Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

LFF budžets krietni saruks, bet Pukinsks noraida, ka tiek plānota štatu samazināšana

Andrejs Siliņš

LFF budžets krietni saruks, bet Pukinsks noraida, ka tiek plānota štatu samazināšana
Edgars Pukinsks. Foto: LFF

Latvijas Futbola federācijas (LFF) ģenerālsekretārs Edgars Pukinsks sarunā ar Latvijas Radio izteicies, ka šī gada organizācijas budžets varētu samazināties par apmēram 30% un šī iemesla dēļ varētu nākties samazināt darbinieku skaitu.

Ja iepriekš LFF varēja rēķināties ar desmit miljonu eiro lielu budžetu, tad tagad tas varētu samazināties līdz septiņiem miljoniem, raksta Latvijas Radio sporta žurnālists Mārtiņš Kļavenieks. Ātrākais, kad budžets varētu tikt pieņemts, esot februāra sākums. Latvijas Radio rīcībā esošā informācija liecinot, ka finanšu problēmas organizācijā varētu būt iepriekšējā prezidenta Kaspara Gorkša nepārdomātas rīcības dēļ.

Jau zināms, ka pirmdien ieplānotajā LFF valdes sēdē paredzēts diskutēt par vīru valstsvienības galvenā trenera amatu. Proti, joprojām tajā ir slovēņu speciālists Slaviša Stojanovičs, taču kuluāros runā, ka viņa dienas pie izlases stūres esot skaitītas. Kā viens no iemesliem tiek minēts tieši Stojanoviča lielais atalgojums (pēc neoficiālas informācijas no 2020. gada 14 000 eiro mēnesī), taču līguma laušanas gadījumā Slavišam pienāksies apjomīga kompensācija (pēc neoficiālas informācijas 150 000 eiro).

LFF ir bagātākā Latvijas sporta federācija un arī budžeta samazinājums par trešdaļu neļaus zaudēt šo statusu.

Latvijas Radio ziņoto vēlāk pēcpusdienā gan apstrīdēja LFF ģenerālsekretārs Edgars Pukinsks, kura vārdi tika publicēti federācijas mājaslapā. Pukinsks konkrētu publikāciju gan nepiesauca, bet noraidīja, ka federācijā gaidāms štatu samazinājums un ka budžeta samazināšanās saistāma ar kādu konkrētu iemeslu. LFF sagatavotajā tekstā nebija konkrēti pieminēts arī Gorkša vārds, taču tika uzslavēti nesen sāktie iekšējie procesi, kas "izgaismojuši nepilnības sistēmā".

"Esam atteikušies no projektiem, kuri ir jauki, bet ne absolūta nepieciešamība. Mūsu mērķis ir optimizēts minimuma budžets, kurā neatsakāmies no kvalitāti un attīstību sekmējošiem izdevumiem, vienlaikus saglabājot pilnu pašnoteikšanos, prognozējamību un dzīvi saskaņā tikai un vienīgi ar savu faktisko rocību. Jau iepriekš bija skaidrs, ka 2020. gadā dzīvosim taupīgāk nekā līdz šim. Esam par to runājuši atklāti, jo vēlamies izaicinājumiem skatīties acīs un šajā procesā attīstīt sevi kā organizāciju, vēl skaidrāk apzinoties mūsu prioritātes, vīziju un mērķus," skaidroja Edgars Pukinsks. "Vēlamies saglabāt un celt ar LFF saistīto procesu kvalitāti, tāpēc štatu samazināšana kā mērķis nekad nav bijusi mūsu dienaskārtības sastāvdaļa. Pavisam skaidri un gaiši - tāda netiek plānota."

Jautāts par iemesliem, kāpēc LFF šīgada budžets paredzēts ar aptuveni 30% samazinājumu, federācijas ģenerālsekretārs norāda, ka budžeta optimizēšana ir visas futbola sabiedrības interesēs un kā starpposms pārejai uz ilgtspējīgi stabilu budžetu. "Iemesli nav meklējami kādā konkrētā apstāklī. Tas ir apstākļu un procesu kopums, kādiem LFF bija pakļauta ilgākā laika posmā. Dažādo notikumu kopums ir izgaismojis nepilnības mūsu sistēmā, kuras ar pilnu atbildību cenšamies novērst. Tāpat aktīvi turpinās darbs ar mūsu starptautiskajiem partneriem, kuru acīs mums pēc daudzajiem politiskajiem un neskaidrības raisošajiem notikumiem ir jāatjauno LFF kā uzticama sabiedrotā tēls. Kā jau esmu paudis iepriekš, kopējās situācijas stabilizēšanai ir nepieciešams laiks, pacietība un futbola ģimenes vienotība. Vēlos uzsvērt, ka līdz šim īstenotie iekšējie procesi, kas vērsti uz mūsu stabilizēšanos, iedrošina tālākam darbam un demonstrē stratēģisku LFF pieeju problēmjautājumiem."

