Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

LFF Latvijas izlases galvenā trenera amatam virza somu Pātelainenu

Krišs Upenieks

LFF Latvijas izlases galvenā trenera amatam virza somu Pātelainenu
Miksu Pātelainens
Foto: All Over Press

Latvijas nacionālās futbola izlases galvenā trenera amatam Latvijas Futbola federācija (LFF) virza somu speciālistu Miksu Pātelainenu.

Miksu Pātelainena kandidatūru LFF valdei virzīja darba grupa nacionālās izlases galvenā trenera kandidātu atlasei, kuru veidoja tās vadītājs Kaspars Gorkšs, kā arī locekļi Jānis Mežeckis, Māris Verpakovskis, Dainis Kazakevičs, Jurijs Andrejevs un Jānis Skredelis. Uzklausot informāciju par aizvadītajām pārrunām, LFF valde ceturtdien, 10. maijā, apstiprināja darba grupas virzīto kandidatūru, deleģējot LFF vadību noslēgt ar viņu līgumu.

Panāktā mutiskā vienošanās ar Miksu Pātelainenu paredz noslēgt ar treneri līgumu līdz gaidāmā UEFA Nāciju līgas turnīra beigām. Ja Latvijas izlase savā apakšgrupā iegūs pirmo vietu, līgums tiks automātiski pagarināts līdz 2020. gada UEFA Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīra beigām.

Pēc visu juridisko nianšu saskaņošanas ar Miksu Pātelainenu LFF plāno organizēt preses konferenci, prezentējot jauno valstsvienības vadītāju. Par preses konferenci, kas tiek plānota nākamās nedēļas otrajā pusē, informācija sekos papildus.

51 gadu vecais somu speciālists kā galvenais treneris strādājis ar Somijas nacionālo izlasi (2011.-2015.), bet klubu līmenī strādājis ar komandām Somijā, Skotijā un Taizemē. Spēlētāja karjeras laikā viņš pārstāvējis dažādus Somijas, Skotijas, Anglijas un Francijas klubus, bet savas valsts izlasē aizvadījis 70 spēles.

Stājoties amatā, Miksu Pātelainena pirmā spēle Latvijas nacionālās izlases galvenā trenera statusā būs 2. jūnijā atjaunotajā Daugavas stadionā Rīgā, kad Baltijas kausa izcīņas ietvaros Latvija uzņems Igauniju. Pēc tam 5. jūnijā Latvijas izlasei Viļņā paredzēts otrais Baltijas kausa izcīņas mačs pret Lietuvu, bet 9. jūnijā Daugavas stadionā Rīgā pārbaudes spēlē tiks samēroti spēki ar Azerbaidžānu.

Izmantotie resursi:
Latvijas izlases galvenā trenera amatam virza...

  +8 [+] [-]

, 2018-05-10 11:40, pirms 7 gadiem
Good

 +11 [+] [-]

, 2018-05-10 11:44, pirms 7 gadiem
Mika-Matti Petteri "Mixu" Paatelainen (born 3 February 1967) is a Finnish football player and manager who was most recently the head coach of Scottish Premiership club Dundee United. He scored 18 goals in 70 appearances for the Finnish national team, which makes him Finland’s all time thirteenth most capped player and fifth top goalscorer. He is the eldest of three brothers, all of whom have played professional football. Their father Matti was also a Finnish international.

Paatelainen had a 20-year playing career, playing for nine different clubs in four countries. Most of his career was spent in the Scottish leagues, with Dundee United, Aberdeen, Hibernian, St Johnstone and St Mirren. He also played for Valkeakosken Haka in Finland, Bolton Wanderers and Wolverhampton Wanderers in England and RC Strasbourg in France. While at Bolton, Paatelainen became the first Finn to play in the Premier League.

