Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Gorkšs kritiski vērtē LFF jauno stadionu

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Gorkšs kritiski vērtē LFF jauno stadionu
Kaspars Gorkšs
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Latvijas futbola izlases kapteinis Kaspars Gorkšs šajās dienās kritiski novērtējis Latvijas Futbola federācijas (LFF) jauno stadionu, kuru šogad plānots sākt būvēt, bet 2017.gada maijā – atklāt.

Aptuveni pirms nedēļas, 1.februārī, Kaspars Gorkšs savā „Twitter” kontā publicēja sekojošu emocionālu ierakstu:

Kā zināms, LFF jaunais stadions būs ar mākslīgo segumu, savukārt stadiona ietilpība paredzēta ~5 700 skatītāju vietām. Tā būs jaunā mājvieta arī Latvijas izlasei, kas nozīmēs, ka mūsu valstsvienība spēlēs vienā no mazākajiem nacionālo izlašu stadioniem Eiropā (spied šeit, lai apskatītos šo rindu autora 2012.gada materiālu par stadiona ietilpības tēmu).

Šodien Gorkšs savā „Twitter” kontā citējis „Delfi” rakstu „'Futbola mājas': apsildāms mākslīgais laukums, unikāla būvakustika, šautuve un 5500 skatītāju vietas” (izlasāms šeit), pēcāk ar ironiju piebilstot: „Vislielākais Latvijas futbola draugs, būvkompānija "Arčers", gatavi strādāt par pašizmaksu, "nākt palīgā finansiāli", jo "galvenais, lai projekts tiktu realizēts līdz galam"…”

Sportacentrs.com sazinājās ar Gorkšu, tostarp taujāju, vai Kaspars kā izlases kapteinis par stadiona tēmu ir runājis arī ar komandas biedriem Latvijas valstsvienībā: "Es, protams, esmu runājis, bet izteikt es varu tikai savu viedokli, jo tikai par savu viedokli es varu atbildēt. Ja kādam vēl ir vēlme izteikties [publiski], tad laipni lūgti." Gorkšs turpina: "Mēs uzstādām ambīcijas kļūt par konkurētspējīgu izlasi, bet būvējam stadionu, kurš mūsu panākumu gadījumā atkal būs par mazu un būs jāmeklē citas alternatīvas. Kādas iespējas būs Rīgā redzēt kādu augstas klases komandu uz draudzības spēli, ja ir šāds stadions? Tādēļ šāds stadiona modelis, manuprāt, ir īstermiņa risinājums, nevis reāls ieguldījums ar skatu nākotnē."

Pēdējā laikā LFF prezidenta kandidāts Krišjānis Kļaviņš savā „Twitter” kontā devis mājienus, ka Gorkšs varētu būt viņa domubiedrs. Kļaviņš tvītojis sekojošo: "Kā labāko kandidatūru Latvijas Futbola federācijas ģenerālsekretāra amatam redzu K.Gorkšu. Strādāšu, lai panāktu darbu vienotā komandā." Citā ierakstā: „Esmu iepazīstinājis ar 2016.gada LFF Prezidenta vēlēšanu programmu Latvijas futbola izlases kapteini K. Gorkšu. Reakcija - daudzsološa." Tāpat Kļaviņš izteica atzinību Gorkšam par viedokļa izteikšanu jaunā stadiona sakarā: "Paldies Latvijas futbola izlases kapteinim Kasparam Gorkšam par nebaidīšanos paust viedokli. Latvijas futbola realitātē tas ir ļoti daudz."

Lūgts komentēt, vai ir iespējams Gorkša atbalsts Kļaviņam, Kaspars atbildēja šādi: "Es esmu par futbola attīstību Latvijā. Vienkārši izsaku savas domas [par stadionu] un, kas attiecas uz stadionu, tās nesakrīt ar pašreizējās LFF vadības domām. Jā, esmu lasījis viņa [Kļaviņa] programmu un mani informēja arī par viņa tvītu par ģenerālsekretāru. Taču šobrīd esmu aktīvs futbolists, tāpēc neredzu, kā es varu tikt nopietni izskatīts kā potenciālais ģenerālsekretārs. Katrā ziņā noteikti pluss viņam [Kļaviņam] par drosmi. Par to, ka ir gatavs stāties pretim Indriksonam, un šīs vēlēšanas vismaz kaut kādā mērā iegūst demokrātiska vēlēšanu procesa aprises."

