Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Rudņevs: "Varu iztikt bez latviešu valodas"

Andris Liepa
Andris Liepa

Rudņevs: "Varu iztikt bez latviešu valodas"
Artjoms Rudņevs Latvijas izlases treniņā
Foto: R.Kokšarovs (f64)

Latvijas futbola izlases futbolists Artjoms Rudņevs nesen sniedzis interviju vairākiem žurnālistiem, tostarp atbildot par latviešu valodas (ne)prasmi. Uzbrucējs pēc intervijas devis papildu skaidrojumu.

Laikraksta „Diena” portālā diena.lv Artjoms Rudņevs citēts sekojoši: „Latviešu valodas zināšanas? Es to zinu slikti. Saprast un lasīt vēl daudz maz varu, bet sarunāties - ne. Kāpēc vismaz kaut ko zinu? Tas nav jautājums man. Laikam tāpēc, ka dzīvojam Latvijā. Valsts valoda mums latviešu skaitās... Man latviešu valodas zināšanas nav vajadzīgas - es tā uzskatu. Es ar korespondentiem varu arī krieviski parunāt. Arī poliski vai angliski.”

Pēc publikācijas Rudņevs ar Latvijas Futbola federācijas (LFF) starpniecību iesniedzis sevis teiktā precizējošu skaidrojumu: „Uz jautājumu par latviešu valodas lietojumu ar savu atbildi žurnālistiem es biju domājis, ka man latviešu valodas zināšanas nav vajadzīgas, lai komunicētu ar korespondentiem, jo to es varu darīt arī krieviski, poliski vai angliski. Tā nebija atbilde par latviešu valodas lietojumu kopumā. Lūgums pareizi uztvert manu sniegto atbildi.”

Kā zināms, šobrīd Rudņevs kopā ar Latvijas izlasi gatavojas mūsu komandas rītdien paredzētajam mačam ar Lihtenšteinu PK2014 ietvaros.

Izmantotie resursi:
diena.lv
lff.lv

Vai Rudņevam kā Latvijas izlases futbolistam būtu jāzina latviešu valoda?

  • 368

  • 379

  • 127


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +31 [+] [-]

, 2012-10-15 12:57, pirms 12 gadiem
tik pat labi, par valodas nezināšanu var piesieties vēl bariņam no izlases! kā nu ir, tā nu ir!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +41 [+] [-]

, 2012-10-15 13:02, pirms 12 gadiem
K.Kļaviņš jau twiterī brēc par izsvilpšanu. Es biju 100% pārliecināts, ka Rudņevs tā neteica, bet stulbie žurnālisti protams nespēj sauklausīt to, ko viņiem saka un taisa baigās sensācijas.
Jums jau nav apnikusi tā bļaušana par valodas zināšanām? Cilvēks no D-pils, māk izlasīt un saprot, bet runāt iespējams visdrīzāk ir kauns, kā jau lielākajai daļai krievu.
Viņam jāmācas latviešu valoda, lai tikai spētu atbildēt uz žurnālistu jautājumiem? Manuprāt pietiek ar to, ka viņš no sirds spēlē izlasē un uz to vispār ierodas. Protams, es vēlētos ik pa laikam dzirdēt viņa cenšanos kko runāt latviski, bet ja viņš te neuzturas, tad es piecietīšu. Un ar šādām publikācijām, viņš vispār pat krieviski ar Jums vairs nerunās. Viņš intervijas latviešiem nesniedz, tāpēc kā lv žurnālisti ir pastulbi.
Slēpts komentārs: pastjik
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2012-10-15 13:12, pirms 12 gadiem
mrPO rakstīja: K.Kļaviņš jau twiterī brēc par izsvilpšanu. Es biju 100% pārliecināts, ka Rudņevs tā neteica, bet stulbie žurnālisti protams nespēj sauklausīt to, ko viņiem saka un taisa baigās sensācijas.
Jums jau nav apnikusi tā bļaušana par valodas zināšanām? Cilvēks no D-pils, māk izlasīt un saprot, bet runāt iespējams visdrīzāk ir kauns, kā jau lielākajai daļai krievu.
Viņam jāmācas latviešu valoda, lai tikai spētu atbildēt uz žurnālistu jautājumiem? Manuprāt pietiek ar to, ka viņš no sirds spēlē izlasē un uz to vispār ierodas. Protams, es vēlētos ik pa laikam dzirdēt viņa cenšanos kko runāt latviski, bet ja viņš te neuzturas, tad es piecietīšu. Un ar šādām publikācijām, viņš vispār pat krieviski ar Jums vairs nerunās. Viņš intervijas latviešiem nesniedz, tāpēc kā lv žurnālisti ir pastulbi.
Ja cilvēkam ir kauns runāt valsts valodā, ko tas liecina par viņu? Varbūt zini, kādēļ tik daudziem nelatviešiem nav kauns vingrināties valsts valodā, bet starp tiem, kam ir "kauns", "nepadodas valodas", "nav iespēju lietot ikdienā" utt. dominē vienas tautības pārstāvji?
Attiecībā uz argumentu, ka mums būtu jābūt pateicīgiem, ka tas vai cits cilvēks vispār spēlē izlasē - jūties pateicīgs, kam gribi, bet tas nenozīmē, ka citi nevar uzdot arī neērtus jautājumus. Ja nezināji, runāt ar žurnālistiem ir paša sportista interesēs, lai vēlāk nesūdzētos, ka tie sacerējuši un publicējuši kaut ko ne pa prātam. Kaut kā daudziem LV sportistiem, izrādās, ir šausmīgi smalkas dvēseles un piemīt nespēja panest nekādu kritiku - un tiem arī lidojums uz zvaigznēm pēc pirmajiem panākumiem bieži vien neturpinās.

 +19 [+] [-]

, 2012-10-15 13:15, pirms 12 gadiem
Viņš var spēlēt kā pats Maradona, bet, ja pat neizrāda interesi par latviešu valodas mācīšanos, var iet ieskrieties taisnā virzienā uz Maskavu.

 +23 [+] [-]

, 2012-10-15 13:15, pirms 12 gadiem
Nu čalis tač mācās Daugavpils Universitātē!!! Jeb DU var mācīties ar pasniedzējiem runājot krievu, poļu vai angļu valodā

 +10 [+] [-]

, 2012-10-15 13:18, pirms 12 gadiem
nu es arī nesaprotu krievu valodu. Jo visu savu mūžu esmu apgrozījies latviešu sabiedrībā. Sētā vienīgais dzīvojošais krievs pats runāja latviski. Skolā mācījos vācu valodu. Arī man kā personai, valodas nav stiprā puse un tāpēc manā dzīvē krievu valoda pilnībā neeksistē, kā arī līdz šim neesmu saskāries ar milzīgām problēmām. Vienmēr viss ir atrisināts normālā ceļā Viņam varētu būt līdzīgi.

Bet lai es viņu kā psihais Krišjānis Kļaviņs (kurš ir bijis preses sekr. LFF un ir Cēsu kluba prez) sauktu "viņš vienkārši varēja pieturēt savu smirdīgo okupantu un piektās kolonnas biedra muti." atsauc - https://twitter.com/KrisjanisKlavin...

tas nav īsti normāli!

  +3 [+] [-]

, 2012-10-15 13:18, pirms 12 gadiem
Starkovs vecais, gudrais krabis ilgi Rudņevu īsti negribēja izlasē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Mr.Burns

  +5 [+] [-]

, 2012-10-15 13:23, pirms 12 gadiem
mrPO rakstīja: nu es arī nesaprotu krievu valodu. Jo visu savu mūžu esmu apgrozījies latviešu sabiedrībā. Sētā vienīgais dzīvojošais krievs pats runāja latviski. Skolā mācījos vācu valodu. Arī man kā personai, valodas nav stiprā puse un tāpēc manā dzīvē krievu valoda pilnībā neeksistē, kā arī līdz šim neesmu saskāries ar milzīgām problēmām. Vienmēr viss ir atrisināts normālā ceļā Viņam varētu būt līdzīgi.
Nenoliegšu, ka tā ir arī vides problēma, jo Latvijas krievvalodīgo vairums ir koncentrēts nelielās teritorijās (lielās pilsētas vai pat noteikti mikrorajoni), kurās attiecīgi krievu valoda ir ļoti izplatīta. Tomēr ir starpība, vai tā izsakās latvietis par to vai citu svešvalodu vai minoritātes pārstāvis par valsts valodu. Pat, ja tā bija žurnālista provokācija, vai uz to bija jāiekrīt?

     [+] [-]

, 2012-10-15 13:24, pirms 12 gadiem
Atkal žurnālisti sagrozījuši vārdus. . .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-10-15 13:25, pirms 12 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Nenoliegšu, ka tā ir arī vides problēma, jo Latvijas krievvalodīgo vairums ir koncentrēts nelielās teritorijās (lielās pilsētas vai pat noteikti mikrorajoni), kurās attiecīgi krievu valoda ir ļoti izplatīta. Tomēr ir starpība, vai tā izsakās latvietis par to vai citu svešvalodu vai minoritātes pārstāvis par valsts valodu. Pat, ja tā bija žurnālista provokācija, vai uz to bija jāiekrīt?
viņš neiekrita. Kāds izcils idiots vienkārši tak speciāli to izdarīja vai tad to tagad nevar redzēt? savu ir panācis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-15 13:29, pirms 12 gadiem
ceru, ka čalis, tiešām, ir kļudījies izteicienos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +37 [+] [-]

, 2012-10-15 13:34, pirms 12 gadiem
mrPO rakstīja:
To sauc par cieņu pret valsti un karogu, kuru viņš, starp citu, pārstāv. Atceries, ka runa nav par leģionāru, kurš Latvijā spēlē otro gadu, bet gan cilvēku, kurš šajā valstī ir uzaudzis un pārstāv tās izlasi. Rudņeva gadījums diemžēl ataino situāciju valstī - mums ir pārāk daudz cilvēku, kuri neciena valsts pamatvērtības.

Nav runa par to, ka Artjomam būtu perfekti jāzina valoda - perfekti to nezina pat daudzi latvieši. Runa ir par elementārāko cieņu pret personu, ar kuru tu runā, un pret valsti kā tādu.

 +13 [+] [-]

, 2012-10-15 13:35, pirms 12 gadiem
Principā, varu iztikt arī bez Rudņeva.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-10-15 13:39, pirms 12 gadiem
karstgalvis rakstīja: LV izlase loti labi var iztikt bez si kadra!
Tad jau arī pārējie, kas nerunā latviski, būtu jāmet ārā no izlases? Paskaties, kas mums tur paliktu, ja pat tāds latvisks vārds kā Dzintars Zirnis ne vārda nevar latviski pateikt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-10-15 13:39, pirms 12 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: To sauc par cieņu pret valsti un karogu, kuru viņš, starp citu, pārstāv. Atceries, ka runa nav par leģionāru, kurš Latvijā spēlē otro gadu, bet gan cilvēku, kurš šajā valstī ir uzaudzis un pārstāv tās izlasi. Rudņeva gadījums diemžēl ataino situāciju valstī - mums ir pārāk daudz cilvēku, kuri neciena valsts pamatvērtības.

Nav runa par to, ka Artjomam būtu perfekti jāzina valoda - perfekti to nezina pat daudzi latvieši. Runa ir par elementārāko cieņu pret personu, ar kuru tu runā, un pret valsti kā tādu.
un Tu tiešām domā, ka viņš nezina latviešu valodu? domāju, ka kolēģis Nauris Tevi varētu apgaismot.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-15 13:39, pirms 12 gadiem
Lai puika vācās spēlēt savā krievijā vairs viņš man nav vajadzīgs!
Līdž šim likās normāls kabans bet tīrs krievs bez cieņas pret latviju par šādiem vārdiem arrā no izlases!

  -1 [+] [-]

, 2012-10-15 13:40, pirms 12 gadiem
karstgalvis rakstīja: Daugavpils ir krievija?
un pasaki vēl ka nav. Diemžēl, katrā valstī var atrast anomālijas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-15 13:40, pirms 12 gadiem
Rietumu Vacietis rakstīja: tu talak par savu pagastu neko nezini?
Daugavpils tieshām ir krievija ja?

