Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Latvija arī pret bosniešiem izvirzās vadībā, taču zaudē bezcerīgi

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Latvija arī pret bosniešiem izvirzās vadībā, taču zaudē bezcerīgi
Ritvars Rugins cīņā ar divu vārtu autoru Zvjezdanu Misimoviču
Foto: AFP/Scanpix

Šodien 2014. gada Pasaules kausa izcīņas kvalifikācijas turnīra otrajā spēlē Latvijas futbola izlase izbraukumā ar 1:4 zaudēja Bosnijai un Hercegovinai. Komandas kapteinis Kaspars Gorkšs jau 5. minūtē izvirzīja Latviju vadībā, tomēr mačs tika zaudēts visai bezcerīgi, lielāko spēles daļu uzbrūkot mājiniekiem.

Latvijas izlase pirmajā spēlē Rīgā ar 1:2 zaudēja Grieķijas komandai. Aleksandrs Starkovs šodien pamatsastāvā piespiedu kārtā veica vienu izmaiņu - traumētā Aleksandra Fertova vietā tika iekļauts Ritvars Rugins. Bosnieši maču ar Latviju gaidīja lieliskā noskaņojumā, jo piektdien ar 8:1 viesos sasita Lihtenšteinu. Tiesa, arī viņu sākumsastāvā divas izmaiņas.

Pēc starta svilpes uzreiz uz priekšu devās mājinieki, bet mūsējie ātri viņus atvēsināja. Ja pēc Rugina nopelnītā soda sitiena nekas nesekoja, tad 5. minūtē pēc stūra sitiena Latvija negaidīti izvirzījās vadībā. Deniss Ivanovs uzvarēja gaisa divcīņu, un otrs centra aizsargs Gorkšs ar kāju pārvirzīja bumbu vārtos - 1:0! Sekoja liels bosniešu spiediens un par nožēlu viņiem ātri izdevās atspēlēties. Ritus Krjauklis klupināja Edinu Džeko, kurš viegli nokrita, un tiesnesis piešķīra 11 metru soda sitienu, kuru realizēja Zvjezdans Misimovičs - 1:1. Bosnija un Hercegovina neapstājās un turpināja izdarīt spiedienu arī pie 1:1, Džeko 20. minūtē neizmantojot sitienu no soda laukuma robežām. Latvija atkal spēja atbildēt ar stūra sitienu - ar fanu lāzeriem apspīdētais Aleksandrs Cauņa iecentrēja un Gorkšam maz trūka, lai gūtu vēl vienus vārtus.

Kādu brīdi no agresīviem pretinieku uzbrukumiem bija miers, taču puslaika beigās bosnieši izdarīja rezultatīvu spiedienu. Vispirms Andris Vaņins brīnumainā kārtā glāba pēc mājinieku stūra sitiena un sekojošā Džeko raidījuma no pāris metriem, taču nākamajā uzbrukumā Džeko veica reidu, tika garām Ivanovam (nebija Oskara Kļavas palīdzības) un piespēlēja brīvajam Miralemam Pjaničam, kurš 44. minūtē cauršāva mūsu vārtsargu - 1:2. Žēl, ka neizdevās pārtraukumā doties pie 1:1...

Diemžēl arī 2. puslaikā turpinājās Bosnijas un Hercegovinas dominance, kas 54. minūtē noslēdzās ar vārtiem, tiesa, netipiskā manierē - Cauņam nepadevās stūra sitiens un ātrā pretuzbrukumā Pjaničs apsteidza Ruginu, piespēlēja uz vārtu priekšu, no kurienes 3:1 panāca tas pats Misimovičs. Pie 1:3 Latvija izpildīja cerīgu nogriezni, bija pāris iespējas, tāpat Cauņas kritiens soda laukumā, taču nekā. Starkovs neierasti agri veica maiņas, pie tam noņemot Rudņevu (un arī Alekseju Višņakovu). Uznāca Vladimirs Kamešs un Māris Verpakovskis. 67. minūtē tīri labs raidījums iznāca Ivanam Lukjanovam, bet pēc brīža pretējā galā Vedads Ibiševičs nerealizēja izgājienu viens pret vienu - glāba Vaņins.

