Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2912, Did:0, useCase: 3

Tobers pēc zaudējuma: "Armēņi bija mobilāki"

Andris Liepa
Andris Liepa

Tobers pēc zaudējuma: "Armēņi bija mobilāki"
No kreisās – Paolo Nikolato un Kristers Tobers Foto: Latvijas Futbola federācija

Latvijas futbola izlases kapteinis Kristers Tobers pēc zaudējuma UEFA Nāciju līgas C grupas mačā pret Armēniju atzina, ka pretinieki spēlei bijuši gatavāki.

Latvijas futbola izlase ar 1:4 (1:2) savā debijas spēlē UEFA Nāciju līgas C grupā atzina Armēnijas futbolistu pārākumu.

Vienīgos vārtus Latvijas izlase guva pēc tam, kad bumba pēc stūra sitiena trāpīja pa Gorgiju Arutiunjanu un ielidoja Armēnijas vārtu tīklā.

Tobers sarunā ar Latvijas Televīziju atzina, ka armēņi bijuši mobilāki: "Nebijām gatavi. Armēņi bija mobilāki un labāk par mums spēlēja. Viņi atrada spraugas viduslīnijā un spēlēja saasinātāk. Mēs nespējām īsti to bumbu nokotrolēt. Laikam tagad vairs nav ko pārdzīvot. Jāgatavojas nākamajai spēlei."

Valstsvienības kapteinis arī saprot, ka pirms mača pret Fēru salām jāapskata gana daudz video materiāla ar kļūdām un uzlabojamām niansēm no spēles pret Armēniju.

Latvijas izlase vārtus zaudēja gan pirmā, gan otrā puslaika pašā sākumā. Tobers atzīst, ka pēc vārtu guvuma otrā puslaika sākumā armēņiem bijis emocionālais pacēlums.

"Armēņiem bija pacēlums, bet mēs tajā pašā laikā bijām ar nokārtām galvām. Turpinājām spēlēt. Līdz pretinieku soda laukumam tikām, bet nedaudz pietrūka tās pēdējās piespēles," norādīja Tobers.

Spēli pret Fēru salām Latvijas izlase aizvadīs savā laukumā 10. septembrī plkst. 19.

UEFA Nāciju līga, spēles C līgā šajā mēnesī

DatumsGr.LaiksSpēleRezultāts
05.09.1.19.00Azerbaidžāna – Zviedrija1:3 (0:0)
21.45Igaunija – Slovākija0:1 (0:0)
3.21.45Baltkrievija – Bulgārija0:0
21.45Ziemeļīrija – Luksemburga2:0 (2:0)
06.09.2.19.00Lietuva – Kipra0:1 (0:1)
21.45Kosova – Rumānija0:3 (0:1)
07.09.4.16.00Fēru Salas – Ziemeļmaķedonija1:1 (1:0)
19.00Armēnija – Latvija1:4(1:2)
08.09.1.19.00Slovākija – Azerbaidžāna
21.45Zviedrija – Igaunija
3.16.00Luksemburga – Baltkrievija
19.00Bulgārija – Ziemeļīrija
09.09.2.19.00Kipra – Kosova
21.45Rumānija – Lietuva
10.09.4.19.00Latvija – Fēru Salas
21.45Ziemeļmaķedonija – Armēnija

Latvijas valstsvienības sastāvs UEFA Nāciju līgai septembrī

PozīcijaSpēlētājsDz. gadsKlubs
VārtsargiRoberts Ozols1995.Qizilqum (Uzbekistāna)
Rihards Matrevics1999.Riga FC
Frenks Dāvids Orols2000.BFC Daugavpils
AizsargsKaspars Dubra1990.Panevėžys (Lietuva)
Roberts Savaļnieks1993.RFS
Andrejs Cigaņiks1997.Luzern (Šveice)
Raivis Jurkovskis1996.Riga FC
Alvis Jaunzems1999.Stal Mielec (Polija)
Kristers Tobers2000.Grasshoppers Zürich (Šveice)
Daniels Balodis1998.RFS
Vjačeslavs Isajevs1993.Auda
Maksims Toņiševs2000Valmiera FC
Emīls Birka2000Valmiera FC
Kirils Iļjins2001Riga FC
PussargiEduards Emsis1996.Raufoss IL (Norvēģija-2)
Aleksejs Saveļjevs1999.FK Auda
Eduards Dašķevičs2002.Riga FC
Renārs Varslavāns2001.Valmiera FC
Dmitrijs Zelenkovs2000.RFS
Lūkass Vapne2003.Valmiera FC
Deniss Meļņiks2002.FK Auda
UzbrucējiJānis Ikaunieks1995.RFS
Roberts Uldriķis1998.Athens Kallithea (Grieķija)
Vladislavs Gutkovskis1995.Daejeon Citizen (Dienvidkoreja)
Marko Regža1999.Riga FC