  +5 [+] [-]

, 2012-10-15 13:42, pirms 12 gadiem
Tici man ja patriektu visus kas nemāk latviski viņi sāktu mācīties lv valodu

  +6 [+] [-]

, 2012-10-15 13:42, pirms 12 gadiem
Diez kāpēc visi latvieši brauc ekskursijās uz Ventspili, Liepāju, Siguldu, Valmieru u.c. bet nebrauc uz Daugavpili?

  -1 [+] [-]

, 2012-10-15 13:42, pirms 12 gadiem
kads treneris, tads speletajs. ko tur vairak.. ne mazums tadu speletaju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-10-15 13:43, pirms 12 gadiem
mrPO rakstīja: Diez kāpēc visi latvieši brauc ekskursijās uz Ventspili, Liepāju, Siguldu, Valmieru u.c. bet nebrauc uz Daugavpili?
Tpc ka tur ir dahuja krievi bet ta nav krievija :d
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krišjānis Kļaviņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-10-15 13:46, pirms 12 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Lai visiem būtu skaidrs - Rudņevs var runāt kaut ķīniešu valodā, bet viņam nav nekādu tiesību noniecināt latviešu valodu un Latviju kā valsti.
Par to arī vairāk vai mazāk iet runa!
Kāada jēga aizstāvēt valsti ja tu to necieni!

  +1 [+] [-]

, 2012-10-15 13:46, pirms 12 gadiem
Rietumu Vacietis rakstīja: tu izlasi rakstu pamulki!kur vins to valodu noniecina?
Pamuļķis esi tu

     [+] [-]

, 2012-10-15 13:46, pirms 12 gadiem
mrPO rakstīja: un Tu tiešām domā, ka viņš nezina latviešu valodu? domāju, ka kolēģis Nauris Tevi varētu apgaismot.
Varu apbēdināt, bet Rudņev tikai ar Sopirina palīdzību iebrauca, ka ir sataisījis ziepes un šobrīd mēģina izlocīties. Himnas dziedāšana arī vairāk pokazuha, teiksim tā, diezgan nejolājs kadrs attiecībā pret Latvijas pamatvērtībām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-15 13:47, pirms 12 gadiem
Kāmēr šādi kolonisti spēlēs un vadīs Latvijas futbola izlasi, tāmēr arī vairāk skatītāju kā tagad nenāks.

  -3 [+] [-]

, 2012-10-15 13:48, pirms 12 gadiem
Man nav ko parmest Rudnevam, jo vins knapi zinot valodu, Latvijas laba dara daudz vairak , neka jus komentetaji , vienkarsi nesot Latvijas vardu pasaule ,ar savu speleshanu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-10-15 13:50, pirms 12 gadiem
uzmanības novēršana no Dinamo neveiksmēm

  -1 [+] [-]

, 2012-10-15 13:50, pirms 12 gadiem
mrPO rakstīja: Diez kāpēc visi latvieši brauc ekskursijās uz Ventspili, Liepāju, Siguldu, Valmieru u.c. bet nebrauc uz Daugavpili?
Nav taisnība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-10-15 13:51, pirms 12 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Lai visiem būtu skaidrs - Rudņevs var runāt kaut ķīniešu valodā, bet viņam nav nekādu tiesību noniecināt latviešu valodu un Latviju kā valsti.
Kā iet toķikos, nelieti?

  +3 [+] [-]

, 2012-10-15 13:51, pirms 12 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Lai visiem būtu skaidrs - Rudņevs var runāt kaut ķīniešu valodā, bet viņam nav nekādu tiesību noniecināt latviešu valodu un Latviju kā valsti.
Kādēl šim kungam ir tā iespēja izteikties boldā? Viņa viedoklis ir "resnāks" (svarīgāks)?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2012-10-15 13:51, pirms 12 gadiem
Interesanti vai šī ziņa aizies arī līdz Vācijai? Tā ir valsts, kur šādus cilvēkus nesaprot. Viņam tur no žurnālistiem varētu būt daudz jautājumu un nosodījuma kāpēc viņš neprot valsts valodu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-10-15 13:54, pirms 12 gadiem
Nekādu iebildumu arī man!
karstgalvis rakstīja: nekadu iebildumu!

  +1 [+] [-]

, 2012-10-15 13:54, pirms 12 gadiem
kasagrande rakstīja: Kādēl šim kungam ir tā iespēja izteikties boldā? Viņa viedoklis ir "resnāks" (svarīgāks)?
Šis laikam ietrinies draugos sc autoriem.... Daži no autoriem naski aizstāv KK, naski dzēšot negatīvus komentārus par viņu.

  +5 [+] [-]

, 2012-10-15 13:55, pirms 12 gadiem
Ja jums pilnīgi vienalga, kas spēle izlasē - kāpēc mēs nenaturalizējam kādu tiešām labu brazīlieti? Lai nes LV vārdu pasaulē.
Es domāju - kamēr LV izlasē pie vadības un laukumā būs tādi cilvēki kā Rudņev ar savu attieksmi - mūsu futbols būs tur kur viņš tagad ir - dziļā purvā. Viņi domās dzīvo pavisam citā valstī un kultūrā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-15 13:55, pirms 12 gadiem
Rietumu Vacietis rakstīja: gan jau ka puse ko komentetajiem milot un cienot savu valsti un karogu tagad sez arzemes pie sampinjoniem un nolade so valsti,bet komentaros telo baigos patriotus
Kadi nah, sampinjoni

  -2 [+] [-]

, 2012-10-15 13:58, pirms 12 gadiem
kristapskristaps rakstīja: Nekādu iebildumu arī man!
Vai man dieniņ kā dažam labam liberālisms saēdis prātus. Vai arī tavi senči ir komunisti ne latvieši tāpat kā Rudņevam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-10-15 14:01, pirms 12 gadiem
Janxz rakstīja: Ja jums pilnīgi vienalga, kas spēle izlasē - kāpēc mēs nenaturalizējam kādu tiešām labu brazīlieti? Lai nes LV vārdu pasaulē.
Es domāju - kamēr LV izlasē pie vadības un laukumā būs tādi cilvēki kā Rudņev ar savu attieksmi - mūsu futbols būs tur kur viņš tagad ir - dziļā purvā. Viņi domās dzīvo pavisam citā valstī un kultūrā.
Pilnīgi piekrītu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-10-15 14:02, pirms 12 gadiem
ko šis nes pasaulē? to, ka Latvijā visādi tanku iebraukto sliežu pakaļbridēji var necienīt mūsu tautu, valodu, vēsturi, nākotni? Lai tādi iet dēt, kur vien vēlas, ar savu spēlēšanu.

Tu, dēls, sapurinies. varbūt vēl kāda kripata no latviešu pašlepnuma iekšā sēž.

Rudņevam pa muti!

Robis87 rakstīja: Man nav ko parmest Rudnevam, jo vins knapi zinot valodu, Latvijas laba dara daudz vairak , neka jus komentetaji , vienkarsi nesot Latvijas vardu pasaule ,ar savu speleshanu!

 +18 [+] [-]

, 2012-10-15 14:02, pirms 12 gadiem
Runājot, ka O. Laizāns reiz ieradies uz izlases treniņu Krievijas treņiņtērpā. Jūsu noliktais Starkovs padzina no izlases un neaicināja ilgu laiku.

     [+] [-]

, 2012-10-15 14:03, pirms 12 gadiem
Kurs bija tas gudrais korespondents kas uzdeva so jautajumu.Lai aizbrauc un padzivo Dpili!!! ar latviesu valodas prasmi

  -1 [+] [-]

, 2012-10-15 14:03, pirms 12 gadiem
Robis87 rakstīja: Man nav ko parmest Rudnevam, jo vins knapi zinot valodu, Latvijas laba dara daudz vairak , neka jus komentetaji , vienkarsi nesot Latvijas vardu pasaule ,ar savu speleshanu!
Ko tad viņš dara un ko tā vārda nešana dod?

  +3 [+] [-]

, 2012-10-15 14:04, pirms 12 gadiem
Pēc analoģijas - 90-tajos hokeja izlasē varēja spēlēt tikai Laviņš ar Vītoliņu un vēl bonusā Sējējs. Toreiz neviens tā īsti nebrēca, ka 80% izlases nerunā latviski.
Tagad Rudņevam uzklupa, bet, kad Panorāmas sporta ziņās rāda Višņakovu, kurš latviski nevar parunāt, tad nez kādēļ ķengu portālos par to neko neraksta.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-15 14:04, pirms 12 gadiem
Karter rakstīja: Runājot, ka Lukjanovs reiz ieradies uz izlases treniņu Krievijas treņiņtērpā. Jūsu noliktais Starkovs padzina no izlases un neaicināja ilgu laiku.
Tas bija Oļegs Laizāns. SA intervijā Ilvars vēl viņam jautāja par to.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-15 14:05, pirms 12 gadiem
Western rakstīja: Tas bija Oļegs Laizāns. SA intervijā Ilvars vēl viņam jautāja par to.
Pareizi! Atvainojos par kļūdu!

  +1 [+] [-]

, 2012-10-15 14:05, pirms 12 gadiem
leo derbikio rakstīja: Šis laikam ietrinies draugos sc autoriem.... Daži no autoriem naski aizstāv KK, naski dzēšot negatīvus komentārus par viņu.
SC autori ar toto laikam ir lielākos draugos kā Daugavpils futbols

  +4 [+] [-]

, 2012-10-15 14:05, pirms 12 gadiem
Nerunā, kretīn, ko nezini. Mani senči ir dzimuši diemžēl tur - izsūtījumā, tāpēc nevaag man te "spridžīt" savu taisnību. Mans viedoklis nav ne pareizs, ne nepareizs - labāk skatos uz džekiem, kas ir latvieši/vai kaut elementāri izrādījuši cieņu Latvijai, un prot latviešu valodu. Man krievi - nacionālsti nepatīk un nepatiks.
Western rakstīja: Vai man dieniņ kā dažam labam liberālisms saēdis prātus. Vai arī tavi senči ir komunisti ne latvieši tāpat kā Rudņevam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-15 14:07, pirms 12 gadiem
LAIKS rakstīja: Robis87 rakstīja: Man nav ko parmest Rudnevam, jo vins knapi zinot valodu, Latvijas laba dara daudz vairak , neka jus komentetaji , vienkarsi nesot Latvijas vardu pasaule ,ar savu speleshanu!
Viņš nes Latvijas vārdu pasaulē. Bet kāds ir tas vārds? Tagad visa pasaule var redzēt, ka vēl mūsdienās šeit dzīvo okupantu mazdēli, kuri nemāk runāt latviski. Ko vēl viņi redz? To, ka ir neliela daļa tautas(Starkovs tajā skaitā), kas uzskata to par normālu parādību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-10-15 14:09, pirms 12 gadiem
Ja godīgi, tad cmoon, Arķom, Roberto Carlos runādams portugāļu valodā kaut ko pateca krieviski, bet tu, dzimis Latvijā, nemāki latviešu valodu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-15 14:11, pirms 12 gadiem
kristapskristaps rakstīja: Nerunā, kretīn, ko nezini. Mani senči ir dzimuši diemžēl tur - izsūtījumā, tāpēc nevaag man te "spridžīt" savu taisnību. Mans viedoklis nav ne pareizs, ne nepareizs - labāk skatos uz džekiem, kas ir latvieši/vai kaut elementāri izrādījuši cieņu Latvijai, un prot latviešu valodu. Man krievi - nacionālsti nepatīk un nepatiks.
Nemuldi! Ja Tu teiktu taisnību, tad tava leksika būtu glaunāka. Lamāšanās nenāk no mūsu senčiem, bet no rudņevveidīgajiem, drošvien tur arī tavas saknes.