LFF 2020. gada budžeta pirmā versija tiks izskatīta 20. janvāra LFF valdes sēdē, bet budžeta apstiprināšana paredzēta februāra sākumā.

Izmantotie resursi:
https://www.lsm.lv/
https://lff.lv/zinas/12415/edgars-p...

  +2 [+] [-]

, 2020-01-17 15:32, pirms 5 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nespēja piesaistīt?
FIFA un UEFA nodrošina praktiski visu LFF budžetu.
Runāsim atklāti, LFF ir tikai saimnieciskas parvaldības organizācija, nevis biznesa rakstura organizācija.
Un FIFA un UEFA nav ziņojuši par atbalsta samazinājumu federācijām.
Tieši otrādi - tas vienmēr palielinās.

Tad nu secinājumi ir, manuprāt, nepārprotami.
jā, pie esošās info izklausās loģiski

  -3 [+] [-]

, 2020-01-17 15:34, pirms 5 gadiem
hujeju kur praats maksaat 14 pakas meeenesi par to ka visu laiku zaudee? praatinju izkuukojushi. es ar varu treneet izlasi, arii buus pedeeja vieta visas grupaas, tik man algu var treshdalju no taa slovenja pikja

  +4 [+] [-]

, 2020-01-17 15:34, pirms 5 gadiem
Jaunie LFF statūti ir UEFA atbalstīti.
Un tomēr, galvenie riska faktori mūsu konkrētā LFF reāliju kontekstā:

Praktiski, viss, kas nepieciešams kolektīvai izsaimniekošanai ir savējais, ieliktenis prezidents un ne pārak gudri citi valdes locekļi.
Tālāko visu vienkārši un samērā elementāri sakārtos ģenerālsekretariāts.

Respektīvi, ne visi t.s. papīra tīģeri (paper tigers) realitātē ir tīģeri.

  +3 [+] [-]

, 2020-01-17 15:38, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jebkurā variantā, lai arī kā daudziem negribētos, zivs pūst no galvas.
viss ko es saku ka tā galva ir sapuvusi jau sen un te nav melnais un baltais, te ir pamatīgs kišmiš ar rozīnēm, Gorkšs ir maza daļa no tā visa, es pat neanalizēju cik viņs labs vai slikts, tā teikt biedri nolēma nomest, tātad kaut kādas problēmas ir arī viņā. es vnk turos pie zināmajiem faktiem un tagad es atceros rakstus jau no pirmsinterneta ēras par dīvainībām futbolā. kā jau vakar rakstīju, tur viss ir pamatīgi iepuvis, kā futbola cilvēks ver muti, tā ārā nāk dzīvās šausmas. Par šo tēmu - izskatās ka Gorkš ir iekšējo smirdoņu palaidis ārā, šobrīd tā izskatās man, es neesmu pēdējā patiesības instance. Tu vari domāt savādāk, es negrasos strīdēties, vienkērši es aizsvilstos tad kad man liek oponēt kaut kam ko es neesmu teicis. Bet nu žopa baigā tur kopumā.

  -3 [+] [-]

, 2020-01-17 15:47, pirms 5 gadiem
DaMarcus rakstīja: Jaunie LFF statūti ir UEFA atbalstīti.
Un tomēr, galvenie riska faktori mūsu konkrētā LFF reāliju kontekstā:

Praktiski, viss, kas nepieciešams kolektīvai izsaimniekošanai ir savējais, ieliktenis prezidents un ne pārak gudri citi valdes locekļi.
Tālāko visu vienkārši un samērā elementāri sakārtos ģenerālsekretariāts.

