Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Ļašenko LFF prezidenta vēlēšanām piesakās ar vairāk nekā 100 biedru parakstiem

Rolands Eliņš

Ļašenko LFF prezidenta vēlēšanām piesakās ar vairāk nekā 100 biedru parakstiem
Vadims Ļašenko. Foto: LTFA

Latvijas Futbola federācijā tapis zināms pirmais kandidāts, kurš oficiāli iesniedzis pieteikumu uz LFF prezidenta amatu. Tas ir Vadims Ļašenko, Latvijas Telpu futbola asociācijas prezidents, kurš piedalījās arī iepriekšējās LFF prezidenta vēlēšanās, bet tagad saņēmis vairāk nekā 100 (no 137) LFF biedru parakstiem par savu kandidatūru. Savu pieteikumu esot iesniedzis arī Sandis Ģirģens, portālam Sportacentrs.com apliecināja Iekšlietu ministra padomniece Beata Jonīte.

"Visu dzīvi esmu iesaistīts futbolā – sākumā kā spēlētājs, vēlāk kā tiesnesis, bet tagad kā futbola darbinieks, strādājot vairāku organizāciju vadībā un rīkojot valsts mēroga pasākumus, "LTFA paziņojumā citēts Vadims Ļašenko. "Pēdējos gados esmu regulāri ticies ar Latvijas futbola saimi – klubu un futbola skolu vadītājiem, treneriem, futbola aktīvistiem un entuziastiem. Pirms kongresa vēlējos satikties ar katru no 137 LFF biedriem, un izdevās aprunāties ar gandrīz visiem," norāda LTFA prezidents. "Šobrīd esmu gandarīts, ka LFF biedri vēlas redzēt prezidenta amatā pārstāvi no futbola sabiedrības un uztic man šo atbildīgo darbu. Vairāk nekā 100 LFF biedru ir parakstījušies, izvirzot manu kandidatūru, un esmu apņēmības pilns attaisnot viņu uzticību."

Pieteikumu iesniegšanas termiņš ir šodien, un Latvijas Futbola federācijā mūsu portālam paskaidroja, ka pieteikumi tiek gaidīti līdz pusnaktij (izsūtīšanas laiks). Konkrētāku informāciju LFF šobrīd nepiedāvāja, kā arī neapstiprināja, vai ir saņemti citi pieteikumi uz LFF prezidenta amatu, kas pēc Kaspara Gorkša atcelšanas pagājušā gada izskaņā tapa vakants.

Ļašenko piedalījās arī iepriekšējās LFF prezidenta vēlēšanās, kurās viņš Gorkšam piekāpās par astoņām balsīm. Ļašenko pēc tam tika minēts kā viens no aktīvākajiem Gorkša opozicionāriem, un cits iepriekšējo LFF vēlēšanu kandidāts Krišjānis Kļaviņš aizvakar tieši Ļašenko nosauca kā Gorkša atcelšanas organizētāju.

Iepriekš savu nodomu pieteikties LFF prezidenta vēlēšanām publiski bija paudis Latvijas iekšlietu ministrs Sandis Ģirģens. Pieteikumu iesniegšana viņa padomniece Beāte Jonīte apstiprināja portālam Sportacentrs.com, tiesa, norādot, ka "šobrīd prioritāte jebkurā gadījumā ir iekšlietu ministrija un krīzes situācijas valstī risināšana."

Jāpiemin, ka pieteikuma iesniegšanai nepieciešams savākt 14 LFF biedru parakstus, turklāt tie nedrīkst atkārtoties ar citos pieteikumos veiktajiem. Ļašenko precīzu LFF biedru parakstu skaitu savā pieteikumā nav norādījis, taču „vairāk nekā 100” nozīmē vismaz 101, attiecīgi citus kandidātus var atbalstīt maksimums 36 LFF biedri, kas, saskaņā ar LFF jaunajiem statūtiem, pat teorētiski nepieļauj vairāk nekā divu Ļašenko konkurentu pieteikumus. Paraksts pieteikumā gan negarantē, ka līdzīgi sadalīsies balsis arī vēlēšanās, taču Ļašenko pieteikumā šobrīd ir vismaz par 32 biedriem vairāk nekā nepieciešams viņa ievēlēšanai.