After retiring as a player in 2005, Paatelainen became manager of Scottish club Cowdenbeath, where he helped the club win the championship of Scottish Football League Third Division and earn a promotion. After a season coaching in his native Finland with TPS, Paatelainen returned to Scotland as manager of Hibernian. He left that position by mutual consent after 18 months. After a year out of the game, Paatelainen was appointed manager of Kilmarnock. He was Kilmarnock manager for less than one season, but enjoyed personal success during that time. He was appointed manager of the Finnish national team in March 2011, a position he held until June 2015. He was appointed by Dundee United in October 2015, parting company with the club in May 2016 after United's relegation to the Scottish Championship.[2]

  +8 [+] [-]

, 2018-05-10 11:46, pirms 7 gadiem
Nice!

 +20 [+] [-]

, 2018-05-10 11:47, pirms 7 gadiem
Ja šis ir tas "mazpazīstamais" soms, tad piedod-atvaino, ko jūs vēl gribējāt? Mourinju? Pepu? Super treneris, pavisam noteikti labs variants!!!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

 +21 [+] [-]

, 2018-05-10 11:49, pirms 7 gadiem
Cik zinu, ir slavens ar savām taktikas spējām. Nu lai izdodas! Pārmaiņas katrā ziņā LFF notiek šobrīd uz labo pusi.

  +7 [+] [-]

, 2018-05-10 11:52, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sviests!
No vel nefutboliskākas valsts nevarēja treneri atvilkt?
Lien vien atpakaļ uz savu Hokeju draugs!

 +11 [+] [-]

, 2018-05-10 11:53, pirms 7 gadiem
Nu, re, treneris jau atrasts. Vēl tikai ātri jāpiedzemdē un jāapmāca futbolistus un būs mums liela un varena izlase!

 +12 [+] [-]

, 2018-05-10 11:55, pirms 7 gadiem
Atzīstu, ka neko nezinu par šo treneri, bet Latvija, Lietuva un Somija ir vienīgās valstis Eiropā, kur futbols nav pirmajā vietā starp sportaveidiem un arī Somijas futbola sistēma nav no slavenākajām. Lai viņam veicas, protams.
PS. Ceru, ka tikai nākamais hokeja izlases treneris nebūs kāds Portugāles speciālists.

 +10 [+] [-]

, 2018-05-10 11:58, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sviests!
No vel nefutboliskākas valsts nevarēja treneri atvilkt?
Hokejā tev kanādiešu treneri ne īpaši patīk, kuri nāk no ļoti hokejiskas valsts. Futbolā tev nepatīk soms, kurš nāk ne no futbola zemes.
Tad kā īsti pēc tavām domām jārīkojas - vajag vai nevajag no valsts trenerus kuros ir attiecīgā sporta veida spēcīgas tradīcijas.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 11:59, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sviests!
No vel nefutboliskākas valsts nevarēja treneri atvilkt?
?
gandrīz karjera Anglijā, Skotijā!

  +3 [+] [-]

, 2018-05-10 12:00, pirms 7 gadiem
cerams, ka būs aršana ar šo Somu speciālistu un galvenais, lai izsauktie futbolisti gan respektē, ciena un klausa!
Super, tiešām prieks par futbola pārmaiņām!!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

 +10 [+] [-]

, 2018-05-10 12:11, pirms 7 gadiem
D-Mob rakstīja: Lien vien atpakaļ uz savu Hokeju draugs!
Tas jau nebūs Namejs, ja ar kaut ko apmierināts būs

 +10 [+] [-]

, 2018-05-10 12:15, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Tas jau nebūs Namejs, ja ar kaut ko apmierināts būs
Nevarot tak "skriet pakaļ baram", tāpēc sava viedokļa nav - paskatās ko "bars" domā un blēj pretējo. Vienkārša un nesarežģīta pozīcija, pašam pat jādomā nav

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 12:16, pirms 7 gadiem
Paldies, Naturban par operatīvi iesniegto informāciju! Izklausās iespaidīgi un ļoti cerīgi! Viss būs labi! Tas ir sākums izaugsmei!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-05-10 12:26, pirms 7 gadiem
Ja dzirdu Somijas futbols,tad atminos galvenokārt Litmanenu un Hīpijā.

