Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2739, Did:0, useCase: 3

Argentīnai un Mesi pēdējā iespēja izglābties no izgāšanās

Krišs Upenieks

Argentīnai un Mesi pēdējā iespēja izglābties no izgāšanās
Lionels Mesi
Foto: AFP/Scanpix

Pasaules kausa finālturnīrā Krievijā otrdienas vakarā notiks četras spēles - pa divām C un D grupās. No lielas izgāšanās pēdējā iespēja izglābties šovakar būs Lionelam Mesi un Argentīnas valstsvienībai, kurai obligāti nepieciešama uzvara spēlē pret Nigēriju.

C grupā neliela intriga vēl ir, jo Austrālija vēl var apsteigt Dāniju un izraut otro pozīciju grupā, tādējādi arī vietu izslēgšanas turnīrā. Jau pieminētā Dānija savukārt vēl var apsteigt Franciju un izcīnīt pirmo vietu grupā. Izredzes iekļūt ''play-off'' zaudējusi ir tikai Peru valstsvienība, kas, neskatoties uz itin labu sniegumu, pirmajās divās spēlēs ar 0:1 zaudēja gan Dānijai, gan Francijai, šobrīd esot bez punktiem.

Grupas līdervienība un viena no Pasaules kausa favorītēm Francija šajā turnīrā pagaidām vēl nav žilbinājusi, taču atšķirībā no citiem grandiem spējusi sasniegt vēlamo rezultātu - no sākuma 2:1 uzvara pret Austrāliju, bet pēc tam vēl viens minimāls panākums (1:0) spēlē pret Peru. Francija jau ir garantējusi vietu izslēgšanas turnīrā un pret Dāniju tikai sargās pirmo vietu grupā. Dānija pēc laimīgas 1:0 uzvaras pret Peru spēlēja 1:1 neizšķirti ar Austrāliju.

Cīņā par otro vietu grupā šobrīd viss ir Dānijas rokās, jo dāņiem pietiks arī ar neizšķirtu pret francūžiem, lai noņemtu jebkādus jautājumus. Austrālijai gan ir labas cerības, ka Francija pieveiks Dāniju, taču arī pašai Austrālijai uzdevums nebūs viegls - spēle pret Peru, tiesa, šobrīd Peru zaudējusi visas cerības, un komandu motivācijas līmenis, visticamāk, būs krasi atšķirīgs, kas palielina Austrālijas iespējas. Abas spēles C grupā startēs pulksten 17:00.

D grupā pēc divām spēļu kārtām izveidojusies pavisam negaidīta situācija, un viena no pasaules lielākajām futbola zvaigznēm Lionels Mesi un viņa pārstāvētā Argentīna atrodas pēdējā vietā turnīra tabulas aiz Islandes, Nigērijas un Horvātijas. Argentīna turnīru iesāka ar neizteiksmīgu 1:1 pret Islandi, bet pēc tam bez variantiem ar 0:3 zaudēja Horvātijai.

Argentīnas pozīcijas un cerības nedaudz uzlabojās pēc tam, kad Nigērija ar 2:0 pieveica Islandi, un tādējādi šobrīd cīņā par vietu ''play-off'' viss ir Argentīnas rokās - obligāti vajadzīga uzvara pret Nigēriju, kurai šobrīd ir trīs punkti. Horvātija šobrīd ir viena no divām komandām kopā ar Urugvaju, kura Pasaules kausā nav ielaidusi vārtus. Horvāti jau ir nodrošinājuši pirmo vietu grupā un, iespējams, kādam no līderiem spēlē pret Islandi ļaus atpūsties, kas palielina Islandes iespēja parūpēties par pārsteigumu, bet horvāti vienalga ir izteikti favorīti šajā spēlē. D grupā abas spēles sāksies pulksten 21:00.

C grupa

VKomandaSUNZVārtiP
1.Francija22003:16
2.Dānija21102:14
3.Austrālija20112:31
4.Peru20020:20

D grupa

VKomandaSUNZVārtiP
1.Horvātija22005:06
2.Nigērija21012:23
3.Islande20111:31
4.Argentīna20111:41

Grupu turnīra noslēdzošā kārta

DatumsLaiksSpēleRezultāts
25. jūnijs17:00Urugvaja – Krevija3:0
Saūda Arābija – Ēģipte2:1
21:00Spānija – Maroka2:2
Irāna – Portugāle1:1
26. jūnijs17:00Austrālija – Peru
Dānija – Francija
21:00Nigērija – Argentīna
Islande – Horvātija
27. jūnijs17:00Dienvidkoreja – Vācija
Meksika – Zviedrija
21:00Serbija – Brazīlija
Šveice – Kostarika
28. jūnijs17:00Japāna – Polija
Senegāla – Kolumbija
21:00Panama – Tunisija
Anglija – Beļģija

  -4 [+] [-]

, 2018-06-26 10:45, pirms 6 gadiem
Par Nigēriju! Lai pieliek punktu Argentīnas mocībām!

  +3 [+] [-]

, 2018-06-26 10:46, pirms 6 gadiem
Šovakar lielā iespēja Messi pierādīt, kāpēc viņš ir top līmeņa spēlētājs. Netikšana tālāk būs katastrofa.

  +2 [+] [-]

, 2018-06-26 10:54, pirms 6 gadiem
"Peru zaudējusi visas cerības, un komandu motivācijas līmenis, visticamāk, būs krasi atšķirīgs, kas palielina Austrālijas iespējas" - nu, mēs vakar redzējām, kā Marokai "nebija motivācijas"
Savukārt horvāti nevis tikai "atpūtinās kādu no līderiem", bet lielākā daļa sākuma vienpadsmitnieka būs ne no pamatsastāva, tāpēc islandiešiem cerības būtiski pieaug.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2018-06-26 10:57, pirms 6 gadiem
uhhh, pēc vakardienas kapiņiem, liekas šodien arī labs futbols gaidāms!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2018-06-26 11:00, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: uhhh, pēc vakardienas kapiņiem, liekas šodien arī labs futbols gaidāms!
Jā, vakardien bija laba intriga, cerams, ka šovakar arī neizpaliksim bez tās !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-06-26 11:01, pirms 6 gadiem
Jautājumu nav-par Argentīnu,Islandi, Austrāliju un Dāniju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2018-06-26 11:05, pirms 6 gadiem
timoty rakstīja: "Peru zaudējusi visas cerības, un komandu motivācijas līmenis, visticamāk, būs krasi atšķirīgs, kas palielina Austrālijas iespējas" - nu, mēs vakar redzējām, kā Marokai "nebija motivācijas"
Savukārt horvāti nevis tikai "atpūtinās kādu no līderiem", bet lielākā daļa sākuma vienpadsmitnieka būs ne no pamatsastāva, tāpēc islandiešiem cerības būtiski pieaug.
Es vispār nevaru saprast šitos autoreļus - motivāciju mērītājus. Puspausaule skatās, viņu dzimtenēs skatās gandrīz visi un kādam var ienākt prātā būt nemotivētam? Tur veči spēlē un tie grib aizcirst durvis, lai parādītu ka netikšana tālāk ir pārpratums un viņi ir cienīgi būt uz šīs lielās skatuves. Nesparotu kapēc šādi teorētiķi vispār raksta par sportu. Arābi un ēģiptieši bija nemotivēti? Marokāņi bija nemotivēti? Kā ko tādu var izmurgtot vispār.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-06-26 11:07, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jautājumu nav-par Argentīnu,Islandi, Austrāliju un Dāniju.
Diemžēl viena no viņām tomēr izies tālāk!😥

     [+] [-]

, 2018-06-26 11:11, pirms 6 gadiem
Domāju, ka būs.
Atbildot par horvātiem - tās bija ziņas no viņu nometnes. Protams, galīgā trenera izvēle būs redzama laukumā.
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Interesanti, vai pietiekami motivēti būs arī Poļi?