  +3 [+] [-]

, 2012-10-15 14:13, pirms 12 gadiem
ceru ka kadreiz piedzīvošu ka kāds sportists pateiks intervijā pēc kāda intervētāja jautājuma ne valsts valodā : "mēs dzīvojam Latvijā un uz jautājumiem atbildēšu tikai Latviski . jautājumi ir ? ''

  +1 [+] [-]

, 2012-10-15 14:14, pirms 12 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Lai visiem būtu skaidrs - Rudņevs var runāt kaut ķīniešu valodā, bet viņam nav nekādu tiesību noniecināt latviešu valodu un Latviju kā valsti.
tu pusmuļķi parādi, kur viņš viņu nonicina. atradies pārākais patriots

  +4 [+] [-]

, 2012-10-15 14:15, pirms 12 gadiem
īsti jau nav saprottams kā īsti ir izteicies Rudņevs, bet tas, ka LV izlasē ir nekārtības ar valodas zināšanu nav labi, stulbi, ka intervējot LV izlases spēlētāju nepieciešams tulkojums, gribi spēlēt izlasē iemācies valodu, lai vismaz uz jautājumiem var latviski atbildēt, tas pats par treneri, ok neko neteiktu ja treneris būtu leģionārs, LV izlasē vispār vieni krievi gan galvenais gan asistensts gan vārtsārgu treneris piecus vārdus latviski nav spējīgi salikt kopā. Un vispār izlases sniegums nožēlojams, skaidrs, ka nekvalificēsies un ir īstais laiks atlaist Stariku, lai nāk jaunas asinis un darbojas

  +7 [+] [-]

, 2012-10-15 14:15, pirms 12 gadiem
Rietumu Vacietis rakstīja: ja musu futbola izlase visi tagad peskni ideali runas lv valoda,tad mes uzreiz saksim spelet labaku futbolu?
Runa nav par valodu, bet par attieksmi pret to. Kā tu vari cīnīties par visiem 100 Latvijas vārdā, ja nicini visu latvisko?

Man kā lielam futbola fanam ir ļoti skumji. Visa pasaule var sekot līdzi saviem futbolistiem - bet man jāseko līdzi kādam, kurš atklāti spļauj virsū lietām, kas man ir svētas - jo viņš kāda vēsturiska pārpratuma dēļ dzīvo svēša zemē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-10-15 14:18, pirms 12 gadiem
un mūsējie basketbolā vēl grib Badingeru savāķīt? ārpāts! Viņš tak ir kapitālistu elles moceklis un kas viņš tagad izlasi pie hamburgeriem pieradinās. Kas būs tālāk? Izsmies mūsu zirņus ar speķi, kefīru un putru! āāā !

  -1 [+] [-]

, 2012-10-15 14:18, pirms 12 gadiem
Latvijas Izlase : "Mums nav vajadzīgs Rudņevs! Lai gūtu vārtus arī!"

  +2 [+] [-]

, 2012-10-15 14:18, pirms 12 gadiem
lielakaa dala latvijas futbola izlases ir kreivi ko juus gribat tas nau lv porta veids gan kreivu hokejs jaa visi letini basiti visi letini vot jaa bet nevis kad skaties speli tik dzirdi dai pas dai pas ! nu ble pretigi sktiities
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-15 14:21, pirms 12 gadiem
Izcirstais Cigans never back down rakstīja: Es izlasē labāk gribētu redzēt Pļutku nekā šito urlu Rudnev!
Ne viņš golu var iesist, ne valodu iemācīties
Urla tu,tapec ka tu sez un komente,ja cilveks nezina latviesu valodu,tas nenozime ka vins urla.tadi idioti ka tu tikai ta doma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-10-15 14:24, pirms 12 gadiem
sergioramos444 rakstīja: Urla tu,tapec ka tu sez un komente,ja cilveks nezina latviesu valodu,tas nenozime ka vins urla.tadi idioti ka tu tikai ta doma.
Urla ir katrs, kas neciena latviešus. Valoda tie esam mēs. Ja neciena valodu, neciena mūs. Ir jautājumi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-10-15 14:25, pirms 12 gadiem
KRIEVS PALIEK KRIEVS

 +11 [+] [-]

, 2012-10-15 14:25, pirms 12 gadiem
Nu, es pat kā puskrievs uzskatu, ka cilvēkam ir jāzina tas valsts valoda, kurā viņš ikdienā vai lielāko dzīves daļu ir nodirnējis. Ar kaut kādiem žurnālistiem var kaut vai latgaliski maukt, tas, protams, pofig.

Bet vispār - vai nav pajāt, muļķu zemē daudzi pat saliktu paplašinātu teikumu nejēdz kārtīgi uzrakstīt. Ja valsts iedzīvotāju pamatvērtība ir Krievijas līgas hokeja komanda, tad ko citu var vēlēties?

  -1 [+] [-]

, 2012-10-15 14:25, pirms 12 gadiem
Western rakstīja: Urla ir katrs, kas neciena latviešus. Valoda tie esam mēs. Ja neciena valodu, neciena mūs. Ir jautājumi?
Un visas valodas, kuras Tu nezini, Tu arī necieni vai arī ir kāds speciāls saraksts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-10-15 14:31, pirms 12 gadiem
žirga rakstīja: Kartejas atmaskas,tadiem Latvija nav jadzivo ,lai brauc uz utaino krieviju un runa kadas valodas grib .......
Nu redz, bet Tu pat ar visu Latvijas karogu avatarā tā arī rakstīt valsts valodā neesi iemācījies. Tad ko pa lielam mēs tādam Rudņevam varam pārmest?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-15 14:32, pirms 12 gadiem
Nu, gan sasniegums! "uz ilgu laiku".. Skaidrs, ka O. ir pilnīgi tērēts . Vai tad normāls cilvēks jebkad, jebkurā valstī tā rīkotos? Diez vai tiktu klāt izlasei jebkad atkal, izņemot kā ar lupatu un šaufeli..

Karter rakstīja: Runājot, ka O. Laizāns reiz ieradies uz izlases treniņu Krievijas treņiņtērpā. Jūsu noliktais Starkovs padzina no izlases un neaicināja ilgu laiku.

  +6 [+] [-]

, 2012-10-15 14:34, pirms 12 gadiem
Te ir vēl viens pierādījums, ka cilvēkiem ir jāspiež iemācīties valsts valoda. Rudņevs pāris gadus paspēlēja Polijā un zin poļu valodu, Latvijā dzīvo visu mūžu un nemāk!!!

  -3 [+] [-]

, 2012-10-15 14:37, pirms 12 gadiem
Būtu jau labi uzbrukumā uzlaist veco meistaru Endzelīnu, bet viņš diemžēl nomira, tāpēc jāspēlē ar tiem, kas ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-10-15 14:40, pirms 12 gadiem
Tu pārspīlēji. Latvijā dzīvo latvieši un dažādi iebraucēji, kurus pašā Krievijā ne kurš katrs uzskata par tautiešiem.
Lai arī kā viņš pats gribētu, nekāds krievs viņš nav, jo krievi dzīvo Krievijā..

C.Ronaldo#7 rakstīja: KRIEVS PALIEK KRIEVS

  +7 [+] [-]

, 2012-10-15 14:41, pirms 12 gadiem
Ja viņš var iemācīties Poļu vai angļu val., tad es neredzu problēmu lai neiemācītos arī Latviešu val. Ta ir Latvijas izlase, un visiem ir jabūt latvijas patriotiem, un patriotam ir jāzin šīs zemes valoda.

  +3 [+] [-]

, 2012-10-15 14:41, pirms 12 gadiem
kasagrande rakstīja: Un visas valodas, kuras Tu nezini, Tu arī necieni vai arī ir kāds speciāls saraksts?
Esmu dzīvojis divās valstīs(Latvijā un Vācijā). Tajās atrodoties publiskā telpā citu valodu neesmu lietojis. Vai tava saprašana to uzskata par normālu vai nē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-10-15 14:41, pirms 12 gadiem
Šaubos, ka Trojs Ostlers vai Alekss Šturms latviešu valodu zin labāk par viņu....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-10-15 14:43, pirms 12 gadiem
Es neprasu lai viņš labi zinātu valodu, bet vismaz necieņu pret to nevajag izrādīt

  -1 [+] [-]

, 2012-10-15 14:43, pirms 12 gadiem
Rietumu Vacietis rakstīja: latviesu valoda pa dzivi neko nedod.to nekur pasaule neizmanto.
Tikai pats arī lūdzu neizmanto, labi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-15 14:47, pirms 12 gadiem
Inpetto rakstīja: Tad jau arī pārējie, kas nerunā latviski, būtu jāmet ārā no izlases? Paskaties, kas mums tur paliktu, ja pat tāds latvisks vārds kā Dzintars Zirnis ne vārda nevar latviski pateikt...
Tieši tā jāmet arā! Hokejs un basketbols ir attīrījies, jadara tiesi to pašu ar futbolu, un saksim ar Starkovu!!

  +7 [+] [-]

, 2012-10-15 14:47, pirms 12 gadiem
EsUnPiens Лаипни висус аицинам уз латвияс изласес спели футбола...юсу атбалстс мумс ир льоти непиециешамс!⚽😄

wtf?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2012-10-15 14:50, pirms 12 gadiem
Par Rudņevu - ja nerunā ar žurnālistu latviski, Tu arī nerunā ar līdzjutēju latviski. Protams, viņš šādi droši vien neaizdomājās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-15 14:51, pirms 12 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Izlasē jau arī nerunā Latviski, tā kā viss ir pareizi . kamēr Saša un Skonto turpinās bravūru, tikmēr viss ies pa kalnu lejup
tu gadijuma nesi pastnieks tukuma novada?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-10-15 14:52, pirms 12 gadiem
padzīt šo klaunu no izlases. un ātri....

  +1 [+] [-]

, 2012-10-15 14:54, pirms 12 gadiem
mrPO rakstīja: tu pusmuļķi parādi, kur viņš viņu nonicina. atradies pārākais patriots
KK ir starkova cilvēks,tā kā Rudņevs starkovam traucē jau no laika gala,tad arī šim idiņam Rudņevs nebūs pa prātam,kaut gan intervijā skaidri un gaiši ir minēts, pēc tam vēl paskaidrots, īpaši atpalikušajiem(для особа тупых) ,ka runa ir par sarunas valodu ar žurnālistiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-10-15 14:54, pirms 12 gadiem
Pirms spēles pret Slovākiju Artjoms dziedāja Latvijas himnu, tas ir svarīgākais. Protams, ka diskutabli saistībā ar attieksmes jautājumu bija lieta par latviešu valodas lietojumu. Publiski pietiktu pateikt, ka zina, bet nerunā. Galu galā, bēdīgi, ka žurnālisti izvelk tikai šo "uzkurinošo" frāzi kaut gan konteksts bija sarežģītāks.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-15 14:56, pirms 12 gadiem
HeinrihsC rakstīja: Tieši tā jāmet arā! Hokejs un basketbols ir attīrījies, jadara tiesi to pašu ar futbolu, un saksim ar Starkovu!!
Principā jau vajadzētu, bet ja esam attīrījušies gan hokejā, gan basketbolā, tad kur lai puse LV (krievi) iet un sporto? Futbols viņiem ir daudz vairāk asinīs nekā tas latviešiem jebkad ir bijis un krievi vienmēr spēlēs labāk par letiņiem (ar ļoooti retiem izņēmumiem, protams).

  +9 [+] [-]

, 2012-10-15 14:58, pirms 12 gadiem
Pag, pag draugi. Jūs te daži aizstāvat to rudņevu.
„Uz jautājumu par latviešu valodas lietojumu ar savu atbildi žurnālistiem es biju domājis, ka man latviešu valodas zināšanas nav vajadzīgas, lai komunicētu ar korespondentiem, jo to es varu darīt arī krieviski,
poliski, vai angliski''
Tas nekaunīgais imigrants grib pateikt, ka viņš labāk zin poļu valodu nekā latviešu? Tas jau pie d*rsas, ka Polijā viņš nospēlēja sezonu, bet Latvijā uzauga un dzīvoja, bet redz poliski viņš runā labāk.
Absurds! Jūs varat iedomāties, ja kāds cits ārzemnieks šitā izteiktos ?
Viņš tiktu padzīts no izlases ar sūdainu mietu ar liegumu spēlēt izlasē!
Citi no izlases vismaz klusē(kas protams arī nav labi) un publiski šādus paziņojumus neizsaka.

