Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlase sāk drausmīgi, Krollis panāk neizšķirtu pret Lihtenšteinu

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Latvijas izlase sāk drausmīgi, Krollis panāk neizšķirtu pret Lihtenšteinu
Raimonds Krollis. Foto: Sanita Ieva Sparāne/LFF

Šovakar Kiprā otro pārbaudes spēli jaunā galvenā trenera Paolo Nikolato vadībā aizvadīja Latvijas futbola valstsvienība, kam neizdevās pieveikt Lihtenšteinu – 1:1. Pirmajās sekundēs Mārcis Ošs iesita bumbu savos vārtos, bet turpinājumā izlīdzinājumu panāca Raimonds Krollis.

• Latvijas izlasei spēle sākās briesmīgi. 15. sekundē centra aizsargs Mārcis Ošs spēlēja bumbu atpakaļ vārtsargam Pāvelam Šteinboram, kurš paklupa un tikai noraudzījās, kā Latvija nonāk iedzinējos ar 0:1.

• Lihtenšteina bija priecīga par dāvanu, ņemot vērā pundurvalsts problēmas ar vārtu gūšanu – iepriekšējās sešas spēles pabeigtas uz nulles, bet iepriekšējos 15 mačos izdevies iesist tikai vienus vārtus.

• Nepatīkamās emocijas izdevās noskalot desmit minūtes vēlāk, kad Raimonds Krollis ar jaudīgu sitienu zem pārliktņa panāca izlīdzinājumu 1:1. Vitālijs Maksimenko piespēlēja tālu uz priekšu, pretinieku aizsargi uzdāvināja bumbu Krollim, kurš ar kreiso kāju bija jaudīgs un precīzs.

• 22 gadus vecais uzbrucējs Krollis oficiālā spēlē nebija iesitis pagalam sen – kopš 2022. gada 12. novembra, kad "Valmiera" Liepājā nodrošināja Virslīgas zeltu. "Spezia" rindās viņš vārtus guvis tikai pārbaudes spēlēs, un Čehijā vēl nav paguvis izcelties.

• Pirmā puslaika kompensācijas laikā tuvu Latvijas izvirzīšanai vadībā bija Jānis Ikaunieks, kurš centrēja no labā flanga. Bumba iegriezās, palidoja garām gan savējiem, gan pretiniekiem, līdz atdūrās pret stabu.

• Otrajā puslaikā momentus veidoja tikai Latvija, taču bīstamas situācijas lielākoties veidojās pēc standartsituācijām. Izraut uzvaru neizdevās, lai gan otrā puslaika gaitā laukumā devās Vladislavs Gutkovskis, Roberts Uldriķis un Marko Regža.

• Lihtenšteina pielika punktu 24 zaudējumu sērijai. Lihtenšteina iepriekšējo reizi nezaudēja 2021. gada septembrī Pasaules kausa kvalifikācijas spēlē pret Armēniju (1:1). Zaudējumu sērijas laikā atzīts Gibraltāra pārākums, bet Andorai zaudēts pat divreiz.

• Salīdzinājumā ar debijas spēli, pirms piecām dienām nospēlējot 1:1 pret Kipru, galvenais treneris Paolo Nikolato starta sastāvā bija veicis septiņas izmaiņas. Starta vienpadsmitniekā palika tikai Jānis Ikaunieks, Andrejs Cigaņiks, Aleksejs Saveļjevs un Eduards Emsis.

• Savainojuma dēļ arī šovakar nevarēja palīdzēt valstsvienības kapteinis Kristers Tobers.

• Latvijas izlase nākamās spēles aizvadīs jūnijā, cīnoties par Baltijas kausu. Savukārt septembrī startēs Nāciju līga, pirmā pretiniece – Armēnija.