Lai arī bosnieši šķietami atslāba, tieši viņu uzbrukumi joprojām bija asāki. Vaņins tvēra vienu bumbu pēc otras, bet 75. minūtē Džeko izgājienā viens pret vienu norībināja pārliktni... 80. minūtē uz maiņu iznāca Artūrs Zjuzins, kurš, līdzīgi kā Kamešs, debitēja oficiālā spēlē. Atlikusī mača daļa, abām komandām apzinoties iznākumu, aizritēja pavisam mierīgi, taču pašās beigās Bosnija un Hercegovina guva vēl vienus vārtus. Džeko, kurš uztaisīja pirmos divus vārtus partneriem, šoreiz iesita pats - novācis divus mūsu aizsargus (Gorkšs gan šai epizodē guva traumu), "Manchester City" iesita vieglus vārtus. Bosnieši sagrāva mūsējos ar 4:1... Nākamās spēles Latvijas izlase aizvadīs oktobrī, viesos tiekoties ar Slovākiju, bet mājās - ar Lihtenšteinu.

PK2014 kvalifikācijas turnīrs, G grupas spēle (11. septembris)

Bosnija un Hercegovina - Latvija 4:1 (2:1)
Vārti: Misimovičs 12' (11m), 54'; Pjaničs 44'; Džeko 90' - Gorkšs 5'.
Bosnija un Hercegovina: Begovičs, Spahičs, Luličs (Vršajevičs 30'), Mujdža, Vranješs, Pjaničs, Misimovičs, Zahirovičs, Salihovičs (Šunjičs 90'), Džeko, Ibisevičs (Medunjanins 87').
Latvija: Vaņins, Kļava, Ivanovs, Gorkšs, Krjauklis, Rugins, O.Laizāns, Lukjanovs (Zjuzins 80'), Cauņa, A.Višņakovs (Kamešs 61'), Rudņevs (A.Višņakovs 61').
Brīdinājumi: Krjauklis, Rudņevs.
Tiesnesis: Denizs Aitekins (Vācija).

Labākais spēlētājs mūsējo rindās bija...

  • 214

  • 93

  • 23

  • 22


     [+] [-]

, 2012-09-11 23:46, pirms 12 gadiem
anderson23 rakstīja: Vecīt Māra tehnika bija pamest bumbu uz priekšu un skriet! Un tā juška kas ir Rudņevam ir neatņemeama daļa uzbrucējām! Puse no tādiem kā jūs datortārpi neesat pat spēlējuši futbolu un,ja esat tad pagalmā vai arī esat pilnīgi tupaki!
Čalīt, gribu tevi redzēt izlasē . Noteikti parādīsi klasi. P.s kādā klubā spēlē?

  -1 [+] [-]

, 2012-09-11 23:47, pirms 12 gadiem
ilgonix rakstīja: tu to spried pēc trijām spēlēm
tikpat labi...tu te dir* pēc divām,da*ni!

  -1 [+] [-]

, 2012-09-11 23:48, pirms 12 gadiem
tigereens rakstīja: Skatījos spēli. Un teikšu tā:
Latvija - Bosnija un Hercergovina
1-0 Gorkšs - pārsteidzoši veiksmīgi vārti. Super.
1-1- Pendele. Pilnīgi nesaprotama situācija un pat tur nebija pendeles vērtībā. Skatījos vairākas reizes. Nesaprotams lēmums. Lūzuma punkts.
1-2 ļoti neveiksmīgi aizsardzība nostrādāja pret uzbrucējiem. Šādi ielaist nedrīkst. Bet nu bosnieša meistarība.
1-3 pilnīgi nesaprotama kreisā malējā pussarga piespēle mūsējam centra pussargam, kur jau apkārt TRĪS bosnieši... bumba zaudēta... aizskrien tālāk un nākamais jau kļūda aizsargam, kurš nevis aizsita bumbu prom, bet pasita uz Vaņina pusi... totāla izgāšanās.
1-4 aizsardzības pilnīga kļūda un neveiklība. Kā tā var uzreiz DIVI aizsargi nokrist, es nezinu... skaisti iedota iespēja zaudēt vārtus.

Vēlāk bija vēl vismaz 3-4 eipizodes - štanga, divi izgājieni... kur būtu vēl vairāk zaudējuši. Bet nu veiksme stāvēja mums par labu.