  +4 [+] [-]

, 2024-09-07 23:01, pirms 3 mēnešiem
Ko tad nolaidāt galvas kā čivas? Kur palika vilki?

  -1 [+] [-]

, 2024-09-07 23:16, pirms 3 mēnešiem
Pastalnieki bija aizmiguši. Jauns, jau cik gadus var vaidēt.

  -1 [+] [-]

, 2024-09-07 23:16, pirms 3 mēnešiem
tad babātākajai Lv federācijai tās spēlētājiem jānopērk visi nepieciešamie gadžeti, lai arī butu mobili!!!

  +3 [+] [-]

, 2024-09-08 08:00, pirms 3 mēnešiem
Atkārtošos jau nto reizi - sūtat laukumā U-17 čaļus, tie turnīra beigās iegūs tikpat daudz punktus, cik šīs zvaigznes

  -1 [+] [-]

, 2024-09-08 08:44, pirms 3 mēnešiem
sabikas rakstīja: Atkārtošos jau nto reizi - sūtat laukumā U-17 čaļus, tie turnīra beigās iegūs tikpat daudz punktus, cik šīs zvaigznes
Precīzi nevienu!!! Kur tu redzēji kādu zvaigzni?

  +1 [+] [-]

, 2024-09-08 08:45, pirms 3 mēnešiem
Fēru salu aitu gaļas kombinātu(futbola izlasi) uzvarēsim. Spēle Skonto stadionā. Tur viņiem nav izredžu. Ceru Ozols vārtos.

     [+] [-]

, 2024-09-08 08:48, pirms 3 mēnešiem
Dzimmiy rakstīja: Pastalnieki bija aizmiguši. Jauns, jau cik gadus var vaidēt.
Pastalnieki aitu ganus tik var uzvarēt. Tad nu neuzvarami pret Fēru salām. Baltijas kausā Fēru salas Liepāja 1-0 uzvarējām.

  -2 [+] [-]

, 2024-09-08 09:27, pirms 3 mēnešiem
jaa, jātaisa paaudžu maiņa, jālaiž Vapne, Balodis laukumā obligāti jau sākumā, kāda jēga no 33 gadus vecā Dubra. Viņš sit golus. Ā, skaidrs.

  +2 [+] [-]

, 2024-09-08 09:48, pirms 3 mēnešiem
Kas tas ir :"nebijām gatavi"? No comment.
Jāspēlē sava spēle !

     [+] [-]

, 2024-09-08 11:20, pirms 3 mēnešiem
Skonto stadionā zāle tagad zaļa kā vēl nekad. Fēru salu aitu ganiem gan jau, ka nebūs tāda zāle pieredzēta. Līdz ar ko uzvarēs Latvija

     [+] [-]

, 2024-09-08 11:23, pirms 3 mēnešiem
kols00 rakstīja: jaa, jātaisa paaudžu maiņa, jālaiž Vapne, Balodis laukumā obligāti jau sākumā, kāda jēga no 33 gadus vecā Dubra. Viņš sit golus. Ā, skaidrs.
Dubra tikai zaudē Lietuvas līgā ar Paneveži. Varbūt vajag, ko uzvarošu, kā piemēram Balodi no RFS. Nākotnē varam domāt par Uldriķa2 no Valmieras uzaicināšanu uz izlasi. Arī ir centra aizsargs.

  +1 [+] [-]

, 2024-09-08 11:34, pirms 3 mēnešiem
striker rakstīja: Kas tas ir :"nebijām gatavi"? No comment.
Jāspēlē sava spēle !
Kas ir "sava spēle"? Izlasei ir jauns treneris, un spēlētāji vai nu nav sapratuši, ko no viņiem grib, vai arī ir sapratuši, bet nespēj izpildīt laukumā.

