Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3
Autors: Arkādijs Birjuks

Pertija: "Iecelt Kazakeviču par izlases treneri būs nepareizi un negodīgi"

Pertija: "Iecelt Kazakeviču par izlases treneri būs nepareizi un negodīgi"
Tamazs Pertija Valmieras sporta laureātu vakarā / Foto: "Valmiera" FC

Janvāra vidū joprojām nav skaidrs, kurš treneris vadīs Latvijas nacionālo futbola izlasi tuvākajās spēlēs. Pastāv liela varbūtība, ka līgums ar pašreizējo galveno treneri Slavišu Stojanoviču tiks lauzts, bet viņa vietā stāsies kāds vietējais speciālists. Medijos izskan versijas par Daiņa Kazakeviča iespējamo stāšanos amatā, taču daļa līdzjutēju un daži eksperti pie izlases stūres labprāt redzētu "Valmiera" FC galveno treneri Tamazu Pertiju. Sportacentrs.com sazinājās ar gruzīnu speciālistu, kuram allaž ir ko teikt Latvijas valstsvienības sakarā.

Zinu, ka jūs uztrauc Latvijas nacionālās izlases nākotne un tas, kurš kļūst par tās galveno treneri.
Runā, ka izlasi atkal vadīs vietējais treneris. Es to saprastu tikai gadījumā, ja šis treneris ir Aleksandrs Starkovs. Viņš ir pieredzējis un iepriekš daudz ko sasniedzis. Taču tagad stāsta, ka uz par šo amatu konkurē Kazakevičs, Pertija un vēl daži speciālisti. Uztveru to mazliet kā humoru. Nezinu, vai tauta piedāvā kandidatūras vai kāds cits. Visu cieņu Dainim... Bet ja viņš kļūs par galveno, tad man ir žēl izlasi.

Par sevi teikšu, ka vēlos, vēlējos un vēlēšos kļūt par nacionālās izlases galveno treneri. Nepiekrītu skeptiķiem, kuri saka, ka mums nav futbolistu. Esmu pārliecināts, ka mēs [Latvija] spējam labi spēlēt. Jā, varbūt Portugāli uzreiz neapspēlēsim, taču varēsim izveidot konkurētspējīgu komandu. Esmu gatavs uzņemties atbildību... Cienu katru kolēģi, bet dažreiz ir jāizsaka skarbāks viedoklis. Ieraudzīju bildi, kur vidū ir Kazakevičs [domāta podkāsta "Ārpus Kadra" pēdējās epizodes titulbilde] , bet apkārt citi speciālisti, ieskaitot mani, un nedaudz sasmejos. Dainis ir lāga vecis, kurš nodarbojas ar futbolu federācijas kabinetā. Uzskatu, ka viņš ir labs sporta direktors. Izlases trenera amats ir kaut kas cits... Pieļauju, ka viņam pašam ir jāpietiek drosmes, lai atzītu, ka nav gatavs vadīt valstsvienību. Viņš to var pateikt [šobrīd Kazakevičs atsakās komentēt radušos situāciju - aut.]. Kazakevičs sešus gadus trenē U21 izlase un šajā laika posmā nekas nav sasniegts (nopūšas). Absolūti nekas. Uzskatu, ka tas [Kazakeviča kļūšana par nacionālās komandas galveno treneri] nebūs godīgi. Un domāju, ka Dainis pats to saprot. Skatīsimies, kā attīstīsies situācija.

Pastāstiet, kad jums pirmo reizi parādījās vēlme vadīt Latvijas izlasi!
Tas bija 2013. gadā, kad nacionālajā komandā spēlēja 9-10 "Skonto" futbolisti, kurus tobrīd trenēju. Tā bija spēcīga komanda, kas rādīja labu sniegumu Eirokausos. Pats interesantākais, ka pēc 0:5 zaudējuma [Bosnijai un Hercegovinai, pēc kuras no amata atkāpās Starkovs] bija runas par manu iecelšanu izlases trenera amatā. Taču tad, manuprāt, nevēlējās, lai es apvienoju amatus "Skonto" un izlasē. Pats nevēlējos pamest "Skonto", jo tā bija jaudīga komanda, ko pats izveidoju.

Pareizu sapratu, ka toreiz federācijas vadība ar Gunti Indriksonu priekšgalā jums izteica piedāvājumu?
Jā, bija pārrunas. Vēl pirms [Mariana] Pahara, kurš vēlāk aizgāja no U21 izlases un kļuva par nacionālās komandas treneri.

Vai, jūsuprāt, šobrīd ir iespējama amatu apvienošana Virslīgas klubā un izlasē? Salīdzinot ar 2013. gadu čempionāts ir kļuvis sarežģītāks...
Protams! Ar savu darbu esmu pierādījis, ka man ir daudz enerģijas. Vēl vairāk, tas man pašam dos dubulto motivāciju. Uzskatu, ka tikšu galā, ja, protams, mans klubs nebūs pret. Un ticiet man, atšķirībā no ārzemju treneriem līgumā tad neliktu milzīgu kompensācijas summu. Ārzemnieki atnāk, neko nesasniedz un saņem no Latvijas futbola naudu, kuras pat nav. Tas nav pareizi. Ja kļūšu par nacionālās izlases treneri, vispār neprasīšu kompensāciju. Nevēlos saņemt naudu par neko. Es varētu būt par vismazāk apmaksātāko galveno treneri Latvijas vēsturē. Esmu gatavs.

Par velti arī vārētu strādāt?
Varbūt trīs vai četrus mēnešus. Jo tas ir prestiži. Dzīvoju Latvijā 22 gadus un uzskatu, ka esmu visu pierādījis gan kā futbolists, gan kā treneris. Esmu gatavs izaicinājumam. Atkārtošu, ka tas būs absolūti nepareizs lēmums, ja par nacionālās izlases treneri kļūs Kazakevičs. Tas nav tāpēc, ka viņš slikts cilvēks. Viņš vienkārši nav gatavs. Lai strādātu nacionālajā izlasē ir jāpierāda savas trenera prasmes. Viņš to nekur nav izdarījis. Tas ir mans viedoklis, kuram daudzi var piekrist.

