Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

LFF pagarina līgumu ar Latvijas izlases galveno treneri Kazakeviču

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

LFF pagarina līgumu ar Latvijas izlases galveno treneri Kazakeviču
Dainis Kazakevičs. Foto: LFF

Latvijas Futbola federācijas (LFF) valde 17. martā atbalstīja līguma pagarināšanu ar Latvijas nacionālās izlases galveno treneri Daini Kazakeviču līdz 2024. gada beigām.

Latvijas valstsvienību Dainis Kazakevičs vada kopš 2020. gada janvāra, kad ar viņu tika noslēgts līgums uz trim gadiem. Trenera vadībā komanda līdz šim izcīnījusi piecas uzvaras, astoņas reizes cīnījusies neizšķirti un piedzīvojusi astoņus zaudējumus.

Gaidāmajā UEFA Nāciju līgas ciklā Latvijas izlasei izvirzīts uzdevums savā grupā izcīnīt pirmo vietu. Būs jāsacenšas pret Lihtenšteinu, Andoru un Kazahstānu vai Moldovu.

"Izlases progresam un galvenā trenera veikumam lielākais apliecinājums ir augošais līdzjutēju atbalsts. Tam pierādījumus gūstam katrā valstsvienības nometnē gan tiešā veidā, gan tajā, kā aug interese par izlases spēlēm. LFF valdes lēmums pagarināt līgumu ar Daini Kazakeviču ir apliecinājums viņa līdz šim paveiktajam darbam un mūsu uzticībai, tāpēc lai tas kalpo kā papildu atbalsts ceļā uz izlases šīgada mērķiem un tuvāko gadu plāniem. Esmu priecīgs, ka izlases vadīšana un attīstība ir uzticēta vietējo speciālistu komandai. Tā ir bijusi pareizā izvēle," pauda LFF prezidents Vadims Ļašenko.

LFF valdes vērtējumā Kazakeviča vadībā ir redzams izlases progress kopējā darba organizācijā un plānošanā, kā arī jūtams pozitīvs sniegums un rezultāti. Šis lēmums dod skaidru signālu arī par izlases ilgtermiņa stabilitātes mērķiem, tās modeli un virzību.

Kazakeviča atbildes par Šteinboru, Šitu un Krievijas iebrukumu Ukrainā

Izmantotie resursi:
https://lff.lv/zinas/13862/ligums-a...

Slēpts komentārs: Papis_Diane
Slēpts komentārs: huy
Slēpts komentārs: evil11
Slēpts komentārs: evil11
Slēpts komentārs: KristsT

  -4 [+] [-]

, 2022-03-18 10:13, pirms 3 gadiem
evil11 rakstīja: kā arī jūtams pozitīvs sniegums un rezultāti....


......
Ja noņem pundurvalstis un Lietuvu, tad pēdējā nopietnā uzvara ir 1:0, pret Austrijas rezervistiem 2019.gadā, pirms 3 gadiem.
2 turnīros (no 2) netika izpildīts izvirzītais mērķis

     [+] [-]

, 2022-03-18 10:16, pirms 3 gadiem
Kopš pēdējās uzvarētās spēles(neskaitot pundurvalstis un Lietuvu) ir bijusi vēl 21 spēle:
5 uzvaras - 2x pret Gibraltāru, 1x pret Lietuvu, 1x pret San Marino, 1x pret Andoru
8 neizšķirti - ir neizšķirti ne tikai pret Norvēģiju, Turciju un Melnkalni, bet arī Fēru salām 2x, Maltu un Andoru
8 zaudējumi - iekļaujot gan pret Maltu, gan Igauniju

  +1 [+] [-]

, 2022-03-18 10:34, pirms 3 gadiem
Nāciju līgas beigas nevarēja sagaidīt???!!! Es nesaku, ka viss bija slikti, bet nu cmon - priekšā lielisks tests vai ir nopelnījis līgumu vai nē.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-18 10:37, pirms 3 gadiem
evil11 rakstīja: kā arī jūtams pozitīvs sniegums un rezultāti....


......
Ja noņem pundurvalstis un Lietuvu, tad pēdējā nopietnā uzvara ir 1:0, pret Austrijas rezervistiem 2019.gadā, pirms 3 gadiem.
Kāpēc jāņem nost pundurvalstis? Tas ir mūsu līmenis.

  -2 [+] [-]

, 2022-03-18 10:39, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nāciju līgas beigas nevarēja sagaidīt???!!! Es nesaku, ka viss bija slikti, bet nu cmon - priekšā lielisks tests vai ir nopelnījis līgumu vai nē.
a ja nenoliktu? nevar tak čomu bez trekna liguma atstāt, savējiem jāpalīdz un drošības nolūkos to izdarīja tagad

     [+] [-]

, 2022-03-18 10:40, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nāciju līgas beigas nevarēja sagaidīt???!!! Es nesaku, ka viss bija slikti, bet nu cmon - priekšā lielisks tests vai ir nopelnījis līgumu vai nē.
Tad kāpēc jāgaida nāciju līgas beigas? Nav jau atšķirības kur paliekam, tas tak mūsu līmenis!

  +5 [+] [-]

, 2022-03-18 10:41, pirms 3 gadiem
Jāatzīst, ka Daiņa vadībā ir vērojams pozitīvs vektors izlases spēlē.

  +2 [+] [-]

, 2022-03-18 10:52, pirms 3 gadiem
san4ito rakstīja: Jāatzīst, ka Daiņa vadībā ir vērojams pozitīvs vektors izlases spēlē.
Piekrītu , te lielāka daļa komentetāju neskatās izlases mačus ,atnāk tikai pavemt. Pēc Nāciju līgas to līgumu varēja dot/nedot , atkarībā no rezultātiem tajā ,tur gan piekritīšu,bet ,jā ar Daiņa atnākšanu spēle izlasei ir uzlabojusies būtiski ,jācer tikai uz turpmāku augšupeju.

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 10:54, pirms 3 gadiem
Ingus1992 rakstīja: Piekrītu , te lielāka daļa komentetāju neskatās izlases mačus ,atnāk tikai pavemt. Pēc Nāciju līgas to līgumu varēja dot/nedot , atkarībā no rezultātiem tajā ,tur gan piekritīšu,bet ,jā ar Daiņa atnākšanu spēle izlasei ir uzlabojusies būtiski ,jācer tikai uz turpmāku augšupeju.
Jā, jācer, bet ja nebūs augšupeja, tad vismaz varēs izmaksāt brangu kompensāciju.
Reāli sasteidza ar līguma pagarināšanu.

     [+] [-]

, 2022-03-18 10:55, pirms 3 gadiem
evil11 rakstīja: kā arī jūtams pozitīvs sniegums un rezultāti....


......
Ja noņem pundurvalstis un Lietuvu, tad pēdējā nopietnā uzvara ir 1:0, pret Austrijas rezervistiem 2019.gadā, pirms 3 gadiem.
Kapēc kaut kas jāņem nost ? Nosauc vienu nopietnu iemeslu.
Slēpts komentārs: Ezils Omerinskis

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 10:57, pirms 3 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Jā, jācer, bet ja nebūs augšupeja, tad vismaz varēs izmaksāt brangu kompensāciju.
Reāli sasteidza ar līguma pagarināšanu.
Pēc Nāciju līgas diskutēsim ,tagad te - kā būs ,kā nebūs ,lieki.
Slēpts komentārs: Ezils Omerinskis

  +6 [+] [-]

, 2022-03-18 10:59, pirms 3 gadiem
Veiksmi Dainim, komanda vismaz ir latviska. Labs sākums un pareizs vektors ! Turās !

  -4 [+] [-]

, 2022-03-18 11:00, pirms 3 gadiem
Mūsu jaunais sauklis varētu būt #11punduri.
varenais_eksperts rakstīja: Kāpēc jāņem nost pundurvalstis? Tas ir mūsu līmenis.

