Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Gorkšs kritiski vērtē LFF jauno stadionu

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Gorkšs kritiski vērtē LFF jauno stadionu
Kaspars Gorkšs
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Latvijas futbola izlases kapteinis Kaspars Gorkšs šajās dienās kritiski novērtējis Latvijas Futbola federācijas (LFF) jauno stadionu, kuru šogad plānots sākt būvēt, bet 2017.gada maijā – atklāt.

Aptuveni pirms nedēļas, 1.februārī, Kaspars Gorkšs savā „Twitter” kontā publicēja sekojošu emocionālu ierakstu:

Kā zināms, LFF jaunais stadions būs ar mākslīgo segumu, savukārt stadiona ietilpība paredzēta ~5 700 skatītāju vietām. Tā būs jaunā mājvieta arī Latvijas izlasei, kas nozīmēs, ka mūsu valstsvienība spēlēs vienā no mazākajiem nacionālo izlašu stadioniem Eiropā (spied šeit, lai apskatītos šo rindu autora 2012.gada materiālu par stadiona ietilpības tēmu).

Šodien Gorkšs savā „Twitter” kontā citējis „Delfi” rakstu „'Futbola mājas': apsildāms mākslīgais laukums, unikāla būvakustika, šautuve un 5500 skatītāju vietas” (izlasāms šeit), pēcāk ar ironiju piebilstot: „Vislielākais Latvijas futbola draugs, būvkompānija "Arčers", gatavi strādāt par pašizmaksu, "nākt palīgā finansiāli", jo "galvenais, lai projekts tiktu realizēts līdz galam"…”

Sportacentrs.com sazinājās ar Gorkšu, tostarp taujāju, vai Kaspars kā izlases kapteinis par stadiona tēmu ir runājis arī ar komandas biedriem Latvijas valstsvienībā: "Es, protams, esmu runājis, bet izteikt es varu tikai savu viedokli, jo tikai par savu viedokli es varu atbildēt. Ja kādam vēl ir vēlme izteikties [publiski], tad laipni lūgti." Gorkšs turpina: "Mēs uzstādām ambīcijas kļūt par konkurētspējīgu izlasi, bet būvējam stadionu, kurš mūsu panākumu gadījumā atkal būs par mazu un būs jāmeklē citas alternatīvas. Kādas iespējas būs Rīgā redzēt kādu augstas klases komandu uz draudzības spēli, ja ir šāds stadions? Tādēļ šāds stadiona modelis, manuprāt, ir īstermiņa risinājums, nevis reāls ieguldījums ar skatu nākotnē."

Pēdējā laikā LFF prezidenta kandidāts Krišjānis Kļaviņš savā „Twitter” kontā devis mājienus, ka Gorkšs varētu būt viņa domubiedrs. Kļaviņš tvītojis sekojošo: "Kā labāko kandidatūru Latvijas Futbola federācijas ģenerālsekretāra amatam redzu K.Gorkšu. Strādāšu, lai panāktu darbu vienotā komandā." Citā ierakstā: „Esmu iepazīstinājis ar 2016.gada LFF Prezidenta vēlēšanu programmu Latvijas futbola izlases kapteini K. Gorkšu. Reakcija - daudzsološa." Tāpat Kļaviņš izteica atzinību Gorkšam par viedokļa izteikšanu jaunā stadiona sakarā: "Paldies Latvijas futbola izlases kapteinim Kasparam Gorkšam par nebaidīšanos paust viedokli. Latvijas futbola realitātē tas ir ļoti daudz."

Lūgts komentēt, vai ir iespējams Gorkša atbalsts Kļaviņam, Kaspars atbildēja šādi: "Es esmu par futbola attīstību Latvijā. Vienkārši izsaku savas domas [par stadionu] un, kas attiecas uz stadionu, tās nesakrīt ar pašreizējās LFF vadības domām. Jā, esmu lasījis viņa [Kļaviņa] programmu un mani informēja arī par viņa tvītu par ģenerālsekretāru. Taču šobrīd esmu aktīvs futbolists, tāpēc neredzu, kā es varu tikt nopietni izskatīts kā potenciālais ģenerālsekretārs. Katrā ziņā noteikti pluss viņam [Kļaviņam] par drosmi. Par to, ka ir gatavs stāties pretim Indriksonam, un šīs vēlēšanas vismaz kaut kādā mērā iegūst demokrātiska vēlēšanu procesa aprises."