  +3 [+] [-]

, 2018-05-10 12:43, pirms 7 gadiem
Kā šo treneri varēja virzīt darba grupa Gorkša vadībā, ja tas tika izraudzīts vēl pirms federācijas vēlēšanām? Tas sīkums, protams. Lai jau veicas un izdodas! Galvenais ir sakārtot jauniešu futbola sistēmu, lai tos netrenē veci nekompetenti krievu hrjagas.

  +3 [+] [-]

, 2018-05-10 12:58, pirms 7 gadiem
pliks CV nepārliecinošs. laikam lielisku iespaidu atstājis sarunās, cerams tiešām kaut kāds moderns taktikas guru vai motivētājs..

  -2 [+] [-]

, 2018-05-10 13:01, pirms 7 gadiem
Nez man jau liekas, ka no kāds Balkānu valsts treneris būtu krietni bijis labāk. Slovākija, Serbija, Bosnija. Novēlu protams veiksmi šim trenerim, bet kaut kā nešķiet šis lēmums ļoti veiksmīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2018-05-10 13:06, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: pliks CV nepārliecinošs. laikam lielisku iespaidu atstājis sarunās, cerams tiešām kaut kāds moderns taktikas guru vai motivētājs..
Motivētājs? Varbūt krievu mat pārzin?😣

     [+] [-]

, 2018-05-10 13:08, pirms 7 gadiem
nu ko ,galvenais lai futbolisti saprastu ko šis kungs no viņiem vēlās!Zināt kaut kādā līmenī svešu valodu,nenozīmē saprast visu,kas būtu vajadzīgs vadot komandu.Lai Dievs dod,ka izdosies!

  -4 [+] [-]

, 2018-05-10 13:10, pirms 7 gadiem
basketbolists rakstīja: Good
kas tur goood? kautkada viduvejiba!!!!

  -2 [+] [-]

, 2018-05-10 13:10, pirms 7 gadiem
ViestursThePunisher rakstīja: Ja šis ir tas "mazpazīstamais" soms, tad piedod-atvaino, ko jūs vēl gribējāt? Mourinju? Pepu? Super treneris, pavisam noteikti labs variants!!!
a kpec negribet ?????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2018-05-10 13:35, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nemurgo, pamuļķi! Es kopumā par Kanādas hokeja treneriem neko sliktu neesmu rakstījis. Atsevišķi personāži nepārstāv visu ğildi.
Tieši tā. Atsevišķi personāži nepārstāv visu ģildi. Ne pozitīvā, ne negatīvā ziņā. Un ne spēlētāji, ne treneri 😁

Turpini nu kviekt pats ar sevi pretrunā

  +5 [+] [-]

, 2018-05-10 13:39, pirms 7 gadiem
Maikl30 rakstīja: a kpec negribet ?????
Uz zemes nolaidies, Tu miljonār.
Pats varbūt tāda līmeņa treneriem algu apmaksāsi? Nemaz nerunājot ka tie būtu apbrīnojami nelietderīgi iztērēti līdzekļi - atdot miljonus par lielās izlases galveno treneri, kad tas, ko vajag, ir tieši pašas piramīdas pakājes un jauniešu treniņu līmeņa attīstība.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 13:41, pirms 7 gadiem
Labāk jau būtu to otru somu speciālistu dabūt-Aleksu Stārkolainenu

     [+] [-]

, 2018-05-10 13:51, pirms 7 gadiem
dexterito#5 rakstīja: Labāk jau būtu to otru somu speciālistu dabūt-Aleksu Stārkolainenu
Tas ir rezervē. Lai somam veicas, ļaujam pastrādāt un vērtējam pēc rezultātiem. Oficiālajās spēlēs.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 13:51, pirms 7 gadiem
Interesanta izvēle.
Diemžēl tas nav Gūss Hidings, kurš no jebkuras sū... kompānijas varēja izveidot komandu, kas spēlē. Izņemot, protams, Krieviju, bet krievi ne pie viena trenera nespēlē.