Atgādinām, ka LFF prezidenta vēlēšanas risināsies šī gada 29.aprīlī, ievēlot prezidentu un valdes locekļus uz četriem gadiem. Uz prezidenta amatu kandidē šī brīža LFF vadītājs Guntis Indriksons un Kļaviņš.

Vai Tu atbalsti Kaspara Gorkša viedokli par LFF jauno stadionu?

  • 599

  • 47

  • 24


  -1 [+] [-]

, 2016-02-10 00:28, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Domāju, Indriksons ir pietiekami ilgi vadījis to kuģi, lai šo jautājumu atrisinātu. Nespēju noticēt, ka maksimums ko Latvijas futbols ir pelnījis ir šis projekts.
Spriežot pēc tā, cik aktīvi pēdējos gados viņš centās atkratīties no Skonto stadiona, tad šaubos, ka viņam ir vēlme pašam sponsorēt tik lielu kuģi.

Bet te baigi prasās pēc intervijas par šo tēmu ar kādu no darboņiem. Citādi vienas spekulācijas sanāk.

     [+] [-]

, 2016-02-10 00:29, pirms 9 gadiem
Andrens rakstīja: Tautiesi nu izlemjiet, ko Jums vajag?
Lielu stadionu? Tas maksas daudz... Uz to bus liels daudzums kliedzeju, nauda tiek zagta. Nafig vispar tadu buvet, tapat neviens uz to neiet...
Mazu stadionu? Kas tas par izsmieklu?

Kads ir palasijis kadas ir prasibas spelju organizacijai? UEFA majaslapa dokumenti ir publiski pieejami.
Kāpēc Tu man bāz kaut kādus UEFA dokumentus?

  -1 [+] [-]

, 2016-02-10 00:30, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Pārliecināji, 5500 ir otimālais skaits!
Domāju, ka optimāls tīri ekonomiski būtu vēl mazāks stadions, bet tad būtu grūtības to saskaņot ar UEFA, lai aizvadītu izlašu spēles.

     [+] [-]

, 2016-02-10 00:34, pirms 9 gadiem
Jau Skonto bija serkocin karbas lieluma, bet kads tad bus sis ?? LFF pretende uz mazako stadionu UEFA

  -1 [+] [-]

, 2016-02-10 00:36, pirms 9 gadiem
Tiesi tapat ir ar uzturesanas izmaksam...
Ne tik izteikti bet ari... Tada pasa apjoma un lieluma tas pasas komunikacijas un lietas proporcionali nolietojas. Var jau dzivot pec musu pierasta principa, par regularam iekartu apkopem nedomat, ja krasa nolup tad nesalabot, ja kresls saluzis to nemainit, utt utjp... Tur jau ta lieta, ka uztureshana ir tas neredzamais cipars kursh isteniba ir sapigaks neka tas uzcelshanas. Var jau protams neko nedarit un pec 5 gadiem teikt ka labak noperkam jaunu. Vai kads nav aizdomajies kapec lielajos stadionos un lielajas halles parasti nenotiek amatieru speles, amatieru trenninji utt. Tapec ka tas ir par dargu laist vinju apgroziba. Tapec pratigak ir meklet optimalu viduscelju.

Stadiona ietilpiba ir emocionals jautajums... Par to pasu naudu var uzcelt tikpat ietilpigu ka Skonto, bet tualetes bus tapat ka Skonto plastmasas un baros budinja? Kas ir labak? Nedaudz mazaks vai tomer ertaks?

Stadiona samazinajums salidzinajuma ar Skonto ir cik? 2 tukstosi? Un tie ir tie kas speles to lielo lomu futbola popularitate vai tad kad atbrauks ta 20 gadus gaidita Vacija vai Anglija.

Daugavas stadions? Ietilpiba planota 10 k, tikai ieksejo telpu parplanosana planota nav... Bus tad face lift un maksas nieka 47 mio... Pret 13,5 mio par jaunu?

Padomasim varbut kritiski? Tur butu labak kliegushi... un ja Valsts butu uzbuvejusi stadionu tad diez vai LFF buvetu...
aloizs rakstīja: Par stadiona būvniecības izmaksu sadārdzināšanos ja palielina sēdvietu skaitu es tev piekrītu.. es biju domājis stadiona uzturēšanas izmaksas, jo viens pateica ka 10 000 vietīgo stadionu uzturēt būtu nereāli dārgāk nekā 5000 vietīgo...