Atgādinām, ka LFF prezidenta vēlēšanas risināsies šī gada 29.aprīlī, ievēlot prezidentu un valdes locekļus uz četriem gadiem. Uz prezidenta amatu kandidē šī brīža LFF vadītājs Guntis Indriksons un Kļaviņš.

Vai Tu atbalsti Kaspara Gorkša viedokli par LFF jauno stadionu?

  • 599

  • 47

  • 24


  +2 [+] [-]

, 2016-02-09 22:52, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Tā vietā, lai beidzot sakārtotu Daugavas stadionu, kas ir vieta ar vēsturi, būvēs kaut kādu plastmsas s*du.
Skaidrs, ka LFF darboņi grib būvēt paši un kaut ko savu, jo celtniecība, kā sen ir zināms, ir lieliska iespēja nosmelt krējumu. Daugavas stadiona gadījumā būtu jādalās ar pārāk daudziem un tas vairs nebūtu tik interesanti. Par futbolu un skatītājiem viņi domā vismazāk.
pat teniss izsitis miljonus atjaunot Lielupes kortus priekš 5000 profesionāļiam čekists Savickis apspēlēja čekistu Indriksonu vienos vārtos...

  +2 [+] [-]

, 2016-02-09 22:54, pirms 9 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Sports un kultūra reiz ir tādas lietas, kas vienmēr nebūs rentablas. Un nacionālais futbola stadions 21.gs ir patiešām viena no valsts vizītkartēm.
Perfekti pateikts.

  +4 [+] [-]

, 2016-02-09 22:56, pirms 9 gadiem
Labi.. ja jau te panesās par uzturēšanas izdevumiem, tad jautājums... par cik atšķirtos uzturēšanas izmaksas stadionam, kura tribīņu ietilpību palielinātu nu teiksim uz 12 000 vietu? Kas būtu tas, kas būtiski sadārdzinātu šīs uzturēšanās izmaksas gadā?

Ok.. apkopējai pieaugtu slaukāmais laukums.. būtu vairāk spuldzīšu un apgaismojuma, jo pieaugtu arī apgaismojamais laukums, tātad pieaugtu elektrības izmaksas.. 12000 līdzjutēju vairāk laistu podā ūdeni... tātad pieaugtu ūdens patēriņa izmaksas... vēl varbūt apkure ziemā (kaut gan zem tribīnēm nezinu vai to vajadzētu daudz un būtu liela šķirba starp 5000 un 12 000)..

Kas vēl? (man nerādās, ka šī summa ir tik astronomiska)
Slēpts komentārs: MachimoI

     [+] [-]

, 2016-02-09 23:00, pirms 9 gadiem
aloizs rakstīja: Labi.. ja jau te panesās par uzturēšanas izdevumiem, tad jautājums... par cik atšķirtos uzturēšanas izmaksas stadionam, kura tribīņu ietilpību palielinātu nu teiksim uz 12 000 vietu? Kas būtu tas, kas būtiski sadārdzinātu šīs uzturēšanās izmaksas gadā?
LU stadiona vietā noteikti nevar uzcelt tik ietilpīgu stadionu...vietas par maz!
Slēpts komentārs: MachimoI

  -4 [+] [-]

, 2016-02-09 23:02, pirms 9 gadiem
aloizs rakstīja: Labi.. ja jau te panesās par uzturēšanas izdevumiem, tad jautājums... par cik atšķirtos uzturēšanas izmaksas stadionam, kura tribīņu ietilpību palielinātu nu teiksim uz 12 000 vietu? Kas būtu tas, kas būtiski sadārdzinātu šīs uzturēšanās izmaksas gadā?

Ok.. apkopējai pieaugtu slaukāmais laukums.. būtu vairāk spuldzīšu un apgaismojuma, jo pieaugtu arī apgaismojamais laukums, tātad pieaugtu elektrības izmaksas.. 12000 līdzjutēju vairāk laistu podā ūdeni... tātad pieaugtu ūdens patēriņa izmaksas... vēl varbūt apkure ziemā (kaut gan zem tribīnēm nezinu vai to vajadzētu daudz un būtu liela šķirba starp 5000 un 12 000)..