  +2 [+] [-]

, 2018-06-26 11:12, pirms 6 gadiem
Te nu tomēr nāksies izvēlēties - par Argentīnu vai par Islandi
NAMEJS 9999 rakstīja: Jautājumu nav-par Argentīnu,Islandi, Austrāliju un Dāniju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-06-26 11:15, pirms 6 gadiem
timoty rakstīja: "Peru zaudējusi visas cerības, un komandu motivācijas līmenis, visticamāk, būs krasi atšķirīgs, kas palielina Austrālijas iespējas" - nu, mēs vakar redzējām, kā Marokai "nebija motivācijas"
Savukārt horvāti nevis tikai "atpūtinās kādu no līderiem", bet lielākā daļa sākuma vienpadsmitnieka būs ne no pamatsastāva, tāpēc islandiešiem cerības būtiski pieaug.
Izies sākumsastāvā tādi meistari kā, piemēram, Čorluka, Kovačičs, Badeļs utt. Domāju, ka Horvātija šādā sastāvā var būt vēl bīstamāki islandiešiem par optimālā sastāva Horvātiju.

  +5 [+] [-]

, 2018-06-26 11:15, pirms 6 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Šovakar lielā iespēja Messi pierādīt, kāpēc viņš ir top līmeņa spēlētājs. Netikšana tālāk būs katastrofa.
Izrādās, ka Mesikam vēl ir jāpierāda, ka ir top vecis.. kaut ko tik stulbu uzrakstīt, protams, ir jāmāk..

  +1 [+] [-]

, 2018-06-26 11:16, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Es vispār nevaru saprast šitos autoreļus - motivāciju mērītājus. Puspausaule skatās, viņu dzimtenēs skatās gandrīz visi un kādam var ienākt prātā būt nemotivētam? Tur veči spēlē un tie grib aizcirst durvis, lai parādītu ka netikšana tālāk ir pārpratums un viņi ir cienīgi būt uz šīs lielās skatuves. Nesparotu kapēc šādi teorētiķi vispār raksta par sportu. Arābi un ēģiptieši bija nemotivēti? Marokāņi bija nemotivēti? Kā ko tādu var izmurgtot vispār.
Jā, šitais sarakstījis veselu traktātu par to kas kam izdevīgi, smieklīgi!

  +1 [+] [-]

, 2018-06-26 11:16, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Runājot ar dažiem pazīstamiem Horvātiem, viņiem nebūtu nekas pret, ja šodien tie pakāš, jo tie arī īpaši simpatizē Islandei, kā lielākā daļa Balto cilvēku! Tikai ar tādu scenāriju, lai saglabātu pirmo vietu savā grupā
Neticu tādam scenārijam, ka horvāti varētu zaudēt 1.vietu grupā.

  +2 [+] [-]

, 2018-06-26 11:19, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Es vispār nevaru saprast šitos autoreļus - motivāciju mērītājus. Puspausaule skatās, viņu dzimtenēs skatās gandrīz visi un kādam var ienākt prātā būt nemotivētam? Tur veči spēlē un tie grib aizcirst durvis, lai parādītu ka netikšana tālāk ir pārpratums un viņi ir cienīgi būt uz šīs lielās skatuves. Nesparotu kapēc šādi teorētiķi vispār raksta par sportu. Arābi un ēģiptieši bija nemotivēti? Marokāņi bija nemotivēti? Kā ko tādu var izmurgtot vispār.
Turklāt Peru tik sen nebija tikuši uz PK, lai tā vnk pofigā noslēgtu šo turnīru. Piekrītu, ka ar motivāciju šiem nebūs nekādu problēmu.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-26 11:20, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Interesanti, vai pietiekami motivēti būs arī Poļi?
Kāpēc lai nebūtu?

  +1 [+] [-]

, 2018-06-26 11:20, pirms 6 gadiem
Domāju, ka Messi ieliks dubli un ievilks Argentīnu 1/8 finālā, kur pret Franciju šiem arī viss beigsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-06-26 11:21, pirms 6 gadiem
Horvaatijas izlasei neko nevajag, bet Islandei gan vajadziigi punkti. Vai tas paliidzees Islandei paveikt briinumus?

     [+] [-]

, 2018-06-26 11:22, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Turklāt Peru tik sen nebija tikuši uz PK, lai tā vnk pofigā noslēgtu šo turnīru. Piekrītu, ka ar motivāciju šiem nebūs nekādu problēmu.
bet loģiski, viņiem vairs nekas nav jārēķina, jāplāno, ir jāiet un janodragā pēdējā spēle.

     [+] [-]

, 2018-06-26 11:23, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: bet loģiski, viņiem vairs nekas nav jārēķina, jāplāno, ir jāiet un janodragā pēdējā spēle.
Es domāju, ka Peru uzvarēs. Tu?

  +1 [+] [-]

, 2018-06-26 11:25, pirms 6 gadiem
Kāpēc Upenieks domā, ka C grupā ir maza intriga. Francija uzvar Dāniju ar +2, Austrālija vnk uzvar Peru - Dānija brauc mājās. Es domāju, ka tā nenotiks, bet nu nav tas tik nereāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-26 11:28, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Daudzi Poļi ir kā Bocmanis Ivars Viņiem vajag lai komanda nokrīt dubļos ar seju, lai kas mainītos Nervus nomierinoša uzvara ir vēl lielāka katastrofa, kura "nevedīs ne pie kādām pozitīvām pārmaiņām"
Interesanti, vai poļi grasās mainīt treneri pēc šī turnīra?

  -2 [+] [-]

, 2018-06-26 11:29, pirms 6 gadiem
Džonijs Bī rakstīja: Izrādās, ka Mesikam vēl ir jāpierāda, ka ir top vecis.. kaut ko tik stulbu uzrakstīt, protams, ir jāmāk..
Ja tavas spriešanas spējas nebūtu pirmskolas līmenī, tad saprastu, ka visi gaida, ka Messi SITĪS GOALUS, kā viņš to vienmēr ir darījis. Visi gaida, kad viņš pierādīs to, ka ir patiešām Messi un ievilks Argentīnu play offā!

  -1 [+] [-]

, 2018-06-26 11:29, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es domāju, ka Peru uzvarēs. Tu?
Ne mazākās nojēgas, uzliku uz ķenguriem, bet ne tāpec ka uzskatu ka viņi stiprāki. Vnk zināmāka, tuvāka komanda.