Latvija – Lihtenšteina 1:1 (1:1)

Vārti: Krollis 11' – Ošs (savos) 1'
Brīdinājumi: Dašķevičs, Gutkovskis, Cigaņiks – Beks, Bihels, Necers, Krancs, Volfingers, Zēle, Trābers
Latvija: Šteinbors – Maksimenko, Ošs, Sorokins (Jurkovskis 46') – Cigaņiks, Saveļjevs (Zjuzins 62'), Emsis (Uldriķis 76'), Savaļnieks – Dašķevičs (Zelenkovs 76'), Krollis (Gutkovskis 62'), Ikaunieks (Regža 46')
Galvenais tiesnesis: Manfreds Lukjančuks (Lietuva)

Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš

  +1 [+] [-]

, 2024-03-26 22:33, pirms 9 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Viss ko uzrakstīji ir pilnīgs buļļa sūds, un to nav nekāda pamata pat apspriest.😜
ej dlrst, ja nav argumentu tad burkšķi uz savu TV

  -2 [+] [-]

, 2024-03-26 22:34, pirms 9 mēnešiem
Vai kāds var iemest linkus uz Ukrainas - Islandes un Polijas - Velsas mačiem?

  +1 [+] [-]

, 2024-03-26 22:34, pirms 9 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Es jau uzrakstīju-mainot treneri mainīšanas pēc, un lai izpatiktu līdzjutējiem, tas ne pie kā laba nenovedīs. Nekad!
1 uzvara- Pēdējās 11 spēlēs un tā pati bija, jo pretinieku komandā bija traģēdija! Tas ir tikai mainīšanas pēc?

Kurā vietā ir līgas komanda, ja 11 spēlēs izcīna 3 punktus?
Slēpts komentārs: 55555555

  -1 [+] [-]

, 2024-03-26 22:36, pirms 9 mēnešiem
datmons rakstīja: Kā jums liekas cik daudz horvātu būtu top5 līgās, ja šie 700 piespēļu vietā spēlētu ar 250-300 piespēlēm un dažiem momentiem pret top komandām?
Labi, nepārspīlē. Lai dabūtu tās 700 piespēles, nepietiks ar vēlmi to izdarīt. Kaut kādai meistarībai un tās pārsvaram pār pretinieku ir jābūt.

Otrkārt, pieaugušo izlase arī nav vairs tā vieta, kur kaut kādas "pašnāvības" taisīt darot laukumā to, ko mēs nevaram un neprotam, t.i. censties "apbumbot" horvātus.
Tas ir jāmācās jauniešos, nevis "veciem runčiem jācenšas mācīties pelnos d..."
Kā Zlatans teica par Ērlingu: perfekts spēlētājs, jo necenšas izdarīt to, ko neprot.

  +2 [+] [-]

, 2024-03-26 22:40, pirms 9 mēnešiem
55555555 rakstīja: Tad jābut konsekventam līdz galam...un nedrīkst Edmunds šobrid klusēt ja toreiz bļāva...bet no šodienas pseidožurnalistiem gaidīt konsekvenci ir bezcerigi..par ko maksā,par to raksta
konsekvence būs tad, kad tu atļausi makaroņikam vismaz 2 gadus nostrādāt. Tavs mīlnieks Novickis jau ielika twiterī + un - no spēles, pārsteigts ka tu viņam neseko, jo tāda sajūta, ka par viņu tik domā.
Slēpts komentārs: 55555555

  -2 [+] [-]

, 2024-03-26 22:42, pirms 9 mēnešiem
datmons rakstīja: 1 uzvara- Pēdējās 11 spēlēs un tā pati bija, jo pretinieku komandā bija traģēdija! Tas ir tikai mainīšanas pēc?

Kurā vietā ir līgas komanda, ja 11 spēlēs izcīna 3 punktus?
Lasi vēlreiz uzmanīgi!
Es nekur nerakstīju, ka Kazakevičs ir Indijas svētā govs, kuru nekādā gadījumā nedrīkstēja noņemt no LV izlases trenera amata. Mans stāsts bija par pavisam ko citu u.t.i., visa LFF epopeja meklējot LV izlases treneri bija komēdija, un nekas vairāk. Tas viss bija ļoti, ļoti nenopietni.