Podkāstu "Ārpus Kadra" klausies sev ērtākajā veidā:
Spotify: https://ej.uz/AKspotify
Podbean: https://ej.uz/AKPodbean
Apple Podcasts: https://ej.uz/AKApple
PlayerFM: https://ej.uz/AKPlayerFM
Podkasti.lv: https://ej.uz/AKDelfi
SoundCloud: https://ej.uz/ArpusKadra


, 2020-01-16 08:54, pirms 5 gadiem
22 gadi nodzīvot valstī un nezināt tās valsts valodu? Jocīgi.
, 2020-01-16 09:04, pirms 5 gadiem
Neaizstāvot Kazakeviču, par sasniegumiem runājot, virslīgas zelta Tamazam nav. Eirokausos līdz kvalifikācijas ploviem nav aizsities. Tie būtu vērā ņemami sasniegumi.
Kas attiecās uz Valmieras tikšanu Eiropā, ja nemaldos, savulaik arī Kazakevičš salīdzinoši jauno un vājo Jelgavu ieveda Eirokausos
, 2020-01-16 09:18, pirms 5 gadiem
Viss jau skaisti, bet Stojanovičs tomēr vēl nav nomests. Un manuprāt vispār kaut ko izteikties par jaunu treneri ir nedaudz dīvaini. Arī Podkāstā bija dīvaini klausīties žurnālistu tenkošanu. Protams es pats labāk vēlētos, lai pie stūres ir Pertija nevis Kazakēvičs, bet vēl sakarīgāk man liktos, ja paliktu vēl Stojanovičs.
, 2020-01-16 09:21, pirms 5 gadiem
Pilnīgi piekrītu Tamazam, Dainim nav jālien pie izlases stūres, jo viņam jau ir amats LFF - Sporta direktors!

Es dotu iespēju Pertijam, manuprāt tas ir tas kas vajadzīgs pašlaik mūsu izlasei un pie tam par lētu samaksu un bez kkādām kompensācijām!
, 2020-01-16 09:21, pirms 5 gadiem
Tamazs kā vienmēr slavas dziesmas par sevi dzied
, 2020-01-16 09:25, pirms 5 gadiem
janx13 rakstīja: 22 gadi nodzīvot valstī un nezināt tās valsts valodu? Jocīgi.
"Tamazs visu saprot"*
--------------------------
* sk. Jurija Žigajeva videoblogu par Valmieras klubu.
, 2020-01-16 09:32, pirms 5 gadiem
Pertijam jāiedod sākumā U-21, vismaz vienu ciklu.
Tā jau, ja naudas jautājums, jāturpina Stojanovičam lielā izlase. Ja nu kaut kas izdodas.
, 2020-01-16 09:34, pirms 5 gadiem
Ja ņemt tīri pēc sasniegumiem, tad:
- Starkovs: n-tie LV zelti un EURO 2004;
- Dobrecovs: LV zelts, trenera pieredze Lietuvā;
- Basovs: labi panākumi ar U-izlasēm;
- Astafjevs: izlases leģenda, pieredze, kā galvenajam Jelgavā, ar kuru izcīnija kausu un medaļas Virslīgā, kas ir arī Tamaza maksimums;
- Koņevs: Virslīgas zelts, jaudīga eirokausu sezona.

No tuvākajām ārzemēm vēl var Šauļu Širmeli, ja vien nav palicis pārāk dārgs.