     [+] [-]

, 2016-02-10 00:40, pirms 9 gadiem
Pilnigi noteikti nebutu, ja iedzilinatos UEFA reglamentos tad izlases vajadzibam pietiek tik vien ka ar 4500 vietam, tachu gerbtuves, zurnalistu telpas, drosibas jautajumi utt utjp... Ir jaatbilst visam noteiktajam prasibam, un tas diemzel ir tas kas pilnigi un galigi neatbilst citos Latvijas stadionos... Tiek pieminets Liepajas stadions... Loti labs Latvijas merogam, bet izlasei, talu no nepieciesama.. Un ietilpiba ir mazakais kas vajadzigs lai UEFA atlautu spelet. Nez kapec Ventspils 2009 gada Eiropas ligas speles nospeleja Skonto stadiona, sava lielaka konkurenta stadiona. Tas pat nebija gaismu jautajums, bet gan visu kopejo prasibu neizpilde.
MachimoI rakstīja: Domāju, ka optimāls tīri ekonomiski būtu vēl mazāks stadions, bet tad būtu grūtības to saskaņot ar UEFA, lai aizvadītu izlašu spēles.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-10 00:43, pirms 9 gadiem
Noteikti ne! Lietuva spele 4500 ietilpibas stadiona. Jo vinjiem ir tikpat druma situacija ka Latvijai ar nacionalo stadionu, tur ari to buve no 90 gadiem. Tapec Lietuva renoveja veco stadionu pirms paris gadiem, tacu nu jau to nozelo, ne izmera vai sintetikas pec, bet tapec ka rekonstruejot snaca samocits un neerts.

Rai4a rakstīja: Jau Skonto bija serkocin karbas lieluma, bet kads tad bus sis ?? LFF pretende uz mazako stadionu UEFA

     [+] [-]

, 2016-02-10 00:44, pirms 9 gadiem
Andrens rakstīja: Tiesi tapat ir ar uzturesanas izmaksam...
Ne tik izteikti bet ari... Tada pasa apjoma un lieluma tas pasas komunikacijas un lietas proporcionali nolietojas. Var jau dzivot pec musu pierasta principa, par regularam iekartu apkopem nedomat, ja krasa nolup tad nesalabot, ja kresls saluzis to nemainit, utt utjp... Tur jau ta lieta, ka uztureshana ir tas neredzamais cipars kursh isteniba ir sapigaks neka tas uzcelshanas. Var jau protams neko nedarit un pec 5 gadiem teikt ka labak noperkam jaunu. Vai kads nav aizdomajies kapec lielajos stadionos un lielajas halles parasti nenotiek amatieru speles, amatieru trenninji utt. Tapec ka tas ir par dargu laist vinju apgroziba. Tapec pratigak ir meklet optimalu viduscelju.

Stadiona ietilpiba ir emocionals jautajums... Par to pasu naudu var uzcelt tikpat ietilpigu ka Skonto, bet tualetes bus tapat ka Skonto plastmasas un baros budinja? Kas ir labak? Nedaudz mazaks vai tomer ertaks?

Stadiona samazinajums salidzinajuma ar Skonto ir cik? 2 tukstosi? Un tie ir tie kas speles to lielo lomu futbola popularitate vai tad kad atbrauks ta 20 gadus gaidita Vacija vai Anglija.

Daugavas stadions? Ietilpiba planota 10 k, tikai ieksejo telpu parplanosana planota nav... Bus tad face lift un maksas nieka 47 mio... Pret 13,5 mio par jaunu?

Padomasim varbut kritiski? Tur butu labak kliegushi... un ja Valsts butu uzbuvejusi stadionu tad diez vai LFF buvetu...
9500-5500 = 4000
Vispār to izlašu futeni mums vajag, ja reiz vieni zaudējumi un reizi 20 gados atbrauc Anglija?

  -1 [+] [-]

, 2016-02-10 00:45, pirms 9 gadiem
Andrens rakstīja: Pilnigi noteikti nebutu, ja iedzilinatos UEFA reglamentos tad izlases vajadzibam pietiek tik vien ka ar 4500 vietam, tachu gerbtuves, zurnalistu telpas, drosibas jautajumi utt utjp... Ir jaatbilst visam noteiktajam prasibam, un tas diemzel ir tas kas pilnigi un galigi neatbilst citos Latvijas stadionos... Tiek pieminets Liepajas stadions... Loti labs Latvijas merogam, bet izlasei, talu no nepieciesama.. Un ietilpiba ir mazakais kas vajadzigs lai UEFA atlautu spelet. Nez kapec Ventspils 2009 gada Eiropas ligas speles nospeleja Skonto stadiona, sava lielaka konkurenta stadiona. Tas pat nebija gaismu jautajums, bet gan visu kopejo prasibu neizpilde.
Skaidrs.