LTFA relīzē norādīts, ka tiek izstrādāta darbības programma: "Es kopā ar komandu veidoju Latvijas futbola attīstības programmu 2020.-2028. gadam, kurā izcelti 11 pamatvirzieni. Kā prioritātes vēlos izcelt spēlētāju, treneru izglītības, futbola klubu, infrastruktūras un reģionu attīstību. Programmā esmu izklāstījis, kādu darbu plānoju veikt katrā no pamatvirzieniem. Ceru, ka federācijas jaunajai vadībai tiks dota iespēja izveidoto programmu, kas veicinās futbola panākumus un popularitāti Latvijā."

24. aprīlī paredzētajā LFF kongresā tiks ievēlēti arī divi LFF viceprezidenti un seši LFF Valdes locekļi. "Tuvākajā laikā nosaukšu arī viceprezidentus un pārējos LFF Valdes locekļus, ar kuriem plānoju strādāt kopā vienā komandā. Un patiesībā šī komanda būs daudz plašāka – tajā būs visi LFF biedri. Latvijas futbola sabiedrībai ir jākļūst vienotai un saliedētai, lai panāktu mūsu futbola izvešanu no krīzes. Jau esmu ticies ar vairāku pašvaldību vadītājiem, un arī viņi pauda ieinteresētību Latvijas futbola attīstībā. Esmu pārliecināts, ka kopīgiem spēkiem mēs varam panākt lielas lietas."

Vadims Ļašenko kopš 2014. gada ir LTFA prezidents, jau sešus vadot telpu futbola dzīvi Latvijā. LFF prezidenta amata kandidāts kopā ar komandu organizējis vairākums pasākumus, kuru skaitā diskusiju klubs "Futbola sarunas" un 1. līgas klubu pirmssezonas turnīru "Mercure Riga" kausu. Ļašenko pildījis viceprezidenta pienākumus Latvijas telpu futbola grandā "Nikars" un futbola Virslīgas klubā RFS.

Kongress paredzēts 24. aprīlī, tiesa, koronavīrusa pandēmijas dēļ ir neskaidrības par tā norises gaitu, tiek pieļauta iespēja to rīkot attālināti. Pagaidām LFF vadība tā datumu nav pārcēlusi.

Izmantotie resursi:
LTFA
https://lff.lv/zinas/12528/zinami-p...

  -1 [+] [-]

, 2020-03-25 16:22, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piekrītu, bet cilvēkus ir jāpiespiež uzņemties atbildību par uzrakstīto/pateikto.
Internetā to var piespiest tikai tiesībsargājošas instances, nevis tu vai es. Diemžēl.

  +3 [+] [-]

, 2020-03-25 16:26, pirms 5 gadiem
Kāda nafig vairs starpība. Gorkšam neļāva strādāt ar saviem iknedēļas kongresiem, tagad varēs parādīt kas ir kas. Krievi nāk! Krievi nāk!

  +6 [+] [-]

, 2020-03-25 16:32, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai tiešām starp visiem šiem šeit rakstošiem lumpeņiem, nav atlicis neviens, kurš nāktu klājā ar kaut vienu puslīdz ticamu argumentu-kāpēc Ļašenko nevarētu sakārtot LV futbolu?
Arī mana attieksme pret viņu nav viennozīmīga, bet man nav pilnīgi neviena argumenta, lai es apgalvotu-viņš nolaidīs uz grunti LV futbolu.
Lumpenis esi tu pats! Izlasi kārtīgi ko es uzrakstīju. Un tad vēlreiz izlasi ko Kļaviņš vakar bija uzrakstījis. Man liekas ka pietiekoši skaidri viņš tur ir izteicies kā futbolā kaut ko saprotošs. Neesmu futbolā, pat ne tuvu, bet par tādu Ļašenko esmu uzzinājis tikai pēc intrigām futbola sabiedrībā. Arī tads manuprāt daudz ko pasaka par šo personu.

  +3 [+] [-]

, 2020-03-25 16:33, pirms 5 gadiem
Man ir reāli žēl Latvijas futbola! Sākot no 5-gadīgajiem zeperiem, kuri sper pirmos soļus šājā karaliskajā sporta veidā un beidzot ar mums - futbolistu tēviem, mammām un faniem. Tiešām. Un piekrītu - tik vājprātigi rauties uz šo naudīgo amatu nevar cilvēks, kam ir tīri nolūki. Laikam tiešām ir jākļūst vēl sliktāk, lai kļūtu labāk. Ļoti žēl! TRiks vēl zaudēti gadi.