Tā kā Tamazam nevajadzētu runāt par sasniegumiem, viņam pat nav vairāk sasniegumu trenerim, kā ir Kazakevičam, kurš jau sen kā Virslīgā pat netrenē klubu.
, 2020-01-16 09:45, pirms 5 gadiem
Pats fakts ka pat tiek apspriesta kazakeviča kandidatūra vēlreiz parāda kāda debilitāte valda Latvijas futbolā, kāpēc Latvijas futbols sūkā Andorai. Jo ir idioti pie varas un tas nav viens indriksons vai Gorkšs, pēdējie pāris gadi, notikumi, izteicieni parāda ka Latvijas futbols ir idiotu pārņemts visos līmeņos.
, 2020-01-16 10:00, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Pats fakts ka pat tiek apspriesta kazakeviča kandidatūra vēlreiz parāda kāda debilitāte valda Latvijas futbolā, kāpēc Latvijas futbols sūkā Andorai. Jo ir idioti pie varas un tas nav viens indriksons vai Gorkšs, pēdējie pāris gadi, notikumi, izteicieni parāda ka Latvijas futbols ir idiotu pārņemts visos līmeņos.
Negribas nepiekrist tev! +
, 2020-01-16 10:01, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Neaizstāvot Kazakeviču, par sasniegumiem runājot, virslīgas zelta Tamazam nav. Eirokausos līdz kvalifikācijas ploviem nav aizsities. Tie būtu vērā ņemami sasniegumi.
Kas attiecās uz Valmieras tikšanu Eiropā, ja nemaldos, savulaik arī Kazakevičš salīdzinoši jauno un vājo Jelgavu ieveda Eirokausos
Toreiz bija cits, motivēts Kazakevičs.
, 2020-01-16 10:03, pirms 5 gadiem
Gruzīns ar muti māk tikai braukt. Tas viņa sugas brālīem vienmēr ir bijis raksturīgi.
, 2020-01-16 10:04, pirms 5 gadiem
Tamazam ir viens liels mīnuss,kurš būtībā nav mīnuss,bet ja grib taisīt karjeru uz augšu,tad ir. Tamazs vienmēr saka acīs to ko domā.Un tas daudziem,arī tiem,no kuriem viņš ir atkarīgs,lai iegūtu šo amatu,NEPATĪK.
Piekrītu,ka absolūti nekorekti runāt par šo jautājumu,kamēr Latvijas izlasei ir galvenais treneris,kuram manuprāt ir jādod iespēja atstrādāt šo termiņu.Nākotnē,ja gribam strādāt kopā ar vietējo treneri,tad Tamazs būtu laba kanditūra.Starkovam iespēja tika dota ne tikai izlasē,bet arī Liepājā.Redzams šīs paaudzes futbolisti kopēju valodu ar veco atrast nevar.Paharam arī kaut kas nesanāca.Dobrecovam vēl par ātru.Viens tituls ar Liepāju vēl neko nenozīmē,jo turpinājumā nekas ievērības cienīgs.Tālāk nāk Tamazs.(manā subjektīvā sarakstā,protams)Atceroties ,ka savulaik pie Latvijas izlases stūres jau bija gruzīns Revazs Dzodzuašvili,kurš tiešām atnesa jaunas un pozitīvas vēsmas Latvijas izlasē,kāpēc nedot Tamazam iespēju,pie tam savienojot to ar darbu klubā.Nepiekritīšu tiem žurnālistiem,kuri uzskata,ka tad tam jābūt bāzes klubam.Muļķības,Latvija ir tik maza,ka pa šiem gadiem Tamazs ir iepazinis visus Latvijas futbolistus.
, 2020-01-16 10:24, pirms 5 gadiem
Pilnībā piekrītu teiktajam par Kazakeviču!!!
, 2020-01-16 10:33, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Pats fakts ka pat tiek apspriesta kazakeviča kandidatūra vēlreiz parāda kāda debilitāte valda Latvijas futbolā, kāpēc Latvijas futbols sūkā Andorai. Jo ir idioti pie varas un tas nav viens indriksons vai Gorkšs, pēdējie pāris gadi, notikumi, izteicieni parāda ka Latvijas futbols ir idiotu pārņemts visos līmeņos.
Te var tikai piekrist!
, 2020-01-16 10:59, pirms 5 gadiem
Pirmkārt, attieksme pret kaut ko parādās nevis skaļos lozungos, bet reālos darbos. Ja cilvēks 22 gadus dzīvo valstī, kuras futbola izlasi vēlās trenēt, un neiemācās, vismaz, sarunu līmenī runāt valsts valodu, tad šī attieksme, maigi sakot ir ļoti slikta.
Otrkārt, trenēt kluba komandu ir viena padarīšana, bet trenēt izlasi jau ir pavisam kas cits. Ja Kamazs 2018. gadā ar FK Valmiera būtu panācis to pašu ko 2019. gadā ar pavisam cita sastāva komandu, tad varētu teikt, ka tas tiešām ir kaut kas varens. Tagad nevilšus rodas jautājums-vai LFF Kamaza vadītai izlasei piegādās neierobežota skaita Āfrikas spēlētājus?

Rakstot visu šo es nevēlējos teikt/rakstīt, ka Kazakēvičs būtu labs LV izlases treneris. Ne tuvu tam. Tomēr ieceļot iespējamā LV izlases trenera amatā Pertiju tas būtu daudz sliktāks variants, kaut vai saistībā ar viņa attieksmi pret šo valsti, un tās valsts valodu.

Un,visbeidzot, pati doma, ka LV futbola izlases galveno treneri jāieceļ vadoties pēc tā cik viņam jāmaksā, pašos pamatos ir ļoti slikta. Tas tik liecina par to, ka LFF nedomā par LV futbola izlases perspektīvām, bet to kā ietaupīt uz tās galvenā trenera izmaksām. Un tas ir ļoti būtisks moments.
, 2020-01-16 11:24, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Pats fakts ka pat tiek apspriesta kazakeviča kandidatūra vēlreiz parāda kāda debilitāte valda Latvijas futbolā, kāpēc Latvijas futbols sūkā Andorai. Jo ir idioti pie varas un tas nav viens indriksons vai Gorkšs, pēdējie pāris gadi, notikumi, izteicieni parāda ka Latvijas futbols ir idiotu pārņemts visos līmeņos.
Šis nav stāsts par LV futbola izlases galvenā trenera labāko kandidatūru, bet gan stāsts par LFF maciņa biezumu.
Ja cien. Banss k-gs un viņam līdzīgi domājošie ir gatavi LFF budžetā ieskaitīt vairākus simtus tūkstošu, nu, vismaz, desmitus tūkstošus, viņiem tīkama galvenā trenera noalgošanai, tad tik uz priekšu.
Slēpts komentārs: varenais_eksperts
, 2020-01-16 11:32, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tu morālais kro*li, kā tavam Liepājas glābējam Starkovam ar valodu ?
Debloīd, es esmu dzirdējis Starkovu runājam latviešu valodā. Jā, ne tajā labākajā valodā, bet viņš runāja.
, 2020-01-16 11:56, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pirmkārt, attieksme pret kaut ko parādās nevis skaļos lozungos, bet reālos darbos. Ja cilvēks 22 gadus dzīvo valstī, kuras futbola izlasi vēlās trenēt, un neiemācās, vismaz, sarunu līmenī runāt valsts valodu, tad šī attieksme, maigi sakot ir ļoti slikta.
Otrkārt, trenēt kluba komandu ir viena padarīšana, bet trenēt izlasi jau ir pavisam kas cits. Ja Kamazs 2018. gadā ar FK Valmiera būtu panācis to pašu ko 2019. gadā ar pavisam cita sastāva komandu, tad varētu teikt, ka tas tiešām ir kaut kas varens. Tagad nevilšus rodas jautājums-vai LFF Kamaza vadītai izlasei piegādās neierobežota skaita Āfrikas spēlētājus?