  +1 [+] [-]

, 2024-03-26 22:43, pirms 9 mēnešiem
Un, ja Nikolato sapratīs, ka saspēlēšanās savā soda laukumā nestrādā, t.i. nevis palīdz pieturēt bumbu un uzsākt uzbrukumu, bet gan noved pie haosa, bumbas zaudēšanas pie sava soda laukuma un pat vārtiem, tad pilnīgi nešaubos, ka šāda spēle tiks apturēta un liks bumbu spēlēt uz flangiem un/vai "aizies garajā" arī Nikolato, Uldriķim un Gutkovskim 2.stāvā kļūstot par bez maz svarīgākajiem spēlētājiem, lai vispār kaut kāda pārējā uzbrukumā varētu time to time izdoties. Nikolato jau nebūs pašnāvnieks, ja redzēs, kā no s*** medu neizspiest.

  +3 [+] [-]

, 2024-03-26 22:44, pirms 9 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nē, neliekas, jo pārējām D līgas izlasēm ar cilvēku resursiem +/- ir līdzīgi.
Ivar, tu esi unikāls radījums. D līgā, pirmajā cēlienā mēs regulāri apkaunojamies pret valstīm, kurās dzīvo 6-60 reizes mazāk iedzīvotāju, otrajā tikai Moldovā dzīvo biku vairāk, bet iedzīvotāju skaits un rezultāts bieži vien savā starpā nav saistīti. Ja būtu saistīti PK fināls vienmēr būtu Ķīna - Indija un par bronzu ASV, Indonēzija un Brazīlija.

Bet iedzīvotāju skaits neko pa lielam neietekmē. Horvātija 3.8 milj. - pasaules bronza. Islande 300k iedzīvotāju. Fēru salas 30k iedzīvotāju.

Pa lielam Beļģija, Urugvaja, Portugāle un daudzi citi nav lielākās pasaules valstis, bet rezultāts ir.

  +3 [+] [-]

, 2024-03-26 22:46, pirms 9 mēnešiem
Problēma ir visa LFF sistēma. Šīs spēles ir tikai simptoms.

  -2 [+] [-]

, 2024-03-26 22:47, pirms 9 mēnešiem
55555555 rakstīja: Zini kā ir Ivar.man pie vienas vietas tas ko viņš macās.es skatos cik daudzi troļļi ir metuši kazoku uz otru pusi....
Vairs neviens par degošo acu līmeņrādi pat nerunā...
Vobšem piekritu šeit katram tavam komentaram...arī par to ka Ļaška piekapas spiedienam un nepamatoti nometa Daini.
Bet es domāju Daini upurēja lai uzvaretu lff vēlēšanās..
Iespējams, ka arī tāpēc upurēja Kazakeviču, bet, ja Paolo Nikolato vadībā LV izlase neko spožu nerādīs līdz LFF kongresam, tad Ļašenko akcijas īpaši nepacelsies. Pie tam daudz no tiem, kuri vēlēs par LFF prezidentu zin visu šo epopeju, un tajā visā ne Ļašenko, ne arī LFF valdei nav ar ko lepoties.

  +3 [+] [-]

, 2024-03-26 22:49, pirms 9 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Daini pirmkārt pilnīgi ne pa tēmu ielika par izlases treneri! Otrkārt, ne pa tēmu pagarināja līgumu pēc neizpildītiem mērķiem. Treškārt, kur teikts, ka Ļašiks padevās līdzjutēju spiedienam? Ceturtkārt, līdzjutēji ir izlases sastāvdaļa, Dainis bija pilnībā noārdījis saikni starp izlasi un līdzjutējiem, tas nav pieņemami.