  +2 [+] [-]

, 2020-03-25 16:36, pirms 5 gadiem
Dons5 rakstīja: Diemžēl pateicoties Gorkša (bez)darbam LFF budžets kļuva par trim limoniem mazāks. Viņš neko neizveidoja, tikai širmojās aiz cīņām ar "melnajiem spēkiem". Normāls un sakarīgs saimnieks nekad savas problēmas uz āru nevilks, īpaši uz UEFA un FIFA. Kārtīgs saimnieks, tāds kāds ir Ļašenko LTFA, ja ir problēmas, ar savu profesionalitāti, harizmu un komunikācijas spējam izvilks organizāciju no bedres un vadīs to pretī panākumiem. Ļoti žēl, ka es 2018. gadā atdevu savu balsu par Kasparu. Un neviens mani tagad nepierunas balsot par Ģirģenu. Jā uzvarēs Ģirģens, būs bardaks gan Iekšlietu ministrijā, gan LFF. Nē, paldies. Vadims ar savam darbībam LTFA visiem parādīja, ka ir pelnījis vadīt arī LFF. Pilnīgs atbalsts un lai veicās!
Mudaks.

  +2 [+] [-]

, 2020-03-25 16:42, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir jau forši iznest saulītē problēmas, kuras ir uzkrājušās, un tā gūt zināmu popularitāti starp populisma atbalstītājiem. Tikai paliek atklāts jautājums-kurš būs tas, kurš šīs izceltās problēmas risinās, ar kādām metodēm risinās un arī atrisinās?!
Kuru no paša izceltajām problēmām Gorkšs atrisināja?
Neatrisināja nevienu, bet vismaz pietika olas parādīt kas par sviestu darās LFF. Es nezinu, kas būs, ja Ļašenko trāpīs prezidenta krēslā, bet kaut kas man saka priekšā, ka nebūs labi. Vai arī būs smuka fasādīte, bet iekšā tukšums. Vai arī būs labāk nekā ir tagad, bet būs arī naudiņas likšana savās kabatās. Tas ir tas, kas man visvairāk besī, ka bāž savās kabatās to naudu, kuru varētu arī ieguldīt futenē. Reāli besī tas. Tāpēc arī gribās, lai ir kāds, kas tos sūdus arī nes uz āru.

  -1 [+] [-]

, 2020-03-25 16:43, pirms 5 gadiem
Jawa rakstīja: LV futbols jau ir uz grunts,par to parūpējās priekšgājēji ar visu savu štābu(lielākā daļa turpina darbu federācijā) ... tā kā sačakarēt šeit ir grūti .
Tomēr man bija cerība ,ka atnāks cilvēks no malas ,kas spēs mainīt darba stilu,motivāciju utt. Ja paliek šitais čalis,nekas nemainīsies izņemot naudas plūsmas virzienus .
Par Ļašenko personīgi ir zināms ,ka nav ievērības cienīgu sasniegumu ne sportā,ne biznesā, ne izglītībā,nav vadījis nevienu nopietnu organizaciju (izņemot minifutbola federāciju) .
Ļašenko izvēle man asociacējas ar cilvēku piepildītu autobusu kura vadīšanu uztic šoferītim kurš nekad nav vadījis šo verķi ,bet solās ieturēt pareizo kursu .
Lai no šās grunts paceltos ir vajadzīgs cilvēks kurš spēj apvienot un galvenais, spēj mainīt futbola sabiedrību!
Hm, un Gorkšām šo panākumi dažādās jomās bija atliku likām pirms kļuva par LFF galvu?
Pat privātā biznesā viņam bija problēmas, jo nodokļu parādi neko labu neliecina.

Nu nenāks neviens no malas, un futbola sabiedrība arī nepieņems nevienu no malas. Ja vien tam nebūs spēcīgs lobijs jau esošajās LFF struktūrās. Tās ir naivas cerības uz jātnieku baltā zirgā, kurš ar zobenu nocirtīs visas sliktās LFF personāžu galvas.

''Lai no šās grunts paceltos ir vajadzīgs cilvēks kurš spēj apvienot un galvenais, spēj mainīt futbola sabiedrību!''