  -4 [+] [-]

, 2022-03-18 11:10, pirms 3 gadiem
Ezils Omerinskis rakstīja: Pagaidām nekas neliecina par to, ka augšupeja ir neiespējama.
Vismaz Nāciju līgas kontekstā noteikti. Apakšgrupa ir tīri ņemama un tas ir jāizdara.
Jā, bet varbūt tad vispirms izdarīt un tad pagarināt līgumu? Domā, ka Dainis kaut kur aizlaidīsies citur? Diez vai Dainis kaut kur dabūs labāk apmaksātu darbu.
Slēpts komentārs: bļāviens-nu

  +4 [+] [-]

, 2022-03-18 11:20, pirms 3 gadiem
bļāviens-nu rakstīja: Jā, tas noteikti ir galvenais iemesls, lai pagarinātu līgumu - komanda ir vismaz latviska. Jo neko citu akcentēt nevar
Dainis ir lietaskoks, tik to krieveli Ļašenku vajag nomest .
Slēpts komentārs: Andris Pandris
Slēpts komentārs: evil11

  +1 [+] [-]

, 2022-03-18 11:30, pirms 3 gadiem
Ingus1992 rakstīja: Pēc Nāciju līgas diskutēsim ,tagad te - kā būs ,kā nebūs ,lieki.
Tieši tā, diskusiju par to vajadzēja tikai pēc nāciju līgas (arī iekš LFF) nevis tagad kaut ko pagarināt.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-18 11:30, pirms 3 gadiem
Šķiet loģisks lēmums. Tas, ka te dažiem pļūtāžiem komentāros vajag, lai Latvijas izlase spēlē Eiropas čempī un pasaules kausā, kā arī pie uzvarām nepieskaita Eiropas pagrabkomandas, ir cita lieta. Vajag tomēr objektīvi paskatīties arī uz savu izlasi. Nu, nav tur nekāds baigais lietaskoks, lai spētu sīvi cīnities ar frančiem, spāņiem, brazīliešiem. Tur pat Fegusons to nespētu izdarīt, kur nu vēl Dainis.
Šobrīd esam kur esam, nevaram uzlekt augstāk par savu pakaļu, bet ar Daini tomēr kaut kāds lēns progress ir jūtams. Tas arī saprotami, ka attīstība notiek lēnām, nav šobrīd tādu resursu kā Euro Cup 2004, kad mums tiešām bija ļoti labi spēlētāji un komanda.

  -4 [+] [-]

, 2022-03-18 11:34, pirms 3 gadiem
Ingus1992 rakstīja: Kapēc kaut kas jāņem nost ? Nosauc vienu nopietnu iemeslu.
Jo mūsu spēlētāji spēle Ukrainā, Polijā, kāds Skandināvijā utt.,arī virslīgas līmenis uz papīra ir augstāks kā Fēru salās vai Maltā, nerunājot par Andoru un šīs uzvaras, kuras neieskaitīju - mums pa lielam ir pret zobārstiem, ugunsdzēsējiem un ārstiem.
Ja vēlies apliet sevi ar šampi un pasludināt Daini par nācijas glābēju, kurš nu jau cik? 4 gadus ir spējis uzvarēt rezervistu Austriju un Lietuvu, un daži normāli niči pret TUR un NOR. Visas iespējas

     [+] [-]

, 2022-03-18 11:34, pirms 3 gadiem
Es nesaku, ka kopš Daiņa stāšanās pie stūres nav uzlabojumi, bet jau tagad spriest par termiņu pagarināšanu ir pāragri. Ja Dainis arī pēc rezultātiem turpina tāpat kā līdz šim, nav problēmu, pagarinam līgumu un pat pieliekam pie algas. Bet vismaz sagaidām kaut kādu rezultātu un tad spriežam kā rīkoties.
Ja arī Dainis tagad pirmajās NL spēlēs nepierāda sevi, tad ļaujam nostrādāt līdz NL beigām un tad lemjam.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-18 11:35, pirms 3 gadiem
bukacis rakstīja: Šķiet loģisks lēmums. Tas, ka te dažiem pļūtāžiem komentāros vajag, lai Latvijas izlase spēlē Eiropas čempī un pasaules kausā, kā arī pie uzvarām nepieskaita Eiropas pagrabkomandas, ir cita lieta. Vajag tomēr objektīvi paskatīties arī uz savu izlasi. Nu, nav tur nekāds baigais lietaskoks, lai spētu sīvi cīnities ar frančiem, spāņiem, brazīliešiem. Tur pat Fegusons to nespētu izdarīt, kur nu vēl Dainis.
Šobrīd esam kur esam, nevaram uzlekt augstāk par savu pakaļu, bet ar Daini tomēr kaut kāds lēns progress ir jūtams. Tas arī saprotami, ka attīstība notiek lēnām, nav šobrīd tādu resursu kā Euro Cup 2004, kad mums tiešām bija ļoti labi spēlētāji un komanda.
Jā, bet kāpēc jau tagad pagarināt līgumu? Tagad, kad vēl ir vesels gads un vesels turnīrs priekšā, kad izvērtēt sniegumu?

     [+] [-]

, 2022-03-18 11:42, pirms 3 gadiem
Neredzu absolūti nevienu iemeslu, lai ar Kazakēviču līgums netiktu pagarināts.
Ja kāds ir iedomājies, ka Latvijas izlase, kurai šobrīd pat nav neviena spēlētāja Eiropas Top līgās, šobrīd var ko diži vairāk panākt, tad tā jau ir viņu problēma.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-18 11:43, pirms 3 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Jā, bet kāpēc jau tagad pagarināt līgumu? Tagad, kad vēl ir vesels gads un vesels turnīrs priekšā, kad izvērtēt sniegumu?
Pieļauju, ka, atvēlot tādu naudu kā LFF šim amatam šobrīd, par treneri nāktu tikai kāds kurš gribētu ātri uzvārīties uz haļavu. Tā teikt labu ārzemju speciālistu nevar pa to naudu dabūt, bet LV resurss tālāk par Daini ir diezgan bēdīgs. Kas tur ir Verpaks, Rihters? Mošk vēl Starkovu, lai ar trešo reizi tad līdz galam dabeidz izlasi.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-18 11:45, pirms 3 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Jā, bet kāpēc jau tagad pagarināt līgumu? Tagad, kad vēl ir vesels gads un vesels turnīrs priekšā, kad izvērtēt sniegumu?
Tā ir normāla prakse sportā, ka līgums ar sportistiem tiek slēgts avansā ar cerību nākotnē, skatoties pēc jau sasniegtā, un lai uz spēlētājiem un treneriem nebūtu psiholoģiskais spiediens.

     [+] [-]

, 2022-03-18 11:47, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Neredzu absolūti nevienu iemeslu, lai ar Kazakēviču līgums netiktu pagarināts.
Ja kāds ir iedomājies, ka Latvijas izlase, kurai šobrīd pat nav neviena spēlētāja Eiropas Top līgās, šobrīd var ko diži vairāk panākt, tad tā jau ir viņu problēma.
Neredzu arī nevienu iemeslu pagaidām, kāpēc nepagarināt līgumu ar Daini, bet tādi iemesli var vēl uzrasties un ko tad darīs? Bija vēl tik daudz laiks, lai vērtētu sniegumu.

  +4 [+] [-]

, 2022-03-18 11:48, pirms 3 gadiem
evil11 rakstīja: Jo mūsu spēlētāji spēle Ukrainā, Polijā, kāds Skandināvijā utt.,arī virslīgas līmenis uz papīra ir augstāks kā Fēru salās vai Maltā, nerunājot par Andoru un šīs uzvaras, kuras neieskaitīju - mums pa lielam ir pret zobārstiem, ugunsdzēsējiem un ārstiem.
Ja vēlies apliet sevi ar šampi un pasludināt Daini par nācijas glābēju, kurš nu jau cik? 4 gadus ir spējis uzvarēt rezervistu Austriju un Lietuvu, un daži normāli niči pret TUR un NOR. Visas iespējas
Sāksim ar to ka Dainis nebija galvenais treneris uzvarā pret Austriju , domāju ka ar tevi tālāk diskutēt nav lietderīgi. Faktus pat nezini , tikai atnāci žulti izgāst.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-18 11:49, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tā ir normāla prakse sportā, ka līgums ar sportistiem tiek slēgts avansā ar cerību nākotnē, skatoties pēc jau sasniegtā, un lai uz spēlētājiem un treneriem nebūtu psiholoģiskais spiediens.
Tā ir normāla prakse, kad ir reāli rezultāti, pagaidām ir uzlabojumi, bet nekas taustāms vēl nav sasniegts.