Rakstot visu šo es nevēlējos teikt/rakstīt, ka Kazakēvičs būtu labs LV izlases treneris. Ne tuvu tam. Tomēr ieceļot iespējamā LV izlases trenera amatā Pertiju tas būtu daudz sliktāks variants, kaut vai saistībā ar viņa attieksmi pret šo valsti, un tās valsts valodu.

Un,visbeidzot, pati doma, ka LV futbola izlases galveno treneri jāieceļ vadoties pēc tā cik viņam jāmaksā, pašos pamatos ir ļoti slikta. Tas tik liecina par to, ka LFF nedomā par LV futbola izlases perspektīvām, bet to kā ietaupīt uz tās galvenā trenera izmaksām. Un tas ir ļoti būtisks moments.
Par kādu attieksmi, Tu runā? Vai tiešām Latvijas valsts valodas zināšanai/nezināšanai vajadzētu ietekmēt trenera amatā kandidātu izvēli? Varbūt vajag pieiet šai lietai nedaudz profesionālāk? Paskaties, kādā darba kultūra un attieksme ir Tamaza vadītajā Valmierā un pret Latvijas futbola saimniecību kopumā.
Neesmu Tamaza fans, bet domāju, ka Tavs arguments par valodu un 22 gadiem Latvijā nešķiet nopietns.
Bet katram savs viedoklis un simpātijas/antipātijas.

P.s. Arī es uskatu, ka nav korekti runāt par jaunu treneri esošajam esot amatā.
, 2020-01-16 12:00, pirms 5 gadiem
absolūti neesot sajūsmā par Pertiju un redzot viņa mīnusus, diemžēl jāpiekrīt - DK pret Pertiju ir pilnīgs amatieris.

tas ir šausmīgi, ja LFF tiešām nopietni apsver DK kandidatūru, viņam Virslīgā nav ko darīt, tātad izlases vadīšanu vērtē apm 1.līgas klubu līmenī..
, 2020-01-16 12:11, pirms 5 gadiem
racers rakstīja: Par kādu attieksmi, Tu runā? Vai tiešām Latvijas valsts valodas zināšanai/nezināšanai vajadzētu ietekmēt trenera amatā kandidātu izvēli? Varbūt vajag pieiet šai lietai nedaudz profesionālāk? Paskaties, kādā darba kultūra un attieksme ir Tamaza vadītajā Valmierā un pret Latvijas futbola saimniecību kopumā.
Neesmu Tamaza fans, bet domāju, ka Tavs arguments par valodu un 22 gadiem Latvijā nešķiet nopietns.
Bet katram savs viedoklis un simpātijas/antipātijas.

P.s. Arī es uskatu, ka nav korekti runāt par jaunu treneri esošajam esot amatā.
Visa dzīve sastāv no dažādiem sīkumiem, kuri mēdz būt svarīgāki, un ne tik svarīgi. Un Pertijas gadījumā šis it kā sīkums ir ļoti būtisks, jo šeit ir jautājums par cieņu pret līdzjutējiem un Latvijas valsti.
Ir pagājuši 30 gadi kopš LV ir neatkarīga valsts, un vienīgais komandu sporta veids Latvijā, kurā darba valoda joprojām ir krievu valoda. Man kā šis valsts un futbola patriotam tas ir ļoti būtiski.
Par profesionalitāti un darba kultūru es šeit neizpaudīšos, bet iesaku parunāt ar spēlētājiem,kuri ir trenējušies pie Pertijas. Būs iespēja uzzināt daudz ko interesantu.
, 2020-01-16 12:17, pirms 5 gadiem
Daniel rakstīja: absolūti neesot sajūsmā par Pertiju un redzot viņa mīnusus, diemžēl jāpiekrīt - DK pret Pertiju ir pilnīgs amatieris.

tas ir šausmīgi, ja LFF tiešām nopietni apsver DK kandidatūru, viņam Virslīgā nav ko darīt, tātad izlases vadīšanu vērtē apm 1.līgas klubu līmenī..
Neesot Kazakeviča atbalstītājam varu tikai pateikt, ka viņa trenētās U- izlases rāda normālu un sakarīgu sniegumu. Un nekādā gadījumā neviens nevar apgalvot, ka viņš esot LFF funkcionāra amatā ir zaudējis reālo saikni ar futbolistu trenēšanu. Viņa trenētā U-21 izlase rāda normālu sniegumu ņemot vērā visus aspektus saistībā ar LV futbolu kopumā.
, 2020-01-16 12:38, pirms 5 gadiem
LFF budžets ir ap 10 miljoniem....180k Stojanovičam...domàju nav dzīvības un nāves jautājums federācijai....Kur gan viņi tērē tos miljonus?
, 2020-01-16 12:38, pirms 5 gadiem
alguns rakstīja: Tamazam ir viens liels mīnuss,kurš būtībā nav mīnuss,bet ja grib taisīt karjeru uz augšu,tad ir. Tamazs vienmēr saka acīs to ko domā.Un tas daudziem,arī tiem,no kuriem viņš ir atkarīgs,lai iegūtu šo amatu,NEPATĪK.
Piekrītu,ka absolūti nekorekti runāt par šo jautājumu,kamēr Latvijas izlasei ir galvenais treneris,kuram manuprāt ir jādod iespēja atstrādāt šo termiņu.Nākotnē,ja gribam strādāt kopā ar vietējo treneri,tad Tamazs būtu laba kanditūra.Starkovam iespēja tika dota ne tikai izlasē,bet arī Liepājā.Redzams šīs paaudzes futbolisti kopēju valodu ar veco atrast nevar.Paharam arī kaut kas nesanāca.Dobrecovam vēl par ātru.Viens tituls ar Liepāju vēl neko nenozīmē,jo turpinājumā nekas ievērības cienīgs.Tālāk nāk Tamazs.(manā subjektīvā sarakstā,protams)Atceroties ,ka savulaik pie Latvijas izlases stūres jau bija gruzīns Revazs Dzodzuašvili,kurš tiešām atnesa jaunas un pozitīvas vēsmas Latvijas izlasē,kāpēc nedot Tamazam iespēju,pie tam savienojot to ar darbu klubā.Nepiekritīšu tiem žurnālistiem,kuri uzskata,ka tad tam jābūt bāzes klubam.Muļķības,Latvija ir tik maza,ka pa šiem gadiem Tamazs ir iepazinis visus Latvijas futbolistus.
Nav tā, ka Tamazs saka patiesību, kas citiem nepatīk. Tamazs saka visu to, kas vajadzīgs, lai viņš izskatītos labi. Nekad nav runājis atklāti par paša savārītiem s*diem.
Tamazs ir un paliek toto diskābelis uz mūžu.
Tamazs LV futbola pārzinātājs, nu ok, bet Liepāju nogremdēja tieši viņš. Dobrecovs ar ne to izcilāko sastāvu spēja izvilkt talantus gaismā un paņemt zeltu. Tamazs jaunos talantus vairs nav izcēlis. Čempiontitulam ar krietni leilāku finansējumu un tā sauktajām "zvaigznēm" nepietuvojās. Uz Liepāju ieradās ar saukļiem: "Attīstīšu jaunos!" Realitātē neko neattīstija. Pārņēma klubu ar potenciālu, saņēma pilnīgu brīvību un lielāku finansējumu, visu aizķēzīja un aizlaidās.