Šobrīd šim pašam it kā mazajam stadionam joprojām trūkst 3,5 miljoni eiro, starp citu.

     [+] [-]

, 2016-02-10 00:48, pirms 9 gadiem
Kāpēc pie siles vienmēr jābūt kādam pamuļkim? Vidējais apmeklējums 7k cilvēku, davaj uzbūvējam stadionu ar 5k vietām... Tas nav normāli, ka hokeja halles ietilpība ir 2x lielāka nekā valsts galvenā futbola laukuma. UZbūvēs to stadionu cilvēki uz jaunu skries aumaļām, tikai bēda ka puse no gribētājiem nemaz ietilpības dēļ netiks uz spēli... Par tādu naudu, kas tiks iegrūsta var mierīgi vismaz 8k sēdvietu uzbliezt, korupcijas karaļvalsts Latvija.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-10 00:49, pirms 9 gadiem
Bet kadam tacu tas viss ir jauztur!!! Kuram? Un ja nepamaniji ironiju tad skumji. Ja tas butu bizness tad mums katra ciemata butu pa 20 K stadionam un LFF izlasei tikai butu jaizdoma kuru dabigo zalienu izmantot kuru reizi, un sekot lidzi, lai neatkartojas viens un tas pats stadions... Manuprat parmest vajag nevis federacijai bet gan valstij kura 20 gadu laika nav spejusi uzbuvet Nacionalo stadionu, un tas nav tikai futbolam bet visiem sporta veidiem, tai skaita futbolam.
Banss rakstīja: Neviens nerunā par "biznesa projektu", atslābinies. Gribi biznesu, jāsāk ar futbola likvidāciju Latvijā, vieni izdevumi, sākot jau ar to ka sīkie trenējas un nefiga nepelna, tik elektrību kurina!

     [+] [-]

, 2016-02-10 00:53, pirms 9 gadiem
Skonto 9500????? Jocigs????? Zem 8000 netici aizej parskaiti! 9500 bija tad kad sturi bija izmantojami, Hanazas ielas puse nebija lozhas, UEFA vel atlava pardot biletes ai gaismas staba un gala bija saliekama tribine...

Banss rakstīja: 9500-5500 = 4000
Vispār to izlašu futeni mums vajag, ja reiz vieni zaudējumi un reizi 20 gados atbrauc Anglija?

  -1 [+] [-]

, 2016-02-10 00:54, pirms 9 gadiem
Pamato kaut vai ar kadu realu salidzinama stadiona piemeru!

objektiivais rakstīja: Kāpēc pie siles vienmēr jābūt kādam pamuļkim? Vidējais apmeklējums 7k cilvēku, davaj uzbūvējam stadionu ar 5k vietām... Tas nav normāli, ka hokeja halles ietilpība ir 2x lielāka nekā valsts galvenā futbola laukuma. UZbūvēs to stadionu cilvēki uz jaunu skries aumaļām, tikai bēda ka puse no gribētājiem nemaz ietilpības dēļ netiks uz spēli... Par tādu naudu, kas tiks iegrūsta var mierīgi vismaz 8k sēdvietu uzbliezt, korupcijas karaļvalsts Latvija.

     [+] [-]

, 2016-02-10 00:55, pirms 9 gadiem
Andrens rakstīja: Skonto 9500????? Jocigs????? Zem 8000 netici aizej parskaiti! 9500 bija tad kad sturi bija izmantojami, Hanazas ielas puse nebija lozhas, UEFA vel atlava pardot biletes ai gaismas staba un gala bija saliekama tribine...
Tas izskaidro kāpēc man izskatījās, ka stadions ir pilnāks, kā oficiāli paziņots

  +1 [+] [-]

, 2016-02-10 00:56, pirms 9 gadiem
Andrens rakstīja: Tiesi tapat ir ar uzturesanas izmaksam...
Ne tik izteikti bet ari... Tada pasa apjoma un lieluma tas pasas komunikacijas un lietas proporcionali nolietojas. Var jau dzivot pec musu pierasta principa, par regularam iekartu apkopem nedomat, ja krasa nolup tad nesalabot, ja kresls saluzis to nemainit, utt utjp... Tur jau ta lieta, ka uztureshana ir tas neredzamais cipars kursh isteniba ir sapigaks neka tas uzcelshanas. Var jau protams neko nedarit un pec 5 gadiem teikt ka labak noperkam jaunu. Vai kads nav aizdomajies kapec lielajos stadionos un lielajas halles parasti nenotiek amatieru speles, amatieru trenninji utt. Tapec ka tas ir par dargu laist vinju apgroziba. Tapec pratigak ir meklet optimalu viduscelju.