Rodas tikai viens loģisks jautājums ''augsti godājamajam'' artjoma kungam - ko tad tu vēl šeit dari?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-15 15:00, pirms 12 gadiem
Klaja necieņas izrādīšana pret valsti. Aiz p@utiem to lohu pakārt

  +6 [+] [-]

, 2012-10-15 15:01, pirms 12 gadiem
Ja kāds kurš nav vecāks par 30 gadiem Latvijā gājis skolā un nepārvalda Latviešu valodu,tad tādam nav nemazākā attaisnojuma,viņš vienkārši parāda savu attieksmi pret Latviešiem.Igauņi jau 90 gados veidojot izlasi komandā neņēma nevienu sveštautieti ,tagad viņi to dara ,bet igaunijas jaunie krievi ļoti labi pārvalda igauņu valodu.

  -4 [+] [-]

, 2012-10-15 15:04, pirms 12 gadiem
kā es gribētu redzēt jūs visus viņa vietā klubā viņš pelna sev maizi, tāpēc darīs visu, izlasē viņš spēlē, tātad nes Latvijas vārdu. Viņš varētu arī nespēlēt, kā nekā īpaši labi viņam nesokas un labu slavu viņam tas nenes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-15 15:06, pirms 12 gadiem
mrPO rakstīja: kā es gribētu redzēt jūs visus viņa vietā klubā viņš pelna sev maizi, tāpēc darīs visu, izlasē viņš spēlē, tātad nes Latvijas vārdu. Viņš varētu arī nespēlēt, kā nekā īpaši labi viņam nesokas un labu slavu viņam tas nenes.
Tipiskais reņģēdājs

  +4 [+] [-]

, 2012-10-15 15:08, pirms 12 gadiem
Inpetto rakstīja: (..) krievi vienmēr spēlēs labāk par letiņiem (ar ļoooti retiem izņēmumiem, protams).
Es gan domāju, ka letiņi nespēlē sliktāk- tikai bērnu talanti izvēlas citus sporta veidus, jo krieviskā vide nav pieņemama.
Tomēr ceru, ka manas dzīves laikā futbols kļūs latvisks, tāpat kā hokejs kļuva. Un krievi pieņems to, ka te nekad vairs nebūs Krievija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-10-15 15:14, pirms 12 gadiem
Drosi vien, ka izlase ari bez Rudneva varetu iztikt, nekas jau laikam ipasi nemainitos... Palasiet Mihelsona tviteri, nesaprotu, ka latviesu speletaji pasi spelu vai treninu laika runa krieviski, nekad laikam ari nesapratisu. Pats kaut kadus gadus trenejos skolas laika, treneris runaja ar akcentu, bet latviski - komanda bijam apmeram 50/50 letinji un krievi, ja Rudnevs var kaut ko tadu teikt, tas tomer sho to liecina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-10-15 15:28, pirms 12 gadiem
Tieši tur jau tā lieta – kamer mēs ar krieveļiem runāsim krieviski, tikmēr viņiem nebus vajadzības valodu macīties, pasi vien viņus esam izlutinājuši. Vajadzeja 20 gadus atpakaļ mums veidot nostāju kā igauņi, lietuvieši – krievu valodu principa pēc nesaprast... tad arī būtu latviskāka Latvija. Bet diemžēl pat tagad daudzi latvieši to nesaprot un turpina pazemoties krievu priekšā runājot krieviski...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-10-15 15:38, pirms 12 gadiem
Kas par kretinu...
Western rakstīja: Nemuldi! Ja Tu teiktu taisnību, tad tava leksika būtu glaunāka. Lamāšanās nenāk no mūsu senčiem, bet no rudņevveidīgajiem, drošvien tur arī tavas saknes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-15 15:41, pirms 12 gadiem
Ja runa ir "par sarunas valodu ar žurnālistiem", tad kāpēc Tu vienmēr satraucies, ka Starkovs presenēs nerunā latviski? Arī viņš gana labi iztiek ar krievu valodu, ko tad pārmest?

Andris5 rakstīja: KK ir starkova cilvēks,tā kā Rudņevs starkovam traucē jau no laika gala,tad arī šim idiņam Rudņevs nebūs pa prātam,kaut gan intervijā skaidri un gaiši ir minēts, pēc tam vēl paskaidrots, īpaši atpalikušajiem(для особа тупых) ,ka runa ir par sarunas valodu ar žurnālistiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-15 15:47, pirms 12 gadiem
Ņemsim un pāanalizēsim vai Rudņevam dzīvē ir bijusi nepieciešama latviešu valoda. Viņš piedzima un dzīvoja Daugavpilī, dzīves laikā esmu tur bijis 100 reizes. Kopš neatkarības atgušanas līdz kādam 2007 Daugavpilī latviešu valodu lietoja apmeram kādus 20%, pēdējos gados situācija ir mazliet uzlabojusies un tagad ir kādi 30 - 40%, īpaši patīkami ka pārdevējas tur ir sākušas runāt latviešu valodā. Vai Rudnevam tur ir bijusi nepieciešamība mācīties un lietot latviešu valodu - nē. Viņš varēja to mācīties, bet lietot to tur nav nepieciešams. Tālāk Rudnevs daudz gadus spēlēja un dzīvoja Polijā, vai tur ir bijusi nepieciešamība lietot latviešu valodu - nē. Tagad viņš spēle Vācija un arī tu nav nepieciešam lietot latviešu valodu. Par izlasi, viņš izlasē parādās gadā dažas reizes un vairāk kā puse komandas ieskaitot Starkovu ir krievi, arī tur nav nepieciešam pēc latviešu valodas. Tāpēc viņš arī godīgi pasaka ka viņš bez latviešu valodas var iztikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-15 15:48, pirms 12 gadiem
Ес милу Латвию! Ес милу саву футбола изласи, неаткариги када валода катрс но тием руна!
Мес неварам салидзинат Вацияс изласес туркус, ё винием гэографиски ун вестуриски ир цита ситуация.
Мес вису мужу бусим паклаути Криевияи. Мес виси есам цилвеки ун мес тагад перамиес пар каут каду стулбу валодас яутаюму.
Ну ун ? Атслабстиет! Рит Рудневс саситис хаттрицк юмс пар шодиенас невеиксмиго ситуацию!

  +7 [+] [-]

, 2012-10-15 15:48, pirms 12 gadiem
Tas, ka Latvijaa var sarunaaties arii krieviski - visi to zin. Savukaart uzsveert to, ka Latviesu valoda nav vajadziiga ir necienja. Lai kaa arii to meeginaatu paarfraazeeet. Polju un Vaacu valodu vins gan ciitiigi maacijaas un maacaas. Saubos vai Latvijaa daudzus Latviesus interesee, kaadu valodu ikdienaa, gimenee un darbaa lieto Latvijas Krievi, bet Latvijaa dzimusam cilveekam valsts valodas nemaaceesana un nesaprasana ir necienja pasam pret sevi un valsti kuraa vins dziivo.

  +8 [+] [-]

, 2012-10-15 15:49, pirms 12 gadiem
tikai nelamājaties uz tiem,kuri var iztikt bez latviešu valodas, viņi taču pie tā nav vainīgi. Vainīgi ir tikai lavieši - paši auklējas ar viņiem un pēc tam baigais pārsteigums,ka krieviem pilnīgi pietiek ar savu valodu.
Igauņi pat padomju laikos nerunāja krieviski principā. un arī "neko nesaprata",pat ja tas nozīmēja zaudētu peļņu.
Cik no jums atbild latviski,ja pajautā krieviski? Reāli visur ir redzama situācija,ka latvietis pāriet uz krievu val, ja pretī tāds ņi bum bum. un tas jau vēl tā - pāriet arī tad,kad pretī it kā saprot, bet negrib/baidās runāt. un kad nu viens beidzot pēc savas iniciatīvas sāk latviski runāt, tad visi letiņi pārlaimīgi, cik viņš lojāls. visos veikalos/iestādēs laipni atbild krieviski. man pat pāris reizes uz ielas ir uzrunājuši krieviski, bet dzirdu,ka latvietis. tjipa,viņš neesot varējis zināt,vai es latvietis,vai krievs.
nu i nahren krieviem tad to lv valodu zināt? krieviem nav,ko pārmest, tikai un vienīgi latviešu bezmugurkaulniekiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-15 15:50, pirms 12 gadiem
Slepkava rakstīja: Ja runa ir "par sarunas valodu ar žurnālistiem", tad kāpēc Tu vienmēr satraucies, ka Starkovs presenēs nerunā latviski? Arī viņš gana labi iztiek ar krievu valodu, ko tad pārmest?
Konkrēti,kad esmu satraucies par to kurā valodā runā(jebkurš futbolists,treneris)?Tā nekad nav bijusi un nebūs mana tēma!
Tā kā beidz murgot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-15 15:52, pirms 12 gadiem
pelikans rakstīja: Tas, ka Latvijaa var sarunaaties arii krieviski - visi to zin. Savukaart uzsveert to, ka Latviesu valoda nav vajadziiga ir necienja. Lai kaa arii to meeginaatu paarfraazeeet. Polju un Vaacu valodu vins gan ciitiigi maacijaas un maacaas. Saubos vai Latvijaa daudzus Latviesus interesee, kaadu valodu ikdienaa, gimenee un darbaa lieto Latvijas Krievi, bet Latvijaa dzimusam cilveekam valsts valodas nemaaceesana un nesaprasana ir necienja pasam pret sevi un valsti kuraa vins dziivo.
polijā un vācijā visi nepāries uz krievu val,tāpēc arī jāmācās.

     [+] [-]

, 2012-10-15 15:52, pirms 12 gadiem
Rietumu Vacietis rakstīja: ta ir valsts kura nesaprot kapec cita valsts nerupejas par saviem iedzivotajiem,kapec berna pabalsts saja valsti ir 8ls menesi,kapec sis valsts iedzivotaji ir spiesti stradat arzemes utt
Nu, nu nevajag jau uzreiz mainīt tematu, ja jūti, ka nav ko pateikt

  -2 [+] [-]

, 2012-10-15 15:56, pirms 12 gadiem
Varbūt sāksim vēl pārmest Gorkšam, ka viņš atļāvies savu restūzi nosaukt latviešiem nepieņemamā vārdā - koya! Mūsu alfabētā nemaz nav y burta. Viņš taču spēlē izlase, tas nozīmē ka viņa restūzim vajadzēja saukties Zirņi vai "Ciemos pie Kļaviņa"

     [+] [-]

, 2012-10-15 15:57, pirms 12 gadiem
Swordsman rakstīja: polijā un vācijā visi nepāries uz krievu val,tāpēc arī jāmācās.
Kaada starpiiba paariet - nepaariet, vajag - nevajag. Runa ir par cienju un necienju. Nav neviens jaapiespiez runaat Latviski. runa iet par cienju.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-15 16:01, pirms 12 gadiem
Es vienkārši uz pakaļas. Da johaidī, ko viņš Jums sliktu nodarījis? Ko taisās nodarīt? Moš kārtējais iesūtītais spiegs, kurš gatavo apvērsumu? Tas, ka viņš nes Latvijas vārdu pasaulē, tas jau prievīšniekiem pie kājas. Tas, ka spēlē pret Slovākiju Rudņevs himnu dziedāja, tas neskaitās. Mūsu tauta arvien stulbāka paliek. Galvenokārt jau dēļ nožēlojamā dzīves līmeņa. Pašiem dzīve neizdevusies un tad meklē visu, ko vien var noriet. Ka tik kaut kur savas dusmas izgāzt. Par žurnālistiem vispār labāk neizteikšos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-15 16:03, pirms 12 gadiem
pelikans rakstīja: Kaada starpiiba paariet - nepaariet, vajag - nevajag. Runa ir par cienju un necienju. Nav neviens jaapiespiez runaat Latviski. runa iet par cienju.
nu ko lai saka - stulbi,ka mūsu valstī tjipa vienīgā valsts valoda ir vajadzīga tikai cieņas izrādīšanai,nevis reāla nepieciešamība. nebūtu latvieši tādi mīkstie,būtu arī nepieciešamība. tagad varam tikai diedelēt cieņu.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-15 16:03, pirms 12 gadiem
Var jau nezināt. Tāpat kā sunītis. Runa ir par cieņu un attieksmi. Es tāpēc necienu ne viņu, ne Starkovu. Mazliet par citu tēmu. HeinrihC rakstīja, ka krieviem futbols vairāk asinīs kā letiņiem. Savulaik Tihonovs uzskatīja, ka krievi ir vairāk piemēroti hokejam kā latvieši - kustīgāki, nekaunīgāki. Tagad hokejs ir latvisks. Lielākās Latvijas hokeja zvaigznes ir latvieši - Balderis, Ozoliņš, Krastiņš, Irbe, Ivanāns. Kopā sanāk pilna buķete - uzbrucējs, aizsargi, vārsargas, tehniķi un rupekļi. Visa cieņa, protams, Žoltokam. Problēma ir treneros. Kamēr mums nebūs treneru, kuri ar bērniem runā latviski, latviešu futbolā būs maz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-15 16:22, pirms 12 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Pats foršākais ir tas , ka Niživijs nerunā latviski un visiem ir nospļauties. Var minēt daudz piemēru. Un kā redzam atkal mūsu žurnālisti ir labi pastrādājuši!
Tas gan. Niživijs taču pārstāv Latvijas nacionālo lepnumu - Dinamo!