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 11:49, pirms 3 gadiem
Lasu komentārus un saprotu ,ja mēs atrastu izlasei tādu treneri kā Raimondu Karnīti ,tad noteikti 15 reizes kļūtu par Eiropas čempioniem .
Vai ne ?

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 11:53, pirms 3 gadiem
bukacis rakstīja: Pieļauju, ka, atvēlot tādu naudu kā LFF šim amatam šobrīd, par treneri nāktu tikai kāds kurš gribētu ātri uzvārīties uz haļavu. Tā teikt labu ārzemju speciālistu nevar pa to naudu dabūt, bet LV resurss tālāk par Daini ir diezgan bēdīgs. Kas tur ir Verpaks, Rihters? Mošk vēl Starkovu, lai ar trešo reizi tad līdz galam dabeidz izlasi.
Nu bet tad pēc gada skatītos kāda ir situācija un lemtu. Sasteigts lēmums. Ir Morozs arī kā variants. Starkovu neviens nelaidīs klāt.

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 11:56, pirms 3 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Neredzu arī nevienu iemeslu pagaidām, kāpēc nepagarināt līgumu ar Daini, bet tādi iemesli var vēl uzrasties un ko tad darīs? Bija vēl tik daudz laiks, lai vērtētu sniegumu.
Tādās kategorijās slēdzot līgumus nevajag un nedrīkst domāt, jo var notikt arī pretējais. Nenoslēdzot līgumu un, ja gadījumā LV izlase nākošo kvali aizvada labā līmenī, Kazakēvičs var saņemt stipri naudīgāku piedāvājumu no kādas ārvalstu izlases. Patriotisms ir laba lieta, bet būt patriotam ar biezu maciņu ir vel labāk.

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 11:58, pirms 3 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Tā ir normāla prakse, kad ir reāli rezultāti, pagaidām ir uzlabojumi, bet nekas taustāms vēl nav sasniegts.
Ja salīdzina tos rezultātus, kuri bija pie Stojonaviča, un kāds viņam bija biezs līgums, tad Kazakevičs šo līgumu ir pelnījis ar atliektiem galiem.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-18 11:58, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tādās kategorijās slēdzot līgumus nevajag un nedrīkst domāt, jo var notikt arī pretējais. Nenoslēdzot līgumu un, ja gadījumā LV izlase nākošo kvali aizvada labā līmenī, Kazakēvičs var saņemt stipri naudīgāku piedāvājumu no kādas ārvalstu izlases. Patriotisms ir laba lieta, bet būt patriotam ar biezu maciņu ir vel labāk.
Pafilozofēsim, kura varētu būt tā izlase, kas paņemtu Daini darbā. Nu tīri intereses pēc nosauc kādu izlasi, kas ņemtu Daini kā izlases galveno treneri.

     [+] [-]

, 2022-03-18 12:00, pirms 3 gadiem
j888 rakstīja: Lasu komentārus un saprotu ,ja mēs atrastu izlasei tādu treneri kā Raimondu Karnīti ,tad noteikti 15 reizes kļūtu par Eiropas čempioniem .
Vai ne ?
Jā, tikai Karnītim bija Uļa, bet Kazakevičam šāda līmeņa spēlētāja nav, un tuvākā perspektīvā nav arī saskatāms.

     [+] [-]

, 2022-03-18 12:01, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ja salīdzina tos rezultātus, kuri bija pie Stojonaviča, un kāds viņam bija biezs līgums, tad Kazakevičs šo līgumu ir pelnījis ar atliektiem galiem.
Nesaku, ka viņš līdzšinējo līgumu nav (at-)nopelnījis. Es runāju par to, ka tagad ir jau pagarināts. Tagad! Gadu pirms termiņa beigām!

  -3 [+] [-]

, 2022-03-18 12:01, pirms 3 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Pafilozofēsim, kura varētu būt tā izlase, kas paņemtu Daini darbā. Nu tīri intereses pēc nosauc kādu izlasi, kas ņemtu Daini kā izlases galveno treneri.
Tie paši leiši vai igauņi. Bijušās postpadomju republikas pavisam noteikti.

  -2 [+] [-]

, 2022-03-18 12:07, pirms 3 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Nesaku, ka viņš līdzšinējo līgumu nav (at-)nopelnījis. Es runāju par to, ka tagad ir jau pagarināts. Tagad! Gadu pirms termiņa beigām!
Vēlreiz saku/rakstu, ka tā ir normāla prakse sporta pasaulē. Un galvenokārt manis jau minētā iemesla dēļ-lai konkurenti nepiedāvātu naudīgāku līgumu, un tad jau patreizējiem naudas devējiem būtu jārēķinās ar stipri lielāku naudas summu.
Pat, ja nebūtu šo konkurentu piedāvājumu, bet izlase nākamajā kvalī nostartētu labā līmenī, tad Kazakevičam būtu labi argumenti stipri lielākam nākamajam līgumam. Vai LFF to vajag? Es domāju, ka nē, un patreiz pagarināt Kazakeviča līgumu no finanšu aspekta LFF ir stipri izdevīgāk.

  +2 [+] [-]

, 2022-03-18 12:07, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tie paši leiši vai igauņi. Bijušās postpadomju republikas pavisam noteikti.
Tu domā, ka viņiem nav savu treneru? Nu cik Dainim Igaunijā vai Lietuvā pārmaksās, lai viņš tur aizietu? Nu ja viņš būs labs, tad viņu paņems arī šeit un samaksās adekvāti. Nu kur vēl viņu ņems? Gruzijā, Kazahstānā? Nu kur? Kuras postpadomju valstis tu vēl nosauksi?

  -4 [+] [-]

, 2022-03-18 12:11, pirms 3 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Tu domā, ka viņiem nav savu treneru? Nu cik Dainim Igaunijā vai Lietuvā pārmaksās, lai viņš tur aizietu? Nu ja viņš būs labs, tad viņu paņems arī šeit un samaksās adekvāti. Nu kur vēl viņu ņems? Gruzijā, Kazahstānā? Nu kur? Kuras postpadomju valstis tu vēl nosauksi?
Nenodarbošos ar minēšanu, jo tas man ne pārāk izdodas, bet tas man ir skaidrs, ka laba līmeņa speciālisti ir cieņā visur. Nu, labi! Nebūs piedāvājum no kādas izlases, bet būs piedāvājums no kāda naudīga kluba, kurš negribēs, ka Kazakevičs paralēli darbojas ar LV izlasi. Atceries, ka bija ar Starkovu, kurš pēc EČ 2004 pameta LV izlasi un pārcēlās uz Maskavas Spartak.

  +2 [+] [-]

, 2022-03-18 12:12, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Vēlreiz saku/rakstu, ka tā ir normāla prakse sporta pasaulē. Un galvenokārt manis jau minētā iemesla dēļ-lai konkurenti nepiedāvātu naudīgāku līgumu, un tad jau patreizējiem naudas devējiem būtu jārēķinās ar stipri lielāku naudas summu.
Pat, ja nebūtu šo konkurentu piedāvājumu, bet izlase nākamajā kvalī nostartētu labā līmenī, tad Kazakevičam būtu labi argumenti stipri lielākam nākamajam līgumam. Vai LFF to vajag? Es domāju, ka nē, un patreiz pagarināt Kazakeviča līgumu no finanšu aspekta LFF ir stipri izdevīgāk.
Dainis varēs kaut ko prasīt, ja viņam reāli būs kas cits galdā nolikts. Ja viņam reāli kāds cits kaut ko noliks galdā, tad viņš aizies neatkarīgi no tā vai viņam ir līgums vai nav līgums ar izlasi. Diez vai viņam līgumā ir pateikts, ka viņam ir jāatmaksā noslēgtā līguma summa, ja viņš no savas puses lauž līgumu.