Loģiski, ka izlases futbolisti publiski aizstāv treneri, kas tu jocīgs esi? Tikmēr tāds Jagodniskis un Uldriķis (sākumā, kad nespēlēja) publiski iestājās pret Daini, mēs jau šito vienreiz apspriedām. Nav ko malt vienu un to pašu.

Treneri normāli atrada pēc viarāku mēnešu meklēšanas starp vairākām kandidatūrām, nevajag izdomāt pasakas. Tu kārtējo reizi uzdod sev vēlamo par patiesību.

Tālāk ar tevi nav nopietni runāt, ja uzskati, ka LV u21 treneris (kurš pats sevi tur iecēla) ir viena līmeņa treneris ar itālijas u21 treneri...
Da labi, Ivars 1x jau paguva Itālijas U-21 spēlētājus arī par amatieriem nodēvēt

  +2 [+] [-]

, 2024-03-26 22:51, pirms 9 mēnešiem
DaMarcus rakstīja: Labi, nepārspīlē. Lai dabūtu tās 700 piespēles, nepietiks ar vēlmi to izdarīt. Kaut kādai meistarībai un tās pārsvaram pār pretinieku ir jābūt.

Otrkārt, pieaugušo izlase arī nav vairs tā vieta, kur kaut kādas "pašnāvības" taisīt darot laukumā to, ko mēs nevaram un neprotam, t.i. censties "apbumbot" horvātus.
Tas ir jāmācās jauniešos, nevis "veciem runčiem jācenšas mācīties pelnos d..."
Kā Zlatans teica par Ērlingu: perfekts spēlētājs, jo necenšas izdarīt to, ko neprot.
Mums šobrīd ir pietiekoši daudz jauno un ne tik jauno, kas varētu kāpt līmeni vai divus līmeņus augstāk un izlase tam var palīdzēt!

Šī bumbošanās parādīs vai Latvijas izlases spēlētāji būs kādai nopietnai līgai vajadzīgi vai nebūs!(top5 arī Eredivisie)

Iepriekšējā atsišanās un ļaušana pretiniekam pilnībā kontrolēt bumbu- pilnīgi neko nedeva spēlētāju izaugsmes ziņā!

  -1 [+] [-]

, 2024-03-26 22:52, pirms 9 mēnešiem
Garais1606 rakstīja: Ivar, tu esi unikāls radījums. D līgā, pirmajā cēlienā mēs regulāri apkaunojamies pret valstīm, kurās dzīvo 6-60 reizes mazāk iedzīvotāju, otrajā tikai Moldovā dzīvo biku vairāk, bet iedzīvotāju skaits un rezultāts bieži vien savā starpā nav saistīti. Ja būtu saistīti PK fināls vienmēr būtu Ķīna - Indija un par bronzu ASV, Indonēzija un Brazīlija.

Bet iedzīvotāju skaits neko pa lielam neietekmē. Horvātija 3.8 milj. - pasaules bronza. Islande 300k iedzīvotāju. Fēru salas 30k iedzīvotāju.

Pa lielam Beļģija, Urugvaja, Portugāle un daudzi citi nav lielākās pasaules valstis, bet rezultāts ir.
Kad tu sapratīsi to, ka Indijā, Ķīnā utt. nav nozīmīgu futbola tradīciju, tāpat kā tas ilgstoši bija ASV, un tāpēc pie viņiem britu futbols nav tik attīstīts? Tiko britu futbols nopietni iesakņosies un attīstīsies, ja tā vispār notiks, tad tu redzēsi ko nozīmē valsts cilvēku resurss.

     [+] [-]

, 2024-03-26 22:54, pirms 9 mēnešiem
Garais1606 rakstīja: Ivar, tu esi unikāls radījums. D līgā, pirmajā cēlienā mēs regulāri apkaunojamies pret valstīm, kurās dzīvo 6-60 reizes mazāk iedzīvotāju, otrajā tikai Moldovā dzīvo biku vairāk, bet iedzīvotāju skaits un rezultāts bieži vien savā starpā nav saistīti. Ja būtu saistīti PK fināls vienmēr būtu Ķīna - Indija un par bronzu ASV, Indonēzija un Brazīlija.