  +2 [+] [-]

, 2012-10-15 16:25, pirms 12 gadiem
Kopš 1992. gada Rīgā klātienē neesmu bijis tikai uz 3 spēlēm (2x tāpēc, ka biju darba komandējumā ārzemēs), taču jūtu, ka drīz vairs neiešu.
Man Rudņevs nav vajadzīgs. Ar steigu jāizmet no izlases.

  +8 [+] [-]

, 2012-10-15 16:25, pirms 12 gadiem
Nevienam nav noslepums, ka lielaakaa dalja krievu (u.c. ne-latvieshu) Latvijaa uzsmidzina latvieshu valodai un kultuurai kaa taadai. Tachu Latvijas izlasee esoshie vismaz pieklaajiibas peec parasti deklaree uzticiibu, patriotismu utt. Ar ko iisteniibaa arii pietiek, jo katra personiigie uzskati ir vinja privaata dariishana. Diemzheel Rudnevs ar shito ir pieraadiijis, ka vinjsh ir ne tikai nelojaals, bet arii stulbs, jo shaadi izteikumi ir iists PR "faux pas". Ne velti tagad tiek meegjinaats visiem speekiem sasmelt izlieto uudeni ar dazhaadiem "paskaidrojumiem".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-10-15 16:27, pirms 12 gadiem
nosaut vinu!!! мужики куда вы меня ведёте? что такое nosaut? а если серьёзно,то вам не надоела эта паранойя,дорогие латыши???Знорка вытурили из Латвии,сей4 час Руднев...кто следующий???

     [+] [-]

, 2012-10-15 16:28, pirms 12 gadiem
Andris Liepa arī varētu atrauties kādu dienu pa muti, ka kurina uguntiņu komentāros. Es varu zvērēt pie zirņiem un speķa, ka Rudņevs nekad tādā salikumā to nav teicis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-10-15 16:33, pirms 12 gadiem
Ieraksts no viena twitter:
Rudņevs Polijā bija 2 gadus un runā poliski, Vācijā vēl nav gads un jau mācās vācu valodu. Latvijā nodzīvojis 20 gadus un neprot latviski.

Kādi vēl jautājumi? Domāju nekādi, Rudņevs neciena valsti kā tādu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-15 16:36, pirms 12 gadiem
Rietumu Vacietis rakstīja: aizver muti jau!
kas tu tāds par šmurguli, kas man muti vērs ciet!

     [+] [-]

, 2012-10-15 16:36, pirms 12 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Es tagad varu derēt , ka ar žurnālistiem Latvijā Rudņevs vairs nekad nerunās , paldies!
Man liekas UEFA statūtos bija rakstīts, ka ja tevi žurnālisti izsauc uz preses konferenci, tad tev ir obligāti jāierodas. Bez tam rīt redzēsim ko Artjom Rudņev iespēs uz laukuma pēc saceltās jezgas. Vai nu būs nikns par savu tupumu, vai arī uz visu būs pajāt. Вперёд, Артём, за родину!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-15 16:48, pirms 12 gadiem
esposito rakstīja: Var jau nezināt. Tāpat kā sunītis. Runa ir par cieņu un attieksmi. Es tāpēc necienu ne viņu, ne Starkovu. Mazliet par citu tēmu. HeinrihC rakstīja, ka krieviem futbols vairāk asinīs kā letiņiem. Savulaik Tihonovs uzskatīja, ka krievi ir vairāk piemēroti hokejam kā latvieši - kustīgāki, nekaunīgāki. Tagad hokejs ir latvisks. Lielākās Latvijas hokeja zvaigznes ir latvieši - Balderis, Ozoliņš, Krastiņš, Irbe, Ivanāns. Kopā sanāk pilna buķete - uzbrucējs, aizsargi, vārsargas, tehniķi un rupekļi. Visa cieņa, protams, Žoltokam. Problēma ir treneros. Kamēr mums nebūs treneru, kuri ar bērniem runā latviski, latviešu futbolā būs maz
Es neko tādu nēesmu rakstījis. Nepiekrītu, ka krieviem ir futbols asinīs, tas ir absurds pieņēmums. Itļi, Spāņi, DAmrika, Angļi, fracūži ir futbols asinīs un to arī saucu par futbolu.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-15 16:49, pirms 12 gadiem
Rietumu Vacietis rakstīja: latviesi,jus del savas valdibas un sunu dzives esat debilaka nacija pasaule!
Neaizmirsti,ka internetā neesi nemaz tik anonīms un varens.Par šādiem nepamatotiem apvainojumiem,var nākties atbildēt.

     [+] [-]

, 2012-10-15 16:50, pirms 12 gadiem
Golus labāk sit iekšā, nekā izrunājies. (22 spēlēs 1 vārti)

  +2 [+] [-]

, 2012-10-15 16:53, pirms 12 gadiem
ierosinu to rudnevu izsvilpt katreiz kad pieskarsies bumbai,

citās valstīs tieši tā arī notiktu, ja kāds futbolists paziņotu, ka viņam nav vajadzīga valsts valodas zināšana.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-15 16:54, pirms 12 gadiem
Rudņevs gūst pirmos vārtus Bundeslīgā
Tad kad es augšminētajā rakstā iekmentēju par to Rudņevu man te sāka presonīgi aizvainot, bet tagad es redzu ka man tomēr bij taisnība. Viņam nav vajadzīga ne lat.val. net tas ka jūs te daži priecājaties par viņu. Viņš sevi uzskata ka ir krievs un to viņš arī uzsvēra žurnālā, beigas ejot prom 2x pateica ES ESMU KRIEVS! Man nekas nav pret krieviem vai latviešiem, bet es nesaprotu kapēc jūs nefanojat par Akinfeejevu vai Sičovu kuri ir IDENTISKI krievi, bet ja būtu latvijas pilsoņi tad moška pieturētu mēli aiz zobiem pieklājības pēc. Viņš iespējams ir jauks puisis, bet viņš ir nenormāli slikts izlases spēlētājs- ne izpildījuma ziņā bet PR

  +2 [+] [-]

, 2012-10-15 16:55, pirms 12 gadiem
Pēdējā spēlē likās, ka viņš mēģina dziedāt himnu.

  +3 [+] [-]

, 2012-10-15 16:57, pirms 12 gadiem
Arī Gauračs twiterī raksta.

''Vajag domāt ko tu saki" pirms 2h

nezinu kādā kontekstā bet domāju ka šjā pašā.
Slēpts komentārs: EmsY7

  +4 [+] [-]

, 2012-10-15 16:59, pirms 12 gadiem
Tā jau ir arī latviski runājošo futbolistu vaina, ka runā krieviski ar Artjomu. Nemaz nerāda, ka ir vajadzīga latviešu valoda.Protams, ka var iztikt, ja nerunā latviski.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-15 16:59, pirms 12 gadiem
Kaspars Gorkšs arī interesanti tvīto:

Kaspars Gorkss @EsUnPiens

Лаипни висус аицинам уз латвияс изласес спели футбола...юсу атбалстс мумс ир льоти непиециешамс!⚽😄

     [+] [-]

, 2012-10-15 17:01, pirms 12 gadiem
Juri$$$ rakstīja: Kaspars Gorkšs arī interesanti tvīto:

Kaspars Gorkss @EsUnPiens

Лаипни висус аицинам уз латвияс изласес спели футбола...юсу

атбалстс мумс ир льоти непиециешамс!⚽😄
Uzrunā gan krievvalodīgos, gan latviešu auditoriju.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-15 17:05, pirms 12 gadiem
EmsY7 rakstīja: Cilvēki, beidzat! Viņš ir sasniedzis jau daudz vairāk kā vairums no jums. Pasakat, kam viņam jāzin lv valoda? Viņš spēlē bundeslīgā, kur viņam tā lv valoda Vācijā noderēs? Ja labi, viņš vienreiz pa seniem laikiem atbrauks uz LV izlasi, zaudēs un brauks atpakaļ uz Vāciju, beidzat cepties!
tipiska kalpa runa, - kur mūsu latviešu pašcieņa? Tieši dēļ tādiem kā Tu arī mums var kāpt uz galvas visādi lindermani, osipovi, un citas pabiras, jo mēs savā zemē pārāk pielaidīgi un samierināmies ar visu, bez jebkādas pašcieņas pret sevi un savu valsti.

  -4 [+] [-]

, 2012-10-15 17:13, pirms 12 gadiem
zanardi rakstīja: tipiska kalpa runa, - kur mūsu latviešu pašcieņa? Tieši dēļ tādiem kā Tu arī mums var kāpt uz galvas visādi lindermani, osipovi, un citas pabiras, jo mēs savā zemē pārāk pielaidīgi un samierināmies ar visu, bez jebkādas pašcieņas pret sevi un savu valsti.
Kalpa runa saki? Es teiktu, ka pašcieņas un pat lepnuma latviešiem gana. Pat par daudz... un citiem pietiktu... Bet, kas par lindermaņiem un Co, tad...teikšu tā...ne jau latviešu pašcieņas trūkums, bet gan latviešu iedomība (sliktā nozīmē) un stulbums (ko, lai dara, ka mēs nesaprotam, ka paši esam iemesls) ir iemesls, kāpēc mums kāpj uz galvas... Un jo nepamatotāk pretosimies (bez faktiem, loģiskiem argumentiem, ar stulbām iegribām), jo vairāk mums kāps... Tā ka gaidi...

  +1 [+] [-]

, 2012-10-15 17:16, pirms 12 gadiem
LAI TIE KRIEVI j...anie ar to Rudņevu izeed
VISi vinji vienādi urlas vai bezkauņas ,kas neciena latviešus un latvijas kulturu!!
vinjiem neeksiste ne LAt himna,ne LAt karogs!!!!

  -1 [+] [-]

, 2012-10-15 17:16, pirms 12 gadiem
Krizhanek rakstīja: Pēdējā spēlē likās, ka viņš mēģina dziedāt himnu.
Jā, man ar tā likās... tā ka visu cieņu viņam par to...

  -1 [+] [-]

, 2012-10-15 17:18, pirms 12 gadiem
tads rakstīja: LAI TIE KRIEVI j...anie ar to Rudņevu izeed
VISi vinji vienādi urlas vai bezkauņas ,kas neciena latviešus un latvijas kulturu!!
vinjiem neeksiste ne LAt himna,ne LAt karogs!!!!
Man tikko radās iespaids, ka Tu Latvijas kultūru necieni vēl vairāk par Rudņevu

     [+] [-]

, 2012-10-15 17:24, pirms 12 gadiem
visu ciennu ka vismaz vien kkads krievelis maak speeleet futbolu bet nu par dzimtenes valodu domaaju ka vinjam buutu jaizsakas mazliet ar lielaku CIENNU

  -1 [+] [-]

, 2012-10-15 17:24, pirms 12 gadiem
Piekrītu tādā ziņā, ka Rudņevam latviešu valoda tiešam nav nepieciešama, jo:
1) dzīvojis, mācījies Daugavpilī, kur visi labi zinām kā ir ar lav.val.;
2) visa Latvijas futbola sabiedrība un klubi ir tik krieviski, ka bez krievu valodas neiztikt;
3) Tagad Latvijā viņš ir dažus mēnešu gadā, līdz ar to nav nepieciešamība mācīties latv. val. (ja vien nav patriots)
4) arī ar žurnālistu krievs Latvijā mierīgi var maukt krieviski un nebūs nekādu iebildumu;
5) Polijā nav tādi krieviem dir... līdēji. Par Vāciju vispār nerunāsim. Tur savu krievu valodu var izmest miskastē;

Šeit nerunāju par lojalitāti un cieņu pret valsti (tai ir jābūt), bet gan par valodas pielietojumu kā tādu.