  +5 [+] [-]

, 2018-05-10 13:53, pirms 7 gadiem
Galvenais, ka izlasē vairs netiks ņemti savējie par blatu. Nu es vismaz tā ceru. Un, tas, viennozīmīgi, uzlabos gaisotni gan izlases iekšpusē, gan arī ārpusē. Soms piekritis nopietnam izaicinājumam. Lai izdodas!

     [+] [-]

, 2018-05-10 13:55, pirms 7 gadiem
HMB- PC 2018!!!! rakstīja: Vispar pec skata diezgan lidzigs pasham Lepajas bocmanim, lkm tapec shis tik neapmierinats soriit
Bocmanim ace raustās un rokas trīc, bet tā, drusku līdzība ir

  -3 [+] [-]

, 2018-05-10 13:55, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Uz zemes nolaidies, Tu miljonār.
Pats varbūt tāda līmeņa treneriem algu apmaksāsi? Nemaz nerunājot ka tie būtu apbrīnojami nelietderīgi iztērēti līdzekļi - atdot miljonus par lielās izlases galveno treneri, kad tas, ko vajag, ir tieši pašas piramīdas pakājes un jauniešu treniņu līmeņa attīstība.
Tu taa runa, itka sitas dzeks baigi attistis musu jaunatni!!!

  +2 [+] [-]

, 2018-05-10 14:03, pirms 7 gadiem
Izlases galvanajam trenerim nav uzdevums attistit jaunatnes futbolu! Iesaistit jaunus futbolistus valstsvienibas rotacija jā, bet ne jamaca puikas pagalma! Un sliktak jau nebus... lai izdodas!

  +4 [+] [-]

, 2018-05-10 14:04, pirms 7 gadiem
Maikl30 rakstīja: Tu taa runa, itka sitas dzeks baigi attistis musu jaunatni!!!
Tu tā runā, it kā domu atkal nevari uztvert.
Nevis šis te treneris (vai jebkurš cits) neattīstīs jaunatni, bet gan... ar šādu treneri, neiztērējot vairākus miljonus gadā, tieši paliks nauda, kuru guldīt jaunatnes attīstībā 😁

Nemaz nerunāsim par to, ka... beidz dzīvot ilūzijās. Pat Slavens Biličs noraida jebkādus Latvijas izlases piedāvājumus. Tu vēl par Mourinju/Pepu saki "kāpëc ne".
Vēlreiz saku... nolaidies no augstumiem. Latvija, tā ir futbola nomale, nevis vieta uz kuru visi top treneri nu skries sabeigt savu reputāciju un nosist savas akcijas 😊

  +3 [+] [-]

, 2018-05-10 14:12, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sviests!
No vel nefutboliskākas valsts nevarēja treneri atvilkt?
Labs treneris, teorētiski, varbūt pat no Lihtenšteinas.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 14:13, pirms 7 gadiem
antuuns rakstīja: Interesanta izvēle.
Diemžēl tas nav Gūss Hidings, kurš no jebkuras sū... kompānijas varēja izveidot komandu, kas spēlē. Izņemot, protams, Krieviju, bet krievi ne pie viena trenera nespēlē.
Vai tad Hidings neizspieda no krieviem Eiro pusfinālu?

  +4 [+] [-]

, 2018-05-10 14:14, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Labs treneris, teorētiski, varbūt pat no Lihtenšteinas.
Un nekam nederīgs no Spānijas arī.

  -2 [+] [-]

, 2018-05-10 14:27, pirms 7 gadiem
Nu kamon, soms var trenēt hokejistus, bet futbolistus... nu nezinu....

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 14:35, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Vai tad Hidings neizspieda no krieviem Eiro pusfinālu?
Bronzas medaļas 2008.gada Eiropas čempī antuunam neskaitās nekas. Toreiz 1/4 fināla pagarinājumā smuki uzvilka Nīderlandi(sevišķi interesanti bija vārti, kad holandieši apjuka pēc tā, kad no auta bumbu aizmeta aizmugurē esošajam Aršavinam) un vienīgos 2 zaudējumus piedzīvoja pret Spāniju.

