, ka Ignaševičs šogad atgriezās izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 19:10, pirms 6 gadiem
Labi, būsim godīgi - neviens negaidīja, ka krievi šādi spēlēs. Tāpēc visu cieņu, bet tālāk jāiet spāņiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:12, pirms 6 gadiem
karliss rakstīja: Jā viņu stils ir diezgan amizants. Man personiski tas simpatizē. Es varu skatīties kā viņu dala piespēles arī 120 minūtes un abrīnot to tehnisko izpildījumu. Citiem tas krīt uz nerviem.
Izskatās mierīgi un pārliecināti, kamēr mums liekas ka pasākums jau deg

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:13, pirms 6 gadiem
Spāņi! Saņemieties taču!

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:14, pirms 6 gadiem
Un tagad iesit krieviem golu! Esi čalis vai neesi?

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:14, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Izskatās mierīgi un pārliecināti, kamēr mums liekas ka pasākums jau deg
Baltie babaji no Francijas un Holandes salīduši ierakumā laikam, pārskrēju pa komentiem?

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:15, pirms 6 gadiem
Kādas sulas krievi sadzērušies?

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:15, pirms 6 gadiem
Ko dod viņu īsās piespēles, ja tās visas ir pa perimetru bez virzības uz priekšu?

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:16, pirms 6 gadiem
Vai tiešām krievi ar nekādu futbolu tiks 1/4???

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:17, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: nē, nebūs forši.
Harlis kā lampiņa uzmirdzēs komentos

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:17, pirms 6 gadiem
lacis67 rakstīja: Vai tiešām krievi ar nekādu futbolu tiks 1/4???
Nepiesauc nelaimi.

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:17, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Baltie babaji no Francijas un Holandes salīduši ierakumā laikam, pārskrēju pa komentiem?
Nav nemaz parādījušies?
Nu pendeles būs?

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:17, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Izskatās mierīgi un pārliecināti, kamēr mums liekas ka pasākums jau deg
Man liekas, ka tie spēlētāji jau tā pieraduši un daži drošvien arī atēdušies tos kausus un trofejas, ka īsti viņiem nekas nedeg. Un ja zaudēs šodien, tad tāpat nākamgad pusei būs ČL fināls (pēc viņu domām), vēl gadu pēc tam EČ, kur atkal viņi būs pleioffos un atkal bumbinās rinķī kaut kādam autobusam.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 19:18, pirms 6 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Kādas sulas krievi sadzērušies?
vnk spāņi veci paliek

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:18, pirms 6 gadiem
Kas par seivu, megaseivs

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 19:18, pirms 6 gadiem
Krievu Ikaruss vs Spāņu Perimetrs

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:19, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Nav nemaz parādījušies?
Nu pendeles būs?
Ja jau pamodos tad jābūt, es pirmā puslaikā pēc pirmā gola skaisti aizmiga, pendeli nemaz neredzēju kā mongoļi iesita bērni piecēla, tā būtu sutinājies līdz otrai spēlei

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:19, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Klau, Tev kaut kur šodien nevajadzēja būt, ka skaties futeni vēsā mierā?
Vajadzēja, vēl pie tam ar diviem kolektīviem, bet negribēju objektīvu apstākļu dēļ, kas nav futbols

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:19, pirms 6 gadiem
Tas esp jāuzvar pendelēs ja nespēj iesist spēlē

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:20, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Ja jau pamodos tad jābūt, es pirmā puslaikā pēc pirmā gola skaisti aizmiga, pendeli nemaz neredzēju kā mongoļi iesita bērni piecēla, tā būtu sutinājies līdz otrai spēlei
Es redzēju, bija pareiza pendele.

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:21, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Vajadzēja, vēl pie tam ar diviem kolektīviem, bet negribēju objektīvu apstākļu dēļ, kas nav futbols
neko nesapratu

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:23, pirms 6 gadiem
Komentētājs: "Kas nu, kas..... tu notiek"

Trūka vārdi, jo gribēja teikt "kas par nakuj"

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:23, pirms 6 gadiem
nav

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:24, pirms 6 gadiem
Davaj turās RUS! Gribās pendeles!

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:25, pirms 6 gadiem
Labs, gribu pendeles

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 19:25, pirms 6 gadiem
lol bija jabut pendelei

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:25, pirms 6 gadiem
Bļin, būs pendele

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:25, pirms 6 gadiem
Fuuuuuuuu

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:26, pirms 6 gadiem
Te jāsaka kā mūsdienu jaunatne, watafak...😠

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:26, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: neko nesapratu
Sapratu, ka prasīji par dz.sv. gājienu? Neiešu tak te rakstīt personīgas detaļas, kāpēc neaizbraucu ja interesē, raksti privāti.