     [+] [-]

, 2012-10-15 17:32, pirms 12 gadiem
anjo rakstīja: Piekrītu tādā ziņā, ka Rudņevam latviešu valoda tiešam nav nepieciešama, jo:
1) dzīvojis, mācījies Daugavpilī, kur visi labi zinām kā ir ar lav.val.;
2) visa Latvijas futbola sabiedrība un klubi ir tik krieviski, ka bez krievu valodas neiztikt;
3) Tagad Latvijā viņš ir dažus mēnešu gadā, līdz ar to nav nepieciešamība mācīties latv. val. (ja vien nav patriots)
4) arī ar žurnālistu krievs Latvijā mierīgi var maukt krieviski un nebūs nekādu iebildumu;
5) Polijā nav tādi krieviem dir... līdēji. Par Vāciju vispār nerunāsim. Tur savu krievu valodu var izmest miskastē;

Šeit nerunāju par lojalitāti un cieņu pret valsti (tai ir jābūt), bet gan par valodas pielietojumu kā tādu.
Par to piekto punktu es nepiekrītu... Tam nav nekāda sakara ar to, kā Tu to nosauci. Nedomāju, ka te ir baigie līdēji...

     [+] [-]

, 2012-10-15 17:32, pirms 12 gadiem
Tāpēc arī nekad īpaši neesmu viņu cienijis.

     [+] [-]

, 2012-10-15 17:32, pirms 12 gadiem
knaible rakstīja: Tāpēc arī nekad īpaši neesmu viņu cienijis.
Bet gribi, lai Tevi ciena?

     [+] [-]

, 2012-10-15 17:33, pirms 12 gadiem
...pat sporta mājas lapā nevar bez šis vircas iztikt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-15 17:35, pirms 12 gadiem
karstgalvis rakstīja: Daugavpils ir krievija?
aizbrauc parbaudi pirms daziem gadiem vel blenza ka uz citplanetieti, ja latviešu valoda aptieka vai benzintanka sarunu saku...

  +2 [+] [-]

, 2012-10-15 17:35, pirms 12 gadiem
jariks rakstīja: Par to piekto punktu es nepiekrītu... Tam nav nekāda sakara ar to, kā Tu to nosauci. Nedomāju, ka te ir baigie līdēji...
Bieža situācija pie mums - latvietis ar krievu nereti runās krieviski, lai gan krievs māk latviski.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-15 17:41, pirms 12 gadiem
anjo rakstīja: Bieža situācija pie mums - latvietis ar krievu nereti runās krieviski, lai gan krievs māk latviski.
pareizi! paši brēcam ja kaut kas nav tā, bet paši tēlojam baigos krievu draugus un runājam krieviski!

     [+] [-]

, 2012-10-15 17:43, pirms 12 gadiem
oij, ar šito viņš daudziem pabojāja savu reitingu "mīļākie futbolisti" topā... arī manā, jo viņš pāris gadus padzīvojot polijā iemācos viņu valodu, bet te visu mūžu dzīvojot, neuzskata to par nepieciešamu.
ak integrācija....

  +1 [+] [-]

, 2012-10-15 17:45, pirms 12 gadiem
mrPO rakstīja: nu es arī nesaprotu krievu valodu. Jo visu savu mūžu esmu apgrozījies latviešu sabiedrībā. Sētā vienīgais dzīvojošais krievs pats runāja latviski. Skolā mācījos vācu valodu. Arī man kā personai, valodas nav stiprā puse un tāpēc manā dzīvē krievu valoda pilnībā neeksistē, kā arī līdz šim neesmu saskāries ar milzīgām problēmām.
Man ļoti līdzīgi.

     [+] [-]

, 2012-10-15 17:46, pirms 12 gadiem
Artūrs Irbe Overtaimā: ''Saprotu Rudņevu''.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-15 17:46, pirms 12 gadiem
football-mag rakstīja: Var tikai minēt, cik komentāru te būs uz dienas beigām. 150? 200? Ideāla tēma diskusijai.
Paskat jau pāri 200 - uzminēji!

  -2 [+] [-]

, 2012-10-15 17:46, pirms 12 gadiem
anjo rakstīja: Bieža situācija pie mums - latvietis ar krievu nereti runās krieviski, lai gan krievs māk latviski.
Es nedomāju, ka Polijā, vai Vācijā, kāds saka Rudņevam, ka viņam jārunā tās valsts valodā...kā arī nedomāju, ka viņu tur šādā veidā ārstē... Negribi, nerunā, Tava problēma... Un vispār domāju... Ja cilvēks grib komunicēt, tad viņš atradīs veidu... A mēs uzgriežam muguru ar domu, ka tādā veidā viņu piespiedīsim runāt... Muļķības!!! Latvieši nevienam nav vajadzīgi...un kas nožēlojamākais, paši viens otram nav vajadzīgi...

  +1 [+] [-]

, 2012-10-15 17:50, pirms 12 gadiem
jariks rakstīja: Es nedomāju, ka Polijā, vai Vācijā, kāds saka Rudņevam, ka viņam jārunā tās valsts valodā...kā arī nedomāju, ka viņu tur šādā veidā ārstē... Negribi, nerunā, Tava problēma... Un vispār domāju... Ja cilvēks grib komunicēt, tad viņš atradīs veidu... A mēs uzgriežam muguru ar domu, ka tādā veidā viņu piespiedīsim runāt... Muļķības!!! Latvieši nevienam nav vajadzīgi...un kas nožēlojamākais, paši viens otram nav vajadzīgi...
Tur dzīve viņu piespiež mācīties vāciski. Treniņi, tikšanās, fani. Viss notiek vāciski, ok, vēl angliski var izbraukt.

     [+] [-]

, 2012-10-15 17:50, pirms 12 gadiem
Paldies Rudnev, mees “noveerteejam“ tavu saciito...

     [+] [-]

, 2012-10-15 17:52, pirms 12 gadiem
anjo rakstīja: Tur dzīve viņu piespiež mācīties vāciski. Treniņi, tikšanās, fani. Viss notiek vāciski, ok, vēl angliski var izbraukt.
Tad varbūt miera labad viņam būtu Latvijā jārunā angliski?

     [+] [-]

, 2012-10-15 17:57, pirms 12 gadiem
anjo rakstīja: Tur dzīve viņu piespiež mācīties vāciski. Treniņi, tikšanās, fani. Viss notiek vāciski, ok, vēl angliski var izbraukt.
Es gan domāju, ka ne tik daudz dzīve piespiež, bet gan tur tie apstākļi ir normāli...mums te pārāk daudz ar pirkstu bakstītāju... Paši diez vai pat Latvijas himnas vārdus zina... nemaz nerunājot par kaut kādu Latvijas kultūru...kuru tik ļoti "ciena"... Es tiešām nedomāju, ka tur viņu dzīve tik ļoti piespiedusi, ka viņam nu nebija kur likties...mierīgi varētu arī iztikt...Turklāt vēl ir nianse sakarā ar poļu valodu - tā arī ir slāvu valoda un gramatika līdzīga ar krievu...latviešu valoda ir pavisam kas cits...

     [+] [-]

, 2012-10-15 18:03, pirms 12 gadiem
Bočinskis iegrudis musu speletaju uz vartsarga, pasmejas un aizbrauca, neviens vinjam neko neizdarija. Kad museje ielaida pirmus un otrus vartus museje lava darit uzbrucejiem ko vinju grib. Diemzel komandai nav rakstura. Prognozeju nakamu uzvaru Liepaja pret auto. Loti loti loti zel par komandu...

     [+] [-]

, 2012-10-15 18:13, pirms 12 gadiem
Es varu iztikt bez Артёмa Руднева. Punkts.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-15 18:15, pirms 12 gadiem
ūū kāds lecīgs palicis.

nekas, mammas piens no lūpām nožūs, gan jau apd1rsīsies heh

     [+] [-]

, 2012-10-15 18:15, pirms 12 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: Es varu iztikt bez Артёмa Руднева. Punkts.
Es skatos, ka arī bez Kārļa Skrastiņa iztiec.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-15 18:16, pirms 12 gadiem
Ja jau ir spējis apgūt angļu valodu (māc šaubas par kvalitāti) , tad viņš nav garīgi atpalicis , bet vienkārši neciena LV .

     [+] [-]

, 2012-10-15 18:16, pirms 12 gadiem
tommy90 rakstīja: oij, ar šito viņš daudziem pabojāja savu reitingu "mīļākie futbolisti" topā... arī manā, jo viņš pāris gadus padzīvojot polijā iemācos viņu valodu, bet te visu mūžu dzīvojot, neuzskata to par nepieciešamu.
ak integrācija....
+ vakaros piekar pie sienas Ušakova bildi un nežēlīgi rauj kulakā

  +1 [+] [-]

, 2012-10-15 18:36, pirms 12 gadiem
"Uz jautājumu par latviešu valodas lietojumu ar savu atbildi žurnālistiem es biju domājis, ka man latviešu valodas zināšanas nav vajadzīgas, lai komunicētu ar korespondentiem, jo to es varu darīt arī krieviski, poliski vai angliski," citēts Rudņevs. "Tā nebija atbilde par latviešu valodas lietojumu kopumā. Lūgums pareizi uztvert manu sniegto atbildi."

"Es sāku mācīties vācu valodu ar sievu jau Daugavpilī. Kad atbraucu uz Hamburgu, sākās pirmssezonas treniņnometne, un var teikt, ka nebija laika mācībām," intervijā "Dienai" stāstīja Rudņevs. "Bija pa diviem trim treniņiem dienā, un tad jau vairs nebija spēka kaut ko mācīties. Atlika tikai pagulēt, patērzēt skaipā un iet gulēt. Tagad ir vairāk brīvā laika un obligāti jāapmeklē vācu valodas nodarbības."

"[Angļu valodas prakse] sākās jau Ungārijā, kad pārsvarā lietoju angļu valodu. Arī Polijā to izmantoju, kamēr daudz maz neapguvu poļu valodu," par savu pieredzi teica uzbrucējs. "Tāpat arī tagad ar puišiem Hamburgā runāju angliski, jo tur ir daudz futbolistu no citām valstīm: Anglijas, Nīderlandes... Visi savā starpā sazinās angliski."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-15 18:44, pirms 12 gadiem
žirga rakstīja: Ko tu atmar te jauc divas dažadas lietas ,Te ir skaidri redzams ka čalis nesaprot kura valsti spele un pa kadu kulturu te var but runas ,pokemons vel piemin kaut kadu veikalu ,tas rudnevs uz juras ksolu ir jasuta ar steigu .....
Pašu Tevi uz jūras skolu...jo laikam izglītoties nav jēgas....

     [+] [-]

, 2012-10-15 18:46, pirms 12 gadiem
Viens un Divi rakstīja: Kaspars Gorkss ‏@EsUnPiens

Лаипни висус аицинам уз латвияс изласес спели футбола...юсу атбалстс мумс ир льоти непиециешамс!

Ko tad šorez tas Kļaviņš klusē nez.
Nu kas nav skaidrs.Domājat,ka Kasparam nav acis un ausis?viņš arī saprot,kas apkārt notiek un noteikti dzirdēja arī šos Rudņeva izteicienus.Ar šo tvītu viņš gluži vienkārši pasmejās,bet drīzāk dusmu pilns.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-15 18:53, pirms 12 gadiem
Isi un skaidri:Katram Latvijas iedzivotajam ir jaruna latviski,slikti,labi,viduveji,taz nav tik svarigi.Tas tautas valoda,kur tu dzivo japrot neviss pienakuma del,bet elementaras kulturas un etikas del.Rudneva teiktas par to ka vins var iztikt bez latviesu valodas,ir vienkarsi neciena pret latviesu tautu ka tadu.Cik es zinu visi krievi,kuri dzivo vai strada arzemes,runa tas valsts valoda,kapec nevar iemacities runat latviski?