Bet iedzīvotāju skaits neko pa lielam neietekmē. Horvātija 3.8 milj. - pasaules bronza. Islande 300k iedzīvotāju. Fēru salas 30k iedzīvotāju.

Pa lielam Beļģija, Urugvaja, Portugāle un daudzi citi nav lielākās pasaules valstis, bet rezultāts ir.
Pasaki, kurš grib baigi attīstīt Ķīnas, Indijas futbolu?

Ķīnā tur aizbrauc Skolari pēc naudas un viņam tā attīstība ir pilnīgi vienalga!

  -1 [+] [-]

, 2024-03-26 22:55, pirms 9 mēnešiem
DaMarcus rakstīja: Da labi, Ivars 1x jau paguva Itālijas U-21 spēlētājus arī par amatieriem nodēvēt
Neko tādu neminos, bet iespējams, ka kaut ko tādu uzrakstīju, jo kaut kāda nesaprašanās būs bijusi.
Kaut gan es neņemtos apgalvot, ka visi Itālijas U-21 spēlētāji ir ar pro spēlētāju līgumiem.

  +2 [+] [-]

, 2024-03-26 23:02, pirms 9 mēnešiem
Viens it kā pieaudzis cilvēks šeit cenšas visiem argumentēt cik Dainis bija labs futbola treneris, tajā pašā laikā ik pa laikam atmetoties, ka tomēr neaizstāv Daini. No malas lasot tikai komentārus, tas izskatās varen smieklīgi.

  +2 [+] [-]

, 2024-03-26 23:04, pirms 9 mēnešiem
datmons rakstīja: Mums šobrīd ir pietiekoši daudz jauno un ne tik jauno, kas varētu kāpt līmeni vai divus līmeņus augstāk un izlase tam var palīdzēt!

Šī bumbošanās parādīs vai Latvijas izlases spēlētāji būs kādai nopietnai līgai vajadzīgi vai nebūs!(top5 arī Eredivisie)

Iepriekšējā atsišanās un ļaušana pretiniekam pilnībā kontrolēt bumbu- pilnīgi neko nedeva spēlētāju izaugsmes ziņā!
Protams, ka izlase var dot tramplīnu. Piekrītu un domu saprotu.
Bet, lai to tramplīnu izmantotu, šā kā tā ir jau jābūt labi sagatavotam klubā.
Tas, ka izlase var spēlētāju torpedēt uz līmeni, kuru spēlētājs reāli ikdienā nevelk, manuprāt, vislabāk reiz nodemonstrēja Verpakovskis.

  +1 [+] [-]

, 2024-03-26 23:06, pirms 9 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Neko tādu neminos, bet iespējams, ka kaut ko tādu uzrakstīju, jo kaut kāda nesaprašanās būs bijusi.
Kaut gan es neņemtos apgalvot, ka visi Itālijas U-21 spēlētāji ir ar pro spēlētāju līgumiem.
Itālijas U-21 hokeja izlasē? Droši.

  -1 [+] [-]

, 2024-03-26 23:07, pirms 9 mēnešiem
Boxy rakstīja: Viens it kā pieaudzis cilvēks šeit cenšas visiem argumentēt cik Dainis bija labs futbola treneris, tajā pašā laikā ik pa laikam atmetoties, ka tomēr neaizstāv Daini. No malas lasot tikai komentārus, tas izskatās varen smieklīgi.
Parādi man, kur es rakstu, ka Kazakevičs bija super puper izlases treneris?!
Ja tev kaut kas nav skaidrs, tad vari man par to pajautāt, un nevis kaut ko izfunktierēt savā galviņā.

  +1 [+] [-]

, 2024-03-26 23:07, pirms 9 mēnešiem
Ir neiespējami mūsu izlasei piemeklēt pretinieku kuru varētu pieveikt, pat pundurvalstis ir mūsu līmenī.