  +2 [+] [-]

, 2018-06-26 11:30, pirms 6 gadiem
Krievu portāli rakstīja, ka Argentīnas izlase ar Messi priekšgalā atteikušies no trenera un Messi pats izvēlēsies sastāvu pēdējai grupas spēlei. Nezinu cik tur taisnības, bet man bij licies, ka starta 11 varēja jaudīgāks būt abās spēlēs.

     [+] [-]

, 2018-06-26 11:30, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Daudzi Poļi ir kā Bocmanis Ivars Viņiem vajag lai komanda nokrīt dubļos ar seju, lai kas mainītos Nervus nomierinoša uzvara ir vēl lielāka katastrofa, kura "nevedīs ne pie kādām pozitīvām pārmaiņām"
Es runaju par tiem, kas spēlēs nevis komentē.

  +3 [+] [-]

, 2018-06-26 11:32, pirms 6 gadiem
timoty rakstīja: Te nu tomēr nāksies izvēlēties - par Argentīnu vai par Islandi
Viņš droši vien domāja, lai Argentīna uzvar Nigēriju, bet tā, lai neizdodas apsteigt Islandi. Es jau nu arī par to pašu, lai tiek Islande, nevis Nigērija.

     [+] [-]

, 2018-06-26 11:33, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Ne mazākās nojēgas, uzliku uz ķenguriem, bet ne tāpec ka uzskatu ka viņi stiprāki. Vnk zināmāka, tuvāka komanda.
Man Austrālija vairāk patika Švarcera, Vidukas, Kjūela laikos. Tagad pret to attiecos neitrāli.

  +2 [+] [-]

, 2018-06-26 11:34, pirms 6 gadiem
yankeezulu rakstīja: Viņš droši vien domāja, lai Argentīna uzvar Nigēriju, bet tā, lai neizdodas apsteigt Islandi. Es jau nu arī par to pašu, lai tiek Islande, nevis Nigērija.
Es laikam būšu ļoti retais te, kurš gribētu Nigēriju 1/8 finālā.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-26 11:34, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man Austrālija vairāk patika Švarcera, Vidukas, Kjūela laikos. Tagad pret to attiecos neitrāli.
Es vispār bīdu horvātus un angļus, bet kā pieminu otros, mani visur izsmej

  -3 [+] [-]

, 2018-06-26 11:34, pirms 6 gadiem
Džonijs Bī rakstīja: Izrādās, ka Mesikam vēl ir jāpierāda, ka ir top vecis.. kaut ko tik stulbu uzrakstīt, protams, ir jāmāk..
Un atslēgas vārdu "kāpēc" arī neizproti. Intelekta trūkums spiežas ārā pa visām tavām smadzeņu krokām.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-26 11:35, pirms 6 gadiem
ak47k1 rakstīja: Krievu portāli rakstīja, ka Argentīnas izlase ar Messi priekšgalā atteikušies no trenera un Messi pats izvēlēsies sastāvu pēdējai grupas spēlei. Nezinu cik tur taisnības, bet man bij licies, ka starta 11 varēja jaudīgāks būt abās spēlēs.
Protams ka varēja , Banegu un Dibalu atstāj uz beņķa šādas spēlēs , es nesaprotu kas Sampaoli ir galvā ka viņš ko tādu dara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-06-26 11:36, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Es vispār bīdu horvātus un angļus, bet kā pieminu otros, mani visur izsmej
Cerams, ka horvāti tiks vismaz 1/4 finālā. Man arī šī izlase simpatizē.

  -2 [+] [-]

, 2018-06-26 11:39, pirms 6 gadiem
ak47k1 rakstīja: Krievu portāli rakstīja, ka Argentīnas izlase ar Messi priekšgalā atteikušies no trenera un Messi pats izvēlēsies sastāvu pēdējai grupas spēlei. Nezinu cik tur taisnības, bet man bij licies, ka starta 11 varēja jaudīgāks būt abās spēlēs.
Vai Lionels nedomā uzņemties arī izlases daktera pienākumus?

     [+] [-]

, 2018-06-26 11:41, pirms 6 gadiem
A kur varēs Islandes spēli skatīties? LV televīzijā neviens cits kanāls izņemot ltv7 nerāda futbolu? Varbūt ir kāds lielais ekrāns Rīgā kur cilvēki var skatīties? ty

     [+] [-]

, 2018-06-26 11:44, pirms 6 gadiem
skullcandy rakstīja: A kur varēs Islandes spēli skatīties? LV televīzijā neviens cits kanāls izņemot ltv7 nerāda futbolu? Varbūt ir kāds lielais ekrāns Rīgā kur cilvēki var skatīties? ty
Kam tev kaut kāds lielais ekrāns? Ir tak sporta bāri, ar daudz palielā izmera Tv ekrāniem kur var redzēt labi un kvalitatīvi

  +1 [+] [-]

, 2018-06-26 11:47, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cerams, ka horvāti tiks vismaz 1/4 finālā. Man arī šī izlase simpatizē.
Jā, man viņi tīk jau no Jugoslavijas sadalīšanās laikiem un 1998. izdevās, tagad vajadzētu būt nākamajam šāvienam

     [+] [-]

, 2018-06-26 11:48, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Kam tev kaut kāds lielais ekrāns? Ir tak sporta bāri, ar daudz palielā izmera Tv ekrāniem kur var redzēt labi un kvalitatīvi
Gribas kārtīgi iefanot, bet bez alko. 😅 unnn tur jau rādīs tik Argentīnas spēli jo tā iet pa ltv7 un visus tipa vairāk interesē

  +1 [+] [-]

, 2018-06-26 11:52, pirms 6 gadiem
skullcandy rakstīja: Gribas kārtīgi iefanot, bet bez alko. 😅 unnn tur jau rādīs tik Argentīnas spēli jo tā iet pa ltv7 un visus tipa vairāk interesē
Nevaru apsolīt, bet tieši tāpēc ieteicu sporta bāru, jo tajos ir vairāki ekrāni un iespējamība ka rādīs abas spēles. Hokeju es tā esmu skatījies. Un alko jau nav obligāts, dzer bezalkoholiskos kokteiļus, vai ko tādu.