     [+] [-]

, 2024-09-08 11:39, pirms 3 mēnešiem
Skonto stadions pāri visam tagad arī Valmieras FK un Vapnei. Pret Fēru salām mēs varam pieredzēt Skonto stadionā tikai labāko futbolu. Vajag Skonto stadionu.

     [+] [-]

, 2024-09-08 11:44, pirms 3 mēnešiem
Tikai man, vai vēl kādam radās tāda sajūta redzot, kas notiek uz laukuma, ka tie, kas spēlē Virslīgā spēlē labāk nekā Tobers, Cigaņiks, Jaunzems, Dubra un pārējais mūsu ārzemju leģions - laikam Roberts Uldriķis bija teju vienīgais, kas +/- nekrita laukā.
varbūt nav nekāds lielais pienesums izlasei no spēlētāja, ka viņš spēlē ārpus Latvijas, jo vēl jau paliek jautājums - kādā klubā spēlē, kāda spēlētājam ir loma savā pozīcijā un kāds vispār ir zīmējums un spēles plāns kurš viņš spēlē. Nikolato ir pateicis, ka vairs nekādu vertikālo futbolu - RFS tik tiešām spēlē mūsdienīgu futbolu ar saspēli no aizsarga līdz pat uzbrucēja pozīcijai, bet kā spēlē leišu Panevežys kur bumbu dzenā Dubra ir zem lielas jautājuma zīmes, ja komanda tika pilnībā piesmieta no The New Saints komandas, kas visur tika ielikta kā pastarīte spēlē pret leišiem.
Alvis Jaunzems - Mielc Stal - Polijas klubs, kas cīnās par izdzīvošanu un katrs punkts ir milzīga vērtība - tātad cērtam bumbu projām no saviem vārtiem pēc iespējas ātrāk un tālāk un pret favorītiem cenšamies izspiest vismaz punktu turnīra tabulā. bet te izlasē viņam pasaka, ka nē puis - pieturam bumbu, mēģinam saspēlēties starp aizsargiem un tālāk ar precīzu piespēli atdodam bumbu pussargam.
Tobers un Cigaņiks - gaidīju no viņu flanga daudz ko vairāk, jo tomēr regulāri spēlē Šveices augstākajā līgā, kas ir ļoti laba līga pat Eiropas līmenī, bet uz sevi liktās cerības neattaisnoja!
Jānis Ikaunieks ir laikam kuram es neko nevarētu pateikt sliktu - čalis kapā līdz asinīm, vai tā būtu RFS, vai izlase, vai Eiropas līgas kvalifikācija, vai Virslīga utt. Bet Jānim arī vienā mirklī var izbeigties degviela, jo viņš sevi netaupa nevienā spēlē.

     [+] [-]

, 2024-09-08 11:49, pirms 3 mēnešiem
RFS labi spēlē. Bet laukumā viens Ikaunieks. Vajag varbūt vairāk Savalnieks, Balodis. Žēl, ka Ķigurs vispār ir ārpus saraksta. Kopā ar Ķiguru tika piedzīvota ļoti pamatīga uzvara pār Larni. To, ka Ķigurs nemāk futbolu spēlēt, domāju, ka māk.

     [+] [-]