  -1 [+] [-]

, 2012-10-15 18:58, pirms 12 gadiem
zanardi rakstīja: tipiska kalpa runa, - kur mūsu latviešu pašcieņa? Tieši dēļ tādiem kā Tu arī mums var kāpt uz galvas visādi lindermani, osipovi, un citas pabiras, jo mēs savā zemē pārāk pielaidīgi un samierināmies ar visu, bez jebkādas pašcieņas pret sevi un savu valsti.
Un ko Tu gribi? Rudņevu izmest ārā no LV izlases, mūsu labāko spēlētāju?

  +2 [+] [-]

, 2012-10-15 19:01, pirms 12 gadiem
kanvit rakstīja: Isi un skaidri:Katram Latvijas iedzivotajam ir jaruna latviski,slikti,labi,viduveji,taz nav tik svarigi.Tas tautas valoda,kur tu dzivo japrot neviss pienakuma del,bet elementaras kulturas un etikas del.Rudneva teiktas par to ka vins var iztikt bez latviesu valodas,ir vienkarsi neciena pret latviesu tautu ka tadu.Cik es zinu visi krievi,kuri dzivo vai strada arzemes,runa tas valsts valoda,kapec nevar iemacities runat latviski?
Neizjūtu necieņu no Rudņeva puses... Ir tā... Ja viņš runātu latviski - forši, ja nerunā - žēl... UN TIKAI!!! Rudņevs labs spēlētājs un labs sportiskās attieksmes piemērs jaunajiem.

     [+] [-]

, 2012-10-15 19:07, pirms 12 gadiem
skābi...

     [+] [-]

, 2012-10-15 19:27, pirms 12 gadiem
Nevaru iedomāties nevienu citu valsti.... kuras nacionālās (???) izlases spēlētājs atļautos pateikt, ka viņam nav vajadzīga tās valsts valoda, kuras pilsonis viņš ir, un kuras valsts izlasē spēlē....
Ja agrāk vismaz skata pēc tādi teksti nebūtu, bet gan, ka "valoda noderīga, bet dzīve tik saspringta, vide nav latviska, apgūt grūti"' , tad tagad jau saka ko tiešām domā.

Tā viņš ir--- un nav ko raudzīties ar rozā brillēm par kādam mistiskam integrācijām.
Tikai vai es un Tu - arī esam un varam būt kvēli Rudņeva līdzjutēji?
Nav taču viņam latviešu līdzjutēji vajadzīgi... tas taču skaidrs..Ar krieviem, vāciešiem, poļiem pietiek..

     [+] [-]

, 2012-10-15 19:29, pirms 12 gadiem
EmsY7 rakstīja: Un ko Tu gribi? Rudņevu izmest ārā no LV izlases, mūsu labāko spēlētāju?
Jautājums- vai viņš ir "mūsu" spēlētājs?

     [+] [-]

, 2012-10-15 19:33, pirms 12 gadiem
Argonaut rakstīja: Jautājums- vai viņš ir "mūsu" spēlētājs?
Ir

     [+] [-]

, 2012-10-15 19:40, pirms 12 gadiem
Viņš pārstāv Latviju un latviešu valoda viņam jāzina! Ja viņš to nezina, tad tā ir necieņas izrādīšana pret valstu, kuru viņš pārstāv. Manis pēc, viņš izlasē var nespēlēt. Kāds teiks, ka viņš spēlē Bundeslīgā? Kas no tā? Vai tāpēc viņam ir atļauts necienīt latviešus un mūsu valodu? Brauc, Artjom, spēlēt Krievijas izlasē, necik nepārdzīvošu. Un, reiz mums jābeidz būt "iecietīgiem" pret cilvēkiem, kuri mūs, latviešus, neciena. Kad viņš būs ar bumbu, aicinu izsvilpt viņu! Es viņu, pēc šiem izteicieniem, izlasē redzēt negribu!

     [+] [-]

, 2012-10-15 19:43, pirms 12 gadiem
Beidzās peripetijas ap uzvārdu, tagad atkal tiek piešauta eļļa ugunij. Bet nu no kaut kā taču arī medijiem jādzīvo. Skaidrs, ka šādas tēmas vienmēr sarīdīs nacionālistiski noskaņotos un tos, kas ir Rudņeva pusē. Baigās diskusijās negribas iebraukt, tāpēc izteikšos pēc iespējas īsāk, lai gan varētu rakstīt gari:

Katra pilsoņa pienākums ir cienīt savu valsti. Pilnīgi pie kājas, vai esi krievs, latvietis, vācietis vai anglis. Ir likumi, kas nemainās, un šis ir viens no tiem. Sava valsts ir jāciena un līdz ar to arī valoda. Skaidrs, ka Rudņeva uzdevums ir spēlēt futbolu, nevis runāt, tāpēc lamāt viņu nedrīkst, kamēr viņš palīdz Latvijas izlasei, bet, manuprāt, šādi izteicieni no viņa puses tomēr ir nevietā. Arī bez tās "s" noņemšanas no uzvārda uz krekla varēja iztikt. Lūk, atkal būs vismaz jautri šeit!

     [+] [-]

, 2012-10-15 19:44, pirms 12 gadiem
EmsY7 rakstīja: Un ko Tu gribi? Rudņevu izmest ārā no LV izlases, mūsu labāko spēlētāju?
kur tu rāvi ka viņš ir mūsu labākais futbolists, kautkā es neredzu Latvijas izlases spēlēs, ka viņš mums būtu tas labākais.... cik viņš ir iesitis vārtus, vienus? un nearko viņš nav labāks par to pašu Verpakovski, vai Gauraču, vismaz uz laukuma to neredz.

  +4 [+] [-]

, 2012-10-15 19:45, pirms 12 gadiem
jariks rakstīja: Es nedomāju, ka Polijā, vai Vācijā, kāds saka Rudņevam, ka viņam jārunā tās valsts valodā...kā arī nedomāju, ka viņu tur šādā veidā ārstē... Negribi, nerunā, Tava problēma... Un vispār domāju... Ja cilvēks grib komunicēt, tad viņš atradīs veidu... A mēs uzgriežam muguru ar domu, ka tādā veidā viņu piespiedīsim runāt... Muļķības!!! Latvieši nevienam nav vajadzīgi...un kas nožēlojamākais, paši viens otram nav vajadzīgi...
slikti, ka tev nav pašcieņas. Tāpēc krievi, kuri negrib runāt latviski, tevi arī neciena. Jā, es uzskatu, ka cilvēkam jāpaāda savu attieksmi pret to, ka viņš neciena mūsu valodu. Necienot mūsu valodu, viņš neciena Latvijas izlases fanus. Tas ir loģiski!

  +1 [+] [-]

, 2012-10-15 19:46, pirms 12 gadiem
anjo rakstīja: "Uz jautājumu par latviešu valodas lietojumu ar savu atbildi žurnālistiem es biju domājis, ka man latviešu valodas zināšanas nav vajadzīgas, lai komunicētu ar korespondentiem, jo to es varu darīt arī krieviski, poliski vai angliski," citēts Rudņevs. "Tā nebija atbilde par latviešu valodas lietojumu kopumā. Lūgums pareizi uztvert manu sniegto atbildi."

"Es sāku mācīties vācu valodu ar sievu jau Daugavpilī. Kad atbraucu uz Hamburgu, sākās pirmssezonas treniņnometne, un var teikt, ka nebija laika mācībām," intervijā "Dienai" stāstīja Rudņevs. "Bija pa diviem trim treniņiem dienā, un tad jau vairs nebija spēka kaut ko mācīties. Atlika tikai pagulēt, patērzēt skaipā un iet gulēt. Tagad ir vairāk brīvā laika un obligāti jāapmeklē vācu valodas nodarbības."

"[Angļu valodas prakse] sākās jau Ungārijā, kad pārsvarā lietoju angļu valodu. Arī Polijā to izmantoju, kamēr daudz maz neapguvu poļu valodu," par savu pieredzi teica uzbrucējs. "Tāpat arī tagad ar puišiem Hamburgā runāju angliski, jo tur ir daudz futbolistu no citām valstīm: Anglijas, Nīderlandes... Visi savā starpā sazinās angliski."
tas tikai parāda viņa attieksmi pret latviešu valodu! Nost ar Rudņevu!

     [+] [-]

, 2012-10-15 19:48, pirms 12 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Lai visiem būtu skaidrs - Rudņevs var runāt kaut ķīniešu valodā, bet viņam nav nekādu tiesību noniecināt latviešu valodu un Latviju kā valsti.
o tomēr toto vīram taisnība, malacis Kļaviņ par šito.

     [+] [-]

, 2012-10-15 19:48, pirms 12 gadiem
jariks rakstīja: Es gan domāju, ka ne tik daudz dzīve piespiež, bet gan tur tie apstākļi ir normāli...mums te pārāk daudz ar pirkstu bakstītāju... Paši diez vai pat Latvijas himnas vārdus zina... nemaz nerunājot par kaut kādu Latvijas kultūru...kuru tik ļoti "ciena"... Es tiešām nedomāju, ka tur viņu dzīve tik ļoti piespiedusi, ka viņam nu nebija kur likties...mierīgi varētu arī iztikt...Turklāt vēl ir nianse sakarā ar poļu valodu - tā arī ir slāvu valoda un gramatika līdzīga ar krievu...latviešu valoda ir pavisam kas cits...
beidz gvelzt mulkibas! Esi, visdrizxak, viens no tiem krievvalodigajiem, kursh apguvis latvieshu valodu un aizstav te tagad saveejo. Pec nika var redzet, kas tu esi

     [+] [-]

, 2012-10-15 19:49, pirms 12 gadiem
OILER1981 rakstīja: slikti, ka tev nav pašcieņas. Tāpēc krievi, kuri negrib runāt latviski, tevi arī neciena. Jā, es uzskatu, ka cilvēkam jāpaāda savu attieksmi pret to, ka viņš neciena mūsu valodu. Necienot mūsu valodu, viņš neciena Latvijas izlases fanus. Tas ir loģiski!
Kur Tu rāvi, ka man nav pašcieņas? Es parādu, ka cienu viņu un viņš parasti ciena mani

     [+] [-]

, 2012-10-15 19:50, pirms 12 gadiem
jariks rakstīja: Ir
nav. Tavejais vins, var but, ir, bet ne musejais, ne Latvijas...

     [+] [-]

, 2012-10-15 19:51, pirms 12 gadiem
jariks rakstīja: Kur Tu rāvi, ka man nav pašcieņas? Es parādu, ka cienu viņu un viņš parasti ciena mani
Tavs niks parada to, kapec tu vinu cieni. Vismaz neuzdotos par latvieti

  +1 [+] [-]

, 2012-10-15 19:55, pirms 12 gadiem
OILER1981 rakstīja: Tavs niks parada to, kapec tu vinu cieni. Vismaz neuzdotos par latvieti
Tavs niks nozīmē, ka esi amerikānis... ...neuzdodies par latvieti! Tu pat Latvijas himnai vārdus precīzi nezini...

     [+] [-]

, 2012-10-15 19:57, pirms 12 gadiem
anjo rakstīja: Artūrs Irbe Overtaimā: ''Saprotu Rudņevu''.
Jā un ko viņš tālāk teica par Latvijas futbola sabiedrības kultūru?
Prasta piemaskavas čurku nekultūra

     [+] [-]

, 2012-10-15 20:11, pirms 12 gadiem
Jel, latviešu bāleliņi! Velkam pastalas un nākamajā izlases spēlē ar tautasdziesmu uz lūpām izsvilpsim šo nelietīgo, nekrietno kremļa spiegu! Tūdaliņ Tāgadiņ Parādnieki danco!