Protams. Tamazs būtu šobrīd iespējams labākais kandidāts izlases trenera amatam, jo viņš sevī iemiesotu LFF un daļas LV futbola īsto seju - futbols (Tamazs) nav sporta karalis, bet ir klauns, kurš izliekas par karali.
, 2020-01-16 12:51, pirms 5 gadiem
Te jau primāri jāskatās kāds ir spēlētāju potenciāls. Ar šobrīdējo potenciālu neko īpašu sasniegt nevar - jā, ar labāk kā ir, bet vai ir jēga izgrūst baigo žūksni trenerim, lai ielauztos ranga simtniekā? Ja mums būtu solīds sastāvs kā, piemēram, basketbolā, tad jā - jāskatās attiecīgās raudzes speciālists. Šobrīd es ieceltu kādu mazpieredzējušu jaunu treneri, kuram motivācija ir pārpārēm un kurš ir "pa lēto" un domātu kā attīstīt lietas, lai mums augtu starptautiskā futbola tirgū konkurētspējīgi jaunieši.
, 2020-01-16 13:02, pirms 5 gadiem
mxs rakstīja: Nav tā, ka Tamazs saka patiesību, kas citiem nepatīk. Tamazs saka visu to, kas vajadzīgs, lai viņš izskatītos labi. Nekad nav runājis atklāti par paša savārītiem s*diem.
Tamazs ir un paliek toto diskābelis uz mūžu.
Tamazs LV futbola pārzinātājs, nu ok, bet Liepāju nogremdēja tieši viņš. Dobrecovs ar ne to izcilāko sastāvu spēja izvilkt talantus gaismā un paņemt zeltu. Tamazs jaunos talantus vairs nav izcēlis. Čempiontitulam ar krietni leilāku finansējumu un tā sauktajām "zvaigznēm" nepietuvojās. Uz Liepāju ieradās ar saukļiem: "Attīstīšu jaunos!" Realitātē neko neattīstija. Pārņēma klubu ar potenciālu, saņēma pilnīgu brīvību un lielāku finansējumu, visu aizķēzīja un aizlaidās.