     [+] [-]

, 2018-06-26 11:56, pirms 6 gadiem
skullcandy rakstīja: Gribas kārtīgi iefanot, bet bez alko. 😅 unnn tur jau rādīs tik Argentīnas spēli jo tā iet pa ltv7 un visus tipa vairāk interesē
Tak skaties pa internetu. Kvalitāte ltv nav ideāla, bet krietni labāka par visādiem shortcutiem un viaplayiem gan

  +1 [+] [-]

, 2018-06-26 12:00, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Nevaru apsolīt, bet tieši tāpēc ieteicu sporta bāru, jo tajos ir vairāki ekrāni un iespējamība ka rādīs abas spēles. Hokeju es tā esmu skatījies. Un alko jau nav obligāts, dzer bezalkoholiskos kokteiļus, vai ko tādu.
Nu tāpēc gribēju uzjautāt vai nav kādam 100% infa un varbūt ir vēl kāds Islandē dzīvojošais kam interesē spēle. Negribas maukt uz to Vecrīgu bez pārliecības ka rādīs. Bet paldies par helpu ;>
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-06-26 12:07, pirms 6 gadiem
skullcandy rakstīja: Nu tāpēc gribēju uzjautāt vai nav kādam 100% infa un varbūt ir vēl kāds Islandē dzīvojošais kam interesē spēle. Negribas maukt uz to Vecrīgu bez pārliecības ka rādīs. Bet paldies par helpu ;>
Vecrīgai ir tas pluss, ka ja nerāda vienā vietā, var būt nākamajā un viss netālu. Bet nu skaties pats, vēl jau ir opcija izgooglēt barčiku nr un uzzvanīt šiem, pajautāt ko rādīs

     [+] [-]

, 2018-06-26 12:13, pirms 6 gadiem
Argentīna pēc pēriena saņemsies un soļos tālāk!

  +1 [+] [-]

, 2018-06-26 12:17, pirms 6 gadiem
Visu cieņu Islandei, bet nu šodien gan viņi nedrīkst nekur tikt, tas būtu negodīgi un nesportiski. Nigērijai ar Argentīnu savā starpā jāizšķir.

     [+] [-]

, 2018-06-26 12:21, pirms 6 gadiem
Horvāti netaisiet jokus, 2.vietu lai izspēlē Mesi un melnie, abas gaidītu 1/8, bet izloze savu darbu ir paveikusi

     [+] [-]

, 2018-06-26 12:25, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Visu cieņu Islandei, bet nu šodien gan viņi nedrīkst nekur tikt, tas būtu negodīgi un nesportiski. Nigērijai ar Argentīnu savā starpā jāizšķir.
Kas tur būtu nesportiski un negodīgi, ja Islande tiktu tālāk? Pēc neoficālas informācijas no Horvātijas izlses nespēlēs -
Corluka V.
Kalinic N.
Mandzukic M.
Rakitic I.
Rebic A.
Vrsaljko S.

     [+] [-]

, 2018-06-26 12:32, pirms 6 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Kas tur būtu nesportiski un negodīgi, ja Islande tiktu tālāk? Pēc neoficālas informācijas no Horvātijas izlses nespēlēs -
Corluka V.
Kalinic N.
Mandzukic M.
Rakitic I.
Rebic A.
Vrsaljko S.
Kāpēc Tu jautā, ja pats zini atbildi? Tak jebkuram skaidrs, ka Isl ir vājākā grupā, bet ja tiks tālāk, tad uz kalendāra un horvātu nemotivācijas rēķina.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-26 12:34, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Kāpēc Tu jautā, ja pats zini atbildi? Tak jebkuram skaidrs, ka Isl ir vājākā grupā, bet ja tiks tālāk, tad uz kalendāra un horvātu nemotivācijas rēķina.
Tu zini kaut ko vairāk par CRO nemotivāciju šajā spēlē?

     [+] [-]

, 2018-06-26 12:42, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Kāpēc Tu jautā, ja pats zini atbildi? Tak jebkuram skaidrs, ka Isl ir vājākā grupā, bet ja tiks tālāk, tad uz kalendāra un horvātu nemotivācijas rēķina.
Ja Islande tiks tālāk, tas pierādīs, ka viņi ir stiprāki. To pašu arī pierādīja EČ16, kad izsita angļus.
Rezultāts nosaka labāko, nevis statistiska, vai populārākie uzvārdi sastāvā pretiniekam. Ja Islande tiks tālāk, tad tas būs vairāk nekā pelnīti !!!

     [+] [-]

, 2018-06-26 12:43, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu zini kaut ko vairāk par CRO nemotivāciju šajā spēlē?
Ko? uzsvarus un cēloņsakarības saliec pareizi manā komentā un šādi jautājumi nebūs jājautā. Es neapgalvoju, KA tā notiks. Saku, ka negodīgi, JA tā notiks.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-26 12:44, pirms 6 gadiem
Gan jau Maradona gjeerbtuvees buus riktiig shameejos sapurinajis,sasolijis koku ar meiteneem peec speeles,,taa ka Nigeerijai baigi daudz variantu sovakar nav😅 Tapat Horvaati ,gluzji jau no faniem nolasiitu blici arii neies laukumaa,lai atpuutinaatu speeleetaajus. Buusu realists Horvaati ar minimaalu paarsvaru uzveiks Islandi un Argentina iespeejams izshaus 0:2 vai0:3..

  -1 [+] [-]

, 2018-06-26 12:54, pirms 6 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Ja Islande tiks tālāk, tas pierādīs, ka viņi ir stiprāki. To pašu arī pierādīja EČ16, kad izsita angļus.
Rezultāts nosaka labāko, nevis statistiska, vai populārākie uzvārdi sastāvā pretiniekam. Ja Islande tiks tālāk, tad tas būs vairāk nekā pelnīti !!!
Tātad, Tavuprāt, Islande tīri zaudē Nigērijai, ar izmisīgu autobusu nosargā niču pret arg, bet tā vnk bez blakusapstākļiem pieveiks CRO, kurai 5:0 pret abām iepriekšminētajām?
Protams, ka tāds scenārijs būtu tikai uz labvēlīga kalendāra rēķina, nevis kaut ko tur "pierādīs".

  -1 [+] [-]

, 2018-06-26 12:54, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Visu cieņu Islandei, bet nu šodien gan viņi nedrīkst nekur tikt, tas būtu negodīgi un nesportiski. Nigērijai ar Argentīnu savā starpā jāizšķir.
Ko nozīmē "nedrīkst" un "nesportiski". Domā, ka islandieši nav spējīgi uzvarēt horvātus sportiskā cīņā?

     [+] [-]

, 2018-06-26 12:57, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: ---lielākā daļa sākuma vienpadsmitnieka būs ne no pamatsastāva---
Vai kas tāds vispār ir iespējams? Vai tad turnīra reglamentā nav paredzēts iespējamo pieteikto spēlētāju limits, kā tas ir Hokejā? Nebūtu jau loģiski, ja katra izlase drīkstētu atbraukt ar diviem sastāviem
https://lv.wikipedia.org/wiki/2018....

  +1 [+] [-]

, 2018-06-26 13:00, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Ko nozīmē "nedrīkst" un "nesportiski". Domā, ka islandieši nav spējīgi uzvarēt horvātus sportiskā cīņā?
Tieši šajā čempionātā, kā tas norisinās tagad - jā, es tā domāju.

  +2 [+] [-]

, 2018-06-26 13:01, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Es vispār nevaru saprast šitos autoreļus - motivāciju mērītājus. Puspausaule skatās, viņu dzimtenēs skatās gandrīz visi un kādam var ienākt prātā būt nemotivētam? Tur veči spēlē un tie grib aizcirst durvis, lai parādītu ka netikšana tālāk ir pārpratums un viņi ir cienīgi būt uz šīs lielās skatuves. Nesparotu kapēc šādi teorētiķi vispār raksta par sportu. Arābi un ēģiptieši bija nemotivēti? Marokāņi bija nemotivēti? Kā ko tādu var izmurgtot vispār.
Vai ne? Piekrītu, 3. spēle tālāk netikušajām komandām ir prestiža jautājums.