     [+] [-]

, 2018-05-10 14:41, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: Nu kamon, soms var trenēt hokejistus, bet futbolistus... nu nezinu....
Cik es aprotu ka tev, bocmaņam un vēl paris gudreļiem atlika piedzimt Spānijā un būtu gatavi izlases treneri, kā nekā no futenes valsts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-05-10 15:02, pirms 7 gadiem
tad jau beidzot arī karašauskam būs iespēja uzspēlēt izlasē

     [+] [-]

, 2018-05-10 15:12, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nemurgo, pamuļķi! Es kopumā par Kanādas hokeja treneriem neko sliktu neesmu rakstījis. Atsevišķi personāži nepārstāv visu ğildi.
Nolans un Hārtlijs tev nepatīk, par somu izsakies skeptiski. Piekrītu , tas jau nebūs Namejs kuram kaut kas patiks. Galvenais ka kaut kas nepatīk.

  -1 [+] [-]

, 2018-05-10 15:17, pirms 7 gadiem
dipsijs rakstīja: tad jau beidzot arī karašauskam būs iespēja uzspēlēt izlasē
Varbūt labāk viņam ir palikt tādā mocekļa lomā, jo savādāk var sanākt šmuce , gan viņam pašam, gan viņa faniem. Var izrādīties, ka ne nu viņš ir baigais snaiperis, ne arī izlases vilcējs.

  -4 [+] [-]

, 2018-05-10 15:19, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Nolans un Hārtlijs tev nepatīk, par somu izsakies skeptiski. Piekrītu , tas jau nebūs Namejs kuram kaut kas patiks. Galvenais ka kaut kas nepatīk.
Nolans? Vai tas kurš Polijas hokeja izlasi nolaida pa grunti?

     [+] [-]

, 2018-05-10 15:22, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Cik es aprotu ka tev, bocmaņam un vēl paris gudreļiem atlika piedzimt Spānijā un būtu gatavi izlases treneri, kā nekā no futenes valsts
Eu tu bez IQ cilvēk. Es LFF vietā skatītos uz kādu Nīderlandes, Vācijas vai Anglijas treneri.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-10 15:25, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: Eu tu bez IQ cilvēk. Es LFF vietā skatītos uz kādu Nīderlandes, Vācijas vai Anglijas treneri.
ko ta ar savu aikjū neesi tajā LFF ?

  +3 [+] [-]

, 2018-05-10 15:29, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nolans? Vai tas kurš Polijas hokeja izlasi nolaida pa grunti?
Tas kurš Latvijas izlases spēli padarīja vizuāli pievilcīgu, kura vadībā bija patīkami vērot mūsu spēli.

  -1 [+] [-]

, 2018-05-10 15:32, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: ko ta ar savu aikjū neesi tajā LFF ?
Es jau labprāt, skili atļauj, IQ augstākajā līmenī, pats agrāk profos spēlēju, tā ka varētu mierīgi.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-10 15:32, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nolans? Vai tas kurš Polijas hokeja izlasi nolaida pa grunti?
tad jau Leicester futbolkomandas treneris ir ļoti vājš,kura vadībā sensacionāli uzvarēja Anglijā. Šis treneris ar Grieķijas izlasi bija pēdējā vietā grupā un 2 reizes zaudēja Fēru salām. Nolans ar Latvijas izlasi nekur nav izkritis. Pats stāsti ka Starkovam slikts materiāls ar ko strādāt, bet pēkšņi iedomājies ka hokejā mums viss kārtībā ar materiālu un resursiem. Mums ir bijis viens ļoti vājš treneris ,kura vadībā spēle bija nekāda-Beļavskis.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-10 15:34, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: Es jau labprāt, skili atļauj, IQ augstākajā līmenī, pats agrāk profos spēlēju, tā ka varētu mierīgi.
Tu esi Pahars?