Protams. Tamazs būtu šobrīd iespējams labākais kandidāts izlases trenera amatam, jo viņš sevī iemiesotu LFF un daļas LV futbola īsto seju - futbols (Tamazs) nav sporta karalis, bet ir klauns, kurš izliekas par karali.
Par cik īsto patiesību zin tikai procesos tieši iesaistītās personas, tad šis komentārs ir vistuvāk patiesībai.
Pēdējā rindkopa ir vienkārši izcili uzrakstīta.
, 2020-01-16 14:29, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šis nav stāsts par LV futbola izlases galvenā trenera labāko kandidatūru, bet gan stāsts par LFF maciņa biezumu.
Ja cien. Banss k-gs un viņam līdzīgi domājošie ir gatavi LFF budžetā ieskaitīt vairākus simtus tūkstošu, nu, vismaz, desmitus tūkstošus, viņiem tīkama galvenā trenera noalgošanai, tad tik uz priekšu.
Man ir jāieskaita sava nauda Latvijas bagātākās federācijas kontā? Ko vēl samurgosi?
, 2020-01-16 15:51, pirms 5 gadiem
Gribēt jau grib līdz nelabumam, pat par velti un ko tik vēl ne! Bet pagātne velkas līdzi un tad man būtu jautājums tam kurš viņu ieceltu par izlases treneri. Kā vispār ir pieļaujama viņa kandidatūra izlasei?
, 2020-01-16 15:56, pirms 5 gadiem
Baraks Osama rakstīja: "Tamazs visu saprot"*
--------------------------
* sk. Jurija Žigajeva videoblogu par Valmieras klubu.
Saprast nenozīmē zināt, noteikti latviski nevienu vārdu nevar izburtot.
, 2020-01-16 16:09, pirms 5 gadiem
zaxx rakstīja: Saprast nenozīmē zināt, noteikti latviski nevienu vārdu nevar izburtot.
Suns skatoties cilvēkam acīs arī visu saprot ko cilvēks no viņa vēlas.
, 2020-01-16 16:30, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šis nav stāsts par LV futbola izlases galvenā trenera labāko kandidatūru, bet gan stāsts par LFF maciņa biezumu.
Ja cien. Banss k-gs un viņam līdzīgi domājošie ir gatavi LFF budžetā ieskaitīt vairākus simtus tūkstošu, nu, vismaz, desmitus tūkstošus, viņiem tīkama galvenā trenera noalgošanai, tad tik uz priekšu.
Vai ir normāli runāt par to, kas aizvietos treneri, kad treneris vēl nav atlaists? Turklāt, tā reāli skatoties - tiešam Kazakēvičs ir labākā izvēle p lētu naudu?
, 2020-01-16 16:45, pirms 5 gadiem
Kazakeviču vispār vajadzētu no jebkādas izlases turēt pa gabalu! Rezultāti acīmredzami! Nespējnieks...
Kas attiecas par Pertiju, tad gribu redzēt ko iespēs šosezon, kad Atkal ir brīvas rokas transfēros! Bet ja par izlasi, tad cilvēku ar toto reputāciju, par izlases galveno? Nopietni?
, 2020-01-16 16:50, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Vai ir normāli runāt par to, kas aizvietos treneri, kad treneris vēl nav atlaists? Turklāt, tā reāli skatoties - tiešam Kazakēvičs ir labākā izvēle p lētu naudu?
Skatoties pasaules kontekstā tā ir normāla prakse, kad komandu un izlašu treneru kandidatūras ir nepārtraukti uzmanības centrā visos līmeņos. Piemēram, tā paša Barcas galvenā trenera Valverdes aizstājēju vārdi jau kādu pusgadu pirms viņa reālās atlaišanas tika regulāri apspriesti un izdiskutēti. Un tādu piemēru ir ļoti daudz.
Par cik, kā jau rakstīju, LFF meklē treneri, kurš trenēs gandrīz par velti LV izlasi, tad neuzskatu pat par kaut kādu jēgu apsriest nopietni kādu no izskanējušiem kandidātiem.
, 2020-01-16 16:51, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Vai ir normāli runāt par to, kas aizvietos treneri
Nedrīkst, ja neesi ieskaitījis 10štukas. Ivars ieskaitīja, viņš te drīkst izteikties
, 2020-01-16 17:02, pirms 5 gadiem
Kazāku vairāk uztveru kā funkcionāru nevis valsts galvenās izlases galveno treneri.
Kuras galvas vai naidnieki vispār var aizdomāties izvirzīt šādu kandidatūru ?...,
, 2020-01-16 17:24, pirms 5 gadiem
ar pašreizējo galveno treneri Slavišu Stojanoviču Latvijas izlase soļoja no zaudējuma uz zaudējumu un LFF nebija nekādu pretenziju vai domas par jauna trenera iecelšanu. Un nu, pirmā darba gada beigās Latvijas izlase izcīna pirmo uzvaru un nevis pret kaut kādu San Marīno vai Farēru salām, bet gan pret Austriju. Un nu pēkšņi radusies neatliekama vajadzība Stojanoviču atlaist un iecelt kaut ko citu, piedāvājot divus nekam nederīgus "krānus". Es apbrīnoju šo funkcionāru ģenerēto stulbumu, kurš tagad tiek celts publikas priekšā, kā nez kāda drāma un neatliekamā VAJADZĪBA.
, 2020-01-16 17:47, pirms 5 gadiem
Kazakevičs kā galvenais pie futbola izlases būtu tāds pats marasms kā Vecvagars toreiz pie basketbola.
, 2020-01-16 17:53, pirms 5 gadiem
adidzis rakstīja: ar pašreizējo galveno treneri Slavišu Stojanoviču Latvijas izlase soļoja no zaudējuma uz zaudējumu un LFF nebija nekādu pretenziju vai domas par jauna trenera iecelšanu. Un nu, pirmā darba gada beigās Latvijas izlase izcīna pirmo uzvaru un nevis pret kaut kādu San Marīno vai Farēru salām, bet gan pret Austriju. Un nu pēkšņi radusies neatliekama vajadzība Stojanoviču atlaist un iecelt kaut ko citu, piedāvājot divus nekam nederīgus "krānus". Es apbrīnoju šo funkcionāru ģenerēto stulbumu, kurš tagad tiek celts publikas priekšā, kā nez kāda drāma un neatliekamā VAJADZĪBA.
Tev vēlreiz saka, ka Stojanoviču noalgot LFF nav naudas.
Labāk nevajadzēja pieminēt uzvaru par Austriju, jo Austrijas izlase spēlēja bez saviem līderiem, un tai EČ kvalifikācijas kontekstā vairāk neko nevajadzēja. Bija stulbi iedomāties, ka austrieši baigi grauzīs zālāju pret LV izlasi.
, 2020-01-16 18:03, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pirmkārt, attieksme pret kaut ko parādās nevis skaļos lozungos, bet reālos darbos. Ja cilvēks 22 gadus dzīvo valstī, kuras futbola izlasi vēlās trenēt, un neiemācās, vismaz, sarunu līmenī runāt valsts valodu, tad šī attieksme, maigi sakot ir ļoti slikta.
Otrkārt, trenēt kluba komandu ir viena padarīšana, bet trenēt izlasi jau ir pavisam kas cits. Ja Kamazs 2018. gadā ar FK Valmiera būtu panācis to pašu ko 2019. gadā ar pavisam cita sastāva komandu, tad varētu teikt, ka tas tiešām ir kaut kas varens. Tagad nevilšus rodas jautājums-vai LFF Kamaza vadītai izlasei piegādās neierobežota skaita Āfrikas spēlētājus?

Rakstot visu šo es nevēlējos teikt/rakstīt, ka Kazakēvičs būtu labs LV izlases treneris. Ne tuvu tam. Tomēr ieceļot iespējamā LV izlases trenera amatā Pertiju tas būtu daudz sliktāks variants, kaut vai saistībā ar viņa attieksmi pret šo valsti, un tās valsts valodu.