     [+] [-]

, 2018-06-26 13:02, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Tātad, Tavuprāt, Islande tīri zaudē Nigērijai, ar izmisīgu autobusu nosargā niču pret arg, bet tā vnk bez blakusapstākļiem pieveiks CRO, kurai 5:0 pret abām iepriekšminētajām?
Protams, ka tāds scenārijs būtu tikai uz labvēlīga kalendāra rēķina, nevis kaut ko tur "pierādīs".
Islande kvalificējās augstāk nekā Horvātija. Arī labvēlīgs kalendāra rēķins, ka viņi izgāja kā pirmie no grupas ar 22 punktiem, kamēr horvāti finišēja otrie?
Islande jau sen ir PIERĀDĪJUSI, ka ir cienīga atrasties PK18.

     [+] [-]

, 2018-06-26 13:04, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Kāpēc Tu jautā, ja pats zini atbildi? Tak jebkuram skaidrs, ka Isl ir vājākā grupā, bet ja tiks tālāk, tad uz kalendāra un horvātu nemotivācijas rēķina.
2 punktus argeniem gan viņi atņēma paši.

     [+] [-]

, 2018-06-26 13:07, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Tātad, Tavuprāt, Islande tīri zaudē Nigērijai, ar izmisīgu autobusu nosargā niču pret arg, bet tā vnk bez blakusapstākļiem pieveiks CRO, kurai 5:0 pret abām iepriekšminētajām?
Protams, ka tāds scenārijs būtu tikai uz labvēlīga kalendāra rēķina, nevis kaut ko tur "pierādīs".
Daudz kas argenu pašu rokās. Tak pirmkārt jau vajag uzvaru pret Nigēriju. Bet viņu aizsargiem pret Nigērijas sprinteriem varētu būt interesanti. Es sagaidu, ka uz kontrām argeni arī iekritīs.
Tikpat labi pastāv iespēja, ka pāris individuālās meistarības momentu var izšķirt spēli par labu Argentīnai.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-26 13:12, pirms 6 gadiem
Cerams ka Messi shodien atradiisies ar kaadi papildspeeki,kas beidzot veeleesies un buus gatavi dot ar savu artavu,nevis tik ar muteem valjaa staaveet un skatiities savas komadas liidera virzienaa.

  -4 [+] [-]

, 2018-06-26 13:13, pirms 6 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Islande kvalificējās augstāk nekā Horvātija. Arī labvēlīgs kalendāra rēķins, ka viņi izgāja kā pirmie no grupas ar 22 punktiem, kamēr horvāti finišēja otrie?
Islande jau sen ir PIERĀDĪJUSI, ka ir cienīga atrasties PK18.
Klau, uz kuru tieši manu apgalvojumu šis Tavs teksts vispār ir atbilde?
Kāds sakars pieminēt kvali? Kāds sakars jautāt, vai arī kvalī labvēlīgs kalendārs??? Nu, kvalī, iespējams, nebija labvēlīgs, UN? Kāds sakars ar šo gadījumu?
Kurš te noliedz, ka Islande "cienīga atrasties PK18"??
Tu gadienā neesi Kaimiņa elektorāts? Tiem ir tikpat bezsakarīga un murgaina argumentācija.

Tepat komentos daudzi piemin, ka CRO sastāvs būs tālu no optimālā.
Slēpts komentārs: H.E.N.R.Y.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-26 13:15, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Klau, uz kuru tieši manu apgalvojumu šis Tavs teksts vispār ir atbilde?
Kāds sakars pieminēt kvali? Kāds sakars jautāt, vai arī kvalī labvēlīgs kalendārs??? Nu, kvalī, iespējams, nebija labvēlīgs, UN? Kāds sakars ar šo gadījumu?
Kurš te noliedz, ka Islande "cienīga atrasties PK18"??
Tu gadienā neesi Kaimiņa elektorāts? Tiem ir tikpat bezsakarīga un murgaina argumentācija.

Tepat komentos daudzi piemin, ka CRO sastāvs būs tālu no optimālā.
Oj, kāda nelaime - tādi Badeļs, Kovačičs u.c. taču ir galīgi nespējnieki.

  +4 [+] [-]

, 2018-06-26 13:17, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Klau, uz kuru tieši manu apgalvojumu šis Tavs teksts vispār ir atbilde?
Kāds sakars pieminēt kvali? Kāds sakars jautāt, vai arī kvalī labvēlīgs kalendārs??? Nu, kvalī, iespējams, nebija labvēlīgs, UN? Kāds sakars ar šo gadījumu?
Kurš te noliedz, ka Islande "cienīga atrasties PK18"??
Tu gadienā neesi Kaimiņa elektorāts? Tiem ir tikpat bezsakarīga un murgaina argumentācija.

Tepat komentos daudzi piemin, ka CRO sastāvs būs tālu no optimālā.
Nu tavai demagoģijai jau savādāk nevar atbildēt, ja cilvēks uzskata, ka ja Islande tiek tālāk - tas ir negodīgi un nesportiski.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-26 13:18, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Lai ātrāk izlido, vismaz būs vairāk laika atpūsties līdz klubu sezonas sākumam.
ko ta citu var sagaidiit no Real fana

  -1 [+] [-]

, 2018-06-26 13:21, pirms 6 gadiem
NilsK rakstīja: ko ta citu var sagaidiit no Real fana
Un ko es tādu uzrakstīju?

  -2 [+] [-]

, 2018-06-26 13:21, pirms 6 gadiem
march_2k rakstīja: 2 punktus argeniem gan viņi atņēma paši.
Par to nemaz nestrīdos. Zaudēja nig, noautobusēja uz niču Argenus, par ko biju ļoti priecīgs, lielākais respekts viņiem. Bet Tu taču redzi, kādi bijuši rezultāti un kādi spēku samēri šajā grupā. Ceļazīme jāizšķir nig ar arg, nevis pēkšņi kkādai isl uzvarai pār cro. Iespējams, pat ar +1 nepietiktu. Ja, piem, nig ar arg niču.

  +3 [+] [-]

, 2018-06-26 13:23, pirms 6 gadiem
Klau, kas tā par jauno modi ja kādam gribas uzkāst, tad to saukt par "kaimiņa elektorātu" ? Nobalsot par zēzē-esiem vai jenotiem ir augstākā intelekta paraugdemonstrējums?

p.s. es par Kaimiņu neesmu balsojis un pagaidām arī neplānoju to darīt

  -3 [+] [-]

, 2018-06-26 13:32, pirms 6 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Nu tavai demagoģijai jau savādāk nevar atbildēt, ja cilvēks uzskata, ka ja Islande tiek tālāk - tas ir negodīgi un nesportiski.
Interesanti, kāpēc gan nevar atbildēt par tēmu? Piemēram, nosaukt iemeslus, kāpēc CRO izliksies par 100% un pateikt, ka CRO rezervisti ir tieši tikpat labi, kā sākumsastāvs, vnk treneris uz oliņ boliņ izvēlējās? Nu vai ko tamlīdzīgu, tas taču vismaz būtu par tēmu.
A Tu te vispār kaut ko vispār citā virzienā atbildi. Ir taču Kaimiņa elektorāts, vai ne? Pareizi trāpīju?