  -4 [+] [-]

, 2018-05-10 15:42, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: tad jau Leicester futbolkomandas treneris ir ļoti vājš,kura vadībā sensacionāli uzvarēja Anglijā. Šis treneris ar Grieķijas izlasi bija pēdējā vietā grupā un 2 reizes zaudēja Fēru salām. Nolans ar Latvijas izlasi nekur nav izkritis. Pats stāsti ka Starkovam slikts materiāls ar ko strādāt, bet pēkšņi iedomājies ka hokejā mums viss kārtībā ar materiālu un resursiem. Mums ir bijis viens ļoti vājš treneris ,kura vadībā spēle bija nekāda-Beļavskis.
Vispār, ja tu gadījumā nezini, jebkurš treneris tiek ņemts ar domu,ka viņš pacels komandu/izlasi augstāk rangā/tabulā. Ja Nolans nespēja pacelt augstāk LV izlasi kā viņa priekšgājējs, tad viņš vienkārši sevi nerealizēja, un nesasniedza mērķi,kura dēļ tika piesaistīts izlasei. Tāpat kā ar Sabres un Polijas izlasi. Pārējais viss jau ir lirika tavā un pārējo fuņistu izpildījumā.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 15:48, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vispār, ja tu gadījumā nezini, jebkurš treneris tiek ņemts ar domu,ka viņš pacels komandu/izlasi augstāk rangā/tabulā. Ja Nolans nespēja pacelt augstāk LV izlasi kā viņa priekšgājējs, tad viņš vienkārši sevi nerealizēja, un nesasniedza mērķi,kura dēļ tika piesaistīts izlasei. Tāpat kā ar Sabres un Polijas izlasi. Pārējais viss jau ir lirika tavā un pārējo fuņistu izpildījumā.
Nepacēla LV izlasi rangā?

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 15:48, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: Es jau labprāt, skili atļauj, IQ augstākajā līmenī, pats agrāk profos spēlēju, tā ka varētu mierīgi.
Pats konstatēji sava IQ augstāko līmeni?

     [+] [-]

, 2018-05-10 15:52, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Nepacēla LV izlasi rangā?
Kad LV izlase pēdējo reizi bija IIHF ranga Top 10?

  +2 [+] [-]

, 2018-05-10 15:57, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kad LV izlase pēdējo reizi bija IIHF ranga Top 10?
2014, tieši pēc Nolana 3 gadu trenēšanas. Liekas startēja šis ar 12. vietu, atdeva kā devītos.

  -1 [+] [-]

, 2018-05-10 15:59, pirms 7 gadiem
jurkoo rakstīja: Pats konstatēji sava IQ augstāko līmeni?
Tak pilns ar visādiem interneta IQ testiem, kuri tev pateiks, ka esi, bez maz vai, Einšteina mazdēls - gan jau, kas frukts arī atsaucas uz šādiem

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 15:59, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: 2014, tieši pēc Nolana 3 gadu trenēšanas. Liekas startēja šis ar 12. vietu, atdeva kā devītos.
Eu nu izbeidz, šitā pazemo Nameju - apvainosies tak

  -2 [+] [-]

, 2018-05-10 16:00, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: 2014, tieši pēc Nolana 3 gadu trenēšanas. Liekas startēja šis ar 12. vietu, atdeva kā devītos.
Nestrīdēšos, jo man galvā nav kompis, kurš visu info uzkrājis, bet man šķiet, ka mēs Top 10 neesam jau ļoti sen.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 16:03, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nestrīdēšos, jo man galvā nav kompis, kurš visu info uzkrājis, bet man šķiet, ka mēs Top 10 neesam jau ļoti sen.
Es nestrīdos. Mums te nav saruna par subjektīvu lietu no sērijas "Dace smukāka par Ilzi", bet gan reāli fakti, kurus jebkurš var pārbaudīt pāris min laikā un ja es šauju garām, tad mani par to painformēt.
p.s. bet es par vienu lietu es varētu pat piekrist, bet tā jau būtu subjektīvā daļa - arī man liekas, ka tad pilnībā iespējas nerealizējām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-10 16:05, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Es nestrīdos. Mums te nav saruna par subjektīvu lietu no sērijas "Dace smukāka par Ilzi", bet gan reāli fakti, kurus jebkurš var pārbaudīt pāris min laikā un ja es šauju garām, tad mani par to painformēt.
p.s. bet es par vienu lietu es varētu pat piekrist, bet tā jau būtu subjektīvā daļa - arī man liekas, ka tad pilnībā iespējas nerealizējām.
Nu Ilzei jau arī nav ne vainas
Domāju ka ne pie viena trenera Maksimālās iespējas nav realizētas, mums tas ir bijis raksturīgi, ka vienmēr pietrūkst izlasei mazliet