Respektīvi, ne visi t.s. papīra tīģeri (paper tigers) realitātē ir tīģeri.
Nenoliedzami, ka visu var sabīdīt tieši tā kā tu aprakstīji, bet ir viens bet u.t.i, ka FIFA un UEFA ne tikai naudu dod, bet pamatīgi arī kontrolē, kā tā tiek izlietota. Ja LFF spice baigi aizrausies ar šo līdzekļu izsaimniekošanu, tad var pienākt brīdis, kad abas šīs organizācijas ne tikai naudu nedos, bet liks kaut ko atskaitīt atpakaļ.
Kā tas jau notiek ES līdzekļu izsaimniekošanas gadījumos.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +6 [+] [-]

, 2020-01-17 15:49, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: viss ko es saku ka tā galva ir sapuvusi jau sen un te nav melnais un baltais, te ir pamatīgs kišmiš ar rozīnēm, Gorkšs ir maza daļa no tā visa, es pat neanalizēju cik viņs labs vai slikts, tā teikt biedri nolēma nomest, tātad kaut kādas problēmas ir arī viņā. es vnk turos pie zināmajiem faktiem un tagad es atceros rakstus jau no pirmsinterneta ēras par dīvainībām futbolā. kā jau vakar rakstīju, tur viss ir pamatīgi iepuvis, kā futbola cilvēks ver muti, tā ārā nāk dzīvās šausmas. Par šo tēmu - izskatās ka Gorkš ir iekšējo smirdoņu palaidis ārā, šobrīd tā izskatās man, es neesmu pēdējā patiesības instance. Tu vari domāt savādāk, es negrasos strīdēties, vienkērši es aizsvilstos tad kad man liek oponēt kaut kam ko es neesmu teicis. Bet nu žopa baigā tur kopumā.
Arī es nemetos būtiski aizstāvēt Gorkšu.
Piekrītu Jums ar Nameju - zivs pūst no galvas. Taisnība.
Bet pieturos pie domām, ka īstā sapuvusī galva ir tieši Edgars.
Vecie statūti atļāva viņam darboties ar LFF kā ar savu kabatu.
Tagad jaunajos statūtos šo te visu paslēpuši zem tepiķīša. It kā vairs nevar. Bet jau rakstīju... bez Gorkša, bez prezidenta tā teikt no malas... turpinās izsaimniekot to LFF manuprāt.
Kaut vai par nesaimnieciskumu, skaitot ievērojamus finanšu līdzekļus Staicelei, kura īpašumus pārrakstījusi 3.pusēm. Pietrūkst gan info, kā šis ir atrisināts. Bet nu tā ir absolūta nolaidība skaitīt naudu organizācijai, kura pati par sevi pieder Tev, bet pamatlīdzekļus ir izfīrējusi īpašumā/parvaldījumā 3.pusēm.
Kaut vai par interešu konfliktu, bez konkursa variantā (un faktiski jau no šī būtu jāizvairās pat konkursa gadījumā) maksājot par konsultācijām savai/sievas organizācijai.
Utt. U.tjp.

     [+] [-]

, 2020-01-17 15:49, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ok! Piedod!
Pārpratu Tevi!
peace

  +1 [+] [-]

, 2020-01-17 16:02, pirms 5 gadiem
darbagalds rakstīja: Tu man mācīsi, bērniņ, kā veidojas budžets????
Nekļūsti smieklīgs, pārgudrais puisīt!
Tu vēl tēvam zināmā vietā karājies, kad es nodarbojos ar šo jautājumu.
Tāpēc nevajag te dzīt demagoģiju.
Liepājnieks, protams, ir padumjš, bet bērniņš nav. Pieaudzis vecis, kas visu padara vēl dīvaināku, ka vecums atnācis, bet gudrība gan nē.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-17 16:03, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Var jau,protams, aizstāvēt Gorkšu cik vien katrs vēlas, bet.....jebkura prezidenta galvenais uzdevums turēt visu zem kontroles. Pat ja Gorkšs personiski neko nav no LFF naudas nevajadzīgi izšķiedis, tomēr tā ir viņa atbildība, ka organizācijas vadītāja.
Un tas ir neapstrīdams fakts.
Ja rēali skatamies- tikko Gorkšs sāka likt kontroli - tas ir šķetināt dīvaini noklīdušu naudu gan viņa laikā, gan laikā pirms viņa prezidentūras, viņu noēda. Vai tas nav rādītājs par to, ka tā nav viņa atbildība, pareizāk sakot viņa galvenā atbildība ir tā, ka uzreiz vienā rāvienā neizmeta visus vecos līdz pēdējam? Galu galā tā ir arīPukinska atbildība, kurš līdz notina makšķeri bija Gorkša laba roka un tagad pats tēlo šefu.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-17 16:10, pirms 5 gadiem
DaMarcus rakstīja: Arī es nemetos būtiski aizstāvēt Gorkšu.
Piekrītu Jums ar Nameju - zivs pūst no galvas. Taisnība.
Bet pieturos pie domām, ka īstā sapuvusī galva ir tieši Edgars.
Vecie statūti atļāva viņam darboties ar LFF kā ar savu kabatu.
Tagad jaunajos statūtos šo te visu paslēpuši zem tepiķīša. It kā vairs nevar. Bet jau rakstīju... bez Gorkša, bez prezidenta tā teikt no malas... turpinās izsaimniekot to LFF manuprāt.
Kaut vai par nesaimnieciskumu, skaitot ievērojamus finanšu līdzekļus Staicelei, kura īpašumus pārrakstījusi 3.pusēm. Pietrūkst gan info, kā šis ir atrisināts. Bet nu tā ir absolūta nolaidība skaitīt naudu organizācijai, kura pati par sevi pieder Tev, bet pamatlīdzekļus ir izfīrējusi īpašumā/parvaldījumā 3.pusēm.
Kaut vai par interešu konfliktu, bez konkursa variantā (un faktiski jau no šī būtu jāizvairās pat konkursa gadījumā) maksājot par konsultācijām savai/sievas organizācijai.
Utt. U.tjp.
Galva ir kas vairāk pa tikai prezi, par to šaubu nav.