  -2 [+] [-]

, 2018-07-01 19:26, pirms 6 gadiem
Tiesnesis nesabojāja mums skatīties prieku

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 19:26, pirms 6 gadiem
Kad beidzot fucī ieviesīs atsevišķu noteikumu sarakstu soda laukumā standartsituācijās? Pilnīgs reslings un pat ar video skatīšanos par tīru turēšanu neko nedod

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 19:27, pirms 6 gadiem
Pikē pensionārs paskriet nevar

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:27, pirms 6 gadiem
Spāņi cerams, ka izlidos. Nekad nav patikuši.

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:28, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Sapratu, ka prasīji par dz.sv. gājienu? Neiešu tak te rakstīt personīgas detaļas, kāpēc neaizbraucu ja interesē, raksti privāti.
to es sapratu, varēji nekaunināt te

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:28, pirms 6 gadiem
Krieviem nav jābrauc mājās Viņi ir mājās

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:29, pirms 6 gadiem
Krievija ir Irāna 2.0

  +2 [+] [-]

, 2018-07-01 19:29, pirms 6 gadiem
DainixDT rakstīja: Tiesnesis nesabojāja mums skatīties prieku
Nu profesionālais tiesnesi, te nebija pendele jādod? Krievs ar abām rokām iekrampejies spānī un norāva gar zemi, izskatījās jau nu ļoti aizdomīgi.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 19:30, pirms 6 gadiem
Malači krievi.

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:30, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Krieviem nav jābrauc mājās Viņi ir mājās
nu labi, tad chemodaanii hotelii tomeer vinjiem buus jasapako gan !

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 19:30, pirms 6 gadiem
Tāda spriedze!

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:30, pirms 6 gadiem
Vidējo pirkstu parāda

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 19:30, pirms 6 gadiem
Nu raša ir pelnījusi uzvaru par tādu cīņassparu!

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:31, pirms 6 gadiem
Sasodīts!

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:32, pirms 6 gadiem
Jācer, ka pendelēs spāņi paņems uz meistarību.

  -3 [+] [-]

, 2018-07-01 19:32, pirms 6 gadiem
Malači krievi šajā spēlē, saki ko gribi. Ja neesi truls rusofobs, tad tas ir jāatzīst. BET TĀLĀK JĀIET SPĀŅIEM!!! Damn😃

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:32, pirms 6 gadiem
Pret spāņiem Irānai iedeva daudz apašaubāmāku pendeli.

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:32, pirms 6 gadiem
Tiesnesim - Boooooooooooooooooooooooo !!!!!!!!

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:32, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Nu profesionālais tiesnesi, te nebija pendele jādod? Krievs ar abām rokām iekrampejies spānī un norāva gar zemi, izskatījās jau nu ļoti aizdomīgi.
Atkartojunu skatijad . Neiedeva

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:32, pirms 6 gadiem
karliss rakstīja: Pret spāņiem Irānai iedeva daudz apašaubāmāku pendeli.
Tas bija labas gribas žests tautu draudzības vārdā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:33, pirms 6 gadiem
DainixDT rakstīja: Tāda spriedze!
Ja fano par krieviem (vai pret), tad droši vien, neitrālam skatītājam baigais borings tomēr.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:34, pirms 6 gadiem
Mača labākais spēlētājs - Isko. Visu spēli kapāja kā zvērs.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 19:34, pirms 6 gadiem
Nē, nu jāsaka ka spāņi ar šādu spēli nav cienīgi tikt tālāk bet arī krievi nav... antifutbola paraug 120 minūtes

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 19:34, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Nu profesionālais tiesnesi, te nebija pendele jādod? Krievs ar abām rokām iekrampejies spānī un norāva gar zemi, izskatījās jau nu ļoti aizdomīgi.
spānis arī bij ar roku iekēries, tā ka abpusēji

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:34, pirms 6 gadiem
VoldinshGB rakstīja: Spani uzvares, esiet mierigi.
Lai nu tā būtu.

  -2 [+] [-]

, 2018-07-01 19:34, pirms 6 gadiem
Krievi uzvarēs.

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:34, pirms 6 gadiem
Brīnums, ka LTV tagad neuzlika dziesmu svētku gājienu pendeļu vietā

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 19:34, pirms 6 gadiem
VoldinshGB rakstīja: Spani uzvares, esiet mierigi.
Viss GEja rokās un kājās tagad

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:35, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Ja fano par krieviem (vai pret), tad droši vien, neitrālam skatītājam baigais borings tomēr.
Pendeles nebūs borings

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:35, pirms 6 gadiem
karliss rakstīja: Brīnums, ka LTV tagad neuzlika dziesmu svētku gājienu pendeļu vietā
mazajā lodziņā

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 19:35, pirms 6 gadiem
DainixDT rakstīja: spānis arī bij ar roku iekēries, tā ka abpusēji
Vai tad spānis nebija priekšā krievam ar kustību uz priekšu, kur tad viņš tur tam krievam bija ieķēries?