Vērtējums:
Vaņins - 8/10
Aizsardzība - 3/10 (bija jau arī momenti, kur labi aizsargājās)
Pussargi - 4/10 (bija momenti, kur ok saspēle, bet lielākoties vairākas kļūdas tieši vidējā līnijā radīja kļūdas aizsardzībai)
Uzbrukums - 4/10 (pāris sitieni, maz veidošanas, tukša skraidīšana)

Kopumā slikta spēle. Ar steigu jādomā, kā uzlabot saspēli un aizsardzības disciplīnu.
Piekrītu tavam komentāram, bet jaatceras, kad spēlējām oponenta laukumā, pret ļoti augstas klases uzbrukuma spēlētājiem. Mēs varēsim apspēlēt šāda līmeņa komandas tik tad, kad būs mums viss sākumsastāvs no ekstra klases uzbrucējiem un pussargiem. Jebkurai top komandai pret Bosniju šajā laukumā klātos ļoti smagi.

  -1 [+] [-]

, 2012-09-11 23:48, pirms 12 gadiem
ej dillēs rakstīja: bez variantiem... Jā, kur tie laiki, kad Eiropas čempī kā līdzīgs ar līdzīgu kapājām pret VĀCIJU !!! Laikam jāsauc paraolimpieši izlases sastāvā. Ar tiem toč sliktāk nebūtu
nav smieklīgi...

  -2 [+] [-]

, 2012-09-11 23:49, pirms 12 gadiem
football-mag rakstīja: Valteru nelasu, tas tāpat redzams, ka nav ne klases, ne rakstura. Būtu vismaz raksturs, būtu cita runa, bet te jau izskatās bezcerīgi. Iesit uz dullo golu un pēc tam panesas kaut kāds sviests. Flangos aizsardzība 0, centrā arī kļūdu pilns, par piespēlēm un uzbrukumu vispār nerunāsim... Aga, divas uzvaras būs. Abas pret Lihtenšteinu. Ar leišiem pie veiksmes varbūt. Pret slovākiem nemaz neceri, tiem sastāvs ne sliktāks, kā Bosnijai. Regress, vienkārši regress. Kā Virslīgā, tā izlasē.
izklausās ka ir atradies cilvēks ar raskturu! Kur spēlē? FIFA 12? PES?

  +1 [+] [-]

, 2012-09-11 23:51, pirms 12 gadiem
Nu ja mums nav aizsargu, bet ir centri un uzbrucēji, tad, varbūt jāspēlē 2-5-3 vai 3-4-3. Tāpat zaudēsim.

  +3 [+] [-]

, 2012-09-11 23:51, pirms 12 gadiem
Ambrē rakstīja: 100% Starkova vaina! Izlasē spēlē spēlētāji no Krievijas, Polijas, Vācijas, Anglijas utt. līgām, bet šos spēlētājus viņš neprot izmantot!
Nevar saprast, vai komandai ir vispār kāds spēles plāns, vai zīmējums... ielikt Rudņevu vienkārši priekšā ir bezcerība, jo viņš nav tā tipa spēlētājs, kāds agrāk bija M. Verpakovskis kurma iedod piespēli un tas apvedīs divus spēlētājus un aizskries iesist vārtus! Uz Rudņevu ir jāspēlē visai vidējai līnijai, bet tas nenotiek un pat izskatās, ka tas pat netiek plānots... Starkovs laikam nekad nav redzējis nevienu Rudņeva vārtu gūšanas epizodi kad viņš spēlēja Poznaņā!
Tālāk- es nesapratu to maiņu... Kamešs un Verpakovskis? Jā it kā divi uzbrucēji, bet nespēju iedomāties viņus spēlējam kopā laukumā priekšējā līnijā (abus kopā)! Saprastu, ja spēlētu Rudņevs un Verpakovskis, vai Gauračs un Kamešs vēl variants Rudņevs un Gauračs, bet te var redzēt to, ka pats Starkovs vispār nesaprot ko darīt! Tas, ka ir bardaks spēles zīmējumā pierāda fakts, ka piespēles tiek dotas spēlētājam kuru tajā mirklī sedz vismaz 3x pretinieki!!!
Vajag citu treneri, jo materiāls nav tik slikts, lai šādi zaudētu ar rezultātu 1:4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pirmais normālais koments,ko lasu !!! +