  +3 [+] [-]

, 2020-01-17 16:13, pirms 5 gadiem
DaMarcus rakstīja: Arī es nemetos būtiski aizstāvēt Gorkšu.
Piekrītu Jums ar Nameju - zivs pūst no galvas. Taisnība.
Bet pieturos pie domām, ka īstā sapuvusī galva ir tieši Edgars.
Vecie statūti atļāva viņam darboties ar LFF kā ar savu kabatu.
Tagad jaunajos statūtos šo te visu paslēpuši zem tepiķīša. It kā vairs nevar. Bet jau rakstīju... bez Gorkša, bez prezidenta tā teikt no malas... turpinās izsaimniekot to LFF manuprāt.
Kaut vai par nesaimnieciskumu, skaitot ievērojamus finanšu līdzekļus Staicelei, kura īpašumus pārrakstījusi 3.pusēm. Pietrūkst gan info, kā šis ir atrisināts. Bet nu tā ir absolūta nolaidība skaitīt naudu organizācijai, kura pati par sevi pieder Tev, bet pamatlīdzekļus ir izfīrējusi īpašumā/parvaldījumā 3.pusēm.
Kaut vai par interešu konfliktu, bez konkursa variantā (un faktiski jau no šī būtu jāizvairās pat konkursa gadījumā) maksājot par konsultācijām savai/sievas organizācijai.
Utt. U.tjp.
Par to jau daudzi neaizdomājās/negrib aizdomāties, ka Pukinsks tagad strēbj ārā putru, kurā pats ir iesaistīts, tieši tāpat, kā aizmirsa faktu par viņa pēkšņo aiziešanu ģimenes dēļ, lai pēc tam atgrieztos bez Gorkša pie stūres. Patiesībā to nemaz nevarētu pieļaut, kaut vai jau iepriekš pieminētās Staiceles dēļ, jo veidojās interešu konflikts - mazliet pārspīlejot (lai arī kas to, lai zina varbūt pasakot, ka ir) - zaglim, ļauj ķert zagļus, turklāt pašam sevi. Kurš sodīs pats sevi?

  +1 [+] [-]

, 2020-01-17 17:02, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: viss ko es saku ka tā galva ir sapuvusi jau sen un te nav melnais un baltais, te ir pamatīgs kišmiš ar rozīnēm, Gorkšs ir maza daļa no tā visa, es pat neanalizēju cik viņs labs vai slikts, tā teikt biedri nolēma nomest, tātad kaut kādas problēmas ir arī viņā. es vnk turos pie zināmajiem faktiem un tagad es atceros rakstus jau no pirmsinterneta ēras par dīvainībām futbolā. kā jau vakar rakstīju, tur viss ir pamatīgi iepuvis, kā futbola cilvēks ver muti, tā ārā nāk dzīvās šausmas. Par šo tēmu - izskatās ka Gorkš ir iekšējo smirdoņu palaidis ārā, šobrīd tā izskatās man, es neesmu pēdējā patiesības instance. Tu vari domāt savādāk, es negrasos strīdēties, vienkērši es aizsvilstos tad kad man liek oponēt kaut kam ko es neesmu teicis. Bet nu žopa baigā tur kopumā.
Es domāj, ka pa lielam Gorkšs jau bij nolemts brīdī, kad viņu ievēlēja. Viens ir savākt balsis no mazajiem un tikt ievēlētam, otra lieta ir vadīt organizāciju, kur pa lielam galvenās lomas nespēlē tie, kuri tevi ievēlēja...pēkšņi Kļaviņa teksts, ka ja viņu ievēlēs, tad viņš nomainīs 955 darbinieku vairs tik nejēdzīgs neliekas