, 2024-09-08 11:49, pirms 3 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Tikai man, vai vēl kādam radās tāda sajūta redzot, kas notiek uz laukuma, ka tie, kas spēlē Virslīgā spēlē labāk nekā Tobers, Cigaņiks, Jaunzems, Dubra un pārējais mūsu ārzemju leģions - laikam Roberts Uldriķis bija teju vienīgais, kas +/- nekrita laukā.
varbūt nav nekāds lielais pienesums izlasei no spēlētāja, ka viņš spēlē ārpus Latvijas, jo vēl jau paliek jautājums - kādā klubā spēlē, kāda spēlētājam ir loma savā pozīcijā un kāds vispār ir zīmējums un spēles plāns kurš viņš spēlē. Nikolato ir pateicis, ka vairs nekādu vertikālo futbolu - RFS tik tiešām spēlē mūsdienīgu futbolu ar saspēli no aizsarga līdz pat uzbrucēja pozīcijai, bet kā spēlē leišu Panevežys kur bumbu dzenā Dubra ir zem lielas jautājuma zīmes, ja komanda tika pilnībā piesmieta no The New Saints komandas, kas visur tika ielikta kā pastarīte spēlē pret leišiem.
Alvis Jaunzems - Mielc Stal - Polijas klubs, kas cīnās par izdzīvošanu un katrs punkts ir milzīga vērtība - tātad cērtam bumbu projām no saviem vārtiem pēc iespējas ātrāk un tālāk un pret favorītiem cenšamies izspiest vismaz punktu turnīra tabulā. bet te izlasē viņam pasaka, ka nē puis - pieturam bumbu, mēģinam saspēlēties starp aizsargiem un tālāk ar precīzu piespēli atdodam bumbu pussargam.
Tobers un Cigaņiks - gaidīju no viņu flanga daudz ko vairāk, jo tomēr regulāri spēlē Šveices augstākajā līgā, kas ir ļoti laba līga pat Eiropas līmenī, bet uz sevi liktās cerības neattaisnoja!
Jānis Ikaunieks ir laikam kuram es neko nevarētu pateikt sliktu - čalis kapā līdz asinīm, vai tā būtu RFS, vai izlase, vai Eiropas līgas kvalifikācija, vai Virslīga utt. Bet Jānim arī vienā mirklī var izbeigties degviela, jo viņš sevi netaupa nevienā spēlē.
Ļoti interesanti, pat labi.

  +1 [+] [-]

, 2024-09-08 11:54, pirms 3 mēnešiem
kols00 rakstīja: tad babātākajai Lv federācijai tās spēlētājiem jānopērk visi nepieciešamie gadžeti, lai arī butu mobili!!!
Vajag, lai visam pāri būtu Skonto stadions, ne tikai Valmiera vai Vapne. Un tad mums būs uzvaras arī. Skonto stadions vienmēr bijis ļoti interesants stadions. Skonto stadionā daudz spēlējušas tādas futbola leģendas, kā Pahars(Sauthemptona), Astafjevs(Skonto), Stepanovs(Arsenal) utt. Un uzvaras ar bijušas ļoti daudz Skonto stadionā

  +1 [+] [-]

, 2024-09-08 12:12, pirms 3 mēnešiem
virslīga GOATS rakstīja: Vajag, lai visam pāri būtu Skonto stadions, ne tikai Valmiera vai Vapne. Un tad mums būs uzvaras arī. Skonto stadions vienmēr bijis ļoti interesants stadions. Skonto stadionā daudz spēlējušas tādas futbola leģendas, kā Pahars(Sauthemptona), Astafjevs(Skonto), Stepanovs(Arsenal) utt. Un uzvaras ar bijušas ļoti daudz Skonto stadionā
Žigajev, vājš trollings

  +1 [+] [-]

, 2024-09-08 12:12, pirms 3 mēnešiem
tieši šādu personāliju dēļ LV futbols ir vircas līmenī

  +1 [+] [-]

, 2024-09-08 12:18, pirms 3 mēnešiem
kols00 rakstīja: Žigajev, vājš trollings
Uzskatu, ka Mildas statuju vajag pārvietot pie Skonto stadiona vai pat Skonto stadionā, pie ieejas, kur izlases futbolisti nāk futbola laukumā. Lai Latvijas himna skan patriotiskāk. Tomēr ar Mildu kopā. Uzvarēsim.

  +1 [+] [-]

, 2024-09-08 12:20, pirms 3 mēnešiem
Ja mēs Mildas statuju pārvietojam Skonto stadionā, Latvijas valsts prezidents Rinkēvičs ar sāktu apmeklēt Latvijas izlases futbola spēlēs.

     [+] [-]

, 2024-09-08 12:22, pirms 3 mēnešiem
sinogli rakstīja: Precīzi nevienu!!! Kur tu redzēji kādu zvaigzni?
Ikaunieks varētu būt zvaigzne. Bet kaut kas iespējams ir par daudz. RFS tomēr spēlē ļoti labu futbolu.

  +1 [+] [-]

, 2024-09-08 12:28, pirms 3 mēnešiem
jāatzīst, ka LV futbolā strādā viduvējības, ar tādu finansējumu jau 20 gadus nespējot attīstīties ir jāmāk

     [+] [-]

, 2024-09-08 12:45, pirms 3 mēnešiem
Pēc RFS uzvarām pārsteigts par 1-4. Bet gan saņemsies, jo pretinieks ir vājš nākamais Fēru salas. Vājāks par Armēniju.