  -2 [+] [-]

, 2012-09-11 23:51, pirms 12 gadiem
krapaalis rakstīja: Nu ja mums nav aizsargu, bet ir centri un uzbrucēji, tad, varbūt jāspēlē 2-5-3 vai 3-4-3. Tāpat zaudēsim.
ko tu saproti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-11 23:54, pirms 12 gadiem
anderson23 rakstīja: ko tu saproti?
Es tik izsaku savu viedokli

  -4 [+] [-]

, 2012-09-11 23:55, pirms 12 gadiem
Gribēju izlasīt visu komentārus,taču saprotu,ka tā ir laika kavēšana...reāli 1/100 uzrakstīs kko normālu...pārējie ir gudrīši,kas prot sist pa klaviatūru un vairāk neko! IAZVERATIES,ja nerubījat...atrodat rakstus par kuriem kko rubījat un kakājat tur! YO!

     [+] [-]

, 2012-09-11 23:56, pirms 12 gadiem
krapaalis rakstīja: Es tik izsaku savu viedokli
2+2=5...kāpēc gan ne!?

  +1 [+] [-]

, 2012-09-11 23:56, pirms 12 gadiem
andrewsavage rakstīja: un toļiks ar saviem '2:0' un '3:0' izklausījās ierāvis
Vai arī Horvātiem būs maņa bet visticamāk viņš skatījās citu spēli :/

  +2 [+] [-]

, 2012-09-11 23:58, pirms 12 gadiem
anderson23 rakstīja: 2+2=5...kāpēc gan ne!?
nesapratu tavu joku.

     [+] [-]

, 2012-09-12 00:22, pirms 12 gadiem
Nez, man liekas nekāda katastrofa nav. Paaudžu maiņa ir notikusi un var pat teikt diezgan veiksmīgi. Vajag tik ļaut iespēlēties. Galu galā divās spēlēs un pret spēcīgiem pretiniekiem gūstam pa vieniem vārtiem, pie kam pirmie izvirzāmies vadībā. Tāpat arī pati saspēle jau brīžiem ir ļoti normālā līmenī.

Atceraties paši, cik nesen vēl aizvadījām neskaitāmas spēles neiesitot nevienus vārtus, kā arī izlasē bija vairāki vecie, kas jau vairs fiziski "krita ārā" no sastāva un regulāri atpalika, nokavēja vai tika noskrieti.

Tagad daudz jauno, vairāki no viņiem spēlē labās līgās un vismaz fiziski visiem tiekam līdzi.

     [+] [-]

, 2012-09-12 00:34, pirms 12 gadiem
Yomayoo rakstīja: Piekrītu tavam komentāram, bet jaatceras, kad spēlējām oponenta laukumā, pret ļoti augstas klases uzbrukuma spēlētājiem. Mēs varēsim apspēlēt šāda līmeņa komandas tik tad, kad būs mums viss sākumsastāvs no ekstra klases uzbrucējiem un pussargiem. Jebkurai top komandai pret Bosniju šajā laukumā klātos ļoti smagi.
Protams, te ir divas dažādas izlases. Ja bosniešiem bija kādi 8-11 TOP līgu spēlētāji, tad mums tikai labi ja 4-5 (Rudņevs, Cauņa, Gorkšs, Vaņins un varbūt vēl kāds - Višņakovs, Lukjanovs, nosacīti Verpakovskis). Pārējie Polija, Krievija, Ukraina, Aizerbeidžāna un Latvija. Līdz ar to ir grūti cīnīties pret tādiem, kuriem ir pavisam cita līmeņa spēles dien dienā. Bet nu tā spēlēt aizsardzībā arī nevar. Tādas kļūdas nedrīkst ielaist.
Un spēles elements - saspēle ir un nav. Brīžam viss ir ok, brīžam tādas kļūdas un dīvainas piespēles uztaisa, ka rokas nolaižas. Jo īpaši 3.vārtu guvuma gadījumā, kur piespēlē savējam, kur jau apkārt 3 bosnieši. Kāda jēga no tādas piespēles? Ja nav, kam, tad piespēlē atpakaļ uz aizsardzību un sāc atkal. Ja nevar iziet cauri uzbrukumā, aizsit tak uz centru, lai izretina bosniešu rindas, kaut vai uz abām malām. Jādomā taktiskāk. Bet nu tā ir lieta, ko Latvijā treneri uzskata, ka mūsu spēlētājiem to nevar iemācīt. Es uzskatu, ka var, jo neviens nepiedzimst ar māku uzreiz piespēlēt pareizi un spēlēt gudri.