  +3 [+] [-]

, 2018-06-26 13:37, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Interesanti, kāpēc gan nevar atbildēt par tēmu? Piemēram, nosaukt iemeslus, kāpēc CRO izliksies par 100% un pateikt, ka CRO rezervisti ir tieši tikpat labi, kā sākumsastāvs, vnk treneris uz oliņ boliņ izvēlējās? Nu vai ko tamlīdzīgu, tas taču vismaz būtu par tēmu.
A Tu te vispār kaut ko vispār citā virzienā atbildi. Ir taču Kaimiņa elektorāts, vai ne? Pareizi trāpīju?
[+] [-]Ziņot
Swordsman, 12:17, pirms stundas, ignorēt, atbildēt
Visu cieņu Islandei, bet nu šodien gan viņi nedrīkst nekur tikt, tas būtu negodīgi un nesportiski. Nigērijai ar Argentīnu savā starpā jāizšķir.

Tev alcheimera slimība vai vienkārši slikta atmiņa? Es tieši arī atbildēju par TĒMU, TAVAM komentāram par to, ka "Islande nedrīkst nekur tikt, tas būtu negodīgi un nesportiski."

Varbūt, kad drukā kārtējo savu verbālo caureju, pārlasi to.

Un Ironiski, ka cilvēks cenšas "aizrādīt", ka "novirzos no tēmas", bet pats tagad pin iekšā vēl Kaimiņu, kas noteikti ir par TĒMU.

  +3 [+] [-]

, 2018-06-26 13:39, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Par to nemaz nestrīdos. Zaudēja nig, noautobusēja uz niču Argenus, par ko biju ļoti priecīgs, lielākais respekts viņiem. Bet Tu taču redzi, kādi bijuši rezultāti un kādi spēku samēri šajā grupā. Ceļazīme jāizšķir nig ar arg, nevis pēkšņi kkādai isl uzvarai pār cro. Iespējams, pat ar +1 nepietiktu. Ja, piem, nig ar arg niču.
"Ceļazīme jāizšķir nig ar arg" - wishful thinking?

Manuprāt arī sastāva atpūtināšana apakšgrupas pēdējā spēlē pieder pie lietas turnīru futbolā. Tas nav nekas jauns un nekas ārkārtējs, un tā nekādā mērā nav islandiešu problēma, kāds Horvātijas sastāvs tai nāks pretī.

Kā arī es šim Argentīnas modelim neredzu lielu "nerealizēto potenciālu", kurš nu izslēgšanas spēlēs pēkšņi varētu nākt laukā, pat ja viņi tur tiks. Pārmēru ir saķīmiķojis Sampaoli. Cenšas atkārtot savu taktisko shēmu, ko izmantoja ar Čīli, ignorējot to, ka viņa rīcībā esošie spēlētāji šīs shēmas prasības nespēj izpildīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-26 13:51, pirms 6 gadiem
Džonijs Bī rakstīja: Izrādās, ka Mesikam vēl ir jāpierāda, ka ir top vecis.. kaut ko tik stulbu uzrakstīt, protams, ir jāmāk..
Tā ir. Jāpierāda, ka viņš nav tikai viens no daudziem, kas neko izšķirt nevar un kura ienākšana vai aiziešana neko būtisku nemaina....

  +1 [+] [-]

, 2018-06-26 13:53, pirms 6 gadiem
NilsK rakstīja: Cerams ka Messi shodien atradiisies ar kaadi papildspeeki,kas beidzot veeleesies un buus gatavi dot ar savu artavu,nevis tik ar muteem valjaa staaveet un skatiities savas komadas liidera virzienaa.
Yep. Jo kā Maradona jau rezumēja:
"He's a really good person, but he has no personality," Maradona said in Paris recently. "He lacks the character to be a leader."

  -1 [+] [-]

, 2018-06-26 13:54, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Klau, kas tā par jauno modi ja kādam gribas uzkāst, tad to saukt par "kaimiņa elektorātu" ? Nobalsot par zēzē-esiem vai jenotiem ir augstākā intelekta paraugdemonstrējums?

p.s. es par Kaimiņu neesmu balsojis un pagaidām arī neplānoju to darīt
Bans. Tev taču ar intelektu viss kārtībā, ja Tu iedziļinātos un izlasītu, tad sakarību saprastu.
Kaimiņš te netiek pieminēts, jo gribas kādam "uzkāst". Ir ļoti konkrēti runa par argumentācijas veidu. Un tur nu Kaimiņš un co tomēr stipri atšķiras gan no Jenotiem, gan no zēzēesiem. Mēģināšu pateikt vienā teikumā: Tu izsaki apgalvojumu vai uzdod jautājumu, bet Kaimiņš neatbild pēc būtības, "atspēkojot" Tavu apgalvojumu ar teikumiem, kas īstenībā neatspēko neko Tas, kādā veidā kaimiņš, liepiņa un gobzems komunicē, tā i vnk populisma un demagoģijas paraugstunda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-26 13:56, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Bans. Tev taču ar intelektu viss kārtībā, ja Tu iedziļinātos un izlasītu, tad sakarību saprastu.
Kaimiņš te netiek pieminēts, jo gribas kādam "uzkāst". Ir ļoti konkrēti runa par argumentācijas veidu. Un tur nu Kaimiņš un co tomēr stipri atšķiras gan no Jenotiem, gan no zēzēesiem. Mēģināšu pateikt vienā teikumā: Tu izsaki apgalvojumu vai uzdod jautājumu, bet Kaimiņš neatbild pēc būtības, "atspēkojot" Tavu apgalvojumu ar teikumiem, kas īstenībā neatspēko neko Tas, kādā veidā kaimiņš, liepiņa un gobzems komunicē, tā i vnk populisma un demagoģijas paraugstunda.
Ok, te iedziļinājos Zim kā te, pamatā jau paralēli darbam - atver, izlasi, iepird komentu un ej tālāk

     [+] [-]

, 2018-06-26 13:57, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Speciāli Swordam! Ja Horvāti izrāda savu īpašu simpātiju pret Islandi tādā līmenī, kad viņi ir gatavi upurēt 3 punktus, tātad Islandieši tādu labvēlību IR PELNĪJUŠI, da kaut vai ar to vien, ka IR BALTI un arī ar to, ka liela daļa Balto cilvēku viņiem simpatizē, neatkarīgi no viņu snieguma uz doto brīdi!
Nu vo, cita lieta, beidzot no kāda kārtīga atbilde par tēmu, to es saprotu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-26 14:01, pirms 6 gadiem
march_2k rakstīja: "Ceļazīme jāizšķir nig ar arg" - wishful thinking?
Nē, secinājums pēc 2 kārtām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-26 14:11, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Kuri, tavuprāt, ir tie īstie Latvijas mūsdienu politikā? Man, personiski, visvairāk simpatizē Sigurds Graudiņš un tādi vīri kā viņš
Nu nesaukšu tak tagad Tev uzvārdus, tad būs runa par pasaules uzskatiem vispār, kas mums, protams atšķiras pamatīgi. Mēs, te pagaidām ne par uzskatiem, bet par godīgumu un intelektu.
Ja tā vnk lasītu Kaimiņa programmu, gan jau tur viss arī būtu ok - pret zagšanu, komunistiem, utt. Bet nu ja mani grib ar lētu populistu retoriku apčakarēt, nu paldies. Tāda paša stila lēti triki jau arī ru propagandai darbojas.