Ļoti vispārināts un populistisks lozungs, bez jebkāda paskaidrojuma, kur šādu cilvēku ņemt.

Lai arī kurš nenāktu par LFF prezidentu tāpat ir skaidrs, ka viņam būs jābūt kādai spēcīgai aizmugurei. Politiskā, vai biznesa struktūru, bet tāda viņam būs jābūt. Un tas ir pareizi un normāli.

  -2 [+] [-]

, 2020-03-25 16:47, pirms 5 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Neatrisināja nevienu, bet vismaz pietika olas parādīt kas par sviestu darās LFF. Es nezinu, kas būs, ja Ļašenko trāpīs prezidenta krēslā, bet kaut kas man saka priekšā, ka nebūs labi. Vai arī būs smuka fasādīte, bet iekšā tukšums. Vai arī būs labāk nekā ir tagad, bet būs arī naudiņas likšana savās kabatās. Tas ir tas, kas man visvairāk besī, ka bāž savās kabatās to naudu, kuru varētu arī ieguldīt futenē. Reāli besī tas. Tāpēc arī gribās, lai ir kāds, kas tos sūdus arī nes uz āru.
Nu, iznesa Gorkšs tos sūdus uz āru, un kas bija tālāk?
Nekas jau nemainījās no visām paceltām problēmu lietām. Protams, var jau bīdīt teoriju, ka viņam citi LFF spices cilvēki to neļāva, bet tāpēc jau viņš bija LFF PREZIDENTS. Visa tā pasākuma galva!

  -3 [+] [-]

, 2020-03-25 16:54, pirms 5 gadiem
boleks rakstīja: Lumpenis esi tu pats! Izlasi kārtīgi ko es uzrakstīju. Un tad vēlreiz izlasi ko Kļaviņš vakar bija uzrakstījis. Man liekas ka pietiekoši skaidri viņš tur ir izteicies kā futbolā kaut ko saprotošs. Neesmu futbolā, pat ne tuvu, bet par tādu Ļašenko esmu uzzinājis tikai pēc intrigām futbola sabiedrībā. Arī tads manuprāt daudz ko pasaka par šo personu.

Kļaviņš? Ah, mūsu Saulvedis!
Vienīgais, ko viņš tur normālu uzrakstīja (raudāja), ka Ļašenko savācis visu LFF balsstiesīgo parakstus sev par labu, un viņš nabadziņš pat 14 balsis vairs nevar savākt.
Intrigas? Ja tu esi jaunietis līdz 25-iem gadiem, tad tev vel ir piedodams šis naivums, bet ja vecāks, tad tas naivums ir apbrīnojams. Cīņā par varu un augstiem amatiem vienmēr bija, ir un būs intrigas, meli utt. Un nekādi savādāk.

  -2 [+] [-]

, 2020-03-25 16:59, pirms 5 gadiem
berimors rakstīja: Mudaks.
Tu par sevi? Piekrītu!

  -1 [+] [-]

, 2020-03-25 17:00, pirms 5 gadiem
Jawa rakstīja: Nekad neesmu teicis,ka Gorkšs ir bijis traki laba kandidatūra,viņš bija labākais (manuprāt) no tā piedāvājuma. Gorkšs (futbola cilvēks)arī spilgti parādīja kā veicas cilvēkam šādā amatā ,ja nav atbilstošas prasmes (Izglītība,pieredze utt) ,ja ir sūdīga komanda( kā viņu piekāsa Verpakovskis) .
Neesmu dzirdējis par politisko ,biznesa struktūru utt atbalstu Ļašenko ...
Tad kā viņš attīstīs futbolu?
Hm, pēc Verpakovska teiktā iznāca, ka Gorkšs bija tas kas savu aizmuguri uzmeta. Lai kā tur arī nebūtu, tas šobrīd jau vairs nav aktuāli.
Publiskā telpā vairākkārt parādījās info, ka LNK GROUP atbalsta Vadima Ļašenko kandidatūru.

  +3 [+] [-]

, 2020-03-25 17:08, pirms 5 gadiem
Dons5 rakstīja: Diemžēl pateicoties Gorkša (bez)darbam LFF budžets kļuva par trim limoniem mazāks. Viņš neko neizveidoja, tikai širmojās aiz cīņām ar "melnajiem spēkiem".
Kāpēc melo? tieši tie otrie spēki rīkoja kongresu pēc kongresa, nevis nodevās darbam
Gorkšs aptaisījās tikai vienā jautājumā - komandas izveidē. pļutinskis savu melno darbu padarīja labi, to nevar noliegt. viss pārējais ko raksti ir meli un mēsls, kam var piekrist tikai manā miskastē esošie vateņi, troļļi un citas bezsmadzeņu minoritātes

  +2 [+] [-]

, 2020-03-25 17:08, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, iznesa Gorkšs tos sūdus uz āru, un kas bija tālāk?
Nekas jau nemainījās no visām paceltām problēmu lietām. Protams, var jau bīdīt teoriju, ka viņam citi LFF spices cilvēki to neļāva, bet tāpēc jau viņš bija LFF PREZIDENTS. Visa tā pasākuma galva!
Es jau saku, ka tālāk nekas nebija. Izmeta Gorkšu ārā. Bet vai tāpēc vajag samierināties, ka kāds ir izšķērdējis LFF naudu? Tāpēc jau es saku, ka nedrīkst tos sūdus aizmirst. Vajag tad normālus statūtus taisīt, vajag normālu struktūru uztaisīt un visus procesus legāli organizēt, nevis, taisīt kaut kādas kreisās firmas uz sievu vārdiem un ņemt naudu caur tām. Tas tak ir sviests. Es nesaku, ka tur cilvēki nav pelnījuši atalgojumu par savu darbu, bet tad vismaz tam atalgojumam ir jābūt normālā, caurspīdīgā veidā izmaksātam.

Man liekas, ka Pukinskis reāli sasmērējās tajā laikā, kad strādāja Indriksona paspārnē. Varbūt viņš ir labs lietaskoks, bet tā kaka uz uzvalciņa vēl ir.

Par Ļašenko man vienkārši tāds negatīvs iespaids dažu viņa izdarību dēļ. Neredzu viņā arī tādu harizmu. Nezinu kā viņš mācēs pārstāvēt Federāciju internacionāli vai kaut vai nacionāli, neliekas viņš pietiekami aktīvs. Kaut kur aizskatuvē viņš protams aktīvi un individuāli visus apbraukājis un savācis balsis, bet tādā postenī kā prezidenta amats būs arī atvērtā veidā jāmāk pārliecināt biedrus.

Par Ģirģenu tagad grūti kaut ko spriest. Nav vēl viedoklis par viņu. Žēl, ka viņš nevar sīkāk pastāstīt, ko runāja ar Koļesničenko. Nav vēl Ģirģens pietiekam daudz runājis, lai par viņu vispār spriestu. Bet vismaz varbūt viņš varētu to sūdu kārtošanu noorganizēt, bet šaubos, ka Ļašenko tur kaut izdarīs.

  +3 [+] [-]

, 2020-03-25 17:18, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm, pēc Verpakovska teiktā iznāca, ka Gorkšs bija tas kas savu aizmuguri uzmeta. Lai kā tur arī nebūtu, tas šobrīd jau vairs nav aktuāli.
Publiskā telpā vairākkārt parādījās info, ka LNK GROUP atbalsta Vadima Ļašenko kandidatūru.
Baidos,ka LNK GROUP diženums strauji mazināsies pēc pandēmijas beigām un Rīgas pašvaldības vēlēšanām ,protams ja balstiesīgie lielpilsētā sāks draudzēties ar galvu... Ir aizdomas ,ka tieši šā iemesla dēļ tiek fīrēts šis ,čalītis.

  -2 [+] [-]

, 2020-03-25 17:21, pirms 5 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Es jau saku, ka tālāk nekas nebija. Izmeta Gorkšu ārā. Bet vai tāpēc vajag samierināties, ka kāds ir izšķērdējis LFF naudu? Tāpēc jau es saku, ka nedrīkst tos sūdus aizmirst. Vajag tad normālus statūtus taisīt, vajag normālu struktūru uztaisīt un visus procesus legāli organizēt, nevis, taisīt kaut kādas kreisās firmas uz sievu vārdiem un ņemt naudu caur tām. Tas tak ir sviests. Es nesaku, ka tur cilvēki nav pelnījuši atalgojumu par savu darbu, bet tad vismaz tam atalgojumam ir jābūt normālā, caurspīdīgā veidā izmaksātam.