  +1 [+] [-]

, 2024-09-08 12:47, pirms 3 mēnešiem
striker rakstīja: Kas tas ir :"nebijām gatavi"? No comment.
Jāspēlē sava spēle !
Varbūt vārtsargs jāpamaina. Ozols daudz ir labi spēlējis arī Latvijas izlasē.

Tāpēc apmeklēšu spēli, tas man ir ļoti svarīgi.

  -1 [+] [-]

, 2024-09-08 12:49, pirms 3 mēnešiem
turpinām trenēt jauniešu krievu valodā, tā ir Lv futbola zīme un lepnums!!

  +1 [+] [-]

, 2024-09-08 12:51, pirms 3 mēnešiem
kols00 rakstīja: turpinām trenēt jauniešu krievu valodā, tā ir Lv futbola zīme un lepnums!!
Varbūt itāļu valodā. Nikolato ir itālis.

  -1 [+] [-]

, 2024-09-08 12:52, pirms 3 mēnešiem
.

     [+] [-]

, 2024-09-08 12:55, pirms 3 mēnešiem
ienāk resotorānā Lv futbolists, krievs un viduvējība. Viesmīlis jautā:"Tātad galdiņu vienam?"
Atbilde- "Jā"

  +1 [+] [-]

, 2024-09-08 12:56, pirms 3 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Tikai man, vai vēl kādam radās tāda sajūta redzot, kas notiek uz laukuma, ka tie, kas spēlē Virslīgā spēlē labāk nekā Tobers, Cigaņiks, Jaunzems, Dubra un pārējais mūsu ārzemju leģions - laikam Roberts Uldriķis bija teju vienīgais, kas +/- nekrita laukā.
varbūt nav nekāds lielais pienesums izlasei no spēlētāja, ka viņš spēlē ārpus Latvijas, jo vēl jau paliek jautājums - kādā klubā spēlē, kāda spēlētājam ir loma savā pozīcijā un kāds vispār ir zīmējums un spēles plāns kurš viņš spēlē. Nikolato ir pateicis, ka vairs nekādu vertikālo futbolu - RFS tik tiešām spēlē mūsdienīgu futbolu ar saspēli no aizsarga līdz pat uzbrucēja pozīcijai, bet kā spēlē leišu Panevežys kur bumbu dzenā Dubra ir zem lielas jautājuma zīmes, ja komanda tika pilnībā piesmieta no The New Saints komandas, kas visur tika ielikta kā pastarīte spēlē pret leišiem.
Alvis Jaunzems - Mielc Stal - Polijas klubs, kas cīnās par izdzīvošanu un katrs punkts ir milzīga vērtība - tātad cērtam bumbu projām no saviem vārtiem pēc iespējas ātrāk un tālāk un pret favorītiem cenšamies izspiest vismaz punktu turnīra tabulā. bet te izlasē viņam pasaka, ka nē puis - pieturam bumbu, mēģinam saspēlēties starp aizsargiem un tālāk ar precīzu piespēli atdodam bumbu pussargam.
Tobers un Cigaņiks - gaidīju no viņu flanga daudz ko vairāk, jo tomēr regulāri spēlē Šveices augstākajā līgā, kas ir ļoti laba līga pat Eiropas līmenī, bet uz sevi liktās cerības neattaisnoja!
Jānis Ikaunieks ir laikam kuram es neko nevarētu pateikt sliktu - čalis kapā līdz asinīm, vai tā būtu RFS, vai izlase, vai Eiropas līgas kvalifikācija, vai Virslīga utt. Bet Jānim arī vienā mirklī var izbeigties degviela, jo viņš sevi netaupa nevienā spēlē.
Ikaunieks tagad ir numur viens futbolists Latvijā. Jo regulāri gūst golus RFS. Vienmēr ļoti labi nevar. Varbūt pret Fēru salām būs viņa gols vai goli. Jo Fēru salas ir vājāki par Armēniju.

     [+] [-]

, 2024-09-08 13:02, pirms 3 mēnešiem
kols00 rakstīja: ienāk resotorānā Lv futbolists, krievs un viduvējība. Viesmīlis jautā:"Tātad galdiņu vienam?"
Atbilde- "Jā"
Laikam pēc zaudējumiem kaut kā tā.