Un,visbeidzot, pati doma, ka LV futbola izlases galveno treneri jāieceļ vadoties pēc tā cik viņam jāmaksā, pašos pamatos ir ļoti slikta. Tas tik liecina par to, ka LFF nedomā par LV futbola izlases perspektīvām, bet to kā ietaupīt uz tās galvenā trenera izmaksām. Un tas ir ļoti būtisks moments.
Dubultā morāle pa visām vīlēm nāk ārā. Starkovs skaitās labais kuram lielas problēmas ar valodu bet dzīvo visu laiku Latvijā.
, 2020-01-16 18:16, pirms 5 gadiem
Labak dodiet iespeju Konevam , paradija , ko var sasniegt ar Riiigu , visu muzuz uz to gajis pakapeniski, turklat vizuali ir lidzigs Felipem Skolari. Kazakevisusam pietrukst harizmas un brieduma!
, 2020-01-16 18:24, pirms 5 gadiem
Namejam ir tikai viena pareizā patiesība. Viņš citu viedokļus vienmēr uzskata par nepareiziem.
, 2020-01-16 18:28, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skatoties pasaules kontekstā tā ir normāla prakse, kad komandu un izlašu treneru kandidatūras ir nepārtraukti uzmanības centrā visos līmeņos. Piemēram, tā paša Barcas galvenā trenera Valverdes aizstājēju vārdi jau kādu pusgadu pirms viņa reālās atlaišanas tika regulāri apspriesti un izdiskutēti. Un tādu piemēru ir ļoti daudz.
Par cik, kā jau rakstīju, LFF meklē treneri, kurš trenēs gandrīz par velti LV izlasi, tad neuzskatu pat par kaut kādu jēgu apsriest nopietni kādu no izskanējušiem kandidātiem.
Zinot cik ļoti tu biji pret Gorkšu kā LFF prezidentu, vai farss, ka tiek meklēts treneris-interns, vai treneris par vēdera tiesa, neliek domāt, ka Gorkša vietā nāk vel infantīlāki vadītāji nekā tevis apsmietais ex-prezidents? Galu galā, kā ar FIFA subsīdījam (kuras gan cik saprotu var pazaudēt) - kā ar darbu ar sponsoriem, lai atrastu naudu trenerim? LFF vienmēr ir bijusi finansiāli bagātākā sporta federācija Latvijā, ja tai tagad jāmeklē treneris ļimonadņiks, tad nu atvainojos, tur ir galīgā tūtē, kas nav parsteidzosi ja pie varas tiek pa lielam tie paši, kas tur saimniekoja jau 20 gadus. Un vai treneris for free nedara kaunu izlasei un tās prestižam? Turklāt, noņemt esošo treneri visticamākais arī maksās ne mazāko naudu - varbūt prātīgāk ir turpināt ar esošo nekā mest atkal visu miskastē. Protams, ar Stojanovicu sniegums bija draņķīgs, atskaitot atsevišķus mačus, bet nekur nav teikts, ka treneris par velti vai gandrīz baltu velti varēs radīt jebkādu progresu elementāra iemesla dēļ - cik daudz kvalificētu, laba līmeņa motiv etu treneru strādātu par brīvu?
, 2020-01-16 18:30, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tev vēlreiz saka, ka Stojanoviču noalgot LFF nav naudas.
Labāk nevajadzēja pieminēt uzvaru par Austriju, jo Austrijas izlase spēlēja bez saviem līderiem, un tai EČ kvalifikācijas kontekstā vairāk neko nevajadzēja. Bija stulbi iedomāties, ka austrieši baigi grauzīs zālāju pret LV izlasi.
Stojanovičs jau ir noalgots - līgums ir 3 gadi ilgs.
Viņu atlaist būs dārgak, kā paturēt
, 2020-01-16 18:45, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Stojanovičs jau ir noalgots - līgums ir 3 gadi ilgs.
Viņu atlaist būs dārgak, kā paturēt
Rakstu ko lasu masu informācijas līdzekļos.
, 2020-01-16 18:48, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Zinot cik ļoti tu biji pret Gorkšu kā LFF prezidentu, vai farss, ka tiek meklēts treneris-interns, vai treneris par vēdera tiesa, neliek domāt, ka Gorkša vietā nāk vel infantīlāki vadītāji nekā tevis apsmietais ex-prezidents? Galu galā, kā ar FIFA subsīdījam (kuras gan cik saprotu var pazaudēt) - kā ar darbu ar sponsoriem, lai atrastu naudu trenerim? LFF vienmēr ir bijusi finansiāli bagātākā sporta federācija Latvijā, ja tai tagad jāmeklē treneris ļimonadņiks, tad nu atvainojos, tur ir galīgā tūtē, kas nav parsteidzosi ja pie varas tiek pa lielam tie paši, kas tur saimniekoja jau 20 gadus. Un vai treneris for free nedara kaunu izlasei un tās prestižam? Turklāt, noņemt esošo treneri visticamākais arī maksās ne mazāko naudu - varbūt prātīgāk ir turpināt ar esošo nekā mest atkal visu miskastē. Protams, ar Stojanovicu sniegums bija draņķīgs, atskaitot atsevišķus mačus, bet nekur nav teikts, ka treneris par velti vai gandrīz baltu velti varēs radīt jebkādu progresu elementāra iemesla dēļ - cik daudz kvalificētu, laba līmeņa motiv etu treneru strādātu par brīvu?
To Tu visu vari uzrakstīt LFF valdei un ģenerālsekretāram.
Fakts ir tāds, ka pēc Gorkša prezidentūras LFF nav naudas pat Latvijas futbola ikgadējā pasākuma organizēšanai. Kāpēc tā jautā citiem, jo man uz to nav atbildes.
, 2020-01-16 18:49, pirms 5 gadiem
iecelt kazakēviču par galveno tas būtu absolūtais debīlisms, totāls demagogs kuram pie tam ir maz sajēgas no futbola. nu ko var gribēt zinot, kas mums ir pie varas lff. Pertija būtu labākais kandidāts no Latvijas valsts vidus. Viņš sevi jau ir pierādījis
, 2020-01-16 19:42, pirms 5 gadiem
Tiem, kas nodzīvojuši Latvijā 20 gadus un ilgāk, standarts būtu iemācīties preses konfernces sākumā latviski sasveicināties un pateikt: "Es uztaucos, tāpēc runāšu pa krieviski, bet es mācos valodu".
Bet tas attiecas tikai uz slāviem un, kā jau teicu, sākot ar 20 gadu stāžu.