  +2 [+] [-]

, 2022-03-18 12:13, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nenodarbošos ar minēšanu, jo tas man ne pārāk izdodas, bet tas man ir skaidrs, ka laba līmeņa speciālisti ir cieņā visur. Nu, labi! Nebūs piedāvājum no kādas izlases, bet būs piedāvājums no kāda naudīga kluba, kurš negribēs, ka Kazakevičs paralēli darbojas ar LV izlasi. Atceries, ka bija ar Starkovu, kurš pēc EČ 2004 pameta LV izlasi un pārcēlās uz Maskavas Spartak.
Ja Dainis dabūs līgumu tādā līmenī, tad tikai uz priekšu! Nav problēmu! Tad viņš varēs nākt atpakaļ uz izlasi un trenēt vēl 2 reizes tāpat kā to darīja Starkovs un pat labāk.

     [+] [-]

, 2022-03-18 12:14, pirms 3 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Nu bet tad pēc gada skatītos kāda ir situācija un lemtu. Sasteigts lēmums. Ir Morozs arī kā variants. Starkovu neviens nelaidīs klāt.
Vienīgais, ko varu iedomāties, kādēļ tagad, ir 10-20% inflācija..

  +1 [+] [-]

, 2022-03-18 12:15, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nenodarbošos ar minēšanu, jo tas man ne pārāk izdodas, bet tas man ir skaidrs, ka laba līmeņa speciālisti ir cieņā visur. Nu, labi! Nebūs piedāvājum no kādas izlases, bet būs piedāvājums no kāda naudīga kluba, kurš negribēs, ka Kazakevičs paralēli darbojas ar LV izlasi. Atceries, ka bija ar Starkovu, kurš pēc EČ 2004 pameta LV izlasi un pārcēlās uz Maskavas Spartak.
Es vienkārši sliecos domāt, ka zem šī visa apakšā slēpkjas kāda atkatu shēma un ka LFF darboņi te kaut kādas naudiņas bīda.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-18 12:16, pirms 3 gadiem
Bzh rakstīja: Vienīgais, ko varu iedomāties, kādēļ tagad, ir 10-20% inflācija..
Es iedomājos 10 - 20 % atkatu.

  -3 [+] [-]

, 2022-03-18 12:18, pirms 3 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Ja Dainis dabūs līgumu tādā līmenī, tad tikai uz priekšu! Nav problēmu! Tad viņš varēs nākt atpakaļ uz izlasi un trenēt vēl 2 reizes tāpat kā to darīja Starkovs un pat labāk.
Kā jau rakstīju-tas viss ir tikai un vienīgi zīlēšana kafijas biezumos, bet LFF šo līgumu ir izdevīgi pagarināt tieši patreiz. Kaut vai tāpēc, ka neviens neko nevar pateikt, kā būs ar inflāciju tuvāko gadu perspektīvā.

     [+] [-]

, 2022-03-18 12:18, pirms 3 gadiem
Tas viens otru neizslēdz

     [+] [-]

, 2022-03-18 12:18, pirms 3 gadiem
Cerēja, ka pieteiksies kāds no Sanmarino, bet nesagaidīja. Labāk zīle rokā, nevis mednis kokā!

  -3 [+] [-]

, 2022-03-18 12:19, pirms 3 gadiem
Viss pareizi,jo Dainis ir izveidojis izlases kodolu un PK kvalis tika aizvadīts apmierinoši,bet tā Nāciju līga daudz neinteresē,jo tas turnīrs aizvieto izlasēm pārbaudes spēles.

  -2 [+] [-]

, 2022-03-18 12:20, pirms 3 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Es vienkārši sliecos domāt, ka zem šī visa apakšā slēpkjas kāda atkatu shēma un ka LFF darboņi te kaut kādas naudiņas bīda.
Nepiedalīšos tavu sazvērestību teoriju bīdīšana, jo, lai par ko tādu runātu/rakstītu, ir jābūt nopietniem pierādījumiem. Man tādu nav, un, visticamāk, nekad arī nebūs.

     [+] [-]

, 2022-03-18 12:20, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kā jau rakstīju-tas viss ir tikai un vienīgi zīlēšana kafijas biezumos, bet LFF šo līgumu ir izdevīgi pagarināt tieši patreiz. Kaut vai tāpēc, ka neviens neko nevar pateikt, kā būs ar inflāciju tuvāko gadu perspektīvā.
Nu tad jau varēja pagarināt uz 5 gadiem, jo inflācija būs.

     [+] [-]

, 2022-03-18 12:21, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nepiedalīšos tavu sazvērestību teoriju bīdīšana, jo, lai par ko tādu runātu/rakstītu, ir jābūt nopietniem pierādījumiem. Man tādu nav, un, visticamāk, nekad arī nebūs.
Man arī nav, bet es tikai sliecos domāt. Reāli neredzu LFF izdevīgumu pagarināt tagad to līgumu.

  -2 [+] [-]

, 2022-03-18 12:23, pirms 3 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Nu tad jau varēja pagarināt uz 5 gadiem, jo inflācija būs.
Nezinu kā tur ar pieciem gadiem, bet tā futbolā ir normāla prakse, kad izlašu treneriem līgumi ir kāda noteikta turnīra (parasti kvalifikācijas un finālturnīra) ietvaros ar iespēju to pagarināt pēc šī turnīra, ja abas puses ar apmierinātas.

  -2 [+] [-]

, 2022-03-18 12:25, pirms 3 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Man arī nav, bet es tikai sliecos domāt. Reāli neredzu LFF izdevīgumu pagarināt tagad to līgumu.
Es tev n-tos argumentus uzrakstīju, kāpēc LFF ir izdevīgi šo līgumu pagarināt tieši tagad, bet tu tikai nevēlies to saprast, un mauc savā iedomu pasaulē.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-18 12:27, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Es tev n-tos argumentus uzrakstīju, kāpēc LFF ir izdevīgi šo līgumu pagarināt tieši tagad, bet tu tikai nevēlies to saprast, un mauc savā iedomu pasaulē.
Tāpēc to sauc par diskusiju, jo es tavus argumentus apgāžu un lieku citus vietā. Neņem ļaunā. Nekas personisks. Tam jau šī komentāru sadaļa ir domāta.

  -2 [+] [-]

, 2022-03-18 12:29, pirms 3 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Tāpēc to sauc par diskusiju, jo es tavus argumentus apgāžu un lieku citus vietā. Neņem ļaunā. Nekas personisks. Tam jau šī komentāru sadaļa ir domāta.
Piedod, bet visi tavi argumenti balstās tikai un vienīgi uz minējumiem.
Par pāŗējo šai komentārā piekrītu.
Slēpts komentārs: Churbana Aplle Podzintruba

     [+] [-]

, 2022-03-18 12:32, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Neredzu absolūti nevienu iemeslu, lai ar Kazakēviču līgums netiktu pagarināts.
Ja kāds ir iedomājies, ka Latvijas izlase, kurai šobrīd pat nav neviena spēlētāja Eiropas Top līgās, šobrīd var ko diži vairāk panākt, tad tā jau ir viņu problēma.
Piekrītu, kaut kāds vektors jau ir ar tiem spēlētājiem, kas pieejami, no Eiropas valstīm 48.vietā rangā no 55 valstīm, bet vismaz priekšā Lietuvai. Nelolojam ilūzijas par augstiem sasniegumiem, bet priecājamies, ka neesmam pēdējie. Esam reālisti un būs mazāk vilšanās
Slēpts komentārs: Churbana Aplle Podzintruba
Slēpts komentārs: Churbana Aplle Podzintruba
Slēpts komentārs: Churbana Aplle Podzintruba
Slēpts komentārs: Churbana Aplle Podzintruba

  +1 [+] [-]

, 2022-03-18 12:47, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Piedod, bet visi tavi argumenti balstās tikai un vienīgi uz minējumiem.
Par pāŗējo šai komentārā piekrītu.
Sorry, bet tavi argumenti ir tādi paši minējumi. Fakts ir, ka Dainis ir saņēmis līguma pagarinājumu.
Slēpts komentārs: Churbana Aplle Podzintruba

  -2 [+] [-]

, 2022-03-18 13:40, pirms 3 gadiem
Pretīgi. Latvijā futbols ir miris un tāds tas ir bijis jau gadus 15 minimums.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-18 13:51, pirms 3 gadiem
Labi ir, lai tik turpina darboties, nav ko mainīt nepārtraukti trenerus, brīnumi nenotiek.