  +1 [+] [-]

, 2024-09-08 13:05, pirms 3 mēnešiem
Skonto stadionā karsējmeitenes vajag, piemēram kopā ar profesionāļiem sporta uzstājās Kalvīti, Kaziolu un Vējoni. Un būs ļoti laba futbola spēle. Atdzīvosies un būs tikai ļoti skaists futbols. Būsim tikai labāki par Ronaldu, Messi utt.

  +3 [+] [-]

, 2024-09-08 13:19, pirms 3 mēnešiem
SC gan jau ir sagatavoti template pēc katras Lv izlases spēles
Tobers pēc zaudējuma: ""
Blagonadeždins pēc zaudējuma: ""
Perepļotkins pēc zaudējuma: ""

  +2 [+] [-]

, 2024-09-08 13:23, pirms 3 mēnešiem
Latvija aizvada lieliskas spēles pirmās 5 minūtes, demonstrējot fantastisku sniegumu uz futbola laukuma, nosargājot savus vārtus neieņemtus. Lieliski pārvaldot 25% bumbas kontroli pirmajās 5 minūtēs, veicot izcilus 18 pieskārienus bumbai un veicot 36% precīzas piespēles. Uz komandas tiltiņa tika konstatēti 11 uzsaucieni vperjod!, 14 plaukstu sasišanas mēģinājumi un 1 futbola buces šņoru aizsiešanas piegājiens. Fantastisks sniegums, un tas viss 5 minūtēs. 0:0 !!!!!

  +3 [+] [-]

, 2024-09-08 13:42, pirms 3 mēnešiem
Realitātei acīs ir jāpaskatās, trūkst tādu eksplozivu spēlētāju, kas var apiet un izvirzīt flangus uz priekšu, mums tas piespēles uz atpakaļu, bumbas turēšanai ir švaki - viss ko izdaram, piespiežamies pie saviem vārtiem, kad vairs neatrod, kur dot liek uz priekšu, kur uzreiz tiek atdota bumba.

3 centra aizsargi nevar būt - jo vai nu neprot kopā sadaīt laukumu, vai nav kas koriģē spēli, 2 vārtos vispār iziet cauri virknei mūsu spēlētaju bumba un visi plāta rokas. Jāatzist, ka Matrevics nebija pārliecinošs un Dubra pazaudēja spēles pavedienu.

Es šādā spēlē vai nu Savaļnieku būtu laidis jau no sākuma, vai nelaidis vispār. Tas pats par Gutkovski, varēja nedot tās minūtes un pietaupīt Fēram.

Meh skatīties, kā Armēnijas, Gruzijas un šādas izlases iet uz priekšu, kaut agrak par šādam izlasēm domājām, ka punktos būsim vienmēr un neizšķirts vai minimāls zaudējums tika uzskatīts par neveiksmi. Vakardienas spēlē vispār neizskatījās, ka zinam, ko darīt, kā ieķerties spēlē. Treneris nespēlē spēlētāju vietā, var runāt par kopējo taktiku, bet daudz kas ir atkarīgs arī no individuālām darbībām. Droši vien mums vajadzēja spēlēt ar vienu uzbrucēju, lai kāds mētājas vairāk pa vidu. Var jau būt, ka aizsardzībā nespējam nolasīt spēli, jo spēlē ne savās pozīcijās... P.S. ļoti ceru, ka tie pašu vārti nekļūs par tādu kā rokarakstu un ceru, ka kaut kad sāksim pasi gūt vārtus. Armēnijas ielaistie vārti bija reāls nelaimes gadījums un droši vien bija izslēgušies... 2dien dodos klātienē, bet vēl vienu šādu spēli, ceru, ka neatkārtosim.

  -1 [+] [-]

, 2024-09-08 14:31, pirms 3 mēnešiem

  -1 [+] [-]

, 2024-09-08 14:37, pirms 3 mēnešiem
Artudito rakstīja: Realitātei acīs ir jāpaskatās, trūkst tādu eksplozivu spēlētāju, kas var apiet un izvirzīt flangus uz priekšu, mums tas piespēles uz atpakaļu, bumbas turēšanai ir švaki - viss ko izdaram, piespiežamies pie saviem vārtiem, kad vairs neatrod, kur dot liek uz priekšu, kur uzreiz tiek atdota bumba.