     [+] [-]

, 2018-05-10 16:06, pirms 7 gadiem
Treneris bez ieverojamiem sasniegumiem, nav trenejis nekad nepietnas izlases vai klubus.. Pectam mums LFF staastiis - redz arzemju treneris nav daudz labaaks par vieteejo. Par starkovu gan jau bus labaks. Tas ir skaidrs.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 16:07, pirms 7 gadiem
jurkoo rakstīja: Nu Ilzei jau arī nav ne vainas
Ik pa brīdim novandās man garām savā sexy kleitiņā un traucē koncentrēties

     [+] [-]

, 2018-05-10 16:07, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Es nestrīdos. Mums te nav saruna par subjektīvu lietu no sērijas "Dace smukāka par Ilzi", bet gan reāli fakti, kurus jebkurš var pārbaudīt pāris min laikā un ja es šauju garām, tad mani par to painformēt.
Pārliecinājos, ka Nolanam beidzot savas gaitas pie LV izlases stūres izdevās to pacelt par vienu vietu IIHF rangā. Un tā bija 10. vieta.
2015 Ranking

     [+] [-]

, 2018-05-10 16:10, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pārliecinājos, ka Nolanam beidzot savas gaitas pie LV izlases stūres izdevās to pacelt par vienu vietu IIHF rangā. Un tā bija 10. vieta.
http://www.iihf.com/home-of-hockey/championships/world-ranking/mens-world-ranking/2015-ranking/
Viņs 2015 ar bija? vai 2012, 2013 un 2014 ? Kopumā jau Nolans turpat mīcījās, Soči viņu glābj. ja es pareizi skaitu 2015 bija Beļavskis

     [+] [-]

, 2018-05-10 16:13, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Viņs 2015 ar bija? vai 2012, 2013 un 2014 ? Kopumā jau Nolans turpat mīcījās, Soči viņu glābj. ja es pareizi skaitu 2015 bija Beļavskis
2011—2014 Teds Nolans
https://lv.wikipedia.org/wiki/Latvi...

     [+] [-]

, 2018-05-10 16:16, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Viņs 2015 ar bija? vai 2012, 2013 un 2014 ? Kopumā jau Nolans turpat mīcījās, Soči viņu glābj. ja es pareizi skaitu 2015 bija Beļavskis
Jā, Tev taisnība, jo 2014. gada jūlijā par izlases treneri ielika Beļavski.
Tad tiešām Nolans savas gaitas beidza ar IIHF ranga 9. vietu. Tādu pašu kādas mums bija 2005. un 2006. gadā.

     [+] [-]

, 2018-05-10 16:17, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: 2011—2014 Teds Nolans
https://lv.wikipedia.org/wiki/Latvijas_hokeja_izlase
2011 jau peč kalendāra sanāk, bet tas bija Bratislavas pasākums kur viss bija labi un baigās aizgāja šķērsām - ar OZo kā GM. Rangu liekas skaita pēc PČ un Nolana pirmais čempis ir 2012

     [+] [-]

, 2018-05-10 16:20, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: 2011 jau peč kalendāra sanāk, bet tas bija Bratislavas pasākums kur viss bija labi un baigās aizgāja šķērsām - ar OZo kā GM. Rangu liekas skaita pēc PČ un Nolana pirmais čempis ir 2012
Tik smalki tiešām neatceros kā tur bija. Tikai sausi dati no wiki

     [+] [-]