     [+] [-]

, 2018-06-26 14:19, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tāda pozīcija, ka labāk integrēt Krievus, nekā bēgļu čortus ir antilatviska?
Kā arī iestāšanās pret gejpradiem ir antilatviska?
Uz tādiem saukļiem tikai Tevi var noķert Katrs otrais tagad tādus izmanto. Vnk pasaki, ka nepatīk geji un čorti, un viss, nekas vairs nav jādara, pārējais pofig.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-26 14:21, pirms 6 gadiem
Nigeerijai nichs un vini solo taalaak!

     [+] [-]

, 2018-06-26 14:24, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tāda pozīcija, ka labāk integrēt Krievus, nekā bēgļu čortus ir antilatviska?
Kā arī iestāšanās pret gejpradiem ir antilatviska?
krievi neintegrējas. spītīgi murmulē mongoliski un uzskata ka latvietim ar tās vazaņķu valoda ir jāmācās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-26 14:28, pirms 6 gadiem
Austrālija- Peru 2:1
Dānija- Francija 1:3
Nigērija- Argentīna 2:4
Islande- Horvātija 2:2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-26 14:29, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Nē, secinājums pēc 2 kārtām.
Un ko atbildēsi uz argumentiem "par tēmu"? Varu arī atkārtot

Manuprāt arī sastāva atpūtināšana apakšgrupas pēdējā spēlē pieder pie lietas turnīru futbolā. Tas nav nekas jauns un nekas ārkārtējs, un tā nekādā mērā nav islandiešu problēma, kāds Horvātijas sastāvs tai nāks pretī.

Kā arī es šim Argentīnas modelim neredzu lielu "nerealizēto potenciālu", kurš nu izslēgšanas spēlēs pēkšņi varētu nākt laukā, pat ja viņi tur tiks. Pārmēru ir saķīmiķojis Sampaoli. Cenšas atkārtot savu taktisko shēmu, ko izmantoja ar Čīli, ignorējot to, ka viņa rīcībā esošie spēlētāji šīs shēmas prasības nespēj izpildīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-26 14:34, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Ne visi! Vienkārši tevis aprakstītā kategorija vairāk acīs krīt
aiz viņiem ir visa moskaļu impērija, tā ka....

  +1 [+] [-]

, 2018-06-26 14:35, pirms 6 gadiem
march_2k rakstīja: Un ko atbildēsi uz argumentiem "par tēmu"? Varu arī atkārtot

Manuprāt arī sastāva atpūtināšana apakšgrupas pēdējā spēlē pieder pie lietas turnīru futbolā. Tas nav nekas jauns un nekas ārkārtējs, un tā nekādā mērā nav islandi
Sevi pierādīt alkstoši, maz spēlējuši rezervisti var izrādīties bīstamāki par līderiem, kuri iespējams domās jau plivināsies pa 1/8finālu.

     [+] [-]

, 2018-06-26 14:47, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Sevi pierādīt alkstoši, maz spēlējuši rezervisti var izrādīties bīstamāki par līderiem, kuri iespējams domās jau plivināsies pa 1/8finālu.
Šis tiešām var būt pat par labu Horvātijai. No pleciem nokrīt atbildības sajūta, ka "nekādi nedrīkst zaudēt", tajā pašā laikā retā iespēja (tālāk jau katra spēle var būt pēdējā) parādīt sevi PK ar visām spējām un iemaņām - var sanākt radošāks un brīvāks futbols. Varbūt ar lielāku iespēju, ka rezultāts būs lielāks, bet ne vieglāk Islandei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-26 15:24, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: krievi neintegrējas. spītīgi murmulē mongoliski un uzskata ka latvietim ar tās vazaņķu valoda ir jāmācās
Latvieši paši arī to ir veicinājuši (vismaz agrākos laikos noteikti) Ja kolektīvā ir deviņi latvieši un viens krievs, un visi tamdēļ sāk komunicēt krieviski, tad ko tur brīnīties par tādām sekām.

     [+] [-]

, 2018-06-26 15:35, pirms 6 gadiem
polina_spicina_641438029553658 rakstīja: Meklējat puisi!
Es esmu Pauline, es esmu 21, jautrs, slaids un nav pieticīgs vispār))
Foto un tālruņa numurs anketā >>> http://sisisa.tk
pacieties, kaut kad jau hulis te parādīsies.

     [+] [-]

, 2018-06-26 15:36, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Latvieši paši arī to ir veicinājuši (vismaz agrākos laikos noteikti) Ja kolektīvā ir deviņi latvieši un viens krievs, un visi tamdēļ sāk komunicēt krieviski, tad ko tur brīnīties par tādām sekām.
neko par to nezinu, kolektīvā tiek runāts latviski, krievi savā starpā krieviski (par ko man nav iebildumu)

     [+] [-]

, 2018-06-26 16:01, pirms 6 gadiem
Dānijai jau pietiek ar neizšķirtu ja skatās uz tabulu, un Austrālija var uzvarēt kaut ar 10 vārtu starpību, nekas tai vairs nelīdzēs

     [+] [-]

, 2018-06-26 16:16, pirms 6 gadiem
Kuru spēli rāda pa LTV 17:00?

     [+] [-]

, 2018-06-26 16:21, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Kuru spēli rāda pa LTV 17:00?
baltos pret aburta čortiem

     [+] [-]

, 2018-06-26 16:21, pirms 6 gadiem
Tā pats atradu Dānija vs Francija pa LTV7 šodien 17:00.
Nu tad šodien par brīnumainu Austrālijas tikšanu 1/8 un Argentīnas netikšanu 1/8

     [+] [-]

, 2018-06-26 16:23, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: baltos pret aburta čortiem
nu i pietirsuši esat šodien pa dienu komentu līdz spēlei
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-26 16:33, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nu i pietirsuši esat šodien pa dienu komentu līdz spēlei
nekas traks

     [+] [-]

, 2018-06-26 16:38, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: nekas traks
šodien laikam jāsagatavo 2 ekrāni, austrāļi ar Peru varētu būtu interesantāka spēle, nekā Francijas un Dānijas bumbošanās uz niču. Man nez kāpēc liekas, ka būs niča 0-0
p.s. nu ja nekas traks nav bijis, tad nav ko lasīt spamu

  -1 [+] [-]