Kas vēl? (man nerādās, ka šī summa ir tik astronomiska)
Ģeniāla analīze, paldies.

     [+] [-]

, 2016-02-09 23:04, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Kā kam? Lai izlasei būtu stadions, kur aizvadīt Euro un PK kvalifikācijas spēles.
Tas esot dārgi! Nevajag.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2016-02-09 23:06, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Tas esot dārgi! Nevajag.
Naudu dod UEFA.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-09 23:08, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Naudu dod UEFA.
Tad tomēr Latvija var atļauties normālu stadionu nacionālajai valstvienībai?

     [+] [-]

, 2016-02-09 23:08, pirms 9 gadiem
Ok.. Kr.Barona ielā nav vietas.. piekrītu... Tad kāpēc jāciklējas tieši uz šo vietu? Rīgā nav citu vietu? Jeb lielie vīri grib sev birojus pašā centrā?

  -4 [+] [-]

, 2016-02-09 23:10, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Tad tomēr Latvija var atļauties normālu stadionu nacionālajai valstvienībai?
Ja to atbalsta UEFA (respektīvi, šo stadionu), jā.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-09 23:13, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Ja to atbalsta UEFA (respektīvi, šo stadionu), jā.
šaubos vai UEFA bija doti daudz variantu ko atbalstīt, ko te vīri izshēmoja, to ar atbalsta.

  -4 [+] [-]

, 2016-02-09 23:21, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: šaubos vai UEFA bija doti daudz variantu ko atbalstīt, ko te vīri izshēmoja, to ar atbalsta.
Iespējams. Bet, lai nonāktu līdz šādam secinājumam, ka kaut kas ir izshēmots, vispirms ir jābūt kaut kādiem argumentiem un pamatojumam. Diezgan elementāra loģika, manuprāt. Šeit vairumam noklusējuma pieņēmums ir "tas viss ir shēma, lol".

Es tā arī neesmu sagaidījis tādu izsvērtu, racionālu izklāstu no stadiona pretiniekiem. Redzu tikai emocionālus futbola fanātus, kuri sapņo par 20k vietīgām tribīnēm.

  +4 [+] [-]

, 2016-02-09 23:21, pirms 9 gadiem
neaizmirstiet, ka daļu no tribīnēm obligāti jāgarantē vieskomadas līdzjutējiem (laikam 20%), tad nu parēķiniet paši, cik paliek pāri vietējajiem.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-09 23:25, pirms 9 gadiem
un vel gribeju piebilst- kad spēlē izlase, tad pat Skonto stadions ir gandrīz aizpildīts ar skatītājiem, regulāri nāk kādi 6000-7000 lidzjutēju

jau tagad ir skaidrs, ka tas sīkaļa nekam nederēs. ja nu vienigi VIP

  +3 [+] [-]

, 2016-02-09 23:27, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Iespējams. Bet, lai nonāktu līdz šādam secinājumam, ka kaut kas ir izshēmots, vispirms ir jābūt kaut kādiem argumentiem un pamatojumam. Diezgan elementāra loģika, manuprāt. Šeit vairumam noklusējuma pieņēmums ir "tas viss ir shēma, lol".

Es tā arī neesmu sagaidījis tādu izsvērtu, racionālu izklāstu no stadiona pretiniekiem. Redzu tikai emocionālus futbola fanātus, kuri sapņo par 20k vietīgām tribīnēm.
Būtībā arī es neprecizi izteicos, sakot "izshēmoja", ar to es nebiju domājis krāpšanu, tādu datu man nav.
Speciāli neskaitīju, bet liekas vairums runā par apmēram 10000 vietīgu, respektīvi ir pret samazinājumu. Arī es tā domāju.

  +5 [+] [-]

, 2016-02-09 23:41, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Iespējams. Bet, lai nonāktu līdz šādam secinājumam, ka kaut kas ir izshēmots, vispirms ir jābūt kaut kādiem argumentiem un pamatojumam. Diezgan elementāra loģika, manuprāt. Šeit vairumam noklusējuma pieņēmums ir "tas viss ir shēma, lol".