, 2018-05-10 16:21, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, Tev taisnība, jo 2014. gada jūlijā par izlases treneri ielika Beļavski.
Tad tiešām Nolans savas gaitas beidza ar IIHF ranga 9. vietu. Tādu pašu kādas mums bija 2005. un 2006. gadā.
es to laiku labi atceros un bija jau sapnis par astotnieku un tikšanu OS bez kvaļa. Pasapņoju un pamodos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-10 16:22, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Tik smalki tiešām neatceros kā tur bija. Tikai sausi dati no wiki
būtu desmitie vai zemāk es ar neatcerotos, bet tā devītā....lasi komentu augstāk
Gados kad maina treneri sanāk divi treneri, PČ bija Znars, rudenī jau Nolans

     [+] [-]

, 2018-05-10 16:41, pirms 7 gadiem
Nesaku, ka kaut ko baigi "rubiju" no futbola, bet no loģikas viedokļa gribētos tomēr treneri no stabilas futbola valsts, Somija futbolā tomēr nav tas labākais no kā būtu jāmācās..Nesaku ka šis ir slikts treneris, jo neko par viņu nezinu, bet ja man būtu jaizvēlas, es viss labprātāk redzētu vācu treneri. Uzskatu ka vācijas futbola stils ir vispiemērotākais mums, varbūt kļūdos.. Vēl var būt varēja pamklēt kādu Zviedru...

  +1 [+] [-]

, 2018-05-10 16:48, pirms 7 gadiem
1vo6m1t5 rakstīja: Nesaku, ka kaut ko baigi "rubiju" no futbola, bet no loģikas viedokļa gribētos tomēr treneri no stabilas futbola valsts, Somija futbolā tomēr nav tas labākais no kā būtu jāmācās..Nesaku ka šis ir slikts treneris, jo neko par viņu nezinu, bet ja man būtu jaizvēlas, es viss labprātāk redzētu vācu treneri. Uzskatu ka vācijas futbola stils ir vispiemērotākais mums, varbūt kļūdos.. Vēl var būt varēja pamklēt kādu Zviedru...
Anglijā par Eriksonu arī sākumā "ļoti labi" izteicās.

     [+] [-]

, 2018-05-10 18:53, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vispār, ja tu gadījumā nezini, jebkurš treneris tiek ņemts ar domu,ka viņš pacels komandu/izlasi augstāk rangā/tabulā. Ja Nolans nespēja pacelt augstāk LV izlasi kā viņa priekšgājējs, tad viņš vienkārši sevi nerealizēja, un nesasniedza mērķi,kura dēļ tika piesaistīts izlasei. Tāpat kā ar Sabres un Polijas izlasi. Pārējais viss jau ir lirika tavā un pārējo fuņistu izpildījumā.
Laikam neesi dzirdējis par gadījumiem, kad trenerus atlaiž nevis par rezultātu, bet par nebaudāmu spēli(es to neatzīstu, bet tādu gadījumi ir).Latviju rangā ilgstoši pacelt augstāk par 9.-10.vietu nav iespējams. Tad jābūt pamatiem sākot no bērnu, jauniešu vecuma. Ir tikai daži (šeit tikai viens Namejs , kurš neatšķir labu spēli no sliktas).

     [+] [-]

, 2018-05-10 23:27, pirms 7 gadiem
CV trenerim ir ļoti labs. Ja reiz no 2011. līdz 2015. gadam trenēja Somijas izlasi, tad Latvijas izlase viņam arī nav sveša. 2012. gadā smagā spēlē pendelēs pieveicām Somiju Baltijas kausa finālā, atgūstot Baltijas kausa trofeju, kuru pēc tam izdevies allaž noturēt savā rīcībā. Šogad tituls būs jāaizstāv un cerams, ka to izdarīsim šī speciālista vadībā.

Vismaz treneris sāks no baltas lapas un nebūs pazīšanos vai vecu konfliktu, kas bloķētu labāko valsts spēlētāju iekļūšanu izlasē. Šeit konkrēti jau par Karašausku un Kamešu, kuri pēdējā laika izlases kritumos būtu bijuši nepieciešami vairāk nekā jebkad agrāk.

Uzdevums trenerim nebūs viegls, bet, lai izdodas izvilkt Latvijas izlasi no bedres!