  -2 [+] [-]

, 2022-03-18 14:05, pirms 3 gadiem
Ja merkis butu vismaz D ligas pagrabu pacelt, tad izlasi vaditu treneris nevis Ieliktenis! Acimredzot pluschenko nekas cits arpus siles neinterese

     [+] [-]

, 2022-03-18 14:07, pirms 3 gadiem
Varēja pagarināt uz 25 gadiem un lai pēc 25 gadiem iet pensijā!

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:21, pirms 3 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Jā, bet varbūt tad vispirms izdarīt un tad pagarināt līgumu? Domā, ka Dainis kaut kur aizlaidīsies citur? Diez vai Dainis kaut kur dabūs labāk apmaksātu darbu.
Lai viņš to izdarītu, vajag viņu atstāt, vai ne? Kā lai savādāk viņš to izdara?

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:22, pirms 3 gadiem
Churbana Aplle Podzintruba rakstīja: Ja merkis butu vismaz D ligas pagrabu pacelt, tad izlasi vaditu treneris nevis Ieliktenis! Acimredzot pluschenko nekas cits arpus siles neinterese
Paskatījos, tēmā ir vairāk par 70 komentāriem, no rīta bija labi ja 10, secinājums ir kāds?
Birojs pamodās!

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:23, pirms 3 gadiem
Ezils Omerinskis rakstīja: Paskatījos, tēmā ir vairāk par 70 komentāriem, no rīta bija labi ja 10, secinājums ir kāds? Birojs pamodās!
Churban, kak tam ukraina?
Kaadu pivonu kopsh 33 mizalfermas likvideshanas trenc?

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:24, pirms 3 gadiem
Ezils Omerinskis rakstīja: Lai viņš to izdarītu, vajag viņu atstāt, vai ne? Kā lai savādāk viņš to izdara?
Kuram tie musari ir vajadzigi, rekur pahari un stariki tapat vien uz lff pleciem sezh joprojam, vinus pat dirzliga nevienam nevajag

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:24, pirms 3 gadiem
Kas tas par eezela niku? Tad jau pat anete bija labaka

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:24, pirms 3 gadiem
Churbana Aplle Podzintruba rakstīja: Pluschenko mafija samimusoja? Nu zinam jau zinam ka seit darbojas lff trolli
Ņi hrena, te darbijas okupantu raganu mednieki jeb VIENS mednieks ar psihiskām novirzēm. Vakar man DAŽU sekunžu laikā sabēra 7 mīnusus, to nevar izdarīt vairāki vienlaikus!

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:25, pirms 3 gadiem
Eedu lays barbequ chiponus un skatos biatloni
Patikams pirmdienas riits!!! Velak domaa pakert kaadu pivon ,iesaku

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:26, pirms 3 gadiem
Churbana Aplle Podzintruba rakstīja: Kas tas par eezela niku? Tad jau pat anete bija labaka
Tas nav ēzeļa niks! Tas ir Ezils Omerinskis, paskaties uz foķeni Tikai kāds gudrs moderātors pārtaisīja Ezilu Omerinski par vienkārši Ezilu, tur ir tā fiška!

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:26, pirms 3 gadiem
Ezils Omerinskis rakstīja: Ņi hrena, te darbijas okupantu raganu mednieki jeb VIENS mednieks ar psihiskām novirzēm. Vakar man DAŽU sekunžu laikā sabēra 7 mīnusus, to nevar izdarīt vairāki vienlaikus!
Tu lielais minusotaj, pats vien esi tas slimnieks ar psihiskamam novirzem jau no Spama laikiem, tur kirbju babulim tu 5min laika -15 sakrameji un pats vel taisnojies ka tas nav tu

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:27, pirms 3 gadiem
Ezils Omerinskis rakstīja: Tas nav ēzeļa niks! Tas ir Ezils Omerinskis, paskaties uz foķeni Tikai kāds gudrs moderātors pārtaisīja Ezilu Omerinski par vienkārši Ezilu, tur ir tā fiška!
Skribenti var editot nikus? To ka pastu var lasit zinu

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:28, pirms 3 gadiem
Bet bauskeniek sodien negrib!!!

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:29, pirms 3 gadiem
Churbana Aplle Podzintruba rakstīja: Churban, kak tam ukraina?
Kaadu pivonu kopsh 33 mizalfermas likvideshanas trenc?
Ukrainā ir kā ir, mana rodņa no Harkovas uz Krakovu pārvācās, pāris burti pamainīti nosakumos un slēpne ir gatava Es viņus šurp saucu, tie negrib, cer ka drīz atgriezīsies mājās.

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:30, pirms 3 gadiem
Ezils Omerinskis rakstīja: Ukrainā ir kā ir, mana rodņa no Harkovas un Krakovu pārvācās, pāris burti pamainīti nosakumos un slēpne ir gatava Es viņus šurp saucu, tie negrib, cer ka drīz atgriezīsies mājās.
Pukina portretu joprojam virs gultas turi?

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:31, pirms 3 gadiem
Churban tev tgd pabalstu laiks kad seed majas un tikai dzer miizalu vai pa vidam ir ari smenas zavoda?

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:32, pirms 3 gadiem
Churbana Aplle Podzintruba rakstīja: Tu lielais minusotaj, pats vien esi tas slimnieks ar psihiskamam novirzem jau no Spama laikiem, tur kirbju babulim tu 5min laika -15 sakrameji un pats vel taisnojies ka tas nav tu
Tā toreiz b darbība, bet gan PRETDARBĪBA, kāds PIRMS MANIS ar to aktīvi nodarbojās un es pat zinu kas Tas bija (ir?) Elektriskais Zutis Kas viņš ir patiesībā, hren viņu zin

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:33, pirms 3 gadiem
Ezils Omerinskis rakstīja: Tā toreiz b darbība, bet gan PRETDARBĪBA, kāds PIRMS MANIS ar to aktīvi nodarbojās un es pat zinu kas Tas bija (ir?) Elektriskais Zutis Kas viņš ir patiesībā, hren viņu zin
Tu jau kaa nhl tafgajs, taa vieta lai klapetu isto vaininieku sities ar saviem aroda braliem
Te vecie kadri lielaka dala nosvidushi, dala jau auksti protams!

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:35, pirms 3 gadiem
Churbana Aplle Podzintruba rakstīja: Pukina portretu joprojam virs gultas turi?
No kurienes ir infa, ka man tāds vipār kādreizir bijis? Tu jau, kā Svords, izdari pseidoloģioskās ķēdes it kā secinājumus. Pret melnajiem un gejiem, bet par DR, značit kremļa trollis, kremļa trollis, značit komunists un t.t. Kaut gad loģiski domājot, kā var komunists būt par naciku vai rasistu, tāds esmu un to nenoliedzu!

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:37, pirms 3 gadiem
Churbana Aplle Podzintruba rakstīja: Tu jau kaa nhl tafgajs, taa vieta lai klapetu isto vaininieku sities ar saviem aroda braliem
Te vecie kadri lielaka dala nosvidushi, dala jau auksti protams!
Redzi, ja būtu iespēja izskaitļot īsto vaininieku, bet iespējas ta nav, anonimitātes plīvurs ir mūžīgais portāla SC karogs!