Itāļiem un ķīniešiem jau jāmāk diezgan raiti runāt pēc pusgada, bet pēc trijiem gadiem jau jāsāk apgūt mūsu novadu izloksnes un vecvārdi.
, 2020-01-16 20:00, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tev vēlreiz saka, ka Stojanoviču noalgot LFF nav naudas.
Tu man labāk pasaki, kā var nebūt nauda Stojanovičam?
Tikai nesaki, ka nezini, kādas ir UEFA dotācijas šai pederācijai
Slēpts komentārs: soccerlover
, 2020-01-16 20:49, pirms 5 gadiem
ko jūs tur čīkstat par naudu.. piķis LFF pietiek, un pietiks. vajag treneri, kurš prot strādāt , pazīst visus spēlētājus, vismaz zin ko kurš var. Tamaz ir laba kandidatūra. un , manis pēc, viņam var'tu maksāt vairāk kā Stajanovičam.. Kurš mūs padarīja par apsmieklu, kopā ar Gorkšu !
, 2020-01-16 20:55, pirms 5 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Kazakevičs kā galvenais pie futbola izlases būtu tāds pats marasms kā Vecvagars toreiz pie basketbola.
Kas vainas Vecvagaram? Neaizmirsīsim, ka viņa vadībā izlase gandrīz izcīnīja tiesības piedalīties Pasaules kausā, kas būtu bijis vēsturisks panākums. Neviena cita trenera vadībā Latvijas izlase nav bijusi tik tuvu Pasaules kausam basketbolā. Kazakevičs ir labs treneris, bet Stojanovičam jāturpina darbs. Nevajag raustīt trenerus un jaukt galvas futbolistiem.
, 2020-01-16 21:11, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tu man labāk pasaki, kā var nebūt nauda Stojanovičam?
Tikai nesaki, ka nezini, kādas ir UEFA dotācijas šai pederācijai
Hm, vai es būtu LFF galvenais grāmatvedis?
, 2020-01-16 23:45, pirms 5 gadiem
Kādas tiesības ir šim kungam sniegt tāda veida komentārus. Kas viņš tāds ir? Viņš sevi jau sen ir diskreditējis gan kā cilvēks , gan kā speciālists. Persona – ziepju burbulis, ko vēl, joprojām turpina darīt – laist acīs ziepju burbuļus. Skaisti, spīd un laistās, bet iekšā nekā. Ar, ko viņš nodarbojās Daugavpilī, zina visi. Diskvalifikācija tika noņemta tikai tādēļ, ka „neformālās struktūras” izdarīja spiedienu uz LFF vadību. Savā laikā esot Skonto f.K. tā rīcībā bija gan labākie apstākļi treniņiem, gan labākie spēlētāji valstī. Vai kaut ko vinnēja? Neko. Darbība Skonto beidzās ar to, ka, sākumā, ar aģentiem, un ar tā laika prezidentu budžetu izsaimniekoja (2015.g.). Protams, tad bija gaudas par to, ka klubā nav naudas. Turpinājums tāds, ka komanda noslīdēja 1.līgā, tajā bija tikai ļoti jauni spēlētāji un šie jaunieši, vienkārši, atteicās ar viņu strādāt.
Tālākais šižets tāds, ka šis kungs nevienam un nekur nebija vajadzīgs, kamēr neapmuļķoja naivo Verpakovski, apsolot, ka caur saviem kanāliem dabūs normālu finansējumu Liepājai. Tas bija laiks, kad komandu trenēja Dobrecovs. Tātad, vienkārši, līda, līda, kamēr ielīda vietiņā. Normālu treneru vidū tas skaitās - riebeklība. Skonto scenārijs atkārtojas – burbuļi, burbuļi, čuššs! Kaut gan jā – kausu izcīnija, tomēr tā taču Liepāja, nevis Metta. Komanda ar labu sastāvu demonstrēja vidēja līmeņa futbolu, dažreiz, priekš tāda līmeņa komandas kā Liepāja, spēle bija atbaidoša. Vainīgi bija visur esošie ienaidnieki, tikai ne viņš. Par šo visu arī tika atbrīvots.
Trešā sērija. Vidzeme – Valmiera. Atkal burbuļo. Varonis, līmenis un tamlīdzīgi. Vēl aizmirsu pateikt – glābējs. Valmieras glābējs. Tas nav nekāds sasniegums – atvest vagonu ar leģionāriem un atstāt komandā tikai dažus vietējos spēlētājus. Tikai mūsu super čempionātā var, spēlējot primitīvu futbolu, gandrīz 2 mēn.laikā neizcīnot nevienu uzvaru, pēdējās 2 kārtās nospēlēt neizšķirts, var iekļūt Eirokausos. Vēl, jo vairāk, ka sezonas laikā tiesneši regulāri „kļūdījās” par labu Valmierai. Vēl vairāk, nevienam nav noslēpums, ka katrā „viņa” komandā ir kāds gruzīņu „audzēknis”, un šis audzēknis nav tur ticis par labiem nopelniem futbola laukumā. Secinājumus dariet paši.
Turpinājums sekos...