     [+] [-]

, 2012-10-15 20:28, pirms 12 gadiem
Varētu uzzināt tās gnīdas uzvārdu, kas intervēja Rudņevu? Lai netērētu laiku un vairs nelasītu šos jefiņa rakstus.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-15 20:31, pirms 12 gadiem
Nesaprotu sitos krievelus! Ok nemacies valodu, nu bet neej publiski to tagat agitet, nahren tadu izlase turet? Jebkura cita izlase tads butu patrikets no pamatsastava neskatoties kur un ka spelee, bet tas nenotiks latvija kamer banditi vada lff majsaimniecibu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-15 20:39, pirms 12 gadiem
Šis zēns (Rudņevs) šoreiz ir izpaudies ne visai korekti, kaut bijis diezgan patiess. Galu galā viņš taču ir Latvijas pilsonis nevis Krievijas, Anglijas vai Polijas pilsonis.

  +3 [+] [-]

, 2012-10-15 20:41, pirms 12 gadiem
Armands Puče ‏@ArmandsPuche

Rudņevam nevajag latviešu valodu - var iztikt. Ja godīgi, arī pats Rudņevs nav vajadzīgs Latvijas izlasei. Un tas nav domāts kā uzbrauciens.

  -2 [+] [-]

, 2012-10-15 20:43, pirms 12 gadiem
Rudņeva attieksme pret Latviju ir futbola laukumā, kad viņs uzvelk Latvijas izlases kreklu. Kopš juniora vecuma Rudņevs ne vienu reizi nav atteicis spēlēt izlasē, riskēja dabūt traumu un zaudēt labu kontraktu Eiropas klubā.
Bet visādi Poļakovi un Kosinkeviči dzird to ko grib dzirdēt.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-15 20:45, pirms 12 gadiem
Tomēr nevaru nepateikt, ka LV izlases jaunajiem čaļiem valodas ziņā ļoti sliktu piemēru demonstrē Starkovs, bijušais madonietis, kurš spēj labi runāt latviski, un to jau ir darījis, bet pēdējos gados uz LV žurnālistu jautājumiem atbild tikai krieviski. Ko viņš šādi demonstrē, man neinteresē, bet izlases jaunos, kam latviski runāt problēmas, šāds "trenera" paraugs, protams, mudina arī nihilistisk izturēties pret valsts valodu (un arī latviešiem) Nemaz nenožēlošu, kad Starkovs vairs nebūs treneris, jo ternerim jābūt arī audzinātājam nevis nožēlojamam šovinistam.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-15 20:45, pirms 12 gadiem
jāmaina pilsonība un jābrauc prom!

     [+] [-]

, 2012-10-15 20:50, pirms 12 gadiem
Cilvēks.Enciklopēdija rakstīja: Rudņeva attieksme pret Latviju ir futbola laukumā, kad viņs uzvelk Latvijas izlases kreklu. Kopš juniora vecuma Rudņevs ne vienu reizi nav atteicis spēlēt izlasē, riskēja dabūt traumu un zaudēt labu kontraktu Eiropas klubā.
Bet visādi Poļakovi un Kosinkeviči dzird to ko grib dzirdēt.
Palasi Poļakova veidoto interviju! Lašara...!!! Tur par valodu tikai pašās beigās... Un sportacentrs mājas lapā to ieliek par virsrakstu...kā galveno!!!

     [+] [-]

, 2012-10-15 20:56, pirms 12 gadiem
jariks rakstīja: Palasi Poļakova veidoto interviju! Lašara...!!! Tur par valodu tikai pašās beigās... Un sportacentrs mājas lapā to ieliek par virsrakstu...kā galveno!!!
Pats tu esi lašara!!! katrs kurš nodarbojas ar telsta uztveres problemātiku zin, ka vislabāk iegaumē pēdējo teikto. Un tieši tavs mīlulis Poļakovs tā un izdarīja.

     [+] [-]

, 2012-10-15 21:05, pirms 12 gadiem
Cilvēks.Enciklopēdija rakstīja: Pats tu esi lašara!!! katrs kurš nodarbojas ar telsta uztveres problemātiku zin, ka vislabāk iegaumē pēdējo teikto. Un tieši tavs mīlulis Poļakovs tā un izdarīja.
Nu tas bija sarunas beigās...un palasi tomēr visu interviju...tur nav uzsvars uz to...bet sportacentrā ielikts 1 teikums...

  +3 [+] [-]

, 2012-10-15 21:05, pirms 12 gadiem
Par ko cepiens puikas un meitenes, paši tādu valsti esam izveidojuši un paši vienmēr esam piekāpušies valodas jautājumā. Paskatieties kādās valodās raida ziņas Latvijas Televīzija, kādās valodās iepērk reklāmu tādi valstij piederoši uzņēmumi kā LMT un Lattelecom, Latvijā ir pilnīga krievu valodas pašpietiekamība un tajā nevajag vainot Rudnev, bet pašiem sevi

     [+] [-]

, 2012-10-15 21:13, pirms 12 gadiem
Mēsls , nevaru novēlēt viņam veiksmi karjeras turpinājumā.

     [+] [-]

, 2012-10-15 21:29, pirms 12 gadiem
Tač ko jūs stresojat? Tas ir Latvijas futbols...
Jau tajā video ar Meta/LU pārstāvjiem iekomentēju, ka LV futbols ir priekš LV krieviem.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-15 21:39, pirms 12 gadiem
Latvijas klubi sāk apspēlēt šo tēmu
Šodienas treniņā Kazakevics lietoja 70% latviešu, 20% kreivu, 9% angļu un 1% lietuv. val, jo francūzis K.Soumaila jau sāk saprast latviski
@fkjelgava

  +1 [+] [-]

, 2012-10-15 22:09, pirms 12 gadiem
man šāds "latviešu" futbols un futbolisti nav vajadzīgi. Izlasi atlaist. Savākt latviešupuikas lai spēlē ar Luxemburgu un Lihtenšteinu.

  +4 [+] [-]

, 2012-10-15 22:21, pirms 12 gadiem
Mūsu valsts ir kolosāla. Kā var aizstāvēt valsts godu, ja cilvēks ir analfabēts un nevar iemācīties valsts valodu. Es bez lielām pūlēm vācija gadu nodzīvojot jau nebija problēmas saprasties.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-15 22:40, pirms 12 gadiem
[quote western]
Urla ir katrs, kas neciena latviešus. Valoda tie esam mēs. Ja neciena valodu, neciena mūs. Ir jautājumi?
cilvekam nav vajadziga latviesa valoda vel ir jautajumi?

     [+] [-]

, 2012-10-15 23:12, pirms 12 gadiem
sergioramos444 rakstīja: Urla ir katrs, kas neciena latviešus. Valoda tie esam mēs. Ja neciena valodu, neciena mūs. Ir jautājumi?
cilvekam nav vajadziga latviesa valoda vel ir jautajumi?
Jauka gramatika un teikumu izvede, urla!

     [+] [-]

, 2012-10-15 23:24, pirms 12 gadiem
Rudņevu deportēt! Nu nedrīkst taču presei un ļaudīm taisnību sacīt. Latvieši ir pieraduši pie meliem, tātad šīs tradīcijas ir jāievēro un jāciena.

     [+] [-]

, 2012-10-15 23:36, pirms 12 gadiem
kā var atļauties pateikt medijiem, ka viņš nekad nelietos latviešu valodu un spēlēt Latvijas izlasē.. Vai tas nav galējais absurds? Es tiešām nezinu, ko pārstāv šie zēni, bet nekāda Latvijas izlase pēc būtības šī komanda, acīmredzot, nav.

lūk, uzskatāmi. vai viņš ir iebraucējs? Iebraucējs viņš ir Vācijā, kur tūlīt jau sehr gut deutsch spricht, bet Latvijā ir un paliek kolonists un ar savu kolonista attieksmi lepojas katru dienu..

     [+] [-]

, 2012-10-15 23:46, pirms 12 gadiem
Gorkšs čivina
https://twitter.com/EsUnPiens/statu...

     [+] [-]

, 2012-10-16 00:05, pirms 12 gadiem
pida

     [+] [-]

, 2012-10-16 00:05, pirms 12 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Lai visiem būtu skaidrs - Rudņevs var runāt kaut ķīniešu valodā, bet viņam nav nekādu tiesību noniecināt latviešu valodu un Latviju kā valsti.

Ar visu cienju pret visiem!!! Man tikai viens jautajums.....Kapec Krišjānis Kļaviņš doma, ka Artjoms noniecina latviesu valodu un Latviju ka valsti??? Vins pats ta teica??? Manuprat, Jums, Krišjānis Kļaviņš, nav nekadu tiesibu ta rakstit. Pat smiekligi, ko seit dazi raksta. Es varu noteikti apgalvot, ka Artjoms ciena un mil savu valsti un cilvekus, kas dzivo Latvijaa. Ja, vinjam ir problemas ar valodas prasmi, bet tikai tapec, ka Daugavpilii praktiski visi prot krievu valodu un sazinas krieviski, bet gimenee neviens ari latviski neruna.

     [+] [-]

, 2012-10-16 00:06, pirms 12 gadiem
Diemzel ta mums ir.

  -2 [+] [-]

, 2012-10-16 00:20, pirms 12 gadiem
Jus varat pateikt,ka vajadzeja skola maciit,bet ar to ari ir problema,jo pat ne visi skolotaji zin valodu. Vienkarsi, pirms rakstit, padomajiet,vai jus tiesam ta labi zinat cilveku,lai kaut ko par vinju spriest. Vins saprot latviesu valodu un zinu ka var ari noteikti runat, bet tas sagada vinjam lielas grutibas un neertibas, jo vienalga vins nepateiks latviski ta ka vajag.

  -3 [+] [-]

, 2012-10-16 00:29, pirms 12 gadiem
Valoda tas nav galvenais, galvenais ir tas, kas nak no sirds.......!!!

     [+] [-]

, 2012-10-16 09:47, pirms 12 gadiem
mrPO rakstīja: Diez kāpēc visi latvieši brauc ekskursijās uz Ventspili, Liepāju, Siguldu, Valmieru u.c. bet nebrauc uz Daugavpili?
pag, esmu bījis N-tās reizes Liepājā un krieviski runājošo īpadsvars ir diezgan nomācoš

     [+] [-]

, 2012-10-16 09:58, pirms 12 gadiem
Ivars Veiliņš rakstīja: pag, esmu bījis N-tās reizes Liepājā un krieviski runājošo īpadsvars ir diezgan nomācoš
Uz Daugavpili arī brauc...

     [+] [-]

, 2012-10-16 17:21, pirms 12 gadiem
trakaiss rakstīja: Mūsu valsts ir kolosāla. Kā var aizstāvēt valsts godu, ja cilvēks ir analfabēts un nevar iemācīties valsts valodu. Es bez lielām pūlēm vācija gadu nodzīvojot jau nebija problēmas saprasties.
Rudnjevs izteicienus vajag pamest Vācijas presei un vēl piebilst, ka viņš uzmet to fašistu valodu. Varu garantēt, ka mierīgi pa Hamburgas ielām viņš nestaigās. Atskaldīs kā maziņo un ja vēl būs vārtus nopūdelējis, tad bučus vien atsūtīs uz D-pili

     [+] [-]

, 2012-10-16 21:56, pirms 12 gadiem
mrPO rakstīja: nu es arī nesaprotu krievu valodu. Jo visu savu mūžu esmu apgrozījies latviešu sabiedrībā. Sētā vienīgais dzīvojošais krievs pats runāja latviski. Skolā mācījos vācu valodu. Arī man kā personai, valodas nav stiprā puse un tāpēc manā dzīvē krievu valoda pilnībā neeksistē, kā arī līdz šim neesmu saskāries ar milzīgām problēmām. Vienmēr viss ir atrisināts normālā ceļā Viņam varētu būt līdzīgi.

Bet lai es viņu kā psihais Krišjānis Kļaviņs (kurš ir bijis preses sekr. LFF un ir Cēsu kluba prez) sauktu "viņš vienkārši varēja pieturēt savu smirdīgo okupantu un piektās kolonnas biedra muti." atsauc - https://twitter.com/KrisjanisKlavin...

tas nav īsti normāli!
Līdzība beidzas pie tā, ka krievu valoda nav valsts valoda .