  -1 [+] [-]

, 2020-01-17 17:44, pirms 5 gadiem
Tagad varēs to liekēžu baru paretināt. Kaspars malacis savu darbu izdarija. Nomainija čekistu un satramdija sirseņu pūzni.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-17 18:54, pirms 5 gadiem
lff korupcijas kalngals. lielākie cieteji ir lff biedri, varbūt beidzot ievelēsiet lff vadībā kādu godīgu cilvēku, kas spēs sasēdināt cietumā blēžus ar pukinski priekšgalā. pukinskis vispār konfekte, kamēr citi diskutē tikmēr tas jenots var saslaucīt visus savus sūdus un aizsūtīt nebūtībā, vai tiešām biedri ir akli?????? te steidzīgi jāmaina korumpētā lff valde. tas tak vsiem zināms, ka tur sēž blēzi. cik ilgi jūs to spēsiet paciest. viss mūsu futbols ir milzīgs zaudētājs no šīs situācijas

     [+] [-]

, 2020-01-17 19:44, pirms 5 gadiem
Nauda ir steidzami no konkrētiem projektiem jāpārvieto uz konkrētām kabatām.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-17 21:19, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jebkurā variantā, lai arī kā daudziem negribētos, zivs pūst no galvas.
Kā var kaut ko tik "jēlu" un ne pa tēmu uzrakstīt.

Ja gribi muļķīgos salīdzinājumos, tad te ir grozs ar sapuvušiem āboliem, pie kuriem piemeta zaļu ābolu un tad nu cerējām, ka viss vērsīsies par labu.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-17 21:20, pirms 5 gadiem
redzot tos cilvēkus, kuri bīdija Gorkšu, izņemot Verpi.. man 100% bija skaidrs, ka naudu nopludinās caur kaut kādiem ātri uzblieztiem uzņēmumiem, kuri tik pat ātri aizveras Gorkšs var runāt kā gib, un tēlot godīgo kapteini.. bet tas ko viņš sastrādājis, ir krimināli sodāms. kādi tur tik dāvinājumi , pārskaitījumi nav bijuši .visas firmiņas kuras varēja iesaistīt, ar tām arī shēmoja. Tikai aizmirsa, ka tā ir Latvijas futbola nauda, nevis kaut kāds privāti apgūstamais fonds

  -2 [+] [-]

, 2020-01-17 21:31, pirms 5 gadiem
bēga no Ļašenko , uzskrēja vilkam.. Tā nu tas sanāca.. Politikas paraugstunda kā visus apjāt.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-17 21:38, pirms 5 gadiem
Pukinskis ir vēl lielāks shēmotājs.
Bet tie kuri gaužās par Indriksonu.. viņš nebija badains suns, un naudu mācēja nopelnīt, gan iztērēt , neķeksējot no Federācijas. Kā to dara Gorkš , Pukinskis, tā ir zemisku suņu rīcība, nekas vairāk. Izmantot visas iespējas, lai pabāztu kabatā. Visi to var . Bet suņi to dara. Vēl maksātnespēju uztaisīja sev kā visi šitie ģēniji

  +1 [+] [-]

, 2020-01-17 22:13, pirms 5 gadiem
Un uzreiz dīvāns aktivizējies....

     [+] [-]

, 2020-01-18 07:51, pirms 5 gadiem
krista_klentaka_112483876855387 rakstīja: Pukinskis ir vēl lielāks shēmotājs.
Bet tie kuri gaužās par Indriksonu.. viņš nebija badains suns, un naudu mācēja nopelnīt, gan iztērēt , neķeksējot no Federācijas. Kā to dara Gorkš , Pukinskis, tā ir zemisku suņu rīcība, nekas vairāk. Izmantot visas iespējas, lai pabāztu kabatā. Visi to var . Bet suņi to dara. Vēl maksātnespēju uztaisīja sev kā visi šitie ģēniji
Gunča neķeksēja??? Tā ir tava jaunā anekdote??
Un vēl. Tu zini, kā dara suņi? Esi kinoloģe vai suņu meitene?
Vai vienkārši dabā nepiepildīta babiņa(vai maskējies latentais...)