Es tā arī neesmu sagaidījis tādu izsvērtu, racionālu izklāstu no stadiona pretiniekiem. Redzu tikai emocionālus futbola fanātus, kuri sapņo par 20k vietīgām tribīnēm.
Ko gan tur svērt. Pietiek ar to, ka maksimālais skatītāju skaits ir paredzēts mazāks nekā šī brīža izlases vidējais. Par celtniecības izmaksām neņemos spriest.

  -4 [+] [-]

, 2016-02-09 23:50, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Būtībā arī es neprecizi izteicos, sakot "izshēmoja", ar to es nebiju domājis krāpšanu, tādu datu man nav.
Speciāli neskaitīju, bet liekas vairums runā par apmēram 10000 vietīgu, respektīvi ir pret samazinājumu. Arī es tā domāju.
OK. Tad jautājums, kāpēc tāda gandrīz seksuāla fiksācija uz skatītāju vietu skaitu?

Piesaukt vidējo apmeklētību, izmantojot statistiku no dažām izlases spēlēm, ir absurdi. Kādam tie 10 tūkstoši būs ne tikai jāuzceļ, bet arī jāuztur. Ja LHF nav šādu līdzekļu, tad nauda ir jāprasa no valsts vai pašvaldības. Ja valsts un/vai pašvaldība nav devusi pozitīvu signālus, tad nākamais jautājums, kādēļ tiek muldēts par shēmām un kādēļ neviens, teiksim, nesūta vēstules IZM?

     [+] [-]

, 2016-02-10 00:01, pirms 9 gadiem
10 %
Merters rakstīja: neaizmirstiet, ka daļu no tribīnēm obligāti jāgarantē vieskomadas līdzjutējiem (laikam 20%), tad nu parēķiniet paši, cik paliek pāri vietējajiem.

     [+] [-]

, 2016-02-10 00:03, pirms 9 gadiem
Nu ja 3-5 miljoni neprasa est tad piemet...

Alexkis86 rakstīja: neviens neprasa lielu stadionu. lai paliek tāda ietilpība kā Skonto.
Vai vismaz kādi 7500-8000, lai apmierinātu pieprasījumu pēc biļetēm spēlēs ar nomināli spēcīgākiem pretiniekiem.
Turklāt Arena Riga ir pārslogota pasākumu ziņā, bet Rīgā ir veselas 3 Virslīgas komandas bez normālās mājvietas! Šīs 1500-2000 liekās vietas ēst neprasa

  +2 [+] [-]

, 2016-02-10 00:04, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: OK. Tad jautājums, kāpēc tāda gandrīz seksuāla fiksācija uz skatītāju vietu skaitu?

Piesaukt vidējo apmeklētību, izmantojot statistiku no dažām izlases spēlēm, ir absurdi. Kādam tie 10 tūkstoši būs ne tikai jāuzceļ, bet arī jāuztur. Ja LHF nav šādu līdzekļu, tad nauda ir jāprasa no valsts vai pašvaldības. Ja valsts un/vai pašvaldība nav devusi pozitīvu signālus, tad nākamais jautājums, kādēļ tiek muldēts par shēmām un kādēļ neviens, teiksim, nesūta vēstules IZM?
Tāpēc ka stadions ir ilgtermiņa projekts un pienemu ka ja LHF strādā ar vīziju uz attīstību, futbola un nacionālās izlases popularitātes celšanu tad šāds samazinājums man neliekas loģisks un ka regulāram spēļu apmeklētājam, man ir bažas, ka futbola spēles apmeklējums tiek padarīts par kaut ko ekskluzīvu. Līdzšinējā pieredze rāda, ka ap 10000 ir samērā optimāls cipars, ko līdz šim esam varējuši atļauties. Tās ir manas, kā līdzjutēja bažas, iespējams parspīlētas, bet tādas nu tās ir. Un nekādas "seksuālas fiksācijas", jo to es tikpat labi varu "piešut" arī Tev, ja reiz tā gribas šādā gultnē virzīt sarunu.