     [+] [-]

, 2012-09-12 00:45, pirms 12 gadiem
tigereens rakstīja: Protams, te ir divas dažādas izlases. Ja bosniešiem bija kādi 8-11 TOP līgu spēlētāji, tad mums tikai labi ja 4-5 (Rudņevs, Cauņa, Gorkšs, Vaņins un varbūt vēl kāds - Višņakovs, Lukjanovs, nosacīti Verpakovskis). Pārējie Polija, Krievija, Ukraina, Aizerbeidžāna un Latvija. Līdz ar to ir grūti cīnīties pret tādiem, kuriem ir pavisam cita līmeņa spēles dien dienā. Bet nu tā spēlēt aizsardzībā arī nevar. Tādas kļūdas nedrīkst ielaist.
Un spēles elements - saspēle ir un nav. Brīžam viss ir ok, brīžam tādas kļūdas un dīvainas piespēles uztaisa, ka rokas nolaižas. Jo īpaši 3.vārtu guvuma gadījumā, kur piespēlē savējam, kur jau apkārt 3 bosnieši. Kāda jēga no tādas piespēles? Ja nav, kam, tad piespēlē atpakaļ uz aizsardzību un sāc atkal. Ja nevar iziet cauri uzbrukumā, aizsit tak uz centru, lai izretina bosniešu rindas, kaut vai uz abām malām. Jādomā taktiskāk. Bet nu tā ir lieta, ko Latvijā treneri uzskata, ka mūsu spēlētājiem to nevar iemācīt. Es uzskatu, ka var, jo neviens nepiedzimst ar māku uzreiz piespēlēt pareizi un spēlēt gudri.
Jā, starp citu, pret Grieķiju bija tas pats - piespēle uz atpakaļu, pārtverta un vārti... Iesējams ar treneru vaina, bet pāris izlases treniņos ar neko diži neiemācīsi spēlētājiem, kas spēlē jau n-tos gadus. Neesmu futbolists un nekad tāds neesmu bijis, tādēļ, iespējams, nepamanu kaut kādas nianses, prieks kad kāds smuki izklāsta savas domas!

     [+] [-]

, 2012-09-12 00:50, pirms 12 gadiem
Atveriet acis.

Te nekas labs nevar būt, vienkārši liekas nereāli kaut vienu citu izlasi uzvarēt. Tas ir neiespējami.

     [+] [-]

, 2012-09-12 00:54, pirms 12 gadiem
KristiansVeiksans rakstīja: Man liekas ka jadod spelet jaunajiem un gatavot jauno izlasi uz nakamo ciklu.
Kaadiem veel jaunajiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-09-12 01:42, pirms 12 gadiem
nu,izcēlāties ar savu humora izjūtu,sarakstījāt komentārus neparko tikai lai paspīdētu ar savu muti,bet ja nopietni,nekas traks nav noticis, tādiem rezultātiem ar bija jābūt,varējām aizķert Grieķus mājās,nesanāca,ar Bosniešiem neko citu negaidīju,tur pat top komandas mocās,bet tālākais grafiks ir ļoti labs,jāsavāc punkti un tad uz beigām būs ar izredzes vienā mačā nokārtot sev labvēlīgu iznākumu

  +2 [+] [-]

, 2012-09-12 04:44, pirms 12 gadiem
pec Tolika teikta mes ar 0-4 zaudejaam Horvatijai

  +1 [+] [-]

, 2012-09-12 07:13, pirms 12 gadiem
Mūsu grupā noteikti būs sīva cīņa par trešo vietu,jo Bosnija un Grieķija ir cita līmeņa izlases.Gribētos jau ,lai kā pirmie no grupas iziet bosnieši,jo viņu spēlētais futbols ir daudz skaistāks par grieķu .

  +1 [+] [-]

, 2012-09-12 07:16, pirms 12 gadiem
Loģiski, ka zaudējām - nav paņemti ne Astafjevs, ne Babičevs. Ar tādu sastāvu nebija nekādu cerību. Ja vēl Ozoliņš būtu, tad vispār būtu OK, bet nu cik sdaprotu, tad viņš pēc olimpiādes pateica, ka LV sastāvā vairs nespēlēs.