  -2 [+] [-]

, 2024-03-26 23:09, pirms 9 mēnešiem
DaMarcus rakstīja: Itālijas U-21 hokeja izlasē? Droši.
Kādā hokeja izlasē?
Es domāju futbola U-21 izlasi.

  +5 [+] [-]

, 2024-03-26 23:13, pirms 9 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kādā hokeja izlasē?
Es domāju futbola U-21 izlasi.
No sh*t, tiešām?
Iemet Google, kādā "Alpu līgā" visa Itālijas U-21 futbola izlase spēlē un kam viņi visi pieder, pat ja šobrīd ir izīrēti citiem klubiem.

Itālijas U-21, jeb pilngadīgi spēlētāji ar lielākoties miljonu vērtībām, Ivar... Itālijas!!!

     [+] [-]

, 2024-03-26 23:14, pirms 9 mēnešiem
DaMarcus rakstīja: Protams, ka izlase var dot tramplīnu. Piekrītu un domu saprotu.
Bet, lai to tramplīnu izmantotu, šā kā tā ir jau jābūt labi sagatavotam klubā.
Tas, ka izlase var spēlētāju torpedēt uz līmeni, kuru spēlētājs reāli ikdienā nevelk, manuprāt, vislabāk reiz nodemonstrēja Verpakovskis.
Polijā jau vairāki spēlē un spēlē daudz!
Rīgas klubi var tikt Eirokausos un arī spēlēt pret lielākām komandām!

Jāskatās ir kopumā, ne tikai izlase, bet arī vietējie klubi, kas var tikt tālāk Eirokausos un tur viņus pamanīt!

Savukārt šāda atsišanās nekad nevienu top5 līgu pussargu nav sagatavojusi!

     [+] [-]

, 2024-03-26 23:14, pirms 9 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kad tu sapratīsi to, ka Indijā, Ķīnā utt. nav nozīmīgu futbola tradīciju, tāpat kā tas ilgstoši bija ASV, un tāpēc pie viņiem britu futbols nav tik attīstīts? Tiko britu futbols nopietni iesakņosies un attīstīsies, ja tā vispār notiks, tad tu redzēsi ko nozīmē valsts cilvēku resurss.
Itālijā, Francijā, Angiljā, Vācijā ir pietiekoši iesakņojies? Vai arī ar tradīcijām pašvaki? Ja pietiekoši tad kādēļ viņi vienmēr neizspēlē visus EČ finālus savā starpā? Kā ar iesakņošanos un tradīcijām Brazīlijā? Pēc tavas loģikas viņiem ir jābūt mūžīgiem čempioniem, bet sanāca tikai piecas reizes. Cilvēku resurss dod protams plusus, bet negarantē panākumus.
Mazajām valstīm ir savi plusi. Dēļ šaurākas rotācijas viņi ir saspēlētāki. Vismaz tā notiek normālās valstīs.

     [+] [-]

, 2024-03-26 23:15, pirms 9 mēnešiem
DaMarcus rakstīja: No sh*t, tiešām?
Iemet Google, kādā "Alpu līgā" visa Itālijas U-21 futbola izlase spēlē un kam viņi visi pieder, pat ja šobrīd ir izīrēti citiem klubiem.

Itālijas U-21, jeb pilngadīgi spēlētāji ar lielākoties miljonu vērtībām, Ivar... Itālijas!!!
Ok, ok! Domāju, ka tā arī kā tu raksti, jo U-21 tomēr jau ir gana pieauguši spēlētāji.