     [+] [-]

, 2016-02-10 00:11, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Tāpēc ka stadions ir ilgtermiņa projekts un pienemu ka ja LHF strādā ar vīziju uz attīstību, futbola un nacionālās izlases popularitātes celšanu tad šāds samazinājums man neliekas loģisks un ka regulāram spēļu apmeklētājam, man ir bažas, ka futbola spēles apmeklējums tiek padarīts par kaut ko ekskluzīvu. Līdzšinējā pieredze rāda, ka ap 10000 ir samērā optimāls cipars, ko līdz šim esam varējuši atļauties. Tās ir manas, kā līdzjutēja bažas, iespējams parspīlētas, bet tādas nu tās ir. Un nekādas "seksuālas fiksācijas", jo to es tikpat labi varu "piešut" arī Tev, ja reiz tā gribas šādā gultnē virzīt sarunu.
kāds pārspīlējums??? ja gribēsi apmeklēt izlases futbolu klātienē šajā stadionā būs jāšķirās no lielas summas...ja ne LFF sacels cenas, tad par to parūpēsies spekulanti!

     [+] [-]

, 2016-02-10 00:13, pirms 9 gadiem
Tas izklausas tapat ka kresls stadiona maksa 10 eur tatad pielikt vel 1000 vietas maksa tikai 10000... Protams tas ta butu, ja kreslus noliktu plava, tikai katrai vietai lidzi nak nedaudz pamati, nedaudz jumta, tualesu, vadu, ieejas kontroles mehanismu, kapnju, utt utjp... Un ta videji savacas minimums 1500 eur par vienu kreslu, ja neticas tad iemetiet interneta mekletaja stadium cost per seat... Un tur bus atbilde. Stadiona izmaksa uz sedvietu letak par 1500 nebus. Tachu tas tad ari bus stadions kuru bus kauns radit pasaulei.

Ja paskatisieties kaut vai uz stadiona bildi, tad redzesiet ka jus stadiona izmaksas rekjinat ari sporta laukumu. rkasta laikam neviens neiedzilinas, es par iepriekshejiem... Stadiona telpu apjoms ir izaudzis gandriz 3 x bet cenas nav tik daudz izaugushas.

Kapec tur un ne citur? Drosi vie tapec ka zemi neviens pakalj nemet. Ja palasisiet informaciju tad saja gadijuma zemi dod RD. Teksts par zemes izkrapsanas shemu neiztur kritiku, zeme paliek RD ipasums, un ari stadions.

Stadiona segums - sintetika, noteikti diskutabls jautajums, un dabiga zale protams ka patikamaka gan emocionali gan iespejams delj dabiskuma. Bet mes nebusim unikali. Lietuva spele uz tada unnnoteikti sudigaka stadiona ka shis. Norvegija, taisas uz tadu pariet.

aloizs rakstīja: Labi.. ja jau te panesās par uzturēšanas izdevumiem, tad jautājums... par cik atšķirtos uzturēšanas izmaksas stadionam, kura tribīņu ietilpību palielinātu nu teiksim uz 12 000 vietu? Kas būtu tas, kas būtiski sadārdzinātu šīs uzturēšanās izmaksas gadā?

Ok.. apkopējai pieaugtu slaukāmais laukums.. būtu vairāk spuldzīšu un apgaismojuma, jo pieaugtu arī apgaismojamais laukums, tātad pieaugtu elektrības izmaksas.. 12000 līdzjutēju vairāk laistu podā ūdeni... tātad pieaugtu ūdens patēriņa izmaksas... vēl varbūt apkure ziemā (kaut gan zem tribīnēm nezinu vai to vajadzētu daudz un būtu liela šķirba starp 5000 un 12 000)..