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:39, pirms 3 gadiem
Churbans jau pusdienslaika normali aprijies
Kadu mantu nem? Pa virshu shnabeli ari uzdzer?

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:40, pirms 3 gadiem
Zinu ka pieredzejusi kodeji kuriem tie churudeni vairs neshtiri un lai nebutu spainiem jatempj, mikse shnabeli ar pivonu, aptuveni taa - uz 6 bungjinam viens 0,7 tad esot labi

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:42, pirms 3 gadiem
Churbana Aplle Podzintruba rakstīja: Zinu ka pieredzejusi kodeji kuriem tie churudeni vairs neshtiri un lai nebutu spainiem jatempj, mikse shnabeli ar pivonu, aptuveni taa - uz 6 bungjinam viens 0,7 tad esot labi
Es vienreiz sacentos ar ļoti pieredzējušu kodēju
Vairs labāk nemēģināšu

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:43, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Es vienreiz sacentos ar ļoti pieredzējušu kodēju
Vairs labāk nemēģināšu
Man ari ir sanacis paris reizes sakt ar pivoniem un tad pabeigt ar 40 abarotiem, nu i naaaher, pec tam nedelu vajag lai normali atietu

  -2 [+] [-]

, 2022-03-18 14:43, pirms 3 gadiem
Churbana Aplle Podzintruba rakstīja: Zinu ka pieredzejusi kodeji kuriem tie churudeni vairs neshtiri un lai nebutu spainiem jatempj, mikse shnabeli ar pivonu, aptuveni taa - uz 6 bungjinam viens 0,7 tad esot labi
Dumjš esi? Ar tādiem tempiem tev akna momentā nosēdīsies un tu jau būsi autā tikai paostot bezalkaholiskā alusbuteļuka korķi

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:43, pirms 3 gadiem
Bendikis

     [+] [-]

, 2022-03-18 14:44, pirms 3 gadiem
Ezils Omerinskis rakstīja: Dumjš esi? Ar tādiem tempiem tev akna momentā nosēdīsies un tu jau būsi autā tikai paostot bezalkaholiskā alusbuteļuka korķi
Tie ir ruditi kodeji kuriem 20 bundzas ir vajadzigas tikai lai uzkertu tonusu

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:44, pirms 3 gadiem
Ezils Omerinskis rakstīja: Ukrainā ir kā ir, mana rodņa no Harkovas uz Krakovu pārvācās, pāris burti pamainīti nosakumos un slēpne ir gatava Es viņus šurp saucu, tie negrib, cer ka drīz atgriezīsies mājās.
Ceru, ka brauksi celt Ukrainu augšā!
Es vismaz tā darīšu! Viņi tagad sitas, lai visas tās 3 valstis kļūtu labas!

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:44, pirms 3 gadiem
Churban, menesi kaadu pakeli izmiiz ja?

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:45, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Ceru, ka brauksi celt Ukrainu augšā!
Es vismaz tā darīšu! Viņi tagad sitas, lai visas tās 3 valstis kļūtu labas!
Ko tu celsi? Tur vel 15 gadus karos

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:46, pirms 3 gadiem
Kamer Punduris virs zemes, tur miera nebus! Kkas lidzigs kaa visas irakas un staanas tur bus

  -2 [+] [-]

, 2022-03-18 14:46, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tādās kategorijās slēdzot līgumus nevajag un nedrīkst domāt, jo var notikt arī pretējais. Nenoslēdzot līgumu un, ja gadījumā LV izlase nākošo kvali aizvada labā līmenī, Kazakēvičs var saņemt stipri naudīgāku piedāvājumu no kādas ārvalstu izlases. Patriotisms ir laba lieta, bet būt patriotam ar biezu maciņu ir vel labāk.
Tu pats tam tici? Dainis un trenēt kādu izlasi/klubu ārpus Latvijas???

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:47, pirms 3 gadiem
Churbana Aplle Podzintruba rakstīja: Ko tu celsi? Tur vel 15 gadus karos
Domā, ka RU izturēs 15 gadus ar sauso tualeti?

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:48, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tu pats tam tici? Dainis un trenēt kādu izlasi/klubu ārpus Latvijas???
Tupaa bocmana karteja perle
Vienigais ko Dainels varetu trenet ir Lieldienu salas papuasi

  -2 [+] [-]

, 2022-03-18 14:48, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Ceru, ka brauksi celt Ukrainu augšā!
Es vismaz tā darīšu! Viņi tagad sitas, lai visas tās 3 valstis kļūtu labas!
Man bija plānos braukt uz turieni Jūnija beigās, uzreiz pēc Jāņiem, kurus Latvijā svinēšu, pagaidām plānus mainīt netaisos, ja paliks vismaz kaut kāda teorētiska iespēja tur nokļūt, obligāti būšu tur! Po barabanu, ir karš, nav, kas tur būs pie varas, Banderas vai Kremlis, bet man tur ir jābūt un PUNKC!!!

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:48, pirms 3 gadiem
Churbana Aplle Podzintruba rakstīja: Kamer Punduris virs zemes, tur miera nebus! Kkas lidzigs kaa visas irakas un staanas tur bus
Es saku, ka nebūs, jo šie pieraduši sēdēt uz rietumu labumiem!

     [+] [-]

, 2022-03-18 14:48, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Domā, ka RU izturēs 15 gadus ar sauso tualeti?
Zkoreja 50 gadus jau noslegta bet kka turas virs udens un militari ir pat draudigaka par roginu un nato kopaa nemtiem

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:50, pirms 3 gadiem
Churbana Aplle Podzintruba rakstīja: Zkoreja 50 gadus jau noslegta bet kka turas virs udens un militari ir pat draudigaka par roginu un nato kopaa nemtiem
Zkoreja ir mazs pleķis, bet tās valstis ir pārāk lieli pleķi, lai tur nekas nenotiktu!

  +2 [+] [-]

, 2022-03-18 14:51, pirms 3 gadiem
Ahahaha daineli izradas varetu nocelt kada cita izlase tapec gods un slava pluschenko ka nodrosinajas un pagarinaja ligumu, blaa bocmani shis ir tavs pedeja laika labakais koments

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:52, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Zkoreja ir mazs pleķis, bet tās valstis ir pārāk lieli pleķi, lai tur nekas nenotiktu!
Pumpes naftu un gaazi uz visam staanam,kinu, sirijam! Rietumu labumus sanems caur starpniekiem. Tiktokos un fb tapat sezh laivos caur vpn a skaitas bloki

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:52, pirms 3 gadiem
Churbana Aplle Podzintruba rakstīja: Ahahaha daineli izradas varetu nocelt kada cita izlase tapec gods un slava pluschenko ka nodrosinajas un pagarinaja ligumu, blaa bocmani shis ir tavs pedeja laika labakais koments
20 gadīgas modeles gaida, lai noceltu Bocmani

  -2 [+] [-]

, 2022-03-18 14:53, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: 20 gadīgas modeles gaida, lai noceltu Bocmani
Sievas smagaa kalasha arterijas spiezh

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:54, pirms 3 gadiem
Izradas ka tupaa bocmana namgejisa komentus reizem tomer ir verts palasit

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:54, pirms 3 gadiem
Churbana Aplle Podzintruba rakstīja: Ahahaha daineli izradas varetu nocelt kada cita izlase tapec gods un slava pluschenko ka nodrosinajas un pagarinaja ligumu, blaa bocmani shis ir tavs pedeja laika labakais koments
Manuprāt, šīgada labākā Ivarpēle bija par valdības kritizēšanu, kā pretvalstisku darbību
Otrajā vietā asiņainais normatīvais akts un trešajā vietā šis te

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:55, pirms 3 gadiem
Churbana Aplle Podzintruba rakstīja: Ahahaha daineli izradas varetu nocelt kada cita izlase tapec gods un slava pluschenko ka nodrosinajas un pagarinaja ligumu, blaa bocmani shis ir tavs pedeja laika labakais koments
Bocmanis ir labs Daiņela aģents