Stadiona ietilpiba ir emocionals jautajums... Par to pasu naudu var uzcelt tikpat ietilpigu ka Skonto, bet tualetes bus tapat ka Skonto plastmasas un baros budinja? Kas ir labak? Nedaudz mazaks vai tomer ertaks?

Stadiona samazinajums salidzinajuma ar Skonto ir cik? 2 tukstosi? Un tie ir tie kas speles to lielo lomu futbola popularitate vai tad kad atbrauks ta 20 gadus gaidita Vacija vai Anglija.

Daugavas stadions? Ietilpiba planota 10 k, tikai ieksejo telpu parplanosana planota nav... Bus tad face lift un maksas nieka 47 mio... Pret 13,5 mio par jaunu?

Padomasim varbut kritiski? Tur butu labak kliegushi... un ja Valsts butu uzbuvejusi stadionu tad diez vai LFF buvetu...
Nu.. man jau liekas ka tieši 10 000-12 000 vietīgais stadions šobrīd varētu būt tas optimālākais variants LV futbolam, jo tādu skaitu līdzjutēju ir iespējams dabūt uz stadionu + iespējami lielāks skaits skatītāju palielina iespējamos ieņēmumus, gan no biļetēm, gan tiem, kas vēlas viskautko tirgot (aliņus čipsus hotdogus u.tt.) ņemot vērā to, ka vidēji uz LV spēlēm, kā bija minēts gāja tie 7000, tad 5000 vietas man nešķiet samērīgas, jo visur jau tika uzsvērts, ka šis būs stadions NACIONĀLAJAI IZLASEI!!

     [+] [-]

, 2016-02-10 00:56, pirms 9 gadiem
Par to jau ari ir tas stasts, ko sapnjot par lielaku?

MachimoI rakstīja: Skaidrs.

Šobrīd šim pašam it kā mazajam stadionam joprojām trūkst 3,5 miljoni eiro, starp citu.

     [+] [-]

, 2016-02-10 00:59, pirms 9 gadiem
Andrens rakstīja: Bet kadam tacu tas viss ir jauztur!!! Kuram? Un ja nepamaniji ironiju tad skumji. Ja tas butu bizness tad mums katra ciemata butu pa 20 K stadionam un LFF izlasei tikai butu jaizdoma kuru dabigo zalienu izmantot kuru reizi, un sekot lidzi, lai neatkartojas viens un tas pats stadions... Manuprat parmest vajag nevis federacijai bet gan valstij kura 20 gadu laika nav spejusi uzbuvet Nacionalo stadionu, un tas nav tikai futbolam bet visiem sporta veidiem, tai skaita futbolam.
Es federāciju nelamāju, es lamāju situāciju! Ja to var saukt par lamāšanu.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-10 01:01, pirms 9 gadiem
Un tev liekas, ka tas 5 dienas gada ar paildus ienjemumiem no biletem un chipshiem spetu nosegt tos 360 parejo dienu izdevumus un te butu tas ieguvums? Velreiz uzsveru no emocionala viedokla noteikti lielaks butu labaks un dabiga zale butu labaka, bet reizem ir janoliek emocijas pie malas.

Kad Arena Riga pedejo reiz ir bijusi parpildita? Kad pedejo reizi Arena Riga bija pilna uz hokeja speli? Hokejs tachu esot popularakais sporta veids. Tapat uz basketbolu... (Tikai nevajag pieminet EČ, tas ir iznjemums)

aloizs rakstīja: Nu.. man jau liekas ka tieši 10 000-12 000 vietīgais stadions šobrīd varētu būt tas optimālākais variants LV futbolam, jo tādu skaitu līdzjutēju ir iespējams dabūt uz stadionu + iespējami lielāks skaits skatītāju palielina iespējamos ieņēmumus, gan no biļetēm, gan tiem, kas vēlas viskautko tirgot (aliņus čipsus hotdogus u.tt.) ņemot vērā to, ka vidēji uz LV spēlēm, kā bija minēts gāja tie 7000, tad 5000 vietas man nešķiet samērīgas, jo visur jau tika uzsvērts, ka šis būs stadions NACIONĀLAJAI IZLASEI!!