, 2018-06-26 16:41, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Speciāli Swordam! Ja Horvāti izrāda savu īpašu simpātiju pret Islandi tādā līmenī, kad viņi ir gatavi upurēt 3 punktus, tātad Islandieši tādu labvēlību IR PELNĪJUŠI, da kaut vai ar to vien, ka IR BALTI un arī ar to, ka liela daļa Balto cilvēku viņiem simpatizē, neatkarīgi no viņu snieguma uz doto brīdi! Nedomāju gan, ja tagad Horvāti spēlētu pret Bosniju, Albāniju, Kosovu, Turciju, vai citu viņiem netīkamu muhamedu izlasi, tie tā kārtīgi neiespringtu!
Mjā, tavs baltuma arguments tiešām pieliek punktu jebkādām tālākām diskusijām, nu ko uz to vēl oponents vispār var atbildēt

Bet metot rases pie malas, Swords te tiešām baigo tuftu dzen, kā vispār var runāt par kko negodīgu un vēl pie tam nesportisku, ja sporta sacensībās, kur visiem ir vienādas iespējas un noteikumi, kāda komanda izcīna iespēju turpināt sacensības. Jāsaka, ka Sworda argumenti jau tuvojas tavu baltuma argumentu līmenim. Kā izrādās, jums ir daudz vairāk kopīga, nekā paši domājat

     [+] [-]

, 2018-06-26 16:44, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Mjā, tavs baltuma arguments tiešām pieliek punktu jebkādām tālākām diskusijām, nu ko uz to vēl oponents vispār var atbildēt
Man jau patīk tā baltuma teorija, viņā jau es ar tādā ka pusdieva kārtā esmu

     [+] [-]

, 2018-06-26 16:45, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: šodien laikam jāsagatavo 2 ekrāni, austrāļi ar Peru varētu būtu interesantāka spēle, nekā Francijas un Dānijas bumbošanās uz niču. Man nez kāpēc liekas, ka būs niča 0-0
p.s. nu ja nekas traks nav bijis, tad nav ko lasīt spamu
Jā, es ar liks abas, tik redzēšu vien otros puslaikus

     [+] [-]

, 2018-06-26 16:48, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: šodien laikam jāsagatavo 2 ekrāni, austrāļi ar Peru varētu būtu interesantāka spēle, nekā Francijas un Dānijas bumbošanās uz niču. Man nez kāpēc liekas, ka būs niča 0-0
p.s. nu ja nekas traks nav bijis, tad nav ko lasīt spamu
Varētu būt. Der abām + pirmā vieta var uzrauties uz ARG.

     [+] [-]

, 2018-06-26 16:57, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Man jau patīk tā baltuma teorija, viņā jau es ar tādā ka pusdieva kārtā esmu
Neesi nu pieticīgs - dieva, jo gan balts un velpietam vīrietis un nepatīk basketbols un veģetārietis ar neesi, būtībā virsotne jau ir sasniegta.

     [+] [-]

, 2018-06-26 16:58, pirms 6 gadiem
Tā, es īsti nebiju sekojis līdzi visam šim pasākumam, tikai tagad sāku- vai kāds lūdzu piedos muļķīgu jautājumu un pastāstīs, kur kvalifikācijā pazuda Nīderlande?

  -1 [+] [-]

, 2018-06-26 17:08, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Man jau patīk tā baltuma teorija, viņā jau es ar tādā ka pusdieva kārtā esmu
Nav tur bez trūkumiem- baltās rases glābiņš esot meklējams kaut kādā mongoļu konglomerācijā.

     [+] [-]

, 2018-06-26 17:14, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nav tur bez trūkumiem- baltās rases glābiņš esot meklējams kaut kādā mongoļu konglomerācijā.
ā, to sadaļu es nav akceptējis

     [+] [-]

, 2018-06-26 17:20, pirms 6 gadiem
Ielika Peru!

     [+] [-]

, 2018-06-26 17:49, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nav tur bez trūkumiem- baltās rases glābiņš esot meklējams kaut kādā mongoļu konglomerācijā.
Uz diskveida Zemes, kas turās uz trim ziloņiem

     [+] [-]

, 2018-06-26 18:17, pirms 6 gadiem
Peru 2-0, nespīd austrāļiem nekas! Dānija un Francija bumbojas uz 0-0...

     [+] [-]

, 2018-06-26 18:24, pirms 6 gadiem
NilsK rakstīja: Cerams ka Messi shodien atradiisies ar kaadi papildspeeki,kas beidzot veeleesies un buus gatavi dot ar savu artavu,nevis tik ar muteem valjaa staaveet un skatiities savas komadas liidera virzienaa.
Nevajag jau parspilet!

Meiginat radit mitu,itka Argentinas komanda spele Messi,bet parejie speltaji butu amatieri!

Argentiani labs sastavs,ja ir pozicijas kur vaidzetu pastiprinat,bet kadam komandam to nav?

     [+] [-]

, 2018-06-26 18:29, pirms 6 gadiem
Jessy rakstīja: Tā, es īsti nebiju sekojis līdzi visam šim pasākumam, tikai tagad sāku- vai kāds lūdzu piedos muļķīgu jautājumu un pastāstīs, kur kvalifikācijā pazuda Nīderlande?
Grupu turnīrā Zviedrija ar vienādu punktu skaitu palika 2., bet Nīderlande 3.vietā, pēc tam Zviedrija izslēgšanās spēlēs (2 spēļu summā) izslēdza Itāliju (ar 1:0 kopā).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-26 18:31, pirms 6 gadiem
elmurcis rakstīja: Grupu turnīrā Zviedrija ar vienādu punktu skaitu palika 2., bet Nīderlande 3.vietā, pēc tam Zviedrija izslēgšanās spēlēs (2 spēļu summā) izslēdza Itāliju (ar 1:0 kopā).
Paldies!

  +1 [+] [-]

, 2018-06-26 18:46, pirms 6 gadiem
Dānija-Francija spēle mēsls

  -1 [+] [-]

, 2018-06-26 18:50, pirms 6 gadiem
Blin mums tie komentētāji..... ārprāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-26 19:39, pirms 6 gadiem
Argentīna brauks mājās...agrāk vai vēlāk

     [+] [-]

, 2018-06-26 19:40, pirms 6 gadiem
Modritis rakstīja: Nevajag jau parspilet!

Meiginat radit mitu,itka Argentinas komanda spele Messi,bet parejie speltaji butu amatieri!

Argentiani labs sastavs,ja ir pozicijas kur vaidzetu pastiprinat,bet kadam komandam to nav?
Gandrīz tik pat spēcīgs kā Islandei, tikai Islandei tas ir daudz sabalansētāks. Ir ok?

     [+] [-]

, 2018-06-26 20:44, pirms 6 gadiem
Man komentētāji patīk- ar reālām emocijām un patiesiem vārdiem, no sirds!

     [+] [-]

, 2018-06-26 20:53, pirms 6 gadiem
Argentīna un Islande šovakar uzvar!

     [+] [-]

, 2018-06-26 22:11, pirms 6 gadiem
Šito gan tiesnesis izzīda no pirksta....