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:56, pirms 3 gadiem
Ezils Omerinskis rakstīja: Manuprāt, šīgada labākā Ivarpēle bija par valdības kritizēšanu, kā pretvalstisku darbību
Otrajā vietā asiņainais normatīvais akts un trešajā vietā šis te
Kas ar to asinaino aktu? Tas perles nezinu bet shis jau nu normals pieduriens sanaca, sievai taa kalasha bish jaatlaizh, arterijas nospiestas, smadzenem skabeklis nepienak

  +2 [+] [-]

, 2022-03-18 14:57, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Bocmanis ir labs Daiņela aģents
Kaa var skaidra prata izpipaat ka Daineli var kada arzemju izlase nocelt

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:57, pirms 3 gadiem
Draugi, neizmantojiet odekolonus iekshkigai lietoshanai

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:58, pirms 3 gadiem
Churbana Aplle Podzintruba rakstīja: Kas ar to asinaino aktu? Tas perles nezinu bet shis jau nu normals pieduriens sanaca, sievai taa kalasha bish jaatlaizh, arterijas nospiestas, smadzenem skabeklis nepienak
Bocmanis uzrakstīja, ka normatīvais akts, kurš bija saistīts ar koronkas apkarošanas pasākumiem, ir aptraipīts ar asinīm

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 14:59, pirms 3 gadiem
Ezils Omerinskis rakstīja: Bocmanis uzrakstīja, ka normatīvais akts, kurš bija saistīts ar koronkas apkarošanas pasākumiem, ir aptraipīts ar asinīm
Drizak aptraipits ar liberastu un panikotaju miizaliem

  -2 [+] [-]

, 2022-03-18 15:00, pirms 3 gadiem
Līdz ar to LV futbols turpinās stagnēt un smi..
Bet bāleliņi stāstīt ka Dainis ir supertrenneris

  -2 [+] [-]

, 2022-03-18 15:00, pirms 3 gadiem
Bija jau skaidrs ka LFF savu ieliktni nost no izlases stūres neņems!!

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 15:01, pirms 3 gadiem
Taa Koronka vnk taada hujna 2 gadu garuma bij, sakuma 10 slimie sledz robezhas un lidostas, tagad 60% pozitivo un 10k diena, ai taisam valaa klubus, speluzales un maskas metam ara, tas ari viss! Bet nu farmas jebaaaak kadu piki nosmela, gulbja labenei ienakumi esot 60x lielaki kaa ieprieksh

Logiski, katru dienu 20k testus taisa utt

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 15:02, pirms 3 gadiem
Churbana Aplle Podzintruba rakstīja: Kaa var skaidra prata izpipaat ka Daineli var kada arzemju izlase nocelt
Var, kāpēc ne? Surināma, Bangladeša, Mikronēzija tak ar ir ārzemes, ja kas

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 15:02, pirms 3 gadiem
Lv esot uz 1.5mio notereti ap 20 ljamiem atro testu
Uz katru testu diviti uzvars, cik tur kopa sanak

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 15:03, pirms 3 gadiem
Ezils Omerinskis rakstīja: Var, kāpēc ne? Surināma, Bangladeša, Mikronēzija tak ar ir ārzemes, ja kas
Mikronezija pat par tadas LV eksistenci nezina bet google trendos jaa, ierakstot football uzreiz Dainela gimis pa visu ekranu

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 15:04, pirms 3 gadiem
Ezils Omerinskis rakstīja: Var, kāpēc ne? Surināma, Bangladeša, Mikronēzija tak ar ir ārzemes, ja kas
Tur pats Dainis neies, jo tur mazāka alga

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 15:05, pirms 3 gadiem
Andris Pandris rakstīja: Es nesaku, ka kopš Daiņa stāšanās pie stūres nav uzlabojumi, bet jau tagad spriest par termiņu pagarināšanu ir pāragri. Ja Dainis arī pēc rezultātiem turpina tāpat kā līdz šim, nav problēmu, pagarinam līgumu un pat pieliekam pie algas. Bet vismaz sagaidām kaut kādu rezultātu un tad spriežam kā rīkoties.
Ja arī Dainis tagad pirmajās NL spēlēs nepierāda sevi, tad ļaujam nostrādāt līdz NL beigām un tad lemjam.
Tak viņam jau bija sevi jāpierāda no D grupas netika ārā, Baltijas kausu neieguva kas bija uzdevumi kas jāizpilda.
Bet LFF nemūžam neatzīs savas kļūdas jo paši šo ielikteni ielika LV izlases galvenā trenera amatā

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 15:05, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Tur pats Dainis neies, jo tur mazāka alga
Tur ljotene reizi menesi lido un nav vel parliecibas vai tas mazais propellers notures virs zemes Dainela spekaino tuupli

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 15:07, pirms 3 gadiem
Varetu jau pa udensceliem braukt bet tad uzreiz tankeris jasauc ara - dargi un nepraktiski

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 15:08, pirms 3 gadiem
zaxx rakstīja: Tak viņam jau bija sevi jāpierāda no D grupas netika ārā, Baltijas kausu neieguva kas bija uzdevumi kas jāizpilda.
Bet LFF nemūžam neatzīs savas kļūdas jo paši šo ielikteni ielika LV izlases galvenā trenera amatā
Kush, shita blauatoties vel Arsenals nocels mums Daineli

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 15:09, pirms 3 gadiem
Churbana Aplle Podzintruba rakstīja: Mikronezija pat par tadas LV eksistenci nezina bet google trendos jaa, ierakstot football uzreiz Dainela gimis pa visu ekranu
Biroj, vakar tev jautāju, tikai tu neatbildēji, vai Jaromirs Jagrs ir okupantu varzas mērglis vai nav? Ja tu neesi lietas kursā, aizvakar tavs kumirs, Aita Saņok, pārspēja Jagra rekordu un Jagrs apsveica Saņoku, kuru daži īpaši alternatīvi apdāvinatie uzskata par Ukrainas genocīda veicinātāju Tātad sanāk tā, Saņok ir okupants, es arī, jo atbalstu Saņok, tātad pēc idejas arī Jagrs ir tāds pats, kā es un Saņok?
Tas ir, protams, ja pastāv kaut kāda konsekvence visā šajā štellē

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 15:10, pirms 3 gadiem
Churbana Aplle Podzintruba rakstīja: Kush, shita blauatoties vel Arsenals nocels mums Daineli
Kurš Arsenals, tas kas Mozambikā?

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 15:11, pirms 3 gadiem
zaxx rakstīja: Kurš Arsenals, tas kas Mozambikā?
Tulas arsenal

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 15:14, pirms 3 gadiem
Ezils Omerinskis rakstīja: Biroj, vakar tev jautāju, tikai tu neatbildēji, vai Jaromirs Jagrs ir okupantu varzas mērglis vai nav? Ja tu neesi lietas kursā, aizvakar tavs kumirs, Aita Saņok, pārspēja Jagra rekordu un Jagrs apsveica Saņoku, kuru daži īpaši alternatīvi apdāvinatie uzskata par Ukrainas genocīda veicinātāju Tātad sanāk tā, Saņok ir okupants, es arī, jo atbalstu Saņok, tātad pēc idejas arī Jagrs ir tāds pats, kā es un Saņok?
Tas ir, protams, ja pastāv kaut kāda konsekvence visā šajā štellē
Jagrs nav parak gudrs virs lai pec vina tekstiem kko secinatu! Es vnk teiktu ka Jagrs ir lielisks hokejists kursh prot novertet cita speletaja sasniegto, tas ari viss. Vina gadijuma droshi var teikt nekadas politikas

To ka VISI bez iznemuma krievi ir slikti un vainigi Putina noziegumos es neatbalstu! Bet pats sanok aita gan ir huilietis un to nekad nav slepis, drizak pat skali afishejis
Kka ta

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 15:15, pirms 3 gadiem
Ezils Omerinskis rakstīja: Biroj, vakar tev jautāju, tikai tu neatbildēji, vai Jaromirs Jagrs ir okupantu varzas mērglis vai nav? Ja tu neesi lietas kursā, aizvakar tavs kumirs, Aita Saņok, pārspēja Jagra rekordu un Jagrs apsveica Saņoku, kuru daži īpaši alternatīvi apdāvinatie uzskata par Ukrainas genocīda veicinātāju Tātad sanāk tā, Saņok ir okupants, es arī, jo atbalstu Saņok, tātad pēc idejas arī Jagrs ir tāds pats, kā es un Saņok?
Tas ir, protams, ja pastāv kaut kāda konsekvence visā šajā štellē
Par spiegu varētu strādāt
Nafig tie krustojumi?