  +4 [+] [-]

, 2012-09-12 07:39, pirms 12 gadiem
Vai nu Starkovam jāmaina domāšana vai Starkovs jāmaina pats. LV komandā ar likumu vajadzētu aizliegt savā laukuma pusē dot piespēles atpakaļ- savu vārtu virzienā. Daudzas šādas piespēles nolasa pretinieks un paši sev radām problēmas. Arī spēlē ar grieķiem- kā tika atvests otrais gols LV vārtos? Tieši tā, kā teicu. Spēlētāju maiņas pilnīgi bez poņas. Krjauklis bija jāmaina, vēlākais, uzreiz pēc pirmā puslaika, jo pietiekami ziepes jau bija savārījis. Tāpat Rudņevs sevi bija izsmēlis pirmajā puslaikā gan garīgi, gan, domāju, fiziski. Vai tad Gauračs ir tādā neformā, ka pat uz maiņu nav laižams? Ar neapbruņotu aci visiem ir redzams ( Starkovam nav redzams?), ka Māris vairs nevelk, jo nav vairs 2004. gads. Ir viņam jāsaka "paldies", nevis jādemonstrē visai pasaulei, ka nekas nav mūžīgs, Verpakovska varēšanu ieskaitot. Kur Savaļnieks, kas tik labi un aktīvi sevi ir pierādījis Virslīgā? Un vēl jautājumu ir daudz! Ir nepieciešamas izmaiņas!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-09-12 08:36, pirms 12 gadiem
Teiksu atklati, biju iesledzis šo spēli labi ja uz 10 min. Palika kauns skatities musu izlases nevariba.
Un kurs te vel kunkst ka fifa rangs ir neobjektivs ,jo esam ara no pirma simta? Rangs ir pilnigi objektivs, tak paskatieties ka musejie spele.
Dzekam kam jabut uzbrkuma liderim izlases 20 speles ir guvis tikai 1 vartus, wtf? Pussargi mums ir zem katras kritikas iznemot caunu. centra ir pilnigi zabaki ,kas tiesam nevar iedot vairak par divam piespelem, tagad saprotu kapes astafijevs tik ilgi tika izsaukts uz izlasi.
zel protams, bet nakotne neizskatas labaka, jo virsligas komandas ir loti nevarigas uz eiropas skatuves, jauniesi vispar neko nevar izdarit.
skumji.
Un starkovs vel nolazo visu ,ko ši izlase labakaja gadijuma varetu izspiest. Jaizaudzina dzeki videja linija ,kas var iedot vismaz 10 precizas piespeles maca un bus labi.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-12 08:54, pirms 12 gadiem
extremists rakstīja: Teiksu atklati, biju iesledzis šo spēli labi ja uz 10 min. Palika kauns skatities musu izlases nevariba.
Un kurs te vel kunkst ka fifa rangs ir neobjektivs ,jo esam ara no pirma simta? Rangs ir pilnigi objektivs, tak paskatieties ka musejie spele.
Dzekam kam jabut uzbrkuma liderim izlases 20 speles ir guvis tikai 1 vartus, wtf? Pussargi mums ir zem katras kritikas iznemot caunu. centra ir pilnigi zabaki ,kas tiesam nevar iedot vairak par divam piespelem, tagad saprotu kapes astafijevs tik ilgi tika izsaukts uz izlasi.
zel protams, bet nakotne neizskatas labaka, jo virsligas komandas ir loti nevarigas uz eiropas skatuves, jauniesi vispar neko nevar izdarit.
skumji.
Un starkovs vel nolazo visu ,ko ši izlase labakaja gadijuma varetu izspiest. Jaizaudzina dzeki videja linija ,kas var iedot vismaz 10 precizas piespeles maca un bus labi.
Ar ko Cauņa labāks par citiem pussargiem. Ar to, ka sit pendeles un centrē soda laukumā? Cik Cauņa ir iedevis normālas piespēles uzbrucējiem? Vienkārši spēlē CSKA un tāpēc ir radies stereotips, ka šis ir baigais talants. Ja būs pussargi, kas mācēs iedot uzbrucējiem piespēles, tad būs arī vairāk vārti. Ja Starkovs liks savus bijušos un esošos Skonto sistēmas pussargus, tad Starkovs savu pašu antirekordu FIFA rangā būs pamatīgi "uzlabojis"!