Man liekas, ka Pukinskis reāli sasmērējās tajā laikā, kad strādāja Indriksona paspārnē. Varbūt viņš ir labs lietaskoks, bet tā kaka uz uzvalciņa vēl ir.

Par Ļašenko man vienkārši tāds negatīvs iespaids dažu viņa izdarību dēļ. Neredzu viņā arī tādu harizmu. Nezinu kā viņš mācēs pārstāvēt Federāciju internacionāli vai kaut vai nacionāli, neliekas viņš pietiekami aktīvs. Kaut kur aizskatuvē viņš protams aktīvi un individuāli visus apbraukājis un savācis balsis, bet tādā postenī kā prezidenta amats būs arī atvērtā veidā jāmāk pārliecināt biedrus.

Par Ģirģenu tagad grūti kaut ko spriest. Nav vēl viedoklis par viņu. Žēl, ka viņš nevar sīkāk pastāstīt, ko runāja ar Koļesničenko. Nav vēl Ģirģens pietiekam daudz runājis, lai par viņu vispār spriestu. Bet vismaz varbūt viņš varētu to sūdu kārtošanu noorganizēt, bet šaubos, ka Ļašenko tur kaut izdarīs.
Es šai konkrētajā gadījumā vados pēc principa-ne vienmēr tas cilvēks, kurš sākotnēji likās sliktais, beigās tiešām tā arī ir.
Ja tā globāli ņem, tad ideālu kandidātu nav, un nekad arī nebūs, jo nav ne nācies redzēt, ne dzīvē satikt, ne arī par tādiem prezidentiem dzirdēt, kuri tikai idejas vārdā kandidētu uz amatu.
Ideālā variantā būtu, ja nākošais LFF prezidents, lai kurš tas nebūtu, papildus savām, vai savu lobiju, interesēm realizētu arī LV futbola kopējās intereses.
Vai tā būs-laiks rādīs.

  -2 [+] [-]

, 2020-03-25 17:22, pirms 5 gadiem
Jawa rakstīja: Baidos,ka LNK GROUP diženums strauji mazināsies pēc pandēmijas beigām un Rīgas pašvaldības vēlēšanām ,protams ja balstiesīgie lielpilsētā sāks draudzēties ar galvu... Ir aizdomas ,ka tieši šā iemesla dēļ tiek fīrēts šis ,čalītis.
Kā būs, vai nebūs, laiks rādīs, un man nav spēju ielūkoties pat tik salīdzinoši netālā nākotnē.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-25 17:29, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ideālā variantā būtu, ja nākošais LFF prezidents, lai kurš tas nebūtu, papildus savām, vai savu lobiju, interesēm realizētu arī LV futbola kopējās intereses.
Vai tā būs-laiks rādīs.
Tas ir tieši tas, kas līdz šim ir bijis visu laiku. Nu tas ir tas pats, kas ar Aivaru Ventspilē. Ir nobruģējis ieliņas, bet ir arī piesūcis pilnas kabatas ar kāpostu. Nepatīk man tāda vide. Bet redzu, ka tu esi viens no tiem cilvēkiem, kam tas ir pie kājas. Man tas nav pie kājas.

Tas ka nav ideāli kandidāti, tas man ir skaidrs. Bet vismaz gribās cilvēku, kas ir daudz maz godīgs.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-25 17:31, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es šai konkrētajā gadījumā vados pēc principa-ne vienmēr tas cilvēks, kurš sākotnēji likās sliktais, beigās tiešām tā arī ir.
Ja tā globāli ņem, tad ideālu kandidātu nav, un nekad arī nebūs, jo nav ne nācies redzēt, ne dzīvē satikt, ne arī par tādiem prezidentiem dzirdēt, kuri tikai idejas vārdā kandidētu uz amatu.
Ideālā variantā būtu, ja nākošais LFF prezidents, lai kurš tas nebūtu, papildus savām, vai savu lobiju, interesēm realizētu arī LV futbola kopējās intereses.
Vai tā būs-laiks rādīs.
Es arī nesaku, ka Ļašenko ir slikts cilvēks, bet manuprāt nav viņa laiks vēl pienācis. Reāli mani viņš neuzrunā.