     [+] [-]

, 2024-03-26 23:19, pirms 9 mēnešiem
Garais1606 rakstīja: Itālijā, Francijā, Angiljā, Vācijā ir pietiekoši iesakņojies? Vai arī ar tradīcijām pašvaki? Ja pietiekoši tad kādēļ viņi vienmēr neizspēlē visus EČ finālus savā starpā? Kā ar iesakņošanos un tradīcijām Brazīlijā? Pēc tavas loģikas viņiem ir jābūt mūžīgiem čempioniem, bet sanāca tikai piecas reizes. Cilvēku resurss dod protams plusus, bet negarantē panākumus.
Mazajām valstīm ir savi plusi. Dēļ šaurākas rotācijas viņi ir saspēlētāki. Vismaz tā notiek normālās valstīs.
Ja neesi pamanījis, tad pateikšu priekšā, ka visos lielos turnīros pamatā virsotnē arī ir valstis ar spēcīgām futbola tradīcijām, stipriem nacionālajiem čempionātiem utt. Arī tevis nosauktās valstis.
Es neteicu/nerakstīju, ka mazās valstis futbolā ir kas slikts. Stāsts bija par pavisam ko citu.

  +1 [+] [-]

, 2024-03-26 23:19, pirms 9 mēnešiem
datmons rakstīja: Pasaki, kurš grib baigi attīstīt Ķīnas, Indijas futbolu?

Ķīnā tur aizbrauc Skolari pēc naudas un viņam tā attīstība ir pilnīgi vienalga!
Ķīnas futbolu grib attīstīt biedrs Si, un šis ir spilgts piemērs tam, ka pat iegrūžot kosmisku naudu ar 100% varas atbalstu, nevar sasniegt rezultātu, ja visu darīt caur vienu vietu.

  +1 [+] [-]

, 2024-03-26 23:21, pirms 9 mēnešiem
Garais1606 rakstīja: Ķīnas futbolu grib attīstīt biedrs Si, un šis ir spilgts piemērs tam, ka pat iegrūžot kosmisku naudu ar 100% varas atbalstu, nevar sasniegt rezultātu, ja visu darīt caur vienu vietu.
Siltumnīcā neviens futbolists neizaug, bet Ķīnas līgas ir drīzāk bijušas siltumnīcas, kur spēlētājus apber ar naudu, ne dod viņiem augt!

     [+] [-]

, 2024-03-26 23:29, pirms 9 mēnešiem
divi vārti (ielaisti arī tikai divi) un divi neizšķirti pirmajās divās spēlēs, vektors ir augšupejošs galvenajam itāļu trenerim futbolā.

  +2 [+] [-]

, 2024-03-26 23:31, pirms 9 mēnešiem
Patiesībā Eiropas futbols un attiecīgi mežonīgā konkurence starp visām pasaules valstīm, lai tiktu piemēŗam EPL, La Liga, Bundesliga ir labākais sporta piemēŗs.
Nevienā citā sporta veidā tā nekad nebūs!

  -1 [+] [-]

, 2024-03-26 23:48, pirms 9 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: konsekvence būs tad, kad tu atļausi makaroņikam vismaz 2 gadus nostrādāt. Tavs mīlnieks Novickis jau ielika twiterī + un - no spēles, pārsteigts ka tu viņam neseko, jo tāda sajūta, ka par viņu tik domā.
Es pilnība atbalstu itāli un vēlu viņam veiksmi un panākumus darbā ar Latvijas izlasi.
Tu kartējo reizi nespej saprast rakstito-nekur un nekad neesmu bijis pret itāli.vai principiāli par Daini.es biju pret pseidoargumentiem,ar kuriem operē visadi novicki jurisoni un janševici..

  -1 [+] [-]

, 2024-03-26 23:50, pirms 9 mēnešiem
55555555 rakstīja: Es pilnība atbalstu itāli un vēlu viņam veiksmi un panākumus darbā ar Latvijas izlasi.
Tu kartējo reizi nespej saprast rakstito-nekur un nekad neesmu bijis pret itāli.vai principiāli par Daini.es biju pret pseidoargumentiem,ar kuriem operē visadi novicki jurisoni un janševici..
Tad jau viss ok. Dosim laiku makaroņikam aprast kas un kā un tad prasīsim rezultātu, kā no jebkura trenera.