Kas vēl? (man nerādās, ka šī summa ir tik astronomiska)

     [+] [-]

, 2016-02-10 00:16, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: kāds pārspīlējums??? ja gribēsi apmeklēt izlases futbolu klātienē šajā stadionā būs jāšķirās no lielas summas...ja ne LFF sacels cenas, tad par to parūpēsies spekulanti!
Zinu ka tā būs, tur nu šaubu nav nevienam, kas apmeklē izlases spēles.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-10 00:19, pirms 9 gadiem
Biznesa geniji!!!! Uzbliziet rentablu 10-20 k stadionu par 20-40+ mio EUR, LFF labprat par paris tukstoshiem par speli to izmantos 4 reizes gada, biletes protams dodiet par 1 EUR gabala lai ir pilns un visi tiek uz speli. Nu ta dabigas zales uzturesanai varbut pietiks. Pareja laika izirejie vietejiem klubiem par 200-300 Eur par speli (ai piedod neviens klubs Latvija pat tadu naudu isti nav gatavs maksat par vietejam spelem). Citus pasakumus gan isti neorganizejiet jo laukumam jabut idealam, ja nu reizi 20 gados atbrauc Anglji un vinjiem nav pjenacigi sagatavota zale. Un tad butu laiks kost pirkstos, jo nepietiek ar tiem 20 K sedvietam... Kada neraza busim garam palaidusi kadus 20k EUR
zaipis rakstīja: kāds pārspīlējums??? ja gribēsi apmeklēt izlases futbolu klātienē šajā stadionā būs jāšķirās no lielas summas...ja ne LFF sacels cenas, tad par to parūpēsies spekulanti!

     [+] [-]

, 2016-02-10 00:21, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Tāpēc ka stadions ir ilgtermiņa projekts un pienemu ka ja LHF strādā ar vīziju uz attīstību, futbola un nacionālās izlases popularitātes celšanu tad šāds samazinājums man neliekas loģisks un ka regulāram spēļu apmeklētājam, man ir bažas, ka futbola spēles apmeklējums tiek padarīts par kaut ko ekskluzīvu. Līdzšinējā pieredze rāda, ka ap 10000 ir samērā optimāls cipars, ko līdz šim esam varējuši atļauties. Tās ir manas, kā līdzjutēja bažas, iespējams parspīlētas, bet tādas nu tās ir. Un nekādas "seksuālas fiksācijas", jo to es tikpat labi varu "piešut" arī Tev, ja reiz tā gribas šādā gultnē virzīt sarunu.
Skonto stadions ar 9,5 tūkstošiem vietu jau radīja zaudējumus, ko tam pašam Indriksonam vajadzēja segt no savas kabatas.

Attiecīgi "pavelkams" īsti neatbilst realitātei. Pavelkams tas ir tad, ja stadions piederētu valstij/pašvaldībai un uzturēšanu apmaksātu par nodokļu maksātāju naudu.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-10 00:22, pirms 9 gadiem
Andrens rakstīja: Biznesa geniji!!!! Uzbliziet rentablu 10-20 k stadionu par 20-40+ mio EUR, LFF labprat par paris tukstoshiem par speli to izmantos 4 reizes gada, biletes protams dodiet par 1 EUR gabala lai ir pilns un visi tiek uz speli. Nu ta dabigas zales uzturesanai varbut pietiks. Pareja laika izirejie vietejiem klubiem par 200-300 Eur par speli (ai piedod neviens klubs Latvija pat tadu naudu isti nav gatavs maksat par vietejam spelem). Citus pasakumus gan isti neorganizejiet jo laukumam jabut idealam, ja nu reizi 20 gados atbrauc Anglji un vinjiem nav pjenacigi sagatavota zale. Un tad butu laiks kost pirkstos, jo nepietiek ar tiem 20 K sedvietam... Kada neraza busim garam palaidusi kadus 20k EUR
Neviens nerunā par "biznesa projektu", atslābinies. Gribi biznesu, jāsāk ar futbola likvidāciju Latvijā, vieni izdevumi, sākot jau ar to ka sīkie trenējas un nefiga nepelna, tik elektrību kurina!

     [+] [-]

, 2016-02-10 00:23, pirms 9 gadiem
Turklāt kopš Skonto stadiona būves iedzīvotāju skaits ir krities par 15%+. Relatīvi pret iedzīvotāju skaitu šodien Skonto lieluma stadions būtu ar ap 8 tūkstošiem vietu.