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:35, pirms 6 gadiem
Nu tad par spāņu uzvaru. Aiziet!

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:35, pirms 6 gadiem
tuulit buus slavenas krievu koka kaajas

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:36, pirms 6 gadiem
karliss rakstīja: Brīnums, ka LTV tagad neuzlika dziesmu svētku gājienu pendeļu vietā
gājiens pa otru kanālu iet

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:36, pirms 6 gadiem
kā noveicāz krieviem

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:37, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: gājiens pa otru kanālu iet
Es caur lsm skatos, tur paziņojums parādījās.

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:37, pirms 6 gadiem
spāņi labi sit

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:37, pirms 6 gadiem
wtf ltv?!!

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:38, pirms 6 gadiem
jāāā

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:38, pirms 6 gadiem
WOOOOW

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 19:38, pirms 6 gadiem
Krievi iet pēc titula

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:39, pirms 6 gadiem
njaaa....

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 19:39, pirms 6 gadiem
briest tūdi

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:39, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Pendeles nebūs borings
Nez, tā kā man toč ir vienalga, kas uzvar, tad kkā nekādu emociju noraut neizdodas.

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:39, pirms 6 gadiem
mongoļi izvirzās vadībā

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:40, pirms 6 gadiem
Jebal

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:40, pirms 6 gadiem
spāņiem dirsā

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:41, pirms 6 gadiem
es ir meems

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:41, pirms 6 gadiem

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:41, pirms 6 gadiem
pļēē

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 19:41, pirms 6 gadiem
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 19:41, pirms 6 gadiem
Viens vārds - bļa.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 19:41, pirms 6 gadiem
Uteņiem paveicās

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 19:41, pirms 6 gadiem
Pelnīti

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:41, pirms 6 gadiem
O Krieveļi nodzersies

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:41, pirms 6 gadiem
HAHAHAHAHAHAAA

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 19:42, pirms 6 gadiem
Stulbos vatņikus tiesneši izvilka ar savu antifutbolu.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 19:42, pirms 6 gadiem
Nu re nobumboja līdz pašai lidostai.

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:42, pirms 6 gadiem
Ble. Huiņa.

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:42, pirms 6 gadiem
Esmu vīlies.

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:42, pirms 6 gadiem
F.... you tiesnesi par pendeli

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 19:42, pirms 6 gadiem
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  +2 [+] [-]

, 2018-07-01 19:42, pirms 6 gadiem
Spaņi paši vainīgi, dabumbojās

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:42, pirms 6 gadiem
He, he spāņi pako koferus

  -3 [+] [-]

, 2018-07-01 19:42, pirms 6 gadiem
HA HA HA HA

  -2 [+] [-]

, 2018-07-01 19:42, pirms 6 gadiem
Yess krievi labaakie. Nu spaańu miikstie kur jus esat ?

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:43, pirms 6 gadiem
URL

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:43, pirms 6 gadiem
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 19:43, pirms 6 gadiem
Bet nu skaidrs, ka pavilka krievus neiedodot pendeli. Tāpat spāņiem bija 80 minūtes, lai iesistu vēl vienu.

  +2 [+] [-]

, 2018-07-01 19:43, pirms 6 gadiem
nu viss,tagad mutes neaizvers vatnjiki 100 gadus

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:43, pirms 6 gadiem
Da nu nah..j, spāņi... te gan jārēc gan jāraud

     [+] [-]

, 2018-07-01 19:44, pirms 6 gadiem
Akinfejevs pavilka pendeļus

  -4 [+] [-]

, 2018-07-01 19:44, pirms 6 gadiem
un keponiem mutes ciet

  -2 [+] [-]

, 2018-07-01 19:45, pirms 6 gadiem
Utēm sēras vairāku gadu garumā 😂😂😂

  +5 [+] [-]

, 2018-07-01 19:45, pirms 6 gadiem
Tizluma paraugstundas divu komandu izpildījumā. Uzdāvināja krieviem 1/4 finālu, idioti

  +2 [+] [-]

, 2018-07-01 19:47, pirms 6 gadiem
nikhcevo8 rakstīja: Yess krievi labaakie. Nu spaańu miikstie kur jus esat ?
Ar ko labāki tik pat pretīga izlase ka grieķu ,kura ar antifutbolu uzvarēja EČ.