3 centra aizsargi nevar būt - jo vai nu neprot kopā sadaīt laukumu, vai nav kas koriģē spēli, 2 vārtos vispār iziet cauri virknei mūsu spēlētaju bumba un visi plāta rokas. Jāatzist, ka Matrevics nebija pārliecinošs un Dubra pazaudēja spēles pavedienu.

Es šādā spēlē vai nu Savaļnieku būtu laidis jau no sākuma, vai nelaidis vispār. Tas pats par Gutkovski, varēja nedot tās minūtes un pietaupīt Fēram.

Meh skatīties, kā Armēnijas, Gruzijas un šādas izlases iet uz priekšu, kaut agrak par šādam izlasēm domājām, ka punktos būsim vienmēr un neizšķirts vai minimāls zaudējums tika uzskatīts par neveiksmi. Vakardienas spēlē vispār neizskatījās, ka zinam, ko darīt, kā ieķerties spēlē. Treneris nespēlē spēlētāju vietā, var runāt par kopējo taktiku, bet daudz kas ir atkarīgs arī no individuālām darbībām. Droši vien mums vajadzēja spēlēt ar vienu uzbrucēju, lai kāds mētājas vairāk pa vidu. Var jau būt, ka aizsardzībā nespējam nolasīt spēli, jo spēlē ne savās pozīcijās... P.S. ļoti ceru, ka tie pašu vārti nekļūs par tādu kā rokarakstu un ceru, ka kaut kad sāksim pasi gūt vārtus. Armēnijas ielaistie vārti bija reāls nelaimes gadījums un droši vien bija izslēgušies... 2dien dodos klātienē, bet vēl vienu šādu spēli, ceru, ka neatkārtosim.

     [+] [-]

, 2024-09-08 14:40, pirms 3 mēnešiem
striker rakstīja: Kas tas ir :"nebijām gatavi"? No comment.
Jāspēlē sava spēle !
Interesanti, ka Ronaldu savā 39 gadu vecumā turpina spēlēt Portugālē. Un spēlē labi. Guva golu un Portugāle uzvarēja. Bet mums reizēm viss notiek savādāk. Golu neguva neviens. Bija autogols 1-4.

  +1 [+] [-]

, 2024-09-08 14:54, pirms 3 mēnešiem
Divi klauni par pastalām te gudri runā,bet būtu srieduši par savām kārklu mizu laptiem,ko nesāja tatarizētie somugri,kuri sevi par krieviem sauc.

  -1 [+] [-]

, 2024-09-08 14:56, pirms 3 mēnešiem


  +1 [+] [-]

, 2024-09-08 14:57, pirms 3 mēnešiem
coffijs rakstīja: Divi klauni par pastalām te gudri runā,bet būtu srieduši par savām kārklu mizu laptiem,ko nesāja tatarizētie somugri,kuri sevi par krieviem sauc.
Kaut kas īpašs Skonto stadionā vajadzīgs. Varbūt klauni ar. Lai jau būtu klauni un fani utt

     [+] [-]

, 2024-09-08 15:00, pirms 3 mēnešiem
Dzimmiy rakstīja: Pastalnieki bija aizmiguši. Jauns, jau cik gadus var vaidēt.
Laikam gulēja RFS panākumu ēnā. Liekas ir daudz ļoti laba futbola. Tas pats RFS. Bet nekā Armēnija negulēja, un mums sanāca neglīts zaudējums. Nepatīkams zaudējums. Cerams SKONTO stadionā, nekas tāds tamlīdzīgs neatkārtosies.

     [+] [-]

, 2024-09-08 16:37, pirms 3 mēnešiem
Bet Dains tik smaida ūsās

  +1 [+] [-]

, 2024-09-08 17:15, pirms 3 mēnešiem
besī šie debilie texti_- "nebijām gatavi ,pretinieks bija motivēāks". Kam tad jūs bijāt gatavi? Kādai motivācijai jābūt, lai jūs, LV meistari, sāktu spēlēt? Drīz jau būs tā, ka pret LV izlasi nevienam nebūs motivācijas spēlēt!!!

     [+] [-]

, 2024-09-09 06:50, pirms 3 mēnešiem
[quote virsliga_goats]
Vajag, lai visam pāri būtu Skonto stadions, ne tikai Valmiera vai Vapne. Un tad mums būs uzvaras arī. Skonto stadions vienmēr bijis ļoti interesants stadions. Skonto stadionā daudz spēlējušas tādas futbola leģendas, kā Pahars(Sauthemptona), Astafjevs(Skonto), Stepanovs(Arsenal) utt. Un uzvaras ar bijušas ļoti daudz Skonto stadionā
[/quot
Cik spēlēs Stepanovs piedalījās Arsenal, 7? Un tās arī visas kausā, ne PL

     [+] [-]

, 2024-09-09 07:21, pirms 3 mēnešiem
Murlāpsis rakstīja: [quote virsliga_goats]
Vajag, lai visam pāri būtu Skonto stadions, ne tikai Valmiera vai Vapne. Un tad mums būs uzvaras arī. Skonto stadions vienmēr bijis ļoti interesants stadions. Skonto stadionā daudz spēlējušas tādas futbola leģendas, kā Pahars(Sauthemptona), Astafjevs(Skonto), Stepanovs(Arsenal) utt. Un uzvaras ar bijušas ļoti daudz Skonto stadionā
[/quot
Cik spēlēs Stepanovs piedalījās Arsenal, 7? Un tās arī visas kausā, ne PL
17 spēles nospēlēja Arsenal. 50 spēles Grasshopper Šveicē, kur līgā tagad spēlē Cigaņiks un Tobers.

  -1 [+] [-]

, 2024-09-09 07:29, pirms 3 mēnešiem
!!!

     [+] [-]

, 2024-09-09 07:36, pirms 3 mēnešiem
Artudito rakstīja: Realitātei acīs ir jāpaskatās, trūkst tādu eksplozivu spēlētāju, kas var apiet un izvirzīt flangus uz priekšu, mums tas piespēles uz atpakaļu, bumbas turēšanai ir švaki - viss ko izdaram, piespiežamies pie saviem vārtiem, kad vairs neatrod, kur dot liek uz priekšu, kur uzreiz tiek atdota bumba.

3 centra aizsargi nevar būt - jo vai nu neprot kopā sadaīt laukumu, vai nav kas koriģē spēli, 2 vārtos vispār iziet cauri virknei mūsu spēlētaju bumba un visi plāta rokas. Jāatzist, ka Matrevics nebija pārliecinošs un Dubra pazaudēja spēles pavedienu.

Es šādā spēlē vai nu Savaļnieku būtu laidis jau no sākuma, vai nelaidis vispār. Tas pats par Gutkovski, varēja nedot tās minūtes un pietaupīt Fēram.

Meh skatīties, kā Armēnijas, Gruzijas un šādas izlases iet uz priekšu, kaut agrak par šādam izlasēm domājām, ka punktos būsim vienmēr un neizšķirts vai minimāls zaudējums tika uzskatīts par neveiksmi. Vakardienas spēlē vispār neizskatījās, ka zinam, ko darīt, kā ieķerties spēlē. Treneris nespēlē spēlētāju vietā, var runāt par kopējo taktiku, bet daudz kas ir atkarīgs arī no individuālām darbībām. Droši vien mums vajadzēja spēlēt ar vienu uzbrucēju, lai kāds mētājas vairāk pa vidu. Var jau būt, ka aizsardzībā nespējam nolasīt spēli, jo spēlē ne savās pozīcijās... P.S. ļoti ceru, ka tie pašu vārti nekļūs par tādu kā rokarakstu un ceru, ka kaut kad sāksim pasi gūt vārtus. Armēnijas ielaistie vārti bija reāls nelaimes gadījums un droši vien bija izslēgušies... 2dien dodos klātienē, bet vēl vienu šādu spēli, ceru, ka neatkārtosim.
Par Matrevics un Dubru pilnīgi piekrītu. Par Gutkovski nepiekrītu, jo viņam ir futbols jāspēlē, nav spēlējis. Un pret Fēram arī būs futbols jāspēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2024-11-08 08:19, pirms 2 nedēļām
🍓 Foršas meitenes vēlas seksu!

❤️ izdrāž viņus 👉 https://bsgem24.ru/lovegirl17