  -2 [+] [-]

, 2020-03-25 17:35, pirms 5 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Tas ir tieši tas, kas līdz šim ir bijis visu laiku. Nu tas ir tas pats, kas ar Aivaru Ventspilē. Ir nobruģējis ieliņas, bet ir arī piesūcis pilnas kabatas ar kāpostu. Nepatīk man tāda vide. Bet redzu, ka tu esi viens no tiem cilvēkiem, kam tas ir pie kājas. Man tas nav pie kājas.

Tas ka nav ideāli kandidāti, tas man ir skaidrs. Bet vismaz gribās cilvēku, kas ir daudz maz godīgs.
Man tas nav pie kājas, un arī daudzas lietas nepatīk, bet esmu puslīdz iemācījies, jo ilgi dzīvoju , ka par lietām, kuras es nevaru ietekmēt, cepties un bojāt nervus ir bezjēdzīgi. Cenšos visā saskatīt loģisko pusi.

  -3 [+] [-]

, 2020-03-25 17:36, pirms 5 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Es arī nesaku, ka Ļašenko ir slikts cilvēks, bet manuprāt nav viņa laiks vēl pienācis. Reāli mani viņš neuzrunā.
šai konkrētā situācijā es esmu par Ļašenko tikai un vienīgi tāpēc, ka līdz šim zināmie kandidāti mani vel mazāk uzrunā.

  +4 [+] [-]

, 2020-03-25 17:41, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man tas nav pie kājas, un arī daudzas lietas nepatīk, bet esmu puslīdz iemācījies, jo ilgi dzīvoju , ka par lietām, kuras es nevaru ietekmēt, cepties un bojāt nervus ir bezjēdzīgi. Cenšos visā saskatīt loģisko pusi.
Nu cik redzu, tad komentē tu uz urrā. Nav dienas, kad nebūtu kāds tavs komentārs sportacentrā. Tad varbūt vari arī kaut kā iesaistīties un tos procesus ietekmēt. Kaut vai kādu dienu pie LFF nostāties ar kādu plakātu. Var arī kādu kompāniju savākt, kas to vēlētos izdarīt. Un galu galā var arī kādā amatā pieteikties LFF.

  +2 [+] [-]

, 2020-03-25 17:46, pirms 5 gadiem
Negribētos gan redzēt šo glumo vīreli amatā uz kuru viņu bīda.

     [+] [-]

, 2020-03-25 18:08, pirms 5 gadiem
Ute! Ute no kuras būs ļoti grūti tikt vaļā.Varēs saimniekot korumpētajā federācijas blicē! Vai tad tiešām futbola draugi ir pelnījuši šo urodu?

     [+] [-]

, 2020-03-25 18:09, pirms 5 gadiem
Lašenko LFF krēslā = Viņķele premjera krēslā.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-25 18:14, pirms 5 gadiem
Tas brīdis, kad koronavīruss likās briesmīgs...

  -1 [+] [-]

, 2020-03-25 18:20, pirms 5 gadiem
tads rakstīja: Ute! Ute no kuras būs ļoti grūti tikt vaļā.Varēs saimniekot korumpētajā federācijas blicē! Vai tad tiešām futbola draugi ir pelnījuši šo urodu?
tak lai ir. Namejam patīk. 100 biedriem patīk. ko vēl vajag? tur viss ir ok!

  -2 [+] [-]

, 2020-03-25 18:23, pirms 5 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Nu cik redzu, tad komentē tu uz urrā. Nav dienas, kad nebūtu kāds tavs komentārs sportacentrā. Tad varbūt vari arī kaut kā iesaistīties un tos procesus ietekmēt. Kaut vai kādu dienu pie LFF nostāties ar kādu plakātu. Var arī kādu kompāniju savākt, kas to vēlētos izdarīt. Un galu galā var arī kādā amatā pieteikties LFF.
Nu neesi taču naivs! Konkrētajos LFF procesos vienīgie, kuri var kaut ko ietekmēt ir LV futbola sabiedrības labā griba, un nekādi piketētāji, vai kādi citi centieni tur ko ietekmēt no malas, ir absolūti bezjēdzīgi.
Es protams, šeit SC varu izteikt savas domas, jo laika daudz mājās sēdot, bet neesmu naivs, un saprotu ka manas domas neviens īpaši galvā neņems. Vienīgi un tikai tik cik uzturēt diskusiju un domu apmaiņu.