  -1 [+] [-]

, 2016-02-10 01:03, pirms 9 gadiem
Tagad cits jautajums, labaks ir shads mazaks bet moderns stadions vai tas ka Latvijas izlasei naktos spelet arpus valsts robezam savas majas speles?

Banss rakstīja: Es federāciju nelamāju, es lamāju situāciju! Ja to var saukt par lamāšanu.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-10 01:07, pirms 9 gadiem
Andrens rakstīja: Un tev liekas, ka tas 5 dienas gada ar paildus ienjemumiem no biletem un chipshiem spetu nosegt tos 360 parejo dienu izdevumus un te butu tas ieguvums? Velreiz uzsveru no emocionala viedokla noteikti lielaks butu labaks un dabiga zale butu labaka, bet reizem ir janoliek emocijas pie malas.

Kad Arena Riga pedejo reiz ir bijusi parpildita? Kad pedejo reizi Arena Riga bija pilna uz hokeja speli? Hokejs tachu esot popularakais sporta veids. Tapat uz basketbolu... (Tikai nevajag pieminet EČ, tas ir iznjemums)
Es jau tā kā mēģinu spriest bez emocijām, jo skaties pats... tas 5000 vietīgais stadions arī ir jāuzbūvē un jāuztur, to būvē izlasei... Un es tieši neredzu lietderību būvēt un uzturēt to 5000 vietīgo stadionu Latvijas izlasei, ja uz izlases spēlēm nāk vairāk skatītāju...

  +3 [+] [-]

, 2016-02-10 01:12, pirms 9 gadiem
Andrens rakstīja: Tagad cits jautajums, labaks ir shads mazaks bet moderns stadions vai tas ka Latvijas izlasei naktos spelet arpus valsts robezam savas majas speles?
Kāpēc Tu man dod šādu izvēlni? Kam tādas fantāzijas? Es zinu ka būs jau aprunātais projekts, tas viens. Otrs es zinu ka stadions nav biznesa projekts, trešais - es izteicu savu viedokli un bažas kā līdzjutējs un spēļu apmeklētājs klātienē, jo spēles kļus nepieejamākas un dārgākas. Nu nav parastajam lidzjūtējam jārēķina izmaksas u.t.t., bet tiesības uz viedokli ir, ja reiz pieņemam, ka sports ir priekš līdzjutējiem. Karalis Latvijā ir kails!
Protams, var samierināties, ka lielais stadions būs par dārgu un atviegloti nopūsties, ka Latvija izmirst un pēc gadiem šis stadions derēs kā nomērīts, papliķējot pa plecu par tālredzību.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-10 01:14, pirms 9 gadiem
Tad nebuvet? Izlasei spelet Igaunija? Jo Latvija diemzel cita atbilstosa stadiona vienkarsi nav! Un te nav jautajums tikai par izlasi. Ja ceram ka kads klubs tomer reizi pa reizei tiks uz Eiropas vai Cempiona ligas grupu turniru. Ja tas bus neregulari. Tas nespes uzbuvet sec stadionu, bet vinju pasu nelaus spelet. Tatad vajag stadionu ari klubiem... Un te nav runa par kadu atsevishkju klubu bet gan par visiem Latvijas klubiem.
aloizs rakstīja: Es jau tā kā mēģinu spriest bez emocijām, jo skaties pats... tas 5000 vietīgais stadions arī ir jāuzbūvē un jāuztur, to būvē izlasei... Un es tieši neredzu lietderību būvēt un uzturēt to 5000 vietīgo stadionu Latvijas izlasei, ja uz izlases spēlēm nāk vairāk skatītāju...

  -1 [+] [-]

, 2016-02-10 01:19, pirms 9 gadiem
Vai tev tiesam skjiet ka federacija to neviens nesaprot? Un negribetos lielaku, ar dabigo zali! Utt utjp? Es domaju ka tu ari gribetu Lielu villu Jurmala un 5 labas masinas katrai dzives situacijai, vai vismaz lielaka dalja ta gribetu. Bet dzivo bloku maja un brauc ar Opel, Kia vai da jebkadu lietotu masinu, jo nu diemzel labaku nevar vnk atlauties...

Banss rakstīja: Kāpēc Tu man dod šādu izvēlni? Kam tādas fantāzijas? Es zinu ka būs jau aprunātais projekts, tas viens. Otrs es zinu ka stadions nav biznesa projekts, trešais - es izteicu savu viedokli un bažas kā līdzjutējs un spēļu apmeklētājs klātienē, jo spēles kļus nepieejamākas un dārgākas. Nu nav parastajam lidzjūtējam jārēķina izmaksas u.t.t., bet tiesības uz viedokli ir, ja reiz pieņemam, ka sports ir priekš līdzjutējiem. Karalis Latvijā ir kails!
Protams, var samierināties, ka lielais stadions būs par dārgu un atviegloti nopūsties, ka Latvija izmirst un pēc gadiem šis stadions derēs kā nomērīts, papliķējot pa plecu par tālredzību.