     [+] [-]

, 2016-02-10 00:23, pirms 9 gadiem
Andrens rakstīja: Tas izklausas tapat ka kresls stadiona maksa 10 eur tatad pielikt vel 1000 vietas maksa tikai 10000... Protams tas ta butu, ja kreslus noliktu plava, tikai katrai vietai lidzi nak nedaudz pamati, nedaudz jumta, tualesu, vadu, ieejas kontroles mehanismu, kapnju, utt utjp... Un ta videji savacas minimums 1500 eur par vienu kreslu, ja neticas tad iemetiet interneta mekletaja stadium cost per seat... Un tur bus atbilde. Stadiona izmaksa uz sedvietu letak par 1500 nebus. Tachu tas tad ari bus stadions kuru bus kauns radit pasaulei.

Ja paskatisieties kaut vai uz stadiona bildi, tad redzesiet ka jus stadiona izmaksas rekjinat ari sporta laukumu. rkasta laikam neviens neiedzilinas, es par iepriekshejiem... Stadiona telpu apjoms ir izaudzis gandriz 3 x bet cenas nav tik daudz izaugushas.

Kapec tur un ne citur? Drosi vie tapec ka zemi neviens pakalj nemet. Ja palasisiet informaciju tad saja gadijuma zemi dod RD. Teksts par zemes izkrapsanas shemu neiztur kritiku, zeme paliek RD ipasums, un ari stadions.

Stadiona segums - sintetika, noteikti diskutabls jautajums, un dabiga zale protams ka patikamaka gan emocionali gan iespejams delj dabiskuma. Bet mes nebusim unikali. Lietuva spele uz tada unnnoteikti sudigaka stadiona ka shis. Norvegija, taisas uz tadu pariet.
Par stadiona būvniecības izmaksu sadārdzināšanos ja palielina sēdvietu skaitu es tev piekrītu.. es biju domājis stadiona uzturēšanas izmaksas, jo viens pateica ka 10 000 vietīgo stadionu uzturēt būtu nereāli dārgāk nekā 5000 vietīgo...

  -2 [+] [-]

, 2016-02-10 00:24, pirms 9 gadiem
Tautiesi nu izlemjiet, ko Jums vajag?
Lielu stadionu? Tas maksas daudz... Uz to bus liels daudzums kliedzeju, nauda tiek zagta. Nafig vispar tadu buvet, tapat neviens uz to neiet...
Mazu stadionu? Kas tas par izsmieklu?

Kads ir palasijis kadas ir prasibas spelju organizacijai? UEFA majaslapa dokumenti ir publiski pieejami.
Banss rakstīja: Tāpēc ka stadions ir ilgtermiņa projekts un pienemu ka ja LHF strādā ar vīziju uz attīstību, futbola un nacionālās izlases popularitātes celšanu tad šāds samazinājums man neliekas loģisks un ka regulāram spēļu apmeklētājam, man ir bažas, ka futbola spēles apmeklējums tiek padarīts par kaut ko ekskluzīvu. Līdzšinējā pieredze rāda, ka ap 10000 ir samērā optimāls cipars, ko līdz šim esam varējuši atļauties. Tās ir manas, kā līdzjutēja bažas, iespējams parspīlētas, bet tādas nu tās ir. Un nekādas "seksuālas fiksācijas", jo to es tikpat labi varu "piešut" arī Tev, ja reiz tā gribas šādā gultnē virzīt sarunu.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-10 00:26, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Skonto stadions ar 9,5 tūkstošiem vietu jau radīja zaudējumus, ko tam pašam Indriksonam vajadzēja segt no savas kabatas.

Attiecīgi "pavelkams" īsti neatbilst realitātei. Pavelkams tas ir tad, ja stadions piederētu valstij/pašvaldībai un uzturēšanu apmaksātu par nodokļu maksātāju naudu.
Domāju, Indriksons ir pietiekami ilgi vadījis to kuģi, lai šo jautājumu atrisinātu. Nespēju noticēt, ka maksimums ko Latvijas futbols ir pelnījis ir šis projekts.

     [+] [-]

, 2016-02-10 00:27, pirms 9 gadiem
LFF Latvijas futbolu noliek viena limeni ar Lihtensteinu!

     [+] [-]

, 2016-02-10 00:27, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Turklāt kopš Skonto stadiona būves iedzīvotāju skaits ir krities par 15%+. Relatīvi pret iedzīvotāju skaitu šodien Skonto lieluma stadions būtu ar ap 8 tūkstošiem vietu.
Pārliecināji, 5500 ir otimālais skaits!