  -3 [+] [-]

, 2020-03-25 18:24, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: tak lai ir. Namejam patīk. 100 biedriem patīk. ko vēl vajag? tur viss ir ok!
Parādīsi to teikumu, kurā es rakstu-viņš man patīk?

  -3 [+] [-]

, 2020-03-25 18:49, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: skaidrs ka šis vieplis uzvarēs. bet nu Lv futbols ir ar mazu smadzeņu kapacitāti, tā ka šāds prezis ir perfekts viņiem.
Vārdi vietā, neko labāku nedz biedra statusa organizācijas, nedz LV futbols kopumā nav pelnījis. Cerams aiz San Marino lohi paliks gaidāmajā nāciju D grupā

  -2 [+] [-]

, 2020-03-25 18:58, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Vārdi vietā, neko labāku nedz biedra statusa organizācijas, nedz LV futbols kopumā nav pelnījis. Cerams aiz San Marino lohi paliks gaidāmajā nāciju D grupā
Bēdīgi, ja viena personāža dēļ tiek vēlēts kaut kas slikts LV futbolam kopumā.
Es vel saprastu, ja to raksta skolnieki, bet, ja to dara cilvēki ar labu dzīves pieredzi, tad tas ir gana stulbi.

  -1 [+] [-]

, 2020-03-25 19:18, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bēdīgi, ja viena personāža dēļ tiek vēlēts kaut kas slikts LV futbolam kopumā.
Es vel saprastu, ja to raksta skolnieki, bet, ja to dara cilvēki ar labu dzīves pieredzi, tad tas ir gana stulbi.
Jāsasniedz ir dibens, kas nav tālu, bet aizvien ir nesasniegts.
Iespējams tad kas normāls sāks notikt.

P.S. Ko domā Ļaška visiem tiem +100 biedru direktoriem lohiem ir sasolījis apmaiņā pret balsi kongresā?

  +1 [+] [-]

, 2020-03-25 19:30, pirms 5 gadiem
Visa pasaule cīnās ar COVID-19, šitie jampampiņi tik to vien domā kā dabūt sev siltu krēslu. Pretīgs kantoris, ar nemitīgām varas maiņām, skandāliem un visu parējo. Izlasei novēlu uzvaras, bet šis kantoris ir vnk pilnīgs čau.

     [+] [-]

, 2020-03-25 19:37, pirms 5 gadiem
Dons5 rakstīja: Tu par sevi? Piekrītu!
Dons5 - Mudaks ar lielo M

  +1 [+] [-]

, 2020-03-25 19:48, pirms 5 gadiem
boleks rakstīja: Ļašenko izrādās ir arī sava troļļu ferma.
Tieši tā.ignatovs,krūmiņš benkals,visi kā viens reģistrējušies 8 mēnešus atpakaļ.Kāda sagadīšanās,jo visi atbalsta Ļašenko.
Atklāti sakot,kopš Gorkša ievēlēšanas,nokļūstot opozīcijā viņš aktīvi darbojies,lai gāztu Kasparu un iegūtu šo posteni.Pusi darba viņš ar saviem domu biedriem veicis,atlikusi otrā puse.Šobrīd,ja šai informācijai var ticēt,ir atlicis tikai pārkāpt pāri astei.Žēl ,ka Kasparam tik ātri nolaidās rokas,kas vēlreiz apliecina,ka latviešu mentalitāte ir par vāju,lai cīnītos ar tādiem shēmotājiem.Un kā parasti tautā atrodās kangari,kuri par pamestu kaulu,labprāt,nobalsos tā kā vajag.Nu ko? Ja tā būs,tad neko vairāk arī neesam pelnījuši.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-25 19:55, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Jāsasniedz ir dibens, kas nav tālu, bet aizvien ir nesasniegts.
Iespējams tad kas normāls sāks notikt.

P.S. Ko domā Ļaška visiem tiem +100 biedru direktoriem lohiem ir sasolījis apmaiņā pret balsi kongresā?
Šim visam nav jēgas 😁

Zini, par ko pēc 4 gadiem cīnīsies ar Nameju? (Ja šis nebūs nomiris, bet pasarg Dievs)
Viņš Tev centīsies pārliecināt, ka pirms 4 gadiem nemaz nav atbalstījis Ļašenko. Un nav jau tā, ka šim nebūs bijusi taisnība. Bet... šis atkal būs opozicicionārs 😁