     [+] [-]

, 2012-09-12 08:54, pirms 12 gadiem
tigereens rakstīja: Protams, te ir divas dažādas izlases. Ja bosniešiem bija kādi 8-11 TOP līgu spēlētāji, tad mums tikai labi ja 4-5 (Rudņevs, Cauņa, Gorkšs, Vaņins un varbūt vēl kāds - Višņakovs, Lukjanovs, nosacīti Verpakovskis). Pārējie Polija, Krievija, Ukraina, Aizerbeidžāna un Latvija. Līdz ar to ir grūti cīnīties pret tādiem, kuriem ir pavisam cita līmeņa spēles dien dienā. Bet nu tā spēlēt aizsardzībā arī nevar. Tādas kļūdas nedrīkst ielaist.
Un spēles elements - saspēle ir un nav. Brīžam viss ir ok, brīžam tādas kļūdas un dīvainas piespēles uztaisa, ka rokas nolaižas. Jo īpaši 3.vārtu guvuma gadījumā, kur piespēlē savējam, kur jau apkārt 3 bosnieši. Kāda jēga no tādas piespēles? Ja nav, kam, tad piespēlē atpakaļ uz aizsardzību un sāc atkal. Ja nevar iziet cauri uzbrukumā, aizsit tak uz centru, lai izretina bosniešu rindas, kaut vai uz abām malām. Jādomā taktiskāk. Bet nu tā ir lieta, ko Latvijā treneri uzskata, ka mūsu spēlētājiem to nevar iemācīt. Es uzskatu, ka var, jo neviens nepiedzimst ar māku uzreiz piespēlēt pareizi un spēlēt gudri.
salīdzinoši hokejā attiecība ir vēl mazāka, bet esam uzvarējuši arī spēcīgākas izlases. vaina nebūs spēlētāju topos, bet gan kur citur (kā te iepriekš komentāros izskanēja), šķiet trenerī, kurš īsti neprot spēlētājus izmantot (kaut gan tas nebūtu pareizais apgalvojums, jo viņš it kā visus spēlētājus zin jau no bērna kājas) vai apstāklī, ka treneris spītīgi turas pie sava plāna, neskatoties uz izmaiņām laukumā (līdzīgi 2.p.karā krievi karoja pret vāciešiem - spītīgi pieturoties pie plāna, bez nekādas improvizācijas)

     [+] [-]

, 2012-09-12 09:18, pirms 12 gadiem
...mūsu futbols bērnu autiņu līmenī....šeit lieli varoņi, bet uz kopējā fona kauns.

  +2 [+] [-]

, 2012-09-12 09:32, pirms 12 gadiem
LV futbolā galvenais ir svētā trīsvienība - Indriķis, Mežiks un Starijs, izlase tāds blakusprojekts, lai FIFA vai UEFA ieskaita kāpostu. Diemžēl tāda lietu kārtība, tāpat ir daudzās, ja ne visās, LV sporta federācijās, kur ienāk kaut kāda naudiņa no malas... Ne velti Mežika lielākais sapnis ir dabūt savā grupā ENG vai GER, lai varētu uzvārīties uz TV translācijām.
Par goliem:
1. kāda hre pēc jālec virsū cilvēkam, kurš virzās prom no vārtiem (pendeles gadījums), vienmēr jānosedz īsākais ceļš uz vārtiem, tā normāla līmeņa aizsargi nespēlē;
2. pietrūka koncentrācijas pašās puslaika beigās;
3. Rugins bija pirmais pie atsistās bumbas, taču tizli pielika kāju un bosnietis viens pats ieskrēja soda laukumā, lai atdotu rezultatīvu piespēli;
4. visu spēli mūsējie vilkās uz bosniešu māņu kustībām (daļēji tas bija otrajā golā, kad tā vietā, lai bloķētu sitienu, mūsējais ieskrējās tā, it kā bosnietis virzītos uz stūra karodziņu), šis bija visu momentu moments, cerams, ka Kaspara trauma nav nopietna
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja