Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Saeima lems par argentīnieša Torresa naturalizāciju

Rolands Eliņš

Saeima lems par argentīnieša Torresa naturalizāciju
Kristians Torress
Foto: Nora Krevņeva/Futbola Virslīga

Latvijas Republikas Saeima 2. jūnijā lems par "Liepājas" futbolista Kristiana Damiana Torresa uzņemšanu Latvijas pilsoņu pulkā par īpašiem nopelniem valsts labā.

Argentīnas pilsonis Kristians Damians Torress iesniegumu par Latvijas pilsonības iegūšanu veica šī gada 22. februārī, pamatojot to ar savām saiknēm ar Latvijas futbolu, precībām ar Latvijas pilsoni un vēlmi pārstāvēt Latvijas izlasi starptautiskos turnīros. Torresa pieteikumu izskatīja Pilsonības, migrācijas un sabiedrības saliedētības komisija, kura nodeva iesniegumu apstiprināšanai Saeimā. Tā savu lēmumu pieņems nākamajā sēdē otrajā jūnijā.

Argentīniešu pussargs, kuram 18. jūnijā apritēs 31 gads, Latvijā spēlēja jau pagājušās desmitgades laikā, pārstāvot „Jūrmalas” vienību. Sekoja vairāki gadi Azerbaidžānā, taču 2014. gadā Torress pēc Liepājas iedzīvotājas Marikas Zuntneres apprecēšanas pievienojās jaunizveidotajai „Liepājai” un kļuva par vienu no tās līderiem. Ar Torresu ierindā „Liepāja” kļuva par pagājušās sezonas čempioni, turklāt Torress tika atzīts par visas sezonas labāko spēlētāju Virslīgā.

Savā iesniegumā Torress apliecina vēlmi spēlēt Latvijas izlasē un aizstāvēt Latvijas krāsas. Viņš norādījis, ka sarunvalodas līmenī pārzina piecas valodas (dzimto spāņu, kā arī itāļu, portugāļu, angļu un krievu), savukārt savas latviešu valodas zināšanas raksturojis kā minimālas.

Torresa naturalizāciju atbalstījusi arī Latvijas Futbola federācija. Rekomendācijas Saeimas komisijai nosūtīja gan LFF ģenerālsekretārs Jānis Mežeckis, gan izlases galvenais treneris Marians Pahars.

„Esmu pārliecināts, ka Kristians varētu nopietni pastiprināt Latvijas futbola izlasi un palīdzētu sasniegt augstus rezultātus gan Eiropas, gan pasaules līmeņa sacensībās,” savā rekomendācijā norāda Pahars. „Latvijai pēc ilgāka laika ir ielozēta labvēlīga grupa pasaules čempionāta kvalifikācijā, un ir lielas cerības, ka, piesaistot Kristianu, mums ir reāla iespēja pacīnīties par ceļazīmi uz 2018. gada pasaules čempionāta finālturnīru, kas būtu nenovērtējams panākums Latvijas futbolam un valstij kopumā.”

Arī Mežeckis savā rekomendācijā norādīja uz Torresa kvalitātēm futbola laukumā un cerību ar viņa palīdzību nonākt PK 2018 finālturnīrā. Rekomendāciju Torresa kļūšanai par Latvijas pilsoni nosūtījis arī Liepājas Domes priekšsēdētājs Uldis Sesks, savas vadītās pašvaldības vārdā atbalstot Torresa naturalizāciju.

Latvijas izlase drīzumā aizvadīs Baltijas kausa spēles, taču šis turnīrs sāksies jau pirms Saeima pieņems lēmums par Torresa naturalizāciju. Līdz ar to Argentīnas pussarga debija izlasē nenotiks ātrāk nekā rudens sākumā, kad savā laukumā tiks aizvadīta pārbaudes spēle pret Luksemburgu.

Izmantotie resursi:
Lēmumprojekta teksts

     [+] [-]

, 2016-05-27 18:10, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Nu ja tas arī bonusā būs...varēs strādāt Anglijā vai Īrijā un ceļot bez vīzas pa ES un pirkt vīzu uz Krieviju
Kur problēma?
lasi manu komentāru nedaudz augstāk.

     [+] [-]

, 2016-05-27 18:10, pirms 9 gadiem
smailiite rakstīja: Kopumā naturalizāciju sportā neatbalstu, bet gadījumos, kad sportists attiecīgajā valstī ir pavadījis būtisku karjeras daļu un piedevām vēl precējies ar latvieti, neko sliktu neredzu. Konkrēti par Toresu kremt tikai tas ka ir iemācījies krievu ne latviešu valodu. Un skaistajiem tekstiem no rekomendācijām nevajag piesieties, jo tie vajadzīgi, lai deputātiem būtu komforts balsot.
Piekrītu, visiem ir iespējas iegūt pilsonību nokārtojot eksāmenu, ja tu rubī latviski tad tas ir iespējams, nekādas atkāpes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-05-27 18:11, pirms 9 gadiem
Es teiktu tā. Pliki dēļ izlases papildinājuma napig mums nevajag. Savi džeki, lai sitās un pelna vietu izlasē. Tač` jāskatās individuāli. Ja saista turpmāko dzīvi ar LV, aprecējis mūsējo un redz sevi, savu ģimeni, bērnus šeit, tad neiebilstu. Tikai apsveicami, ka vēlas LV pārstāvēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-27 18:12, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Es nemokos, bet esmu pret naturalizāciju pēc belaru un kazahu parauga hokejā! Šim džekam vismaz sieva ir Latvijas pilsone...kāds viņš tur palīgs izlasei būs, nezinu, domāju, ka nekas sevišķš!
Neviens nezin kā būs, bet visi jau ir gatavi noliegt lietas, kas mums ir radikāli nepieciešamas mūsu demogrāfiskās un cilvēkresursu dēļ.

Lai cik tas nebūtu paradoksāli, bet kazahiem un belariem izlasēs šajā PČ naturalizētie spēlētāji tieši nebija vājākais ķēdes posms. Kazahiem īpaši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-27 18:15, pirms 9 gadiem
Lai arī kā man patiktu Torres kā spēlētājs, bet neatbalstu viņa naturalizāciju, jo nekādi nopelni valst labā nav bijuši un visticamāk nebūs!

  +2 [+] [-]

, 2016-05-27 18:16, pirms 9 gadiem
Edvīns Straume rakstīja: Persona bac22 jau nebūs tā kuras priekšā man SC komentāru sadaļā būtu jāatskaitās par manām Latvijas vēstures un valodas zināšanām. Varu teikt tikai vienu - esmu Latvijas Republikas pilsonis un Latvijas futbola izlasē ir jāspēlē latviešu čaļiem, kas ir auguši, dzimuši un skolojušies par futbolistiem Latvijā. Viss. Bet ko nu - tagad pat milzīgā Krievija nevar nodrošināt sev 22-24 Krievijas puikas. Un mēs skrienam pasaulei pakaļ šajā naturalizācijas modes sērgā. Es vēl saprastu ja Torres būtu vismaz savu spāņu uzvārda biedra līmenī un patiešām LV izlasi varētu pacelt jaunā, vēl nebijušā kvalitātē. Bet tā taču nav - nav viņš nekāda zvaigzne - ar ko viņš ir labāks par vietējiem čaļiem, pašu puikām? Ar to ka ir argentīnietis? Smiekli nāk.
Sāksim ar to, ja esi tāds patriots, tad mani uzjautrina Tava divkosība, ja būtu tādā "līmeni".. Ja mēs runājam par patriotismu, tam pašam Ozoliņam bērni nerunā latviski, otrs kādreiz viņi ar Zuntneru bija labi draugi un lai katram būtu tāds patriotisms, un viņš ir precējies ar Marekā māsu jau cik gadus, tāpat drīz tā pilsonība pienāksies.
Un to SC vecīt, iebāz zini kur, lēti un kā akmens laikmetā, precīzāk viduslaikos. Vēsturi vienkārši nezini un reti kurš zina/mācās, kur beidzās zināšanas, sākas viedokļi, 21.gs sērga!!

     [+] [-]

, 2016-05-27 18:16, pirms 9 gadiem
Ceru uz pozitīvu rezultātu. Pat ne tik daudz lai dotu ieguldījumu izlasē, bet vienkārši lai uzjautrinātos kā vietējie naciķi ārdās ar putām uz lūpām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-27 18:19, pirms 9 gadiem
Edvīns Straume rakstīja: Ko darīs - izjās latviešu sievu un ievedīs mūs PČ? Jā tā - tad es tikai par.
Zini, lai kādu sievieti ''izjātu'' ( kā Tu raksti) ir vajadzīga šīs sievietes piekrišana, bet ja viņa tam piekrīt, tad tas latviešu vīriešiem godu nedara. Laikam jau viņi ir tik sūdīgi gultā.

Par ievešanu PČ! Uz šo jautājumu atbildēt nespēj neviens, jo futbols ir komandas sporta veids, un pat visizcilākajiem sportistiem tas vienatnē nav iespējams izdarīt. Viņš vienīgi var pastiprināt komandu.

     [+] [-]

, 2016-05-27 18:19, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neviens nezin kā būs, bet visi jau ir gatavi noliegt lietas, kas mums ir radikāli nepieciešamas mūsu demogrāfiskās un cilvēkresursu dēļ.

Lai cik tas nebūtu paradoksāli, bet kazahiem un belariem izlasēs šajā PČ naturalizētie spēlētāji tieši nebija vājākais ķēdes posms. Kazahiem īpaši.
Nē, masveida cittautiešu naturalizācija mums vēl nav nepieciešama.

Esam tuvu dabiskās ataudzes neiespējamībai, bet vēl neesam tur.
Tuvu, bet vēl ne.

Vai, visticamāk, tik tālu nonāksim? Cerams jau, ka nē.
Taču, mans personīgais viedoklis... diemžēl, nonāksim gan

  +1 [+] [-]

, 2016-05-27 18:21, pirms 9 gadiem
Edvīns Straume rakstīja: Es tev te esmu kāds izziņu birojs, vai? Meklē pats. Cik man zināms - visiem nav iedotas - arī sportistiem nē. Es runāju šeit visu šo gadu garumā kopš pastāv šie īpašie nopelni.
Cik man zināms tad visiem sportistiem iedotas, ja saki, ka nē tad pierādi, ka tas tā ir, nevis tupa troļļo

     [+] [-]

, 2016-05-27 18:23, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur problēma?
Es kaut kur minēju, ka tā ir problēma, ka viņam papildus nāk visas Es privilēgijas ceļot un strādat ES
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-27 18:25, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neviens nezin kā būs, bet visi jau ir gatavi noliegt lietas, kas mums ir radikāli nepieciešamas mūsu demogrāfiskās un cilvēkresursu dēļ.

Lai cik tas nebūtu paradoksāli, bet kazahiem un belariem izlasēs šajā PČ naturalizētie spēlētāji tieši nebija vājākais ķēdes posms. Kazahiem īpaši.
Tie "kazahi" un "belari" nedzīvo patstāvīgi Kazahstānā vai Baltkrievijā, atšķirībā no Toresa, kurš šeit ieprecējies vispirms un tad prasa pilsonību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-27 18:27, pirms 9 gadiem
Kas šamējam traucē iegūt pilsonību normālā naturalizācijas kārtībā? . Ja tik ilgi nodzīvojis Latvijā un precējies ar latvieti, problēmām nevajadzētu būt. Latviešu valoda gan tad būs jāzina. Citādi sanāk - džeks latviski nemāk, tāpēc jādod par īpašiem nopelniem. ... Domāju, ka īstais iemesls, kāpēc šis pats grib Latvijas pasi ir iespēja spēlēt kāda jaudīgākā Eiropas līgā neleģionāra statusā. Patriots bļin atradies...

     [+] [-]

, 2016-05-27 18:28, pirms 9 gadiem
Edvīns Straume rakstīja: Vecīt - ar visiem naturalizētajiem kazahi IZKRITA (ar visu super pirmo maiņu) un belari gandrīz izkrita. Tu varbūt vēl apgalvosi ka Latvijas hokeja izlasei arī vajag ķerties pie naturalizācijas un tad PČ un Olimpiādē cīnīsimies par medaļām?
Agrāk vai vēlāk mums tas būs nepieciešams, jo tie spēlētāju resursi, kuri mums vel nāk līdz no PSRS laikiem pamazām iet uz beigām.

Vispār jau belari PČ finišēja augstākā vietā par LV izlasi, bet kazahiem, bez šiem naturalizētajiem spēlētājiem viss būtu vel sūdīgāk.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-27 18:29, pirms 9 gadiem
Edvīns Straume rakstīja: Nu ja tev viss ir zināms - par ko tad uztraucies? Karogs rokā un soļo tālāk ....
Tu jau tas soļotājs, kas zin kuriem sportistiem nav iedotas, bet pateikt nevar kuriem

     [+] [-]

, 2016-05-27 18:30, pirms 9 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nē, masveida cittautiešu naturalizācija mums vēl nav nepieciešama.

Esam tuvu dabiskās ataudzes neiespējamībai, bet vēl neesam tur.
Tuvu, bet vēl ne.

Vai, visticamāk, tik tālu nonāksim? Cerams jau, ka nē.
Taču, mans personīgais viedoklis... diemžēl, nonāksim gan
Runājot par komandas sporta veidiem, kas Latvijā ir pietaki populāri, tad loģiski, ka nav vajadzības pēc kā tāda, Basktebolā it īpaši, arī hokēja vis ir ok, Handbolā arī izlase cīnīsies play-off par tikšanu uz PČ. Florbolā esam stabila top8 Izlase. Regbijā nav, bet to arī neskatos īpaši. un kas tad vēl tāds paliek? (domāju no Latvijā populāriem). Futbolu spēlē daudzi, teju visi vismaz kādreiz dzīvē savā sētu mačā, bet nebūtu 2004.gads, tad nebūtu pat ar ko pieminēt Latvijas futbolu mūsdienās.
Un neesam tik tuvu kā tu saki, cita lieta kāds būs līmenis pēc gadiem 30 hokējā, bet vis pārējais vairāk vai mazāk būs tāds pats un futbolā drīzāk augsim nekā kritīsim.

     [+] [-]

, 2016-05-27 18:32, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: Lukjanovam jau vairāk spēlē kā uzbrucējs un viņa pozīcja Latvijas izlasē netiek izmantota un ir citi uzbrucēji, un nemaz nezinu, kas tur ir to, ka izlasē nemaz nav redzēts tagad, Fertovs, jā kā pussargs aizsardzībā nospēlē labi, bet ne viņš māk labi apstrādāt bumbu, kad esi redzējis ka viņš kādu apvada? par Tarasovu kurš arī it kācenšas uzbrukt jau nu ir labāks, un s**dus ar tik daudz nevāra Torress. Aleksejs pēc tam, kad vairs nav jaunais, bet arī ir jau 30+ nekāds labais nav un ātrums mazāks palicis. ok, Ir vēl Zjuzins, bet nu arī viņš vairāk ir labāks spēlējot aizsardzībā tikai. Salikt laukumā Cauņu, Ikaunieku, Savaļnieku, Torresu, Rakelu, tad domāju arī Rudņevam tiktu iespēlētās bumbas labās pozīcijās un viņš varētu lādēt bumbas vārtos kā tas ir klubā. Jo aizsargi jau kā nebūt Latvijai ir labi un uzbrukumam ar māk pieslēgties, ka Dubra, Maksimenko, Freimanis, Kurakins, Gabovs, par Gorkšu nerunājot.
Piekrītu, ka nebūtu tur Izlase uzreiz divus līmeņus labāka, bet to, ka būtu labāks uzbrukums, tas ir 100%.


P.S. Tiek, kas liek mīnusus, vēlos dzirdēt jūsu domas, par to kāpēc uzskatat kā tā nebūtu.
Latvijai aug daži labi spēlētāji, kas izskatās, ka varēs spēlēt tādu futbolu ko mums patiktu skatīties, nav Torres baigā zvaigzne, bet viņam tomēr ir cita skola un tiem jaunajiem uzspēlēt kopā ar šādu spēlētāju, kamēr paši izaug nāktu tikai par labu. Ar aizardzības futbolu spēj uzvarēt tikai Atlēti no Madrides. Grieķijas un kādreizējas Itālijas aizsardzības spēles mūsdienās vairs nav tik ļoti uzvau nesošas.
Vispirms vajag normal LFF vadību, un kārtību futbolā, tad nebūs jāpiesaista, kaut kādi pabiras, kas pat neprot latviski, priekš tam ir domāts eksāmens un jebkurš var brībi nokārtot, ja čalis baigi vēlētos tad 3 mēnešu laikā var apgūt valodu sakarīgi intensīvajos kursos.

     [+] [-]

, 2016-05-27 18:33, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Tie "kazahi" un "belari" nedzīvo patstāvīgi Kazahstānā vai Baltkrievijā, atšķirībā no Toresa, kurš šeit ieprecējies vispirms un tad prasa pilsonību.
Kāda starpība, kur tie dzīvo?
Varbūt kādam tas ir ļoti būtiski, bet man pats būtiskās ko šie iespējamie naturalizētie spēlētāji var izdarīt Latvijas sporta un valsts labā. Pārējais viss ir sekundārs.

Kā jau rakstīju, tad vienai lielai daļai šeit rakstošo, kuri pilsonību ir mantojuši, derētu padomāt par dažām lietām. Nenorādīšu kurām, jo katrs normāls cilvēks pats sapratīs.

  +2 [+] [-]

, 2016-05-27 18:35, pirms 9 gadiem
karlosm rakstīja: Vispirms vajag normal LFF vadību, un kārtību futbolā, tad nebūs jāpiesaista, kaut kādi pabiras, kas pat neprot latviski, priekš tam ir domāts eksāmens un jebkurš var brībi nokārtot, ja čalis baigi vēlētos tad 3 mēnešu laikā var apgūt valodu sakarīgi intensīvajos kursos.
skaidrs, ka vajag normālu LFF, arī LHF, un gandrīz visas federācijas un normālākas galvas Valsts amatos, tad arī vis būtu kārtībā, tas ir stāsts no citas operas, kas Latvijā manas dzīves laikā maz ticams vai ļoti uzlabosies.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-27 18:36, pirms 9 gadiem
Edvīns Straume rakstīja: Nu ja tev viss ir zināms - par ko tad uztraucies? Karogs rokā un soļo tālāk .... Vienam man te jārāda savas vēstures zināšanas, otram vēl kaut ko ..... Ejiet visi uz vienu vietu, kur saule nekad neiespīd.
Pieļauju, ka Tev šīs vēstures zināšanas ir ļoti vājas, jo savādāk nebļautu par lietām, kurām LV ir arī vēsturiskas saknes.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-27 18:40, pirms 9 gadiem
Edvīns Straume rakstīja: Mēs te SC slejās sāksim apcerēt Latvijas vēsturi? Nē paldies. Kāpēc man tavā priekšā būtu jāatskaitās savos 40 gados, tu gnīda? Un tā nav mana darīšana vai Ozoliņa bērni zina latviešu valodu un vai vispār ir LV pilsoņi. Tā ir Ozoliņa un pašu šo bērnu darīšana.
Tā Tava agresija/uzvedība noteikti latvietībai godu nedara. Tukšs bļauris, piedevām paranoiķis, sc noteikti pat sapņos rādās. Tu pat grāmatas autoritatīvas nenosauksi par Latviju, kas ir izdevis un kas ir autors, kur nu vēl būsi lasījis, plātīzers.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-27 18:49, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāda starpība, kur tie dzīvo?
Varbūt kādam tas ir ļoti būtiski, bet man pats būtiskās ko šie iespējamie naturalizētie spēlētāji var izdarīt Latvijas sporta un valsts labā. Pārējais viss ir sekundārs.
Pārējais nav tā viennozīmīgi sekundāri, kaut vai šajā Toresa gadījumā, kāds mūsu audzēknis, skolots par mūsu vecāku vai valsts naudu zaudēs vietu izlasē...Toress neizceļās klasi pārāks par mūsu futbolistiem tomēr.
p.s. hokejā vispār esmu pret naturalizāciju, ka mums pašiem savu audzēkņu pietiek, tur kur esam palikt un aug neslikta jaunatne, lai augstāk kāptu vajag Malkinus un Krosbijus naturalizēt kas nekad nebūs pieejami...
p.p.s. citos sportos lai naturalizē, ja ir vēlme pastiprināt izlasi federācijai vai kādam sportistam pārstāvēt Latviju, kā tas ukrainis pieccīņā.

     [+] [-]

, 2016-05-27 18:49, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: Runājot par komandas sporta veidiem, kas Latvijā ir pietaki populāri, tad loģiski, ka nav vajadzības pēc kā tāda, Basktebolā it īpaši, arī hokēja vis ir ok, Handbolā arī izlase cīnīsies play-off par tikšanu uz PČ. Florbolā esam stabila top8 Izlase. Regbijā nav, bet to arī neskatos īpaši. un kas tad vēl tāds paliek? (domāju no Latvijā populāriem). Futbolu spēlē daudzi, teju visi vismaz kādreiz dzīvē savā sētu mačā, bet nebūtu 2004.gads, tad nebūtu pat ar ko pieminēt Latvijas futbolu mūsdienās.
Un neesam tik tuvu kā tu saki, cita lieta kāds būs līmenis pēc gadiem 30 hokējā, bet vis pārējais vairāk vai mazāk būs tāds pats un futbolā drīzāk augsim nekā kritīsim.
Pēc EUR2004 bija arī trešā vieta kvalifikācijā - teicams rezultāts mums. Tad arī sasniedzām augstāko vietu rangā (45. vieta!)

     [+] [-]

, 2016-05-27 18:50, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: Runājot par komandas sporta veidiem, kas Latvijā ir pietaki populāri, tad loģiski, ka nav vajadzības pēc kā tāda, Basktebolā it īpaši, arī hokēja vis ir ok, Handbolā arī izlase cīnīsies play-off par tikšanu uz PČ. Florbolā esam stabila top8 Izlase. Regbijā nav, bet to arī neskatos īpaši. un kas tad vēl tāds paliek? (domāju no Latvijā populāriem). Futbolu spēlē daudzi, teju visi vismaz kādreiz dzīvē savā sētu mačā, bet nebūtu 2004.gads, tad nebūtu pat ar ko pieminēt Latvijas futbolu mūsdienās.
Un neesam tik tuvu kā tu saki, cita lieta kāds būs līmenis pēc gadiem 30 hokējā, bet vis pārējais vairāk vai mazāk būs tāds pats un futbolā drīzāk augsim nekā kritīsim.
Tādā valstī, kuru tik negatīvi ietekmē imigrācijas/emigrācijas attiecība, fertilizācijas neesamība virs tā tik populāri pieņemtā fertilizācijas koeficienta 2.1 (bērni vidēji sievietei) ir tik tiešām kritisks.

Mūsu 1.65 mums pilnīgi un galīgi neder.

Tādēļ, nu jā, runāt jau var visu ko. Bet... vai pēc Tevis minētajiem 30 gadiem dzīvosim nelatviskā un pat ne-krieviskā zemē? Domāju, ka jā.

Biju dzirdējis, ka pie šādiem populācijas krituma tempiem, pienākšot brīdis, kad fertilizāciju, ja vēlēsimies dabisko ataudzi, vajadzēšot 3.0, kas ir vnk neiespējami valstīs, kas nav agrārās un jaunattīstības valstis.
Bet demogrāfijas eksperti un ģeogrāfi lai mani palabo, ja kkas ne tā manis rakstītajā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-05-27 19:01, pirms 9 gadiem
Paņem popkornu un sāc lasīt, kā latviešu komentētāji kārtējo reizi uzskata, ka ir daudz zinošāki un pareizāki par cilvēkiem, kuri ir profesionāļi savā jomā.
Te jebkurš laikam ir gudrāks par izlases treneri, futbola federācijas pārstāvjiem utt.
Mūsu nācijas slimības - mēs uzskatām ka esam zinošāki un pareizāki par profesionāļiem savā jomā.
Torresa jautājumā visi muļķi, gudri tikai tie kuri komentē.
Es pats būtu pret naturalizāciju, bet šoreiz esmu par jo sieva ir latviete vai Latvijas pilsone. Ja esi iedzīvojies Latvijā , precējies ar mūsu valsts pilsoni tas ir pilnīgi kaut kas cits nekā tad ja nav nekāda ģimeniska saikne ar valsti.
Bet nekad neuzskatu sevi gudrāku par tiem, kuri risina šo jautājumu, kuriem tā ir ikdiena.

     [+] [-]

, 2016-05-27 19:02, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Bet nekad neuzskatu sevi gudrāku par tiem, kuri risina šo jautājumu, kuriem tā ir ikdiena.
Tu ar to domā huļiku un viņa sugas pārstāvjus?