     [+] [-]

, 2016-02-10 01:23, pirms 9 gadiem
Andrens rakstīja: Tad nebuvet? Izlasei spelet Igaunija? Jo Latvija diemzel cita atbilstosa stadiona vienkarsi nav! Un te nav jautajums tikai par izlasi. Ja ceram ka kads klubs tomer reizi pa reizei tiks uz Eiropas vai Cempiona ligas grupu turniru. Ja tas bus neregulari. Tas nespes uzbuvet sec stadionu, bet vinju pasu nelaus spelet. Tatad vajag stadionu ari klubiem... Un te nav runa par kadu atsevishkju klubu bet gan par visiem Latvijas klubiem.
Būvēt, bet lielāku

Šo projektu, ja jau tas tapis un vizuāli tas tiešām izskatās labi varētu pārcelt uz kādu no reģioniem (Daugavpils, Liepāja, Valmiera vai citur) un šī pilsēta būs mūžam pateicīga LFF, Indriksonam pie stadiona būs uzcelts piemineklis un arī izlasei kādu laiku būs kur spēlēt, kamēr Rīgā neuzbūvēs atbilstošu un nacionālajai izlasei cienīgu stadionu..

  +3 [+] [-]

, 2016-02-10 01:28, pirms 9 gadiem
Andrens rakstīja: Vai tev tiesam skjiet ka federacija to neviens nesaprot? Un negribetos lielaku, ar dabigo zali! Utt utjp? Es domaju ka tu ari gribetu Lielu villu Jurmala un 5 labas masinas katrai dzives situacijai, vai vismaz lielaka dalja ta gribetu. Bet dzivo bloku maja un brauc ar Opel, Kia vai da jebkadu lietotu masinu, jo nu diemzel labaku nevar vnk atlauties...
Kāpēc Tu man vislaik to federāciju piesauc, Tev tip uzdevums viņu pīāru taisīt? Es tak nevienu par vainīgu neesmu pasludinājis.
Ja man pie manas Jūrmalas villas ir štruntīgs ceļs, es kā lietotājs vēlos labāku un lamāšu uz ceļa esošās bedres un pašu slikto ceļu, nevis analizēšu izmaksas vai arī pētīšu, valsts, pasvaldība vai kremlis pie šī ir vainīgi.
Jau uzsvēru ka man ir vienkāršā apmeklētāja viedoklis, nevis eksperta zināšanas.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-10 01:37, pirms 9 gadiem
Piemetisi paris miljonus?
Nu redz, esmu parliecinats ka tam citam vietam shis patiesam butu par lielu. Un skumjakais ka tiesi Rigas pilseta ir visskumjaka situacija ar futbola pieejamibu, un tas liela mera saistits ar lielo speletaju skaitu, kuriem nav kur isti spelet.

Tad kad nojauks Skonto, paliks 2x1/2 stadionu, Daugava un Arkadija. Gandriz miljonu pilseta... Skumji bet fakts.
Pie pasreizeja plana shkjiet ka Latvijai nu vel gadus 30 nebus nekas labaks par so... Jo mana parlieciba ir tada ka uz tad ramja ka tagad ir Daugavas stadions ar 60 gadigu planojumu nav iespejams uzrekonstruet normalu stadionu!
aloizs rakstīja: Būvēt, bet lielāku

Šo projektu, ja jau tas tapis un vizuāli tas tiešām izskatās labi varētu pārcelt uz kādu no reģioniem (Daugavpils, Liepāja, Valmiera vai citur) un šī pilsēta būs mūžam pateicīga LFF, Indriksonam pie stadiona būs uzcelts piemineklis un arī izlasei kādu laiku būs kur spēlēt, kamēr Rīgā neuzbūvēs atbilstošu un nacionālajai izlasei cienīgu stadionu..

     [+] [-]

, 2016-02-10 01:58, pirms 9 gadiem
Andrens rakstīja: Piemetisi paris miljonus?
Nu redz, esmu parliecinats ka tam citam vietam shis patiesam butu par lielu. Un skumjakais ka tiesi Rigas pilseta ir visskumjaka situacija ar futbola pieejamibu, un tas liela mera saistits ar lielo speletaju skaitu, kuriem nav kur isti spelet.