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 15:18, pirms 3 gadiem
Churbana Aplle Podzintruba rakstīja: Jagrs nav parak gudrs virs lai pec vina tekstiem kko secinatu! Es vnk teiktu ka Jagrs ir lielisks hokejists kursh prot novertet cita speletaja sasniegto, tas ari viss. Vina gadijuma droshi var teikt nekadas politikas

To ka VISI bez iznemuma krievi ir slikti un vainigi Putina noziegumos es neatbalstu! Bet pats sanok aita gan ir huilietis un to nekad nav slepis, drizak pat skali afishejis
Kka ta
Jāgra aizbraukšana uz Avangard tiešām nebija gudra!

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 15:18, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Par spiegu varētu strādāt
Nafig tie krustojumi?
Cik tu biezi vanna ej?

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 15:19, pirms 3 gadiem
Churbana Aplle Podzintruba rakstīja: Cik tu biezi vanna ej?
Kad vajag, tad eju!

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 15:19, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Jāgra aizbraukšana uz Avangard tiešām nebija gudra!
Ne tikai tas. Bet nu nevienam jau neko atnemis nav,tagad vecumdienas strebj ara kazinchika paradus, ierauj pa vakariem alu, padzena shaibu un gan jau reizi pa reizei kaadu slavu sosku ari paspaida

     [+] [-]

, 2022-03-18 15:19, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Kad vajag, tad eju!
Ko nozime kad vajag? Kad smird un grab jau?

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 15:26, pirms 3 gadiem
Nobanoja visus?

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 15:26, pirms 3 gadiem
Nope

  -2 [+] [-]

, 2022-03-18 18:56, pirms 3 gadiem
Lai neredzétu ka mums beidzot ir Nacionãlã izlase, latviska, spélé vérojams progress, jãbût aklam, błaurim, kurś no futbola neko nejédz! Jã, mums ir maz individuãli augstas klases futbolisti, bet jãspélé ar tiem, kas mums ir!
Bet izlase UN Dainis ir uz pareizã ceła!

  -1 [+] [-]

, 2022-03-18 20:31, pirms 3 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Lai neredzétu ka mums beidzot ir Nacionãlã izlase, latviska, spélé vérojams progress, jãbût aklam, błaurim, kurś no futbola neko nejédz! Jã, mums ir maz individuãli augstas klases futbolisti, bet jãspélé ar tiem, kas mums ir!
Bet izlase UN Dainis ir uz pareizã ceła!
TU esi tāds ci.. ārprāts.. Kādu pareizu ceļu? Kādās ilūzijas dzīvo?? Kamēr šis ieliktnis būs galvenais treneris nekāds pareizais ceļs nebūs. IR jābūt st.. naivam latvietim lai to nesaredzētu...

     [+] [-]

, 2022-03-18 21:22, pirms 3 gadiem
Kā man noriebušies tie futbol mafija kas gremdē Latvijas Futbolu.Pašiem liekas ka ir baigie spečuki..bēdīgi

     [+] [-]

, 2022-03-18 21:53, pirms 3 gadiem
zaxx rakstīja: TU esi tāds ci.. ārprāts.. Kādu pareizu ceļu? Kādās ilūzijas dzīvo?? Kamēr šis ieliktnis būs galvenais treneris nekāds pareizais ceļs nebūs. IR jābūt st.. naivam latvietim lai to nesaredzētu...
Vai tev ir KONKRĒTAS alternatīvas? Tādas alternatīvas, ar kurām GARANTĒTI tiekam ārā no Nāciju līgas pagraba? Tieši tas ir primārais uzdevums uz doto brīdi un tas ir izpildāms, pie nosacījuma, ja nemaina zirgus uz perepravas, kā saka Krievi

     [+] [-]

, 2022-03-18 21:57, pirms 3 gadiem
Trûkumi Latvijas futbolã daudz, LFF vadîba arî ar Łašćenko strãdã haotiski, kłûdaini.
Bet ja ir kaut kas labs, tad tã ir izlase AR Daini priekśgalã. Péc daudziem gadiem mums ir izlase par kuru fanot.
Tãs iepriekśéjãs, kur gandrîz nedzirdéja latvieśu valodu un galvenokãrt bulduréja krieviski vispãr neatbilda nacionãlãs izlases statusam un arï rezultãti bija nožélojami.
Tie briesmîgie Daiña apréjéji šķiet gribétu atkal lai atgriežas krievu laiki.

     [+] [-]

, 2022-03-18 23:19, pirms 3 gadiem
Gribas teikt: "Neskati vīru pēc cepures."

Varbūt šķiet, ka nepiemērots ir Dainis izlasei, bet laikam nepiekritīšu tam.
Dainis ir inteleģents treneris, pašmāju treneris kā alternatīva nākotnē.
Iespējams pareizākais solis, ir pašmāju treneri pakāpeniski sagatavot nakotnei, kaut kad jau nāks lielākas uzvaras Dainim, ja pakāpeniski liks klāt, jau ieliktajam pamatam. Protams, joprojām manuprāt Eiropas čempis mums ietu secen, bet gribētos lai vismaz kvalifikācijas ciklos sistos reāli līdz pēdējam par ceļa zīmi uz čempi. Reāli pēdējos gadus, pirms Daiņa bija tāda nosliece, gan jau kādu uzvarēsim, vai ničju noslēlēsim (nu nedrīskt tā). Jāsāk rakties no šīs bedres ārā, ja tā nenotiks, neredzu vispār furbolu ierindot Latvijas TOP sporta veidu tabulā. Ne mums lielu zvaigžņu nekā. Pat vienas lielas zvaigznes nav, kaut kā šo gadu laikā vis tas lielākas tā aizdomīgi, tik daudz futbola akadēmiju, sporta skolu, bet izaudzinātas nevienas liela līmeņa zvaigznes tā vai tā nav. Ņemam piemēru kaut vai hokeju, basketbolā, handbolā, volejbolā mums ir augsta kalibra čaļi labās līgās un izlases ir augsta kalibra.

Bet, kopumā futbolā man šķiet Dainis arī daudz ko nevarēs izdarīt, jo šobrīd ir cits gadsimts, nav vairs tad 2004 gads, kad čaļiem bija laba fiziskā sagatavotība, cīņaspars, varbūt mazliet arī nekaunība un izteikts ļīderis. Dainis līderi nevarēs sadabūt, ja kopumā mūsu futbola skolas neieliks augstus pamatus, vismaz dažiem jaunajiem talantīgajiem censoņiem. Manuprāt viss sākas jau pamatos un vecie treneri vairāk ar lielāku entuziasmu sportistus audzināja, veltot vairāk sava brīva laika klāt, kas arī nesa vēlamos augļus. Dainim reāli ir tikai iespēja maksimāli iespējamos labākos savākt lai spēlētu, doma tāda, viņš jau reāli apakšējo sistēmu sapurinā nevar, ņem kuri ir reāli plus līdz izlases kalibra. Un pats no malas skatoties, daudzus no malas arī nenosauktu par izlases kabibra čaļiem (vienkārši aizpildītas vakances), jo vienkārši nav kam spēlēt, pret reāli cita līmeņa komandām.