Tad kad nojauks Skonto, paliks 2x1/2 stadionu, Daugava un Arkadija. Gandriz miljonu pilseta... Skumji bet fakts.
Pie pasreizeja plana shkjiet ka Latvijai nu vel gadus 30 nebus nekas labaks par so... Jo mana parlieciba ir tada ka uz tad ramja ka tagad ir Daugavas stadions ar 60 gadigu planojumu nav iespejams uzrekonstruet normalu stadionu!
Nu... tu piemini pilsētu ar gandrīz miljonu iedzīvotāju, futbola iespējamo (ne)pieejamību tur, to ka iespējams 30 gadus tur neko labāku neuzbūvēs bet dedzīgi aizstāvi to, ka lietderīgākais variants Rīgai šobrīd tomēr ir šis...

Man tomēr liekas, ka šis projekts piemēram kādā Jūrmalā izskatītos simpātiskāk un lietderīgāk.. no Rīgas un lidostas arī nebūtu tālu.., bet derētu arī citi reģionu centri... bet Rīga savus 5-10 gadus varētu pagaidīt ko lielāku un saviem apmēriem atbilstošāku.

Bet nu cik saprotu viss tur ir jau nolemts, tāpēc jānovēl projekta nesadārdzināšanās un nacionālās izlases vajadzībām atbilstošs stadions pēc iespējas ātrāk. (man kkā liekas, ka Liepājā moderns stadions ar +-10 000 vietām varētu tapt ātrāk nekā Rīgā)

     [+] [-]

, 2016-02-10 02:05, pirms 9 gadiem
Vēl gribētu piebilst, ka realizējot tieši šo projektu kkur prom no Rīgas, pieļauju, ka vietējās pašvaldības būtu pietiekami ieinteresētas to līdzfinansēt... bet tie protams ir mani pieņēmumi...

     [+] [-]

, 2016-02-10 07:24, pirms 9 gadiem
Daļēji piekrītu. Uz doto brīdi stadions ir atbilstošs izlases līmenim, bet kā Gorkšs minēja - būs panākumi, tad vajadzēs lielāku stadionu (euro 2004 hype).

     [+] [-]

, 2016-02-10 07:24, pirms 9 gadiem
Andrens rakstīja: Par to jau ari ir tas stasts, ko sapnjot par lielaku?
Es jau tieši to pašu saku.

     [+] [-]

, 2016-02-10 07:27, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Tā vietā, lai beidzot sakārtotu Daugavas stadionu, kas ir vieta ar vēsturi, būvēs kaut kādu plastmsas s*du.
Skaidrs, ka LFF darboņi grib būvēt paši un kaut ko savu, jo celtniecība, kā sen ir zināms, ir lieliska iespēja nosmelt krējumu. Daugavas stadiona gadījumā būtu jādalās ar pārāk daudziem un tas vairs nebūtu tik interesanti. Par futbolu un skatītājiem viņi domā vismazāk.
Daugavas stadiona projektam neizbēgami pieslēgsies misters 20% no Rīgas Domes. Attiecīgi pārējiem paliks mazāk ko sadalīt, tādēļ bija jāizdomā kas cits!
Par futbolu!!!

     [+] [-]

, 2016-02-10 08:21, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: 9500-5500 = 4000
Vispār to izlašu futeni mums vajag, ja reiz vieni zaudējumi un reizi 20 gados atbrauc Anglija?
Futbolā tādā ziņā ir paveicies, ka tik švakas (zemas reitingā) izlases dabon uzspēlēt pret top10 pasaules izlasēm. ;D Vajag stadionu...

     [+] [-]

, 2016-02-10 08:39, pirms 9 gadiem
Īstenībā ko te brīnīties. Valsts pārvaldes rezultāta, tas ir tas uz ko virzāmies visos rādītajos - krahs

     [+] [-]

, 2016-02-10 09:42, pirms 9 gadiem
Piekrítu Kasparam!!!
Nedríkst tik zemu krist...!!!
Auúúúú.. Federácija...

  +1 [+] [-]

, 2016-02-10 10:19, pirms 9 gadiem
Precīzāk vairs nevarēja pateikt - stadions ar plastmasas segumu un niecīgām tribīnēm. Ja esiet ievērojuši, tad šajā valstī tiem, kas ir pie varas, slaidi nospļauties, ko domā parastie pilsoņi un LFF nav izņēmums.